Voor de irisscanner? Ja.W84 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:42:
Klopt het trouwens dat het ledje werkt op lichtgevoeligheid? Ik heb soms het idee dat het ledje de ene keer vrij fel oplicht en dan weer niet.
Hallo,
Mijn rear camera is blurry as fuck. Wie heeft dit ook of heeft een oplossing.
Greetz wesley
Greetz wesley
ik heb een zout-oplossing thuis voor je, is dat wat?wesley-hofma schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:00:
Hallo,
Greetz wesley
en anders ff een doekje over je blurry-as-fuck-camera wellicht.
Yes blauw werkt en ook rondom de telefoon.
Ik heb voor een aantal plaatsen Smart Lock ingesteld. Toch moet ik daar soms alsnog mijn pincode invoeren om het scherm te ontgrendelen. Wat ik wil is op de vooraf ingestelde plaartsen onbeperkt direct tot mijn telefoon, ook al heb ik de telefoon een tijdje niet gebruikt. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Even een update. Vandaag op het werk zonder problemen verbinding kunnen maken met een 5.8Ghz verbinding van Ziggo. Probleem ligt thuis dus.Hi-Sintar schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:26:
[...]
Ja, nog steeds instabiele wifi via 5ghz met ziggo. Heb n.a.v. een suggestie een vast kanaal gekozen voor het 5ghz netwerk. Het leek even een stukje stabieler, echter vandaag weer 2x dat de verbinding plots wegvalt en de wifi opnieuw uit en aangezet moet worden.
Hopelijk bied de nieuwe update een oplossing, deze heb ik nog niet binnen op mijn toestel.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Niet. Althans niet met smartlock. Als je toestel een tijdje stil ligt ook je hebt hem niet gebruikt, dan wordt hij automatisch weer gelocked. Dat is bewust ingebouwd.Gilb1 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:12:
Ik heb voor een aantal plaatsen Smart Lock ingesteld. Toch moet ik daar soms alsnog mijn pincode invoeren om het scherm te ontgrendelen. Wat ik wil is op de vooraf ingestelde plaartsen onbeperkt direct tot mijn telefoon, ook al heb ik de telefoon een tijdje niet gebruikt. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
[quotSXander schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:44:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem eerst deed hij niks met whatsapp, gisteren deed hij het wel even en nu weer niet...
e]NickAlan schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:40:
[...]
Werkt bij mij.
[/quote]
Nog een kleine update hierover. Ik heb de kleur van de LED in de WA settings gewijzigd van wit naar groen en nu doet hij het ineens wel. Wellicht is dat dan de oplossing.
Maar waar is Smart Lock dan wel voor? Bij de betekenis staat immers: "Ontgrendel uw mobiele apparaat automatisch wanneer vertrouwde locaties of andere apparaten zijn gedetecteerd."jabberwock schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:33:
[...]
Niet. Althans niet met smartlock. Als je toestel een tijdje stil ligt ook je hebt hem niet gebruikt, dan wordt hij automatisch weer gelocked. Dat is bewust ingebouwd.
Heb even een simpele vraag voor de mensen die dit ook hebben opgemerkt (en dan voornamelijk als pre-order via Vodafone). Zit er bij jullie S8+/S8 dozen ook 2 stickers als zegel die op elkaar geplakt zijn? (do not accept if seal is broken).
Ik ben toevallig dit tegengekomen toen ik iets uit de doosje wou halen, op de onderkant dus de eerste zegel zie ik dat dit een kleinere sticker is en dan diegene die bovenop geplakt groter is.
Ik ben toevallig dit tegengekomen toen ik iets uit de doosje wou halen, op de onderkant dus de eerste zegel zie ik dat dit een kleinere sticker is en dan diegene die bovenop geplakt groter is.
Ja had ik ook (online besteld bij Mediamarkt) en vond dit ook vreemd helemaal omdat die onderste sticker open gesneden was. Twijfelde dan ook een beetje of iemand de bovenste sticker gewoon had los getrokken en onderste met mesje had opengesneden. Zelf kon ik namelijk de bovenste sticker ook zo losmaken zonder hem te slopen... Mja toestel zelf is prima verder dus ik laat het rusten.alper_maestro schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:06:
Heb even een simpele vraag voor de mensen die dit ook hebben opgemerkt (en dan voornamelijk als pre-order via Vodafone). Zit er bij jullie S8+/S8 dozen ook 2 stickers als zegel die op elkaar geplakt zijn? (do not accept if seal is broken).
Ja, dit had ik ook. Online gepreorderd bij Tele2. Ik merkte het op toen ik de S8+ uit de doos haalde, maar het toestel is gewoon nieuw en goed.alper_maestro schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:06:
Verwijderd
Jup, had ik ook. Ook zat bij mij het beschermfolietje scheef op het scherm.. Zit een gradient in mijn scherm ( boven wit onder geel), dus ik zou denken dat die van mij retour gestuurd is. ( al is dat gek want ik ontving hem op de 20e, dus als een van de eerste..)alper_maestro schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:06:
* Telefoon is besteld bij Tele2
Lijkt me toch dat ze dan open zijn geweest, misschien bij Samsung. Wellicht om te checken voor de rode tint?
Bedankt voor je reactie. Mijne is ook nieuw maar ik vond dat vreemd zeg maar. Niet dat er iets mis is met het toestel zelf.SXander schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:15:
[...]
Ja had ik ook (online besteld bij Mediamarkt) en vond dit ook vreemd helemaal omdat die onderste sticker open gesneden was. Twijfelde dan ook een beetje of iemand de bovenste sticker gewoon had los getrokken en onderste met mesje had opengesneden. Zelf kon ik namelijk de bovenste sticker ook zo losmaken zonder hem te slopen... Mja toestel zelf is prima verder dus ik laat het rusten.
Bedankt voor je reactieNickAlan schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:17:
[...]
Ja, dit had ik ook. Online gepreorderd bij Tele2. Ik merkte het op toen ik de S8+ uit de doos haalde, maar het toestel is gewoon nieuw en goed.
Eerder gebruikt of retour verstuurd kan niet zegt mijn logica ook, aangezien ik het via de pre-order al had ontvangen op de 19e van april. Toestel is prima hoor niet daarvan.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:19:
[...]
Jup, had ik ook. Ook zat bij mij het beschermfolietje scheef op het scherm.. Zit een gradient in mijn scherm ( boven wit onder geel), dus ik zou denken dat die van mij retour gestuurd is. ( al is dat gek want ik ontving hem op de 20e, dus als een van de eerste..)
Ja misschien dat ik weet het ook niet, want hij kan nooit al door een consument in gebruik genomen zijn aangezien ik het al op 19 april had ontvangen. Misschien een check van VF zelf ofzo ik weet het niet maar bedankt voor jullie reacties, dan ben ik niet de enige gelukkig.W84 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:23:
Lijkt me toch dat ze dan open zijn geweest, misschien bij Samsung. Wellicht om te checken voor de rode tint?
En in diezelfde beschrijving tijdens het instellen staat ook dat er na bepaalde tijd alsnog wordt gelocked.Gilb1 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:38:
[...]
Maar waar is Smart Lock dan wel voor? Bij de betekenis staat immers: "Ontgrendel uw mobiele apparaat automatisch wanneer vertrouwde locaties of andere apparaten zijn gedetecteerd."
Verwijderd
Zou zomaar kunnen dat Vodafone hem openmaakt en hun eigen bloatware zooi erop(my Vodafone) knallen en dan weer een zegeltje erop doen. Zie je nergens een app my Vodafone staan?
Ik had ook 2 stickers. Viel me meteen op dus ik heb ik er even goed naar gekeken. Bij mij waren ze allebei nog intact. De eerste was "do not accept if seal is broken" en de tweede was mbt Europees model wat met een Europese sim gebruikt moet worden. Ik heb een unbranded model uit de T-Mobile shop.alper_maestro schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:06:
Dat is het mooie juist, ze gooien geen bloatware meer erop toestel is zoals ie uit de fabriek komt. Alleen bij de eerste opstart krijg je een melding of je hun apps wilt installeren natuurlijk en heb alleen My VF geinstalleerd aangezien die wel handig is en de rest niet.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:34:
Zou zomaar kunnen dat Vodafone hem openmaakt en hun eigen bloatware zooi erop(my Vodafone) knallen en dan weer een zegeltje erop doen. Zie je nergens een app my Vodafone staan?
Mijn pre order van KPN had dit ook. Ook folie iets scheef op scherm maar mijn toestel is perfect. Geen rood scherm gedoe. Super batterij. Helemaal top!!alper_maestro schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:06:
Verwijderd
Daarom juist. Als je normaal gesproken een bloatware vrije Samsung krijgt, dan wordt die vraag je niet gesteld. Je kan het ook zien aan het buildnummer geloof ikalper_maestro schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:36:
[...]
Dat is het mooie juist, ze gooien geen bloatware meer erop toestel is zoals ie uit de fabriek komt. Alleen bij de eerste opstart krijg je een melding of je hun apps wilt installeren natuurlijk en heb alleen My VF geinstalleerd aangezien die wel handig is en de rest niet.
Daarvoor hoeven ze de toestel toch niet te 'bekijken' aangezien dat iets software-matig is wat niks fysieks vergt? Of denk ik nu verkeerdVerwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:42:
[...]
Daarom juist. Als je normaal gesproken een bloatware vrije Samsung krijgt, dan wordt die vraag je niet gesteld. Je kan het ook zien aan het buildnummer geloof ik
[ Voor 3% gewijzigd door alper_maestro op 01-05-2017 18:55 ]
Ja natuurlijk...Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:34:
Die "zogenaamde bloatware" die jij bedoeld staan al op het toestel -> die zitten namelijk in de CSC-bestanden...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Verwijderd
Oké, dus dat doen ze al in de fabriek bij Samsung? Een collega van mij heeft laatst een galaxy s6 gekocht bij belcompany, maar daar stonden toch echt al Vodafone apps op.henklbr schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:47:
[...]
Ja natuurlijk...
Die "zogenaamde bloatware" die jij bedoeld staan al op het toestel -> die zitten namelijk in de CSC-bestanden...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2017 19:02 ]
Ah, is dat die VF OM Customize? Die heb ik steeds weggedaan omdat ik die rommel er niet op wil, maar je kan dus kiezen wat?alper_maestro schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:36:
[...]
Dat is het mooie juist, ze gooien geen bloatware meer erop toestel is zoals ie uit de fabriek komt. Alleen bij de eerste opstart krijg je een melding of je hun apps wilt installeren natuurlijk en heb alleen My VF geinstalleerd aangezien die wel handig is en de rest niet.
Voorheen als ik op zoiets ging tikken dan werd er meteen vanalles automatisch geïnstalleerd.
Verwijderd
Ja dat bedoel ik! Dus doen ze dat ( VF OM Customize) rechtstreeks vanuit de Samsung fabriek al installeren ? Dus hebben ze een hele partij voor Vodafone?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2017 19:13 ]
Ja je moet er wel op klikken anders komt ie melding telkens terug. Daar was ik ook bang voor dat alles dan automatisch geinstalleerd zou worden maar dat is gelukkig niet zo, je kan kiezen wat je wil enz.W84 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:02:
[...]
Ah, is dat die VF OM Customize? Die heb ik steeds weggedaan omdat ik die rommel er niet op wil, maar je kan dus kiezen wat?
Voorheen als ik op zoiets ging tikken dan werd er meteen vanalles automatisch geïnstalleerd.
De app die de telefoon wil installeren van vodafone zelf zit in je simkaart. Na installatie kun je hem alsnog verwijderen.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:34:
Wie weet er hoe ik dit achtergrond plaatje op het openingsscherm kan vervangen ?
als ik naar achtergronden en thema's ga, kan ik alleen door Samsung vooraf ingestelde schermachtergronden en thema's selecteren en niet zelf een foto toevoegen
Wat ook vreemd is, dat de tijd onder elkaar in uren en minuten wordt weergegeven
Als er een bericht op het scherm verschijnt, staat de tijdsaanduiding wel correct achter elkaar
als ik naar achtergronden en thema's ga, kan ik alleen door Samsung vooraf ingestelde schermachtergronden en thema's selecteren en niet zelf een foto toevoegen
Wat ook vreemd is, dat de tijd onder elkaar in uren en minuten wordt weergegeven
Als er een bericht op het scherm verschijnt, staat de tijdsaanduiding wel correct achter elkaar
Samsung S23 Ultra
Ja, nu lees ik het ook. Maar dat zou pas na 4 uur ongebruikt moeten gebeuren.jabberwock schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:31:
[...]
En in diezelfde beschrijving tijdens het instellen staat ook dat er na bepaalde tijd alsnog wordt gelocked.
Die van mij had ook een dubbele label. Er zat toen een kleiner label onder. De bovenste label kon ik voorzichtig eraf trekken. Toen zag ik dat de onderste nog steeds intact was.
Mijn S8+ heb ik de dag voor de release ontvangen (18/04)
Mijn S8+ heb ik de dag voor de release ontvangen (18/04)
elsingaa93 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:38:
Nu 4 dagen de Galaxy S8+ in gebruik. Ik merk op dat als ik het scherm clean met een doekje er wat gekraak komt.
Nou kan ik mijn nagel zowel links als rechts onder het scherm randje halen. Alsof het niet goed vast geplakt is.
Zijn er meer die dit hebben?
* De doos was opnieuw geseald met een label dus was al open geweest toen ik hem binnen kreeg.
Verwijderd
Ik wil nog even terug komen op de notificatie led.
Ik merk dat mijn Ledje ook niet brand bij Whatsapp melding en wanneer ik een andere melding krijg ?
Dit staat wel aan in de setting en wanneer ik wat notificatie led testers probeer van de play store krijg ik ook geen reactie. Wel brand hij wanneer ik de oplader aansluit.
Ik merk dat mijn Ledje ook niet brand bij Whatsapp melding en wanneer ik een andere melding krijg ?
Dit staat wel aan in de setting en wanneer ik wat notificatie led testers probeer van de play store krijg ik ook geen reactie. Wel brand hij wanneer ik de oplader aansluit.
Je kan er een eigen foto plaatsen als je foto''s op je telefoon hebt staan of via een geheugenkaart die geplaatst is. Dan worden ze zichtbaar.Titanium schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:01:
Wie weet er hoe ik dit achtergrond plaatje op het openingsscherm kan vervangen ?![]()
Wat ook vreemd is, dat de tijd onder elkaar in uren en minuten wordt weergegeven![]()
Na 6 uur niks doen (alles uitgeschakeld), met alleen AOD zonder WiFi (alleen signaal zonder data) van 100% naar 91%. Ik wilde even de batterij testen en is dit een beetje fatsoenlijk of gaat dat toch nog te snel?
Persoonlijk, van 1 uur 's nachts tot ongeveer 8 uur 's ochtend met AOD aan en WIFI aan, ging er bij mij ongeveer 7-9 % gemiddeld af. Als ik AOD uit doe is dit ongeveer 1-2%.W84 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:42:
Na 6 uur niks doen (alles uitgeschakeld), met alleen AOD zonder WiFi (alleen signaal zonder data) van 100% naar 91%. Ik wilde even de batterij testen en is dit een beetje fatsoenlijk of gaat dat toch nog te snel?
AOD is ongeveer 1% per uur.W84 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:42:
Zoals Pappaleone al zei moet de afbeelding wel op je toestel staan.Titanium schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:01:
Wie weet er hoe ik dit achtergrond plaatje op het openingsscherm kan vervangen ?![]()
Wat ook vreemd is, dat de tijd onder elkaar in uren en minuten wordt weergegeven![]()
Wat ook kan is direct vanuit de galerij de afbeelding kiezen. Op de drie stipjes drukken en kies "instellen als achtergrond "
Als je AOD gebruikt kun je diverse klokstijlen kiezen.
Een tip in combinatie met AOD, leg het toestel neer met het scherm naar beneden waar mogelijk want dan verdwijnt AOD even dus scheelt wat verlies.W84 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:42:
Je kan ook een "Van - Tot"-tijd instellen dat AOD actief is (bv van 0800-2200u) -> is'tie 's nachts uit 
cc: @W84 @beezjeh @Garret1410 @alper_maestro
[ Voor 20% gewijzigd door henklbr op 01-05-2017 22:06 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Bovenstaande heb ik inderdaad ook standaard aan maar leg het meestal met scherm naar beneden neer wanneer AOD aanstaat 😊.henklbr schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:04:
Je kan ook een "Van - Tot"-tijd instellen dat AOD actief is (bv van 0800-2200u) -> is'tie 's nachts uit
Ik heb het juist 's nachts aan en overdag uithenklbr schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:04:
Maar gaat AOD trouwens helemaal uit op z'n kop of in je broekzak? Als ik de sensor afdek, gaat die naar laag.
Ik moet zeggen. Ik heb nu 2 weken de S8 en het is opzich een mooi ding, en een prachtig scherm. Ik heb alleen het probleem dat video's via Chrome gigantisch knipperen. Het is niet echt lag ofzo, maar gewoon veel artifacts op het scherm, een soort flikkering. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Op de kop helemaal uit na een paar minuten want als je het toestel omdraait dan is het scherm volledig zwart voor even.W84 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:18:
Maar gaat AOD trouwens helemaal uit op z'n kop of in je broekzak? Als ik de sensor afdek, gaat die naar laag.
Ik heb zelf ook "scherm uitgeschakeld" aanstaan maar geen idee of scherm dus volledig uitstaat in ern broekzak.
Ik heb hem nog niet kunnen testen op een andere locatie behalve bij mijn ouders thuis. Zij hebben een hele oude Ziggo modem (daar weer achter een nieuwere Linksys router), wellicht heeft het daarmee te maken. Ik zal straks eens in mijn nieuwe woning gaan testen, ik zet nu wifi uit omdat ik toch de eerste 3 maanden onbeperkt data heb.jabberwock schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:33:
[...]
Niet. Althans niet met smartlock. Als je toestel een tijdje stil ligt ook je hebt hem niet gebruikt, dan wordt hij automatisch weer gelocked. Dat is bewust ingebouwd.
Heb de zoek functie gebruikt maar niks gevonden dus hierbij de volgende opmerking:
Als ik in Whatsapp ben en de camera gebruik werkt het.
Draai ik het toestel 90 graden dan draait het beeld niet mee.
Ik moet eerst de camera op "selfie"modus zetten en dan terug en dan staat het beeld wel recht.
Iemand anders ook deze ervaring?
Ik moet eerst de camera op "selfie"modus zetten en dan terug en dan staat het beeld wel recht.
Yup ik heb dit ook.TheBoyk1975 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 04:28:
Heb de zoek functie gebruikt maar niks gevonden dus hierbij de volgende opmerking:
Hoor ook van mensen dat mijn snaps via Snapchat hetzelfde symptoom hebben sinds ik de S8 heb.
Nou laat dat "zogenaamde" maar weg hoor. Dat is gewoon keihard bloatware. Niet meer niet minder.henklbr schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:47:
[...]
Ja natuurlijk...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit vind ik ook 1 van de minpunten...TheBoyk1975 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 04:28:
Ik zeg altijd tegen iedereen: Draai je telefoon als je een foto maakt.
Maar bij WhatsApp werkt dit niet. Maar er komt vast wel een update voor.
Scherm gaat uit in je broekzak. Duurt bij mij 5 seconden voor er wat op het scherm verschijnt nadat ik hem uit mijn broekzak heb gehaald.beezjeh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:43:
[...]
Op de kop helemaal uit na een paar minuten want als je het toestel omdraait dan is het scherm volledig zwart voor even.
Ik heb zelf ook "scherm uitgeschakeld" aanstaan maar geen idee of scherm dus volledig uitstaat in ern broekzak.
Gamertag: timmie271
Bij mij werkt het wel gewoon in whatsapp, als ik in whatsapp een foto ga maken maakt het niet uit of ik mn toestel draai , het beeld van de foto draait gewoon mee. Heb je toevallig auto rotatie uitstaan?TheBoyk1975 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 04:28:
Bij mij draait het beeld de tegenovergestelde richting op wanneer ik de camera middels whatsapp heb geopend. Wanneer ik de camera direct open werkt het goed.TheBoyk1975 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 04:28:
Hier werkt het draaien van het scherm in WA tijdens het maken van een foto ook gewoon goed. Knoppen springen dan naar de rechter kant van het scherm.SXander schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Bij mij draait het beeld de tegenovergestelde richting op wanneer ik de camera middels whatsapp heb geopend. Wanneer ik de camera direct open werkt het goed.
Pizza!
Dan heb je, waarschijnlijk, je toestel op de hoogste resolutie (WQHD) staan...SXander schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Bij mij draait het beeld de tegenovergestelde richting op wanneer ik de camera middels whatsapp heb geopend. Wanneer ik de camera direct open werkt het goed.
Dit is inmiddels opgelost in de laatste beta van WhatsApp
Zie net dat mijn scherm onderin aan het loslaten is. Net week op vakantie..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Oh thx wanneer ik resolutie lager zet werkt het inderdaad goed.henklbr schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:03:
[...]
Dan heb je, waarschijnlijk, je toestel op de hoogste resolutie (WQHD) staan...
Dat is balen. Kan je er een foto van maken?m0nk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:15:
Zie net dat mijn scherm onderin aan het loslaten is. Net week op vakantie..

Zit wat speling in rechts onderin. Als ik mijn nagel ertussen doe voel en zie je speling ook. Heb hem bij CB gekocht dus zal wel goed geregeld worden..
Staan ze om bekend bij Coolblue zal geen probleem zijn, maar wel jammer.m0nk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:14:
[...]
[afbeelding]
Zit wat speling in rechts onderin. Als ik mijn nagel ertussen doe voel en zie je speling ook. Heb hem bij CB gekocht dus zal wel goed geregeld worden..
Ik zou stoppen met Chrome. Werkte op de S7 al niet lekker en op de S8 ook niet. Vraag me niet waarom.DdeM schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:35:
Ik moet zeggen. Ik heb nu 2 weken de S8 en het is opzich een mooi ding, en een prachtig scherm. Ik heb alleen het probleem dat video's via Chrome gigantisch knipperen. Het is niet echt lag ofzo, maar gewoon veel artifacts op het scherm, een soort flikkering. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Stock browser werkt perfect.
Het zal wel niet, maar het lijkt alsof je valschade hebt op die foto.m0nk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:14:
[...]
[afbeelding]
Zal wel door het licht komen. Is helemaal puntgaaf nl.ppeterr schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:28:
[...]
Het zal wel niet, maar het lijkt alsof je valschade hebt op die foto.
Ja ik zie je nu ook staan in de reflectie, maar ja, jammer.m0nk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:29:
[...]
Zal wel door het licht komen. Is helemaal puntgaaf nl.
Omruilen dan maar, lijkt mij een fabrieks foutje.
Bij Chrome wordt het ook steeds meer zoeken na de informatie tussen de reclame..Garret1410 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:27:
[...]
Ik zou stoppen met Chrome. Werkte op de S7 al niet lekker en op de S8 ook niet. Vraag me niet waarom.
Stock browser werkt perfect.
Adblock is tegenwoordig een must..
Toch bestaat Samsung Internet vooral uit Chrome.. apart is trouwens het verschil in app-grootte (MB's)..
Is het mogelijk om je favorieten en wachtwoorden te importen in de Stock Samsung Browser?
Hoe voeg ik een ad blocker toe aan de standaard samsung browers?
Heb Chrome uitgeschakeld en ga voorlopig vol met de standaard samsung browers aan de slag.
Zoals aangegeven hier eerder, lijkt chrome inderdaad een teveel memory eater.
Heb Chrome uitgeschakeld en ga voorlopig vol met de standaard samsung browers aan de slag.
Installeer "adHell"... of in de samsung browser via opties->extensies->inhoudblokkeringen.Sleehond schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:07:
Hoe voeg ik een ad blocker toe aan de standaard samsung browers?
Nadeel is wel dat sommige links in google het niet meer doen omdat ze als advertentie gezien worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Crew One op 02-05-2017 12:11 ]
Google Play: Adhell is een echte aanrader. Blockt alle reclames op je toestel. Ook in je apps._Nick__ schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:01:
[...]
Bij Chrome wordt het ook steeds meer zoeken na de informatie tussen de reclame..
Adblock is tegenwoordig een must..
Toch bestaat Samsung Internet vooral uit Chrome.. apart is trouwens het verschil in app-grootte (MB's)..
[ Voor 10% gewijzigd door Ryan_ op 02-05-2017 12:10 ]
Disconnect Pro is gratis te downloaden vanuit de Samsung Store. Werkt ook perfect.Ryan_ schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:09:
[...]
Google Play: Adhell is een echte aanrader. Blockt alle reclames op je toestel. Ook in je apps.
Ik zie dat hij 22,69 euro kostmelvinnie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:12:
[...]
Disconnect Pro is gratis te downloaden vanuit de Samsung Store. Werkt ook perfect.
[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 02-05-2017 12:19 ]
Google Play: Adhell is ook gratis.melvinnie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:12:
[...]
Disconnect Pro is gratis te downloaden vanuit de Samsung Store. Werkt ook perfect.
Net met CB gesproken. Toestel wordt omgeruild. Helaas is het zwarte model niet op voorraad.. Dus even wachten of kiezen voor een zilveren/grijs model..
Er zijn nu 1000 en 1 apps om de Bixby knop te remappen. Wat is in jullie ervaring nu de beste?
Verwijderd
Ja want jij bent een Samsung reparateur namelijk die meteen weet waar het op "lijkt."ppeterr schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:28:
[...]
Het zal wel niet, maar het lijkt alsof je valschade hebt op die foto.
Mag wel wat minder op de man.
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 02-05-2017 13:03 ]
Als je het goed had gelezen, snapte je misschien dat het om de lichtval en reflectie op de foto ging.Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:35:
[...]
Ja want jij bent een Samsung reparateur namelijk die meteen weet waar het op "lijkt."
BixBye.Dubrillion schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:29:
Er zijn nu 1000 en 1 apps om de Bixby knop te remappen. Wat is in jullie ervaring nu de beste?
Placebo of niet....maar sinds het volledig uitschakelen van Bixby en het verwijderen van de remap-Bixby app is mijn S8 aanzienlijk vlotter geworden
De app mag na het remappen verwijderd worden? Dat wist ik niet!Geert1976 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:29:
Placebo of niet....maar sinds het volledig uitschakelen van Bixby en het verwijderen van de remap-Bixby app is mijn S8 aanzienlijk vlotter geworden
Die laatste is ook moooooim0nk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:20:
Net met CB gesproken. Toestel wordt omgeruild. Helaas is het zwarte model niet op voorraad.. Dus even wachten of kiezen voor een zilveren/grijs model..
Uitschakelen Bixby doe ik via Package Disabler Pro.Ryan_ schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:31:
[...]
De app mag na het remappen verwijderd worden? Dat wist ik niet!
En ik bedoelde met verwijderen die apps die er nu zijn voor het remappen van de Bixby button. Die app heb ik dus nu weer verwijderd
Eensch
Inmiddels 30 uur op de acculading met 5 uur SOT en nog 18% over.
Vanmiddag druk in afspraken dus waarschijnlijk rond 19:00uur aan de lader en dan heb ik toch alweer 34 uur op 1 accu lading gehaald met duur SOT.
Met mijn S5 had ik hem al wel weer 3 keer moeten opladen
Hoe bevalt jou de overstap van de s5 naar s8? Heb namelijk zelf de s5 en wil binnenkort een s8 aanschaffenSleehond schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:05:
[...]
Eensch![]()
Inmiddels 30 uur op de acculading met 5 uur SOT en nog 18% over.
Vanmiddag druk in afspraken dus waarschijnlijk rond 19:00uur aan de lader en dan heb ik toch alweer 34 uur op 1 accu lading gehaald met duur SOT.
Met mijn S5 had ik hem al wel weer 3 keer moeten opladen
Ik zie het inderdaad, op de S7 was deze wel gratis en ik nam aan dat dit voor de s8 ook zou gelden. Ik heb mijn apps met Smart Switch overgezet en blijkbaar is de licentie daar ook in meegenomen.
Afgezien van de geweldige accuduur heb ik toch wel een klein puntje waar ik me behoorlijk aan kan irriteren.
Op het homescreen heb ik nu op mijn S8+ een klokwidget. Maar daar kan ik niks mee. Met mijn oude Nexus 5 was het simpel een druk op de widget en ik zat in de klok app. Met deze widget moet ik een snelkoppeling naar de klok app plaatsen om erin te kunnen komen. Hetzelfde met de alarm widget. Standaard heb ik drie alarmen ingesteld. De widget laat mij alleen maar bij 1 alarm komen en vanuit daar niet naar de andere twee. Daar heb ik weer de klok widget euh..... app voor nodig.
Gewoon irritant dat. Aan de andere kant typt deze Samsung veel beter (zonder spelfouten door per ongeluk de verkeerde toets in te drukken) dan de standaard Google toetsenbord.
Ik heb de led cover en daar goed tevreden mee. Soms zit hij wel in de weg maar dat is een kwestie van wennen denk ik aangezien dit mijn eerste hoesje in 6 jaar tijd is. En de allereerste die echt vast aan de telefoon zit. Ik had eerder een pouch.
Op het homescreen heb ik nu op mijn S8+ een klokwidget. Maar daar kan ik niks mee. Met mijn oude Nexus 5 was het simpel een druk op de widget en ik zat in de klok app. Met deze widget moet ik een snelkoppeling naar de klok app plaatsen om erin te kunnen komen. Hetzelfde met de alarm widget. Standaard heb ik drie alarmen ingesteld. De widget laat mij alleen maar bij 1 alarm komen en vanuit daar niet naar de andere twee. Daar heb ik weer de klok widget euh..... app voor nodig.
Gewoon irritant dat. Aan de andere kant typt deze Samsung veel beter (zonder spelfouten door per ongeluk de verkeerde toets in te drukken) dan de standaard Google toetsenbord.
Ik heb de led cover en daar goed tevreden mee. Soms zit hij wel in de weg maar dat is een kwestie van wennen denk ik aangezien dit mijn eerste hoesje in 6 jaar tijd is. En de allereerste die echt vast aan de telefoon zit. Ik had eerder een pouch.
ZEER goed bevallen. Werkelijk op alle fronten voor mijn gevoel 2-3 stappen vooruit! Kan niet anders zeggen dan dat ik echt heel blij ben met de S8. Heb de normale S8 gekozen, deze is al stuk groter dan de S5 dus ruim voldoende voor mij.kevin12 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:21:
[...]
Hoe bevalt jou de overstap van de s5 naar s8? Heb namelijk zelf de s5 en wil binnenkort een s8 aanschaffen
Hou er ff rekening mee dat grijs niet grijs is. Neigt naar paarsig/ blauw. Officieel heet het ook Orchid Grey. Het hangt erg van de lichtinval af wat voor kleur het is. Heb m zelf in die kleur, het is mooi, maar wel een verrassing als je denkt dat je een grijs toestel krijgtm0nk schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:20:
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Ik heb de bèta maar hier is het nog niet opgelost in de laatste versie.henklbr schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:03:
[...]
Dan heb je, waarschijnlijk, je toestel op de hoogste resolutie (WQHD) staan...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb hem ook maar de kleur is elke keer weer verschillend door de lichtinval.jordyktm schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:38:
[...]
Hou er ff rekening mee dat grijs niet grijs is. Neigt naar paarsig/ blauw. Officieel heet het ook Orchid Grey. Het hangt erg van de lichtinval af wat voor kleur het is. Heb m zelf in die kleur, het is mooi, maar wel een verrassing als je denkt dat je een grijs toestel krijgt
Is natuurlijk persoonlijk, maar bij Samsung vertelde ze mij dat de Orchid Grey voor de vrouwtjes was ontworpen. Ik vond de achterkant best mooi, maar die roze/paarse bezel... eh... nee.
Ik heb WhatsApp v2.17.164 en de camera werkt perfect in WQHD-mode van de S8+Donstil schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:58:
[...]
Ik heb de bèta maar hier is het nog niet opgelost in de laatste versie.
Dat valt volgens mij nog best mee. Ik vind het meer naar blauw neigen.W84 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:11:
Is natuurlijk persoonlijk, maar bij Samsung vertelde ze mij dat de Orchid Grey voor de vrouwtjes was ontworpen. Ik vond de achterkant best mooi, maar die roze/paarse bezel... eh... nee.
Oh jee.... van de rode tintjes naar de blauw/paarse/grijze achterkant...
het lijkt alsof mijn batterij minder lang meegaat nu ik bixby via package disabler pro heb uitgeschakeld. ervaar jij dat ook zo? wat heb jij allemaal verwijderd van bixby via package disabler alles waar .bixby in voor kwam?Geert1976 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:14:
[...]
Uitschakelen Bixby doe ik via Package Disabler Pro.
En ik bedoelde met verwijderen die apps die er nu zijn voor het remappen van de Bixby button. Die app heb ik dus nu weer verwijderd
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support