Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Carfanatic schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:54:
[...]

shopreviews waren voor mij wel duidelijk genoeg. :/
Genoeg positieve ook. https://www.google.nl/amp.../review/eglobalcentral.nl

En 7.1 als punt op 2000 reviews is best aardig https://www.google.nl/amp.../review/eglobalcentral.eu

[ Voor 18% gewijzigd door alwaysleft op 20-06-2017 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 20:48
En erg veel slechte reviews,ook op pepper.com wacht iemamd al meer dan 6 weken op ze G6.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Amaze86 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:18:
En erg veel slechte reviews,ook op pepper.com wacht iemamd al meer dan 6 weken op ze G6.
Oei das niet best. Al zit daar vaak wel meer achter.
Een Tweaker hier had hem bv in 7 dagen binnen.
Heb de G6 op 21 mei besteld bij Eglobal nl, en op 27 mei had ik hem binnen (werd verzonden vanuit Engeland).
Edit: ik heb ook even op pepper gekeken. Staat geen review van iemand welke al 6 weken wacht zover ik kan zien. Wel iemand die nu 4 weken wacht alleen daar is 3 weken geleden de DPD tracé gestopt. Dat is dus meer aan dpd toe te schrijven.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 21-06-2017 00:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Er staan wel veel horrorverhalen op Trustpilot. En ik vraag me af, als er over een jaar iets stuk gaat, bestaat deze website dan nog wel? En hoe kan het dat ze deze telefoon zo goedkoop kunnen aanbieden? Van de vrachtwagen gevallen?

Het is wel heel verleidelijk om te bestellen hoor, zit hier met een Microsoft Lumia 640 LTE (Windows Phone) die nu 25 maanden is, dus ik kan een nieuwe telefoon wel naar mezelf toe verantwoorden.
Alleen jammer van die SD821 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Owen Reece
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 12:42
Ik heb hem ook besteld. De Oneplus 5 viel me tegen en iemand gaf een link naar Eglobal. € 388,- inclusief Tempered Glass Screen Protector, betaald via PayPal. Goedkoper dan tweedehands in vraag & aanbod. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Dear Kai,

We are currently packing your order and it will be dispatched shortly! Once your order has dispatched from our warehouse, you will receive a dispatch confirmation email together with tracking number for your reference.

It may take up to 48 hours for respective courier to update the status of your shipment on their website.

Als ik hem binnen heb, of er veranderd wat.. Krijgen jullie een update

[ Voor 9% gewijzigd door skai21 op 21-06-2017 07:13 ]

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
skai21 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:11:
Dear Kai,

We are currently packing your order and it will be dispatched shortly! Once your order has dispatched from our warehouse, you will receive a dispatch confirmation email together with tracking number for your reference.

It may take up to 48 hours for respective courier to update the status of your shipment on their website.

Dat is lekker snel. Ook gister besteld toch?
Ik heb nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Gisteren rond 22:45 na de 1080p teleurstelling van de OP5 inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 21:49
Ik heb afgelopen vrijdag besteld, inmiddels derde bericht dat toestel in transit is.
We wachten rustig af :)
Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:29:
[...]

Dat is lekker snel. Ook gister besteld toch?
Ik heb nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 20:01
Dear Kai,

Hier hetzelfde bericht. Ben benieuwd. 😎

Macoholic & Mavic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oei ik nog niet, dat wachten met dit soort webshops is altijd weer Killing 8)7

Edit: De mijne ook. #Spannond

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 21-06-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dear Kai,

Heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
gop1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 01:51:
Er staan wel veel horrorverhalen op Trustpilot. En ik vraag me af, als er over een jaar iets stuk gaat, bestaat deze website dan nog wel? En hoe kan het dat ze deze telefoon zo goedkoop kunnen aanbieden? Van de vrachtwagen gevallen?

Het is wel heel verleidelijk om te bestellen hoor, zit hier met een Microsoft Lumia 640 LTE (Windows Phone) die nu 25 maanden is, dus ik kan een nieuwe telefoon wel naar mezelf toe verantwoorden.
Alleen jammer van die SD821 :'(
De website bestaat al 5 jaar, dus als er geen tevreden klanten waren dan zou de site geen bestaansrecht hebben. Wacht de ervaringen van de Tweakers even af zou ik zeggen die hem hebben besteld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Tweakers die hem al ontvangen hebben,kunnen jullie zien voor welk land het toestel eigenlijk bestemd was.Niet dat het veel uitmaakt als je NL taal kan selecteren.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Had nog een vraag gestuurd naar Egblobal NL voor of alles in NL goed gebruikt kan worden enz. Kreeg keurig een mail binnen 24 uur.

Met dit antwoord.

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Maak je geen zorgen, alle vermelde producten bij eGlobal Central zijn 100% nieuw en origineel.

Wij verkopen geen opgeknapte artikelen, tenzij specifiek wordt vermeld in de aanbieding.

Wij importeren onze producten uit betrouwbare officiële leveranciers over de hele wereld en vervolgens vervoeren we deze naar Europa.

Onze producten zijn geschikt voor gebruik in Nederland en Europa.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
Allemaal al besteld bij Global?
Ben benieuwd!

Ik wil er namelijk 2 bestellen.
De OP5 is teleurstellend...
En mijn OP1 is echt aan vervanging toe :)

[ Voor 53% gewijzigd door Niel-z op 21-06-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 10:47
Getest op eglobalcentral.nl en die zenden niet naar België maar er blijkt ook een .be te zijn (waar hij tevens €20 goedkoper is)

Betaling enkel via creditcard en je kan niet zakelijk bestellen. Ik val dus weer af, net zoals bij de oneplus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Cpete schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:11:
Getest op eglobalcentral.nl en die zenden niet naar België maar er blijkt ook een .be te zijn (waar hij tevens €20 goedkoper is)

Betaling enkel via creditcard en je kan niet zakelijk bestellen. Ik val dus weer af, net zoals bij de oneplus :(
Mag je niet prive bestellen dan? Is nog steeds goedkoper :) , zelfs als je belasting bij optelt :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-08 11:16

rommelkast

kitesmurf

Ik heb mijn g6 netjes binnen 2 weken ontvangen hoor, Eglobal is een betrouwbaar bedrijf. Tuurlijk kunnen ze failliet gaan maar dat is met veel NL webshops ook gebeurd en dan vang je net zo goed achter het net. Dus wel paypal of creditcard gebruiken! (ja paypal is ook een goed bedrijf, gebruik ik al jaren, werkt prima!)

(overigens rekenen ze wel 18,- admin kosten als je je foon terug stuurt, dat mag niet van de NL wet maar ja, zij zitten in Hong Kong.)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rommelkast schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:49:
Ik heb mijn g6 netjes binnen 2 weken ontvangen hoor, Eglobal is een betrouwbaar bedrijf. Tuurlijk kunnen ze failliet gaan maar dat is met veel NL webshops ook gebeurd en dan vang je net zo goed achter het net. Dus wel paypal of creditcard gebruiken! (ja paypal is ook een goed bedrijf, gebruik ik al jaren, werkt prima!)

(overigens rekenen ze wel 18,- admin kosten als je je foon terug stuurt, dat mag niet van de NL wet maar ja, zij zitten in Hong Kong.)
Restocking is in de rest van de wereld wel gebruikelijk idd.
Weet je toevallig hoeveel tijd er zat tussen de Dispatch melding en daadwerkelijk leveren?

"Wij" hebben allemaal een dispatch gekregen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Je kunt met Paypal 12 keer per jaar hem tot aan 30 euro terug sturen dus die kosten zijn gedekt ;) :)
Goed om dit te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete

Staat er ergens BTW vermeld op de factuur die je ontvangen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
Zeker!
En het toestel is gewoon nieuw?
Dat het geen NL doos heeft is voor mijn geen enkel probleem.
Als het maar doet wat het moet doen en fatsoenlijk in te stellen is.

Thanks voor de info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Cpete schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:58:
[...]

nee heleaas.. wou zou je dat willen ? ze zijn al goedkoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:55:
[...]

Restocking is in de rest van de wereld wel gebruikelijk idd.
Weet je toevallig hoeveel tijd er zat tussen de Dispatch melding en daadwerkelijk leveren?

"Wij" hebben allemaal een dispatch gekregen vandaag.
Na 1 dag is de bestelling verwerkt, na 2 dagen verzonden en na 6 dagen ontvangen, tot aal 8 dagen.
Ik heb geen factuur omdat ik geen account aangemaakt heb maar in mijn order details staat géén btw. uiteraard zit die er ook niet op, vandaar de lage prijs.
Je kunt met Paypal 12 keer per jaar hem tot aan 30 euro terug sturen dus die kosten zijn gedekt ;) :)
Goed om dit te horen :)
klopt! heb ik dus gebruik van gemaakt, als Eglobal mijn toestel ontvangt en mijn aankoopbedrag terug stort (478,-) dan bestel ik hem gelijk weer voor de nieuwe prijs. Met 2 weken wachten toch 100,- uitgespaard! (wellicht minus de 18 admin kosten, ik ga hier geen rechtszaak over beginnen)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Overigens is de prijs bij eglobal UK weer fors verlaagd:
UK£ 331.73 =375.759859 euro's

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
rommelkast schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:09:
Maar UK levert niet helaas in NL. Alleen .eu en .nl helaas :-(
Zie hier: https://www.eglobalcentra...insurance-en.html?desktop

[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 21-06-2017 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

alwaysleft schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Maar UK levert niet helaas in NL. Alleen .eu en .nl helaas :-(
Klopt maar er zijn hier ook vast mensen met familie of vrienden in UK die ze wel eens opzoeken. Bovendien geeft deze prijsdaling wel een trend weer, én nu kunnen we ook op de knop "cheaper in other store?" klikken. zullen we dat voor de gein eens allemaal proberen? :)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rommelkast schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:05:
klopt! heb ik dus gebruik van gemaakt, als Eglobal mijn toestel ontvangt en mijn aankoopbedrag terug stort (478,-) dan bestel ik hem gelijk weer voor de nieuwe prijs. Met 2 weken wachten toch 100,- uitgespaard! (wellicht minus de 18 admin kosten, ik ga hier geen rechtszaak over beginnen)
Nou dat vind ik nog wel een interessante, is de shop daadwerkelijk gevestigd in China (HongKong) dan heb je best kans dat ze zich helemaal niet aan de EU regels hoeven houden.
rommelkast schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:05:
[...]
Na 1 dag is de bestelling verwerkt, na 2 dagen verzonden en na 6 dagen ontvangen, tot aal 8 dagen.
Keurig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Nou dat vind ik nog wel een interessante, is de shop daadwerkelijk gevestigd in China (HongKong) dan heb je best kans dat ze zich helemaal niet aan de EU regels hoeven houden.
Ja maar helemaal netjes is het niet want ze gebruiken wel de .eu en .nl domeinen dus ze insinueren wel een nl bedrijf te zijn. Daar komt wel bij dat het duidelijk bij de retour voorwaarden aangegeven is dus toen ik bestelde heb ik dat ook gewoon geaccepteerd. Niet zeuren denk ik dan.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
rommelkast schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Klopt maar er zijn hier ook vast mensen met familie of vrienden in UK die ze wel eens opzoeken. Bovendien geeft deze prijsdaling wel een trend weer, én nu kunnen we ook op de knop "cheaper in other store?" klikken. zullen we dat voor de gein eens allemaal proberen? :)
Done! Tweakers even invullen, 30 seconden werk. Wie weet deze week nog 380 a 375 euro :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
rommelkast schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:09:
Via .be (website enkel in het frans)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RtazP8P.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Cpete schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:29:
[...]

[afbeelding]
Jammer dat die daar niet te bestellen is, ga het doorgeven 8) Wat een prijs zeg _/-\o_ :D
Op BE is wel dagactie zie ik, dus niet vaste prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 21-06-2017 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
gewoon allemaal aanmelden voor de pricedrop.. en gezien in andere shop voor 369 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:31:
gewoon allemaal aanmelden voor de pricedrop.. en gezien in andere shop voor 369 euro ;)
Op BE is dagactie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
heel vaak blijft die ook voor die prijs staan hoor .

Gewoon aanmelden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:33:
[...]

heel vaak blijft die ook voor die prijs staan hoor .

Gewoon aanmelden
Done :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Zoals zovelen was ik ook enigszins teleurgesteld in de OP5. Dus vanochtend de order toch gecancelled. En dankzij de oplettende Tweakers hier ook gebruikt gemaakt van de mooie G6 aanbieding op Eglobal. Ik was 385 kwijt inclusief tempered glass screen protector, al met al een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddlez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09 00:36
Cpete schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:29:
[...]

[afbeelding]
Als je hem nu op de BE site besteld is het verzenden naar een Nederlands adres dan een probleem? of hebben meer mensen dit al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fiddlez schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:56:
[...]

Als je hem nu op de BE site besteld is het verzenden naar een Nederlands adres dan een probleem? of hebben meer mensen dit al gedaan?
Gaat niet. Ze versturen alleen naar NL op .nl of.eu domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddlez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09 00:36
alwaysleft schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Gaat niet. Ze versturen alleen naar NL op .nl of.eu domein.
Aii jammer maar bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Even indienen dat die bij een andere shop goedkoper is, en wie weet passen ze hem aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
alwaysleft schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:16:
[...]

Even indienen dat die bij een andere shop goedkoper is, en wie weet passen ze hem aan ;)
Krijg je wellicht een reactie dat ze niet aanpassen omdat die andere shop voor geen haar te betrouwen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 17:54
ZIjn er mensen die weten of Vodafone Wallet werkt op dit model?
G6 wordt normaal gewoon ondersteund, maar heb ook berichten gezien dat dual sim modellen (Oneplus ondersteunen ze nog steeds niet bijvoorbeeld) nooit ondersteund (gaan) worden. Maar geen idee hoe dat dus zit met een andere versie van een model dat normaal wel ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 23:05
Cpete schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:18:
[...]

Krijg je wellicht een reactie dat ze niet aanpassen omdat die andere shop voor geen haar te betrouwen is ;)
omdat, waar vind je dat terug.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
Kees_frl schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:21:
[...]

omdat, waar vind je dat terug.
't gaat hier om dezelfde shop .be vs .nl dus niet te serieus opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 18:36
Ook fijn.. Bestel ik net een G6 via Eglobal, gooit Paypal mij eruit vlak voordat ik terug zou moeten keren naar de Paypal site. De betaling is wel gedaan, echter staat er op de Eglobal site dat de betaling mislukt is..

Ik heb ze gelijk een mail gestuurd, hopen dat ze wat kunnen :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Gisteren ook besteld, net het trackingnummer gekregen.
Lijkt allemaal gewoon goed te gaan gelukkig :-)

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb ook zojuist mijn tracking ontvangen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Nieuwsgierig hoe het bij jullie verloopt!

[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 21-06-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Dat gaat best vlotjes...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrashHouse
Dear ...

The products have been sent out to you. Please allow up to 1-2 working days for the tracking to update and reflect the current status of the parcel. *Once you have received this email, you may only cancel or return your item under our 30 day return policy. * Please note: If necessary the power plug adapter may be bubble wrapped separately with your order. The order information is given below:

Order ID: #xxx
Shipping method: Economy Express Shipping
Shipment date: 2017-06-22, 00:00
Carrier: CENTRAL-POST-01
Tracking number: xxx
Tracking Link: xxx

Products:

1 x LG G6 H870DS 64GB Dual sim SIM FREE/ UNLOCKED - Platinum

Best Regards,
eGlobal Central

😎

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ja valt me ook wel op. Ziet er allemaal heel betrouwbaar uit dat Eglobal _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
alwaysleft schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:12:
[...]

Ja valt me ook wel op. Ziet er allemaal heel betrouwbaar uit dat Eglobal _/-\o_
Ja als je al die horrorverhale erover hoort valt het best mee :) eigenlijk hoef je geen zorge te maken,je bent toch verzekerd paypal/cc

[ Voor 11% gewijzigd door Amaze86 op 21-06-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Zijn jullie niet bang dat je een Chinese variant krijgt en dus bijvoorbeeld zit te kloten met updates? Stel LG brengt update voor EU uit maar nog niet voor China, dan krijg je hem niet lijkt me? Zit zelf te kijken naar de U11 te bestellen via eglobalcentral maar vraag me dit dus nog even af aangezien er nog geen S-OFF is en ik het model id dus niet kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
Fentek schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:32:
[...]

Eens aangekomen in de UK was het bij mij DPD (levering naar België). Wel knap trackingsysteem, je kon op de dag van levering zien waar en hoeveel keer de koerier nog moest stoppen voor hij bij jou was ;)
Wat voor een stekker had je op de lader? Of zat er een verloopstuk bij?

De toegenomen interesse is opvallend....

De prijs icm het tegenvallen van de OP5?

Zal wel ineens snel gaan zo met hun stock🙄

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-07-2024
Wireless charging, HiFi DAC, 64GB storage on LG G6 will be region restricted. Dus welke versie bieden ze aan? Waarschijnljik de DAC / 64GB variant, maar dan ZONDER wireless charging? Of althans, alleen met Qi en niet PMA?

En nu nog de kleur kiezen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door DemoZ op 21-06-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
japjaan schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:15:
Zijn jullie niet bang dat je een Chinese variant krijgt en dus bijvoorbeeld zit te kloten met updates? Stel LG brengt update voor EU uit maar nog niet voor China, dan krijg je hem niet lijkt me? Zit zelf te kijken naar de U11 te bestellen via eglobalcentral maar vraag me dit dus nog even af aangezien er nog geen S-OFF is en ik het model id dus niet kan veranderen.
Mm niet echt. China is een gigantische markt en LG is geen Europees bedrijf. Zie daarom niet zo 1.2.3. waarom LG Europa belangrijker zou vinden dan Azië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:22:
[...]

Mm niet echt. China is een gigantische markt en LG is geen Europees bedrijf. Zie daarom niet zo 1.2.3. waarom LG Europa belangrijker zou vinden dan Azië.
True. Zit zelf ook beetje met custom rom support. Ik flash graag roms en zolang ik model id niet kan veranderen kan ik volgens mij geen roms flashen die gebouwd zijn op de EU versie (gaat nu over HTC, beetje offtopic maar aangezien hier zoveel eglobalcentral klanten zitten ff hier gevraagd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashHouse
DemoZ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:21:
Wireless charging, HiFi DAC, 64GB storage on LG G6 will be region restricted. Dus welke versie bieden ze aan? Waarschijnljik de DAC / 64GB variant, maar dan ZONDER wireless charging? Of althans, alleen met Qi en niet PMA?

En nu nog de kleur kiezen 8)7
Het is de H870DS Dus de versie met de Quad-DAC en 64Gb. Quad-DAC is voor mij de doorslag en heeft ook erg goede reviews. Maar heeft alleen zin als je een goede bedraad koptelefoon gebruikt uiteraard en hi-res Flac bestanden.

En gelet op mijn eerdere bericht. Het cheaten van de OP5 helpt ook niet echt 8)7

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoZ
Maar heeft deze nou ook Qi wireless charging dan? Er zit immers NFC is. Dat PMA dat is wat je zeg maar in Starbucks aantreft, maar zolang ik een wireless charger in mijn eigen auto heb die werkt ben ik al tevreden.
CrashHouse schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:28:
[...]

Het is de H870DS Dus de versie met de Quad-DAC en 64Gb. Quad-DAC is voor mij de doorslag en heeft ook erg goede reviews. Maar heeft alleen zin als je een goede bedraad koptelefoon gebruikt uiteraard en hi-res Flac bestanden.

En gelet op mijn eerdere bericht. Het cheaten van de OP5 helpt ook niet echt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CrashHouse schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:17:
[...]

Denk dat ze veel voorraad hebben. Eglobal is een grote partij.
De vele interesse is wel logisch. De huidige prijs is ook wel heel erg veel bang for buck _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
weet iemand trouwens wat voor oplader je erbij krijgt?
een US adapter met EU omvormer?

of gewoon een EU adapter van lg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Dear Kai,

Update:
Dear Kai,

The products have been sent out to you. Please allow up to 1-2 working days for the tracking to update and reflect the current status of the parcel. *Once you have received this email, you may only cancel or return your item under our 30 day return policy. * Please note: If necessary the power plug adapter may be bubble wrapped separately with your order. The order information is given below:

Die heb ik uiteraard weggelaten :+

oftewel, het is aangemeld.. nu is het ff wachten op tracking.. verwacht morgen wel wat (info geen product) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:46:
weet iemand trouwens wat voor oplader je erbij krijgt?
een US adapter met EU omvormer?

of gewoon een EU adapter van lg?
Denk het eerste ja. Met omvormer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
alwaysleft schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:48:
[...]

Denk het eerste ja. Met omvormer.
Je zegt 'denkt' maar ik was benieuwd naar het antwoord van de tweaker die hem al heeft ontvangen...

Als ik de unboxings kijk komen drie verschillende stekkers voorbij UK EU en VS. Aangezien ik bij .eu heb besteld en brexit 😂 hoop ik op een eu stekker. 😎

[ Voor 25% gewijzigd door CrashHouse op 21-06-2017 19:57 ]

Macoholic & Mavic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
CrashHouse schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:52:
[...]

Je zegt 'denkt' maar ik was benieuwd naar het antwoord van de tweaker die hem al heeft ontvangen...

Als ik de unboxings kijk komen drie verschillende stekkers voorbij UK EU en VS. Aangezien ik bij .eu heb besteld en brexit 😂 hoop ik op een eu stekker. 😎
Ik weet het ook wel bijna zeker

YouTube: LG G6 unboxing UK (64GB Dual Sim HIFI DAC Korean version)

Unboxing video of the LG G6 64gb ordered from eglobal central for around £370. This is the version to buy folks!

[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 21-06-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

We wachten rustig af naar onze medetweakers ;)
Iedereen al netjes 375 euro als prijsverlaging bij andere shops ingevuld? Wie weet morgen weer prijsdrop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:03:
[...]

Unboxing video of the LG G6 64gb ordered from eglobal central for around £370. This is the version to buy folks!
Ziet er heel goed uit allemaal _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

In mijn mailtjes stond telkens "Let op dat er misschien wel eens een losse adapter in je doos kan zitten"

Oftewel die zit erin denk ik dan :)
[...]

Ooh geinig, normaal sla ik unboxing over maar dit is misschien wel even leuk.

Edit: Bleh vvs

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 21-06-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier geen rekening mee had gehouden :)
toch maar eens ff een originele QC3.0 lader kopen met EU stekker :)
(Iemand enig idee waar ik die bestel?)

Edit: ik bedoel een orginele LG :)

[ Voor 6% gewijzigd door skai21 op 21-06-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
Appart dat er in de unbox video sprake is van een niet gesealde telefoon, toch beetje appart. (toch refurb?) Daarnaast vingerafdrukken van het instellen??! We zullen zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Mac-Mar schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:56:
Appart dat er in de unbox video sprake is van een niet gesealde telefoon, toch beetje appart. (toch refurb?) Daarnaast vingerafdrukken van het instellen??! We zullen zien...
Meestal controleren ze de telefoon, of alles er inzit .. zover ik begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
Ja zou natuurlijk kunnen, naar mijn idee en ervaringen worden toestellen in de fabriek al netjes van een LG seal voorzien. Het toestel zal er zeker niet minder goed door werken, maar toch is het een beetje appart.
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:57:
[...]

Meestal controleren ze de telefoon, of alles er inzit .. zover ik begrijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mac-Mar schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:59:
Ja zou natuurlijk kunnen, naar mijn idee en ervaringen worden toestellen in de fabriek al netjes van een LG seal voorzien. Het toestel zal er zeker niet minder goed door werken, maar toch is het een beetje appart.
[...]
Dat vind ik ook wel een beetje vreemd ja.
Al heeft hij het wel over een ScreenProtector welke al geplakt is.

Zou dus best kunnen dat die erop gedaan wordt als je hem erbij koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:02:
[...]

Zit deze screenprotector niet op elke lg g6?
En hun noemen het een quaility check ...

Maar goed, wacht eerst maar af ... je bent verzekerd met paypal ;)
Ik heb nooit slechte ervaringen gehad met eglobal.

wanneer heb je hem besteld trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
Vreemd inderdaad dat de seal verbroken is. Ik had dat in 2013 ook met mijn Nexus 4 die ik uit Hong Kong had besteld (andere leverancier). Ze beweren dan op navragen dat het verbreken van de seal door hun zelf gedaan is om de telefoon te controleren, maar dat vind ik vreemd, aangezien die seal er juist zit om je te verzekeren dat er niet mee gerommeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:02:
[...]

Ik heb hem zonder die glass protector, dus we gaan het zien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fentek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 11:45
CrashHouse schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:17:
[...]

Ik quote jou even maar richt mij ook aan alle anderen die eraan zouden twijfelen: ik heb gij eglobal.eu besteld en heb een verloopstekker erbij gekregen die geschikt is voor België en dus ook Nederland:
Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/10wvdyd.jpg

Wat is het hier plots druk trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
Was jouw toestel wel gesealed toen je hem ontving?
Fentek schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:13:
[...]

Ik quote jou even maar richt mij ook aan alle anderen die eraan zouden twijfelen: ik heb gij eglobal.eu besteld en heb een verloopstekker erbij gekregen die geschikt is voor België en dus ook Nederland:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 11:45
Mac-Mar schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:16:
Was jouw toestel wel gesealed toen je hem ontving?

[...]
Ik dacht van wel ja, gloednieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:26
Bizar lage prijs zeg! Ik sta ook op het punt voor deze te gaan ipv de OnePlus 5...

*knip*. Vragen om kortingscodes is niet toegestaan.

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 22-06-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Holdem_NL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:32:
Bizar lage prijs zeg! Ik sta ook op het punt voor deze te gaan ipv de OnePlus 5...

*knip*.
Ook test bestelling gedaan, werkt code ook niet ;)

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 22-06-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Zit deze screenprotector niet op elke lg g6?
En hun noemen het een quaility check ...

Maar goed, wacht eerst maar af ... je bent verzekerd met paypal ;)
Ik heb nooit slechte ervaringen gehad met eglobal.

wanneer heb je hem besteld trouwens
Ooh geen idee hoor van die screenprotector, hij melde het dus dacht even hard op.
Ik haat die dingen trouwens, gaat er hier gelijk vanaf.

Ik heb gister avond besteld, kreeg vanmiddag een verzend bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:34:
[...]

Ooh geen idee hoor van die screenprotector, hij melde het dus dacht even hard op.
Ik haat die dingen trouwens, gaat er hier gelijk vanaf.

Ik heb gister avond besteld, kreeg vanmiddag een verzend bevestiging.
Gelijk er vanaf? Je bent niet bang voor krassen o.i.d.? Die zullen dan na verloop van tijd gegarandeerd ontstaan lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fentek schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:13:
[...]

[afbeelding]

Hoe is het toestel verder, alles werkt? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcMade
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 14:48
Zojuist ook de LG G6 besteld bij eGlobal, ik ben voor de platinum gegaan. Ik zat ook ontzettend te twijfelen tussen de OnePlus 5 en deze.
Maar in totaal €397,93 betalen voor verzekerde verzending en een glass screen protector erbij is niet verkeerd.
Bij mij werkte de code BUYBE4LEAVE echter gewoon, zo'n half uurtje geleden dus.

[ Voor 13% gewijzigd door mcMade op 21-06-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
gop1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:35:
[...]

Gelijk er vanaf? Je bent niet bang voor krassen o.i.d.? Die zullen dan na verloop van tijd gegarandeerd ontstaan lijkt me?
Ik heb hem tijdens gebruik in mijn handen en als hij niet gebruikt wordt meestal in een sleeve.
Verder heb ik schoon werk enz.

Heb nu een S8+ welke ik twee maanden heb, daarvoor een Puxel XL 2 maanden, daarvoor een S7egde een maandje, ik wissel nog al snel zeg maar. Verwacht de G6 niet langer te gebruiken dan de lancering van de Pixel2 of iPhone8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:40:
[...]
Heb nu een S8+ welke ik twee maanden heb, daarvoor een Puxel XL 2 maanden, daarvoor een S7egde een maandje, ik wissel nog al snel zeg maar. Verwacht de G6 niet langer te gebruiken dan de lancering van de Pixel2 of iPhone8 :)
Mind = blown 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:26
mcMade schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:36:
Zojuist ook de LG G6 besteld bij eGlobal, ik ben voor de platinum gegaan. Ik zat ook ontzettend te twijfelen tussen de OnePlus 5 en deze.
Maar in totaal €397,93 betalen voor verzekerde verzending en een glass screen protector erbij is niet verkeerd.
Bij mij werkte de code BUYBE4LEAVE echter gewoon, zo'n half uurtje geleden dus.
Jij hebt hem vast niet via Nederland besteld ofwel? Zie de platinum er ook niet tussen staan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Holdem_NL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:46:
[...]

Jij hebt hem vast niet via Nederland besteld ofwel? Zie de platinum er ook niet tussen staan namelijk...
https://www.eglobalcentra...ee-unlocked-platinum.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
Sta op het punt hem te bestellen, twijfel nog over de kleur, welke zou het meest recht doen aan het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
gop1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:48:
Sta op het punt hem te bestellen, twijfel nog over de kleur, welke zou het meest recht doen aan het scherm?
Zwart, althans daar gaat het scherm het mooist in op als hij uit staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
gop1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:48:
YouTube: **LG G6 - Colors Comparison & G5 Physical differences**

YouTube: LG G6 Colors: Which Resist Fingerprints Best? (MWC 2017)

op zwart zie je de vingerafdrukken wel snel ;x of je moet een hoes gebruiken

-edit-

wit vind ik ook wel mooi, zit een soort parelmoer effect in

[ Voor 13% gewijzigd door Aggressor op 21-06-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 18:36
Iemand enig idee hoe snel de klantenservice daar antwoord geeft? Ik heb nog geen antwoord betreffende mijn zogenaamde mislukte bestelling.. Gaat toch om 400 euro, dus ben er een beetje huiverig voor. Ook al heb ik betaald met PayPal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
dropkikker schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:59:
Iemand enig idee hoe snel de klantenservice daar antwoord geeft? Ik heb nog geen antwoord betreffende mijn zogenaamde mislukte bestelling.. Gaat toch om 400 euro, dus ben er een beetje huiverig voor. Ook al heb ik betaald met PayPal :)
meestal wel binnen een dag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
Blijkbaar is de achterkant bij alle kleuren van glas, maar bij de zwarte vind ik deze plastic-achtig ogen. De witte is inderdaad erg mooi met dat parelmoer effect en bij de platinum lijkt het net geborsteld aluminium. Zeer mooi. Alleen lijkt me zwart aan de voorkant, rondom het beeldscherm het best. Keuzes..... FWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
gop1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:10:
Blijkbaar is de achterkant bij alle kleuren van glas, maar bij de zwarte vind ik deze plastic-achtig ogen. De witte is inderdaad erg mooi met dat parelmoer effect en bij de platinum lijkt het net geborsteld aluminium. Zeer mooi. Alleen lijkt me zwart aan de voorkant, rondom het beeldscherm het best. Keuzes..... FWP.
ja moeilijk :) wit zag ik nu voor het eerst... erg mooi!

doet me denken aan een witte Megane GT-Line parelmoer effect 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoZ
gop1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:10:
Ik denk dat ik voor de zwarte (voorkant) ga, en dan de achterkant met een cover of hoesje bedek. Nu alleen nog een cover vinden die ik mee kan nemen onder de douche 8)7
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic