Tip : plak een screen protector op de achterkant. Even bijsnijden voor de camera dan blijft hij tenminste enigszins liggen en kan je hem "Naakt" gebruiken.ASW1 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:29:
Hier ook de G6 binnen, mooi toestel maar het ding is zo glad dat ik hem nog niet durf te gebruiken,
Draai nu een paar dagen deze launcher:
https://forum.xda-develop...e-pixel-launcher-t3627137
Bevalt erg god en je kan genoeg aanpassen.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Verwijderd
Lachwekkend iets niet durven gebruiken het is een gebruiksvoorwerp, stel dat er een krasje op komt...ASW1 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:29:
Hier ook de G6 binnen, mooi toestel maar het ding is zo glad dat ik hem nog niet durf te gebruiken, ben nog in afwachting totdat m'n Nillkin hoesje binnenkomt...
Is er toevallig iemand die nog een extra hoesje overheeft voor tijdelijk?
Ik snap dit echt niet dat je voorzichtig bent met iets oké, een nieuwe auto gebruik je toch ook?
Moet dat nou, op zo'n hufterige manier reageren? Doe eens relaxed joh.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:06:
Lachwekkend iets niet durven gebruiken het is een gebruiksvoorwerp, stel dat er een krasje op komt...
Ik heb het over laten vallen/gebroken scherm etc. omdat het toestel zo glad is, niet over gewone gebruikssporen.
Ik heb zelf niet zo veel last van gladheid van het toestel. Mijn vorige (nexus 4) was zo glad dat hij erg makkelijk van de leuning gleed, dat heb ik met mijn LG nog niet gehad.ASW1 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:22:
[...]
Moet dat nou, op zo'n hufterige manier reageren? Doe eens relaxed joh.
Ik heb het over laten vallen/gebroken scherm etc. omdat het toestel zo glad is, niet over gewone gebruikssporen.
Ondertussen is wel mijn hoesje binnengekomen dus is hij nu hopelijk wel wat beter beschermd tegen vallen.
toestel nu 1,5 week in gebruik, de Aziatische versie:
+batterijduur erg positief, ik haal einde vd met gemak en heb dan nog 20% over
+batterij laadt snel op, ik heb gemerkt als ik mijn Oneplus One lader gebruik dat ie dan nog klein beetje sneller is
+prachtige kleuren op het scherm
+camera is goed, de wide angle lens gebruik ik best vaak en is erg handig in kleine ruimtes
-zonder hoesje is telefoon niet te doen, veel te glad
-de LG skin erop is wennen, apps die je niet gebruikt, maar gelukkig niet veel
btw als iemand nog een toestel gaat halen ik bezit nog een kortingscode voor €10 bij eGlobal
DM me erover
+batterijduur erg positief, ik haal einde vd met gemak en heb dan nog 20% over
+batterij laadt snel op, ik heb gemerkt als ik mijn Oneplus One lader gebruik dat ie dan nog klein beetje sneller is
+prachtige kleuren op het scherm
+camera is goed, de wide angle lens gebruik ik best vaak en is erg handig in kleine ruimtes
-zonder hoesje is telefoon niet te doen, veel te glad
-de LG skin erop is wennen, apps die je niet gebruikt, maar gelukkig niet veel
btw als iemand nog een toestel gaat halen ik bezit nog een kortingscode voor €10 bij eGlobal
DM me erover
nothing stops this train
Ik heb de asia versie en heb een vraag aan medegebruikers.
Hoe kan ik op dit toestel 2 aparte whatsapps gebruiken voor de 2 sims die ik heb?
iemand nog tips?
Hoe kan ik op dit toestel 2 aparte whatsapps gebruiken voor de 2 sims die ik heb?
iemand nog tips?
Whatsapp gebruiken voor sim1 en GBWhatsapp voor Sim2HaskoF schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:47:
iemand nog tips?
(Ik heb er maar een sim in maar gebruik toch GBWhatsapp, extra opties zijn fijn en voor mij het belangrijkste je kunt Whatsapp bellen uitschakelen)
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 21-07-2017 10:55 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Of een app gebruiken zoals bijv : Google Play: Parallel Space-Multi accountsHaskoF schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:47:
iemand nog tips?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Haha wat een idiote vergelijking met een auto, daar komen geen krassen op bij gebruik hé (toch niet als je een goeie chauffeur bent)Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:06:
[...]
Lachwekkend iets niet durven gebruiken het is een gebruiksvoorwerp, stel dat er een krasje op komt...
Ik snap dit echt niet dat je voorzichtig bent met iets oké, een nieuwe auto gebruik je toch ook?
Was dat maar waar! Denk aan steenslag, spelende kinderen, katten die erop klimmen, mensen met openslaande portieren, winkelkarretjes etc. Lekker off topic maar tochMaster_S schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:32:
[...]
Haha wat een idiote vergelijking met een auto, daar komen geen krassen op bij gebruik hé (toch niet als je een goeie chauffeur bent)
Ben het er wel mee eens dat een mobiel een gebruiksvoorwerp is, maar ik hou ze toch ook het liefst zonder beschadigingen.
Ontopic maar weer?
Auto's in auto topic
LG G6 is een gebruikersvoorwerp, maar je wilt zo lang mogelijk voorkomen dat er krasjes, barstjes en / of deukjes in komen. Is gewoon mooi zonder oneffenheden.
Dus doorzichtig hoesje omheen
En brengt meer op bij eventueel verkoop als je LG G7 gaat kopen
LG G6 is een gebruikersvoorwerp, maar je wilt zo lang mogelijk voorkomen dat er krasjes, barstjes en / of deukjes in komen. Is gewoon mooi zonder oneffenheden.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Eens, maar een telefoon zonder hoesje ziet er gewoon veel mooier uit.mucuracat schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:45:
Ontopic maar weer?Auto's in auto topic
![]()
Verwijderd
Gebruik hem ook sinds een paar versies terug al, zeer fijne (aanpasbare) Pixel Launcher inderdaad.Erik1805 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:37:
Draai nu een paar dagen deze launcher:
Ik heb Lawnchair ook even gebruikt maar het ontbreken van de Google weer widget heeft mij toch weer terug laten gaan naar Lancer3. Die zit toch wat dichter tegen de pixel ervaring aan.
Nu de G6 voor 370,- te krijgen is verwacht ik zelf niet meer als 150,-/200,- als ik hem van de hand zou doen als de Pixel2 uit is. Voor dat geld leg ik hem liever in de la denk ik.
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de G6 iets noemenswaardigs oplevert als de G7 uit is. In ieder geval niet genoeg om heel het jaar met een hoesje te lopen.mucuracat schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:45:En brengt meer op bij eventueel verkoop als je LG G7 gaat kopen
Nu de G6 voor 370,- te krijgen is verwacht ik zelf niet meer als 150,-/200,- als ik hem van de hand zou doen als de Pixel2 uit is. Voor dat geld leg ik hem liever in de la denk ik.
2e hands LG toestellen zijn heel lastig te verkopen. Er zijn een enkele die een LG willen.
Ik heb de afgelopen jaren 2e hands LG toestellen gekocht met de introductie van hun nieuwste toestel.
- Toen de G6 uitkwam kocht ik de G5 voor 240
- Toen de G5 uitkwam kocht ik de G4 voor 220
Met de G7 verwacht ik de waarde van de G6 rond de 200-240.
De CPU loopt tegen die tijd ook 2 generaties achter. de nieuwste nu SD 835 en miss met de G7 een nieuwere SOC.
Ik heb de afgelopen jaren 2e hands LG toestellen gekocht met de introductie van hun nieuwste toestel.
- Toen de G6 uitkwam kocht ik de G5 voor 240
- Toen de G5 uitkwam kocht ik de G4 voor 220
Met de G7 verwacht ik de waarde van de G6 rond de 200-240.
De CPU loopt tegen die tijd ook 2 generaties achter. de nieuwste nu SD 835 en miss met de G7 een nieuwere SOC.
Ik heb hem ook eindelijk ontvangen van Eglobal.eu
Hoe krijg je die stikkerresten er netjes vanaf ? Heb geen nail remover
Olijfolie does the trick
Hoe krijg je die stikkerresten er netjes vanaf ? Heb geen nail remover
Olijfolie does the trick
[ Voor 11% gewijzigd door Christiano007 op 21-07-2017 14:42 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nova launcher met de companion app for the win. Fijne pixel ervaring, alles te tweaken en Google Now panel integratie.Donstil schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:49:
Ik heb Lawnchair ook even gebruikt maar het ontbreken van de Google weer widget heeft mij toch weer terug laten gaan naar Lancer3. Die zit toch wat dichter tegen de pixel ervaring aan.
Kwamen interface idd wel een pixel ervaring, kwa soepelheid komt het daar helaas niet bij in de buurt.SvR schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:13:
[...]
Nova launcher met de companion app for the win. Fijne pixel ervaring, alles te tweaken en Google Now panel integratie.
Dat doen de Tweak loze "pixel launchers" wel iets beter.
Of je dat verschil merkt zonder ooit met de Pixel gewerkt te hebben verwacht ik niet eigenlijk.
Hoe vergelijkt de SOT en het scherm met de S8? Ben op zoek naar een dual sim toestel.
Supertevreden met de G6 van Eglobal. Alleen laat de bijgekochte screenprotector nu al los in een hoekje, da's een beetje zonde van het extra geld wat mij betreft.
Geluid via de hifi DAC is fenomenaal. Ben daar vooral erg blij mee. Camera nog niet veel gebruikt maar is goed genoeg zo te zien. Ook nog even de "macro" tip (volledig inzoomen in handmatige stand) van ergens hierboven gechecked en dat is toch wel bijzonder voor een telefooncamera volgens mij. Mijn Sony RX100 compact camera lukt het in ieder geval niet,
Geluid via de hifi DAC is fenomenaal. Ben daar vooral erg blij mee. Camera nog niet veel gebruikt maar is goed genoeg zo te zien. Ook nog even de "macro" tip (volledig inzoomen in handmatige stand) van ergens hierboven gechecked en dat is toch wel bijzonder voor een telefooncamera volgens mij. Mijn Sony RX100 compact camera lukt het in ieder geval niet,
Heb de g6 nu 1 dag in bezit,heb een SOT gehaald van +- 6 en half uur van 100% tot shutdown,licht gebruik wat youtube,browsen,instellingen,foto's maken/uploaden,synchoniseren van albums/bestanden,whatsapp etc.sphere schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:40:
Hoe vergelijkt de SOT en het scherm met de S8? Ben op zoek naar een dual sim toestel.
Helderheid op 70,geen batterij besparingen ofzo ingesteld,ook niet na 15%.
Dus kwa sot niet slecht.
Maarja dat is pas 1 dag
Heb de H870DS
Kan geen vergelijking maken met de S8 want die bezit ik niet
Ik had een S8+ maar heb niet het idee dat de G6 het veel minder doet. Haal op een normale dag 5uur SOT en dan gaat hij met 20% aan de oplader. Bij de S8+ was wat iets beter met 25% ofz.sphere schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:40:
Ik doe niet aan energie besparende zaken. Heb alles aan wat ik nodig heb, scherm op automatische helderheid. WiFi en BT aan. smartwatch gekoppeld. Enz.
En paar dingen die een tikje tegen vallen op de g6 tov mijn Samsung s6 en huawei p9 zijn:
* de snelheid van de vingerafdruk scanner, die is beduidend langzamer dan huawei (en trilt irritant). Een patroon ingeven is haast sneller
* de powerknop in de vingerafdruk verstoppen (die het ook niet altijd perfect doet de eerste klik)
* het feit dat je de telefoon niet op kunt laden terwijl hij uitgeschakeld blijft.
* De software toetsen die altijd in beeld zijn en veel ruimte in beslag nemen tov samsung
* Je kunt niet aangeven dat je *niet* met een bekend wifi netwerk automatisch wilt verbinden
* Ik zou hem ('s Avonds) graag donkerder zetten dan de laagste stand
* Geen 7.1 update
* Dubbel klikken om scherm uit te doen werkt met Nova alleen in de status balk, wat de notificaties dan ook meteen uitschuift.
* de snelheid van de vingerafdruk scanner, die is beduidend langzamer dan huawei (en trilt irritant). Een patroon ingeven is haast sneller
* de powerknop in de vingerafdruk verstoppen (die het ook niet altijd perfect doet de eerste klik)
* het feit dat je de telefoon niet op kunt laden terwijl hij uitgeschakeld blijft.
* De software toetsen die altijd in beeld zijn en veel ruimte in beslag nemen tov samsung
* Je kunt niet aangeven dat je *niet* met een bekend wifi netwerk automatisch wilt verbinden
* Ik zou hem ('s Avonds) graag donkerder zetten dan de laagste stand
* Geen 7.1 update
* Dubbel klikken om scherm uit te doen werkt met Nova alleen in de status balk, wat de notificaties dan ook meteen uitschuift.
[ Voor 12% gewijzigd door SvR op 22-07-2017 10:05 ]
Dat werkt wel hoor.SvR schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:43:
Ik doe dat juist als ik de QC3 lader aangesloten heb.
Edit:

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 22-07-2017 11:19 ]
Volgens mij alleen als je hem uitzet na het inpluggen, als hij al uit is een je stopt dan de stekker erin gaat hij automatisch opstarten, terwijl ik hem uit wil laten. Dan moet ik hem handmatig nog een keer uitzetten.Donstil schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:55:
[...]
Dat werkt wel hoor.
Ik doe dat juist als ik de QC3 lader aangesloten heb.
Ik weet dat er bij QC altijd een verbinding tussen toestel en lader moet zijn, en dat gaat moeilijk als het toestel volledig uitstaat bij het inpluggen van de kabel. Bij het gebruik van een normale lader gaat de G6 ook aan dus het kan gewoon uit voorzorg zijn gedaan bij een toestel dat uit staat. Toestel weet namelijk niet wat er verbonden is, en bij QC bepaalt het toestel welk voltage hij op dat moment nodig heeft. En omdat QC met hogere voltages (kan) werken lijkt me dat wel een veilig systeem, al kan het dus ook wat vervelend zijnSvR schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 11:27:
[...]
Volgens mij alleen als je hem uitzet na het inpluggen, als hij al uit is een je stopt dan de stekker erin gaat hij automatisch opstarten, terwijl ik hem uit wil laten. Dan moet ik hem handmatig nog een keer uitzetten.
Zou ook wel verklaren waarom het andersom wel kan, dan is de lader namelijk al verbonden en kan ie dat laadschermpje wel open laten staan. Is ook maar een illusie van 'uit' want die verbinding moet er toch zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 22-07-2017 13:08 ]
Toestel is wel degelijk volledig uit. Dat is geen illusie hoorMusicAddict schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:07:
[...]
Ik weet dat er bij QC altijd een verbinding tussen toestel en lader moet zijn, en dat gaat moeilijk als het toestel volledig uitstaat bij het inpluggen van de kabel. Bij het gebruik van een normale lader gaat de G6 ook aan dus het kan gewoon uit voorzorg zijn gedaan bij een toestel dat uit staat. Toestel weet namelijk niet wat er verbonden is, en bij QC bepaalt het toestel welk voltage hij op dat moment nodig heeft. En omdat QC met hogere voltages (kan) werken lijkt me dat wel een veilig systeem, al kan het dus ook wat vervelend zijn![]()
Zou ook wel verklaren waarom het andersom wel kan, dan is de lader namelijk al verbonden en kan ie dat laadschermpje wel open laten staan. Is ook maar een illusie van 'uit' want die verbinding moet er toch zijn.
Verder kan wat jij hierboven beschrijft prima in het laad circuit zitten. Daar heb je toch geen software binnen android voor nodig zou je zeggen.
Ik ben af en toe last van een weigerende auto rotate. In YouTube, of in de dumpert app wil hij vaak niet direct naar landscape als ik de telefoon omdraai. Met mensen hier last van, is het ergens te calibreren misschien?
* Niet kunnen laden bij uitstaan? Misschien kan het dan geen checks uitvoeren.. Zoals connector vochtig dus ik laad niet, bijvoorbeeld?SvR schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:43:
En paar dingen die een tikje tegen vallen op de g6 tov mijn Samsung s6 en huawei p9 zijn:
* dubbelklikken kan met een omweg. Nova Launcher instellingen > Geavanceerd (helemaal onder eerste scherm) > Vergrendelings methode ( helemaal onderaan)
Daar heb je 2 keuzes om met dubbelklik op scherm, bij eerste MOET je weer unlocken met pin, bij 2de wordt achtergrondlicht uitgezet om je indruk te geven dat het uit staat en na paar seconden is het echt uit en kun je weer aan zetten met dubbelklik.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik dacht dat het niet werkte...Maar die paar sec. zijn er 20mucuracat schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:12:
[...]
* dubbelklikken kan met een omweg. Nova Launcher instellingen > Geavanceerd (helemaal onder eerste scherm) > Vergrendelings methode ( helemaal onderaan)
Daar heb je 2 keuzes om met dubbelklik op scherm, bij eerste MOET je weer unlocken met pin, bij 2de wordt achtergrondlicht uitgezet om je indruk te geven dat het uit staat en na paar seconden is het echt uit en kun je weer aan zetten met dubbelklik.

Is die tijd ook nog anders(korter) in te stellen?
Huh? als je text leest, staat er:RvD86 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:59:
[...]
Ik dacht dat het niet werkte...Maar die paar sec. zijn er 20![]()
Is die tijd ook nog anders(korter) in te stellen?
Wachttijd
Toont 5 seconden een zwart scherm.......
Misschien herstart of zo? Of voor je gevoel duurt het lang? Hoe zag je dat? als je het niet aanraakt ziet het er gewoon zwart uit (zit nu in een omgeving met licht, dan valt het al niet op)
Alleen als je scherm aanraakt, zie je knopjes onderaan naar boven schuiven. Dan duurt het lang ja (misschien gaat het na aanraken scherm weer uit naar gelang je scherm aan tijd ingesteld hebt.)
Ik vind het wel een goed workaround. Dat het niet kan heeft te maken met Android zelf. Sinds versie 6 dacht ik. Ivm veiligheid.
Ik heb always on display aanstaan.mucuracat schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:12:
[...]
Huh? als je text leest, staat er:
Wachttijd
Toont 5 seconden een zwart scherm.......
Misschien herstart of zo? Of voor je gevoel duurt het lang? Hoe zag je dat? als je het niet aanraakt ziet het er gewoon zwart uit (zit nu in een omgeving met licht, dan valt het al niet op)
Alleen als je scherm aanraakt, zie je knopjes onderaan naar boven schuiven. Dan duurt het lang ja (misschien gaat het na aanraken scherm weer uit naar gelang je scherm aan tijd ingesteld hebt.)
Ik vind het wel een goed workaround. Dat het niet kan heeft te maken met Android zelf. Sinds versie 6 dacht ik. Ivm veiligheid.
Dus als de telefoon vergrendeld dan komt de klok van het always on display in beeld.
Dit duurt 20 sec..(als ik het scherm niet aanraak)
Even een vraagje. Ik krijg een melding in de notificatiebalk als ik bel en de andere partij neemt niet op. De melding geeft aan, oproepbeheer en ik kan dan een sms/audio bericht naar die persoon sturen.
Kan dat ergens uitgezet worden? Ik heb al gezocht bij oproep e.d. maar kan niks vinden
Kan dat ergens uitgezet worden? Ik heb al gezocht bij oproep e.d. maar kan niks vinden
Oo.. op die fietsRvD86 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:30:
[...]
Ik heb always on display aanstaan.
Dus als de telefoon vergrendeld dan komt de klok van het always on display in beeld.
Dit duurt 20 sec..(als ik het scherm niet aanraak)
Met de LG heb ik soms dat ik pas alle notifications binnen krijg (echt allemaal na elkaar op enkele seconden, alsof ze nu pas binnen komen.) als ik het scherm aanzet en unlock.
Het lijkt alsof hij de hele tijd geen internet toegang heeft gehad.
Toestel is zowel via 4G als Wifi verbonden met internet.
Iemand anders dit probleem?
[ Voor 12% gewijzigd door BlackShadow op 24-07-2017 12:32 ]
Af en toe, volgens mij is dit Doze gedragBlackShadow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:32:
Met de LG heb ik soms dat ik pas alle notifications binnen krijg (echt allemaal na elkaar op enkele seconden, alsof ze nu pas binnen komen.) als ik het scherm aanzet en unlock.
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb Gmail al op de whitelist gezet en wordt dus niet in slaap gebracht door 'doze' maar maakt geen enkel verschil. Pas als ik het scherm aanzet komen de mailtjes achter elkaar binnen. Zeer irritant.BlackShadow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:32:
Ik had dit ook met Gmail,of nou ja met het 2de mail account in Gmail van microsoft een ouderwetse @ msn.com.Pierre_nr1 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:01:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb Gmail al op de whitelist gezet en wordt dus niet in slaap gebracht door 'doze' maar maakt geen enkel verschil. Pas als ik het scherm aanzet komen de mailtjes achter elkaar binnen. Zeer irritant.
Mijn Gmail account is puur en alleen voor online backup en playstore.
Op mijn Nexus 5X krijg ik wel direct m'n mail binnen van mijn @ msn.com
Dus daarop gekeken naar de instellingen.
Hier had ik bij de instellingen van msn.com bij synchronisatiefrequentie automatisch (push) optie aanstaan.
Deze optie krijg je niet als je zegmaar mail account automatisch toevoegt.
Kortste wat ik kon kiezen was "elke 15 minuten"
Naar ff wat zoeken zag ik dat op m'n nexus 5X de msn account met "Gmail exchange" was aangemeld bij accounts en synchronisatie ipv "persoonlijk (imap)".
Gmail exchange uit de app store geplukt.
Handmatig mijn msn account toegevoegd bij Gmail,en voila,heb nu de optie voor "automatisch (push)"
Nu krijg ik m'n mailtjes bijna direct binnen ipv als ik het scherm open.
En heb nu ook Gmail op de whitelist gezet,thanks voor de tipRazer schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:43:
[...]
Af en toe, volgens mij is dit Doze gedragHeb het ook op andere Nougat toestellen gehad, merk op de G6 geen ander gedrag als op S8 / OP5. Je zou wat apps kunnen whitelisten.
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Zoals ik drie post boven jou al poste, opladen terwijl hij uitstaat kan gewoon.mucuracat schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:12:
[...]
* Niet kunnen laden bij uitstaan? Misschien kan het dan geen checks uitvoeren.. Zoals connector vochtig dus ik laad niet, bijvoorbeeld?
Een toestel eerst uit zetten en dan laden kan niet, waarom je dat zou willen is echter een tweede.
Ach wat ik vaak deed was 's Avonds toestel uitzetten of als hij leeg was uit laten en dan opladen, dan nam hij geen batterij en werd ik ook niet gestoord tot in de ochtend.Donstil schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:13:
[...]
Zoals ik drie post boven jou al poste, opladen terwijl hij uitstaat kan gewoon.
Een toestel eerst uit zetten en dan laden kan niet, waarom je dat zou willen is echter een tweede.
Nu moet ik er dan aan denken hem alsnog met de hand uit te zetten, aangezien je ook geen poweroff schema aan kan maken.
Geen drama maar wel een detail.
Mijn oude S6 kon trouwens prima quick charge doen terwijl hij uit stond.
Deze doet ook Qc2.0&3.0 terwijl hij uit staat al ligt dat wel aan je oplader.SvR schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:59:
[...]
Ach wat ik vaak deed was 's Avonds toestel uitzetten of als hij leeg was uit laten en dan opladen, dan nam hij geen batterij en werd ik ook niet gestoord tot in de ochtend.
Nu moet ik er dan aan denken hem alsnog met de hand uit te zetten, aangezien je ook geen poweroff schema aan kan maken.
Geen drama maar wel een detail.
Mijn oude S6 kon trouwens prima quick charge doen terwijl hij uit stond.
Als het je alleen gaat om "niet gestoord worden" dan zou je nog naar een app met een schema kunnen kijken. Eentje welke het toestel op flight modus zet en er weer af haalt bijvoorbeeld. Dan heb je precies dezelfde uitwerking als een Poweroff schema of een handmatige shutdown.
Hmm, je noemt nu juist het punt waar ik enorm blij mee ben. De knop achter werkt perfect en ik hoef mijn vinger er maar een miliseconde op te laten rusten of hij unlocked al.. En mocht hij op zijn rug liggen dan werkt knock-code perfect. Hoe ervaren anderen dat? Voor mij is dit tot nu toe de fijnste vingerafdrukscanner (en off/on-button) die ik ooit heb gebruiktSvR schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 09:43:
Double tap werkt inderdaad prima. De vingerafdruk is op zich ook niet verkeerd hoor, alleen is in mijn ervaring die van Huawei / Honor echt vele malen sneller. Die trilt ook niet, wat fijner is en het is niet óók een knop.paulklooster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:10:
[...]
Hmm, je noemt nu juist het punt waar ik enorm blij mee ben. De knop achter werkt perfect en ik hoef mijn vinger er maar een miliseconde op te laten rusten of hij unlocked al.. En mocht hij op zijn rug liggen dan werkt knock-code perfect. Hoe ervaren anderen dat? Voor mij is dit tot nu toe de fijnste vingerafdrukscanner (en off/on-button) die ik ooit heb gebruikt
Moet zo nu en dan twee keer scannen om binnen te komen en bij de Honor is iedere minimale aanraking gelijk unlocken. Persoonlijk had ik hem ook liever voorop gehad maar ja dat is een keuze en was op voorhand bekend.
Ja en ik heb dus ervaring met de Z5 Premium, daar zat de reader in de ontgrendelknop. heel leuk, maar eigenlijk een te klein oppervlak om super snel te werken. na een paar x niet werken heb ik dat ook uitgezet. Terwijl ik nu niet meer zonder kan vind de locatie ook prettig(wel ff wennen, maar ik zit nu ook telkens de knop te zoeken op niet G6 telefoosSvR schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:24:
[...]
Double tap werkt inderdaad prima. De vingerafdruk is op zich ook niet verkeerd hoor, alleen is in mijn ervaring die van Huawei / Honor echt vele malen sneller. Die trilt ook niet, wat fijner is en het is niet óók een knop.
Moet zo nu en dan twee keer scannen om binnen te komen en bij de Honor is iedere minimale aanraking gelijk unlocken. Persoonlijk had ik hem ook liever voorop gehad maar ja dat is een keuze en was op voorhand bekend.
Ik snap het probleem ook niet echt. Hij unlockt echt vet snel in een paar milliseconden. Ik denk dat je je vinger niet echt goed geregistreerd hebt als het niet snel genoeg werkt.paulklooster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:10:
[...]
Hmm, je noemt nu juist het punt waar ik enorm blij mee ben. De knop achter werkt perfect en ik hoef mijn vinger er maar een miliseconde op te laten rusten of hij unlocked al.. En mocht hij op zijn rug liggen dan werkt knock-code perfect. Hoe ervaren anderen dat? Voor mij is dit tot nu toe de fijnste vingerafdrukscanner (en off/on-button) die ik ooit heb gebruikt
Een tip: Registreer 1 vinger 2 keer, met andere gedeeltes van je vinger. Een beetje schuin erop doet het dan ook gewoon!
ik begrijp het wel. heb dezelfde ervaring alleen ervaar ik de scanner van de g6 niet als traag. in vergelijking met een huawei (in mijn geval een mate 9) delft die alleen wel het onderspit..royco85 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:31:
[...]
Ik snap het probleem ook niet echt. Hij unlockt echt vet snel in een paar milliseconden. Ik denk dat je je vinger niet echt goed geregistreerd hebt als het niet snel genoeg werkt.
Een tip: Registreer 1 vinger 2 keer, met andere gedeeltes van je vinger. Een beetje schuin erop doet het dan ook gewoon!
Ik snap het opzich wel, als je beter gewend bent dan kan hij wat traag aanvoelen idd.royco85 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:31:
[...]
Ik snap het probleem ook niet echt. Hij unlockt echt vet snel in een paar milliseconden. Ik denk dat je je vinger niet echt goed geregistreerd hebt als het niet snel genoeg werkt.
Zo kom ik van de iPhone 7+ en die sensor is geweldig, daarbij is de G6 wat aan de langzame kant.
Kom je echter van de S8 dan is de G6 weer super vlot
Ik heb een paar pagina's terug gelezen dat 4G+ werkt bij de eglobal toestellen.
Waaraan kan je dit zien? Komt er een + bij de 4 G te staan? Zou hier in Nijmegen 4G+ moeten kunnen krijgen bij Vodafone.
Waaraan kan je dit zien? Komt er een + bij de 4 G te staan? Zou hier in Nijmegen 4G+ moeten kunnen krijgen bij Vodafone.
Misschien is het handig om eerst de dekkingskaart te bekijken. Want als Vodafone het niet uitzend, kan je telefoon nog zo geweldig zijn, maar dan heb je toch geen 4G+.Toniii schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:50:
https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml
Iemand die deze vraag wel zou kunnen beantwoorden?brammetje1994 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:10:
[...]
Misschien is het handig om eerst de dekkingskaart te bekijken. Want als Vodafone het niet uitzend, kan je telefoon nog zo geweldig zijn, maar dan heb je toch geen 4G+.
https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml
Het kan niet zo moeilijk zijn om de link even te klikken? Je kan daar kijken of je wel/geen 4G dekking hebt. Niet heel Nijmegen heeft dekking, dus dat is de eerste plaats om te kijken.Toniii schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:07:
[...]
Iemand die deze vraag wel zou kunnen beantwoorden?

Om het nog gemakkelijker te maken. Donker is 4G+ en licht is 4G.
De telefoon ondersteund gewoon 1800 en 800 banden, waar Vodafone op werkt met 4G(+).
[ Voor 13% gewijzigd door brammetje1994 op 25-07-2017 20:16 ]
3
Links naast signaal komt een 4g+ icoontje te staan
Ken ff geen foto uploaden van mn smartphone?
4G + werkt in nijmegen iig voor t-mobileToniii schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:50:

[ Voor 13% gewijzigd door darksoul1 op 25-07-2017 22:09 . Reden: foto ]
Bedankt voor je antwoord, hier kan ik tenminste wat meedarksoul1 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:47:
3
[...]
4G + werkt in nijmegen iig voor t-mobile
[afbeelding]
Weet iemand waarom Bluetooth zoveel geheugen gebruikt terwijl Bluetooth permanent gewoon uitstaat?
Vanmorgen had ik dit,zie foto

Na een reboot van de phone staat bluetooth niet meer in geheugengebruik.
En de rest van de dag ook niet.
Alleen als ik smorgens de boel check staat het er weer tussen.
Heb al naar de rechten van apps gekeken,en geen een heeft rechten voor bluetooth.
Voor de rest trekt het ook geen batterij leeg ofzo.
Gisterochtend was het rond 300mb,ook reboot gedaan,en geheugengebruik weer leeg.
Toen dacht ik nja zal wel
Totdat ik dit weer vanmorgen zag.
Iemand enig idee?
Vanmorgen had ik dit,zie foto

Na een reboot van de phone staat bluetooth niet meer in geheugengebruik.
En de rest van de dag ook niet.
Alleen als ik smorgens de boel check staat het er weer tussen.
Heb al naar de rechten van apps gekeken,en geen een heeft rechten voor bluetooth.
Voor de rest trekt het ook geen batterij leeg ofzo.
Gisterochtend was het rond 300mb,ook reboot gedaan,en geheugengebruik weer leeg.
Toen dacht ik nja zal wel
Totdat ik dit weer vanmorgen zag.
Iemand enig idee?
Bij mij staat bluetooth altijd aan, want ik luister veel podcasts in de auto.darksoul1 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:09:
Weet iemand waarom Bluetooth zoveel geheugen gebruikt terwijl Bluetooth permanent gewoon uitstaat?
Iemand enig idee?
Ik heb 10 MB met een max van 21 MB.
Wellicht gewoon aanzetten?
Simpel vraagje, waar het vinden van het antwoord toch wel lastig blijkt te zijn).
Is de Lg G6 te gebruiken met een magnetic mount in de auto? Dus zonder het plakken van een ijzeren paatje op de achterkant, of in het hoesje?
Is de Lg G6 te gebruiken met een magnetic mount in de auto? Dus zonder het plakken van een ijzeren paatje op de achterkant, of in het hoesje?
Aanstaan? batterij verbruik gaat dan iets omhoog, lijkt me.it0 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:45:
[...]
Bij mij staat bluetooth altijd aan, want ik luister veel podcasts in de auto.
Ik heb 10 MB met een max van 21 MB.
Wellicht gewoon aanzetten?
Misschien een app installeren om Bluetooth niet mee te starten. Het is gewoon in achtergrond aanwezig en dus gebruikt het geheugen.
Van het weekend de LG quick cover gekocht voor mijn telefoon. Nu blijkt het always-on scherm niet meer te werken icm met het hoesje. Zo heb je lekker veel aan het doorzichtige frontje.. Op alle reclame afbeeldingen zie je dit hoesje ook met het always on display aan.
Met LG gemaild, die geven toe dat het niet werkt, maar ze geven vooralsnog niet aan dat ze er wat aan gaan doen.
Met LG gemaild, die geven toe dat het niet werkt, maar ze geven vooralsnog niet aan dat ze er wat aan gaan doen.
Verwijderd
Even testen met een simpele koelkast/whiteboard magneet zou je het antwoord moeten geven.PROnline schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:46:
Simpel vraagje, waar het vinden van het antwoord toch wel lastig blijkt te zijn).
De Us lg g6 iig niet, die heeft wireless charging:PROnline schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:46:
https://youtu.be/Bavh96FXjTs
Leuk filmpje om te zien hoe die de achterkant losmaakt!
Vind het ook wel wat hebben zo'n clear achterkant.
[ Voor 5% gewijzigd door lennertvdkort op 26-07-2017 11:11 ]
Bij mijn Eglobal toestel komt er idd 4g+ te staan als ik op Vodafone 4g+ zit.Toniii schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:50:
Heeft iemand ook Tele2? Op hun site melden ze 4g+ te hebben. Maar ik heb het nog niet gehad op m'n toestel van eglobal. Sinds 2 dagen nu Tele2 en woon in Amsterdam.
Ik heb een Tele2 Unlimited data abonnement, en er staat 4g bovenin aangegeven, geen 4g+ dus. Snelheden via Speedtest varieren van 15/20 tot 100/30 Mbit, afhankelijk van de gekozen server. Binnenshuis gemeten, omg. Den Haag, en vol bereik2Swift schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:39:
Heeft iemand ook Tele2? Op hun site melden ze 4g+ te hebben. Maar ik heb het nog niet gehad op m'n toestel van eglobal. Sinds 2 dagen nu Tele2 en woon in Amsterdam.
Bij mij binnen en buiten maximaal 50Mbit. Was bij KPN wel meer in verleden.Pierre_nr1 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:02:
[...]
Ik heb een Tele2 Unlimited data abonnement, en er staat 4g bovenin aangegeven, geen 4g+ dus. Snelheden via Speedtest varieren van 15/20 tot 100/30 Mbit, afhankelijk van de gekozen server. Binnenshuis gemeten, omg. Den Haag, en vol bereik
Welke versie van de G6 heb je?2Swift schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:13:
[...]
Bij mij binnen en buiten maximaal 50Mbit. Was bij KPN wel meer in verleden.
Dat werkt inderdaad een beetje. Alleen kan je hem dan daarna volgens mij niet met de vingerafdruk ontgrendelen.mucuracat schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:12:
[...]
Ik las op Reddit dat de CIS versie van de H870DS gisteren een OTA met de security-patch van juli heeft gehad. Iemand deze security-patch al binnen op een TWN of SEA versie?
Die kun je eventueel wel zelf handmatig flashen over een TWN versie.ChopTheWood schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:59:
Ik las op Reddit dat de CIS versie van de H870DS gisteren een OTA met de security-patch van juli heeft gehad. Iemand deze security-patch al binnen op een TWN of SEA versie?
Heb hem nog niet voorbij zien komen.
Nope nog altijd v10c-twn-xx hier. Na de eerste update geen nieuwe versies meer gekregen.ChopTheWood schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:59:
Hopelijk snel een KDZ beschikbaar van CIS versie dan ga ik mijn TWN maar eens omtoveren naar een CIS rom.
Daar heb ik ook wel oren naar.Razer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:27:
Hopelijk snel een KDZ beschikbaar van CIS versie dan ga ik mijn TWN maar eens omtoveren naar een CIS rom.
Zodra je iets gevonden heb hoor ik (Of wij) het uiteraard graag.
pardon my ignorance, maar waarom zou je dat willen? wat is het verschil?Razer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:27:
Nieuwere versie, 3 maanden nieuwere ROM, nieuwe security patches, nieuwe optimalisaties. Daarbij is de CIS regio een Europese regio (Rusland) en zitten we nu op een TWN versie welke speciaal voor Hong Kong is. Slechter gaat het er niet op worden. Daarbij is het modelnummer identiek ook H870DS en kun je er zelf altijd de nieuwste rom op flashen regio maakt niet uit in principe. Echter gaat dit alleen zodra de KDZ (full image) beschikbaar is. Die heb ik helaas nog niet gespot.rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:53:
[...]
pardon my ignorance, maar waarom zou je dat willen? wat is het verschil?
Dit alleen is al reden genoegRazer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:05:
nieuwe security patches
En zo is het. Ik flash regelmatig andere firmware versies op zowel mijn V20 en G6. Waarom? Omdat het kan en net als @Razer zegt, nieuwe versie en ook software verschillen. Op de TWN b.v. Is geen VoLTE optie aanwezig, op de SEA versie weer wel. Op het moment dat de CIS versie beschikbaar is, flash ik deze.Razer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:05:
[...]
Nieuwere versie, 3 maanden nieuwere ROM, nieuwe security patches, nieuwe optimalisaties. Daarbij is de CIS regio een Europese regio (Rusland) en zitten we nu op een TWN versie welke speciaal voor Hong Kong is. Slechter gaat het er niet op worden. Daarbij is het modelnummer identiek ook H870DS en kun je er zelf altijd de nieuwste rom op flashen regio maakt niet uit in principe. Echter gaat dit alleen zodra de KDZ (full image) beschikbaar is. Die heb ik helaas nog niet gespot.
Heb je toevallig een handleiding hoe je een KDZ flashed?Razer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:05:
[...]
Nieuwere versie, 3 maanden nieuwere ROM, nieuwe security patches, nieuwe optimalisaties. Daarbij is de CIS regio een Europese regio (Rusland) en zitten we nu op een TWN versie welke speciaal voor Hong Kong is. Slechter gaat het er niet op worden. Daarbij is het modelnummer identiek ook H870DS en kun je er zelf altijd de nieuwste rom op flashen regio maakt niet uit in principe. Echter gaat dit alleen zodra de KDZ (full image) beschikbaar is. Die heb ik helaas nog niet gespot.
Ik zie online dat dit moet met LG Flash Tool maar goeie uitleg is schaars.
ok, ik heb even gegoogled: om een andere ROM te draaien hoeft je toestel niet geroot te zijn (dat kan nog niet bij de H870DS) maar je bootloader moet wel unlocked zijn. Maar volgens mij kan dat ook niet met de H870DS: zie: https://forum.xda-develop...ootloader-unlock-t3614719
Dus maak ik hieruit op dat iedereen met een H870DS pech zou hebben maar volgens @ChopTheWood vergis ik me dus?
Dus maak ik hieruit op dat iedereen met een H870DS pech zou hebben maar volgens @ChopTheWood vergis ik me dus?
Bootloader unlock is niet nodig als je blijft bij een originele firmware dacht ik.rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:35:
ok, ik heb even gegoogled: om een andere ROM te draaien hoeft je toestel niet geroot te zijn (dat kan nog niet bij de H870DS) maar je bootloader moet wel unlocked zijn. Maar volgens mij kan dat ook niet met de H870DS: zie: https://forum.xda-develop...ootloader-unlock-t3614719
Althans zo is het bij alle andere android toestellen.
LGUP is je vriend, veel tutorials voor 
Uiteraard is er geen BL unlock benodigd. Je blijft gewoon 100% stock, alleen andere regio.
Uiteraard is er geen BL unlock benodigd. Je blijft gewoon 100% stock, alleen andere regio.
[ Voor 52% gewijzigd door Razer op 27-07-2017 14:49 ]
Je kunt originele firmwares uit andere regio's flashen, maar deze moeten wel voor hetzelfde model toestel (H870DS) zijn. Voor custom roms is inderdaad wel een bootloader unlock nodig, maar die is voor de dual-sim variant helaas niet beschikbaar.rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:35:
Nais. DankeRazer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:49:
LGUP is je vriend
Is dit niet wat je zoekt? http://downloads.codefi.re/autoprime/LG/LG_G6/H870DSPierre_nr1 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:56:
[...]
En zo is het. Ik flash regelmatig andere firmware versies op zowel mijn V20 en G6. Waarom? Omdat het kan en net als @Razer zegt, nieuwe versie en ook software verschillen. Op de TWN b.v. Is geen VoLTE optie aanwezig, op de SEA versie weer wel. Op het moment dat de CIS versie beschikbaar is, flash ik deze.
de laatste in het rijtje dus
Die heb ik toevallig ook net gedownload. Die ga ik zo proberen te flashen om vervolgens mogelijk OTA te updaten.rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:07:
[...]
Is dit niet wat je zoekt? http://downloads.codefi.re/autoprime/LG/LG_G6/H870DS
Maar als ik het goed begrijp raak je dus alles kwijt. Dus eerst een LG backup maken, flashen en weer alles terug zetten toch?Donstil schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:08:
[...]
Die heb ik toevallig ook net gedownload. Die ga ik zo proberen te flashen om vervolgens mogelijk OTA te updaten.
en die LG backup, is die zo slim om niet alleen de apps zelf, maar ook alle instellingen, accounts, behaalde resultaten in games etc over te zetten?
Laat even weten hoe het is gegaan!
Dit was ook mijn idee, maar vanavond pas tijd, mocht dit lukken let me know dan hoeven we niet op de KDZ te wachtenDonstil schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:08:
[...]
Die heb ik toevallig ook net gedownload. Die ga ik zo proberen te flashen om vervolgens mogelijk OTA te updaten.
Al je data blijft behouden... Echter is een backup altijd verstandig om te maken.rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:14:
[...]
Maar als ik het goed begrijp raak je dus alles kwijt. Dus eerst een LG backup maken, flashen en weer alles terug zetten toch?
en die LG backup, is die zo slim om niet alleen de apps zelf, maar ook alle instellingen, accounts, behaalde resultaten in games etc over te zetten?
Op G3/G4/G5 nog nooit data verloren gegaan met een KDZ.
Ik heb toevallig wat eerder weekend dus ga ervoorRazer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Dit was ook mijn idee, maar vanavond pas tijd, mocht dit lukken let me know dan hoeven we niet op de KDZ te wachten
Eigenlijk zit alles bij mij wel in de cloud omdat ik vaak van phone wissel. Dus meestal is flashen of overstappen geen probleem. Ik maak dan ook geen backup ofz (alleen ff van mijn Whatsapp geschiedenis)rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:14:
[...]
Maar als ik het goed begrijp raak je dus alles kwijt. Dus eerst een LG backup maken, flashen en weer alles terug zetten toch?
Ik zie dat de eerste stable custom rom uit is, "fulmics" gebaseerd op stock LG rom dus alles werkt. Op de G4 was en is dit een van de populairste roms. https://forum.xda-develop...-1-0-v10n-tweaks-t3642043
Nu snap ik het helemaal niet meer, ik link toch net naar de KDZ, dus hij is er toch al?!Razer schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Dit was ook mijn idee, maar vanavond pas tijd, mocht dit lukken let me know dan hoeven we niet op de KDZ te wachten
Prima, een backup voor de zekerheid maar de gegevens blijven wel behouden, dat scheelt toch een paar uur instellingen terug zetten...Al je data blijft behouden... Echter is een backup altijd verstandig om te maken.
Op G3/G4/G5 nog nooit data verloren gegaan met een KDZ.
Maar dat is dus eigenlijk geen issue want de gegevens gaan dus niet verloren.Eigenlijk zit alles bij mij wel in de cloud omdat ik vaak van phone wissel. Dus meestal is flashen of overstappen geen probleem. Ik maak dan ook geen backup ofz (alleen ff van mijn Whatsapp geschiedenis)
tof voor de EU versie bezitters maar dus helaas nog niet bruikbaar voor de "DS" mensen.Ik zie dat de eerste stable custom rom uit is, "fulmics" gebaseerd op stock LG rom dus alles werkt. Op de G4 was en is dit een van de populairste roms. https://forum.xda-develop...-1-0-v10n-tweaks-t3642043
Geeft niet, de KDZ die jij post (en ik nu op dit moment aan het flashen ben) is nog gebaseerd op een oudere versie. Zal wel de versie met April security zijn oid. Die moet je dus OTA nog updaten naar de huidige versie. Van die huidige versie is nog geen KDZ.rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:29:
[...]
Nu snap ik het helemaal niet meer, ik link toch net naar de KDZ, dus hij is er toch al?!
Ik had deze een poosje geleden al gedownload, maar toch bedankt.rommelkast schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:07:
[...]
Is dit niet wat je zoekt? http://downloads.codefi.re/autoprime/LG/LG_G6/H870DS
de laatste in het rijtje dus
Ik weet dat op mijn V20 een OTA niet lukt als je een firmware van een andere regio hebt geinstalleerd, dat kan alleen met de originele. Ik ben benieuwd of dat voor de G6 net zo is.
Nou daar twijfelde ik nog aan, het gaat hier niet om Rooten & Custom rom's namelijk maar om originele roms zonder root.mucuracat schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:34:
Rooten en Rom?
[LG G6] Rooten & Custom ROM's
Wordt druk met roms hier
Het gaat hier om originele roms, en niet over rooten en custom roms.mucuracat schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:34:
Rooten en Rom?
[LG G6] Rooten & Custom ROM's
Wordt druk met roms hier
Tegelijk @Donstil
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre_nr1 op 27-07-2017 15:37 ]
Mijn KDZ flash is inmiddels klaar. Ik heb uiteindelijk (Na de tip van Roy1985) LGUP gebruikt maar wel i.c.m. Uppercut.
Als je UPPERCUT, LGUP, LG G5 Files & LG USB Drivers download uit de XDA post hierboven heb je alles wat je nodig hebt om de eerder geposte KDZ te flashen.
Let er wel even op dat het toestel toch leeg gaat als je de Upgrade functie gebruikt. Mogelijk wijkt deze KDZ te veel af om een dirty flash te doen.
Ik heb verder nog geen OTA beschikbaar.
Als je UPPERCUT, LGUP, LG G5 Files & LG USB Drivers download uit de XDA post hierboven heb je alles wat je nodig hebt om de eerder geposte KDZ te flashen.
Let er wel even op dat het toestel toch leeg gaat als je de Upgrade functie gebruikt. Mogelijk wijkt deze KDZ te veel af om een dirty flash te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 27-07-2017 15:47 ]
Ben benieuwd of die OTA er komt en of deze ook überhaupt gaat updaten. Bij de V20 werkt dat in ieder geval niet. Wat staat er bij Software versie?Donstil schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:45:
Mijn KDZ flash is inmiddels klaar. Ik heb uiteindelijk (Na de tip van Roy1985) LGUP gebruikt maar wel i.c.m. Uppercut.
Is VoLTE aanwezig in deze versie?
Benieuwd of je nu OTA krijgt, mocht die er die zijn probeer eens via LG Bridge een update beschikbaar isDonstil schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:45:
Werkt dat ook niet als je een volledig officiele KDZ Flashed?Pierre_nr1 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:52:
[...]
Ben benieuwd of die OTA er komt en of deze ook überhaupt gaat updaten. Bij de V20 werkt dat in ieder geval niet. Wat staat er bij Software versie?
Is VoLTE aanwezig in deze versie?
Want nu is er niets aangepast aan mijn toestel.
Zover ik kan zien geen VoLTE.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic