+1 hier hebben pa en ma hun plafond van de week laten vervangen in de badkamer.
Aannemer wilde eerst standaard gipsplaat gebruiken want "dat doen we altijd".
Op aangedrongen om groene gipsplaten te gebruiken.
Ook een Duco box laten plaatsen. Er was alleen afzuiging aanwezig met natuurlijk trek.
Met de Duco box geen vocht/druppels meer aan het plafond nu zeggen ze.
Plafond bij hun is overigens gestuct na het plaatsen van de groene gipsplaten.
Edit:
Had trouwens ook een afspraak staan vandaag bij Brugman.
Had al het idee dat hij me in het ootje aan het nemen was. (Ik ken de keuken/badkamer wereld een beetje. Gewerkt voor een bedrijf dat vestigingen had die beide verkochten in het lage segment. Ik ken Simar dus ook en de trucjes. Saninet helaas niet).
Kreeg gister avond een mail van Brugman dat ik m'n afspraak geannuleerd had en de vraag waarom

.
Met 15min later mail van verkoper:
Beste Csotranme,
Allereerst hartelijk dank voor uw bezoek aan onze showroom.
Wij hadden voor morgen een afspraak gemaakt, echter heb ik perongeluk deze dubbel gepland met een andere afspraak. Probleem is nu dat ik dit weekend voor de rest geen ruimte meer heb, dus ik mag de Brugmania actie voor uw reserveren.
Mijn vraag naar u is of u het erg zou vinden als wij over twee weken ons gesprek kunnen houden. Ik ben zelf aankomende week even met verlof en ben vanaf 18 juni weer terug.
Ik hoor graag van u!
Maar terug gestuurd dat ik het vreemd vind dat ze bij het maken van de afspraak niet zien dat er al een andere afspraak staat. Geloof er geen zak van.
En 2 weken is me veel te lang. Die brugmania deal is sowieso wassen neus.
Tevens willen ze bij Brugman niet dat ik m'n dure Villeroy & Boch Subway pot met ceramic+ (speciale coating), grohe wastafel kraan en regendouche van 2jaar oud hergebruik.
Grofweg 2k gekost toen.
Aangezien ik al een veel beter gevoel bij GJ Meijer heb, maar (subtiel) aangegeven dat ze de pot (no pun intended) op kunnen
Man man man...
[
Voor 56% gewijzigd door
Csotranme op 09-06-2024 03:01
]
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | '19 Hymer MLT 620 MB V6 | Design junkie