Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:06
quote:
Distric schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:35:
[...]

Niet illegaal? Kan dus gewoon kopen en dan krijg soort CD Key of wat?
ja, je ontvangt per mail een key die kunt activeren in de Microsoft store. Speel ook met een key van cdkeys.com. Geen probleem !

• Tormbo
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09-10 14:22

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

quote:
Distric schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:45:
[...]

Aaahzoo, ik zal er eens er naar kijken. Waarom moet een spel wat niet realistische is gemaakt 70 euro in godsnaam kosten. 50 euro is toch meer dan prima?
Wat een rare opmerking. Waarom zouden de kosten van een spel met het niveau van realisme moeten samenhangen? Ik ben het in principe met je eens dat €70 voor deze game teveel is, daar niet van, maar ik snap deze opmerking echt niet.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 01:01
quote:
Laurensius88 schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:50:
Ik ben ook zeker tevreden met de video en de info die ze geven. Ook al is het allemaal wat vaag, dat snap ik wel.

@Coldbullet Wij doen inderdaad ook wat minder missies en meer PVP. Wat ik wel lastig vind, je wil niet steeds dezelfde mensen aanvallen als ze gewoon aan het questen zijn.. Aan de andere kant, het is wel een van de manieren om aan je XP en geld te komen.

@Tiagoo Persoonlijk vind ik het de 70 euro wel waard. Ik heb sinds de release vrijwel elke dag wel een paar uur gespeeld. Maar ik kan wel begrijpen waarom mensen het bedrag het niet waard vinden.
Ik heb hem ook gewoon voor 70 gekocht hoor :) Via de gamekey sites kon je hem toen voor minder dan 50 kopen dus dat was ook mogelijk

• Distric
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 25-09-2018
Heb het spel even gespeeld, ik snap er niet veel van. Kan iemand mij miss uitleggen?

Distric wijzigde deze reactie 16-04-2018 14:04 (32%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10-10 11:24
quote:
Distric schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:51:
Heb het spel even gespeeld, ik snap er niet veel van. Kan iemand mij miss uitleggen?
Beetje lastig om het zo uit te leggen.

Op YouTube zijn ondertussen talloze filmpjes te vinden met tips en tricks. Die zouden als het goed is al wat duidelijkheid moeten geven.

Verder kun je de Nederlandstalige Discord server joinen (staat hierboven ook al ergens genoemd met een link) en vragen of je bij iemand kan joinen. Wanneer je het solo gaat spelen is het wat lastiger en minder leuk wanneer je direct aangevallen wordt.

Wanneer je specifieke vragen hebt, kunnen we je natuurlijk altijd helpen! Maar een "hoe werkt het spel?" is vrij lastig ;)

Laurensius88 wijzigde deze reactie 16-04-2018 14:47 (3%)
Reden: Linkje naar discord toegevoegd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13-09 11:22
e

Bosi010 wijzigde deze reactie 17-04-2018 10:22 (99%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13-10 12:39
Gisteren in mn 1tje een schip met 2 spelers te zinken gebracht, was een super spannende battle. Uiteindelijk met een rode ton het schip tot ontploffen gebracht. Loot was een captain chest en nog een goede skull, helaas kon ik de locatie niet meer vinden want mijn schip was er van door gegaan (anker vergeten).

Uiteindelijk voor niets bezig geweest, maar fun was het wel!

:*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rudyman85
quote:
Keesknd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:25:
Gisteren in mn 1tje een schip met 2 spelers te zinken gebracht, was een super spannende battle. Uiteindelijk met een rode ton het schip tot ontploffen gebracht. Loot was een captain chest en nog een goede skull, helaas kon ik de locatie niet meer vinden want mijn schip was er van door gegaan (anker vergeten).

Uiteindelijk voor niets bezig geweest, maar fun was het wel!

:*)
Geweldig hé die eigen avontuurtjes maken :D. Was gister in een crew van 4 man op een Galleon. Toen ik hen joinede waren ze vlakbij een Raid waar de crew met een andere Galleon in gevecht was, heb uiteraard helpen vechten en we wonnen, het schip van de tegenstander zonk.

Op naar de Raid, kwamen ze weer langs, ze treiterden ons.. Schip opnieuw laten zinken _/-\o_ verder met de Raid... kwamen ze weer, ons schip zonk en ook die van hen (tegelijkertijd). Twee man van ons bleven op het eiland om de de key bewaken want de Raid was voltooid. SNEL weer naar het eiland, buit opgehaald en wegwezen en ingeleverd (speelduur: 2uren) :*)

*speelt accordeon :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sme4gle
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 10:32
quote:
Distric schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:49:
[...]

Ik heb geen windows account, brengt alleen maar ellende. Dat word dus 1 aanmaken!

70 euro is veel geld. Is het waard om het te kopen?
De game zit ook in de windows gamepass die je kan kopen voor Xbox, deze kost ~€10 en daarmee kun je een maand spelen.. Op deze manier kun je wellicht kijken of je de game leuk vindt ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:46
Gisteren nacht ook wat moois, we joinen en we zien een Skull verschijnen.
Wij naar de andere kant van de map, was de skull net weg.

Dus dat was balen, we zagen enkel 1 galleon dus die maar aanvallen.
Na wat geklungel van ons was het dan toch gelukt, dan maar skullfort bekijken want kan nooit genoeg tijd geweest zijn om (alles) te looten.

Zien we iemand in een guardtower ons bespieden, blijkt die persoon de key te hebben.
Dus met 4 personen erop af en de sleutel gejat, waarna we nog even een uurtje of wat gingen questen alvorens alles mee te nemen.

Best grappige battles, waar we vooral onszelf het leven zuur maakte maar toch (net) het schip steeds konden redden.

Dat zijn echt de leuke adventures zeg maar.

iRacing Profiel Racing Lions Discord

• MetalSonic
  • Laatst online: 13-10 09:59
Maelstrom > Sea of thieves

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13-10 15:34
quote:
Anders ga je even totaal verschillende games vergelijken en niks nuttigs melden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 15:12
quote:
appels > peren

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Laurensius88
Hoe gaat het met iedereen die nog speelt?
Ik zelf speel nagenoeg elke dag (savonds doordeweeks) tussen de 2-4 uur. Meestal met zen 2e, soms alleen.

Ik zit nu (volgens mij) op 31 / 30 / 30
Als ik zie hoeveel tijd het mij kost, vraag ik mij af hoeveel tijd mensen die nu al op 40+ zitten er ingestoken hebben. Wij zijn redelijk efficiënt met de voyages en proberen ook zoveel mogelijk loot van andere te jatten (wat verbazingwekkend vaak goed gaat!). Ik denk dat we 9/10 PVP encounters wel winnen.

• ikbengoofy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 20:01
quote:
Laurensius88 schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:40:
Hoe gaat het met iedereen die nog speelt?
Ik zelf speel nagenoeg elke dag (savonds doordeweeks) tussen de 2-4 uur. Meestal met zen 2e, soms alleen.

Ik zit nu (volgens mij) op 31 / 30 / 30
Als ik zie hoeveel tijd het mij kost, vraag ik mij af hoeveel tijd mensen die nu al op 40+ zitten er ingestoken hebben. Wij zijn redelijk efficiënt met de voyages en proberen ook zoveel mogelijk loot van andere te jatten (wat verbazingwekkend vaak goed gaat!). Ik denk dat we 9/10 PVP encounters wel winnen.
Ook vrijwel dagelijks 2-4 uur en ben nu 44 / 40 / 43.
voornamelijk skullforts, veel grinden en alles aanvallen wat eventueel loot heeft die we kunnen stelen.

Ik begin nu wel soms verveelt te raken. vaak boten laten zinken die niks of nauwelijks wat hebben. Castaway chest opgraven, Naar een fort varen en zien dat niemand er bezig is die we kunnen laten zinken.

Kijk behoorlijk uit naar de nieuwe content in Mei, en hoop begin mei.. want de game heeft het wat mij betreft hard nodig.

Ook hoop ik ooit nog eens tegen een goed samenwerkende crew aan te lopen die een spannend gevecht durven aan te gaan. Want dat hebben wij vooralsnog niet echt gehad. meestal een stel knullerts die niet/nauwelijks samenwerken. 8)7

ikbengoofy wijzigde deze reactie 23-04-2018 10:58 (9%)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Laurensius88
Ah ja, wij doen eigenlijk zelden skullforts omdat dat in een sloop gewoon te veel tijd kost.
Wanneer we een sessie joinen en na een uur ofzo is er nog steeds een skull, gaan we wel even kijken.

Ik moet zeggen dat ik me nog niet echt verveel, maar hoop idd ook dat de nieuwe content begin mei komt.

Ondanks dat Rare altijd heeft aangekondigd dat het horizontal progress zal hebben, moet ik wel zeggen dat ik vertical progress af en toe wel mis. Alsin het zou cool zijn als je ook stuff kan upgraden ofzo.

Wbt andere crews die goed samenwerken hebben wij 1x echt gruwelijk hard op ons mieter gekregen. Die gasten wisten echt wat ze aan het doen waren. Maar anders is het vaak toch een zooitje ongeregeld.
Wat ik bijzonder vind, blijkbaar (wat je ook op de forums leest) zijn er veel mensen die via de random matchmaking spelen. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Zelf speel ik altijd met een vaste crewmate en anders ga ik via de NL Discord..

• ikbengoofy
quote:
Laurensius88 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:12:
Ah ja, wij doen eigenlijk zelden skullforts omdat dat in een sloop gewoon te veel tijd kost.
Wanneer we een sessie joinen en na een uur ofzo is er nog steeds een skull, gaan we wel even kijken.

Ik moet zeggen dat ik me nog niet echt verveel, maar hoop idd ook dat de nieuwe content begin mei komt.

Ondanks dat Rare altijd heeft aangekondigd dat het horizontal progress zal hebben, moet ik wel zeggen dat ik vertical progress af en toe wel mis. Alsin het zou cool zijn als je ook stuff kan upgraden ofzo.

Wbt andere crews die goed samenwerken hebben wij 1x echt gruwelijk hard op ons mieter gekregen. Die gasten wisten echt wat ze aan het doen waren. Maar anders is het vaak toch een zooitje ongeregeld.
Wat ik bijzonder vind, blijkbaar (wat je ook op de forums leest) zijn er veel mensen die via de random matchmaking spelen. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Zelf speel ik altijd met een vaste crewmate en anders ga ik via de NL Discord..
Ik vind nou juist het niet betere (wapens bijvoorbeeld) gear kunnen krijgen juist een grote plus, houdt het wel eerlijk. maar meer variatie in dingen doen zou ik graag willen zien. dat kippen vangen maakt mij hersendood na te lang doen.

Randoms is vaak echt niet te doen. doen helemaal niks. hoop dan ook dat ze snel private slots doen. :+

• Laurensius88
Ja, qua balans in PVP ben ik het wel met je eens ja! Maar het gaat meer om het feit dat ik nu niet echt een doel heb om voor te sparen, behalve dan reputatie.
Ik heb mijn skins die ik wil (voor nu), en als je ergens voor spaart is het toch wat uitdagender :)

• Sme4gle
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 10:32
quote:
Randoms is vaak echt niet te doen. doen helemaal niks. hoop dan ook dat ze snel private slots doen. :+
Dit is wel een van mijn grootste irritatie punten inderdaad. Veel spelers lopen alleen maar te trollen op public ships.. Hoe vaak het wel niet gebeurt dat iedere x je het anker ophijst iemand anders m weer instant dropt enzo. Gruwelijk irritant, daarom speel ik nog liever solo op een sloop dan dat ik een galleon met randoms moet joinen.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Sinds ik gisteren gamepass en xbox live gold heb gescoord meteen deze game maar geïnstalleerd op mijn Xbox one. En ligt het aan mij of valt er zonder vooropgezette guilds en teams nauwelijks samen te werken met andere spelers die je tegen komt? In mijn uppie heb ik maar het anker gelicht, de zeilen lopen hijsen, kanonnen laden en hup open zee tegemoet. Wél meteen drie keer mijn schip eigenhandig laten zinken. Snap nog steeds niet hoe _O- Vervolgens werd ik gerespawnd op een verlaten eiland. Tenminste dat dacht ik.

Voor ik het wist deed ik een accordeon showdown met andere spelers die daar respawnden :D En toen ik doorkreeg dat je kippen kunt laten plukken met je zwaard hield ik mij daar maar mee bezig. Zelfs nog wat slangen gehypnotiseerd met mijn accordeon zo leek het. Tot de duisternis viel en ik werd afgeslacht door een skeletton en ik mijn pistool noch zwaard meer kon selecteren (te vaak doodgegaan en je raakt je spullen kwijt?)

Baalde wel dat ik niet op een Xbox one een vriend kon laten inloggen om die te inviten mee te laten doen. Is het dus echt enkel online co-op en niet ook mogelijk om met twee man op de bank in dezelfde game mee te draaien? Verder speel ik op een oled tv. Zodra de schemering is ingetreden is het zonder lantaarn echt pikkedonker. Maar zodra de zon weer op is ziet het water er vooral prachtig uit. Dit is voor mij echt een combi van Black Flag en Monky Island. Helaas kwam ik noch de kraken noch enig ander schip tegen op open zee. Lag misschien wel aan de tijd wanneer ik het speelde (in de middag) Maar dat doet toch afbreuk. Ik wil schepen enteren, ik wil schepen laten kelderen en zo verder.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Laurensius88
Ik heb ook een bijzonder slechte ervaring met randoms.. echt in alle gevallen was er minimaal 1 flapdrol die geen zak uitvoerde..

Daarom wil ik jullie nogmaals aanraden om de NL discord te joinen. Dat scheelt zo ontzettend veel ;)

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-10 12:55

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik speel het nogsteeds elke keer als ik tijd heb om te gamen, wel altijd met mensen van de nl discord. Zeker een aanrader. Alleen de merchant missies vind ik niet zo veel aan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-10 01:02
Vandaag weer sessies gehad om nooit te vergeten!

Vanmiddag ging ik onder andere met @Ithric op een galleon spelen en het skull fort was gelijk actief, dus wij snel daarheen. Er bleken dus 3 andere galleons bij dat fort te varen. Na even rond te varen ben ik bij een andere galleon aan boord gegaan om te vragen of ze wilden samenwerken (met een bepaalde gedachte). Dat wilden ze blijkbaar en zo hebben we de andere 2 galleons laten zinken. Nadat deze galleons waren gezonken hebben we samen een deel van het skull fort gedaan. De andere crew leek de samenwerking leuk te vinden...

Een groot deel van hun crew was op het eiland bezig met het fort en als piraat wil je nooit je loot delen. 10k verdelen over meerdere schepen is gewoon zonde. We hebben uiteindelijk hun schip laten zinken en alle spelers gedood om zo zelf de key te kunnen pakken. Daar waren ze niet erg blij mee >:)

Na het pakken van de key kwam er al een galleon op ons af, dus wij snel wegwezen. Ons plan was om onze skin van ons schip te veranderen, zodat andere spelers denken dat we andere spelers waren. Net voor de outpost kwamen we de kraken tegen. Hebben wij weer... Uiteindelijk hebben we de loot uit het fort kunnen halen zonder gestoord te worden.

Het moraal van dit verhaal: Hoe aardig andere crews ook kunnen zijn, het blijven piraten ;)

• Joosie200
  • Niet online
Vanmiddag maar eens op de pc aangeslingerd. En nu trof ik een speler waar ik uren goed mee kon optrekken. Samen tig schatkisten gaan vinden en opgraven. Tig skulls oppikken maar waar de standaard skelettons zo verslagen zijn, kwam ik nu gouden skelettons tegen. Dat ging minder gemakkelijk. Dus hup weer snel aan boord van de galleon en bestoken met de kanonnen! Tot de uiteindelijke boss skeletton tevoorschijn kwam. Meer zwart. Gelukkig was mijn blunderbuss genoeg up close om op hem leeg te knallen. En zo gingen we met tig skulls en schatkisten terug naar een outpost. Meteen 7k aan gold binnen geharkt. Dus dat was wel nice gezien ik hiervoor nog helemaal niks aan gold had.

We kozen opnieuw de zee om een raadsel op te lossen. Kan ik uit bij Crooks Hollow. Waar we eerst helemaal geen andere schepen tegen kwamen, was het nu raak. Ik was nog maar net op het eiland tot mijn medepiraat onder vuur werd genomen die nog aan boord was. Ondertussen spotte een andere Galleon mij op het eiland en kreeg ik ook de volle laag. De eerste twee regels waren zo opgelost. Maar met die derde kwam ik echt niet verder... Small Stone mouth in the Bay, er zijn genoeg baaien en genoeg smalle ingangen uitgehakt in steen. Overal lopen shanten en dus met accordeon lopen spelen. Kreeg continu skeletton op me af, maar die waren makkelijk af te weren. Toch gaf ik dat raadsel maar op nadat de medepiraat was opgestapt.

Terug naar mijn schip lopen channelen door de mermaid. Kwam er een nieuwe gast bij. Toen gingen we maar focussen op wat zeeslagen. Helaas waren andere teams ons te snel af met het enteren en voor ik het wist werd ik door twee andere piraten snel gedood. Dus opnieuw maar respawnen... Op een halfzinkend schip _O- Dus alles dichtimmeren en water hozen maar. Hielp wederom niks want opnieuw werden we geenterd en overmeesterd. Toen vond ik mijn spelsessie van enkele uren wel genoeg. Mijn tweede sessie en het verliep al een stuk beter.

Heb wel een skull in de lucht gezien ala Batman signaal maar mijn crewleden hadden de focus op schat zoeken, zeeslagen spelen. Dus een skull fort komt wel bij een derde sessie hoop ik!

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:59

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik dacht dat dit wel lachen is , maar :

Geen idee wat te doen. Ik heb al een aantal mission succes dingen gekregen.. Maar goud krijgen , reputatie krijgen ho maar.

Ook word ik niet goed van de griefers in het spel.. Gewoon irritant.. Ik speel dan ook Solo daar ik niemand ken op de xdos die het spel ook speelt.. en ja ik heb het ook de pc

• Laurensius88
@Stronkie ik begin een beetje in herhaling te vallen, maar join de NL discord server is. Daar zijn genoeg mensen met wie je samen kan spelen en die je de mechanics willen leren.
Sowieso in een team speelt het veel leuker omdat je 1) minder kwetsbaar bent en 2) je hebt meer gezelligheid.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat je griefers noemt?

Laurensius88 wijzigde deze reactie 25-04-2018 08:27 (0%)
Reden: Juiste tag

• Coldbullet

Coldbullet

quote:
PSPfreaky schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:35:

Vanmiddag ging ik onder andere met @Ithric op een galleon spelen en het skull fort was gelijk actief, dus wij snel daarheen. Er bleken dus 3 andere galleons bij dat fort te varen. Na even rond te varen ben ik bij een andere galleon aan boord gegaan om te vragen of ze wilden samenwerken (met een bepaalde gedachte). Dat wilden ze blijkbaar en zo hebben we de andere 2 galleons laten zinken. Nadat deze galleons waren gezonken hebben we samen een deel van het skull fort gedaan. De andere crew leek de samenwerking leuk te vinden...

Een groot deel van hun crew was op het eiland bezig met het fort en als piraat wil je nooit je loot delen. 10k verdelen over meerdere schepen is gewoon zonde. We hebben uiteindelijk hun schip laten zinken en alle spelers gedood om zo zelf de key te kunnen pakken. Daar waren ze niet erg blij mee >:)

Na het pakken van de key kwam er al een galleon op ons af, dus wij snel wegwezen. Ons plan was om onze skin van ons schip te veranderen, zodat andere spelers denken dat we andere spelers waren. Net voor de outpost kwamen we de kraken tegen. Hebben wij weer... Uiteindelijk hebben we de loot uit het fort kunnen halen zonder gestoord te worden.

Het moraal van dit verhaal: Hoe aardig andere crews ook kunnen zijn, het blijven piraten ;)
Was het bij de skullfort tevallig rond 23.00? Wij waren daar ook met 4 andere gallions. Was echt bruut! Hellaas ging dr wekker om 05.30 dus moest stoppen om niet compleet ne nachtrust te missen.

• PSPfreaky
quote:
Coldbullet schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:50:
[...]

Was het bij de skullfort tevallig rond 23.00? Wij waren daar ook met 4 andere gallions. Was echt bruut! Hellaas ging dr wekker om 05.30 dus moest stoppen om niet compleet ne nachtrust te missen.
Wij deden een skull fort rond 16:00 met 3 andere galleons en rond 20:00 hebben we nog een ander fort gedaan. Om 23:00 waren we al gestopt ;)

• Laurensius88
Gisteren als duo aan het spelen en nog nooit zoveel schepen in de buurt gezien. We telde 3 galjoens en 2 andere sloepjes.
Het meeste epische gevecht in mijn piraten carrière in de storm tegen een galjoen gehad! :)

Omdat er zoveel galjoenen waren besloten we om de skull fort maar niet te doen.
Na 2 uur was deze echter nog steeds in de lucht en zijn we toch maar even gaan kijken. We zagen een sloepje liggen en zodra we in de buurt kwamen verdween de skull.
Vervolgens hebben we het sloepje gesloopt, en de spullen gejat. Ze hadden keurig alles al op het strand gezet, maar omdat ze ons zagen komen waren ze bezig met spullen te verstoppen.
Toen we eindelijk alles aan boord hadden kwamen ze terug voor wraak, maar helaas wist ik na een achtervolging van een kwartier bij ze aan boord te komen, anker te droppen en net zo lang aan boord te blijven tot mijn mede piraat alles had ingeleverd.
Ik kan me voorstellen dat ze redelijk gefrustreerd waren.. But A Pirate's Gotta Do What A Pirate's Gotta Do

• Coldbullet

Coldbullet

quote:
PSPfreaky schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:53:
[...]

Wij deden een skull fort rond 16:00 met 3 andere galleons en rond 20:00 hebben we nog een ander fort gedaan. Om 23:00 waren we al gestopt ;)
Okee, maar wel toevallig dat je ook zoveel gallions zag, wel goed teken iig dan zijn Er ook veel spelers

• Ithric
quote:
PSPfreaky schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:35:

Je vergeet het constant enteren en dood houden van een groep italianen, die vervolgens rage quiten en we met NL'ers op de nieuwe boot een babbeltje maken.

Dit was vlak voor we het schip als stormram gingen gebruiken, dat was echt lachen.
Gisteren was echt by far de mooiste dag in SOT. :9~ O-)

Ik raad echt iedereen de NL discord aan, het is (meestal) gezellig en redelijk goede en serieuze spelers aanwezig. (zowel galleon als sloep.)

Gisteren heb ik denk ik 11 uur gespeeld en we zijn geen 1x gezonken.
(Daarbij 1x een zwaar bevochten skullfort (zie hierboven in quote) en nog 2 andere, vele zeeslagen.~6-7 Galleon's gesloopt en de sloepjes tel ik maar niet eens, dat is drifthout :+ )

Ithric wijzigde deze reactie 25-04-2018 19:08 (9%)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

quote:
Laurensius88 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:27:
@Stronkie ik begin een beetje in herhaling te vallen, maar join de NL discord server is. Daar zijn genoeg mensen met wie je samen kan spelen en die je de mechanics willen leren.
Sowieso in een team speelt het veel leuker omdat je 1) minder kwetsbaar bent en 2) je hebt meer gezelligheid.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat je griefers noemt?
[afbeelding]
nou gewoon mensen die je niet het spel laten ontdekken. Ik word om de haverklap gekilled als ik bv de skull naar main port wil brengen..

Ik zou graag discord joinen . Maar ik speel het spel op de Xbox zonder Mic.. Ook op de PC is mijn headset stuk.. dus dat gaat hem niet worden

• Laurensius88
quote:
Stronkie schreef op woensdag 25 april 2018 @ 21:12:
[...]

nou gewoon mensen die je niet het spel laten ontdekken. Ik word om de haverklap gekilled als ik bv de skull naar main port wil brengen..
Nouja, zoals ook uitgebreid op het forum van SoT wordt besproken, het om de haverklap gekilled worden is niet griefen.
Wanneer je gespawned killed wordt, constant door dezelfde mensen voor geen goede reden belaagd wordt, dat is griefen.

By far the meest efficiente methode om aan je rep te komen, is door loot van andere te jatten. Zo zit het spel nou eenmaal in elkaar. Zolang Rare daar geen goed alternatief voor heeft, zal dit ook zo blijven. Al moet ik wel zeggen dat de laatste tijd een verschuiving in de manier van spelen zie. Er zijn meer mensen die de sociale interactie opzoeken.

Gisteren heb ik mijn eerste bericht via de xbox app ontvangen dat ik een cheater ben.. Dat zie ik toch wel als compliment ;) Maar heb die beste jongen ook uitgelegd dat als hij het skull fort aan het doen is, hij de kans loopt om zen zooi gejat te zien worden omdat het nou eenmaal veel gold / rep waard is.
quote:
Ik zou graag discord joinen . Maar ik speel het spel op de Xbox zonder Mic.. Ook op de PC is mijn headset stuk.. dus dat gaat hem niet worden
Het komt misschien een beetje bot uit men strot, maar de game is helemaal gebaseerd op vocale communicatie. Dus dit ligt meer aan jezelf dan aan de game.
En als je alleen blijft spelen, ben je kwetsbaar en zal je vaak je loot gestolen zien worden.

Dat gezegd hebbende.. Gisteren ook een geweldige sessie gehad! Nadat we onze sloep waren verloren tegen een legendary galjoen (die we overigens wel hebben laten zinken) kwamen we beide terug bij hetzelfde eiland. Op dat moment waren er nog 2 sloepjes in de buurt en met 1 van de 2 hebben geteamed om het galjoen nog een keer te kunnen laten zinken.
Die legends (min 2) waren echt wel goed, maar tegen 2 sloeps en te weinig resources konden ze gewoon niet op :D Echt top! Zeker omdat ik een uur daarvoor nog werd uitgescholden omdat ik de loot had gestolen van de sloep waar we nu mee samenwerkten :9~

Laurensius88 wijzigde deze reactie 26-04-2018 08:50 (16%)

• Coldbullet

Coldbullet

quote:
Stronkie schreef op woensdag 25 april 2018 @ 21:12:
[...]

wat je ook kan doen wat meerdere doen met de xbox. die spelen via discord met andere nederlandse spelers. en hebben discord dan via hun telefoon/tablet aanstaan werkt behoorlijk goed wat ik gemerkt heb met de gene die dat zo doen.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja idd kan wel met de telefoon discord joinen
slim idee :)

Heeft effe iemand snel een link voor mij :)

• Coldbullet

Coldbullet

Ahoy Sea of Thieves spelers,

We zoeken Nederlandssprekende piraten om gezellig een potje Sea of Thieves te spelen. We zijn geen clan, maar we willen Nederlandse piraten bij elkaar brengen om zo gemakkelijk een crew te vormen. We hanteren daarom ook geen leeftijdsregels of regels dat je een microfoon nodig hebt of niet. Dat regel je zelf met je medespelers.

Onze regels:

Niet Nederlandssprekende mensen worden gekicked van de Discord server.
Trollers worden gekicked van de Discord server.
Je maakt je eigen regels voor het maken van een crew.
Lees de regels op onze Discord server voordat je gaat deelnemen aan de chat en voice.
We hopen je snel te zien op onze Discord server! Discord link: https://discord.gg/5Y73HHA

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Ik heb mij aangemeld via de link en heb de app op mijn telefoon staan inmiddels. Ben benieuwd naar de eerstvolgende speelsessie!

• rudyman85
Binnenkort de eerste DLC (deze maand) en weekly events. iedere Dinsdag een nieuwe patch met verbeteringen. Gaat nu wel lopen daar bij RARE.

rudyman85 wijzigde deze reactie 03-05-2018 14:09 (30%)

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22:17

Soggney

Zeekomkommer

En voor een beperkte tijd: een nieuwe sniper voor maar 1 goud.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Na een voor mij teleurstellende beta ga ik de game toch weer een kans geven (X1). Heb me al aangemeld bij de discord groep. Hoop van de week tijd te hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rudyman85
quote:
Thorgrem schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:36:
Na een voor mij teleurstellende beta ga ik de game toch weer een kans geven (X1). Heb me al aangemeld bij de discord groep. Hoop van de week tijd te hebben.
Leuk dat je het spel weer oppakt! ;) gisteravond nog een leuke pot gehad. Een tip na het finishen van een raid; probeer niet de dichstbijzijnde outpost te pakken om je spul in te leveren, we hebben al een aantal keer meegemaakt dat personen wachten totdat je je spul inleverd. Ga een outpost zoeken die een stukje verderop ligt. Heeft ons gisteravond geholpen,we hadden alles netjes op tijd ingeleverd voordat er een sloop voorbij kwam om ons aan te vallen..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Genestealer
  • Laatst online: 26-09 19:07
Zojuist ook spel aangeschaft! Vanavond eens uitproberen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Genestealer
  • Laatst online: 26-09 19:07
quote:
Joosie200 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:06:
[...]

Ik heb mij aangemeld via de link en heb de app op mijn telefoon staan inmiddels. Ben benieuwd naar de eerstvolgende speelsessie!
Zojuist ook aangemeld :*)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PSPfreaky

Volgende week:
- Private en open crews.
- Naam onderwater onzichtbaar.
- Items als bananen aan elkaar geven.
- Betere quests moeten betere rewards (chests etc) geven.

- Trailer van de content update

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Joosie200 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 00:09:
Dus een skull fort komt wel bij een derde sessie hoop ik!
En dat was dus gisteravond. Via discord een groep gejoind zodat we met 4 spelers een galleon konden bemannen. Eerst wat varkens en daarna kippen verzameld voor de merchants, onderweg nog een schat opgegraven die om de x minuten gaat huilen zodat je moet hozen en uiteindelijk een skull fort meegepakt. We kwamen een andere galleon onderweg tegen die we snel naar de bodem lieten zinken en toen hadden we het fort voor onszelf. Ik bleef wel op de uitkijk staan in het kraaiennest maar ze kwamen niet terug voor wraak noch zag ik andere schepen aan de horizon.

In 3 uur tijd kippen/varkens/schatgegraven en een skull fort gecleared. Ik ging van 7k naar 37k dus dat was een productief avondje. Meteen maar 30k stuk geslagen op de souvereign outfit. Loop ik er vanaf nu iig beter bij dan een zwerver die voor piraat door moet gaan :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rudyman85
quote:
PSPfreaky schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 01:40:

- Trailer van de content update
+ een releasedag van The hungering deep, en dat zal niet heel ver weg moeten zijn (mei 2018). Ben benieuwd !

Onlangs een mooie strijd gehad, enemy's schip laten zinken (door de rode barrel vanuit hun eigen kraaiennest te stelen en er mee in het water te springen, vervolgens onder het schip te laten knallen _/-\o_ en 10+ schatkisten kunnen pakken, voelt goed andersom niet ;). Meeste potjes wel gewonnen..

rudyman85 wijzigde deze reactie 14-05-2018 13:24 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbengoofy
quote:
Coldbullet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:52:
Ahoy Sea of Thieves spelers,

We zoeken Nederlandssprekende piraten om gezellig een potje Sea of Thieves te spelen. We zijn geen clan, maar we willen Nederlandse piraten bij elkaar brengen om zo gemakkelijk een crew te vormen. We hanteren daarom ook geen leeftijdsregels of regels dat je een microfoon nodig hebt of niet. Dat regel je zelf met je medespelers.

Onze regels:

Niet Nederlandssprekende mensen worden gekicked van de Discord server.
Trollers worden gekicked van de Discord server.
Je maakt je eigen regels voor het maken van een crew.
Lees de regels op onze Discord server voordat je gaat deelnemen aan de chat en voice.
We hopen je snel te zien op onze Discord server! Discord link: https://discord.gg/5Y73HHA
no offense, heb hier 2 maal een pot gedaan met spelers, 2 maal een erg slechte ervaring.

voornamelijk gebaseerd op de Skill en activiteit van de betreffende spelers die ons tegenviel ondanks dat we vroegen om ervaren heren. (vast niet allemaal, wellicht hadden we ongeluk)

Weet niet of iemand een discord kent met "betere" spelers? die wel actief meewerken op de boot en wat pvp ervaring hebben? en niet dom salty gaat zitten doen naar de tegenstander? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSPfreaky
quote:
ikbengoofy schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:09:
[...]

no offense, heb hier 2 maal een pot gedaan met spelers, 2 maal een erg slechte ervaring.

voornamelijk gebaseerd op de Skill en activiteit van de betreffende spelers die ons tegenviel ondanks dat we vroegen om ervaren heren. (vast niet allemaal, wellicht hadden we ongeluk)

Weet niet of iemand een discord kent met "betere" spelers? die wel actief meewerken op de boot en wat pvp ervaring hebben? en niet dom salty gaat zitten doen naar de tegenstander? :+
In een Discord server van 550+ spelers kan je goede, maar ook minder ervaren spelers treffen. Gewoon een paar keer proberen en de mensen waarmee je het fijn vindt om mee te spelen vaker vragen. Zo speel je op elkaar in ;) Ik heb zelf een "vast" groepje van 8-10 personen waar ik regelmatig mee speel.

FEATURES
This Seat is Taken - Players now have two crew type options available to them, Open and Closed Crews.
Open Crews: This option works in the same way you’re used to. For the Galleon, an open crew will match four players together while also replacing players who leave during a game. For the Sloop, two players will be matched together, with a leaving player being replaced when possible.
Closed Crews: This option allows a single player to begin a game on either a Galleon or a Sloop, allowing friends to join in when they’re available. You can now play with any configuration of players up to the limit on each ship, which is 4 players on the Galleon and 2 players on the Sloop, as well as preventing non-friends from being able to join you. This option replaces the 3 player Galleon and Solo Sloop options in the Main Menu.
Coming Soon: Additional functionality coming soon for Open and Closed Crews includes the ability to dynamically switch between Open and Closed while in the game, in addition to being able to make a session fully private by preventing friends joining.

UPDATES
Here, take this! - Imagine the scene, skeletons surround your crew, your crew-mate has been bitten by a snake, they have no bananas and there are no resource barrels in sight! Now you can help them CRONCH their way to full health by handing them a banana! This also works with wooden planks and cannon balls. You helpful pirate you!
Who Goes There? - When swimming underwater, gamertag and Player Titles are no longer visible. Now you can #BeMoresneakyPirate!
Now in Stock! - Imperial Sovereign Blunderbuss, Pistol, Sails, Hull and Liveries are now available to purchase in the Ancient Isles. They were incorrectly listed as available in Patch 1.0.6.
Flintlock Pistol - New sound effects for close fire and reloading the Flintlock Pistol.
Icons - Within the clothing chest, the icons to unequip all or select a random outfit have been updated.
Health Bar UI - Deciding whether to eat that banana or keep swiping your sword? You'll notice some changes to the health bar UI, fancy!

Lees hier alles terug: https://www.seaofthieves....ch-notes-discussion-1-0-7

Edit: De weggestreepte update is later vanmiddag weer uit het spel gehaald door een bug.

PSPfreaky wijzigde deze reactie 17-05-2018 00:26 (58%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rudyman85
Zeker een sterke patch! Zou vandaag dan ook The Hungering Deep en releasedag worden aangekondigd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSPfreaky
@rudyman85 Er zou deze week een trailer verschijnen ;)

Edit: Zo goed als de hele bovenstaande update is teruggedraaid door meerdere problemen.

PSPfreaky wijzigde deze reactie 17-05-2018 00:26 (57%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

Vandaag de game (na meerdere bèta’s) toch naar uit GamePass getrokken.

Ik snap alleen niet helemaal waar mijn eerste map blijft. Ik “koop” bij de handelaar een quest en start deze dan vanuit de kapitein hut. In de Beta kreeg je dan een schatkaart in je inventory en kon je op quest.

Nu gebeurd dat niet. Ik zie wel dat de quest gestart wordt (door de game overlay) maar nergens een kaart.

Iemand dit gehad toevallig? Twijfel nou een beetje of dit een vreemde bug is of dat ik iets over het hoofd zie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22:17

Soggney

Zeekomkommer

@Donstil er is een apart wiel voor de kaarten/quests. Als onder Q jouw inventory zit, zit onder E de kaart(en) voor je quest.
Hoe het zit voor een xbox controller, geen flauw idee, maar probeer anders even alle knoppen uit.
Mocht je daar geen kaart vinden, dan heb je een bug waar ik nog nooit van gehoord heb.

Soggney wijzigde deze reactie 18-05-2018 08:50 (18%)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:48
Zin in de uitbreiding. Ik denk dat de 29e een mooi moment wordt om in te stappen, mocht je de game nog niet hebben. Met de wekelijkse uitdagingen en de dlc die elkaar vrij snel gaan opvolgen, gaat dit uiteindelijk een meer dan prima game worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Soggney schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 08:46:
@Donstil er is een apart wiel voor de kaarten/quests. Als onder Q jouw inventory zit, zit onder E de kaart(en) voor je quest.
Hoe het zit voor een xbox controller, geen flauw idee, maar probeer anders even alle knoppen uit.
Mocht je daar geen kaart vinden, dan heb je een bug waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ook cool. Dat is dan aangepast sinds de bèta’s zeker?

Ik ga zoeken, thnx.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky

Misschien blijf ik dit keer wel op het schip ;)

PSPfreaky wijzigde deze reactie 18-05-2018 14:27 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rudyman85
quote:
PSPfreaky schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:20:
[afbeelding]

Misschien blijf ik dit keer wel op het schip ;)
Gezien de trailer zal je met twee schepen muziek mogen maken wil je interactie maken met “het beest”. Rare beloofd nieuwe soort gameplay.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky

- Deze week verschijnt er nog een video van Sea of Thieves.
- The Hungering Deep Trailer moest eigenlijk een Teaser als naam krijgen i.p.v. trailer. Hier gaan ze in de toekomst beter naar kijken.
- Pioneersessies komen terug.

PSPfreaky wijzigde deze reactie 23-05-2018 09:23 (12%)

• Coldbullet

Coldbullet

ik hoop wel dat de hungerydeep stukke beter en sterker is dan de o zo sterke kraken... dat is namelijk ook maar een flop komt uit het water en doet helemaal niks het enigste nadeel van de kraken is dat je door je canonbals raakt.
verder vermaak ik me nog erg met het spel alhoewel nieuwe content erg welkom is.

• Ithric
quote:
Coldbullet schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:33:
ik hoop wel dat de hungerydeep stukke beter en sterker is dan de o zo sterke kraken... dat is namelijk ook maar een flop komt uit het water en doet helemaal niks het enigste nadeel van de kraken is dat je door je canonbals raakt.
verder vermaak ik me nog erg met het spel alhoewel nieuwe content erg welkom is.
Aan sommige video's te zien, hebben er vele erge moeite mee. :+

Soms is het wel irritant en je moet ook echt wel samen werken, anders zink je gewoon. (maar dat laatste gebeurd zelden)

• Coldbullet

Coldbullet

quote:
Ithric schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Aan sommige video's te zien, hebben er vele erge moeite mee. :+

Soms is het wel irritant en je moet ook echt wel samen werken, anders zink je gewoon. (maar dat laatste gebeurd zelden)
met het zinken/geraakt worden heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee. en nee ik ben echt niet zo'n geweldig goede speler

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 05-10 20:34
Nieuwe patch van spel zorgt wel voor een compleet andere PVP tactiek.

Als je in het water ligt om iets te gaan doen, heb je binnen no-time 2 a 3 sharks gemiddeld om je heen. Voorheen kon je met een barrel zwemmen of gewoon zwemmen om te boarden. Nu moet het meer van de boot en kan je beter veilig aan boord blijven. :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ithric
quote:
Rody schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:56:
Nieuwe patch van spel zorgt wel voor een compleet andere PVP tactiek.

Als je in het water ligt om iets te gaan doen, heb je binnen no-time 2 a 3 sharks gemiddeld om je heen. Voorheen kon je met een barrel zwemmen of gewoon zwemmen om te boarden. Nu moet het meer van de boot en kan je beter veilig aan boord blijven. :|
Ik vernam van iemand dat dit een bug is, die is bevestigd door Rare. (heb zelf niet de moeite ervoor genomen het te checken)

Dus verwacht dat dit wel weer zal veranderen, nu als je het water raakt heb je 3 sharks om je heen. (beetje too much)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nol_NL
Is dit inmiddels al niet aangepast ?

Vrijdagavond twee gezonken schepen doorzocht, maar tijdens het zwemmen geen haaien tegengekomen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rudyman85
Vandaag The thungering deep, yes !:)

Probeer naar de redactie van tweakers.net de DLC trailer te sturen, wordt niet geplaatst. Vind dat deze DLC wel die aandacht verdient.

edit; je kan The hungering deep spelen :)

rudyman85 wijzigde deze reactie 29-05-2018 15:14 (78%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSPfreaky
quote:
rudyman85 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:18:
Probeer naar de redactie van tweakers.net de DLC trailer te sturen, wordt niet geplaatst. Vind dat deze DLC wel die aandacht verdient.
Misschien is het maar goed dat ze het niet hebben geplaatst. Het is een enkele quest van ongeveer 2 uurtjes en dan heb je het "uitgespeeld". Ik denk dat de meesten wel iets meer hadden verwacht.

• Pikkemans
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11-10 12:30
Spoiler Alert!

Zie hoe JackFrags en z'n maten op zoek gaan naar de Megalodon

• Nol_NL
quote:
PSPfreaky schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:25:
[...]

Misschien is het maar goed dat ze het niet hebben geplaatst. Het is een enkele quest van ongeveer 2 uurtjes en dan heb je het "uitgespeeld". Ik denk dat de meesten wel iets meer hadden verwacht.
2 uurtjes ? Misschien als je precies weet wat je moet doen en waar je naar toe moet. Persoonlijk vind ik die raadsels nog redelijk lastig te ontrafelen, dus ik vermoed dat ik er wel wat langer mee bezig gaat zijn. Iedereen is ingame wel opvallend vriendelijk geworden, wel geinig om die twist opeens te zien :)

• PSPfreaky
quote:
Nol_NL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:49:
[...]

2 uurtjes ? Misschien als je precies weet wat je moet doen en waar je naar toe moet. Persoonlijk vind ik die raadsels nog redelijk lastig te ontrafelen, dus ik vermoed dat ik er wel wat langer mee bezig gaat zijn. Iedereen is ingame wel opvallend vriendelijk geworden, wel geinig om die twist opeens te zien :)
Je moet die journals goed lezen, dan weet je ongeveer waar je heen moet. En vergeet de voorkant niet ;)

• Rody
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 05-10 20:34
De raadsels waren best makkelijk. Het meest lastige is om een coop team te krijgen voor dat beest :o

oftewel: nog maar even geduld hebben.

• Coldbullet

Coldbullet

quote:
Rody schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:53:
De raadsels waren best makkelijk. Het meest lastige is om een coop team te krijgen voor dat beest :o

oftewel: nog maar even geduld hebben.
Nou ja... nu is iedereen vriendelijk.. wie weet straks als de meerderheid het gespeeld heeft zijn ze dan nogsteeds vriendelijk?

• rudyman85
We konden gisteravond prima een raid doen terwijl de rest met de dlc bezig was, geen schip meer tegengekomen rondom de raid.

p.s. Wat zijn de animaties van ‘the hungering deep’ goed gedaan! Wow momenten!

rudyman85 wijzigde deze reactie 31-05-2018 07:02 (28%)

• PSPfreaky
Het gevecht met de haai wordt spannender als je geen bananen meer aan boord hebt. Dit hebben we 2x gehad en dan ga je je toch meer stressen.

Gisteren hebben we met 5 schepen bij de haai gezeten. Het was echt een leuk en spannend gevecht!

Ik hoop dat Rare na deze periode de haai niet voorgoed weg doet, het zou anders jammer zijn. De haai is beter uitgewerkt dan de kraken naar mijn mening.

• Coldbullet

Coldbullet

quote:
PSPfreaky schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:14:
Het gevecht met de haai wordt spannender als je geen bananen meer aan boord hebt. Dit hebben we 2x gehad en dan ga je je toch meer stressen.

Gisteren hebben we met 5 schepen bij de haai gezeten. Het was echt een leuk en spannend gevecht!

Ik hoop dat Rare na deze periode de haai niet voorgoed weg doet, het zou anders jammer zijn. De haai is beter uitgewerkt dan de kraken naar mijn mening.
precies. maar die blijft toch wel die haai?

• rudyman85
quote:
PSPfreaky schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:14:
Niet iedereen is het erover eens, maar van mij mag er best wel een beloning komen nadat je de kraken als de haai hebt verslagen. Denk aan een dure schatkist of juweel o.i.d.

Niet omdat ik overal een beloning voor wil hebben, maar meer om de reden dat je dan vaker terug wilt komen om het beest te verslaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13-10 15:34
Wat is de discord om te joinen voor pc?

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:51
Flink aantal nieuwigheden gepresenteerd tijdens E3: https://www.seaofthieves.com/news/e3-2018-trailer

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• PSPfreaky
Nieuwe update voor Sea of Thieves is vandaag verschenen en voegt wat leuke dingen toe aan de game.

• rudyman85
Best wel leuk idee en heb er genoeg plezier uit kunnen halen, alleen het samenwerken mag voor mij bij het volgende event wel het tegenovergestelde zijn :D

Ben pioneer en kan de test versie van SOT spelen. Er komen intressante dingen voor SOT de komende maanden :9~

rudyman85 wijzigde deze reactie 19-06-2018 16:17 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wom

• Coldbullet

Coldbullet

Heb de intervieuw gelezen best interresant, en voor het eerst sinds eeuwe dat ik een spel speel met devs die ook echt na de comunity luistert. Vermaak me ander nog goed met dit spel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nol_NL
31/07:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rudyman85
Wij spelen nog steeds. Kan niet wachten op deze dlc.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Zit nu nog aan de costa voor 1.5 week dus mijn zeilen zijn gestreken op het moment. Maar als ik terug ben ben ik eker weer van de partij!

• hoi3344
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09-10 14:58
https://www.seaofthieves.com/game/cursed-sails

Hier meer info over de update met spoilers over nieuwe customizations enzo

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nol_NL
Vandaag de release van Cursed Sails. Ik ben benieuwd :) Blijft voor mij in ieder geval een heerlijke spel.

• Coldbullet

Coldbullet

ik ga vanavond uiteraard de wilde zee bevaren! tot vanavond op discord

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17:20

TommyGun

Stik er maar in!

Pas twee avonden gespeeld (samen met een vriend van me), maar het is echt geweldig :D

Vooral als je ineens in chaos terecht komt (haai, ander schip of storm).

HIJ ZIT ACHTER ONS!!!! FIX JIJ DE GATEN???!!! SNEL HET ZEIL OMLAAG!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• rudyman85
Goede uitbreiding zeker weten, die skeleton ships zijn geweldig :D het idee dat je nu kunt samen werken en loot kunt verdelen met andere schepen (alliances) is goed uitgewerkt. Hier een linkje over hoe dat precies werkt: https://www.reddit.com/r/...e_and_loot_sharing_works/

De wijze waarop je kunt samen werken geeft SOT een heel andere wending (eerder wilden we juist alleen maar aanvallen).

met The cursed sails hebben we toch moeten zoeken op het forum hoe je deze kunt voltooien.

Nu hopen dat ze komende week de skeleton forts weer activeren.

• Wom
Ga SoT ook terug oppakken met al deze uitbreidingen. Overal enthousiaste reacties, je zou bijna willen dat @Paul Hulsebosch een update van de review plaatst omdat er zo veel veranderd is.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-10 08:56
Dat gaat @PaulHulsebosch helaas niet doen... Ze hadden Sea of Thieves gewoon lekker een paar maanden later op de markt moeten brengen, zodat ze al die updates er in hadden kunnen verwerken. Dan had het een volwaardige game geweest en had het veel hogere cijfers gekregen. Nu hebben ze zichzelf flink tekortgedaan door de game veel te vroeg op de markt te brengen. Zonde, maar eigen schuld, dikke bult.

• rudyman85
Jammer @Paul Hulsebosch. Persoonlijk vind ik en ik hoop meerdere van dit fora dat juist wel de moeite waard.

Het was nooit de intentie en strategie van RARE geweest om een volwaardige game met veel content uit te brengen (dat we het liever anders hadden gezien,en dat we het juist wel of niet de juiste strategie vinden is een ander verhaal), het was juist de bedoeling om samen met de community het basis spel uit te breiden. lees:
quote:
'title: Rare Plans To Give Sea Of Thieves Players What They Want'

With Sea of Thieves, our goal at launch was to create a new IP, create a community around it, and make a new type of multiplayer game that's a different experience. And success for us meant landing all of that, which would give us the right to go and build on it more.'

bron: https://www.gamespot.com/...rs-what-the/1100-6460067/
Zonder de community was bijvoorbeeld de Brigantine (de drie mans schip) niet gekomen en de vraag naar AI ships was enorm waardoor ze dit in de game hebben geïmplementeerd. Er is veel veranderd sinds de launch update, en je kan wel stellen dat er genoeg te doen is waardoor het intressant is om te lezen wat er vernieuwd is t.o.v. de 'lege game' na de lanceerdatum.

Op naar de September DLC en wat er gaat komen zou ik zeggen.

rudyman85 wijzigde deze reactie 06-08-2018 14:19 (4%)

• Coldbullet

Coldbullet

quote:
rudyman85 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:59:
Jammer @Paul Hulsebosch. Persoonlijk vind ik en ik hoop meerdere van dit fora dat juist wel de moeite waard.

Het was nooit de intentie en strategie van RARE geweest om een volwaardige game met veel content uit te brengen (dat we het liever anders hadden gezien,en dat we het juist wel of niet niet de juiste strategie vinden is een ander verhaal), het was juist de bedoeling om samen met de community het basis spel uit te breiden. lees:

[...]

Zonder de community was bijvoorbeeld de Brigantine (de drie mans schip) niet gekomen en de vraag naar AI ships was enorm waardoor ze dit in de game hebben geïmplementeerd. Er is veel veranderd sinds de launch update, en je kan wel stellen dat er genoeg te doen is waardoor het intressant is om te lezen wat er vernieuwd is t.o.v. de 'lege game' na de lanceerdatum.

Op naar de September DLC en wat er gaat komen zou ik zeggen O+
Ben het volledig met je eens! Speel het nogsteed erg graag en de updates zijn leuk! Skelletons zijn stuk beter geworden dus alles is iets moeilijker

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-10 08:56
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Kijk naar een game als GTA V. Die was bij launch al behoorlijk compleet en toch is er daarna nog heel erg veel aan toegevoegd, onder andere door input van de spelers. Dat had bij Sea of Thieves ook gekund, en wat mij betreft ook gemoeten. Ik vind het verhaal van Rare daarom wat gemakzuchtig. Noem het dan Early Access, dan weet je als speler dat je een game speelt die nog niet af is.

• Wom
Kan het eigenlijk niet helemaal oneens zijn met Paul. In de huide status releasen had de 'status' van SoT geen kwaad gedaan waarschijnlijk.

• Spanjard
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 13-10 11:04
Het had zeker early access moeten heten maar jou review was ook te gemakkelijk en onvolledig. Daarnaast is de game een hoop veranderd in de tussentijd en heb je duidelijk tijdens jou review niet met vrienden of microfoon gespeeld. Ik denk dus dat je al snel een gekleurd beeld had toen je een lege game had gevonden maar je faalde te zien wat voor een unieke basis deze game heeft. Een herziene review zou zeker op zijn plaats zijn nadat jij er duidelijk ook een voor mij persoonlijk ondermaats rapport had geleverd.

Domoticz + Fotografie + Gaming

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 23:00
Altijd mooi dat "luisteren naar community" pure noodzaak om commercieel niet helemaal de boot ;) in te gaan. Dit spel is misschien wel de grootste flop van het jaar.

• Wom
quote:
Lekkerboeie86 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:57:
Altijd mooi dat "luisteren naar community" pure noodzaak om commercieel niet helemaal de boot ;) in te gaan. Dit spel is misschien wel de grootste flop van het jaar.
Met 5 miljoen spelers kun je het moeilijk een flop noemen toch?

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 23:00
quote:
Wom schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Met 5 miljoen spelers kun je het moeilijk een flop noemen toch?
Lees het artikel eens helemaal. Dit is een aantal spelers wat ooit de game heeft gestart incl. de spelers via een gratis trial pass. Erg indrukwekkend inderdaad.

• rudyman85
quote:
Wom schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:50:
Kan het eigenlijk niet helemaal oneens zijn met Paul. In de huide status releasen had de 'status' van SoT geen kwaad gedaan waarschijnlijk.
Ben het ook niet volledig oneens met Paul zijn reactie (GTA 5 kent natuurlijk een groter ontwikkel team) echter vind ik wel dat SOT en de conclusie van de review herzien mag worden. Dat het spel een deuk heeft opgelopen is wel duidelijk en nu lees je (op YouTube, SOT forums etc.) dat mensen het opnieuw willen proberen omdat de nieuwe content de moeite waard is en juist om die reden mag het best gezien/gelezen worden.

• Wom
quote:
Lekkerboeie86 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:17:
[...]

Lees het artikel eens helemaal. Dit is een aantal spelers wat ooit de game heeft gestart incl. de spelers via een gratis trial pass. Erg indrukwekkend inderdaad.
Tja, andere cijfers heb ik niet. Dus hoeveel actieve spelers SoT heeft durf ik niet te gokken. Maar als je 5 miljoen spelers zo ver krijgt een game te proberen die overal neergesabeld is in reviews vind ik dat geen slechte cijfers. Schijnbaar heeft het toch aantrekkingskracht.

Maar als je met flop bedoelt dat het niet aan de initiele verwachtingen voldeed ben ik dat wel met je eens. Maar kwa activiteit (ook in de community) kan ik het geen flop noemen op dit moment.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True