Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
Iemand die mij batterij het batterij verbruik van een dag kan laten zien? Hoeveel Screen-on time haal je gemiddeld?

Ik twijfel tussen de Moto g5+ en de LG G6, die 100 euro duurder is.
Belangrijk voor mij: Batterij, Camera, Dual-sim, Opslag en future proof.

De Moto heeft dual sim + micro SD kaart.
De G6 heeft 64 gb, twijfelgevalletje. (geen SD bij dual sim).

Iemand die toevallig beide apparaten gebruikt heeft? Hoe vinden jullie de camera / batterij ten opzichte van elkaar?
Grote plus van de G6 is natuurlijk het design, dat scherm O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:02
Mitashi schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:36:
Iemand die mij batterij het batterij verbruik van een dag kan laten zien? Hoeveel Screen-on time haal je gemiddeld?

Iemand die toevallig beide apparaten gebruikt heeft? Hoe vinden jullie de camera / batterij ten opzichte van elkaar?
Ik heb niet beide in bezit, alleen de G6. Maar verbruik is afhankelijk van wat je ermee doet. Dit is verschillende voor iedereen. Maar ik ben tevreden over G6 qua camera en accu

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

mucuracat schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:23:
[...]

Maar H3 kan ik niet vinden als bluetooth versie. En we krijgen B&O bluetooth headset
Bluetooth ja? Ok, dat is dan helemaal mooi maar waar heb je dat gelezen?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
Erik1805 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:39:
[...]

Ik heb niet beide in bezit, alleen de G6. Maar verbruik is afhankelijk van wat je ermee doet. Dit is verschillende voor iedereen. Maar ik ben tevreden over G6 qua camera en accu
Daarom ben ik ook benieuwd naar een screenshot van het batterijverbruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:13
Mitashi schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:36:

Wat Erik inderdaad zegt, dat is voor iedereen verschillend.

UrAvgConsumer heeft op YT een real day in the life filmpje waar je beetje het gebruik kan volgen.

Hij heeft het scherm op ong 60% helderheid en speelt spelletjes, kijkt een afl van een serie. Daar haal hij al 4.5 uur SOT mee.

Ik denk dat het gemiddelde rond de 4 a 5 uur ligt aan de hand van je gebruik natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:24

mucuracat

YES

Humma Kavula schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:40:
[...]

Bluetooth ja? Ok, dat is dan helemaal mooi maar waar heb je dat gelezen?
Huh? raar.. dat zat echt in mijn hoofd.. Dat ze bluetooth waren :) Mijn fout :) |:( 8)7

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
mucuracat schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:55:
[...]

Huh? raar.. dat zat echt in mijn hoofd.. Dat ze bluetooth waren :) Mijn fout :) |:( 8)7
Een plaatje is moeilijk te vinden maar als het goed is zijn het gewoon deze. Ik gebruik nooit in-ears maar benieuwd of het lekker klinkt (altijd normale oortjes, die je tegenwoordig voor goede kwaliteit especiaal uit Azië moet halen :P) omdat iedereen graag die rubbertjes in hun oor propt.

Afbeeldingslocatie: https://asset6.ee.co.uk/medias/lg-g6-headphones-detail-4-Format-800?context=bWFzdGVyfHJvb3R8MzQ3MTZ8aW1hZ2UvanBlZ3xzeXMtbWFzdGVyL3Jvb3QvaDQ0L2g3Ni85MTE3NTgwMDM0MDc4L2xnIGc2IGhlYWRwaG9uZXMgLSBkZXRhaWwgNF9Gb3JtYXQtODAwfDA4Y2Y0ZDU4MTdmODE1YjE1OTI2ZTQ0NDZkZjg4M2RkOTVhN2MzMWFmNzZiNjM2ZDg5ZTVjMmExMzVhMGQyM2M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40
MusicAddict schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:46:
[...]

Een plaatje is moeilijk te vinden maar als het goed is zijn het gewoon deze. Ik gebruik nooit in-ears maar benieuwd of het lekker klinkt (altijd normale oortjes, die je tegenwoordig voor goede kwaliteit especiaal uit Azië moet halen :P) omdat iedereen graag die rubbertjes in hun oor propt.
Deze zat in het doosje van de V20. Lijken hetzelfde.

http://imgur.com/a/Dxo0Y

[ Voor 18% gewijzigd door Pierre_nr1 op 07-07-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Er schijnt weer een nieuwe update aan te komen. Versie 10L

Bron: https://forum.xda-develop...-to/firmware-10l-t3632482

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:54
Iemand die kan helpen?

Wat is de 'standaard' camera stand én die van breedbeeld bij de LG g6.?
Zie ongeveer 8 opties bij de instellingen. :)

Iemand een toelichting?

[ Voor 8% gewijzigd door MaStar op 07-07-2017 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:12
Ik heb het toestel nu een paar dagen in bezit, maar ik kan er nog niet echt aan wennen..
Ik had hiervoor een Samsung S6 en deze was voor mijn gevoel vloeiender..
Ik merk vooral bij Facebook en spelletjes dat het nogal haperd/stottert. Als ik bij geheugen kijk is er constant 2.7 gig in gebruik waarvan Android 1.2 gig gebruikt.

Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
MaStar schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:48:
Iemand die kan helpen?

Wat is de 'standaard' camera stand én die van breedbeeld bij de LG g6.?
Zie ongeveer 8 opties bij de instellingen. :)

Iemand een toelichting?
Die 2 kleine knopjes onderin. In het hoofdscherm. Met een boompje symbool

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 07-07-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Erik1805 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 21:45:
[...]

Die 2 kleine knopjes onderin. In het hoofdscherm. Met een boompje symbool
Eén boompje is normaal?
Meerdere boompjes breedbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
MaStar schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:02:
[...]

Eén boompje is normaal?
Meerdere boompjes breedbeeld?
Ja klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Na een middagje telefoon met wat foto's, Google maps en WhatsApp is mijn batterij al met 50% afgenomen. Is dit normaal en wat doen jullie hiertegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MaStar schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:13:
Na een middagje telefoon met wat foto's, Google maps en WhatsApp is mijn batterij al met 50% afgenomen. Is dit normaal en wat doen jullie hiertegen?
Ik vind het batterij verbruik eigenlijk wel netjes.
Ik heb vandaag meer dan 5 uur sot (5:03 op moment van schrijven) en nog 9% accu.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/nov59i.png
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/122kl1k.png
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/15dutty.png

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 07-07-2017 22:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 20:01
Nog even een kleine update na ruim een week in gebruik. Ik word steeds enthousiaster van de G6. Ik heb nog zitten twijfelen ook mijn te wachten op de nieuwe iPhone omdat die altijd goed beviel en ik op een of andere manier de S7 net niet vond kwa algeheel gebruik. Uiteraard is het amoled scherm erg indrukwekkend, maar hoe langer ik de G6 gebruik hoe vaker ik merk dat ik regelmatig onder de indruk ben van de beeldkwaliteit in een rustigere variant. Ja er zijn natuurlijk altijd dingen die voor verbetering vatbaar zijn. Maar dit kleine pakketje waar ik nu dit berichtje aan het tikken ben 'ticks alle thema's boxes' van ruim voldoende tot uitstekend. Voor mijn allround gebruik vind ik dit gewoon. Een geweldig toestel zeker voor dit geld. Waar. Uiteraard als audiofiel speelt de Quad-DAC in deze beoordeling ook wel een klein beetje mee 😎

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
Camera van LG G6 komt goed uit de test volgens de voters

http://www.androidauthori...witter&utm_medium=twitter

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Ik gisteren de definitief switch gemaakt van de iPhone 7 naar de LG G6. Vind het beeld heerlijk. Lekker groot en helder. Vandaag de nieuwe That's You! app voor de PlayStation gebruikt. Hierbij moeten er selfies gemaakt worden.

Hier merkte ik de belabberde kwaliteit op van de front camera. Met beperkt licht wordt het gewoonweg een zwarte foto, daar waar de iPhone 7 en een cheap ass 7" Samsung Galaxy Tab een redelijke foto geven.

Hoe is deze ervaring bij jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Mickman front camera is sh*t,zet die op 5mp in de instellingen.Helpt ook niet veel,bij veel licht gaat nog wel l.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
De front cam is in ieder geval niet goed. De 8mp front cam van mn Xiaomi Mi4 is stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ari Gold schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:24:
[...]

De front cam is in ieder geval niet goed. De 8mp front cam van mn Xiaomi Mi4 is stukken beter.
Van LG G4 8mp was zelfs beter,had die dan gebruikt in G6.Maarja kostenbesparing,ook geen notificatielampje,achter gorillaglas 5 en voor gorillaglas 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Amaze86 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:27:
[...]

Van LG G4 8mp was zelfs beter,had die dan gebruikt in G6.Maarja kostenbesparing,ook geen notificatielampje,achter gorillaglas 5 en voor gorillaglas 3.
Front camera is puur door een gebruik aan ruimte in de bezel, dat het uiteindelijk ook een kostenbesparing wordt (omdat er geen betere passende cameramodule is gezocht/gevonden) daar kan ik me nog in vinden, maar ze zullen echt wel hebben gedacht om minimaal dezelfde camera te willen gebruiken als de G5 en daarvoor.

Helaas zorgt dat voor ons dus voor vrij belabberde low-light performance. In daglicht heb ik zelf iig geen last van de camera, alles scherp en helder, maar andere telefoons zijn een stuk beter.

[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 08-07-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Amaze86 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:27:
[...]

Hoezo heeft zo een grote speler kostenbesparing nodig op hun flagship? Denk dat de gesprekken ongeveer zo gingen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W2d8tMz.jpg
MusicAddict schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:42:
[...]

Front camera is puur door een gebruik aan ruimte in de bezel, dat het uiteindelijk ook een kostenbesparing wordt (omdat er geen betere passende cameramodule is gezocht/gevonden) daar kan ik me nog in vinden, maar ze zullen echt wel hebben gedacht om minimaal dezelfde camera te willen gebruiken als de G5 en daarvoor.

Helaas zorgt dat voor ons dus voor vrij belabberde low-light performance. In daglicht heb ik zelf iig geen last van de camera, alles scherp en helder.
Volgens mij heeft de bezel van de S8 even veel ruimte en die heeft een 8mp + notificatieled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Ari Gold schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:57:
[...]

[...]

Volgens mij heeft de bezel van de S8 even veel ruimte en die heeft een 8mp + notificatieled.
Klopt, maar dat betekent niet dat er aan de binnenkant evenveel ruimte is voor de cameramodule + extra's. :) Als je dan ook nog eens twee camera's daar hebt zitten én de 3.5mm jack, ja dan wordt de ruimte op het moederbord toch wel wat beperkt voor extra's als een IR blaster of notificatieled. Kijk de verschillen in de teardowns maar eens.

De reden dat de camera zo belabberd is niet zozeer de verlaging naar 5MP, maar puur omdat het een kleinere sensor is dan normaal om het te laten passen. (minder licht op sensor -> kwaliteit valt tegen)

Maar dat is verder een uitzichtloze discussie, het zit er in en hopelijk houden ze er rekening mee op de G7. Want ook ik mis de notificatieled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@MusicAddict En dan G7 met oledscherm,betere frontcamera,notificatieled,wireless charging,quad-dac, en net zo compact als de G6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Amaze86 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:17:
@MusicAddict En dan G7 met oledscherm,betere frontcamera,notificatieled,wireless charging,quad-dac, en net zo compact als de G6.
En weer niemand koopt hem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Donstil schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:55:
[...]

En weer niemand koopt hem :)
Beter toch, dan weer zo goedkoop via eglobal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Amaze86 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:08:
[...]

Beter toch, dan weer zo goedkoop via eglobal :)
precies wat ik ook dacht.
Kun je het paar maanden later voor een nette prijs kopen, zoals in de tijd van de oneplus one :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Eerste volledige dag met de G6.
Vanaf 4:30 uur van de lader tot 23:15.
Met nog 7% een SOT van 5 uur.
Niet verkeerd vergeleken met mijn oneplus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
Hebben jullie al een benchmark run gedraaid? In eerste instantie schrok ik vooral van de nogal tegenvallende CPU en RAM resultaten. Kwam uit op een totale score van rond de 90000.

De battery saver bleek de boosdoener. Nadat deze is uitgezet kom ik op een score van 153000.

Was al bang dat dit een slecht exemplaar was.

Nu alleen nog de foto en video kwaliteit. Daar ben ik niet echt tevreden over. Op internet kom ik commentaar tegen over een blurry effect.

Gisteren buiten tijdens lopen een video geschoten. Bij het afspelen lijkt hij ook wat blurry en soms wat schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whostino
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-08-2019
Volgense xda is de immersive mode de boosdoener van de battery drain in g6. Door deze te disabelen halen mensen tot wel 6 SOT ipv 3-4 SOT.

Zijn er mensen die dit geprobeerd hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
whostino schreef op zondag 9 juli 2017 @ 09:03:
Volgense xda is de immersive mode de boosdoener van de battery drain in g6. Door deze te disabelen halen mensen tot wel 6 SOT ipv 3-4 SOT.

Waar zou ik dat moeten disablen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij nu toch?
We horen/lezen graag je bevindingen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Mickman schreef op zondag 9 juli 2017 @ 08:50:
Hebben jullie al een benchmark run gedraaid? In eerste instantie schrok ik vooral van de nogal tegenvallende CPU en RAM resultaten. Kwam uit op een totale score van rond de 90000.

De battery saver bleek de boosdoener. Nadat deze is uitgezet kom ik op een score van 153000.

Was al bang dat dit een slecht exemplaar was.

Nu alleen nog de foto en video kwaliteit. Daar ben ik niet echt tevreden over. Op internet kom ik commentaar tegen over een blurry effect.

Gisteren buiten tijdens lopen een video geschoten. Bij het afspelen lijkt hij ook wat blurry en soms wat schokkerig.
Benchmarks draai ik nooit. Interesseert me niet. Toestel is rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict

Immersive mode (dus een menu/toolbar die automatich verdwijnt) staat standaard niet aan in elke app dus het doet verder niets, juist wanneer men dit wel voor alle apps forceert blijkt er batterij drain op te treden omdat de lockscreen blijkbaar niet goed in slaapstand komt. Dat is wat ik zo 1-2-3 uit dat xda topic haal.

Die 5-6uur SOT haal je standaard ook gewoon. Hoef je verder vrij weinig voor te doen.

Ik snap ook niet dat iemand immersive mode compleet zou willen uitzetten trouwens, dat betekent dat als je fullscreen iets aan het doen bent (netflix/youtube/games) beiden balken altijd in het beeld blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
Ik had mn LG G2 ernaast gezet die op cpu gelijk en op RAM beter presteerde. Vandaar mijn verontwaardiging.

Ik las op internet het verhaal van iemand die met de Platinum slechte kwaliteit fotos had. Ingeruild voor een zwarte en had toen betere kwaliteit foto's. Lijkt me sterk dat het met de Platininum versie te maken heeft. Ik ben zelf ook wat minder tevreden ben over de foto's met mn Platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Mickman Heb zelf ook zilvere gehad en nu de zwarte,merk geen verschil.Of je moet ze naast elkaar vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Dit is ook wel een leuk filmpje

Op5 vs de G6

YouTube: OnePlus 5 vs LG G6: How much do price cuts matter?

En dan gaat het zelfs nog over de 32gb g6

[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 09-07-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Net de g6 besteld via eglobal.eu, bij .nl was de platinum er niet.

Heb direct zo'n screenprotector en een hoesje besteld. Was 373.86 € kwijt. Mooi bedrag.

Wilde eigenlijk nog een half jaar wachten met het bestellen van deze telefoon, maar mijn G3 valt de laatste 3 dagen vaak van zelf uit. Hij wordt erg warm (ligt niet aan de batterij, dat weet ik al). Daarom toch al besteld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ik ben op zoek naar een goede cover voor mijn telefoon, welke gebruiken jullie? Ik zoek een harde cover zonder flip, dus alleen aan de achterkant en dat het beetje aan de voorkant beschermd.

Ik dacht zelf aan de spigen neo hybrid.

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 09-07-2017 18:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 11:51

Garrett

Watercooler

Kol Nedra schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:40:
Ik ben op zoek naar een goede cover voor mijn telefoon, welke gebruiken jullie? Ik zoek een harde cover zonder flip, dus alleen aan de achterkant en dat het beetje aan de voorkant beschermd.

Ik dacht zelf aan de spigen neo hybrid.
Eigenlijk een vraag voor het accessoires topic maar goed, ik heb de Spigen Tough Armor zwart, achterkant heeft een soft-touch coating, fijne case :)

Verder erg tevreden over het toestel :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Anteros schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:10:
[...]

Die krasjes zijn zeer waarschijnlijk krasjes in een (bijna) onzichtbare coating op het glas; niet het glas zelf. Op XDA loopt er een topic over. Het komt er op neer dat je de coating met tandpasta of iets dergelijks kan verwijderen waardoor de krasjes ook verdwijnen.

Overigens heb ik nog totaal geen last van krasjes...
Nou heb me eraan gewaagd...ik trok namelijk ook krasjes op et moment dat ik met mn t shirt de lens schoonpoetste (iets wat ik met mn s7 al 365+ dagen deed). De krassen, voelbaar met nagel, zijn weer weg. Bijzonder verhaal is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is BT bij jullie ook zo onstabiel?
Ik heb tijdens een auto rit van een uurtje zeker 15x een disconnect. Radio geeft ook aan "Nog audio device"
na 10 seconden komt hij weer terug maar moet ik altijd een trukendoos uithalen voordat het OS weer snapt de BT Verbinding te moeten gebruiken (Apps sluiten, muziek pauze/play enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:56

SaN

Donstil schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:55:
Is BT bij jullie ook zo onstabiel?
Ik heb tijdens een auto rit van een uurtje zeker 15x een disconnect. Radio geeft ook aan "Nog audio device"
na 10 seconden komt hij weer terug maar moet ik altijd een trukendoos uithalen voordat het OS weer snapt de BT Verbinding te moeten gebruiken (Apps sluiten, muziek pauze/play enz).
Ik heb vandaag voor het eerst Bluetooth gebruikt in de auto, en bij mij werkt het perfect.

Ik heb nog steeds wel het problem dat Spotify af en toe zomaar op pauze gaat. Had ik met mijn axon 7 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SaN schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:50:
[...]

Ik heb vandaag voor het eerst Bluetooth gebruikt in de auto, en bij mij werkt het perfect.

Ik heb nog steeds wel het problem dat Spotify af en toe zomaar op pauze gaat. Had ik met mijn axon 7 ook.
Tientallen apparaten aan deze radio gehad dus moet haast wel aan de G6 liggen. Althans kan ook een combinatie probleempje zijn natuurlijk.

Vreemd probleem. Het is ook heel random.
Soms een rit naar de zaak (15min) perfect. Dan weer 10x eruit in een paar minuten. Lijkt niet echt een patroon in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Kan de G6 goed overweg met 50 Ohm In-ears (MEE Audio Pinnacle P1) ? Geen zin om een koptelefoon versterker mee te zeulen.

[ Voor 14% gewijzigd door Master_S op 09-07-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Donstil schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:03:
[...]

Tientallen apparaten aan deze radio gehad dus moet haast wel aan de G6 liggen. Althans kan ook een combinatie probleempje zijn natuurlijk.

Vreemd probleem. Het is ook heel random.
Soms een rit naar de zaak (15min) perfect. Dan weer 10x eruit in een paar minuten. Lijkt niet echt een patroon in te zitten.
Vreemd hoor. Ik heb Bluetooth al een paar keer gebruikt op korte ritjes, dat ging prima. Vandaag dus voor het eerst voor een iets langere tijd. Twee keer een uurtje Spotify icm Google maps en flitsmeister. Heen en terug een uur lang ononderbroken muziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi iedereen,

Mijn G6 is op de achterkant gevallen en helemaal stuk. Ik kan eigenlijk nergens vinden waar ik dit kan bestellen. Het mag ook gewoon een replica onderdeel zijn.

Iemand een idee waar te bestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:27:
Hi iedereen,

Mijn G6 is op de achterkant gevallen en helemaal stuk. Ik kan eigenlijk nergens vinden waar ik dit kan bestellen. Het mag ook gewoon een replica onderdeel zijn.

Zoeken bij Google op 'LG G6 parts'?

Ik kom er aardig wat tegen, deze b.v. :

https://rounded.com/g6-h870/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:27:
Hi iedereen,

Beetje offtopic: kan je een foto maken en laten zien hoe dat dan eruit ziet? Aangezien de achterkant ook van glas is, ben ik wel benieuwd hoe dat dan eruit ziet en of er eventueel nog wel mee te werken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
silmaril8 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:49:
[...]

Beetje offtopic: kan je een foto maken en laten zien hoe dat dan eruit ziet? Aangezien de achterkant ook van glas is, ben ik wel benieuwd hoe dat dan eruit ziet en of er eventueel nog wel mee te werken is.
Gisteren onderstaand filmpje gezien. Je kunt goed zien hoe de achterkant het (niet) overleefd.

YouTube: LG G6 Drop Test: A Fractured Flagship Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Hoop dat LG bij de lancering van de LG Q6 ook een nieuwe update uitbrengt voor de G6 :)

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 11-07-2017 08:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Vandaag mijn flagship G6 binnen gekregen, was even wennen na de plastic fantastic Nexus 5x
Een plastic telefoon kun je "gewoon" laten vallen, dat zal wat meer problemen geven met de G6

Wat mij direct opviel, de fast charge werkt niet helemaal zoals verwacht...
Als de kabel niet 100% correct in de socket zit, dan laad hij niet heel snel op, na wat meten met een USB tooltje en wiebelen is het aantal Ampere van 0.8 naar 1.7 gegaan
Met het scherm aan gaat de fast charge ook naar een lage Ampere stand, dat vind ik wel jammer :/
Stopwatch en aflezen van percentage bevestigen de USB meting.

Updaten is ook zeker een must als je de appdrawer wil hebben.
(Gaat om de LG updates : Update center > Update applications en accepteer de voorwaarden)

Mocht je gaan benchmarken, standaard staat er een batterysaver aan
Dit scheelt behoorlijk in de performance getallen

Sinds de Nexus 5 ben ik stock Android (later Experience launcher) gewend, moet zeggen dat de LG UI wel redelijk relaxed en gebalanceerd aanvoelt.
Zakelijk heb ik een Samsung Galaxy S5 Neo, de Samsung launcher is al vervangen voor de veel lichtere Google Experience launcher, maar dan nog is het toestel net niet vlot te noemen...

Qua wifi heb ik het idee dat de Nexus 5X wat vlotter was, maar dat kan ik pas testen als mini-me klaar is met Youtube...

Na het werk maar eens echt induiken :9

Mijn eerste uutjes met de LG G6 : d:)b

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:01
Enne sinds vandaag is uit het niets na 4 dagen mijn 5Ghz netwerk zichtbaar. Mijn laatste zorg ook opgelost 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

raymondw schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:41:
Vandaag mijn flagship G6 binnen gekregen, was even wennen na de plastic fantastic Nexus 5x
Een plastic telefoon kun je "gewoon" laten vallen, dat zal wat meer problemen geven met de G6

Wat mij direct opviel, de fast charge werkt niet helemaal zoals verwacht...
Als de kabel niet 100% correct in de socket zit, dan laad hij niet heel snel op, na wat meten met een USB tooltje en wiebelen is het aantal Ampere van 0.8 naar 1.7 gegaan
Met het scherm aan gaat de fast charge ook naar een lage Ampere stand, dat vind ik wel jammer :/
Stopwatch en aflezen van percentage bevestigen de USB meting.

Updaten is ook zeker een must als je de appdrawer wil hebben.
(Gaat om de LG updates : Update center > Update applications en accepteer de voorwaarden)

Mocht je gaan benchmarken, standaard staat er een batterysaver aan
Dit scheelt behoorlijk in de performance getallen

Sinds de Nexus 5 ben ik stock Android (later Experience launcher) gewend, moet zeggen dat de LG UI wel redelijk relaxed en gebalanceerd aanvoelt.
Zakelijk heb ik een Samsung Galaxy S5 Neo, de Samsung launcher is al vervangen voor de veel lichtere Google Experience launcher, maar dan nog is het toestel net niet vlot te noemen...

Qua wifi heb ik het idee dat de Nexus 5X wat vlotter was, maar dat kan ik pas testen als mini-me klaar is met Youtube...

Na het werk maar eens echt induiken :9

Mijn eerste uutjes met de LG G6 : d:)b
Het valt mij ook op dat quick charge 3.0 een stuk trager is dan op mijn Axon 7. Jammer, juist een mooie functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SaN schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:00:
[...]

Het valt mij ook op dat quick charge 3.0 een stuk trager is dan op mijn Axon 7. Jammer, juist een mooie functie.
Hier ook. Terwijl ik wel de volle QC3.0 snelheid haal met het toestel uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 18:49

uFx

Daarnaast kreeg ik het toestel niet eens geladen met een 2A powerbank. Het percentage bleef gelijk, dus er ging niets af maar er kwam ook niets bij :S

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:02

SvR

projectmanager extraordinaire

Paar dingen die mij opvallen na de eerste in gebruik name:

Klopt het dat je met de g6 van eglobal bij de lg smart world app niet voor Nederland kan kiezen en alleen landen uit de Azië regio?

Is er ook een thema met gewone stock iconen in plaats van die gemaskeerde lg pakketten?

De lg launcher heeft ook na de update geen "pixel" swype up om te openen toch? Dan maar nova erop :)

Klopt het dat in de launcher altijd de soft beeld blijven boven de dock?

Quick charge lijkt niet heel snel tov mijn Galaxy s6 en hij wordt een beetje warm. Kan ik zien hoe snel hij laadt?

Kan niet aanmelden in Smart world met mijn NL account voor downloaden thema's.

Google assistent werkt natuurlijk niet in het Nederlands nog ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SvR op 10-07-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

*knip* quote ipv edit

[ Voor 97% gewijzigd door SvR op 10-07-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Nu online
SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:57:
Paar dingen die mij opvallen na de eerste in gebruik name:

Klopt het dat je met de g6 van eglobal bij de lg smart world app niet voor Nederland kan kiezen en alleen landen uit de Azië regio?

Is er ook een thema met gewone stock iconen in plaats van die gemaskeerde lg pakketten?

De lg launcher heeft ook na de update geen "pixel" swype up om te openen toch? Dan maar nova erop :)

Klopt het dat in de launcher altijd de soft beeld blijven boven de dock?

Quick charge lijkt niet heel snel tov mijn Galaxy s6 en hij wordt een beetje warm. Kan ik zien hoe snel hij laadt?

Kan niet aanmelden in Smart world met mijn NL account voor downloaden thema's.

Google assistent werkt natuurlijk niet in het Nederlands nog ;)
Smartworld
- Er is blijkbaar wel iets in het NL : http://nl.lgworld.com/web.main.dev

Swipe up
- Kan er niets over vinden, ander launcher blijkbaar wel

Quick charge
- Tot nu toe lijkt die alleen te werken met het scherm uit, dan gaat er 1.6A in
Met scherm aan maar 0.5 a 0.8A

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

raymondw schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:22:
[...]

Smartworld
- Er is blijkbaar wel iets in het NL : http://nl.lgworld.com/web.main.dev

Swipe up
- Kan er niets over vinden, ander launcher blijkbaar wel

Quick charge
Thx. Ik weet inderdaad dat Smart world er in NL ook is, kan hem alleen met mijn eglobal toestel niet op de NL store zetten en met mijn NL account niet in de Australische store downloaden....

Nou ja dan maar geen extra thema's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
[...]
Quick charge
En uiteraard wel een QC.3.0 lader gebruiken :P

Dat het wat minder snel gaat tijdens gebruik lijkt mij wel zo verstandig. Zit je je toestel te belasten in een game oid (=warmte) pompt de lader er ook nog eens QC doorheen. Ja dat vind de batterij niet zo tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
BlackShadow schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:15:
Als ik de G6 overdag op het werk stiller zet (dus niet volledig uit), dan heb ik na een bepaalde tijd geen geluid meer (geen ringtone, geen notifications, geen toetsgeluiden, niets meer), hoe hard ik het ook zet nadien.

Iemand dezelfde ervaring?
Ondertussen dit nog een aantal keer gehad, het geluid blijkt uit de oor luidspreker te komen bovenaan het toestel en niet onderaan :? :? :?

Voorlopig nog geen manier gevonden om dit op te lossen behalve met een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:57:
Daar heb ik ook wel interesse in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
MusicAddict schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:26:
[...]

En uiteraard wel een QC.3.0 lader gebruiken :P

Dat het wat minder snel gaat tijdens gebruik lijkt mij wel zo verstandig. Zit je je toestel te belasten in een game oid (=warmte) pompt de lader er ook nog eens QC doorheen. Ja dat vind de batterij niet zo tof :)
Precies! Quick Charge 3.0 is leuk maar de capaciteit van de batterij vermindert hierdoor wel een stuk sneller dan als je een 'normale' niet QC3 oplader zou gebruiken. Ik weet dat ik Quick Charge op mijn S7 Edge kon uitzetten, deze keus heb je op de G6 niet. Of kijk ik er overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Donstil schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:21:
[...]

Daar heb ik ook wel interesse in.
Je kunt ze per stuk met de hand wijzigen zie ik, de normale iconen zijn wel "ingebouwd". Is alleen best veel werk :) en denk dat hij het op een thema wissel weer overschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:42:
[...]

Je kunt ze per stuk met de hand wijzigen zie ik, de normale iconen zijn wel "ingebouwd". Is alleen best veel werk :) en denk dat hij het op een thema wissel weer overschrijft.
Echt? Waar zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:42:
[...]

Ik was deze ook al tegengekomen, best wel een nuttige optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvR

SvR

Lg icoontje die je niet wilt ingedrukt houden en "bewerken" met het kwastje, alleen zie ik dat met die gare lg launcher je alsnog weinig opties hebt. Met Nova launcher kan ik wel de "echte" icoontjes kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:50:
[...]

Lg icoontje die je niet wilt ingedrukt houden en "bewerken" met het kwastje, alleen zie ik dat met die gare lg launcher je alsnog weinig opties hebt. Met Nova launcher kan ik wel de "echte" icoontjes kiezen.
Ooh zo. Nee ik draai de pixel launcher al.
Ik dacht dat we het over het notificatie menu hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Donstil schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:52:
[...]

Ooh zo. Nee ik draai de pixel launcher al.
Ik dacht dat we het over het notificatie menu hadden.
Heb de pixel launcher ook, maar vindt hem op de g6 veel minder fijn dan Nova met pixel uiterlijk. Kan ik tenminste al die vage lg apps verbergen, iconen normaal zetten en multiple dock pagina's aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ben wel onder de indruk van de stand-by van de LG G6. Verlies 1% in de nacht met 4g aan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:54:
Ben wel onder de indruk van de stand-by van de LG G6. Verlies 1% in de nacht met 4g aan
Had jij daarbij battery saver aan of uit? Bij mij was het nl wat meer, ik meende 5 of 6%, en dacht daar nog wel wat aan te kunnen tweaken. Op dat moment stond battery saver bij mij nog niet aan.

Andere tweaks toegepast?

Heb zelf dit wel even toegepast;

Aeonis in "[LG G6] Ervaringen & Discussie"

Go into the 'secret menu'... *#546368#*870#
Open SMC menu
Disable LDB (LG's 24/7 tracking software) frees up a lot of memory and helps battery to.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:59:
[...]

Had jij daarbij battery saver aan of uit? Bij mij was het nl wat meer, ik meende 5 of 6%, en dacht daar nog wel wat aan te kunnen tweaken. Op dat moment stond battery saver bij mij nog niet aan.

Andere tweaks toegepast?

Open SMC menu
Disable LDB (LG's 24/7 tracking software) frees up a lot of memory and helps battery to.
Ik heb niets gedaan, batterij saver staat uit. Zo uit de doos gebruikt.

Menu tip die jij geeft ken ik niet. Ga ik proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:24

mucuracat

YES

[...]

Quick charge
Zie ook antwoord @MusicAddict en G6 kan QC3, maar lader die je bij gekregen hebt is QC2.
Dus als je supersnel wilt, moet je een nieuwe lader kopen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
[...]

Andere tweaks toegepast?

Open SMC menu
Thanks voor de tip! Uitgevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Nu online
mucuracat schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:28:
[...]

Zie ook antwoord @MusicAddict en G6 kan QC3, maar lader die je bij gekregen hebt is QC2.
Dus als je supersnel wilt, moet je een nieuwe lader kopen.
Zoals er staat doet QC het prima, maar alleen als het scherm uit staat.

Gisteravond een ander hinderlijk ding gevonden (wist ik eigenlijk al van mijn vriendin met haar G4...)
Telefoon uit, lader er in en de telefoon gaat weer aan!
Feature van LG...
Helaas blijft het scherm dan ook aan, en mijn USB tooltje geeft netjes de te lage spanning weer.
Zodra het scherm uitstaan gaat de spanning naar QC hoogte...

Wil je 's nachts je telefoon helemaal uit hebben (voor zover dat kan) : lader plaatsen, dan pas telefoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even mijn bluetooth oordopjes geprobeerd die ik een tijd geleden via Aliexpress had gekocht omdat de 3.5mm jack op mijn vorige telefoon kapot was. Voorheen had ik de Galaxy S3 en stotterde de verbinding non stop bij nog geen meter afstand. Dacht dat dit te maken had met de goedkope oordoppen, maar nu op de G6 geprobeerd. Kan er door het hele huis mee doorheen lopen terwijl de G6 aan de andere kant ligt, werkt prima. Ook onderweg op de fiets prima met telefoon in de broekzak. Daar ben ik dan wel aangenaam over verrast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Andere tweaks toegepast?

Open SMC menu
Schakel je daarmee niet ook een soort "Zoek mijn LG" uit?
Of heeft LG die service niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Schakel je daarmee niet ook een soort "Zoek mijn LG" uit?
Of heeft LG die service niet?
Die service optie had ik in ieder geval niet op mijn LG gevonden. Sowieso gebruik ik de Google variant 'Apparaat vinden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:42:
Die service optie had ik in ieder geval niet op mijn LG gevonden. Sowieso gebruik ik de Google variant 'Apparaat vinden'.
Ja dat is zo, die gebruik ik ook.
Dan slinger ik het ook even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Heb die optie ook uitgezet,batterij vond ik al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:44
Stomme vraag misschien...

Zit er in de Eglobal Dualsim versie ook een sd kaart sleuf?
Ik had van de week ergens gelezen dat die bij de dualsim versie er niet inzit.
Maar op hun website staat van wel...

Opzich niet zo heel erg maar anders ga ik even opzoek naar een sd kaartje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

RvD86 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:45:
Stomme vraag misschien...

Zit er in de Eglobal Dualsim versie ook een sd kaart sleuf?
Ik had van de week ergens gelezen dat die bij de dualsim versie er niet inzit.
Maar op hun website staat van wel...

Opzich niet zo heel erg maar anders ga ik even opzoek naar een sd kaartje. :)
De tweede inkeping op het simtraytje kan ook gebruikt worden voor een SD kaartje. Maar dus niet samen met twee simkaarten.

Al zijn er voor andere telefoons wel wat tutorials gepost zodat je met een beetje knutselen toch twee simkaarten en een SD kaart tegelijk kan gebruiken. Ik weet niet of dat op deze telefoon ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:44
SaN schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:51:
[...]

De tweede inkeping op het simtraytje kan ook gebruikt worden voor een SD kaartje. Maar dus niet samen met twee simkaarten.

Al zijn er voor andere telefoons wel wat tutorials gepost zodat je met een beetje knutselen toch twee simkaarten en een SD kaart tegelijk kan gebruiken. Ik weet niet of dat op deze telefoon ook werkt.
Ja precies, Ik gebruik toch maar 1 simkaart dus is de andere mooi voor de sd kaart 8)

Dankje!

Weet jij ook of de opslag van dit kaartje dan ook bij je interne opslag erop komt?
Of gewoon appart.
Deze functie had mijn oude motorola G3.
dat was echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RvD86 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Ja precies, Ik gebruik toch maar 1 simkaart dus is de andere mooi voor de sd kaart 8)

Dankje!

Weet jij ook of de opslag van dit kaartje dan ook bij je interne opslag erop komt?
Of gewoon appart.
Deze functie had mijn oude motorola G3.
dat was echt super
Nee dat wordt er niet bij opgeteld.
Opzich jammer maar vanwege snelheid enz wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Master_S schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:08:
Kan de G6 goed overweg met 50 Ohm In-ears (MEE Audio Pinnacle P1) ? Geen zin om een koptelefoon versterker mee te zeulen.
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Vind het een snufje irritant dat het toestel altijd de tweede sim tray blijft zien ook al is die leeg en uitgezet. Bellen geeft hij nog altijd aan dat hij daarvoor sim 1 wil gaan gebruiken ... Duh.

En ik moet nogal wennen aan de enorme software toetsen. Het is weliswaar een groot scherm maar ze zijn (bijna) altijd in beeld wat in vergelijk met mijn Galaxy dus maar beperkt extra verticale ruimte oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ben zeer tevreden over de stand-by tijd maar zodra ik wat ga doen (FB, browsen, whatsapp) dan zie ik de procenten eraf vliegen (letterlijk). Moet toch eens kijken waar dit vandaan komt. Hoe is jullie accu in gebruik?

Zit nu op 67% in 17uur en 39min. SOT=1 uur en 3 minuten.

Zit net een paar minuten op de telefoon en verlies weer een procent. En weer een procent eraf. Terwijl ik bijna niks doe. Vaag

Misschien maar eens een factory reset doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Erik1805 op 11-07-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Erik1805 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:23:
Hoe is jullie accu in gebruik?
Mijn Accu is prima eigenlijk. Gaat elke avond met ongeveer 20% aan de lader, zoals eigenlijk de meeste smartphones de laatste jaren.

Afgelopen vrijdag toestel veel gebruikt. Toen 5 uur SOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Erik1805 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:23:
Ben zeer tevreden over de stand-by tijd maar zodra ik wat ga doen (FB, browsen, whatsapp) dan zie ik de procenten eraf vliegen (letterlijk). Moet toch eens kijken waar dit vandaan komt. Hoe is jullie accu in gebruik?

Zit nu op 67% in 17uur en 39min. SOT=1 uur en 3 minuten.

Zit net een paar minuten op de telefoon en verlies weer een procent. En weer een procent eraf. Terwijl ik bijna niks doe. Vaag

Misschien maar eens een factory reset doen.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/dz6rs6.png

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/sblh74.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

misschien interessant voor battery test

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bij mij is er 7% af in de tijd sinds mijn laatste post. En doe niks raars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Erik1805 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:45:
[...]

Bij mij is er 7% af in de tijd sinds mijn laatste post. En doe niks raars
Zou dan even een reset doen, ben echt sterk te spreken over de batterij.
Heb syncs, auto brightness e.d. gewoon allemaal aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Razer schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Zou dan even een reset doen, ben echt sterk te spreken over de batterij.
Heb syncs, auto brightness e.d. gewoon allemaal aanstaan.
Ja zal idd vanavond een factory reset doen. En dan eens kijken.

Net even een stopwatch gebruikt. Wat FB, nu.nl en chrome en raak 1% kwijt in 1min en 9sec :-(

En net weer 1% in 1min 42sec.

[ Voor 16% gewijzigd door Erik1805 op 11-07-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvD86 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Dankje!

adaptive storage is wel een functie vanaf Android 6, echter hebben sommige fabrikanten dit uitgeschakeld in de opties.
https://www.google.nl/sea...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Echter vrij makkelijk toe te passen, zelfs als je maar een gedeelte van de sd aan de interne opslag wil toewijzen.
https://forum.xda-develop...card-to-internal-t3583875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Erik1805 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Ja zal idd vanavond een factory reset doen. En dan eens kijken.

Net even een stopwatch gebruikt. Wat FB, nu.nl en chrome en raak 1% kwijt in 1min en 9sec :-(

En net weer 1% in 1min 42sec.
Ik had ook meer van de batterij verwacht. Ik zit op hetzelfde schermtijd (4 uur) als mijn bijna 2,5 jaar oude sony Z3 Compact.
Qua schermtijd is het voldoende voor me, maar had toch wel meer verwacht, misschien gewoon verwend geweest met mijn oude sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Toniii schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:19:
[...]

Ik had ook meer van de batterij verwacht. Ik zit op hetzelfde schermtijd (4 uur) als mijn bijna 2,5 jaar oude sony Z3 Compact.
Qua schermtijd is het voldoende voor me, maar had toch wel meer verwacht, misschien gewoon verwend geweest met mijn oude sony...
Ik zeker wel maar verlies in normaal gebruik wel heel veel. 4 uur haal ik niet eens

Oke factory reset gedaan. Maar eens kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Erik1805 op 11-07-2017 20:05 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic