Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1

Pagina: 1 ... 129 130 Laatste
Acties:

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05

Thomg

Aww yiss

De goedkoopste en veilige optie is zelf alles bestellen en een lokale aannemer/loodgieter/tegelzetter contacteren via via. Even bal opgooien in je kring. Als je 1 van die 3 hebt heeft die vaak ook een maatje die het andere werk verricht.

Kosten hangen heel erg af van wat voor kwaliteit je wilt, hoeveel moeite je wilt stoppen om goede deals te krijgen en of je je oude badkamer wel zelf sloopt of niet. Als alles meezit, je zelf sloopt en voor "value" gaat zou ik denken aan 15k. Als je niet zelf sloopt en liever alles bij 1 zaak besteld die alles offreert (en designed) dan 25k. Kan ook meer Niet tevreden met afwerking badkamer :+

Overigens ken ik een tegelzetter bij je in de buurt die dit doet, ik kan je zijn gegevens doorgeven. DM me als je meer wilt weten.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomg op 21-12-2025 19:38 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:52
Thomg schreef op zondag 21 december 2025 @ 19:33:
[...]

De goedkoopste en veilige optie is zelf alles bestellen en een lokale aannemer/loodgieter/tegelzetter contacteren via via. Even bal opgooien in je kring. Als je 1 van die 3 hebt heeft die vaak ook een maatje die het andere werk verricht.
Wellicht heeft @miranda1980 al eens een loodgieter over de vloer gehad die één en ander in gang kan zetten? Meestal hebben ze allemaal vaste mannetjes waar ze veel mee samenwerken.

Op deze manier hebben wij dus de installateur/loodgieter benaderd die al voor de cv en vloerverwarming over de vloer was geweest. Waarbij ik wist dat hij ook complete badkamers deed. Deze installateur bracht uiteindelijk de stukadoor en tegelzetter mee en zelfs een elektricien om een extra groep aan te maken voor de droger. Belangrijkste overweging was daarbij niet de prijs maar het feit dat je weet wie er over de vloer komt. Bij een badkamerzaak, zeker de grote jongens, moet je maar afwachten wat voor klojo er op de stoep staat.

Zelf spullen uitkiezen vonden wij overigens wel moeilijk. Normaal ga je naar één badkamerzaak en kies je alles uit en maken ze tegenwoordig ooi een render voor je van hoe het wordt. Nu moesten we daar zelf over nadenken. We hebben daarbij wel kunnen sparren met de loodgieter die het meeste ook zelf besteld heeft.
Pagina: 1 ... 129 130 Laatste