Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 23:52
Net gelezen dat de oreo update in februari komt.

https://www.techsourceint...8-0-oreo-in-february-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Reports say that Asian versions of the LG G6 will be getting the Oreo update first
Hmm, gezien het november update verschil verwacht ik op mijn EU versie de update pas op zijn vroegst april.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Ow!!!!

https://www.droidapp.nl/n...ebruari-android-8-0-oreo/

Lucky Azië versie.. maar ze kunnen bugs voor Europeese versies uithalen hopelijk :*)
De lokale afdeling van LG in het Midden-Oosten heeft in een reactie aangegeven dat de LG G6 waarschijnlijk in februari 2018 de update krijgt naar Oreo. Echter geldt dit voor de H870S, een andere versie dan die in Nederland uitgebracht is (H870).

[ Voor 71% gewijzigd door mucuracat op 03-01-2018 12:05 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
Dus ergens in maart voor ons en in juni komt Android P :? er al aan....

[ Voor 4% gewijzigd door aveenhuysen op 04-01-2018 09:33 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
Humma Kavula schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:27:
[...]

[...]

Hmm, gezien het november update verschil verwacht ik op mijn EU versie de update pas op zijn vroegst april.
Denk het ook wel al moet ik zeggen dat mijn laatste update van oktober 2017 is en ik heb de koreaanse quad-dac versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Technics SA-DA8 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:47:
[...]

Denk het ook wel al moet ik zeggen dat mijn laatste update van oktober 2017 is en ik heb de koreaanse quad-dac versie.
Dat bedoel ik, 2 maanden later kregen wij diezelfde update dus ik houd het op april 8)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Hoe is jullie batterijgebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Met de laatste update iets minder na mijn idee. Nog steeds minimaal 2 dagen, dus prima.
Heb wel af en toe het idee dat notificatie geluiden niet worden afgespeeld, mis soms whatsappjes geluiden.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Heel matig. Ik ben blij als ik er de dag mee doorkom. Het enige dat ik vrij veel doe is Twitter raadplegen (met een dark theme) en nieuws lezen. Max. 2 uur per dag. Dus ik vind het vrij hard gaan. Was voor de laatste update beter.
Al met al is de Nederlandse G6 die ik voor best veel geld heb gekocht me toch wel tegengevallen. Eerst geen updates, daarna batterij issues en nou is de groothoekcamera weer niet goed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

RoJan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:07:
[...]

Heel matig. Ik ben blij als ik er de dag mee doorkom. Het enige dat ik vrij veel doe is Twitter raadplegen (met een dark theme) en nieuws lezen. Max. 2 uur per dag. Dus ik vind het vrij hard gaan. Was voor de laatste update beter.
Al met al is de Nederlandse G6 die ik voor best veel geld heb gekocht me toch wel tegengevallen. Eerst geen updates, daarna batterij issues en nou is de groothoekcamera weer niet goed. :(
Ligt waarschijnlijk meer aan de twitter app die je gebruikt sinds ik makkelijk 2 dagen haal. Gebruik zelf Falcon Pro voor Twitter.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Swift
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:34
Nou moet ik zeggen dat mijn batterij ook snel leeg gaat. Maar dat kan ook komen doordat ik op m'n werk zeer slecht bereik heb (met elke provider). De hele tijd netwerk zoeken kost veel batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
Accu doet het bij mij prima.Bij een werkdag met veel nieuws lezen,foto's maken en heel soms een telefoontje heb ik rond 21:30 nog 30% accu over.
Schermhelderheid heb ik nooit op auto staan en doe ik handmatig op 40%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
RoJan schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Nou, inderdaad. Na alle juichverhalen over de camera's toen het toestel net uit was vallen met name de selfiecamera en de groothoek bitter tegen.
Ik ben zelf ook een tevreden gebruiker maar begrijp niet hoe ze hebben durven kiezen voor deze front-facing camera. Laatst een spelletje geprobeerd te spelen waarbij je selfieis nodig had (That's you op de PS4). Vrienden met een S8 en S7 hadden perfecte beelden, bij mij was het één zwarte waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Accu doet het bij mij perfect, haal ruim de dag wel hoor met gemiddeld 2,5 uur internetten.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

[...]

...... Het enige dat ik vrij veel doe is Twitter raadplegen (met een dark theme) en nieuws lezen.
....
eehh.. dark theme heeft geen invloed op batterij bij een lcd scherm.. (ik gebruik ook dark theme omdat het rustiger is voor het oog )

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Harmen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:29:
Met de laatste update iets minder na mijn idee.
Dat idee heb ik ook, hoewel een vriend van mij met een Huawei P10 Plus ook sterke stijging ziet in batterijverbruik. Ik schat de kans aanwezig dat Google met Play Services weer stilletjes een accuslurpende update heeft uitgebracht. :/

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Gebruik sinds een half jaar LG G6. Merk wel dat de telefoon langzamer begint te worden.

Meest gebruik ik nog de "wide-angle" camera - die is echt top. de andere camera's vind ik tegenvallen. De front-camera is gewoon drama (en traag). De accu vind ik ook middelmatig. Gaat snel en vaak na een dag wel leeg.

Over het onderstaande ben ik nog niet uit:
- Hoe kan je zorgen dat je zelfs onder de 5% batterij nog wel een foto kan maken? Is dat een instelling?
- Hoe kan je zorgen dat vanuit Whatsapp-camera niet de "wide angle" camera wordt geactiveerd? Die kan je namelijk niet meer switchen naar de normale camera. Erg irritant als je een snelle foto van uit whatsapp wilt maken.

En hebben jullie nog tips m.b.t de snelheid?

[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 08-01-2018 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
MaStar schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
Gebruik sinds een half jaar LG G6. Merk wel dat de telefoon langzamer begint te worden.

[...]

En hebben jullie nog tips m.b.t de snelheid?
Je kan altijd de animatietijd verlagen? Dan voelt je telefoon in ieder geval wat sneller.
Om dit te doen, activeer eerst de developer options: "About phone" > "software info" > druk 10 keer op "build number".
Vervolgens kan je binnen die developer options scrollen naar drie animatie schalen die op "1x" staan, en deze kan je instellen op "0,5x" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
MrHiddeV schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Je kan altijd de animatietijd verlagen? Dan voelt je telefoon in ieder geval wat sneller.
Om dit te doen, activeer eerst de developer options: "About phone" > "software info" > druk 10 keer op "build number".
Vervolgens kan je binnen die developer options scrollen naar drie animatie schalen die op "1x" staan, en deze kan je instellen op "0,5x" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
paulklooster schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:38:
[...]

Ik ben zelf ook een tevreden gebruiker maar begrijp niet hoe ze hebben durven kiezen voor deze front-facing camera. Laatst een spelletje geprobeerd te spelen waarbij je selfieis nodig had (That's you op de PS4). Vrienden met een S8 en S7 hadden perfecte beelden, bij mij was het één zwarte waas.
Bij mij juist hetzelfde met hetzelfde spel. En het was nog niet eens zo donker... Zelfs de personen die nog een iphone 4s hadden, hadden een bruikbare foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
quartex schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Ligt waarschijnlijk meer aan de twitter app die je gebruikt sinds ik makkelijk 2 dagen haal. Gebruik zelf Falcon Pro voor Twitter.
Ik gebruik Talon, die heel hoog aangeschreven staat en bij anderen (op andere toestellen) geen probleem geeft, dus ik denk niet dat dat het is. Maar ik ben het aan het monitoren.
SemperEgo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Bij mij juist hetzelfde met hetzelfde spel. En het was nog niet eens zo donker... Zelfs de personen die nog een iphone 4s hadden, hadden een bruikbare foto.
Ja, hier hetzelfde. De selfies van mijn vorige telefoon, een Moto G5 (veeeel goedkoper) waren beter :(

[ Voor 30% gewijzigd door RoJan op 09-01-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
MaStar schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
- Hoe kan je zorgen dat vanuit Whatsapp-camera niet de "wide angle" camera wordt geactiveerd? Die kan je namelijk niet meer switchen naar de normale camera. Erg irritant als je een snelle foto van uit whatsapp wilt maken.
De knop die je normaal gesproken gebruikt om te wisselen tussen front/rear camera's binnen Whatsapp werkt nu als een 'loop', gewoon in blijven drukken tot je de juiste camera tegenkomt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Arrne schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:40:
[...]

De knop die je normaal gesproken gebruikt om te wisselen tussen front/rear camera's binnen Whatsapp werkt nu als een 'loop', gewoon in blijven drukken tot je de juiste camera tegenkomt dus.
Klopt, je kunt schakelen, maar het ging ook om de snelheid :)
@MaStar schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
....Erg irritant als je een snelle foto van uit whatsapp wilt maken.

[ Voor 3% gewijzigd door mucuracat op 09-01-2018 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
Dat haal(de) ik er niet meteen uit, maar Whatsapp onthoudt gewoon in welke cameramodus je de camera voor het laatst open had staan hoor. Als dat doorgaans de normale camera is, zorgen dat hij daar op staat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Arrne schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Die knop die ik normaal gebruik zie ik niet als ik whatsapp de camera open. Op welke knop moet ik dan klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:47:
[...]

Die knop die ik normaal gebruik zie ik niet als ik whatsapp de camera open. Op welke knop moet ik dan klikken?
White camera icoon met pijltjes erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Of gewoon double tappen tot je de goede camera hebt? schakelt van wide - normal - front

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:31:
[...]

White camera icoon met pijltjes erin.
Ik zie geen White camera icoon...?
Alleen die ronde knop voor foto te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:02

SvR

projectmanager extraordinaire

paulklooster schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:38:
[...]

Ik heb ook enorm zwarte foto's in that's you op de PS4 met de selfie cam, wat wel raar blijft is dat als ik in het zelfde licht met de gewone camera app een selfie maak, deze wel redelijk is (beetje geel maar zeer zeker herkenbaar). Dus hij kan het op zich wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:13:
[...]

Ik zie geen White camera icoon...?
Alleen die ronde knop voor foto te maken.
Zoals hieronder. Of anders double tap zoals eerder al genoemd.

Afbeeldingslocatie: https://www.androidpolice.com/wp-content/uploads/2016/04/nexus2cee_whatsapp-new-camera-ui.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Arrne schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Zoals hieronder. Of anders double tap zoals eerder al genoemd.

[afbeelding]
Wat bedoel je met double tap? Sorry. Snap niet zo goed welke optie ik nu moet hebben. Die witte knop is direct een foto. Geen switch oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:44:
[...]

Wat bedoel je met double tap?
2 keer snel tikken op het scherm (niet op de knop), dan zal ook van camera gewisseld worden.
MaStar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:44:
[...]
. Die witte knop is direct een foto. Geen switch oid
De switch is het camera icoon (met de pijltjes erin) rechts naast de foto knop. Als je die niet hebt, wellicht WhatsApp eens verwijderen en herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Sinds ik de laatste update geïnstalleerd heb, heb ik regelmatig de melding "vocht in de usb poort" wanneer ik hem aan de lader hang.
Voorheen nooit last van gehad. Nog iemand deze ervaring?
Op de site van LG heb ik inderdaad gevonden dat ze in november een aanpassing gedaan hebben voor de moisture detection:

http://www.lg.com/hk_en/s...71107122640?currentPage=1

One Man Can Make A Difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:53:

[...]

De switch is het camera icoon (met de pijltjes erin) rechts naast de foto knop. Als je die niet hebt, wellicht WhatsApp eens verwijderen en herinstalleren.
Die is niet om te schakelen tussen wide-angle en normale modus, maar voor het schakelen tussen front- en back-cam ;-) Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Steeffoon schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
[...]Die is niet om te schakelen tussen wide-angle en normale modus, maar voor het schakelen tussen front- en back-cam ;-) Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellen :(
Heb je het ook geprobeerd? Bij mij werkt de tip van Arrne wel, met dat icoon cycle je door de 3 camera's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
[...]

Die is niet om te schakelen tussen wide-angle en normale modus, maar voor het schakelen tussen front- en back-cam ;-) Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellen :(
MusicAddict schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:55:
Of gewoon double tappen tot je de goede camera hebt? schakelt van wide - normal - front
En zelfs die knop met die pijltjes schakelt gewoon tussen alle camera's, niet alleen front - rear :? ? De rotatie is net als bij double tap wide - normal - front - (wide - etc). Of ben ik nu de enige die gewoon whatsapp up-to-date heeft :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellen :(
Wat jij wilt. :w
Bij mij (en andere zoals je kunt lezen) ga ik met die button van normaal naar front, naar wide en weer terug naar normaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:53:
Bij mij (en andere zoals je kunt lezen) ga ik met die button van normaal naar front, naar wide en weer terug naar normaal.
Bij mij lukt het ook gewoon.

@Steeffoon Voor de duidelijkheid: met die knop switch je tussen front-camera en 2xrear-camera. En bij die 2x rear camera is dus 1x wide en 1x normaal. Als je je telefoon verticaal hebt, dan zie je vrijwel geen verschil tussen de 2 rearcamera's (tenminste, op het scherm). Echter, als je je telefoon horitzontaal houdt en dan op die knop druk, dan zie je duidelijk een verschil tussen die 2 rear-camera's.

[ Voor 41% gewijzigd door silmaril8 op 10-01-2018 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:53:
[...]

Excuus, dan heb ik daar overheen gelezen :O Dat is goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de 3 puntjes die aangeven op welk tabblad je je bevindt te verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
3 puntjes, tabblad? Ik neem aan dat je het nu over een specifieke app hebt, erg duidelijk is je post niet..

Als het over een bepaalde app gaat, heeft dat verder natuurlijk weinig te maken met de LG G6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 07:21:
Is het mogelijk om de 3 puntjes die aangeven op welk tabblad je je bevindt te verbergen?
Waarschijnlijk bedoel je de puntjes die op je desktop staan, deze kun je naar mijn weten niet weghalen. Dus als je je er erg aan stoort, kan je altijd een andere launcher proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Laatst online: 10-09 14:36
KI2000 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:09:
Sinds ik de laatste update geïnstalleerd heb, heb ik regelmatig de melding "vocht in de usb poort" wanneer ik hem aan de lader hang.
Voorheen nooit last van gehad. Nog iemand deze ervaring?
Op de site van LG heb ik inderdaad gevonden dat ze in november een aanpassing gedaan hebben voor de moisture detection:

http://www.lg.com/hk_en/s...71107122640?currentPage=1
Ik heb nadat mijn telefoon in de badkamer lag en de douche flink stoomde enkele maanden lang last gehad van deze melding. Heel vervelend, omdat ik vaak niet kon opladen. Gelukkig is dit probleem momenteel helemaal verholpen! Heb jij nog last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:24
Gaan we dus van Feb 2018 naar ong Juni 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Dan ben ik na de g6 dus klaar met lg! Het update beleid blijft bagger!!! Ik begrijp van Samsung dat ze tot en met de S5 (dus toestel uit 2014!!!) maandelijks een security update verspreiden en dat oudere toestellen er 4 per jaar krijgen. Dat is gewoon meer updates dan de flagships van lg per jaar krijgen.

[ Voor 61% gewijzigd door MetalManic op 23-01-2018 15:52 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ari Gold schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:45:
LG kennende zullen ze ook eind juni niet gaan halen. Ik gok dus pas op september/oktober 2018 dat we de update krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
Ari Gold schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:45:
Tegen die tijd komt Android P al uit en staat Android R al in de kinderschoenen......

Al vind ik Samsung ook erg traag met zijn update beleid.

[ Voor 10% gewijzigd door aveenhuysen op 23-01-2018 17:50 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Inderdaad, wat een schitterend update beleid bij LG, mij zijn ze kwijt.
Een Nokia van 150 euro heeft nota bene al de januari patch en de beta oreo is al geruime tijd beschikbaar.
LG, hoe moeilijk is dat nou?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Updates updates updates, lees ook af en toe topics op XDA. :)
Ben tevreden met Nougat hoor, begin deze week middels adb shell heel wat apps uitgeschakeld, telefoon is gevoelsmatig sneller geworden.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:48

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:53:
[...]

2 keer snel tikken op het scherm (niet op de knop), dan zal ook van camera gewisseld worden.
Super, dit zocht ik. :) Hij rouleert dan tussen wide > normal > selfie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:36
Bij mij wordt de telefoon steeds trager.. Zo traag dat ik hem soms liever uit frustratie op de grond kapot wil gooien :(

Even switchen tussen apps duurt soms enkele seconden en bijvoorbeeld via Whatsapp een foto doorsturen duurt helemaal lang!
Als ik kijk naar het gebruikte geheugen dan is er continue 3 gig in gebruik van de 4 gig aan boord, dit is zelfs wanneer de telefoon opnieuw is opgestart.

Ik heb al een virusscanner laten lopen en ook cc cleaner gedraaid, maar daar kwam verder ook niet veel uit.

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook gemiddeld 3Gig in gebruik (geheugen is er ook om gebruikt te worden) maar geen prestatie verlies te merken hoor.
Nog steeds zeer tevreden en blij met de G6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik ben redelijk tevreden met mijn G6 maar niet helemaal.....zo vind ik de toetsenbord veel slechter dan die van Oneplus One (mijn vorige phone) het reageert minder goed en ik typ veel vaker verkeerde letters.

Het is omdat ik de phone voor €360 heb gekocht (nieuw ik bezit de LG G6 H870DS 64GB versie die normaal niet in europa verkocht wordt) maar mijn volgende phone wordt denk geen LG meer.
Wellicht moet ik terug gaan naar Oneplus, maar dan moet de phone wel mooi zijn en geen lelijke iphone look.... elke telefoon heeft wel iets waarbij ik niet helemaal tevreden ben. (meestal ook de prijs, boven de €400 is a no-no) maar wie weet over 1,5 jaar is er wel een phone naar mijn smaak (denk nog 1,5jaar te doen met de G6)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2018 19:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 13:53
Kol Nedra schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:31:
ik ben redelijk tevreden met mijn G6 maar niet helemaal.....zo vind ik de toetsenbord veel slechter dan die van Oneplus One (mijn vorige phone) het reageert minder goed en ik typ veel vaker verkeerde letters.
Hier ook een mede H870DS gebruiker ;). Tip voor het toetsenbord: gebruik Gboard van Google. Werkt hier vlekkeloos. In combinatie met de Rootless Pixel Launcher 3.0 is het net een Pixel 2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Kol Nedra schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:31:
Op jou OPO stond standaard Google Play: SwiftKey Keyboard, die kan je dus ook gewoon weer op je LG G6 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een nieuwe oplader gekocht (originele LG) en het probleem is opgelost.
Met de oude lader geeft hij steeds hetzelfde probleem.
paulklooster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:24:
[...]

Ik heb nadat mijn telefoon in de badkamer lag en de douche flink stoomde enkele maanden lang last gehad van deze melding. Heel vervelend, omdat ik vaak niet kon opladen. Gelukkig is dit probleem momenteel helemaal verholpen! Heb jij nog last?

One Man Can Make A Difference.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

WOW DAS SNEL :)

LG G6 krijgt beveiligingsupdate januari 2018

https://www.droidapp.nl/n...gingsupdate-januari-2018/

En ja ik check...
V11i-JAN-08-2018
Size 532.22MB

[ Voor 16% gewijzigd door mucuracat op 29-01-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verhip, ik heb hem gewoon ook die update.
Dat had ik niet verwacht zo snel, zal wel een zoethoudertje zijn voor de Oreo update die we pas in juni gaan krijgen.
Wel groot, 532 MB, zal mij zo benieuwen of er nog iets veranderd is.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Had ook niet verwacht dat security patch januari beschikbaar zou komen nog deze maand! Hopelijk zetten ze dit gewoon door ;)
Ik zie verder geen veranderingen na de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
De nieuwere Gcam mods zijn echt tof. Prima portrait mode in zowel de rear en front cam :D . Soms gaat het niet helemaal goed, maar dan heb je gelukkig altijd de normale foto nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ook niet echter heb ik nu wel weer een irritant notificatie scherm welke niet weg gaat.
"Applicatie updaten wordt uitgevoerd"
De installatie van apps wordt voorbereid

Iemand een idee?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Harmen schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:40:
Ik ook niet echter heb ik nu wel weer een irritant notificatie scherm welke niet weg gaat.
"Applicatie updaten wordt uitgevoerd"
De installatie van apps wordt voorbereid

Iemand een idee?
Bij mij duurde ook langer dan normaal. ineens was het weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

MusicAddict schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:38:
De nieuwere Gcam mods zijn echt tof. Prima portrait mode in zowel de rear en front cam :D . Soms gaat het niet helemaal goed, maar dan heb je gelukkig altijd de normale foto nog :P
Ow.. hoopte dat ook met G6 zou werken.. Inmiddels dus zo :)
ff pakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
mucuracat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ow.. hoopte dat ook met G6 zou werken.. Inmiddels dus zo :)
ff pakken
Die van cstark27 v3.1 werkt wel prima. Had daarvoor ff een andere getest van een andere dev maar die wilde bij elke portrait foto meteen google photos openen, anders sloeg ie ze niet op, nuh-uh. :P Deze heeft dat niet dus dat is een pre.

De wide-angle wordt ook langzaam 'bruikbaar' door een aparte app, maar die heb ik nog niet getest.

[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 29-01-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Heb de update ook, leuk leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:21
Rollen zijn nu omgedraaid denk ik.
EU model wel een update en het TWN model niet (althans, Ik heb nog niks)

Net ook ff beide Google camera apps erop gezet.
Maar is af en toe nog wel een beetje buggy.... O+

Die vorige die ik erop had staan werkte beter.
Maar even afwachten nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
RvD86 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:47:
Rollen zijn nu omgedraaid denk ik.
EU model wel een update en het TWN model niet (althans, Ik heb nog niks)
We al droog sinds 31 oktober vorig jaar. Apart beleid van LG qua updates...

[ Voor 3% gewijzigd door KoenCows op 29-01-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
MusicAddict schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Die van cstark27 v3.1 werkt wel prima. Had daarvoor ff een andere getest van een andere dev maar die wilde bij elke portrait foto meteen google photos openen, anders sloeg ie ze niet op, nuh-uh. :P Deze heeft dat niet dus dat is een pre.

De wide-angle wordt ook langzaam 'bruikbaar' door een aparte app, maar die heb ik nog niet getest.
Er staan 3 apps, normal, wide en lineage. Welke moet ik hebben?? En vervangt deze de standaard app??

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
MetalManic schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:45:
[...]

Er staan 3 apps, normal, wide en lineage. Welke moet ik hebben?? En vervangt deze de standaard app??
Je moet er twee hebben: normal (voor de normale lens) en wide (voor de groothoeklens). Zijn aparte apps die je naast elkaar kunt installeren. De Lineage werkt alleen als je Lineage OS draait (Custom Rom). Beide apps vervangen niet de standaard LG Camera app. Die kun je er dus gewoon naast blijven gebruiken. Extra handig natuurlijk voor het maken van vergelijkingsfoto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAXGliding
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:35
Ik kwam na de update van gisteren in een bootloop terecht. De update rustig afgewacht en niet onderbroken. Toch bleef de g6 hangen op het LG logo en bleef vanuit daar herstarten. Ik heb hem via de download functie en LG bridge weer kunnen herstellen gelukkig. Helaas wel weer alles opnieuw kunnen instellen want ik had natuurlijk geen back up :(.

Accept who you are. Unless you’re a serial killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

mucuracat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:46:
[...]
Bij mij duurde ook langer dan normaal. ineens was het weg
Bij mij bleef hij staan, heb dus een factory reset gedaan voordat ik een backup had gemaakt. Melding is nu weg. Schermpje was waarschijnlijk van LG installer service, wellicht heb ik deze ook via adb uitgezet.

Heb nu een aantal bloatsoftware uitgeschakeld in de applicaties, blijf er nu met de vingers vanaf. O-)
Wil een telefoon welke gewoon werkt.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Ik heb de afgelopen weken nu een paar keer gehad dat mijn telefoon niet reageerde (of eigenlijk heel traag) op de vingerafdruk-scanner. Hij blijft dan gewoon zwart en reageert nergens meer op, ook niet op de volume-knoppen (bv de camera shortcut). Pas na een minuut oid dan springt hij weer aan alsof er niks aan de hand is. Herkennen meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitesoxx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik heb een Philips oplader die ik ooit op het station heb gekocht omdat ik mijn oplader was vergeten. Deze gebruik ik al jaren en sinds ik de G6 heb met een USB-C kabel. Geen problemen mee.

Echter, na de januari update laadt mijn G6 met deze lader niet meer op en daarnaast blijft de telefoon trillen wanneer hij met de lader verbonden is. Iemand anders ook problemen met 3rd-party laders na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
KoenCows schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:04:
[...]

We al droog sinds 31 oktober vorig jaar. Apart beleid van LG qua updates...
Same here...ik dacht op een gegeven moment dat de koreaanse versie helemaal niet meer ge-update wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Wat mij opviel...
Voor de update had ik nog zon 1gb over op mijn interngeheugen, na de update weer 4,5gb vrije ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Riziko schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 03:01:
Wat mij opviel...
Voor de update had ik nog zon 1gb over op mijn interngeheugen, na de update weer 4,5gb vrije ruimte!
Denk dat je 1.5 bedoeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Nee hoor dat is gewoon de app cache die gewiped wordt en de gewone cache partitie niet meer niet minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 11-09 21:30
Ik weet niet of het hier thuis hoort, of bij de accessoires, aangezien het direct bij de telefoon geleverd wordt.
Mijn oordopjes zijn stuk gegaan en ik heb vervangende gekregen van Samsung (waarde ergens rond 15 euro). Deze klinken op een schaal van 1-10 als een 5. Er is mee te leven.

Maar wat ik niet kan vinden wat de originele oordopjes van de LG G6 zijn, wat deze überhaupt in prijs kosten (ik verwacht rond de 40-80€? gezien het 'originele' zijn). Voor mijn gevoel waren de oordopjes van de G6 beter dan de ter vervanging geleverde exemplaar van Samsung(HS130) en vergelijkbaar met die van de samsung A5 2017.
Heeft iemand hier meer informatie over?

[ Voor 16% gewijzigd door alaintje op 31-01-2018 19:18 . Reden: verduidelijkt ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiGaN00B
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-03 00:36
Die van mij kan max 2 dagen mee (zonder GPS, WiFi e.d. aan te hebben.). Ik heb laatst NordVPN aangeschaft. Wanneer ik de NordVPN app heb draaien, dan gaat m'n telefoon maar max. 1 dag mee.
[...]

Hoe ziet de health van je accu eruit? Wanneer doe jij je telefoon opladen, wanneer die helemaal leeg is of halverwege @ zoveel procent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiGaN00B
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-03 00:36
Ik heb laatst nog de V30 in m'n handen gehad. De V30 is veel lichter dan de G6, G6 is redelijk zwaar. Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
GiGaN00B schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:45:
Ik heb laatst nog de V30 in m'n handen gehad. De V30 is veel lichter dan de G6, G6 is redelijk zwaar. Hoe komt dat?
De G6 is maar 5 gram zwaarder dan de V30. Misschien voelt hij zwaarder omdat ie iets compacter is? Beetje minder lang en breed, maar iets dikker? Ik weet het niet, ik heb nog geen V30 in handen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:41
alaintje schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:15:
Ik weet niet of het hier thuis hoort, of bij de accessoires, aangezien het direct bij de telefoon geleverd wordt.
Mijn oordopjes zijn stuk gegaan en ik heb vervangende gekregen van Samsung (waarde ergens rond 15 euro). Deze klinken op een schaal van 1-10 als een 5. Er is mee te leven.

Maar wat ik niet kan vinden wat de originele oordopjes van de LG G6 zijn, wat deze überhaupt in prijs kosten (ik verwacht rond de 40-80€? gezien het 'originele' zijn). Voor mijn gevoel waren de oordopjes van de G6 beter dan de ter vervanging geleverde exemplaar van Samsung(HS130) en vergelijkbaar met die van de samsung A5 2017.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Ik vond de meegeleverde oordjes van de G6 eerlijk gezegd ook maar bagger. Kreeg gelukkig ook nog de b&o oortjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 11-09 21:30
roda_djavulen schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Ik vond de meegeleverde oordjes van de G6 eerlijk gezegd ook maar bagger. Kreeg gelukkig ook nog de b&o oortjes :)
Ik bedoelde dat de oordopjes van de G6 wel ok waren. De vervangende van Samsung waren minder. Trouwens wel een uitstekende service van Belsimpel, want ze wouden de originele nog
aannemen ter 'reparatie'.
Ach, ik heb alsnog maar nieuwe Sony MDR-EX650APB besteld. Heb al een hele tijd geen goede oordopjes meer gehad :D .

Voor de rest wel redelijk tevreden met mijn G6. Jammer dat die soms zo traag wordt dat die even een paar tellen vast hangt.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:41
@alaintje Ik snapte dat je ze ok vond, persoonlijk vond ik ze niks :) Maar je kon mijn post inderdaad op meerdere manier lezen zie ik. :P

Die van mij moet ik gewoon af en toe opnieuw opstarten, dan blijft hij snel. Doe ik dat te lang niet wordt hij ook wel eens traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Zojuist nieuw glas voor mijn camera gekocht. Iemand ervaring mee? Is het echt zo makkelijk als het op YouTube filmpjes lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
alaintje schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Ik bedoelde dat de oordopjes van de G6 wel ok waren. De vervangende van Samsung waren minder. Trouwens wel een uitstekende service van Belsimpel, want ze wouden de originele nog
aannemen ter 'reparatie'.
Ach, ik heb alsnog maar nieuwe Sony MDR-EX650APB besteld. Heb al een hele tijd geen goede oordopjes meer gehad :D .

Voor de rest wel redelijk tevreden met mijn G6. Jammer dat die soms zo traag wordt dat die even een paar tellen vast hangt.
Kan iedereen eigenlijk wel aanraden om eens een setje normale oortjes (dus niet in-ears) van aliexpress te proberen, zult je verbazen dat die dingen een stuk beter klinken dan je denkt. En dat al voor een fractie van de prijs waar je hier een 'goede' in-ear kunt halen. Maar ik heb dan ook een enorme hekel aan in-ears, ze klinken bij mij *altijd* gewoon slecht in vergelijking met oortjes of een goede headset (M50x)

Even een greep uit wat leuks;
Hi-Z 150Ohm (18eur) -> HE 150Ohm (11 eur) -> Hi-Z 32ohm (4 eur)

Vooral de HE 150 kan ik aanraden, kost net iets meer dan 'n tientje, klinkt gewoon prima over de gehele linie. Scheelt ook dat je met die prijzen dan gewoon een aantal paar kunt hebben liggen, heb altijd goede oortjes bij de hand voor de G6 :) Maar moet binnenkort eens wat duurders gaan testen, kijken of het echt zodanig verschil maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 01-02-2018 16:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Customer service in Canada zegt dat de Oreo update in de week van 2 maart komt, https://i.imgur.com/3CDXe7Z.jpg

Customer service in Mexico zegt hetzelfde, https://i.imgur.com/9bW9SHc.png

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht meer mensen met een batterij probleem, vandaar even mijn bevindingen. ;)
Na de laatste update van 29 januari had ik verschrikkelijke batterij drain. Waar ik voorheen 2 dagen met één lading deed was dat na de update verminderd naar minder dan één dag.
Nadat ik de systeem cache had verwijderd was het batterij verbruik weer als voorheen. *O*

Instellingen - opslagruimte - cache, die aantikken dan krijg je de keus om te wissen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Klor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:40:
Zojuist nieuw glas voor mijn camera gekocht. Iemand ervaring mee? Is het echt zo makkelijk als het op YouTube filmpjes lijkt?
Een paar dagen geleden de mijne ook moeten vervangen. Gaat echt zo makkelijk als in de filmpjes. Belangrijkste is om het glas goed warm te maken, zodat de lijm goed zacht wordt. Je pulkt de oude er dan zo uit.
Zeker als er al wat glas weg is, dan heb je m zo los. Even goed opletten dat er geen gruis o.i.d. tussen de camera's en de body zit voordat je het vervangende glaasje terug plakt.

Edit. Deze heb ik besteld als vervanging van t glas.
http://s.aliexpress.com/jqMzMrAn

En dit als setje om de boel voorzichtig mee los te peuteren
http://s.aliexpress.com/fM7buemm

[ Voor 14% gewijzigd door RavenLord op 05-02-2018 16:13 ]

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

RavenLord schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Een paar dagen geleden de mijne ook moeten vervangen. Gaat echt zo makkelijk als in de filmpjes. Belangrijkste is om het glas goed warm te maken, zodat de lijm goed zacht wordt. Je pulkt de oude er dan zo uit.
Zeker als er al wat glas weg is, dan heb je m zo los. Even goed opletten dat er geen gruis o.i.d. tussen de camera's en de body zit voordat je het vervangende glaasje terug plakt.

Edit. Deze heb ik besteld als vervanging van t glas.
http://s.aliexpress.com/jqMzMrAn

En dit als setje om de boel voorzichtig mee los te peuteren
http://s.aliexpress.com/fM7buemm
Ik heb alleen die laatste besteld dacht dat daar ook het glas bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Klor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:32:
[...]
Ik heb alleen die laatste besteld dacht dat daar ook het glas bij zat.
Klopt zit er ook bij hoor, maar ik had voor de zekerheid nog een paar andere glaasjes besteld. Ze zeggen allemaal dat het glas is e.d. maar of t echt is.. is altijd af te wachten, dus meteen wat extra’s besteld ;)

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:08:
Wellicht meer mensen met een batterij probleem, vandaar even mijn bevindingen. ;)
Na de laatste update van 29 januari had ik verschrikkelijke batterij drain. Waar ik voorheen 2 dagen met één lading deed was dat na de update verminderd naar minder dan één dag.
Nadat ik de systeem cache had verwijderd was het batterij verbruik weer als voorheen. *O*

Instellingen - opslagruimte - cache, die aantikken dan krijg je de keus om te wissen.
Al heel lang last van een snel leeglopende batterij. :(
Alles wat ik doe, niks veranderd.
Ook deze tip werkt weer niet.
behalve terug naar fabrieksinstellingen dan gaat het weer een aantal dagen goed.
Telefoon wordt ook redelijk warm
Zit echt met smart te wachten op de Oreo update in de hoop dat het dan is opgelost.

Zo niet, Gaat die eruit.
ben er helemaal klaar mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

RvD86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Al heel lang last van een snel leeglopende batterij. :(
Alles wat ik doe, niks veranderd.
Ook deze tip werkt weer niet.
behalve terug naar fabrieksinstellingen dan gaat het weer een aantal dagen goed.
Telefoon wordt ook redelijk warm
Zit echt met smart te wachten op de Oreo update in de hoop dat het dan is opgelost.

Zo niet, Gaat die eruit.
ben er helemaal klaar mee.
Ik had dat met mijn vorige telefoon (moto force x) altijd langzaam en stotteringen, slechte batterij. Mijn broer had dezelfde telefoon en super batterij etc. Het verschil was dat ik 5000x apps had geinstalleerd en hij alleen whatsapp. Kortom ik gok dat er gewoon 1 slechte tussen zit die het verpest voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
MusicAddict schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Kan iedereen eigenlijk wel aanraden om eens een setje normale oortjes (dus niet in-ears) van aliexpress te proberen, zult je verbazen dat die dingen een stuk beter klinken dan je denkt. En dat al voor een fractie van de prijs waar je hier een 'goede' in-ear kunt halen. Maar ik heb dan ook een enorme hekel aan in-ears, ze klinken bij mij *altijd* gewoon slecht in vergelijking met oortjes of een goede headset (M50x)

Even een greep uit wat leuks;
Hi-Z 150Ohm (18eur) -> HE 150Ohm (11 eur) -> Hi-Z 32ohm (4 eur)

Vooral de HE 150 kan ik aanraden, kost net iets meer dan 'n tientje, klinkt gewoon prima over de gehele linie. Scheelt ook dat je met die prijzen dan gewoon een aantal paar kunt hebben liggen, heb altijd goede oortjes bij de hand voor de G6 :) Maar moet binnenkort eens wat duurders gaan testen, kijken of het echt zodanig verschil maakt.
Nou, dat kan ik volledig onderschrijven. Ik heb deze besteld, vooral omdat de draad daarmee niet snel in de war raakt. Klinken echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 08:44
Vandaag is mijn LG G3 overleden aan een kernel crash, dus een LG G6 besteld, morgen komt die binnen. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
it0 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Ik had dat met mijn vorige telefoon (moto force x) altijd langzaam en stotteringen, slechte batterij. Mijn broer had dezelfde telefoon en super batterij etc. Het verschil was dat ik 5000x apps had geinstalleerd en hij alleen whatsapp. Kortom ik gok dat er gewoon 1 slechte tussen zit die het verpest voor de rest.
Ja heb ik ook weleens aan gedacht.
Ik heb er ook genoeg apps op staan.
Maarja...welke is het he? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
WALUIGI96 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:57:
Vandaag is mijn LG G3 overleden aan een kernel crash, dus een LG G6 besteld, morgen komt die binnen. Ik ben benieuwd!
Flinke vooruitgang...ik heb na de g3 tussentijds een zte axon 7 gehad en daarna de koreaanse g6 die ik nog steeds heb.
De g3 heb ik nog bewaard en die zit nu in een bootloop en is ook via de download mode niet te herstellen.
Ga nu via aliexpress een logic board bestellen en inbouwen...just for the fun om 'm weer aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 08:44
Ik ga de moeite niet doen om 'm werkend te krijgen. Het was alleen een half jaar te vroeg kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:08:

Sinds de update is hier batterij ook stuk sneller leeg, maar de cache legen is hier niet de oplossing, normaal had ik aan t einde vd dag nog 70% over. Nu 30, en er niets noemenswaardig mee gedaan. Van alles al uitgezet, maar niets lijkt te helpen.

|>

Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic