Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20:02

30 April.

Vissen.
Harpoen jagen.
Arena.
Eten bereiden?
Zelf chests openen?

rejer wijzigde deze reactie 20-03-2019 18:40 (24%)

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:06
Heel erg gaaf!

- Fishing
- Cooking
- Harpoons
- An in-depth quest system (Tall Tales)!! Kijk ik erg naar uit!
- New ways to damage ships
- The Arena
- and more 👀

Komop tweakers, deze trailer mag best op de frontpage komen! _/-\o_

rudyman85 wijzigde deze reactie 20-03-2019 19:45 (23%)

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:48
En natuurlijk in mei de Tweakers Review 2.0 Update van Sea of Thieves, met als uitkomst hopelijk een dikke 8 ;)

Het is haast ouderwets te noemen om een game bij de release te voorzien van een definitief review cijfer, zeker als je ziet wat er tegenwoordig na een jaar vaak allemaal is aangepast of veranderd.

Nol_NL wijzigde deze reactie 20-03-2019 20:38 (53%)

• rudyman85
Nol_NL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:12:
En natuurlijk in mei de Tweakers Review 2.0 Update van Sea of Thieves, met als uitkomst hopelijk een dikke 8 ;)
tweakers had het spel al afgebrand, daar kun je niet meer aankomen :F.

Dit is toch wel heel gaaf, al kijk ik het meest uit naar het nieuwe quest systeem; boobytraps, deuren die achter je in eens dichtklappen, grotten, een verhaallijn :9~

Voor vissen krijg je beloningen (en er komt dus een nieuwe trading company);
https://tweakers.net/ext/f/EV8SI9I1jxTktuyO7bLVnqEL/thumb.jpg
Nol_NL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:12:

Het is haast ouderwets te noemen om een game bij de release te voorzien van een definitief review cijfer, zeker als je ziet wat er tegenwoordig na een jaar vaak allemaal is aangepast of veranderd.
Dit. _/-\o_ we kunnen net zo goed een eigen review schrijven, zit ik aan te denken.

rudyman85 wijzigde deze reactie 21-03-2019 08:24 (21%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• rudyman85
Grote Sea of Thieves-update voegt nieuwe verhaallijn en competitieve modus toe. IGN heeft een aantal video's van de drie grote updates aan hun Youtube channel toegevoegd. Allemaal gratis beschikbaar op 30 April a.s.

7 Minutes of Sea of Thieves Cooking and Fishing

6 Minutes of Sea of Thieves Arena PvP Gameplay

6 Minutes of Sea of Thieves Tall Tales: Shores of Gold

rudyman85 wijzigde deze reactie 11-04-2019 09:30 (3%)

• Rody
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 05-10 20:34
Ik heb juni 2018 voor het laatst gespeeld. Het werd een sleur met die skeleton forts. Ik heb toen alleen die roeptoeter nog gehaald en that's it.

Volgens mij is er sinds die tijd het nodige bijgekomen, maar de prijs is nog steeds €70,- :X
Begin toch wel te twijfelen.

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ik heb het in het begin ook een paar keer gespeeld met wat mensen via Discord. Vind het op zich een geweldige game. Ben echter meer van het allen spelen of veel lossere multiplayer. Hoop dus dat er ooit een update komt zodat het spel redelijk alleen te spelen is zoals in een MMO.

• Nol_NL
Rody schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:39:
Ik heb juni 2018 voor het laatst gespeeld. Het werd een sleur met die skeleton forts. Ik heb toen alleen die roeptoeter nog gehaald en that's it.

Volgens mij is er sinds die tijd het nodige bijgekomen, maar de prijs is nog steeds €70,- :X
Ik weet niet op wat voor platform je wilt gamen, maar het spel is inmiddels toch wel wat goedkoper te krijgen. Dacht op Cdkeys rond de 38 Euro. Op onderstaande link is ie nog 11 dagen voor 35 Euro beschikbaar.

https://www.xbox.com/nl-B...f-thieves#purchaseoptions

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 24-09 09:50
Of doe eens gek en haal game pass. Heb je ook gelijk Halo, Forza, Minecraft en heel veel meer.

Gamertag: YazNL

• rudyman85
Rody schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:39:

Na de 30ste heb je sowieso veel content. Er is veel veranderd sinds Juni 2018, rewards voor het verslaan van de kraken en de megladon, er is een nieuwe vulkanische gedeelte aan de map toegevoegd, je kan nu een sloep varen en nog veel meer.

rudyman85 wijzigde deze reactie 12-04-2019 11:37 (14%)

• ikbengoofy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 20:01
Is er nu ook wat meer te doen voor pirate legends?
Vond de game heel gaaf, maar de grind naar level 10 Pirate legend was mij net teveel herhaling en duurde net te lang. zeker als je tussendoor pvp gevechten had.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Nol_NL
Het gaat mij eigenlijk meer om de gameplay, dan om de progressie. Wel probeer ik zoveel mogelijk geld binnen te harken voor verschillende outfits en tijdelijke opdrachten te volbrengen voor Doubloons. Gevoel van grinden heb ik dan ook niet echt ervaren, alleen op het moment dat je voor een bepaalde datum pirate legend moest worden was het even maximaal gamen. Ik denk dat er met de komst van de Arena zeker wat meer te doen is voor mensen die van een wat snellere gameplay houden.

• itsme
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:15
Leuk spelletje maar speel t tot nu toe maar beperkt omdat ik altijd met random's speel.
Is er nog een clubje tweakers op zoek naar een piraat?

papa van Emma en Saartje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13-10 15:34
itsme schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:33:
Leuk spelletje maar speel t tot nu toe maar beperkt omdat ik altijd met random's speel.
Speel je op PC?
Heb namelijk hetzelfde.
Hoewel ik wel echt geweldig gelachen heb met randoms, waarvan de topper een jochie van 10 met zijn pa was en die vader steeds snoeihard zijn zoontje aan het uitlachen was als er iets mis ging.

• itsme
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:15
kneusteun schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:57:
[...]

Speel je op PC?
Heb namelijk hetzelfde.
Hoewel ik wel echt geweldig gelachen heb met randoms, waarvan de topper een jochie van 10 met zijn pa was en die vader steeds snoeihard zijn zoontje aan het uitlachen was als er iets mis ging.
XBOX maar dat lijkt niet veel uit te maken?

papa van Emma en Saartje

• Rody
rudyman85 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:34:
[...]

Na de 30ste heb je sowieso veel content. Er is veel veranderd sinds Juni 2018, rewards voor het verslaan van de kraken en de megladon, er is een nieuwe vulkanische gedeelte aan de map toegevoegd, je kan nu een sloep varen en nog veel meer.
Ik heb het gelijk gekocht. 1 maand voor 1 euro en daarna de game voor 35 euro.

De oude crew zie ik wel Sea of Thieves Insider spelen, tig GB.

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-10 12:55

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

itsme schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:33:
We hebben een sot whats app voor nederlanders.. pm me maar als je erin wilt

• Nol_NL
Kennelijk zijn er sinds een paar weken connectie problemen tussen Sea of Thieves en Ziggo. Ik heb zelf ook Ziggo, maar heb er gelukkig geen last van. Nog meer mensen hier, die tegen connectie problemen aanlopen ? Misschien handig om sowieso even je traceroute te plaatsen op het forum van Ziggo. Het kan in ieder geval helpen bij het oplossen van het probleem.

https://gamersnet.nl/520919/sea-of-thieves-problemen-ziggo/

Nol_NL wijzigde deze reactie 15-04-2019 14:26 (44%)

• Rody
Ik heb Ziggo en gisteren behoorlijk last van met joinen. Uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Nol_NL
TallTales wordt grotendeels geïntegreerd in de bestaande wereld. Alles bij elkaar lijkt het de 30e een mooie update te gaan worden :)

• rudyman85
Zin aan, denk dat je kunt stellen dat SOT nu aardig kompleet is.

• kneusteun
Drama, ben nu maar alles aan het herinstalleren.
De game laat het logo zien en sluit weer af, alle mogelijke fixes geprobeerd.

• kneusteun
Ook een herinstallatie heeft niet geholpen

Edit: fixed, maar heb zoveel gedaan dat ik niet durf te zeggen wat nu exact de oplossing was

kneusteun wijzigde deze reactie 30-04-2019 23:09 (53%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rudyman85
Gisteravond 1,5 uurtje gespeeld, het is aardig druk op het water :)... heb de eerste tale gehad en moet zeggen daar zit best een leuk spel element in op een manier die we niet eerder hebben gezien in SOT. Moest even inkomen, want de aanwijzingen zijn niet direct in het boek duidelijk (waar moet je naar toe, welk eiland, waar vind je de items die nodig zijn etc).

Per tale zal je ongeveer 1 uur bezig zijn en er schijnt dat er 9 zijn. Vissen is gewoon leuk, en vergt nog best wel oefenen (heb nog geen vis binnen geharkt :D) .

rudyman85 wijzigde deze reactie 01-05-2019 08:07 (26%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:51
Reviews druppelen ook binnen, positieve reacties tot nu toe :)
The opening hours of “Shores of Gold” feel fun. It’s astounding how much Sea of Thieves benefits from having even a little bit of narrative context and some voice-acted quest givers.
Overigens is er veel meer aangepast dan enkel de content. Flinke lijst met updates in ieder geval.
ANNIVERSARY UPDATE - RELEASE NOTES

Performance Improvements
Xbox One S Improvements – Performance on the Xbox One S has been improved.

Improved Loading Times – Time taken to initially load in to Sea of Thieves has been reduced.

Game Stability – Resolved a number of client and server stability issues.

We are constantly reviewing the performance and stability of each release and providing performance optimisations and stability improvements.

Fixed Issues
Gameplay

'Push to Talk' functionality now works correctly on Xbox One when set up in Audio Settings.
Chest of Sorrows no longer fills up a ship when placed on a docked Rowboat that is then detached from the ship.
When fighting the Kraken, moving into a safe space while it attempts to snatch you up from the ship will no longer cause you to be pulled through the environment.
If the game is unable to delete your pirate from the front end settings screen, it will no longer cause an infinite loading screen.
It is no longer possible to interact with items while holding a chest.
After undocking from a ship-based interactive item, you will now be able to correctly tap the quest radial or item radial to return to the previously wielded item.
Resolved an edge case where a Closed Crew could become an Open Crew when the crew owner leaves.
Resolved an issue preventing Xbox One players using a mouse from turning their camera.
When using the pirate chat radial, closing the second page of the radial without selecting a message will no longer automatically send a message.
UI

Players with unlocked Commendations for previous Mercenary Voyages will once again see their Commendations in the Reputation pages.
The Title counts on the Bilge Rats Reputation page will now correctly count the Titles available to players.
During the new player onboarding tutorial, handing your tutorial chest to another player and having them cash it in for you will no longer leave tutorial messages stuck on-screen.
Audio and Visual

Waterfall SFX at Plunder Valley no longer cut out.
Fauna now renders at the correct level of detail when players are in close proximity.
Shanties now play as expected when played during a server migration.
Environment

Angled palm trees found in the Shores of Plenty region now render correctly.
The cannon next to the beacon on Devil’s Ridge can now be climbed into.
The ship’s flag on the Ferry of the Damned is now correctly attached.
There are no longer palm leaves stuck to the beach at Mermaid’s Hideaway.
Players can no longer walk beneath the water on Crescent Isle.
It no longer rains in the Pirate Legend Hideout at Plunder Outpost.
It’s no longer possible to get stuck inside rocks at Thieves’ Haven.
Players can no longer get stuck between the wharf and the tree at Plunder Outpost.
It’s no longer possible to get stuck on rocks at Ancient Spire Outpost.
Known Issues
The Arena Tavern Wait Times – During times of heavy server load, crews using Tavern matchmaking in The Arena may experience an extended delay when waiting to begin a contest. To get back into the action quickly, anyone experiencing this issue should leave the Tavern, return to the front end and matchmake into another Arena session.

Health Bar UI Delays – When regenerating health from cooked food, taking damage may cause the health bar to be delayed in updating.

Sea Dogs Tavern Purchase Delays – Players who purchase an item from the Sea Dogs Tavern shop shortly before migrating to a new server will not immediately see the purchase in their inventory. The purchase has been successful, but will only be shown when the player returns to the Tavern after their next contest.

Sailor of Athena’s Fortune Commendation Progress – Players do not receive progress towards the Sailor of Athena’s Fortune Commendation while their crew have both an Athena’s Fortune Voyage and a Tall Tale active at the same time.

Quest Item Loss in ‘The Shores of Gold’ – Losing the Gold Hoarders Coin during ‘The Shores of Gold’ Tall Tale will not automatically fail the Tall Tale, but your crew will be unable to progress.

Missing Phrases on Food Items – Some food items show available phrases in the pirate chat radial, but selecting them will not correctly send them to other players.

Incorrect Ship Flag Icons on Arena Map Table – Following consecutive contests in The Arena, the ship’s map table may show incorrect ship flag iconography for rival crews.

Extended Black Screen on Loading – In this build we’ve resolved a number of cases where players could be held indefinitely on the black loading screen when returning from the Ferry of the Damned or a mermaid. However, some instances of this may still be present, which we will continue to investigate. If you encounter this issue, please raise a support ticket with as much detail as you can provide.

We are continuing to work on resolutions for all these issues for a future update.

Wom wijzigde deze reactie 03-05-2019 11:10 (127%)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nol_NL
Moet zeggen dat ik die tales nog behoorlijk pittig vind. Gisteravond een uurtje of 3 bezig geweest met hoofdstuk 1, waarbij het uiteindelijk fout ging. Konden we weer helemaal overnieuw beginnen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:22
Ik speel het nu sinds een aantal dagen. Had geen enkel benul dat er een grote update was geweest, dus toen ik op dag 2 na de galleons eens met een kleiner schip ging varen dacht ik eerst “oh deze hebben dan ook harpoenen”, maar blijkbaar hebben alle schepen dat met de update gekregen :+

Hoe dan ook, ik vind het een schitterend spel en gelijk ook weer ouderwets verslavend, dat heb ik toch al een tijdje niet meer meegemaakt. Leuke mix van klieren, lol trappen en toch ook samenwerken om samen de quests enzo te halen en ik heb het idee dat ik elke keer wel weer een paar avonturen beleef. Af en toe nog wel even puzzelen totdat je een beetje een crew hebt die elkaar verstaat en samen wil werken. Soms heb je ineens een joker ertussen die binnen 2 minuten je schip met schatkisten en al naar het kluisje van Davy Jones stuurt. :P Ik gebruik overigens geen mic op mijn Xbox, maar als je een leuke crew hebt sta ik er wel van te kijken hoe ver je nog kunt komen met de standaard chatberichten die je vanaf de Xbox. Met een beetje creativiteit kun je het gros wel duidelijk maken en anders kun je altijd nog een DM sturen.

Sluit me overigens wel aan bij @Nol_NL , het is regelmatig inderdaad best pittig! :)

Wouterkaas wijzigde deze reactie 05-05-2019 01:37 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rody
Solo sloep is redelijk drama. Continu harrassed door krakens en meg's.....Zelfs als je net weg vaart van de outpost om te starten.....

Een tip voor Tale 3. Als je 1 van de items kwijt raakt, moet je de quest opnieuw doen, maar moet je ook alle items opnieuw halen.

Ik was 1 key kwijt geraakt. Quest reset en alleen die key gehaald, kist geopend, carving eruit gehaald maar komt niet in je inventory terecht. Toen maar lekker gestopt met spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLfrenky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21-08 10:05
Argghh Maties!!
Wij spelen al een tijdje met ze 2-en (Bartgast en NLfrenky) en wij zouden het wel eens leuk vinden om op een grote boot te varen en om pirate schepen en eilanden aan te vallen.

Dus de vraag, is er een plek om vooraf te checken of er mensen zijn.
Een forum of een discord ofzo (ik heb nog niet een headset) waar we kunnen meeten.

Wij spelen op PC maar in het xbox eco-systeem heten wij Sapora en NLBartgast dus voeg ons toe aan je friendlist als je er 2 funny pirates bij wil

NLfrenky wijzigde deze reactie 06-05-2019 12:13 (6%)
Reden: Aanpassing ter verduidelijking dat ik op pc speel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derper
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10-10 19:18

Derper

Pirate Legend

Rody schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:10:
Solo sloep is redelijk drama. Continu harrassed door krakens en meg's.....Zelfs als je net weg vaart van de outpost om te starten.....

Een tip voor Tale 3. Als je 1 van de items kwijt raakt, moet je de quest opnieuw doen, maar moet je ook alle items opnieuw halen.

Ik was 1 key kwijt geraakt. Quest reset en alleen die key gehaald, kist geopend, carving eruit gehaald maar komt niet in je inventory terecht. Toen maar lekker gestopt met spelen.
Zelf heb ik heel veel solo sloop gedaan, was in het begin een stuk makkelijker dan nu. Er waren nog geen Megs en de kraken zag je nauwelijk. Ook skelleon waren er niet.
Maar om te zeggen dat ik harrassed wordt....niet echt. Het is meestal vrij makkelijk om een ander schip te pakken door wat gunpowder in te zetten.

En je tip geldt voor alle Tales, als je iets kwijt raakt....moet het opnieuw. Overigens moet je alle Tales 5 maal doen wil je alle commendations halen, ben zelf net aan de 2e run begonnen.

Try me.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kneusteun
NLfrenky schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:48:
Argghh Maties!!
Wij spelen al een tijdje met ze 2-en (Bartgast en NLfrenky) en wij zouden het wel eens leuk vinden om op een grote boot te varen en om pirate schepen en eilanden aan te vallen.

Dus de vraag, is er een plek om vooraf te checken of er mensen zijn.
Een forum of een discord ofzo (ik heb nog niet een headset) waar we kunnen meeten.

Op Xbox heet ik Sapora en Bartgast heet NLBartgast dus voeg ons toe aan je friendlist als je er 2 funny pirates bij wil
Ik zit zelf op pc, maar je mag me toevoegen. kneusteun is gamertag.
Heb het spel voornamelijk in mijn eentje gespeeld en moet zeggen dat dat snel saai wordt :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Als jullie willen ik zit in de nederlandse sot whats appgroep kan jullie toevoegen als jullie willen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 08-07 15:48
Klinkt goed gasten :)
PM maar ff met de groep ?

Barthelomeus#2737

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Derper
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10-10 19:18

Derper

Pirate Legend

Gisteravond paar Arena matches gedaan met Tweakers.
Een succes :)
1e 2e en 3e geworden in redelijk actie volle potjes.

Ik kom nog wel een paar keer op de discord kijken. Moeten we nog eens doen, het scheelt echt een hoop als je met 4 man speelt die knap met elkaar communiceren.

Try me.....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thorgrem
  • Niet online
Net voor het eerst een Arena match gedaan. 2e geworden met een random crew die best goed samenwerkte. Wel een actierijke spelmodus. Beviel me prima ter afwisseling.

Vandaag ook meerdere keren meegevaren met random crews en dat ging eigenlijk altijd prima. Op deze manier is het spel zeker een stuk leuker geworden als in het begin.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-10 10:35
gaat goed.. op 1 PC hier draait hij perfect. Op een andere PC crashed hij na 3 seconden zwart scherm

Drivers up to date
Windows up to date
reinstall gedaan

Google vol met dit probleem... maar oplossingen? :-( Helaas niet

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:40

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

corset schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:05:
gaat goed.. op 1 PC hier draait hij perfect. Op een andere PC crashed hij na 3 seconden zwart scherm

Drivers up to date
Windows up to date
reinstall gedaan

Google vol met dit probleem... maar oplossingen? :-( Helaas niet
exact hetzelfde issue sinds 1 week.. niet kunnen fixen voor alsnog (ook niet alle moeite gedaan)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• kneusteun
hier hetzelfde ook (alweer)
Vorige keer hielp een windows update, dit keer niet.....

Edit: ook mooi dat die hele waslijst aan fixes van de dev ook helemaal niks uithaalt

kneusteun wijzigde deze reactie 11-06-2019 18:00 (34%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit is echt super frustrerend gewoon. krijg het niet gefixt

• MickAngelo40
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 23-07 14:40
hier inderdaad hetzelfde.. start op.. krijg logo te zien en dan terug naar desktop.. al die fixes geprobeerd die op de sea of thieves support pagina staat maar niets werkt.. baal er stevig van.. net gloednieuwe super laptop.. :((((

• kneusteun
oke, nu een verse install van windows (eerst alle schijven leeg gegooid!) en wat denk je?

Nog steeds niks.
Vond de game steeds leuker worden na die grote update, maar dit is wel een gevalletje ik wil mijn geld terug.

• kneusteun
Starte vandaag pc op (geen updates of wat dan ook) en ineens werkt het weer?!?!

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Nol_NL
Gelukkig maar, want de game is inmiddels aardig compleet en er zit nog meer aan te komen. Zou jammer zijn als mensen moeten afhaken door technische problemen.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kneusteun schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 17:53:
Starte vandaag pc op (geen updates of wat dan ook) en ineens werkt het weer?!?!
bij mij nie

• Thorgrem
  • Niet online
Vandaag weer wat pech met random groepen. Mocht iemand ook zo af en toe casual spelen voeg me gerust toe: Thorgrem81

Wel de Rum 'n' Bass achievement gehaald...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben nu al 2 uur aan het chatten met zo'n gozer van Microsoft. Maar doen eigenlijk weinig. Ging die mee kijken.. opent hij het service scherm.. scrollt een paar keer heen en weer en daarna verbreekt die de verbinding zegt die dat mijn netwerkverbinding waarschijnlijk slecht is en weg valt.... wtf 100/100 glasvezel en 0 downtime gehad in weet ik veel hoe lang.... eens kijken wat ze nou gaan doen :/

3 uur inmiddels. Niet kunnen fixen. nou hebben ze me doorverwezen naar Rare support.. dit is echt helemaal uit de hand geëscaleerd...

geef het maar op denk ik en probeer het later wel weer een keer

Ricmaniac wijzigde deze reactie 17-06-2019 14:51 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
Ricmaniac schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:17:
Ik ben nu al 2 uur aan het chatten met zo'n gozer van Microsoft. Maar doen eigenlijk weinig. Ging die mee kijken.. opent hij het service scherm.. scrollt een paar keer heen en weer en daarna verbreekt die de verbinding zegt die dat mijn netwerkverbinding waarschijnlijk slecht is en weg valt.... wtf 100/100 glasvezel en 0 downtime gehad in weet ik veel hoe lang.... eens kijken wat ze nou gaan doen :/

3 uur inmiddels. Niet kunnen fixen. nou hebben ze me doorverwezen naar Rare support.. dit is echt helemaal uit de hand geëscaleerd...

geef het maar op denk ik en probeer het later wel weer een keer
Ik heb ook al die stappen van hun 3x gedaan en na 2 herstarts en reinstalls niks.
Ik dus geprobeerd om install op de verschillende ssd's testen en ook niets.

Uiteindelijk heel windhoos opnieuw erop en de schijven gewist offcourse en nog steeds niks, maar de dag erna dacht ik ik probeer het nog 1x en ineens starte hij weer op!!?!

Het kutte is dat ik nu net een nieuwe M.2 ssd binnen heb en nog moet plaatsen dus alle ssd's gaan er eerst uit en dan de boot op de M.2 om vervolgens de andere ssd's er weer in te gooien (ook weer wissen) en hopen dat het dan nog goed gaat....

Eerste game waar ik dit gezeik mee heb, wel ook de enigste game die via windows store is gekocht.

Edit: werkt nog steeds!!! Laadtijd is nu ook meteen verdwenen 👍

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit is echt bizar. met support nu al 8 dagenn ofzo dus niet uitgekomen. elke dag meerdere keren opnieuw gestart en deed niks

nu voor de 13e keer een herinstall en ineens doet de game het weer >_< durf niet af te sluiten nu XD

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Nol_NL
Dat gaat zeker een knallende gameplay opleveren ;)

• actionInvoke
  • Registratie: november 2005
  • Niet online
Thorgrem schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 20:18:
Vandaag weer wat pech met random groepen. Mocht iemand ook zo af en toe casual spelen voeg me gerust toe: Thorgrem81

Wel de Rum 'n' Bass achievement gehaald...
Mijn maat en ik spelen af en toe super casual. Hier en daar wat missies, een monstertje, een ghost ship en, wat andere schepen trollen. Xerx3s op xbl.

• MisterChaoSs
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 09:29

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Xbox One gekocht inclusief Gamepass en kreeg hem ook als copy er bij dus voor PC direct code ingevoerd.

Beta wel gespeeld, is de kwaliteit en content erg veel toegenomen of 'normaal'? Zie dat er redelijk wat updates zijn uitgebracht, maar brengen ze wat meer diepgang en minder hetzelfde blijven grinden dan in het begin of valt dat mee?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17:10
@MisterChaoSs onlangs gespeeld met een vriend via de gamepass maar het werd voor ons heel snel saai. Je doet telkens hetzelfde kunstje.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 12-08-2019 13:36 (3%)

• MisterChaoSs
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 09:29

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Piet_Piraat7 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:35:
@MisterChaoSs onlangs gespeeld met een vriend via de gamepass maar het werd voor ons heel snel saai. Je doet telkens hetzelfde kunstje.
Dus af en toe joinen en wat objectives doen is gewoon alsof je een potje Rocket League of CS:GO doet eigenlijk? Opzich niets mis mee natuurlijk, ga het in principe met mn vriendin spelen dus dat heeft een wat ander tempo :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Nol_NL
Ik speel ook meestal met een maat, maar ook wel solo. Eigenlijk is geen potje hetzelfde, mits je zelf besluit steeds hetzelfde te doen, maar volgens mij geeft de game je hierin voldoende vrijheid.

Nol_NL wijzigde deze reactie 14-08-2019 17:18 (52%)

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Nol_NL
En weer een nieuwe maand, dus nieuwe content update:

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11-10 19:05

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Zoooo ben ik de enige die de reaper chest aan het farmen is? Ik farm ze zodat ik voor 11 september de levels naar PL kan kopen.

GoldHoarder 36
Order of Souls 36
Merchant 36
----------------------------
42 Levels x30
-----------------------------
1260
------------------------------
84 Chests

Ik begon maandag met 20 Doubloons en ik zit nu op 775 Doubloons, wat een heerlijk systeem ik twijfel alleen enorm om mijn levels te kopen of de doubloons te houden voor de nieuwe black market aangezien ik denk dat we binnenkort minder makkelijk doubloons kunnen krijgen

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• Musical-Memoirs
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-09 10:08
Ik raad persoonlijk af levels te kopen. Door normaal te blijven spelen bereik je pirate legend rank toch wel. 'Pirate legend' zou ook moeten staan voor de ervaring die je hebt, maar ik zie nog regelmatig 'pirate legends' die nauwelijks weten hoe ze moeten spelen. Ik ga er vanuit dat ze die ranks gekocht hebben. Sommige die geen fantasie om nieuwe doelen te bedenken stoppen zelfs met spelen na het behalen van de titel.

Ik heb geen spijt dat ik me naar pirate legend toe gewerkt heb zonder doubloons te besteden. Ondanks dat ik dan een maand eerder de titel had kunnen hebben. Ik speel zelf bijna geen arena mode omdat in adventure meer te doen is. Ik heb daarom maar level 11 sea dogs. Ik zou die makkelijk in 1 klap op 50 kunnen gooien. Maar dan heb ik nog minder reden om de arena mode te doen.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

what the fuck? kan je tegenwoordig levels kopen? wat is dat nou weer voor onzin

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11-10 19:05

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Musical-Memoirs schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:45:
Ik raad persoonlijk af levels te kopen. Door normaal te blijven spelen bereik je pirate legend rank toch wel. 'Pirate legend' zou ook moeten staan voor de ervaring die je hebt, maar ik zie nog regelmatig 'pirate legends' die nauwelijks weten hoe ze moeten spelen. Ik ga er vanuit dat ze die ranks gekocht hebben. Sommige die geen fantasie om nieuwe doelen te bedenken stoppen zelfs met spelen na het behalen van de titel.

Ik heb geen spijt dat ik me naar pirate legend toe gewerkt heb zonder doubloons te besteden. Ondanks dat ik dan een maand eerder de titel had kunnen hebben. Ik speel zelf bijna geen arena mode omdat in adventure meer te doen is. Ik heb daarom maar level 11 sea dogs. Ik zou die makkelijk in 1 klap op 50 kunnen gooien. Maar dan heb ik nog minder reden om de arena mode te doen.
Ik snap je punt maar het is niet alsof ik mijn weg van 0- Pirate Legend koop. Ik heb de afgelopen weken flink gespeeld en ben nu 43-45-44. Ik heb 1500 Doubloons en op dit moment al een lekkere PVP ervaring. Ik snap je punt wel maar ik heb al genoeg uren in de game zitten om niet een domme PL genoemd te worden.

Verder hoop ik dat ze straks die Sloop Arena toevoegen dan ben ik niet meer uit de arena weg te denken :) Ik probeer nog even mijn levels iets te verhogen dat ik nog doubloons in de zak hou maar ben er nu wel aan toe

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Nol_NL
Microtransacties incoming, al ontstijgt het de naam micro inmiddels wel een beetje ;) 1000 Ancient Coins wordt ongeveer 10 Euro...

Nol_NL wijzigde deze reactie 09-09-2019 23:26 (10%)

• Musical-Memoirs
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-09 10:08
Gelukkig kan je de premium currency ook krijgen door gewoon te spelen. Al denk ik extreem zeldzaam.
Maar zelf gun ik Rare mijn geld voor het maken van mijn favoriete game. Dus een paar tientjes gun ik ze van harte.

Sloop arena zit ik ook hard op te wachten. Ik heb maar 1 vriend die ongeveer in mijn pvp niveau zit en echt goed samenwerkt. Dus we kunnen niet een galleon vullen zonder frustraties. Maar een sloop zonder problemen. Al zal ik nog altijd meer adventure mode spelen.

Musical-Memoirs wijzigde deze reactie 10-09-2019 10:45 (38%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Nol_NL
Ik heb er inmiddels ook zoveel uur inzitten, ik gun ze ook nog wel wat centjes. Daarvan moeten ze natuurlijk wel, nog meer nieuwe content maken ;) Mezelf kennende wil ik iedere maand die shipskin hebben.

Nieuwe content is nu online:

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10-10 16:11
Ik ben van plan om ook samen met vrienden Sea of Thieves aan te schaffen.
Word het nog veel gespeeld? Volle servers? Ben dit topic een beetje aan het doorlezen en zie dat er in het afgelopen jaar redelijk wat is gebeurd en inmiddels veel content is?

In november gaan we met wat jongens lannen, lijkt me ideale game met een potje bier! :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lowskilled-ftw schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:30:
Ik ben van plan om ook samen met vrienden Sea of Thieves aan te schaffen.
Word het nog veel gespeeld? Volle servers? Ben dit topic een beetje aan het doorlezen en zie dat er in het afgelopen jaar redelijk wat is gebeurd en inmiddels veel content is?

In november gaan we met wat jongens lannen, lijkt me ideale game met een potje bier! :)
Voor een gamefeestje met je maten is dit idd een hele toffe game! want je kan ook zo een paar uur zoet zijn zonder dat je het door heb.

Er is inderdaad heeel veel content bijgekomen sinds de game uit kwam. in het begin werd het voor velen snel saai. Volle servers is relatief. Van mij mogen ze meer spelers op 1 server knallen dan dat ze nu doen maar er zijn genoeg mensen die nog spelen ja.

• rudyman85
Nol_NL schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:19:
Ik heb er inmiddels ook zoveel uur inzitten, ik gun ze ook nog wel wat centjes. Daarvan moeten ze natuurlijk wel, nog meer nieuwe content maken ;) Mezelf kennende wil ik iedere maand die shipskin hebben.

Nieuwe content is nu online:

[YouTube: Official Sea of Thieves Content Update: Smuggler's Fortune]
Top die update, maar ik mis progressie voor een pirate legend. Die Athena's (grinden) is niet echt meer interessant meer, daarna ben ik wat afgehaakt ondanks dat ze nu ook adventures en The Arena in het spel hebben toegevoegd. Eigenlijk zou er een status na pirate legend moeten zijn met veel meer uitdagingen.

p.s. het luisteren naar de community heeft RARE wel bewezen de afgelopen tijd _/-\o_ wat is er veel toegevoegd!

rudyman85 wijzigde deze reactie 12-09-2019 13:14 (8%)

• Nol_NL
Is denk ik ook een beetje hoe je er in steekt. Ik ben alleen maar met Pirate Legend bezig geweest toen ik door had dat je exclusieve items kreeg bij year 1. Werden lange nachten, maar uiteindelijk toch gehaald, buit viel uiteindelijk wat tegen ;) Nu probeer ik die maandelijkse items te halen. Athena's doe ik zo nu en dan, zit geen tijdsdruk op.
Ik merk vaak wel dat ik confrontaties steeds meer uit de weg wil gaan, omdat ik die missies zo snel mogelijk wil halen. In de Tall Tale moet ik nog 2 hoofdstukken. Ik las wel dat ze bezig zijn met nieuwe gameplay, speciaal voor Legends. Waar zat je zelf aan te denken ? Levelen naar 75 of 100 ? Of is dat te makkelijk ?

• lowskilled-ftw
Van het weekend ook Sea of Thieves gekocht.
Eerste indruk is inderdaad dat er veel veranderd is vergeleken met release van het spel, echter zonder party heb ik er tot op heden nog niet veel fun aan gehad. Je 'mede piraten' doen allemaal maar wat en als je pech hebt zit er eentje in je team die elke 5 seconden het anker laat zakken.
Als je dit met een vast groepje doet zal het zeer waarschijnlijk een stuk leuker zijn..

Ook moet ik effe wennen aan alle knoppen wat, wat doet..

• kneusteun
lowskilled-ftw schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:34:
Eerste indruk is inderdaad dat er veel veranderd is vergeleken met release van het spel, echter zonder party heb ik er tot op heden nog niet veel fun aan gehad. Je 'mede piraten' doen allemaal maar wat en als je pech hebt zit er eentje in je team die elke 5 seconden het anker laat zakken.
Als je dit met een vast groepje doet zal het zeer waarschijnlijk een stuk leuker zijn..

Zorg dat je bij wat mensen in zit die ook hun mic gebruiken.
Dan is mijn ervaring dat het vaak snel leuker gaat zijn en dat je daadwerkelijk dingen gaat doen.

• rudyman85
Nol_NL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:27:
Waar zat je zelf aan te denken ? Levelen naar 75 of 100 ? Of is dat te makkelijk ?
Lastig om te zeggen, wanneer is het een goede reden om als Legend door te spelen? Zowieos de Tall tales uitbreiden. Tall tales is trouwens wel een erg leuke toevoeging en fijn dat ze gaan uitbreiden!

Om SOT weer op te pakken als Legend zijnde mogen er grotere schatten (andere kisten dan eerder, onder water, in grotten, met moeilijkere eindbasen) gevonden worden (afwisseling en uitdaging), als je Legend bent ben je wel klaar met het grinden van de huidige kisten, planten, kippen etc. En als beloning inderdaad levelen zodat je je wapens/gear/schip zou kunnen uitbreiden b.v. Ik denk dat ik dan weer sneller zou gaan aanschuiven.

Je progressie moet er toe doen, dat gevoel heb ik nu niet als legend. Verder blijft het leuk met vrienden spelen inderdaad.

rudyman85 wijzigde deze reactie 16-09-2019 09:41 (7%)

• lowskilled-ftw
kneusteun schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:32:
[...]

Zorg dat je bij wat mensen in zit die ook hun mic gebruiken.
Dan is mijn ervaring dat het vaak snel leuker gaat zijn en dat je daadwerkelijk dingen gaat doen.
Hebben jullie een Discord server of vaste Teamspeak server? Of gewoon puur op geluk hopen dat je fijne piraten bij je hebt?
Ga het deze week weer is proberen. Hopelijk dit keer dat* inderdaad met teammaatjes die wel de mic gebruiken.

• Coldbullet

Coldbullet

lowskilled-ftw schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:34:

Ik zit op whats app met sea of thueves NL groep ik kan je toevoegen.. pb me maar

• kneusteun
er is/was een discord

• hoi3344
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09-10 14:58
Er IS een discord. Ik weet niet of ik hem hier mag linken, maar google het volgende: "Sea of Thieves NL". Je 1e hit zal een thread zijn op het officiele SoT forum, hier staat de uitnodiging voor SoT NL discord.

Ik speel momenteel actief met mijn vriendin en spelen vaak nog met een maat. PB me anders even, dan wisselen we XBOX gegevens uit (wij spelen wel op PC) . Voorwaarde voor mij is wel dat je wat ouder bent (18+), want een te groot leeftijdverschil roept vaak irritaties op tijdens het spelen :P

• Nol_NL
Ik vind Smugglers Fortune een beetje tegenvallen. Ik hoop dat de Halloween content , Fort of the Damned de 16e weer wat beter wordt. En het wordt wel tijd voor sloops in de Arena.
Wel afgelopen week eindelijk Shores of Gold kunnen afronden. Toffe ervaring d:)b
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True