[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
hahaha inderdaad. Een mooi aandenken aan hopelijk een overwinning van Max.

Maar ik lees overal dat het die verplichting vooral voor binnenruimtes is. En als ze dat daar wel verplichten, succes met handhaven. :)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Ik ga met een vriend naar de vrije training op vrijdag van de DutchGP. Nu wil een andere vriend eigenlijk ook wel mee. Nu zie ik op de site van DutchGP dat kaarten zijn te resellen. Worden deze dan ook weer ergens verkocht? Want daar zie ik geen verwijzing naar.

Met de gekte eromheen acht ik de kans klein dat we überhaupt een extra kaartje kunnen bemachtigen, though.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19

Martinspire

Awesomeness

PjotrStroganov schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:52:
Ik ga met een vriend naar de vrije training op vrijdag van de DutchGP. Nu wil een andere vriend eigenlijk ook wel mee. Nu zie ik op de site van DutchGP dat kaarten zijn te resellen. Worden deze dan ook weer ergens verkocht? Want daar zie ik geen verwijzing naar.

Met de gekte eromheen acht ik de kans klein dat we überhaupt een extra kaartje kunnen bemachtigen, though.
Ik zou gewoon contact opnemen met de organisatie. Nu is het allemaal rustig en kan er nog veel geregeld worden, straks lukt het je niet meer. Als je nu aangeeft een kaartje ernaast te willen, zal dat vast mogelijk zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

LoeWn schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:17:
Als het dan zo heet is als andere jaren zie je je mondkapje na 3 weken nog op je gezicht zitten in de vorm van een witte kleur tegenover rood :+
Ach het past mooi bij de witte vlekken van de zonnebril en pet :P

Wat ik lees is het wel zo'n ander mondkapje verplicht dan een doorsnee masker wat ze hier verkopen. Dus die zit ook wat dichter. Ik mag idd hopen dat je hem gewoon af mag doen als je op je plek zit eigenlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 08-06-2021 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:44

JB

Cédric roelt!

Ook benieuwd inderdaad of die mondkapjesplicht op de tribunes geldt. Ergens heel raar gevoel als je daar weer voor het eerst “normaal” tussen het volk staat te springen na zo’n lange tijd…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

GAEvakYD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:16:
[...]

Ik zie wel dat onze overheid vandaag o.a. Oostenrijk van Oranje heeft gehaald. Dus die quarantaine bij terugkomst is van de baan.
Waar zie je dat als ik vragen mag? Hier is het nog steeds oranje;

https://www.nederlandwere...tenrijk/reizen/reisadvies

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD

Via de site van dutchgp kon je inderdaad kaarten kopen die andere mensen aanboden. Tot twee weken geleden zag ik daar nog best wat tickets tussen staan. Nu staat alles op die resell site op uitverkocht. Alle individuele dagen en de weekend kaarten.

Ik heb ook twee kaarten voor de vrijdag Zandvoort. Ik probeer nog wat vrienden om te praten om de vrijdag kaarten om te ruilen voor weekend kaarten. Via verstappentravel kun je nog weekend kaarten kopen voor een redelijke prijs. Helaas loopt het in de vriendengroep niet storm met het enthousiasme. :) Vermoedelijk omdat we al naar Oostenrijk gaan.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:10
GAEvakYD schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:14:
Ah net contact met verstappentravel. Om vage redenen is de oorspronkelijke mail bij mij niet binnengekomen, maar het is positief nieuws.

Vorig jaar heb ik ook al eens gemerkt dat mail vanuit VT bij mij niet altijd binnenkomt. Of in ieder geval niet de geautomatiseerde mail. Ook niet in een junk of spam map. Als reply op een vragen komt het wel gewoon aan. Dat is wel lastig want de e-tickets worden daar uiterlijk 4 weken voor de GP naartoe gestuurd.
Kleine update. Bericht van Verstappen travel:

Beste fan,

Nog even en het is weer zover. Dan kunnen we met zijn allen naar Oostenrijk en genieten van Max Verstappen! We kijken er enorm naar uit om jou daar weer te zien.

Momenteel zijn we hard aan het werk in voorbereiding op het raceweekend. En dat is in de huidige situatie, zoals je zult begrijpen, extra uitdagend. We doen er dan ook alles aan om jou zo snel mogelijk de e-tickets te kunnen toesturen, maar vragen nog even om je geduld. Hiervoor zijn we namelijk mede afhankelijk van de medewerking van de organisatie en onze ticketpartner. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak, maar de e-tickets worden zo spoedig mogelijk verzonden.

Je krijgt de tickets ruim op tijd voor de race binnen, op het mailadres waarop je de order hebt geplaatst. Tevens zijn ze vanaf dan ook in je account te downloaden.

Bovendien mailen we je vlak voor aanvang van het Oostenrijkse Grand Prix-weekend met de laatste actuele informatie vanuit het circuit.

We gaan er samen een onvergetelijk weekend op de Red Bull Ring van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Pannekoek81 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:06:
[...]

Kleine update. Bericht van Verstappen travel:

Beste fan,

Nog even en het is weer zover. Dan kunnen we met zijn allen naar Oostenrijk en genieten van Max Verstappen! We kijken er enorm naar uit om jou daar weer te zien.

Momenteel zijn we hard aan het werk in voorbereiding op het raceweekend. En dat is in de huidige situatie, zoals je zult begrijpen, extra uitdagend. We doen er dan ook alles aan om jou zo snel mogelijk de e-tickets te kunnen toesturen, maar vragen nog even om je geduld. Hiervoor zijn we namelijk mede afhankelijk van de medewerking van de organisatie en onze ticketpartner. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak, maar de e-tickets worden zo spoedig mogelijk verzonden.

Je krijgt de tickets ruim op tijd voor de race binnen, op het mailadres waarop je de order hebt geplaatst. Tevens zijn ze vanaf dan ook in je account te downloaden.

Bovendien mailen we je vlak voor aanvang van het Oostenrijkse Grand Prix-weekend met de laatste actuele informatie vanuit het circuit.

We gaan er samen een onvergetelijk weekend op de Red Bull Ring van maken!
Thanks. Wat ik al vermoede. Ik ontvang gewoon geen mail van die lui. Geen idee waar dit fout gaat. Ik ga ze vragen of ze niet een ander e-mailadres kunnen koppelen. Dit gaat niet vliegen zo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:23
Iemand die z'n kaarten ook heeft besteld bij Project-Spielberg/GPticketshop.com
Voor de GP van Oostenrijk (2-4 Juli)?

Hebben jullie al iets vernomen van de kaartjes?
Worden deze opgestuurd of Print @ Home?

RichardVos.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Laatst online: 21-04 10:52
Yes wij, en hebben behoorlijk wat mailcontact met Vinzenz van GPticketshop gehad (vooral voor het nieuws dat alles open ging). Kaartjes worden als print-tickets verstuurd.

www.vdzande.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAEvakYD
Ik had VerstappenTravel gemaild met het verzoek mijn e-mailadres te wijzigen. Dat hebben ze nu gelukkig gedaan. Ook kreeg ik nog dit antwoord op mijn vraag of ze een verwachting hadden wanneer ze de kaarten verzenden.
Bedankt voor je e-mail.

We zijn er écht superdruk mee bezig en kunnen ons voorstellen dat je je afvraagt waar de kaarten blijven. We hebben de kaarten afgelopen week ontvangen van het circuit in Oostenrijk en zijn deze nu allemaal op naam aan het zetten. We proberen de kaarten deze week nog te versturen. Indien dat écht niet lukt heb je ze maandag in je mailbox.

Sorry voor het ongemak!

We gaan ervan uit dat je vraag hiermee beantwoord is.
Maar mochten er nog onduidelijkheden zijn dan horen we dat uiteraard graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Ik had nog wat vragen gesteld over Camping Rot in Oostenrijk. Ik hoop dat er nog iemand kan reageren.

Elektriciteit:
- Er staat op de website dat er beperkte plekken zijn met 'electric hookup'. Bedoelen ze hiermee hookup voor campers of zijn er ook echt beperkte plekken met stroom?
- Als we vrijdag rond de lunch aankomen, is er dan nog kans dat wij een plek met stroom hebben?
- Qua stroom: Hoe ver zijn de aansluitingen?
- Is het de blauwe camping aansluiting of een normaal stopcontact?
- Hoeveel Amp is er? Genoeg voor een campingkoelkastje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Wij hebben de kaarten voor Oostenrijk (het originele weekend) inmiddels binnen! Nu nog op naam zetten en dan kunnen we gaan!

www.vdzande.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

https://shop.ticketing.cm.com/dgpresell/

Dit is het officiële resell platform. Mocht je deze nog nodig hebben.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:34
prutser387 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:52:
Ik had nog wat vragen gesteld over Camping Rot in Oostenrijk. Ik hoop dat er nog iemand kan reageren.

Elektriciteit:
- Er staat op de website dat er beperkte plekken zijn met 'electric hookup'. Bedoelen ze hiermee hookup voor campers of zijn er ook echt beperkte plekken met stroom?
- Als we vrijdag rond de lunch aankomen, is er dan nog kans dat wij een plek met stroom hebben?
- Qua stroom: Hoe ver zijn de aansluitingen?
- Is het de blauwe camping aansluiting of een normaal stopcontact?
- Hoeveel Amp is er? Genoeg voor een campingkoelkastje?
https://www.campingamredbullring.at/
Ik zie hier een plaatje met de stroompunten.

Gewoon genoeg kabel meenemen 50-100m stekkers weet ik niet meer. Wij hadden alle mogelijke oplossingen mee, alles was ook vol maar hebben dat weer met een stekkerdoos opgelost.

Iedereen heeft een koelkast, wij hadden er 2 mee en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 13:42

Japser

Jeej!

Speedy55 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:50:
[...]

Stom, ik zie groene stoeltjes voor een weekend ticket maar kan niks selecteren / betalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:12
Ik ga samen met vrouw en dochter naar Spielberg voor de Oostenrijkse GP. We willen op donderdagmiddag vertrekken, tussendoor slapen in Duitsland en vrijdag rond de middag (einde ochtend) bij het circuit aankomen. Nu bieden ze bij het circuit allerlei testmogelijkheden aan en voor de doorreis in Duitsland hebben we niks nodig (misschien wel als we in een hotel willen slapen). Nu denk ik dat dit de aanpak wordt: donderdag sneltest zodat we vrijdag het terrein op mogen. Voor vrijdagmiddag een test boeken zodat we voor de rest van het weekend ook gevrijwaard zijn. Klinkt dat logisch?

Bijkomend: mijn vrouw heeft de 1e prik lang genoeg, maar we hebben (nog) geen geel boekje, ik heb op zaterdag van het weekend de prik lang genoeg (ngo geen geel boekje) en mijn dochter heeft in maart corona gehad, maar hoe kom je in vredesnaam aan een herstelbewijs?? Toch wel een gedoe met alle snel veranderende regels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Speedy55 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:50:
[...]

Dank :)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:25

Crazy D

I think we should take a look.

PCR test ingeplant voor de woensdag (met ANWB korting :P). Moet alleen nog kijken, moet je in Oostenrijk ook echt afspraak maken? Ik wil op vrijdagmiddag, dan heb ik nog uitwijk op zaterdag.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
Ik denk niet dat je persé een afspraak hoeft te maken, maar ik denk dat er best lange rijen zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubentju
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07 13:16
Op de website van de "VVV" van Oostenrijk kan je een vaccinatiebewijs door je huisarts laten ondertekenen.
Onder het kopje gevaccineerd: autria.info

Zelf word ik pas eind deze maand gevaccineerd dus als ik nou op donderdag middag een pcr test laat afnemen dan zou dit geldig zijn tot zondag ~15:00. Aangezien de race om 15:00 start ben ik al enkele uren door de toegangspoorten van het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
Rubentju schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:05:
Op de website van de overheid van Oostenrijk kan je een vaccinatiebewijs door je huisarts laten ondertekenen.

Zelf word ik pas eind deze maand gevaccineerd dus als ik nou op donderdag middag een pcr test laat afnemen dan zou dit geldig zijn tot zondag ~15:00. Aangezien de race om 15:00 start ben ik al enkele uren door de toegangspoorten van het circuit.
Ik heb dat document wel gezien, maar wordt dat daadwerkelijk geaccepteerd als je eigen huisarts dat ondertekent? Mijn huisarts heeft geen Oostenrijks stempel denk ik.

Edit: op die pagina staat letterlijk: laat dit ondertekenen door je huisarts, dus ja!

[ Voor 5% gewijzigd door YvoK op 18-06-2021 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Rubentju schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:05:
Op de website van de "VVV" van Oostenrijk kan je een vaccinatiebewijs door je huisarts laten ondertekenen.

Doen wij precies zo, donderdag "na het avondeten" testen en later die avond aanrijden.

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Rosmalen schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:19:
[...]

Doen wij precies zo, donderdag "na het avondeten" testen en later die avond aanrijden.
Dus je gaat eerst een halve nacht in de auto zitten en dan uren in een stoeltje op het circuit. Lig je dan halverwege de dag niet gewoon te slapen dan?

Bovendien zijn de PCR uitslagen niet meteen bekend, dus als je bij het circuit staan, kan het zijn dat je nog op de uitslag aan het wachten bent. Je kunt wel een sneltest doen, maar van wat ik begreep was zo'n antigeen test niet voldoende?

Verder heb ik zitten kijken, maar er zit niets dicht bij het circuit om je te testen en de meeste locaties zijn ook nog eens om 5u dicht en het hele weekend gesloten. Dus ik hoop dat de organisatie daar gewoon een tent heeft staan om tests af te nemen bij duizenden mensen, anders verwacht ik een hoop chaos.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2021 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
https://www.test-strasse.at/

Voldoende mogelijkheden rond het circuit. Wel prijsverschil tussen rond het event of tijdens.
Een antigeen test is 48 uur geldig

[ Voor 70% gewijzigd door YvoK op 18-06-2021 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Martinspire schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:06:
[...]

Dus je gaat eerst een halve nacht in de auto zitten en dan uren in een stoeltje op het circuit. Lig je dan halverwege de dag niet gewoon te slapen dan?

Bovendien zijn de PCR uitslagen niet meteen bekend, dus als je bij het circuit staan, kan het zijn dat je nog op de uitslag aan het wachten bent. Je kunt wel een sneltest doen, maar van wat ik begreep was zo'n antigeen test niet voldoende?

Verder heb ik zitten kijken, maar er zit niets dicht bij het circuit om je te testen en de meeste locaties zijn ook nog eens om 5u dicht en het hele weekend gesloten. Dus ik hoop dat de organisatie daar gewoon een tent heeft staan om tests af te nemen bij duizenden mensen, anders verwacht ik een hoop chaos.
Vertrekken in de nacht, test is in de ochtend binnen en vroeg op de middag zijn we in Oostenrijk. Wellicht nog een training kijken en anders plonsen we bij ons huisje in het zwembad nadat we de BBQ zekergesteld hebben. 8)

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Hoppa. Vrijdagmiddag om 17 u een test in Knittelfeld. Gratis. Ze vonden het geen probleem dat ik een NL adres invoer blijkbaar :P En mooi dat je alvast 2 weken vooruit kunt plannen. Bij de test op woensdag (met ANWB korting trouwens :P) moest ik 8 x klikken voordat ik een tijdslot had die echt vrij was...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
Crazy D schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 10:35:
Hoppa. Vrijdagmiddag om 17 u een test in Knittelfeld. Gratis. Ze vonden het geen probleem dat ik een NL adres invoer blijkbaar :P En mooi dat je alvast 2 weken vooruit kunt plannen. Bij de test op woensdag (met ANWB korting trouwens :P) moest ik 8 x klikken voordat ik een tijdslot had die echt vrij was...
Welke site/instantie kan je die inplannen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

unex154 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:06:
[...]

Welke site/instantie kan je die inplannen?
https://oesterreich-testet.at/#/landingPage

Kiezen voor Steiermark en dan kun je uit een onhandige lijst kiezen 8)7 Maar ik had het circuit gemaild en die zeiden dat deze plaatsen in de buurt liggen: Knittelfeld, Judenburg, Leoben. Waarbij Knittfelfeld de dichtsbijzijnde is...

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaceFan365
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 05-07-2021
Zelf heb ik een PCR test op woensdag, hopelijk donderdag dan de uitslag zodat ik vrijdag en zaterdag nog het circuit op kan. Voor zondag heb ik een afspraak geboekt voor een antigeentest op het circuit bij https://www.test-strasse.at/ Deze in de ochtend afnemen zodat ik in de middag gewoon naar de race kan :)

Zelf heb ik totaal geen idee hoe druk het word op die parkeerplaatsen. Ik vroeg me daarom af wat ik het beste kan doen met parkeren. Als ik op zaterdag en zondag op tijd wil zijn. Hoelang voor het begint moet ik er dan proberen te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

RaceFan365 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 22:26:
Zelf heb ik een PCR test op woensdag, hopelijk donderdag dan de uitslag zodat ik vrijdag en zaterdag nog het circuit op kan. Voor zondag heb ik een afspraak geboekt voor een antigeentest op het circuit bij https://www.test-strasse.at/ Deze in de ochtend afnemen zodat ik in de middag gewoon naar de race kan :)

Zelf heb ik totaal geen idee hoe druk het word op die parkeerplaatsen. Ik vroeg me daarom af wat ik het beste kan doen met parkeren. Als ik op zaterdag en zondag op tijd wil zijn. Hoelang voor het begint moet ik er dan proberen te zijn?
Geen idee :P Maar volgens mij is het geen uitverkocht huis, zoveel mogen er nog niet komen, dus zou rond 9 uur ruim op tijd zijn? Programma begint zaterdag om 10:35 en zondag om 10:15. Denk eigenlijk dat 9:30 aanhouden wel te doen moet zijn.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Crazy D schreef op maandag 21 juni 2021 @ 07:49:
[...]

Geen idee :P Maar volgens mij is het geen uitverkocht huis, zoveel mogen er nog niet komen, dus zou rond 9 uur ruim op tijd zijn? Programma begint zaterdag om 10:35 en zondag om 10:15. Denk eigenlijk dat 9:30 aanhouden wel te doen moet zijn.
Ga je naar het eerste of tweede weekend van Oostenrijk? Tweede weekend willen ze volgens mij juist volle bak. Volgens mij heel erg onverstandig maar wie ben ik. Net als die volle voetbalstadions in Hongarije met het EK. En vanaf 1 juli ook in Nederland volle bak in de stadions.

En dan vervolgens zie je de delta variant enorm snel oprukken. Hopelijk valt het mee. :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Oh ik zie het idd, het 2e weekend wordt flink voller. Uur of 9 dan :P Een deel van het publiek komt toch enkel voor de F1 kwalie en race en niet voor het bijprogramma (en al helemaal niet de 1e van de dag).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:07
Ik ga dit jaar voor het eerst heen, GP van België. Vriendin heeft ons kaarten cadeau gedaan voor de training/kwali op zaterdag en we hebben ook kaarten op zondag bijgekocht. Accommodatie op zon 25 min rijden geregeld. Zijn er naast op tijd vertrekken nog meer tips van mensen die eerder zijn geweest? Parkeertickets nodig? Kan ik het beste proberen om naar het circuit te komen met de auto of zijn er ook pendel/shuttle bussen?

*Ook even snel terug gezicht in het topic*

Vroeg aanwezig zijn is troef zie ik wel hehe. en de wandelschoenen aan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jero_B op 21-06-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 02-07 12:08
Normaal is het vooral op zondag een drama qua parkeren, wegkomen na de race, etc

Maar het zal nu ook afhangen of het volle bak is, of slechts beperkte capaciteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07 00:18
Jero_B schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:03:
Ik ga dit jaar voor het eerst heen, GP van België. Vriendin heeft ons kaarten cadeau gedaan voor de training/kwali op zaterdag en we hebben ook kaarten op zondag bijgekocht. Accommodatie op zon 25 min rijden geregeld. Zijn er naast op tijd vertrekken nog meer tips van mensen die eerder zijn geweest? Parkeertickets nodig? Kan ik het beste proberen om naar het circuit te komen met de auto of zijn er ook pendel/shuttle bussen?

*Ook even snel terug gezicht in het topic*

Vroeg aanwezig zijn is troef zie ik wel hehe. en de wandelschoenen aan :)
Als je kaarten hebt zonder tribuneplek dan is het inderdaad het beste om zo vroeg mogelijk te gaan. Zorg voor een campingstoel of iets dergelijks en je mag zoveel eten/drinken meenemen als je wil (behalve glas volgens mij). Parkeertickets kan je inderdaad vooraf kopen. Kijk even welke ingang je wil.

Bij ons was het vooral veel file op zondag na de race (parkeerplek "green"). We hadden simpelweg ook pech met de parkeerplek. We stonden het langste vast op het veld zelf, niet per se op de wegen daarna. Al kozen we wel expres een andere route dan wat iedereen deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
YvoK schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:28:
Ik ga samen met vrouw en dochter naar Spielberg voor de Oostenrijkse GP. We willen op donderdagmiddag vertrekken, tussendoor slapen in Duitsland en vrijdag rond de middag (einde ochtend) bij het circuit aankomen. Nu bieden ze bij het circuit allerlei testmogelijkheden aan en voor de doorreis in Duitsland hebben we niks nodig (misschien wel als we in een hotel willen slapen). Nu denk ik dat dit de aanpak wordt: donderdag sneltest zodat we vrijdag het terrein op mogen. Voor vrijdagmiddag een test boeken zodat we voor de rest van het weekend ook gevrijwaard zijn. Klinkt dat logisch?

Bijkomend: mijn vrouw heeft de 1e prik lang genoeg, maar we hebben (nog) geen geel boekje, ik heb op zaterdag van het weekend de prik lang genoeg (ngo geen geel boekje) en mijn dochter heeft in maart corona gehad, maar hoe kom je in vredesnaam aan een herstelbewijs?? Toch wel een gedoe met alle snel veranderende regels...
Voor mij geldt hetzelfde als voor jou m.b.t. de eerste prik. Zaterdag 3 juli is voor mij de 22e dag, dus is de eerste vaccinatie voldoende. Voor de donderdag (aankomst) en de vrijdag ga ik een PCR test afnemen.

Herstelbewijs kan je geloof ik ook via de huisarts regelen.

Ik hoop alleen het gele boekje nog op tijd te krijgen, nu 2 weken terug besteld. De app die op 1 juli er moet zijn heb ik niet bepaald vertrouwen in dat die er ook daadwerkelijk is.
Crazy D schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 10:35:
De test via de ANWB ga ik ook maar doen, scheelt toch 40 euro. Nu nog op jacht naar een ANWB nummer, maar eens met mijn zwager bellen en vragen hoe het gaat :+

Edit: Afspraak gemaakt met ANWB korting.

[ Voor 17% gewijzigd door Pannekoek81 op 21-06-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:57
Edit: niet meer van belang.

[ Voor 96% gewijzigd door dehardstyler op 21-06-2021 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 13:13
Proof of a vaccine, negative test or recovery from Covid-19 is essential for admission to the racing circuit complex (on the first entrance to the complex each day). You are strongly urged to take proof of a valid test result or a Green Pass in order to avoid waiting times. Proof can be accepted only in German or English. FFP2 masks must be worn over the entire complex. FFP2 masks may be removed once spectators are in their designated seats.

Testing facilities are available for use for a fee at the car parks (Antigen Test 33 Euro / PCR Test 99 Euro) – bookings can be made in advance on www.test-strasse.at.
Op de website van test-strasse kun je kiezen uit PCR, Antigen of beide. Welke is nodig? Maakt dit nog verschil voor de 'houdbaarheid'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
LoeWn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:42:
[...]

Op de website van test-strasse kun je kiezen uit PCR, Antigen of beide. Welke is nodig? Maakt dit nog verschil voor de 'houdbaarheid'?
https://www.austria.info/...gangstesten-in-oostenrijk

PCR = 72 uur geldig
Antigeen = 48 uur geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Hmm dus ik zou dinsdag PCR-test kunnen doen in Nederland. Dan heb ik woensdag overdag de uitslag (we komen woensdagavond aan in Oostenrijk). Dan kunnen we vrijdagochtend bij het circuit allergeen test doen. Stel dat we dit om 10.30 doen, moeten we zondag dus zorgen dat we voor 10.30 binnen zijn

Kan iemand bevestigen of dit zou werken? De materie is niet heel simpel.

[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 22-06-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3PT1L3
  • Laatst online: 07-07 07:56
In de FAQ staat https://www.projekt-spiel...-austrian-gp/service/faqs het volgende:
1. The supervising staff will be in the parking lot asking each individual for their proof of one of the “3G”’s (test, recovery, vaccination).

2. A valid proof of one of the 3G’s must be presented at the checkpoint in combination with a valid event ticket. A wristband with a QR code will then be handed out.

3. QR wristband and event ticket will be scanned for access to the event area.

Subject to changes
Betekent dit dat je op het moment van krijgen van het armbandje hierna geen geldige test meer hoeft te tonen? Dus armbandje krijgen op bijvoorbeeld de vrijdag en is deze dan nog geldig voor de zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
R3PT1L3 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:09:
In de FAQ staat https://www.projekt-spiel...-austrian-gp/service/faqs het volgende:

[...]

Betekent dit dat je op het moment van krijgen van het armbandje hierna geen geldige test meer hoeft te tonen? Dus armbandje krijgen op bijvoorbeeld de vrijdag en is deze dan nog geldig voor de zondag?
Nou, er zit een QR-code op het bandje. Dus lijkt me dat ze dat alsnog gaan scannen. Maar hoe dat technisch in z'n werk gaat.. Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Vragen jullie dit omdat jullie nog geen vaccinatie hebben gehad of niet willen?

Heeft het circuit al bekend gemaakt wat hun regels zijn voor toegang? Van Oostenrijk weet ik dat ze het accepteren dat je een eerste prik hebt gehad die 21 dagen in je lijf zit. Dan heb je geen test nodig. Maar ik heb nog nergens gelezen dat de GP die regels overneemt. Of dat je toch ter plaatsen nog een extra test moet afnemen.

Ik zit sowieso wel een beetje lastig met de vaccinatie. Wij vertrekken donderdagnacht rond 0400/0500 en de woensdagmiddag ervoor krijg ik mijn tweede Pfizer vaccinatie. Dus potentieel niet 100% fit tijdens de autoreis.

EDIT

Excuus antwoorden staan in de FAQ die hierboven wordt gepost. Ze nemen dus de regels van Oostenrijk over.

[ Voor 8% gewijzigd door GAEvakYD op 22-06-2021 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3PT1L3
GAEvakYD schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:11:
Vragen jullie dit omdat jullie nog geen vaccinatie hebben gehad of niet willen?

Heeft het circuit al bekend gemaakt wat hun regels zijn voor toegang? Van Oostenrijk weet ik dat ze het accepteren dat je een eerste prik hebt gehad die 21 dagen in je lijf zit. Dan heb je geen test nodig. Maar ik heb nog nergens gelezen dat de GP die regels overneemt. Of dat je toch ter plaatsen nog een extra test moet afnemen.

Ik zit sowieso wel een beetje lastig met de vaccinatie. Wij vertrekken donderdagnacht rond 0400/0500 en de woensdagmiddag ervoor krijg ik mijn tweede Pfizer vaccinatie. Dus potentieel niet 100% fit tijdens de autoreis.

EDIT

Excuus antwoorden staan in de FAQ die hierboven wordt gepost. Ze nemen dus de regels van Oostenrijk over.
Wij willen donderdagochtend aankomen op de camping. Dat betekent dat er woensdagochtend getest moet worden. Dan hebben we een geldige test t/m zaterdag en zouden we nogmaals moeten gaan testen voor de zondag.
Overigens heb ik zelf al wel 1 prik Pfizer gehad van langer dan 21 dagen geleden. Dus voor mij is het niet zo'n probleem, maar mijn vrienden zij nog niet gevaccineerd of in ieder geval niet lang genoeg geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Enige wat er nog niet helemaal duidelijk in de FAQ staat welke manieren van bewijs ze accepteren van vaccinatie.

Het geweldige GGD en RIVM systeem in Nederland is nog niet top. Mijn eerste prik van 3 weken geleden staat nog niet in het RIVM systeem. De prik van mijn vrouw die 2 weken later was dan mij was binnen een dag ook bij het RIVM geregistreerd. Damm.

Ik heb wel een geel boekje met de registratie erin en het vaccinatiebewijs. En ik las iets dat de CoronaTest app straks te koppelen is met RIVM EN/OF GGD. Hopelijk kan ik in ieder geval een QR code genereren. Dat geeft weer minder gedoe dan een vaag geel boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3PT1L3
GAEvakYD schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:22:
Enige wat er nog niet helemaal duidelijk in de FAQ staat welke manieren van bewijs ze accepteren van vaccinatie.

Het geweldige GGD en RIVM systeem in Nederland is nog niet top. Mijn eerste prik van 3 weken geleden staat nog niet in het RIVM systeem. De prik van mijn vrouw die 2 weken later was dan mij was binnen een dag ook bij het RIVM geregistreerd. Damm.

Ik heb wel een geel boekje met de registratie erin en het vaccinatiebewijs. En ik las iets dat de CoronaTest app straks te koppelen is met RIVM EN/OF GGD. Hopelijk kan ik in ieder geval een QR code genereren. Dat geeft weer minder gedoe dan een vaag geel boekje.
Ik ga er van uit dat het gele boekje gewoon geaccepteerd wordt. https://www.nederlandwere...sadvies#anker-coronavirus
Gele vaccinatieboekje ‘Internationaal Bewijs van Inenting’
Het gele vaccinatieboekje ‘Internationaal Bewijs van Inenting’ wordt door de Oostenrijkse autoriteiten geaccepteerd als vaccinatiebewijs tegen COVID-19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
R3PT1L3 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:25:
[...]

Ik ga er van uit dat het gele boekje gewoon geaccepteerd wordt. https://www.nederlandwere...sadvies#anker-coronavirus

[...]
Ik ben wel benieuwd naar de gezichten van die lui bij de parkings als je met die gele boekjes aankomt. Maar ik gok er ook op.

Heeft iemand zijn kaarten van VerstappenTravel al ontvangen trouwens? Ze zeiden vorige week dat ze probeerde vrijdag de kaarten te sturen of anders uiterlijk maandag. Tot op heden heb ik niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceFan365
R3PT1L3 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:09:

[...]

En als je nou niks kunt aantonen, maar wel een afspraak hebt bij die test straat (die op de parkeerplaats staat) dan neem ik aan dat je wel gewoon door mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceFan365
GAEvakYD schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:22:

Hoe kun je zien of dat hij bij het RIVM geregistreerd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3PT1L3
RaceFan365 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:53:
[...]
Hoe kun je zien of dat hij bij het RIVM geregistreerd staat?
https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login
GAEvakYD schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:48:
[...]
Heeft iemand zijn kaarten van VerstappenTravel al ontvangen trouwens? Ze zeiden vorige week dat ze probeerde vrijdag de kaarten te sturen of anders uiterlijk maandag. Tot op heden heb ik niets ontvangen.
Ook nog niets ontvangen van VerstappenTravel...

[ Voor 44% gewijzigd door R3PT1L3 op 22-06-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Wij zitten er over te denken om de reis naar Oostenrijk te splitsen met een hotelovernachting in Duitsland.

Nu is Duitsland qua corona sowieso al ingewikkeld vanwege de verschillende regels per deelstaat.
Maar wat ik tot nu toe gevonden heb:
- Verblijf van <24 uur, is er geen PCR test nodig

Maar wat ik dus niet kan vinden: wat als je minder dan 24 uur in Duitsland bent, maar wel in een hotel overnacht... Dat staat eigenlijk nergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
prutser387 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:23:
Wij zitten er over te denken om de reis naar Oostenrijk te splitsen met een hotelovernachting in Duitsland.

Nu is Duitsland qua corona sowieso al ingewikkeld vanwege de verschillende regels per deelstaat.
Maar wat ik tot nu toe gevonden heb:
- Verblijf van <24 uur, is er geen PCR test nodig

Maar wat ik dus niet kan vinden: wat als je minder dan 24 uur in Duitsland bent, maar wel in een hotel overnacht... Dat staat eigenlijk nergens :P
Exact dat! Ik denk dat ik een hotel waar ik wil overnachten maar even bel of mail om het ze daar te vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pannekoek81
GAEvakYD schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:48:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar de gezichten van die lui bij de parkings als je met die gele boekjes aankomt. Maar ik gok er ook op.

R3PT1L3 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:58:
[...]

https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login

[...]

Ook nog niets ontvangen van VerstappenTravel...
Tickets van VerstappenTravel zijn binnen *O* oOo

[ Voor 18% gewijzigd door Pannekoek81 op 22-06-2021 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Joepie! Ik heb ook kaartjes voor de GP van Oostenrijk! Zin in oOo

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Ik heb ze ook binnen. Maar zie nergens een naam staan... Zijn ze dan niet op naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3PT1L3
Hier ook binnen en inderdaad niet op naam zo lijkt het.

Meerdere bestellingen gedaan i.v.m. later beslissen van vrienden om mee te gaan. Helaas zitten niet alle tickets bij elkaar op de tribune. Was een kleine moeite om die zaken samen te voegen lijkt me.
Op de tickets staat dat dat je deze moet registreren bij het circuit. Dit is niet nodig. Je hebt dit immers al gedaan toen je bij ons hebt gepersonaliseerd. Je naam is digitaal gekoppeld aan je ticket. Deze is niet zichtbaar op het ticket dat je ontvangt.
Dit staat wel in de mail, maar hoe weet je dan welk ticket op welke naam staat? :)

[ Voor 43% gewijzigd door R3PT1L3 op 22-06-2021 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
R3PT1L3 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:49:
...

Dit staat wel in de mail, maar hoe weet je dan welk ticket op welke naam staat? :)
Niet. Gaat nog leuk worden als ze er naar gaan kijken. Ik heb 11 tickets in m'n mailbox zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Haha ik heb ze ook binnen. Wel boeiend. Ik had ze 5 min daarvoor gemaild waar die tickets bleven. Omdat ze vorige week zeiden dat ze vrijdag verzonden zouden worden of anders echt uiterlijk maandag. Dus ik dacht 16:55 einde werkdag, waar blijven die dingen.

Ik heb er hier 9 tickets op 1 rij binnen. North tribune rij 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier ook tickets voor Oostenrijk binnen. Tribune N op Red Bull West. Ben benieuwd, verwacht dat ik aardig wat overzicht heb op de baan. Ik hoop dat het weer nog een beetje meevalt. Voorlopig ziet het eruit dat een warme piek halverwege volgende week zit, dus hopelijk valt het mee. Lijkt me niet tof om met 30+ op de tribune te zitten :P

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 22-06-2021 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
Martinspire schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:35:
Hier ook tickets voor Oostenrijk binnen. Tribune N op Red Bull West. Ben benieuwd, verwacht dat ik aardig wat overzicht heb op de baan. Ik hoop dat het weer nog een beetje meevalt. Voorlopig ziet het eruit dat een warme piek halverwege volgende week zit, dus hopelijk valt het mee. Lijkt me niet tof om met 30+ op de tribune te zitten :P
N zijn mooie plekken. Daar heb je zeker leuk zicht! Hier weer oranje midden voor het tweede jaar, bevalt goed.

30+ hebben we nu eigenlijk 2 jaar gehad. Even is het lekker, maar wel pittig. Tot aan de schedel verbrand vorig jaar. Graad of 25 - 28 is perfect. Hopelijk niet te veel buien , dat vindt ik veel belangrijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
Martinspire schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:35:
Dat is zeker niet tof. 2 jaar terug meegemaakt. Was niet leuk meer. Er werden toen rode petjes aan iedereen gegeven ivm Lauda zijn overlijden. Die had ik op gezet voor mijn nek en een RBR pet met de klep vooruit. -O- .

Na de winst lange tijd bij start-finish gestaan ivm de discussie of Max zijn winst kon houden. Gelukkig was RBR zo vriendelijk ons te voorzien van blikjes Red Bull.

Interessant, ik heb 8 tickets ontvangen voor 4 personen. Op een dag zitten we dus ergens anders op dezelfde tribune en dat is prima maar het is niet te achterhalen welk ticket wanneer geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

LoeWn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:42:
[...]

Hopelijk niet te veel buien , dat vindt ik veel belangrijker.
Mwoah. Voor regen doe je gewoon een jas of poncho aan en je hebt er verder niet veel last meer van. Warmte kun je gewoon weinig aan doen zonder overkapping (ja behalve nord en start/finish) en zonder windje. Vooral een race met spanning en dus hoge bloeddruk wil je niet dat het ook nog takke warm is, plus je gaat dan ook minder genieten van de support races.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Doe dit weekend maar regen race. Gaan we voor een 25 graden weekend later incl zonnetje en halve liter *O* :9B

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Zo. Dinsdagmiddag PCR test. Geldig tot vrijdagmiddag.
Dan vrijdagochtend 10.20 - 10.55 Antigeentest (48 uur geldig) ingepland op Parkingplatz P11 (tijdslots hadden we zo volgeramd met een groep :p)
Dan zondagochtend zorgen dat we voor 10.20 binnen zijn, dan zou het moeten werken.

We hebben alleen twee personen die de eerste prik meer dan 22 dagen geleden gehad hebben, maar zij zijn er nog steeds niet achter wat ze moeten laten zien wat voldoende is voor grens Duitsland + grens Oostenrijk + huisje + circuit. Lastig gedoe allemaal. Het is niet alsof ze dit niet al een jaar geleden bedacht konden hebben |:(

edit: Met mijn laatste zin bedoel ik de overheid natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door LoeWn op 23-06-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
LoeWn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:45:
Zo. Dinsdagmiddag PCR test. Geldig tot vrijdagmiddag.
Dan vrijdagochtend 10.20 - 10.55 Antigeentest (48 uur geldig) ingepland op Parkingplatz P11 (tijdslots hadden we zo volgeramd met een groep :p)
Dan zondagochtend zorgen dat we voor 10.20 binnen zijn, dan zou het moeten werken.

We hebben alleen twee personen die de eerste prik meer dan 22 dagen geleden gehad hebben, maar zij zijn er nog steeds niet achter wat ze moeten laten zien wat voldoende is voor grens Duitsland + grens Oostenrijk + huisje + circuit. Lastig gedoe allemaal. Het is niet alsof ze dit niet al een jaar geleden bedacht konden hebben |:(

Volgens de huidige "regels", als je het kan aantonen (geel boekje of de app vanaf 1 juli), zit je met 1 prik vanaf de 22e dag goed. Voor mij gaat dat in vanaf de zaterdag, dus ik moet de vrijdag een PCR of Antigeen test kunnen overhandigen. Woensdag ervoor ingepland, dus zit ik precies goed.

Nu is er ook nog een formulier die je huisarts kan ondertekenen, geen idee waar dat weer voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Ja, gele boekje hebben ze dus niet. En idd, vanaf 1 juli zou het goed moeten komen. Maarja, wel flinke gok. Maar wij rijden de 30ste aan. Dus voor die ene dag is het nog vervelend voor hen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07 00:18
LoeWn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:45:
Lastig gedoe allemaal. Het is niet alsof ze dit niet al een jaar geleden bedacht konden hebben |:(

Een jaar geleden is overdreven, toen gingen de vaccins pas in testfase (ongeveer).
Maar sinds begin van dit jaar hadden ze wel meer kunnen bedenken ;) al is het met elk vaccin eigenlijk een beetje anders... om het makkelijk te houden.

Maar ik ben de flauwste niet en heb even wat gegoogled voor je.

Ik neem even aan dat je op doorreis gaat in Duitsland ?
https://www.anwb.nl/vakan...ronamaatregelen-duitsland
https://fantastischoosten...d-rijden-naar-oostenrijk/
Doorreizen kan dus zonder beperkingen of test.
https://www.nederlandwere...sadvies#anker-coronavirus
Mooie tabel waarbij aangegeven wordt wat wel/niet moet voor Duitsland.

En voor oostenrijk (incl huisje en circuit)
https://www.nederlandwere...sadvies#anker-coronavirus
1 prik , na 22 dagen , is goed. Anders dus de test regels.
Ik weet ook niet of een ander bewijs dan die app of geel boekje mogelijk is. Zou er vandaag niet ook een app live gaan ? Of is die alleen binnen Nederland goed ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
Maar dan wisten ze toch wel dat er vaccins gingen komen ;) Maarja, dat is een andere discussie.
Ik weet ook niet of een ander bewijs dan die app of geel boekje mogelijk is. Zou er vandaag niet ook een app live gaan ? Of is die alleen binnen Nederland goed ?
Hier zit het probleem idd dus. Geel boekje is er niet. Vaccinatiebewijs heeft de ene wel, andere niet. Maar accepteren ze die overal? Oostenrijkse contacten zeggen 'nee waarschijnlijk niet. Nog nooit een Nederlands vaccinatiebewijsje gezien, regel maar een green pass'

Die app is er inderdaad nog niet. En geldt pas vanaf 1 juli, dus ook niet geldig voor binnenkomst land en voor het huisje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unex154
  • Laatst online: 20:33
Ik heb de tickets voor het 2e weekend gekocht via de officiele ticket shop van Project Spielberg (gpticketshop.com) nu ook net binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:23
Kijk dat is een hele opluchting, vond het al spannend worden..

je hoort maar niets...

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

LoeWn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:03:
Ja, gele boekje hebben ze dus niet. En idd, vanaf 1 juli zou het goed moeten komen. Maarja, wel flinke gok. Maar wij rijden de 30ste aan. Dus voor die ene dag is het nog vervelend voor hen.
Hier ook een geel boekje geconfisqueerd via een maat die wel een leverende SDU kende :/ RIVM laat nog steeds geen vaccinatie gegevens zien, dus de gok met 1 juli een werkende app van de overheid sla ik liever over...

Ik hoop met alleen dat boekje klaar te zijn want < 22 dagen en al klaar met vaccineren want eerder ook corona gehad. Zul je zien dat "volledig gevaccineerd" straks ook weer verschillende betekenissen krijgt. Lang leven de EU *O*

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 23-06-2021 15:09 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
JB schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:09:
[...]

Hier ook een geel boekje geconfisqueerd via een maat die wel een leverende SDU kende :/ RIVM laat nog steeds geen vaccinatie gegevens zien, dus de gok met 1 juli een werkende app van de overheid sla ik liever over...

Ik hoop met alleen dat boekje klaar te zijn want < 22 dagen en al klaar met vaccineren want eerder ook corona gehad. Zul je zien dat "volledig gevaccineerd" straks ook weer verschillende betekenissen krijgt. Lang leven de EU *O*
Exact hetzelfde hier. 2 juni al eerste prik en nog steeds niet verwerkt en zichtbaar bij MijnRIVM. Gele boekje is geregeld en gestempeld. 30 juni tweede prik, 1 juli autorijden. Hopelijk word ik niet al te ziek van die tweede prik. Het is maar een reisdag en we hebben nog genoeg anderen die kunnen autorijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

GAEvakYD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:13:
[...]

Exact hetzelfde hier. 2 juni al eerste prik en nog steeds niet verwerkt en zichtbaar bij MijnRIVM. Gele boekje is geregeld en gestempeld. 30 juni tweede prik, 1 juli autorijden. Hopelijk word ik niet al te ziek van die tweede prik. Het is maar een reisdag en we hebben nog genoeg anderen die kunnen autorijden.
Ik vraag me alleen af hoe ik op lange termijn (want voor nu lijkt het (nog) geen issue) überhaupt aantoon dat ik volledig gevaccineerd ben volgens beleid, want nergens staat in hetzelfde boekje dat ik corona heb gehad.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
JB schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:21:
[...]

Ik vraag me alleen af hoe ik op lange termijn (want voor nu lijkt het (nog) geen issue) überhaupt aantoon dat ik volledig gevaccineerd ben volgens beleid, want nergens staat in hetzelfde boekje dat ik corona heb gehad.
Ik ken iemand die na telefonisch contact met RIVM/GGD een tweede prik ingepland heeft. Ook omdat die regel dat je covid infectie als eerste vaccinatie wordt gezien alleen in Nederland geldt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 14:06
JB schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:21:
[...]

Dat is toch ook niet nodig, er staat ook niet dat je malaria hebt gehad.
Dit boekje word overal ter wereld geaccepteerd ga daar maar vanuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alki schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:54:
[...]

Dat is toch ook niet nodig, er staat ook niet dat je malaria hebt gehad.
Dit boekje word overal ter wereld geaccepteerd ga daar maar vanuit
Dat is helder maar in NL wordt je gezien als volledig gevaccineerd als je corona + 1 vaccinatie hebt gehad in bepaalde stramien.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickweert
  • Laatst online: 28-08-2023
Hoe zit het met de staan plaatsen voor de GP van Oostenrijk? Neem aan dat je dan gewoon op de velden langs het circuit kunt zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
JB schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:55:
[...]

Dat is helder maar in NL wordt je gezien als volledig gevaccineerd als je corona + 1 vaccinatie hebt gehad in bepaalde stramien.
Klopt maar ik denk dat dat een beetje je eigen keus is. Ken ook mensen die corona gehad hebben en zich toch 2x hebben laten vaccineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alki schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:01:
[...]

Klopt maar ik denk dat dat een beetje je eigen keus is. Ken ook mensen die corona gehad hebben en zich toch 2x hebben laten vaccineren
Dat is zeker een eigen keuze. Het gaat erom wat is "volledig gevaccineerd". Het is gek als dat per land anders wordt gezien op lange termijn. De onderbouwing vanuit de overheid zal niet uit de duim zijn gezogen toch?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valkje
  • Laatst online: 08-07 13:40
2 Weken geleden heb ik kaarten voor Spa op de zondag gekocht, tribune Gold 6 - Chicane.

Voor mij de 1e keer België en ook dat ik alleen maar op de zondag ga, andere keren een heel weekend op de camping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Valkje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:15:
2 Weken geleden heb ik kaarten voor Spa op de zondag gekocht, tribune Gold 6 - Chicane.

Voor mij de 1e keer België en ook dat ik alleen maar op de zondag ga, andere keren een heel weekend op de camping.
Dat word vroeg opstaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
Rickweert schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:58:
Hoe zit het met de staan plaatsen voor de GP van Oostenrijk? Neem aan dat je dan gewoon op de velden langs het circuit kunt zitten?
Nee. Je hebt een apart veld 'general admission'

Afbeeldingslocatie: https://www.projekt-spielberg.com/assets/der-spielberg.at/public/content/_1200x/Formel1_Tribuenenplan2021_EN.jpg

Dat is op het plaatje hier eigenlijk het gehele groengekleurde gedeelte, tot aan grandstand Nord, dat is geen gras. Al zijn die tribunes er tussendoor nieuw, dus dat weet ik niet helemaal hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
LoeWn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:02:
[...]

[Afbeelding]

Dat is op het plaatje hier eigenlijk het gehele groengekleurde gedeelte, tot aan grandstand Nord, dat is geen gras. Al zijn die tribunes er tussendoor nieuw, dus dat weet ik niet helemaal hoe dat zit.
Benieuwd hoe ze dat hebben opgelost inderdaad. Dat was altijd een hele lange groen strook waar wij vanuit de north tribune ook altijd een rondje liepen. Dan kun je ook mooi kijken bij die hairpin van bocht 2. Ze hebben volgens mij alle staanplaatsen weggehaald en vervangen door tribunes. Ik vermoed dat lopen tussen de rondes daarmee ook einde verhaal is voor dit jaar.

Ach ik ben ik blij dat we er heen kunnen. 5 dagen feest met de boys. Gezelligheid, goed eten elke avond en overdag F1 kijken. Ik heb er zin in..... 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]

[Afbeelding]

In hoeverre ziet het er echt zo uit en is het 1 en ander niet groter om de tekst erin te passen oid? Die west tribunes zitten toch veel verder omlaag? Ik bedoel. De vorige jaren zaten ze wel een stuk verder van die knik af bv.

Of is LMNOP nieuw ivm de vorige keer met publiek?

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 24-06-2021 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Ja, de tribunes zijn absoluut groter op het plaatje.

Volgens mij is LMNOP niet nieuw. Was er volgens mij vorig jaar ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickweert
[...]

[Afbeelding]

Op de site van GP Ticketshop, waarnaar je wordt doorgeleid vanuit de site van Project Spielberg biedt met bij de general admission de staanplaatsen aan. Dan zit ik dus op het veld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Iemand enig idee of er dit jaar (vanwege Covid regulations) iets te doen is op het circuit op donderdag? Ik kan eigenlijk nergens vinden of dit wel of niet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

LoeWn schreef op zondag 27 juni 2021 @ 11:35:
Iemand enig idee of er dit jaar (vanwege Covid regulations) iets te doen is op het circuit op donderdag? Ik kan eigenlijk nergens vinden of dit wel of niet is.
Het is meestal media dag en nog wat extra handtekeningen uitdelen (voor covid). Ik verwacht niet dat er nu wat gedaan wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

LoeWn schreef op zondag 27 juni 2021 @ 11:35:
Ff beter leren zoeken :P
https://www.projekt-spiel...-preis-von-sterreich-2021
Maar goed op donderdagen is eigenlijk nooit echt veel te doen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
Duitsland heeft NL weer op de groene lijst gezet. Dus zolang je <24h in D bent, hoef je daar niet eens een testbewijs voor te hebben. Dus ook alleen overnachten en doorrijden is geen probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door IJsbeer op 28-06-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Zijn er hier meer mensen die van Motorsporttickets hebben besteld? En zo ja, heeft iemand zijn (GA) tickets al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
Wat gebruiken jullie voor tijden/standen tijdens de trainging/qauli/race als je daar zit? Leuk die schermen, maar daar mis je heel veel info op. Gewoon de F1 app met abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickweert
dehardstyler schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:53:
Zijn er hier meer mensen die van Motorsporttickets hebben besteld? En zo ja, heeft iemand zijn (GA) tickets al?
Ik had bericht dat ze begin deze week gemaild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
IJsbeer schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:00:
Wat gebruiken jullie voor tijden/standen tijdens de trainging/qauli/race als je daar zit? Leuk die schermen, maar daar mis je heel veel info op. Gewoon de F1 app met abo?
Het wordt mijn eerste race langs de kant en ik heb er gisteren speciaal een maandje F1 Pro voor aangeschaft, dus ja. :)
Rickweert schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:10:
[...]

Ik had bericht dat ze begin deze week gemaild worden.
Dank je, dan moet ik nog maar even wachten. Ik had het vrijdag gevraagd aan ze en toen zouden ze "vandaag komen". Dus dat is helaas niet gelukt. :P Hopen dat ze vandaag komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
IJsbeer schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:38:
Duitsland heeft NL weer op de groene lijst gezet. Dus zolang je <24h in D bent, hoef je daar niet eens een testbewijs voor te hebben. Dus ook alleen overnachten en doorrijden is geen probleem.
Dit geldt alleen als je ergens privé overnacht. Voor hotels is nog steeds: getest, genezen, gevaccineerd waarbij genezen uiterlijk 6 maanden geleden is en gevaccineerd dubbel geprikt betekend (14 dagen geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dehardstyler schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Het wordt mijn eerste race langs de kant en ik heb er gisteren speciaal een maandje F1 Pro voor aangeschaft, dus ja. :)
Ik vraag me af of je tijdens de race wel betrouwbare stream gaat krijgen, gezien je dan aardig wat data nodig hebt en je niet de enige bent die dat zal doen. Overigens heb je de beelden niet echt nodig, er staan volgens mij zat schermen langs de baan.

Ik denk zelf dat ik Grand Prix Radio aanzet voor commentaar, even kijken hoe goed dat gaat. Das toch wat minder data en dan ga je ook niet tussendoor naar een schermpje staren als je de meeste info toch wel op de baan zit (ik denk dat je vrij goed kunt zien hoe groot de gaten zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Martinspire schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:33:
[...]

Ik vraag me af of je tijdens de race wel betrouwbare stream gaat krijgen, gezien je dan aardig wat data nodig hebt en je niet de enige bent die dat zal doen. Overigens heb je de beelden niet echt nodig, er staan volgens mij zat schermen langs de baan.

Ik denk zelf dat ik Grand Prix Radio aanzet voor commentaar, even kijken hoe goed dat gaat. Das toch wat minder data en dan ga je ook niet tussendoor naar een schermpje staren als je de meeste info toch wel op de baan zit (ik denk dat je vrij goed kunt zien hoe groot de gaten zijn.)
Ik ga zeker niet de hele tijd naar de beelden zitten kijken, anders had ik net zo goed thuis kunnen blijven. :P
Maar af en toe even de tijden bekijken of een filmpje van een crash als het aan de andere kant van het circuit gebeurt lijkt mij wel leuk. Als het niet lukt omdat de verbinding niet goed is, dan houdt het op. Als de schermen prima zijn, dan heb ik het inderdaad helemaal niet nodig. Maar dat wilde ik toch even voor zijn door het eventueel ook zelf naar wens te kunnen raadplegen. :)
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste