Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Youtube nieuwe versie ondersteund pinch to zoom.

Apk is te downloaden via androidpolice.. (alles is op eigen risico :) )
En heb net getest, werkt ook met LG G6
http://www.androidpolice....es-like-galaxy-s8-lg-v30/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Swift
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:34
mucuracat schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:06:

Bij mij was de download via play store al beschikbaar en het werkt inderdaad!
Wel heel mooi zo volledig scherm, dan komt het echt tot z'n recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:55
2Swift schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:43:
[...]

Bij mij was de download via play store al beschikbaar en het werkt inderdaad!
Wel heel mooi zo volledig scherm, dan komt het echt tot z'n recht.
Hier ook.
Werkt verrassend goed inderdaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Apart dat de G5 veiligheidsupdates eerder krijgt dan de G6.

https://www.droidapp.nl/n...gingsupdate-oktober-2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

ikke denke, wij krijgen binnenkort Oreo met alle veiligheidsupdates (ik hope :) )

Staat ook (bijna) in het bericht: "LG heeft toegezegd dat ieder moment een nieuwe update beschikbaar kan komen voor de LG G6."

[ Voor 17% gewijzigd door mucuracat op 21-11-2017 08:45 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
Ik heb een klein issue met mijn G6 en dat is dat de oplader niet meer goed in de USB-C aansluiting past. Het lijkt alsof er iets van vuil of zo in zit. Wat kan ik hier het beste mee doen? Ik heb al voorzichtig geprobeerd met een paperclip wat vuil eruit proberen te halen, maar dat was zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
Zie je ook daadwerkelijk iets zitten in de aansluiting? En heb je al een andere oplader geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Andere oplader zelfde probleem. Ik zie niet iets zitten, maar het is ook lastig om erin te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:18:
Andere oplader zelfde probleem. Ik zie niet iets zitten, maar het is ook lastig om erin te kijken.
Stofzuiger er even op.

• RvD86
RvD86 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:00:
[...]

Toch niet!!
Moet nu zelfs halverwege de dag mn telefoon opladen anders is de accu gewoon leeg.
wordt ook heel warm.
Ik denk echt dat het aan de laaste update ligt.
Mooi balen want dan moet ik wachten op de nieuwe.
Misschien eens een reset doen.
Zo net even de rigoreuze aanpak gedaan.
Fabrieksinstellingen.
Het werd steeds erger en moest zelfs 2x per dag mijn telefoon opladen.

Nu is het allemaal weer goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Heb ik ook een keer gehad met mijn vorige telefoon.
Ze hebben hier (“bij de Turk”) telefoonwinkel een soort grote tandenborstel.
Maken ze als het ware de ingang mee schoon.
Werkte toen weer als nieuw bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 13:53
Manier die ik eens heb gebruikt: voorzichtig met een tandenstoker het stof losmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 17:45
KoenCows schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:34:
[...]

Manier die ik eens heb gebruikt: voorzichtig met een tandenstoker het stof losmaken.
Dat is ook mijn manier.
Ik had precies hetzelfde probleem, zag ook zo 1,2,3 niks. Maar al ie pluisjes vormden bij mij een 'dikke' laag die door de usb-c connector plat gedrukt werd en daardoor minder opviel.
Ik probeer nu eens in de zoveel tijd even erdoor heen te gaan om het niet meer te laten gebeuren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:24
Zo he, vandaag voor het eerst 6,5 uur schermtijd gehaald met nog 17% over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boraprince
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 18:15
Ari Gold schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:57:
Zo he, vandaag voor het eerst 6,5 uur schermtijd gehaald met nog 17% over. :)
En met welke instellingen ben je tot dit resultaat geraakt? Een hele dag binnen, helderheid scherm zeer laag en vlak bij de wifi hem haal ik het beste resultaat. En dat is dan iets meer dan 4 uur 🤔😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:24
Boraprince schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:55:
[...]

En met welke instellingen ben je tot dit resultaat geraakt? Een hele dag binnen, helderheid scherm zeer laag en vlak bij de wifi hem haal ik het beste resultaat. En dat is dan iets meer dan 4 uur 🤔😞
Scherm op 42%, wifi constant aan. Browsen en social media.

Verwijderd

JanW schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:39:
Ik heb een klein issue met mijn G6 en dat is dat de oplader niet meer goed in de USB-C aansluiting past. Het lijkt alsof er iets van vuil of zo in zit. Wat kan ik hier het beste mee doen? Ik heb al voorzichtig geprobeerd met een paperclip wat vuil eruit proberen te halen, maar dat was zonder succes.
De G6 is water en stofdicht, tip die ook is aangehaald hier stofzuiger op lage stand ff ertegenaan houden, helpt dit niet gewoon onder de kraan houden, kan die tegen :).

Verwijderd

Anteros schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:47:
FYI: Ik heb het volgende ook gedaan op mijn G6 (en 'vroeger' op mijn G2). Het bespaart accu (SOT), RAM en voorkomt (schijnbaar 'extreme' logging van user-data door LG): https://forum.xda-develop...post72265535#post72265535
Je tip uitgeprobeerd op mijn nwe G6, lukte goed. Gemiddeld verbruik stond op 3Gb, staat nu op 2.7 = 1Gb vrij, nu kijken of daggemiddelde ook daalt, is hoger door de noodzakelijke 'spielerei' de 1e dagen :) .

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2017 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:06:

Werkt bij mij ook, thx v/d tip, niet bij elke video de oude meuk op YouTube weer niet het recentere spul wel en erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Ik heb sinds kort nieuwe Wifi Accesspoints van Unifi en toen ik daar wat mee aan het spelen was merkte ik dat mijn LG G6 structureel gebruik maakt van het langzamere en volle 2.4Ghz wifinet, terwijl de Motorola's hier in huis 'gewoon' connecten aan het 5Ghz net.
Voordat ik nou een apart 5Ghz net ga maken en daaraan ga connecten: toch even vragen hoe dat bij jullie is. Het lijkt in elk geval niet in te stellen in de G6 dat hij de voorkeur moet geven aan 5Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

RoJan schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:35:
Ik heb sinds kort nieuwe Wifi Accesspoints van Unifi en toen ik daar wat mee aan het spelen was merkte ik dat mijn LG G6 structureel gebruik maakt van het langzamere en volle 2.4Ghz wifinet, terwijl de Motorola's hier in huis 'gewoon' connecten aan het 5Ghz net.
Voordat ik nou een apart 5Ghz net ga maken en daaraan ga connecten: toch even vragen hoe dat bij jullie is. Het lijkt in elk geval niet in te stellen in de G6 dat hij de voorkeur moet geven aan 5Ghz.
Bij mij zit ie vaker op 5Ghz..
Maar je hebt ook apps die het voor je kunnen regelen..
Hier een betaalde versie, maar als je zoekt, zijn er zat.
Google Play: Smart WiFi Selector

Hier versie om 7 dagen te testen
Google Play: Smart WiFi Selector Trial

[ Voor 8% gewijzigd door mucuracat op 01-12-2017 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoJan
mucuracat schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:53:
[...]

Bij mij zit ie vaker op 5Ghz..
Maar je hebt ook apps die het voor je kunnen regelen..
Hier een betaalde versie, maar als je zoekt, zijn er zat.
Google Play: Smart WiFi Selector

Hier versie om 7 dagen te testen
Google Play: Smart WiFi Selector Trial
Lijkt me wel wat die app. Bedankt voor de suggestie, ga ik gelijk proberen. _/-\o_

Werkt helemaal top! Die houd ik er duidelijk in.

[ Voor 3% gewijzigd door RoJan op 01-12-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Denk dat dit m'n nieuwe gsm kan worden. Goede keuze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tomski1986 schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:10:
Denk dat dit m'n nieuwe gsm kan worden. Goede keuze?
Ik was er blij met de telefoon, maar sinds dat er sinds augustus eigenlijk geen software update is geweest, is dat veranderd. Zelf m'n oude s6 heeft de november security patch ontvangen, ik zou persoonlijk niet de Europese versie meer kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door bloodlynx op 04-12-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-08 11:16

rommelkast

kitesmurf

bloodlynx schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:13:
[...]

Ik was er blij met de telefoon, maar sinds dat er sinds augustus eigenlijk geen software update is geweest, is dat veranderd. Zelf m'n oude s6 heeft de november security patch ontvangen, ik zou persoonlijk niet de Europese versie meer kopen.
Dat licht er aan, de Azië versie heeft idd betere updates maar die is niet te rooten. Als je wilt rooten maakt het niet uit dat er geen updates zijn want dan heb je tenslotte toch je eigen roms. dan kun je dus beter de EU versie kopen.

Daarbij heb je bij de Azië versie geen garantie dat de updates blijven komen (maar dat heb je bij geen een toestel)

maw, je eigen gebruikersmodel bepaald welke je beter kan kopen.

Ik zou het toestel hoe dan ook aanraden, ikzelf heb zakelijk een enorm voordeel bij de breedhoeklens maar voor deze prijs zijn er niet veel betere toestellen. De toestellen die beter zijn, zijn ook bijna 2x zo duur.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Enne ,, om aan te sluiten op bericht van @rommelkast ;

Velen weten niet eens of er update is of komt. Als ze melding krijgen, installeren ze het. Anders maar niet :)

Maar blijft stom van ze om niet te communiceren en geen veiligheidsupdates zijn.
Hoop tweakers kijken dan wel daar naar bij het maken van hun keuzes voor een nieuwe toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 23:52
Heb sinds het weekend een probleem met m'n chrome browser waar ik maar niet uit kom.
Iedere favoriet die ik op wil slaan in chrome zegt ie "bladwijzer gemaakt in bovenliggende suggesties" en niet in de map van de bladwijzer zelf.
De map "bovenliggende suggesties" kan ik wel inzien maar niks wijzigen erin.
Iemand een idee wat er mis gaat?

[ Voor 16% gewijzigd door Technics SA-DA8 op 04-12-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

ennnn...

December patch beschikbaar voor alle andere toestellen :)
LG = waiting :(
Met beveiligingsupdate december 2017 worden 47 kwetsbaarheden opgelost. Niet alle kwetsbaarheden zijn voor alle toestellen. Zo zijn er een aantal specifieke fixes voor bijvoorbeeld toestellen met Qualcomm......
..
......Tevens voegt ook iedere fabrikant nog model-specifieke fixes toe. De update is onderverdeeld in twee patches; één van 1 december 2017 en één patch van 5 december 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
mucuracat schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:08:
ennnn...

December patch beschikbaar voor alle andere toestellen :)
LG = waiting :(

[...]
In december zou toch ook de update naar Oreo komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

RoJan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:50:
[...]

In december zou toch ook de update naar Oreo komen?
Kan je rekenen? Reken er maar niet op dan :+
Als die al komt zal het vast alleen voor de TWN versie zijn, de NL versie komt misschien midden 2018 ofzo... ( prutsers van LG )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarmee graven ze dan wel hun eigen graf. Door LG G6 modellen al voor bodemprijzen van de hand te doen is wel een leuke tactiek om marketshare te behouden, maar om er daarna achter te komen dat het product vervolgens niet meer wordt ondersteund is dan wel zuur. Helemaal als je dan een EU rom hebt die gewoon bizar achter loopt. Denk dat veel mensen juist daarom LG links laten liggen.

Heb zelf gelukkig een TWN model, het bevalt mij verder prima. Toch ben ik wel benieuwd wanneer Oreo er nou aan komt. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Technics SA-DA8 schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:21:
Heb sinds het weekend een probleem met m'n chrome browser waar ik maar niet uit kom.
Iedere favoriet die ik op wil slaan in chrome zegt ie "bladwijzer gemaakt in bovenliggende suggesties" en niet in de map van de bladwijzer zelf.
De map "bovenliggende suggesties" kan ik wel inzien maar niks wijzigen erin.
Iemand een idee wat er mis gaat?
De bookmarks worden toch gesynced? Anders even appdata wissen van chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Humma Kavula schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:54:
[...]

Kan je rekenen? Reken er maar niet op dan :+
Als die al komt zal het vast alleen voor de TWN versie zijn, de NL versie komt misschien midden 2018 ofzo... ( prutsers van LG )
Ik heb, tegen beter weten in, LG maar eens een bericht gestuurd en gevraagd of we nog updates kunnen verwachten hier in Nederland. Security-updates en update naar Oreo. Ik verwacht er weinig van, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 23:52
it0 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:48:
[...]

De bookmarks worden toch gesynced? Anders even appdata wissen van chrome.
Appdata had ik al gewist maar daar verdween tijdelijk de map mee maar zodra ik weer wat op wilde slaan kwam hetzelfde probleem weer.
Het vervelende is nu dus dat ik niks meer op kan slaan als bladwijzer...alles gaat naar de andere map waar niks te wijzigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:42:
Daarmee graven ze dan wel hun eigen graf. Door LG G6 modellen al voor bodemprijzen van de hand te doen is wel een leuke tactiek om marketshare te behouden, maar om er daarna achter te komen dat het product vervolgens niet meer wordt ondersteund is dan wel zuur. Helemaal als je dan een EU rom hebt die gewoon bizar achter loopt. Denk dat veel mensen juist daarom LG links laten liggen.

Heb zelf gelukkig een TWN model, het bevalt mij verder prima. Toch ben ik wel benieuwd wanneer Oreo er nou aan komt. :P
Nou mij zijn ze kwijt, eerste LG en afgezien van het feit dat hij verder goed bevalt is dit voor mij een dealbreaker waardoor de volgende geen LG meer wordt. De budget Nokia 5 zit allang op de november patch, 7.1.2 en krijgt elke maand een update evenals Oreo straks... echt...
JanW schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:53:
[...]

Ik heb, tegen beter weten in, LG maar eens een bericht gestuurd en gevraagd of we nog updates kunnen verwachten hier in Nederland. Security-updates en update naar Oreo. Ik verwacht er weinig van, maar we zullen zien.
Zal mij benieuwen, denk dat ze het op de oreo update gooien als volgende ( lees laatste ) update.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilippeV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-03 11:11
Ondertussen heeft mijn echtgenote voor haar LG Q6 gisteren een nieuwe update ontvangen naar 7.1.2
En wij met onze LG G6 maar wachten … op wat en wanneer ?
Humma Kavula schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:27:
[...]

Nou mij zijn ze kwijt, eerste LG en afgezien van het feit dat hij verder goed bevalt is dit voor mij een dealbreaker waardoor de volgende geen LG meer wordt. De budget Nokia 5 zit allang op de november patch, 7.1.2 en krijgt elke maand een update evenals Oreo straks... echt...

[...]

Zal mij benieuwen, denk dat ze het op de oreo update gooien als volgende ( lees laatste ) update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw LG G6.

Wij hebben helaas nog geen precise datum voor de update naar Android Oreo en de laatste veiligheidsupdate.

Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, zal LG dat op de officiële website bekend maken.
Helaas nog geen precieze datum, dus het zal wel komen [/optimist]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2pietjuh2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 22:24
Gelukkig, ik ben niet de enige die met smart wacht op een update. Ik heb nog een reden om extra te wachten en dat is het feit dat mijn google contacts niet compleet synchroniseren. Op mijn pc via de browser zie ik 740 google contacts. In deze lijst kan ik mijn vriendin ook terugvinden. Op mijn telefoon zie ik er maar 698. Ik heb van alles geprobeerd om dit te fixen. T/m alle contacten verwijderen, en opnieuw importeren aan toe. Cache geheugen van de contacten app verwijderd. Hij blijft wijgeren om de laatste 40+ contacten te synchroniseren. En laten dat nou toevallig de 40 contacten zijn die ik het vaakst gebruik...
Hebben meer mensen hier last van?

Laatste optie is natuurlijk telefoon resetten, maar hier zit ik natuurlijk niet echt op te wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door 2pietjuh2 op 10-12-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

2pietjuh2 schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:46:
Gelukkig, ik ben niet de enige die met smart wacht op een update. Ik heb nog een reden om extra te wachten en dat is het feit dat mijn google contacts niet compleet synchroniseren. Op mijn pc via de browser zie ik 740 google contacts. In deze lijst kan ik mijn vriendin ook terugvinden. Op mijn telefoon zie ik er maar 698. Ik heb van alles geprobeerd om dit te fixen. T/m alle contacten verwijderen, en opnieuw importeren aan toe. Cache geheugen van de contacten app verwijderd. Hij blijft wijgeren om de laatste 40+ contacten te synchroniseren. En laten dat nou toevallig de 40 contacten zijn die ik het vaakst gebruik...
Hebben meer mensen hier last van?

Laatste optie is natuurlijk telefoon resetten, maar hier zit ik natuurlijk niet echt op te wachten.
Misschien contacten zonder telefoon nummer en dat heb je aangevinkt in je instellingen?

Maybe this helps?
Google Play: Contacts Sync Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2pietjuh2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 22:24
Ik mis juist contacten met telefoonnummer. Deze staan wel in mijn Google account, maar niet op de telefoon. In Whatsapp zie ik dus een telefoonnummer ipv naam...

Zo een wij fixen je probleem app schuw ik altijd een beetje. Ik lees liever een wat complexere how to...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

https://forum.xda-develop...-european-update-t3717723

Hopelijk deze maand, wellicht eerder? De G5 en Q6 hebben recent updates gehad.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman63
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 20:31
Net een G6 2dehands gekocht na een sudden death van mijn 3 jaar oude z3 compact. Mooi toestel maar heb toch een vraag/klacht over de auto brightness. Bij de sony werkte dat perfect voor mij maar hier dimt het scherm veel te veel in low light en je kan de slider wel verzetten maar hij regelt hemzelf weer terug. Zag met googlen dat veel mensen dezelfde klacht hebben. werk nu met lux lite maar dit zou Lg toch op moeten lossen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Trygve

Redacteur
Ik was de slechte software-ondersteuning zat, en ben zelf aan de slag gegaan om de nieuwste security updates op mijn Europese H870 te krijgen. Allemaal met originele software, en géén bootloader unlocken etc.

Ga er wel vanuit dat alle data gewiped wordt, dus maak backups!
  1. LG G6 driver installeren
  2. LGUP installeren
  3. Uppercut downloaden
  4. Telefoon uitzetten, en in download mode opstarten (dat wil zeggen: verbind met USB aan de pc terwijl je de Volume Up-toets ingedrukt houdt)
  5. Als je nu Uppercut start, wordt de telefoon herkend in LGUP. Daar kun je een KDZ-bestand flashen, wat je hier kunt downloaden
  6. Telefoon start na flashen opnieuw op. Je hebt dan nog steeds een originele ROM, alleen met nieuwe patches.
Resultaat: Security patchniveau: 6 november 2017. Nog steeds Android 7.0 en kernel 3.18.31.....

Ik heb de versie voor Mid/South America gedownload, bij installatie kun je vervolgens toch alle talen selecteren. Af en toe zit er een rare vertaling bij ("fiesiek toetsenbord"), maar verder werkt het naar behoren. Toch wel triest dat dit nodig is om je telefoon veiliger te maken (bv Krack-attack en BlueBorne...).

Zodra de KDZ van Oreo online staat, ga ik 'm proberen en zal ik hier wel weer een update plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Trygve op 14-12-2017 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Security patchniveau: 6 november 2016, dat lijkt me geen vooruitgang :P

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

stefanmiler schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:13:
Security patchniveau: 6 november 2016, dat lijkt me geen vooruitgang :P
U heeft geen LG G6 EU versie blijkbaar want dan zou je weten dat wij nog vast zitten op de security van Juli!!
@r100 Thanks, ik moet eerst nog even een backup maken maar goed werk _/-\o_

@jandeman63 Hier hetzelfde probleem, ook ik had de Z3c en daar werkte het perfect. De G6 heeft een eigen leven en ik kan er geen peil op trekken, ook een puntje waarom de volgende geen LG zal zijn.

@stefanmiler Uch, ik had de 2016 niet door, ik heb te hard gewerkt vandaag.. :>

[ Voor 26% gewijzigd door Humma Kavula op 14-12-2017 17:39 ]

Wear Sunscreen!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Humma Kavula schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:27:
[...]

U heeft geen LG G6 EU versie blijkbaar want dan zou je weten dat wij nog vast zitten op de security van Juli!!
@r100 Thanks, ik moet eerst nog even een backup maken maar goed werk _/-\o_

@jandeman63 Hier hetzelfde probleem, ook ik had de Z3c en daar werkte het perfect. De G6 heeft een eigen leven en ik kan er geen peil op trekken, ook een puntje waarom de volgende geen LG zal zijn.
juli 2016? De mijne zit toch een jaar verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trygve
  • Nu online

Trygve

Redacteur
Dat moest idd november 2017 zijn, anders gaat het echt de verkeerde kant op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

r100 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:50:
Toch wel triest dat dit nodig is om je telefoon veiliger te maken (bv Krack-attack en BlueBorne...).
Had wel gehoord, maar had niet verwacht of gelezen dat het zo makkelijk was..

Wow.. filmpje legt goed uit wat BlueBorne is..
YouTube: Armis - BlueBorne Explained

En wat Krack is..
YouTube: Explaining the KRACK Vulnerability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Goed bezig r100! ;)
Ik pas, na mijn G2 avontuur (hardbrick, qhsusb mode reset middels kortsluiting) ben ik voorlopig wel even genezen. Wacht rustig af, wil een telefoon die gewoon werkt en geen gezeur. ;)

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FLA NL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:39
Er zijn updates gereleased, maar geen Oreo

https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3717723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

First of all, we apologize for late security patch.
As I know, the latest version (for European) is also July.

According to our dedicated team, there will be a security patch for your LG G6 H870 within the end of December.

Thanks for your patience.
_O-
Dedicated, echt?

Eind december dus hopelijk 1 security patch, nou nou, we hebben vooruitgang :F

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hier wordt de update ook aangeboden, vind een hele firmware upgrade overdreven, wacht wel ff tot de ota versie:
I've just updated through LG Bridge. I have come to following conclusions:
- My data, media and apps still exist. Nothing deleted
- Bridge will download massive 3GB of firmware
- Bridge didn't like my wifi so I used my neighbor wifi that downloaded the firmware successfully. However I don't know why I got server error at my own wifi
- I can't see any changes. Just a november patch which is still better than July

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

3GB voor alleen een beveiliging update? What the...
Ik ben benieuwd.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zal dat niet een hele nieuwe image zijn? Daarom wacht ik wel ff, je krijgt een waarschuwing om een goede backup te maken. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dat denk ik ook idd, daarom wacht ik net zoals jou op de OTA. Die zal toch hopelijk geen 3GB zijn.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ota staat klaar, 1GB. Nu aan het downloaden.
En geupdate, Android 7.0 met beveiligingspatch 06 november 2017.

[ Voor 42% gewijzigd door Harmen op 20-12-2017 08:47 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Swift
Dit is voor de Europese versie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

2Swift schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:40:
Dit is voor de Europese versie neem ik aan?
Yep.. en is 1 gig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:22

Steeffoon

Smartphone-nerd

Hier de update ook binnen, jeetje mina, wat duurde dát lang LG.... }:|
Mag hopen dat volgende updates sneller uitgerold worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Steeffoon op 20-12-2017 13:10 ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boraprince
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 18:15
hier ook net een melding gekregen van de update. van het weekend eens testen
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/n9haubpsb9j91ld/Screenshot_2017-12-20-12-54-25.png?dl=0
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/ymxbsh1b4enhm2d/Screenshot_2017-12-20-13-04-56.png?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Heeft iemand al een merkbare wijziging gevonden?? Hij lijkt iets soepeler te zijn. Maar ja hij werd ook wel wat traag de laatste tijd.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op zich jammer dat het nog geen Oreo is. Aan de andere kant, mijn vorige Motorola is pas net sinds een maand ofzo geüpgraded naar Android 7, dus het kan echt nog erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ik heb het idee dat ze ook ff de camera een beetje wat vlotter hebben gemaakt. Sinds de vorige update met die ruisreductie die standaard aan staat, zag je gewoon dat het toestel in de viewfinder/foto maken die processing aan het doen was op het moment dat de lichtomstandigheden wat minder werden. Heb er nu vrij weinig last van, al kan dat ook een placebo zijn door de system update :P

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 20-12-2017 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:29
Ook de update gedaan maar heb geen flauw idee wat er nu anders is... Wachten is gewoon op Oreo denk ik.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Je kan in de camera nu zoomen met de shutterknop valt me op. Of was dit voorheen ook al zo??

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• jandeman63
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 20:31
MetalManic schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:48:
Je kan in de camera nu zoomen met de shutterknop valt me op. Of was dit voorheen ook al zo??
Inderdaad, viel mij ook op. Op de Samsung a3 van mijn zus is die functie er ook. Kun je lekker heel veel foto`s maken terwijl je dat niet wilt. :F

• Trygve
  • Nu online

Trygve

Redacteur
De KDZ van de nieuwe update is inmiddels ook te downloaden (hier), handig indien je toestel zelf niet wil updaten (zoals bij mij het geval is).

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Sinds de EU update heb ik geen 4g meer in belgie, en dus geen internet. Als ik hem manueel naar auto 2/3g zet weer wel, maar 2/3/4g dus niet.

Iemand ideeën of suggesties?

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Jammer dat ze het probleem met de mindere camera module voor bepaalde g6's niet hebben gefixed.

Heb zelf de 2.09mm module =\

https://www.reddit.com/r/...2_versions_of_wide_angle/

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Swift
quartex schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:30:
Jammer dat ze het probleem met de mindere camera module voor bepaalde g6's niet hebben gefixed.

Heb zelf de 2.09mm module =\

https://www.reddit.com/r/...2_versions_of_wide_angle/
Shit. Ik ook de 2.09 versie. Heb de Aziatische variant. Blijkbaar toch ergens op moeten bezuinigen.
Vond de groothoek wel meer blurry, zeker in slechter licht...
Niks aan te doen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar denk dat mijn TWN H870DS een 2.01 versie heeft :)

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 17:45
skai21 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:34:
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar denk dat mijn TWN H870DS een 2.01 versie heeft :)
Ik heb ook een TWN 870DS met helaas 2.09..
Vind het een van de weinige minpunten aan een verder voor mij fijne telefoon.
Trouwens makkelijk te checken, bij een foto die gemaakt is met de wide-angle op de 3 puntjes rechtsboven-in drukken en dan op details(bij focal-length staat bij mij 2.09:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

skai21 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:34:
Denken kan niet, kan je gewoon opzoeken.
Mijn EU versie heeft als enig pluspuntje op het hele update debacle 2.01. Vond de foto's eigenlijk altijd wel behoorlijk goed, daar hoorde je mij niet over klagen :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Jup, 2,01mm volgens details..
Humma Kavula schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:15:
[...]

Denken kan niet, kan je gewoon opzoeken.
Mijn EU versie heeft als enig pluspuntje op het hele update debacle 2.01. Vond de foto's eigenlijk altijd wel behoorlijk goed, daar hoorde je mij niet over klagen :+

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vreemd, heb zelf 2.09 zag ik net. Deze telefoon komt bij de mediamarkt weg, gebruik de groothoek niet zo vaak gelukkig.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quartex

quartex

https://www.androidcentra...ndroid-80-oreo-beta-china
One Chinese forum user shared numerous screenshots of their G6 running Oreo, and while all of the text is in Chinese, it's easy to see that this is definitely the Oreo that we know and love. Some of the screenshots show off Oreo's reworked App Shortcuts, the ability to snooze notifications from individual apps, adaptive app icons, and more

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Sinds gisteren ook een LG G6 en kom van een Galaxy S7. Erg tevreden met de overstap het scherm is echt heerlijk en toestel niet veel groter. Heb ik alles nu netjes weer ingesteld maar Google Fit wil niet alle data syncen. Op de S7 staat echt maanden aan historie, maar op de LG G6 krijg ik het maar niet binnen, behalve die wandeling van vanmorgen naar het werk. Mis ik ergens een optie die ik over het hoofd zie. In accounts is alles keurig gesynct zonder fouten. Iemand? (uiteraard al gegoogled etc maar kan niks vinden....)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quartex

quartex

aveenhuysen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:44:
Sinds gisteren ook een LG G6 en kom van een Galaxy S7. Erg tevreden met de overstap het scherm is echt heerlijk en toestel niet veel groter. Heb ik alles nu netjes weer ingesteld maar Google Fit wil niet alle data syncen. Op de S7 staat echt maanden aan historie, maar op de LG G6 krijg ik het maar niet binnen, behalve die wandeling van vanmorgen naar het werk. Mis ik ergens een optie die ik over het hoofd zie. In accounts is alles keurig gesynct zonder fouten. Iemand? (uiteraard al gegoogled etc maar kan niks vinden....)
Staat alle data op https://fit.google.com/ ? If so, dan denk ik dat het gewoon een tijdje duurt voor alles weer is gesynct.

• aveenhuysen
  • Nu online
quartex schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:05:
[...]

Staat alle data op https://fit.google.com/ ? If so, dan denk ik dat het gewoon een tijdje duurt voor alles weer is gesynct.
Bedankt voor de tip en op die pagina staat net zoveel als op mijn LG....
Op mijn S7 staat nog wel de hele historie.............
Importeer ik het wel vanuit Endomondo als dat eventueel mogelijk is.

Bedankt voor de tip, wist niet eens van die pagina af... :? :? :?

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

• quartex

quartex

aveenhuysen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:18:
[...]

Kan zijn dat je alles lokaal heb gesaved op je S7, of dat the S7 het niet goed heeft gesynct.

• mucuracat

mucuracat

YES

Oreo wordt getest...

https://www.gsmarena.com/...ate_for_g6-news-28885.php

[ Voor 15% gewijzigd door mucuracat op 28-12-2017 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:22

Steeffoon

Smartphone-nerd

aveenhuysen schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:18:
[...]

Je kunt eventueel het synchroniseren forceren. Hiervoor naar Instellingen > Accounts > Google en het vinkje bij fit inschakelen. Als dat al is, bij de opties kiezen voor 'Nu synchroniseren'. Misschien dat dat helpt.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• aveenhuysen
  • Nu online
Steeffoon schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:51:
[...]

Je kunt eventueel het synchroniseren forceren. Hiervoor naar Instellingen > Accounts > Google en het vinkje bij fit inschakelen. Als dat al is, bij de opties kiezen voor 'Nu synchroniseren'. Misschien dat dat helpt.
Bedankt voor de tip maar denk toch dat mijn Galaxy S7 de boel heeft vernageld. Niks aan te doen. In ieder geval bedankt voor de tips allen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik kon niet langer wachten met 'm te kopen dus dan maar gedaan. Morgen mag ik 'm gaan afhalen! Yay, benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
Tomski1986 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:59:
Ik kon niet langer wachten met 'm te kopen dus dan maar gedaan. Morgen mag ik 'm gaan afhalen! Yay, benieuwd!
Ik ben er ook zeer tevreden mee, enige nadeel geen led notificatie en het always on display staat altijd op dezelfde plek.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Wat 'n degelijk toestel! Gaat vlot, de grootte en zwaarte is voor mij ideaal.
En vooral de bouwkwaliteit is gewoon perfect. Heb er een Spigen Tough Armor bij gekocht en is perfect.
Voor 500 euro heb ik een toptoestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

aveenhuysen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:07:
het always on display staat altijd op dezelfde plek.... :?
Het is geen oled hé dus kan geen kwaad.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ofwel herkent mijn G6 m'n SanDisk 64 GB geheugenkaart niet, ofwel heb ik de sd kaart vakkundig om zeep geholpen toen ik 'm uit die verdomde verpakking wou halen met een mes. (kras op de achterkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
Tomski1986 schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:32:
Ofwel herkent mijn G6 m'n SanDisk 64 GB geheugenkaart niet, ofwel heb ik de sd kaart vakkundig om zeep geholpen toen ik 'm uit die verdomde verpakking wou halen met een mes. (kras op de achterkant)
Kan je hem testen met een pc laptop fototoestel? Neem aan dat je dat ook al geprobeerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
Nog een vraagje heeft het display formaat nog invloed op het batterijverbruik. Ik heb hem nu op de middelste stand staat met lettergrootte "klein".

Of heeft het niet zoveel invloed zoals je bijvoorbeeld op andere modellen kun je dit wel instellen (HD (1280x720), full HD (1920x1080) en WQHD (2560x1440).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
aveenhuysen schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:57:
Nog een vraagje heeft het display formaat nog invloed op het batterijverbruik. Ik heb hem nu op de middelste stand staat met lettergrootte "klein".

Of heeft het niet zoveel invloed zoals je bijvoorbeeld op andere modellen kun je dit wel instellen (HD (1280x720), full HD (1920x1080) en WQHD (2560x1440).
'Display formaat' heeft alleen invloed op de grootte van de items op je scherm (iconen, tekst). Het verandert niets aan de schermresolutie of batterijgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 03:13
Hallo allen,

Nadat mijn oude Honor 7 iets te oud werd heb ik besloten om toch maar een nieuwe telefoon te halen.
De LG G6 leek mij wel een leuke toestel voor een lage prijs.

Nu heb ik de LG G6 voor ongeveer 3 weken en ben zeer tevreden.
Nadeel van de telefoon is tochwel de camera, presteert zeer slecht als het al een beetje donker wordt.

Sinds gister loop ik toch wel tegen een enorm probleem. Mijn toestel herstart zichzelf random na ongeveer 5-10 min. Heb al clean reset gedaan naar fabrieksinstellingen en vervolgens via een backup alle apps weer gedownload (alle apps zijn dan wel clean verkregen vanuit Play Store). Mijn mobiel herstartte niet meer random voor ongeveer 3 uur maar helaas heb ik het probleem weer. Merkwaardig is dat Play Store niet werkt met betrekking tot het downloaden en installeren van applicaties. Play Store blijft namelijk hangen bij het downloaden en na de random restart download hij wel alleen het installeren blijft dan weer hangen.

Iemand ervarging hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
JulianSL schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:11:
Hallo allen,

Nadat mijn oude Honor 7 iets te oud werd heb ik besloten om toch maar een nieuwe telefoon te halen.

Nadeel van de telefoon is tochwel de camera, presteert zeer slecht als het al een beetje donker wordt.

Sinds gister loop ik toch wel tegen een enorm probleem. Mijn toestel herstart zichzelf random na ongeveer 5-10 min. Heb al clean reset gedaan naar fabrieksinstellingen en vervolgens via een backup alle apps weer gedownload (alle apps zijn dan wel clean verkregen vanuit Play Store). Mijn mobiel herstartte niet meer random voor ongeveer 3 uur maar helaas heb ik het probleem weer. Merkwaardig is dat Play Store niet werkt met betrekking tot het downloaden en installeren van applicaties. Play Store blijft namelijk hangen bij het downloaden en na de random restart download hij wel alleen het installeren blijft dan weer hangen.

Geen ervaring mee met dit toestel. Probeer hem anders op te starten in veilige modus.

Met een ander toestel (Samsung S7) heb ik dit wel gehad. Deze bleef zich ook herstarten. Hier bleek het moederbord defect te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 08:44
Hallo allen,

Bij mijn LG G3 bleek het te liggen aan de simkaart. Nadat ik die had schoongemaakt en terug erin te doen geen last meer gehad van reboots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakk3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:47

Probeer eens de Google/Pixel camera voor low-light: https://forum.xda-develop...ra-hdr-ported-g6-t3655374

Ik gebruik zelf versie MGC_5.1.018_7.0+C2API_min_3a_AllinOne en zie zeker beter resultaat in low-light dan bij de standaard camera (binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

aveenhuysen schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:07:
[...]

Ik ben er ook zeer tevreden mee, enige nadeel geen led notificatie en het always on display staat altijd op dezelfde plek.... :?
Always on staat altijd op zelfde plek, omdat je met lcd geen inbranding hebt.
Vaak bij oled display zie je verspringende scherm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
mucuracat schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:42:
[...]

Always on staat altijd op zelfde plek, omdat je met lcd geen inbranding hebt.
Vaak bij oled display zie je verspringende scherm
Bedankt voor de uitleg en ja altijd oled gehad en nu ineens lcd........kwartje niet gevallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:22
En zeker de selfiecamera is om te huilen in low-light omgevingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Tovenaar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:47:
[...]

En zeker de selfiecamera is om te huilen in low-light omgevingen...
Nou, inderdaad. Na alle juichverhalen over de camera's toen het toestel net uit was vallen met name de selfiecamera en de groothoek bitter tegen.
Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic