[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

Kiwi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:54:
Tickets geboekt voor Abu Dhabi (West Yas Suite Premium) *O*

Nu hopen dat Verstappen Hamilton in de laatste bocht inhaalt om het kampioenschap te winnen :)F :+
Ik hoop dat het voor die tijd al beslist is, mijn hart vind dit seizoen echt niet leuk 8)7 :P Maar veel plezier :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Ik ga dit jaar naar de US GP - met de RV op de camping staan voor 3 dagen - kijk ernaar uit!

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:35
Kiwi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:54:
Tickets geboekt voor Abu Dhabi (West Yas Suite Premium) *O*

Nu hopen dat Verstappen Hamilton in de laatste bocht inhaalt om het kampioenschap te winnen :)F :+
Wow supergaaf. Wat ben je totaal zo'n beetje kwijt voor vlucht, hotel en toegangstickets. Hoe gaaf zal het zijn als je erbij bent als Max zijn eerste wereldtitel pakt.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:42

Kiwi

Gadgetfreak

Ik zit nu volgens mij op ongeveer 2,2k p.p. voor tickets + vlucht + hotel, maar ik denk dat het met goedkopere tickets vrij makkelijk nog gehalveerd kan worden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:46
GAEvakYD schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:24:
[...]

Wow supergaaf. Wat ben je totaal zo'n beetje kwijt voor vlucht, hotel en toegangstickets. Hoe gaaf zal het zijn als je erbij bent als Max zijn eerste wereldtitel pakt.
Wij plakken er 2 extra dagen vooraf en 2 extra dagen achteraan (woensdag tot woensdag) en zijn 3,5k kwijt voor 2 personen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb15
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-08 20:54
In Abu Dhabi weer genoeg nederlanders :)

Dit jaar 3 gran prix weekenden op de planning staan:
  • Mexico
  • São Paulo
  • Abu Dhabi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Ik vertrek vrijdag richting Istanbul voor mijn eerste GP ervaring. Iemand tips & tricks die ervaring heeft rondom het circuit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
Cai schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:16:
Ik vertrek vrijdag richting Istanbul voor mijn eerste GP ervaring. Iemand tips & tricks die ervaring heeft rondom het circuit
Ik vertrek donderdag dezelfde kant op, afgezien van dagtochtje Spa ook mijn eerste GP reis. Ik heb dus niet echte tips en tricks, afgezien van het feit dat er bij het circuit gecontroleerd gaat worden op de Turkse HES-code voor Corona (https://register.health.gov.tr/). Dus die is niet alleen voor de vliegreis, maar moet je dus ook mee naar het circuit nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Sempy schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:48:
[...]

Ik vertrek donderdag dezelfde kant op, afgezien van dagtochtje Spa ook mijn eerste GP reis. Ik heb dus niet echte tips en tricks, afgezien van het feit dat er bij het circuit gecontroleerd gaat worden op de Turkse HES-code voor Corona (https://register.health.gov.tr/). Dus die is niet alleen voor de vliegreis, maar moet je dus ook mee naar het circuit nemen.
Goede tip. Thanks. Mag ik vragen hoe je dit weet/waar ik het kan nalezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
Cai schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:52:
[...]

Goede tip. Thanks. Mag ik vragen hoe je dit weet/waar ik het kan nalezen?
Stond in de brief van het reisbureau. Op de site van Buitenlandse Zaken etc staat ook wel dat je dit formulier vooraf moet aanvragen. Alleen was het voor mij in eerste instantie niet duidelijk dat dit document na de Turkse douane nog nodig zou zijn, zoals bij evenementen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Vandaag tickets voor de GP van Qatar kunnen scoren op de main graadstand *O* Ik zorg wel dat er nog supporters op de tribunes zitten ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Boinkie op 12-10-2021 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:38

Mist

Een gevaar op de weg

Gefeliciteerd! Ik heb vanaf 11:00 heel wat pogingen gedaan, maar kom er maar niet doorheen. Paar keer ticket gekozen en al mijn gegevens ingevuld, vervolgens toch weer een error...
En in een zeldzaam moment zojuist dat ik weer eens het tribuneoverzicht kreeg voorgeschoteld, bleek de zone van mijn voorkeur als enige uitverkocht te zijn inmiddels :( Nog wel geprobeerd een andere te kiezen, maar direct weer op het beginscherm met de mededeling dat ze technische problemen hebben...

edit: ik kwam er nu doorheen. Met gemengde gevoelens een ticket gekocht voor de North Grandstand, die ze blijkbaar nog gaan toevoegen. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Lijkt erop dat het ticket niet geplaceerd is.

[ Voor 18% gewijzigd door Mist op 12-10-2021 23:23 ]

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
zo Tickets en camping geboekt voor Oostenrijk 2022, denk zorg dat we er vroeg bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Wij (2 stel) willen volgend jaar evt. naar de GP van Hongarije.
Nu is voor ons allen dit compleet nieuw en zijn dus op zoek naar advies.
Waar beste tickets halen en voor welke stand? En op een camping of hotel verblijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 12:08
DeBaroN schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:01:
Waar beste tickets halen en voor welke stand? En op een camping of hotel verblijven?
Circuit ligt niet ver van de stad Budapest af, Dat is echt een prachtige stad om te verblijven dus ik zou daar een hotelletje pakken en meteen de stad bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Wij willen volgend jaar naar Spanje. Zijn er mensen die tips hebben mbt verblijf, reizen van en naar het circuit etc? Vermoedelijk willen we een Ryan Air vlucht pakken en leenauto gebruiken om tussen verblijf en circuit te pendelen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
DeBaroN schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:01:
Ons lijkt een camping ook wel wat. Als ik Google even raadpleeg kom ik dit tegen:
http://theflyingdutchmax.nl/

Zijn er toevallig mensen hier die ervaring hebben met deze "camping'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben mij aan het oriënteren op misschien een weekend Spa volgend jaar. Nu zoek ik alleen het hotel/B&B/AirBB waar een Tweaker (dacht ik) is geweest. Ik kan mij een reactie herinneren (volgens mij in het Spa topic) van een Tweaker die volgens mij een hotel/B&B/AirBB had geboekt vlakbij het circuit, en zelfs werd gebracht door de eigenaar van die toko. Hij was er aardig positief over.
Wilt deze Tweaker zich melden, of kan iemand die post ook herinneren? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Boinkie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:39:
Vandaag tickets voor de GP van Qatar kunnen scoren op de main graadstand *O* Ik zorg wel dat er nog supporters op de tribunes zitten ;)
Ik zie dat de main grandstand tickets bij start/finish 262€ kosten. Zal veruit de goedkoopste zijn van alle circuits. Vlucht van 352 uit Frankfurt. Dat wordt wel verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

jan390 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:16:
[...]

Ik zie dat de main grandstand tickets bij start/finish 262€ kosten. Zal veruit de goedkoopste zijn van alle circuits. Vlucht van 352 uit Frankfurt. Dat wordt wel verleidelijk.
Dat is dan niet veel duurder dan tickets voor start/finish in Oostenrijk 8)7

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Crazy D schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

Dat is dan niet veel duurder dan tickets voor start/finish in Oostenrijk 8)7
Grandstand Oostenrijk iis 530€. En voor dat bedrag een keer een andere GP te bezoeken blijft (in ieder geval voor mij) verleidelijk.

Sorry voor de tip.

[ Voor 27% gewijzigd door jan390 op 23-10-2021 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Ik zie dat formula1.com nog tickets voor zone C aanbiedt tegen die prijs. Een beetje richting het einde van de main grandstand, maar blijft zeker niet gek inderdaad. Bij het circuit zelf zijn die tickets inmiddels uitverkocht. Voor mijn ticket van QAR 1000 is € 248 afgeschreven, formula1.com pakt blijkbaar een procent of 5 commissie. Het centrale deel van de main grandstand kost het dubbele.
Bedenk overigens dat er nog een euro of 60 voor een PCR-test bij komt. Qatar eist deze ook als je volledig gevaccineerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Verkeerde topic. :P

[ Voor 67% gewijzigd door dawg op 23-10-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 08:43
Weet iemand toevallig wanneer de tickets voor GP Hungary 2022 op formula1.com in de verkoop gaan? Of doen ze dit pas nadat de datum definitief vast staat? Kom met de FAQ niet veel verder

Overigens mijn eerste GP dus de officiele site lijkt me de beste plek om tickets te scoren of adviseren jullie anders? :)

[ Voor 27% gewijzigd door Kadketz op 03-11-2021 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

-tom-562 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:30:
Ik ben mij aan het oriënteren op misschien een weekend Spa volgend jaar. Nu zoek ik alleen het hotel/B&B/AirBB waar een Tweaker (dacht ik) is geweest. Ik kan mij een reactie herinneren (volgens mij in het Spa topic) van een Tweaker die volgens mij een hotel/B&B/AirBB had geboekt vlakbij het circuit, en zelfs werd gebracht door de eigenaar van die toko. Hij was er aardig positief over.
Wilt deze Tweaker zich melden, of kan iemand die post ook herinneren? :P
Dat zou ik kunnen zijn geweest.
Wij hadden een huisje, en werden in 2019 door de dochter vd eigenaren van en naar het circuit gebracht (kleine 15 ish minuten rijden).
Mooi modern ingericht, en een mooi uitzicht. Ik hoor het wel in DM als je details wilt.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Kadketz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:48:
Weet iemand toevallig wanneer de tickets voor GP Hungary 2022 op formula1.com in de verkoop gaan? Of doen ze dit pas nadat de datum definitief vast staat? Kom met de FAQ niet veel verder

Overigens mijn eerste GP dus de officiele site lijkt me de beste plek om tickets te scoren of adviseren jullie anders? :)
Geef je email adres op en je krijgt een mailtje zodra ze in de verkoop gaan.

Momenteel zijn alleen Monaco, Spielberg & Spa beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door jan390 op 03-11-2021 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
@Kadketz Tickets voor Hongarije zijn vandaag in de verkoop gegaan

[ Voor 4% gewijzigd door jan390 op 09-11-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
jan390 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:07:
Tickets voor Hongarije zijn vandaag in de verkoop gegaan
Heb de mail ook.
Alleen welke tribune? Zitten te twijfelen:
Red Bull: 215,- Silver 1: 215,- of toch einde rechte stuk: Gold 4: 380,-
En voor een eerste keer is 380,- t.o.v. 215,- een behoorlijke meerprijs.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 09-11-2021 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
DeBaroN schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:13:
[...]

Heb de mail ook.
Alleen welke tribune? Zitten te twijfelen:
Red Bull: 215,- Silver 1: 215,- of toch einde rechte stuk: Gold 4: 380,-
En voor een eerste keer is 380,- t.o.v. 215,- een behoorlijke meerprijs.
De altijd lastige keuze: :). Kijk anders wat filmpjes op Youtube. Voordeel Gold 4 is de actie aan het einde rechte stuk. RB/Silver 1 start rechte stuk en dichtbij.. Silver 4 zit je hoger, maar zie je het meeste van het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
jan390 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:28:
[...]

De altijd lastige keuze: :). Kijk anders wat filmpjes op Youtube. Voordeel Gold 4 is de actie aan het einde rechte stuk. RB/Silver 1 start rechte stuk en dichtbij.. Silver 4 zit je hoger, maar zie je het meeste van het circuit.
Net even YT bekeken en denk dat we voor Silver 4 gaan. Gold 4 is qua actie het beste natuurlijk, maar is wel even 165,- meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
jan390 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:07:
@Kadketz Tickets voor Hongarije zijn vandaag in de verkoop gegaan
Kreeg gisterochtend de mail idd binnen en direct tickets op gold 4 gekocht 8) Ticket waren 365,- p.s zie dat ze nu 380,- zijn, stijgt dat met de dag ofzo? 8)7

Is er overigens weleens een van jullie naar GP van Hongarije geweest en een goede tip om te overnachten? We gaan met de auto dus een goede parking enigzins dichtbij is een must. We hebben nu onder voorbehoud een hotel midden in Budapest wat 20km is maar toch 30-45 rijden volgens maps. Zijn er betere opties voor een hotel in de buurt van het circuit?

[ Voor 30% gewijzigd door Kadketz op 10-11-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Tickets voor zandvoort zijn in de verkoop.
Ben Pon, Arena in, Arena out & eastside zijn beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Ik vind Zandvoort maar bizar duur. Een beetje grandstand plek (1,2, 3) voor 470 - 600 euro. Onze F1 groep gaan ze daar in ieder geval niet vinden. Wij gaan wel naar Barcelona, Oostenrijk, Italie etc voor de helft van het geld en maak er een mooi mannen weekend van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1yCbHIObe0U8cu88rPUfNjUgtpQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rkcjPoQjfcf3N7E0henl856g.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
jan390 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:20:
Tickets voor zandvoort zijn in de verkoop.
Ben Pon, Arena in, Arena out & eastside zijn beschikbaar
Via F1 dus nog volop beschikbaar terwijl ik op diversie sites lees dat GP Zandvoort 2022 stijf is uitverkocht? Hoe dan :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Formula 1 zal ook wel een deel van de tickets toegewezen krijgen om zelf te verkopen.
Het deel wat de DutchGP dus zelf kan verkopen is wel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Ik heb tickets via DutchGP aangevraagd maar zit nu wel in dubio, want volgens mij heeft DutchGP wel een betalingsverplichting - maar als die niet worden toegewezen dan sta ik met lege handen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
GAEvakYD schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:27:
Ik vind Zandvoort maar bizar duur. Een beetje grandstand plek (1,2, 3) voor 470 - 600 euro. Onze F1 groep gaan ze daar in ieder geval niet vinden. Wij gaan wel naar Barcelona, Oostenrijk, Italie etc voor de helft van het geld en maak er een mooi mannen weekend van.

[Afbeelding]
De totale kosten zijn toch vrijwel net zo duur als je de reis + hotel en dergelijke erbij optelt, of zie ik dat verkeerd? Je moet de general admission ook niet vergelijken met een gold tribune. Wij zaten dit jaar bij Spa op Gold 1 tegenover de pits - ondanks de regen zagen we nog wel heel veel gebeuren en was het toch een mooi weekend. Sindsdien zou ik ook niet zo snel meer kiezen voor de goedkoopste kaartjes maar zou ik toch wat dieper in de buidel tasten voor een goeie tribune het liefst op de main straight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
En Barcelona geboekt (via circuit: goedkoper) vandaag in de verkoop.
Heel bijzonder, maar geen mail van Formula1.com gehad dat ze in de verkoop zijn gegaan.

En voor de geinteresseerde: Er zijn nog steeds tickets in de verkoop voor Zandvoort

[ Voor 11% gewijzigd door jan390 op 30-11-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
jan390 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:07:
En Barcelona geboekt (via circuit: goedkoper) vandaag in de verkoop.
Heel bijzonder, maar geen mail van Formula1.com gehad dat ze in de verkoop zijn gegaan.

En voor de geinteresseerde: Er zijn nog steeds tickets in de verkoop voor Zandvoort
Nice. Wij overwegen ook naar Spanje te gaan. Welke tribune heb je gereserveerd? Heb je al een hotel en vervoer van en naar circuit geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
GAEvakYD schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:33:
[...]

Nice. Wij overwegen ook naar Spanje te gaan. Welke tribune heb je gereserveerd? Heb je al een hotel en vervoer van en naar circuit geregeld?
K bovenste blok richting tribune E aan (scherm). Overzicht op bocht 2 en 6,7 & 8.
Parkeerplaats erbij gereserveerd €27.50 Dat gaat samen in 1 boeking.
Overnachting hebben we nog niet gereserveerd. Vervoer (vlucht/auto) ook nog te bepalen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Hoe je voor een euro of 1000 een Grand Prix in een oliestaat bezoekt:

Weekendkaart F11 250
Retourvlucht Qatar met korte tussenstop 450
Reiskosten heen en weer naar Schiphol 27
PCR test2 60
Vijf nachten in hostel3 130
OV meerdere dagen4 10
Taxi vrijdag 5 10
Lokale sim met databundel 10
Koffie en versnaperingen op circuit6 23
5x avondeten7 80
Totaal 1050
Uitgaven die je thuis ook zou doen, of juist niet aan de F1 waren gerelateerd, buiten beschouwing gelaten

1Niet de duurste tribune, maar prima plaatsen. Faciliteiten op circuit, grote schermen en commentaar was allemaal in orde.
2Nu verplicht, valt in de toekomst hopelijk weg als kostenpost ;)
3Het volgens mij enige hostel in Doha bleek erg luxe en heel anders dan ik gewend ben
4Modern en goedkoop metronetwerk met vervolgens shuttle bussen naar de tribune, uitstekend geregeld.
5Op vrijdag start het OV pas om 14:00, na het vrijdaggebed.
6Helaas geen support-races, daardoor korte circuitdagen en weinig voedsel nodig. Flesjes water en navultanks bij de tribune waren gratis. Eigen eten en drinken meenemen was toegestaan.
71x fastfood, 1x goedkoop Turks restaurantje, 3x midrange restaurant met 2 à 3 gangen. De prijzen in Qatar vielen me wel mee. Geen alcohol scheelt wat dat betreft ook ;)

In het algemeen interessant om een kleine week in Doha en Lusail door te brengen. Ook al is het alles behalve toeristisch. Voor de meeste inwoners (arbeidsmigranten) draait alles om werk.

Bij de F1 een heel divers publiek. Niet veel locals. Genoeg Nederlanders, maar daarbuiten veel breder dan Europese expats. Afrika en alle delen van Azië waren goed vertegenwoordigd. Er waren misschien niet veel bezoekers (zo'n 30.000 op zondag), maar op en achter de tribunes was de sfeer prima. Hierdoor waren de lange pauzes op vrijdag en zaterdag goed door te komen.
Als ik puur naar het raceweekend kijk, scoort deze voor mij middelmatig, maar vanwege de overall ervaring een mooie GP om aan het lijstje toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Mist schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:15:
Hoe je voor een euro of 1000 een Grand Prix in een oliestaat bezoekt:

Weekendkaart F11 250
Retourvlucht Qatar met korte tussenstop 450
Reiskosten heen en weer naar Schiphol 27
PCR test2 60
Vijf nachten in hostel3 130
OV meerdere dagen4 10
Taxi vrijdag 5 10
Lokale sim met databundel 10
Koffie en versnaperingen op circuit6 23
5x avondeten7 80
Totaal 1050
Uitgaven die je thuis ook zou doen, of juist niet aan de F1 waren gerelateerd, buiten beschouwing gelaten

1Niet de duurste tribune, maar prima plaatsen. Faciliteiten op circuit, grote schermen en commentaar was allemaal in orde.
2Nu verplicht, valt in de toekomst hopelijk weg als kostenpost ;)
3Het volgens mij enige hostel in Doha bleek erg luxe en heel anders dan ik gewend ben
4Modern en goedkoop metronetwerk met vervolgens shuttle bussen naar de tribune, uitstekend geregeld.
5Op vrijdag start het OV pas om 14:00, na het vrijdaggebed.
6Helaas geen support-races, daardoor korte circuitdagen en weinig voedsel nodig. Flesjes water en navultanks bij de tribune waren gratis. Eigen eten en drinken meenemen was toegestaan.
71x fastfood, 1x goedkoop Turks restaurantje, 3x midrange restaurant met 2 à 3 gangen. De prijzen in Qatar vielen me wel mee. Geen alcohol scheelt wat dat betreft ook ;)

In het algemeen interessant om een kleine week in Doha en Lusail door te brengen. Ook al is het alles behalve toeristisch. Voor de meeste inwoners (arbeidsmigranten) draait alles om werk.

Bij de F1 een heel divers publiek. Niet veel locals. Genoeg Nederlanders, maar daarbuiten veel breder dan Europese expats. Afrika en alle delen van Azië waren goed vertegenwoordigd. Er waren misschien niet veel bezoekers (zo'n 30.000 op zondag), maar op en achter de tribunes was de sfeer prima. Hierdoor waren de lange pauzes op vrijdag en zaterdag goed door te komen.
Als ik puur naar het raceweekend kijk, scoort deze voor mij middelmatig, maar vanwege de overall ervaring een mooie GP om aan het lijstje toe te voegen :)
Super. DIt soort reacties/uitwerkingen zou ik meer willen zien _/-\o_

Enkele vragen, ter voorbereiding voor 2022:
Waar ben je mee gevlogen: Pegasus? (ik zag dat die nog minder beenruimte hadden dan Ryan Air)
Ik had zelf naar hotels zitten kijken (voor 2), Zag verschillende superhotels die niet al te duur waren, maar natuurlijk nooit zo goedkoop als een hostel
Welke tribune zat je?
Tijdens de race zag ik dat de tribunes, richting eerste bocht, naar achteren lagen tov de hoodtribune (oftewel je ziet ze niet aankomen). Enige idee wat de gedachte daarvan was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Ik ben met Turkish airlines gevlogen. Het had een euro of 50 goedkoper gekund, maar dat verschil vond ik gezien het mindere comfort te klein.

In 2022 geen Qatar op de kalender en voor 2023 is het idee volgens mij een stratencircuit in Doha. Maar mochten ze nog eens op het circuit van Losail racen:

Ik zat op de North Grandstand. Mijn tweede keus, zoals ik eerder postte. Helaas stond die tijdelijke tribune wat verder naar achteren ja. Door uitloopstrook plus een weggetje voor takelwagens etc. en de lichtmasten kon dat weinig anders.
De noordelijke zone van de main grandstand was zeker meer waar voor hetzelfde geld (eind vd dag kon iedereen de grandstand op). Maar dat gold als je het mij vraagt niet voor de zuidelijke zone, waar het zicht op bocht 1 beperkt is.

• Kef1
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-12-2021
Via welke website kun je het best de campingtickets boeken voor de gp van Oostenrijk?
Zijn er nog dingen waar je op moet letten als je naar oostenrijk gaat?

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Iemand een idee wat de beste aanbieding van deze site is? Welke race is met het aanbod goed te volgen? https://lidl.traveldeal.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55
Na een tijdje twijfelen waar we heen zouden gaan is het toch maar weer Oostenrijk geworden. Kaartjes zijn weer besteld, dus we kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Is er iemand hier die ervaring heeft met GP van Spanje en het OV van het centrum van de hotels naar het circuit toe? Is dat te doen met het OV daar of is het eigenlijk wel een must om zo'n pakketreis te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:50
Pannekoek81 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:32:
Na een tijdje twijfelen waar we heen zouden gaan is het toch maar weer Oostenrijk geworden. Kaartjes zijn weer besteld, dus we kunnen gaan.
Waar/waneer heb je deze tickets besteld?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
BTFD schreef op zondag 2 januari 2022 @ 04:30:
[...]

Waar/waneer heb je deze tickets besteld?
Gisteravond bij Verstappentravel. Bocht 10 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:18
Kef1 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:55:
Via welke website kun je het best de campingtickets boeken voor de gp van Oostenrijk?
Zijn er nog dingen waar je op moet letten als je naar oostenrijk gaat?
Granprix Camp: https://grandprix.camp/ heb ik erg goeie ervaringen mee. Is volgens mij ook een officiële partner van verstappen travel. Je kunt daar bijvoorbeeld een ingerichte tent boeken.

De sfeer op de camping was erg gezellig, wel het idee van een festivalcamping, dus ook erg rumoerig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bcopp
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17-07-2023
Na de tegenvaller in Spa dit jaar (het was de eerste GP voor mijn zoontje van 10) wil ik dit seizoen met hem een weekend in het buitenland doen.

Ik dacht aan Imola, maar ik zie dat de kaartjes nog niet in verkoop zijn. Liggen deze prijzen in lijn met deze van Spa? Of zijn er meer budgetvriendelijke/leukere gp’s met een kind van 10?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55

Niellie41

[object Object]

Bcopp schreef op zondag 2 januari 2022 @ 12:59:
Na de tegenvaller in Spa dit jaar (het was de eerste GP voor mijn zoontje van 10) wil ik dit seizoen met hem een weekend in het buitenland doen.

Ik dacht aan Imola, maar ik zie dat de kaartjes nog niet in verkoop zijn. Liggen deze prijzen in lijn met deze van Spa? Of zijn er meer budgetvriendelijke/leukere gp’s met een kind van 10?

Moet het perse F1 zijn? Ik kan bijv. de FIA WEC op Spa aanraden. De laatste keer was een kaartje €40 of zo en je kan overal gaan en staan. Zelfs achter de pits en het paddock.

Misschien dat het paddock niet beschikbaar is door corona, maar je kan dan nog steeds op alle tribunes zitten.

In de zomer heb je ook de 24 uur van Spa, met 60 auto’s. Kaartje kostte paar jaar terug €60 voor heel het weekend (donderdag t/m zondag), met volledige toegang.

Ik zou zeker ook eens bij andere series kijken. Veel goedkoper en toegankelijker.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 02-01-2022 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bcopp
Ja. Hij gaat in feite om de grote idolen. Dus met kaartjes voor andere series ga ik hem weinig plezier doen vrees ik 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Spa was een freak-race...

Mijn ervaring met Silverstone is van jaren terug maar dat was destijds by far de beste GP om bij te zijn. Zoveel standjes, niet normaal. Dus lekker wat te zien, te eten en te bekijken tussen races door. Maar Engeland is wel redelijk duur. Hongarije is dacht ik niet zo duur, vriend van me is er met zijn kleine man heen gegaan afgelopen jaar. Hebben de tijd van hun leven gehad.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harleyquinny
  • Laatst online: 08-08-2022
Hier zojuist kaarten voor Oostenrijk gekocht op t10 met mijn moeder.

We twijfelden even over een camping of hotel , uiteindelijk toch maar een hotel gekozen vlakbij Graz.. (uurtje rijden)

Heeft er iemand ervaring met parkeren bij de Redbull Ring op zaterdag en zondag?

Wordt de eerste keer dus hoor graag jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Uiteraard weer naar Oostenrijk dit jaar (Verstappen Tribune en Oranje Camping uiteraard!). Afgelopen jaar ook Hongarije meegepakt, dus dit jaar eens kijken welke we kunnen bezoeken. We zouden ook met het werk nog een week weggaan inclusief F1 weekend maar welke dat is, is ook nog niet bekend!

[ Voor 9% gewijzigd door JoteW op 08-01-2022 18:47 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

GAEvakYD schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:15:
Is er iemand hier die ervaring heeft met GP van Spanje en het OV van het centrum van de hotels naar het circuit toe? Is dat te doen met het OV daar of is het eigenlijk wel een must om zo'n pakketreis te kopen?
Reken op een half uur trein plus een half uur lopen naar de rand van het circuit (bocht 1/3). Vanaf daar nog naar jouw gate/tribune lopen. Voor mij was het goed te doen, maar ik had het voordeel dat gate 6 (bij bocht 3) de handigste ingang was voor mijn tribune.
Er rijdt (ervaring 2019) ook een pendelbus. Maar de opstapplek is al bijna 10 minuten lopen vanaf het station en deze stopt alleen in de buurt van de grandstand (gate 4/5).

Ik liep door de winkelstraat van Montmelo en kocht daar in de supermarkt wat water en versnaperingen en bij een van de kraampjes een belegd stokbrood. Was allemaal geen probleem om mee te nemen het circuit op.
Voor de trein had ik een regiozone 10-rittenkaart. Dat kwam perfect uit voor retour vliegveld-centrum en vier keer retour centrum-circuit. Maar er zal tijdens de pandemie vast geen pitwalk op donderdag zijn, dus weet niet of het dan nog interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Mist schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:25:
[...]

Reken op een half uur trein plus een half uur lopen naar de rand van het circuit (bocht 1/3). Vanaf daar nog naar jouw gate/tribune lopen. Voor mij was het goed te doen, maar ik had het voordeel dat gate 6 (bij bocht 3) de handigste ingang was voor mijn tribune.
Er rijdt (ervaring 2019) ook een pendelbus. Maar de opstapplek is al bijna 10 minuten lopen vanaf het station en deze stopt alleen in de buurt van de grandstand (gate 4/5).

Ik liep door de winkelstraat van Montmelo en kocht daar in de supermarkt wat water en versnaperingen en bij een van de kraampjes een belegd stokbrood. Was allemaal geen probleem om mee te nemen het circuit op.
Voor de trein had ik een regiozone 10-rittenkaart. Dat kwam perfect uit voor retour vliegveld-centrum en vier keer retour centrum-circuit. Maar er zal tijdens de pandemie vast geen pitwalk op donderdag zijn, dus weet niet of het dan nog interessant is.
Thanks, nuttige info. We zitten er nu zelf aan te denken om 1 van de plaatjes net buiten Barcelona te kiezen. Hotels zijn een stuk betaalbaarder en van/naar luchthaven en circuit dan met een huurauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:08
Mag er tegenwoordig weer alcohol op circuit barcelona verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Harleyquinny schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:33:
Hier zojuist kaarten voor Oostenrijk gekocht op t10 met mijn moeder.

We twijfelden even over een camping of hotel , uiteindelijk toch maar een hotel gekozen vlakbij Graz.. (uurtje rijden)

Heeft er iemand ervaring met parkeren bij de Redbull Ring op zaterdag en zondag?

Wordt de eerste keer dus hoor graag jullie ervaringen
Persoonlijk vind ik het fijn om te parkeren bij het dorpje Flatschach. Daar is een groot weiland waar veel fans staan. Je kan dan via de fanzone langs de hoofdtribune naar T10. Vorige 2x daar ook gestaan en beviel goed. Vanaf Graz de A9 en dan de S36. Afslag Zeltweg West.

Wij gaan dit keer ook vanuit Graz.

Je kan ook aan de andere kant parkeren (roze camping), maar dan heb je het risico dat je onderaan de heuvel/berg moet parkeren. Vonden wij wat minder.

[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek81 op 09-01-2022 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harleyquinny
  • Laatst online: 08-08-2022
Pannekoek81 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 21:25:
[...]

Persoonlijk vind ik het fijn om te parkeren bij het dorpje Flatschach. Daar is een groot weiland waar veel fans staan. Je kan dan via de fanzone langs de hoofdtribune naar T10. Vorige 2x daar ook gestaan en beviel goed. Vanaf Graz de A9 en dan de S36. Afslag Zeltweg West.

Wij gaan dit keer ook vanuit Graz.

Je kan ook aan de andere kant parkeren (roze camping), maar dan heb je het risico dat je onderaan de heuvel/berg moet parkeren. Vonden wij wat minder.
Ah super! Dank voor de goede tip!
Gaan wij hier ook parkeren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Voor diegene die naar Spa willen: Vakantieveilingen.nl heeft weer dagtickets op de site staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Ik ben zelf eens op de Hungaroring geweest en vond dat zeker een toffe race om te bezoeken. Hotels zijn heel goed te betalen in de stad; de stad zelf is erg leuk. Genoeg te zien en te doen. Vaak mooi weer, dus je kan 's middags als je niet op het circuit bent ook prima een stadswandeling maken. (Hotels rondom het Britse consulaat worden vaak door de teams gebruikt, als je daar einde van de middag bent kan je zomaar een paar coureurs tegenkomen).

Qua toegangskaarten is het ook niet heel erg duur, we waren er al wat jaartjes geleden maar de plekken rondom de enige echte inhaalpoging op het circuit waren toendertijd silver en zijn inmiddels brons geworden. Dan zit je dus op een mooi stuk van het circuit met één van de goedkopere toegangsbewijzen.

Vervoer van/naar het circuit hebben wij met taxi gedaan. Kost ook niet zo veel.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleintjopie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-03-2022
Heeft er iemand ervaringingen met boeken van tickets voor een groep en hoe dit te organiseren? Oostenrijk of Hogarije gaat het worden.

- Reisgezelschap 6-8 personen
- Iedereen ziet het zitten om te kamperen
- 1 vrouw (dames sanitair een must)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Hop hop, nog even tickets gekocht voor Oostenrijk, T3 want de rest was uitverkocht. Maar is denk ik ook wel leuke plek.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

kleintjopie schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:02:
Heeft er iemand ervaringingen met boeken van tickets voor een groep en hoe dit te organiseren? Oostenrijk of Hogarije gaat het worden.

- Reisgezelschap 6-8 personen
- Iedereen ziet het zitten om te kamperen
- 1 vrouw (dames sanitair een must)
Gewoon 6 tickets bestellen? Per bestelling wordt je toch bij elkaar gezet. Als je op de betreffende site niet meer dan 4 tickets kunt bestellen zou ik even mailen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
XyritZz schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:51:
[...]

Ik ben zelf eens op de Hungaroring geweest en vond dat zeker een toffe race om te bezoeken. Hotels zijn heel goed te betalen in de stad; de stad zelf is erg leuk. Genoeg te zien en te doen. Vaak mooi weer, dus je kan 's middags als je niet op het circuit bent ook prima een stadswandeling maken. (Hotels rondom het Britse consulaat worden vaak door de teams gebruikt, als je daar einde van de middag bent kan je zomaar een paar coureurs tegenkomen).

Qua toegangskaarten is het ook niet heel erg duur, we waren er al wat jaartjes geleden maar de plekken rondom de enige echte inhaalpoging op het circuit waren toendertijd silver en zijn inmiddels brons geworden. Dan zit je dus op een mooi stuk van het circuit met één van de goedkopere toegangsbewijzen.

Vervoer van/naar het circuit hebben wij met taxi gedaan. Kost ook niet zo veel.
Wij gaan dit jaar naar Hongarije (met de auto) en willen een appartement of hotel nemen in Boedapest. Zal van donderdag tm zondag worden.
Tips waar in Boedapest? Willen graag ook ff restaurantje doen en stad bekijken buiten de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laptom
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 17:38
Iemand tips voor Singapore?
Dit jaar in Zandvoort en AbuDhabi geweest, komend jaar staat Singapore toch wel hoog op het lijstje.

Voor degene die met zijn zoontje wilt gaan: ga lekker naar Oostenrijk. Is echt heel gemoedelijk, netjes en goed geregeld daar. Beter dan in Italie of Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:15
M'n vrouw kijkt sinds een jaar of anderhalf mee met F1 op tv. Ze wil graag een keer live kijken. Ik ook, en ook voor mij zal dat dan de eerste keer zijn.

Ik zie door de bomen het bos niet meer wanneer ik op zoek ga naar kaartjes. Veel deals zijn ook voor staanplaatsen heb ik gemerkt. We zouden graag zitplaatsen willen hebben, en ik realiseer me dat dat zelden de goedkoopste optie is. Aanraders voor in Europa? We vinden het niet erg om met de auto te rijden, maken er gewoon een vakantie van. :) Op wat voor bedragen moet ik rekenen? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Ik kan Oostenrijk aanbevelen, ook leuk (qua omgeving) om er een weekje vakantie aan vast te knopen. Het circuit zelf is erg overzichtelijk door de diverse hoogteverschillen waardoor je veel van het circuit ziet en omdat het om een kort circuit gaat zie je ze ook nog eens vaak voorbij komen.

Ook qua eten en drinken was het voor mij een verademing vergeleken met andere circuits, schone wc's (waar je ook nog eens je flesjes water mag vullen), goedkoop eten en drinken etc.

Wij hebben destijds een appartementje geboekt in het Erzberg Alpin Resort, uurtje rijden maar in een erg mooie omgeving, waar je ook heerlijk kunt lopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Beaves op 22-02-2022 10:50 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:40
Ticket voor Oostenrijk al een tijdje binnen, konden toen nog geen camping tickets kopen. Dus was net even aan het kijken, maar alles blijkt al uitverkocht. Klopt dit of? Had gedacht dat ik nog wel redelijk optijd was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
Tja, wij hadden met een groep al een tijd lang een optie op een camping geregeld. Helemaal vergeten om deze optie definitief te maken en ondertussen is de optie verlopen en al doorgegeven aan anderen.

Zoeken nu ook nog een camping maar op ruim een uur rijden weinig meer te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAEvakYD
Heeft iemand hier een idee wanneer de tickets van Monza in de verkoop gaan? Op geen enkele website zijn de tickets al vrijgegeven. Wat best boeiend is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:22
GAEvakYD schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:43:
Heeft iemand hier een idee wanneer de tickets van Monza in de verkoop gaan? Op geen enkele website zijn de tickets al vrijgegeven. Wat best boeiend is volgens mij.
Hier wacht ik ook op.

Afgelopen weekend ook al wat websites afgestruind maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:40
Valkje schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:09:
Tja, wij hadden met een groep al een tijd lang een optie op een camping geregeld. Helemaal vergeten om deze optie definitief te maken en ondertussen is de optie verlopen en al doorgegeven aan anderen.

Zoeken nu ook nog een camping maar op ruim een uur rijden weinig meer te vinden.
Ik kreeg gisteren een mail van camping Pink dat er weer camping kaarten worden verkocht. Ik had mij ingeschreven voor de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:09
Wij willen graag naar Imola, maar ik zie overal dat de kaarten “binnenkort” te koop komen. Maar dat staat er al weken. De imola GP is al over een dikke maand. Is dat normaal zo kort van te voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Mnup_1 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:29:
Wij willen graag naar Imola, maar ik zie overal dat de kaarten “binnenkort” te koop komen. Maar dat staat er al weken. De imola GP is al over een dikke maand. Is dat normaal zo kort van te voren?
Hmmm dat is nog krapper dan Monza inderdaad. Misschien vind de Italiaanse overheid het nog te spannend met Corona en houden ze nog een slag om de arm? Voor de kaartverkoop is het wel killing denk ik als ze straks maar 2-3 weken verkoop overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 09:50
Komende zomer gaan we naar Zuid Frankrijk op vakantie en nu kregen we gisteren het lumineuze idee om de met het gezin (2 volwassen, 2 kinderen) de race van de Grand Prix van Frankrijk in Paul Ricard te bezoeken op die zondag. Maar bij het opzoeken van tickets, bleken die (natuurlijk) allemaal al uitverkocht te zijn.

Weet iemand mij te vertellen op welke plekken je (ter zijner tijd) het beste kunt kijken waar mensen die tickets hebben, maar niet gaan, hun kaarten verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Mnup_1 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:29:
Via het circuit lijken ze te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
Bartus schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:49:
Komende zomer gaan we naar Zuid Frankrijk op vakantie en nu kregen we gisteren het lumineuze idee om de met het gezin (2 volwassen, 2 kinderen) de race van de Grand Prix van Frankrijk in Paul Ricard te bezoeken op die zondag. Maar bij het opzoeken van tickets, bleken die (natuurlijk) allemaal al uitverkocht te zijn.

Weet iemand mij te vertellen op welke plekken je (ter zijner tijd) het beste kunt kijken waar mensen die tickets hebben, maar niet gaan, hun kaarten verkopen?
Homepage circuit Paul Ricard. Tickets zijn er nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Ik zit te eyen naar Silverstone tickets.. Maar iemand een idee waar je legaal aan de tickets kan komen? Zijn deze uberhaupt al in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Nu online
dglavimans schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:13:
Ik zit te eyen naar Silverstone tickets.. Maar iemand een idee waar je legaal aan de tickets kan komen? Zijn deze uberhaupt al in de verkoop
Te koop via Silverstone site. Alleen vrijdag en zaterdag zijn nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Volgens mij is die al zo goed als uitverkocht.
Bij Silverstone zelf zijn alleen nog vrijdag en zaterdag tickets beschikbaar:
https://www.silverstone.c...british-grand-prix/prices

Bij Formula 1 zelf zijn ze ook niet meer te bestellen:
https://tickets.formula1.com/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Iemand een tip voor tickets in Austin?

Op de officiële site staan er alleen nog turn 4 tickets voor € 832,- en dat is toch iets te gortig ben ik bang.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• san1980
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik hoop dit jaar voor de 2e keer de GP in Singapore te kunnen bezoeken. Hotel en vliegticket geboekt dus hopelijk gaat het goed met corona.
Wat mij betreft echt een super ervaring. Lopend naar circuit (vanuit veel hotels) en van te voren net buiten het circuit lekker eten. Spectaculaire race zo in de avond en elke avond afgesloten met concerten.
Tip voor mensen die een keer willen gaan. Als de voorlopige f1 kalender wordt bekend gemaakt boek ik meteen een hotel met gratis annuleren. De hotels hebben hun prijzen dan nog niet aangepast en dat scheelt veel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:43
Leuk dat dit topic er is! Ik had ‘m nog niet eerder ontdekt.

Na 2018 in Spa en 2019 en 2021 in Oostenrijk, ga ik met een gezelschap van 3 vrienden komend jaar wederom weer naar de GP van Oostenrijk.
We hebben tickets voor de zogeheten Max Verstappen premium tribune (de overdekte).
De afgelopen jaren heerlijke race weekenden in Oostenrijk meegemaakt.

Ons verblijf hebben we voor de 2e keer in Eisenerz. Het is een stukje rijden vanaf het circuit. Opzich best lekker om even een stukje te rijden na een dagje circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:28
Zeker. Wij hebben ze al sinds begin maart.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Er zijn kaarten voor zandvoort te koop, het gaat hard want 1 tribune (arena 3) is al bijna uitverkocht. Via maxverstappen travel

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 24-03-2022 12:59 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bcopp

Na al kaarten gekocht te hebben voor Spa heb ik er gisteren ook voor Imola gekocht als verrassing voor mijn zoontje van 10.
Alleen weet ik nu niet waar precies we gaan zitten. Ik hè. De goedkoopste genomen (is al duur genoeg 😄)

Op de kaarten staat settore 2 - Tribune 1 - Zone B
Kaartjes zijn op rij 2

Iemand die me wat info kan bezorgen over de locatie en het comfort op zo een tribune

Alvast bedankr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
Heb kaarten Oostenrijk, maar had nog geen accomodatie geregeld. Alle campings lijken uitverkocht. Is het te doen om vanuit Graz naar circuit te rijden of moet je dat niet willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Vanuit Graz zal het wel wat drukker zijn. Is grotere stad dus ook ander verkeer, maar denk dat dat gewoon uurtje, misschien iets langer is. Het is geen Spa waar je heen rijdt :)

Ik zat vorig jaar in de buurt van Voordenberg en dat was prima te doen, 0,0 last van druk verkeer. Alleen race day wegrijden vanaf de parking duurde even maar dat is niet zo gek als een vol veld aan auto's weg wil komen. Was nog steeds 10000 x zo veel beter dan op Spa :P (15 a 30 minuten maximaal langer over gedaan dan op vrijdag en zaterdag).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
:w Heeft er iemand ervaring met www.tickettravel.nl voor tickets nadat de naam is overgenomen door Eventtrips?

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleYouPee op 03-04-2022 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hertog_Martin schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:56:
Heb kaarten Oostenrijk, maar had nog geen accomodatie geregeld. Alle campings lijken uitverkocht. Is het te doen om vanuit Graz naar circuit te rijden of moet je dat niet willen?
Goed te doen. In 2019 ook gedaan, vorig jaar vanaf de andere kant gekomen wat ook goed te doen was. Wel iets langer rijden doordat het met name bergweggetjes waren.

Dit jaar weer vanuit Graz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
.

[ Voor 99% gewijzigd door Pannekoek81 op 03-04-2022 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
Pannekoek81 schreef op zondag 3 april 2022 @ 21:09:
[...]

Goed te doen. In 2019 ook gedaan, vorig jaar vanaf de andere kant gekomen wat ook goed te doen was. Wel iets langer rijden doordat het met name bergweggetjes waren.

Dit jaar weer vanuit Graz.
Thanks. Moet je parkeerplaats reserveren ergens of is er voldoende plek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hertog_Martin schreef op zondag 3 april 2022 @ 22:07:
[...]

Thanks. Moet je parkeerplaats reserveren ergens of is er voldoende plek?
Bij het circuit is voldoende plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Wat zijn een beetje goede sites voor tickets? De helft ziet er nogal onbetrouwbaar uit en via F1.com zelf betaal je volgens mij altijd nog een extra opslag.

Verleden altijd bij het circuit zelf gekocht, maar is de eerste keer dat ik van plan ben naar Monza te gaan (na 2x Hockenheim en 1x Austin).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
*knip zojuist een topic gevonden met antwoord op mijn vragen

[ Voor 83% gewijzigd door Kadketz op 05-04-2022 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-09 08:42
We willen dit jaar de GP van Abu Dhabi bezoeken, heeft iemand tips hiervoor qua hotel etc?

We willen het liefste alles zelf regelen en zaten te denken aan hotel in Dubai, hoe kunnen we dan het beste naar het circuit gaan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiracer
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-07-2022
Volgende maand bezoeken wij de GP van Spanje (Barcelona)
Wij hebben staanplaatsen. Is het verstandig om een klein inklapbaar stoeltje mee te nemen of zijn daar de hellingen te schuin voor?
Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste