Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-08 11:16

rommelkast

kitesmurf

zojuist ook gekocht bij eglobal, geen zin om verder prijsverlaging van de zwarte af te wachten dus dan maar een paar tientjes extra, nog steeds een super prijs!

En een beetje extra korting als je een code gebruikt:
CHKOUT5 geeft nog eens 5€ korting. wellicht als je nog meer tijd investeert dat je een betere code gevonden kan krijgen maar ik doe het er voor :)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Is Eglobalcentral wel een beetje te vertrouwen? Ik zit er ook over na te denken om een G6 te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Arsene schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:50:
Is Eglobalcentral wel een beetje te vertrouwen? Ik zit er ook over na te denken om een G6 te kopen.
Is gewoon een Chinese website net als al die andere, het zijn geen oplichters maar je moet niet de zelfde service verwachten als van onze Nederlandse gerenommeerde bedrijven. Maar met betaling via Paypal zit je toch wel safe en voor het enorme prijsverschil (en 64 ipv 32 GB en quad dac) lijkt me het risico te verantwoorden maar dat moet je natuurlijk zelf bepalen.

Ik heb de gok iig wel genomen ;)
nu hopen dat het aankomt!

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 12:35
Arsene schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:50:
Ik heb prima ervaringen met Eglobal, zeker een aanrader wat mij betreft!
Heb de G6 op 21 mei besteld bij Eglobal nl, en op 27 mei had ik hem binnen (werd verzonden vanuit Engeland). Heb meerdere spullen bij ze besteld de afgelopen jaren (DJI drone, smartphones, smartwatch enz) en nooit problemen met de levering gehad. Wel altijd betaald met Paypal en verzekerd laten verzenden. Nog nooit gebruik hoeven te maken van hun aftersales, maar de besparingen zijn vaak zo groot dat ik het risico (op een wat tijdrovendere garantieprocedure) er graag voor over heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Als je je telefoon bij Eglobal haalt dan wordt hij opgestuurd naar het buitenland. Als je hem dus laat repareren ben je hem zeker een aantal weken kwijt. Tevens halen hun hun producten buiten europa (grijze import), dus mogelijk vervalt de europese garantie dan.. dit was wel het geval met camera's van bijvoorbeeld Nikon. Die konden aan het serie nummer zien dat het grijze import was en dus verviel garantie als je hem zou inleveren bij een winkel in Nederland/europa. Eglobal stuurt om deze reden de camera weer via Engeland op naar Hong Kong.

In China wordt hij dan gemaakt, maar worden vaak niet originele onderdelen erin gezet. dit is althans gebleken bij een club voor Nikon camera's.

Bovenstaande geldt voor meerdere merken en ik weet niet hoe dat met LG zit.. let hier dus op.

[ Voor 36% gewijzigd door Ferio op 01-06-2017 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Nog even een 2e reactie op bovenstaande.

De prijs van de NL of EU winkel ligt ver boven andere websites van hun. Google op bijvoorbeeld CMOBLGO00196 en je vindt bv Italiaanse website van hun die diezelfde telefoon verkoopt voor 435 euro ipv 480 (EU) of 502 (NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ferio schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:04:
Nog even een 2e reactie op bovenstaande.

De prijs van de NL of EU winkel ligt ver boven andere websites van hun. Google op bijvoorbeeld CMOBLGO00196 en je vindt bv Italiaanse website van hun die diezelfde telefoon verkoopt voor 435 euro ipv 480 (EU) of 502 (NL).
Amai da's wel een groot verschil... Ik heb de mijne in .eu besteld, omdat .nl enkel in Nederland levert, en de .be-site enkel in het Frans staat. Pas nadat ik m'n bestelling gedaan had, heb ik ontdekt dat hij zo'n 20€ goedkoper was op de Belgische site... Te laat natuurlijk. Ik denk dat de Italiaanse site enkel in Italië levert.

edit: Damn, ik zie net dat hij weer 20€ goedkoper is geworden bij .eu :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Fentek op 06-06-2017 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Fentek schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:10:
[...]

Amai da's wel een groot verschil... Ik heb de mijne in .eu besteld, omdat .nl enkel in Nederland levert, en de .be-site enkel in het Frans staat. Pas nadat ik m'n bestelling gedaan had, heb ik ontdekt dat hij zo'n 20€ goedkoper was op de Belgische site... Te laat natuurlijk. Ik denk dat de Italiaanse site enkel in Italië levert.

edit: Damn, ik zie net dat hij weer 20€ goedkoper is geworden bij .eu :-(
Dat wel idd dat ze alleen daar leveren, maar alles komt wel uit de UK.. dus hoe kan het zo een groot verschil zijn in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
Ferio schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:45:
[...]

Dat wel idd dat ze alleen daar leveren, maar alles komt wel uit de UK.. dus hoe kan het zo een groot verschil zijn in prijs?
Ik denk dat dit pure marktwerking is, ze onderzoeken de markt waarschijnlijk per land. Andere winkels bieden ook andere prijzen aan in andere landen. Zelfs Coolblue zet soms andere prijzen op eenzelfde product als je het vanaf de Belgische site bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Zojuist voor de gein contact opgenomen met de EU versie en ze passen het bedrag aan naar de laagste op de Eglobal site, dat is dus 425 euro! Stuur ze dus gewoon een mail met uitleg hoe en wat en dat de UK versie dus €425 kost. Ik moet wel het EU bedrag betalen, maar krijg het teveel betaalde bedrag terug.

Vraag me overigens af of de Nederlandse taal hier overigens opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
Mooi! Waarschijnlijk heb je gemaild nog voor je de aankoop gedaan hebt?
Ik heb gisteren ook gemaild, maar had m'n toestel (welke vandaag geleverd zal worden trouwens :) ) besteld op 28 mei. Ik heb gezegd dat ik het toestel op het verkeerde domein besteld heb (.eu ipv .be), en dat het op .be toen te koop stond voor 457€, wat effectief ook zo was. Vandaag 20€ teruggestort gekregen op m'n paypal :)

Als ik uit ga van het V20-topic, zal bij de G6 waarschijnlijk het Nederlands er niet op staan.

Update: Nederlands staat er gewoon op!

[ Voor 4% gewijzigd door Fentek op 09-06-2017 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Ik heb ze zojuist gemail dat ik ook 478,99-430,99= €48,- terug wil hebben, ben benieuwd!!!
hij is overigen net binnengekomen, zit nog in de verpakking maar laat hem er even inzitten voor als ze niet willen terug storten, dan retourneer ik gewoon en bestel op nieuw :)
(de goedkoopste die ik kan vinden is overigens 435,99 in Italie minus de € 5 coupon.)

Update:
dit is de reactie:
Dear Customer ,

Thank you for your message.

With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that we are different websites under different management and different shipping methods

Therefore, the prices are different

Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.

Best Regards,
eGlobal Central EU

dus ze willen niet... :'(

[ Voor 50% gewijzigd door rommelkast op 08-06-2017 12:19 ]

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:10
souheil schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:56:
Ik heb het toestel per toeval los & sim-lock vrij bij t-mobile gevonden.
€ 555 incl. thuiskopieheffing (zo'n 70 euro goedkoper dan pricewatch-listings)

Voor de geïnterseerden:
https://shop.t-mobile.nl/...t/mlgg6szw.html?ab_agid=8

De b&o earphones zijn via lg te bestellen:
https://lgpromotions.nl/promo/17-0199
Er zit ook geen t-mobile branding op (zoals t-mobile apps etc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
rommelkast schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:46:
Ik heb ze zojuist gemail dat ik ook 478,99-430,99= €48,- terug wil hebben, ben benieuwd!!!
hij is overigen net binnengekomen, zit nog in de verpakking maar laat hem er even inzitten voor als ze niet willen terug storten, dan retourneer ik gewoon en bestel op nieuw :)
(de goedkoopste die ik kan vinden is overigens 435,99 in Italie minus de € 5 coupon.)

Update:
dit is de reactie:
Dear Customer ,

With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that we are different websites under different management and different shipping methods

Therefore, the prices are different

Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.

Best Regards,
eGlobal Central EU

dus ze willen niet... :'(
Jammer! Vreemd dat het bij Ferio wel gelukt is.
Ferio schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:53:
Vraag me overigens af of de Nederlandse taal hier overigens opstaat.
Nederlandse taal staat er gewoon op!

Ik heb het toestel trouwens gisteren goed ontvangen! Eerste indrukken zijn bijzonder positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-08 18:47
Wizxt schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:38:
[...]

Er zit ook geen t-mobile branding op (zoals t-mobile apps etc) ?
Nee, Enkel het 'gewone' bloatware
(Evernote, Health etc.).

Europees firmware (V10f-EUR-XX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Jammer, ik moest nog bestellen, misschien daarom?

Dit is wat ik kreeg

"Thank you for your message.

With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that we can offer you price 425,23 EUR for any color of LG G6

You can place an order first and inform us with the order number and the offered price so we can arrange the difference refund back to your account."
Fentek schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:56:
[...]

Ik heb het toestel trouwens gisteren goed ontvangen! Eerste indrukken zijn bijzonder positief.
Heb jij met verzekering gedaan en moest je tekenen bij ontvangst? Afzender UK ?

[ Voor 21% gewijzigd door Ferio op 09-06-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Laatst online: 23:10
souheil schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:26:
[...]

Nee, Enkel het 'gewone' bloatware
(Evernote, Health etc.).

Europees firmware (V10f-EUR-XX).
Ook geen T-mobile opstart logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Wizxt schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:48:
[...]

T-mobile zei dat 80% vrij is van, waarbij 20% dit wel heeft.

Eigenlijk is de Eglobalversie beter dan die je hier in Nederland haalt kwa specs en het kost ook nog minder. Ja, je zit alleen met het garantie afhandelen wat langer duurt.

[ Voor 29% gewijzigd door Ferio op 09-06-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Ferio schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:28:
[...]

Jammer, ik moest nog bestellen, misschien daarom?

Dit is wat ik kreeg

"Thank you for your message.

With regard to your inquiry. Please be kindly informed, that we can offer you price 425,23 EUR for any color of LG G6

You can place an order first and inform us with the order number and the offered price so we can arrange the difference refund back to your account."

[...]
Ik geef niet op. Ik heb gevraagd om het verschil terug te betalen omdat ik anders gebruik maak van mijn 30 dagen terugstuurgarantie om hem vervolgens op nieuw te bestellen. Ik heb ook maar gelijk een RMA aangevraagd om het wat kracht bij te zetten. Ik weet nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen (ik schaam me eigenlijk een beetje voor zo'n krenterige Nederlandse actie) maar het verschil is intussen € 52,- en da's best de moeite van een emailtje waard.
Alleen hoe kom je bij 425,23? ik zie 431,99 staan https://www.eglobalcentra...ual-sim-libero-nero.html#
(CHKOUT5 coupon werkt nog wel)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-08 18:47
Wizxt schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:48:
[...]

Ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
rommelkast schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Ik geef niet op. Ik heb gevraagd om het verschil terug te betalen omdat ik anders gebruik maak van mijn 30 dagen terugstuurgarantie om hem vervolgens op nieuw te bestellen. Ik heb ook maar gelijk een RMA aangevraagd om het wat kracht bij te zetten. Ik weet nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen (ik schaam me eigenlijk een beetje voor zo'n krenterige Nederlandse actie) maar het verschil is intussen € 52,- en da's best de moeite van een emailtje waard.
Alleen hoe kom je bij 425,23? ik zie 431,99 staan https://www.eglobalcentra...ual-sim-libero-nero.html#
(CHKOUT5 coupon werkt nog wel)
De UK prijs was/is 425 euro (inclusief 6,99 pond korting). De prijzen schommelen overigens echt enorm bij hun.

Zie nu dat het 426 is zonder kortingscode.. dus wellicht kan je hem nu dan voor 418 krijgen ofzo

[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 09-06-2017 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Ferio schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:36:
[...]

De UK prijs was/is 425 euro (inclusief 6,99 pond korting). De prijzen schommelen overigens echt enorm bij hun.

Zie nu dat het 426 is zonder kortingscode.. dus wellicht kan je hem nu dan voor 418 krijgen ofzo
haha, nu ben ik toch op oorlogspad dus ik heb mijn refund bedrag verhoogd naar het verschil met 418,26, ik wil nu 60,73 terug 8)
Ik denk niet dat ze me nog lief vinden daar...
Ik kan nog moeilijker gaan doen, want ze rekenen eigenlijk € 18,- restocking kosten maar dat mag van de Nederlandse wetgeving niet, dus als ze die in rekening gaan brengen kan ik die ook nog opeisen.
(ik schaam me echt kapot hoor, als jullie op me willen schieten, ga je gang!)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
Ferio schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:28:
[...]

[...]

Heb jij met verzekering gedaan en moest je tekenen bij ontvangst? Afzender UK ?
Jup insured en ik moest tekenen (geleverd door DPD). Pakje is afkomstig uit UK, maar is volgens mij wel overgekomen van China (eerste 3-4 dagen na dispatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

rommelkast schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:52:
[...]

haha, nu ben ik toch op oorlogspad dus ik heb mijn refund bedrag verhoogd naar het verschil met 418,26, ik wil nu 60,73 terug 8)
Ik denk niet dat ze me nog lief vinden daar...
Ik kan nog moeilijker gaan doen, want ze rekenen eigenlijk € 18,- restocking kosten maar dat mag van de Nederlandse wetgeving niet, dus als ze die in rekening gaan brengen kan ik die ook nog opeisen.
(ik schaam me echt kapot hoor, als jullie op me willen schieten, ga je gang!)
Nou is het gelukt?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

nee, hun reactie:
Dear Customer ,

With regard to your inquiry. You can not place order on Italian or UK site and ship to Netherlands

You can only cancel your order when the order is still in processing status. Only cancellation request made by the means of submitting a ticket or through livechat will be acknowledged. We do not acknowledge any cancellation requests by other means , i.e. through call and email.
In any event that the goods are packed or dispatched, you may still cancel the order due to change of mind; however an administration fee of EUR18 and a return shipping fee will be liable to you and be deducted from your refund. Upon receiving the goods, you may still cancel the order in accordance with our 30 day return policy.

https://www.eglobalcentra...and-return-policy-eu.html

Wel vreemd, weet iemand van jullie dat we idd niet bij UK kunnen bestellen? Dus alleen bij NL? en dus blijkbaar ook bij EU maar niet ergens anders...vreemd...

Maar ik heb intussen een RMA dus ik zal hem eerst bij UK proberen te bestellen en als dat echt niet lukt kan ik altijd nog besluiten om hem niet terug te sturen. Het prijsverschil is intussen 68,21, daar kan ik best een paketje voor terug sturen.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
€479 bij amazon.it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Ik zit erg te twijfelen.. LG G6 ja of nee.

Zouden jullie voor- en nadelen kunnen noemen om mij over de streep kunnen trekken?
En welke toestel je eerst had? (daarmee vergelijk je het ook waarschijnlijk :) )
Voordeel 1 is dat de prijs al lekker gezakt is :)
Voordeel 2 draadloos B&O in-ears (wel raar.. jack aansluiting hebben ze nog )

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
@macuracat: Enigste nadeel voor mij was de 5mp front camera,daarom heb ik het toestel verkocht.

Me G4 was zelfs veel beter met 8mp front,snap niet waarom lg zoveel moet besparen op high end toestel.

En ik miste erg notifactie lampje.

Verder is het een top toestel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

425,- bij eglobal dus https://www.eglobalcentra...free-unlocked-zwart.html#
en dan heb je de 64 ipv 32GB.
maar de prijzen zijn echt fors aan het dalen, wellicht nog een weekje wachten tot eea wat gestabiliseerd is?

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

De 835 komt misschien erin las ik op hardwareinfo / tweakers , dus dan wordt deze versie nog een stukkie goedkoper.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
'k Heb de mijne dus echt enkele weken te vroeg gekocht hé :/ Kan je natuurlijk niet voorspellen dat hij zo hard blijft dalen.

Het zou inderdaad kunnen dat de 835 erin komt. Hopelijk ondersteunen ze de versie met 821 hierdoor niet minder lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

tjsa, de prijs is weer verder gedaald, een half uur geleden weer een tientje er af, 419,- en dan nog een 10,- coupon is 409,- begint er op te lijken! Maar laten we hopen dat het idd niet ten kosten van de ondersteuning gaat want die 835 is voor mij verder niet nodig, kan me niet voorstellen dat het merkbaar is.

@Fentek inderdaad, deze prijsdaling had niemand kunnen voorzien!

nb, ze geven echt geen refund dus ik heb hem zojuist terug gestuurd. Wel heel jammer want ik had er zo graag mee aan de slag gegaan.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:38
rommelkast schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:23:
tjsa, de prijs is weer verder gedaald, een half uur geleden weer een tientje er af, 419,- en dan nog een 10,- coupon is 409,- begint er op te lijken! Maar laten we hopen dat het idd niet ten kosten van de ondersteuning gaat want die 835 is voor mij verder niet nodig, kan me niet voorstellen dat het merkbaar is.

@Fentek inderdaad, deze prijsdaling had niemand kunnen voorzien!

nb, ze geven echt geen refund dus ik heb hem zojuist terug gestuurd. Wel heel jammer want ik had er zo graag mee aan de slag gegaan.
Welke coupon gebruik je dan.
En hij is nu 407.99
Bij eglobal eu.

En welke kleur nemen jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Aggressor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:23:
[...]

Welke coupon gebruik je dan.
En hij is nu 407.99
Bij eglobal eu.

En welke kleur nemen jullie
er zijn verschillende coupons afhankelijk van de site, als je even googled vind je wellicht de beste maar deze werken iig:
eu: CHKOUT5
nl: NLSUN10OFF
uk: JBSK65
en deze weet ik niet meer: JBUY599

Kleur moet je echt zelf weten, ik ga voor zwart, ik heb nu al zilver en wil wat anders. De witte vind ik niet mooi maar de blauwgrijze vind ik ook heel mooi. Als je een hoesje neemt denk ik dat zwart het beste matched. Neem je geen hoesje dan heb je bij de blauwe minder opvallende vingerafdrukken en zeker een opvallendere telefoon :)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
rommelkast schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:35:
[...]

er zijn verschillende coupons afhankelijk van de site, als je even googled vind je wellicht de beste maar deze werken iig:
eu: CHKOUT5
nl: NLSUN10OFF
uk: JBSK65
en deze weet ik niet meer: JBUY599

Kleur moet je echt zelf weten, ik ga voor zwart, ik heb nu al zilver en wil wat anders. De witte vind ik niet mooi maar de blauwgrijze vind ik ook heel mooi. Als je een hoesje neemt denk ik dat zwart het beste matched. Neem je geen hoesje dan heb je bij de blauwe minder opvallende vingerafdrukken en zeker een opvallendere telefoon :)
Ja ik twijfel zelf ook nog hoor..
De Lg V20 is ook een super toestel .

* wisselbare batterij
* quad dac
* ook een goede camera + front camera
* iets groter formaat (vind ik persoonlijk een plus punt)

Ik ga nog even nadenken

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 15-06-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Overigens geven ze aan dat de UK site niet naar NL verscheept:
Dear Wil,

I am sorry to inform you that we do not offer shipping outside the UK.

However, please visit the following site for Dutch orders:

Ik kan er wel bestellen maar wellicht dat ze hem dan toch annuleren.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
rommelkast schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:16:
Overigens geven ze aan dat de UK site niet naar NL verscheept:
Dear Wil,

I am sorry to inform you that we do not offer shipping outside the UK.

However, please visit the following site for Dutch orders:

Ik kan er wel bestellen maar wellicht dat ze hem dan toch annuleren.
Waarom zou je daar willen bestellen.
Bij nl en eu is die toch goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Op .eglobalcentral.eu is de prijs nu gedaald naar 407 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

ja nu wel, een paar dagen geleden nog niet :)

btw, er is dus in 2 weken 80,- van de prijs af gegaan, ik weet niet of ik nu durf te bestellen hoor...
Maar van de andere kant, de rek zal er toch wel uit zijn in tussen!?

[ Voor 66% gewijzigd door rommelkast op 15-06-2017 15:06 ]

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
rommelkast schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:05:
ja nu wel, een paar dagen geleden nog niet :)

btw, er is dus in 2 weken 80,- van de prijs af gegaan, ik weet niet of ik nu durf te bestellen hoor...
Maar van de andere kant, de rek zal er toch wel uit zijn in tussen!?
Denk het wel, lijkt me sterk dat ze nog verder gaan zakken dan dit bedrag.

Als je vergelijkt met Nederland krijgt je veel meer (duel sim, dubbele opslag) en de telefoon is ruim 1/3 duurder.

Het enige dat je hebt is garantie, hij zal worden opgestuurd naar Hong Kong en dan is de vraag nog of er originele onderdelen in terug komen. Ik weet nu niet of LG Nederland buitenlandse aankopen accepteert of niet. Zo ja, dan zou ik hem gewoon zeker aanschaffen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ferio op 15-06-2017 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

en nog een kortingscode bij de EU site eglobal (welke nu het goedkoopst is):
-6.99: BUYBE4LEAVE
nu kost hij dus € 401,-

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
rommelkast schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:55:
en nog een kortingscode bij de EU site eglobal (welke nu het goedkoopst is):
-6.99: BUYBE4LEAVE
nu kost hij dus € 401,-
Meld je aan voor de nieuwsbrief, krijg je €10 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Meld je aan voor de nieuwsbrief, krijg je €10 korting.
haha! € 397,99 de magische 400 grens is doorbroken!

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
rommelkast schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:26:
[...]

haha! € 397,99 de magische 400 grens is doorbroken!
Mooi bedrag en tja.. wat betreft de pro of plus versie is de vraag of je dat maar nodig hebt... :-)
Christiano007 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:44:
De 835 komt misschien erin las ik op hardwareinfo / tweakers , dus dan wordt deze versie nog een stukkie goedkoper.
Komt niet, maar merk je ook weinig van denk ik..

"LG G6 Plus en LG G6 Pro

The G6 Plus is said to ship with 128GB of built-in storage, as well as wireless charging support (which is present in the G6 but only for the US market). On the other hand, the G6 Pro will come with 32GB of storage (half of what the vanilla G6 has in Korea), which makes it unclear what the reason for the "Pro" branding might be.|

Link: http://www.gsmarena.com/l...on_june_27-news-25495.php

[ Voor 61% gewijzigd door Ferio op 15-06-2017 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Inmiddels 396 euro... Hij zakt dus nog steeds en met nieuwsbrief korting is hij 386.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele mooie prijs.
Ik wacht de release "onthulling" van de Oneplus 5 nog af...daarna beslis ik.
Ik wil geen edge het wordt de LG G6 of de Oneplus 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 21:49
Hoe zit het met mogelijk import kosten wanneer je besteld via eglobal?
Begrijp ik het daarnaast goed dat het de Quad DAC versie betreft met 64GB?

Zou deze wel goed werken op Nederlandse netwerken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aggressor
Mac-Mar schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:45:
Hoe zit het met mogelijk import kosten wanneer je besteld via eglobal?
Begrijp ik het daarnaast goed dat het de Quad DAC versie betreft met 64GB?

Zou deze wel goed werken op Nederlandse netwerken?
- geen importkosten, ze versturen het eerst naar een adres in engeland. (of hun bedrijf) ? er vervolgens naar jou
- Deze telefoon heeft alle banden die je nodig hebt.
- Quad dac (o.a. te zien aan stickertje aan de hoofdtelefoonuitgang)
- dit is de versie met 64gb geheugen ipv 32

-edit-

jullie moeten je aanmelden voor de pricedrop .. en dan op bv 388 euro zetten ;) doe ik ook telkens.. en de prijs zakt telkens naat het bedrag wat ik invoer ;p

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 16-06-2017 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
Zelf al in bezit?
Thnx nog voor je heldere antwoord!
Aggressor schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:48:
[...]

- geen importkosten, ze versturen het eerst naar een adres in engeland. (of hun bedrijf) ? er vervolgens naar jou
- Deze telefoon heeft alle banden die je nodig hebt.
- Quad dac (o.a. te zien aan stickertje aan de hoofdtelefoonuitgang)
- dit is de versie met 64gb geheugen ipv 32

-edit-

jullie moeten je aanmelden voor de pricedrop .. en dan op bv 388 euro zetten ;) doe ik ook telkens.. en de prijs zakt telkens naat het bedrag wat ik invoer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Bestellen jullie op eglobal.eu of nl....maakt het uit qua levertijd of is het alleen de prijs die bij eu lager is.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Amaze86 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:52:
Bestellen jullie op eglobal.eu of nl....maakt het uit qua levertijd of is het alleen de prijs die bij eu lager is.
Maakt helemaal niets uit, gewoon de laagste prijs pakken. Alles komt uit Hong Kong via UK binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Voor de gene die mijn retour/refund soap aan het volgen zijn: na veel 5-en en 6-en wilde ze 20,- terug betalen. Maar ik heb dit antwoord niet meer afgewacht en vorige week het toestel terug gestuurd. De prijs is nu meer als 80,- gezakt dus daar kan ik best de verzendkosten van betalen. Ik wil nu heel graag weer kopen maar weet niet of de prijs nog verder zakt en mss wil ik ook wel dat het toestel eerst bij hun aankomt zodat ik mijn geld terug heb alvorens het weer op nieuw uit te geven. Dan heb ik tenslotte geen dubbele kosten voor te schieten.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
rommelkast schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:59:
Voor de gene die mijn retour/refund soap aan het volgen zijn: na veel 5-en en 6-en wilde ze 20,- terug betalen. Maar ik heb dit antwoord niet meer afgewacht en vorige week het toestel terug gestuurd. De prijs is nu meer als 80,- gezakt dus daar kan ik best de verzendkosten van betalen. Ik wil nu heel graag weer kopen maar weet niet of de prijs nog verder zakt en mss wil ik ook wel dat het toestel eerst bij hun aankomt zodat ik mijn geld terug heb alvorens het weer op nieuw uit te geven. Dan heb ik tenslotte geen dubbele kosten voor te schieten.
als je met paypal hebt betaal kan je de verzendkosten retour krijgen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

Zelf denk ik dat de LG G6 niet verder meer gaat zakken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wat een prijs nu die LG G6. Heel tempting dit. Wauw. Bedankt voor de hulp tot nu toe @Aggressor in de dm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Aggressor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:29:
[...]

Dat is toch alleen als je het product retour stuurt en niet de verzendskosten vergoed krijgt van de verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferio schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Dat is toch alleen als je het product retour stuurt en niet de verzendskosten vergoed krijgt van de verkoper?
Correct dan vergoedt PayPal de retourkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:05:
[...]

Correct dan vergoedt PayPal de retourkosten
Dacht al, want anders kan je nog is 9 euro terug krijgen :) Wat agressor zegt klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Denk ik juist van wel als de Oneplus 5 uitkomt en helemaal als de G6+ uitkomt kan er nog wel iets af veel zal het niet zijn.
Zal wel €374,99 ofzo worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Aggressor schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:48:
[...]

-edit-

Waar vind ik die? Of bedoel je de "Follow Price"? Maar daar kan ik geen bedrag invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:07:
[...]

Denk ik juist van wel als de Oneplus 5 uitkomt en helemaal als de G6+ uitkomt kan er nog wel iets af veel zal het niet zijn.
Zal wel €374,99 ofzo worden dan.
Het is nu al een heel goede prijs O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

[...]

Super! ik heb het gelijk ingediend! de reactie van Paypal volgt binnen 5 dagen, ben benieuwd! duimpje omhoog voor je post!

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Ferio schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:42:
[...]

ik snap het niet echt?
Eglobal verzend gratis naar jou toe ...

Als jij het produkt retour wilt sturen naa rde verkoper/eglobalcenter .. en de verzendkosten zijn bv 20 euro.
Dan moet jij de bon laten zien dan het verzendbewijs en dan krijg je 20 euro retour van paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Aggressor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:11:
[...]

ik snap het niet echt?
Eglobal verzend gratis naar jou toe ...

Als jij het produkt retour wilt sturen naa rde verkoper/eglobalcenter .. en de verzendkosten zijn bv 20 euro.
Dan moet jij de bon laten zien dan het verzendbewijs en dan krijg je 20 euro retour van paypal
Ik las jou reply niet goed.. ging over een refund, dacht een bestelling. :)

Voor 8 euro zou ik overigens niet het risico lopen dat er iets gebeurd met je pakketje en je dus niet verzekerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Ferio schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:25:
[...]

Ik las jou reply niet goed.. ging over een refund, dacht een bestelling. :)

Voor 8 euro zou ik overigens niet het risico lopen dat er iets gebeurd met je pakketje en je dus niet verzekerd bent.
is allemaal bullshit volgens mij ;)
als je met creditcard/paypal betaald ben je altijd verzekerd hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Aggressor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:38:
[...]

Ja volgens mij ook, de verzender is altijd verantwoordelijk voor het juist aankomen van het pakketje. Alleen als de verzender in verzuim is, kan het handiger zijn je geld via de verzekering van de post terug te krijgen dan via het al of niet malafide bedrijf. Maar ik heb het ook nog nooit verzekerd naar me toe laten sturen en problemen heb ik altijd nog via de verzender weten op te lossen.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Aggressor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:38:
[...]

Ach ja, ben wat voorzichtig, zeker met een partij als Eglobal. Op hun website staat het vol met positieve reviews, maar kijk je bij trustpilot staat het vol met negatieve reacties. Na wat onderzoek verwijderd Eglobal de negatieve reviews op hun website, om zo positief eruit te komen.

Ze zijn ook zeer slecht met het afhandelen van beschadigde items of niet aangekomen items.

Als het dan ook aankomt is het vaak wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ferio schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:08:
[...]

Ach ja, ben wat voorzichtig, zeker met een partij als Eglobal. Op hun website staat het vol met positieve reviews, maar kijk je bij trustpilot staat het vol met negatieve reacties. Na wat onderzoek verwijderd Eglobal de negatieve reviews op hun website, om zo positief eruit te komen.

Ze zijn ook zeer slecht met het afhandelen van beschadigde items of niet aangekomen items.

Ben je toch tegen verzekerd met Paypal? Dan zie ik het issue dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Welke koerier doet Eglobal trouwens mee versturen/leveren? Iemand die dat weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vraag ook benieuwd naar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fentek
alwaysleft schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:21:
Welke koerier doet Eglobal trouwens mee versturen/leveren? Iemand die dat weet?
Eens aangekomen in de UK was het bij mij DPD (levering naar België). Wel knap trackingsysteem, je kon op de dag van levering zien waar en hoeveel keer de koerier nog moest stoppen voor hij bij jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fentek schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:32:
[...]

Eens aangekomen in de UK was het bij mij DPD (levering naar België). Wel knap trackingsysteem, je kon op de dag van levering zien waar en hoeveel keer de koerier nog moest stoppen voor hij bij jou was ;)
Klinkt goed :) Dankje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Ferio schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:08:
[...]

Tsja, hier hetzelfde..
Ik ben ook voorzichtig, en ben vaak onder het motto liever 50 euro meer bij een goede winkel.
Maar hier is het verschil gigantisch groot + 64GB versie.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Inmiddels gezakt de zwarte versie naar 391 euro bij Eglobal _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 20-06-2017 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:13:
Inmiddels gezakt de zwarte versie naar 391 euro bij Eglobal _/-\o_
jaa.. gewoon blijven aanmelden voor de pricedrop ;)
IK heb ze nu op 384.00 gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30
ik heb begrepen dat er een rom op zit waar geen nederlandse taal op zit. Hoe werkt het tegenwoordig, is het simpel om een andere rom erop te zetten? Zo ja, is de originele nederlandse rom gewoon beschikbaar/online te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Sjors81 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:23:
ik heb begrepen dat er een rom op zit waar geen nederlandse taal op zit. Hoe werkt het tegenwoordig, is het simpel om een andere rom erop te zetten? Zo ja, is de originele nederlandse rom gewoon beschikbaar/online te vinden?
Zover ik heb gelezen staat de nederlandse taal er wel op hoor.
Deze kun je gewoon selecteren. (staat ook ergens in het topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:21:
[...]

jaa.. gewoon blijven aanmelden voor de pricedrop ;)
IK heb ze nu op 384.00 gezet
Wat gebeurd er dan met die prijsdrop, passen ze hem dan aan wat de klant wilt :P ?

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 20-06-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:28:
[...]

Wat gebeurd er dan met die prijsdrop, passen ze hem dan aan wat de klant wilt :P ?
ze zien dan wel dat je interesse hebt ... tot nu toe is er al wat aardig vanaf gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:35:
[...]

ze zien dan wel dat je interesse hebt ... tot nu toe is er al wat aardig vanaf gegaan
Ja, gaat goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mac-Mar
Vanmiddag zojuist tweede mail ontvangen van eglobal

The products have been sent out to you. Please allow up to 1-2 working days for the tracking to update and reflect the current status of the parcel. *Once you have received this email, you may only cancel or return your item under our 30 day return policy. * Please note: If necessary the power plug adapter may be bubble wrapped separately with your order. The order information is given below:

Wat kan ik verwachten in Nederland qua levering.
Ik heb order afgelopen vrijdag geplaatst, ben zeer benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 20:01
Tijdens de presentatie van de Oneplus 5 niet overtuigd geraakt en de prijs/kwaliteitverhouding van de G6 volgens mij beter. Ook qua fotografie scoort hij hoog (zeker in RAW). Dus de G6 bij Global besteld. Met de promo coupon BUYBE4LEAVE nog 6,99 korting dus nu 386 euro.

Ben benieuwd hoe snel hij binnen is, maar vooral hoe de quad-dac klinkt op mijn Fidelio X2 :)

[ Voor 3% gewijzigd door CrashHouse op 20-06-2017 19:44 ]

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
In het OnePlus5 topic werd ik geattendeerd op de LG G6 voor 390,-
Ik heb nu een S8+ welke nog terug kan naar CoolBlue (nog drie dagen) en mij daardoor 859,- op levert.

450,- retour en een LG G6 voelt voor mij wel als een goeie deal.

Hoe zit dat hier, iemand die daar nog wat zinnigs over wil zeggen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Hoe wordt garantie afgehandeld door eGlobal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liev
  • Laatst online: 12-08 09:20
Zojuist even gezocht op "eglobal" in dit topic.
Zie wel mensen die er een besteld hebben, maar nog niemand die zegt... Yes, hij is binnen?
Kan op andere forums wel negatieve reacties vinden.

Heeft iemand de G6 al daadwerkelijk binnen gehad via die toko?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Liev schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:11:
Zojuist even gezocht op "eglobal" in dit topic.
Zie wel mensen die er een besteld hebben, maar nog niemand die zegt... Yes, hij is binnen?
Kan op andere forums wel negatieve reacties vinden.

Heeft iemand de G6 al daadwerkelijk binnen gehad via die toko?
Ik zag wel iemand hier welke heb binnen had hoor. Paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mac-Mar schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:17:
Vanmiddag zojuist tweede mail ontvangen van eglobal

The products have been sent out to you. Please allow up to 1-2 working days for the tracking to update and reflect the current status of the parcel. *Once you have received this email, you may only cancel or return your item under our 30 day return policy. * Please note: If necessary the power plug adapter may be bubble wrapped separately with your order. The order information is given below:

Wat kan ik verwachten in Nederland qua levering.
Ik heb order afgelopen vrijdag geplaatst, ben zeer benieuwd
Laat even weten wanneer je hem binnen hebt en plaats even update ;) Erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Carfanatic schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:11:
Hoe wordt garantie afgehandeld door eGlobal?
Staat allemaal op de website van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CrashHouse schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:58:
Tijdens de presentatie van de Oneplus 5 niet overtuigd geraakt en de prijs/kwaliteitverhouding van de G6 volgens mij beter. Ook qua fotografie scoort hij hoog (zeker in RAW). Dus de G6 bij Global besteld. Met de promo coupon BUYBE4LEAVE nog 6,99 korting dus nu 386 euro.

Ben benieuwd hoe snel hij binnen is, maar vooral hoe de quad-dac klinkt op mijn Fidelio X2 :)
Laat ook even weten hoe snel alles gaat qua order update :) 8) Zou super zijn _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 17:48

nlboy

Alles kitz?

In 2014 had ik mijn Galaxy S5 daar bestelt en ik meen mij te herinneren dat deze een/anderhalve week later geleverd werd. De verzending was goed ingepakt en het doosje van de Galaxy was Russisch, maar de telefoon is gewoon in het Nederlands in te stellen. Verder heb ik (gelukkig) geen ervaring met de after-sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb hem zojuist doorgevoerd.
20 Juni - 21:45

Ben benieuwd hoelang het allemaal duren gaat, ik hoop binnen 14 dagen want dan moet mijn S8+ terug zijn bij CoolBlue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21

Ik hoor ook graag wanneer hij binnen is :) dan gaat mijn bestelling er snel achteraan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liev
  • Laatst online: 12-08 09:20
Ik wacht geduldig af op jullie response voordat ik wat bestel.

Offtopic: Vandaag eigenlijk een OP5 willen bestellen, maar die valt me toch een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Niet voor de verzekerde verzending gegaan?
Ik moest namelijk 391 betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:06:
[...]

Verzekeren verzenden hoeft niet. Die heb je al gratis die service, en dat heet Payal aankoopbescherming ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 20:01
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:06:
[...]

Nee zit bij Paypal met cc dus verzekerd genoeg 😎

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CrashHouse schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:11:
[...]

alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:10:
[...]
Verzekeren verzenden hoeft niet. Die heb je al gratis die service, en dat heet Payal aankoopbescherming ;)
Ja dat is ook zo. Alleen dacht misschien verzenden ze hem dan nog wat anders ofz :)

Zal alleen wel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
CrashHouse schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:11:
[...]

Heeft er ook iemand ervaring met die PayPal service?
Of mag die vraag hier niet terecht?

EDIT: maar gewoon besteld :)

[ Voor 6% gewijzigd door skai21 op 20-06-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
skai21 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:37:
[...]

Heeft er ook iemand ervaring met die PayPal service?
Of mag die vraag hier niet terecht?
1 keer nodig gehad met spul van Gearbest niet bezorgd. Geld met dispute openen terug gekregen zonder gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:36:
[...]

Staat allemaal op de website van hun.
shopreviews waren voor mij wel duidelijk genoeg. :/
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie