Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik ben echt zeer te spreken over de kwaliteit van de camera('s). Onlangs heb ik deze foto kunnen maken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PvzrDt8hPXoFkWnjSPEHPN6Q/full.jpg?nohitcount=1

En deze heb ik nog moeten bijsnijden ook, omdat ik de volledige foto niet kon uploaden. Je kan in de volledige foto nog beter de kleine scherptediepte zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
gop1 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:10:
Ik ben echt zeer te spreken over de kwaliteit van de camera('s). Onlangs heb ik deze foto kunnen maken:

[afbeelding]

En deze heb ik nog moeten bijsnijden ook, omdat ik de volledige foto niet kon uploaden. Je kan in de volledige foto nog beter de kleine scherptediepte zien.
mooie foto!

ben zelf ook zeer te spreken over de foto's. Behalve met low light (schemering), dan vind ik de camera matig (daar wint de Samsung S8 met vlag en wimpel). Maar ik maak dan ook foto's in Auto op m'n G6 en niet Manual, want daar snap ik allemaal geen zak van.

Op de LG G6 (sub)Reddit vindt je ook echt zeer mooie foto's (in Auto) voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Idd ondergewaardeerd de Camera van de G6, het is geen Pixel of U11 maar zeker een hoge notering waard.
Ik kan het Breedhoek+normale lens concept ook een stuk meer waarderen dan Normaal+Tele zoals Apple of OnePlus dat doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Zeer opmerkelijk dat LG zo ontzettend weinig doet om hun smartphones te promoten. Bij LG krijg ik vaak een soort van underdog-gevoel.
De smartphone divisie van LG zou eens wat betere Marketing moeten toepassen op hun nieuwe modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:47
Na jaren een Nokia Lumia 925 (windows Phone) gebruikt te hebben nu overgestapt op een LG G6.
Mede door de aantrekkelijke prijs bij Eglobal.
Het toestel is erg stevig gebouwd en scherm ziet er prima uit.
De knoppen voelen ook prima aan.
Ik vind het toestel wel wat topzwaar, maar komt waarschijnlijk omdat ik zo'n groot toestel gewoon nog niet gewend ben.

Ik heb het toestel nu zo'n 2 dagen in gebruik en moet nog erg wennen aan het android platform.
Wat ik vooral nog mis zijn de live tiles op het homescreen voor bijvb nieuws.
Ik heb hier nog geen goed alternatief voor gevonden.
De nieuws apps hebben hier ook geen prettige kleine widget voor.
En ook met rss widgets is het me nog niet gelukt.
Heeft er iemand nog tips wat ik hiervoor kan gebruiken.

PS: Ik gebruik de Arrow Launcher

Als ik het toestel wat langer heb gebruikt zal ik nog een reviewtje plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:11
Olghur schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:07:
Na jaren een Nokia Lumia 925 (windows Phone) gebruikt te hebben nu overgestapt op een LG G6.
Mede door de aantrekkelijke prijs bij Eglobal.
Het toestel is erg stevig gebouwd en scherm ziet er prima uit.
De knoppen voelen ook prima aan.
Ik vind het toestel wel wat topzwaar, maar komt waarschijnlijk omdat ik zo'n groot toestel gewoon nog niet gewend ben.

Ik heb het toestel nu zo'n 2 dagen in gebruik en moet nog erg wennen aan het android platform.
Wat ik vooral nog mis zijn de live tiles op het homescreen voor bijvb nieuws.
Ik heb hier nog geen goed alternatief voor gevonden.
De nieuws apps hebben hier ook geen prettige kleine widget voor.
En ook met rss widgets is het me nog niet gelukt.
Heeft er iemand nog tips wat ik hiervoor kan gebruiken.

PS: Ik gebruik de Arrow Launcher

Als ik het toestel wat langer heb gebruikt zal ik nog een reviewtje plaatsen.
Dit misschien iets:

Google Play: 8 Metro-style launcher

Google Play: SquareHome 2 - Launcher: Windows style

vul ff live tiles in bij de playstore.
Krijg je van alles te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Nog flash nieuws @Donstil ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
2,83 GB.
Dacht dat ze vorrige KDZ ergens net onder de 3 GB zat dus misschien is hij zo klaar.

Edit 3.11 GB is hij uiteindelijk. Ik flash hem er nu even op.

Edit2: Klaar. Flashen naar TWN E met een KDZ kan zonder verlies van data.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 04-08-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:47
RvD86 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Dit misschien iets:

Google Play: 8 Metro-style launcher

Google Play: SquareHome 2 - Launcher: Windows style

vul ff live tiles in bij de playstore.
Krijg je van alles te zien
Ik ben eigenlijk wel tevreden met de arrow Launcher en hoef de windows phone skin niet terug.
Weer eens wat anders.
Ik mis alleen een live tile / widget met up to date nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:00
Wat zijn de belangrijkste verbeteringen bij de update? Wil het liefste wachten tot OTA, maar als het echt de moeite waard is, is flashen ook een optie. Heb de Eglobal versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:44
Vince_ schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:06:
Wat zijn de belangrijkste verbeteringen bij de update? Wil het liefste wachten tot OTA, maar als het echt de moeite waard is, is flashen ook een optie. Heb de Eglobal versie.
Security update, software update, VoLTE, Face Unlock, het meeste onder de motorkap. De moeite wel waard, denk ik. Maar ik denk dat de OTA ook niet ver weg meer is, mits de LG update-servers weer goed bereikbaar zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nooit de niet verwisselbare batterij loshalen hoor.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2vtnrm0.png

Edit: bij elke herstart de melding over appscaling vind ik ook bloed irritant trouwens.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 04-08-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Donstil schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:49:
Nooit de niet verwisselbare batterij loshalen hoor.

[afbeelding]

Edit: bij elke herstart de melding over appscaling vind ik ook bloed irritant trouwens.
Zijn wel na 1x swipen weg en nooit meer terug gekomen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Ik krijg via LG Bridge nog steeds de melding dat de servers onbereikbaar zijn. Anderen hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopTheWood
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:21
Donstil schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:41:
[...]

2,83 GB.
Dacht dat ze vorrige KDZ ergens net onder de 3 GB zat dus misschien is hij zo klaar.

Edit 3.11 GB is hij uiteindelijk. Ik flash hem er nu even op.

Edit2: Klaar. Flashen naar TWN E met een KDZ kan zonder verlies van data.
Vanaf welke firmware heb je naar de TWN E geflashed zonder verlies van data? CIS F of TWN C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
P107 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:21:
Ik krijg via LG Bridge nog steeds de melding dat de servers onbereikbaar zijn. Anderen hetzelfde?
Jup, al 24 uur lang dezelfde melding. Knap waardeloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ChopTheWood schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:32:
[...]

Vanaf welke firmware heb je naar de TWN E geflashed zonder verlies van data? CIS F of TWN C?
Ik was gister al terug van CIS F naar TWN C gegaan.
Dus nu van TwN C naar E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-08 11:35
@Donstil

ZIt nu ook op v10e-TWN-XX,maar bij "Type mobiel netwerk" staat nog steeds gewoon LTE ipv VoLTE?
Heeft dit met provider te maken?
Voor de rest download ie facebook en instgram wat niet bij de GLOBAL zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
@darksoul1

VoLTE is een techniek dat spraak over LTE laat gaan, Voice over LTE. Het geeft een zeer heldere en zuivere spraak tijdens telefoongesprekken.Je provider moet dat ondersteunen, en een update naar je telefoon verzenden. Zal met de Aziatische G6 niet gebeuren, verwacht ik.

En Facebook en Instagram wordt niet gedownload maar zitten in de Firmware ingebakken. Dit verschilt per regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-08 11:35
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:05:
@darksoul1

VoLTE is een techniek dat spraak over LTE laat gaan, Voice over LTE. Het geeft een zeer heldere en zuivere spraak tijdens telefoongesprekken.Je provider moet dat ondersteunen, en een update naar je telefoon verzenden. Zal met de Aziatische G6 niet gebeuren, verwacht ik.

En Facebook en Instagram wordt niet gedownload maar zitten in de Firmware ingebakken. Dit verschilt per regio.
Lol ja zit bij t-mobile en die heeft nog geen VoLTE voor android :| haha.
Nja me phone kan nu op het moment iig VoLTE aan,niet omdat het moet,maar omdat het kan 7(8)7

Dan denk ik dat Facebook en Instragram meteen werden geupdate, O-) ipv gedownload werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
voor diegene met een eGlobal LG G6 en de 1 July update in inmiddels hebben uitgevoerd en geinstalleerd;

wat is de ervaring na zo'n 24 uur? Echte noemenswaardige verbeteringen (en veranderingen behalve Face Unlock)?

Ik ben nu namelijk bezig om dat kdz bestandje te downloaden, duurt alleen een eeuwigheid haha

EDIT 1: zo, na ruim 5 uur 8)7 8)7 8)7 is het bestandje van 3,1Gb eindelijk volledig gedownload. Ga 'm zo middels LGUP installeren.

EDIT 2: het installeren via LGUP ging vlekkeloos. Nu de 1July sec update installed. (H870DS E)
En zeer mooi, geen verlies van data!!

De nieuwe toegevoegde Gezichtsherkenning optie in deze update werkt best goed en snel. 8)

[ Voor 41% gewijzigd door _Bailey_ op 05-08-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
De bootloader van de Europese versie kan unlocked worden, maar die van de 870DS niet, is dat geen enorm nadeel? Of verwachten jullie dat over x aantal maanden het ook mogelijk zal zijn de 870DS te unlocken/rooten?

Hoeveel meerwaarde heeft de quad dat bv voor gebruik in de wagen? Ga je daar veel verschil merken tov Bluetooth connectie in de gemiddelde auto?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razer
Voor mensen zonder geduld die niet op server fix bij LG willen wachten, en niet zelf aan de haal willen met LG UP kwam ik dit net tegen om LG Bridge toch te forceren naar de andere server te kijken en te updaten via LG Bridge:
Open notepad with administrative privileges, then navigate to C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts - you'll need to change to 'all files' to see the hosts file. Open it up, and put in 203.247.157.64 pkg03.lime.gdms.lge.com at the bottom, then click save. Close LG Bridge, then reopen it, go through the update process.. It did take 6 hours to download, so i expect that's why LG Bridge says there's an issue with the server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
SemperEgo schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:34:
De bootloader van de Europese versie kan unlocked worden, maar die van de 870DS niet, is dat geen enorm nadeel? Of verwachten jullie dat over x aantal maanden het ook mogelijk zal zijn de 870DS te unlocken/rooten?

Hoeveel meerwaarde heeft de quad dat bv voor gebruik in de wagen? Ga je daar veel verschil merken tov Bluetooth connectie in de gemiddelde auto?
Root zou mooi zijn, maar voor mij niet noodzakelijk. Er is op XDA wel een 'bounty thread' gestart dus wellicht komt het er wel een keertje van.

Quad-Dac werkt alleen via een draad aangesloten koptelefoon en dan ook nog alleen als deze 50 Ohm of hoger is. Daarmee is je vraag ook meteen beantwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Wat is die groothoekcamera toch een zegen. Heb al heel wat foto's ermee gemaakt. Heerlijk dat je niet zover naar achteren hoeft te lopen om alles op beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Razer schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:45:
Voor mensen zonder geduld die niet op server fix bij LG willen wachten, en niet zelf aan de haal willen met LG UP kwam ik dit net tegen om LG Bridge toch te forceren naar de andere server te kijken en te updaten via LG Bridge:

[...]
Goed bezig!

Op XDA staat een snelle mirror link naar de laatste TWN versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:02

SvR

projectmanager extraordinaire

P107 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:49:
Wat is die groothoekcamera toch een zegen. Heb al heel wat foto's ermee gemaakt. Heerlijk dat je niet zover naar achteren hoeft te lopen om alles op beeld te krijgen.
Deze is awesome ja. Gebruik hem veel meer dan verwacht. Enige kleine nadeel is dat van een landschap de horizon wat "hol" wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:46:
[...]

Quad-Dac werkt alleen via een draad aangesloten koptelefoon en dan ook nog alleen als deze 50 Ohm of hoger is. Daarmee is je vraag ook meteen beantwoord.
De weerstand van een aux aansluiting van een auto aansluiting is niet hoger dan 50 Ohm? Ik ken er niet veel van. Dus voor iets beter geluid in de auto moet je het al niet doen? (Ook al omdat blutooth makkelijker is ivm bediening mbv stuur etc).

Ik heb bv ook nog een muziekinstallatie (speakers en versterker) van de jaren 70 staan, zou het daar een meerwaarde zijn in vergeleken met muziek afspelen via de aansluiting van mijn tv (ook gewoon analoog).
Donstil schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:20:
[...]

Dat unlocken en rooten kan mij persoonlijk gestolen worden. Dat was vroeger wel leuk en handig maar ik heb een beetje het idee dat dit ingehaald is door de standaard mogelijkheden.

Ik zou nu zo 1.2.3. geen reden kunnen verzinnen dat nog te doen. Een echte pixel Rom zou misschien een reden zijn maar met een goeie lancher en een thema pack kom je nu al een heel eind.
Het zou mij niet zozeer gaan om de extra functies van het rooten alleen, de meeste telefoons bieden tegenwoordig inderdaad standaard al een vrij goede ervaring en er zijn alternatieven.
Het zou me vooral gaan om de optie om zelf nieuwe roms te kunnen flashen als dat nodig is. Stel nu dat er na Android 0 geen officiële ondersteuning meer volgt (zeg nooit nooit), dan kan je met de Europese versie daar zelf nog voor zorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Alles met betrekking tot rooten, custom roms, bootloader unlocken, ed, graag in het daarbij horende custom rom topic. Ik heb wat berichten verplaatst. Graag hier voortaan zelf rekening mee houden.

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 06-08-2017 14:01 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:58
Zal ik anders een topic openen voor het G6 dual sim model?
Dan kan alle discussie daarover en het niet kunnen unlocken etc. daarnaartoe verplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ASW1 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:50:
Dan kan alle discussie daarover en het niet kunnen unlocken etc. daarnaartoe verplaatst worden.
kan.

Of we houden alles wat betreft unlocken en (custom) roms in het al reeds bestaande Rooten & Custom ROM topic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ASW1 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:50:
Daar krijg je twee erg dode topics van denk ik.
Alles over elke G6 wat niet met Rooten/Custom Rom's, levertijden en Accessoires te maken heeft lijkt mij gewoon voor hier relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Het rooten/custom rom topic is zo dood als een pier. Mensen die daarmee bezig zijn kijken op xda, niet hier.
De enige posts die erin staan zijn wat algemene opmerkingen over voors en tegens van rooten/ roms, die daar naartoe verplaatst zijn omdat iemand in dit topic het niet lezen wil heb ik de indruk.
Je kunt overal wel een apart topic voor gaan maken waar geen hond behoefte aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Ik krijg nu opeens "device not registered yet" als foutmelding wanneer ik een OTA check doe vanuit instellingen, tot vandaag zei hij dan iets als "laatste versie is al geïnstalleerd".

Heb alleen nergens een registreer knopje ofzo dus waar dit nu weer vandaan komt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:46:
Ik krijg nu opeens "device not registered yet" als foutmelding wanneer ik een OTA check doe vanuit instellingen, tot vandaag zei hij dan iets als "laatste versie is al geïnstalleerd".

Heb alleen nergens een registreer knopje ofzo dus waar dit nu weer vandaan komt?!
Hier gewoon de standaard melding zie ik. Misschien dat de server problemen nog steeds niet opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SvR schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:46:

Hier ook gewoon de melding dat ik up to date ben na een OTA check.

(Heb gister wel via LGUP de 1 juli security update geflashed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Ik heb de Google Launcher geïnstalleerd en de lg6. Nu wil wil graag weer terug naar de originele launcher.

Weet iemand hoe ik dit weer kan terugzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
MaStar schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:01:
Ik heb de Google Launcher geïnstalleerd en de lg6. Nu wil wil graag weer terug naar de originele launcher.

Weet iemand hoe ik dit weer kan terugzetten?
Instellingen/Homescreen/Select launcher

Of Google launcher deinstalleren, dan krijg je daarna vanzelf de keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Ik had het idee dat mijn accuduur steeds korter werd. Met Gsam kon ik niet zien wat de batterij leeg trok, omdat ik geen root heb, alleen dat het gecombineerde gebruik van apps wel erg hoog was. Door via adb Gsam toegang te geven tot het energiegebruik door individuele apps kwam ik erachter dat 'com.lge.smartshare.provider' erg veel energie gebruikt. Ik heb deze app nu gestopt in de instellingen en ga eens kijken of het zo beter gaat.

Heeft iemand enig idee wat dit voor app is en of deze app ook geheel te verwijderen is zonder root? Anders moet ik hem waarschijnlijk steeds uitschakelen als ik de telefoon opnieuw opstart?

Edit: Even onder voorbehoud, want het kan ook door het opnieuw opstarten komen, maar de telefoon lijkt ook direct een stuk soepeler te lopen, ik denk dat dat proces veel cpu gebruikte. De kleine stottering bij het scrollen waar we het in dit topic eerder over hadden is bij mij nu volledig weg..

[ Voor 23% gewijzigd door SaN op 07-08-2017 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
SaN schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 00:17:
Ik had het idee dat mijn accuduur steeds korter werd. Met Gsam kon ik niet zien wat de batterij leeg trok, omdat ik geen root heb, alleen dat het gecombineerde gebruik van apps wel erg hoog was. Door via adb Gsam toegang te geven tot het energiegebruik door individuele apps kwam ik erachter dat 'com.lge.smartshare.provider' erg veel energie gebruikt. Ik heb deze app nu gestopt in de instellingen en ga eens kijken of het zo beter gaat.

Heeft iemand enig idee wat dit voor app is en of deze app ook geheel te verwijderen is zonder root? Anders moet ik hem waarschijnlijk steeds uitschakelen als ik de telefoon opnieuw opstart?

Edit: Even onder voorbehoud, want het kan ook door het opnieuw opstarten komen, maar de telefoon lijkt ook direct een stuk soepeler te lopen, ik denk dat dat proces veel cpu gebruikte. De kleine stottering bij het scrollen waar we het in dit topic eerder over hadden is bij mij nu volledig weg..
Niet zelf getest, maar probeer deze eens:
Google Play: Package Disabler for LGMobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Bedankt. Ik kijk even of het nu beter gaat met de batterij. Als dat zo is ga ik deze app zeker proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
SaN schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 00:48:
[...]

Bedankt. Ik kijk even of het nu beter gaat met de batterij. Als dat zo is ga ik deze app zeker proberen.
En dit kun je ook nog even doornemen ☺️

https://www.xda-developer...hout-root-android-nougat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
deze package disabler al een paar keer geprobeerd afgelopen weken. Werkt voor geen meter, je disabled eerst processen in de app.
Sluit daarna de app om vervolgens weer te openen, je ziet dat je eerder aangevinkte processen weer enabled zijn.

Na een maand (intensief) gebruik ben ik echt meer dan tevreden met de batterij van de LG G6.
Ik haal makkelijk een volle dag, van ong 06.00u tot 2230u/2300u en heb vaak nog % over voordat ik 'm aan het infuus leg bij m'n bed.
En doe eigenlijk niet eens aan bepaalde feautures uitzetten ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 07-08-2017 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
SaN schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 00:17:

com.lge.smartshare.provider wordt (o.a.) gebruikt door DLNA mediaserver, te vinden onder Setting//Netwerk/ Share & Connect. Gebruik je dit?

Het stopzetten is maar tijdelijk, de service zal tekens weer gestart worden als het ergens voor nodig is. Root zou hiervoor uitkomst kunnen bieden, maar helaas.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Pierre_nr1 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:31:
[...]

com.lge.smartshare.provider wordt (o.a.) gebruikt door DLNA mediaserver, te vinden onder Setting//Netwerk/ Share & Connect. Gebruik je dit?

Het stopzetten is maar tijdelijk, de service zal tekens weer gestart worden als het ergens voor nodig is. Root zou hiervoor uitkomst kunnen bieden, maar helaas.......
Alles staat daar uit. Ik gebruik er niks van. De service stond vanochtend ook ineens weer aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
SaN schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:34:
[...]

Alles staat daar uit. Ik gebruik er niks van. De service stond vanochtend ook ineens weer aan helaas.
Je zal de bron moeten vinden, stopzetten heeft geen enkele zin. Ik heb er helemaal geen last van. Heb je apps zoals 'LG friends manager' gedisabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Via de ADB methode kun je de app freezen, werkt 100 procent zonder root. Wel even kwartiertje tijd voor nemen. Op die manier kun je ook meteen remote call service en andere shit voorgoed de mond snoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:31

mucuracat

YES

Razer schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:01:
Via de ADB methode kun je de app freezen, werkt 100 procent zonder root. Wel even kwartiertje tijd voor nemen. Op die manier kun je ook meteen remote call service en andere shit voorgoed de mond snoeren.
Ergens een beschrijving? Wat je allemaal kunt uitzetten en uitleg? Zou mooi zijn. 8)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
TWN update is er nu ook OTA hoor ik van wat mensen in mijn omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Krijg nu ook een update binnen op mijn dual SIM dac versie

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
mucuracat schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:03:
[...]

Ergens een beschrijving? Wat je allemaal kunt uitzetten en uitleg? Zou mooi zijn. 8)
https://www.xda-developer...hout-root-android-nougat/

https://www.reddit.com/r/...ystem_apps_like_facebook/

:), lijstje uit de reddit:
https://pastebin.com/7SB6qfnZ

[ Voor 6% gewijzigd door Razer op 07-08-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Laatst online: 13:11
Christiano007 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:15:
Krijg nu ook een update binnen op mijn dual SIM dac versie
Razer schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:12:
Hier ook!
Net geupdate.

Nu inderdaad Juli beveiliging en Gezichtsherkenning :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

RvD86 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:04:
[...]

[...]

Hier ook!
Net geupdate.

Nu inderdaad Juli beveiliging en Gezichtsherkenning :*)
Die gezichtsherkenning is gewoon kut :') Ik krijg het niet fatsoenlijk werkend.

En nu werkt het spontaan erg snel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Christiano007 op 07-08-2017 10:57 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik dacht dat de Face Unlock alleen werkte als je vanuit het lockscreen het scherm aantikte om wakker te maken.
Blijkt dat je ook met scherm uit je telefoon kan unlocken en je dus alleen naar je schermpje hoeft te kijken, tot nu toe werkt dat verrassend goed hier.

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 07-08-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:38
Update ook net binnen gehad, geen idee wat er allemaal nieuw is maar het zal wel goed zijn ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

De gegevens blijven netjes na de OTA op de telefoon staan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nlboy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:42:
De gegevens blijven netjes na de OTA op de telefoon staan? :)
jup, no worries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:55
Hier werkt LGdrive nog steeds niet :( Blijft een foutmelding geven bij het binnenhalen van de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dropkikker schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:47:
Hier werkt LGdrive nog steeds niet :( Blijft een foutmelding geven bij het binnenhalen van de update
gebruik anders LGUP icm LGUppercut om handmatig te flashen.
Check dit topic voor instructies of evt het XDA forum waar het wordt beschreven.
Het downloaden van het .kdz bestand kan echter wel een flinke tijd in beslag nemen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 07-08-2017 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvR

SvR

Heb nu een onehanded modus die het scherm klein maakt en in de hoek zet met een swipe op.de navigatie toetsen. Geinig, al zal ik het weinig gebruiken denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door SvR op 07-08-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
dropkikker schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:47:
Razer in "[LG G6] Ervaringen & Discussie"

Wat houdt je tegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
Goede update, gezichtsherkening is erg snel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mt21
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 11:28
Probleem bij het insteken van de USB-C kabel (meerdere kabels al geprobeerd!)

Telefoon geeft dan aan dat er vocht is geconstateerd in de USB poort (maar hij heeft helemaal geen water aangeraakt) en dat gestopt wordt met opladen...

Kan mijn nieuwe telefoon dus niet meer opladen! 😡😡😈😡😡

Iemand een oplossing? Droogblazen helpt niet, wattenstaafje/tandenstoker erlangs ook niet,..

Update: Telefoon is ondertussen retour (Binnen 14dagen krijg je nieuw toestel)

[ Voor 17% gewijzigd door mt21 op 08-08-2017 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASW1
mt21 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:46:
Iemand een oplossing? Please LG contact me!
Ik denk dat je beter zelf contact kunt opnemen met de verkoper voor een omruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harly
  • Laatst online: 25-10-2024
mt21 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:46:
Probleem bij het insteken van de USB-C kabel (meerdere kabels al geprobeerd!)

Telefoon geeft dan aan dat er vocht is geconstateerd in de USB poort (maar hij heeft helemaal geen water aangeraakt) en dat gestopt wordt met opladen...

Kan mijn nieuwe telefoon dus niet meer opladen! 😡😡😈😡😡

Iemand een oplossing? Please LG contact me!
ook n keer gehad... ff droog blazen. Dont panic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
toch wel weer een soort van bevestiging dat de LG G6 (met name voor ons die via eGlobalcentral hebben besteld) 1 van de beste ''bang-for-the-buck'' telefoon is voor dit jaar tot nu toe, aldus TechAltar.

YouTube: LG G6 review - 4 months later (It's awesome!)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 07-08-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Nog een nieuwe functie ontdekt, onder het Weergave menu, Mini Weergave voor één hands bedieningsmodus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:23
Razer schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:56:
Nog een nieuwe functie ontdekt, onder het Weergave menu, Mini Weergave voor één hands bedieningsmodus :)
Werkt niet met nova launcher
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

codegro schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:58:
[...]

8)7
Echt wel 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
codegro schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:58:
[...]

8)7
zeer zeker wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:27
Razer schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:12:
Ik heb de mijne via T-mobile gekocht toen hij net uit was, maar helaas nog geen update hier... Ik mis ook niks, maar een nieuwe update is altijd leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Laatst online: 18:00
Ik meen toch echt dat ik voordat ik de OTA deed al gezichtherkenning kon instellen bij beveiliging. Heb er nooit op gedrukt, maar meer mensen die dit voor de OTA (of flashen) al als functie hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Vince_ schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:35:
Ik meen toch echt dat ik voordat ik de OTA deed al gezichtherkenning kon instellen bij beveiliging. Heb er nooit op gedrukt, maar meer mensen die dit voor de OTA (of flashen) al als functie hadden?
Onder Smart Lock ja, dit is een andere manier van implementatie. Je hoeft alleen maar telefoon op te pakken zonder aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Wie weet er nog een goede (snelle) launcher? Heb nu Google, maar gebruik die Google Widget niet , dus is vrij onhandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvR

SvR

MaStar schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:39:
Wie weet er nog een goede (snelle) launcher? Heb nu Google, maar gebruik die Google Widget niet , dus is vrij onhandig.
Nova en anders buiten de play store om lawnchair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
SvR schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:50:
[...]

Nova en anders buiten de play store om lawnchair
Thanks. Welke is de beste / snelste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

MaStar schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Thanks. Welke is de beste / snelste?
dat is heel persoonlijk natuurlijk.

De stabielste en degene uit de Play Store zelf is Nova launcher (wel betaalde opties zoals Prime en Sesame shortcuts) en deze heeft ook de meeste opties en snelheidsinstellingen die de animaties sneller maken dan de stock google launchers.

Lawnchair is een open source, buiten de play store om, project op basis van de Google Pixel launcher. met een super actieve community en dagelijkse apk updates, wel dus met veel Google (now) integratie en widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
En Action Launcher staat ook hoog aangeschreven ook een aanrader, ook met betaalde opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Razer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:43:
En Action Launcher staat ook hoog aangeschreven ook een aanrader, ook met betaalde opties.
is erg fijn inderdaad, maar wel imho veel minder snel/soepel dan Nova (en minder opties in de gratis versie). maar goed dat is en blijft persoonlijk en er is geen objectief antwoord in deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu Lawnchair ook wat opties heeft (niet teveel, precies genoeg) ben ik ook over gestapt.
Erg fijne launcher idd :)

Ik ben op Telegram even lid geworden van het developer kanaal zodat ik de nieuwe versie steeds kan installeren. Tot nu toe wordt er erg lekker aan door ontwikkeld.

Ik vind het alleen jammer dat ze het Android O (of 7.1.1 dat kan ook) LongPress menu nog niet werkend hebben. Nu geeft longpress alleen nog maar "Edit, Widgets, App-info". De Notificatie badges van de nieuwere Android versies werken inmiddels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Donstil schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:41:
Nu Lawnchair ook wat opties heeft (niet teveel, precies genoeg) ben ik ook over gestapt.

Ik ben op Telegram even lid geworden van het developer kanaal zodat ik de nieuwe versie steeds kan installeren. Tot nu toe wordt er erg lekker aan door ontwikkeld.

Ik vind het alleen jammer dat ze het Android O (of 7.1.1 dat kan ook) LongPress menu nog niet werkend hebben. Nu geeft longpress alleen nog maar "Edit, Widgets, App-info". De Notificatie badges van de nieuwere Android versies werken inmiddels wel.
En voor iedereen die altijd laatste versie wilt maar geen Telegram, dit is de link waar altijd laatste release naar wordt geupload:
https://lawnchairmirror.duckdns.org/latest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Donstil schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:41:

Bij mij werken die long press dingen in lawnchair wel bij een paar default apps, een beetje dan. Met de nieuwste versie kan je dat aanzetten bij de instellingen.

Werkt alleen IMHO wel veel minder goed dan sesame shortcuts die nu in Nova launcher opgenomen kunnen worden.

Ik zit ook in dat telegram groepje, hou toch meer van een forum als deze of Google+ zoals Nova, veel minder ruis en zéker minder stickers 😱

Ben met die knakker aan het kijken waarom een transparante navigatie balk op onze g6 niet werkt. Of nou ja, hij kijkt, ik test build na build. Werkt nog niet goed helaas.

Ook al is het niet material design, die blur in lawnchair is wel sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:49:
[...]

Bij mij werken die long press dingen in lawnchair wel bij een paar default apps, een beetje dan. Met de nieuwste versie kan je dat aanzetten bij de instellingen.

Werkt alleen IMHO wel veel minder goed dan sesame shortcuts die nu in Nova launcher opgenomen kunnen worden.

Ik zit ook in dat telegram groepje, hou toch meer van een forum als deze of Google+ zoals Nova, veel minder ruis en zéker minder stickers 😱

Ben met die knakker aan het kijken waarom een transparante navigatie balk op onze g6 niet werkt. Of nou ja, hij kijkt, ik test build na build. Werkt nog niet goed helaas.

Ook al is het niet material design, die blur in lawnchair is wel sweet.
Ooh bij welke apps heb jij dat werkend? Ik draai ook die laatste build namelijk. Edit: zie ineens dat het bij Whatsapp bv werkt.

Ik zit niet in een groep met gebruikers verder. Alleen die groep waar de dev de laatste build post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SvR schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:49:
[...]

Wat bedoel je precies? Alles is hier transparant zover ik kan zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:33:
[...]

Wat bedoel je precies? Alles is hier transparant zover ik kan zien..
als ik lawnchair draai met transparante dock en in de default app scaling modus van 16,7:9 (en niet 18:9 handmatig) dan zijn bij mij op mijn TWN g6 op v10e de navigatie toetsen helemaal onderaan (terug, home, applicatie overzicht) wit op een zwarte balk. Ik draai het standaard LG theme en heb bij weergave de touchtoetsen op "zwart" ingesteld staan.

In Nova of Action of de standaard LG HOME launcher is deze wel transparant. Als ik hem op 18:9 zet werkt het in Lawnchair 1068 wel ... een beetje, dan is hij transparant tot ik naar Google Now swipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, moet inderdaad de scaling handmatig op 18:9 zetten, maar merk dat meer launchers daar last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:50:
Oke, moet inderdaad de scaling handmatig op 18:9 zetten, maar merk dat meer launchers daar last van hebben.
ja, maar in Nova en Action werkt het standaard wel perfect en ook met swipen van en naar Google Now en zonder refresh dus dat is wel fijner. Wissel nu steeds tussen Nova waar het wel goed werkt en met met die fijne Sesame Shortcuts en Lawnchair met mooie Blur overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Harly schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:39:
[...]

ook n keer gehad... ff droog blazen. Dont panic
Ik heb dit helaas op random momenten, erg vervelend omdat ik voor het slapen moet hopen dat ie vol is als ik 's-ochtends wakker word.. Denk dat ik er 2 keer per week last van heb, toevallig hem vandaag niet kunnen laden (behalve als ie uit staat). Denk er nu aan om m terug te brengen naar de T-mobile store, maar heb zeer slechte ervaringen met een niet altijd opspelende klacht icm Dynafix..

Ben nu wel benieuwd of dit ook een probleem is bij anderen, hebben nog meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:53:
[...]

ja, maar in Nova en Action werkt het standaard wel perfect en ook met swipen van en naar Google Now en zonder refresh dus dat is wel fijner. Wissel nu steeds tussen Nova waar het wel goed werkt en met met die fijne Sesame Shortcuts en Lawnchair met mooie Blur overal.
Ik heb die Blur gister ook even aangezet. Werd er idd erg mooi van maar ook enorm laggy.
Heb jij daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kepler schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:31:
[...]

Ik heb de mijne via T-mobile gekocht toen hij net uit was, maar helaas nog geen update hier... Ik mis ook niks, maar een nieuwe update is altijd leuk :D
Op mijn T-Mobile G6, komt de update nu binnen. 4xxmb V10t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

Op mijn T-Mobile G6, komt de update nu binnen. 4xxmb V10t
Bedankt! Hier ook aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Donstil schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:34:
[...]

Ik heb die Blur gister ook even aangezet. Werd er idd erg mooi van maar ook enorm laggy.
Heb jij daar ook last van?
Niet noemenswaardig, het wordt wel wat minder soepel wanneer ik hem naar 18:9 zet handmatig lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:21:
[...]

Niet noemenswaardig, het wordt wel wat minder soepel wanneer ik hem naar 18:9 zet handmatig lijkt het.
Ooh nee ik bedoelde niet de 2:1/18:9 instelling. Ik bedoel echt de blur zelf.
Ook worden iconen op het bureaublad dan aanzienlijk onscherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR

SvR

Donstil schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:33:
[...]

Ooh nee ik bedoelde niet de 2:1/18:9 instelling. Ik bedoel echt de blur zelf.
Ook worden iconen op het bureaublad dan aanzienlijk onscherper.
Nee geen problemen hier, alleen wanneer ik de "backport shortcuts" optie aanzet dan wordt hij, zoals vermeld in de opties, een stuk trager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ook hier geupdatet met de EU versie bij T-mobile

De gezichtsherkenning is tof, lekker snel maar weet niet hoe veilig het gaat zijn.

Verder heeft manual mode een ruisreductie-knop gekregen in de instellingen. Zo 1-2-3 vergeleken in daglicht en hier en daar kan je het verschil minimaal zien, maar dan ben ik zodanig ingezoomd.. misschien dat het in de avond/ nacht meer effect heeft (wat ik wel verwacht) maar hoe meer opties des te beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SvR schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Nee geen problemen hier, alleen wanneer ik de "backport shortcuts" optie aanzet dan wordt hij, zoals vermeld in de opties, een stuk trager.
Ooh dat werkt hier dan weer wel prima 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:31

mucuracat

YES

Update geinstalleerd, maar mij lukt het niet om scherm als mini-weergave te krijgen.

Zowel standaard homescreen als Nova-launcher..
MusicAddict schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:54:
De gezichtsherkenning is tof, lekker snel maar weet niet hoe veilig het gaat zijn.
Iemand die je telefoon jat, moet ook een foto van je hebben. Of look-alike zijn :)
Dus lijkt me wel redelijk veilig. Ieder geval veiliger dan patroontje tekenen bij sommige. Als je telefoon tegen het licht houd zie je de vorm die ze gemaakt hebben.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
MusicAddict schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:54:
Ook hier geupdatet met de EU versie bij T-mobile

Als je de snelle variant neemt is het totaal niet veilig, het lukte me om te unlocken met een foto van mezelf :D Maar je kan ook de beter beveiligde variant nemen, daar lukte het niet om te unlocken met een foto. Deze is wel iets trager. Vooral handig als je telefoon op tafel ligt, dubbel tikken en hij unlockt via je gezicht. Hoef je de telefoon niet meer op te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
kepler schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:24:
[...]

Als je de snelle variant neemt is het totaal niet veilig, het lukte me om te unlocken met een foto van mezelf :D Maar je kan ook de beter beveiligde variant nemen, daar lukte het niet om te unlocken met een foto. Deze is wel iets trager. Vooral handig als je telefoon op tafel ligt, dubbel tikken en hij unlockt via je gezicht. Hoef je de telefoon niet meer op te pakken :)
Met de normale setting had ik precies eenzelfde idee :D Ik heb het net ook geprobeerd met een foto van facebook op het scherm van een andere telefoon. Maar vooruit, als je gewoon een foto maakt van iemand heb je 'm ook in die stand _O-

Gek is het niet, puur omdat het maar een normale camera is en geen aparte zoals op de samsungs. Ik had 'm gelukkig al op de extra variant staan, het scheelt niet veel maar die zal wel rekening houden met bewegingen etc.

Een video van je gezicht wil met de extra beveiliging nog niet werken, dus ik geloof het wel :P

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 09-08-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
Vorige week mijn Blitzwolf 3.0 snellader binnengekregen. Heel fijn en snel. Echter sinds een paar dagen doet regelmatig niet snelladen maar langzaam. Ik krijg ook een melding hiervan. Iemand een tip waarin ik het moet zoeken?
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & custom ROM's: [LG G6] Rooten & Custom ROM's
Levertijden, shops en prijzen: [LG G6] Levertijd & Prijzen
Accessoires: [LG G6] Het grote Accessoires topic