Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:38
quote:
CLB schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:02:
Als een S5 van twee generaties oud je niet meer bevalt, wel weer gaan voor een Samsung... dat is gek.
Mwah nee hoor, niet gek. De S5 kocht ik toen ie al meer dan een jaar uit was.
Achteraf was de S5 ook niet het beste toestel van deze serie van Samsung.
Nu paar generaties verder is TouchWiz ook weer stuk beter geoptimaliseerd en wat meer bloatware vrij.

Ik neig toch naar de S8, vers van de pers ben je dan weer en ben er van overtuigd dat ik daarmee weer een dikke 2 jaar tevreden kan zijn.

Sleehond wijzigde deze reactie 01-04-2017 12:09 (9%)

quote:
Klaas dan toch ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sleehond
quote:
Haha ja, misschien maar de knoop gewoon doorhakken, is het maar klaar.
Wat vind jij zelf van de S8 als Android kenner? Hoe is deze ontvangen door AndroidWorld?
quote:
Sleehond schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:10:
Wat vind jij zelf van de S8 als Android kenner?
Persoonlijk lijkt het me uiteraard een mooie device, maar niet mijn ding :)
Vingerafdrukscanner zit op een zeer onlogische plek, glazen afwerking is redelijk smudgegevoelig.
Zo'n irisscanner met 'filters' moet het dan doen? Voor mij ook niet. Interface / UI is niet helemaal CLB-stijl.
Vind het persoonlijk jammer dat de devices allemaal een zwarte frontbezel hebben en de kleuren vind ik...
quote:
Hoe is deze ontvangen door AndroidWorld?
Eerste reacties waren volgens mij positief, maar ikzelf werk daar niet meer.
Bij het nieuwe bedrijf waar ik werk zijn ze afgelopen week ook binnengekomen, meeste reacties waren 'wooow'. Zelf zal ik beide toestellen maandag nog wat beter kunnen bekijken en dat zal echt wel 'hmm chique' zijn natuurlijk, dat spreekt voor zich. Maar dat heb ik ook bij tig andere devices die ik zie, test en vasthoud :)

De footprint van de devices ofzo is natuurlijk wel heel cool :)
Naast een OnePlus 3T met 5,5" scherm is zo'n S8+ gewoonweg nog klein te noemen.
Maar dat is bijvoorbeeld ook met mijn 5,4" BlackBerry Priv en de 5,7" LG G6 die ik er nu naast kan houden.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Majesty
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:09
quote:
Sleehond schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 21:55:
Pff grote twijfel nog steeds, S7 Edge of de S8.

Het scheelt misschien maar paar euro p.m. qua kosten uiteindelijk.

S7 bij Tele2 voor 100 minuten en 5GB is 34 EUR en S8 voor 100 minuten en 5GB is 38 EUR met een kleine bijbetaling van nog geen 100 EUR.

In that case heb ik neiging naar S8, nieuwe versie dus nog langer up tot date. Maarja paar euro minder per maand, 75 euro retour, en gewoon een aantrekkelijke phone maakt de S7 edge ook interessant.

Belangrijkste voor mij:

- snelheid
- goede camera
- goede accuduur
- prijs p.m. max 40 EUR

Meer mensen herkenbaar die hier maar de hele tijd over twijfelen.... :-/?

P.S. zit nu nog op de S5, dat ding ben ik wel klaar mee, traag, niet reageren, accu is waardeloos etc. Dus in die zin naar S8 springen is wel maximaal upgraden.
Ik heb ervaring met beide toestellen en zou sowieso voor de S8 gaan, geen twijfel over mogelijk :).

• Radiance
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13-10 18:48
Ik twijfel zelf tussen de normale S8 en de plus. Het gaat sowieso een S8 worden maar welke weet ik dus nog niet. Weet iemand of er al ergens show modellen in omgeving Den Haag te zien zijn? Ik dacht dat die Samsung store weg is namelijk.

Ik heb nu een S6 en heb gisteren op een A4tje de S8 en S8+ getekend en ben toch bang dat ik de plus te groot vind. Ik heb niet hele grote handen. Ik vind het wel echt een vereiste dat ik de notificatie balk makkelijk met 1 hand naar beneden kan swipen.

RadianceFPV.nl | Youtube

• Yo_flow
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 12-10 16:59
quote:
Sleehond schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:07:
[...]

Mwah nee hoor, niet gek. De S5 kocht ik toen ie al meer dan een jaar uit was.
Achteraf was de S5 ook niet het beste toestel van deze serie van Samsung.
Nu paar generaties verder is TouchWiz ook weer stuk beter geoptimaliseerd en wat meer bloatware vrij.

Ik neig toch naar de S8, vers van de pers ben je dan weer en ben er van overtuigd dat ik daarmee weer een dikke 2 jaar tevreden kan zijn.
Ik ben nog steeds dik tevreden over mijn S6 (2 jaar oud) dus die S8 gaat er waarschijnlijk ook wel komen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:09
quote:
Radiance schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:05:
Ik twijfel zelf tussen de normale S8 en de plus. Het gaat sowieso een S8 worden maar welke weet ik dus nog niet. Weet iemand of er al ergens show modellen in omgeving Den Haag te zien zijn? Ik dacht dat die Samsung store weg is namelijk.

Ik heb nu een S6 en heb gisteren op een A4tje de S8 en S8+ getekend en ben toch bang dat ik de plus te groot vind. Ik heb niet hele grote handen. Ik vind het wel echt een vereiste dat ik de notificatie balk makkelijk met 1 hand naar beneden kan swipen.
Ik heb wel grote handen en dat laatste ging mij erg lastig af op de S8+.
Met welk toestel heb je op dit moment ervaring? HTC10 hier is 'de max' qua notificatiebalk met 1 hand makkelijk naar beneden slepen.
Bij de S8 gaat het prima (afmetingen van het toestel zijn vergelijkbaar met de HTC10).

• Woodpecker
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 26-02-2018
Ik kom van een iPhone 5s af en denk erover om de stap terug te nemen naar Android. Ik vraag me alleen af bij dit scherm met gebogen randen: als je er een case omheen doet, valt die dan niet over het scherm heen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:46
quote:

Ik heb ook geen grote handen, maar ik kon voor geen mogelijkheid makkelijk bij de notificatiebalk bij de S8+. Ik zou dus ook een S8 in jou geval aanraden :)

• Radiance
quote:
Majesty schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:11:
[...]

Ik heb wel grote handen en dat laatste ging mij erg lastig af op de S8+.
Met welk toestel heb je op dit moment ervaring? HTC10 hier is 'de max' qua notificatiebalk met 1 hand makkelijk naar beneden slepen.
Bij de S8 gaat het prima (afmetingen van het toestel zijn vergelijkbaar met de HTC10).
Ik heb momenteel de normale Galaxy S6 welke mijn grootste telefoon tot nu toe is. Als ik deze met 1 hand beet hou kan ik wel swipen tot net iets boven de speaker aan de bovenkant. De normale S8 zou dus nog wel moeten lukken. Ik ben zelf wel bang dat ik met de plus de telefoon of raar moet beet houden of met 2 handen en dat lijkt mij niet prettig werken.

Nu ik er zo over na denk, bedenk ik mij ook dat de resolutie niet omhoog gaat met de plus dus meer info krijg je er niet door op je scherm, correct? In dat geval gaat mijn voorkeur toch uit naar de reguliere S8. In de zomer is de S6 met bepaalde kleding soms ook al aan de grote kant.

Bedankt voor je informatie in ieder geval!

Dan moet ik nu nog een kleurtje gaan kiezen. Ik vind de grijze en zilveren wel erg mooi maar mijn gouden S6 kreeg wel vrij snel krasjes op de achterkant. Ik zou ze in ieder geval graag even willen zien in het echt. Ik heb verder ook niet echt haast maar eerlijk is eerlijk, ik heb hem het liefst zo snel mogelijk natuurlijk. :-)

Ik rij van de week wel even langs de Mediamark om te kijken of ze al show modellen hebben en als ik dan te laat ben voor de preorder is dat jammer maar niet erg.

RadianceFPV.nl | Youtube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:51
Ik heb de S8+ besteld, ik heb grote handen en heb nu een iPhone 7 Plus waar ik met me duim nog wel tot de boven de speaker kom maar waarschijnlijk heb ik reuze handen :P

De 7 Plus is net zo groot als de S8+ alleen os het scherm van de S8+ een stuk groter.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Meulendijks89 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:58:
Ik heb de S8+ besteld, ik heb grote handen en heb nu een iPhone 7 Plus waar ik met me duim nog wel tot de boven de speaker kom maar waarschijnlijk heb ik reuze handen :P

De 7 Plus is net zo groot als de S8+ alleen os het scherm van de S8+ een stuk groter.
Hey daar Dave >:)...jij ook voor de nieuwe Samsung? Ik ben voor de reguliere S8 gegaan...mooi een flink stuk kleiner en veel lichter dan mijn iPhone 7 Plus >:)

• Jonasken
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 10-06 20:18
Ik ga misschien overstappen van iphone 6s naar galaxy s8. Lijkt me wel grappig om die samsung dex mogelijkheid als mediaplayer te gebruiken, kodi erop en gaan :)

PSN: Jonasken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
quote:
dafmay schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:24:
[...]

Hey daar Dave >:)...jij ook voor de nieuwe Samsung? Ik ben voor de reguliere S8 gegaan...mooi een flink stuk kleiner en veel lichter dan mijn iPhone 7 Plus >:)
Hey,

Ik ben ook weer van de partij haha. Ik heb het liefst een groot scherm maar het geheel niet groter dan de i7 plus! Ik gebruik mijn telefoon voor alles dus de k dat ik met de + versie een goede keus maak.

Wel fijn inderdaad dat de normale s8 kleiner is maar toch een groter scherm heeft :) ben echt benieuwd!

DM89 wijzigde deze reactie 01-04-2017 14:58 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Meulendijks89 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:57:
[...]

Hey,

Ik ben ook weer van de partij haha. Ik heb het liefst een groot scherm maar het geheel niet groter dan de i7 plus! Ik gebruik mijn telefoon voor alles dus de k dat ik met de + versie een goede keus maak.

Wel fijn inderdaad dat de normale s8 kleiner is maar toch een groter scherm heeft :) ben echt benieuwd!
Pessies >:)

Ps heb laatst eens uitgerekend hoe het nu precies zit met schermgrootte vd S8 tov iphone 7 Plus. Dat scheelt in totale oppervlakte krap 1,8% :*) Verwaarloosbaar dus _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 09-09 10:17
quote:
Meulendijks89 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:57:
[...]

Hey,

Leuk elkaar weer te ontmoeten via het forum :)

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
quote:
Jonasken schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:32:
Ik ga misschien overstappen van iphone 6s naar galaxy s8. Lijkt me wel grappig om die samsung dex mogelijkheid als mediaplayer te gebruiken, kodi erop en gaan :)
Dat dacht ik ook.

Tot ik me bedacht dat een Chromecast veel handiger werkt

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• DM89
quote:
pappaleone schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:51:
[...]

Leuk elkaar weer te ontmoeten via het forum :)
Yes! Bij elke release weer he haha :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pappaleone
quote:
Meulendijks89 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:55:
[...]

Yes! Bij elke release weer he haha :P
Perfect we zitten allemaal nog steeds in hetzelfde straatje _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
quote:
dafmay schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:31:
[...]

Pessies >:)

Ps heb laatst eens uitgerekend hoe het nu precies zit met schermgrootte vd S8 tov iphone 7 Plus. Dat scheelt in totale oppervlakte krap 1,8% :*) Verwaarloosbaar dus _/-\o_
Idd dat is niet veel, 5.5 tegen 5.8. Maar 5.5 tegen 6.2 in de zelfde grote behuizing is wel top :)

• stier
  • Registratie: januari 2016
  • Niet online
Ik ben voorlopig nog gelukkig met m'n S7. Vind die gebogen schermranden maar niks en de vingerafdruksensor zit ook op een onlogische plek naast de camera.

• DM89
quote:
stier schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:31:
Ik ben voorlopig nog gelukkig met m'n S7. Vind die gebogen schermranden maar niks en de vingerafdruksensor zit ook op een onlogische plek naast de camera.
Ik heb er totaal geen problemen mee, vind her er ook mooi uitzien. Wat de vingerafdrukscanner betreft ben ik benieuwd maar nee had op een betere plek geplaatst kunnen worden!

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:46
quote:
stier schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:31:
Ha, grappig om te lezen. Die gebogen schermranden is 1 van de hoofdredenen dat ik die S8 geweldig vind :) De vingerafdrukscanner had idd beter gekund, maar daar valt wel mee te leven.

• stier
  • Registratie: januari 2016
  • Niet online
quote:
Frank!in schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:08:
[...]

Ha, grappig om te lezen. Die gebogen schermranden is 1 van de hoofdredenen dat ik die S8 geweldig vind :) De vingerafdrukscanner had idd beter gekund, maar daar valt wel mee te leven.
Dan zul je wel een cover moeten gebruiken, dacht dat die gebogen schermen stuk kwetsbaarder zijn voor krassen.

Zijn er nog mensen die hem zonder hoesje gebruiken? Vooral bij de iPhone zie ik dat men nauwelijks een hoesje gebruikt.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14:44
Tof om te zien hoe snel de iris scanner/gezichtsherkenning werkt in het filmpje van The Verge, werkte gewoon instant als de telefoon naar zich draaide.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
S7 Edge - S8+ - i7 Plus

• D0gtag
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Vandaag de S8+ kunnen testen, heb de s7 edge, en zou eerder voor de S8 gaan dan de +
Toestel ziet er mooi uit maar ik vind het zwart nu dit keer te zwart. Alles is zwart het metaal ook.
Heb liever een aluminium kleur die doorkomt, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De vingerscanner is in mijn optiek ook niet op de juiste plaats. En de retina scanner was snel bij deze persoon, maar ik weet hoe positief mensen altijd kunnen zijn als iets nieuw is. (zeker ook als die persoon bij samsung werkt ;) ) was zelf ook zeer positief over de retina scanner maar als het nieuwe eraf is en je een toestel met FP scanner er naast legt zie je hoe onhandig het is. Ik heb een foto van dat ding gemaakt als ik zal hem morgen even posten.

Maar in de hand is het wel weer een top toestel, dit gaat zeker een verkoop topper worden. Ziet er gewoon er mooi uit maar ik blijf bij me standpunt dat mijn s7 er nog niet uit gaat want die blijft bijna even mooi :P

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Practics
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07:28
quote:
D0gtag schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:19:
Vandaag de S8+ kunnen testen, heb de s7 edge, en zou eerder voor de S8 gaan dan de +
Toestel ziet er mooi uit maar ik vind het zwart nu dit keer te zwart. Alles is zwart het metaal ook.
Heb liever een aluminium kleur die doorkomt, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De vingerscanner is in mijn optiek ook niet op de juiste plaats. En de retina scanner was snel bij deze persoon, maar ik weet hoe positief mensen altijd kunnen zijn als iets nieuw is. (zeker ook als die persoon bij samsung werkt ;) ) was zelf ook zeer positief over de retina scanner maar als het nieuwe eraf is en je een toestel met FP scanner er naast legt zie je hoe onhandig het is. Ik heb een foto van dat ding gemaakt als ik zal hem morgen even posten.

Maar in de hand is het wel weer een top toestel, dit gaat zeker een verkoop topper worden. Ziet er gewoon er mooi uit maar ik blijf bij me standpunt dat mijn s7 er nog niet uit gaat want die blijft bijna even mooi :P
Wat is de reden om voor een s8 tegaan en niet de s8+? Neem aan dat ze even zwart zijn..

• DM89
quote:
D0gtag schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:19:

Vind je de s8+ te groot? Nu lijkt het alsof je deze niet kiest wegens de kleur maar is bij de S8 het zelfde :P

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

quote:
Practics schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:43:
[...]

Wat is de reden om voor een s8 tegaan en niet de s8+? Neem aan dat ze even zwart zijn..
Na de plus hoort nog een punt(.) :)
Ik vind de 5.8inch meer dan genoeg, de plus is 6.1 inch maar voor mij net even te groot in de hand (hij is net even iets groter dan de s7 edge). Het mooie aan de s8 is juist de hoeveelheid scherm wat ze in zo'n kleine behuizing konden stoppen.
Ik koost de s7 edge vanwege zijn maat en edge scherm, omdat ik het mooi vind.
Nu kan je ook de kleinere variant met edge krijgen en even groot scherm als de s7 edge = win-win.
Ik ga er vanuit dat ze het scherm zuiniger hebben weten te maken en de nieuwe soc en radio onderdelen ook zuiniger zijn en de s8 (3000mAh) dicht in de buurt komt bij de s7 edge (3500mAh) in accu duur. Maar dat durf ik niet hard op te zeggen natuurlijk :)

Het gaat natuurlijk niet om de kleur aangezien je ook andere kleuren kan bestellen en het verschil tussen de plus en s8 alleen de maat is.

Wat me wel opviel is dat de frontfacing camera veel beter is dan de s7's versie, veel minder beautify onzin, het was een beetje toy camera s7 vs goede camera s8.
Wat me ook opviel is dat deze persoon een live wallpaper had die er mooi uitzag en volgens mij stock samsung/touchwiz was. (soort van galaxy ala android 2.0).
Ik gebruik geen touchwiz dus mogelijk zit die ook al standaard bij een s7 maar het zag er goed uit :+
Het scherm zelf was overigens mooier dan de s7 de kleuren leken mooier maar niet mooier als in oververzadigd maar ik heb er maar een kleine 10min mee gespeeld en ik ga niet in iemands apps rommelen dus meer dan hoofd scherm en app drawer ben ik niet gekomen.

edit: het waren deze wallpapers :)

D0gtag wijzigde deze reactie 01-04-2017 21:32 (4%)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-10 18:55
quote:

De Vodafone winkel heeft hem, ik heb hem gister in mn hand gehouden. Hij is kleiner dat mn edge plus, maar het scherm is langer. Wel smaller waardoor ik nu dus meer en meer twijfel of ik niet gewoon de 8+ moest nemen.

• Radiance
quote:
Janet_ schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:45:
[...]

De Vodafone winkel heeft hem, ik heb hem gister in mn hand gehouden. Hij is kleiner dat mn edge plus, maar het scherm is langer. Wel smaller waardoor ik nu dus meer en meer twijfel of ik niet gewoon de 8+ moest nemen.
Oké bedankt! Dan ga ik van de week even de stad in om te kijken en de knoop door hakken. :)

RadianceFPV.nl | Youtube

• Amps
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:14
Ik had gehoopt dat er een leuke promotie was de eerste maand van release. Vorig jaar kreeg je nog een Gear VR gratis bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Janet_
quote:
Radiance schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:49:
[...]
Oké bedankt! Dan ga ik van de week even de stad in om te kijken en de knoop door hakken. :)
Het is de eerste vanaf de Bram Ladage, gister hadden ze wel alleen de zwarte versie (hij is echt heel mooi) de 8+ hadden ze nog niet. Misschien van de week wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Radiance
quote:
Janet_ schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:56:
[...]

Het is de eerste vanaf de Bram Ladage, gister hadden ze wel alleen de zwarte versie (hij is echt heel mooi) de 8+ hadden ze nog niet. Misschien van de week wel.
Oké dat is wel jammer want wilde graag de plus en normale bekijken en vind zelf zwart nooit zo mooi, althans, na m'n gouden S6 vind ik zwart toch wat gewoontjes. :P Desalniettemin ga ik zeker even een kijkje nemen van de week! :)

M'n huidige S6 is opzich niets mis mee behalve dat de USB poort een beetje brak aan het worden is maar mag toch verlengen en vind de S8 wel weer heel erg mooi. Verschil tussen S6 en S7 was wat dat betreft minder imo.

Heeft er iemand al andere kleuren dan de zwarte in het echt gezien BTW?

RadianceFPV.nl | Youtube

• Janet_
quote:
Radiance schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:12:
[...]

Oké dat is wel jammer want wilde graag de plus en normale bekijken en vind zelf zwart nooit zo mooi, althans, na m'n gouden S6 vind ik zwart toch wat gewoontjes. :P Desalniettemin ga ik zeker even een kijkje nemen van de week! :)

M'n huidige S6 is opzich niets mis mee behalve dat de USB poort een beetje brak aan het worden is maar mag toch verlengen en vind de S8 wel weer heel erg mooi. Verschil tussen S6 en S7 was wat dat betreft minder imo.

Ik heb zelf de gouden s6 edge+
Heeft altijd in het hoesje gezeten maar zie dat de randen en het gedeelte bij de usbpoort behoorlijk beschadigd zijn vandaar dat ik nu weer voor veilig zwart ga. Sowieso hebben alle kleuren een zwarte voorkant zodat het display "infinity" is. Ik leunde ook nog naar de orchid grey, maar aangezien hij voorlopig toch eerst in een hoesje gaat heb ik gekozen voor zwart.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15:38

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
Amps schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:53:
Ik had gehoopt dat er een leuke promotie was de eerste maand van release. Vorig jaar kreeg je nog een Gear VR gratis bij.
Note 7 had ook niks, terwijl; landen om ons heen wel gefêteerd werden. Voel dan ook 0 behoefte om zoiets bij release te kopen. Over een jaar zal er rustig 2-300 euro van de prijs af zijn. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Executor16
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Ik heb de iPhone 6S plus en de 7 gehad. Daarna altijd de S7 Edge gebruikt. Vandaag de knoop doorgehakt en de S8 besteld. De S8 + was me toch net even iets te groot. Dat vond ik van de iPhone + serie ook al. Het leuke is dat je toch een groter scherm krijgt in een kleinere behuizing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BanglaRoad
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 29-08 22:00
Snap er niks van. Vroeger werd je genaaid met toestel + abbo combi's. Los kopen + simonly was per saldo het gunstigste.

Volgens mij is het tij gekeerd. Als ik naar Kpn ga voor een S8 + abbo, heb ik een S8 voor 689 euro als bestaande klant (799 pricewatch los). En de abbo prijs voor zorgeloos onbeperkt 10GB in deze combi is hetzelfde als simonly: 37,50 als bestaande klant voor 1 jaar.

Doe je dan nog een willekeurige toestel bijdrage in je abbo heb je de S8 voor 671. Ben ik nou gek, mis ik iets, is het een tijdelijke actie, of zijn de tijden echt gekeerd en kun je weer zonder 'gepakt' te worden toestellen in abbovorm kopen zonder aan het eind vd abbo-rit honderden euro's meer kwijt te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nederlander123
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 06-06-2017
@BanglaRoad Dit hoort in het topic over prijzen en levertijden thuis. Maar het klopt inderdaad dat flagships doorgaans goedkoper zijn in combinatie met een abonnement. Bij tele2 loopt de korting op tot 325 euro (afhankelijk van je abonnement en toestel). (Hopelijk kan een mod mijn reactie en die hierboven verplaatsen.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
  • Nu online
quote:
GS88 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:09:
[...]

Ben ook wel benieuwd naar de verschillen tussen de Qualcomm en Exynos telefoons in batterijduur e.d.

[...]
Ik vraag mezelf ook af wat de verschillen tussen een Qualcomm en Exynos soc zijn.
Op een of andere spreekt mij de Exynos soc namelijk niet aan. Kan het echter niet feitelijk aantonen..

İemand die hier iets over kan roepen, wellicht met een ervaring uit t verleden.

Overigens zie ik de S8 wel mogelijk als vervangend kandidaat voor de huidige OnePlus X.. (zo tegen eind 2017 :+) De X functioneerd namelijk nog prima en abbo loopt pas in december af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pukson
quote:
beyazz06 schreef op zondag 2 april 2017 @ 00:43:
[...]

Ik vraag mezelf ook af wat de verschillen tussen een Qualcomm en Exynos soc zijn.
Op een of andere spreekt mij de Exynos soc namelijk niet aan. Kan het echter niet feitelijk aantonen..

İemand die hier iets over kan roepen, wellicht met een ervaring uit t verleden.

Overigens zie ik de S8 wel mogelijk als vervangend kandidaat voor de huidige OnePlus X.. (zo tegen eind 2017 :+) De X functioneerd namelijk nog prima en abbo loopt pas in december af.
Enige nadeel van Exynos vind ik altijd nog steeds de slechte ondersteuning voor customroms etc. Waar de Galaxy phone met de snapdragon altijd snel wel een vanilla android rom kregen. Maar het is al een tijdje terug dat ik een Galaxy heb gehad

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dhr.Maassen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-08 07:29
Ik heb een dagje mogen spelen met de S8, en hij had mij bijna aan het twijfelen gebracht om de P10 Plus pre-order te annuleren voor de S8. Toch uiteindelijk niet gedaan, omdat:

- De S8 is niet breder, maar even groot als de S7, dus het typen vind ik nog steeds niet lekkerder dan met een wat bredere telefoon, of je moet de S8+ nemen die meteen 200 euro duurder is tegenover de P10 Plus.
- Het toestel bestaat praktisch alleen maar uit glas, dit is echt enorm kwetsbaar en er zal dus een goed hoesje om heen moeten en dat meteen afbreuk aan het design. Ik vind daarnaast glas altijd er snel vies uit zien, metaal voelt op dat gebied wat lekkerder in de hand.
- Het model wat ik in mijn handen had, had gewoon regelmatig een lag. Nou weet ik dat het geen verkoopexemplaar is, maar ik heb er gelijk stukken minder vertrouwen in.
- De vingerafdrukscanner zit zeker op een wat minder fijne plek dan bij de S7, de irisscanner is indrukwekkend, maar vraag me af of ik dat überhaupt zal gebruiken.
- De telefoon heeft door het gebogen scherm nogal last van reflectie.

Uiteraard is het toestel van grote klasse, maar het is ook duidelijk dat je echt puur betaald voor het design, de camera heeft een hele kleine upgrade gehad, netzoals de batterij. Ik ben wel erg blij dat de nieuwe schil erg rustig en overzichtelijk is. Heb je het geld, ben je zuinig met je telefoon en vind je design heel erg belangrijk van een telefoon, ja dan is het absoluut een topper. Wil je een telefoon hebben die praktisch is en stukken minder kost dan kan je beter uitwijken naar alternatieven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:36
quote:
Dhr.Maassen schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:05:
Ik heb een dagje mogen spelen met de S8, en hij had mij bijna aan het twijfelen gebracht om de P10 Plus pre-order te annuleren voor de S8............
Hier hetzelfde, preorder voor P10+. Ik zit echter ook nog te twijfelen tussen LG G6 :) Mijn preorder loopt via MM en daar kun je niet annuleren. Ik zal de P10+ dus moeten ontvangen. Dat zal over twee weken zijn, dus nog even de tijd om wat echte reviews te lezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
  • Nu online
quote:
Pukson schreef op zondag 2 april 2017 @ 10:37:
[...]

Enige nadeel van Exynos vind ik altijd nog steeds de slechte ondersteuning voor customroms etc. Waar de Galaxy phone met de snapdragon altijd snel wel een vanilla android rom kregen. Maar het is al een tijdje terug dat ik een Galaxy heb gehad
Custom roms vind ik persoonlijk niet een issue, laatst gerootte toestel was de iphone 4 daarna intact gehouden. Behalve dan dat ik nu op de OnePlus X de Nova launcher gebruik, maar dat zal geen issue zijn..

Zelf ben ik meer benieuwd naar de performance verschillen tussen die twee (Qualcomm&Exynos).

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
beyazz06 schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:45:
[...]

Custom roms vind ik persoonlijk niet een issue, laatst gerootte toestel was de iphone 4 daarna intact gehouden. Behalve dan dat ik nu op de OnePlus X de Nova launcher gebruik, maar dat zal geen issue zijn..

Zelf ben ik meer benieuwd naar de performance verschillen tussen die twee (Qualcomm&Exynos).
Qua benchmarks zitten er geen grote verschillen in. De Exynos preseert iets beter in de benchmarks van wat ik gezien heb maar dat verschil is te klein om te merken in de praktijk.

Wat wel mogelijk kan zijn gezien de historie, is dat de Exynos beter presteerd omdat waarschijnlijk de software beter geoptimaliseerd voor de Exynos.

Dit is dus niet zeker dus nog even afwachten.

Ik heb persoonlijk liever de Exynos omdat het bij de S7 zo was dat deze sneller en zuiniger was. Ook was de audio DAC van de Exynos iets beter dan de Qualcomm versie.
Of dit nu ook zo is, is afwachten.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Garret1410 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:03:
[...]
Ik heb persoonlijk liever de Exynos omdat het bij de S7 zo was dat deze sneller en zuiniger was. Ook was de audio DAC van de Exynos iets beter dan de Qualcomm versie.
Dat dus inderdaad...was mijn ervaring ook met mijn S7. Exynos all the way imo d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dhr.Maassen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-08 07:29
quote:
Wenzel schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:22:
[...]

Hier hetzelfde, preorder voor P10+. Ik zit echter ook nog te twijfelen tussen LG G6 :) Mijn preorder loopt via MM en daar kun je niet annuleren. Ik zal de P10+ dus moeten ontvangen. Dat zal over twee weken zijn, dus nog even de tijd om wat echte reviews te lezen.
Hoezo kan je de pre-order niet annuleren? Dat hoort over het algemeen geen probleem te wezen namelijk. Heb je hem on- of offline besteld?

LG G6 heeft een vergelijkbare camera, de accu is wel minder, maar de LG G6 is wel water- en stofdicht. Qua prestaties is de P10+ wel een stukje beter. Helaas heb ik de LG G6 nog niet mogen proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 16:36
quote:
Dhr.Maassen schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:45:
[...]

Hoezo kan je de pre-order niet annuleren? .........
Bij MM kun je online preorder niet annuleren. Staat in Alg.voorwaarden. De goederen kun je bij aankomst weigeren of aannemen en dan zelf terug sturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:36
Vandaag de S8 in het echt gezien bij Vodafone in Eindhoven.. de normale is kleiner dan de S7 edge die ik nu heb,, hij is echt mooi en snel! Heb zelf de plus besteld, die hadden ze helaas nog niet.. net gekeken op https://www.pdashop.nl/ad...msung-galaxy-s8-plus.html en besloten toch bij de plus te blijven :-)
Zinin! *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14-10 17:37

Pinobigbird

doesn't share food!

quote:
superericje schreef op zondag 2 april 2017 @ 18:35:
[...] net gekeken op https://www.pdashop.nl/ad...msung-galaxy-s8-plus.html en besloten toch bij de plus te blijven :-)
Zinin! *O*
quote:
Daarom vergelijken we de Samsung Galaxy S8 Plus met zowel zijn voorganger - de Samsung Galaxy S7 Edge - als met een mok, een bankpas en.. een banaan. [...] Om geen bananen te beledigen, nemen we een gemiddelde banaan als voorbeeld.
[...]

*Bij het schrijven van dit artikel zijn geen bananen gewond geraakt.
:D

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-10 20:24
Dat is een heleboel meer scherm en minimale verschil in grote 😃

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Amps
Zolang een telefoon maar kleiner dan de gemiddelde banaan is, is hij goed handelbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Amps schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:36:
Zolang een telefoon maar kleiner dan de gemiddelde banaan is, is hij goed handelbaar.
Pas maar op, dadelijk kondigt Apple nog de iBanana aan.
It takes courage! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DM89
Ik heb de Clear View cover besteld bij Amazon.de voor maar 36 euro!

Nu wil ik nog een microSD kaart maar twijfel tussen de EVO+ of de PRO+. Welke is de beste keus? Had gelezen dat voor 4K filmen de Pro beter is maar ook een keer zo duur..

• pappaleone
quote:
Meulendijks89 schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:11:
Ik heb de Clear View cover besteld bij Amazon.de voor maar 36 euro!

Nu wil ik nog een microSD kaart maar twijfel tussen de EVO+ of de PRO+. Welke is de beste keus? Had gelezen dat voor 4K filmen de Pro beter is maar ook een keer zo duur..
Ik heb de pro+ ben er zeer tevreden over, :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:12
Ik heb 3x een Nexus gehad en nu al twee jaar een S6. Ik zei dat ik nooit meer een Samsung zou nemen door de bloatware, maar door een appje "package disabler pro'' toch zelf een hoop uit kunnen zetten. Dus nu moet ik zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van de S8. Van de S6 naar de S8 zitten er toch leuke toevoegingen in. Ik zie maar 2 kleine minpunten: Vinger scanner zit raar en geen stock Android. Toch gaat deze er eind April komen. Mooi ding :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:30
quote:
Dubrillion schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:41:
Ik heb 3x een Nexus gehad en nu al twee jaar een S6. Ik zei dat ik nooit meer een Samsung zou nemen door de bloatware, maar door een appje "package disabler pro'' toch zelf een hoop uit kunnen zetten. Dus nu moet ik zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van de S8. Van de S6 naar de S8 zitten er toch leuke toevoegingen in. Ik zie maar 2 kleine minpunten: Vinger scanner zit raar en geen stock Android. Toch gaat deze er eind April komen. Mooi ding :)
thx voor de tip, van de disabler. Ik ben er een die super snel zijn telefoon root en
dan eigen dingen eropzet. En inderdaad vind ik de extra's ook niet altijd fijn.

Met de s8+ wil ik langer wachten, dus dat appie is een uitkomst denk ik !

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +4Henk 'm!
Vandaag zowel de zwarte S8 als S8+ uitgebreid kunnen testen, bevoelen en filmen.
Devices zijn gewoonweg erg mooi, dat spreekt voor zich. De footprint van de normale S8 is echt heel fijn, lijkt gewoon een minitoestel te zijn in vergelijking met mijn BlackBerry Priv. Is qua formaat ongeveer gelijk aan de LG G6. Toestel ligt lekker in de hand, doordat het toestel aan zowel voor- als achterkant symmetrisch is en een goede bolling heeft. Een stuk minder scherp dan bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S6 Edge, wat niet fijn was. De vingerafdrukscanner is prima bereikbaar bij de 5,8" S8, maar bij de grotere S8+ was dat toch wel erg behelpen. Schermen zagen er natuurlijk meer dan prima uit, maar waren standaard wel wat gelig afgesteld.

Devices werden tijdens testperiodes toch nog wel redelijk warm. Afwerking qua finish vond ik gewoonweg niet mooi, erg vingerafdrukgevoelig en daar had ik graag een matte afwerkingslaag gezien ofzo. Eerste camera- resultaten zagen er erg goed uit, irisscanner vond ik mwah. Toestel was er wel mee te unlocken, maar vond het al met al elke keer wat lang duren eerlijk gezegd. Gebaseerd op eerste ervaringen zou ik dat gewoonweg niet gaan gebruiken. Interface is erg kaal, maar wel á la Samsung en niet helemaal mijn stijl. Dat kan natuurlijk gepersonaliseerd worden met een andere launcher, iconpack enzo dus dat zie ik niet als groot minpunt. Er is dus een fysieke Bixby-knop aanwezig, ook niks voor mij. Ik zou hopen dat zo iets ooit aanpasbaar wordt naar iets wat jij wilt, bijvoorbeeld het opstarten van WhatsApp, e-mail app of een internetbankieren-applicatie. Daarnaast is die eigen assistent nog wel heel erg beperkt en zie ik gewoonweg als bloatware tot en met.

Al met al erg mooi toestel, for sure, gewoonweg niet helemaal mijn ding. Qua design moet een toestel gewoon bij mij passen en dat doen de zwarte S8's voor mij duidelijk niet. Ikzelf ben uiteraard ook benieuwd naar de andere kleuren, maar ik baar me wat zorgen over de vingerafdrukken. Mensen die dat juist aantrekkelijk vinden of die het minder boeit kopen wat mij betreft op basis van een middag spelen een zeer mooi toestel. Naast het unlocken van het scherm door de knop aan de zijkant of vingerafdrukscanner, kun je ook op de virtuele homebutton drukken als het scherm uitstaat. Na een lichte trilling gaat het scherm aan en kun je de code invoeren of je iris laten scannen. Ook kun je alsnog je vinger scannen natuurlijk, leuk wel.

Uiteraard zijn accuduur, Bixby of de camera niet uitgebreid getest voor een final oordeel, maar toch :)

quote:
CLB schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:18:

Uiteraard zijn accuduur, Bixby of de camera niet uitgebreid getest voor een final oordeel, maar toch :)
Heb je nog iets van lag of haperingen ontdekt?

De camera wat filmen betreft lijkt mij zeer goed gezien de beelden die ik op YouTube heb gezien. Hele goede video stabilisatie en de scherpte lijkt iets minder agressief.

Weet niet of dat al hier voorbij is gekomen maar de camera sensor is de Sony IMX333 of de isocell S5K2L2 en dus niet dezelfde als van de S7.
quote:
Garret1410 schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:09:
Heb je nog iets van lag of haperingen ontdekt?
Nee niet gemerkt, waarbij wel aangemerkt moet worden dat ik alleen gebruik heb gemaakt van de vooraf geïnstalleerde applicaties en dus geen third party-apps uit de Play Store. Chrome liep prima, evenals YouTube en de camera-applicatie. Bixby ook, maar nog niet heel compleet wat mij betreft. Verschillende Office-apps van Microsoft, galerij- en muziek-app. Geen heel zware dingen dus, dat kan deze week nog wel getest!
quote:
De camera wat filmen betreft lijkt mij zeer goed gezien de beelden die ik op YouTube heb gezien.
Filmen heb ik ook gedaan, maar heb me vooral gefocust op de mogelijkheden, instellingen en features. Zeer complete camera-app (die van de S6- / S7-familie ken ik niet, moet ik bekennen) met tig mogelijkheden. Instellingen qua videoresolutie zijn ook groots, waaronder uiteraard Ultra HD of full HD met 60 frames / seconde enzo. Een camera is voor mij persoonlijk toch wel belangrijk geworden, maar met de S8 / S8+ zit je daarmee natuurlijk gewoonweg in het topsegment op alle gebieden.Was natuurlijk ook al zo bij de S7-familie.

• Amps
Als het goed is nog twee nachtjes slapen voordat ik ook de S8+ kan testen in de winkel :P Hoewel ik de S8+ nog niet in mijn handen heb gehad, neig ik toch naar de S8 door zijn compactheid. De S8+ lijkt mij erg moeilijk om met één hand te bedienen. De vingerafdrukgevoeligheid neem ik maar voor lief bij de zwarte variant. Desnoods plak ik een matte zwarte skin op de achterkant.

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07:15
quote:
Dubrillion schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:41:
Vervalt wel meteen je garantie als je root...Knox staat dan op 1 en is getriggered.

Ik heb een hekel aan die voorgeïnstalleerde apps zoals die "app" naam gelukkig al kwijt als je naar rechts swiped met nieuws vreselijk.
Evernote, Hangouts, Facebook etc.
Uitzetten kan etc maar ik wil ze altijd verwijderen vandaar root en uninstaller.

Bedoelde idd: Flipboard 😄

x-boxer wijzigde deze reactie 03-04-2017 22:44 (2%)
Reden: Geheugen opgefrist...Flipboard

Grover!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleehond
quote:
x-boxer schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:35:
[...]

Vervalt wel meteen je garantie als je root...Knox staat dan op 1 en is getriggered.

Ik heb een hekel aan die voorgeïnstalleerde apps zoals die "app" naam gelukkig al kwijt al je naar rechts swiped met nieuws vreselijk.
Evernote, Hangouts, Facebook etc.
Uitzetten kan etc maar ik wil ze altijd verwijderen vandaar root en uninstaller.
Flipboard? Die is inderdaad debiel irritant!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:12
Dat is dus het voordeel van dat appje. Je hoeft niet te rooten :)

YouTube: Galaxy S8 - 10 Things You Didn't Know!
Leuk filmpje met toch wat dingen die ik nog niet wist.

21 April mag ik verlengen. Helaas ben ik dat weekend weg. Dus moet ik nog een halve week geduld hebben, maar dan zijn er wel al wat reviews online :)

Dubrillion wijzigde deze reactie 04-04-2017 08:46 (71%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-10 11:54
Ik ben benieuwd of je Bixby in combinatie met Hue kan bedienen, weet iemand dat misschien? Heb er nog niks over kunnen vinden.

PSN: Maichel

quote:
Maichel schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:01:
Ik ben benieuwd of je Bixby in combinatie met Hue kan bedienen, weet iemand dat misschien? Heb er nog niks over kunnen vinden.
dat zou echt TOP zijn!! Ik vind mijn Hue lampen bedienen op mijn iPhone 7 ongeveer 1 miljoen keer fijner/handiger dan op mijn Samsung S7.

Heb ook nog geen handige app gevonden in de Play Store voor mijn Hue lampen. Wat er nu in de Play Store staat is echt 3x niks.
Tot nu toe is iConnectHue uit de Apple App Store echt onoverwinnelijk.

Geert1976 wijzigde deze reactie 04-04-2017 09:05 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maichel
quote:
Geert1976 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:04:
[...]

dat zou echt TOP zijn!! Ik vind mijn Hue lampen bedienen op mijn iPhone 7 ongeveer 1 miljoen keer fijner/handiger dan op mijn Samsung S7.

Heb ook nog geen handige app gevonden in de Play Store voor mijn Hue lampen. Wat er nu in de Play Store staat is echt 3x niks.
Ja het is mij niet helemaal duidelijk, want in sommige reviews leek het dat je externe apps (dus ook Hue mocht dat zo zijn) kon "bedienen" via spraak/Bixby. Lijkt me alleen erg sterk dat dit zo zou werken, maar weet het niet helemaal zeker.

We gaan het zien binnenkort :)

• indofk
Wat ik zo gelezen heb gaat "Bixby" naast de 20 third party-apps waar nu al ondersteuning voor is in de toekomst nog meer apps ondersteunen

indofk wijzigde deze reactie 04-04-2017 09:15 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maichel
quote:
indofk schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:11:
Wat ik zo gelezen heb gaat "Bixby" naast de 20 third party-apps waar nu al ondersteuning voor is in de toekomst nog meer apps ondersteunen
Zie hier een lijst van supported apps bij de launch.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
quote:
Geert1976 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:04:
[...]

De S8 heeft ook Google Assistant, waarin in de nieuwste update Home Control zit ingebakken. Dus Bixby of niet, het kan sowieso.

• MarcHealthy
  • Laatst online: 14-10 14:02
Zou erg fijn zijn dat Bixby ondersteuning krijgt voor de app Peel remote, of anders een andere afstandbediening app. Heerlijk als ik maar hoef te spreken en dat hij dan naar een andere zender gaat :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• Maichel
quote:
GokuSsj schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:16:
Zou erg fijn zijn dat Bixby ondersteuning krijgt voor de app Peel remote, of anders een andere afstandbediening app. Heerlijk als ik maar hoef te spreken en dat hij dan naar een andere zender gaat :)
S8 heeft geen IR blaster zover ik weet....en dat moet je hebben als je Peel wilt gebruiken, toch?

• MarcHealthy
quote:
Maichel schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:24:
[...]

S8 heeft geen IR blaster zover ik weet....en dat moet je hebben als je Peel wilt gebruiken, toch?
Oke dat is minder dan, gebruik het veel op de S6, en dat is wel een gemis dan... Dan blijf ik de S6 wel gebruiken als afstandbediening..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Maichel
quote:
GokuSsj schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:49:
[...]

Oke dat is minder dan, gebruik het veel op de S6, en dat is wel een gemis dan... Dan blijf ik de S6 wel gebruiken als afstandbediening..
Of gewoon je afstandsbediening :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:25

mindcre8r

The Baka Crow..

quote:
Radiance schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:12:
[...]

ik dacht ook dat ik een brakke usb poort had, als je je simpin pakt en om de connector in (in het gat) het stof er uit pulkt dan doet hij het weer helemaal goed.

Tameguchi kitten ja ney o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
mindcre8r schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:27:
[...]

ik dacht ook dat ik een brakke usb poort had, als je je simpin pakt en om de connector in (in het gat) het stof er uit pulkt dan doet hij het weer helemaal goed.
houten cocktailprikker is iets veiliger ( niet zo hard )

Maar hier same, na een jaar ging de connector niet helemaal naar binnen, hing zo wat losjes in de lader.
Na wat peuteren kwam er een hele stofhoop aan meuk uit, elke dag 2x aangestampte stofdeeltjes, die keihard werden :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Radiance
offtopic:
@ Hierboven, ik ga direct een cocktailprikker zoeken :+

Edit: dat was idd het probleem. Bedankt voor de tips!

Radiance wijzigde deze reactie 04-04-2017 12:49 (25%)

RadianceFPV.nl | Youtube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D2FValinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 13-10 11:07
Samsung s8 en s8 plus werkend demomodel ligt al in de Mediamarkt Den Haag voor de mensen die hem willen testen

• Tweaker1987
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:04
Oohhh das wel nice. Mogelijk van de week ff langs uit werk. Ligt hij ook al in Zoetermeer(woonplaats)/Rijswijk(werkplaats)? Anders ff langs Den Haag

• indofk
Net langs de MM utrecht gereden maar helaas nog niks te bekennen van een s8 of s8 plus

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18:55

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Vanmorgen hadden ze hem zowel bij de Vodafone winkel als bij de Mediamark in Groningen liggen (als Demo).

Een mooi toestel, veel smaller dan mijn Note 4, wat opviel is dat de S8+ langer dan mijn Note 4 is, maar veel smaller.... 6.2 inch is erg mooi, vraag me alleen af hoe de breedte/hoogte verhouding zal bevallen.... Omdat het scherm vrij lang is qua hoogte/breedte verhouding had ik even het idee dat ik informatie aan de linker en rechter kant van het scherm kwijt was. Afijn.... Misschien een gevoel wat niet helemaal klopt...

Aan gezien ik 2 week terug de accu van mijn Note 4 vervangen heb voor een nieuwe is dit ook nog wel een dingentje voor me.... Waar is die oude gouden tijd gebleven dat je een accu van een telefoon kon vervangen!!!

zelf zit in nog in twijfel.... Note8 of S8+....

Cogitationis poenam nemo patitur

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07:15

Grover!

• Kapitein187
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14-10 11:22
De Samsung Pop-up store op Utrecht Centraal heeft ze ook al liggen als demo. Mooie dingen, maar wel wennen zo een lang scherm.

Kapitein187 wijzigde deze reactie 04-04-2017 16:56 (3%)

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +1Henk 'm!
scherm wordt compleet de hemel ingeprezen door DisplayMate

"The Native Color Gamut of the Galaxy S8 is even larger, the result of its new high saturation “Deep Red” OLED, resulting in a very impressive 113% of DCI-P3 and 142% of sRGB / Rec.709 Gamuts that also produces better on-screen Colors in High Ambient Light"

113% of DCI-P3 is echt insane strak/goed!

Benieuwd of Apple met de iPhone 8 dit kan overtreffen of uberhaupt in de buurt kan komen!

linkje van het rapport over het display van de 8(+) op DisplayMate.com

http://www.displaymate.com/Galaxy_S8_ShootOut_01.htm

Geert1976 wijzigde deze reactie 04-04-2017 17:53 (11%)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:28
Vandaag de Galaxy S8 ervaren in de Pop-Up store op Utrecht CS; wat een prachtig scherm! Ik twijfelde zelf nogal tussen de S8+ en S8: In eerste instantie leek de S8+ uit den boze want 'veel te groot', maar toen ik in de Pricewatch de beide modellen naast mijn huidige Galaxy S6 zette bleek het verschil met de S8+ juist best wel klein; Het zit hem echt in de hoogte.

Vandaag dus de kans gehad om ze beide vast te houden en dat was een prettige ervaring; Ja, de S8 ligt lekkerder in de hand dan de S8+, maar nee, de S8+ is mijn inziens niet té groot. De vingerafdrukscanner op de achterzijde is op beide modellen prima te bereiken met je wijsvinger. Ik hoef daar ook geen rare capriolen voor uit te halen, in mijn 'natuurlijke' greep om de telefoon ligt de vinger al op de goede plek.

Beslissing dus op de Galaxy S8+ gevallen voor mij. Ik kies 'veillig' voor Zwart, maar de beide andere kleuren waren ook erg mooi, vooral de Orchid Grey vond ik verrassend; online lijkt hij echt paars en daardoor vooral gericht op vrouwen. In het echt is hij helemaal niet zo paars en eigenlijk heel erg chique. Zowel Orchid Grey als Arctic Silver spiegelen nogal, de Zwarte variant beduidend minder.

In de PopUp store lagen ook de hoesjes van Samsung. Leuk om te melden; De Cover van de ClearViewCover is aan de binnenkant van zacht, gel-achtig materiaal! Ze hebben dus wel degelijk geleerd van het debakel met de S6 en S7 versies van dit hoesjes (krasjes op beeldscherm).

Het Alcantara hoesje is ook erg leuk; ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n stoffen hoesje mooi blijft...

Hier vind je wat beelden die ik in Utrecht gemaakt heb :)

Torrentus wijzigde deze reactie 04-04-2017 18:29 (5%)

• DM89
quote:
Torrentus schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:59:
Vandaag de Galaxy S8 ervaren in de Pop-Up store op Utrecht CS; wat een prachtig scherm! Ik twijfelde zelf nogal tussen de S8+ en S8: In eerste instantie leek de S8+ uit den boze want 'veel te groot', maar toen ik in de Pricewatch de beide modellen naast mijn huidige Galaxy S6 zette bleek het verschil met de S8+ juist best wel klein; Het zit hem echt in de hoogte.

Vandaag dus de kans gehad om ze beide vast te houden en dat was een prettige ervaring; Ja, de S8 ligt lekkerder in de hand dan de S8+, maar nee, de S8+ is mijn inziens niet té groot. De vingerafdrukscanner op de achterzijde is op beide modellen prima te bereiken met je wijsvinger. Ik hoef daar ook geen rare capriolen voor uit te halen, in mijn 'natuurlijke' greep om de telefoon ligt de vinger al op de goede plek.

Beslissing dus op de Galaxy S8+ gevallen voor mij. Ik kies 'veillig' voor Zwart, maar de beide andere kleuren waren ook erg mooi, vooral de Orchid Grey vond ik verrassend; online lijkt hij echt paars en daardoor vooral gericht op vrouwen. In het echt is hij helemaal niet zo paars en eigenlijk heel erg chique. Zowel Orchid Grey als Arctic Silver spiegelen nogal, de Zwarte variant beduidend minder.

In de PopUp store lagen ook de hoesjes van Samsung. Leuk om te melden; De Cover van de ClearViewCover is aan de binnenkant van zacht, gel-achtig materiaal! Ze hebben dus wel degelijk geleerd van het debakel met de S6 en S7 versies van dit hoesjes (krasjes op beeldscherm).

Het Alcantara hoesje is ook erg leuk; ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n stoffen hoesje mooi blijft...
Toppie, klinkt goed heb zelf ook de + besteld. En het cleaview hoesje heb ik ook besteld dus mooi om te lezen dat deze aangepast is!

Denk dat de andere kleuren ook anders uitzien met ander licht... was bij vorige versies ook geloof ik. Zelf ook voor zwart gekozen al twijfelde ik voor Orchid maar goed dacht dat die te paars zou zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dzjam
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08-10 20:29
Eerste batterijtest van PhoneArena van de 8+ is uit: http://www.phonearena.com...est-result-is-out_id92744. Ziet er goed uit, maar is nog wat beperkte test denk ik...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14-10 17:37

Pinobigbird

doesn't share food!

quote:
Geert1976 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:50:
scherm wordt compleet de hemel ingeprezen door DisplayMate

"The Native Color Gamut of the Galaxy S8 is even larger, the result of its new high saturation “Deep Red” OLED, resulting in a very impressive 113% of DCI-P3 and 142% of sRGB / Rec.709 Gamuts that also produces better on-screen Colors in High Ambient Light"

113% of DCI-P3 is echt insane strak/goed!

Benieuwd of Apple met de iPhone 8 dit kan overtreffen of uberhaupt in de buurt kan komen!

linkje van het rapport over het display van de 8(+) op DisplayMate.com

http://www.displaymate.com/Galaxy_S8_ShootOut_01.htm
Dat ziet er goed uit!
quote:
So the Galaxy S8 becomes the Best Performing Smartphone Display that we have ever lab tested, earning DisplayMate’s highest ever A+ grade.
O+

quote:
dzjam schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:53:
Eerste batterijtest van PhoneArena van de 8+ is uit: http://www.phonearena.com...est-result-is-out_id92744. Ziet er goed uit, maar is nog wat beperkte test denk ik...
Dit vind ik dan wel opmerkelijk:
quote:
Note that we have tested using the Full HD+ resolution that our phone came set to by default (1080 x 2220 pixels).
Nu ben ik nog meer benieuwd naar de invloed van 1440 x 2960 t.o.v. 1080 x 2220.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 01-10 19:12
Pfff na een paar reviews te hebben gezien en de presentatie van Samsung van het toestel kan ik moeilijk anders dan de S8+ te willen. Alle andere toestellen zien er allemaal zo gedateerd en blokkerig uit....

MetalManic wijzigde deze reactie 04-04-2017 20:43 (3%)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Batsu
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:26
Bij de MM in Breda ligt hij ook. Wat een mooi toestel. 10min mee gespeeld, en ik ga hem morgen bestellen. Was vooral benieuwd naar de kleine bezels, of ik daar geen last mee zou hebben. Dat bleek niet het geval. Ook het formaat en plaatsing sensor was goed. Kon alles goed bereiken met een hand.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
Vind dit een mooie preview, wordt goed in beeld gebracht en vergeleken.

YouTube: Galaxy S8 & S8 Plus: In-depth Hands-on REVIEW

Acties:
  • +1Henk 'm!
Erica is atijd goed, wel jammer dat ze S8+ verkeerd schrijft :p

• Amps
Vandaag een gokje gewaagd bij de MM Arena en ze hadden de zwarte S8 en S8+ uitgestald. De S8 is lekker compact, maar de S8+ vind ik in eerste instantie ook niet tè groot. Gaat moeilijk kiezen worden. Aan de ene kant is een compactere toestel wel fijn, anderzijds is een groter scherm ook wel erg fijn om naar te kijken :P Ik wacht maar eerst de battery tests (op QHD+) af of de S8+ veel beter is dan die van de S8 (en hoe hij verhoudt t.o.v. de S7/S7 Edge).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
quote:
CLB schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 22:43:
Erica is atijd goed, wel jammer dat ze S8+ verkeerd schrijft :p
Wacht zelf de review af van Flossy Carter, hij komt voor mij altijd heel oprecht over en die stem doet het hem ook ;p

• pappaleone
quote:
Meulendijks89 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:21:
[...]

Toppie, klinkt goed heb zelf ook de + besteld. En het cleaview hoesje heb ik ook besteld dus mooi om te lezen dat deze aangepast is!

Denk dat de andere kleuren ook anders uitzien met ander licht... was bij vorige versies ook geloof ik. Zelf ook voor zwart gekozen al twijfelde ik voor Orchid maar goed dacht dat die te paars zou zijn.
Ik laat het je weten ik heb de Orchid besteld een beetje paars achtige gloed ben heel benieuwd.

• pappaleone
quote:
Torrentus schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:59:

Hier vind je wat beelden die ik in Utrecht gemaakt heb :)
Dank voor de mooie foto's _/-\o_
Voor degenen die afgelopen dagen met een S8 (dus niet het +model!!) showmodel hebben kunnen werken EN linkshandig zijn;

- hoe ging het unlocken via fingerprint id op de achterkant? Kwam je er makkelijk bij zonder je hand teveel naar boven te moeten bewegen om er bij te komen? (ik heb middellange vingers)

Geert1976 wijzigde deze reactie 05-04-2017 09:12 (27%)

• MarcHealthy
Ik lees dat hij hier en daar al te zien is. Woon zelf in haarlem en heb helaas geen mediamarkt. Al bekend of hij ook bij providers ligt ?.

Kan eigenlijk niet wachten om de S8 te bestellen (afkomstig vanaf de S6), maar zou hem het liefst eerst nog even zien voordat ik bestel :)

Pagina: 1 ... 4 ... 95 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True