Even een waarschuwing voor Vodafone gebruikers, de dual sim versie (die je bij Eglobal besteld) wordt niet ondersteund in de Vodafone Wallet app. En iets off topic :als Rabobank gebruiker kan je ook geen gebruik maken van de rabo wallet app omdat vodafone hierin niet wordt ondersteund. Hopelijk wordt dit snel opgelost met de nieuwe app van de rabobank waarmee ze bezig zouden zijn.
Vandaag telefoon mogen ontvangen.. is nieuw geen twijfel mogelijk.
Zat in de bekende zwarte zak, mooi beschermd door bubbeltje wrap.
9 dagen van bestelling tot levering..
ik ben een tevreden man.
Voor de twijfelaars ivm Eglobal.. Mijn eerste ervaring is een heel positieve ervaring
9 dagen van bestelling tot levering..
Voor de twijfelaars ivm Eglobal.. Mijn eerste ervaring is een heel positieve ervaring
Maar wel zonder doos en accessoires ?inifiniti schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:29:
9 dagen van bestelling tot levering..ik ben een tevreden man.
Dat is deze, denk ik? Ik zat er zelf ook naar te kijken, maar is dit 100% het zelfde model, als we hier kunnen kopen? https://www.eglobalcentra...ed-blauw.html#descriptioninifiniti schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:29:
9 dagen van bestelling tot levering..ik ben een tevreden man.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Heb de mijne vandaag binnen. Van Eglobal.eu (daar was het wat goedkoper dan .nl) zondag 30 juli besteld, en dus 8 werkdagen later binnen. De LG G6 H870DS versie. Deze heeft 64gb geheugen en Quad DAC, dus als het goed is een betere versie dan je in Europa kan krijgen. Mij ging het meer om de prijs (€350) de extra gb vind ik wel mooi meegenomen.
Wat me wel opvalt is dat er geen bescherm stickers op zaten. Dus zeg maar op deze video zie je dat ze aan het begin wat stickertjes weghaalt van de zijkanten van de G6:
YouTube: LG G6 Unboxing: Should You Buy It?
Die zater er bij mij niet (meer) op. Hij werkt gewoon perfect daar niet van, maar het viel me op.
Met doos. Met Aziatische oplader en adapter voor de Nederlandse stopcontacten. Met zover ik kan zien normale oordopjes, dus geen speciale die je met de DAC kan gebruiken.
Wat me wel opvalt is dat er geen bescherm stickers op zaten. Dus zeg maar op deze video zie je dat ze aan het begin wat stickertjes weghaalt van de zijkanten van de G6:
YouTube: LG G6 Unboxing: Should You Buy It?
Die zater er bij mij niet (meer) op. Hij werkt gewoon perfect daar niet van, maar het viel me op.
Helaas zijn ze nu slomer met versturen. Blijkbaar niet meer op voorraad. Mijne is na 5 dagen ngo niet verstuurd.
De mijne is ook besteld
. Ben erg benieuwd!
Welke kleur? De zwarte is al aardig opgeslagen ondertussenSn0wblind schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:53:
Helaas zijn ze nu slomer met versturen. Blijkbaar niet meer op voorraad. Mijne is na 5 dagen ngo niet verstuurd.
De witte versie heb ik besteld.SemperEgo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:14:
[...]
Welke kleur? De zwarte is al aardig opgeslagen ondertussen.
Ik heb recent ook bij eglobal de witte besteld, en het duurde meer dan een week voordat hij was verzonden, maar hij is inmiddels ook onderweg.
Dit weekend toch maar de platinum versie bij eglobal besteld, ik ben benieuwd wanneer die binnen is.
Is jou toestel al onderweg? Ik heb de mijne besteld op afgelopen vrijdag de 12e, bestelling staat nog in verwerking sindsdien en hoop hem eigenlijk wel te hebben voor eind volgende week want ga dan op reis en heb hem daarvoor ook wel aangeschaft
Vanmorgen mail gekregen dat er morgen pas weer voorraad is en dat het van dan 6 tot 9 dagen kan durenTweakwondo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:52:
[...]
Is jou toestel al onderweg? Ik heb de mijne besteld op afgelopen vrijdag de 12e, bestelling staat nog in verwerking sindsdien en hoop hem eigenlijk wel te hebben voor eind volgende week want ga dan op reis en heb hem daarvoor ook wel aangeschaft
En toen je bestelde was hij wel of niet op voorraad? Ik heb namelijk de gold besteld en zou binnen 6-8 dagen worden. Althans er staat wel "meestal binnen" dus kan ook ietjes langer durenSn0wblind schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:37:
[...]
Vanmorgen mail gekregen dat er morgen pas weer voorraad is en dat het van dan 6 tot 9 dagen kan duren.
hij stond op voorraad maar bleek het achteraf niet te zijn. Zou weer binnen komen op de 10de maar we zijn nu een week verder.Tweakwondo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:06:
[...]
En toen je bestelde was hij wel of niet op voorraad? Ik heb namelijk de gold besteld en zou binnen 6-8 dagen worden. Althans er staat wel "meestal binnen" dus kan ook ietjes langer duren
Ze bedoelen met die 6-8 dagen wel werkdagen (https://www.eglobalcentral.nl/verzending-en-verzekering.html), en het is sowieso niets meer dan een richtlijn. Ze verwoorden het wel zodanig vaag dat je er verder weinig mee kan. Maar goed, voor een snelle levering moet je sowieso niet bij eGlobal zijn natuurlijk. Er is een reden dat ze zo goedkoop zijn.Tweakwondo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:06:
[...]
En toen je bestelde was hij wel of niet op voorraad? Ik heb namelijk de gold besteld en zou binnen 6-8 dagen worden. Althans er staat wel "meestal binnen" dus kan ook ietjes langer duren
Ik kreeg gister overigens al een mailtje dat de mijne (platinum) wordt ingepakt en binnenkort verzonden. Vond ik vrij snel, ik had zaterdag (laat, eigenlijk al zondag) mijn bestelling geplaatst. Maar dat is ook alweer 24 uur geleden en nog geen nieuwe statusupdate, dus ik ben benieuwd hoe lang het uiteindelijk gaat duren.
Ik had mijn toestel besteld ergens later op de vrijdag. Scheen rond 2 uur nacht te zijn in hong kong (als hij daar vanuit wordt verzonden). Ik begrijp dat het niet voor xx besteld = morgen in huisArrne schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:18:
[...]
Ze bedoelen met die 6-8 dagen wel werkdagen (https://www.eglobalcentral.nl/verzending-en-verzekering.html), en het is sowieso niets meer dan een richtlijn. Ze verwoorden het wel zodanig vaag dat je er verder weinig mee kan. Maar goed, voor een snelle levering moet je sowieso niet bij eGlobal zijn natuurlijk. Er is een reden dat ze zo goedkoop zijn.
Ik kreeg gister overigens al een mailtje dat de mijne (platinum) wordt ingepakt en binnenkort verzonden. Vond ik vrij snel, ik had zaterdag (laat, eigenlijk al zondag) mijn bestelling geplaatst. Maar dat is ook alweer 24 uur geleden en nog geen nieuwe statusupdate, dus ik ben benieuwd hoe lang het uiteindelijk gaat duren.
Ik heb vaker gelezen dat ze niet in het weekend werken en de 6-8 dagen dus inderdaad werk dagen zoals je zelf ook aangeeft. Dus je bent dan vrijwel altijd minimaal 1 a 1.5 week verder. Ik heb zojuist ook een mailtje gekregen dat hij wordt ingepakt. Staat in de mail dat het tot 48 uur kan duren voordat hij daadwerkelijk met de post mee gaat.
Voor de zekerheid heb ik hem verzekerd en met een t&t laten bezorgen dus ben benieuwd wanneer de volgende status update komt.
Het ziet er in ieder geval uit dat hij ergens deze of volgende week binnen zal komen
En dan krijg je geen ondersteuning zoals wel vaker uitgelegd hier op een Aziatisch model.Sn0wblind schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:55:
[...]
Hij is vanmorgen verstuurd. en vind de extra wacht tijd die 100 euro lagere prijs voor een betere versie van de G6 wel waard.
Als er wat mis is ga ik gewoon direct naar LG hier in NL.
Heb het in het verleden wel kunnen krijgen na wat doorzeuren. Naast ik ken wat mensen die voor LG wereldwijd (hogerop) werken. Dus maak mij daar niet zoveel zorgen om.alwaysleft schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:58:
[...]
En dan krijg je geen ondersteuning zoals wel vaker uitgelegd hier op een Aziatisch model.![]()
Ik wil een iPad pro bestellen. Iemand nog een werkende kortingscode?
Edit. Nevermind kreeg als terugkerende klant 25,- korting.
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 20-08-2017 01:32 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waar heb je die korting gevonden? Ben nu 6 bestellingen verder maar deze nog niet gezien.Donstil schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:07:
Ik wil een iPad pro bestellen. Iemand nog een werkende kortingscode?
Daar is een speciale pagina voor, zichtbaar via aan banner op de frontpage.Razer schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:08:
[...]
Waar heb je die korting gevonden? Ben nu 6 bestellingen verder maar deze nog niet gezien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heb zo juist de gouden lg g6 ontvangen
Ziet er goed uit. Geen sporen te vinden op het toestel en alle accessoires zitten erbij, zelfs oordopjes.
Even over de kleur voor mensen die wellicht geïnteresseerd zijn; ondanks hij gold version heet is het t och meer goud/rose
Ziet er goed uit. Geen sporen te vinden op het toestel en alle accessoires zitten erbij, zelfs oordopjes.
Even over de kleur voor mensen die wellicht geïnteresseerd zijn; ondanks hij gold version heet is het t och meer goud/rose
[ Voor 30% gewijzigd door Tweakwondo op 23-08-2017 10:22 ]
Even een korte aanvulling hierop: ik heb de defecte G6 van een vriendin, die zowel LG als eGlobal weigerden te repareren, afgelopen vrijdag op laten halen door dynafix (via drmobile.eu) en krijg net een mail dat het toestel gerepareerd is en binnen enkele dagen terug gestuurd wordt.alwaysleft schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:58:
[...]
En dan krijg je geen ondersteuning zoals wel vaker uitgelegd hier op een Aziatisch model.![]()
Kosteloos.
Waardevolle bijdragesplackavellie85 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Even een korte aanvulling hierop: ik heb de defecte G6 van een vriendin, die zowel LG als eGlobal weigerden te repareren, afgelopen vrijdag op laten halen door dynafix (via drmobile.eu) en krijg net een mail dat het toestel gerepareerd is en binnen enkele dagen terug gestuurd wordt.
Kosteloos.
Fijn om te horen, gelukkig alsnog goed gekomen. Ook fijn voor de mensen met eGlobal toestel om te weten.splackavellie85 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Even een korte aanvulling hierop: ik heb de defecte G6 van een vriendin, die zowel LG als eGlobal weigerden te repareren, afgelopen vrijdag op laten halen door dynafix (via drmobile.eu) en krijg net een mail dat het toestel gerepareerd is en binnen enkele dagen terug gestuurd wordt.
Kosteloos.
Het toestel was vastgelopen (scherm reageerde niet meer op input) en ging na force shutdown (powerknop ingedrukt tot hij uit ging) niet meer aan. Reageerde ook niet op het aansluiten van de lader, hardware reset werkte niet meer.. Niets werkte en het toestel ging simpelweg niet meer aan.Sjors81 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:19:
[...]
Waardevolle bijdrage. Wat was er nu aan de hand als ik vragen mag? Onder het motto fabrieksgarantie gerepareerd?
Nu nog even afwachten tot we het toestel retour hebben ontvangen, maar ze beweren dat hij gemaakt is, dus daar gaan we vooralsnog vanuit.
Had je hem aangeboden bij eglobal dan? Wel bijzonder dat drmobile.eu hem kosteloos repareert, zal LG wel hebben goedgekeurd dan.splackavellie85 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Kosteloos.
Ja, maar eGlobal reageerde weer eens niet.sphere schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:01:
[...]
Had je hem aangeboden bij eglobal dan? Wel bijzonder dat drmobile.eu hem kosteloos repareert, zal LG wel hebben goedgekeurd dan.
En gezien de tijd die eGlobal neemt voor RMA-toestellen, is dit een veel snellere oplossing gebleken. Wellicht voor anderen ook handig om in het achterhoofd te houden.
[ Voor 22% gewijzigd door splackavellie85 op 23-08-2017 19:16 ]
Bedankt voor het delen van je verhaal! Dit ga ik zeker onthouden.. Hoop het niet nodig te hebbensplackavellie85 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:15:
[...]
Ja, maar eGlobal reageerde weer eens niet.
En gezien de tijd die eGlobal neemt voor RMA-toestellen, is dit een veel snellere oplossing gebleken. Wellicht voor anderen ook handig om in het achterhoofd te houden.
Die van mij zou vandaag binnenkomen bij mijn ouders (zelf zelden thuis overdag), maar helaas was er niemand thuis. Werd wel gebeld door de DPD bezorger, met de vraag of het goed was als hij het pakketje gewoon bij de voordeur neer zou leggen.
Nu is het wel een klein dorp en een rustige buurt, maar toch..
Toen maar gezegd dat hij het bij de buren kon proberen, maar daar was blijkbaar ook niemand thuis. Morgen maar ophalen bij een afhaalpunt dus.

Toen maar gezegd dat hij het bij de buren kon proberen, maar daar was blijkbaar ook niemand thuis. Morgen maar ophalen bij een afhaalpunt dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Arrne op 24-08-2017 21:19 ]
Wellicht interessant voor de tweakers onder ons die de LG G6 zoeken in combinatie met een abonnement. Met de Unlimited Madness Maand van T-Mobile heb ik nu de LG G6 Astro Black besteld bij mobiel.nl voor €347,-.
https://www.mobiel.nl/sma...aar/6298-557-0-10480-2886
Als je de LG G6 deze maand nog besteld ontvang je ook nog een €75,- kadokaart naar keuze van LG (voor bijvoorbeeld bol.com, Mediamarkt etc.)
Ik was geneigd om de LG G6 H870DS 64GB op Eglobalcentral te bestellen gezien het grote prijsverschil en het grotere opslag geheugen + Quad DAC ten opzichte van de beschikbare versie op de Nederlandse markt.
Gezien de grote prijsdaling bij T-Mobile heb ik toch een andere keuze gemaakt.
Vandaag gelijk al genieten van de telefoon
Als je de LG G6 deze maand nog besteld ontvang je ook nog een €75,- kadokaart naar keuze van LG (voor bijvoorbeeld bol.com, Mediamarkt etc.)
Ik was geneigd om de LG G6 H870DS 64GB op Eglobalcentral te bestellen gezien het grote prijsverschil en het grotere opslag geheugen + Quad DAC ten opzichte van de beschikbare versie op de Nederlandse markt.
Dit staat er ook op de LGpromotions pagina:Anonymous87 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:34:
Wellicht interessant voor de tweakers onder ons die de LG G6 zoeken in combinatie met een abonnement. Met de Unlimited Madness Maand van T-Mobile heb ik nu de LG G6 Astro Black besteld bij mobiel.nl voor €347,-.
LET OP! Voor T-Mobile aankopen geldt een aankoopperiode van 7 juli t/m 20 augustus 2017.
Dat klopt inderdaad, maar voor zover ik kan zien geldt die periode enkel als je de LG G6 bij de T-mobile webshop besteld. Ik heb de telefoon op mobiel.nl besteld (dus wel met een T-mobile abonnement).Dit staat er ook op de LGpromotions pagina:
LET OP! Voor T-Mobile aankopen geldt een aankoopperiode van 7 juli t/m 20 augustus 2017.
Bij de actievoorwaarden staat het volgende:
Dealer Aankoopperiode
T-Mobile 7 juli 2017 tot en met 20 augustus 2017
KPN 7 juli 2017 tot en met 31 augustus 2017
Vodafone 7 juli 2017 tot en met 31 augustus 2017
Mobiel.nl 7 juli 2017 tot en met 31 augustus 2017
Scherp!Anonymous87 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:19:
[...]
Dat klopt inderdaad, maar voor zover ik kan zien geldt die periode enkel als je de LG G6 bij de T-mobile webshop besteld. Ik heb de telefoon op mobiel.nl besteld (dus wel met een T-mobile abonnement).
Bij de actievoorwaarden staat het volgende:
Dealer Aankoopperiode
T-Mobile 7 juli 2017 tot en met 20 augustus 2017
KPN 7 juli 2017 tot en met 31 augustus 2017
Vodafone 7 juli 2017 tot en met 31 augustus 2017
Mobiel.nl 7 juli 2017 tot en met 31 augustus 2017
Dus dan zou het inderdaad wel gelden voor een T-Mobile abonnement via Mobiel.nl.
Ik had de aankoop op 7 juli gedaan en heb gisteren bevestiging gekregen dat de cadeaukaart is toegekend. Wees dus voorbereid op eventjes wachten..
Ik heb gisteren de H870DS via eGlobal besteld. Nog geen verzendbevestiging gehad. Ik bestel vaker uit China en dan kan het gerust 3 weken duren voordat de pakketjes binnen komen. Benieuwd hoe het bij eGlobal zit.
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
Klopt, ik kreeg de mijne van de week. Het duurt in de regel 30 werkdagen. Daarna inloggen met de link en uitprintenyoekel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:03:
Ik had de aankoop op 7 juli gedaan en heb gisteren bevestiging gekregen dat de cadeaukaart is toegekend. Wees dus voorbereid op eventjes wachten..
en even zien wat te kopen, zijn gelukkig 1 jaar geldig
[ Voor 7% gewijzigd door Erik1805 op 25-08-2017 16:13 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik heb nu ook deze LG G6 gekocht met een nieuw 1-jarig T-Mobile abonnement.Anonymous87 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:34:
Toestelprijs = 378 euro. Minus 75 euro cadeuakaart is toch mooi 300 euro voor een (Nederlandse) LG G6.
Bedankt voor het attenderen hierop!
Vandaag (zaterdag 26 augustus) ook mijn LG G6 ontvangen via PostNL, een dag na bestelling. De seal op mijn verpakking was trouwens niet verbroken:

Voor de mensen die nog gaan bestellen via mobiel.nl: dit kan 15 euro goedkoper. Ik heb namelijk een kaart gekregen waar jij (en ik) 15 euro korting krijgt als je een nieuw abo+gsm neemt.
[ Voor 15% gewijzigd door silmaril8 op 26-08-2017 16:08 ]
Prijzen zijn nogal gestegen zeg bij EGlobal, kost nu rond de 460€. Das al 100€ meer dan ik hem betaald heb.
Volgens mij kun je ze nog steeds voor rond de 375 kopen hoor. Staan verschillende aanbiedingen opMaster_S schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:19:
Prijzen zijn nogal gestegen zeg bij EGlobal, kost nu rond de 460€. Das al 100€ meer dan ik hem betaald heb.
Ik heb ook mijn kadokaart ontvangen, alleen mijn link lijkt niet te werken.Erik1805 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:11:
[...]
Klopt, ik kreeg de mijne van de week. Het duurt in de regel 30 werkdagen. Daarna inloggen met de link en uitprinten
en even zien wat te kopen, zijn gelukkig 1 jaar geldig
Deze vult namelijk niks in en uit de mail blijkt niet wat de activatiecode is.
Werkte deze bij jou wel gewoon?
Ja dat had ik de eerste keer ook. Gewoon LG mailen en dan krijg je een juiste linkjaypluisje schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:03:
[...]
Ik heb ook mijn kadokaart ontvangen, alleen mijn link lijkt niet te werken.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ja ik wacht nog op een e-mail terug, zal wel na het weekend worden.
Mooi om te horen dat ik niet de enige ben.
Mooi om te horen dat ik niet de enige ben.
Nog steeds geen verzendbevestiging gekregen.maussie95 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:07:
Ik heb gisteren de H870DS via eGlobal besteld. Nog geen verzendbevestiging gehad. Ik bestel vaker uit China en dan kan het gerust 3 weken duren voordat de pakketjes binnen komen. Benieuwd hoe het bij eGlobal zit.
Is niet ongebruikelijk hoor, ik geloof dat je op ca. 3 werkdagen moet rekenen voor die verzonden wordt.
En daarbij werken ze niet in weekenden.maussie95 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:22:
[...]
Nog steeds geen verzendbevestiging gekregen.
Ik kreeg eerst een activatielink die eindigde op "code=activatiecode", paar uur later vanzelf een juiste link met daadwerkelijk een code. Niet zelf achteraan hoeven gaan.jaypluisje schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:03:
[...]
Ik heb ook mijn kadokaart ontvangen, alleen mijn link lijkt niet te werken.
Gisteren nog wel, ik wou vandaag orderen, maar zit nu aan 420€Sjors81 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 08:30:
[...]
Volgens mij kun je ze nog steeds voor rond de 375 kopen hoor. Staan verschillende aanbiedingen op
Ik ben er wel zelf achteraan gegaan, en het duurt nu al een week. Ze zeggen steeds de email verstuurd te hebben. Maar ik ontvang echter niks van ze.yoekel schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:25:
[...]
Ik kreeg eerst een activatielink die eindigde op "code=activatiecode", paar uur later vanzelf een juiste link met daadwerkelijk een code. Niet zelf achteraan hoeven gaan.
Dan kan je hem net zo goed bij Amazon.de bestellen...stefanmiler schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:28:
[...]
Gisteren nog wel, ik wou vandaag orderen, maar zit nu aan 420€
https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
[ Voor 16% gewijzigd door Remko op 28-08-2017 20:21 ]
Bedankt voor de tip, ik zag het daarstraks ook. Dit is echter geen dual-sim, wat ik wel nodig heb...Remko schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:20:
[...]
Dan kan je hem net zo goed bij Amazon.de bestellen...
https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Bij eglobal.de is de blauwe versie voor €392 te krijgen. https://www.eglobalcentra...m-ohne-sim-lock-blau.htmlstefanmiler schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:28:
[...]
Bedankt voor de tip, ik zag het daarstraks ook. Dit is echter geen dual-sim, wat ik wel nodig heb...
Wederom een navolging: toestel is nog steeds niet ontvangen, en in de chat zegt drmobile nu opeens dit:splackavellie85 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Kosteloos.
Deze mail:Nog niet inderdaad. De reparatie is nog in behandeling bij de externe reparatiedienst dus deze is nog niet voltooid.
^Ricky.
Is een "systeemfout"Beste,
Dank je voor je e-mail.
Je toestel is inmiddels hersteld en zal binnen enkele dagen geretourneerd gaan worden.
Je ontvangen een automatische e-mail zodra deze bij de vervoerder wordt aangeboden.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Iemand ervaring met aanschaf via ebay, bijvoorbeeld de Duitse? Hoe zit het met levertijden en betrouwbaarheid en hoe zit het met terug sturen of garantie? Betalen met PayPal of creditcard lijkt mij zowiso goed idee maar hoe zit het verder?
Jammer dat de prijzen bij eglobal zo zijn geëxplodeerd.
Ik heb gisteren de zwarte versie besteld bij Amazon.de, voor €408. De leveringsdatum is tussen 14-9 en 21-9. Ik zal de bestelstatus hier updaten.
1-9 Bestelling geplaatst
4-9 Bestelling verzonden
6-9 Bestelling geleverd
Ik heb gisteren de zwarte versie besteld bij Amazon.de, voor €408. De leveringsdatum is tussen 14-9 en 21-9. Ik zal de bestelstatus hier updaten.
1-9 Bestelling geplaatst
4-9 Bestelling verzonden
6-9 Bestelling geleverd
[ Voor 137% gewijzigd door mark213 op 07-09-2017 09:59 ]
Mijn bestelling bij Eglobal is nog steeds niet verzonden. Vrijdagochtend kreeg ik de melding dat ze gingen inpakken, maar sindsdien nog niks gehoord.
Kan nog wel even duren, in weekend werken ze nietmaussie95 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:20:
Mijn bestelling bij Eglobal is nog steeds niet verzonden. Vrijdagochtend kreeg ik de melding dat ze gingen inpakken, maar sindsdien nog niks gehoord.
Beetje jammer wel. Ik heb hem 24 augustus besteld en hij stond op voorraad. Ik bestel regelmatig dingen uit China, maar die gaan vrijwel altijd dezelfde dag nog op weg.Razer schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:44:
[...]
Kan nog wel even duren, in weekend werken ze nietDus dit is niet zo gek, waarschijnlijk krijg je woensdag / donderdag verzend notificatie.
Verzonden! Nog een paar weken geduld hebben nuRazer schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:44:
[...]
Kan nog wel even duren, in weekend werken ze nietDus dit is niet zo gek, waarschijnlijk krijg je woensdag / donderdag verzend notificatie.
Vandaag van Dynafix eindelijk de "gerepareerde" G6 ontvangen. Volgens de service bon heeft het toestel een software update gekregen en is het algeheel functioneren getest.
Toestel doet echter niets. Gaat niet aan. Reageert niet op de lader, niet op aansluiten op computer. Reageert niet op knoppen combinaties. Er gebeurt gewoon helemaal niets. Net zoals vóórdat ik hem opstuurde.
Toestel doet echter niets. Gaat niet aan. Reageert niet op de lader, niet op aansluiten op computer. Reageert niet op knoppen combinaties. Er gebeurt gewoon helemaal niets. Net zoals vóórdat ik hem opstuurde.
Pff het zit niet mee met die G6, benieuwd wat de de reactie van repair center gaat zijn... Dat wordt waarschijnlijk weer week of 2 telefoon kwijtsplackavellie85 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:42:
Vandaag van Dynafix eindelijk de "gerepareerde" G6 ontvangen. Volgens de service bon heeft het toestel een software update gekregen en is het algeheel functioneren getest.

Toch geen weken. Hij ligt nu bij mij thuismaussie95 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:27:
[...]
Verzonden! Nog een paar weken geduld hebben nu
Wow dat was turbo transport, waarschijnlijk gewoon een verlate shipment notification gehad en was je pakketje al vorige week vertrokkenmaussie95 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:06:
[...]
Toch geen weken. Hij ligt nu bij mij thuis
Oke, eGlobal is nu niet meer de slechtste ervaring die ik gehad heb. Dynafix heeft de eerste plaats over genomen
Waar eGlobal gewoon niet reageert, reageert Dynafix met leugens.
Waarschijnlijk dat ik er heb over gelezen de laatste paar pagina's of het stond er gewoon niet, maar vanuit waar verzend Eglobalcenter.eu nu feitelijk ?
Ik zie de LG G6 H870DS 64GB Dual sim SIM FREE/ UNLOCKED - Black voor 385 euro en vind ik voor zo een telefoon geen geld want wou eerst de S7 voor 399 op Amazon maar dan lijkt deze me beter ( duo camera, 64gb , quad dac, nieuwer toestel dus langere software support )
Maar als ik nu vanuit Belgie bestel vanwaar komt dan dit model geleverd ?
Ik weet dat het de Aziatische LG G6 is maar verzend eglobalcenter vanuit de UK of dergelijke? want wil niet nog eens gehit worden met bv douane kosten of dergelijke want dan is het prijsvoordeel tov de S8 ook nihil meer aangezien die 555 euro is op Amazon.
En werkt deze Asia LG G6 voor de rest 100% hetzelfde als een EU toestel ? maar dan enkel met 64gb en een quad dac ? en qua software updates die rollen dan ook gewoon binnen neem ik aan ?
Eerste keer dat ik van een toestel de Asia versie zou bestellen dus wil gewoon even zeker zijn
Ik zie de LG G6 H870DS 64GB Dual sim SIM FREE/ UNLOCKED - Black voor 385 euro en vind ik voor zo een telefoon geen geld want wou eerst de S7 voor 399 op Amazon maar dan lijkt deze me beter ( duo camera, 64gb , quad dac, nieuwer toestel dus langere software support )
Ik weet dat het de Aziatische LG G6 is maar verzend eglobalcenter vanuit de UK of dergelijke? want wil niet nog eens gehit worden met bv douane kosten of dergelijke want dan is het prijsvoordeel tov de S8 ook nihil meer aangezien die 555 euro is op Amazon.
En werkt deze Asia LG G6 voor de rest 100% hetzelfde als een EU toestel ? maar dan enkel met 64gb en een quad dac ? en qua software updates die rollen dan ook gewoon binnen neem ik aan ?
Eerste keer dat ik van een toestel de Asia versie zou bestellen dus wil gewoon even zeker zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Katmi op 16-09-2017 21:08 ]
Is verschillende keren voorbij gekomen, DS variant heeft ook alle Europese LTE banden en werkt dus gewoon perfect.Katmi schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:06:
Waarschijnlijk dat ik er heb over gelezen de laatste paar pagina's of het stond er gewoon niet, maar vanuit waar verzend Eglobalcenter.eu nu feitelijk ?
Bij EGlobal betaal je geen invoer, ze verzenden vanaf Hong Kong naar de UK en vervolgens naar je huis adres. Hierdoor hoef je geen invoerrechten te betalen.
Alright thanksRazer schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:59:
[...]
Is verschillende keren voorbij gekomen, DS variant heeft ook alle Europese LTE banden en werkt dus gewoon perfect.
Bij EGlobal betaal je geen invoer, ze verzenden vanaf Hong Kong naar de UK en vervolgens naar je huis adres. Hierdoor hoef je geen invoerrechten te betalen.
Hopelijk is die bij LG beter.
Nog meer mensen die hebben mee gedaan aan de LG G6 actie waarbij je 75,- aan kadobonnen terug kreeg? Bij mij is de aanvraag inmiddels goed gekeurd, maar ik kan alleen nog maar kiezen voor de Media Markt bon!
Geen grenzen aan de triestheid van eGlobal. PayPal heeft het dispuut in mijn voordeel besloten, dus sturen ze mij maar een betaalverzoek via PayPal. Wat een ongelooflijke schoften.Hi, Due to a payment error, we have not received your payment for order CEUW6006671. As parcel has already delivered to you, we would appreciate if you could kindly authorise this request for €386. 57 EUR to complete the whole order. Many thanks eGlobal Central
Al bieden ze de iPhone x voor 200 euro aan: ik zal nooit meer bij hun bestellen.
De Mi6 heb je voor rond de 350. Heeft een snellere Snapdragon 835, 6GB RAM, naar mijn mening een betere ROM, regelmatige updates, en een grotere accu met een kleiner scherm. De camera is wel een heel stuk beter op de G6, en je verliest je microSD slot.Katmi schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:10:
[...]
Alright thanksmisschien binnenkort eens zien dan, budget is 400 euro en er is niet veel beters met die specs en camera tenzij ik de S7 van vorige jaar nog koop, Oneplus ben ik geen fan van na de OPX te hebben gehad en een barslechte update policy.
Hopelijk is die bij LG beter.
Dat is wel heel triest inderdaad.splackavellie85 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:19:
[...]
Geen grenzen aan de triestheid van eGlobal. PayPal heeft het dispuut in mijn voordeel besloten, dus sturen ze mij maar een betaalverzoek via PayPal. Wat een ongelooflijke schoften.
Al bieden ze de iPhone x voor 200 euro aan: ik zal nooit meer bij hun bestellen.
Decline en verder toch niks van aantrekken?splackavellie85 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:19:
[...]
Geen grenzen aan de triestheid van eGlobal. PayPal heeft het dispuut in mijn voordeel besloten, dus sturen ze mij maar een betaalverzoek via PayPal. Wat een ongelooflijke schoften.
Ben je nog vooruit gekomen met de garantieafwikkeling?
Heb inderdaad op Cancel gedrukt, jammer dat je er geen uitleg bij kon geven.Razer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:10:
[...]
Decline en verder toch niks van aantrekken?
Ben je nog vooruit gekomen met de garantieafwikkeling?
Nope, toestel van die vriendin ligt nog steeds bij mij thuis, gaat nog steeds niet aan. Dynafix geeft dit als laatste reactie:
Via klacht.nl want op hun Facebook, Twitter en Mail krijg ik geen reactie, en ik ben inmiddels al ruim 20 euro kwijt aan dat geile service nummer van 45 cent per minuut. Dat is hetzelfde verhaal als ik al drie weken lang van ze hoor. Blijkbaar heeft Dynafix niet erg veel aanzien bij LG, als zes verschillende medewerkers verspreid over drie weken niet eens een luttele reactie kunnen krijgen.Geachte klant,
Zolang wij geen reactie krijgen vanuit de externe reparatiedienst kunnen wij u ook niet van meer informatie voorzien. Zoals aangegeven hebben we nu een navraag uitgezet via een andere weg. Zodra hier een reactie op komt laten we dit direct weten.
Met vriendelijke groet,
Dynafix Wecare-team.
Waardeloze zaak. Het is jammer dat de V30 zoveel gaat kosten, anders had ik haar aangeraden die te nemen. Nu neemt ze waarschijnlijk mijn U11 over als ik voor de Mi Mix 2/iPhone 8 ga.
LOL, Dynafix heeft mij geblokkeerd of Twitter en Facebook. Mails worden al weken niet meer beantwoord.
Hoe groot is de kans dat ik ooit nog wat van ze hoor?
dynafix is verschikkelijk bedrijf. We hadden eens een printer gestuurd voor garantie kwestie. Die was dus helemaal in puin bij hun aangekomen zeiden ze. Negens verhaal kunnen halen. Niet de vervoerder maar ook niet dynafix. Of ik even 30 euro onderzoekskosten wilde betalen dan vernietigden ze de printer. of voor 110 euro konden ze de printer terug sturen.splackavellie85 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:38:
LOL, Dynafix heeft mij geblokkeerd of Twitter en Facebook. Mails worden al weken niet meer beantwoord.
Heeft iemand ervaring met compex.be? Daar staat de LG G6 nu voor €430.
Lijkt een goede deal op dit moment.
Lijkt een goede deal op dit moment.
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
Zojuist de G6 aangeschaft voor 380 met personeelskorting eerste indruk toestel bevalt hartstikke goed kom van een Galaxy S7 edge af het scherm ziet in mijn optiek ook beter uit bij samsung valt het me op dat schermen zo opgezwollen zijn alleen mijn software update staat nog op Juni

Bij de KPN verkopen ze hem voor 430 euro. Kan niet online, een los toestel moet je in de winkel kopen.
Verwijderd
Kom jij uit het stenen tijdperk?Nachilnik schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:25:
Bij de KPN verkopen ze hem voor 430 euro. Kan niet online, een los toestel moet je in de winkel kopen.
Bij Amazon.de staat hij nu voor €423,99. Jammer dat de Nederlandse shops de prijs niet zo snel verlagen.
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
Ik kwam de G6 Plus (H870dsu) op ebay tegen voor een goede prijs. Nu vraag ik me af, of er maar 1 global versie is, of dat ik bij de Plus ook met verschillende versies (4g-banden e.d.) rekening moet houden en hoe dit zit met garantie. Hij wordt verkocht door een verkoper in Duitsland.
Edit: ik lees nog wat verder en zie dat er ook versies zijn zonder Qi of B&O-oordopjes. Lekker verwarrend allemaal.
Edit: ik lees nog wat verder en zie dat er ook versies zijn zonder Qi of B&O-oordopjes. Lekker verwarrend allemaal.
[ Voor 17% gewijzigd door Jorgen op 08-10-2017 21:26 ]
Hoe is het afgelopen?splackavellie85 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:38:
Hoe is jou EGlobal rma afgelopen?huggohuss schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:39:
Tot nu toe ben ik zeer tevreden met eGlobal. Ik heb al eerder een post geplaatst over mijn ervaring met bestellen en annuleren bij eGlobal. Misschien vraag je je toch af wat er gebeurd als je een toestel met gebreken krijgt van de shop uit HK. Mijn LG g6 maakt een hoorbaar buzzend geluid, eerst vanaf 30 cm te horen en nu vanaf 15-20 cm, te horen wanneer het scherm aan staat (alleen in een stille omgeving). Op zatedag 19-7 heb ik een RMA case aangemaakt. Vandaag - na het toesturen van een geluidsfragment hebben ze gereageerd met het volgende:
[...]
Het geluidsfragment https://www.dropbox.com/s...lb/g6screensound.m4a?dl=0.
Buiten Nederland bestellen bij een voor mij onbekende webshop blijft spannend. Voor mij speelde vooral de gedachte.. wat nou als ik een gebrekkig product ontvang. Gaat tot nu toe goed
Ik heb dus net als @huggohuss ook positieve ervaringen met eGlobal mbt bestellingen en annuleringen (meer dan eens vlekkeloos verlopen in beide gevallen) maar -nog- niet met RMA. Ben ook benieuwd!
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
@Razer @pimsaint helaas verliep mijn RMA afhandeling niet soepel. Via een claim bij PayPal heb ik mijn geld teruggekregen. Hieronder het verhaal.
Na een ontvangstbevestiging van eGlobal hoorde ik niets meer over de RMA-case. Na anderhalve week stuurde ik een mail met de vraag wat de status van het onderzoek is. Na 4 dagen krijg ik een mail met daarin het verzoek om mijn Google-accountgegevens te verstekken omdat de telefoon gelockt zou zijn. Met veel aarzelen dezelfde dag de gevraagde informatie gegeven.
Een week na het geven van mijn accountgegevens heb ik nog niets gehoord van eGlobal. Ik stuur een mail waarin ik vraag wat de status is, als reactie krijg ik:
Ik wacht rustig 8 dagen af, ik stuur toch nog even een mail, reactie volgt snel:
Reactie:
Na een ontvangstbevestiging van eGlobal hoorde ik niets meer over de RMA-case. Na anderhalve week stuurde ik een mail met de vraag wat de status van het onderzoek is. Na 4 dagen krijg ik een mail met daarin het verzoek om mijn Google-accountgegevens te verstekken omdat de telefoon gelockt zou zijn. Met veel aarzelen dezelfde dag de gevraagde informatie gegeven.
Een week na het geven van mijn accountgegevens heb ik nog niets gehoord van eGlobal. Ik stuur een mail waarin ik vraag wat de status is, als reactie krijg ik:
.We are checking status with our technician and get back to you soon, thanks
Ik wacht rustig 8 dagen af, ik stuur toch nog even een mail, reactie volgt snel:
Vijf dagen later stuur ik nog één laatste mail met het verzoek om tot handelen over te gaan; een nieuwe telefoon of een volledige teruggave. Enige vertraging kan ik begrijpen maar ik ben niet bereidwillig om langer te wachten, zo liet ik weten. Verder liet ik weten dat ik de snelle reacties op prijs stel.Sorry for the delay, we are waiting reply by technician. Thank you.
Reactie:
Oké zouden ze nu wat doen? Helaas niet. Na dit bericht heb ik een week gewacht met het maken van een PayPal case. Hier heeft eGlobal niet op gereageerd en uiteindelijk is door PayPal in mijn voordeel is beslist.Thank you for your understanding.
We have keep chasing our technician to see if they could unlock the item and do inspection but no more updates.
Once again, we are extremely sorry for the delay and any inconvenience caused.
Dynafix heeft de klacht als “afgehandeld” bestempeld. Ik mag hem nog een keer opsturen - tegen betaling uiteraard - en hopen dat het deze keer wél goed gaat. Al zeggen ze wel letterlijk dat zij dat niet kunnen garanderen, omdat de reparatie niet de verantwoordelijkheid is van dynafix (het reparatiecentrum).
Zwaar kut dus.
Net een LG G6 grijs besteld via coolblue
had shoptegoed terug gekregen na garantiekwestie met mijn Moto Z welke spontaan begon uit te vallen (omdat de reparatie na 3 weken nog niet klaar was kreeg ik shoptegoed voor een nieuwe telefoon, erg netjes, en alles wat ik minder uitgeef mag ik nog bij andere bestellingen gebruiken).
Was lang twijfelen of ik niet alsnog een moto telefoon wil, ik heb namelijk nog een moto mod liggen en ik zal de moto gestures wel missen. Maar na het uitproberen van de G6 in een winkel vond ik m wel erg mooi met het scherm en camera + heeft hij gewoon een snapdragon 8 en waterdicht is wel een prettig gevoel.
Mijn vorige LG was een drama (LG Optimus 4x HD), dus hoop dat ik geen spijt krijg!
Was lang twijfelen of ik niet alsnog een moto telefoon wil, ik heb namelijk nog een moto mod liggen en ik zal de moto gestures wel missen. Maar na het uitproberen van de G6 in een winkel vond ik m wel erg mooi met het scherm en camera + heeft hij gewoon een snapdragon 8 en waterdicht is wel een prettig gevoel.
Mijn vorige LG was een drama (LG Optimus 4x HD), dus hoop dat ik geen spijt krijg!
Ik lees hier weer één en ander over eglobal en dus ben ik huiverig om daar te bestellen. Nu kwam ik superaankoop.co.nl tegen. Iemand ervaring met deze winkel? Hanteert voor de LG G6+ ongeveer dezelfde prijs als eglobal.
Hij staat sinds vrijdag ook voor €415 op bol.com mocht je hem zonder abonnement willen aanschaffen. Gewoon netjes van bol.com zelf. (Staat niet in de pricewatch!)
Damn, als ik de mooie verhalen lees van de voorbije zomer, de G6 aan +- €370! Staat nu aan ongeveer €460 op eGlobalCentral en kost daarmee evenveel of zelfs meer dan wat je bij pakweg bol.com betaalt.
Mij gaat 't niet perse om het prijsverschil van €50 of wat meer, wel om de Quad DAC die hier in Europa simpelweg niet te krijgen is. En natuurlijk de camera en looks van het toestel (:
Heeft er iemand zicht op hoe de prijzen bij eglobal al eens durven evolueren? Is 't omdat de kerst eraan komt, of omdat er effectief zoveel bestellingen zijn geweest, of ...? Bestaat de kans dat de prijzen weer enigszins dalen? Of hoef ik daar niet meer op te hopen de eerstkomende maanden?
Mij gaat 't niet perse om het prijsverschil van €50 of wat meer, wel om de Quad DAC die hier in Europa simpelweg niet te krijgen is. En natuurlijk de camera en looks van het toestel (:
Heeft er iemand zicht op hoe de prijzen bij eglobal al eens durven evolueren? Is 't omdat de kerst eraan komt, of omdat er effectief zoveel bestellingen zijn geweest, of ...? Bestaat de kans dat de prijzen weer enigszins dalen? Of hoef ik daar niet meer op te hopen de eerstkomende maanden?
Nu bij mcompany.be voor €389. Iemand ervaring met deze shop?
https://www.mcompany.be/lg-g6-platinum?search=LG%20G6
Blijkbaar is die mCompany wel te vertrouwen: https://www.google.be/sea...i10j0i13.6Cp%2BLwj54wc%3Dhenk99 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:59:
Nu bij mcompany.be voor €389. Iemand ervaring met deze shop?
Goede reviews op Google en Trust pilot.
[ Voor 25% gewijzigd door mchaos op 14-03-2018 10:50 ]
Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r
Ik zou ook graag een lg g6 met 64 gb willen.
Nu is mijn vraag is de DAC echt een goede toevoeging/meerwaarde voor dat geld ?
Ik zou het liefste eigenlijk draadloos opladen hebben maar de lg g6+ kost nog 530 euro en de g6 64gb versie staat nu op 320.
Ik vind het persoonlijk te gek om voor een 'oudere telefoon' nog 500+ te vragen.
320 daarintegen vind ik wel een heel goede deal nog.
Mijn huawei p10 is aan vervanging toe en hoef ook niet direct de snelste gsm.
Hou liever van een compacte gsm met leuke features zoals bv de wide angle lens, DAC, double tap to wake, fingerprint op de achterkant beste plaats imo. Goed scherm grote batterij...
Is dit een goede keuze als vervanger ?
De v30 beschikte wel over DAC en wireless charging maar door het formaat is dit een no go voor mij.
Nu is mijn vraag is de DAC echt een goede toevoeging/meerwaarde voor dat geld ?
Ik zou het liefste eigenlijk draadloos opladen hebben maar de lg g6+ kost nog 530 euro en de g6 64gb versie staat nu op 320.
Ik vind het persoonlijk te gek om voor een 'oudere telefoon' nog 500+ te vragen.
320 daarintegen vind ik wel een heel goede deal nog.
Mijn huawei p10 is aan vervanging toe en hoef ook niet direct de snelste gsm.
Hou liever van een compacte gsm met leuke features zoals bv de wide angle lens, DAC, double tap to wake, fingerprint op de achterkant beste plaats imo. Goed scherm grote batterij...
Is dit een goede keuze als vervanger ?
De v30 beschikte wel over DAC en wireless charging maar door het formaat is dit een no go voor mij.
[ Voor 7% gewijzigd door Philtjens op 17-09-2018 19:36 ]
Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat. Ik heb uiteindelijk DAC gekozen, omdat de Aziatische model erg voordelig te koop was en ik het geen probleem vindt om via een kabel op te laden. Maar als je bijvoorbeeld een auto/meubels hebt met wireless charging dan is dat natuurlijk een stuk gemakkelijker.
Ik merk wel een verschil tussen muziek luisteren via mijn laptop of G6. Het klinkt veel zuiverder, dus DAC heeft voor mij zeker toegevoegde waarde.
Ik merk wel een verschil tussen muziek luisteren via mijn laptop of G6. Het klinkt veel zuiverder, dus DAC heeft voor mij zeker toegevoegde waarde.
Vind het gewoon een mooie toevoeging omdat ik bij mijn p10 ook heb dat na x aantal tijd de usb C stekker niet goed blijft zitten vandaar dat draadloos handig zou zijn.nlboy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:04:
Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat. Ik heb uiteindelijk DAC gekozen, omdat de Aziatische model erg voordelig te koop was en ik het geen probleem vindt om via een kabel op te laden. Maar als je bijvoorbeeld een auto/meubels hebt met wireless charging dan is dat natuurlijk een stuk gemakkelijker.
Nu staan ze voor 320 euro te koop (aziatische modellen) vind ik geen geld dus dan gaat de keuze toch daarna en investeer ik wel in een magnitische oplaadkabel en een goed paar oortjes 👍
Ik probeer al enkele dagen contact op te nemen met eglobal maar ik krijg ze niet via mail facebook of via telefoon te pakken ?
Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen over de garantie (als dit al erbij zit ) ??
Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen over de garantie (als dit al erbij zit ) ??
Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic