Vind dit toch wel interessant;
https://www.theverge.com/...dac-audiophile-smartphone
Een van de tweakers al een eigen ervaring?
Ik vind de G6 geniaal klinken, zelfs zonder de DAC aan. Met DAC aan is de geluidservaring beter dan met elke andere telefoon. Heb 'm nu gebruikt met in-ear, on-ear, over-ear en open- en gesloten (Beyerdynamic DT990 en Bose QC35) hoofdtelefoons, en met allen klinkt de G6 fantastisch.BigF25 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:19:
Vind dit toch wel interessant;
Quad-DAC i.c.m. de DT990 80 Ohm en de FiiO A5 is echt top! Wat een supergeluid met gebruik van FLAC bestanden.DrBos schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
[...]
Ik vind de G6 geniaal klinken, zelfs zonder de DAC aan. Met DAC aan is de geluidservaring beter dan met elke andere telefoon. Heb 'm nu gebruikt met in-ear, on-ear, over-ear en open- en gesloten (Beyerdynamic DT990 en Bose QC35) hoofdtelefoons, en met allen klinkt de G6 fantastisch.
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 29-06-2017 16:28 ]
Dat is wel nice.DrBos schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
[...]
Ik vind de G6 geniaal klinken, zelfs zonder de DAC aan. Met DAC aan is de geluidservaring beter dan met elke andere telefoon. Heb 'm nu gebruikt met in-ear, on-ear, over-ear en open- en gesloten (Beyerdynamic DT990 en Bose QC35) hoofdtelefoons, en met allen klinkt de G6 fantastisch.
Hier eenzelfde ervaring. Heb niet de quad DAC maar zonder klinkt de G6 ook uitmuntend. (M50X, HD598) Kom niets te kortDrBos schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
[...]
De Quad-DAC wordt geactiveerd wanneer een koptelefoon wordt aangesloten met een impedantie van 32 Ohm en hoger. Op het moment dat de koptelefoon wordt losgemaakt dan gaat de Quad-DAC automatisch weer uit.MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:05:
[...]
Let er wel op dat de quad dac blijkbaar vrij veel batterij gebruikt, zet 'm dus uit als je het niet nodig hebt.
Nice, bedankt voor het navragen en melden, gelijk mijzelf ook aangemeld voor de earphones, inderdaad ook bij T-mobile in april gekocht.MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:05:
[...]
Voor de mensen die in april bij tmobile hadden gepreordered, je kunt nu gewoon je toestel registeren voor de B&O earphones. (dus voor toestellen die voor 1 mei zijn gekocht). Had LG op facebook 4 weken geleden een berichtje gestuurd en toen kon het niet (imho waren ze gewoon vergeten dat tmobile de G6 een maand exclusief mocht verkopen) maar vandaag lieten ze weten dat het nu ook voor deze toestellen geldt.
mijn LG G6 verwacht ik eind volgende week, dan kan ik je meer vertellen.NehcslowZ schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 19:59:
Hoe bevalt dit toestel in vergelijk tot een iPhone? Mensen ervaringen mee? Hier nu een iPhone 6s.
Same here ook de G6 besteld en heb zelf nu de iPhone 7 128gb, Ga jij de iphone verkopen ? of wacht je nog af hoe de G6 je gaat bevallen ?Geert1976 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:00:
[...]
mijn LG G6 verwacht ik eind volgende week, dan kan ik je meer vertellen.
Heb nu een iPhone 7
hou de iPhone 7 voorlopig nog ff.Fantasio7 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:14:
[...]
Same here ook de G6 besteld en heb zelf nu de iPhone 7 128gb, Ga jij de iphone verkopen ? of wacht je nog af hoe de G6 je gaat bevallen ?
Van wat ik zo even kon vinden is QC 3.0 backwards compatible met QC 2.0 en 1.0 toestellen. Ik neem aan dat je de QC 3.0 lader dus gewoon veilig met 2.0 en 1.0 toestellen kunt gebruiken?MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:23:
[...]
Dat is voor het eerst dat ik iemand hoor zeggen dat de lader 3.0 is. De lader die bij de G6 zit is toch echt een QC 2.0 lader. Het is namelijk dezelfde als bij de G5 en die was ook 'maar' 2.0. Een Anker QC 3.0 lader doet namelijk 12V - 1500mA / 9V - 2000mA / 5V - 3000mA en heeft je toestel toch een stuk sneller opgeladen. Maar dat ligt meer aan dat QC2.0 al vrij vlot was en 3.0/4.0 nog een stuk sneller ondertussen.
Imho is het zodanig snel dat ik zelf geen wireless mis, nu weet je tenminste wat je aan 5 minuten laden krijgt.
[ Voor 24% gewijzigd door caesar1000 op 29-06-2017 20:39 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Haha, wat ik heb begrepen is dat hij sowieso minimaal 1000 gaat kosten, maar dat zien we dan nog wel. Ik ga denk mijn iphone 7 verkopen nu hij nog wat kan Opleveren. En als de i8 echt wat nieuws word dan met abonnement nemen sins de mijne in aug. aflooptGeert1976 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:19:
[...]
hou de iPhone 7 voorlopig nog ff.
Uiteindelijk zal de LG G6 mijn back up foontje worden (en in september waarschijnlijk de iPhone 8 bestellen, mits ik van Apple beide nieren nog mag houden dwz boven de €1000 en ze mogen die iPhone 8 aan iemand anders verkopen)
Klopt, kunt hier vrij in combineren.caesar1000 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:22:
[...]
Van wat ik zo even kon vinden is QC 3.0 backwards compatible met QC 2.0 en 1.0 toestellen. Ik neem aan dat je de QC 3.0 lader dus gewoon veilig met 2.0 (LG G6) en 1.0 toestellen kunt gebruiken?
nice! heb hier nog een Anker QC 3.0 met wat Anker USB C kabels liggen. Dus heb ik de standaard laadkabel en EU converter die eGlobal los meelevert niet eens nodig!MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:34:
[...]
Klopt, kunt hier vrij in combineren.
Het is trouwens alleen de standaard lader die QC2.0 is, de G6 is gewoon QC3.0. Wat je dus hebt is dat de G6 snel laad, maar hij eigenlijk nog sneller kan als je een 3.0 lader koopt.
Ik heb de LG V20 als 'backup' maar betrap mezelf erop dat ik 'm weer steeds vaker ga gebruiken. De reden? Ik kijk regelmatig films en tv-series op de telefoon en vind het beeldformaat van de V20 toch beter tot zijn recht komen. 18:9 zal zeker de toekomst zijn, maar we leven in het heden en daar voert 16:9 nog wel even de boventoon. Ik wacht rustig af wat gaat komen, b.v. de G6 Plus of de V30.Geert1976 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:19:
[...]
hou de iPhone 7 voorlopig nog ff.
Uiteindelijk zal de LG G6 mijn back up foontje worden (en in september waarschijnlijk de iPhone 8 bestellen, mits ik van Apple beide nieren nog mag houden dwz boven de €1000 en ze mogen die iPhone 8 aan iemand anders verkopen)
Klopt het dat je dat op die pagina dit niet ziet staan? Hier staat nl nog steeds vanafv15 mei op!MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:05:
[...]
Hier eenzelfde ervaring. Heb niet de quad DAC maar zonder klinkt de G6 ook uitmuntend. (M50X, HD598) Kom niets te kort![]()
Let er wel op dat de quad dac blijkbaar vrij veel batterij gebruikt, zet 'm dus uit als je het niet nodig hebt.
Voor de mensen die in april bij tmobile hadden gepreordered, je kunt nu gewoon je toestel registeren voor de B&O earphones. (dus voor toestellen die voor 1 mei zijn gekocht). Had LG op facebook 4 weken geleden een berichtje gestuurd en toen kon het niet (imho waren ze gewoon vergeten dat tmobile de G6 een maand exclusief mocht verkopen) maar vandaag lieten ze weten dat het nu ook voor deze toestellen geldt.
Klopt, gewoon aanvragen mits je een foto bon en zijkant doos meestuurt. Ik wacht rustig af, ook vandaag aangevraagd.Sjors81 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:15:
[...]
Klopt het dat je dat op die pagina dit niet ziet staan? Hier staat nl nog steeds vanafv15 mei op!
Mijn anker kwam vandaan binnen.MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:34:
[...]
Klopt, kunt hier vrij in combineren.
Het is trouwens alleen de standaard lader die QC2.0 is, de G6 is gewoon QC3.0. Wat je dus hebt is dat de G6 snel laad, maar hij eigenlijk nog sneller kan als je een 3.0 lader koopt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dus jij krijgt geen regenboog potpourri flatulerende eenhoorns te zien als je de 3.0 lader aansluit?Donstil schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Mijn anker kwam vandaan binnen.
Hoe zie ik nu eigenlijk dat hij volgens de QC3.0 snelheid laad? In het os zie ik geen verschil met de standaard lader namelijk.
Flauw zeg. Ook het serieuze deel.. Is het niet zo dat er fast charging op je lockscreen staat als hij met quick charge laadt?Humma Kavula schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:13:
[...]
Dus jij krijgt geen regenboog potpourri flatulerende eenhoorns te zien als je de 3.0 lader aansluit?
Even serieus, dat merk je alleen in tijd dus ga maar timen.
Ja laten we net doen alsof het een vreemde vraag isHumma Kavula schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:13:
Dus jij krijgt geen regenboog potpourri flatulerende eenhoorns te zien als je de 3.0 lader aansluit?
Even serieus, dat merk je alleen in tijd dus ga maar timen.
Ja er staat wel dat het om Fast Charging gaat alleen dat toont de standaard (2.0) lader ook, vandaar mijn vraag een beetje.SaN schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:17:
[...]
Flauw zeg. Ook het serieuze deel.. Is het niet zo dat er fast charging op je lockscreen staat als hij met quick charge laadt?
Kunt eventueel een van de zoveel charger tester apps proberen en kijken naar het het voltage en mA. Weet dat ik dat een jaar of twee geleden eens had gebruikt om de écht baggere usb laders de deur uit te doen.Donstil schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:36:
[...]
Ja laten we net doen alsof het een vreemde vraag is![]()
[...]
Ja er staat wel dat het om Fast Charging gaat alleen dat toont de standaard (2.0) lader ook, vandaar mijn vraag een beetje.
Grappig. Precies dezelfde situatie hier.Fantasio7 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:14:
[...]
Same here ook de G6 besteld en heb zelf nu de iPhone 7 128gb, Ga jij de iphone verkopen ? of wacht je nog af hoe de G6 je gaat bevallen ?
Voor zover als mijn batterij kennis gaat is 1 keer inpluggen altijd 1 laadcyclus onafhankelijk van de duur. Dat komt namelijk omdat het ijkpunt van een laadcyclus het omkeren van de stroom en dus de chemische reactie in de batterij betreft. de duur is hierbij niet relevant.gop1 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 02:41:
Heeft het gebruik van Quickcharge op enige wijze negatieve effecten op de accu?
En er wordt vaak gesproken over het aantal laadcycli dat accu's aankunnen. Een bepaalde accu zou dan bijvoorbeeld 1000 cycli aankunnen. Ik vraag me af, wat is dan 1 cyclus? Als je even laadt van 10 naar 30%, heb je dan 1 cyclus gebruikt?
Eeen laadcyclus is een maal 100% de capaciteit bijladen. Of dat 10x 10% bijladen is of 1x van 0% naar 100% maakt niet voor de term niet uit. tot 0% ontladen is daar entegen wel vaak slecht. Maar dat is een ander verhaal.gop1 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 02:41:
Heeft het gebruik van Quickcharge op enige wijze negatieve effecten op de accu?
En er wordt vaak gesproken over het aantal laadcycli dat accu's aankunnen. Een bepaalde accu zou dan bijvoorbeeld 1000 cycli aankunnen. Ik vraag me af, wat is dan 1 cyclus? Als je even laadt van 10 naar 30%, heb je dan 1 cyclus gebruikt?
Dat gaat toch wel in tegen wat ik zeg, dus ik heb even de wetenschap benaderd. De waarheid licht ergens in het midden en is veel ingewikkelder dan wij hier in een paar regels kunnen beschrijven:PROnline schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:28:
[...]
Eeen laadcyclus is een maal 100% de capaciteit bijladen. Of dat 10x 10% bijladen is of 1x van 0% naar 100% maakt niet voor de term niet uit. tot 0% ontladen is daar entegen wel vaak slecht. Maar dat is een ander verhaal.
[ Voor 12% gewijzigd door rommelkast op 30-06-2017 13:44 ]
Volgens mij heb ik het bonnetje niet meer... Hebben ze dat echt nodig?MusicAddict schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:05:
[...]
Hier eenzelfde ervaring. Heb niet de quad DAC maar zonder klinkt de G6 ook uitmuntend. (M50X, HD598) Kom niets te kort![]()
Niet tot 100% maar tot 80% toch?rommelkast schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:23:
Beter is het om bij 45% weer aan de lader te gaan tot 100%. Dit is dus van de ene kant slecht voor de batterij (meer laadcycli) maar uiteindelijk toch beter omdat volledig ontladen nòg slechter is.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Bij mij staat staat (met nog 14% batterij) weergave op één met 15%, telefoon idle staat op twee met 14%. Nek aan nek dus. Batterijduur is helaas niet fantastisch..DrBos schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:18:
Ik zou graag weten of jullie hetzelfde ervaren als ik:
"Hoe zit het bij jullie, staat Phone idle ook altijd op nummer 1 in het batterijverbruik? Daarna volgt het beeldscherm, vaak met een paar procent minder (nu bijvoorbeeld 16% Phone idle en 14% Screen).
Vreemd toch dat dit bij elk merk weer anders werkt. Bij mijn Moto Z Play, stond screen altijd met kop en schouders bovenaan. Maar nu ik er zo over nadenk, had die volgens mij geen Phone idle in de lijst staan, misschien dat dat dan het verschil is."
Lees op reddit dat het te maken heeft met de 821 chip en dat deze altijd 1 core aan heeft staan in standby. Aangezien de 821 geen zuinige cores heeft, zou dat tot dit hoge percentage kunnen leiden.
Zie nu op mijn Z Play dat phone idle wel in de lijst staat, maar heel laag (op de 8e plaats ofzo, na 2 dagen standby maar 5%). Lijkt dus echt een specifiek probleem met de 821/G6.paulklooster schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:55:
[...]
Bij mij staat staat (met nog 14% batterij) weergave op één met 15%, telefoon idle staat op twee met 14%. Nek aan nek dus. Batterijduur is helaas niet fantastisch..
[ Voor 26% gewijzigd door DrBos op 01-07-2017 09:54 ]
Klopt, game battery saver gooit de resolutie een stuk naar beneden in games, en de framerate ook. Beetje aggressief. Als je de instelling namelijk op ''aangepast'' zet in hetzelfde menu kan je per game kiezen; lagere resolutie maar wel volle framerate, imho een stuk vriendelijker voor de batterij en je merkt het amperDonstil schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:10:
Ik had het hier eerder over de onscherpte in sommige apps. Nu kwam ik erachter dat dit voornamelijk in games optrad. Ik heb toen alle apps geforceerd op 2:1 gezet maar dat lost het probleem niet op.
Inmiddels ben ik er achter wat het wel is namelijk "Game battery saver". Een functie welke standaard aanstaat. Ik heb hem uitgezet en de games welke er last van hadden zijn nu veel sneller en ook weer scherp
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Verwijderd
Hier vind je wel wat ervaringen denk ik.Erik1805 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:18:
Ik sta op het punt er 1 te kopen als vervanger van mijn OnePlus. Wat zijn de algemene ervaringen?
In dat topic zit je nu hoorVerwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:06:
[...]
Hier vind je wel wat ervaringen denk ik.
[LG G6] Ervaringen & Discussie
Om je vraag ten dele te beantwoorden :Erik1805 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:18:
Ik sta op het punt er 1 te kopen als vervanger van mijn OnePlus. Wat zijn de algemene ervaringen?
Ik deel die helderheid klacht wel maar dat van de Zwartwaarden ervaar ik niet. Die vind ik juist erg goed voor een LCD panel.paulklooster schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:06:
G6 nu enkele weken in bezit en ben over het algemeen erg tevreden, maar één onderdeel blijft me toch tegenvallen: het scherm. Ik vroeg me af of ik de enige ben die last heeft van de volgende twee punten:
- Lage maximale helderheid. buiten loop je soms zelfs in de schaduw tegen dit probleem aan. Mijn vorige telefoons deden dit toch stukken beter
- Zwartwaarden: als de omgeving goed verlicht is merk je hier niets van en is het niet storend om youtube in 16:9 te kijken, het lijkt dan gewoon of het scherm eerder eindigt. Maar zodra het een beetje begint de schemeren zie je gewoon dat het niet echt zwart is. Nog erger: als het Always On display snachts aan staat dan verlicht mijn telefoon de kamer! Ook zie je dan duidelijk kleurverloop van zwart naar minder zwart naar zwarter..
Ben beniewd of ik gewoon pech heb met mijn exemplaar of dat jullie hier ook tegenaan lopen!
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 02-07-2017 00:16 ]
Was niet als sarcasme bedoelt, zie de smiley die ik toevoegde
Hier kan ik me wel in vinden. Het is een goede telefoon met prima specs, maar niet de top. De prijs is er ook naar.Donstil schreef op zondag 2 juli 2017 @ 00:07:
[...]
Ik deel die helderheid klacht wel maar dat van de Zwartwaarden ervaar ik niet. Die vind ik juist erg goed voor een LCD panel.
Wel vind ik doorgaans de kleuren erf fletsmaar dit lijkt soms te verschillen per app. Wat het is heb ik mijn vinger nog niet op kunnen leggen.
Verder vind ik na een weekje de G6 best wel fijn en valt mij vooral de degelijkheid op. Hij is (of voelt) echt gebouwd als een Tank.
De camera vind ik opzich oké maar had er wel wat meer van verwacht. Hij gaat hier erg snel korrelen en vooral binnenshuis valt hij daarom wat tegen.
Breedhoek vind ik wel een leuke toevoeging, mijn inziens een betere uitwerking van de zoom optie van de andere fabrikanten met dubbele camera. Net even snel deze twee foto's geschoten. Niet letten op belichting enz maar laat wel het verschil in lenzen zien. Het huis links op de breedhoek foto (met het hekje) is totaal niet te zien op de normale foto.
Verwijderd
Nee, mijn post was sarcastisch..Omdat ie naar ervaringen vraagt in het ervaringen topic. Maar als je reageert met "je zou ook eens dit topic kunnen doorlezen" vinden mensen het weer bot overkomen, vandaar..Pierre_nr1 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 00:16:
[...]
Was niet als sarcasme bedoelt, zie de smiley die ik toevoegde
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:06:
[...]
Hier vind je wel wat ervaringen denk ik.
[LG G6] Ervaringen & Discussie
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Gefeliciteerd met je aankoop. Laat je ervaringen even weten hier.Erik1805 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:16:
Bedankt, we gaan het meemaken. Gisteren besteld ter vervanging van de OnePlus 5 die ik retour heb gedaan.
Verwijderd
Inderdaad, ik maak er meer gebruik van dan ik verwacht had. Zeker bij foto's in de stad kan je veel dichterbij objecten staan om ze toch in het geheel te fotograferen.Donstil schreef op zondag 2 juli 2017 @ 00:07:
[...]
Breedhoek vind ik wel een leuke toevoeging, mijn inziens een betere uitwerking van de zoom optie van de andere fabrikanten met dubbele camera. Net even snel deze twee foto's geschoten. Niet letten op belichting enz maar laat wel het verschil in lenzen zien. Het huis links op de breedhoek foto (met het hekje) is totaal niet te zien op de normale foto.
Vooropgesteld dat mijn G6 de H870DS betreft (Quad-DAC en 64Gb) en de referentietoestellen betreffen:Erik1805 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:18:
Macoholic & Mavic
Same here. Ik gebruik de LG G6 nu sinds zaterdag, maar ik vind hem vergeleken met de OP5 wel tegenvallen, omdat:Erik1805 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:16:
Bedankt, we gaan het meemaken. Gisteren besteld ter vervanging van de OnePlus 5 die ik retour heb gedaan.
Gooi eens de volgende settings van 1x naar 0,5x, het ligt imho vooral aan de vrij lange animaties voor bijv. apps openen die door LG gebruikt worden. Mooi prima, maar nodig is anders. Maakt je toestel meteen een stuk vlotter.mc-koenoe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:43:
[...]
- .....
- LG 'laagje' vind ik irritant, die van OP5 is cleaner. Ik gebruik nu Nova Launcher, dat maakt de ervaring wel een stuk beter.
- OP5 is merkbaar sneller in gebruik. Apps zijn een stuk langzamer opgestart op de G6
[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 03-07-2017 12:05 ]
Is dat bevestigd door Vodafone inmiddels ja?CrashHouse schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:26:
Het enige is dat als je Vodafone Wallet gebruikt of wilt gebruiken dat niet mogelijk blijkt met een dualsim telefoon. Dus ook niet met de H870DS.
ja ik ben benieuwd. Snelheid in vergelijking met de OP5 is logisch. In de OP5 zit een snapdragon 835 en 6Gbof 8GB ram. Tuurlijk is ie sneller. De OP5 heeft ook bijna standaard Android.mc-koenoe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:43:
[...]
Same here. Ik gebruik de LG G6 nu sinds zaterdag, maar ik vind hem vergeleken met de OP5 wel tegenvallen, omdat:
- Groothoek camera is leuk, maar de foto's vind ik qua kwaliteit tegen vallen.
- Vingerafdrukscanner aan de achterkant vind ik even wennen, maar werkt redelijk snel.
- Scherm vind ik minder mooi dan de OP5 (Jello effect daargelaten)
- LG 'laagje' vind ik irritant, die van OP5 is cleaner. Ik gebruik nu Nova Launcher, dat maakt de ervaring wel een stuk beter.
- OP5 is merkbaar sneller in gebruik. Apps zijn een stuk langzamer opgestart op de G6
Ik zal zo ff bellen nog voor de officiele bevestiging met het advies om het ook duidelijk te vermelden...Indiaan706 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:21:
[...]
Is dat bevestigd door Vodafone inmiddels ja?
Macoholic & Mavic
Thanks! Handige tip.MusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:05:
[...]
Gooi eens de volgende settings van 1x naar 0,5x, het ligt imho vooral aan de vrij lange animaties voor bijv. apps openen die door LG gebruikt worden. Mooi prima, maar nodig is anders. Maakt je toestel meteen een stuk vlotter.
[afbeelding]
De G6 lijkt dan idd snapierMusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:05:
[...]
Gooi eens de volgende settings van 1x naar 0,5x, het ligt imho vooral aan de vrij lange animaties voor bijv. apps openen die door LG gebruikt worden. Mooi prima, maar nodig is anders. Maakt je toestel meteen een stuk vlotter.
[afbeelding]
Macoholic & Mavic
Her en der testjes gezien.. eerste opstartjes duren langer, maar geheugenbeheer schijnt goed te zijn.mc-koenoe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Thanks! Handige tip.
Maar ik bedoel wel meer het daadwerkelijk opstarten van een app, dus los van de animaties.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Vreemd, ik vind die developer opties niet, toestel staat in het engels, kan nergens build nummer vinden?MusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:05:
[...]
[afbeelding]
About phone -> software information -> Build number -> 7 keer indrukkenBlackShadow schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:46:
[...]
Vreemd, ik vind die developer opties niet, toestel staat in het engels, kan nergens build nummer vinden?
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 03-07-2017 14:49 ]
Haha, ok, moet er over gekeken hebben! Thx!MusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:49:
[...]
About phone -> software information -> Build number -> 7 keer indrukken
[ Voor 16% gewijzigd door BlackShadow op 03-07-2017 17:17 ]
yep,alleen slechte plastic.Erik1805 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:08:
Ik heb met de G6 binnen. Zit een standaard een screenprotector op?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ah oké. Halen jullie deze er af?
Vanmiddag ff gebeld en werd idd bevestigd dat dualsim telefoons nog niet ondersteund worden. Hierbij zij ze gelijk dat het nog een interne discussie is of ze het uberhaupt gaan ondersteunen. Advies was om af en toe de app te proberen. Over ongeveer een maand of zo. Maar op zeer korte termijn zeker niet.Indiaan706 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:21:
[...]
Is dat bevestigd door Vodafone inmiddels ja?
Macoholic & Mavic
Ja na ongeveer 30 seconden was hij eraf schat ik
[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 03-07-2017 23:24 ]
Hier zie ik ook wel tegenop. Ik ging van de Oneplus One naar de Axon 7. De laatste heeft een notificatieledje met maar twee kleuren. Dat viel me zelfs al tegen. Hoop dat het always on display handiger is dan ik denk..Donstil schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:43:
Ik mis trouwens wel het notificatie ledje.
Heb de eerste 9 iPhones gehad en miste het nooit, daarna de pixel met ledje en toen de S8 met maar nu mis ik hem. Vond het reuze handig op de S8. Zeker omdat het dat een multicolor ledje is.
[...]
Ja led mis ik dus ook wel. Always on display werkt ook goed en gebruikt niet heel veel accuDonstil schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:43:
Ik mis trouwens wel het notificatie ledje.
Heb de eerste 9 iPhones gehad en miste het nooit, daarna de pixel met ledje en toen de S8 met maar nu mis ik hem. Vond het reuze handig op de S8. Zeker omdat het dat een multicolor ledje is.
[...]
Ja, vervangen door een glasprotectector met oleophobic coating en een spigen armor case erom ter bescherming
Yup op Vodafone gewoon 4g+Aggressor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:37:
Kan iemand testen of je ook 4g plus hebt met de g6 van eglobal?
Dat is geloof ik vollte?
Mer de lg v20 had ik dat dus niet...
Is er überhaupt 4g+ in Friesland? Geen idee eigenlijkAggressor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:59:
[...]
Welke provincie woon jij dan? Ik friesland...
Of zal deze g6 meer frequenties hebben?
Ja aan de kust waar ik woon welDonstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:02:
[...]
Is er überhaupt 4g+ in Friesland? Geen idee eigenlijk![]()
Zuid-Holland hier trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 04-07-2017 12:05 ]
Op de zijkant van de doos staan toch alle GSM/WCDMA/LTE bands? Even vergelijken met wat we hier hebben zou ik zeggen.Aggressor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:59:
[...]
Welke provincie woon jij dan? Ik friesland...
Of zal deze g6 meer frequenties hebben?
Ja van die oude Amerikanen zeker? Bestaat jullie OV ook uit bussen welke wij niet meer gebruikenAggressor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:03:
[...]
Ja aan de kust waar ik woon wel
En we rijden ook gewoon in autos hoor.
Met de s7 had ik ook gewoon 4g plus icm Vodafone
Hij moet nog binnenkomen....MusicAddict schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:08:
[...]
Op de zijkant van de doos staan toch alle GSM/WCDMA/LTE bands? Even vergelijken met wat we hier hebben zou ik zeggen.
Jazeker, volle bakDonstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:02:
[...]
Is er überhaupt 4g+ in Friesland? Geen idee eigenlijk![]()
Zuid-Holland hier trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 04-07-2017 12:27 ]
yep gewoon 4G+ (T-mobile)Aggressor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:37:
Kan iemand testen of je ook 4g plus hebt met de g6 van eglobal?
Dat is geloof ik vollte?
[ Voor 5% gewijzigd door tuson op 04-07-2017 17:09 ]
Verwijderd
Altijd Nova Launcher. Is wat ik standaard op iedere nieuwe telefoon installeer.MaStar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:31:
Zetten jullie nog iets van een GO Launcher op dit toestel?
Google Play: GO Launcher-Theme, Wallpaper
Of is dat niet nodig? wat raden jullie aan?
Hierbeekjo schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:11:
ik heb geen factuur gehad van eglobal.eu en heb ook geen account
waar kan ik hun chat vinden?
Ik zet er eigenlijk altijd gelijk de Pixel launcher op en het Google keyboard. Deze launcher is wel een aanrader, werkt Google now zonder root.MaStar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:31:
Zetten jullie nog iets van een GO Launcher op dit toestel?
Google Play: GO Launcher-Theme, Wallpaper
Of is dat niet nodig? wat raden jullie aan?
[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 04-07-2017 19:44 ]
Pixel launcher beter alternatief dan Go Launcher, of gewoon anders?Donstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:42:
[...]
Hier
[...]
Ik zet er eigenlijk altijd gelijk de Pixel launcher op en het Google keyboard. Deze launcher is wel een aanrader, werkt Google now zonder root.
De Go Launcher ken ik niet maar ik gebruik de pixel launcher omdat die dicht tegen stock android aan zit en mijn inziens het snelst werkt en stiekem een beetje omdat ik mijn PixelXL misMaStar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:47:
[...]
Pixel launcher beter alternatief dan Go Launcher, of gewoon anders?
Ben benieuwd of het ook in snelheid uitmaakt.
Verwijderd
Enige nadeel wat ik ondervind is dat bij Pixel Launcher (origineel en de gemode met Now) de knoppen balk onderin niet transparant is, terwijl dat met Nova wel is.Donstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:42:
[...]
Ik zet er eigenlijk altijd gelijk de Pixel launcher op en het Google keyboard. Deze launcher is wel een aanrader, werkt Google now zonder root.
Waar zijn ze dat niet? Bij mij op het home screen en in de app draw zijn ze dat wel. Binnen Now niet maar weet eigenlijk niet of dat hoort.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:17:
[...]
Enige nadeel wat ik ondervind is dat bij Pixel Launcher (origineel en de gemode met Now) de knoppen balk onderin niet transparant is, terwijl dat met Nova wel is.
Verwijderd
Hmm, bij mij op home en app draw is knoppen balk "gewoon" zwart (of wit als ik dat instel) als ik Pixel Launcher gebruik.Donstil schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:37:
[...]
Waar zijn ze dat niet? Bij mij op het home screen en in de app draw zijn ze dat wel. Binnen Now niet maar weet eigenlijk niet of dat hoort.
nothing stops this train
Na installatie de launcher ff op 2:1 zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:44:
[...]
Hmm, bij mij op home en app draw is knoppen balk "gewoon" zwart (of wit als ik dat instel) als ik Pixel Launcher gebruik.![]()
Bij standaard Home+ en Nova wel transparant.
Ik denk dat je even in het [LG G6] Levertijd & Prijzen topic moet kijkenKol Nedra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:11:
ik heb een site gevonden wat bijna te mooi om waar te zijn, wat denken jullie?
https://www.eglobalcentra...iXlt-9zQ2yttuUaAmCf8P8HAQ
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 04-07-2017 21:19 ]
Verwijderd
Dit denken de mensen in dit forum die dezelfde site hadden gevondenKol Nedra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:11:
ik heb een site gevonden wat bijna te mooi om waar te zijn, wat denken jullie?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq