Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• nielsz09
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:21
Present in Oostenrijk, plakken er meteen een vakantie aan vast

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:52
zekerz schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:23:
We willen dit jaar de GP van Abu Dhabi bezoeken, heeft iemand tips hiervoor qua hotel etc?

We willen het liefste alles zelf regelen en zaten te denken aan hotel in Dubai, hoe kunnen we dan het beste naar het circuit gaan?

Alvast bedankt!
Ik zou een auto huren in Dubai en dan richting de parking van het circuit gaan. Laatste stuk is dan met een verplichte bus. Parkeren op circuit is niet toegestaan. Taxi zou ik niet op gokken omdat het erg druk kan zijn.

No One Can Predict the Market!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:32
Voor wie nog een kaartje zoekt voor de Dutch GP, er zijn wat tickets te koop via formula1.com. Betaling gaat wel via creditcard en er zijn wat hogere administratieve kosten.

https://tickets.formula1.com/nl/f1-42837-nederland

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:53
Weet iemand of het mogelijk is om tickets van formula1.com op een andere naam te zetten? Ik heb vorig jaar 4 tickets gekocht en wil hier van af ivm andere plannen, annuleren is niet mogelijk. Ik weet dat ze pas een aantal weken van te voren te downloaden zijn.

En nee ik doe het niet voor de winst wil enkel het aankoopbedrag terug :-(

[Voor 3% gewijzigd door Kadketz op 19-04-2022 09:24]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:51

alienfruit

the alien you never expected

Ik ga naar Zandvoort, Silverstone, Singapore, Japan en misschien Monaco

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:42
Wil graag in september de GP van Monza gaan bezoeken.
Weet iemand wanneer ongeveer tickets in de verkoop gaan? En hoe zit het met parkeren, is dat een beetje goed te doen?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:40
Koploper07 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:51:
Weet iemand wanneer ongeveer tickets in de verkoop gaan? En hoe zit het met parkeren, is dat een beetje goed te doen?
Tickets verwachting is volgende week. Prijzen zijn wel bekend, schrik niet...
https://www.monzanet.it/m...22_Listino_PREZZI_ITA.pdf

Ik had al vanalles geboekt om er heen te gaan maar zie er vanaf met deze belachelijke prijzen. Het is ook niet dat er plaatsen zijn waar je echt veel ziet op Monza.

Parkeren is te doen, naar het schijnt, maar het zijn wel Italiaanse taferelen (driedik parkeren en dus misschien geblokkeerd staan als je op tijd weg zou willen). Verhoogd risico ook op schade en inbraak.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phusebox
alienfruit schreef op woensdag 20 april 2022 @ 14:43:
Ik ga naar Zandvoort, Silverstone, Singapore, Japan en misschien Monaco
Miljonair? :+

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-02 16:34
Phusebox schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:53:
[...]

Tickets verwachting is volgende week. Prijzen zijn wel bekend, schrik niet...
https://www.monzanet.it/m...22_Listino_PREZZI_ITA.pdf

Ik had al vanalles geboekt om er heen te gaan maar zie er vanaf met deze belachelijke prijzen. Het is ook niet dat er plaatsen zijn waar je echt veel ziet op Monza.

Parkeren is te doen, naar het schijnt, maar het zijn wel Italiaanse taferelen (driedik parkeren en dus misschien geblokkeerd staan als je op tijd weg zou willen). Verhoogd risico ook op schade en inbraak.
Ik vind die prijzen nog wel te doen, maar er zijn inderdaad weinig plekken waar je echt goed zit. Verder vond ik Monza echt een verschrikkelijk circuit qua toegankelijkheid en faciliteiten. Megalange rijen voor eten/drinken en de wc. Het circuit opkomen was ook drama en superdruk. Ik vind het een absolute afrader. (net als Hockenheim trouwens)

Ik ga dit jaar naar Austin toe.. die prijzen waren pas hoog, maar goed het kwam deze keer precies zo uit dat ik in de buurt ben dus dan moet het maar. ;) We zitten aan het einde van de slingerbochten. Voor zover ik nu kan inschatten kun je dan een groot gedeelte van de baan zien door het hoogteverschil dus dat is wel erg tof.

iRacing Profiel

• Phusebox
Stefmeister8 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:22:
[...]

Ik vind die prijzen nog wel te doen, maar er zijn inderdaad weinig plekken waar je echt goed zit. Verder vond ik Monza echt een verschrikkelijk circuit qua toegankelijkheid en faciliteiten. Megalange rijen voor eten/drinken en de wc. Het circuit opkomen was ook drama en superdruk. Ik vind het een absolute afrader. (net als Hockenheim trouwens)

Ik ga dit jaar naar Austin toe.. die prijzen waren pas hoog, maar goed het kwam deze keer precies zo uit dat ik in de buurt ben dus dan moet het maar. ;) We zitten aan het einde van de slingerbochten. Voor zover ik nu kan inschatten kun je dan een groot gedeelte van de baan zien door het hoogteverschil dus dat is wel erg tof.
Austin is inderdaad top. Ik zat toen aan het einde van de bochtensectie bij de back straight. Geniale plaatsen en mooie gevechten gezien.

Denk dat ik Monza maar skip dan.
Hockenheim nooit problemen mee gehad?

• Phusebox
Koploper07 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:51:
Tickets zijn NU te koop. Moet wel snel zijn vrees ik. https://biglietti.monzanet.it/

• Stefmeister8
Phusebox schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:15:
[...]

Austin is inderdaad top. Ik zat toen aan het einde van de bochtensectie bij de back straight. Geniale plaatsen en mooie gevechten gezien.

Denk dat ik Monza maar skip dan.
Hockenheim nooit problemen mee gehad?
Wij stonden bij Hockenheim minimaal een half uur in de rij voor de wc en daarna nog een half uur in de rij voor drinken. Oh en het kostte ons anderhalf uur om bij de tribune te komen. Ik vergelijk nu alles met Mexico trouwens dus dat is misschien ook niet helemaal eerlijk (zeer weinig wachtrijen en drinken word gebracht op de tribune).

iRacing Profiel

• Phusebox
Stefmeister8 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:39:
[...]

Wij stonden bij Hockenheim minimaal een half uur in de rij voor de wc en daarna nog een half uur in de rij voor drinken. Oh en het kostte ons anderhalf uur om bij de tribune te komen. Ik vergelijk nu alles met Mexico trouwens dus dat is misschien ook niet helemaal eerlijk (zeer weinig wachtrijen en drinken word gebracht op de tribune).
Austin was qua wachten een grotere ellende dan Hockenheim voor ons. Een uur of twee als je pech hebt, om met de auto van het terrein af te komen. Of anderhalf uur schuifelen om naar het concert naar afloop te gaan, lekker veilig door een smalle betonnen tunnel 8)7

Binnenkomst ook zeker 45 min in de rij, en toen stopten ze maar met security checks omdat het te lang duurde :X

Eten en drinken is daar wel goed te doen, qua tijd. Een cola was 5 dollar in 2018 en een bijzonder biertje 10 dollar 8)

• Bcopp
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-09-2022
Hier is het bijna zover.
Wij (ik, mijn vrouw en zoontjes van 10 en 8 ) met de auto naar Imola (1200km)

Voor mij en de oudste zoon heb ik tribunekaarten voor het weekend.
Mijn vrouw en jongste zoon gaan zaterdag mee naar de sprintrace.

Iemand nog tips? :-)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:26

TommyGun

Stik er maar in!

We willen dit jaar de GP van Abu Dhabi bezoeken, heeft iemand tips hiervoor qua hotel etc?

We willen het liefste alles zelf regelen en zaten te denken aan hotel in Dubai, hoe kunnen we dan het beste naar het circuit gaan?

Alvast bedankt!
Wij zaten destijds hier;
https://www.booking.com/h...-bustan-abu-dhabi.nl.html

Ik heb veel hotels gehad maar deze was echt top, zowel qua kamer als de bar O-)

20-30 minuten met de taxi naar het circuit (zetten je bij de juiste 'poort' af), kosten stellen niks voor.

Dubai is best een eindje nog, dan wil je wel een eigen auto...

[Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 21-04-2022 13:59]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
Wow die kaartprijzen in Monza zijn inderdaad wel flink gestegen. En die dingen vliegen echt weg, ook niet zo gek met die italianen nu Ferrari het top doet.

Zojuist wel 5 kaarten kunnen kopen voor tribune nummer 24. Vaste B&B is ook geregeld. We hebben er weer zin in. :)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Idd ik zat even te kijken naar die prijzen maar dat is wel iets meer dan een inflatie van 11% . Wordt wel een gekkenhuis als Ferrari wint (anders ook :) )

Gelukkig ga ik naar Zandvoort, ik neem aan dat 3 maal scheepsrecht is....
Maxiracer schreef op donderdag 14 april 2022 @ 14:22:
Volgende maand bezoeken wij de GP van Spanje (Barcelona)
Wij hebben staanplaatsen. Is het verstandig om een klein inklapbaar stoeltje mee te nemen of zijn daar de hellingen te schuin voor?
Ik ben er 20 jaar geleden voor het laatst geweest, dus recente zaken kan ik daarover niet zeggen. Sommige hellingen waren toe wel stijl, maar er zijn zeker ook vlakke stukken. Kom op tijd, toen reed Alonso nog mee, en zag het blauw van de petjes van zijn fans (blauw was de Renault kleur). Verrek, Alonso doet nog steeds mee, kom op tijd!

Ik zou beginnen om even de voorwaarden van het circuit te lezen. Niet dat ze die altijd handhaven, ik heb ook mijn powerbank in Monza naar binnen gesmokkeld, ondanks de hand metaal detectoren (die niet werden gebruikt)..... Blikjes mochten niet mee naar binnen in Barcelona, kan ik me herinneren, vooral degene die je net in de bus had gekocht...... Flessen mogen zonder dop vermoed ik, dat was in Monza en Valencia het geval, ik zou al vast wat doppen sparen. (om in te leveren, de echte doppen in je sok)

Verder maakt het nog uit of je sta tribune of sta plaatsen hebt. Ik dacht dat er geen sta tribune plekken waren in Barcelona, maar in dat geval mag je niet eens op de grond zitten is mijn ervaring. Ook mocht ik bij een Duitse gp ooit geen (driepoot) stoeltjes meenemen, dat er al mensen met gehele tuinsets binnen waren deed er niet toe, dat was voor de dienst van de bewaker gebeurt gaf hij aan. Ik kon ze onbewaakt achterlaten bij de ingang en als er nog lagen weer meenemen als ik wegging.... Dus neem zeker niets mee waar je aan bent gehecht......

Zonnebrand, zonnebril niet vergeten. Veel plezier!

[Voor 79% gewijzigd door jeanj op 22-04-2022 12:07]

Everything is better with Bluetooth

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:15

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb twee weekendkaarten voor de GP van Oostenrijk (8-10 juli) incl camping orange. Wegens familieomstandigheden denken we er nu aan om deze te verkopen. Wat zou de beste plek hiervoor zijn?

• GAEvakYD
RvdH schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:59:
Ik heb twee weekendkaarten voor de GP van Oostenrijk (8-10 juli) incl camping orange. Wegens familieomstandigheden denken we er nu aan om deze te verkopen. Wat zou de beste plek hiervoor zijn?
Wat wil je ervoor hebben? Ik ken denk ik ik wel iemand die interesse heeft en juist opzoek was naar twee kaarten incl campingplek. Even via PM contact?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:22

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Vliegtickets, Airbnb en wat golfcourses zijn al geboekt. Alleen nog wachten op de officiële F1 verkoop van de Monza kaartjes.
Mochten we te laat zijn, dan kijken we wel in een kroeg ergens in Milaan.

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Erazzzer schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 18:40:
Vliegtickets, Airbnb en wat golfcourses zijn al geboekt. Alleen nog wachten op de officiële F1 verkoop van de Monza kaartjes.
Mochten we te laat zijn, dan kijken we wel in een kroeg ergens in Milaan.
En gelukt. Het enige wat nog te krijgen was waren General Admission tickets voor zondag. Heeft iemand hier ervaring mee op Monza? Ik begreep dat GA tickets voor Monza best prima zijn, maar waar ik me ongerust om maak zijn de wachtrijen om binnen te komen. Zijn er misschien ingangen aan de andere kant van het circuit? Of wordt het gewoon een lange zit?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• GAEvakYD
Erazzzer schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:13:
[...]

En gelukt. Het enige wat nog te krijgen was waren General Admission tickets voor zondag. Heeft iemand hier ervaring mee op Monza? Ik begreep dat GA tickets voor Monza best prima zijn, maar waar ik me ongerust om maak zijn de wachtrijen om binnen te komen. Zijn er misschien ingangen aan de andere kant van het circuit? Of wordt het gewoon een lange zit?
Ja drie keer eerder Monza gedaan. De sfeer en omgeving vinden wij echt top daar. Ik heb eergisteren kaarten gekocht via Monza zelf, samen met alle locals. Kaarten vlogen daar weg. Vandaag gingen de kaarten via formula1.com in de verkoop, die waren ook bijna instant weg zag ik. Vermoedelijk zit er straks 99.9% italianen op de tribune. Zandvoort taferelen.

Terug naar je vraag. Ik heb geen ervaring met GA kaarten op Monza. Parkeren kun je daar goed doen in de woonwijk naast het circuit en de er zijn meerdere ingangen. Ik heb eigenlijk nooit langer dan 10-15 min staan wachten. Prima te doen dus.

• Stefmeister8
Erazzzer schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:13:
[...]

Ik heb wel eens GA tickets gehad voor Monza. Er zijn hele goede plekken op het circuit voor GA, maar het nadeel is dat mensen er zo vroeg zijn dat je die plekken bijna niet kunt krijgen. Wij hadden zelfs het gevoel dat mensen er hadden overnacht omdat er tenten bij stonden. Het enige advies vanuit mijn kant is om er echt zo vroeg mogelijk te zijn en je plekken te claimen anders sta je net als ons in de parabolica en dat was geen feest eigenlijk.

iRacing Profiel

• GAEvakYD
Stefmeister8 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:53:
[...]

Ik heb wel eens GA tickets gehad voor Monza. Er zijn hele goede plekken op het circuit voor GA, maar het nadeel is dat mensen er zo vroeg zijn dat je die plekken bijna niet kunt krijgen. Wij hadden zelfs het gevoel dat mensen er hadden overnacht omdat er tenten bij stonden. Het enige advies vanuit mijn kant is om er echt zo vroeg mogelijk te zijn en je plekken te claimen anders sta je net als ons in de parabolica en dat was geen feest eigenlijk.
Ja en voorgaande jaren waren de italianen nog niet zo dol zoals dit jaar. De locals zullen altijd meer kennis hebben over de mooiste plekjes en hoe je daar het snelste bent.

@Erazzzer kun je niet de andere third party aanbieders benaderen en vragen of hun nog kaarten krijgen. Ik zou het zelf dit jaar niet gokken op die GA kaarten denk ik.

Ik zie dat deze twee aanbieders nog kaarten aanbieden:
https://tickets.gpfans.co...1-grand-prix-italie-monza
https://www.tickettravel....talie/tickets-italie.html

Schrik niet van de prijzen, maar Monza heeft de kaartprijzen enorm verhoogd.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

GAEvakYD schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:53:
[...]

Ik zie dat deze twee aanbieders nog kaarten aanbieden:
https://tickets.gpfans.co...1-grand-prix-italie-monza
https://www.tickettravel....talie/tickets-italie.html

Schrik niet van de prijzen, maar Monza heeft de kaartprijzen enorm verhoogd.
Zijn alleen nog weekendkaarten beschikbaar. Ik ben vrijdag en zaterdag aan het golfen in Bergamo, dus heb niets aan weekendkaarten. Maar ik ga gewoon kijken hoe het is met GA kaarten. Zolang er maar een scherm te zien is, dan valt het wel mee. De race is live toch niet te volgen, het gaat meer om de sfeer tussen de tiffosi.

• GAEvakYD
Erazzzer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:28:
[...]

Zijn alleen nog weekendkaarten beschikbaar. Ik ben vrijdag en zaterdag aan het golfen in Bergamo, dus heb niets aan weekendkaarten. Maar ik ga gewoon kijken hoe het is met GA kaarten. Zolang er maar een scherm te zien is, dan valt het wel mee. De race is live toch niet te volgen, het gaat meer om de sfeer tussen de tiffosi.
Ah dat had ik niet begrepen. Als je alleen op zondag bent en het je meer om de sfeer gaat, dan ga je je wel vermaken met GA kaarten. Ik verwacht een enorme gekte. Soort van Zandvoort in het rood.

• Joycevanwijk
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-06-2022
Over een maand voor het eerst naar Oostenrijk.
Ik vroeg me af voor de gene die met de auto afreizen vanaf Nederland hoe zij dit doen.

Wanneer vertrek je?
Overnacht je ergens en zo ja waar?
Hoelang rij je er over?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:05

Beaves

Usque ad Finem

Ligt er aan waar je ergens vertrekt in Nederland ;) Wijzelf, vanuit Eindhoven, waren er binnen een uur of negen, met omm de drie uur een korte stop, dit op de donderdag (vroeg) voor de race.

[Voor 12% gewijzigd door Beaves op 08-06-2022 17:00]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34
Iemand nog interesse in 2x general admission (weekend) voor Oostenrijk? Wij gaan niet meer.

[Voor 5% gewijzigd door Hertog_Martin op 08-06-2022 17:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:51

Crazy D

I think we should take a look.

Joycevanwijk schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 19:07:
Ik vroeg me af voor de gene die met de auto afreizen vanaf Nederland hoe zij dit doen.

Wanneer vertrek je?
Hoelang rij je er over?
Dat is natuurlijk super persoonlijk. Ik haat doorjakkeren dus ik ga niet doorrijden tot we echt niet meer kunnen, stop gewoon elke 2 uur en dan niet voor een noodstop-pissen-go, maar ff bakkie koffie. We vertrekken woensdag, donderdag dagje niets (genieten van het uitzicht vanuit het huisje in de bergen) en vrij-zat-zondag hele dag circuit. Maandag terug. Het is toch ook beetje vakantie...

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-07-2022

Meg

Wumboloog

Ik ga naar de GP van België en naar die in Zandvoort.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-02 10:11

Wanneer vertrek je?
Hoelang rij je er over?
Ik ga met mijn vriendin; als verjaardagscadeau een weekendje gekregen. Wij gaan waarschijnlijk woensdag richting Munchen om daar te overnachten. Op donderdag rustigaan naar het circuit. Verwacht een uur of 8-9 te rijden naar Munchen met wat korte stops.

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:48
Wij zitten eraan te denken op vrijdag naar Le Castellet te gaan. We zijn "soort van in de buurt" en kunnen probleemloos heen en weer rijden. Nu is er nog van alles te krijgen qua (tribune) kaarten en vroeg ik mij af of er hier nog mensen met ervaring en tips zijn. Welke tribune bijvoorbeeld heel goed is, of welke je beter kunt vermijden. We gaan met drie volwassen en één kind onder de zes. Die laatste heeft geloof ik gratis entree, maar dan dus geen stoeltje denk ik. Kan ik daar niet beter ook gewoon een plek voor kopen (heb ik in een vliegtuig ook altijd gedaan: zoveel relaxter dan op schoot)?
De bedoeling is een beetje dat we gewoon eens leuk een dagje f1,f2 en f3 gaan kijken en een beetje sfeer proeven. Budget is niet echt een issue (4 paddock kaarten is wat overdreven), maar advies in de trant van "geef even iets meer uit voor dit en dat" word zeer gewaardeerd (zo ga ik bijvoorbeeld niet drie kwartier in een pendelbusje zitten om een paar tientjes parkeerkosten te besparen)

• Bcopp
iemand een idee of er nog een mogelijkheid is om nog aan general admission tickets te geraken voor Oostenrijk of Frankrijk?
Zou er 4 nodig hebben (2 volw , 2 kinderen)

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02 19:24
Carnoustie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:00:
Wij zitten eraan te denken op vrijdag naar Le Castellet te gaan. We zijn "soort van in de buurt" en kunnen probleemloos heen en weer rijden. Nu is er nog van alles te krijgen qua (tribune) kaarten en vroeg ik mij af of er hier nog mensen met ervaring en tips zijn. Welke tribune bijvoorbeeld heel goed is, of welke je beter kunt vermijden. We gaan met drie volwassen en één kind onder de zes. Die laatste heeft geloof ik gratis entree, maar dan dus geen stoeltje denk ik. Kan ik daar niet beter ook gewoon een plek voor kopen (heb ik in een vliegtuig ook altijd gedaan: zoveel relaxter dan op schoot)?

De bedoeling is een beetje dat we gewoon eens leuk een dagje f1,f2 en f3 gaan kijken en een beetje sfeer proeven. Budget is niet echt een issue (4 paddock kaarten is wat overdreven), maar advies in de trant van "geef even iets meer uit voor dit en dat" word zeer gewaardeerd (zo ga ik bijvoorbeeld niet drie kwartier in een pendelbusje zitten om een paar tientjes parkeerkosten te besparen)
Als de organisatie nog hetzelfde is als de afgelopen jaren doe je jezelf een plezier door de pendelbus te nemen. De laatste jaren verzamel je op een parkeerplaats onder aan de heuvel, en rijd je met pendelbussen over compleet afgesloten wegen richting het circuit, ca. 15-20 minuten rijden. Prima te doen, relaxt, en geen wachtrijen of iets dergelijks. Auto's krijgen een andere route en mogen achter aansluiten.

Wij zaten aan de buitenkant van bocht 5 en 6 op de tribune. Je ziet de auto's bocht 1 in gaan, en tot aan de 1e DRS zone heb je goed overzicht. Vooral hoe de auto's door bocht 6 en 7 trekken vond ik een imposant gezicht. Wat mij betreft wel erg goede plekken. Aandachtspunt; Heel de dag vol met je giechel in de zon op de tribune, en het kan goed warm zijn. Het is ook een flink stuk lopen om er te komen.

Verder hebben we ook een rondje om het circuit gelopen en kun je eigenlijk alles redelijk goed zien vanaf de zijlijn. We hebben ook bij de chicane gezeten in het gras, vlak na bocht 9. En in het snelle gedeelte van bocht 10 t/m 12. Maar van die tribunes rondom die gedeeltes heb ik niet het idee dat je meer ziet.

Eten/drinken was verder goed geregeld, heb zelf niet in de rij gestaan, maar ik had dan ook niet 10 minuten voor de start van de race opeens trek in een patatje, veel anderen blijkbaar wel :') Achteraf ook nog een leuk feest als je er zin in hebt (ivm kids) en je kan na de race de baan op.
Alvast bedankt!
Dubai is wel ca. 1 à 1,5 uur rijden afhankelijk waar je in een hotel zit. Ik zou een hotel in de buurt zoeken als je er het hele weekend blijft en misschien nog wat dagen aan vast plakt (Ferrari world, Yas Waterworld). Als je het rijden geen bezwaar vindt is het wel te doen. Een huur-auto heb je in Dubai/Abu Dhabi sowieso wel nodig als je nog wat wilt rondneuzen.

De Grand Prix is ook 'gewoon' auto-centrisch, rondom Ferrari-world / Yas-mall loopt een ringweg met allerlei aftakkingen aan parkeerplaatsen. Vanaf hier pak je een shuttle-bus naar het circuit.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:29
Batiatus schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:54:
[...]

Ik ga met mijn vriendin; als verjaardagscadeau een weekendje gekregen. Wij gaan waarschijnlijk woensdag richting Munchen om daar te overnachten. Op donderdag rustigaan naar het circuit. Verwacht een uur of 8-9 te rijden naar Munchen met wat korte stops.
Haha hier ook! Wij hebben staanplaatsen, iemand daar nog tips voor? Eerste keer Spielberg voor ons. Weekend met een hotel in Wolfsberg dus elke dag klein uurtje op en neer rijden. Zijn er nog tips qua parkeren ook dagelijks?

Wij hebben overigens eerst een bruiloft in Italië, Toscane. Ben van plan om in 1 stuk vanaf maandagnacht naar Italië te rijden, dinsdagmiddag begint het. Donderdagochtend afgelopen en vanuit daar door naar Wolfsberg om in te checken bij het hotel. Maandagochtend terug naar NL.

[Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 23-06-2022 23:14]

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:53
knip

[Voor 96% gewijzigd door Kadketz op 26-07-2022 11:32]

• Rickweert
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-06-2022
Bcopp schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 07:07:
iemand een idee of er nog een mogelijkheid is om nog aan general admission tickets te geraken voor Oostenrijk of Frankrijk?
Zou er 4 nodig hebben (2 volw , 2 kinderen)
Er komen voor Oostenrijk dagelijks tickets voorbij op Ticketswap.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rickweert
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-06-2022
Scrtz schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:12:
[...]

Haha hier ook! Wij hebben staanplaatsen, iemand daar nog tips voor? Eerste keer Spielberg voor ons. Weekend met een hotel in Wolfsberg dus elke dag klein uurtje op en neer rijden. Zijn er nog tips qua parkeren ook dagelijks?

Wij hebben overigens eerst een bruiloft in Italië, Toscane. Ben van plan om in 1 stuk vanaf maandagnacht naar Italië te rijden, dinsdagmiddag begint het. Donderdagochtend afgelopen en vanuit daar door naar Wolfsberg om in te checken bij het hotel. Maandagochtend terug naar NL.
Voor ons wordt het de 2e keer dit jaar, zin in! Neem een klapstoeltje mee, en zoek tijdig voor de race een mooie plek waar je zowel goed zicht op het circuit hebt, als op 1 van de grote beeldschermen! Parkeren wijst zich vanzelf op basis van de kleur van je ticket. Is top geregeld daar.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:24
Hoe wordt er omgegaan met het zelf meebrengen van flesjes water e.d. bij de GP van Oostenrijk? Wij hebben overigens zitplaatsen en zitten (als het goed is) vlak bij een scherm :) 7 jaar geleden in Spa gestaan, dat vond ik toch wat minder.

• Crazy D

Crazy D

Knul schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 16:00:
Hoe wordt er omgegaan met het zelf meebrengen van flesjes water e.d. bij de GP van Oostenrijk? Wij hebben overigens zitplaatsen en zitten (als het goed is) vlak bij een scherm :) 7 jaar geleden in Spa gestaan, dat vond ik toch wat minder.
Volgens mij moesten vorig jaar dopjes ingeleverd worden, maar weet het niet zeker. Had zelf een Camelbak rugzak bij me en we kochten verder drinken op het circuit (ook daarbij is het handig om dopjes mee te nemen aangezien ze de dopjes van de flesjes haalden). Blik mag volgens mij sowieso niet, glas ook niet.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:17
Ik kreeg toevallig onderstaande bericht doorgestuurd over de GP van Oostenrijk.
Zelf vertrek ik in de nacht van woensdag op donderdag richting de camping op/naast het circuit.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:24
Ah top, dan kan ik iig een Dopper (of iets dergelijks) en zonnebrand meenemen. Wij vertrekken komende woensdag, hebben voor het weekend een hotel in Graz. Erg veel zin in!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:53

Wanneer vertrek je?
Hoelang rij je er over?
Reken op een rit van 11 uur. Ik rij het 2 a 3 per jaar. (woon in de buurt van Graz en ga soms nog even in NL kijken)

Het laatste stuk snelweg rijdt erg vermoeiend, veel tunnels en wegversmallingen als je dan al 9 uur achter de rug hebt is dat wel een dingetje. Ik stop op de reis van Nederland naar Graz in de omgeving van Schlusselfeld (Gasthof Herderich). Of ik rij wat verder door tot Passau en boek daar een hotelletje (kijk op booking wat vrij is en rij er dan direct naar toe en vraag naar de beste prijs)

Voor de autobaan in Oostenrijk heb je een vignet nodig, kost ongeveer een tientje voor 10 dagen. Onderweg is er nog een stukje autobaan waar je tol moet betalen (Sondermautstrecke) dit is niet bij het vignet inbegrepen! Kosten uit het hoofd zes hele euro's. Neem zonder een Sondermaut abo (digitale streckenmaut) onder geen enkele voorwaarde de groene baan. Er is geen slagboom, je kenteken wordt gescand en als dat niet in het systeem staat is het kassa. (€ 100)

Dit jaar ook voor het eerst echt naar de F1, zonder files op slechts 40 minuten rijden dus ik zie het wel!

Ik vermoed dat er komende dagen wel het nodige aan specials in de krant komt te staan dat zal ik voor zover mogelijk hier delen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 19:25

Wanneer vertrek je?
Hoelang rij je er over?
Wij vertrekken op woensdag ochtend ( Venlo ) , en pakken op 3/4 van de reis een hotelletje op de bonnefooi. Net wanneer we het reizen zat zijn.
Donderdag ochtend dan door naar Camping geel :)

totale reis is voor ons iets van 1000km. Doe gewoon rustig aan, geen zin om te haasten. Het is toch "vakantie" :)

----
Valkje schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 16:23:
Ik kreeg toevallig onderstaande bericht doorgestuurd over de GP van Oostenrijk.
Zelf vertrek ik in de nacht van woensdag op donderdag richting de camping op/naast het circuit.

[Afbeelding]
Klopt deze info? Dus betekend dat je gewoon bier ( blikjes ) mee kan nemen het circuit op? Zelfde als in Spa?

Wat verwachten jullie van het weer trouwens?
Blijft het droog? :)

edit:
Nog een vraag: Is er op donderdag ook een track walk / pit straat open?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gumtree
Androo schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:42:

Klopt deze info? Dus betekend dat je gewoon bier ( blikjes ) mee kan nemen het circuit op? Zelfde als in Spa?

Ik kijk in Oostenrijk nooit verder dan één dag naar het weer. Pas als de boeren gaan maaien weet je in de zomer 80% zeker dat het twee dagen droog blijft. (ik heb alleen die boerenwijsheid nog niet)

Op dit moment is er voor zaterdag 9 juli lichte regen + 24 graden voorspelt. Maar dat neem ik niet met een korreltje zout maar met een strooiwagen vol met zout.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GAEvakYD
[...]

edit:
Voorgaande jaren (incl vorig jaar) heb ik genoeg kuddes nederlanders op het circuit gezien et een goed gevulde koelbox met blikken bier. :9

• Crazy D

Crazy D

Ja, maar moet je tickets voor hebben. Denk dat die ondertussen uitverkocht zijn. Waren 10 euro dus dat zijn de kosten ook niet verder :)

Exact expert nodig?

• Crazy D

Crazy D

GAEvakYD schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:44:
[...]

Voorgaande jaren (incl vorig jaar) heb ik genoeg kuddes nederlanders op het circuit gezien et een goed gevulde koelbox met blikken bier. :9
Tjah ligt er maar net aan wie je treft bij de ingang. Bij ons wilden ze de inhoud van de rugtassen zien. Misschien als ze aan je ticket zien dat je op de tribune zit dat ze iets anders kijken? Koelbox vol met bier is leuk op het gras, maar niet op de tribune (koelbox met water trouwens ook niet, qua ruimte :P)

Exact expert nodig?

• GAEvakYD
Crazy D schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:40:
[...]

Tjah ligt er maar net aan wie je treft bij de ingang. Bij ons wilden ze de inhoud van de rugtassen zien. Misschien als ze aan je ticket zien dat je op de tribune zit dat ze iets anders kijken? Koelbox vol met bier is leuk op het gras, maar niet op de tribune (koelbox met water trouwens ook niet, qua ruimte :P)
Was wel op de tribune, die overdekte aan de Noord kant. Maar grote groepen (+/- personen) die bovenaan op het gedeelte bleven staan. Maar ik zag ook een groep die de koelbox in het gangpad lieten staan. Kan allemaal prima. Al was die koelbox die ze boven lieten staan dermate groot dat ze die met een steekkar meenemen, daar zaten denk ik ook minstens 100 blikken bier in.

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
gumtree schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:14:
[...]
Voor de autobaan in Oostenrijk heb je een vignet nodig, kost ongeveer een tientje voor 10 dagen. Onderweg is er nog een stukje autobaan waar je tol moet betalen (Sondermautstrecke) dit is niet bij het vignet inbegrepen! Kosten uit het hoofd zes hele euro's. Neem zonder een Sondermaut abo (digitale streckenmaut) onder geen enkele voorwaarde de groene baan. Er is geen slagboom, je kenteken wordt gescand en als dat niet in het systeem staat is het kassa. (€ 100)
Dank je wel voor deze info... Heb meteen digitaal aangemeld voor de A10 (heen en terug) scheelt me gedoe als ik terug kom...

Kosten trouwens 2 x 13 euro

• gumtree
Vroem schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:58:
[...]

Dank je wel voor deze info... Heb meteen digitaal aangemeld voor de A10 (heen en terug) scheelt me gedoe als ik terug kom...

Kosten trouwens 2 × 13 euro.
Dan heb je beide "Sondermautstrecken" genomen. Ik ben niet zo bewust van de prijzen ik heb een abonnementje en ik zie alleen het totaal bedrag 1 × in de maand.

Let er trouwens ook goed met de reis naar je accommodatie. Vorig jaar hadden we gasten in onze vakantiewoning (nog vrij tijdens het F1-weekeind in 2023) tijdens de F1 en die hebben 4 × 2 × de maut betaald. (terwijl ze ook mijn alternatieve route hadden kunnen nemen). De lease maatschappij betaalde maar toch, zonde van de centen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Eindelijk is het weer zo ver!
Vanavond vertrekken wij naar Oostenrijk. Een dag eerder dan voorgaande jaren.

Betreft het meenemen van eigen dranken zoals hierboven besproken.
Wij zijn 2019 en 2021 geweest. We zaten steeds op tribune Noord (de overdekte) en via verschillende ingangen zijn wij nooit gecontroleerd op drank, terwijl wij met rugtassen vol aan kwamen zetten.

Goede reis en veel plezier allemaal!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vroem
  • Nu online
gumtree schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:26:
[...]

Dan heb je beide "Sondermautstrecken" genomen. Ik ben niet zo bewust van de prijzen ik heb een abonnementje en ik zie alleen het totaal bedrag 1 × in de maand.

Let er trouwens ook goed met de reis naar je accommodatie. Vorig jaar hadden we gasten in onze vakantiewoning (nog vrij tijdens het F1-weekeind in 2023) tijdens de F1 en die hebben 4 × 2 × de maut betaald. (terwijl ze ook mijn alternatieve route hadden kunnen nemen). De lease maatschappij betaalde maar toch, zonde van de centen.
Ik heb de Taurn alleen morgen en dan maandag weer. Slapen vlakbij Klagenfurt dus dan geen last meer
z0bin schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:29:
Eindelijk is het weer zo ver!
Vanavond vertrekken wij naar Oostenrijk. Een dag eerder dan voorgaande jaren.

We zaten steeds op tribune Noord (de overdekte)
Tot vrijdag dan... Zit daar ook maar vertrek morgen ochtend

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 15:41
*dubbel

[Voor 97% gewijzigd door A-Tray op 07-07-2022 16:18]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • +7Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 03-02 15:41
Ik zit in München in de Flixbus, een reis van 5 5 uur naar Graz in Oostenrijk. Lufthansa heeft mijn verbindingsvlucht geannuleerd waardoor ik een extra avontuurlijke reis mag maken.

Ik maak er het beste maar van, goed boek mee en een noiae cancelling koptelefoon. Deze bus rijdt door naar Zagreb, dat is te merken aan mijn medereizigers...

Ik tref in Graz mijn broer, we hebben veldkaarten voor het hele evenement.

Ik heb er al met al zin in!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:38
Voor jouw tweede bericht geef ik je een 👍. Veel plezier in Oostenrijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sabelhout
  • Laatst online: 16:20
A-Tray schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:34:
Ik zit in München in de Flixbus, een reis van 5 5 uur naar Graz in Oostenrijk. Lufthansa heeft mijn verbindingsvlucht geannuleerd waardoor ik een extra avontuurlijke reis mag maken.

Ik maak er het beste maar van, goed boek mee en een noiae cancelling koptelefoon. Deze bus rijdt door naar Zagreb, dat is te merken aan mijn medereizigers...

Ik tref in Graz mijn vroer, we hebben veldkaarten voor het hele evenement.

Ik heb er al.met al zin in!
Wij hebben ook veldkaarten voor het hele evenement, alleen omdat de kids morgen nog tot 12.00 uur naar school moeten gaan we de kwalificatie helaas missen. Morgen om 12.05 uur in de auto, overnachten vlakbij München en dan hopelijk op tijd voor de sprintrace bij het circuit :)

.....

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Regelt Ticketswap ook een nieuw ticket voor mij zoals zij dit bij evenementen doen? Dat maakt het allemaal toch net iets veiliger en er zijn nog genoeg GP kaarten voor Oosterijk!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vroem
  • Nu online
Rustig aan gedaan en nu in Oostenrijk... scheelt wel dat ik alle toll vooraf al geregeld had... kon nu zo doorrijden..

Veel Nederlanders op de weg (gek he).. Morgen op tijd die kant op

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mootje73!
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-07-2022
Is er iemand die naar de Grand Prix van Frankrijk gaat? Dit valt in de zomervakantie dus kunnen we het met de kinderen mooi combineren met een vakantie aan de Cote d'Azur. Ben toch niet de enige die dit zo combineert?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• th3sander
  • Laatst online: 05-02 18:46
Heeft iemand tips om te parkeren dichtbij de sta plaatsen bij Oostenrijk. Vandaag helemaal er omheen gelopen (staan op p11)

Update:
Plek 10.2 is een goed plekje. Vandaar met de shuttle treintje naar 10 even wachten en je wordt met het volgende shuttle treintje naar bocht 4

[Voor 38% gewijzigd door th3sander op 09-07-2022 10:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 17:15
iemand een idee waneer de ticket verkoop voor de race van 2023 open zal gaan.?
nog nooit eerder kaarten gekocht dus geen idee al vermoed ik waneer de kalender definitief word

FS19 server info http://des-clan.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

De kalender wordt normaal rond half oktober "definitief", echter daar kan van afgeweken worden (van de datum en van die kalender). Hier vind je een niet bevestigde lijst, Spa en Frankrijk staan op de wip, dan krijg je een idee wat er volgende jaar komt (nog steeds onder voorbehoud). (vergelijk hem met dit jaar en er zijn wel wat wijzigingen qua periodes)

Als je al weet waar je naar toe wilt, kan je de site van het circuit bekijken of er al iets op staat en vaak kan je aanmelden zodat je een email krijgt als de kaarten uitkomen. Kaarten voor Oostenrijk 2023 zijn al te koop geeft men hieronder aan (30 JUNI - 2 JULI (datum onder voorbehoud))

[Voor 17% gewijzigd door jeanj op 12-07-2022 08:15]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik hoop niet dat in Monza dit jaar veel Nederlanders zijn. Je moet je toch doodschamen voor het gedrag wat ze afgelopen race hebben vertoont. Gelukkig heb ik dan een Ferrari shirt aan, zodat ik vooral niet als Nederlander aangezien wordt.

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:31
hjvg schreef op zondag 10 juli 2022 @ 18:13:
iemand een idee waneer de ticket verkoop voor de race van 2023 open zal gaan.?
nog nooit eerder kaarten gekocht dus geen idee al vermoed ik waneer de kalender definitief word
Je kunt je bij formula1.com aanmelden voor een mail wanner de verkoop van een GP van start gaat. Dit gaat per GP, dus niet 1 mail voor alle circuits.
Kijk de verschillende youtubefilmpjes voor de beste locaties. Het is absoluut niet zo dat de duurste plaatsen de beste plaatsen zijn.
Ik zoek naar plaatsen met een scherm, waarbij veel van het circuit zichtbaar en bij voorkeur waar de inhaalacties plaatsvinden.
Bestellen via Formula1.com, het circuit zelf of (duurder) een verkoopbureau.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:34
Verstappen travel is de verkoop alvast begonnen.
Ze geven aan:
30 JUNI - 2 JULI (datum onder voorbehoud)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bartus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:24
Graag hoor ik wat tips en tricks voor mijn komende bezoek aan de GP van Frankrijk in Paul Ricard.

Het is de eerste keer dat we een grand prix bezoeken. We gaan met het gezin (mijn vrouw, 2 kinderen (M11 en V8). Via ticketswap heb ik 2 general admission tickets voor volwassenen en twee kinder tickets voor Tribune Le Beausset 1.

Hoe werkt dat met general admission tickets? Zijn er dan bepaalde toegewezen plekken waar je kunt staan? En ik neem aan dat mijn kinderen met plaatsgebonden tickets daar dan toch ook mogen komen?

Zijn er bepaalde plekken die jullie zouden adviseren om heen te gaan, of juist te mijden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Ben er nooit geweest, maar kijk even op een kaartje. Staanplaats is plek voor GA, maar overal muv tribunes mag je over het algemeen staan…

[Voor 29% gewijzigd door jeanj op 11-07-2022 14:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bartus schreef op maandag 11 juli 2022 @ 14:03:

Zijn er bepaalde plekken die jullie zouden adviseren om heen te gaan, of juist te mijden?
Ik zou Nederlanders mijden. Niet in de buurt van oranje/RedBull shirts staan. Beter tussen de blauwe Alpine shirtjes gaan staan :+

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Zo de weekend tickets van 2023 zijn binnen voor Oosterijk!

Ik ben alleen benieuwd naar het volgende, ik zoek een arragement het liefst met busvervoer en hotel en dan brengen naar circuit. Tuurlijk kan dir allemaal los en dan zelf rijden maar zou echt veel liever het als pakket kopen

Nu zie ik wel wat van Race experience, maar hebben hier tweakers ervaringen met zo een pakket of tips wat te doen volgend jaar

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:06

ricardo246

Life's what you make it!

dglavimans schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:51:

Ik ben alleen benieuwd naar het volgende, ik zoek een arragement het liefst met busvervoer en hotel en dan brengen naar circuit. Tuurlijk kan dir allemaal los en dan zelf rijden maar zou echt veel liever het als pakket kopen

Nu zie ik wel wat van Race experience, maar hebben hier tweakers ervaringen met zo een pakket of tips wat te doen volgend jaar
Kijk eens bij TUI, hadden wij vorige jaar geregeld: Hotel plus bus die je brengt en haalt. Wel rekening houden dat ze relatief kort na het laatste race event vertrekken (dus geen after party).

I have no special talent. I am only passionately curious.

• Crazy D

Crazy D

tickets ook geboekt voor Oostenrijk volgend jaar en appartementje op 4,5 km van de ingang...

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 17:12

JB

Cédric roelt!

Ik heb ervaring met Race Experience. Opzich helemaal prima en fijn in hotel slapen ipv camping, maar ik wil geen busreis meer die kant op en terug. Ik zou dus het liefste gewoon alleen vervoer van/naar hotel willen zonder busreis NL-AT :)

Mijn boefje is liev!

• hjvg
Crazy D schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:53:
tickets ook geboekt voor Oostenrijk volgend jaar en appartementje op 4,5 km van de ingang...
en dan blijkt de voorlopige datum toch niet de definitieve datum

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gumtree

Vlak voor de F1 wordt er vanuit bijna alle dorpen in een straal van 100 km rondom het circuit een buspendel geregeld. Ik woon zelf 75 km van Spielberg en ben zondag met de bus gegaan retourtje was iets van 26 euro.

Bus vertrok zondag om 6.45 en we waren rond 8.30 op het circuit, eerst worden er natuurlijk nog andere passagiers opgehaald en dat kost wat tijd. Terugreis was rond 18.45 dus nog wel wat mee kunnen pakken van de afterparty al had ik daar weinig behoefte aan, gezien de status waarin sommige "fans" zich zondag bevonden.

Om 20.30 stond ik weer bij de auto. De bus had deels vrij baan om uit Spielberg te komen, echter op de snelweg liep het natuurlijk muurvast. En hebben we 45 minuten over 10 km gedaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

hjvg schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:15:
[...]

en dan blijkt de voorlopige datum toch niet de definitieve datum
Dan verplaatst de reservering mee 8)

Buspendels komen inderdaad overal vandaan, vanuit wolfsberg kostte het 50 euro per persoon. Vonden we toch wat te teveel aangezien je dan ook meteen je vrijheid kwijt bent om te komen en te gaan wanneer je wilt. En vanuit Wolfsberg (of eigenlijk dorpje ernaast in de bergen) was het iets meer dan een uur rijden, 0,0 problemen met verkeer. In een paar minuten van de parking af. Was echt top. En ik hoef toch niet heel de dag bier te drinken daar dus dat argument gaat voor mij niet op :P

Exact expert nodig?

• JB

JB

Cédric roelt!

Weet iemand of je ergens de complete tribune layout van vakken kunt zien voor Oostenrijk? Ik wil bepaalde plek boeken, maar dat vak staat er niet bij zoals vorig jaar, dus zou graag zo dicht mogelijk daarbij in de buurt zitten, maar als ik word niet 123 wijs uit de rijen etc.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:32
Zit nu in Frankrijk (vakantie) en zie dat ik maar op een uurtje rijden zit vanaf Paul Ricard.
Heb het idee om zondag de GP even mee te pakken.

Via de officiële weg zijn de kaarten uitverkocht. Nu zie ik echter dat er veel kaarten via ticketswap worden aangeboden. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ryzen 5 5600X | Asrock B450m Steel Legend | Inno3D RTX3060ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• Plenkske
JB schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:00:
Weet iemand of je ergens de complete tribune layout van vakken kunt zien voor Oostenrijk? Ik wil bepaalde plek boeken, maar dat vak staat er niet bij zoals vorig jaar, dus zou graag zo dicht mogelijk daarbij in de buurt zitten, maar als ik word niet 123 wijs uit de rijen etc.
Zoiets ?

Ah ik zie dat deze van de motogp is, maar hier staan wel de tribunes met juiste letters op die ze dit jaar hadden.

[Voor 16% gewijzigd door Plenkske op 18-07-2022 14:17]

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja die kan ik ook vinden maar die vakken zijn ook weer opgedeeld. Het lijkt erop dat de stoelen van links naar rechts gaan zeg maar en dat je bijvoorbeeld in vak N weer 3 vakken hebt...;

Ik wil dus weten hoe de stoelen lopen...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39
Mijn ervaring van afgelopen jaren op de Red Bull tribune..

Rij 1 is beneden t/m Rij 37 boven aan, stoel nummering van links naar rechts (als je met je rug naar baan staat) 1t/m xxx

RichardVos.nl

• alienfruit

alienfruit

Is er een overzicht/website voor welke GPs je al kaartjes kan kopen voor 2023? Ik blijf het altijd maar een onduidelijke bedoeling

[Voor 3% gewijzigd door alienfruit op 18-07-2022 15:08]

• JB

JB

Cédric roelt!

Fox-Racing schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:57:
Mijn ervaring van afgelopen jaren op de Red Bull tribune..

Rij 1 is beneden t/m Rij 37 boven aan, stoel nummering van links naar rechts (als je met je rug naar baan staat) 1t/m xxx
Zo dacht ik 'm ook te kunnen rijmen. Dank voor bevestiging!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hjvg
alienfruit schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:07:
Is er een overzicht/website voor welke GPs je al kaartjes kan kopen voor 2023? Ik blijf het altijd maar een onduidelijke bedoeling
vaak website van het circuit
max verstappen travel
en zo zijn er wel meer sport travel organisaties

gisteren kaarten gekocht voor redbull ring (Weekendticket Premium (Nord) ) word de eerste keer naar de formule 1 toe (om de site van de redbull ring was gister alles al uit verkocht staat nu wel weer wat te bestellen. maar heb verstappentravel al kan ik niet echt zeggen dat die site super goed /overzichtelijk werkt)

• alienfruit

alienfruit

Ja, op de Hospitality website kon ik nog niet veel kaartjes vinden.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:32
Mooi. Ik ben zondag bij de GP van Frankrijk.
General admission ticket gekocht via ticketswap.
Was eerst van plan mijn zoontje van 4 ook mee te nemen maar met 38 graden en een lange dag op het circuit kan hij maar beter bij het zwembad op de camping blijven.

Ryzen 5 5600X | Asrock B450m Steel Legend | Inno3D RTX3060ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harleyquinny
  • Laatst online: 08-08-2022
Hier ook kaarten gekocht voor Oostenrijk 2023. Dit jaar geweest en het was zo tof dat we gelijk weer kaarten gekocht hebben.

Maar.. Ik heb een vraag.. We gaan niet op de camping maar willen graag in een hotel in de buurt.. Alles op booking lijkt al volgeboekt te zijn. Weet iemand toevallig nog een verborgen pareltje?

Heb nu een backup optie in Graz geboekt maar zouden liever iets dichterbij overnachten.

• hjvg
Harleyquinny schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:35:
Hier ook kaarten gekocht voor Oostenrijk 2023. Dit jaar geweest en het was zo tof dat we gelijk weer kaarten gekocht hebben.

Maar.. Ik heb een vraag.. We gaan niet op de camping maar willen graag in een hotel in de buurt.. Alles op booking lijkt al volgeboekt te zijn. Weet iemand toevallig nog een verborgen pareltje?

Heb nu een backup optie in Graz geboekt maar zouden liever iets dichterbij overnachten.
zelf ga ik voor de eerste keer heen ben al wel wat aan het rond kijken maar ben zelf meer van het principe zolang de datum nog voorlopig is wil ik niet boeken (want dan zit je weer met overnachting ook verplaatsen enzo.)

maar er lijkt zeker binnen 1 uur van het circuit al niet heel veel meer te zijn of voor prijzen dat je nog wel even bedenkt.

maar mochten mensen tips hebben houd ik me ook aan bevolen (gaan met 4 volwassen)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Mazzel hebben met een AirBNB. Maar realistischer is ergens tussen de 30 en 60 minuten rijden... Wat overigens op zich niet heel erg is hoor. 2 GP's daar geweest en beide keren 0,0 problemen met wegrijden of files of dat soort ellende. Als de navi zegt dat het 50 minuten rijden is van circuit naar huisje, dan is het dat ook in dat weekend. (maar ben wel blij dat ik nu op een paar km afstand zit, ook weleens leuk om vlak bij een circuit te zitten want behalve de 1e keer op spa zitten we altijd een stukje rijden).

Exact expert nodig?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hjvg schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:01:
[...]

maar mochten mensen tips hebben houd ik me ook aan bevolen (gaan met 4 volwassen)
Wij zaten op minuten afstand in een AirBnB. Destijds, 2017, stonden er 2 2-persoonsbedden, dus als je dat geen probleem vindt.

Wij gaan zelf as weekend naar Hongarije, alleen race deze keer. Ik vraag me af hoe ver het lopen is van Gate 3, volgens mij stoppen daar de taxi's en pendelbussen, maar ik heb, gewoon omdat het kon, ook een Super Gold parkeerticket, dan kom je uit bij Gate 8 wat dichter bij de fan area en de RB stand is...

Dit jaar gaat de jongste (5) ook mee, dus eigenlijk zit ik liever langer in de auto naar/af parkeerterrein dan dat we einden moeten lopen, maar als G3 uit eindelijk goed te doen is zie ik ook wel voordelen om met OV/taxi te gaan.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoe kan alles al vol zitten? Gratis annuleren dan of? Weekend staat nog niet vast AFAIK.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

JB schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:49:
[...]

Hoe kan alles al vol zitten? Gratis annuleren dan of? Weekend staat nog niet vast AFAIK.
Niet zo heel moeilijk. Ten 1e omdat de kans groot is dat het weekend gewoon doorgaat, en ten 2e, omdat diverse verhuurders niet moeilijk doen over een weekje verschuiven. Nu alvast volgeboekt betekent geen gedoe meer later dit jaar. Heb verhuurders gesproken die zeggen, hoe eerder gevuld hoe beter. Dan kan ik plannen, eventuele klussen die aan huizen moeten gebeuren goed plannen, personeel regelen, dat soort dingen. En via AirBNB kun je bij heel veel huizen idd tot 48 uur van te voren of zo nog annuleren.

Exact expert nodig?

• Plenkske
Zouden die hotels niet gewoon deze weekenden geblockt hebben en pas vrijgeven als de definitieve datum er is ?
Of wellicht hebben bepaalde organisaties dat gedaan bij die hotels...

• JB

JB

Cédric roelt!

Plenkske schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:14:
Zouden die hotels niet gewoon deze weekenden geblockt hebben en pas vrijgeven als de definitieve datum er is ?
Of wellicht hebben bepaalde organisaties dat gedaan bij die hotels...
Dat laatste is niet onwaarschijnlijk. Zo'n Race Experience etc, zijn grote jongens en pakken wellicht complete hotels in optie.

Mijn boefje is liev!

• Bcopp
Ik heb net staanplaatsen (general admission) gekocht voor Oostenrijk 2023.
Iemand ervaring met deze plekken?

Alvast bedankt.
mvg,
Bart

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:30
Bcopp schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:20:

Alvast bedankt.
mvg,
Bart
Ja was wel lange dag staan :*).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Bcopp schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:20:

Alvast bedankt.
mvg,
Bart
Uh ja, je staat :P 8)7
Als dat de plekken zijn bij bocht 3 (of nou ja, bocht 2 als je het knikje niet als bocht ziet :P) zijn dat helemaal geen slechte plekken, ruime velden waar je overal wel kunt zitten en nog aardig wat van de baan kunt zien,

Exact expert nodig?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Crazy D schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:44:
[...]

Uh ja, je staat :P 8)7
Als dat de plekken zijn bij bocht 3 (of nou ja, bocht 2 als je het knikje niet als bocht ziet :P) zijn dat helemaal geen slechte plekken, ruime velden waar je overal wel kunt zitten en nog aardig wat van de baan kunt zien,
Je kunt toch gewoon staan/zitten waar je wil zolang het maar niet op een tribune is.
Wij zaten destijds op de tribune bocht vier, links (dus op het rechte stuk er naar toe) heb je ook gras waar je best goed zicht hebt (en een eet/drink tentje in de buurt) Als je drie dagen er bent doe je toch gewoon een rondje en heb je tijd zat om te kijken wat voor jouw 'werkt'

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:11
Gisteren via een maat twee weekendkaarten ‘gewonnen’ via CarNext op de Verstappen Tribune voor de Belgian GP.

Heel vet natuurlijk, maar nu lijkt het vinden van accomodatie nogal een uitdaging zo last minute. Iemand een goede tip voor een camping of eventueel een hotel/hostel/bnb mits niet te duur?

Interpolis, glashelder!

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee