GAEvakYD schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:14:
Ah net contact met verstappentravel. Om vage redenen is de oorspronkelijke mail bij mij niet binnengekomen, maar het is positief nieuws.
Vorig jaar heb ik ook al eens gemerkt dat mail vanuit VT bij mij niet altijd binnenkomt. Of in ieder geval niet de geautomatiseerde mail. Ook niet in een junk of spam map. Als reply op een vragen komt het wel gewoon aan. Dat is wel lastig want de e-tickets worden daar uiterlijk 4 weken voor de GP naartoe gestuurd.
Kleine update. Bericht van Verstappen travel:
Beste fan,
Nog even en het is weer zover. Dan kunnen we met zijn allen naar Oostenrijk en genieten van Max Verstappen! We kijken er enorm naar uit om jou daar weer te zien.
Momenteel zijn we hard aan het werk in voorbereiding op het raceweekend. En dat is in de huidige situatie, zoals je zult begrijpen, extra uitdagend. We doen er dan ook alles aan om jou zo snel mogelijk de e-tickets te kunnen toesturen, maar vragen nog even om je geduld. Hiervoor zijn we namelijk mede afhankelijk van de medewerking van de organisatie en onze ticketpartner. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak, maar de e-tickets worden zo spoedig mogelijk verzonden.
Je krijgt de tickets ruim op tijd voor de race binnen, op het mailadres waarop je de order hebt geplaatst. Tevens zijn ze vanaf dan ook in je account te downloaden.
Bovendien mailen we je vlak voor aanvang van het Oostenrijkse Grand Prix-weekend met de laatste actuele informatie vanuit het circuit.
We gaan er samen een onvergetelijk weekend op de Red Bull Ring van maken!