Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xanion schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:01:
Voegt dit nog iets toe als je Nova gebruikt? Notificaties zijn al Android style, dus dan zou het puur en alleen nog om de instellingen gaan?
Dat is voor mij al reden genoeg :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huggohuss
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07-2024
Uit mijn LG g6 komt een raar geluid die voor mij het beste te omschrijven is als coil noise.
Ik krijg een lager toongeluid als het scherm uit staat (met en zonder Always-on display). Dit geluid verdwijnt alleen als ik de "zet het scherm aan functie" uitschakel (tweemaal op het scherm drukken om te unlocken).

Het geluid wordt hoger en luider als het scherm aan staat. Wanneer ik in een stille ruimte op mijn telefoon zit is dit duidelijk te horen. Dit geluid is er altijd en doet me denken aan een oud computerscherm of een zoemende lamp.

Is er iemand anders die dit ook heeft?

LG-H870DS BLUE BLUE Production Date 06-2017 Build-nummer NRD90U Softwareversie V10c-10-TWN-xx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:03
huggohuss schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:12:
Uit mijn LG g6 komt een raar geluid die voor mij het beste te omschrijven is als coil noise.
Ik krijg een lager toongeluid als het scherm uit staat (met en zonder Always-on display). Dit geluid verdwijnt alleen als ik de "zet het scherm aan functie" uitschakel (tweemaal op het scherm drukken om te unlocken).

Het geluid wordt hoger en luider als het scherm aan staat. Wanneer ik in een stille ruimte op mijn telefoon zit is dit duidelijk te horen. Dit geluid is er altijd en doet me denken aan een oud computerscherm of een zoemende lamp.

LG-H870DS BLUE BLUE Production Date 06-2017 Build-nummer NRD90U Softwareversie V10c-10-TWN-xx
Nee ik heb dat niet. Net even geprobeerd in een stille ruimte maar hoor niks

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huggohuss
@Erik1805 Bedankt voor het checken! Heb je een Quad DAC of EU variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
huggohuss schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:07:
@Erik1805 Bedankt voor het checken! Heb je een Quad DAC of EU variant?
Ik heb de EU versie

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
huggohuss schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:12:

Hier niets te horen met een LG-H870DS rev.1.0 build-nummer NRD90U Softwareversie V10c-TWN-XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huggohuss
@BlackShadow thanks voor het kijken.
Dan ligt het waarschijnlijk aan mijn exemplaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:13
huggohuss schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:39:
@BlackShadow thanks voor het kijken.
Dan ligt het waarschijnlijk aan mijn exemplaar ;(
Klinkt als een hardware issue op het eerste gezicht, maar een factory reset kan je altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huggohuss
@Ari Gold Dat heb ik geprobeerd, maar helaas... Lijkt op een hardware issue inderdaad. Vooral als een ander met dezelfde soft- en hardware het probleem niet heeft. Deze gaat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
huggohuss schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:08:
@Ari Gold Dat heb ik geprobeerd, maar helaas... Lijkt op een hardware issue inderdaad. Vooral als een ander met dezelfde soft- en hardware het probleem niet heeft. Deze gaat terug.
Waar heb je deze besteld? Ook eglobal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huggohuss
@Ari Gold Ja, dat klopt. Mijn toestel heeft nog een lange reis te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
huggohuss schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:45:
@Ari Gold Ja, dat klopt. Mijn toestel heeft nog een lange reis te gaan :P
Benieuwd hoe dat gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huggohuss
Ari Gold schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:55:
[...]

Benieuwd hoe dat gaat lopen.
Ik zal je een persoonlijk berichtje sturen als het rond is en mijn ervaring ook delen op de Levertijd en Prijzen forum. Ik ben wel blij om te horen dat het alleen om mijn telefoon gaat.. dan kan ik - wanneer ik een nieuwe heb - in stilte genieten van de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
huggohuss schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:16:
[...]

Ik zal je een persoonlijk berichtje sturen als het rond is en mijn ervaring ook delen op de Levertijd en Prijzen forum. Ik ben wel blij om te horen dat het alleen om mijn telefoon gaat.. dan kan ik - wanneer ik een nieuwe heb - in stilte genieten van de telefoon.
Hou er rekening mee dat terug sturen niet zonder kosten kan.
Ze hoeven zich niet aan de EU regels te houden als webshop in Hong Kong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:30
Via PayPal kan hij retourkosten terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:02

SvR

projectmanager extraordinaire

Het lijkt wel alsof je ook niet in kunt stellen dat je met sommige WiFi netwerken niet automatisch wilt verbinden. Ik dacht dat dat standaard Android was en geen Samsung feature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 12:34
's Nacht zet ik de helderheid van de scherm meestal op het minimum. Als ik dan de volgende dag in volle zon mijn G6 aanzet is het scherm zo donker dat ik de schuifregelaar voor de helderheid niet zie. Mijn Xiaomi had een shortcut om het scherm op de maximale helderheid te zetten Heeft de G6 ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:23
Om tijdens het browsen optimaal gebruik te maken van het scherm: opera browser op full screen icm Gmd immersive app om de notification en navigatiebalk te hiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:55
FYI: Er is een nieuwe firmware (v10n-EUR-xx) beschikbaar met patchniveau: juni-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Anteros schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:26:
FYI: Er is een nieuwe firmware (v10n-EUR-xx) beschikbaar met patchniveau: juni-2017
Ja nu aan het binnenhalen, ik heb alleen niet zo snel gezien wat er veranderd is. (behalve juni patch)

(LG G6 EU versie)

[ Voor 17% gewijzigd door Erik1805 op 17-07-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Anteros schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:26:
Ik zit nog op v10c-twn-xx. Kwamen ze maar met 7.1.x uit. Ik heb last van een 7.0 bluetooth bug die gepatched is in 7.1 maat lg kennende komen ze pas met weer een update naar 8.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
SvR schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:44:
[...]

Ik zit nog op v10c-twn-xx. Kwamen ze maar met 7.1.x uit. Ik heb last van een 7.0 bluetooth bug die gepatched is in 7.1 maat lg kennende komen ze pas met weer een update naar 8.0
Jij hebt ook de eglobal G6 toch?

Meerdere mensen hier die bluetooth issues hebben (eglobal versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Nog geen update beschikbaar voor mijn G6. Als ik het goed begrijp zitten in de nieuwe update dus nog niet de beloofde Face Print, Low Power Consumption en Covered Lens warning functionaliteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:31

mucuracat

YES

Ari Gold schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:56:
[...]

Ik heb via T-mobile LG G6 en heb ook last van bluetooth. Soms is koppelen niet mogelijk, na herstart lukt het wel ( pebble smartwatch en bluetooth headset op motor hebben soms probleem met koppelen tot herstart telefoon)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
mucuracat schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:43:
[...]

Ik heb via T-mobile LG G6 en heb ook last van bluetooth. Soms is koppelen niet mogelijk, na herstart lukt het wel ( pebble smartwatch en bluetooth headset op motor hebben soms probleem met koppelen tot herstart telefoon)
Hmm, hopelijk snel opgelost dan. Heb nu ook bluetooth issues met CM13, herstarten lost dat ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:27:
Hi iedereen,

Mijn G6 is op de achterkant gevallen en helemaal stuk. Ik kan eigenlijk nergens vinden waar ik dit kan bestellen. Het mag ook gewoon een replica onderdeel zijn.

Iemand een idee waar te bestellen??
Hier, voor weinig :)

https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.Q1wSza

Of hier, de officiële

http://www.spareslg.com/g...phones-g-series-g6--h870-

[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 17-07-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:11
mucuracat schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:43:
[...]

Mijn verbinding met pebble is ook af en toe weg en pas weer te fixen na herstart. Verbinding in de auto gaat dan wel altijd goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:17
[...]

Ik heb geen issue met BT, via Eglobal gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
tuson schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:34:
[...]

Ik heb geen issue met BT, via Eglobal gekocht.
Welke firmware versie heb jij dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SvR

SvR

Ari Gold schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:57:
[...]

Het schijnt niks met de g6 te maken te hebben ongeacht of hij EU of TWN is maar een algemene 7.0 bluetooth bug. Sommige devices verbinden perfect maar andere weer niet.

Mijn oral b bijvoorbeeld wil niet verbinden, leverancier zegt dat ze er vanaf weten en het in 7.1.x is opgelost.

Mijn Garmin wil wel op applicatie niveau verbinden maar niet op device niveau dus kan ik het geen trusted device maken.

Mijn bluetooth headset werkt perfect.

En inderdaad ik heb de eglobal versie :)

[ Voor 3% gewijzigd door SvR op 17-07-2017 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:17
Ari Gold schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:57:
[...]

Officiële versie: V10c-TWN-XX

Maak verbinding met Bose QC35, Jabra Stealth, StereoBoom speakertje, en carkit zonder problemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvr123
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 12:29
Zijne er goede dark themes te krijgen of nog beter, is er de mogelijkheid om een dark theme in te stellen via de normale software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
SvR schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:02:
[...]

Het schijnt niks met de g6 te maken te hebben ongeacht of hij EU of TWN is maar een algemene 7.0 bluetooth bug. Sommige devices verbinden perfect maar andere weer niet.

Mijn oral b bijvoorbeeld wil niet verbinden, leverancier zegt dat ze er vanaf weten en het in 7.1.x is opgelost.

Mijn Garmin wil wel op applicatie niveau verbinden maar niet op device niveau dus kan ik het geen trusted device maken.

Mijn bluetooth headset werkt perfect.

En inderdaad ik heb de eglobal versie :)
Ah duidelijk. :)
tuson schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:09:
[...]

Officiële versie: V10c-TWN-XX

Maak verbinding met Bose QC35, Jabra Stealth, StereoBoom speakertje, en carkit zonder problemen,
Thanks voor de info. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvR

SvR

jipvr schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:16:
Zijne er goede dark themes te krijgen of nog beter, is er de mogelijkheid om een dark theme in te stellen via de normale software?
is een store van LG met meuk thema's, standaard zitten er 2 donkere thema's voor geïnstalleerd waarbij de zwarte best oke is. In de play store staan betere (pixel / material) maar soms voor een laag bedragje.

Google Play: Pixel Dark Theme for LG G6 V20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huggohuss
[...]

Mijn device van eGlobal heeft tot nu toe ook geen BT issues (dagelijks Spotify naar BT speakers). Misschien wel overbodig nu, na alle reacties die je al hebt gekregen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvR

SvR

huggohuss schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:49:
[...]

Mijn device van eGlobal heeft tot nu toe ook geen BT issues (dagelijks Spotify naar BT speakers). Misschien wel overbodig nu, na alle reacties die je al hebt gekregen :P
het is ook geen G6 issue, mijn samsung op 7.0 heeft het ook. De enige LG issue is eigenlijk het sneue update beleid naar minor versies.

https://help.oralb.com/fa...-what-can-i-do-about-this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Er begint bij mij zojuist een software update te installeren. Verdere bruikbaarheid van de telefoon verbeterd is de changelog.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Welke g6 versie?
Xanion schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:43:
Er begint bij mij zojuist een software update te installeren. Verdere bruikbaarheid van de telefoon verbeterd is de changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hier ook de melding, alleen nog geen WiFi dus even wachten. Betreft de NL/EU versie.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
Kleine kans...
Maar heeft iemand hier Android Auto werkend gekregen met de LG G6? Bij mij ging de eerste connectie al heel moeizaam, maar uiteindelijk herkende de auto hem, maar 10 minuten later was de verbinding weer weg, en krijg hem nu ook niet meer aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Yannick50 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:48:
Kleine kans...
Maar heeft iemand hier Android Auto werkend gekregen met de LG G6? Bij mij ging de eerste connectie al heel moeizaam, maar uiteindelijk herkende de auto hem, maar 10 minuten later was de verbinding weer weg, en krijg hem nu ook niet meer aan de praat.
Ondersteund je auto het wel?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Mooi backup gemaakt naar SD kaart op oude telefoon mbv LG switch, op nieuwe G6 SD kaart erin, lees niet goed, bam alles geformateerd, zeker irritant omdat er nog meer op die SD kaart stond... Voor de rest erg blij met de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja ik. Had het al eerder genoemd, BT naar mijn auto radio is ruk, klapt er tijdens een ritje van 30 minuten zeker 2x uit.

Gek genoeg blijft mijn S3 watch dan weer wel goed verbonden.

Ik heb de G6 dus maar met AUX aan de radio. Is met de QuadDac nog beter ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Scherm valt wel tegen vind ik. M'n Xiaomi Mi4 hou ik altijd op iets minder dan een kwart helderheid. Op de G6 is hij op de helft nog niet even helder, terwijl ze wel beide IPS LCD schermen zijn.

Ga nog wel even klooien bij Instelling > Toegankelijkheid > Visie en dan de kleur beetje aanpassen.

Zwart is nu wel iets donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Als ik de website van eglobal bekijk zie ik dat ze een Dual-Sim variant aanbieden, ik kan er echter niet uit afleiden of je één van de 2 SIMS moet opofferen als je gebruik wilt maken van een microSD..

Zijn er hier mensen met een Dual-SIM G6 die dat wellicht weten?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
GS88 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 00:31:
Als ik de website van eglobal bekijk zie ik dat ze een Dual-Sim variant aanbieden, ik kan er echter niet uit afleiden of je één van de 2 SIMS moet opofferen als je gebruik wilt maken van een microSD..

Zijn er hier mensen met een Dual-SIM G6 die dat wellicht weten?
Is inderdaad of of en niet en en. Dat is gebruikelijk vrij normaal. De tweede slot accepteert of een sim of een sd kaartje. Tenzij je zelf zowel je sim en sd kaartje wilt modden dat het ''wel'' kan, maar eigen risico enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Wel wifi issues op 2,4ghz merk ik. Verbinding wordt steeds na paar minuten verbroken en opnieuw verbinden lukt niet. Moet dan netwerk vergeten en dan opnieuw aanmelden (bekend probleem).

Netwerk instellingen al gereset maar dat helpt niet. Nu 5ghz aan het testen en daar blijft hij nu wel langer op.

Als dat ook niet werk dan even cache partition clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Geert1976 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:43:
[...]

nice! heb hier nog een Anker QC 3.0 met wat Anker USB C kabels liggen. Dus heb ik de standaard laadkabel en EU converter die eGlobal los meelevert niet eens nodig! :)

Voor diegene die nog op zoek zijn;
amazon.de heeft met enige regelmaat acties lopen ism Anker.
Echt 1 van de allerbeste stevige (!) kabels en stekkers voor diverse smartphones
Hoe zijn je ervaringen inmiddels met de G6? Heb je posts in S8 forum altijd met interesse gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Nou, ik heb de 'waterdichtheid' ook voor het eerst getest. Zwembadje in de tuin, G6 heeft denk ik max 10 seconden in het water gelegen (zwembad is 60 cm diep). Nu al 12 uur het bericht dat hij niet wil opladen omdat er water in de USB-poort zit.. Hoe is jullie ervaring met de waterdichtheid? En heeft iemand dit probleem ook gehad (en is het opgelost?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
paulklooster schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:45:
Nou, ik heb de 'waterdichtheid' ook voor het eerst getest. Zwembadje in de tuin, G6 heeft denk ik max 10 seconden in het water gelegen (zwembad is 60 cm diep). Nu al 12 uur het bericht dat hij niet wil opladen omdat er water in de USB-poort zit.. Hoe is jullie ervaring met de waterdichtheid? En heeft iemand dit probleem ook gehad (en is het opgelost?)
Ik ben benieuwd, durf het nog niet aan om mijn telefoon nat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Even de fohn op de aansluiting zou moeten helpen de laatste restjes vochtigheid weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
HaseMike schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:05:
Even de fohn op de aansluiting zou moeten helpen de laatste restjes vochtigheid weg te krijgen.
OP ene wat koele blaas stand wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Heb het wel onder de kraan gehouden :)

Maar daarvoor heb ik 1 a 2 keer gehad dat er melding kwam met nattigheid terwijl het niet nat was, usb kabel omdraaien hielp. Misschien door luchtvochtigheid of zo.
Liever sneller melding dat er vocht is, dan dat het niet gemeld wordt bij echt vocht

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
paulklooster schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:45:
Ja dat is wel een bekend iets.
Ik had dit ook met de S8, smiddags in het zwembad gebruikt op vakantie (dat is stiekem toch wel leuk) en toen niet kunnen laden. Uiteindelijk een hele middag en nacht laten drogen maar bleef de melding geven.

Toen heb ik hem uiteindelijk met een föhn droog staan blazen en daarna werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Best netjes. Vannacht is er geen enkel procent afgegaan. Weggelegd met 100% en wordt wakker met nog steeds 100%. Wifi constant aan en sync.

Uiteraard van de lader af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ari Gold schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:52:
Best netjes. Vannacht is er geen enkel procent afgegaan. Weggelegd met 100% en wordt wakker met nog steeds 100%. Wifi constant aan en sync.

Is dat met de nieuwe firmware? Zo ja, had je hiervoor een minder goede accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
ik denk dat het handig is dat als mensen hier iets in dit topic plaatsen erbij zetten welke versie ze hebben, Aziatisch of de Europese. Er zit namelijk niet alleen verschil in de hardware maar ook in de firmware versies.

[ Voor 5% gewijzigd door Pierre_nr1 op 18-07-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805

Dat is inderdaad netjes. Bij mij gaat er in de regel 3-4% af. EU model. Nieuwste firmware gisteren geüpdatet.((v10n-EUR-xx)

Wel data (4G) aan

Even een vraag, zetten jullie 'nachts de telefoon in airplane mode of alleen wifi aan of alles aan?

[ Voor 11% gewijzigd door Erik1805 op 18-07-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
silmaril8 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:36:
[...]

Is dat met de nieuwe firmware? Zo ja, had je hiervoor een minder goede accuduur?
V10c-TWN-xx, zelfde firmware die iedereen heeft, die hem van eglobal heeft. Heb de telefoon pas sinds gister. Kreeg m met 50%, aan de lader gehangen en volledig ingesteld. Daarna eraf gehaald voor het slapen gaan, toen was ie al 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
LG telefoons hebben eigenaardigheidje dat ze altijd erg lang op 100% blijven staan en daarna sneller terugvallen in batterij percentage :) Is als sinds LG G2 zo en elke LG die ik hierna heb gehad.

Zo heb ik wel eens 30 minuten SOT met nog 100% batterij :P Vandaar ook dat je best een nacht op 100% stand-by kunt staan. Volgens mij ligt de werkelijke drain met beetje normale apps in een nacht rond de 3-5% wat overigens heel erg netjes is.

[ Voor 26% gewijzigd door Razer op 18-07-2017 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:39:
ik denk dat het handig is dat als mensen hier iets in dit topic plaatsen erbij zetten welke versie ze hebben, Aziatisch of de Europese. Er zit namelijk niet alleen verschil in de hardware maar ook in de firmware versies.
Of in je signature onderaan schrijven? \/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Razer schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:24:
LG telefoons hebben eigenaardigheidje dat ze altijd erg lang op 100% blijven staan en daarna sneller terugvallen in batterij percentage :) Is als sinds LG G2 zo en elke LG die ik hierna heb gehad.

Zo heb ik wel eens 30 minuten SOT met nog 100% batterij :P Vandaar ook dat je best een nacht op 100% stand-by kunt staan. Volgens mij ligt de werkelijke drain met beetje normale apps in een nacht rond de 3-5% wat overigens heel erg netjes is.
Mijn LG G2 heeft 's-nachts inderdaad maar 3% accuverlies, zelfs nu nog na 3 jaar gebruik. En de accu gaat ook nog gewoon minstens een volle dag mee (met brightness op 100% en wifi aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Razer schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:24:

Dit inderdaad, gisternacht drie kwartier muziek geluisterd voor het slapen met scherm aan (en verder wat browsen) en kreeg 'm toen pas naar 99%. s'Morgens toestel gewoon nog op 98%, al verschilt dat vaak een paar procentjes per dag :P

Beetje batterijmanagement is wel zo praktisch, ik heb nog een gare Note3 liggen waar de batterij ondertussen procenten wegloopt als je er al naar kijkt. Maar gezien ik die het laatste jaar bijna 2 keer per dag kon opladen en hij nu vaak aan de lader ligt verbaast me dat niet. Al is een dedicated netflix en meuk apparaat wel tof, hoef ik niet over 'n jaar de batterij van de G6 te vervangen, want hele seizoenen zijn echt killing voor een batterij :+
Erik1805 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:46:
[...]
...
Even een vraag, zetten jullie 'nachts de telefoon in airplane mode of alleen wifi aan of alles aan?
Ik heb altijd Wifi en GPS aanstaan, maakt voor mij niets uit voor de batterijduur, ook niet standby. Soms is het helemaal niets in een nacht, soms een 4-5 procent. Maar ik verdenk dat ik bij dat laatste mijn Note3 om een of andere reden het signaal wat stoort wanneer die te dicht bij de G6 ligt, zou kunnen dat ie dan probeert een mast te pakken en dat niet helemaal energiezuinig lukt. Hetzelfde ervaar ik ook met kelders, was laatst op een feestje en kreeg amper bereik, dan gaat het ook altijd snel met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
MusicAddict schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:50:
[...]

Dit inderdaad, gisternacht drie kwartier muziek geluisterd voor het slapen met scherm aan (en verder wat browsen) en kreeg 'm toen pas naar 99%. s'Morgens toestel gewoon nog op 98%, al verschilt dat vaak een paar procentjes per dag :P

Beetje batterijmanagement is wel zo praktisch, ik heb nog een gare Note3 liggen waar de batterij ondertussen procenten wegloopt als je er al naar kijkt. Maar gezien ik die het laatste jaar bijna 2 keer per dag kon opladen en hij nu vaak aan de lader ligt verbaast me dat niet. Al is een dedicated netflix en meuk apparaat wel tof, hoef ik niet over 'n jaar de batterij van de G6 te vervangen, want hele seizoenen zijn echt killing voor een batterij :+

[...]

Ik heb altijd Wifi en GPS aanstaan, maakt voor mij niets uit voor de batterijduur, ook niet standby. Soms is het helemaal niets in een nacht, soms een 4-5 procent. Maar ik verdenk dat ik bij dat laatste mijn Note3 om een of andere reden het signaal wat stoort wanneer die te dicht bij de G6 ligt, zou kunnen dat ie dan probeert een mast te pakken en dat niet helemaal energiezuinig lukt. Hetzelfde ervaar ik ook met kelders, was laatst op een feestje en kreeg amper bereik, dan gaat het ook altijd snel met de batterij.
4G heb je dan uitstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
Nee zet 4G ook nooit uit. Als ik geen wifi heb thuis (daar ging het in dit geval om) moet ik toch ook bereik hebben :) Maar ook onderweg staat alles gewoon aan. Ik zie het nut niet in van het schakelen van wifi aan/uit zolang ik er op batterijduur vrij weinig van merk.

[ Voor 26% gewijzigd door MusicAddict op 18-07-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Ik zie een aantal berichten over een macro-stand bij de foto's. Maar kan die zelf niet vinden. Is er wel een aparte macro stand of zoom je gewoon flink in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bart40 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:20:
Ik zie een aantal berichten over een macro-stand bij de foto's. Maar kan die zelf niet vinden. Is er wel een aparte macro stand of zoom je gewoon flink in?
Wat ik lees:
I discovered if you use the manual mode, slide the focus slider to macro you also have the option for focus peaking.

Bron: https://gavinsgadgets.com...from-the-camera-by-ellie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mucuracat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:25:
[...]
Of in je signature onderaan schrijven? \/
Offtopic maar die signature's vind ik altijd zo overbodig. Alsof het mij wat boeit of iemand een GTX1080 in zijn pc heeft, of een iPad bezit.

Het zit allemaal tussen de oren he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Donstil schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:06:
[...]

Offtopic maar die signature's vind ik altijd zo overbodig. Alsof het mij wat boeit of iemand een GTX1080 in zijn pc heeft, of een iPad bezit.

[...]
Offtopic 2: Hehe, wat kan mij je Spotify playlist boeien :P Ik heb Deezer :9

@Donstil naar aanleiding van je reactie onder.. om topic niet verder te 'vervuilen' met offtopic, hier mijn antwoord: >:) ik zal klik achter zetten naar mijn lijstjes :) ach ja... 8) :+

[ Voor 22% gewijzigd door mucuracat op 18-07-2017 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mucuracat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:10:
[...]
Offtopic 2: Hehe, wat kan mij je Spotify playlist boeien :P Ik heb Deezer :9
Haha ik had zoiets al wel verwacht maar ik vind dat eigenlijk niet echt te vergelijken, dat zit achter een klik enz. (Ik heb de signatures uitstaan binnen de forum instellingen trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Batterij is geen linieare schaal, maar loopt van 3.7v oid(100%) tot 3.3v (0%) . Batterij geeft dus geen uniform voltage, dus afhankelijk hoe je het programmeert geeft het dus geen betrouwbaar getal. Een batterij is dus ook niet leeg als je gsm dood is.

Antenne sterke is ook zo'n abstract geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppff ik zie nu ineens dat mijn Camera glas ook krasjes heeft, nooit had ik een kras op mijn scherm met GorillaGlass maar nu met 4 op de camera lens ineens wel.

Toch de tandpasta oplossing van een paar pagina's geleden maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Vanmiddag de B&O oordopjes gekregen, prima dingetjes! Geen wereldwonder maar over een gegeven paard in de bek kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Donstil schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:38:
Ppff ik zie nu ineens dat mijn Camera glas ook krasjes heeft, nooit had ik een kras op mijn scherm met GorillaGlass maar nu met 4 op de camera lens ineens wel.

Ik had ze ook al na 1 dag. Zou het effect hebben op de foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:38:

Op XDA lees je dat veel LG G6 kopers hetzelfde ervaren, ook over totaal gebarsten cameralens covers Ik heb voor alle zekerheid maar een paar reserve cameralens covers gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Net even de V20 en de G6 naast elkaar gehouden. Het scherm van de V20 heeft wat meer contrast en oogt iets minder flets. De G6 heeft ook een hogere setting nodig om genoeg backlight weer te geven. Het valt vooral op bij het kijken van een film. Het ontloopt elkaar niet heel veel, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
SaN schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:27:
[...]

Hoe meer krasjes hoe meer effect. Goede licht omstandigheden zal meevallen, maar in het donker krijg je bij bijvoorbeeld straatverlichting al snel een "waas" etc. Heb het zelf helaas ook gehad...ook maar besloten te peotsen...geen zin om retour te moeten sturen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:33
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:57:
[...]

Op XDA lees je dat veel LG G6 kopers hetzelfde ervaren, ook over totaal gebarsten cameralens covers Ik heb voor alle zekerheid maar een paar reserve cameralens covers gekocht.
Waar heb je die reserve cameralens covers gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Oomho schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:19:
[...]

Waar heb je die reserve cameralens covers gekocht?
Bij Aliexpress, ze kosten ongeveer 5 euro per stuk incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SaN schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:27:
[...]

Ik denk dat dit wel meevalt. Het zijn bij mij twee haar krasjes en gaan tussen de twee lensjes door. Denk dat ze wel wat dieper moeten om effect te hebben.

Valt mij wel enorm tegen van GG4. Had nooit klasjes op mijn scherm met GG4. Leg mijn toestel ook altijd op een zachte ondergrond. Papiertje ofz.

Vind de "scherpe" rand van het aluminium ook erg zacht. Daar heb ik ook twee plekjes op (precies p het randje) terwijl hij nooit gevallen of gestoten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Donstil schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:27:
[...]

Ik denk dat dit wel meevalt. Het zijn bij mij twee haar krasjes en gaan tussen de twee lensjes door. Denk dat ze wel wat dieper moeten om effect te hebben.

Valt mij wel enorm tegen van GG4. Had nooit klasjes op mijn scherm met GG4. Leg mijn toestel ook altijd op een zachte ondergrond. Papiertje ofz.

Vind de "scherpe" rand van het aluminium ook erg zacht. Daar heb ik ook twee plekjes op (precies p het randje) terwijl hij nooit gevallen of gestoten is.
Als het met tandpasta weg krijgt, ligt het denk ik aan de coating die er overheen zit en niet krassen op het daadwerkelijke glas. Waarschijnlijk zit er iets van een anti fingerprint coating oid op. Deze zal wel redelijk makkelijk krassen. Vervolgens kun je de hele coating met het tandpasta trucje verwijderen waardoor alleen het glas overblijft wat niet zo snel krast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Ik snapte die heisa over quickcharge hier niet. Gisteren vergeten aan de lader te hangen dus ik sluit hem vanochtend nog even aan met 34% en na 45 min zat ie al op 95%.

Aardig rap zonder QC vind ik. :)

En volgens mij kan de stock muziek app niet overweg met mappen in een map. De map is gewoon niet zichtbaar, maar de rest wel. Weer terug naar Rocket Player.

[ Voor 28% gewijzigd door Ari Gold op 19-07-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Ari Gold schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:40:
Ik snapte die heisa over quickcharge hier niet. Gisteren vergeten aan de lader te hangen dus ik sluit hem vanochtend nog even aan met 34% en na 45 min zat ie al op 95%.

Aardig rap zonder QC vind ik. :)
de G6 heeft wel QC hoor, QC3 om precies te zijn (al is de meegeleverde lader om een of andere reden een QC2 lader, dus heb zelf een nieuwe gekocht). Wel is het zo dat er een bewuste beveiliging in de G6 zit waarbij hij zodra het scherm aan staat QC automatisch uit zet en het voltage omlaag gooit om oververhitting te voorkomen.

QC werkt prima, zolang het scherm uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
SvR schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:49:
[...]

de G6 heeft wel QC hoor, QC3 om precies te zijn (al is de meegeleverde lader om een of andere reden een QC2 lader, dus heb zelf een nieuwe gekocht). Wel is het zo dat er een bewuste beveiliging in de G6 zit waarbij hij zodra het scherm aan staat QC automatisch uit zet en het voltage omlaag gooit om oververhitting te voorkomen.

QC werkt prima, zolang het scherm uit staat.
Ja, ik weet wel dat de G6 QC heeft. Maar ik gebruik een usb hub die geen QC heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik echt snel ff moet bijladen gebruik ik QC3.0 terwijl het toestel volledig is uitgeschakeld.
Zo snel zou ik het eigenlijk altijd wel wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Donstil schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:05:
Als ik echt snel ff moet bijladen gebruik ik QC3.0 terwijl het toestel volledig is uitgeschakeld.
Zo snel zou ik het eigenlijk altijd wel wensen :)
Hoeveel procent is hij in een korte tijd opgeladen met QC? Zeg ongeveer 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ari Gold schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:08:
[...]

Hoeveel procent is hij in een korte tijd opgeladen met QC? Zeg ongeveer 30 minuten.
Dat zou ik even moeten timeren, dat heb ik nog niet gedaan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:08:
[...]

Heb het niet helemaal nauwkeurig, maar ik heb in 30 minuten tijd ongeveer +60% batterij i.c.m. QC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:33:
[...]

Heb het niet helemaal nauwkeurig, maar ik heb in 30 minuten tijd ongeveer +60% batterij i.c.m. QC2
Van hoeveel procent naar +60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had +60% vermeld, specifiek van 20 naar 80 maar dat leek me niet zo relevant, het had net zo goed van 0 naar 60 kunnen zijn. :+ Maar ik snap de verwarring.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:23:
Ik had +60% vermeld, specifiek van 20 naar 80 maar dat leek me niet zo relevant, het had net zo goed van 0 naar 60 kunnen zijn. :+
Is juist wel relevant want want die laatste 20% zal ook vaak minimaal 30 minuten duren, puur omdat naar mate het toestel voller raakt de QC slomer wordt. Vrij logisch eigenlijk, als je een snelle laadbeurt nodig hebt is je toestel vaak onder de 50% en verwacht je het nu nodig te hebben. Van 80 naar 100 is niet echt noodzakelijk en niet goed voor de batterij. :P Grote kans als je het toestel op 0% had laten laden ipv 20 je die 60% nog net wat sneller had bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:34:
[...]

Is juist wel relevant want want die laatste 20% zal ook vaak minimaal 30 minuten duren, puur omdat naar mate het toestel voller raakt de QC slomer wordt. Vrij logisch eigenlijk, als je een snelle laadbeurt nodig hebt is je toestel vaak onder de 50% en verwacht je het nu nodig te hebben. Van 80 naar 100 is niet echt noodzakelijk en niet goed voor de batterij. :P Grote kans als je het toestel op 0% had laten laden ipv 20 je die 60% nog net wat sneller had bereikt.
Meende ergens gelezen te hebben dat de batterij het ook niet zo leuk vind als je die helemaal naar 0% laat gaan. Heb daar alleen niet meer zo 123 een bron bij de hand van. Vandaar dat ik tussen 20% oplaad naar 80%.

Wist alleen niet dat het ook daadwerkelijk sneller zou gaan afhankelijk van je start positie. Zelfde eigenlijk dat het opladen van 80% naar 100% langer zou duren. The more you know. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:20:
[...]

Bij Aliexpress, ze kosten ongeveer 5 euro per stuk incl. verzending.
Care to share? Welke precies? :)

Zat ook al te kijken, maar volgens mij heb je nog geen tempered glass voor de camera. Als ik bepaalde reviews lees, is het materiaal van sommige een rubberachtig plakkertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Ari Gold schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:52:
[...]

Care to share? Welke precies? :)

Zat ook al te kijken, maar volgens mij heb je nog geen tempered glass voor de camera. Als ik bepaalde reviews lees, is het materiaal van sommige een rubberachtig plakkertje.
Ik had het over een vervangende lenscover en niet over een lensprotector. Dit is 'm :

https://nl.aliexpress.com...lacement/32817888962.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Pierre_nr1 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Ik had het over een vervangende lenscover en niet over een lensprotector. Dit is 'm :

is dit vervanging? of overheen plakken ter bescherming?

Als het vervanging is, heeft het geen invloed op waterbestendigheid van je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Pierre_nr1 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Ah, een vervangende dus. Dat wordt met een fohn of hittepistool 'klooien'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
mucuracat schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:02:
[...]

is dit vervanging? of overheen plakken ter bescherming?

Als het vervanging is, heeft het geen invloed op waterbestendigheid van je telefoon?
Het is uiteraard vervanging. Of het invloed heeft op waterbestendigheid? Dat verwacht ik van wel. Het is een goedkope noodoplossing, maar je hebt wel weer een normaal werkende camera en een normaal uitziende telefoon.

@Ari Gold Inderdaad met een fohn en dan de stukjes glas met een pincet eruit halen. Kwestie van niet trillende handen en geduld :) Het is prima te doen, ik heb de lenscover al 2x vervangen bij kennissen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pierre_nr1 op 19-07-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:11
Vanmorgen die van mij binnengekregen.
(eglobal versie)

Geweldig mooie telefoon en scherm.
Hier ga ik wel aan wennen:)

Nu is het alleen even wachten op me hoesjes e.d.
net even ingesteld en ligt nu aan de lader.
Gaat best rap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Even terugvallen op dat lens probleem. Ik heb er nu nog meer krasjes op terwijl het toestel met niets in aanraking geweest is.

Iemand de tandpasta truuk al toegepast? Ik twijfel een beetje of dit met elke soort tanspasta zomaar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:53
Hier ook de G6 binnen, mooi toestel maar het ding is zo glad dat ik hem nog niet durf te gebruiken, ben nog in afwachting totdat m'n Nillkin hoesje binnenkomt...

Is er toevallig iemand die nog een extra hoesje overheeft voor tijdelijk?
Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic