Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:03
Kadketz schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:32:
Kaarten voor Zandvoort 2023 zijn inmiddels ook te koop in de F1 ticket store. Weekend kaarten 150,- euro duurder dan vorig jaar..
? Heb net een mail dat de toewijzing uitgesteld is van 2 nov naar eind november.
Waar kan jij ze bestellen?

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
DeBaroN schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:44:
[...]

? Heb net een mail dat de toewijzing uitgesteld is van 2 nov naar eind november.
Waar kan jij ze bestellen?
https://tickets.formula1.com/en/f1-42837-netherlands

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:19
Dank! Net general admission tickets gekocht voor zandvoort :)

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:33
Tjongejonge wat een stel prutsers bij Zandvoort zijn het dan. Schrijf je je in om kaarten te reserveren, moet je wachten totdat ze zijn verloot - met in hoofdletters dat je toch echt moet betalen als je ze toegewezen krijgt, maar ondertussen (door al dat uitstellen) kan je ze wel doodleuk bestellen in de F1 store.

Lekker gewerkt, ik ga wel naar Spa...

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:17
TheJVH schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:52:
Tjongejonge wat een stel prutsers bij Zandvoort zijn het dan. Schrijf je je in om kaarten te reserveren, moet je wachten totdat ze zijn verloot - met in hoofdletters dat je toch echt moet betalen als je ze toegewezen krijgt, maar ondertussen (door al dat uitstellen) kan je ze wel doodleuk bestellen in de F1 store.

Lekker gewerkt, ik ga wel naar Spa...
Grote kans dat in de voorwaarden voor het Zandvoort staat dat een x percentage van de tickets beschikbaar moet zijn voor de F1 organisatie die ze vervolgens voor sponsors en verkoop via eigen webshop inzet.

Zandvoort zelf heeft geen enkel belang om via de F1 store te verkopen, dat is enkel een tussenpersoon die marge afsnoept.

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:04
Kadketz schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:32:
Kaarten voor Zandvoort 2023 zijn inmiddels ook te koop in de F1 ticket store. Weekend kaarten 150,- euro duurder dan vorig jaar..

Het viel me vorig maand al op dat de kaarten voor Hongarije voor volgend jaar ook 100 euro zijn gestegen ten opzichte van vorig jaar. We zijn van plan om volgend jaar naar Monza te gaan maar dat zal dan ook wel met minimaal 100,- zijn gestegen :?

Iemand trouwens een idee wanneer Monza in de verkoop gaat? Kan me van vorig jaar herinneren dat ze erg laat waren, maart-april?
Ja de ticket prijzen zijn afgelopen twee jaar bizar gestegen. Ik ga al vele jaren naar de F1 en verschillende Europese races. De doelstelling van vele jaren geleden om de sport toegankelijker te maken en de ticketprijzen te verlagen zijn ver te zoeken. Had ik voorgaande jaren op Monza een top plek in bocht 1 voor 260-300 euro, lagen dit jaar de prijzen daar rond de 550 euro. En dan heb je dus een niet overdekte tribune met stalen rondjes die in je kont prikken.

Vorig jaar gingen de tickets bij Monza zelf op 24 april in de verkoop zie ik. En die waren binnen 2 dagen uitverkocht. Dat is nog het meest wrange aan alles. Bizarre prijzen en nog steeds uitverkocht. De organisatie van de races heeft dus 0.0 drang om de prijzen te verlagen. Ik merk om mij heen wel dat steeds meer vrienden afhaken omdat een weekendje F1 gewoon te duur word.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• jan390
  • Laatst online: 08:21
En de zandvoort tickets zijn alweer weg.

Las Vegas gaat hem ook niet worden
500$ GA
2K+ tribunes.
4 nachten Ceasar palace 5K

[Voor 86% gewijzigd door jan390 op 03-11-2022 16:55]

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:14
Race Experience was wel een goeie betrouwbare site toch? Ik zit te denken om hun busreis en hotel te boeken want het is lastig om nog in de buurt te zitten voor de GP van Oosterijk

• Sempy
Ticketloting voor Zandvoort is bekend, kreeg zojuist mailtje dat ik helaas naast kaartjes heb gegrepen. :(

• jan390
Sempy schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:01:
Ticketloting voor Zandvoort is bekend, kreeg zojuist mailtje dat ik helaas naast kaartjes heb gegrepen. :(
Als je snel bent zijn ze nog te koop op Formula1.com

• Sempy
jan390 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:07:
[...]

Als je snel bent zijn ze nog te koop op Formula1.com
Bedankt voor de tip, maar ik had op iets goedkopere kaarten ingeschreven. Vanaf 425 per persoon tikt net iets te hard aan voor een gezinsuitstapje.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:50
Na een aantal jaar Oostenrijk, willen wij komend jaar Barcelona eens bekijken. Ik zie best wat organisaties die kaarten met vlucht en overnachting aanbieden, maar wie weet heeft hier iemand ervaring met een organisatie.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:15

Gynnad

* * *

Pannekoek81 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:11:
Na een aantal jaar Oostenrijk, willen wij komend jaar Barcelona eens bekijken. Ik zie best wat organisaties die kaarten met vlucht en overnachting aanbieden, maar wie weet heeft hier iemand ervaring met een organisatie.
Ik weet niet of jullie van een biertje houden, maar op het circuit wordt geen alcohol geschonken (behalve in het VIP gedeelte), althans dat was een aantal jaren geleden zo.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Pannekoek81
Gynnad schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:29:
[...]

Ik weet niet of jullie van een biertje houden, maar op het circuit wordt geen alcohol geschonken (behalve in het VIP gedeelte), althans dat was een aantal jaren geleden zo.
Biertje lekker op zijn tijd, maar kan prima zonder :)

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:14
Link gehad voor Zandvoort tickets maar je kunt niet eens bepalen nog waar je zit in het vak… Daar betaal je dan toch niet voor? :’)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29
Kreeg een mail van US GP in Austin. 2018 geweest, super plaatsen voor 500 dollar ongeveer. Zelfde plekken nu tegen de 1200 dollar aan.

Absurd. Wie kan dat nog betalen. Dit jaar ook al onze reis naar Italië gecanceld toen de belachelijke ticketprijzen daar bekend werden.

F1 is weer goed op weg een elite sport te worden, maar nu dan voor de bezoekers..

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• MaZo
  • Niet online
Ik ook een link gehad voor tickets Zandvoort voor 2024/2025, maar ik vind 415-475 euro voor een silver ticket iets te gortig. Kan me niet herinneren dat ik in het verleden zoveel betaald heb voor Spa, Barcelona, etc.

[Voor 3% gewijzigd door MaZo op 09-12-2022 06:51]

• Phusebox
  • Laatst online: 11:29
MaZo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:47:
Ik ook een link gehad voor tickets Zandvoort voor 2024/2025, maar ik vind 415-475 euro voor een silver ticket iets te gortig. Kan me niet herinneren dat ik in het verleden zoveel betaald heb voor Spa, Barcelona, etc.
Koopje vergeleken met de prijzen die ik net postte :)

Maar inderdaad, gaat nergens meer over. Echter zolang mensen steeds maar blijven kopen kunnen ze de prijzen blijven verhogen.

Een race bezoeken is leuk, maar voor de race hoef je het niet te doen. Je krijgt veel minder mee en mag ook nog eens een belachelijk bedrag betalen voor entree en consumpties.

Nee ik wacht wel weer tot de hype er vanaf is en F1 in het vergeten hoekje zit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• mark st
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 12-12-2022
Weet iemand wat een beetje normale prijs is voor de race van Barcelona? Ik zie overal prijzen van rond de 370 euro voor enkel de zondag.

• jan390
mark st schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:26:
Weet iemand wat een beetje normale prijs is voor de race van Barcelona? Ik zie overal prijzen van rond de 370 euro voor enkel de zondag.
Vorig jaar 245€ vr-zo op K (einde rechte stuk). Dit jaar ben je al te laat. Uitverkocht via circuit en nog enkele opties via formula1.com. Verstappentravel heeft ook nog weekend kaarten.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:54
Naast vaste prik Zandvoort nu ook Melbourne helemaal geboekt. Iemand al eens bij de Australische GP geweest? Qua planning wel makkelijk omdat het in de stad ligt. AirBnB op 20 minuutjes met de metro. Na de GP wandelen naar het treinstation en in de slaaptrein terug naar Sydney. Ben benieuwd of dat allemaal zo gaat zoals ik het in mijn hoofd heb.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:54

alienfruit

the alien you never expected

jan390 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:54:
En de zandvoort tickets zijn alweer weg.

Las Vegas gaat hem ook niet worden
500$ GA
2K+ tribunes.
4 nachten Ceasar palace 5K
Idioot zeg. Singapore was rond de ~45000euro voor F1 Hospitality tickets

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

jan390 schreef op zondag 11 december 2022 @ 17:40:
[...]

Vorig jaar 245€ vr-zo op K (einde rechte stuk). Dit jaar ben je al te laat. Uitverkocht via circuit en nog enkele opties via formula1.com. Verstappentravel heeft ook nog weekend kaarten.
Weet iemand wanneer ongeveer de tickets van Barcelona in de verkoop gaan, ik wil in 2024 naar Spanje is het plan. (voor dit jaar zijn op formule1.co m zijn alleen nog GA tickets te koop, echter op anders site is nog wel aanbod)

Helaas ben ik schijnbaar al te laat voor kaarten Imola dit jaar (er zijn nog van 850 euro/weekend, maar dat is me te gortig). als iemand nog tips heeft hier voor, en anders maar meer tijd in Rome doorbrengen....

Zit ook nog even naar Spanje te kijken voor dit jaar maar wat is dat duur geworden, vlucht 400-500 euro (2 dagen extra in Barcelona blijven is goedkoper, je bespaart 200 euro per vliegticket), verblijf 300, van 700-800 arrangement (ex tickets). Toen ik naar mijn eerst Barcelona GP 20 jaar geleden was ik 500 euro inclusief ticket/hotel/ticket kwijt......

Everything is better with Bluetooth

• Asomers
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-03 13:27
jeanj schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:27:
[...]

Weet iemand wanneer ongeveer de tickets van Barcelona in de verkoop gaan, ik wil in 2024 naar Spanje is het plan. (voor dit jaar zijn op formule1.co m zijn alleen nog GA tickets te koop, echter op anders site is nog wel aanbod)

Helaas ben ik schijnbaar al te laat voor kaarten Imola dit jaar (er zijn nog van 850 euro/weekend, maar dat is me te gortig). als iemand nog tips heeft hier voor, en anders maar meer tijd in Rome doorbrengen....

Zit ook nog even naar Spanje te kijken voor dit jaar maar wat is dat duur geworden, vlucht 400-500 euro (2 dagen extra in Barcelona blijven is goedkoper, je bespaart 200 euro per vliegticket), verblijf 300, van 700-800 arrangement (ex tickets). Toen ik naar mijn eerst Barcelona GP 20 jaar geleden was ik 500 euro inclusief ticket/hotel/ticket kwijt......
Voor Imola is er nog maar een batch van 8500 tickets vrijgegeven geweest eind december.
Rest volgt later (volgens site wrs ergens eind Januari)

Een hele vreemde manier van werken daar, bij andere GP's kan je soms al +/- een jaar op voorhand al beginnen plannen, hier zijn we 4 maand voor de GP en grootste deel van tickets is nog niet vrijgegeven.

• alienfruit

alienfruit

Mijn normale ticket is al uitverkocht bij sommige F1 die ik wil bezoeken. Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met deze ticket? https://f1experiences.com...rix/champions-club-3-days

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 17:45
Vandaag is Monza in de verkoop gegaan en geweest. Jeetje wat een geld! Nu wel tickets via ViaGoGo besteld voor de tribune bij Start-Finish. Waar de tickets vorig jaar ongeveer €300,- waren, zijn ze nu (ook via de officiele F1 site) dubbel zo duur.

Prato (General Admission) was vorig jaar €80,-, nu €160,-, weet iemand waarom dit zó veel duurder is geworden? Ik begreep dat het vorig jaar ook al een stuk duurder was dan het jaar ervoor.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

Asomers schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:04:
[...]

Voor Imola is er nog maar een batch van 8500 tickets vrijgegeven geweest eind december.
Rest volgt later (volgens site wrs ergens eind Januari)

Een hele vreemde manier van werken daar, bij andere GP's kan je soms al +/- een jaar op voorhand al beginnen plannen, hier zijn we 4 maand voor de GP en grootste deel van tickets is nog niet vrijgegeven.
https://tickets.formula1.com/nl/f1-53107-imola

Werkt goed, die "houdt mij op de hoogte" functie. Nou ja die prijzen motiveren ook niet |:(

Exact expert nodig?

• jan390
koenster schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:41:
Vandaag is Monza in de verkoop gegaan en geweest. Jeetje wat een geld! Nu wel tickets via ViaGoGo besteld voor de tribune bij Start-Finish. Waar de tickets vorig jaar ongeveer €300,- waren, zijn ze nu (ook via de officiele F1 site) dubbel zo duur.

Prato (General Admission) was vorig jaar €80,-, nu €160,-, weet iemand waarom dit zó veel duurder is geworden? Ik begreep dat het vorig jaar ook al een stuk duurder was dan het jaar ervoor.
Monza en Imola zijn maandag al in de verkoop gegaan. GA Monza €110, Imola 90€.
Maar het wordt er inderdaad niet goedkoper op.

• Asomers
Crazy D schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 17:37:
[...]

https://tickets.formula1.com/nl/f1-53107-imola

Werkt goed, die "houdt mij op de hoogte" functie. Nou ja die prijzen motiveren ook niet |:(
Maandagmiddag om 12u is de verkoop van alle resterende tickets idd gestart ook op de officiële site van het circuit.

Daar zijn er voor bepaalde zones nog tickets zie ik.
https://imolagpf1.ticketo...-e-dino-ferrari-16322202/

Prijzen zijn idd enorm ... Daarbovenop nog eens een slordige €53 admin kosten mogen betalen...

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Vorig jaar heb ik 120,- betaald voor GA.

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Asomers

Ik denk dat er maar 1 reden is voor de enorme stijging (overigens op alle circuits) en dat is winstbejag. Vorig jaar record na record spectator opkomsten, dus proberen ze het ijzer te smeden nu het heet is. En dat zal misschien eventjes lukken (gezien ticketverkoop overal als een raket loopt), maar dit gaat op een bepaald moment toch weer tegen hun keren.
We beginnen bijna over budgetten te spreken om een weekendje te gaan kijken op plastieken tribune stoeltjes, waar je een week op reis mee kan gaan.

• GAEvakYD
Echt bizar die prijzen inderdaad. Dit gaat voor mij voor het eerst sinds 10+ jaar worden dat een jaar niet naar de GP wil. Niet dat ik het niet kan betalen maar vooral omdat ik deze absurde prijzen niet wil betalen. Jaren geleden hadden ze een mooi praatje dat ze de sport toegankelijker wilde maken en ticketprijzen omlaag zouden gaan. Nou het tegenovergestelde gebeurd nu al jaar op jaar.

Helaas zijn veel GP's alsnog uitverkocht dus de graaiers hebben weinig reden om de prijzen weer redelijk te maken.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:13
Asomers schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Maandagmiddag om 12u is de verkoop van alle resterende tickets idd gestart ook op de officiële site van het circuit.

Daar zijn er voor bepaalde zones nog tickets zie ik.
https://imolagpf1.ticketo...-e-dino-ferrari-16322202/

Prijzen zijn idd enorm ... Daarbovenop nog eens een slordige €53 admin kosten mogen betalen...
Volgens mij zijn nog niet alle tribunes in de verkoop van monza.
Los dat ik van de prijzen baal. Vind ik deze verkoop wijze ook niet leuk.
Gooi gewoon alle tickets in de verkoop.
Pak altijd tribune 23 a / b. Niet te duur en een scherm +

Kort sprintje voor naar het podium na de race

Maar op de website zijn deze bolletjes nog blanco

• Kadketz
  • Nu online
Ik heb maandag om 12:00uur kaarten voor Monza weten te bemachtigen op 8B. Liep volgens mij niet heel hard, toen ik om 13:00uur keek waren voor bijna alle tribunes nog kaarten beschikbaar. Wellicht dat meer mensen de prijsstijging te hoog vinden en daarom thuisblijven. Toch jammer dat de F1 het hiermee voor een grote groep fans lastiger maakt om naar de F1 te gaan.

Rechtstreek bij het circuit kopen scheelt trouwens aanzienelijk, 504,- vs 725,- waar ze nu voor in de F1 ticket store te koop staan 8)7

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 17:59
Goedendag
Ik heb een vraag.
Ik ga in juni naar de F1 in spanje mag je dan met een spiegelreflex camera met een 200-600mm foto,s maken van de race en training.
Niet dat ik daar aankom dat de camera niet naar binnen mag.

gr
kees

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 17:59

• Yadas
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20-03 10:58
keeskloon schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:53:
[...]

Heb gekeken maar zie er niets over staan.
This means you are not permitted to bring professional recording devices such as SLR Cameras, DSLR video cameras or pro recording grear without first obtaining permission from the Circuit de Barcelona-Catalunya.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:17

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

keeskloon schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:37:
Goedendag
Ik heb een vraag.
Ik ga in juni naar de F1 in spanje mag je dan met een spiegelreflex camera met een 200-600mm foto,s maken van de race en training.
Niet dat ik daar aankom dat de camera niet naar binnen mag.
Voor zover ik weet zijn "professionele" camera's verboden bij alle F1. De gemiddelde bewaker zal het verschil echter niet kunnen zien tussen een camera van 300 of 3000 euro en zo'n discussie win je nooit, zeker niet als je met een forse lens en een berg attributen aankomt.

Ik zou het zelf niet riskeren met mijn camera tenzij ik een backup-plan had zoals een veilige plek om de camera te bewaren als die toch niet naar binnen mag. Dat gezegd hebbende heb ik al zoveel mensen met flinke camera's gezien dat ik niet kan geloven dat die allemaal toestemming hebben.

Camera's zijn op zich niet verboden, dus als je echt niet genoeg aan je telefoon hebt dan is het zaak om er niet "professioneel" uit te zien. Als ik het was zou ik de kleinste lens op m'n camera zetten en de grote(re) lens bij iemand anders in de tas doen zodat het formaat niet direct opvalt, geen grote cameratas meenemen en zo min mogelijk attributen (en zeker geen statief).

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:55
Gaat vaak niet om dat het professioneel is of niet, je kunt zo’n ding op de baan gooien waar het schade kan veroorzaken. Hetzelfde met een blik frisdrank.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
Holk schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:23:
Gaat niet om dat het professioneel is of niet, je kunt zo’n ding op de baan gooien waar het schade kan veroorzaken. Hetzelfde met een blik frisdrank.
Ah ja, want een camera of lens van honderden of duizenden euro's wordt net zo makkelijk weggegooid als een blikje.

Het gaat vooral om geen concurrentie willen hebben wat betreft beelden en geluiden kunnen verkopen:
According to the Circuit de Barcelona-Catalunya, visitors are not permitted to make/create/store/record or transmit any sound recording or audio visual footage of the event. They also say any equipment that may enable you to do this is not permitted. However personal electronic devices such as mobile phones or hand held personal communication devices are allowed as long as the images are for private, personal and non commercial use.

The devil is in the details.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@keeskloon ik heb jouw topic samengevoegd met deze.

Tweakers Discord

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:55
Hahn schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:27:
[...]

Ah ja, want een camera of lens van honderden of duizenden euro's wordt net zo makkelijk weggegooid als een blikje.

Het gaat vooral om geen concurrentie willen hebben wat betreft beelden en geluiden kunnen verkopen:

[...]
Als jij kwaad in de zin hebt en geen blikken mee krijgt kan je creatief worden. Ietsjes langer nadenken

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
Holk schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 17:09:
[...]

Als jij kwaad in de zin hebt en geen blikken mee krijgt kan je creatief worden. Ietsjes langer nadenken
:D Sure. Wat jij wilt.

The devil is in the details.

• Kadketz
  • Nu online
Iemand nog een goede tip voor een parkeerplaats bij Monza? Kan online weinig vinden om te reserveren, lees wat terug in het topic met verhoogt risico op schade en inbraak in omliggende wijken.

[Voor 53% gewijzigd door Kadketz op 09-02-2023 09:20]

• GAEvakYD
Kadketz schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:19:
Iemand nog een goede tip voor een parkeerplaats bij Monza? Kan online weinig vinden om te reserveren, lees wat terug in het topic met verhoogt risico op schade en inbraak in omliggende wijken.
Vele jaren geweest en nooit problemen met parkeren in de omliggende wijken. Je kunt daar prima je auto kwijt en naar het circuit lopen.

Afgelopen jaar was de toegangscontrole wel echt heel erg klote. Op zaterdag en zondag 2 uur in een file richting de poortes gestaan. Andere jaren konden we vrij snel doorlopen.

Hopelijk hebben ze de horeca ook op orde nu. Afgelopen jaar moest je soms 30-45 min de rij staan om muntjes te halen en dan nog 45-60 min in de rij bij het eten en drinken zelf. Italiaanse chaos....

PS pro tip. Haal gewoon veel drinken en eten in de supermarkt. Officieel mag je geen flesjes met dop mee naar binnen. Koop een zakje ballonnen, doe die Balon over de flesjes zonder dop. De doppen steek je even in je broekzak. Na de controle ballonnen eraf en doppen er weer op en klaar.
Dit doen al vele jaren. Nog geen eens voor het geld maar vooral voor de enorme wachtrijen te ontlopen. Soms halen we iets aan het einde van de middag als de meute weg is na de F1 sessies.

[Voor 22% gewijzigd door GAEvakYD op 09-02-2023 09:28]

• Kadketz
  • Nu online
GAEvakYD schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:25:
[...]

Vele jaren geweest en nooit problemen met parkeren in de omliggende wijken. Je kunt daar prima je auto kwijt en naar het circuit lopen.

Afgelopen jaar was de toegangscontrole wel echt heel erg klote. Op zaterdag en zondag 2 uur in een file richting de poortes gestaan. Andere jaren konden we vrij snel doorlopen.

Hopelijk hebben ze de horeca ook op orde nu. Afgelopen jaar moest je soms 30-45 min de rij staan om muntjes te halen en dan nog 45-60 min in de rij bij het eten en drinken zelf. Italiaanse chaos....

PS pro tip. Haal gewoon veel drinken en eten in de supermarkt. Officieel mag je geen flesjes met dop mee naar binnen. Koop een zakje ballonnen, doe die Balon over de flesjes zonder dop. De doppen steek je even in je broekzak. Na de controle ballonnen eraf en doppen er weer op en klaar.
Dit doen al vele jaren. Nog geen eens voor het geld maar vooral voor de enorme wachtrijen te ontlopen. Soms halen we iets aan het einde van de middag als de meute weg is na de F1 sessies.
Bedankt voor de tips! Hopelijk valt het wachten dit jaar mee maar ben er bang voor :P Misschien ook wel een beetje verwend met Hongarije afgelopen jaar, daar was het namelijk top geregeld allemaal

Acties:
  • +1Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:34

franssie

Save the albatross

Net twee F1 Zandvoort Super Friday Jumbo kaarten gekocht. General Admission, net zoals ik 40 jaar geleden met mijn Opa deed.
Voor 62 euro (twee kaarten) best leuk, nu eens kijken of mijn neefje het ook leuk vindt. Q en race kijk ik wel op het strand of thuis, mij te duur.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• oak3
  • Laatst online: 10:11
Ik wil met mijn zoon van 12 naar Spa toe, alleen ben ik zelf nog nooit naar Spa, laat staan een f1 race geweest.

Zijn er nog tips? Bijvoorbeeld overnachten op een camping? Waar kaarten kopen? Is general admission leuk genoeg?

De opening post is een beetje oud, vandaar dat ik de vraag stel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:50

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Wil je naar de race? Alle tickets zijn al uitverkocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oak3
jfeelders schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:03:
Wil je naar de race? Alle tickets zijn al uitverkocht.
Als het kan wel, maar vrijdag en zaterdag zouden ook prima zijn.

Ik zag online nog wel general admission kaarten, is dat dan oplichting?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Via het officiële verkoopkanaal (https://www.spagrandprix.com/nl/tickets-bronze-area) zijn ze er niet meer voor de race. Nog wel voor vrijdag/zaterdag. Andere verkoopkantoren zoals TicketTravel of RaceExperience hebben een batch ingekocht en die zijn ook bijna allemaal op. Op de 2e hands verkoopmarkt (TicketSwap) staat momenteel niets. Op andere particuliere doorverkoopsites ben je afhankelijk van de scalpers...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oak3
jfeelders schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:01:
Via het officiële verkoopkanaal (https://www.spagrandprix.com/nl/tickets-bronze-area) zijn ze er niet meer voor de race. Nog wel voor vrijdag/zaterdag. Andere verkoopkantoren zoals TicketTravel of RaceExperience hebben een batch ingekocht en die zijn ook bijna allemaal op. Op de 2e hands verkoopmarkt (TicketSwap) staat momenteel niets. Op andere particuliere doorverkoopsites ben je afhankelijk van de scalpers...
Dank, dit was heel waardevol. Race kijken was geen must. Dus nu kaarten gekocht voor vrijdag / zaterdag. Nu nog even overnachten en parkeren uitzoeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:19
oak3 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:34:
[...]

Dank, dit was heel waardevol. Race kijken was geen must. Dus nu kaarten gekocht voor vrijdag / zaterdag. Nu nog even overnachten en parkeren uitzoeken.
Als je een goede vaste plek wil voor de hele dag moet je er heel vroeg zijn. Vooral op zaterdag. Op de vrijdag valt het wel mee. Ook om de parkeerfile een beetje voor te zijn moet je er vroeg zijn.
De vrijdag zou ik gebruiken om een beetje het circuit rond te lopen en vanuit meerdere plekken een tiidje kijken. Omdat het circuit zo groot is wil je dat wsl niet nog een keer op zaterdag ;)

Kamperen kan ook, maar zou ik met een zoon van 12 niet doen. Tenzij je zeker weet dat de camping rustig is.

• jfeelders

jfeelders

Rustige GP-campings doen ze niet aan rondom de GP. Het zijn allemaal weilanden welke ad-hoc worden omgevormd tot parkeerplaats of camping. Verwacht geen net campinggebouwtje met warm stromend water dan kan het alleen maar meevallen. De toiletten zijn Dixies en ongeveer 1 op 1000. Met een camper is kamperen te doen, anders zou ik het laten (zelfs voor 1 nacht) en kan je beter een echte camping in de wijde omgeving zoeken; maar die zijn waarschijnlijk allemaal al een tijd vol.

• Pannekoek81
Dit jaar gaan wij ipv naar Oostenrijk een keer naar de race in Spanje. Wij vliegen vanaf Weeze met Ryanair. Een pakket reis, waarbij de vliegtijden het beste uitkwamen.

Nu heeft niemand uit de groep ervaring met Ryanair en op internet lees ik wisselende ervaringen. Maar de handbagage bij Ryanair is uh compact. Op bol.com kan je zelfs aparte Ryanair handbagage tassen kopen. Sommige exact de afmetingen en andere iets kleiner of groter.

Nu kwam mijn vrouw met een rugtas van Thule die zij nog heeft liggen. Deze voldoet op 2 cm hoogte en 2 cm breedte niet aan de Ryanair regels. Iemand ervaring met Ryanair en of ze inderdaad zo ontzettend moeilijk doen over een afwijking. Uiteraard snap ik dat 20 cm bijvoorbeeld teveel is, er is een grens. Maar is de Ryanair grens met een kleine afwijking of niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 21:58
Pannekoek81 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:22:
Dit jaar gaan wij ipv naar Oostenrijk een keer naar de race in Spanje. Wij vliegen vanaf Weeze met Ryanair. Een pakket reis, waarbij de vliegtijden het beste uitkwamen.

Nu heeft niemand uit de groep ervaring met Ryanair en op internet lees ik wisselende ervaringen. Maar de handbagage bij Ryanair is uh compact. Op bol.com kan je zelfs aparte Ryanair handbagage tassen kopen. Sommige exact de afmetingen en andere iets kleiner of groter.

Nu kwam mijn vrouw met een rugtas van Thule die zij nog heeft liggen. Deze voldoet op 2 cm hoogte en 2 cm breedte niet aan de Ryanair regels. Iemand ervaring met Ryanair en of ze inderdaad zo ontzettend moeilijk doen over een afwijking. Uiteraard snap ik dat 20 cm bijvoorbeeld teveel is, er is een grens. Maar is de Ryanair grens met een kleine afwijking of niet.
Sleep al sinds jaar en dag een flinke rugzak mee op vluchten van Ryanair. Men heeft zoveel oog op de koffertjes dat rugzakken nooit worden bekeken. Zelfs als ze uitpuilen zoals die van mij. Gewoon op je schouders dragen en het zou goed moeten komen.

Tenminste dat is mijn n=1

"Better ask questions before you shoot"

• Pannekoek81
Chocovla schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:45:
[...]

Sleep al sinds jaar en dag een flinke rugzak mee op vluchten van Ryanair. Men heeft zoveel oog op de koffertjes dat rugzakken nooit worden bekeken. Zelfs als ze uitpuilen zoals die van mij. Gewoon op je schouders dragen en het zou goed moeten komen.

Tenminste dat is mijn n=1
(y) ga ervoor en merk het dan wel.

• EstherR
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18-03 07:25
Hi,

Is er iemand met kaartjes voor Zandvoort 2023 die mij kan helpen?
Via via heb ik een account over genomen met kaartjes, echter kan ik hier nog geen kaartjes donwloaden? Of personaliseren? Ik zie wel een bestelling, maar ik kan daar verder niks mee.

Informatie is er amper te vinden.. Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Zou het vervelend vinden als er achteraf blijkt dat we toch geen kaartjes hebben..

Thanks!!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:33
EstherR schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:43:
Hi,

Via via heb ik een account over genomen met kaartjes, echter kan ik hier nog geen kaartjes donwloaden? Of personaliseren? Ik zie wel een bestelling, maar ik kan daar verder niks mee.

Zou het vervelend vinden als er achteraf blijkt dat we toch geen kaartjes hebben..

Thanks!!
In augustus kun je de kaarten op naam zetten en daarna ontvang je de tickets.
Overigens is een account overnemen vrij fraudegevoelig met wachtwoord/mailadres wijzigingen, kijk wel uit dat je niet opgelicht wordt.

• EstherR
dutchgio schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:04:
[...]

In augustus kun je de kaarten op naam zetten en daarna ontvang je de tickets.
Overigens is een account overnemen vrij fraudegevoelig met wachtwoord/mailadres wijzigingen, kijk wel uit dat je niet opgelicht wordt.
Aha, dan is het nog even afwachten..

Het is van een bekende van ons hoor, dat scheelt. Anders had ik dit zeker nooit zo aangepakt! Thanks voor je waarschuwing :).

Alleen het gaat om zo'n groot bedrag dat ik toch twijfelde hoe het nou zit, ik koop normaal concert kaartjes en dan krijg je altijd gelijk je e-ticket.

• Kadketz
  • Nu online
EstherR schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:43:
Hi,

Thanks!!
Zijn dat kaartjes via het circuit of via Formule1? In geval van Formule1 worden de etickets 2 weken voor het raceweekend aan je account toegevoegd. Daar kun je ze vervolgens downloaden. Deze staan dan wel op naam van de eigenaar van het account maar kun je gewoon mee naar binnen.

• EstherR
Kadketz schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:28:
[...]

Zijn dat kaartjes via het circuit of via Formule1? In geval van Formule1 worden de etickets 2 weken voor het raceweekend aan je account toegevoegd. Daar kun je ze vervolgens downloaden. Deze staan dan wel op naam van de eigenaar van het account maar kun je gewoon mee naar binnen.
Het is een account op mydutchGP.. Dus ik neem aan via Formule 1?

• Kadketz
  • Nu online
EstherR schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:13:
[...]

Het is een account op mydutchGP.. Dus ik neem aan via Formule 1?
Nee ik bedoelde de F1 ticketstore dus is wat anders. Maar via dutchgp kun je ze volgens mij wel op naam krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Als je mag kiezen naar welke race je dit jaar wilt gaan? Welke race zou je kiezen? Ik overweeg om voor het nieuwe Las Vegas te gaan. Een sponsor wil mij uitnodigen voor een race

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-03 20:37
alienfruit schreef op zondag 19 maart 2023 @ 13:13:
Als je mag kiezen naar welke race je dit jaar wilt gaan? Welke race zou je kiezen? Ik overweeg om voor het nieuwe Las Vegas te gaan. Een sponsor wil mij uitnodigen voor een race
Als ik kon kiezen, altijd Japan. Schijnt heel rustig en netjes te zijn op de tribunes. En weinig oranje hooligans.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee