Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Introductie

Hoewel op de E3 in 2015 de game al kort werd geïntroduceerd, was het op de E3 van 2016 dat het grote publiek bekend werd met Sea of Thieves. Door middel van speelbare demo's kon men een beknopte indruk krijgen van deze game, aangevuld met nieuw beeldmateriaal via een trailer.

In deze game draait alles om piraten. In een volledig open wereld zul je alleen of met anderen diverse quests spelen die zich zowel op zee als op land zullen afspelen. Ga op zoek naar die verborgen schatten, voer epische zeeslagen tegen andere piratengroepen of kom oog in oog te staan met mythische zeemonsters uit al die sterke verhalen. De invulling van hoe jij het piratenleven invult ligt volledig in eigen hand.

Releasedatum, beta en platform

Zet 20 maart 2018 in je agenda, dan is de aangekondigde release van Sea of Thieves!

Een precieze releasedatum is nog niet bekend. De eerder bekende informatie spreekt over februari 2017, maar dit lijkt nog niet officieel bevestigd. Er is eerder al vertraging geweest, dus waarschijnlijk zal het eerder ergens deze zomer of later worden[/s]. Wel is het bekend dat Sea of Thieves voor zowel de Xbox One als Windows 10 zal uitkomen via het Play Anywhere principe, zodat je met één enkele aanschaf zowel op je Xbox als op je PC kunt spelen.

Over de system requirements van de PC-versie is nog niets bekend op dit moment.

Er is op dit moment wel een speelbare alpha-versie voor insiders. Inschrijven kan via https://www.seaofthieves.com/sign-up, waarbij lang niet iedereen een uitnodiging krijgt overigens. Wel komen er regelmatig nieuwe invites vrij, dus inschrijven heeft zeker nut. De alpha wordt gekoppeld aan je Xbox Live account. Later zal er ook een publieke beta verschijnen, maar daar is op dit moment nog weinig over bekend.

Features
  • Wees onderdeel van een shared-world game. Geen standaard MMO maar meer zoals dit werkt in Destiny of Division Dark Zero. Spelen in Co-op kan, maar is niet verplicht.
  • Creëer een crew waarmee je samen raids en quests kunt doen. De grootte van een crew kan verschillen.
  • Zoals het een piraat betaamt kun je muziek maken en dronken worden. Dit laatste heeft wel invloed op de controls.
  • Elke speler kan een andere rol op zich nemen. Zo heeft men op een schip een bepaalde taak waarbij samenwerking belangrijk kan zijn. Met twee man een anker hijsen gaat sneller dan alleen, maar ook het met emmers water uit de boot gooien kan nuttig zijn.
  • Gevechten zowel op land als op zee. Trek je zwaard om een ander schip te enteren of vuur zoveel mogelijk kanonskogels af als je kunt.
  • De wind speelt op zee een grote rol. Op open zee is het van belang om je route goed te plannen.
  • Het water is ook van invloed op je schepen. Naast dat het er fraai uitziet is het doel om dit zo realistisch mogelijk te maken.
  • Er zullen eindbazen in de game te vinden zijn. Bereid je dus voor op gevechten met monsters uit de vele zeemansverhalen.
  • In de final game is er naast de open wereld ook een structuur met missies terug te vinden.
  • Karakters en schepen kunnen ge-upgrade en uitgebreid worden. Dit zal ook van invloed zijn op de functionaliteit.
  • Cross-platform multiplayer tussen de Xbox en de PC-versie.
  • Draait op Unreal Engine 4.

Gameplay

Onderstaand de trailer die op de E3 vertoond werd. Op het einde vind je hier een stukje gameplay waarin het samenwerken terug komt. Daaronder een video met voorbeeld van gameplay opgenomen op de Gamescon. Deze geven een goed beeld van de vroege versie van deze game.

De ontwikkelaar

De studio achter deze titel is Rare. Een bekende ontwikkelstudio ooit gekocht door Microsoft die echter de laatste tijd niet veel van zich heeft laten horen. Een aantal Kinect games met daarbij een verzamelbox met een aantal grote titels van hun zijn de laatste wapenfeiten.

Om een indruk te geven van de keuzes die de ontwikkelaar maakt hebben ze een serie video's op hun Youtube-kanaal gezet. Deze geven een leuk kijkje in de gedachtegang achter de game en laten daarnaast ook telkens wat andere features zien. Kijken is meemaken, dus klik hier op de link voor de playlist van die video's: YouTube: Sea of Thieves

Het wel en wee van Rare kun je uiteraard ook volgen via hun twitter-account: https://twitter.com/RareLtd. Sea of Thieves heeft daarnaast een eigen account: https://twitter.com/SeaOfThieves

Screenshots

Bewegend beeld zegt altijd meer, maar hier onder een aantal screenshots uitgegeven door Rare zelf. Deze zijn afkomstig uit de gameplay trailer.

FAQ

Hieronder de officiele FAQ zoals de geplaatst is door Rare zelf naar aanleiding van de presentatie op de E3. Dit geeft wat extra informatie over hoe het spel precies in elkaar steekt.

Q: What kind of game is Sea of Thieves?
A: Sea of Thieves is a shared-world adventure game (or “SWAG,” as we’re fond of calling it here in the office). It’s a multiplayer game with crew co-operation at its core, and our ambition is to let players be the kind of pirates they want to be. Whether you’d like to hunt for legendary treasures, sail to the furthest island in the distance or hunt down rival crews, our ambition is to build a game that lets you pursue whichever adventure your salty heart desires.

Q: When is the game coming out?
A: We have not announced a release date for Sea of Thieves. Right now our focus is on getting the game into players hands in the form of a limited closed beta.

Q: Will there be a beta?
A: Yes! We’re keen to get the game into players’ hands so that we can receive feedback about the game as soon as possible. To quote Design Director and Rare veteran Gregg Mayles from his interview with Metro: “We want to release a beta as soon as we can, but not a one-week-before-release beta, a proper beta where we can start observing how people play, and get their feedback.”

Q: How do I get into the beta?
A: We don’t have specific details on how to get into the beta just yet, but the best thing you can do for now is make sure you’re following the game on Twitter and Facebook, and that you’re subscribed for updates on our website. We’ll have more details to share about the beta through these channels as they become available!

Q: Can I play the game alone?
A: In an interview with VentureBeat, Lead Designer Mike Chapman detailed our thoughts regarding single-player adventuring for the final game. “We want to allow people to be the pirate they want to be. If you want to be the solitary pirate who sails around on a small, one-man ship, we want to allow you to do that... We’re trying to build [a] co-operative adventure game, but we don’t want to limit what players can do for people who want to get lost in the world. That’s just as valid.”

Q: How many people can be in a crew?
A: On the E3 show floor, we demoed a build of the game that featured three five-person crews. However, in an interview with IGN, Gregg Mayles did say that a “crew limit” has yet to be determined by the team.

Q: Who are the players in your E3 Gameplay Trailer?
A: Not actors, not YouTube or Twitch celebrities, but genuine Rare fans and winners of our Play It First contest, who we invited to Rare HQ ahead of E3 to play the game for the first time. After seeing their infectious joy in those first play sessions we felt there was no better way to demo Sea of Thieves’ gameplay to the world!

Q: What kind of things can I do in the game?
A: We’ve received countless questions about what else can be done in the game, covering everything from quests and exploration to melee and gun combat! Right now we don’t have any more details to share beyond what’s in the E3 demo, but we are looking forward to telling everyone more about the full Sea of Thieves experience over the coming weeks and months. Make sure you’re signed up to our channels to learn more about the game as we set sail for adventure!

Q: Will I be able to customise my pirate/ship?
A: Yes, customisation will be available for pirates and their ships. To quote Lead Designer Mike Chapman in a Twitch interview with Xbox: “When you think about pirates and the way pirates peacock, they have these cool outfits and […] their ship is an extension of their character – that will be an important part of the game.” More details about customisation will be available in the future.

Q: Will Sea of Thieves support split-screen?
A: Split-screen will not be supported. However, co-operative social play is at the heart of the Sea of Thieves online experience.

Q: Will melee combat be included in the game?
A: Yes, melee combat will be part of Sea of Thieves! We'll share more details on this in the coming months.

Q: Will Sea of Thieves be free-to-play?
A: Sea of Thieves will not be free-to-play, but more information on pricing and release plans will be shared in the future.

Links

[Voor 140% gewijzigd door Wom op 08-12-2017 09:16]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:03
In deze video zien we ook weer nieuwe omgevingen en leuke weetjes van Sea of Thieves.

Ik vraag me af wanneer ze de eerste alpha voor PC gamers zullen starten.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Tijgertje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:20
@PSPfreaky voor op de PC.

Specs: http://specs.tweak.to/18519 - PUBG: Tijgertje

• PSPfreaky
@Nerbarn De PC alpha staat gepland voor 6 mei.

Dat was het doel van mijn vraag ;) Het gerucht gaat rond dat ze woensdag of donderdag de mails gaan verzenden naar de gelukkige mensen. Ook wordt er verwacht dat ze net als op de Xbox One beginnen met kleine waves aan spelers (denk aan 1000 PC gamers).

Dus de kans dat je bij de gelukkige mensen hoort is vrij klein ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
Gisteren zijn er beelden gelekt van een speelsessie op de Xbox One, maar liefs 1,5 uur lang (hij staat op YouTube, maar wordt mogelijk asap verwijderd)! Ook al gebeurt er naast het zoeken van schatten en het verkopen daarvan niks vond ik het toch erg leuk om naar die gameplay te kijken. Ook al was ik een kijker, je voelde gewoon de vrijheid in de game.

De eerste alpha voor de PC komt later deze maand. Er zullen 1000 spelers worden uitgenodigd die aan de slag mogen als piraatje.

Rare heeft ook nog een interview gehad met Phil Spencer, Head of Xbox. Misschien niet zo interessant om te zien, maar ik plaats hem gewoon.

[Voor 4% gewijzigd door PSPfreaky op 08-05-2017 00:50]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• PSPfreaky
Vanavond was de E3 persconferentie van Microsoft met nieuwe Sea of Thieves beelden.
  • Er zijn andere soorten quests (teksten op schatkaarten in plaats van een eiland).
  • Ship customization was al deels te zien. Schepen hadden verschillende logo's op hun zeilen.
  • Skeletten vallen in stukjes op de grond in plaats van dat ze in 'rook' opgaan.
  • Haaien waren te zien in de persconferentie + Sea of Thieves livestream. Ze vormen nu ook echt een bedreiging.
  • We zagen wrakken in het water waar ook schatten liggen.
  • Het kan ook flink stormen op zee (wind, regen, onweer).
  • Op sommige eilanden kan je ook enorme grotten vinden.
  • Misschien wel het vetste: je kan je teamgenoten lanceren / afvuren met de kanonnen. Een nieuwe manier om andere schepen te enteren!
En misschien het belangrijkste... Sea of Thieves komt 'Early 2018' uit!

[Voor 5% gewijzigd door PSPfreaky op 12-06-2017 02:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12:55
Sea of Thieves komt inderdaad voor Xbox en PC uit. Er is zelfs cross play mogelijk tussen PC en Xbox.

• Marshalty
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 08:00
heujjj invite gekregen afgelopen week, spel al gedownload.

In de mail staat dat het te spelen is van 13 tm 16 oktober, echter lees ik op reddit dat de alpha pas op zaterdag om 15.00 van start gaat en maar 24 uur zal duren..

iemand enig idee wanneer de alpha nu werkelijk live gaat ?

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20-07 15:59
Whoei! Ik mag vanaf vandaag mee doen aan de Alpha van 14-20 dec :)

Volg de game al een tijd, maar op de een of andere manier was het mij ontschoten dat je voor insider aan moest melden.. Vandaar nu voor het eerst de mogelijkheid voor de Alpha. Ben heel benieuwd! :)

• dario2332
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11-05 01:22
zeker ik ook alleen hebben jullie ook dat als je in fullscreen zit dat je muis steeds bij je taakbalk uit de game gaat

• Laurensius88
Tormbo schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:26:
[...]

Klopt, ik hoop ook dat dit enkel een pre-order prijs is, waar je dus ook betaalt voor het early-access aspect.
Ja daar had ik ook aan zitten denken. Dat hoop ik inderdaad!
Mwoah, ik gok dat de wereld wel zo blijft, misschien dat er nog wat gerandomized wordt zo nu en dan. Bedenk je wel dat het geen MMO is maar dat er maar een beperkt aantal crews per server actief zal zijn.
Hmm, ja dat is waar. Ik heb nog wel een beetje een WoW gevoel hierbij, maar dat is het inderdaad niet.
Al had ik nu tijdens de Alpha al een paar keer dat ik het eiland al wel gezien had en vooral met het schatgraven dat je gelijk door had waar je moest zijn. Dat is aan de ene kant wel handig, aan de andere kant verliest het dan wel snel de charme van het ontdekken.
Same here, co-op maakt het zoveel leuker.
Let's team-up! :+

• Tormbo
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 29-05 19:02

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Laurensius88 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:29:
[...]

Ja daar had ik ook aan zitten denken. Dat hoop ik inderdaad!

[...]

Hmm, ja dat is waar. Ik heb nog wel een beetje een WoW gevoel hierbij, maar dat is het inderdaad niet.
Al had ik nu tijdens de Alpha al een paar keer dat ik het eiland al wel gezien had en vooral met het schatgraven dat je gelijk door had waar je moest zijn. Dat is aan de ene kant wel handig, aan de andere kant verliest het dan wel snel de charme van het ontdekken.

[...]

Let's team-up! :+
Sure, volgende sessie :) Ben nu aan het *kuch* werk :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• PSPfreaky
Wom schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:11:
Releasedate: 20 Maart.

Laatste focus ligt vooral op de Single Player schijnbaar. Erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, omdat je nu vooral party play te zien hebt gekregen. :)
Er komt geen singleplayer in Sea of Thieves ;)

@Tormbo De wereld is laatst nog lichtjes veranderd met een nieuwe outpost in het zuid-oosten. Dus het kan nog zijn dat de map in de toekomst wordt aangepast. Daarnaast is de Technical Alpha nu ook echt ten einde. De beta volgt ergens in 2018. https://www.seaofthieves....ye-to-the-technical-alpha

Ik heb de alpha sinds september 2017 gespeeld en je merkt dat er wel gewerkt wordt aan de game, maar de nieuwe features kwamen vrij langzaam naar de alpha's. Na 2 weken na mijn invite werd ik ook nog eens gepromoveerd naar Pioneer, zodat ik naast de normale play sessions ook de play sessions voor Pioneers kon spelen (lees 2 sessies per week).

Ik was deze dagen ook al een beetje bezig met het zoeken naar Nederlandse Sea of Thieves spelers. Een Discord server wordt op dit moment aan gewerkt.

Ik hoop dat we dit krijgen met de beta:

[Voor 7% gewijzigd door PSPfreaky op 20-12-2017 18:44]

324936

Ik heb hem ge pre-ordered. Ziet er fenomenaal goed uit. Dit spel kan echt een topper worden. Ze moeten gewoon blijven content maken. En dit liefst zonder shop/micro-transacties. €69,99 is nu ook redelijk veel voor een Windows 10 titel. (ok, console-mensen zijn dit gewoon om te betalen)

EDIT: Dit is de laatste developer gameplay:

Het duurt een uur lang. Zalig om meerdere features eens in actie te zien! :)

[Voor 55% gewijzigd door 324936 op 24-12-2017 14:28]

• PSPfreaky
@Lode Het betreft een video van voor de laatste update die is verschenen, maar erg leuk om nog eens te bekijken! Heb je deze video toevallig al gezien?

• Xm0ur3r
  • Laatst online: 20-07 17:29

Xm0ur3r

Hoofd Automatisering

Is er al een discord server?
Ik heb het gespeeld met een vriend en was helemaal verslaafd, maar zou het ook graag met meerdere mensen willen spelen om de galjoen te proberen en uiteraard voor de gezelligheid!

Als er nog geen server is dan maak ik die wel even aan.

@rudyman85 Ik hoop meer progressie, mogelijkheden tot levelen van jezelf of schip. Vond het nu een beetje tegenvallen wat je met je geld kon doen.

• PSPfreaky
324936 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:15:
[...]

Ik zie ook dat je een deftige PC hebt. Waarschijnlijk draaide het daar wel vlotjes op?

Heb hier een laptop met i7-6700K en GTX960M en ik hoop het toch ook deftig te kunnen draaien.
Ik heb hier een Intel i5 4210U dual core processor met 8GB RAM en een Nvidia GeForce GT840. Ik draai de game op 720p met 60fps.

@Laurensius88 Jep, ik ben bezig met een Discord server. Ik ga zaterdag even alles goed instellen en dan ga ik mensen inviten. Edit: https://discord.gg/5Y73HHA

@MaXeRs Aangezien het een Microsoft game is verwacht ik niet dat de game voor veel goedkoper te koop is. Ik weet wel dat je via de Microsoft Store van andere landen de game goedkoper kan krijgen. Illegaal is het niet, maar of het 100% veilig is durf ik niet te zeggen. https://xbox-store-checke...a-of-Thieves/9mvq2j7bxzjd

• PSPfreaky
Een maat en ik hadden vanavond echt een heerlijke sessie! We zaten op het kleine schip en we hadden misschien wel 6-8 kisten en ongeveer 2 skulls aan boord. Toen we bij de outpost aankwamen zagen we 2 andere kleine schepen varen. Wat we toen niet wisten was dat die 2 schepen samenwerkten, dus ze kwamen beide achter ons aan.

Met genoeg ballen aan boord dachten we ze goed af te zijn, maar dit lukte ons niet. Dus we gingen over op andere manieren. Omdat er een schip op 50-100 meter achter ons zat, sprong ik eruit om hun schip te kunnen beklimmen. Nadat ik de crew had gedood gooide ik het anker uit en kwam dat schip tot stilstand.

Na een tijdje zaten ze weer achter ons en besloten we een combi te doen van enteren en kanonnen in hun schepen te pompen. Zonder doden aan onze kant hebben we beide schepen kunnen laten zinken :D

Na een tijdje kwamen ze weer tevoorschijn, maar dan wordt het verhaal wat erg lang :P De volledige buit (+ 2 gestolen kisten die we daarna nog hebben kunnen stelen) hebben we tenminste kunnen afleveren bij een outpost ;)

[Voor 6% gewijzigd door PSPfreaky op 13-01-2018 14:07]

• PuckStar
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 01-07 23:21
toos87 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:09:
Is er nog de mogelijkheid om de beta te spelen zonder te pre orderen? Ik wil dit spel wel eens proberen.
Naar mijn weten is dat niet mogelijk tenzij je ook al een alpha invite had.

[My Home Automations]

• Xm0ur3r
  • Laatst online: 20-07 17:29

Xm0ur3r

Hoofd Automatisering

Korkss schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:52:
Kan ik dit ook op pc spelen als ik de xbox variant koop en andersom? Met Halo Wars kon dit wel.
Ik begreep van wel, https://www.seaofthieves.com/news/closed-beta-play-anywhere
Jump Between Devices During Our Closed Beta With Xbox Play Anywhere
Jup!

@Laurensius88 @PSPfreaky
Gister inderdaad erg bijzonder goed potje gehad ja, gok dat we op een killstreak van 6 tot 8 schepen zaten.
We waren ook bijzonder goed op elkaar ingespeeld, 1x bijna gezonken (water stond tot dek) maar verder waren we echt lekker bezig.
Dat maakt een spel als dit bijzonder goed, je bent echt op elkaar aangewezen en de focus ligt ook echt op skill en het schip.

Zoals de meesten echter aangeven mis ik nog wel progressie en content, ik ga het spel dan ook niet preorderen.

Mochten er nog mensen zin hebben om te spelen, ik ben beschikbaar tot 5 uur!

@MisterChaoSs Ik zit op discord!
Korkss schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:52:
Kan ik dit ook op pc spelen als ik de xbox variant koop en andersom? Met Halo Wars kon dit wel.
Yup, deze titel is Play Anywhere :)

• Homme
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22-06 16:18
Tot nu toe al uren plezier gehad met SoT met m'n vaste gaming-crew.

Alleen:
Ik hoop dat Rare nog iets uit z'n hoed tovert qua content. De wereld is leeg, de quests zijn afgezaagd na 3 quests...

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dit is toch gewoon goud:

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is dit een super dik spel zeg! wat een plezier heb ik hier mee samen met een maat van mij.

Net rank 10 bereikt met die gold hoarders.
Nieuwe missie gekocht wat dus veel duurder was.. Kregen we gewoon 3 raadsels en 2 mappen met meerdere kisten op beide mappen. echt een geweldig avontuur :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 11:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Paar dagen wat uurtjes gespeeld en wilde even wat Pro's en Cons delen:

Pro's:
- Awesome teamplay, maar ook gewoon echt. Samen zeilen, aanvallen en random acties (explosive barrels anyone) en de battles zijn echt fantastisch, voornamelijk in storm
- Graphics, lekker cartoonish, maar zeker mooi. Nog nooit zulke mooie wateranimaties gezien!
- Het zeilen voelt als zeilen, gebruik de wind, draai zeilen, omhoog of omlaag en gebruik je anker voor Pirates of the Caribbean moves :D
- Goede balance in supplies, verzamelen ervan en voorkomen dat je schip zinkt als je geraakt bent.

Cons:
- Mis wat actie, 4 schepen voor een dergelijke wereld voelt leeg
- Entermogelijkheden, alleen als je er naast vaart/ligt is dit mogelijk, misschien komt dit nog in de volle game.
- Uitdaging/variatie/progressie, meest voorkomende kritiek, ik mis dit ook zoals je eigen schip upgraden en indelen, betere zeilen en dergelijke dingen.
- Schatzoeken heb je na een paar keer wel gezien.

Hopelijk weet de volledige game veeeel toe te voegen, ze zeggen dat de beta 20% is dus ik ben benieuwd. Als ze die prijs niet zo belachelijk hoog leggen (70 euro, voelen ze zich wel goed daar?) dan koop ik hem misschien nog, maar preorder bij lange na niet.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 11:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

rudyman85 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:22:
[...]
20 %? Ben benieuwd wat er komen gaat ! Wapen en ship upgrades b.v. Heb je een bron of staat dat in de forums op de officiële website? :+
Nu op kantoor, maar kwam in een video van de studio +- 1 maand geleden kort voorbij zo uit het blote hoofd

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• 8GUS
  • Laatst online: 08-04 22:32

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Laurensius88 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Ik snap je punt, maar wellicht beetje voorbarig gezien de status (Beta).
Dit is precies wat ik als tegen argument gebruikte. Als er een open beta gehouden wordt dan is de game wel zo'n beetje af hoor. De core gameplay moet wel heel duidelijk zijn. En als het is wat het nu is (buiten zogenaamd meer content in de full game hebben) dan wordt het niet veel.

Laten we wel wezen. Meer content wil niet zeggen dat het een diepere/uitgebreidere game is. Kan ook zomaar meer van hetzelfde zijn. Nogmaals, ik hoop dat ze me verrassen, maar vrees van niet.

Bricks In Motion

Benieuwd wat er na de beta allemaal aan content bij komt? Dit artikel zou iets meer info moeten verschaffen (kan spoilers bevatten!)

http://www.gamesradar.com...utm_campaign=buffer-oxmtw

• PSPfreaky
Ik had gisteravond nog een leuke sessie met iemand. We zaten op het kleine schip en bij een eiland zagen we een ander klein schip liggen. We zagen er niemand rondlopen in de buurt, dus we gingen aan boord van het schip en we stolen hun cannon balls (kan altijd nog van pas komen) en hun kisten. Eenmaal terug aan boord van ons eigen schip zagen we twee spelers op het eiland staan en begon het sniper gevecht.

Niemand kon het gevecht winnen en we probeerden snel het anker omhoog te halen en de zeilen te laten zakken om met de winst vandoor te gaan. Het andere schip zette de achtervolging in die uiteindelijk 50-70 minuten heeft geduurd. Uiteindelijk gaven ze op en hebben we de kisten kunnen afleveren. En dit alleen voor 2 normale kisten en een rare chest.

• PSPfreaky
Tormbo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:44:
[...]
En dit is dus precies wat het spel zo geweldig maakt imo. Je weet nooit wie of wat je gaat tegenkomen en tegen dit multiplayer/make your own adventure stuk kan geen hoeveelheid content of progression system op als je het mij vraagt.
Je kan ook doen wat je wil. Als een ander schip je achtervolgt kan je vluchten, maar ook proberen om aan boord te klimmen en bijvoorbeeld het anker te laten zakken en de crew te vermoorden. Of je pakt een explosive barrel en probeer je hun schip op te blazen.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 10:15
Game lijkt mij erg leuk maar 69,99 voor de pc versie is mij wat te hoog.

• Johnnnygoud
  • Laatst online: 13:11
Opzich grappige cijfers voor een beta.
Ben echt benieuwd na de full game, beta speelde lekker weg.
Hoop alleen dat er wel meer "leven" in de wereld zit.
Heb hem al gekocht in de windows store dus 20 maart maar eens verder spelen.

http://cdn2.pu.nl/media/marvin/seae_of_thieves_infographic.jpg

[Voor 14% gewijzigd door Johnnnygoud op 05-02-2018 18:50]

• Laurensius88
Hmm, krijg wel steeds meer de neiging om hem te pre-orderen.. Gelukkig is de maand nog lang tov mijn salaris :+

• PSPfreaky
Vanaf dinsdag 13 februari kunnen we artikelen verwachten over Sea of Thieves, want dan gaat de embargo voor de pers eraf. PC Gamer was iets te vroeg met het plaatsen van een artikel... Het artikel is inmiddels offline gehaald, maar het belooft veel goeds!

https://www.pcgamer.com/s...-rares-plans-post-launch/
Pirate legend status is your overarching goal in Sea of Thieves. Rare has alluded to this before in one of the game's countless community videos—it's unlocked by building your reputation with the game's three trading companies, as well by proving yourself to other NPCs who will populate the game's world at launch.
Ook nog wat leuks over de kraken
The tentacle can pick you up and throw you, it can dunk you into the water and drown you. It can slam you against the water's surface by these tentacles that can wrap multiple ships at the same time. What it does is a reflection of what type of ship it is, how many ships are around at that time. This thing is designed to be replayable. You could be the one that saves a bunch of ships from the kraken by getting it to flee, or you could be the one who comes along afterwards, and pick up the chests from the wreckage after it's sunk two ships. Point is, it's going to play differently each time.

Edit 13-02-2018 10:52uur

Andere artikelen
Sea Of Thieves hands-on preview – Rare reinvent online co-op
Why Sea Of Thieves does not have loot boxes – Rare interview with exec producer Joe Neate
Sea Of Thieves end game revealed – Rare interview with lead designer Mike Chapman
The Sea of Thieves endgame sounds super cool
Sea of Thieves: How It Starts, What You're Aiming For, and Kraken Attacks

Dit hebben we eerder ook nog niet gezien!
http://images.eurogamer.n...__Don_t_tell_anyone__.gif

There's no intent to charge for the content updates – there's no season pass, there are no DLC packs, that stuff will be delivered for free.
Bron: Sea of Thieves and the future: Ditching loot crates for pirate pet pals, DLC plans, and more

[Voor 130% gewijzigd door PSPfreaky op 14-02-2018 17:11]

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09:36
Laurensius88 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:22:
Hmm, krijg wel steeds meer de neiging om hem te pre-orderen.. Gelukkig is de maand nog lang tov mijn salaris :+
Of je probeert hem eerst uit met Gamepass (die je volgens mij 2 weken gratis kunt uitproberen). Kun je daarna altijd nog beslissen om hem te kopen ;)

• PSPfreaky
Scale tests en beta aangekondigd!
Scale Testing
Since the Closed Beta, our services team have been assessing their plans for launch to ensure the game stands up to the amount of interest we’re expecting to see. As a result of the Closed Beta, we are planning on running a couple of Scale Tests between now and launch, with the first of these beginning on Friday, February 16th at 10am GMT (2am PST) and ending on Sunday, February 18th at 10am GMT (2am PST).

The goal of this is to test a lot of the work we’ve done since the Closed Beta, and to try and hit a higher concurrent players number than we’ve ever seen before.

Who can take part in the Scale Test?
The scale test is open to Xbox Insiders and those who had access to the Closed Beta. If you are an Xbox Insider and want to take part, you can navigate to the Insider Hub on your dash, and install the Sea of Thieves Scale Test build.

What features are in this?
This will purposefully be a similar feature set to the Closed Beta, again restricted to the Gold Hoarders trading company & accompanying Voyages. The purpose of this test is to drive scale and test issues at a high scale of player concurrency. We will not be seeking feedback on the game experience itself.

Will there be another Beta?
We do plan on running another beta closer to the launch of the game, where players will get a taste of the wider Sea of Thieves experience, but for now our focus is on our scale testing plans. We will have more to share on that as we get closer to launch.

• PSPfreaky
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 01:13:
Nu dus weer opnieuw aan het spelen met deze scale test natuurlijk. voelt goed om het weer te kunnen doen. ik heb zo veel plezier hier mee met me maten.

Zijn er overigens nu andere quests te doen dan alleen van de goldhoarders?
Alleen de Gold Hoarders zijn beschikbaar nu. Qua content is er vrijwel niks veranderd. Het gaat hier echt om een stress test.

• Laurensius88
Over de hype op YT ben ik het gedeeltelijk wel met je eens. Je ziet ineens overal gameplay van SOT.

Maar ik moet wel zeggen dat de situaties die ze in de meeste filmpjes meemaken, ook gewoon echt gebeuren. Zeker wanneer je puur voor actie gaat ipv het zoeken naar (je eigen) schatten.

Voor zo ver ik weet is 4 vs 4 op dit moment de max en heb nog niet ergens gelezen dat dit uitgebreid zou worden, maar ik kan wat gemist hebben :)

Basebuilding in die vorm zou voor mij persoonlijk een dooddoener zijn.
Als ze dat zouden doen, zou ik het liever zoals GuildWars zien. Dat je een bestaand fort in kan nemen en die kan upgraden oid.
Al zal dit stukje ook wel lastig zijn, aangezien je nooit op dezelfde server zal spelen en het in theorie dus mogelijk is dat je met meerdere crews hetzelfde fort / eiland gekaapt zou hebben..

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 10:43

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Net de game 10 min gespeeld en maar weer gestopt. Hele toffe game echter liep ik gelijk tegen het volgende aan. Teamplay, je moet dus een groep hebben van 4 personen met voice chat om deze game echt te kunnen spelen. Helaas ken ik niemand dus krijg je er 3 random bij. Leuk, 2 personen gingen gelijk weg aangezien ze geen idee hadden wat ze moesten doen. Ik heb dus in mijn 1tje het anker opgehaald, de zeilen omlaag gehaald en de boot bestuurd. De persoon waarmee ik over was was dus afk gegaan. Uiteindelijk gekomen op een eiland met wat skeletten. Maarja tijdens het varen zag ik geen reet door de zeilen. Dus eerder dat ik bij het eiland kwam met zwemmen was ik al gepakt door een shark.

Tl;dr leuke toffe game die alleen tot zijn recht komt als je echt met 3 vrienden met voice chat speel.

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• noil
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14-07 20:54
Vandaag een paar uur met een vriend gespeeld. Spel speelt lekker weg, en wat leuke momenten meegemaakt.

Maar 70 euro verwacht ik wel heeeeel veeeel content voor. En ik durf vrij zeker te zeggen dat hij niet die waarde gaat bereiken.
Leuk als de prijs onder de 40 zakt en nog steeds actief gespeeld word.

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 28-07 21:21
Geen progressie is de doodsteek van deze game. Het enige wat je een beetje kan doen is een nder kleurtje op een zwaard of schepje. Nou daarvoor blijven mensen echt niet spelen.
En die spawn kill onzin maakt het niet veel beter.

Maar voor even is het een erg leuke co-op game.

[Voor 10% gewijzigd door rejer op 25-02-2018 11:05]

• PSPfreaky
Coldbullet schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:37:
Lijkt me een erg leuke game. En ga hem vrijwel zeker halen op de pc, weet iemand of deze crossplay is met de xbone?
Jep, Sea of Thieves ondersteunt Crossplay, dus je kan met vrienden op de Xbox One een crew vormen.
Coldbullet schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:32:
Hoeveel players passen er in een server? Bedoel gemiddeld straks 4 player per schip als het dan 8players zijn schiet het ook niet op denk dat je met di spel toch wel van 64 players mag verwachten? Voor de wereld een beetje aantrekkelijk en conpetief te maken
Het doel van Rare is dat je om de 15 of 30 minuten een ander schip tegenkomt. Je wil ook niet om de 5 minuten een schip tegenkomen. Een moderator vertelde dat er 6 outposts zijn en in totaal 5 schepen, zodat er altijd wel een outpost vrij is. Hoeveel spelers er in de server zitten maken ze niet bekend. Ik heb zelf een keer 3 andere grote schepen tegelijk gezien (4x4 = 16) en mogelijk dat ergens anders nog een ander schip aanwezig was, dus gok het op 18-20 spelers per server.

Met de vorige scale test hebben ze gemeld dat je minder schepen zag in de map. Ik weet niet of dit nu ook het geval was.
Iridium schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:31:
Wij konden maar een fractie van het spel spelen tijdens de Scale Test, dus jullie argumenten kloppen voor wat we tot nu toe toegankelijk hadden.

Er komt veel meer content: Kraken, Skeletonforts, meer hoarders (tijdens de ST was er maar één beschikbaar), random quests, meer gevechten met meer lui. Een grotere wereld. Meer eilanden, andere missies dan alleen een schatkist opgraven.
Sinds Gamescom 2017 is de map een beetje veranderd. Er zijn 2 outposts bijgekomen. Of de map groter word durf ik niet te zeggen. Wel werd er gezegd dat in de toekomst bepaalde eilanden weggehaald kunnen worden en nieuwe kunnen worden toegevoegd.

Facties: Gold Hoarders, Order of Souls en de Trading Company. (Er is gehint dat we na de launch nog een 4e kunnen verwachten.)
Events: Skeleton Forts, Kraken, events in de wereld. (Op eilanden kan je andere dieren zien op de rotsen en om 03:00, 03:15 en 03:30 hoor je een geluid in de wereld, wat niet van de kraken is.)
Doel: Pirate Legend worden, zodat je toegang krijgt tot de speciale hideout met speciale voyages. Wat daarna komt is nog niet bekend.
Customisation: Karakter en schip. Er is ook gehint dat je uiteindelijk meer kan doen met/op je schip. Wat dit is, is ook nog niet bekend.
Andere dingen: Opdrachtjes doen op de Ferry of the Damned.

Ik denk dat we nog wel meer mogen verwachten met launch.

• PSPfreaky
rejer schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:22:
[...]

Ik hoop het. Ik las wel dat er nog andere instrumenten bij kwamen.
Het spel heeft bergen potentie maar je moet wel iets kunnen verdienen om het spel opgang te houden.
Klopt, ik heb meerdere instrumenten voorbij zien komen, waaronder een viool.

http://www.rarefandabase.com/wp-content/uploads/2015/11/Sea-Of-Thieves-Concept-Art-04.png

• 8GUS
  • Laatst online: 08-04 22:32

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Laurensius88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:15:
[...]
En alle opmerkingen dat er nu te weinig content is wordt ik wel een beetje moe. Overal is al aangekondigd dat er meer content in komt. 8)7
Ik moet zeggen dat ik eerst ook nog sceptisch was of er wel genoeg content in zou komen, maar heb er nu vertrouwen in dat de game genoeg te bieden heeft voor meerdere uren per week aan gameplezier :)
Succes daarmee. Ik blijf sceptisch en wantrouwend, want wat er aangekondigd is is niet meer content dan dat er in de beta al zat. Alleen andere facties waarbij je andere loot moet zien te verkrijgen. En iets van raid content. Maar wat het voorstelt en of je er een tijd mee zoet kan zijn weet ik toch net zo niet.

Zelfde geldt voor progressie of een ander soort mechanic waarbij het leuk blijft om te spelen. Progressie is er niet en die andere mechanic komt niet verder dan wat kromme PvP en wellicht iets van raid encounters.

Dat is gewoon mager. Maar ik hoop voor degene die hem gaan spelen dat ik het mis heb.

Bricks In Motion

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 28-07 09:28
Eigenlijk zou het misschien een idee zijn om je schip kwijt te kunnen raken. Tuurlijk kun je op dit moment zinken, maar voor zover ik gezien heb, respawned deze dan gewoon ergens. Dit zou misschien een mooie manier van progressie in de game kunnen zijn:

- Je begint op een schip. Deze kun je upgraden door chests/missies in te leveren.
- Als je schip kapot gemaakt wordt, moet je deze opnieuw upgraden.

Zo kunnen de teams die goed samenwerken er voor zorgen dat ze een gevreesd (en sterk) schip zijn op de server. En zo kan iedereen voor een lange tijd ergens naar toe werken. Zo zijn de gevechten ook weer wat spannender (je hebt iets te verliezen naast je chests als je die al hebt).

Mocht dit ook uiteindelijk de bedoeling zijn, dan heb ik niks gezegd. Maar ik heb afgelopen weekend de scale test gespeeld en leek me dit wel een mooi gevoel voor progressie.

Stadia: StadiaSkies Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• Iridium
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-07 12:18
Van vrijdag- tot en met zondagochtend is er weer een Scale Test. Dezelfde insteek als afgelopen weekend. Ik ga me weer een paar uurtjes vermaken.

[Voor 5% gewijzigd door Iridium op 01-03-2018 17:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 28-07 09:28
Dit keer is de progressie ook overgegaan van vorige keer. Dus kun je verder waar je gebleven was.

Tot op de zee dit weekend!

Stadia: StadiaSkies Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Heerlijk genoten gisteravond! Het geeft zoveel voldoening om na een gevecht van een half uur de tegenstander door een stuurfoutje op de klippen te zien lopen. Het continu op je hoede moeten zijn en de horizon afspeuren is juist wat deze game zijn charme geeft voor mij. Ik heb niet het gevoel dat je nooit kan ontsnappen aan vijanden, als je maar goed genoeg oplet kun je ieder gevecht voorkomen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
Tormbo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:40:
Heerlijk genoten gisteravond! Het geeft zoveel voldoening om na een gevecht van een half uur de tegenstander door een stuurfoutje op de klippen te zien lopen. Het continu op je hoede moeten zijn en de horizon afspeuren is juist wat deze game zijn charme geeft voor mij. Ik heb niet het gevoel dat je nooit kan ontsnappen aan vijanden, als je maar goed genoeg oplet kun je ieder gevecht voorkomen.
Hadden jullie wel genoeg ballen in die 30 minuten? :P

Het is gewoon erg leuk dat je niet weet of een ander schip je gaat aanvallen, jij gaat aanvallen of dat er een samenwerking komt tussen meerdere schepen (of dat je samen in de kroeg eindigt). Ik speelde een keer met een sloop en we werden achtervolgt door een galleon. Opeens kwamen we een andere sloop tegen en beide sloops zeiden op hetzelfde moment "TEAM UP, TEAM UP" om zo samen tegen de galleon te vechten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
Tormbo schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:17:
Nog een grappige gebeurtenis. Ons schip was een puinhoop en we wilden een nieuwe. We waren dus bezig met het stemmen om te scuttlen(je schip vrijwillig te laten zinken). 3 van de 4 crewleden hadden hiervoor gestemd. Uiteindelijk toch doorgezeild op dit schip en dit helemaal vergeten.

Totdat....

Crewlid nummer 4 crashte en we dus opeens met zijn drieën waren. Onze stemmen van eerder waren blijven staan dus met een luid gekraak ging het schip spontaan ten onder.
Wij hadden dit ook eens gedaan, maar in plaats van scuttlen wilden we een vriend voor de gein in de gevangenis zetten (vond hij ook niet erg). We hadden de hele tijd 2 van de 3 votes en die derde deed er niks mee. Opeens disconnecte die derde speler en kwam hij toch nog in de gevangenis terecht :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rejer
De pc prijs van dit spel is wel buiten proporties vind ik eigenlijk.
€ 69.99 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

rejer schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:04:
[...]
Kan ik de Xbox Game Pass gebruiken op mijn Windows 10-pc?
Xbox Game Pass is alleen beschikbaar op Xbox One-consoles.

als ik hun faq lees. Anders is dit zeker een optie
Ik heb dit nog even via twitter in de navraag staan. Maar alles wijst er wel op. Ik durf het nog niet met 100% zekerheid te zeggen echter, dus pin me er niet op vast :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ventheman
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 28-07 00:50
rejer schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:04:
[...]
Kan ik de Xbox Game Pass gebruiken op mijn Windows 10-pc?
Xbox Game Pass is alleen beschikbaar op Xbox One-consoles.

als ik hun faq lees. Anders is dit zeker een optie
Toevallig gister mijn XBOX Game Pass geactiveerd. In de Windows store kan ik de games die zowel onder de XBOX Game Pass alsmede XBOX Play Anywhere vallen, meteen installeren op mijn PC.

1 maand gratis gamepass zat bij de aanschaf van mijn XBOX One X. Maar ik heb even als voorbeeld 'Zoo Tycoon' alleen geïnstalleerd op de PC (en niet op de XBOX) en dat werkt prima!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 30-05 10:37
ventheman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:06:
[...]

Toevallig gister mijn XBOX Game Pass geactiveerd. In de Windows store kan ik de games die zowel onder de XBOX Game Pass alsmede XBOX Play Anywhere vallen, meteen installeren op mijn PC.

1 maand gratis gamepass zat bij de aanschaf van mijn XBOX One X. Maar ik heb even als voorbeeld 'Zoo Tycoon' alleen geïnstalleerd op de PC (en niet op de XBOX) en dat werkt prima!
Dit is wel goed nieuws, 14 dagen trail en dan kijken of ik daadwerkelijk 70 euro ga betalen of de maandelijks 10 euro. Ondanks dat de quests alleen maar "fetch questen" zijn, heb ik me wel prima vermaakt met de scale beta test. Normaal gesproken loop ik met een boog om games heen die open world en pvp zijn, maar bij Sea of Thieves klopt het gewoon.

Kan ermee te maken hebben dat er niet echt een death penalty is, behalve dat je je eventuele chest kwijt bent. Maar je hoeft gelukkig niet te gaan grinden omdat je door een stomme actie of een gank je schip zinkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
Tormbo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:47:
[...]

Maar waarom is het nieuwsbericht dan verwijderd? Er is ook niets op de officiële fora te vinden of op de social media kanalen van Rare/SoT
Dit mocht nog niet worden gedeeld. Dit was ook het geval met de embargo artikelen, waar ook eentje werd gelekt. Officiële aankondiging verschijnt over een aantal minuten via het Twitter account.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-07 08:35
Spunker schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 04:04:
ik zit erg te dubben, heb zelf nog geen betas gedaan en heb veel youtube content gekeken.
De meeste youtube content is precies het zelfde manier van spelen, PVP en wat kistjes zoeken via mappen.

Ik ben bang dat ik mijzelf hype op de leuke en gezellige moment die ik zie op youtube van grote namen in de gamers scene. ik zie dit spel meer als een vanilla WOW waar communicatie etc belangrijk is.

Als ik een paar online vrienden kan maken/vinden die dit spel dedicated willen spelen en ook zien als een veredelde chat box voor de saaie momenten dan is dit waarschijnlijk wel echt mijn spelletje.

Exploren, PVP, sociale contacten/COOP, gezellige ingame hangouts aka niets doen maar auwehoeren op een boot/uitpost.

Ik hoop dat er base building en de mogelijkheid komt voor guilds waar je een uitpost kan hebben voor up to 30 man of meer en dan een vloot van schepen om capitals etc aan tevallen en looten...
Ik had zelf begrepen (2x de beta gedaan) dat in de beta eigenlijk alle questen disabled zouden zijn aangezien het puur om Server Scale testing ging.
In de Beta kon je eigenlijk niet meer dan schatkaarten halen, schatten zoeken en onderweg een leuk gevecht voeren. Dit zou in de daadwerkelijke game niet het geval zijn, oftewel; veel en veel meer content (opdrachten/questen) om te doen.

Zelf kan ik dan ook niet wachten, de beta liep al heerlijk (momenteel de xbox one classic, morgen als het goed is de one x binnen), een ervaring die ik nog niet eerder gehad heb in gaming. Het lijkt eindelijk weer eens op iets totaal anders waarbij ik ook zeker het grafische deel ontzettend tof vind.

Echter of ik dit spel ooit ga spelen zonder familie/vrienden, dat denk ik niet. Het is niet te doen om rond te varen (ongewenst) een gevecht in te gaan en je boot + kanon + repair etc in je eentje te doen.

Oja wat ik ook echt geniaal vind: de haaien! Haha ik was mooi aan het zwemmen want we hadden het anker iets te vroeg laten zakken voor een eiland, ineens een neef van mij: Kijk uit!! Een haai achter je! (hij stond nog op de boot uiteraard 0,0 )..
Ik draai het beeld om naar achter me en er gaat een gigantische haaienbek voor mijn neus open, ik schrok me de pleuris (nog nooit hoeven te schrikken in een game, nu dus wel haha).

Grafisch staat de xbox one (de beta in ieder geval, volgens mij is 4K nog niet geactiveerd in de beta?) gelijk aan een gaming pc waarbij je alle mogelijke settings op de max zet. Ik kan hier geen verschil zien, oftewel een mooi staaltje optimalisaties hebben ze verricht. Ik ben benieuwd of de One X (vooral straks bij de volledige versie) er nog veel meer pracht en praal uit weet te halen :D

[Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 09-03-2018 09:54]

• Ithric
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 13:43
Poeh, de twijfel voor wel of niet aankopen is toch bijna weg.
Via Discord met Nickybbb gespeeld en we hebben het 3 uur vol gehouden.

Denk iets van 20 kisten (waaronder een capten's chest) en 3 schepen gezonken. (laatste run, hadden we er 9)
Zelf enkel 2x dood en Nickybbb 1x (meen ik) en het schip zat vol gaten/houten planken maar niet gezonken. d:)b

[Voor 4% gewijzigd door Ithric op 10-03-2018 13:25]

iRacing Profiel

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:55

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Joeran schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:32:
[...]

Een vriend vertelde me, als je Sea of Thieves koopt krijg je een gratis versie van windows 10 erbij. Maar ik kan er niks over vinden online dus ik denk dat het niet waar is.

Ik gebruik nog windows 7 namelijk en Sea of Thieves werkt alleen op windows 10. Ik heb nog ergens een windows 10 licentie code liggen maar geen idee waar. Ik kan daarom best een gratis versie gebruiken.
Ik denk dat hij/zij bedoelde wat hierboven Al vermeld is. Het spel kan zowel
Op de xbox als pc gespeeld worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-07 06:00
Dat werkt niet. Het is enkel een play anywhere versie als je het in de Windows/Xbox store koopt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
Op cdkeys.com is het spel voor de digitale key 50 euro..

[Voor 25% gewijzigd door rudyman85 op 11-03-2018 17:25]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• rudyman85
@rwbk wat @Coldbullet zegt, ik moet zeggen dat ik blij ben met deze game en er minder naar progressie wordt gekeken. Bij iedere game moet je tegenwoordig alles unlocken en levelen en upgraden totdat je op level 70+ zit waar teveel tijd in moet zitten. in SOT kun je doen wat je wilt, bootjes kapen, schatten zoeken met elkaar en voice chat maakt het nog leuker (en de glorie als je een ander team hebt verslagen :)).

Daarnaast komt er als je op een bepaald level zit een deel van een map vrij met andere content waar je eerst voor mag knokken :).

Ik heb het weekend met veel plezier ervaren (samen met drie collega's, dus extra leuk) dat ik de game ga aanschaffen (speel sinds de eerste alpha).

[Voor 21% gewijzigd door rudyman85 op 12-03-2018 10:25]

• Spunker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2018

Spunker

Banned

rwbk schreef op zondag 11 maart 2018 @ 19:06:
[...]

wat nog steeds veelste veel geld is voor de game?
Sorry maar heb hem afgelopen weekend ook weer gespeeld. Heb zelfs een raid gedaan het is grappig. Maar er zit gewoon 0 progressie in. Iemand van lvl 100 kan even snel verslagen worden als iemand van lvl 1. Het is toch juist leuk dat naarmate je hoger bent je betere gear/loot kan krijgen.
Je bent helemaal ingebotered door de marketing van grote game uitgevers. Compleet gelocked in een systeem van progressie dat heel slim samenwerkt met lootboxen, unlocks en level caps.

Sea of thieves gaat juist terug naar een tijdperk waar in online gaming het resultaat alleen die game sessie uitmaakte wie de winnaar was etc.

Ik vind het juist heerlijk dat Rare al die vieze marketing troep helemaal is uitgewerkt om op je brein in te werken ten voordele van het bedrijf om maximaal ged te verdienen verbannen heeft in hun game.

Speel het voor de lol en de sociale aspecten.

Juist het laaste is tegenwoordig een eng iets voor veel mensen. Als progressie/ lootboxen en gear stats zo belangrijk zijn dan zijn er 99% van de games tegenwoordig die dat aan je geven, de uitgevers worden namelijk alleen maar blij dat ze ermee maximaal kunnen incashen.

[Voor 8% gewijzigd door Spunker op 14-03-2018 06:20]

• PSPfreaky
Ik vind het eigenlijk gewoon heerlijk dat je niks moet in een game. Sea of Thieves is gewoon een game waar je met je vrienden kan socializen. Overleg samen wat je wil gaan doen en dan ga je dat doen. De game heeft me inmiddels 150 tot 200 uur bezig gehouden en hij is nog geen eens uit! Zoals @Tormbo ook al zegt wordt de game spannender als je veel loot aan boord hebt. Het idee dat je niet weet wat de tegenstander precies gaat doen en of hij sneller bij een outpost is dan jij.

Vanavond om 18:00uur is er nog een livestream op Mixer, zie de afbeelding hieronder.

Tune in and join our crew live at Rare HQ on Wednesday March 14th to:
  • Get a definitive guide to the Sea of Thieves experience, with a handy overview of what you'll be able to do in the game from day one!
  • Find out about the wild and wonderful things going on around the world to celebrate Sea of Thieves' launch, including events (hopefully) near you!
  • See some of the finest Sea of Thieves treasures out there on the store shelves and ripe for the taking (note: theft is discouraged in the real world), ranging from original comic books to Xbox One console bundles!
  • Put your burning Sea of Thieves questions to Executive Producer Joe Neate and Design Director Mike Chapman in a live Q&A session!
Nog wat leesvoer voor de mensen die niet kunnen wachten tot launch: Tales from the Sea of Thieves (free sample)

[Voor 29% gewijzigd door PSPfreaky op 14-03-2018 16:30]

• PSPfreaky

Livestream in het kort:
- Donderdag 15 maart verschijnt de launch trailer.
- Vrijdag 16 maart, 16:00uur is er een AMA in de subreddit /r/XboxOne.
- Maandag 19 maart krijgen we een andere trailer.

Meerdere skeletten met launch:
- Gold skeletons. Deze skeletten zijn langzamer dan andere skeletten en zijn zwakker in het water.
- Shadow skeletons. Deze zijn zwakker wanneer ze in het licht staan (of wanneer je met je lantaarn schijnt).
- De 3e skeletons zien we binnenkort.

- Je kan slangen gebruiken om je schatten te beschermen. Ze zullen gif op je spugen als je in de buurt loopt.
- Het is mogelijk om een piraat op te slaan tijdens het kiezen van een piraat. Deze feature is met launch beschikbaar. Zie video voor een voorbeeld.
- Preload voor launch is bevestigd.
- Ingame events volgen snel na launch.
- Een aantal maanden na launch zal je beschikken over een eigen schip. Dit is op dit moment nog niet het geval. Nu is het schip van de gehele crew.
- Voor nu zijn er geen plannen voor een grotere map, maar wordt eventueel wel overwogen als dit nodig zal zijn.
- Je zal na het raiden van de skeleton forts geen lege schatkamers meer aantreffen.

Gold skeleton: https://imgur.com/G8BxI0U
Shadow skeleton: https://imgur.com/qIafKDk

Kraken: https://clips.twitch.tv/S...iousWatermelonTBTacoRight

[Voor 65% gewijzigd door PSPfreaky op 15-03-2018 13:19]

• Laurensius88
edit.. @PSPfreaky had zijn post al bijgewerkt en de trailer toegevoegd _/-\o_

[Voor 66% gewijzigd door Laurensius88 op 15-03-2018 14:07]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PSPfreaky
Sea of Thieves AMA op Reddit van vrijdag 16 maart 2018, 16:00 tot 17:00uur met Craig Duncan (Studio Head), Joe Neate (Executive Producer), Mike Chapman (Design Director), Ted Timmins (PC Design Lead) en Shelley Preston (Senior Designer).
Q: Have you considered expanding upon the merchant alliance, where we could buy and sell goods between different outposts using fluctuating market prices?

I can imagine rocking up to the market and seeing planks are cheap so I buy 500 of them. I get my crew to load the crates onto the ship and I take them to another outpost who are buying them for a profit. Oh wait they only want 300. Ok I’ll take the rest to another outpost. On the way the Kraken sinks my ship, oh no! All my cargo is floating away. Damn! I shouldn’t have bought so much!
A: Mike: We see the role of trading companies as something we'll continue to expand over time. Whatever we do with the trading companies we'll try to put a unique spin on it and gets players to play in different ways! Fair expectation that the kinds of goods you'll be ferrying for the Merchant Alliance will evolve over time.

Q: Will legendary ships only be for the galleon? Or will you be able to get one as a sloop?
A: Mike: When we bring in ship captaincy the legendary cosmetics that you acquire will apply to both sloop and galleon.

Q: Can you name your ship I notice the plaque above the captains quarters?
A: Mike: Yes, it's a lovely plaque. It'd be a shame to waste it...

Q: Can we change hair color?
A: Ted: At launch, when you pick your pirate their hair colour will remain the same (you'll be able to change styles in the vanity chest!) We're currently working on changing colour but figuring out how to deliver it. We have the tech working in the IPG (Infinite Pirate Generator) and now we're working on how to bring that to the vanity chest.

Q: Have you guys considered adding a notification showing when group members join and leave?
A: Mike: We're reviewing our notification system at the moment. We totally get why this is important so we're working on it.

Q: Have you thought about having more than one active voyage? It would be nice to look for treasure at the same time as I'm hunting for chickens.
A: *Joe: We're keen to do it! We just need to figure out how and when we put it in. *Mike: In the case of the Merchant Alliance, we're aware players need to deliver their cargo before they're able to activate another voyage. This is definitely an area we'd like to improve. *Shelley: Keep an eye out for a glint on a beach as a message in a bottle will allow you to do quests alongside your voyage.

Q: In the full game will there be an option to customize tattoos? I feel like tattoos were a huge part of pirate culture and would be pretty upset if you have absolutely no control over them. Would it be something you'd consider adding in the future if it isn't available at launch? I think adding tattoos to a pool of unlockables will be great when completing milestones such as killing the kraken, achieving max level in gold hoarders, ect.
A: *Ted: Like hair colour we're working on the design of how we get tattoos to players. We love the idea of unlocking a tattoo after an in game event. Our IPG tech means we can do this, we think it's super cool and we'll look at it post launch. *Joe: Tattoos are cool. *Shelley: If I were to get a tattoo I'd get a Sea of Thieves one...

Q: Will there be an Addition of Minigames like Dice or Cards?
A: Shelley: We prototyped dice early on in development and it was a lot of fun. All of our mechanics in Sea of Thieves are to provide players simple tools that let players' creativity define how they use them! Joe: If we put dice in the game we'd love to see what players do with them. For example, using them to direct your adventure. Roll six to head West! Shelley: We've seen people using gunpowder barrels as a game. Running down the beach and trying to get to the ship alive! Mike: Whatever we do we'll look to continue players' immersion and not take them out of the world into a mini game or separate modes.

Q: Will there more Sea Monsters in the future, or will the Kraken be the only one?
A: Mike: We'll be looking to enrich our game across all areas after launch, whether that be the quests, the AI, the game experience. This is an area where we'll definitely be looking at players' feedback after launch. The kraken as a threat might evolve...

Q: Will pets only be able to be bought with microtransactions or can we use gold?
A: Joe: Pets are a post-launch feature that we're currently designing. We're considering all options and they're part of our ongoing service. We don't have plans for them to be bought with gold but we're looking at potential ways players could earn them.

Q: Are you guys going to visually add anchors? How bout them rowboats?
A: Joe: We discussed this early on in the project and honestly made a call that the investment outweighed the aesthetic benefit of having one. We prototyped rowboats, it was supercool. They might make an appearance in future.

Q: Do you plan on doing more with The Ship of the Dammed? or Pirate Ghosts in the world, in the future?
A: Mike: With Sea of Thieves being a fantastical world we'd like to expand on the fantastical elements of the game. We're pretty excited about the opportunity this brings.

Q: Will the drum and fiddle be in the game at launch?
A: Shelley: Drum roll please! Not at launch, the drum is close. It's currently unavailable as we're using it to drum up anticipation for Sea of Thieves badum tsch

Q: What about fishing? It would be nice to have a additional option for voyages that would need me to catch some fish. I know it won’t be there at release but is something like this planned or even on the table?
A: Mike: Sounds like an awesome idea. *Craig: Not sure fishing is part of the pirate experience. *Shelley: *shocked face *Joe: You've now had some insight into a design discussion at Rare. See what I have to put up with?

Q: Are we able to keep sword lungeing across the sea like the betas? it was half the fun!
A: Joe: It's still in at launch but we're monitoring whether it's an overpowered ability. Kudos for discovering it, we've seen some GREAT clips of this. It took Shelley a while to figure out how to do it and she's a Senior Designer on the game. Ted discovered it from the top of the Crow's Nest.

Q: Why is the brig on the sloop? It seems like a waste of space I could be using otherwise.
A: Mike: We're looking to add the ability to play publicly or privately on any ship you choose after launch. Supporting a four player crew on the sloop is something we're looking at.

Q: How frequent will updates be after launch?
A: Joe: Our focus at launch is reacting to feedback and seeing if there are any significant issues. Our updates will be as frequent as they need to be in that period. New content will be variable on how complex it is. Bigger features are gonna be every few months, those will be major changes, like pets or ship captaincy. In the periods between those updates we'll be running live campaigns and constantly releasing things that enrich the emergent experience of the world. Tools like a speaking trumpet, something that's not too far away after launch.

Q: Can you give us a good ol' "Sea of Tease" of the first in-game event?
A: Mike: New visitors soon there may be, travelling far across the sea, depth of night with eyes aglow, crawling the earth cast in shadow.

Q: Will there be any expanding on ship customization?
A: Mike: Yes :)

Q: Will we be able to have more than one pet at a time?
A: Mike: You'll be able to own multiple pets but can only take one out on a voyage at a time.

Q: Does the kraken have a full body under the water or is it all tentacles?
A: *Joe: We want to leave some mystery to the kraken so people get that spoiler free experience at launch! *Shelley: All we can say is that it's a monstrous experience...

Q: 1. Will there be some sort of anti-cheat implemented at launch? Like Microsoft's TruePlay? I hope basic low hanging fruit like Cheat Engine will be blocked.
2. Can you confirm, without spoiling any specifics, if we will see more than the Kraken's tentacles at launch if we encounter it?
3. Can you expand on what type of items will be in the microtransaction shop? Will outfits be in there?
4. As a pioneer, will we be utilized for future content tests?
A: *Joe: In the future we definitely want players to help us test upcoming content. We're still figuring out this programme. We're so appreciative of the way Pioneers have helped us so far. It's been really valuable. *Ted: We've done a lot of work around our security methods. We'll continue to monitor as we go. It's something that's really important to us.

Q: The Ebon Flintlock pistol skin was given out for live attendees to the Inside XBOX stream on mixer. So many of us were unable to attend. Will it be made available on future (similar) streams in the future? Or are we out of luck?
A: Craig: We're aware of the frustrations around missing out on this and lack of communication around it. We'll look into it! We'll follow up in our Forums: https://www.seaofthieves.com/forum

Q: Will there be NPC's that give voyages/quests besides the trading companies, and can we expect to see quests for escorting NPCs back to outposts or anything along those lines
A: Mike: Just like the lore books and messages in bottles, we'll look at expanding the ways players can acquire quests in game. Getting quests from mysterious NPCs sounds like a great idea ;)

Q: What surprised you most while developing the game? Thanks!
A: Joe: That everyone didn't instantly realise that firing yourself out of cannons would be amazing. *Mike: Always surprised by players' creativity and the way they use the mechanics.

Het team van Rare heeft blijkbaar ook nog op zondag enkele vragen beantwoord.
Mike: "To answer this question a little more specifically, we'd love to expand on both the theme of ghosts and the Ferry specifically. You may have seen that the Pirate Hideout features ghosts of former pirates... in terms of the lore, they are former Pirate Legends that have had every kind of adventure imaginable and through their adventures have amassed many cursed treasures, some of which have allowed them to attain eternal life. The thinking being that if you were a pirate and you'd had every adventure, what better way to spend eternity than in a Tavern built onto a legendary ship.

Ghosts fit perfectly into Sea Of Thieves and we all love the Ferry death mechanic on the team. Both will no doubt expand over time."

Q: Have you considered adding other cultures pirate styles such as Chinese, Portuguese, Viking etc? Possibly as DLC content?
A: Joe: Yes. The art team have done a bunch of work on different cosmetics, and I've already seen some early work on an oriental style that is super cool. We will see more cosmetic styles come in as we move forward.

Q: In the future, are we going to see deep caves/dungeons that can lead to booby traps, enemies, bosses, keys and finally a loot room? Similar to skeleton forts but more of a raid on an ancient location?
A: Mike: As we've already announced, the Secret Pirate Hideout is out there hidden in the world. Who knows what else is hidden out there!

Q: Do you guys plan on adding more factions? Maybe for Fishing or Cartographers? Also, any plans on adding new types of boats?
A: Joe: We call them Trading Companies (rather than factions, as I think that sets the wrong expectations) but yes, absolutely we plan to add more as the game grows. The next one we want to add is my favourite so far. I won't go into specifics because #SeaofTease but we want to bring in new goals that encourage players to interact in interesting ways, that is unique to Sea of Thieves, and is a completely new way to play from what you have now.

Q: Will you be adding flags on ships in the future to be able to express your intent to other ships? As a primarily PvE player, I want others to know I'm not going to attack them on sight.
A: Joe: Short answer: we absolutely want to, it's a great way to signal intent (or to deceive people). Just got to agree where it comes in our plans, but yes, this sounds great.

Q: I’ve been reading a lot of complaints by Windows 10 players about the Xbox For Windows 10 app. How has the PC Design group been working with Xbox Live for Windows 10 group to change the UI and support features that are not possible with the current Windows 10 app? And has there been changes directly caused by the Sea of Thieves PC group already implemented?
A: Ted: We've worked very closely with the platform team across the board. Our goals for voice comms, Cross Play, Xbox Play Anywhere, and a wealth of other tech was only possible with input from a lot of the folk who work really hard on developer support over in the US. We've also been working closely with the Store team and having weekly calls to address any issues and make sure the experience is as close to perfect as we can make it. This team is a couple of years into a very long journey and they're very passionate, and hopefully we can help each other along the way.

This also extends to beyond our internal teams, as we also have a great relationship with Nvidia, AMD and Intel. We're aiming for full driver support on day one and looking to continue this support and partnership as we continue to expand the game after launch.

Q: Being able to look at a voyage on a table of another ship and seeing a map or riddle would be amazing.
A: Mike: Like the idea.

Q: Will there be more Islands in the full game release than in the beta?
A: Mike: No more islands for full release, but only because we had reached where we wanted to be with the frequency that ships encounter each other. We do have designs for more islands and Outposts but no firm plans just yet. I think our focus initially will be to offer players more activities in the existing world, although there are a lot more ideas for cool islands, as I'm sure you can imagine.

Q: Hi there, question 1.
Will there be character re-customization/wheel respin? On a cooldown or for a hefty gold fee, (No, not paid re-customization via Xbox Services, that would not be well-received :P ) SoT's character creation is already something heavily criticized, instead of players spending 2 hours creating their perfect incarnation, they have to spend 2 hours spinning the RNG wheel for something they half-like. People will have regrets down the line, especially those who jump quickly into the game and realise later that they're stuck as they are, FOREVER.
Question 2.
Whales, dolphins swimming in and breaching the surface of the sea? It'd make the world feel a lot more alive and immersive than it currently is, also crabs skittering along the sandy beaches of the islands. Besides sharks as a hazard for swimmers and divers, whales could be eye-candy and be cool to sail by, but they could also serve as a hazard for the sloop or both ships if you were to hit one. (They wouldn't die, but the ship would take some damage and lose speed.) Dolphins just feel good and are fun, something jumping out of the water - not necessarily interactive.
As for the crabs... We need crabs! And sea turtles, mates!
A: Joe: Question 1 - At launch no, but this is something we're considering post-launch. We've added the 'favourite' option during initial character choice to help with selection, and we'll look at feedback and prioritise what people want the most. The suggestion of using gold is a good one.
Question 2 - Love the whale suggestion. A big, moving hazard like what would be cool to have to keep an eye on, but we'd also need to allow it to die. Not sure how I feel about that :-( - We love the idea of more hazards / threats in the water though. We've had discussions about this previously, definitely something we want to do as we move forward.

Q: How early did you decide you wanted this to be a game of horizontal progression and not vertical? I love that I can pick up and play and not be at a statistical disadvantage because someone has grinded hundreds of hours to get the most powerful gear.
A: Joe: We discussed this a LOT. It was honestly one of the biggest challenges we had. What kind of progression system would suit a game like Sea of Thieves, that gave you just enough of a push in the right direction but that you didn't mind getting distracted from, and that allowed you to play with anyone regardless of how long they've played. We're happy with where we've landed with it.

Q: Just a question in general, how often do you foresee people running into each other in the full release game? I only ran into 1 other group of people during the Final Beta and I played a pretty good amount during it. Also good work, it’s a fun game!
A: Ted: This is something we're always fine tuning and have worked very closely with the community to balance the numbers as they are today. Our data shows that the average encounter rate is somewhere between 15 and 20 minutes, BUT the new Skeleton Fort mechanic allows players to also choose to opt-in to further player encounters. We'll continue to monitor this area, and potentially add more features that look to bring players together.

Q: Is there any narrative to the game at all? And small story to guide players along? Or are we all dropped into the game world?
A: Mike: Since players will play with others and be at different points in terms of progression, a linear story didn't feel right for this game. Each player is on a journey to become a Pirate Legend and discover Athena's Fortune. This is an immersive pirate world and your adventures will play out differently based on the presence of other real player crews. Our belief in all of this was that this would lead to much more memorable experiences compared to just following a straight line story that we had created.

Q: Are you working with xbox and microsoft store teams to improve the experience ? It's a HUGE turn off for my friends (5s + loading time on the friendlist of xbox app; impossibility to copy game files from one computer to another,...). Sea of Thieves seems well optimised for PC but the supporting tools are lacking compared to competition (steam, battle.net,...).
A: Ted: I felt Phil Spencer gave a really good answer to this last year; https://www.pcgamer.com/p...ng-the-windows-store-uwp/

It takes a really long time to build something like an online store, specially when the other stores you talk about have been built over almost 15 years. Steam is awesome but I remember the initial years had slightly choppy waters and the Windows Store is going through that same growth now. Ultimately competition is a really good thing, it's a huge drive to get better and without meaning to sound like too much of a corporate suit it's better for the end consumer too! What I can assure you of is that we are working closely with partners inside Xbox like the platform teams and they're all extremely driven to make their work shine, and likewise external teams like Nvidia, AMD and Intel as they all have the power to make the experience better for our players too. Ultimately what we have the power to do at Rare is make the best game we possibly can and try to make the barrier to entry as low as possible so you can all come and share the world with us.

Q: Can you please add the music from the Celine Dion titanic song to the game as a playable song
A: Ted: Send us a video of you singing it in a live stream, then maybe we'll consider it :)

Q: 1. I'll ask this for those who play solo on the SoT reddit. When you reach Pirate Legend, do you only get the Legend galleon or is it an option to go between the galleon and sloop?
2. Will there be any server regionalization? I noticed a lot of high ping players matching with players with low ping. Doesn't usually tend to have a good outcome.
A: Joe: 1 - You will be able to play with Galleon or Sloop at any stage throughout the game.
2 - Yes, we have data servers in multiple parts of the world at launch to hit all the key regions.

Q: Are we going to get a flag system, like raising a white flag to communicate peace or raising a black one to indicate fight?
Can we expect "gameplay" DLC?
Are there going to be more threats in the sea besides the kraken?
A: Mike: Yes to all of those!

Q: Any plans on allowing crew members to heal each other? Gives you the perfect chance for some funny animations. Squeeze a banana and shoot the peeled fruit portion at your buddy to heal lol!
A: Mike: Would love to do this. We have some plans here but not quite the fruit portion projectile you describe ;)

Q: Will there be NPC's that give voyages/quests besides the trading companies, and can we expect to see quests for escorting NPCs back to outposts or anything along those lines
A: Mike: Just like the lore books and messages in bottles, we'll look at expanding the ways players can acquire quests in game. Getting quests from mysterious NPCs sounds like a great idea ;)

Q: What would you say to people who are skeptical about the progression in the game?
A: Mike: We're strong believers in the fact that anything worth doing will always feel uncomfortable. I think you have to go against the grain in order to create new experiences. Rather than chasing stats, we wanted players to find richness in the adventures they have while having their eyes fixed on the horizon, rather than +1 damage to their favourite weapons. Being immersed in the world and being able to crew up with anyone you meet was our focus, rather than putting barriers in place because that that is the accepted expectation.

Q: Is there ANY way, now or in the future that more than 4 people can crew a ship. For instance me and 5 more of my friends all pre-ordered the game and we all want to play in one session.
A: Mike: The choice of 4 players was driven by the thinking that larger groups than this would too frequently descend into chaos. Even in real life, 4 people together feels like a good number to share conversation without the group fragmenting into smaller groups.
For friends though, this is something we'll look at and see if we can support. We're already going to be adding the private ship option some time after launch and this would be an expansion of that.

Q: Will you eventually implement a way to choose the shanty you play? Or at least make it a fixed cycle and not random?
A: Mike: We have a plan here to allow you to select a shanty, but also to be able to get more shanties in the world. Its on the post-launch roadmap but still needs to be prioritised against other features we'd like to do as well. Matter of 'when' rather than 'if'.

[Voor 57% gewijzigd door PSPfreaky op 19-03-2018 00:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rudyman85
Vanaf vanavond 11uur kun je los gaan met SOT :)
https://support.seaofthie...t-playing-Sea-of-Thieves-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Laurensius88
Ik had nog zo gehoopt om vanavond wel op tijd naar bed te kunnen.. :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Gaat hem helaas vanavond niet worden, maar morgenavond gaan we vol aan de slag. Waarschijnlijk met een 3-mans crew, dus als er iemand nog een plekje zoekt, lemme know :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Anoniem: 298195
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Coldbullet schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:06:
hoppa!! word morgen een latertje.... vanavondhellaas niet wekkertje gaat toch echt veel ste vroeg morgen.
deze jonge heeft er zin in!
ik speel het nu al, je kan de 14 day trial van gamepass pakken en dan je pc op region Nieuw zeeland zetten en dan kan je nu al spelen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-07 20:26
rudyman85 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:16:
[...]
Andere locatie instellen doe je dat in Windows of met een VPN Client? Ideaal om zo SOT te testen ja, gaan veel mensen doen.
Gewoon in Windows. Werk prima zonder VPN.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
23:00 UTC is 00:00uur Nederlandse tijd ;) De game komt in elk land uit op het moment dat het daar 20 maart 00:00uur is. Landen als Nieuw-Zeeland, Australië, Japan en Zuid-Korea kunnen de game nu spelen.

[Voor 31% gewijzigd door PSPfreaky op 19-03-2018 16:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 10:43
Ik heb m net op xbox en pc gedownload, gewoon NL store. Kan al gewoon spelen hoor

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kryptoknight
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:35
kneusteun schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:05:
Ik begin beetje het idee te krijgen dat ze het marketing budget te groot hebben gemaakt ten opzichte van productie. als ik streams kijk zie ik vooral veel leegte en weinig actie.

Heb de beta niet gespeeld en vind de game er prachtig uit zien, maar ik mis inhoud lijkt het.
Mensen die dat totaal anders zien? is het gewoon wachten tot veel mensen online gaan spelen?
Het was voor mij ook wat aanpassen qua speltempo. Dat ligt het grote deel van de tijd een stuk lager, tot je natuurlijk een ander schip ziet verschijnen :)

Nu, voor mij is het een spel dat je met een paar moet spelen die in dezelfde boot zitten, waar je dan mee kan onnozel doen en rondklooien. En dat is ook hetgeen ik van plan ben te doen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01-06 14:44
Ik kan al spelen zonder dat ik mijn regio veranderd heb. Vreemd.. Tenzij je wel een piraat kan uitzoeken en daarna pas eruit gegooid wordt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01-06 14:44
Coldbullet schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:04:
[...]

Is dit met gewoon normale
Pre order of met de maandelijkse betaling
Normale pre-order.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Patientzero
  • Laatst online: 28-07 15:02
TAA schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:37:
Onverwacht behoorlijk misselijk na even rond gevaren te hebben. Gevoel precies hetzelfde als de eerste dagen dat ik m'n Oculus had. Balen :( Hoop dat ik een beetje zeebenen kan trainen...
Lol... met een VR ok.. maar op je scherm.... jezus kerel haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13:07

Jer0entjeh88

display: flex;

Nog geen reviews te bekennen... Meestal voorspeld dit niet veel goeds als developers geen review copy’s uitdelen. Ben wel erg benieuwd naar de reviews. Ga het spel niet eerder aanschaffen, ben nog niet helemaal overtuigd.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:59
Er is zelfs een achievement voor een handbrake turn. :+

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-07 14:28
Diigii schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:58:
[...]

Het enige wat ik tot nu toe miste is een meter waarop je kan zien hoelang je onder water kan blijven. Maar ik neem aan dat deze met opzet uit de game is gelaten.
Klopt! Dat is zo gedaan vanuit het oogpunt van beleving. Een uiterst minimale HUD tegenover een betere immersion in de game.

Anyways, je hoort je character naar adem snakken als hij het benauwd begint te krijgen. Dat doet hij een paar keer voordat het je levensbalk gaat droppen. Dus dat kan je aardig gebruiken.

Na een aantal keren duiken weet je uiteraard zelf ongeveer hoe diep\lang je met op 1 adem kunt voordat je weer naar de oppervlakte moet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vaniska schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:56:
Ook hier de game pass trial geactiveerd maar werkelijk waar, ik snap er nog niks van :+ ik doe maar wat.
Kan iemand mij vertellen hoe die quests/objectives werken ?
even kort door de bocht heb je als 1 van de opties om in een dorpje naar een Gold Hoarder vendor te gaan (staan altijd in zo'n groen tentje)
die geeft dan meerdere quests (voyages) weer en koop je er 1 die je wilt.

Vervolgens loop je naar je schip en heb je een mission table waar je die voyage kan activeren.
Zodra die geactiveerd is heb je in je inventory ineens een schatkaart of een raadsel die je moet bekijken en volgens naar de schat.. schat bemachtigd dan vaar je terug naar een dorpje en lever je die schatkist in bij hem.

Zo zijn er veel meer quests en verschillende dingen te doen maar heb nu niet de tijd dat te typen sorry XD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22-02-2020
Ik heb een xbox game pass proefversie gekozen. Kan ik even 14 dagen proberen.
beta was best leuk, maar niet super boeiend. Even kijken of het nu leuker is.

regel 1 met releases: 1e dag sucks met performance :+

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:24

Notna

Where are you?®

Voor als je (o.a) SoT 2 maanden lang wilt uitproberen voor een prikkie:

https://nl.pepper.com/aan...uwe-game-pass-leden-64107

[Voor 4% gewijzigd door Notna op 21-03-2018 08:21]

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Laurensius88
Kraken is schieten wat je schieten kan, dan kun je het wel overleven :)

Gisteren werden we opgejaagd door een Galjoen toen de Kraken kwam.. in 1x hadden we een gezamelijke tegenstander :) Dat was wel gaaf :)

@Yonix @G_Dragon Technische gezien is het alleen maar een multiplayer aangezien je altijd met andere spelers in een wereld zit.
Je kan wel solo een schip besturen, maar je zal altijd andere mensen tegenkomen.

Gemiddeld 1x in de 15 a 20 min is het idee, maar gisteren lag deze frequentie bij ons veel hoger.. waar we ook waren, er waren altijd andere crews in de buurt. Maar dat was meer omdat we allemaal in dezelfde area bezig waren denk ik.

• Keesknd
  • Laatst online: 28-07 14:32
Voor iedereen aan te raden !
Discord NL community SEA of thieves.
Was super leuk gisteren avond.
Als je op Google bovenstaand invoerde kun je de server vinden :-)

• Rmg
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 09:31
Pr00f schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:59:
Hallo jongens en meiden.

Ik heb een vraag, ik heb Sea of Thieves voor mezelf op pc aangeschaft. Als mijn vriendin ook wil spelen op de xbox kan dit dan tegelijkertijd met dezelfde game of moet ik hem een tweede keer aanschaffen?

Zo ja, hoe gaat dat precies in zijn werk? Bedankt.
Gewoon proberen, ik zou 1 account op je PC en als home xbox op je Xbox en dan vervolgens met het account van je vriendin op je xbox..

• Laurensius88
Diigii schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:12:
..
Weet iemand hoe het trouwens zit met het kapot maken van een ander schip? Het schip zakt gelijk naar de bodem. Is het afhankelijk van de loot dat een schip wel of niet naar de bodem zakt? Zoals wanneer een schip treasure chests heeft? Of is het de bedoeling dat je de chests pakt voordat het schip naar de bodem zakt?

Als ik het goed heb komen de barrels na een tijdje wel naar bovendrijven van een schip (waar kanonskogels etc. inzitten), of dat was pure toeval.
De chests die aan boord zijn komen boven drijven (als het goed is).
De barrels die bovendrijven zijn random spawns, net als een schipwrak. Deze zijn van de verte te zien doordat er volgens boven cirkelen.

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:57

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Goedemiddag,

Nou even een update over de Black Dog Pack. Kon hem nergens meer krijgen dus ik ben maar weer richting Ebay gegaan en heb er daar 1tje gescoord. Super blij mijn character ziet er nu een stuk beter uit!

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:59
Rickpm1 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:35:
Hoe zit het met het respawnen? Ik en mijn kameraad brachten gisteren een schip met 2 crew leden tot zinken maar ze stonden 5 minuten later op ons schip, gelukkig konden we ze snel weer doden maar ze horen toch niet in de buurt te spawnen als het schip gezonken is?
In principe spawn je altijd op je schip, ben een paar keer gespawned op het eiland waar m'n schip stond, maar dit is meer een uitzondering.

Als je een schip zinkt, en de players hebben het overleefd, dan kunnen ze gewoon op je schip komen, OF ze kunnen de mermaid pakken zodat ze naar hun nieuwe schip kunnen portalen.

Vandaar, altijd je ogen openhouden als je een schip zinkt en je ziet nog een mermaid, dit betekend dat er een player "zonder schip" in de buurt is.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• rejer
Gister bijna 45m en boot achter me aan gehad, ik had geen zin in vechten. Oplaats maar opgegeven en toch maar de handrem turn gemaakt, hun gekilled en daarna hun tegen de rotsen gevaren. Beetje jammer is dat ze steeds respawnden en zelfs dan nog hun boot konden maken. Tegen iets aanvaren moet een vele hogere straf krijgen dan 1 lek.

• greyfox1987
  • Laatst online: 06-07 13:59
Laurensius88 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Dat is een kwestie van hard genoeg varen.. ik probeer altijd 'driftend' aan te leggen bij een eiland, maar schiet toch nog wel is wat door.. dit resulteert vaker in meerdere lekken dan 1.

Maar voor dit soort situaties zorgen we dat we altijd een explosive barrel in het kraaiennest hebben staan, die even bij de tegenstander benedendeks laten ontploffen en dan hebben ze weinig tijd ;)

En hij staat in het kraaiennest zodat in een vuurgevecht hij niet per ongeluk geraakt wordt en je zelf naar de haaien gaat ;)
Benedendenks? Nee joh! Benedenboots! :-) Vanuit het kraaiennest het water in duiken met die barrel en m dan onder hun boot kieperen is veel leuker :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nice eindelijk me code binnen.

downloading as we speak *O*

• Laurensius88
@LopendeVogel de achievments wordt ook in de developer update behandeld, die moeten net als het geld en de rep alsnog toegepast worden.. of het is ernstig delayed, of ze voeren een patch uit.

Ik mis zelf bijvoorbeeld de titanic achievement nog.

Wat van de rep wel balen is, we hadden dinsdag voor (voorzichtige schatting) 20k ingeleverd na een fort en een message in a bottle met 2 grogs en 2 captains en daarnaast nog wat random zooi. Maar dat geld hebben we nog niet. Vooral de rep is wel lastig aangezien we anders nu al moeielijkere / duurdere voyages hadden kunnen doen.

Had er ook nog een support ticket voor aangemaakt, maar dat was echt een kwartier voordat de dev update uit kwam. Heb iig goede hoop dat het allemaal gefixed wordt :)

• badabingbadaboo
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 27-06 15:11
Zonder al e veel lezen heb ik het spel gisteren met een maar aangeschaft.

Man man man wat een mooi spel. Ik geniet van de zee echt niet te geloven.

Maar goed, eigenlijk willen wij wel emt een crew van 4 spelen, enige schuimrotten die aan willen sluiten om dronken over de zee te varen en de piraat uit te hangen? :D

Barthelomeus#2737

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:55

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

badabingbadaboo schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:55:
Zonder al e veel lezen heb ik het spel gisteren met een maar aangeschaft.

Man man man wat een mooi spel. Ik geniet van de zee echt niet te geloven.

Maar goed, eigenlijk willen wij wel emt een crew van 4 spelen, enige schuimrotten die aan willen sluiten om dronken over de zee te varen en de piraat uit te hangen? :D
Er is een nederlandse discord voor alleen nederlanders daar vind je altijd wel een crew of mensen die een crew willen joinen op het moment meer dan 100 leden kom er bij zou ik zeggen. Altijd gezellig!
https://www.seaofthieves....-dutch-speaking-pirates/2

Ook voor de piraten op xbone altijd welkom het is tenslotte multi platform!

[Voor 5% gewijzigd door Coldbullet op 22-03-2018 11:42]

• Misha
  • Laatst online: 08:05
ourplayground schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:56:
[...]

Hoe krijg je in zo'n korte tijd zoveel goud bij elkaar?
Simpel, door een beetje op te scheppen :)

• PSPfreaky
ourplayground schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:13:
[...]

Begrijp ik goed dat dit dus niet via een missie is, maar dat je naar een eiland toe vaart en daar gaat looten?
Noem mij een noob, maar kan me even niet voorstellen hoe dat werkt..
Soms zie je in de lucht een enorme schedel, waar dus een skeleton fort actief is. Deze schedel is in een wijde omgeving te zien door iedereen. Het is inderdaad geen missie, maar een event. Je kan ervoor kiezen om samen met andere crews te vechten (maar zijn ze wel te vertrouwen?) of dit alleen te doen met je crew. Als je dit doet moet je de omgeving wel in de gaten houden of andere schepen je niet willen zinken of je tegen willen werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anoniem: 298195
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Ik vind het echt een super tof en leuke game waar ik mij zeker een tijd mee ga vermaken :) maar ik snap het sentiment dat de game voor sommigen leeg voelt.

Ik wist gelijk ook al dat dit niet een game voor iedereen is ook al nodigt het visueel wel uit, dat zie je ook terug in de ratings, veelal uitlopende scores met een gemiddelde van een 5/6 op meta critic.

Voornaamste struikel punt lijkt de prijs te zijn al kan je ipv van 70 euro ook gewoon 2 weken gratis spelen en daarna 10 eu per maand voor de gamepass.

Het is dus een een soort niche game die ineens een groot publiek krijgt en daar gaat het dus knellen, de 1 vind het geweldig en de andere matig.

Een ex-werknemer van rare deed ook nog een duit in het zakje, Schijnbaar was het protoype van de game gebouwt in de unity engine en was die destijds zelfs leuker en dieper dan de versie die we nu hebben. Zo hadden ze bijvoorbeeld "cooking" in de game en als dat mis ging vatte je schip vlam....

Na de switch naar unreal engine is de focus alleen maar op het schip geweest en niet zozeer om de inhoud van de rest van de gamewereld, er werden 1x per week speelsessies gehouden met de werknemers van Rare voor feedback en zelfs toen al had een deel van de werknemers het al weer gezien na een tijdje en vroegen ze zichzelf af wat voor game het nou precies is... klinkt een beetje als het gebrek aan management en visie.

Ook was het de bedoeling om de game voor 20/30 dollar/euro aan te bieden maar dat zal microsoft ongetwijfeld zich mee bemoeit hebben en de game duurder willen maken om de gamepass aantrekkelijker te maken.

Maargoed ik vind het nogsteeds een knappe en leuke basis die ze hebben neergezet al moet er nog wel veel ingevuld worden. De aangekondigde Live campaigns/events missen nog en verder zijn er nog niet veel cosmetics.
De game kan het nodige aan variatie gebruiken in de vorm van andere vijanden, meer zee wezens en meer verschillende missies.

Ook mist er veel side content zoals minigames en iets als vissen met een hengeltje zou ook enorm tof zijn.

over progressie in de vorm van beter wapens en schepen heb ik gemixte gevoelens, Rare wil graag dat elke speler in PVP gelijk is dus als enige uitweg zie ik dat de betere wapens alleen voor PVE dan zouden moeten werken.
Wat meer diegang in de PVP mag ook wel, de zwaardgevecht zijn vrij simpel en er moeten gewoon meer melee wapens bij die anders werken. De geweren mogen ook wel getweaked worden aangezien de "blunderbuss" heel effectief is in PVP en een pistool bijna niet.

Een soort trading system waarmee je geld kan verdienen zou ook een goede toevoeging zijn net zoals een extra schip type en extra customization van de schepen zoals een andere bel en lantaarns of een andere stuurwiel.

Ik vemoed dat dit wel allemaal in de planning ligt maar het gewoon de launch niet heeft gehaald, dit zie je bijvoorbeeld ook aan het lege naamplaatje op de schepen waarna ze wel hebben dat je je schip een naam kan geven.

We zullen het zien hoe dit verder gaat uitpakken en of ze echt toekomst willen vijligstellen voor deze game.

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 298195 op 23-03-2018 02:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Keesknd
  • Laatst online: 28-07 14:32
Gisteren met in totaal 4 man bezig geweest op skeletten island. Uiteindelijk gegankt door een ander team, zonde van de tijd achteraf gezien! Later besloot ik solo te gaan en ja hoor, binnen no-time een captain chest, specerijen en een hele dikke vette skull.

Solo is zo gek nog niet!

Tot vanavond!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Laurensius88
Coldbullet schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:11:
Gisteren met n maatje die voor het1st speelde wat uitleg gegeven en wat schatkaartjes gedaan hadden we een message in a bottle maar nondeju die kregen we niet voldaan. De missie van defles is dat ook op de eiland waar de fles gevonde word of kan het ook andere eilanden zijn? Dit is ecbt eengoeie puzzel game voor me aangezien ik normaal de puzzels altijd ontwijk in een game... verder hadden we nog een schip geraid met 4 players. Best lastig maar wel leuk.

Vanavond maar de rum openen en valse liederen zingen met oude zeemans verhalen;) ik ben weer van de partij
Een schatkaart moet je de eilanden zoeken op de kaart op je schip op basis van de vorm.
Bij een riddle of een skull bounty staat de naam van het eiland op het papiertje.. Dus dan moet je die op basis van de naam op de kaart zoeken.

Ik heb nog geen riddle gehad waarbij de naam van het eiland niet genoemd wordt. Maar ik kan me voorstellen dat die er wel zijn, al verwacht ik dat die wat later in de game komen als mensen de eilanden een beetje beginnen te kennen.
Diigii schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:26:
[...]

Er spawnde constant nieuwe skeletons bestaande uit verschillende kleuren. Het was best wel moeilijk, omdat je erg snel dood gaat door bepaalde skeletons. Een tip is om genoeg voedsel etc. mee te nemen (maar vaak kan je op datzelfde eiland ook veel bananen etc. vinden). Uiteindelijk was het zeker de moeite waard.
Die forts zijn zeker de moeite waard!
Maar aanvullende tip hiervoor is wel dat je de verschillende skeletons en de tacktieken weet.

De goude skeletons moet je bijvoorbeeld nat maken met water voor je ze kan verslaan (in het water lokken of nat gooien)
Shadow skeletons moet je verlichten (overdag / lantaarn) voordat je ze kan verslaan.

Zo zijn er nog wat tips en tricks :)

[Voor 26% gewijzigd door Laurensius88 op 23-03-2018 10:58]

Pagina: 1 2 3 4

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True