Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

LG heeft de langverwachte G6 aangekondigd, zijn nieuwe topsmartphone met een schermdiagonaal van 5,7" en een resolutie van 2880x1440 pixels. Het toestel is bestand tegen water en stof, en beschikt over een Snapdragon 821-soc van Qualcomm.

Volgens LG, dat de G6 tijdens het Mobile World Congress toont, heeft het 5,7"-scherm een 2:1-verhouding, iets dat niet gebruikelijk is bij smartphones. Ook wijst LG erop dat de nieuwe G6 dunne bezels heeft, met een scherm-tot-oppervlakteverhouding van 80 procent. De Snapdragon 821-soc is het hart van de smartphone, en deze wordt bijgestaan door 4GB ram. Voor opslag is er 32GB aanwezig, dat uitgebreid kan worden met micro-sd-kaartjes.

Er bevinden zich aan de achterkant van de G6 twee camera's, en deze schieten foto's met 13 megapixel. Een van de camera's heeft een groothoeklens met een beeldhoek van 125 graden en een diafragma van f/2.4. De andere camera heeft een beeldhoek van 71 graden, wat overeenkomt met de meeste smartphones. Deze reguliere camera heeft een diafragma van f/1.8 en is voorzien van beeldstabilisatie. De frontcamera heeft een 5-megapixelresolutie, een diafragma van f/2.2 en een beeldhoek van 100 graden.

Volgens LG is het mogelijk om foto's in een 1:1-verhouding te maken, en deze eigenschap is onder andere bedoeld voor sociale media zoals Snapchat en Instagram. Met de ingebouwde software is het ook mogelijk om foto's te combineren in gif'jes.

De G6 draait op Android 7.0, met daarop LG's eigen interface. Assistant, de spraak- en informatiedienst van Google, maakt ook onderdeel uit van de software. De accu heeft een capaciteit van 3300mAh, en dat is iets meer dan bij de G5, die het met een capaciteit van 2800mAh moet doen. Voor opladen kan een usb-c-kabel worden gebruikt. Er is ondersteuning voor Quick Charge 3.0-snelladen.

De behuizing is gebouwd op basis van aluminium en is bestand tegen water en stof. Dat wordt bevestigd door de IP68-specificering, die stelt dat de G6 volledig tegen stof moet kunnen en tot een half uur lang, maximaal anderhalf meter onder water kan blijven.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.0
SkinUX
CPUQualcomm® Snapdragon™ 821
GPUQualcomm® Adreno™ 530 GPU
RAM4 GB LPDDR4
ROM32 GB (Uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.2, NFC, GPS, GLONASS, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac
AansluitingenUSB3.0 Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenVingerafdruksensor (op achterkant), versnellingsmeter, gyro, nabijheid, kompas, barometer, kleurenspectrum
Scherm18:9, 5,7" 2880x1440px
Front Camera5 MP, EIS, f/2.2, 1,12um
Back Camera (standaard)13 MP, OIS, EIS, f/1.8, 1.12um
Back Camera (Groothoek)13 MP, f/2,4, 1.12um
Accu3300 mAh (QC3.0)
KleurAstro black, Mystic White, Ice Platinum
Afmetingen148,9 × 71,9 × 7,9 mm
Gewicht163 g
Prijs€749,-
Release DatumBegin april
Bijzonderheden2:1 scherm en water en stofdicht (IP68-specificering)
AccessoiresOnbekend

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.027-02-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

• HaskoF
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-07 14:10
off topic: eerste bericht :)

On topic:
Zijn de prijzen en eventueel een Pre order bonus al bekend?
Bij de LG G5 was het de LG Friends CAM module gratis.

• greenlizzard
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:12
Toch wat duurder dan verwacht...

"The phone will hit the Korean market first on March 10. The price starts at 899,800 won (US$796.85)"
Bron: http://www.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20170227000749

Zal hier dus tussen de €749 en €799 gaan kosten.

[Voor 31% gewijzigd door greenlizzard op 27-02-2017 20:31]

• Alternative
  • Registratie: november 2008
  • Nu online
greenlizzard schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:27:
Toch wat duurder dan verwacht...

"The phone will hit the Korean market first on March 10. The price starts at 899,800 won (US$796.85)"
Bron: http://www.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20170227000749

Zal hier dus tussen de €749 en €799 gaan kosten.
Oei...toch maar even wachten dan op een toestel met betere specs/prijs.

• Dhr.Maassen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 25-07 22:40
HaskoF schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:07:
off topic: eerste bericht :)

On topic:
Zijn de prijzen en eventueel een Pre order bonus al bekend?
Bij de LG G5 was het de LG Friends CAM module gratis.
Ik heb lopen zoeken, maar kan niks hierover vinden!
Zal eerdaags toch bekend worden gemaakt, omdat hij eind maart in de winkels hoort te liggen.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15:50
Voor die prijs wacht ik liever even de S8 dan maar af, qua vormfactor zullen ze wel veel op elkaar lijken. Mocht ik de leaks natuurlijk geloven..

Persoonlijk had ik hem direct besteld voor 599 a 649 maar zolang niks bevestigd is wacht ik af vol hoop

[Voor 27% gewijzigd door Pukson op 28-02-2017 01:00]

Add me op Stadia: Gloogle

• Pukson
Kwam zojuist dit stukje tegen op Bright.nl, wordt dus begin april.

In april te koop, prijs nog vraagteken

De vraag is nog wanneer de G6 te koop is. LG heeft 'de ambitie' om hem begin april te lanceren. De grote rivaal, Samsung, heeft dan al zijn Galaxy S8 aangekondigd, maar dat toestel is mogelijk pas eind april verkrijgbaar.

De prijs van de LG G6 is nog een ‘discussiepunt’, zegt Peters. Maar volgens hem kunnen we verwachten dat de prijs in lijn met andere vlaggenschip-toestellen zal zijn. Om echt de strijd met Samsung en Huawei aan te gaan, zou LG in elk geval ervoor moeten zorgen dat hij niet duurder is dan de concurrentie.

• Mijndankisgroot
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 24-11-2017
Iets wat mij niet duidelijk is. Ik lees dat er wireless charging is en dat er een speciale dac is voor geluid. Nu heb ik begrepen dat deze exclusief zijn en niet beide tegelijk in het apparaat zit. Dus dat alleen amerika wireless charging krijgt en dat alleen bepaalde gebieden in Azië die speciale dac krijgen. Mijn vraag is dan ook, wat krijgen we dan in Nederland. Ik hoop toch echt niet geen van beiden? In dat geval zou dit een phone worden die meteen van mijn must have list afvalt en maybe als hij ergens in de budgetbin ligt op te pikken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22-10-2020
Mijndankisgroot schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:26:
Iets wat mij niet duidelijk is. Ik lees dat er wireless charging is en dat er een speciale dac is voor geluid. Nu heb ik begrepen dat deze exclusief zijn en niet beide tegelijk in het apparaat zit. Dus dat alleen amerika wireless charging krijgt en dat alleen bepaalde gebieden in Azië die speciale dac krijgen. Mijn vraag is dan ook, wat krijgen we dan in Nederland. Ik hoop toch echt niet geen van beiden? In dat geval zou dit een phone worden die meteen van mijn must have list afvalt en maybe als hij ergens in de budgetbin ligt op te pikken.
Zoals het er nu naar uitziet geen van beiden idd. Sucks, want met name de quad-dac had het toestel, voor mij althans, een stuk aantrekkelijker gemaakt..

• Alternative
  • Registratie: november 2008
  • Nu online
@pukson en @mijndankisgroot er is al gemeld in dit topic dat wij (in Nederland) geen van de mooie features krijgen. We mogen gewoon de hoofd/hoogste prijs gaan betalen voor een uitgekleed toestel.
gevalletje jammer maar helaas. Koop maar een s8...meer waar voor je geld ;)

• Mijndankisgroot
pfft dat is balen zeg. Ik zat wel ernaar uit te kijken met die speciale audio dac die mijn muziek (flac) nog zoveel meer zou verrijken. Echt jammer dat ze dat en die wireless charging niet in 1 ding gewoon gestopt hebben. Ik ben namelijk fervent gebruiker van beide opties. Ik denk dat ik dan maar nog gewoon lekker doorga met mijn galaxy s6 in dat geval. Deze krijgt binnenkort toch nog een update naar de nieuwste Andriod, dus ik kan nog wel lekker even vooruit met deze phone. Wellicht dat ik aan het eind van het jaar maar eens kijk of de phone voor een mooi prijsje vervangen kan worden!

[Voor 5% gewijzigd door Mijndankisgroot op 12-03-2017 22:24]

• Pukson
Alternative schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:55:
@pukson en @mijndankisgroot er is al gemeld in dit topic dat wij (in Nederland) geen van de mooie features krijgen. We mogen gewoon de hoofd/hoogste prijs gaan betalen voor een uitgekleed toestel.
gevalletje jammer maar helaas. Koop maar een s8...meer waar voor je geld ;)
Denk dat het toch nog even afwachten is, las zojuist dat Australië namelijk dezelfde SKU heeft als Azië dus een Quad-Dac. Ohja 6 april komt hij uit in VS aldus EVLeaks.

• Mijndankisgroot
Ik heb deze vraag gesteld middels een email naar het lg klantenservice en heb te horen gekregen dat de LG g6 geen van beide functies in Nederland zal hebben.

[Voor 6% gewijzigd door Mijndankisgroot op 13-03-2017 16:39]

• Wenzel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:03
750 Euro. Dit valt me een beetje tegen.
Bron: http://www.phonearena.com/news/LG-G6-price-unveiled_id91956

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:17

13art

Moderator Mobile
Mee eens. Gezien wat je er voor krijgt is het mijn inziens echt te hoog.
Terug naar de basis maar dan wel met een top prijs. Zou me niet verbazen als de prijs vrij snel zal gaan zakken.

...

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
De prijs van lg smartphones zakken meestal heel snel.

750 vind ik veel geld voor dit toestel.
Kun je beter voor de s8 gaan

• Pukson
Wel voor de duidelijkheid, wat een hoop mensen missen gezien de reactie op de frontpage. In Nederland althans bij T-Mobile wordt die geleverd met Quad-DAC gezien de product pagina op T-Mobile

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:42
Pukson schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:28:
Wel voor de duidelijkheid, wat een hoop mensen missen gezien de reactie op de frontpage. In Nederland althans bij T-Mobile wordt die geleverd met Quad-DAC gezien de product pagina op T-Mobile
Hier dus https://www.t-mobile.nl/lg/g6

• P107
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 02-01 15:37
Jammer dat die niet direct in grijs in NL komt. Vind die prachtig

• Pukson
Vind het sowieso jammer dat die eerst alleen bij T-Mobile komt. Wilde hem gewoon los kopen, wacht even af wat Samsung presteert qua levertijd dan.

Pukson schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:38:
Vind het sowieso jammer dat die eerst alleen bij T-Mobile komt.
Dat zal ook gewoon kunnen hoor.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Pukson
Voor degene die niet kunnen wachten, wel duur maar hier te bestellen uit Korea

https://goo.gl/mNwG5O

Kwam ik zojuist tegen via een YT video, deze persoon had hem daar besteld. Zo te lezen werkt hij in Nederland. Wel stuk duurder

• Carfanatic
Belsimpel heeft hem inmiddels op de website staan
https://www.belsimpel.nl/lg/lg-g6-platinum/abonnement

• Wenzel
Weet iemand wanneer G6 officieel naar Nederland komt?
Belsimpel heeft weer buitenlandse toestellen.
Wenzel schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:47:
Weet iemand wanneer G6 officieel naar Nederland komt?
Belsimpel heeft weer buitenlandse toestellen.
En je bron?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Wenzel
Dacht ik zo, omdat G6 officieel nog niet in Nederland verkrijgbaar is. Klopt het niet dan? Hoe komen ze er aan?

• Tutti-frutti
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Wenzel schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 09:13:
[...]

Dacht ik zo, omdat G6 officieel nog niet in Nederland verkrijgbaar is. Klopt het niet dan? Hoe komen ze er aan?
Ze zijn nog niet leverbaar. Je kan ze alleen bestellen icm t-mobile en dan is de levertijd 4 weken, al hoop ik dat hij iets sneller geleverd gaat worden. De zwarte heeft een mooie prijs icm abo 8)

[Voor 12% gewijzigd door Tutti-frutti op 01-04-2017 09:35]

4015Wp west (Dordrecht)

T-Mobile exclusive, dus ook leverancier... Worden ook dan gewoon daar ingekocht dunkt me.

• Silchas
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-06 08:35
De levertijd i.c.m. tmobile is inderdaad 4 weken. Voor andere providers ( Ben, hollandsnieuwe, KPN, Los toestel, Simyo, Tele2, Telfort, Vodafone, Ziggo ) staat 2-4 werkdagen.
Zie: https://www.belsimpel.nl/lg/lg-g6-black/abonnement

Heeft iemand al besteld?

• Wenzel
Kan inderdaad ook als los toestel besteld worden. Zwarte uitvoering 2-4 dagen levertijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-07 00:20
Heb sterk mijn twijfels of die 2-4 werkdagen wel kloppen bij Belsimpel, klantenservice kon me er ook niks over vertellen.

Begreep van een andere aanbieder dat de eerste leveringen alleen via T-Mobile kunnen komen, toestel is daar als eerste exclusief verkrijgbaar en dat er nog geen informatie is over de voorraad. Dus als Belsimpel 2-4 werkdagen claimt moeten ze die of inkopen bij T-Mobile, of uit het buitenland halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aeonis
De leverdatum bij Belsimpel is inmiddels bijgesteld naar 2 weken (voor alle providers)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

En nu naar 5-7 werkdagen bij Belsimpel.

En bij T-Mobile is hij nu te bestellen, direct leverbaar (zwarte). Zilvere lijkt nog niet goed in systeem te staan.
https://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/LG-G6-Zwart/mlgg6azw.html
480 euro in een keer (of 20 p.m.) bij een abonnement.
edit: en via cashbackxl 35 euro korting via de t-mobile site.

Dan is Belsimpel dus iets goedkoper (461 euro). Bij Belsimpel iets duurder geworden, 483 euro.

En bij T-Mobile heb je vanaf vandaag 5 euro samen-korting bij een GO-Abonnement, mits je met 2 anderen in een groep zit.

[Voor 45% gewijzigd door Tutti-frutti op 03-04-2017 10:52]

4015Wp west (Dordrecht)

• Carfanatic
Tutti-frutti schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:57:
En nu naar 5-7 werkdagen bij Belsimpel.

En bij T-Mobile is hij nu te bestellen, direct leverbaar (zwarte). Zilvere lijkt nog niet goed in systeem te staan.
https://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/LG-G6-Zwart/mlgg6azw.html
480 euro in een keer (of 20 p.m.) bij een abonnement.

Dan is Belsimpel dus iets goedkoper (461 euro). Bij Belsimpel iets duurder geworden, 483 euro.

En bij T-Mobile heb je vanaf vandaag 5 euro samen-korting bij een GO-Abonnement, mits je met 2 anderen in een groep zit.
oooh verlengen bij t-mobile wordt wel erg aantrekkelijk. ook bij een 1-jarig abo blijft de bijbetaalprijs rond de €480 :) stuk goedkoper ook dan een S8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aeonis
Mijne komt morgen binnen :9~

Voor de mensen met Vodafone i.c.m. T-mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis): https://www.t-mobile.nl/korting

Tot 7 april 5 euro korting op je abonnementsprijs bij T-mobile en geen aansluitkosten. Daarnaast betaalt T-mobile je telefoon/abonnement af, mocht je Vodafone abonnement nog lopen.

Anoniem: 34124

Aeonis schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:41:

Voor de mensen met Vodafone i.c.m. T-mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis): https://www.t-mobile.nl/korting

Tot 7 april 5 euro korting op je abonnementsprijs bij T-mobile en geen aansluitkosten. Daarnaast betaalt T-mobile je telefoon/abonnement af, mocht je Vodafone abonnement nog lopen.
Heerlijk vooruitzicht 😊

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Aeonis schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:41:

Jammer dat je dat voordeel niet kan pakken als je al bij T-Mobile zit. Hele goede deal met die 5+5e extra korting.

4015Wp west (Dordrecht)

• ChromeFR
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-07 03:02

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Weet iemand of de LG G6 T-mobile branded is als je 'm bij de webshop van T-mobile koopt?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

RutgerFR schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:43:
Weet iemand of de LG G6 T-mobile branded is als je 'm bij de webshop van T-mobile koopt?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als het een T-Mobile exclusive model betreft, wellicht dat de hardware dan toch anders is dan het standaard Europese model zonder quad-dac.
@Aeonis gaat het ons vast vertellen morgen :9

4015Wp west (Dordrecht)

• BlackFlower
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10-06-2017

BlackFlower

Slaapgebrek

Tutti-frutti schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:40:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Als het een T-Mobile exclusive model betreft, wellicht dat de hardware dan toch anders is dan het standaard Europese model zonder quad-dac.
@Aeonis gaat het ons vast vertellen morgen :9
Ben benieuwd idd, de prijs is erg laag namelijk.

Groetjes!

• H-S
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:41
RutgerFR schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:43:
Heb helemaal niks van T-Mobile gezien op de G6, ook niet bij het booten
Maar dat was ook zo bij de G4, na een tijd dat er een update kwam met T-Mobile meuk.

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Nu zeker interessant om te bestellen bij T-mobile!

[Voor 60% gewijzigd door ChromeFR op 04-04-2017 10:15]

• saturn21
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:39
Vanochtend bij T-mobile bestelt, en krijg net telefoontje dat ik hem in de winkel kan ophalen.

Ben benieuwd!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l'exemple?

De T-mobile chat beweert dat het toestel branded is... Zou het misschien zo zijn als ik 'm met mijn Tele2 simkaart gebruik dat hij dan unbranded blijft? Heb weleens gelezen dat de branding gepushed wordt door T-mobile.

Deze optie is namelijk goedkoper dan het toestel los aanschaffen. Ik kan ook bij iemand in de T-mobile Samen wat 5 euro per maand scheelt.

13,50*12 (1 jaar abbo)=162 euro + 484,24 (toestel) - 35 euro via CashbackXL = 611,24 euro (tegen 749 euro prijs los).

[Voor 3% gewijzigd door ChromeFR op 04-04-2017 12:16]

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:55

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

RutgerFR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:12:
De T-mobile chat beweert dat het toestel branded is... Zou het misschien zo zijn als ik 'm met mijn Tele2 simkaart gebruik dat hij dan unbranded blijft? Heb weleens gelezen dat de branding gepushed wordt door T-mobile.
Dat was t/m de G5 het geval. Voor de G6 is de branding alleen onder de motorkap, dwz alleen netwerkoptimalisaties en geen visuele branding, hooguit een paar partner-apps waarvan je kunt kiezen of je ze wel of niet wilt installeren.

Er gaat in elk geval geen update komen die er weer een magenta splash-screen op zet en van allerlei ongewenste dingen installeert.

Bron: ik, zei de gek en ging verder met device testing @ T-Mobile

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Geen enkele belemmering als ik dit toestel met Tele2 gebruik dan?

• FooLsKi
  • Laatst online: 15:55

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

RutgerFR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:23:
Geen enkele belemmering als ik dit toestel met Tele2 gebruik dan?
Nope, gaat gewoon werken.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

• joey129
  • Laatst online: 17:34
Even een kleine heads-up.
Bij de T-Mobile winkel in Hoorn is de LG g6 op voorraad en wordt ook los verkocht.

• greenlizzard
joey129 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:56:
Even een kleine heads-up.
Bij de T-Mobile winkel in Hoorn is de LG g6 op voorraad en wordt ook los verkocht.
Welke prijs hanteren zij voor de losse verkoop? Standaard adviesprijs (749,-) of minder?

• joey129
  • Laatst online: 17:34
greenlizzard schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:34:
[...]

Welke prijs hanteren zij voor de losse verkoop? Standaard adviesprijs (749,-) of minder?
754,24 om precies te zijn. O-)

• Overspark
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-07 21:11
T-mobile shop in Leiden heeft hem ook op voorraad (voor de bekende 480 euro bij een abonnement), maar alleen in het zwart. Aan het begin van de week stond hij ook in het zilver op de t-mobile website, maar die is er inmiddels afgehaald.

Erg vervelend voor mij, want ik wil hem nou juist in het zilver, maar dat lijkt niet op een normale manier verkrijgbaar op dit moment! Moet eerlijk toegeven dat de zwarte in het echt mooier was dan ik had verwacht, maar toch. Vooral de pianolak achterkant doet het nog steeds niet helemaal voor mij, de rest is best OK.

Edit: volgens de T-mobile klantenservice komt hij er wel weer in het zilver, wanneer wisten ze nog niet. Waarschijnlijk later deze maand.

[Voor 11% gewijzigd door Overspark op 05-04-2017 11:53]

• Xanion
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-07 11:18
Weet iemand hoelang het toestel exclusief voor T-Mobile is? Heb wel interesse in de telefoon, maar niet in T-Mobile. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Klein maandje :)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Bron?
De verwachtte levertijd van mijn bestelling bij belsimpel telt sinds begin deze week gewoon af. Staat nu op 2-4 werkdagen.

4015Wp west (Dordrecht)

• Xanion
Tutti-frutti schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:31:
[...]

Bron?
De verwachtte levertijd van mijn bestelling bij belsimpel telt sinds begin deze week gewoon af. Staat nu op 2-4 werkdagen.
Wat heb je besteld dan? Want ook bij Belsimpel kun je geen andere provider kiezen dan T-Mobile.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• frankdewildt
  • Laatst online: 15:56
Ik heb gisteren ook bij Belsimpel.nl dit toestel los besteld. Stond toen dat hij ''op voorraad'' was, maar vanochtend mail ontvangen dat hij waarschijnlijk toch pas op 7 april binnenkomt bij hun.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Xanion schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:01:
[...]

Wat heb je besteld dan? Want ook bij Belsimpel kun je geen andere provider kiezen dan T-Mobile.
Wel T-Mobile ja, omdat je hem toen nog niet via t-mobile zelf kon bestellen. En blijkbaar iets goedkoper (475 euro incl vzkosten en hoesje), als je de 35 euro cashback(XL) korting bij t-mobile shop buiten beschouwing laat.

4015Wp west (Dordrecht)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Belsimpel verzendt vandaag de zwarte G6 (besteld 31 maart).

[Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 07-04-2017 15:36]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:12
Overspark schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:46:
T-mobile shop in Leiden heeft hem ook op voorraad (voor de bekende 480 euro bij een abonnement), maar alleen in het zwart. Aan het begin van de week stond hij ook in het zilver op de t-mobile website, maar die is er inmiddels afgehaald.

Erg vervelend voor mij, want ik wil hem nou juist in het zilver, maar dat lijkt niet op een normale manier verkrijgbaar op dit moment! Moet eerlijk toegeven dat de zwarte in het echt mooier was dan ik had verwacht, maar toch. Vooral de pianolak achterkant doet het nog steeds niet helemaal voor mij, de rest is best OK.

Edit: volgens de T-mobile klantenservice komt hij er wel weer in het zilver, wanneer wisten ze nog niet. Waarschijnlijk later deze maand.
Ik zo het vermoeden dat de zwarte vooralsnog de enige is die via de tmobile actie verkocht wordt. Als je bv bij belsimpel kijkt, bieden ze de zwarte tegen dezelfde prijs aan als tmobile zelf maar als je de zilver selecteert ligt de prijs fors hoger. Overigens is de zilveren daar over 2 weken leverbaar...

Had overigens de s8+ gepreordered maar heb deze geannuleerd. Vond de samsung zeker geen 300 euro extra waard tov de lg g6. Vind de g6 wat zakelijker en de samsung had een mooi scherm maar voelde goedkoop aan.

[Voor 8% gewijzigd door Sjors81 op 09-04-2017 17:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 18:42

Christiano007

Ich bin der champion

lamaar

[Voor 86% gewijzigd door Christiano007 op 09-04-2017 18:49]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xanion
Sjors81 schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:47:
[...]

Ik zo het vermoeden dat de zwarte vooralsnog de enige is die via de tmobile actie verkocht wordt. Als je bv bij belsimpel kijkt, bieden ze de zwarte tegen dezelfde prijs aan als tmobile zelf maar als je de zilver selecteert ligt de prijs fors hoger. Overigens is de zilveren daar over 2 weken leverbaar...

Had overigens de s8+ gepreordered maar heb deze geannuleerd. Vond de samsung zeker geen 300 euro extra waard tov de lg g6. Vind de g6 wat zakelijker en de samsung had een mooi scherm maar voelde goedkoop aan.
Herken het. Ik ben gisteren de T-Mobile winkel ingelopen, ze hadden de G6, S8 en S8+ liggen om uit te proberen. Het scherm van de G6 is erg mooi, die van de S8 nog mooier. Maar de G6 voelde heerlijk aan in de hand, de S8 inderdaad als licht plastic. Hij viel me erg tegen in het premium gevoel.
Voor mij wordt het de G6, overigens ook mede geholpen dat deze bij een T-mobile abo maar 480euro kost en de S8 zeker geen bijna 300euro extra waard is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Inmiddels is hij voor 420-426 euro extra te koop bij mobiel.nl icm t-mobile abonnement (5gb onbp bellen voor 15e per maand als je t mobile samen regelt). En ook nog eens 25 euro factuurkorting als je nieuwe klant bent en iemand met t mobile vraagt je aan te melden voor vriendenkorting. Scheelt je weer de aansluitkosten a 20 euro.

[Voor 60% gewijzigd door Tutti-frutti op 14-04-2017 18:30]

4015Wp west (Dordrecht)

• greenlizzard
Tutti-frutti schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:26:
Inmiddels is hij voor 420-426 euro extra te koop bij mobiel.nl icm t-mobile abonnement.
Dat maakt het toch wel heel interessant... Jammer dat we nog geen indicatie hebben van wat Vodafone of KPN eind april voor dit toestel gaan vragen. Verwacht niet dat heren/dames van de klantenservice daar al iets over kunnen roepen.

• Droid86
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-07 11:02
Tutti-frutti schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:26:
Inmiddels is hij voor 420-426 euro extra te koop bij mobiel.nl icm t-mobile abonnement.
Waar zie je deze prijs als ik vragen mag?
Ik zie hem op de site van tmobile namelijk voor 480.
Met een Unlimited go abo van 35 euro per maand.

Nevermind niet goed gelezen :P

[Voor 5% gewijzigd door Droid86 op 14-04-2017 15:05. Reden: Foutje]

• royco85
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Ik snap alleen niet hoe het nou precies zit met de abonnementsprijs als je je abbo tussentijds wijzigt bij t-mobile. Want je kunt de g6 al voor 408 euro hebben als je unlimited usa afsluit. Kost 60 euro per maand maar kun je vanaf dag 1 naar bijv. 5 gb zetten. Niemand, ook t mobile niet, kan mij vertellen wat ik dan precies betaal als ik het verlaag naar 5GB. Zijn het de tarieven die ik zie in de tabel zoals ik het afsluit bij mijn unlimited usa of wordt het wat anders (op mobiel.nl is 5gb icm met de lg g6 20 euro), maar op T-Mobile zelf is een sim only duurder
(24 euro) en als je een s8 neemt dan is het 18,50. Ik vind het nogal verwarrend.
Iemand ervaring hiermee?

[Voor 11% gewijzigd door royco85 op 14-04-2017 23:36]

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 27-07 16:01
royco85 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:31:
Ik snap alleen niet hoe het nou precies zit met de abonnementsprijs als je je abbo tussentijds wijzigt bij t-mobile. Want je kunt de g6 al voor 408 euro hebben als je unlimited usa afsluit. Kost 60 euro per maand maar kun je vanaf dag 1 naar bijv. 5 gb zetten. Niemand, ook t mobile niet, kan mij vertellen wat ik dan precies betaal als ik het verlaag naar 5GB. Zijn het de tarieven die ik zie in de tabel zoals ik het afsluit bij mijn inkomsten usa of wordt het wat anders (op mobiel.nl is 5gb icm met de lg g6 20 euro), maar op T-Mobile zelf is een sim only duurder
(24 euro) en als je een s8 neemt dan is het 18,50. Ik vind het nogal verwarrend.
Iemand ervaring hiermee?
Je betaald de prijzen die per bundel worden weergegeven tijdens het afsluiten van de G6. Dus terug naar 5GB is inderdaad zoals je al dacht 20 euro p/m. In ieder geval is dat wat het zou moeten zijn, ik zie zelf nu in mijn tmobile dat (heb de 10GB bundel) dat de lagere bundels anders geprijst zijn terwijl de hogere bundels wel kloppen met wat er op de pagina staat. Beetje buggy blijft het wel, daar had ik hiervoor met mijn simonly ook wel eens last van.

Samsung zal wel een andere deal hebben met tmobile dat het maandbedrag 1,50 goedkoper is, maar daar mag je wel de volle mep voor het toestel betalen.

[Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 15-04-2017 00:04]

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• royco85
  • Nu online
MusicAddict schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:58:
[...]

Je betaald de prijzen die per bundel worden weergegeven tijdens het afsluiten van de G6. Dus terug naar 5GB is inderdaad zoals je al dacht 20 euro p/m. In ieder geval is dat wat het zou moeten zijn, ik zie zelf nu in mijn tmobile dat (heb de 10GB bundel) dat de lagere bundels anders geprijst zijn terwijl de hogere bundels wel kloppen met wat er op de pagina staat. Beetje buggy blijft het wel, daar had ik hiervoor met mijn simonly ook wel eens last van.

Samsung zal wel een andere deal hebben met tmobile dat het maandbedrag 1,50 goedkoper is, maar daar mag je wel de volle mep voor het toestel betalen.
En welke prijzen staan er bij jou dan en wat had er moeten staan? Op t-mobile.nl staat dat de prijzen KUNNEN wijzigen. Zou je de 1GB en 5gb prijzen die je ziet en wat het was bij afsluiten eens kunnen posten? Heb jij bij je contract meteen 10GB gekozen?

• MusicAddict
royco85 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 08:58:
[...]

En welke prijzen staan er bij jou dan en wat had er moeten staan? Op t-mobile.nl staat dat de prijzen KUNNEN wijzigen. Zou je de 1GB en 5gb prijzen die je ziet en wat het was bij afsluiten eens kunnen posten? Heb jij bij je contract meteen 10GB gekozen?
1GB - 18,50 (20,00)
5GB - 21,00 (25,00)
10GB - 24,40 (29,00)
unlimited - 31,00 (31,00)
unlimited usa - 61,00 (61,00)

Reken er een euro af per tarief als je een 24 maanden abbo kiest trouwens, ik heb 12mnd gekozen (dan zal de G7 wel uit zijn :+ ) Heb inderdaad de 10GB afgesloten. Het lijkt er op dat ze gewoon de standaard sim-only tarieven pakken bij een wisseling (zie tussen haakjes) Die paar euro extra korting die je krijgt bij een G6 abbo nemen ze niet mee.

Dus ik dacht ik chat even met Tmobile maar daar begrepen ze mijn vraag niet helemaal. Omdat het met percentages kortingen werkt en op de maandprijs kan het blijkbaar verschillen. Iets met los staan van toestelprijs en abbo prijs. (vrij onlogisch als je 0,00 aan toestelprijs hebt p/m). Maar omdat ze het raar vonden dat 10GB 24,50 was en 5GB 25,00 (ipv 21,00) kreeg ik wel de toezegging dat als ik naar 5GB zou willen ik de korting van de 10GB kreeg. Kan gebeuren en verder ook een prima oplossing maar wel wat krom.

[Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 15-04-2017 20:09]

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• Sjors81
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:12
Grappig want heb vanmiddag de g6 , gehaald bij de tshop en dezelfde vraag gesteld. Volgens de verkoper krijg je wel dezelfde korting op de maandbundel die nu gelden ( staat ook in de faq van de tshop) alleen gaan ze af van de reguliere bundelprijzen. Hij heeft hier voor de zekerheid nog over gebeld en kreeg zijn advies bevestigd door zijn collega's.

• MusicAddict
Sjors81 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:17:
Grappig want heb vanmiddag de g6 , gehaald bij de tshop en dezelfde vraag gesteld. Volgens de verkoper krijg je wel dezelfde korting op de maandbundel die nu gelden ( staat ook in de faq van de tshop) alleen gaan ze af van de reguliere bundelprijzen. Hij heeft hier voor de zekerheid nog over gebeld en kreeg zijn advies bevestigd door zijn collega's.
Eigenlijk verwachtte ik dat ook wel omdat het zo altijd al is geweest. Het was meer de persoon achter de chat het niet helemaal begreep terwijl ik hetzelfde had aangegeven. Vervelende is dat als iedereen daar last van heeft in my tmobile niemand dus zelf z'n abbo kan aanpassen omdat de prijzen niet goed zijn doorgevoerd.

[Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 16-04-2017 00:43]

• royco85
  • Nu online
Ik vind het kwalijk dat er zoveel verschillende verhalen zijn. Bij mobiel.nl kun je als je unlimited usa afsluit je toestel voor 408 euro krijgen, als ik hem dan wil aanpassen naar 5GB dan zou dat dus wel moeten kunnen voor de prijs in de tabel die je ziet als je het afsluit, maar je ziet het alleen niet goed terug in de app en moet misschien dus gaan chatten zoals musicaddict zegt...

• royco85
  • Nu online
In welke faq zie jij dat? Ik vind alleen dit namelijk: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/21854

• Quanza
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:59
Weet iemand nog (online) shops in de EU waar de Koreaanse versie van de G6 met Quad Dac wordt verkocht? Tot op heden alleen Wonda Mobile gevonden:
https://www.wondamobile.c...nlocked-and-sim-free.html

• Saruna
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19-05-2017
Quanza schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:54:
Weet iemand nog (online) shops in de EU waar de Koreaanse versie van de G6 met Quad Dac wordt verkocht? Tot op heden alleen Wonda Mobile gevonden:
Misschien een stomme vraag, maar zijn er functies van de telefoon die het hier in Nederland niet doen als je de telefoon van deze website koopt? Ik ben ook op zoek naar deze telefoon om hem los te kopen, maar tot nu toe nergens de Koreanse versie gevonden.

• rommelkast
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-07 23:11

rommelkast

kitesmurf

ja, goed idee om de Koreaanse te kopen, had ik nog niet over nagedacht! Ik heb proberen te vinden of het alle Nederlandse 4g frequenties ondersteunt maar ik heb het nog niet kunnen vinden...
Zou de Koreaanse wel Nederlandse woordenboek en woordvoorspelling ondersteunen? Is dit toe te voegen?

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online
rommelkast schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:35:
ja, goed idee om de Koreaanse te kopen, had ik nog niet over nagedacht! Ik heb proberen te vinden of het alle Nederlandse 4g frequenties ondersteunt maar ik heb het nog niet kunnen vinden...
Zou de Koreaanse wel Nederlandse woordenboek en woordvoorspelling ondersteunen? Is dit toe te voegen?
Alle NL frequenties worden ondersteund.

• Quanza
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:59
Pierre_nr1 schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:35:
[...]

Alle NL frequenties worden ondersteund.
Maar niet door alle Koreaanse versies, er zijn namelijk verschillende versies. Let daar dus op voordat je er een aanschaft.

• Carfanatic
T-mobile heeft inmiddels ook de LG G6 Platinum op zijn website staan.

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Quanza schreef op zondag 16 april 2017 @ 23:51:
[...]

Maar niet door alle Koreaanse versies, er zijn namelijk verschillende versies. Let daar dus op voordat je er een aanschaft.
oei, nu wordt het lastig, hoe gaan we er nu achter komen? btw: de G6 is al een paar tientjes in prijs gedaald! zal wel komen door de lancering van de s8.

bouwplanmakers.nl

• Saruna
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19-05-2017
Ik heb ondertussen de witte LG G6 besteld bij belsimpel. Dit was afgelopen dinsdag, toen was de levertijd van het toestel 5-7 werkdagen. Prima dacht ik, kan ik wel op wachten. Nu is het nogsteeds 5-7 werkdagen en in mijn bestelling staat zelfs dat ze niet weten wanneer het toestel geleverd kan worden... Baal ik van. :'( Belsimpel geeft ook wollige antwoorden als ik vraag om concrete informatie over het toestel.

• KI2000
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:53
In België kan ik de LG G6 nog niet vinden. Zou normaal de 20ste april binnen komen maar helaas nog steeds niets. Ik heb zo het vermoeden dat de productie niet kan volgen helaas.

One Man Can Make A Difference.

• Anteros
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:27
Ik heb een korte vraag.. Ik ben aan het kijken naar een G6 bij t-mobile. Nu loopt mijn Simyo contract op 1 juni af en vroeg me het volgende af. Als ik nu voor eind april de G6 bestel via t-mobile (met nummerbehoud), krijg ik dan mijn toestel eerder en loopt het t-mobile contract effectief ~1.1 jaar?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Anteros schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:54:
Ik heb een korte vraag.. Ik ben aan het kijken naar een G6 bij t-mobile. Nu loopt mijn Simyo contract op 1 juni af en vroeg me het volgende af. Als ik nu voor eind april de G6 bestel via t-mobile (met nummerbehoud), krijg ik dan mijn toestel eerder en loopt het t-mobile contract effectief ~1.1 jaar?
Je krijgt je toestel gewoon direct geleverd en je t mobile abo gaat pas in op de einddatum van je simyo abo. Je kan de g6 dus een maand gebruiken met je sim van simyo erin.

4015Wp west (Dordrecht)

• Anteros
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:27
Super, thanks. I dacht ook dat het zo zat, maar wilde het toch ff zeker weten.

• KI2000
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:53
Voor diegenen die in België zoeken naar een G6, Krefel heeft ze sinds vandaag op stock op de site.
Mogelijk nog niet in de winkels.

One Man Can Make A Difference.

• Entity
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

Entity

9000rpm

Ik mag van de baas een nieuwe telefoon uitzoeken en wil graag de G6. Echter, wij bestellen al onze telefoons bij een zakelijke telecomleverancier (PHC), welke telefoons alleen via Nederlandse distributiekanalen inkoopt. Volgens hun is de G6 nog niet via deze kanalen leverbaar en ze wisten ook nog niet wanneer dit wel zou gaan gebeuren.

Zijn er mensen hier die misschien wat meer weten hierover, eventueel een verwachte datum wanneer dit wel gaat gebeuren?

Xbox One (Forza Horizon 4): EntityNL

• Aeonis
Er is nu een promo bij T-mobile waarbij je B&O earphones krijgt bij aanschaf van een LG G6: https://www.lgpromotions.nl/promo/17-0199

Jammer dat ze daar nu pas mee komen. In het buitenland werd gestrooid met cadeautjes voor mensen die een G6 pre-orderen of snel bestellen (een LG smart TV, een Google Home, etc..). In Nederland geen actie in eerste instantie en nu veel mensen al een G6 in hun bezit hebben komen ze toch met iets.

[Voor 5% gewijzigd door Aeonis op 17-05-2017 08:55. Reden: URL promo toegevoegd]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greenlizzard
Momenteel maar € 18,50* voor het Next (5GB) abonnement i.c.m. de LG G6 en daar gaat nog eens €5,- vanaf als wanneer je je aanmeldt voor T-Mobile Samen.

* exclusief toestelprijs (€436 via mobiel.nl of €480 via T-mobile)

[Voor 41% gewijzigd door greenlizzard op 22-05-2017 22:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 08:24
greenlizzard schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:50:
Momenteel maar € 18,50 voor het Next (5GB) abonnement i.c.m. de LG G6 en daar gaat nog eens €5,- vanaf als wanneer je je aanmeldt voor T-Mobile Samen.

PS: Heeft iemand nog een plek in een groep voor de Samen korting? Zo ja, graag PM
Via tmobile zelf of een andere aanbieder zoals mobiel.nl oid?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:52
greenlizzard schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:50:
Momenteel maar € 18,50 voor het Next (5GB) abonnement i.c.m. de LG G6 en daar gaat nog eens €5,- vanaf als wanneer je je aanmeldt voor T-Mobile Samen.

PS: Heeft iemand nog een plek in een groep voor de Samen korting? Zo ja, graag PM
Ik zie toch echt 38,50 p/m staan.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greenlizzard
Ramon schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:00:
[...]

Ik zie toch echt 38,50 p/m staan.
Klopt, maar dat is inclusief €20 voor het toestel. Heb het ter verduidelijking aangepast.
Via mobiel.nl is het toestel overigens zelfs nog iets goedkoper €436 i.p.v. €480.

Zeer goede deal, zeker i.c.m. de gratis B&O Beoplay headset. Had ik maar even gewacht...

[Voor 18% gewijzigd door greenlizzard op 22-05-2017 23:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Quanza schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:54:
ja:
https://www.eglobalcentra...free-unlocked-zwart.html#

bouwplanmakers.nl

• Fentek
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 27-07 11:38
Ben ook aan het overwegen om hem bij eglobal te bestellen. Zeker dat de quad dac in dit model zit (H870DS) ? Dit is namelijk de Chinese dual sim variant, niet de Koreaanse variant.

zie ook LG G6 H870DS

edit: ze vermelden het wel op hun website (eglobal), maar of de dac er effectief op zit is een andere vraag...

[Voor 11% gewijzigd door Fentek op 24-05-2017 12:29]

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

volgens LG wel:
http://www.lg.com/hk_en/mobile-phone/lg-LGH870DS
Dit lijkt me dus de goeie keuze...ik sta ook op het randje van aanschaffen.

Ik vind het alleen stom dat de zwarte duurder moet zijn dan de andere 2...

[Voor 21% gewijzigd door rommelkast op 24-05-2017 15:29]

bouwplanmakers.nl

• souheil
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-04 19:54
Ik heb het toestel per toeval los & sim-lock vrij bij t-mobile gevonden.
€ 555 incl. thuiskopieheffing (zo'n 70 euro goedkoper dan pricewatch-listings)

Voor de geïnterseerden:
https://shop.t-mobile.nl/...t/mlgg6szw.html?ab_agid=8

De b&o earphones zijn via lg te bestellen:
https://lgpromotions.nl/promo/17-0199

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:52
Prijsverloop ziet er goed uit zeg. Nog een paar maanden en 500,-? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fentek
Ik heb de zwarte gisteren besteld bij eglobalcentral.eu voor €479.99 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

ah, hij is dus bij egobalcentral.eu goedkoper dan bij eglobalcentral.nl!

behalve de witte en de grijze, die is weer goedkoper bij .nl :?

[Voor 30% gewijzigd door rommelkast op 29-05-2017 10:56]

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fentek
rommelkast schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:45:
ah, hij is dus bij egobalcentral.eu goedkoper dan bij eglobalcentral.nl!

behalve de witte en de grijze, die is weer goedkoper bij .nl :?
Ja, zit wat raar in elkaar daar bij eglobal :P

Ik moet als Belg zowiezo bij .eu bestellen.
Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True