Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:30

burgt

Starbass

GokuSsj schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:56:
Verbaast me hoeveel mensen er toch gebruik maken van de fingerprint scanner, hier afkomstig vanaf de S6 en heb het werkelijk waar nog nooit gebruikt. Gebruik altijd een patroon om mijn mobiel te openen.

En zie mezelf de fingerprint scanner op de s8 ook niet gebruiken, omdat ik het niet gewend ben, is het ook geen gemis :). Maar uit alle berichten te zien mis ik blijkbaar toch wat ;)
Ik heb nog een S5 en gebruik altijd, werkt erg snel.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:03

Tammesp

Next is now

Geert1976 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:07:
[...]

Wellicht ff wat verder teruglezen...reeds uitvoerig besproken ;)
Ja dat klopt inderdaad... Maar dit filmpje maakt het iets duidelijker volgens mij ;)
dafmay schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:39:
[...]

Hey joh Tammesp...spuit-elf! ;) :w

Hoest? d:)b (long time no see...)
Aaaah Daffie! Jaa gaat lekker hier. En daar? De Apple kamp verlaten voor de S8 kamp? :9
pappaleone schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 03:51:
[...]

Hey lang geleden ook weer present? :)
Hee papa! Jou ook lang niet gezien nee, ja inmiddels weer present, eens kijken hoelang ik het hier vol houdt 8) De S8 al besteld?!
Dubrillion schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:22:
[...]

De info was inderdaad al gepost, maar door dit filmpje ben ik wel een stuk wijzer geworden. Zo zie je niet alleen dat je apps kan openen, maar ook commando's.
Je ziet de ''status bar'' en andere. Of dit inhoud dat je de notificatie tray kan openen met deze knop weet ik niet.

Eerst vond ik de Bixby knop een ''minpunt''. Met Package disabler pro gooi ik Bixby gewoon helemaal uit dacht ik eerst. maar nu ik zie potenties voor de Bixby knop >:)
Ja klopt, dit fimpje maakt het net wat duidelijker hoe je het precies insteld en wat voor mogelijkheden er allemaal zijn!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:21
Tammesp schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:13:
[...]
Aaaah Daffie! Jaa gaat lekker hier. En daar? De Apple kamp verlaten voor de S8 kamp? :9
:) Alles kits hiero. De S8 had ik meteen besteld, dus in blijde verwachting :P De eifeun blijft ook nog eventjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:10:
Op zwart ben ik bang toch veel vingervet te zien, kan ik beetje slecht tegen 8)7
Nou, dan hoef je niet te kiezen voor zwart dus ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ppfff ik ga kop of munt doen denk ik. Twijfel enorm tussen Orchid Gray en Midnight Black

Make up your mind, Geert!! 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Geert1976 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:43:
Ppfff ik ga kop of munt doen denk ik. Twijfel enorm tussen Orchid Gray en Midnight Black

Gewoon gaan voor de silver dan!

Zelf vond ik de zwarte te generiek, en de orchid te paars. Dus voor de zilveren gegaan (heb ook al jaren een zilverkleurige telefoon dus ik zet de traditie door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsu schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:44:
[...]

Gewoon gaan voor de silver dan!

Zelf vond ik de zwarte te generiek, en de orchid te paars. Dus voor de zilveren gegaan (heb ook al jaren een zilverkleurige telefoon dus ik zet de traditie door)
ja die Artic Silver is ook wel erg strak.
Bedankt voor het eenvoudiger kiezen nu :9 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17
Geert1976 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:43:

Heb zelf gekozen voor black omdat ik bang ben dat die lichte zilvere rand vol gaat zitten met kleine krasjes. Daarnaast komt het toch een een case en zie je de kleur toch niet haha. Maar zilver is zeker een mooie kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:59
Vraagje, zou het toestel (S8 Plus) bij release nog gaan dalen in prijs?

Ik mag binnenkort een nieuw toestel uitzoeken op mijn werk, en moet dan zelf een gedeelte bijbetalen (omdat ik een high end toestel wil --> Budget = € 450).

Zou zonde zijn om hem nu al te "preorderen" en er vervolgens achter komen dat hij na een maand € 100 goedkoper is.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:11:

Zou zonde zijn om hem nu al te "preorderen" en er vervolgens achter komen dat hij na een maand € 100 goedkoper is.

:)
Dat laatste gaat sowieso niet gebeuren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 12:59
Geert1976 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:16:
[...]

Ok duidelijk, ga ik akkoord vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
Geert1976 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:16:
[...]

De S7 Edge zakte ook ca. 100,- Euro na 1-2 maanden. Dat zal nu waarschijnlijk ook gebeuren. Na een half jaar is dat zelfs bijna 200,- Euro geweest in het geval van de Edge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Zojuist heb in de S8 ook kunnen bewonderen bij de Mediamarkt. Helaas was er geen + versie maar ben ik wel blij dat ik niet voor de Orchid Grey heb gekozen want die is me toch echt te paars.

De Artic Silver is wel mooi, zelf gekozen voor black :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vwNHdDpx6y18glaUaMnH0BNJ/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
macweeds schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:21:
[...]
De S7 Edge zakte ook ca. 100,- Euro na 1-2 maanden. Dat zal nu waarschijnlijk ook gebeuren. Na een half jaar is dat zelfs bijna 200,- Euro geweest in het geval van de Edge.
Zijn dat niet over het algemeen Oostblok modellen? Of zakken de prijzen van de grote winkelketens met Europese modellen ook vrij snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
[quote]Meulendijks89 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:53:
Zojuist heb in de S8 ook kunnen bewonderen bij de Mediamarkt. Helaas was er geen + versie maar ben ik wel blij dat ik niet voor de Orchid Grey heb gekozen want die is me toch echt te paars.

Bedoel je met 'te paars" dat dit, naar jouw mening, voor vrouwen is?
Uiteraard wil ik niemand beledigen of kwetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
dhrhagenees.cro schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:07:

Ik zelf vind het gewoon te paars en zou er zelf dan ook niet voor kiezen. Maar ik ga niet zeggen dat het een vrouwen telefoon is :P

[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 07-04-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
dhrhagenees.cro schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:07:

Haha, je zal er vast niemand mee beledigen of kwetsen ;), blijf een persoonlijk smaak. Hier afkomstig vanaf een zilvere S6. En daarvoor weer een zwarte Xperia. En heb nu een keer gekozen voor Orchid Grey. Ben wel van de opvallende kleuren :). Overigens nog niet in het echt gezien. Maar heb al verschillende mannen en vrouwen gezien die voor deze kleur kiezen :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39
Ik ben benieuwd naar de S8, vorig jaar zelf een OP3 aangeschaft omdat we bij ons op kantoor enkel de keys krijgen uit de laatste iPhone (niet plus) of de laatste samsung s (niet note of +). Beide spraken me zo niet aan dat ik de OP3 zelf heb gekocht. Deze gaat nu door naar mijn vrouw en ik ga samsung toch nog een kans geven. Hopelijk hebben ze de software beter op orde dan voorheen. Met zo'n scherm zullen een aantal zaken wel makkelijk vergeven worden denk ik :D

Ga wel de scanner op de voorkant missen, maar wellicht is de combinatie van scanner op de achterkant en de iris scanner voor als ie op tafel ligt wel goed te doen.. verder benieuwd naar de werking van de force op de home button.. ik heb het idee dat dat een matige kopie van apple is, maar we zullen zien.

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 07:29
GokuSsj schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:43:
[...]

Haha, je zal er vast niemand mee beledigen of kwetsen ;), blijf een persoonlijk smaak. Hier afkomstig vanaf een zilvere S6. En daarvoor weer een zwarte Xperia. En heb nu een keer gekozen voor Orchid Grey. Ben wel van de opvallende kleuren :). Overigens nog niet in het echt gezien. Maar heb al verschillende mannen en vrouwen gezien die voor deze kleur kiezen :)
Ik ben net even de popup store in gesprongen op utrecht centraal om de s8 en s8+ Te bewonderen en orchid grey was echt totaal anders dan elk filmpje of foto die ik heb gezien. De kleur onder het glas en het metaal zijn overduidelijk richting het paarse spectrum en kon er eigenlijk niets grijs aan ontdekken. Ik dacht dat het me niet zou bevallen maar dat doet het dus wel. Ik houd ook van mooie kleuren en kom zelf af van een s6 edge groen waar ik nog iedere dag van geniet. We gaan hier zeker geen spijt van krijgen😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:15
Na de Orchid Grey gezien te hebben toch maar m'n bestelling om laten zetten naar Black Pearl.
Vind zelf de paarse gloed verschrikkelijk lelijk. Dan maar een iets minder opvallende telefoon.
De nadruk meer leggen op het scherm dan de kleur is ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
Vanmiddag in de MM geweest.
Echt prachtige toestellen zowel de S8 en plus versie.
Lekker in de hand en niet zo groot als gedacht.

Breng me toch aan het (licht) twijfelen of ik de S7 edge in zou ruilen.

[ Voor 37% gewijzigd door De waarden op 07-04-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik ben net ook nog even op jacht geweest in het centrum op zoek naar de verschillende kleuren en zoals hierboven al een paar keer gezegd wordt vind ook ik de Orchid Grey aan de paarse kant en de zijkanten soms zelfs richting roze bij bepaalde lichtinvallen.

De zilveren vind ik echt te zilver, niet mooi. Ook zwart heb ik niet zo heel veel mee maar vind de grijze toch eigenlijk ook wel een klein beetje tegenvallen. Vond het wel de mooiste van de drie overigens. Als de zwarte mat zilveren bezels zou hebben was het die geworden maar denk dat ik nu toch voor de grijze kies. Ik vond die glanzende zwarte bezels bij de zwarte versie niet zo mooi en goedkoop ogen. Bij de zilveren versie kreeg ik het gevoel dat ie helemaal niet afgewerkt is maar dat heeft soms ook wel wat en bij die grijze staat de paars achtige gloed mij lichtjes tegen....ik ga er nog even over nadenken. :+

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Tammesp schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:13:
[...]

Ja dat klopt inderdaad... Maar dit filmpje maakt het iets duidelijker volgens mij ;)

[...]

[...]

Hee papa! Jou ook lang niet gezien nee, ja inmiddels weer present, eens kijken hoelang ik het hier vol houdt 8) De S8 al besteld?!

[...]

Ja klopt, dit fimpje maakt het net wat duidelijker hoe je het precies insteld en wat voor mogelijkheden er allemaal zijn!
Yes de 8+ besteld, ik heb hem gisteren in mijn handen gehad bij de mediamarkt in Breda wat een schitterend toestel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:07:
[...]

Yes de 8+ besteld, ik heb hem gisteren in mijn handen gehad bij de mediamarkt in Breda wat een schitterend toestel ;)
Toch mooi om te zien dat bij elke release altijd de zelfde personen weer aanwezig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:26:
[...]

Toch mooi om te zien dat bij elke release altijd de zelfde personen weer aanwezig zijn :D
Ja het blijft mooi speelgoed >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kogel is door de kerk: Midnight Black!

Is het al 20 april? :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Ik ben aan het twijfelen tussen een Samsung S8 en een LG G6. Voor mij is de audio kwaliteit belangrijk en omdat ik in Azie woon kan ik vrij makkelijk aan een LG G6 met quad dac en 64GB komen. Ook een voordeel is de plaatsing van de vingerprint scanner.

Nadeel van de LG G6 is dan weer het gebrek aan hoesjes en screenprotectors wat je zo in de winkel kan kopen. LG is hier namelijk niet populair en voor Samsung (en iPhone) zijn er accesoires in overvloed. Ook kan ik de Samsung gewoon hier kopen en zou ik voor de LG G6 een kort vluchtje naar een grote stad over de grens moeten maken.

Ik wacht nog even de audio reviews af en ga dan beslissen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
breaky73 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 06:15:
Ik ben aan het twijfelen tussen een Samsung S8 en een LG G6. Voor mij is de audio kwaliteit belangrijk...
No question...de LG! Met z'n quad DAC is het verruit het beste mobiele toestel voor audio (via koptelefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even een vraagje qua beveiliging/unlocken van het toestel:

Kan ik het zo (tegelijk) instellen dat, of ik kan kiezen voor de fingerprint scan en iris scanner voor het unlocken? of is het of of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:45:
[...]

No question...de LG! Met z'n quad DAC is het verruit het beste mobiele toestel voor audio (via koptelefoon).
Uhm: deze komt (volgens mij) niet in Europa hoor... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
dafmay schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:00:
[...]

Yup...exact die :*) Heb 'm nog niet zo lang, en nog geen gebruik van hoeven maken, maar na de (voor mijn doen zeer prijzige) aanschaf van de iPhone 7 Plus 256GB ben ik toch maar voor een extra verzekering gegaan. Het zijn de kosten ook niet...uit m'n hoofd zo'n eur 6-7 p/mnd (ik heb een all-in verzekering bij CB dus kan zo snel niet nakijken wat het bedrag exact is)

[...]

Ik kijk al zijn filmpjes en ben deze ondertoon echt niet tegengekomen. Zal dus best persoonlijk zijn...zo lijkt het in ieder geval.
Er staat nergens dat val schade wordt vergoed.
De kostbare voorwerpen worden gebruikt voor het beroep van een verzekerde. Een verzekerde heeft ernstige schuld aan de schade (merkelijke schuld). • Hij doet iets waardoor schade ontstaat.- Maakt bijvoorbeeld zijn bierflesje open met zijn tablet. • Hij doet iets niet waardoor schade ontstaat.- Laat de laptop onbeheerd achter op het strand.
Meeste stoort dat bijvoorbeeld op de werkplek niet vergoed wordt. Heb al eens een mobiel gemold door teveel druk. (effe wat tegen houden met boven been)

En €50 eigen risico.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
henklbr schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:16:
[...]
Uhm: deze komt (volgens mij) niet in Europa hoor... ;)
Ik doelde op LG in het algemeen vwb audio kwaliteit. De V10 had/heeft een superieure DAC en was hier gewoon te krijgen. De V20 vervolgens is helaas dan weer niet hier te krijgen :?

Komt de G6 ook weer niet uit in Europa? (er zit toch dacht ik wel standaard een Quad DAC in...toch?)

Edit : Henk heeft inderdaad gelijk, slechts in Azië met Quad DAC ;(

http://m.androidcentral.c...re-exclusive-us-and-korea

Enfin...breaky73 stelt een vraag over het verschil in audio kwaliteit tussen beide toestellen...daar gaf ik antwoord op. Of de G6 wel of niet hier uitkomt dat is zijn probleem ;)

[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 08-04-2017 10:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DM89
Practics schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:23:
[...]

Er staat nergens dat val schade wordt vergoed.
Ik heb de zelfde verzekering, allrisk en buitenhuisverzekering.

2 maal gebruik moeten maken nadat toestel kapot was gevallen en 2 maal dagwaarde uitbetaald gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:31:
[...]

Ik heb de zelfde verzekering, allrisk en buitenhuisverzekering.

2 maal gebruik moeten maken nadat toestel kapot was gevallen en 2 maal dagwaarde uitbetaald gekregen.
Dit dus d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
Zojuist de clear view covers ontvangen in zwart en blauw, in het accessoires topic te zien :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
dafmay schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:25:
[...]

Ik doelde op LG in het algemeen vwb audio kwaliteit. De V10 had/heeft een superieure DAC en was hier gewoon te krijgen. De V20 vervolgens is helaas dan weer niet hier te krijgen :?

Komt de G6 ook weer niet uit in Europa? (er zit toch dacht ik wel standaard een Quad DAC in...toch?)

Edit : Henk heeft inderdaad gelijk, slechts in Azië met Quad DAC ;(

http://m.androidcentral.c...re-exclusive-us-and-korea

Enfin...breaky73 stelt een vraag over het verschil in audio kwaliteit tussen beide toestellen...daar gaf ik antwoord op. Of de G6 wel of niet hier uitkomt dat is zijn probleem ;)
De G6 zonder quad dac en 32GB zou ik waarschijnlijk niet eens overwogen hebben, maar ja ik woon dan ook niet in Nederland ;)

On topic: Wat dan wel weer opvalt is dat de Samsung S8 AKG oordopjes meegeleverd krijgt. Daar maken ze toch wel een statement mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Zeer mooi toestel en het scherm...tsja mooier/scherper zal het niet worden denk ik ;)WOW
MAAR...heb even verder gesnuffeld bij de andere amoled schermen (S7 bv) maar zag tot mijn schrik bij elk toestel behoorlijke inbranders, zowel tekst als een vaag deel van een foto?! Dit deed meteen mijn enthousiastme wankelen.. Ik weet dat die toestellen daar dag in dag uit vollop aanstaan (mediamarkt) maar toch vindt ik het afbreuk en NIET kunnen, ik gebruik een smartphone al jaren niet meer om te bellen en speel dus vaak spellen (heartstone, clash royale, ingress etc.) lees veel nieuws...dus ben bang dat een inbrander behoorlijk op de loer ligt. Dat is bij iPhones (ips displays) dan veel beter/gerust stellender.
Maar goed na 6 jaar iPhone wil ik toch Android proberen aangezien ik wil kunnen doen wat ik wil, en erop zetten wat ik wil (emulators bv zijn met geen mogelijkheid op ios te zetten, of ze werken niet meer na een update van apple). Ik wacht even af wat de Sony Xperia ZX Premium doet, die heeft wel IPS.

Wat is jullie ervaring hiermee (inbranders)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
breaky73 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:29:
[...]

De G6 zonder quad dac en 32GB zou ik waarschijnlijk niet eens overwogen hebben, maar ja ik woon dan ook niet in Nederland ;)

On topic: Wat dan wel weer opvalt is dat de Samsung S8 AKG oordopjes meegeleverd krijgt. Daar maken ze toch wel een statement mee.
Ze hebben akg overgenomen dus dat kon haast niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Bontes schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:40:
Zeer mooi toestel en het scherm...tsja mooier/scherper zal het niet worden denk ik ;)WOW
MAAR...heb even verder gesnuffeld bij de andere amoled schermen (S7 bv) maar zag tot mijn schrik bij elk toestel behoorlijke inbranders, zowel tekst als een vaag deel van een foto?! Dit deed meteen mijn enthousiastme wankelen.. Ik weet dat die toestellen daar dag in dag uit vollop aanstaan (mediamarkt) maar toch vindt ik het afbreuk en NIET kunnen, ik gebruik een smartphone al jaren niet meer om te bellen en speel dus vaak spellen (heartstone, clash royale, ingress etc.) lees veel nieuws...dus ben bang dat een inbrander behoorlijk op de loer ligt. Dat is bij iPhones (ips displays) dan veel beter/gerust stellender.
Maar goed na 6 jaar iPhone wil ik toch Android proberen aangezien ik wil kunnen doen wat ik wil, en erop zetten wat ik wil (emulators bv zijn met geen mogelijkheid op ios te zetten, of ze werken niet meer na een update van apple). Ik wacht even af wat de Sony Xperia ZX Premium doet, die heeft wel IPS.

Ik heb nu 2 jaar een note 4, en zie bovenin een licht kleurverschil in het wit.
Op de plek van de notificatie balk, is er een gele zweem. Bijna niet waarneembaar

Ik heb mijn helderheid altijd op 100%. Dus dit inbranden is niet echt ernstig.

Het amoled scherm is niet vergelijkbaar met die van een iphone of andere lcd.

in bijvoorbeeld de media markt, zal een s7 daar in het rek, hele dagen aanstaan
met ook 100 helderheid. Dit is geen referentie voor normaal gebruik.

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 08-04-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:01
Zelf ook de s8 in mn handen gehad inmiddels (eindelijk)

Vond hem eigenlijk een beetje tegenvallen, display was enorm blauw afgesteld.
Ik had de zwarte variant dus in mn handen en de kleur zwart vind ik een beetje goedkoop uitzien.
De s7 Onyx had naar mijn smaak veel mooier uitgezien.
Ook de randen zijn zwart, ziet er veel te shiny uit.
De andere kleuren lijken me eigenlijk ook helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:33
ppeterr schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:48:
[...]

Ik heb nu 2 jaar een note 4, en zie bovenin een licht kleurverschil in het wit.
Op de plek van de notificatie balk, is er een gele zweem. Bijna niet waarneembaar

Ik heb mijn helderheid altijd op 100%. Dus dit inbranden is niet echt ernstig.

Het amoled scherm is niet vergelijkbaar met die van een iphone of andere lcd.

in bijvoorbeeld de media markt, zal een s7 daar in het rek, hele dagen aanstaan
met ook 100 helderheid. Dit is geen referentie voor normaal gebruik.
Ligt eraan wat je met je telefoon doet. Ik gebruik mijn telefoon in de auto altijd voor navigatie en spotify. Ooit een s5 gekocht en genavigeerd naar Spanje. Toestel was drie weken oud maar had een ingebrand scherm. Dan kan je natuurlijk wel zeggen: "dan moet je er ook niet mee navigeren", maar dat beperkt wel het gebruik van het toestel. Je moet goed nadenken hoe je je toestel gebruikt.

Toestellen met lcd-schermen hebben hier geen last van. Je kan doen wat je ermee wilt zonder dat je je druk hoeft te maken over inbranden.

Voor mij is dat de reden om voor lcd te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
@Anteros

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, het is dus ook zeker een puntje
om rekening mee te houden. Voor mij is het gebruik anders, en het
rustige beeld van amoled juist een selling point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
dus met andere woorden, voor een top-scherm betaal je wel een prijs....in dit geval (amoled) de levensduur.

Maar wat hierboven al aangegeven wordt, het is maar hoe je met je toestel omgaat en wat je ermee wil doen.
Toch vind ik het jammer en zonde van het geld, wetende dat die schermen snel achteruit gaan/inbranden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:18:
Zojuist de clear view covers ontvangen in zwart en blauw, in het accessoires topic te zien :D
Okay je hebt er maar meteen 2 besteld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzjam
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-08 12:53
Nieuwe inzichten in batterijlevensduur: YouTube: Samsung Galaxy S8 & S8 Plus Battery Life Review! (4K)
Van XEETECHCARE. Niet heel strak gemeten, maar wellicht leuk om te zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:37:
[...]

Okay je hebt er maar meteen 2 besteld? ;)
Twijfelde welke kleur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik heb de artic grey genomen heb mijn hoesje ook al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:19:
[...]

Ik heb de artic grey genomen heb mijn hoesje ook al binnen.
Heb een blauwe een zwarte clear view cover besteld maar kies voor zwart want de blauwe is wel mooi aan de voorkant maar de achterkant is bijna babyblauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:22:
[...]

Heb een blauwe een zwarte clear view cover besteld maar kies voor zwart want de blauwe is wel mooi aan de voorkant maar de achterkant is bijna babyblauw :P
Hier de Samsung Galaxy S8 Plus LED View Cover paars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:25:
[...]

Hier de Samsung Galaxy S8 Plus LED View Cover paars
Ook vet :D werkt beide met NFC toch? Gebruikt dat niet veel accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

Pinobigbird

doesn't share food!

dzjam schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:09:
Nieuwe inzichten in batterijlevensduur: YouTube: Samsung Galaxy S8 & S8 Plus Battery Life Review! (4K)
Van XEETECHCARE. Niet heel strak gemeten, maar wellicht leuk om te zien :-)
Wel zorgelijk dat het scherm al wel gebarsten is, terwijl hij volgens mij geen drop-test heeft gedaan :/

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Pinobigbird schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:02:
[...]

Wel zorgelijk dat het scherm al wel gebarsten is, terwijl hij volgens mij geen drop-test heeft gedaan :/
Gelukkig heeft ie wel een droptest gedaan. Kijk maar naar de links onder het filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Ik heb vanmiddag de Samsung Galaxy S8 even in mijn handen gehad. Het toestel was gelocked (scanner of patroon, ik weet het niet meer) en plotseling had ik toch toegang tot de telefoon. Geen idee hoe ik toegang heb gekregen, maar hier zet ik voor nu wel even vraagtekens bij.

Toen ik de S8 zag tijdens de onthulling (en de preview van Tweakers) vond ik dat het scherm te groot was voor het toestel. Eenmaal in mijn handen gehad ben ik hem gaan waarderen en staat hij momenteel op plaats 1 voor de opvolger van mijn HTC One M8.

Ik heb een tijdje zitten kijken hoe ik bij alle apps kom, aangezien je bij andere merken op de app icoon moet drukken. Na een tijdje merkte ik dat je het scherm moest slepen. Het toestel werkt echt soepel.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
RobinNL schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:05:
Ik heb vanmiddag de Samsung Galaxy S8 even in mijn handen gehad. Het toestel was gelocked (scanner of patroon, ik weet het niet meer) en plotseling had ik toch toegang tot de telefoon. Geen idee hoe ik toegang heb gekregen, maar hier zet ik voor nu wel even vraagtekens bij.

Toen ik de S8 zag tijdens de onthulling (en de preview van Tweakers) vond ik dat het scherm te groot was voor het toestel. Eenmaal in mijn handen gehad ben ik hem gaan waarderen en staat hij momenteel op plaats 1 voor de opvolger van mijn HTC One M8.

Ik heb een tijdje zitten kijken hoe ik bij alle apps kom, aangezien je bij andere merken op de app icoon moet drukken. Na een tijdje merkte ik dat je het scherm moest slepen. Het toestel werkt echt soepel.
De telefoon zal waarschijnlijk in een show modus hebben gestaan, speciaal voor winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
Ik heb een technische vraag, er wordt gezegd dat de S8+ een grotere accu 'nodig' heeft omdat het een groter scherm heeft maar als het dezelfde resolutie heeft zou dat toch net zo zuinig/zuiniger moeten zijn, ik branden toch namelijk net zo veel lampjes (en meer ruimte voor snellere temp. afvoer)?

Ik heb het over het verbruik van het scherm en niet hoelang de accu het volhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 11:24
Bontes schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:40:

Hoe lang wil je met een toestel doen. Ik heb persoonlijk nog nooit een inbrander gezien behalve bij de mediamarkt. Moet wel zeggen dat ik niet langer dan één a twee jaar met een toestel doe.

Mijn vrouw heeft een S4 van dik drie jaar oud en daar heb ik nog geen inbrander gezien.

Inbranders krijg je door een statisch scherm liefst op max helderheid. In de praktijk wisselt het scherm vaak dus is het probleem veel minder. En als dit zo'n groot probleem zou zijn, zou niemand een toestel kopen met een amoled scherm. Toch zijn er wel gevallen bekend van inbranden dus het is wel zeker mogelijk en waar je dus rekening mee moet houden.

Het ligt er dus maar net aan hoe je het toestel gaat gebruiken icm hoe lang je het toestel gaat gebruiken. De doorsnee consument zal er geen probleem van ondervinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
voor degenen die bij CoolBlue hun S8(+) hebben besteld:

Ik zie dat CoolBlue van 14 dagen zichtstermijn naar 30 dagen is gegaan (net als bol.com dat al hanteerde).
Dus we kunnen de nieuwe S8 (+) ruim 4 weken lang testen ;) ;)
Zeer prettig!

In het verleden wel eens vaker wat geretourneerd bij CoolBlue, verliep ten alle tijden perfect, er werd niet moeilijk gedaan over retourneren...Geld stond vaak al binnen 3 of 4 dagen op m'n CC/bankrek

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 08-04-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:09
Is de Galaxy S8(+) al te bewonderen bij de MM in Eindhoven?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
IMarks schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:59:
Ik heb een technische vraag, er wordt gezegd dat de S8+ een grotere accu 'nodig' heeft omdat het een groter scherm heeft maar als het dezelfde resolutie heeft zou dat toch net zo zuinig/zuiniger moeten zijn, ik branden toch namelijk net zo veel lampjes (en meer ruimte voor snellere temp. afvoer)?

Ik heb het over het verbruik van het scherm en niet hoelang de accu het volhoud
Elke pixel moet wel meer oppervlakte verlichten. Ik denk ook dat de plus iets langer mee zou moeten gaan hoor.

Heb ze vandaag even vast gehad. De + is niet eens zoveel langer dan mijn Nexus 5x. Vond het sowieso een mooi toestel om te zien, heb geen spijt van de preorder. Fp scanner was niet te testen door het blok van de beveiliging helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
Ik vraag me af waarom die battery life tests tot nu toe gedaan zijn op de FHD+ resolutie. Voor mij is het nut van het hebben van een 2k scherm een beetje weg wanneer je hem op FHD+ zet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Amps schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:55:
Ik vraag me af waarom die battery life tests tot nu toe gedaan zijn op de FHD+ resolutie. Voor mij is het nut van het hebben van een 2k scherm een beetje weg wanneer je hem op FHD+ zet :/
Ja, zo van: met het scherm uit gaan ze nog langer mee xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:52
Executor16 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:46:
[...]

Ja, zo van: met het scherm uit gaan ze nog langer mee xD
Hij heeft anders wel een goed punt. Het is scherm is WQHD+ (2960×1440), maar het vreemde is dat de resolutie schijnbaar niet standaard zo staat ingesteld? Standaard schijnt het op FHD+ (2220×1080) te staan. Wellicht is Samsung bij voorbaat al bang voor een slechte accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Amps schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:55:
Waarschijnlijk omdat dit gewoon de standaard resolutie is waar de meeste mensen hem op laten staan.
Verder zien de meesten ook het verschil niet. Ik zie het wel (of het zit tussen mn oren) dus ik heb mijn S7 op WQHD staan.

WQHD heeft vooral nut bij VR toepassingen.

Volgens een test van S7 maakte de batterijduur weinig uit tussen FHD en WQHD. Ik dacht dat GSMArena dit getest had maar zou ik uit moeten zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Garret1410 op 08-04-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Laatst online: 01:15
Toen m'n S7 Edge voorzien werd van Nougat stond de resolutie ook standaard op 1080p. Misschien een Android dingetje en geen Samsung dingetje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:51
Knoop doorgehakt :-)!

S8 besteld, Artic Silver. Vandaag de zwarte in Media Markt (Utrecht Hoog Catharijne) getest en vond die beetje "mwah" en het feit dat je toch wel veel vet vingers erop ziet. Heb het gevoel dat dat bij Silver anders zou zijn, kan het mis hebben.

Prijzen horen in levertijden en prijzen + dubbelpost in verschillende topics is niet nodig.

Heel blij mee. Was wel echt onder indruk van toestel, twijfelde nog met 7 Edge. Maar eenmaal naast elkaar en beiden vastgehouden en dan de innovatie weer van het scherm, was ik toch duidelijk om.

Voelt als een top vooruitgang van S5 naar S8.

Had ook even quickly de selfies camera en gewone camera getest, 1e shots zagen er strak uit binnen in de winkel. Geen enkele lag gehad, alles heel soepel, scherm waanzinnig, toestel formaat van de gewone S8 voelt perfect. Ja ik ben blij :-)

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 09-04-2017 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mirod schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:54:
[...]

Hij heeft anders wel een goed punt. Het is scherm is WQHD+ (2960×1440), maar het vreemde is dat de resolutie schijnbaar niet standaard zo staat ingesteld? Standaard schijnt het op FHD+ (2220×1080) te staan. Wellicht is Samsung bij voorbaat al bang voor een slechte accuduur?
Bij een clean install staat de S7 Edge ook op FHD (en volgens mij na de major update naar Nougat gebeurde dat bij mij ook al).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:29:
voor degenen die bij CoolBlue hun S8(+) hebben besteld:

Ik zie dat CoolBlue van 14 dagen zichtstermijn naar 30 dagen is gegaan (net als bol.com dat al hanteerde).
Dus we kunnen de nieuwe S8 (+) ruim 4 weken lang testen ;) ;)
Zeer prettig!

In het verleden wel eens vaker wat geretourneerd bij CoolBlue, verliep ten alle tijden perfect, er werd niet moeilijk gedaan over retourneren...Geld stond vaak al binnen 3 of 4 dagen op m'n CC/bankrek
Worden de webwinkels erg vrolijk van...ondoordacht iets bestellen.
En dan retouren als demo.
Webwinkel zit met een gebruikt product en verpakking, en met de kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:05:
[...]

Tientallen orders geplaatst bij hun afgelopen jaren, 3x keer een bestelling geretourneerd....valt wel mee he.

Waarom zou ik geen gebruik maken van mijn Consumentenrecht(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:05:
[...]

Volgens mij heb ik nu een "deja vu": vorig jaar, met de S7/S7Edge, was deze discussie ook al...
Toen gingen er ook al toestellen "retour" om het "minste of geringste"...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:01:
[...]

Volgens mij heb ik nu een "deja vu": vorig jaar, met de S7/S7Edge, was deze discussie ook al...
Toen gingen er ook al toestellen "retour" om het "minste of geringste"...
Tsja, wellicht waren die mensen zeer kritisch over hun aankoop van ong €700/€800.
En de andere groep vond alles prima wat Samsung ze voorschotelde. Dit zelfde gebeurd ook bij de release van een nieuwe iPhone elk jaar.

Ene groep die zeer kritisch is en de andere groep die het sowieso allemaal prima vindt wat een Apple of Samsung ze voorschotelt ;) ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 13-09 18:13
Geert1976 schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:34:
[...]

Tsja, wellicht waren die mensen zeer kritisch over hun aankoop van ong €700/€800.
En de andere groep vond alles prima wat Samsung ze voorschotelde. Dit zelfde gebeurd ook bij de release van een nieuwe iPhone elk jaar.

Ene groep die zeer kritisch is en de andere groep die het sowieso allemaal prima vindt wat een Apple of Samsung ze voorschotelt ;) ;)
En daarom kijk ik voor de aanschaf van een product een behoorlijk aantal video's over de plusjes en minnetjes en ik lees heel veel reviews en previews... ik heb bijna nooit spijt van een aankoop. Als er een defect ontstaat maak ik overigens gewoon gebruik van de garantie.

Ik snap het overigens ook niet waarom mensen eerst iets aan schaffen om het vervolgens weer retour te sturen omdat het niet (aan de verwachtingen) voldoet. Dit voorkom je grotendeels door bovenstaand verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 07:29
Garret1410 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:17:
[...]

Hoe lang wil je met een toestel doen. Ik heb persoonlijk nog nooit een inbrander gezien behalve bij de mediamarkt. Moet wel zeggen dat ik niet langer dan één a twee jaar met een toestel doe.

Mijn vrouw heeft een S4 van dik drie jaar oud en daar heb ik nog geen inbrander gezien.

Inbranders krijg je door een statisch scherm liefst op max helderheid. In de praktijk wisselt het scherm vaak dus is het probleem veel minder. En als dit zo'n groot probleem zou zijn, zou niemand een toestel kopen met een amoled scherm. Toch zijn er wel gevallen bekend van inbranden dus het is wel zeker mogelijk en waar je dus rekening mee moet houden.

Het ligt er dus maar net aan hoe je het toestel gaat gebruiken icm hoe lang je het toestel gaat gebruiken. De doorsnee consument zal er geen probleem van ondervinden.
Ik heb toevallig net mijn S6 Edge van 1,8 jaar oud terug van garantie door een ingebrand scherm. De notificatiebalk en bovenste whatsapp balk waren permanent in mijn scherm gegroefd. Het kan dus wel plotseling gebeuren en is zeker een risico voor de consument indien hij zn scherm niet sluit of bijvoorbeeld met automatische helderheid onder een lamp laat liggen. Ik zorg altijd keurig voor mijn telefoon maar dit zag ik niet aankomen omdat ik, zoals je al zei, redelijk snel wissel van scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Leuke review voor als Je 30 minuten over hebt

YouTube: Samsung Galaxy S8 Review

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:26:
[...]
Vind de vernieuwingen dit jaar wel minimaal ten opzichte van eerdere jaren.
Dit heb ik nu al een paar keer gelezen.
Maar hoe kunnen mensen dit met droge ogen zeggen.
Bijna de gehele voorkant is scherm, een ongekende scherm < > rand ratio.
Al zou de rest wat interne componenten betreft exact hetzelfde zijn, dan was het al een gigantisch verschil.
Nu heb je ook daar grote verbeteringen.

Wat voor een vernieuwing word er dan verwacht? 8)7

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Dat is diezelfde gast van YouTube: Samsung Galaxy S8 - Does It Suck? waarvan eerder is opgemerkt:
beyazz06 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:07:
[...]

Die gast kenmerkt de positieve punten zelfs met negatieve woorden (you cant take bad photos). Dit is duidelijk kort gezegd een -hater-, echt serieus kan ik hem dan ook niet nemen.

[...]
Tenzij je zegt dat deze video wel objectiever is, sla ik deze 30 minuten gewoon ook over.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Pinobigbird schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:10:
[...]

Dat is diezelfde gast van YouTube: Samsung Galaxy S8 - Does It Suck? waarvan eerder is opgemerkt:

[...]

Tenzij je zegt dat deze video wel objectiever is, sla ik deze 30 minuten gewoon ook over.
Unbox Therapy is echt geen hater :D Dat legt 'ie ook in die 32 minuten video uit. Sowieso moet je Unbox Therapy niet te serieus nemen, het is een kanaal waarin die gast gewoon op een enthousiast manier een paar minuten praat over een product, zonder er heel diep op in te gaan.

Maar zowel in deze review als in zijn 'Does It Suck?' (let op, dat is een vraagteken) zegt hij letterlijk dat het de beste Android-telefoon is van het moment. Met ook wat minpunten, maar dat is logisch.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op zondag 9 april 2017 @ 04:20:
[...]

Tientallen orders geplaatst bij hun afgelopen jaren, 3x keer een bestelling geretourneerd....valt wel mee he.

Waarom zou ik geen gebruik maken van mijn Consumentenrecht(en)?
Denk eens na dat jij de verkopende partij bent.
Krijg je een toestel terug, verpakking (seal) verbroken, gebruikt...dus eigenlijk tweedehands.

Kan je beter eerst naar MM gaan of een fysieke winkel en het toestel bekijken en dan wat review's bekijken en lezen en dan de keuze maken om te bestellen of niet.

Wil jij zelf een gebruikte telefoon of tv etc kopen voor de volle prijs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Grappig, Tweakers heeft er een paar dagen geleden een artikel over gemaakt ;)
reviews: Hoe duidelijk is het herroepingsrecht in de Wet koop op afstand?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
[...]
Dat is nog de vraag, nieuw is niet altijd beter. Persoonlijk vind ik die gebogen schermen maar niks, hopelijk stappen ze ervan af bij de S9.

Ik zou ook 2 a 3 jaar wachten voordat je een nieuwe telefoon aanschaft, anders is het alleen maar weggegooid geld. Vind de vernieuwingen dit jaar wel minimaal ten opzichte van eerdere jaren.
Nou van een S5 naar S8 vind ik wel gigantische verbetering. De S5 heb ik even gehad maar vond het heel snel niks. De S6 was al een stap voorruit.

Sommigen vinden de S8 juist het begin van een nieuw tijdperk. Revolutionair zou je het kunnen noemen. Gaat mij te ver maar toch is het best vernieuwend en toonaangevend en je ziet dat andere fabrikanten volgen.

- De S8 is bijna helemaal scherm, 5,8" en toch handzamer dan S7. Volgens Displaymate ook het beste scherm tot nu toe ontwikkeld.
- De snelste en zuinigste soc op dit moment.
- Voorlopige testen laten zien dat accuduur verbeterd is tov S7 ondanks groter scherm.
- Verbeterde camera tov S7. Ik vind het verschil groot met name bij filmen. Beeldstabilisatie is veel beter en beeld is vloeiender. HDR is ook verbeterd.
- Veel betere audio DAC tov S7 (24bit volgens geruchten) incl. AKG oordoppen.
- Iris scanner en face unlock.
- Bluetooth 5.0
- 64gb ipv 32gb
- AOD is weer wat meer getweakt. Zal waarschijnlijk ook wel naar S7 komen.
- Samsung Dex wat er naar mijn mening best goed uitziet.

Zullen vast meer vernieuwingen zijn maar dit is wat er even in me opkomt. Of je dit vernieuwend genoeg is aan jouw maar zou voor mij reden genoeg zijn om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
[...]
Dat is nog de vraag, nieuw is niet altijd beter. Persoonlijk vind ik die gebogen schermen maar niks, hopelijk stappen ze ervan af bij de S9.

Ik zou ook 2 a 3 jaar wachten voordat je een nieuwe telefoon aanschaft, anders is het alleen maar weggegooid geld. Vind de vernieuwingen dit jaar wel minimaal ten opzichte van eerdere jaren.
Nou sorry maar voor mij voelt het van een S5 naar S8 wel als enorme vooruitgang. Bekijk het uiterlijk van beide eens, leg alle Specs eens naast elkaar, neem mee dat je qua android versie van 5 naar 7 gaat. De gebogen schermen vind is juist fijn, zoals ik gevoeld heb en bij anderen ervaren heb. Er zit 3 jaar tussen de toestellen dus het is gewoon in alle opzichten een vooruitgang en kan me dus niet in jouw reactie vinden. Van S7 naar S8 kan ik dat begrijpen omdat de veranderen dan niet enorm rigoureus zijn maar vanaf de S5...!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
wortel1 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:49:
[...]

Al zou de rest wat interne componenten betreft exact hetzelfde zijn, dan was het al een gigantisch verschil.

En niet te vergeten de nieuwe Exynos 8895-chipset. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
of leg niet overal zout op, en speel niet zo op de man.

beide trouwens :)

Ik heb trouwens de s8+ besteld, vanaf de eerste blik op het toestel.
Geen enkele behoefte om hem ergens te gaan bekijken, ik
hou wel van een verrassing, Dat is natuurlijk voor iedereen anders dat weet ik.

[ Voor 58% gewijzigd door ppeterr op 09-04-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
OT

iemand met een note 4 de s8+ al in de handen gehad?

is het voor het gevoel, een stuk minder breed gelijk ?
Niet dat het rechterdeel van het scherm veel gebruikt wordt
voor navigatie, maar voor het gevoel is het misschien wel veel kleiner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Een boel off-topic gedoe. Ik ga even rustig wat kinderachtige en off-topic posts verwijderen als ik straks tijd heb.
Daarna weer open.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

En weer open, vanaf nu is het afgelopen, die gene die nu over de schreef gaat kan direct maatregelen verwachten!

We spelen niet op de man en laten elkaar met rust.
We reageren normaal op elkaar.
We discussiëren alleen over de Samsung S8(+) serie.
We maken geen DM's openbaar.
We houden ons aan het forum regelement.
En de belangrijkste, we luisteren naar de Moderators!

Keer op keer moeten we ingrijpen bij een vaste groep users! Nogmaals... Laatste waarschuwing, de volgende reactie van ons zal een persoonlijke PM met een aanzegging zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Op XDA heeft iemand al een app gemaakt speciaal om de Bixby-knop toe te wijzen aan een actie of app.
xda-developers -> Android Development and Hacking -> Android Apps and Games -> [App] [Galaxy S8] bxActions - Remap the Bixby button to any action you like! by Jawomo

Google Play: bxActions - Bixby Button

Het verschil met andere bestaande apps is dat deze specifiek voor de Bixby-knop is gemaakt, en dat je verschillende acties of apps kan toewijzen aan enkel-, dubbel- of driedubbelklik.

Misschien is die Bixby-knop eigenlijk zo slecht nog niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Pinobigbird schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:49:
Op XDA heeft iemand al een app gemaakt speciaal om de Bixby-knop toe te wijzen aan een actie of app.
xda-developers -> Android Development and Hacking -> Android Apps and Games -> [App] [Galaxy S8] bxActions - Remap the Bixby button to any action you like! by Jawomo

Het verschil met andere bestaande apps is dat deze specifiek voor de Bixby-knop is gemaakt, en dat je verschillende acties of apps kan toewijzen aan enkel-, dubbel- of driedubbelklik.

Die knop was 1 van mijn minpunten, maar dit wordt steeds beter zo. Dank voor de link! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Pinobigbird schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:49:

echt fijn thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:52:
OT

iemand met een note 4 de s8+ al in de handen gehad?

is het voor het gevoel, een stuk minder breed gelijk ?
Niet dat het rechterdeel van het scherm veel gebruikt wordt
voor navigatie, maar voor het gevoel is het misschien wel veel kleiner.
Ja ik.
Heb ze naast elkaar gehouden de Note 4 en de S8+ bij de T-Mobile shop hier in Hilversum.
Ik zat met name in over de lengte (hoogte van het scherm) aangezien die langer is als de Note 4 en ik die al "lang" vind.
Dan bedoel ik naar beneden swipen met je duim red ik niet met 1 hand...

Ik en dat is mijn mening vond de S8 net wat te smal hoewel het niet veel scheelde met S8+.
Qua breedte gaat mijn voorkeur dus uit naar de S8+ maarja de lengte is niet "ideaal" voor mijn handen maar dat heb ik met de Note 4 dus ook.

Mijn advies ga zelf even een winkel in om te kijken. Ik twijfel nog i.e.g. tussen de S8 en de S8+ ga nog wel een paar keer kijken voordat ik beslis wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:52:
[...]

Ja ik.
Heb ze naast elkaar gehouden de Note 4 en de S8+ bij de T-Mobile shop hier in Hilversum.
Ik zat met name in over de lengte (hoogte van het scherm) aangezien die langer is als de Note 4 en ik die al "lang" vind.
Dan bedoel ik naar beneden swipen met je duim red ik niet met 1 hand...

Ik en dat is mijn mening vond de S8 net wat te smal hoewel het niet veel scheelde met S8+.
Qua breedte gaat mijn voorkeur dus uit naar de S8+ maarja de lengte is niet "ideaal" voor mijn handen maar dat heb ik met de Note 4 dus ook.

Mijn advies ga zelf even een winkel in om te kijken. Ik twijfel nog i.e.g. tussen de S8 en de S8+ ga nog wel een paar keer kijken voordat ik beslis wat ik doe.
Ik heb ook beide toestellen vast gehad,heb uiteindelijk de+ versie besteld. Maar de verhoudingen en het scherm van de gewone 8 ziet er heel mooi uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb ook een Note 4, heb de S8+ ook in handen gehad, voorzie geen problemen. De S8+ pakt wat beter aan dat de Note 4 (smaller zoals hierboven ook wordt omschreven) ik heb vrij grote handen, totaal geen probleem met de Note 4, zal dat vermoedelijk ook niet met de S8+ hebben.

Een Ja voor de S8+ wordt voor mij vooralsnog tegen gehouden door het ontbreken van de Stylus....
Ik moet echt even wat langer de de S8+ gespeeld hebben om te kunnen beoordelen als dit geen probleem gaat worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
@x-boxer @pappaleone @Bullet NL

ik denk inderdaad dat het ook even wennen is, maar uiteindelijk de 8+
minstens net zo goed of slecht, het is maar hoe je het noemt te bedienen is.

De iphone 5 vond ik toendertijd ook een wat aparte lengte hebben,
maar uiteindelijk ook best mooi.

De s8+ for me then :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 9 april 2017 @ 23:33:
Ik heb ook een Note 4, heb de S8+ ook in handen gehad, voorzie geen problemen. De S8+ pakt wat beter aan dat de Note 4 (smaller zoals hierboven ook wordt omschreven) ik heb vrij grote handen, totaal geen probleem met de Note 4, zal dat vermoedelijk ook niet met de S8+ hebben.

Een Ja voor de S8+ wordt voor mij vooralsnog tegen gehouden door het ontbreken van de Stylus....
Ik moet echt even wat langer de de S8+ gespeeld hebben om te kunnen beoordelen als dit geen probleem gaat worden.
Had iets vernomen dat voor de S8/S8+ ook een "S-Pen" zou verschijnen (als accessoire); kan het mis hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Afgelopen weekend bij de Media Markt in Den-Haag de S8 kunnen bewonderen. Je kan er ook bijna niet omheen, want er staat een pilaar van twee meter hoog met allemaal S8 toestellen er op geplakt als je binnen komt lopen :D

Ik was erg onder de indruk. Jammer dat de demo modus aan stond en z'n beetje elk kinderspel wat je kan verzinnen al geïnstalleerd was. Ik heb er even mee kunnen spelen. Beetje kunnen inschatten of je bij de vingerafdrukscanner kan. Het is haalbaar denk ik. Al is het wel gewoon een kwestie van wennen.
Daarbuiten is de ervaring gewoon goed. Het lijkt op Android, werkt als Android. Alleen dan wat meer uitgerekt. Het geeft je wel echt een ''Wauw'' gevoel als je een 1440p filmpje aanzet. Hier gaan ze veel modellen van verkopen en heel wat Apple fanboys jaloers mee maken.

Door de tijd zullen er steeds meer apps worden aangepast naar het formaat van het scherm. Aangezien LG en Samsung op dezelfde tour zitten. Als de geruchten waar zijn, gaat zelfs Apple over op dit formaat. Dus ik denk dat het geen probleem gaat vormen.

Ik mag vanaf de 21ste verlengen en ik ben dat weekend in Maastricht met mijn vriendin en wat vrienden. Tegen deze tijd staan er wat reviews online en zijn er hopelijk nog geen versies ontploft. Mocht ik een uurtje over hebben dat weekend ga ik hem alvast inslaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

wortel1 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:49:
[...]

Er is nauwelijks verandering, vergeleken met de s7 hebben ze de boven en onderkant verkleint en een andere aspect ratio gebruikt waardoor het verschil nog groter lijkt (en bij alle gekleurde toestellen is het omliggende scherm glas zwart, waardoor het scherm ook groter lijkt). Niks nieuws onder de zon (zie de xiaomi mi mix!!, dat is pas vernieuwend).
FP scanner op de achterkant (uit noodzaak en last minute) niet bepaald verniewend.
Soc: Exynos 8890 = S7, Exynos 8895 = S8 (s6= Exynos 7420)
Enig idee waarom de soc's bijna identieke benaming hebben? Geen probleem ik ga het je uitleggen >:)
De 8895 is gewoon een hoger geklockte 8890 1.7GHz vs 1.6GHz, daarnaast is hij ge-finetuned en is het productie process (10nm finfet) verbeterd tav de eerste generatie de 8890 10nm finfet.
Met de GPU de mali g71 is officieel een nieuwe generatie maar als ik de spec sheet bekijk (.) zie ik alleen maar hoger clock, meer cores en kleiner procedé. Alsof je niet genoeg power hebt in een 8890/7420/ sd800 van 4 jaar terug. Het zijn zeer kleine verbeteringen wat logisch en welkom is maar niet de verwachte vernieuwing.
De 8895 heeft ook een snellere modem maar met Nederlandse data limieten is dat toch al niet echt interessant maar de oude snelheden zijn absoluut nog meer dan voldoende (als je het al zou halen).
Hint, snelheid is niet alles daarom mikken ze met 5G op latency, ipv nog hogere dan hoger snelheid.

Waar wacht ik op: UFS SD KAART!!!!!! = adoptable storage wat op native speed kan werken (zelfde snelheid als intern -ufs2.x- geheugen dus) en fullduplex.(met deze kaartjes) Praktisch nut

Fingerprint scanner onder het glas wat eigenlijk ook de bedoeling was en wat zeker op de note 8 zal zitten. Iris scanner is leuk maar de huidige stand van de techniek maakt het nog niet praktisch, 9 van de 10 keer pak je je toestel op/raak je hem aan om naar iets te kijken, om meteen je vinger op de juiste plek te leggen is gewenning en unlockt hij praktisch meteen (met bonus lager stroom verbruik). Praktisch nut

Vergeten om keramische behuizing er bij te zetten, maar dat is gewoon mijn smaak niet echt praktisch.

First world problems.
Dit is geen s8 bash maar wel een realistische opsomming, ik ken de luxe van een auto dus ik ga nooit met de hype train.
Het is een mooi toestel als je een ander toestel zoekt, waarschijnlijk een van de mooiste en meest complete, zeker de moeite waard. Samsung heeft gewoon goede apps aan board (tav stock android/nexus, zoals b.v. de gallary app en wekker app die beter werken) en de software werk veel beter dan de oude touchwiz troep van de s5 waar samsung veel kritiek op had.
Kom je van een S7 is het niet de moeite waard, behalve dan als je het nieuwste van het nieuwste wilt, om maar het nieuwste van het nieuwste te hebben. Ieder zijn ding.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42
Ik raak er maar niet uit of ik de S8 of de S8+ moet nemen.

Kom van de Nexus 6P, die met een scherm van 5,7" zelf iets kleiner is dan de S8 met 5,8".
De 8+ heeft dus veel groter scherm, in behuizing die dezelfde is als de Nexus 6P.
Soms is de grootte wel onhandig. Maar de S8+ zal waarschijnlijk een betere batterijduur hebben. Dilemma's...

Probleem is dat het toestel in België nergens te bekijken is :( en volgens Mediamarkt zalt dit pas 19 april zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
ZlM01 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:07:
Ik raak er maar niet uit of ik de S8 of de S8+ moet nemen.

Kom van de Nexus 6P, die met een scherm van 5,7" zelf iets kleiner is dan de S8 met 5,8".
De 8+ heeft dus veel groter scherm, in behuizing die dezelfde is als de Nexus 6P.
Soms is de grootte wel onhandig. Maar de S8+ zal waarschijnlijk een betere batterijduur hebben. Dilemma's...

Probleem is dat het toestel in België nergens te bekijken is :( en volgens Mediamarkt zalt dit pas 19 april zijn.
Probeer ze toch even fysiek te bekijken in een Media Markt o.i.d. (mocht je dat nog niet gedaan hebben).

Ik heb zelf gekozen voor S8, dit met als reden dat ik dit een perfect formaat vind.
De S8 geeft je al een prachtig formaat beeld, en dat terwijl het toestel oprecht zeer compact voelt. De S8+ voelde voor mij dan weer net een beetje onpraktisch aan. Voor mij moet een toestel gewoon onder 6 inch blijven.

Maar goed, we hebben allemaal andere voorkeuren en andere formaten handen, dus voor ieder wat wils natuurlijk.

Dus de tip is en blijft, fysiek even bekijken. Leg je huidige telefoon er eens naast, erop, voel de verschillen etc. Maar dat heb je mogelijk al gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42
Sleehond schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:47:
[...]

Probeer ze toch even fysiek te bekijken in een Media Markt o.i.d. (mocht je dat nog niet gedaan hebben).

Ik heb zelf gekozen voor S8, dit met als reden dat ik dit een perfect formaat vind.
De S8 geeft je al een prachtig formaat beeld, en dat terwijl het toestel oprecht zeer compact voelt. De S8+ voelde voor mij dan weer net een beetje onpraktisch aan. Voor mij moet een toestel gewoon onder 6 inch blijven.

Maar goed, we hebben allemaal andere voorkeuren en andere formaten handen, dus voor ieder wat wils natuurlijk.

Dus de tip is en blijft, fysiek even bekijken. Leg je huidige telefoon er eens naast, erop, voel de verschillen etc. Maar dat heb je mogelijk al gedaan :)
Je hebt het deeltje van mijn tekst blijkbaar niet bekeken waar ik zeg dat ik hem nog niet in België kan bekijken. Ga dus moeten wachten tot de release, maar had hem graag gewoon op 19 april als in de brievenbus gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
ZlM01 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:53:
[...]

Je hebt het deeltje van mijn tekst blijkbaar niet bekeken waar ik zeg dat ik hem nog niet in België kan bekijken. Ga dus moeten wachten tot de release, maar had hem graag gewoon op 19 april als in de brievenbus gehad.
Kan je niet even naar Nederland, Frankrijk of Duitsland rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
D0gtag schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:57:
[...]

Er is nauwelijks verandering, vergeleken met de s7 hebben ze de boven en onderkant verkleint en een andere aspect ratio gebruikt waardoor het verschil nog groter lijkt (en bij alle gekleurde toestellen is het omliggende scherm glas zwart, waardoor het scherm ook groter lijkt). Niks nieuws onder de zon (zie de xiaomi mi mix!!, dat is pas vernieuwend).
FP scanner op de achterkant (uit noodzaak en last minute) niet bepaald verniewend.
Soc: Exynos 8890 = S7, Exynos 8895 = S8 (s6= Exynos 7420)
Enig idee waarom de soc's bijna identieke benaming hebben? Geen probleem ik ga het je uitleggen >:)
De 8895 is gewoon een hoger geklockte 8890 1.7GHz vs 1.6GHz, daarnaast is hij ge-finetuned en is het productie process (10nm finfet) verbeterd tav de eerste generatie de 8890 10nm finfet.
Met de GPU de mali g71 is officieel een nieuwe generatie maar als ik de spec sheet bekijk (.) zie ik alleen maar hoger clock, meer cores en kleiner procedé. Alsof je niet genoeg power hebt in een 8890/7420/ sd800 van 4 jaar terug. Het zijn zeer kleine verbeteringen wat logisch en welkom is maar niet de verwachte vernieuwing.
De 8895 heeft ook een snellere modem maar met Nederlandse data limieten is dat toch al niet echt interessant maar de oude snelheden zijn absoluut nog meer dan voldoende (als je het al zou halen).
Hint, snelheid is niet alles daarom mikken ze met 5G op latency, ipv nog hogere dan hoger snelheid.

Waar wacht ik op: UFS SD KAART!!!!!! = adoptable storage wat op native speed kan werken (zelfde snelheid als intern -ufs2.x- geheugen dus) en fullduplex.(met deze kaartjes) Praktisch nut

Fingerprint scanner onder het glas wat eigenlijk ook de bedoeling was en wat zeker op de note 8 zal zitten. Iris scanner is leuk maar de huidige stand van de techniek maakt het nog niet praktisch, 9 van de 10 keer pak je je toestel op/raak je hem aan om naar iets te kijken, om meteen je vinger op de juiste plek te leggen is gewenning en unlockt hij praktisch meteen (met bonus lager stroom verbruik). Praktisch nut

Vergeten om keramische behuizing er bij te zetten, maar dat is gewoon mijn smaak niet echt praktisch.

First world problems.
Dit is geen s8 bash maar wel een realistische opsomming, ik ken de luxe van een auto dus ik ga nooit met de hype train.
Het is een mooi toestel als je een ander toestel zoekt, waarschijnlijk een van de mooiste en meest complete, zeker de moeite waard. Samsung heeft gewoon goede apps aan board (tav stock android/nexus, zoals b.v. de gallary app en wekker app die beter werken) en de software werk veel beter dan de oude touchwiz troep van de s5 waar samsung veel kritiek op had.
Kom je van een S7 is het niet de moeite waard, behalve dan als je het nieuwste van het nieuwste wilt, om maar het nieuwste van het nieuwste te hebben. Ieder zijn ding.
Over UFS SD KAART gesproken had ik verwacht dat men dit al zou toepassen bij de 7 serie, en toch zeker nu in de 8 serie. Maar ik hoor heel weinig/niets meer over de nieuwe generatie kaartjes. Ben heel benieuwd wanneer Samsung dit weer oppakt.?
Pagina: 1 ... 6 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support