Net gelezen dat de oreo update in februari komt.
https://www.techsourceint...8-0-oreo-in-february-2018
Technics SA-DA8 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:15:
Net gelezen dat de oreo update in februari komt.
Hmm, gezien het november update verschil verwacht ik op mijn EU versie de update pas op zijn vroegst april.Reports say that Asian versions of the LG G6 will be getting the Oreo update first
De lokale afdeling van LG in het Midden-Oosten heeft in een reactie aangegeven dat de LG G6 waarschijnlijk in februari 2018 de update krijgt naar Oreo. Echter geldt dit voor de H870S, een andere versie dan die in Nederland uitgebracht is (H870).
[ Voor 71% gewijzigd door mucuracat op 03-01-2018 12:05 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
[ Voor 4% gewijzigd door aveenhuysen op 04-01-2018 09:33 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Denk het ook wel al moet ik zeggen dat mijn laatste update van oktober 2017 is en ik heb de koreaanse quad-dac versie.Humma Kavula schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:27:
[...]
[...]
Hmm, gezien het november update verschil verwacht ik op mijn EU versie de update pas op zijn vroegst april.
Dat bedoel ik, 2 maanden later kregen wij diezelfde update dus ik houd het op aprilTechnics SA-DA8 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:47:
[...]
Denk het ook wel al moet ik zeggen dat mijn laatste update van oktober 2017 is en ik heb de koreaanse quad-dac versie.
Whatever.
Heel matig. Ik ben blij als ik er de dag mee doorkom. Het enige dat ik vrij veel doe is Twitter raadplegen (met een dark theme) en nieuws lezen. Max. 2 uur per dag. Dus ik vind het vrij hard gaan. Was voor de laatste update beter.Tomski1986 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:59:
Hoe is jullie batterijgebruik?
Ligt waarschijnlijk meer aan de twitter app die je gebruikt sinds ik makkelijk 2 dagen haal. Gebruik zelf Falcon Pro voor Twitter.RoJan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:07:
[...]
Heel matig. Ik ben blij als ik er de dag mee doorkom. Het enige dat ik vrij veel doe is Twitter raadplegen (met een dark theme) en nieuws lezen. Max. 2 uur per dag. Dus ik vind het vrij hard gaan. Was voor de laatste update beter.
Al met al is de Nederlandse G6 die ik voor best veel geld heb gekocht me toch wel tegengevallen. Eerst geen updates, daarna batterij issues en nou is de groothoekcamera weer niet goed.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Ik ben zelf ook een tevreden gebruiker maar begrijp niet hoe ze hebben durven kiezen voor deze front-facing camera. Laatst een spelletje geprobeerd te spelen waarbij je selfieis nodig had (That's you op de PS4). Vrienden met een S8 en S7 hadden perfecte beelden, bij mij was het één zwarte waas.RoJan schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:45:
[...]
Nou, inderdaad. Na alle juichverhalen over de camera's toen het toestel net uit was vallen met name de selfiecamera en de groothoek bitter tegen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
eehh.. dark theme heeft geen invloed op batterij bij een lcd scherm.. (ik gebruik ook dark theme omdat het rustiger is voor het oog )RoJan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:07:
[...]
...... Het enige dat ik vrij veel doe is Twitter raadplegen (met een dark theme) en nieuws lezen.
....
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Dat idee heb ik ook, hoewel een vriend van mij met een Huawei P10 Plus ook sterke stijging ziet in batterijverbruik. Ik schat de kans aanwezig dat Google met Play Services weer stilletjes een accuslurpende update heeft uitgebracht.Harmen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:29:
Met de laatste update iets minder na mijn idee.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 08-01-2018 18:00 ]
Je kan altijd de animatietijd verlagen? Dan voelt je telefoon in ieder geval wat sneller.MaStar schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
Gebruik sinds een half jaar LG G6. Merk wel dat de telefoon langzamer begint te worden.
[...]
En hebben jullie nog tips m.b.t de snelheid?
ThanksMrHiddeV schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:42:
[...]
Je kan altijd de animatietijd verlagen? Dan voelt je telefoon in ieder geval wat sneller.
Om dit te doen, activeer eerst de developer options: "About phone" > "software info" > druk 10 keer op "build number".
Vervolgens kan je binnen die developer options scrollen naar drie animatie schalen die op "1x" staan, en deze kan je instellen op "0,5x"
Bij mij juist hetzelfde met hetzelfde spel. En het was nog niet eens zo donker... Zelfs de personen die nog een iphone 4s hadden, hadden een bruikbare foto.paulklooster schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:38:
[...]
Ik ben zelf ook een tevreden gebruiker maar begrijp niet hoe ze hebben durven kiezen voor deze front-facing camera. Laatst een spelletje geprobeerd te spelen waarbij je selfieis nodig had (That's you op de PS4). Vrienden met een S8 en S7 hadden perfecte beelden, bij mij was het één zwarte waas.
Ik gebruik Talon, die heel hoog aangeschreven staat en bij anderen (op andere toestellen) geen probleem geeft, dus ik denk niet dat dat het is. Maar ik ben het aan het monitoren.quartex schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:57:
[...]
Ligt waarschijnlijk meer aan de twitter app die je gebruikt sinds ik makkelijk 2 dagen haal. Gebruik zelf Falcon Pro voor Twitter.
Ja, hier hetzelfde. De selfies van mijn vorige telefoon, een Moto G5 (veeeel goedkoper) waren beterSemperEgo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:51:
[...]
Bij mij juist hetzelfde met hetzelfde spel. En het was nog niet eens zo donker... Zelfs de personen die nog een iphone 4s hadden, hadden een bruikbare foto.
[ Voor 30% gewijzigd door RoJan op 09-01-2018 11:40 ]
De knop die je normaal gesproken gebruikt om te wisselen tussen front/rear camera's binnen Whatsapp werkt nu als een 'loop', gewoon in blijven drukken tot je de juiste camera tegenkomt dus.MaStar schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
- Hoe kan je zorgen dat vanuit Whatsapp-camera niet de "wide angle" camera wordt geactiveerd? Die kan je namelijk niet meer switchen naar de normale camera. Erg irritant als je een snelle foto van uit whatsapp wilt maken.
Klopt, je kunt schakelen, maar het ging ook om de snelheidArrne schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:40:
[...]
De knop die je normaal gesproken gebruikt om te wisselen tussen front/rear camera's binnen Whatsapp werkt nu als een 'loop', gewoon in blijven drukken tot je de juiste camera tegenkomt dus.
@MaStar schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
....Erg irritant als je een snelle foto van uit whatsapp wilt maken.
[ Voor 3% gewijzigd door mucuracat op 09-01-2018 11:59 ]
Die knop die ik normaal gebruik zie ik niet als ik whatsapp de camera open. Op welke knop moet ik dan klikken?Arrne schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:40:
[...]
De knop die je normaal gesproken gebruikt om te wisselen tussen front/rear camera's binnen Whatsapp werkt nu als een 'loop', gewoon in blijven drukken tot je de juiste camera tegenkomt dus.
Verwijderd
White camera icoon met pijltjes erin.MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:47:
[...]
Die knop die ik normaal gebruik zie ik niet als ik whatsapp de camera open. Op welke knop moet ik dan klikken?
Ik zie geen White camera icoon...?
Ik heb ook enorm zwarte foto's in that's you op de PS4 met de selfie cam, wat wel raar blijft is dat als ik in het zelfde licht met de gewone camera app een selfie maak, deze wel redelijk is (beetje geel maar zeer zeker herkenbaar). Dus hij kan het op zich wel..paulklooster schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:38:
[...]
Ik ben zelf ook een tevreden gebruiker maar begrijp niet hoe ze hebben durven kiezen voor deze front-facing camera. Laatst een spelletje geprobeerd te spelen waarbij je selfieis nodig had (That's you op de PS4). Vrienden met een S8 en S7 hadden perfecte beelden, bij mij was het één zwarte waas.
Zoals hieronder. Of anders double tap zoals eerder al genoemd.MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:13:
[...]
Ik zie geen White camera icoon...?
Alleen die ronde knop voor foto te maken.
Wat bedoel je met double tap? Sorry. Snap niet zo goed welke optie ik nu moet hebben. Die witte knop is direct een foto. Geen switch oidArrne schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:21:
[...]
Zoals hieronder. Of anders double tap zoals eerder al genoemd.
[afbeelding]
Verwijderd
2 keer snel tikken op het scherm (niet op de knop), dan zal ook van camera gewisseld worden.
De switch is het camera icoon (met de pijltjes erin) rechts naast de foto knop. Als je die niet hebt, wellicht WhatsApp eens verwijderen en herinstalleren.MaStar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:44:
[...]
. Die witte knop is direct een foto. Geen switch oid
One Man Can Make A Difference.
Die is niet om te schakelen tussen wide-angle en normale modus, maar voor het schakelen tussen front- en back-cam ;-) Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellenVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:53:
[...]
De switch is het camera icoon (met de pijltjes erin) rechts naast de foto knop. Als je die niet hebt, wellicht WhatsApp eens verwijderen en herinstalleren.
Heb je het ook geprobeerd? Bij mij werkt de tip van Arrne wel, met dat icoon cycle je door de 3 camera's.Steeffoon schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
[...]Die is niet om te schakelen tussen wide-angle en normale modus, maar voor het schakelen tussen front- en back-cam ;-) Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellen
Steeffoon schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
[...]
Die is niet om te schakelen tussen wide-angle en normale modus, maar voor het schakelen tussen front- en back-cam ;-) Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellen
En zelfs die knop met die pijltjes schakelt gewoon tussen alle camera's, niet alleen front - rearMusicAddict schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:55:
Of gewoon double tappen tot je de goede camera hebt? schakelt van wide - normal - front
Verwijderd
Wat jij wilt.Steeffoon schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
[...]
Het is helaas niet mogelijk om in WhatsApp te switchen tussen de widge-angle en normale camera. Zoals in het forum al werd aangegeven moet je helaas dit van tevoren in de camera-app instellen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 15:55 ]
Bij mij lukt het ook gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:53:
Wat jij wilt.![]()
Bij mij (en andere zoals je kunt lezen) ga ik met die button van normaal naar front, naar wide en weer terug naar normaal.
[ Voor 41% gewijzigd door silmaril8 op 10-01-2018 16:28 ]
Excuus, dan heb ik daar overheen gelezenVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Wat jij wilt.![]()
Bij mij (en andere zoals je kunt lezen) ga ik met die button van normaal naar front, naar wide en weer terug naar normaal.
Waarschijnlijk bedoel je de puntjes die op je desktop staan, deze kun je naar mijn weten niet weghalen. Dus als je je er erg aan stoort, kan je altijd een andere launcher proberen.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 07:21:
Is het mogelijk om de 3 puntjes die aangeven op welk tabblad je je bevindt te verbergen?
Ik heb nadat mijn telefoon in de badkamer lag en de douche flink stoomde enkele maanden lang last gehad van deze melding. Heel vervelend, omdat ik vaak niet kon opladen. Gelukkig is dit probleem momenteel helemaal verholpen! Heb jij nog last?KI2000 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:09:
Sinds ik de laatste update geïnstalleerd heb, heb ik regelmatig de melding "vocht in de usb poort" wanneer ik hem aan de lader hang.
Voorheen nooit last van gehad. Nog iemand deze ervaring?
Op de site van LG heb ik inderdaad gevonden dat ze in november een aanpassing gedaan hebben voor de moisture detection:
http://www.lg.com/hk_en/s...71107122640?currentPage=1
[ Voor 61% gewijzigd door MetalManic op 23-01-2018 15:52 ]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
LG kennende zullen ze ook eind juni niet gaan halen. Ik gok dus pas op september/oktober 2018 dat we de update krijgenAri Gold schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:45:
Gaan we dus van Feb 2018 naar ong Juni 2018.
Tegen die tijd komt Android P al uit en staat Android R al in de kinderschoenen......Ari Gold schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:45:
Gaan we dus van Feb 2018 naar ong Juni 2018.
[ Voor 10% gewijzigd door aveenhuysen op 23-01-2018 17:50 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Whatever.
Super, dit zocht ik.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:53:
[...]
2 keer snel tikken op het scherm (niet op de knop), dan zal ook van camera gewisseld worden.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2018 19:38 ]
nothing stops this train
Hier ook een mede H870DS gebruikerKol Nedra schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:31:
ik ben redelijk tevreden met mijn G6 maar niet helemaal.....zo vind ik de toetsenbord veel slechter dan die van Oneplus One (mijn vorige phone) het reageert minder goed en ik typ veel vaker verkeerde letters.
Op jou OPO stond standaard Google Play: SwiftKey Keyboard, die kan je dus ook gewoon weer op je LG G6 installeren.Kol Nedra schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:31:
ik ben redelijk tevreden met mijn G6 maar niet helemaal.....zo vind ik de toetsenbord veel slechter dan die van Oneplus One (mijn vorige phone) het reageert minder goed en ik typ veel vaker verkeerde letters.
paulklooster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:24:
[...]
Ik heb nadat mijn telefoon in de badkamer lag en de douche flink stoomde enkele maanden lang last gehad van deze melding. Heel vervelend, omdat ik vaak niet kon opladen. Gelukkig is dit probleem momenteel helemaal verholpen! Heb jij nog last?
One Man Can Make A Difference.
[ Voor 16% gewijzigd door mucuracat op 29-01-2018 13:14 ]
Whatever.
Bij mij duurde ook langer dan normaal. ineens was het wegHarmen schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:40:
Ik ook niet echter heb ik nu wel weer een irritant notificatie scherm welke niet weg gaat.
"Applicatie updaten wordt uitgevoerd"
De installatie van apps wordt voorbereid
Iemand een idee?
Ow.. hoopte dat ook met G6 zou werken.. Inmiddels dus zoMusicAddict schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:38:
De nieuwere Gcam mods zijn echt tof. Prima portrait mode in zowel de rear en front cam. Soms gaat het niet helemaal goed, maar dan heb je gelukkig altijd de normale foto nog
Die van cstark27 v3.1 werkt wel prima. Had daarvoor ff een andere getest van een andere dev maar die wilde bij elke portrait foto meteen google photos openen, anders sloeg ie ze niet op, nuh-uh.mucuracat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:48:
[...]
Ow.. hoopte dat ook met G6 zou werken.. Inmiddels dus zo
ff pakken
[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 29-01-2018 14:57 ]
We al droog sinds 31 oktober vorig jaar. Apart beleid van LG qua updates...RvD86 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:47:
Rollen zijn nu omgedraaid denk ik.
EU model wel een update en het TWN model niet (althans, Ik heb nog niks)
[ Voor 3% gewijzigd door KoenCows op 29-01-2018 20:05 ]
Er staan 3 apps, normal, wide en lineage. Welke moet ik hebben?? En vervangt deze de standaard app??MusicAddict schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Die van cstark27 v3.1 werkt wel prima. Had daarvoor ff een andere getest van een andere dev maar die wilde bij elke portrait foto meteen google photos openen, anders sloeg ie ze niet op, nuh-uh.Deze heeft dat niet dus dat is een pre.
De wide-angle wordt ook langzaam 'bruikbaar' door een aparte app, maar die heb ik nog niet getest.
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Je moet er twee hebben: normal (voor de normale lens) en wide (voor de groothoeklens). Zijn aparte apps die je naast elkaar kunt installeren. De Lineage werkt alleen als je Lineage OS draait (Custom Rom). Beide apps vervangen niet de standaard LG Camera app. Die kun je er dus gewoon naast blijven gebruiken. Extra handig natuurlijk voor het maken van vergelijkingsfoto'sMetalManic schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:45:
[...]
Er staan 3 apps, normal, wide en lineage. Welke moet ik hebben?? En vervangt deze de standaard app??
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Bij mij bleef hij staan, heb dus een factory reset gedaan voordat ik een backup had gemaakt. Melding is nu weg. Schermpje was waarschijnlijk van LG installer service, wellicht heb ik deze ook via adb uitgezet.mucuracat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:46:
[...]
Bij mij duurde ook langer dan normaal. ineens was het weg
Whatever.
Same here...ik dacht op een gegeven moment dat de koreaanse versie helemaal niet meer ge-update wordt.KoenCows schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:04:
[...]
We al droog sinds 31 oktober vorig jaar. Apart beleid van LG qua updates...
Denk dat je 1.5 bedoeld?Riziko schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 03:01:
Wat mij opviel...
Voor de update had ik nog zon 1gb over op mijn interngeheugen, na de update weer 4,5gb vrije ruimte!
[ Voor 16% gewijzigd door alaintje op 31-01-2018 19:18 . Reden: verduidelijkt ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Die van mij kan max 2 dagen mee (zonder GPS, WiFi e.d. aan te hebben.). Ik heb laatst NordVPN aangeschaft. Wanneer ik de NordVPN app heb draaien, dan gaat m'n telefoon maar max. 1 dag mee.Tomski1986 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:59:
Hoe is jullie batterijgebruik?
Hoe ziet de health van je accu eruit? Wanneer doe jij je telefoon opladen, wanneer die helemaal leeg is of halverwege @ zoveel procent?RoJan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:07:
[...]
Heel matig. Ik ben blij als ik er de dag mee doorkom. Het enige dat ik vrij veel doe is Twitter raadplegen (met een dark theme) en nieuws lezen. Max. 2 uur per dag. Dus ik vind het vrij hard gaan. Was voor de laatste update beter.
Al met al is de Nederlandse G6 die ik voor best veel geld heb gekocht me toch wel tegengevallen. Eerst geen updates, daarna batterij issues en nou is de groothoekcamera weer niet goed.
De G6 is maar 5 gram zwaarder dan de V30. Misschien voelt hij zwaarder omdat ie iets compacter is? Beetje minder lang en breed, maar iets dikker? Ik weet het niet, ik heb nog geen V30 in handen gehad.GiGaN00B schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:45:
Ik heb laatst nog de V30 in m'n handen gehad. De V30 is veel lichter dan de G6, G6 is redelijk zwaar. Hoe komt dat?
Ik vond de meegeleverde oordjes van de G6 eerlijk gezegd ook maar bagger. Kreeg gelukkig ook nog de b&o oortjesalaintje schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:15:
Ik weet niet of het hier thuis hoort, of bij de accessoires, aangezien het direct bij de telefoon geleverd wordt.
Mijn oordopjes zijn stuk gegaan en ik heb vervangende gekregen van Samsung (waarde ergens rond 15 euro). Deze klinken op een schaal van 1-10 als een 5. Er is mee te leven.
Maar wat ik niet kan vinden wat de originele oordopjes van de LG G6 zijn, wat deze überhaupt in prijs kosten (ik verwacht rond de 40-80€? gezien het 'originele' zijn). Voor mijn gevoel waren de oordopjes van de G6 beter dan de ter vervanging geleverde exemplaar van Samsung(HS130) en vergelijkbaar met die van de samsung A5 2017.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Ik bedoelde dat de oordopjes van de G6 wel ok waren. De vervangende van Samsung waren minder. Trouwens wel een uitstekende service van Belsimpel, want ze wouden de originele nogroda_djavulen schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:57:
[...]
Ik vond de meegeleverde oordjes van de G6 eerlijk gezegd ook maar bagger. Kreeg gelukkig ook nog de b&o oortjes
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Kan iedereen eigenlijk wel aanraden om eens een setje normale oortjes (dus niet in-ears) van aliexpress te proberen, zult je verbazen dat die dingen een stuk beter klinken dan je denkt. En dat al voor een fractie van de prijs waar je hier een 'goede' in-ear kunt halen. Maar ik heb dan ook een enorme hekel aan in-ears, ze klinken bij mij *altijd* gewoon slecht in vergelijking met oortjes of een goede headset (M50x)alaintje schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Ik bedoelde dat de oordopjes van de G6 wel ok waren. De vervangende van Samsung waren minder. Trouwens wel een uitstekende service van Belsimpel, want ze wouden de originele nog
aannemen ter 'reparatie'.
Ach, ik heb alsnog maar nieuwe Sony MDR-EX650APB besteld. Heb al een hele tijd geen goede oordopjes meer gehad.
Voor de rest wel redelijk tevreden met mijn G6. Jammer dat die soms zo traag wordt dat die even een paar tellen vast hangt.
[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 01-02-2018 16:00 ]
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Verwijderd
Een paar dagen geleden de mijne ook moeten vervangen. Gaat echt zo makkelijk als in de filmpjes. Belangrijkste is om het glas goed warm te maken, zodat de lijm goed zacht wordt. Je pulkt de oude er dan zo uit.Klor schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:40:
Zojuist nieuw glas voor mijn camera gekocht. Iemand ervaring mee? Is het echt zo makkelijk als het op YouTube filmpjes lijkt?
[ Voor 14% gewijzigd door RavenLord op 05-02-2018 16:13 ]
psn: splettervlek
Ik heb alleen die laatste besteld dacht dat daar ook het glas bij zat.RavenLord schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:05:
[...]
Een paar dagen geleden de mijne ook moeten vervangen. Gaat echt zo makkelijk als in de filmpjes. Belangrijkste is om het glas goed warm te maken, zodat de lijm goed zacht wordt. Je pulkt de oude er dan zo uit.
Zeker als er al wat glas weg is, dan heb je m zo los. Even goed opletten dat er geen gruis o.i.d. tussen de camera's en de body zit voordat je het vervangende glaasje terug plakt.
Edit. Deze heb ik besteld als vervanging van t glas.
http://s.aliexpress.com/jqMzMrAn
En dit als setje om de boel voorzichtig mee los te peuteren
http://s.aliexpress.com/fM7buemm
Klopt zit er ook bij hoor, maar ik had voor de zekerheid nog een paar andere glaasjes besteld. Ze zeggen allemaal dat het glas is e.d. maar of t echt is.. is altijd af te wachten, dus meteen wat extra’s besteldKlor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:32:
[...]
Ik heb alleen die laatste besteld dacht dat daar ook het glas bij zat.
psn: splettervlek
Al heel lang last van een snel leeglopende batterij.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:08:
Wellicht meer mensen met een batterij probleem, vandaar even mijn bevindingen.
Na de laatste update van 29 januari had ik verschrikkelijke batterij drain. Waar ik voorheen 2 dagen met één lading deed was dat na de update verminderd naar minder dan één dag.
Nadat ik de systeem cache had verwijderd was het batterij verbruik weer als voorheen.![]()
Instellingen - opslagruimte - cache, die aantikken dan krijg je de keus om te wissen.
Ik had dat met mijn vorige telefoon (moto force x) altijd langzaam en stotteringen, slechte batterij. Mijn broer had dezelfde telefoon en super batterij etc. Het verschil was dat ik 5000x apps had geinstalleerd en hij alleen whatsapp. Kortom ik gok dat er gewoon 1 slechte tussen zit die het verpest voor de rest.RvD86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:57:
[...]
Al heel lang last van een snel leeglopende batterij.![]()
Alles wat ik doe, niks veranderd.
Ook deze tip werkt weer niet.
behalve terug naar fabrieksinstellingen dan gaat het weer een aantal dagen goed.
Telefoon wordt ook redelijk warm
Zit echt met smart te wachten op de Oreo update in de hoop dat het dan is opgelost.
Zo niet, Gaat die eruit.
ben er helemaal klaar mee.
Nou, dat kan ik volledig onderschrijven. Ik heb deze besteld, vooral omdat de draad daarmee niet snel in de war raakt. Klinken echt prima.MusicAddict schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:58:
[...]
Kan iedereen eigenlijk wel aanraden om eens een setje normale oortjes (dus niet in-ears) van aliexpress te proberen, zult je verbazen dat die dingen een stuk beter klinken dan je denkt. En dat al voor een fractie van de prijs waar je hier een 'goede' in-ear kunt halen. Maar ik heb dan ook een enorme hekel aan in-ears, ze klinken bij mij *altijd* gewoon slecht in vergelijking met oortjes of een goede headset (M50x)
Even een greep uit wat leuks;
Hi-Z 150Ohm (18eur) -> HE 150Ohm (11 eur) -> Hi-Z 32ohm (4 eur)
Vooral de HE 150 kan ik aanraden, kost net iets meer dan 'n tientje, klinkt gewoon prima over de gehele linie. Scheelt ook dat je met die prijzen dan gewoon een aantal paar kunt hebben liggen, heb altijd goede oortjes bij de hand voor de G6Maar moet binnenkort eens wat duurders gaan testen, kijken of het echt zodanig verschil maakt.
Ja heb ik ook weleens aan gedacht.it0 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Ik had dat met mijn vorige telefoon (moto force x) altijd langzaam en stotteringen, slechte batterij. Mijn broer had dezelfde telefoon en super batterij etc. Het verschil was dat ik 5000x apps had geinstalleerd en hij alleen whatsapp. Kortom ik gok dat er gewoon 1 slechte tussen zit die het verpest voor de rest.
Flinke vooruitgang...ik heb na de g3 tussentijds een zte axon 7 gehad en daarna de koreaanse g6 die ik nog steeds heb.WALUIGI96 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:57:
Vandaag is mijn LG G3 overleden aan een kernel crash, dus een LG G6 besteld, morgen komt die binnen. Ik ben benieuwd!
Sinds de update is hier batterij ook stuk sneller leeg, maar de cache legen is hier niet de oplossing, normaal had ik aan t einde vd dag nog 70% over. Nu 30, en er niets noemenswaardig mee gedaan. Van alles al uitgezet, maar niets lijkt te helpen.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:08:
Wellicht meer mensen met een batterij probleem, vandaar even mijn bevindingen.
Na de laatste update van 29 januari had ik verschrikkelijke batterij drain. Waar ik voorheen 2 dagen met één lading deed was dat na de update verminderd naar minder dan één dag.
Nadat ik de systeem cache had verwijderd was het batterij verbruik weer als voorheen.![]()
Instellingen - opslagruimte - cache, die aantikken dan krijg je de keus om te wissen.
|>
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq