Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:12
quote:
MetalManic schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:06:
Er schijnt een manier te zijn om die zwarte balken in youtube weg te krijgen ( en ook in andere apps die 16:9 ratio hebben.) Alleen ik weet niet hoe en ik kan het ook niet vinden. Wie helpt??
Als dat kan zou dat ideaal zijn. Ik kom van de G5. Ik doe vaak mijn scherm casten naar mijn TV, maar dan krijg ik ook de 18:9 verhouding op mijn tv wat resulteert in zwarte balken aan de linkerkant. Ik begin me daar aan te irriteren, maar kan er weinig aan doen.

Wat ik wel erg mis is bij de G6 is de Infrarood. Het is nu bijna standaard geworden om de IR weg te halen, maar het was echt een leuke toevoeging. Met mijn vorige LG toestellen kon ik altijd de tv en andere apparaten aan zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-06 12:02
Iemand al een changelog weten te vinden van de firmware update?

Ik heb het gevoel dat de batterij langer mee gaat na de update, maar geen changelog om dat te bevestigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-08 16:46
quote:
Aeonis schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:51:
Iemand al een changelog weten te vinden van de firmware update?

Ik heb het gevoel dat de batterij langer mee gaat na de update, maar geen changelog om dat te bevestigen.
Update van vandaag? Ik heb niets.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aeonis
quote:
MetalManic schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:47:
[...]

Update van vandaag? Ik heb niets.
Nee is al wel even geleden, 1,5 - 2 weken terug. De eerste firmware update die ik heb gekregen via T-Mobile (met mijn Vodafone simkaart er nog in, hoe werkt dat precies? Wie biedt dan de update aan? Of komen ze vanuit LG zelf?)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online

Gero71

26081

Ben deze week in Londen en de groothoeklens is echt een geweldige toevoeging wat mij betreft.
Bijvoorbeeld, vrouwlief wilde (uiteraard) naar de Nothing Hill Bookshop, en waar andere midden op straat moesten staan om de hele voorgevel erop te krijgen (met als gevolg dat ook geparkeerde auto's en dergelijke op de foto komen) kon ik vanaf de stoeprand op 2 meter afstand de hele winkel erop krijgen. _/-\o_

Vooralsnog alleen maar op auto mode geschoten (op een enkele macro na), ben benieuwd hoe de pics eruit zien op een laptop/beeldscherm.

Gero71 wijzigde deze reactie 03-05-2017 22:19 (41%)

Misery and hate will kill us all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:20
Hmm, ik heb mijn 128GB sd kaartje binnen en dat is uiteraard enorm tof. :)

Op het moment dat ik mijn G6 aansluit op de pc kan ik wel data op de sd kaart zetten (bijv een mp3tje) maar op het moment dat ik via windows een bestand dat op de sd kaart staat wil verplaatsen naar een andere map dan gebeurt er niets.

Het frappante is dat de bestanden vervolgens wel spontaan (zonder enige melding) verdwijnen van het kaartje ipv in de goede map te gaan :D. Kopieren gaat ook al niet. Ik kom zelf van android 5.0 af dus kan zijn dat er wat is veranderd in de tussentijd met die kaartjes, maar dit heb ik nog nooit gehad :?

Edit: Via een externe reader kan je wel gewoon spelen met bestanden tussen folders op de sd kaart. Moet haast wel iets in android zijn dan. Blijf het raar vinden dat zomaar je bestanden dan verdwijnen. Via de G6 zelf kan je gelukkig wel alles doen wat je wilt, maar dat is eigenlijk ook omslachtig als je je bestanden wil managen.

MusicAddict wijzigde deze reactie 03-05-2017 23:04 (28%)

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

• Mac-Mar
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04-08 15:42
Beste mensen, op dit moment in het bezit van de V10.
Onder andere door de fenomenale geluidskwaliteit via de hoofdtelefoon uitgang en dac.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een toestel als de V10 en deze kunnen vergelijken met de G6 zonder Quad dac.

Ik wil er eigenlijk niet op achter uit gaan.
Kan mijn abonnement bij t mobile verlengen en toestel is uiterst scherp te verkrijgen dit moment daarom zou ik het graag willen weten.

Hopelijk heeft iemand praktijk ervaring met beide toestellen en de kwaliteit van de audio....

Dank!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicAddict
Kan je geen directe vergelijking geven tussen beiden maar mijn eigen ervaring met de G6 is verrassend positief. Veel beter dan ik verwacht had. Als audioliefhebber had ik het ook prettig gevonden als de dac er wÚl in zat maar na een aantal weken gebruik kan ik zeggen dat ik het totaal niet mis. Beter kan altijd, maar had het waarschijnlijk toch minder gebruikt door de batterydrain van de extra dac.

Ik gebruik zelf een Audtiotechnica M50X en een Sennheiser HD598 ism de G6 en verder ook wat hogere impedantie earphones en de G6 kan ze prima aansturen op een normaal volume. Vooral de M50X heb ik vaak last dat het op verschillende apparaten wat iets te flets uitkomt omdat de headset zelf vrij neutraal is. Compleet geen last van op de G6 dus aansturing is geen probleem. Zolang de audio van goede kwaliteit is komt er verbazend veel detail uit. Maar dat ligt natuurlijk ook aan je headset/oortjes.

Van wat ik heb beluisterd (want ben de muziekcollectie aan het kuizen) ben ik nog niets tegengekomen wat ik ook maar iets vond tegenvallen op de G6. Bijv.; Beatles, Linkin Park, Aha, Coldplay.

Dat de dac van de v10 en v20 uitmuntend is staat buiten kijf, zal altijd wel een downgrade zijn links of rechtsom.. Maar of je het het echt gaat merken... Verwacht het haast niet tenzij je echt hogere impedantie headsets gebruikt.

Edit; Bedacht me ineens dat pocketnow een review had gedaan van de audio :)

MusicAddict wijzigde deze reactie 05-05-2017 14:39 (18%)

Fractal Design Define R5 | MSI Z170 GAMING M7 | i7 6700K | Noctua NH-U14S | MSI R9 390 8GB | Hyper X Fury DDR4 32GB | Samsung 850 EVO 512GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 23:44
Ik gebruik de LG G6 met een case en ik vind dan de trilfunctie bij inkomende gesprekken heel zwak. Ik hoor of voel deze af en toe niet. Ik heb de tril functie op max staan in de instellingen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18-08 11:52
quote:
Pinocan1980 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 08:34:
Ik gebruik de LG G6 met een case en ik vind dan de trilfunctie bij inkomende gesprekken heel zwak. Ik hoor of voel deze af en toe niet. Ik heb de tril functie op max staan in de instellingen. Hebben meer mensen hier last van?
Wat voor case heb je? Zelf gebruik ik de Spigen Ultra Hybrid en heb nergens last van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Misschien een handige tip voor als er iemand op vakantie naar Thailand gaat, hier in Bangkok (in het MBK) is er in een shop (AOB mobile) via de grijze import de Hong Kong versie te koop voor (op dit moment) ongeveer EUR560. Deze heeft dual sim, 64GB en Quad DAC. Ik heb er zo een gekocht, werkt erg goed. Nadeel is dat er maar een week garantie op zit (van de shop), en misschien de netwerk banden voor 3G/4G niet goed aansluiten bij de Nederlandse netwerken, heb dat niet gecheckt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aeonis
Nevermind

Aeonis wijzigde deze reactie 07-05-2017 18:29 (96%)
Reden: Niet goed gelezen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stef07
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 09-05 12:50
Hoi allemaal! Vandaag de LG g6 gekocht, had hiervoor een galaxy s8, maar kon toch niet wennen aan edge. Weet iemand of er een app is te krijgen om alle apps op volledig scherm te krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:27
quote:
stef07 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:26:
Weet iemand of er een app is te krijgen om alle apps op volledig scherm te krijgen?
Die zullen er vast wel zijn. Maar wat heb je zelf al gevonden en gedaan? Op Tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stef07
Play store doorzocht, internet gekeken, maar nog niet 123 gevonden. Vandaar ook de vraag hÚ.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gero71
  • Nu online

Gero71

26081

quote:
stef07 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:26:
Hoi allemaal! Vandaag de LG g6 gekocht, had hiervoor een galaxy s8, maar kon toch niet wennen aan edge. Weet iemand of er een app is te krijgen om alle apps op volledig scherm te krijgen?
Zit "gewoon" in de settings.
http://www.pocket-lint.co...ps-to-fill-lg-g6-s-screen

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 ;)

Gero71 wijzigde deze reactie 09-05-2017 09:31 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stef07
Ja die setting weet ik, ik bedoelde meer een app om YouTube en internet, WhatsApp, enz in 18:9 weer te geven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gero71
  • Nu online

Gero71

26081

quote:
stef07 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:52:
Ja die setting weet ik, ik bedoelde meer een app om YouTube en internet, WhatsApp, enz in 18:9 weer te geven
Snap niet precies wat je nu bedoeld, WhatsApp, Chrome, Twitter, etc zijn gewoon full screen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

quote:
stef07 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:52:
YouTube: How to scale apps to fill LG G6's screen

Me on Last.fm - Spotify - Soundcloud

• MetalManic
Ik heb een update klaar staan. Vanavond op wifi maar even binnenslepen. Heeft iemand m al ge´nstalleerd? Nog grote wijzigingen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Komt inderdaad net binnen, zal even kijken.

-edit-
Lijkt alleen de beveiligingsupdate van April te zijn, nu installeren.

-edit2-
Yup, nog steeds 7.0 nu met April beveiliging. Schijnt ook iets in de functionaliteit te hebben verbeterd. We zullen zien.

Heatonme wijzigde deze reactie 10-05-2017 17:03 (83%)

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• Xanion
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 17:01
https://tweakers.net/ext/f/1wRxdO4A2RbBmaUb14UCkllw/thumb.png
Zie hier de update

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• MetalManic
quote:
klinkt als een fijne update! :-)

• Gero71
  • Nu online

Gero71

26081

quote:
Heatonme schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:46:
Komt inderdaad net binnen, zal even kijken.

-edit-
Lijkt alleen de beveiligingsupdate van April te zijn, nu installeren.

-edit2-
Yup, nog steeds 7.0 nu met April beveiliging. Schijnt ook iets in de functionaliteit te hebben verbeterd. We zullen zien.
Beveiligings update en de software versie is van V10d naar V10f gegaan. Las ergens op internet dat de camera software ook een update heeft gehad.

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Gero71 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:15:
[...]
Las ergens op internet dat de camera software ook een update heeft gehad.
Zat die zoom functie al in de opname knop? Zie het nu voor het eerst maar kan ook zijn dat ik dat nog nooit eerder had gezien :+
Wel handig trouwens want dan kan je gewoon met een hand zoomen ipv twee vinger pinch.

Heatonme wijzigde deze reactie 10-05-2017 19:18 (12%)

• Gero71
  • Nu online

Gero71

26081

quote:
Heatonme schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Zat die zoom functie al in de opname knop?
Geen idee, zie de 2 kleine pijltjes naast de sluiterknop nu ook voor het eerst. Maar inderdaad, handig.. d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Gero71 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:35:
[...]

Geen idee, zie de 2 kleine pijltjes naast de sluiterknop nu ook voor het eerst. Maar inderdaad, handig.. d:)b
Nog zo'n dingetje wat ik nu (pas) ontdek: Burst naar GIF. Opname knop lang ingedrukt houden geeft een behoorlijke burst shot die je tot GIF kan omzetten.

• Anteros
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 13:12
quote:
Heatonme schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Zat die zoom functie al in de opname knop? Zie het nu voor het eerst maar kan ook zijn dat ik dat nog nooit eerder had gezien :+
Wel handig trouwens want dan kan je gewoon met een hand zoomen ipv twee vinger pinch.
Nee, is nieuw. Samsung heeft dit al vanaf het begin en ik had het meteen geprobeerd met mijn G6 toen deze binnen kwam. Nu dus beschikbaar.

500px

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Anteros schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:06:
[...]

Nee, is nieuw. Samsung heeft dit al vanaf het begin en ik had het meteen geprobeerd met mijn G6 toen deze binnen kwam. Nu dus beschikbaar.
Ah ok, ik kom van Sony af en die hebben altijd een dedicated camera knop en dan werkt zoomen via de volumeknoppen dus dat was in begin even wennen toen ik wou zoomen met de LG die gelijk een foto maakte.

• royco85
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 25-07 14:45
Gaat het scrollen in de facebook app bij jullie ook niet echt vloeiend? Ik stoor me hier best aan. Heb zelfs een factory reset gedaan maar mocht niet helpen.

• Xanion
  • Laatst online: 20-08 17:01
I
quote:
Anteros schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:06:
[...]

Nog een leuke nieuwigheid ontdekt, de camera app heeft ondersteuning gekregen voor Android Wear, Ik kan op mijn horloge het camera beeld zien en via horloge foto maken. Nice!

Camera openen

Camera geopend

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• MetalManic
quote:
royco85 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:16:
Gaat het scrollen in de facebook app bij jullie ook niet echt vloeiend? Ik stoor me hier best aan. Heb zelfs een factory reset gedaan maar mocht niet helpen.
Ik heb het geprobeerd en het loopt inderdaad voor geen meter. Weet alleen niet of dat door de update komt. Ik zit vrij weinig op fb.

• royco85
quote:
MetalManic schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:19:
[...]

Ik heb het geprobeerd en het loopt inderdaad voor geen meter. Weet alleen niet of dat door de update komt. Ik zit vrij weinig op fb.
Het was voor de update ook al, ik hoopte dat de update dit zou verhelpen maar helaas. Ik zit gelukkig ook steeds minder op facebook maar ik kom van de htc m8 en die loopt in Facebook toch een stuk soepeler.

• WALUIGI96
  • Laatst online: 17:44
Probeer anders Facebook Lite: Google Play: Facebook Lite

• royco85
quote:
Bedankt, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk :P. Het moet gewoon smooth werken met een nieuw toestel.

• WALUIGI96
  • Laatst online: 17:44
Klopt, maar het kan ook aan Facebook liggen, dat ze de app niet geoptimaliseerd hebben voor de LG G6 of Android 7.

• royco85
quote:
WALUIGI96 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:45:
Klopt, maar het kan ook aan Facebook liggen, dat ze de app niet geoptimaliseerd hebben voor de LG G6 of Android 7.
Zelfs facebook lite doet hetzelfde. Als je metal for facebook gebruikt (ook een app, maar die is niet van facebook) dan scrollt hij wel normaal. Lijkt me dan toch meer aan Facebook dan aan LG te liggen.

• kepler
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:50
quote:
royco85 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:16:
Ik gebruik de mobiele site en daar werkt het prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cflink
  • Laatst online: 16:27
Ik meld me ook in dit topic als eigenaar van de LG G6.
De review hier heeft me wat aan het twijfelen gebracht en met name de prijs vond ik fiks. Vandaar ook getwijfeld om te wachten op de OPO5 (duurt waarschijnlijk nog tijdje), nieuwe Pixel (idem) of nieuwe HTC (maar erg teleurgesteld in One M9 dus klaar met het merk).
De wel beschikbare alternatieven waren: Galaxy S8 (geen fan van Samsung skin hoewel dit nog wel gebaseerd is op de S3 werktelefoon) en Huawei P10 (G6 voor mij beter uit de test).

Via marktplaats vond ik op fietsafstand een iPhone overstapper voor wie de stap naar Android toch niet beviel. Voor 480 euro een "nieuwe" G6 (beschermfolie er nog op), inclusief Spigen case en 2 screenprotectors. Nog in het t-mobile tasje. :) Dus toen de overstap gemaakt.

Settings die ik gelijk heb aangepast:
  • Homescreen met app drawer aangezet (na update).
  • Pictogrammen op "origineel" ipv met die (lelijke) achtergrond.
  • "Notificatiescherm openen"-knop toegevoegd aan onderste balk.
  • 2x tikken om scherm aan te zetten aangezet: Handig omdat vingerafdrukscanner aan de achterkant zit, zeker in combinatie met veilige plaatsen waardoor je bv thuis, op kantoor of in de auto geen wachtwoord / vingerafdruk nodig hebt.
  • Comfortabele weergave aan: blauwlicht filter aan dus.
  • Toetsenbord: komma toegevoegd links naast spatie (chill dat dat kan).
Pluspunten na 2 dagen:
  • Snel, loopt vlekkeloos.
  • Vingerafdrukscanner werkt top, snel en had ook nog niet dus echt stuk comfortabeler
  • USB-C inpluggen fijner dan priegelen met USB-A
  • Scherm is fijn, groot, helder
  • Groothoeklens geeft groot bereik, camera eerste indruk sowieso goed.
  • Software valt me alles mee, prima indeling en niet al teveel afwijkingen van standaard android voor zover ik kan inschatten.
Minpunten / vragen:
  • Met HTC kon ik vanuit volume wijzigen heel eenvoudig de do not disturb aanzetten voor x aantal uur. Gebruikte dat heel vaak bij meetings en dacht dat het Android functie was. Bij LG nog niet gevonden hoe ik dit snel / handig kan doen? Iemand een tip?
  • Aan het begin wel intensief gebruikt uiteraard, maar lijkt nu uit te komen op 27 uur op acculading, prima maar ook niet spectaculair.
  • Bij aanzetten van wifi hotspot een "weet je het zeker" vraag die je volgens mij niet uit kan zetten.
  • De smart functies "indien X, doe Y" is wat beperkt. Dus toch maar weer Tasker installeren om "indien car bluetooth connected, zet hotspot aan" te realiseren voor mij Android autoradio :)
Al met al dus een tevreden overstapper! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kepler
quote:
cflink schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:48:
  • Met HTC kon ik vanuit volume wijzigen heel eenvoudig de do not disturb aanzetten voor x aantal uur. Gebruikte dat heel vaak bij meetings en dacht dat het Android functie was. Bij LG nog niet gevonden hoe ik dit snel / handig kan doen? Iemand een tip?
Hier was ik gisteren ook naar op zoek! Hij zit wel in de snelkoppelingen in het notificatie-scherm, maar in het volume is zoveel handiger!

Ik heb de optie nog niet gevonden...

• JdJtA
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:17
quote:
cflink schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:48:
Ik meld me ook in dit topic als eigenaar van de LG G6.
De review hier heeft me wat aan het twijfelen gebracht en met name de prijs vond ik fiks. Vandaar ook getwijfeld om te wachten op de OPO5 (duurt waarschijnlijk nog tijdje), nieuwe Pixel (idem) of nieuwe HTC (maar erg teleurgesteld in One M9 dus klaar met het merk).
De wel beschikbare alternatieven waren: Galaxy S8 (geen fan van Samsung skin hoewel dit nog wel gebaseerd is op de S3 werktelefoon) en Huawei P10 (G6 voor mij beter uit de test).

Via marktplaats vond ik op fietsafstand een iPhone overstapper voor wie de stap naar Android toch niet beviel. Voor 480 euro een "nieuwe" G6 (beschermfolie er nog op), inclusief Spigen case en 2 screenprotectors. Nog in het t-mobile tasje. :) Dus toen de overstap gemaakt.

Settings die ik gelijk heb aangepast:
  • Homescreen met app drawer aangezet (na update).
  • Pictogrammen op "origineel" ipv met die (lelijke) achtergrond.
  • "Notificatiescherm openen"-knop toegevoegd aan onderste balk.
  • 2x tikken om scherm aan te zetten aangezet: Handig omdat vingerafdrukscanner aan de achterkant zit, zeker in combinatie met veilige plaatsen waardoor je bv thuis, op kantoor of in de auto geen wachtwoord / vingerafdruk nodig hebt.
  • Comfortabele weergave aan: blauwlicht filter aan dus.
  • Toetsenbord: komma toegevoegd links naast spatie (chill dat dat kan).
Pluspunten na 2 dagen:
  • Snel, loopt vlekkeloos.
  • Vingerafdrukscanner werkt top, snel en had ook nog niet dus echt stuk comfortabeler
  • USB-C inpluggen fijner dan priegelen met USB-A
  • Scherm is fijn, groot, helder
  • Groothoeklens geeft groot bereik, camera eerste indruk sowieso goed.
  • Software valt me alles mee, prima indeling en niet al teveel afwijkingen van standaard android voor zover ik kan inschatten.
Minpunten / vragen:
  • Aan het begin wel intensief gebruikt uiteraard, maar lijkt nu uit te komen op 27 uur op acculading, prima maar ook niet spectaculair.
  • Bij aanzetten van wifi hotspot een "weet je het zeker" vraag die je volgens mij niet uit kan zetten.
  • De smart functies "indien X, doe Y" is wat beperkt. Dus toch maar weer Tasker installeren om "indien car bluetooth connected, zet hotspot aan" te realiseren voor mij Android autoradio :)
Al met al dus een tevreden overstapper! :)
quote:
kepler schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:58:
[...]

Hier was ik gisteren ook naar op zoek! Hij zit wel in de snelkoppelingen in het notificatie-scherm, maar in het volume is zoveel handiger!

Ik heb de optie nog niet gevonden...
Zelf mis ik de optie niet maar na wat zoeken kwam ik dit tegen. Heb het niet geprobeerd (leuk, werk-pc...) maar misschien is dit een oplossing? Het verbergen van iconen op de statusbalk heb ik zelf gedaan via een ADB-command en dat werkte in ieder geval wel...

JdJtA wijzigde deze reactie 18-05-2017 11:42 (68%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anteros
FYI: Ik heb het volgende ook gedaan op mijn G6 (en 'vroeger' op mijn G2). Het bespaart accu (SOT), RAM en voorkomt (schijnbaar 'extreme' logging van user-data door LG): https://forum.xda-develop...post72265535#post72265535

500px

• Aeonis
quote:
Anteros schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:47:
FYI: Ik heb het volgende ook gedaan op mijn G6 (en 'vroeger' op mijn G2). Het bespaart accu (SOT), RAM en voorkomt (schijnbaar 'extreme' logging van user-data door LG): https://forum.xda-develop...post72265535#post72265535
Neem aan dat je alleen op dit doelt? "While there disable LDB (LG's 24/7 tracking software) frees up a lot of memory and helps battery to."

Bedankt voor de tip, zojuist gedaan, scheelt inderdaad veel geheugen!

• MusicAddict
Ik gooi ook even een random weetje in de groep :P Zet window animatie, overgang animatie en animator duurschaal op 0,5x ipv 1.0x in de developer settings (ontwikkelaarsopties in het normale instellingenmenu).

En voilß, toestel is meteen een heel stuk snappier. Werkt eigenlijk altijd prima op elk android apparaat want waarom zou ik wachten tot het toestel klaar is met de app-openen animatie als het ook in de helft van de tijd kan. :+ En vaak de app pas nß de animatie weergegeven. En dat geldt voor alle animaties op het toestel. Lager zetten heeft geen zin, dan is de app zonder enige animatie meteen geladen maar de content vaak nog nog niet en wacht je daar nog steeds op.

Edit; Zet de schaal maar eens op 10x dan zie je wat ik bedoel :P

MusicAddict wijzigde deze reactie 18-05-2017 12:59 (11%)

• RD
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 18-08 17:43

RD

focus

Zeg... hier nu ook de LG. Erg mooi toestel! Alles beetje aan het uitzoeken. Ben nog niet uit of ik nova of google launcher ga gebruiken. Maar ik heb geen Google Assistant, klopt dat of mis ik iets totaals...

stom .. alleen in het engels.. goedzo!

RD wijzigde deze reactie 24-05-2017 15:47 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalManic
De g6 bevalt goed maar als ik de berichten over de v30 lees dan vraag ik me af of ik toch niet langer had moeten wachten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gero71
  • Nu online

Gero71

26081

quote:
MetalManic schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:25:
De g6 bevalt goed maar als ik de berichten over de v30 lees dan vraag ik me af of ik toch niet langer had moeten wachten...
Is dat niet altijd zo met telefoons/tv's/etc?

Ontwikkeling gaat zo snel momenteel, als je iets nieuws koopt lees je een week later dat er binnenkort (half jaartje) weer iets nieuws komt met weer een nieuwe feature, snellere hardware, etc.

Overigens wel fijn dat dit topic steeds een week ofzo wegzakt. Betekend dat er geen tot weinig​ problemen met de G6 zijn.. 8)
Of maar een handje vol tweakers heeft er 1 en de rest een s8(plus).. :+

Gero71 wijzigde deze reactie 30-05-2017 16:51 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17:02
Hoe is de front camera van lg g6...vrouw wil nieuwe phone en g6 is redelijk goedkoop met abbo.

En zijn die foto's zo slecht in het donker? Als ik ze op youtube allemaal vergelijk dan is het ni best.

• rommelkast
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 11:12

rommelkast

kitesmurf

quote:
Amaze86 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:20:
Hoe is de front camera van lg g6...vrouw wil nieuwe phone en g6 is redelijk goedkoop met abbo.

En zijn die foto's zo slecht in het donker? Als ik ze op youtube allemaal vergelijk dan is het ni best.
ik heb de mijne nog niet maar als ik de reviews moet geloven is de frontcamera echt crap. Ik gebruik die nooit dus geen nadeel maar als je selfies er mee wilt maken zou ik het niet doen, dan koop je ergernis...

panen.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MusicAddict
quote:
rommelkast schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:28:
[...]

ik heb de mijne nog niet maar als ik de reviews moet geloven is de frontcamera echt crap. Ik gebruik die nooit dus geen nadeel maar als je selfies er mee wilt maken zou ik het niet doen, dan koop je ergernis...
Even my 2 cents:

Alleen de video en fotos in echte low light vallen best tegen. Voor de fotos in normaal licht is het vrijwel gelijk aan een S8, met iets minder licht gaat het ook nog wel redelijk heb ik zelf ervaren.. Video kon veel beter maar dat ligt voor mij meer aan dat er gewoon vrij agressieve ruis in beeld komt als het wat minder licht is. Het is geen 16MP camera net als als op de 3T maar dat heeft de S8 ook niet ;)

Ik zag dat een hoop reviews niet de groothoeklens van de frontcam gebruiken maar de 'normale' (software) modus en de groothoek als een extra zien.. Het verschil is vrij klein (80 vs 100 graden) maar er zit maar een lens aan de voorkant en dat is de groothoeklens. Pak je de normale stand is dat dus een uitsnede van de volledige sensor.. met minder kwaliteit.. (wow verrassend). Plus volgens mij staat het toestel standaard in 18:9 ipv 4:3 en alleen de 4:3 is 5MP.

Vond dit wel een toffe en praktische review die ik een paar weken terug had gezien.

- aan het begin zie je daglicht video van de frontcam (ook hier de software crop realiseer ik me nu, zijn gezicht is op de S8 namelijk verder weg. Kan anders namelijk niet met een 100 graden vs 80 graden lens..)
- rond 8:58 selfies gemaakt met zowel de G6 als S8. Vooral 9:05.
- Eventueel op 10:58 nog een redelijk low light shot dat ook wel meevalt.
- Ergens nog wat low light video aan het eind maar die bespaar ik jullie maar :P
- Andere observatie, man wat is de audio van de G6 een stuk beter zeg

TLTR; Frontcam gewoon op wideangle (5MP, 4:3,) laten staan en je de video en fotos in het donker besparen :+ Verder valt het allemaal wel mee ;)

MusicAddict wijzigde deze reactie 31-05-2017 14:15 (7%)

• Wizxt
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18-08 15:01
Sinds een aantal dagen ook de trotse eigenaar van een g6. Het toestel bevalt prima, het enige wat mij opvalt is dat de oorspeaker niet heel erg helder klinkt tijdens het telefoneren. Zijn er meer mensen die dit hebben?

• Qbic
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 12-08 09:16
quote:
Wizxt schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:59:
Sinds een aantal dagen ook de trotse eigenaar van een g6. Het toestel bevalt prima, het enige wat mij opvalt is dat de oorspeaker niet heel erg helder klinkt tijdens het telefoneren. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Dat probleem heb ik niet of het is mij althans nog niet opgevallen.

• Riziko
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20-08 04:29
quote:
Gero71 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Overigens wel fijn dat dit topic steeds een week ofzo wegzakt. Betekend dat er geen tot weinig​ problemen met de G6 zijn.. 8)
Dit viel mij idd ook al op! Er is ook weinig tot niets negatiefs te melden over dit toestel tot nu toe. Ik heb hem vanaf de launch bij tmobile en tot op heden echt 0,0 klachten!! Petje af LG!!

• Anteros
@Riziko Nou, dan zal ik toch enkele punten noemen :)

• Camera start soms traag op als je deze opent met dubbelklik op de volumeknop
• Kwaliteit van de camera is mwha. Teveel sharpening en saturatie; zowel in video als foto. Ook zijn low-light foto's echt teleurstellend
• De browsing ervaring en de algemene vloeiendheid van de G6/Android is echt niet te vergelijken met een iPhone
• Voor mijn gevoel is de G6 trager dan mijn vorige iPhone 6s plus
• En nog wel enkele zaken

Maar begrijp me niet verkeerd, het is wel een van de beste Android toestellen die ik ooit gehad heb (denk dat de Nexus 5 mijn favoriet was). Wel twijfel ik nog of ik bij Android blijf; de snelheid en vloeiendheid van iOS is echt verslavend. Wellicht een iPhone 8 tzt...

Anteros wijzigde deze reactie 01-06-2017 22:57 (3%)

500px

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Anteros schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:55:
• De browsing ervaring en de algemene vloeiendheid van de G6/Android is echt niet te vergelijken met een iPhone
• Voor mijn gevoel is de G6 trager dan mijn vorige iPhone 6s plus
• En nog wel enkele zaken

Maar begrijp me niet verkeerd, het is wel een van de beste Android toestellen die ik ooit gehad heb (denk dat de Nexus 5 mijn favoriet was). Wel twijfel ik nog of ik bij Android blijf; de snelheid en vloeiendheid van iOS is echt verslavend. Wellicht een iPhone 8 tzt...
Ik doe ook even een duit in het zakje..

Precies die vloeiendheid is iets waar ik ook van schrok, dat is die dus niet altijd kwam ik achter.
Terwijl ik met mijn Xperia Z en Z3c nooit zoiets heb gemerkt, beetje iphone like.
Niet dat de G6 traag is maar schijnbaar was ik verwend met de Sony's want die voelde echt vloeiender.

Verder wel bij ermee hoor, lekker groot scherm en mooi model.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Dat folie op het scherm, is dat fabrieksplastic of echt een screenprotector?

Een optimist is een slecht ge´nformeerde pessimist...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qbic
quote:
BillSpaarbank schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:48:
Dat folie op het scherm, is dat fabrieksplastic of echt een screenprotector?
Fabrieksplastiek. Ik raad aan om een glass screen protector te bestellen en de andere te verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalManic
Het valt me op dat de g6 niet echt snel oplaadt. Mijn g4 was na aanschaf van een quick Charger veel eerder opgeladen. Ondersteunt de bijgeleverde lader wel quick charge of kan ik beter een andere kopen? Die van de g4 heb ik helaas niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MusicAddict
quote:
MetalManic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:11:
Het valt me op dat de g6 niet echt snel oplaadt. Mijn g4 was na aanschaf van een quick Charger veel eerder opgeladen. Ondersteunt de bijgeleverde lader wel quick charge of kan ik beter een andere kopen? Die van de g4 heb ik helaas niet meer.
De witte die je krijgt bij een G6 is wel quickcharge, maar alleen 2.0.

Als je sneller wilt kan je kijken naar een 3.0 lader. Zelf heb ik al zeker een jaar deze QC3.0 van Anker liggen, werkt perfect. Maar mag natuurlijk ook een andere zijn. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
Qbic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:05:
[...]

Fabrieksplastiek. Ik raad aan om een glass screen protector te bestellen en de andere te verwijderen.
Thnx. Ik laat de originele folie nog even zitten. Ik twijfel nog om het toestel om te ruilen. De onderkant van het scherm heeft een redelijk gele tint ten opzichte van de rest van het scherm. Dit leidt zeer af bij het lezen van tekst in landscape mode.

Hoe is de uniformiteit van het scherm bij jullie bij witte en licht grijze achtergronden?

Een optimist is een slecht ge´nformeerde pessimist...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qbic
quote:
BillSpaarbank schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:11:
[...]

Thnx. Ik laat de originele folie nog even zitten. Ik twijfel nog om het toestel om te ruilen. De onderkant van het scherm heeft een redelijk gele tint ten opzichte van de rest van het scherm. Dit leidt zeer af bij het lezen van tekst in landscape mode.

Hoe is de uniformiteit van het scherm bij jullie bij witte en licht grijze achtergronden?
Alles wat wit moet zien ziet wit en grijs ziet grijs. Als ik van u was dan zou ik het toestel ook inruilen want het is een te kostelijke grap om met fabricagefouten te zitten......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wizxt
quote:
BillSpaarbank schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:11:
[...]

Dat heb ik dus ook, onderin het scherm is het zichtbaar meer geel dan de rest van het scherm.
Ik heb het vermoeden dat komt door de lijm tussen de schermlagen. Het schijnt een LCD kwaaltje te zijn die naar verloop van tijd uit zichzelf zou moeten verdwijnen wanneer de lijm goed uitgehard is.

Ik kijk het even een weekje aan, als het dan nog niet minder wordt moet ik maar eens contact opnemen met de klantenservice.

Er zijn diverse topics over te vinden op diverse fora:
https://forums.oneplus.ne...llow-these-methods.45408/

Edit:
Ik zag dit ook nog voorbij komen: https://nl.hardware.info/...arianten-op-de-tekentafel Het zou een beetje jammer zijn als er volgende maand een g6 met sd835 uit zou komen.

Wizxt wijzigde deze reactie 06-06-2017 12:49 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MusicAddict
Heb er zelf ook 'last' van, maar het is vrij subtiel dus ik had het al gewoon geaccepteerd. Kan nou niet zeggen dat het weg is gegaan na 2 maanden gebruik, maar ik zie het bijna niet meer. Ik denk dat het deels aan de kijkhoek ligt hoe veel het zichtbaar is maar als het echt stoort zeker terugbrengen.

Sites als tweakers blijft wat meer zichtbaar, komt door de kleur grijs die vaak net vervelend afwijkt. Had ik op mijn desktop monitor ook al.

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 15:06
Heb zelf twee telefoons gehad (iphone en xperia z3+) waar die gele waas in het wit juist na verloop van tijd erin kwam, en nooit meer weg ging.

• Heatonme
  • Niet online
Hmm, naar aanleiding van dat gele tint verhaal ook maar eens gaan testen maar ik heb het niet of ik zie het niet. Scherm vol aan op witte achtergrond maar ik zie niks geels :?
Nou ja, ik hou het er maar op dat ik het niet heb, ga er ook niet verder naar zoeken ;) Mijn Xperia Z3c en Z hadden het ook niet naar mijn weten..

Verder nog steeds tevreden over de G6, FM radio erg blij mee dat die erop zit maar ik merk steeds meer voor mijn gevoel dat mijn Sony's vloeiender waren in het wisselen van taken.

• jebice
  • Laatst online: 13-06 13:29
Ik ben ook over. Na het lezen van de ervaringen hier en verschillende reviews op YT te hebben gezien gekozen voor de LG G6. Ik kom zelf van een Samsung s6 welke nu op leven na dood is. Vooral de minimale verschillen tussen de Samsung s7 / s8 in combinatie met de prijs heeft voor mij de doorslag gegeven. Zou de LG vandaag binnen krijgen. Kreeg echter net bericht dat de bezorger is overvallen en dat op een later tijdstip contact met mij word opgenomen. Word vervolgd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 15:06
Oei, dat lijkt me schrikken voor de bezorger. Ze zijn gewild in het criminele circuit blijkbaar, ik krijg gisteren mijn LG binnen, via amazon italie, bleek de telefoon onderweg uit het doosje gejat..

Heb wel van amazon een refund gekregen en de telefoon dan maar gekocht bij een t-mobile shop, bevalt erg goed tot nu toe. Heb wel al LDB uitgeschakeld, volgens deze methode: https://forum.xda-develop...asking-ram-t3573454/page2

• Qbic
Is er eigenlijk al geweten wanneer de update naar 7.1 volgt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anteros
quote:
Qbic schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:39:
Is er eigenlijk al geweten wanneer de update naar 7.1 volgt?
Ik heb gelezen op XDA dat men niet verwacht dat deze komt voor de G6. LG gaat meteen over naar 8 wat waarschijnlijk eind van het jaar, begin volgend jaar is.

500px

• Qbic
quote:
Anteros schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Ik heb gelezen op XDA dat men niet verwacht dat deze komt voor de G6. LG gaat meteen over naar 8 wat waarschijnlijk eind van het jaar, begin volgend jaar is.
Bedankt voor de info.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hebben meer gebruikers hier last dat mensen klagen over slechte verstaanbaarheid? Ik dacht eerst dat het aan het bereik binnenshuis lag, maar krijg dit ongeveer elk gesprek nu te horen. Kijk ik net na een gesprek naar het bereik, dan is dat gewoon 5 balkjes (T-Mobile). Maar vreemd genoeg krijg ik het niet nagebootst met de HD-recorder.

Er zit wel een TPU case omheen, maar deze heeft ruime uitsparingen rondom de microfoon(s), een bovenop en onderop.

• Wizxt
quote:
Tutti-frutti schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:55:
Hebben meer gebruikers hier last dat mensen klagen over slechte verstaanbaarheid? Ik dacht eerst dat het aan het bereik binnenshuis lag, maar krijg dit ongeveer elk gesprek nu te horen. Kijk ik net na een gesprek naar het bereik, dan is dat gewoon 5 balkjes (T-Mobile). Maar vreemd genoeg krijg ik het niet nagebootst met de HD-recorder.

Er zit wel een TPU case omheen, maar deze heeft ruime uitsparingen rondom de microfoon(s), een bovenop en onderop.
Eigenlijk alleen als mijn telefoon op luidspreker stond. Dit heb opgelost door onder opties > bellen > ruisonderdrukking uit te schakelen. Misschien dat dit bij jou ook helpt.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

quote:
Wizxt schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Eigenlijk alleen als mijn telefoon op luidspreker stond. Dit heb opgelost door onder opties > bellen > ruisonderdrukking uit te schakelen. Misschien dat dit bij jou ook helpt.
Dat zou inderdaad wel eens het issue kunnen zijn, gezien die ruisonderdrukking waarschijnlijk niet van kracht is bij de HD-recorder app. Zal zo eens een voicemail inspreken met en zonder de ruisonderdrukking.

• Aeonis
quote:
Tutti-frutti schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:55:

Ik heb hetzelfde! Dacht ook dat het aan het bereik op bepaalde plekken lag, want het is niet altijd slecht qua verstaanbaarheid. Krijg de laatste tijd in veel gesprekken te horen dat ik niet goed te verstaan ben of even weg val, terwijl het bereik prima is.

Heb een VRSdesign bumpercase, heb je toevallig dezelfde? Dat zou het kunnen zijn, maar ook een instelling o.i.d.

Wil je laten weten of het wijzigen van de ruisonderdrukking geholpen heeft?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

quote:
Aeonis schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:08:
[...]

Ik heb hetzelfde! Dacht ook dat het aan het bereik op bepaalde plekken lag, want het is niet altijd slecht qua verstaanbaarheid. Krijg de laatste tijd in veel gesprekken te horen dat ik niet goed te verstaan ben of even weg val, terwijl het bereik prima is.

Heb een VRSdesign bumpercase, heb je toevallig dezelfde? Dat zou het kunnen zijn, maar ook een instelling o.i.d.

Wil je laten weten of het wijzigen van de ruisonderdrukking geholpen heeft?
Ik heb de Mobilize Gelly Case.

Ik heb het gisteren geprobeerd door met en zonder ruisonderdrukking een voicemailbericht in te spreken. Heb op verschillende plekken gelopen, met verschillende volumes gepraat, maar ik kreeg het probleem uberhaupt niet gereproduceerd :/

Ik laat nu een tijdje de ruisonderdrukking uitstaan om te kijken of het probleem zich nog voordoet tijdens gesprekken.

• Fentek
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16:04
quote:
Tutti-frutti schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Ik heb de Mobilize Gelly Case.

Ik heb het gisteren geprobeerd door met en zonder ruisonderdrukking een voicemailbericht in te spreken. Heb op verschillende plekken gelopen, met verschillende volumes gepraat, maar ik kreeg het probleem uberhaupt niet gereproduceerd :/

Ik laat nu een tijdje de ruisonderdrukking uitstaan om te kijken of het probleem zich nog voordoet tijdens gesprekken.
Ik heb dit ook al mogen horen. Ik betrapte mij er op dat ik op dat moment mijn pink onderaan op de micro hield! Ik ben gewoon om mijn telefoon zo vast te houden dus dat zal even wennen worden om hem anders vast te houden tijdens het bellen...

Kan ook nog een andere oorzaak zijn natuurlijk.

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

quote:
Fentek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Ik heb dit ook al mogen horen. Ik betrapte mij er op dat ik op dat moment mijn pink onderaan op de micro hield! Ik ben gewoon om mijn telefoon zo vast te houden dus dat zal even wennen worden om hem anders vast te houden tijdens het bellen...

Dat van die pink is heel aannemelijk, ik heb het zelfde met mijn htc one m7, die laat ik onbewust nonchalant op de muis van mijn hand rusten en druk dan de mic dicht. Dat is ook heel makkelijk met je pink te doen bij de G6 en dat heb je bij het bellen echt niet in de gaten.

panen.nl

• Heatonme
  • Niet online
Ik heb de Pixel launcher nu een halve dag ge´nstalleerd maar ik ben al om. Werkt heerlijk en lekker intu´tief.
nieuws: Nederlandse scholier maakt port Pixel Launcher voor bijna elke Androi...

Vwb het bellen en de pink op de mic; geen last van, heb mijn toestel met links vast tijdens bellen.
Maar kan mij wel voorstellen dat dat het was als je met rechts belt.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:40
Heeft iemand dit toestel al bij eglobal weg?

Heeft deze alle banden die wij nodig hebben?
Ondersteunt deze ook 4g plus??
Heeft dit model ook dac audio?

• Fentek
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16:04
quote:
Aggressor schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:27:
Heeft iemand dit toestel al bij eglobal weg?

Heeft deze alle banden die wij nodig hebben?
Ondersteunt deze ook 4g plus??
Heeft dit model ook dac audio?
Ik heb hem nu al even (LG G6 H870DS), jammer genoeg gekocht aan een prijs die een stuk hoger ligt dan nu :/

Heeft voor zover ik weet alle banden die we nodig hebben. 4G plus geen idee, ik veronderstel van wel.
Dit model heeft naast alle specs uit de benelux:
  • 64 gig geheugen ipv 32
  • Dual SIM
  • Quad dac (o.a. te zien aan stickertje aan de hoofdtelefoonuitgang)

• Aggressor
quote:
Fentek schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:20:
[...]

Ik heb hem nu al even (LG G6 H870DS), jammer genoeg gekocht aan een prijs die een stuk hoger ligt dan nu :/

Heeft voor zover ik weet alle banden die we nodig hebben. 4G plus geen idee, ik veronderstel van wel.
Dit model heeft naast alle specs uit de benelux:
  • 64 gig geheugen ipv 32
  • Dual SIM
  • Quad dac (o.a. te zien aan stickertje aan de hoofdtelefoonuitgang)
Ik heb ook de lg v20 geprobeerd.
Met deze heb ik echter geen 4g plus thuis... En met de galaxy s7 bijvoorbeeld wel weer...

• Aeonis
quote:
Fentek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Dat kan het inderdaad zijn! Net even geprobeerd en ik betrap me erop dat ik de telefoon aan de onderkant vast houd en op mijn handpalm laat rusten. Het kan zijn dat ik met mijn handpalm de microfoon afdek haha :P. Binnenkort eens even proberen, hopelijk is dat het!

• MetalManic
Bij mij werkt lg health sinds afgelopen week niet meer. Stappen worden niet meer geteld maar er wordt wel activiteit geregistreerd als ik niet beweeg. Knap irritant. Is dit probleem meer voorkomend? Welke sensor moet ik testen om te zien of het daaraan ligt??

• Aeonis
quote:
MetalManic schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:02:
Bij mij werkt lg health sinds afgelopen week niet meer. Stappen worden niet meer geteld maar er wordt wel activiteit geregistreerd als ik niet beweeg. Knap irritant. Is dit probleem meer voorkomend? Welke sensor moet ik testen om te zien of het daaraan ligt??
Ik denk de bewegingssensor. Je kunt de app "Smart doctor" openen, zit standaard op je G6, dan onderin op "hardware testen" klikken en dan alles testen, zie je meteen of er een probleem is met 1 van de sensoren.

Gebruik je toevallig ook een koppeling met Google Fit? Je zou kunnen kijken of die wel stappen meet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heatonme
  • Niet online
Nieuwe update met oa batterijverbetering en face unlock LG geeft G6 gezichtsontrendeling en zuinige modus http://nu.nl/tech/4778289...ing-en-zuinige-modus.html (via @NUnl)

• MusicAddict
quote:
Heatonme schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:06:
Nieuwe update met oa batterijverbetering en face unlock LG geeft G6 gezichtsontrendeling en zuinige modus http://nu.nl/tech/4778289...ing-en-zuinige-modus.html (via @NUnl)
En meteen ook een LG G6+, 6GB ram, 128GB storage, quad DAC en de wireless charging van de US versie ;(

Maar vooruit, zelf heb ik al een 128GB sd kaartje en mis ik de andere drie toch niet. Alleen jammer dat ze hier dan niet vanaf het begin mee waren gekomen, dan hadden ze beter tegenover te S8 gestaan en voelt het voor de early adopters niet als een halve kat in de zak. Die B&O earphones kreeg ik ook al niet omdat ze te lui zijn die actie ook voor die tmobile pre-orders in april te laten gelden. :(

MusicAddict wijzigde deze reactie 19-06-2017 12:28 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Qbic
quote:
MusicAddict schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:22:
[...]

En meteen ook een LG G6+, 6GB ram, 128GB storage, quad DAC en de wireless charging van de US versie ;(

Maar vooruit, zelf heb ik al een 128GB sd kaartje en mis ik de andere drie toch niet. Alleen jammer dat ze hier dan niet vanaf het begin mee waren gekomen, dan hadden ze beter tegenover te S8 gestaan en voelt het voor de early adopters niet als een halve kat in de zak. Die B&O earphones kreeg ik ook al niet omdat ze te lui zijn die actie ook voor die tmobile pre-orders in april te laten gelden. :(
Ik snap het nut van deze upgrade niet. Als ze echt willen concurreren met de HTC U11, S8 en Oneplus 5 dan hadden ze er een Snapdragon 835 moeten insteken.

• x-boxer
  • Laatst online: 17:08

x-boxer

ik ben moe

quote:
Qbic schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Ik snap het nut van deze upgrade niet. Als ze echt willen concurreren met de HTC U11, S8 en Oneplus 5 dan hadden ze er een Snapdragon 835 moeten insteken.
Mee eens 4gb of 6gb weinig verschil opslag zou mij niet veel boeien kan een SD kaart in.
Maar de cpu hadden ze wel naar een 835 mogen upgraden zoals je zegt.
Maar ik denk dat LG dit bewust niet doet!
Anders voelen kopers zich "bedrogen" van een LG G6 met een 821.
Durven ze niet aan gok ik 😉
B&O headphones hadden ze je wel mogen opsturen als je hem als een vd eerste hebt gekocht.

Toch vind ik de G6 mooier als een S8.
Hou gewoon niet van edge.

Grover!

• MusicAddict
quote:
Qbic schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Andere soc betekent ook dat je twee verschillende Android versies (en updates) moet gaan schrijven, terwijl je zonder problemen wat RAM, geheugen of wireless charging kunt toevoegen en dit ook de gebruikerservaring verbetert. En uiteraard zijn ze nu druk bezig met de 835 voor de V30 of G7. En omdat ze bij de G6 veel werk hebben gestoken in het optimaliseren van de 821 zou ik die leap ook niet hebben gemaakt, vooral niet in dezelfde toestelversie.

MusicAddict wijzigde deze reactie 19-06-2017 12:46 (12%)

• Qbic
quote:
MusicAddict schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:46:
[...]

Andere soc betekent ook dat je twee verschillende Android versies (en updates) moet gaan schrijven, terwijl je zonder problemen wat RAM, geheugen of wireless charging kunt toevoegen en dit ook de gebruikerservaring verbetert. En uiteraard zijn ze nu druk bezig met de 835 voor de V30 of G7. En omdat ze bij de G6 veel werk hebben gestoken in het optimaliseren van de 821 zou ik die leap ook niet hebben gemaakt, vooral niet in dezelfde toestelversie.
Klinkt aannemelijk maar dan zie ik nog het nut niet in van het op de markt te brengen van de plus versie. Concentreer je dan gewoon op de V30 en de G7. Kijk naar Oneplus die met de 3 en 3T ook gewoon een verschillende soc gebruikt hebben.

• kepler
quote:
Heatonme schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:06:
Is er al bekend wanneer deze update zal komen?

• x-boxer
  • Laatst online: 17:08

x-boxer

ik ben moe

quote:
kepler schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:44:
[...]

Is er al bekend wanneer deze update zal komen?
Ja dit jaar 😁 zonder gekheid zal wel uitkomen als de G6+ gerealesed wordt maandje wachten.

Grover!

• Ferio
  • Laatst online: 12-08 18:13
Hebben jullie de G6 ook getest in combinatie met Water? Stoom (douche bv)?

G6 is dan wel IP68, maar er staat een kopje "Under conditions other than those certified, the internal liquid damage indicator will change color and void the warranty."

Als er dan nu toch water binnenkomt tijdens normaal gebruik hoe zal het dan zitten met garantie? Ben hier eigenlijk benieuwd naar, herinner me ooit nog iets van Sony dan hun uiteindelijk waterschade uit garantie hadden gehaald?

Ferio wijzigde deze reactie 20-06-2017 08:20 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
ik gebruik de g6 best vaak onder de douche, nooit problemen mee gehad.

• kepler
quote:
x-boxer schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:01:
[...]

Ja dit jaar 😁 zonder gekheid zal wel uitkomen als de G6+ gerealesed wordt maandje wachten.
Klinkt opzich logisch, we wachten rustig af :)
quote:
Ferio schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:13:
Hebben jullie de G6 ook getest in combinatie met Water? Stoom (douche bv)?

G6 is dan wel IP68, maar er staat een kopje "Under conditions other than those certified, the internal liquid damage indicator will change color and void the warranty."

Als er dan nu toch water binnenkomt tijdens normaal gebruik hoe zal het dan zitten met garantie? Ben hier eigenlijk benieuwd naar, herinner me ooit nog iets van Sony dan hun uiteindelijk waterschade uit garantie hadden gehaald?
Ik gebruik hem ook regelmatig onder de douche, maar uiteraard probeer ik hem dan niet echt onder de douche te houden. Hij blijft eigenlijk aardig droog.

Ik deed hetzelfde met mijn Sony Z3 compact en dat is 2 jaar lang goed gegaan :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
quote:
kepler schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Klinkt opzich logisch, we wachten rustig af :)

[...]

Ik gebruik hem ook regelmatig onder de douche, maar uiteraard probeer ik hem dan niet echt onder de douche te houden. Hij blijft eigenlijk aardig droog.

Ik deed hetzelfde met mijn Sony Z3 compact en dat is 2 jaar lang goed gegaan :D
wat doen jullie met een telefoon onder de douche?
spannende filmpjes maken? })

De Galaxy S8 is ook een mooi toestel, maar ik hou ook niet van het edge... altijd zoveel gedoe met een screenprotector enz ... geef mij maar een vlak scherm!

En Lg heeft altijd mooie telefoons. (vind ik persoonlijk

De lg g4
en de Lg V20 ... toptelefoons!

• Ferio
  • Laatst online: 12-08 18:13
quote:
Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Haha kopen?

ff tussen de gekkigheid door, noemde specifiek een douche, maar geld natuurlijk voor elk water etc. Ben eigenlijk benieuwd of er al berichten zijn geweest wegens waterschade.

• Aggressor
quote:
Ferio schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:47:
[...]

Haha kopen?

ff tussen de gekkigheid door, noemde specifiek een douche, maar geld natuurlijk voor elk water etc. Ben eigenlijk benieuwd of er al berichten zijn geweest wegens waterschade.
voor mij zou het wel een uitkomst zijn ... al 2x een telefoon in de wc pot laten vallen .. 8)7

1x een Galaxy Note 5
1x een Huawei mate 9

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

quote:
Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:52:
[...]

voor mij zou het wel een uitkomst zijn ... al 2x een telefoon in de wc pot laten vallen .. 8)7

1x een Galaxy Note 5
1x een Huawei mate 9
En ik ben een een keer met Foon in mijn zak door het ijs gezakt...lompe }:O

panen.nl

• kepler
quote:
Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:23:
[...]

De Galaxy S8 is ook een mooi toestel, maar ik hou ook niet van het edge... altijd zoveel gedoe met een screenprotector enz ... geef mij maar een vlak scherm!

En Lg heeft altijd mooie telefoons. (vind ik persoonlijk

De lg g4
en de Lg V20 ... toptelefoons!
Haha, spannende filmpjes kijken :P Nee eigenlijk vooral het nieuws lezen, als begin van de dag :)

Daarnaast gebruik ik hem ook veel in het zwembad en durf ik hem ook in de buurt van water te gebruiken. Ik doe ook aan hardlopen en ik kan hem altijd mee nemen, zonder bang te zijn dat het gaat regenen.
Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*