Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:13
Wel de .eu site nemen ipv de .nl. Op de .eu site is ie iets goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:18:
[...]

Na installatie de launcher ff op 2:1 zetten.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whostino
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-08-2019
DrBos schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:18:
Ik zou graag weten of jullie hetzelfde ervaren als ik:

"Hoe zit het bij jullie, staat Phone idle ook altijd op nummer 1 in het batterijverbruik? Daarna volgt het beeldscherm, vaak met een paar procent minder (nu bijvoorbeeld 16% Phone idle en 14% Screen).

Vreemd toch dat dit bij elk merk weer anders werkt. Bij mijn Moto Z Play, stond screen altijd met kop en schouders bovenaan. Maar nu ik er zo over nadenk, had die volgens mij geen Phone idle in de lijst staan, misschien dat dat dan het verschil is."

Lees op reddit dat het te maken heeft met de 821 chip en dat deze altijd 1 core aan heeft staan in standby. Aangezien de 821 geen zuinige cores heeft, zou dat tot dit hoge percentage kunnen leiden.
Dit is bij mij ook het geval. Raaaaarrrr 'telefoon inactief' verbruikt meer dan scherm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:19
Jaja mensen ik heb de sprong ook genomen, LG G6 besteld! :D
Ik heb gekozen voor de blauwe

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
whostino schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:34:
[...]

Dit is bij mij ook het geval. Raaaaarrrr 'telefoon inactief' verbruikt meer dan scherm.
Hier ook, "Telefoon inactief" 21%, daaronder weergave 13% :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Iemand die een goede browser aanraadt ,gebruik nu chrome alleen vind de favorieten beetje onhandig elke keer bove in het menu.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:30
[...]

[afbeelding]

[...]

Ik denk dat je even in het [LG G6] Levertijd & Prijzen topic moet kijken :P
Morgen komt de mijne binnen, maar die launcher moet ik ook hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
BlackShadow schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:50:
[...]

Hier ook, "Telefoon inactief" 21%, daaronder weergave 13% :?
Komt dat niet door de Always on optie? Als je die aan hebt tenminste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Verder verbruikt wifi/gps/telefoon ook gewoon stroom in standby. Kan best zijn dat dat door LG allemaal onder deze noemer valt. Het maakt voor de standby tijd iig vrij weinig uit dus ik zou me er niet druk om maken. Misschien dat het na een update een keer wordt veranderd. Als je aan het eind van de dag je 5 uur SOT maar haalt, toch?

Imho is Nova Launcher met een goede icon pack (eentje zonder enige permissies, helemaal niet nodig) de beste ervaring op elke telefoon. (zie hieronder) Kan het niet plaatsen maar vind die pixel launcher toch een net-niet gehalte hebben :P

nova launcher 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whostino
Ari Gold schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:45:
[...]

Komt dat niet door de Always on optie? Als je die aan hebt tenminste..
Nope. Heb m ook uit gezet om te testen. Zelfde resultaat.

Heb nu Doze draaien.. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whostino
Amaze86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:13:
Iemand die een goede browser aanraadt ,gebruik nu chrome alleen vind de favorieten beetje onhandig elke keer bove in het menu.
Sinds kort gebruik ik chrome canary. Zoveellll beterrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:30
Nu de telefoon paar dagen in bezit. Lg heeft het goed voor elkaar qua standby tijd. Verlies maar 3% in de nacht. Met 4g aan. Always on display gebruik ik wel maar wordt automatisch uitgezet tussen 23:00 en 06:00

[ Voor 25% gewijzigd door Erik1805 op 05-07-2017 07:35 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 16:24

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:24:
Ik mis de Dual Shot mogelijkheid op de LG G6, je weet wel...een foto in foto met bijvoorbeeld een postzegel omlijning met datum etc.
Wat vreemd dat dit wel in de G4 zat maar niet meer in de G6. Is daar een reden voor of kan ik deze gewoon niet vinden?
Er zijn ook apps, maar kan nog niet een app vinden waar de dual shot is met een datum in de omlijning.

Iemand ervaringen of tips?
Yep, mis ik ook.. was altijd een 'kijk eens wat android kan' optie :)
Donstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:05:
[...]

De Go Launcher ken ik niet maar ik gebruik de pixel launcher omdat die dicht tegen stock android aan zit en mijn inziens het snelst werkt en stiekem een beetje omdat ik mijn PixelXL mis
Met Nova heb je ook Google now zonder root. (je moet wel een apk erbij installeren)
En door naar rechts te swipen komt het tevoorschijn
https://androidworld.nl/a...er-integratie-google-now/

[ Voor 3% gewijzigd door mucuracat op 05-07-2017 08:26 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
MusicAddict schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:05:
Verder verbruikt wifi/gps/telefoon ook gewoon stroom in standby. Kan best zijn dat dat door LG allemaal onder deze noemer valt. Het maakt voor de standby tijd iig vrij weinig uit dus ik zou me er niet druk om maken. Misschien dat het na een update een keer wordt veranderd. Als je aan het eind van de dag je 5 uur SOT maar haalt, toch?

Imho is Nova Launcher met een goede icon pack (eentje zonder enige permissies, helemaal niet nodig) de beste ervaring op elke telefoon. (zie hieronder) Kan het niet plaatsen maar vind die pixel launcher toch een net-niet gehalte hebben :P

[afbeelding]
Zal toch eens over moeten naar de Nova Launcher met al die goede ervaringen.
Wat is de naam van dit icon pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
BlackShadow schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:27:
[...]

Zal toch eens over moeten naar de Nova Launcher met al die goede ervaringen.
Wat is de naam van dit icon pack?
Dives - Icon pack van "Vertumus" :)

Om terug te komen op die icon permissies, internet is voor eventuele wallpapers, was ik al weer vergeten. Die zijn vaak ook wel tof trouwens.

Nova Launcher is wel met de betaalde variant, als het bevalt zeker aanschaffen voor extra customisation opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Waarschijnlijk weten jullie de meeste tips al, maar dacht ik share het even.
Nog 7 dagen (hopelijk) en ik heb de telefoon binnen 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dan het grote verschil tussen de gratis en prime versie van Nova?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

whostino schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:03:
[...]

Sinds kort gebruik ik chrome canary. Zoveellll beterrr.
Alleen zittend de favorieten op dezelfde plek als in de normale Chrome, en dat was juist de vraag van @Amaze86
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:02:
Wat is dan het grote verschil tussen de gratis en prime versie van Nova?
Gesture en Hide Apps _/-\o_
Nova Launcher Prime
Unlock the following extras by purchasing Nova Launcher Prime
• Gestures - Swipe, pinch, double tap and more on the home screen to open your favorite apps
• Unread Counts - Never miss a message. Unread count badges for Hangouts, SMS, Gmail and more using the TeslaUnread plugin
• Custom Drawer Groups - Create new tabs or folders in the app drawer
• Hide Apps - Keep a clean app drawer by hiding never used apps
• Icon Swipes - Set custom actions for swiping on app shortcuts or folders
• More scroll effects - Such as Wipe, Accordion, and Throw

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mucuracat schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:25:
Met Nova heb je ook Google now zonder root. (je moet wel een apk erbij installeren)
En door naar rechts te swipen komt het tevoorschijn
https://androidworld.nl/a...er-integratie-google-now/
Ja klopt idd. Alleen nova is het voor mij toch net niet.
De aangepaste pixel launcher welke ik eerder stuurde is mij toch snappier. Nova kan veel meer dat wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:05:
[...]

Voor de mensen die in april bij tmobile hadden gepreordered, je kunt nu gewoon je toestel registeren voor de B&O earphones. (dus voor toestellen die voor 1 mei zijn gekocht). Had LG op facebook 4 weken geleden een berichtje gestuurd en toen kon het niet (imho waren ze gewoon vergeten dat tmobile de G6 een maand exclusief mocht verkopen) maar vandaag lieten ze weten dat het nu ook voor deze toestellen geldt. :)
Inderdaad netjes opgelost nu.
Beste heer, mevrouw Gero71,

Wij hebben je deelname aan de LG G6 Earphones by B&O PLAY promotie inmiddels gevalideerd en goedgekeurd. Jouw registratienummer is xxxx.

Wij zullen binnen 6 weken de Earphones by B&O PLAY versturen naar het opgegeven adres.

We wensen je veel plezier verder met de LG G6 en de Earphones by B&O PLAY!

Met vriendelijke groet,

LG Electronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Inderdaad netjes opgelost nu.

[...]
Ik had blijkbaar het verkeerde aankoopbewijs opgestuurd (de leverbon?) dus moest even mijn contract opsturen omdat t-mobile verder niets heeft gestuurd naar mij als bewijs. Verder was alles prima dus dat zal snel worden opgelost :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Nu officieel !
LG G6+ :(

https://androidworld.nl/nieuws/lg-g6-officiele-video/

[ Voor 52% gewijzigd door mucuracat op 05-07-2017 13:46 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whostino
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Alleen zittend de favorieten op dezelfde plek als in de normale Chrome, en dat was juist de vraag van @Amaze86

Had ik ook na eerste openen. Nu is de adressenbalk en de favorieten naar beneden verpaatst. Vraag me niet hoe. Op mn G3 zelfde verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Nou niet heel denderend, die update. Als ze nou een 835 erin hadden gezet ipv weer die 821..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Ari Gold schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:18:
[...]

Nou niet heel denderend, die update. Als ze nou een 835 erin hadden gezet ipv weer die 821..
Meer de draadloos laad optie :) Had graag gewild. Nog lader liggen van Nexus 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Heb het toestel nu ook als opvolger van m'n S7. ben er erg over te spreken (Zwarte uitvoering). Design van het apparaat staat me echt aan! heb hem slechts een dag ik gebruik, dus nog even aftasten voor ik er echt een goede mening over kan vormen, maar eerste indruk valt niet tegen.

1 kanttekening. na 1 dag al lichte krasjes op het camera glas! (niet voor de lens langs gelukkig, maar wel op het glaasje. Heb al even op internet lopen speuren en zie hier en daar wat meldingen voorbij komen van mensen die het ook hebben. Was even benieuwd of er hier ook gebruikers zijn die al krasjes op het glas voor de camera's langs hebben ontdekt. Heb er nog niets geks mee gedaan.....dus schrok er wel een beetje van. Mijn S7 van ruim een jaar had tot vorige week niks op de lens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ari Gold schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:18:
[...]

Opzich wel een mooie upgrade voor de normale G6 maar als je nu de Aziatische hebt niet echt heel interessant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Ja hoor, hier is hij ook net binnen gekomen. Ziet er netjes uit.
28 juni besteld, 4 juli binnen. 8 dagen vind ik prima.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/ipwlte.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/1zdrazb.jpg

Ik ga verkassen naar het ervaringen forum. Daar zat ik dus al :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mickman op 05-07-2017 16:27 . Reden: back to the future bezorging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Mickman schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:15:
28 juni besteld, 4 juni binnen. 8 dagen vind ik prima.

[afbeelding]
[afbeelding]

Hij werd bij jou eerder bezorgd dan besteld? ;)

Hoort er eigenlijk niet zo een grote LG G6 sticker op het scherm te zitten?

Zouden ze die bij eglobal eraf halen en een normale screenprotector erop plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mickman schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:15:
28 juni besteld, 4 juli binnen. 8 dagen vind ik prima.

[afbeelding]
[afbeelding]

wauw echt mooi! voor mij is het nog 7 dagen wachten dus :P
had vandaag bericht gekregen dat ze hem aan het inpakken waren (gisteren ~23.00 besteld)
veel plezier ermee :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 05-07-2017 16:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:12
Zijn er hier mensen die deze telefoon al hebben verbonden met een carkit? Hij blijft bij mij telkens zeuren dat de pincode niet klopt, maar bij mijn radio hoef je helemaal geen pincode in te toetsen..

Voor de rest bevalt het toestel mij tot nu toe goed, alleen, komende van een Samsung S6 vindt ik het scherm wel wat flets, ik mis het levendigheid wat de Samsung wel had :/

[ Voor 30% gewijzigd door dropkikker op 05-07-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
dropkikker schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:56:
Zijn er hier mensen die deze telefoon al hebben verbonden met een carkit? Hij blijft bij mij telkens zeuren dat de pincode niet klopt, maar bij mijn radio hoef je helemaal geen pincode in te toetsen..

Voor de rest bevalt het toestel mij tot nu toe goed, alleen, komende van een Samsung S6 vindt ik het scherm wel wat flets, ik mis het levendigheid wat de Samsung wel had :/
Standaard 0000 of 1x 0 werkt niet? Om welke carkit gaat het?

Je gaat ook van Super Amoled naar IPS LCD hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Zit te twijfelen. Zal ik nog een paar maanden wachten op de V30 of toch maar de G6 direct bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:48
Kirretje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:56:
Heb het toestel nu ook als opvolger van m'n S7. ben er erg over te spreken (Zwarte uitvoering). Design van het apparaat staat me echt aan! heb hem slechts een dag ik gebruik, dus nog even aftasten voor ik er echt een goede mening over kan vormen, maar eerste indruk valt niet tegen.

1 kanttekening. na 1 dag al lichte krasjes op het camera glas! (niet voor de lens langs gelukkig, maar wel op het glaasje. Heb al even op internet lopen speuren en zie hier en daar wat meldingen voorbij komen van mensen die het ook hebben. Was even benieuwd of er hier ook gebruikers zijn die al krasjes op het glas voor de camera's langs hebben ontdekt. Heb er nog niets geks mee gedaan.....dus schrok er wel een beetje van. Mijn S7 van ruim een jaar had tot vorige week niks op de lens...
Die krasjes zijn zeer waarschijnlijk krasjes in een (bijna) onzichtbare coating op het glas; niet het glas zelf. Op XDA loopt er een topic over. Het komt er op neer dat je de coating met tandpasta of iets dergelijks kan verwijderen waardoor de krasjes ook verdwijnen.

Overigens heb ik nog totaal geen last van krasjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:54
Mijn telefoon is binnen! Top.

Ik kan alleen via de LG 6 mijn WIFI/router niet vinden, terwijl op mijn huidige HTC en Iphone dit geen probleem is.WIFI is gewoon niet zichtbaar. Iemand een idee waardoor dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Arsene schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:26:
Zit te twijfelen. Zal ik nog een paar maanden wachten op de V30 of toch maar de G6 direct bestellen?
Als je een groter scherm wil dan kan je beter wachten op V30.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yannick50
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-01 21:31
MaStar schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:44:
Mijn telefoon is binnen! Top.

Ik kan alleen via de LG 6 mijn WIFI/router niet vinden, terwijl op mijn huidige HTC en Iphone dit geen probleem is.WIFI is gewoon niet zichtbaar. Iemand een idee waardoor dat komt?
Volgens google zou het het volgende kunnen zijn:

"Is your router is set to channel 13? I had the same problem until i shifted it to ch 12!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Donstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:42:
[...]

Hier

[...]

Ik zet er eigenlijk altijd gelijk de Pixel launcher op en het Google keyboard. Deze launcher is wel een aanrader, werkt Google now zonder root.
Hoe zet ik die google Launcher op mijn telefoon? Ik zie verschillende bestanden.
Ben benieuwd _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
whostino schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:59:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Had ik ook na eerste openen. Nu is de adressenbalk en de favorieten naar beneden verpaatst. Vraag me niet hoe. Op mn G3 zelfde verhaal.
Menu balk onderin bij chrome:

Ga naar chrome://flags
Zoek op pagina naar "Home"
Bij "chrome home android" zet instelling op enabled.

Chrome even opnieuw starten, en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Toniii schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:09:
[...]

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
[...]

[afbeelding]

[...]

Ik denk dat je even in het [LG G6] Levertijd & Prijzen topic moet kijken :P
Ik heb de launcher erop staan :)

Hoe kan ik die nu op 2:1 zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MaStar schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:15:
[...]

Ik heb de launcher erop staan :)

Hoe kan ik die nu op 2:1 zetten?
Je kunt apps op 2:1 forceren door:

Settings > Display > app scaling > App kiezen > fullscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34
Zo na een S8, OnePlus 5, nu ook maar aan de G6. Sinds vanavond in gebruik, tot nu toe vol lof. Veel meer waar voor je geld dan eerder genoemde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Donstil schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:31:
[...]

Je kunt apps op 2:1 forceren door:

Settings > Display > app scaling > App kiezen > fullscreen
Launcher nu op Volledig scherm (18:9). Merk alleen nog weinig verschil t.o.v. de standaard. Kan dat?
Zie ook nergens 2:1 staan.

[ Voor 5% gewijzigd door MaStar op 06-07-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MaStar schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:29:
[...]
Launcher nu op Volledig scherm (18:9). Merk alleen nog weinig verschil t.o.v. de standaard. Kan dat?
Zie ook nergens 2:1 staan.
Natuurlijk kan dat :)
2:1 is hetzelfde als 18:9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Accu vannacht in vliegtuigmodus van 23% naar 15%.
Flinke achteruitgang. Wat is jullie ervaring? Hopelijk verbetert dat nog.

(komt wellicht ook doordat het backlight nog zeer licht brand)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
MaStar schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:33:
Accu vannacht in vliegtuigmodus van 23% naar 15%.
Flinke achteruitgang. Wat is jullie ervaring? Hopelijk verbetert dat nog.

(komt wellicht ook doordat het backlight nog zeer licht brand)
Ik heb een betere ervaring. Zet hem nooit in vliegtuigmodes. 4g is aan en verlies nu 3% per nacht. Paar dagen in bezit

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Toniii schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:09:
[...]

Bedankt, dat maakt Chrome een stuk bruikbaarder!
Wat betreft het gebruik van bookmarks/favorieten, werkt Dolphin Browser wel het fijnst. Je kunt de favorietenbalk oproepen met een swipe naar rechts, en/of je zet ze op het startscherm van Dolphin.

Verder ben ik ook erg blij met de G6, al merk ik dat ik een notificatieled enorm mis en opzichte van mijn oude telefoon (Huawei P7). Ik zou er zo de 32-bit DAC voor opgeven! Je kunt notificaties vanaf een afstand zien, in tegenstelling tot de Always on screen, dat is maar een zwakke vervanger. Mijn volgende telefoon heeft zeker weer een notificatieled.

Andere tegenvaller is dat de dualsim optie, niet te combineren is met een microSD-kaart. Dat is tegenwoordig wel vaker zo, maar voor mij is dat niet bruikbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 18:49

uFx

Ik heb inmiddels ook een LG G6 en ben over het algemeen erg tevreden over het toestel. Wel stoor ik me enorm aan de ruisonderdrukking van de camerasoftware. Zelfs bij voldoende licht krijg ik er de kriebels van. En zo te zien is het ook nergens uit te zetten :( Dan heb ik liever gewoon ruis dan dit waterige effect (wat ook in manual mode gewoon naar voren komt)

Ik kom van een Nexus 5X en die schoot toch echt wel betere plaatjes. Dat is wel jammer want ik ben wel enthousiast over de toevoeging van een extra lens voor meer groothoek.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 00:49
Razer schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 00:30:
Zo na een S8, OnePlus 5, nu ook maar aan de G6. Sinds vanavond in gebruik, tot nu toe vol lof. Veel meer waar voor je geld dan eerder genoemde toestellen.
Ik zelf zit ook te twijfelen tussen de g6 en een s8 plus.

S8 plus gaat gauw richting 800 euro.
Wat zijn jou bevindingen tot nu toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Kom zelf van de OP5 af, deze teruggestuurd. Ik ben zelf blij verrast net de G6. Mooi toestel, goede accu, leuke camera mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mijn ervaring met G6 verder tot nu toe ook TOP.
Camera kan wel wat beter ,maar het is dan ook 'maar' een toestel van 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
MaStar schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:58:
Hebben jullie ervaringen met 5GHz WIFI?
Of is dat niet ondersteund op de G6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Niel-z schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:59:
[...]

5Ghz WIFI werkte gelijk, zowel op kantoor als thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
Erik1805 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:59:
[...]

5Ghz WIFI werkte gelijk, zowel op kantoor als thuis.
Oke, toch eens even op andere channels kijken of het wel werkt.
Thanks voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
schaduw schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Andere tegenvaller is dat de dualsim optie, niet te combineren is met een microSD-kaart. Dat is tegenwoordig wel vaker zo, maar voor mij is dat niet bruikbaar helaas.
Als je een beetje handig bent, en lef hebt: >:)
https://www.youtube.com/watch?v=Zrpnuyhj488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Niel-z schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:03:
[...]

Oke, toch eens even op andere channels kijken of het wel werkt.
Thanks voor je reactie
heb ergens gelezen dat channel 13 niet zou werken, kijk even of het hierop staat.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Kol Nedra schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:13:
[...]

heb ergens gelezen dat channel 13 niet zou werken, kijk even of het hierop staat.
5 Ghz heeft geen channel 13, begint bij 32 of zo.. Andere frequenties :)
2.4 Ghz werkt 13 soms niet met bepaalde routers. Dat klopt wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
mucuracat schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:15:
[...]

5 Ghz heeft geen channel 13, begint bij 32 of zo.. Andere frequenties :)
2.4 Ghz werkt 13 soms niet met bepaalde routers. Dat klopt wel
bedankt, weer iets geleerd :)
heb 0.0% verstand ervan ^^ maar dacht had er iets over gelezen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Die had ik inderdaad al gezien, maar vooral een microSD kaart dunner schuren lijkt me nogal tricky. Ik vond het verknippen van mijn simkaart van micro naar nano al spannend zat :>

Tegelijkertijd toont dit ook aan, dat ze de tray nog geen milimeter dikker hadden kunnen maken, om het wel standaard dualsim + microSD mogelijk te maken! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harly
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-10-2024
Mijn ervaringen na 1 dag (kom van een LG Nexus 5 & iphone 6):

+ lekker groot scherm
+ werkt prima met google launcher
+ camera

- geen wireless charging
- mis de scherm aan/uit knop aan de zijkant (double tap werkt op zich prima maar met de google launcher is t wat lastiger, moet bovenin de notification bar tappen)
- led notifcatie
- de blauwe gloed over t scherm (verholpen door comfort setting)

[ Voor 5% gewijzigd door Harly op 06-07-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ja? is google launcher fijn? Ik heb voorheen altijd de standaard OPO launcher gebruikt en test nu voor 1 week de NOVA launcher, vind het prettig werken en ik ga de Nova launcher ook gebruiken denk voor de G6.

Ohja moet ik rekening mee houden, een nano sim ^^
ik hoop deze gratis te krijgen maar ben er bang voor dat ze geld vragen.
misschien optie om gewoon te knippen (micro sim), je doet er toch niks meer mee.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
schaduw schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:25:
[...]

Die had ik inderdaad al gezien, maar vooral een microSD kaart dunner schuren lijkt me nogal tricky. Ik vond het verknippen van mijn simkaart van micro naar nano al spannend zat :>

Tegelijkertijd toont dit ook aan, dat ze de tray nog geen milimeter dikker hadden kunnen maken, om het wel standaard dualsim + microSD mogelijk te maken! :-(
Haha, ik vond dat ook al spannend zat, dat ik het heb laten doen.
Kan een auto uitelkaar halen(en weer in elkaar zetten natuurlijk :9), maar dat fijne gepriegel is voor mij ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Kol Nedra schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:48:

Ohja moet ik rekening mee houden, een nano sim ^^
ik hoop deze gratis te krijgen maar ben er bang voor dat ze geld vragen.
misschien optie om gewoon te knippen (micro sim), je doet er toch niks meer mee.
Yep, vaak gratis.. gewoon naar winkel en zeggen dat je nieuwe simkaart nodig hebt. (t-mobile ieder geval gewoon gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Het sim-knippen valt mee, als je het doet met zo'n uitgeprint papiertje. Maar er wordt wel gewaarschuwd dat je simkaart slechter kan gaan werken wat resulteert in minder bereik/hoger verbruik!

Zelf merk ik dat gelukkig niet. Bovendien stap ik eind van de maand over naar een andere provider, dus kon ik een gokje wagen met de huidige simkaart. (daarnaast was ik bang dat een vervangende simkaart aanvragen, het nummerbehoud in de weg kan zitten) Maar als je een nano sim van je provider kunt krijgen, zou ik dat zeker aanraden boven zelf knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 17:54
[...]

[afbeelding]
Dit lukt wel, maar in de meeste apps zijn ze nog wel lelijk aanwezig. Is er een optie om ze overal transparant te maken? Of om de balk te verbergen? Of moet ik dan wel Nova gebruiken?

Sorry, heb geen idee kom van een Oneplus X die nog gewoon hardware buttons had ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik ben blij met het toestel. Het enige wat me zorgen baart is het update beleid van LG. Ik het verleden de G4 gehad maar die kreeg niet veel updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Iemand die weet of het scherm ook volledig is uit te schakelen?
Nu brand het tijdstip nog als het toetsel op standby staat. Dat kost onnodig stroom als de telefoon in broekzak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Laatst online: 11-09 18:49

uFx

MaStar schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:57:
Nu brand het tijdstip nog als het toetsel op standby staat. Dat kost onnodig stroom als de telefoon in broekzak zit.
Settings -> Display -> Always-on display. Overigens gaat het display uit als die in je broekzak zit :)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Geweldig toestel tot nu toe :)
Voldoet bij mij in ieder geval volledig aan de verwachtingen. Ik vind het design ook mooier dan de Samsung S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

uFx schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Settings -> Display -> Always-on display. Overigens gaat het display uit als die in je broekzak zit :)
En je kunt ook instellen dat het bepaalde tijd ook uitstaat.. Zoals in de nacht , dan heb je het ook niet nodig.
Zelfde locatie als gemeld door uFx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Met 350 euro is het verleidelijk om mijn Oneplus 3 weg te doen voor de Aziatische G6. Krijg ik een update in SoC, schermverhouding, schermresolutie, camera en geluid. De downgrade in RAM en OS maakt mij wat dat betreft minder uit. Nu is LG wel bezig met de V30 die aanstaande is rondom IFA. Die heeft dan weer een Snapdragon 835, oled paneel zodat ie up to par is met de Oneplus 5 qua SoC/beeldpaneel. Al heeft ie een hoger prijskaartje. Heeft iemand enig idee of de goodies uit de V30 (Snapdragon 835 en oled) snel in de vorm van een G7 gelanceerd zal worden? Of is dat pas tegen januari, zeg maar gelijk aan toen LG met de G6 kwam?

Ben namelijk nog tevreden met de Oneplus 3, heb geen noodzaak tot een ander toestel. En toch met die prijzen is de G6 gewoon te mooi om te laten liggen eigenlijk. Heb ik toch wat van de nieuwe tech dit jaar voor een kleine meerprijs. Maar als ik met een half jaar wachten goedkoper de V30 kan kopen (V20 kost ook nog maar een fractie van in het begin bij webshops) of LG de G7 lanceert kan ik dat ook wel afwachten. Als LG nu gewoon de G6+ had uitgebracht met Snapdragon 835 en oled kon ik die zo kopen. Maar die heeft weinig voordelen boven de Aziatische variant van de normale G6.

Luxe firstworldproblems, gotta love 'em :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Ik zou je op3 lekker houden. Het is een mooi toestel, maar niet (veel) beter dan de op3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Always On Display werkt met de nabijheid sensor, als de phone in je (broek)zak zit of met scherm naar beneden op tafel gaat ie helemaal uit / op zwart.
Dek de sensoren bovenin maar eens helemaal af met je handpalm ofzo.
mucuracat schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:10:
[...]

En je kunt ook instellen dat het bepaalde tijd ook uitstaat.. Zoals in de nacht , dan heb je het ook niet nodig.
Dan heb ik het juist wel nodig, scherm naar beneden op nachtkastje en als ik wil weten hoe laat het is, even telefoon kantelen zodat de tijd oplicht.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SaN schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:35:
Ik zou je op3 lekker houden. Het is een mooi toestel, maar niet (veel) beter dan de op3.
Nou de camera is al een grote stap vooruit en het scherm is ook wel beduidend beter dan het Pentile scherm van de Op3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

MaStar schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:58:
Vergeet niet dat de LG G6 bij introductie een dubbel zo hoge prijs had. Ik denk dat die prijs op dat moment wel erg hoog was voor wat je krijgt, maar met een prijs van €350-400 vind ik dat je niet kunt zeuren als je zo'n toestel ontvangt. ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
caesar1000 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:51:
[...]

Vergeet niet dat de LG G6 bij introductie een dubbel zo hoge prijs had. Ik denk dat die prijs op dat moment wel erg hoog was voor wat je krijgt, maar met een prijs van €350-400 vind ik dat je niet kunt zeuren als je zo'n toestel ontvangt. ;)
precies dit dus :)
nu voelt het als een high end toestel voor een low price, net zoals het was met de oneplus one en oneplus 2 :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Laatst online: 03-09 19:32
Poe, sta op het punt deze telefoon te kopen omdat er niks beters is voor het geld op dit moment. Maar de nieuwe camerareview liegt er niet om:

reviews: Wat is de beste smartphonecamera?

Vind steevast de LG foto's samen met de HTC en Sony het slechtst. Heeft iemand hier een tegenargument voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Aniki schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:21:
Poe, sta op het punt deze telefoon te kopen omdat er niks beters is voor het geld op dit moment. Maar de nieuwe camerareview liegt er niet om:

Vind steevast de LG foto's samen met de HTC en Sony het slechtst. Heeft iemand hier een tegenargument voor? :P
Je zegt "Vind steevast de LG foto's samen met de HTC en Sony het slechtst."

Dus waarom überhaupt deze telefoon kopen dan? :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MusicAddict

Ik zie op die pagina nu pas echt een flinke blunder trouwens, naast het feit dat de bloem foto verkeerd gefocussed is zie je duidelijk in de data staan dat het f/2.4 is (en dus de wide-angle)

Dit is met een aantal fotos gebeurt, wat dus betekend dat er nét voor het omschakelpunt van de wide-angle naar de normale lens is gefotografeerd. Ik heb even getest en je krijgt er hetzelfde beeld mee, maar de kwaliteit is verschillend.

Verklaart waarom ik beiden brug foto's slecht vond. Kijk maar eens goed, je ziet dat de planken van de brug niet mooi scherp zijn op de G6. Imho een beetje teleurstellend, maar heb ze even een berichtje gestuurd :)

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 06-07-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

LG is niet slecht, de andere zijn beter geworden :)

Front camera is wel achteruit gegaan :| .. Met veel licht is valt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

MusicAddict schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:37:
[...]

Ik zie op die pagina nu pas echt een flinke blunder trouwens, naast het feit dat de bloem foto verkeerd gefocussed is zie je duidelijk in de data staan dat het f/2.4 is (en dus de wide-angle)

Dit is met een aantal fotos gebeurt, wat dus betekend dat er nét voor het omschakelpunt van de wide-angle naar de normale lens is gefotografeerd. Ik heb even getest en je krijgt er hetzelfde beeld mee, maar de kwaliteit is verschillend.

Verklaart waarom ik beiden brug foto's slecht vond. Kijk maar eens goed, je ziet dat de planken van de brug niet mooi scherp zijn op de G6. Imho een beetje teleurstellend, maar heb ze even een berichtje gestuurd :)
Ik ben benieuwd! Dikke fail als het wel zo is |:(

FCG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MusicAddict
jeka schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:48:
[...]

Ik ben benieuwd! Dikke fail als het wel zo is |:(
Jeroen (Yero) heeft alle foto's toch nog eens doorgelopen en kwam inderdaad ook tot de conclusie dat de wide-angle gebruikt is voor een aantal fotos, waaronder de foto's die ik al aangaf. De betreffende reeksen zijn alvast verwijderd maar er wordt gekeken naar ander materiaal. Hoe het precies kwam is nog een raadsel, maar ben benieuwd naar een update :)

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 06-07-2017 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Voor de andere mensen die hem ook binnen hebben gekregen via eglobal.

Hebben jullie nog steeds 4g plus?
Of had je hiervoor wel 4gplus met een ander toestel en nu gewoon 4g?

Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:08:

Of had je hiervoor wel 4gplus met een ander toestel en nu gewoon 4g?

Ik ben benieuwd
Yep gewoon 4g plus op sommige plekken.Ook vergeleken met nl toestel met dezelfde provider allemaal hetzelfde qua verbinding.

Zal straks vergelijken met samsung s7 edge.

[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 06-07-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
nieuws: 'LG presenteert kleinere variant G6-smartphone met 18:9-scherm volgen...

Hmm, een Sony Xperia Compact concurrent dus? Als het die afmetingen krijgt maar met behoud van de LG G6 specs is dat een mooie voortzetting. Wel jammer van het gemis aan een groothoek lens maar je zult ergens een verschil moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Voor het geld dat je momenteel voor de G6 betaalt is het gewoon best bang for bucks. Tevens vind ik de bouwkwaliteit erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
[...]

Hier Werkt 5Ghz helaas niet. Telefoon vindt Geen 5Ghz netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

MusicAddict schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:33:
Ik had blijkbaar het verkeerde aankoopbewijs opgestuurd (de leverbon?) dus moest even mijn contract opsturen omdat t-mobile verder niets heeft gestuurd naar mij als bewijs. Verder was alles prima dus dat zal snel worden opgelost :)
Hier ook een goedkeuring gekregen dat ik de B&O Earphones ga ontvangen.
Volgens mij zijn het de H3 earphones van B&O aangezien die ook bij de V20 werden geleverd. Ben benieuwd.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

WiFi is prima. Zowel 5GHz als 2,4 is hier goed.
5GHz is al jaren standaard op smartphones trouwens. Nu nog een flagship uitbrengen zonder zou wel erg vreemd zijn.
Aggressor schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:08:

Ik had een paar berichten geleden 4g+ op de G6 van Eglobal en zou niet weten waarom dat nu niet meer zo zou zijn?

Dat slijt niet ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
Razer schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:19:
[...]

Hier Werkt 5Ghz helaas niet. Telefoon vindt Geen 5Ghz netwerken.
Dat ligt niet aan het toestel. Werkt bij mij prima in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Donstil schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:59:
[...]

WiFi is prima. Zowel 5GHz als 2,4 is hier goed.
5GHz is al jaren standaard op smartphones trouwens. Nu nog een flagship uitbrengen zonder zou wel erg vreemd zijn.

[...]

Ik had een paar berichten geleden 4g+ op de G6 van Eglobal en zou niet weten waarom dat nu niet meer zo zou zijn?

Dat slijt niet ofz.
Jij bent niet de enige.
Ik vroeg ook om andere tweakers... Andere provincies/woonplaatsen enz ;)

Maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 17:54
5GHz werkte hier gisteren ook niet, nu wel.
Kwam net dit tegen;
well, this is odd. I only got my V20 yesterday and I couldn't put my SIM in until it was cut down; I got it cut down today and put it straight into my phone. When I got home, I found by chance that my V20 could now see my 5GHz band access point*.

I don't think I've done anything else that might have made it work, other than unsuccessfully attempt to root it. Is it possible that my phone didn't know what worldwide jurisdiction it was in so wouldn't turn on 5GHz wifi until it knew, which it would have found from the SIM?
Geen idee of het ergens op slaat, maar ik had er gisteren inderdaad ook nog geen sim in gehad en nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik wil de display settings (grootte /weergave) van de lg6 graag aanpassen.

Alleen zie ik bij weergave drie standen. Klein-middel-groot.

Klein is net iets te klein voor middel net wat tegen groot. Ik zoek iets tussen klein en middel. Iemand daar nog een oplossing voor?

[ Voor 3% gewijzigd door MaStar op 06-07-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:42:
Ik wil de display settings (grootte /weergave) van de lg6 graag aanpassen.

Alleen zie ik bij weergave drie standen. Klein-middel-groot.

Klein is net iets te klein voor middel net wat tegen groot. Ik zoek iets tussen klein en middel. Iemand daar nog een oplossing voor?
Wachten op custom roms, daar zit meestal een keuze van 5 stappen in kwa display formaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
SystemUI tuner uit de play store kan voor sommige wel een handige toevoeging zijn..
LG heeft dit blijkbaar gedisabled.

De irritante head up popup kan je hier mee afzetten, en tijd enz in notification bar verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Humma Kavula schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:26:
[...]

Hier ook een goedkeuring gekregen dat ik de B&O Earphones ga ontvangen.
Volgens mij zijn het de H3 earphones van B&O aangezien die ook bij de V20 werden geleverd. Ben benieuwd.
Maar H3 kan ik niet vinden als bluetooth versie. En we krijgen B&O bluetooth headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mensen nog last van shutter lag tijdens foto maken zoals besproken in Tweakers review?

Dus op het moment van de camera drukken wat vertraging tot foto maken zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
alwaysleft schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:29:
Mensen nog last van shutter lag tijdens foto maken zoals besproken in Tweakers review?

Hier niet, althans in normale licht omstandigheden. Denk dat ze dit tussendoor wel opgelost hebben met wat updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
alwaysleft schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:29:

Nee geen last van shutter lag hier

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic