Bedankt! Ik ga het vanavond weer eens bekijken.Diigii schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:26:
[...]
De puzzels kunnen ook op een andere eiland zijn. Met een paar vrienden hadden wij ook een fles gevonden, en in deze fles zat een rijm, en een schatkaart. De rijm ging over iets van een "Mermaid Island". Wanneer je op de map kijkt zie je dat er een Mermaid Island is. Wij zijn met z'n alleen naar dat eiland gegaan. Wanneer je aankomt update de rijm zich vanzelf. Op een gegeven moment moesten we 6 stappen richting het Noord Westen nemen, en toen vonden we de schat.
De kaart die we ook vonden in de fles was op een eiland met maar liefst 4 schatten, jackpot dus.
Deze week ook voor het eerst een eiland tegengekomen met een wolken schedel erboven. We hebben besloten om daarnaar toe te gaan, en om de "mini" game te doen. We waren minstens 30 minuten bezig met de hele event. Er spawnde constant nieuwe skeletons bestaande uit verschillende kleuren. Het was best wel moeilijk, omdat je erg snel dood gaat door bepaalde skeletons. Een tip is om genoeg voedsel etc. mee te nemen (maar vaak kan je op datzelfde eiland ook veel bananen etc. vinden). Uiteindelijk was het zeker de moeite waard. Aan het einde van de avond (na 2/3 uurtjes spelen) hebben we alles verkocht, en een ieder had 15.000 gold.
Wat @Verwijderd zegt over de blunderbus in PVP meer effectief is dan de pistol..
Ik ben daar nog niet helemaal over uit wat nou het beste werkt. Ik heb het idee, dat wanneer je het goed doet, de pistol effectiever is. Maar doordat een player zelde stilstaat, is de kans dat je niet goed raakt groter. En in dat geval zou een blunderbus weer beter zijn.
Mensen hier ervaring mee wat voor hun het beste werkt? @RobinNL @Tormbo ?
Ik ben daar nog niet helemaal over uit wat nou het beste werkt. Ik heb het idee, dat wanneer je het goed doet, de pistol effectiever is. Maar doordat een player zelde stilstaat, is de kans dat je niet goed raakt groter. En in dat geval zou een blunderbus weer beter zijn.
Mensen hier ervaring mee wat voor hun het beste werkt? @RobinNL @Tormbo ?
@Laurensius88 Voor skeletten gebruik ik altijd het zwaard en de blunderbuss. Voor tegen andere spelers heb ik vaak mijn blunderbuss in de hand, maar het is niet altijd het beste wapen. Vooral op een langere afstand heeft een blunderbuss weinig damage. Een pistol is hier dan beter, al gebruik ik deze zo goed als nooit. Voor 0-5 meter is een blunderbuss echt aangeraden!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Als je zeker weet dat een vijand zich op een bepaalde plek gaat bevinden(de touwladder op je schip bv) dan is de blunderbus de beste keuze, zo gauw er meer beweging en afstand tussen zit kies ik toch meestal voor het pistool.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Thnx, wat ik al dacht ja..
Ga ik toch standaard maar mijn blunderbuss equipen
Ga ik toch standaard maar mijn blunderbuss equipen
Verwijderd
ja maar een blunderbuss is zo goed als 1 hit kill als j e dichtbij genoeg bent
vandaar mijn to go to wapen.
De pistool kan ook wel goed zijn maar dan met je hem wel meer combineren met het zwaard, dus 1 keer raken daarna switrched naar je zwaard en daarmee afmaken met een paar hits.
De pistool kan ook wel goed zijn maar dan met je hem wel meer combineren met het zwaard, dus 1 keer raken daarna switrched naar je zwaard en daarmee afmaken met een paar hits.
Is er een manier om aan chicken coops te komen zonder dat je alleen diegene kan krijgen als je je voyage start?
Soms vind je ze willekeurig op een eiland. Hetzelfde geldt voor varkenskistjes.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:07:
Is er een manier om aan chicken coops te komen zonder dat je alleen diegene kan krijgen als je je voyage start?
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Is er nog een discord server met mensen die samen willen spelen ?
In je eentje is het zo saai en mijn maatjes zijn vandaag afwezig haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heb je Nederlandstalige vrienden die ook Sea of Thieves spelen? Nodig ze uit met deze link https://discord.gg/5Y73HHAPykow schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:45:
Is er nog een discord server met mensen die samen willen spelen ?
Is een Sea of Thieves NL/BE discord
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 23-03-2018 20:49 ]
Hmmmm gisteren de prachtige Sea of Thieves Controller gekocht, daar zat blijkbaar een skin bij die ik meteen in de store heb verzilverd maar kan hem nu nergens in game of in de store vinden. Wel is de code gebruikt

BTC €94.837,08
Server maintenance op zaterdag. Hoe verzinnen ze het...
Die discord server is echt top!, ik gebruik het pas sinds 2 dagen. Op donderdag had ik een leuke crew voor een Galleon en gisteren de 2 man sloop gedaan tot die in de nacht.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:49:
[...]
Heb je Nederlandstalige vrienden die ook Sea of Thieves spelen? Nodig ze uit met deze link https://discord.gg/5Y73HHA
Is een Sea of Thieves NL/BE discordgisteren zelf ook gejoined
Hiervoor probeerde ik het steeds met een random crew, maar er zijn best wel veel mensen die geen voice gebruiken. Een galleon wordt dan haast onmogelijk, vooral als het xbox spelers zijn die geen voice gebruiken, die kunnen nl. ook niet snel tikken.
Gisteren voor het eerst zo'n fort gedaan. Dat is wel best struggelen hoor. vaak genoeg dood gegaan maar het was het meer dan waard. 13k loot aan boord en toen we terug vaarde naar de outpost was het best spannend als je een boot zag varen
toen bijna bij de outpost zagen we een andere galleon daar staan en zijn we maar eventjes omgekeerd voor de zekerheid haha
want we moesten met 4 man wel 4 a 5 keer runnen om alles in te leveren.
Wel super tof om te doen
Wel super tof om te doen
Skeleton forts zijn ontzettend simpel.Ricmaniac schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:53:
Gisteren voor het eerst zo'n fort gedaan. Dat is wel best struggelen hoor. vaak genoeg dood gegaan maar het was het meer dan waard. 13k loot aan boord en toen we terug vaarde naar de outpost was het best spannend als je een boot zag varentoen bijna bij de outpost zagen we een andere galleon daar staan en zijn we maar eventjes omgekeerd voor de zekerheid haha
want we moesten met 4 man wel 4 a 5 keer runnen om alles in te leveren.
Wel super tof om te doen
Een goede 4 man crew maakt er zo een eind aan.
Gisteren 9 galleons gesloopt die ook bij het eiland probeerde te komen
Er zijn hier wat problemen mee, dat je een code hebt ingevoerd, maar dat de items niet zichtbaar zijn. Dit moet begin van volgende week (de week van 26 maart) zijn opgelost.koelebobes schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 07:52:
Hmmmm gisteren de prachtige Sea of Thieves Controller gekocht, daar zat blijkbaar een skin bij die ik meteen in de store heb verzilverd maar kan hem nu nergens in game of in de store vinden. Wel is de code gebruikt

De Black Dog Pack codes worden begin volgende week (week van 26 maart) verstuurd voor de mensen die deze nog niet hebben ontvangen en een pre-order hebben gedaan.
Ik heb persoonlijk in de alpha's beta's en pioneer sessies gemerkt dat met random mensen spelen minder leuk is. Meerdere mensen vonden dit en op dat moment heb ik die Discord server gemaaktBorentos schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:42:
[...]
Die discord server is echt top!, ik gebruik het pas sinds 2 dagen. Op donderdag had ik een leuke crew voor een Galleon en gisteren de 2 man sloop gedaan tot die in de nacht.
Hiervoor probeerde ik het steeds met een random crew, maar er zijn best wel veel mensen die geen voice gebruiken. Een galleon wordt dan haast onmogelijk, vooral als het xbox spelers zijn die geen voice gebruiken, die kunnen nl. ook niet snel tikken.
Zaterdagavond minimaal 2 uur gedaan over een skeleton fort, omdat er 2 andere galleons er ook naartoe wilden. Eerst vond er een gevecht op zee plaats voor ongeveer 1,5 uur waar we vooral de andere galleons lieten zinken. Ook zelf waren we een keer gezonken. Op het eind spawnde een galleon vrij ver weg van het fort en die tweede galleon ging achter dat schip aan en toen konden we rustig het fort raiden.
[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 25-03-2018 14:42 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hey Tweakers, hopelijk kunnen jullie mij helpen met een probleem. Ik speel SoT met 3 andere vrienden van me en zodra ik een voyage met 3+ mensen begin hebben we crash problemen (elke 8-10 minuten) crashed het spel bij de meeste van ons. We hebben van alles geprobeerd: NAT open, graphics aanpassen, Geforce Experience profiel aanpassen. Mensen met hetzelfde probleem? Oplossingen?
Ik wil dit spel graag kopen maar 58 euro vind ik erg duur.
Weet iemand toevallig ergens een dealtje die goedkoper is ?
58 euro is nu echt de goedkoopste optie. Het spel kost officieel 69,99.rdlfcuboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:01:
Ik wil dit spel graag kopen maar 58 euro vind ik erg duur.
Je kan wel Gamepass aanschaffen. Voor de eerste 2 weken is dit gratis, daarna is het 10 euro per maand als ik het goed heb.
[ Voor 17% gewijzigd door RobinNL op 25-03-2018 18:02 ]
echt belachelijk duur voor een spel dat met zoveel fouten is gereleased.RobinNL schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:01:
[...]
58 euro is nu echt de goedkoopste optie. Het spel kost officieel 69,99.
Je kan wel Gamepass aanschaffen. Voor de eerste 2 weken is dit gratis, daarna is het 10 euro per maand als ik het goed heb.
Oke dan moet ik helaas nog ff wachten.
Wat bedoel je? Wat voor fouten? Het enige wat er mis is is dat de achievements tijdelijk niet werken.rdlfcuboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:05:
[...]
echt belachelijk duur voor een spel dat met zoveel fouten is gereleased.
Je laat het klinken als een tweede No Man's Sky.
Hoe staat het qua performance? Lopen jullie cpu/gpus tegen hun limieten aan? Probeer het eens met wat lagere settings. Dit heeft bij een paar vrienden van me voor verbetering gezorgd.Odyssey schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:33:
Hey Tweakers, hopelijk kunnen jullie mij helpen met een probleem. Ik speel SoT met 3 andere vrienden van me en zodra ik een voyage met 3+ mensen begin hebben we crash problemen (elke 8-10 minuten) crashed het spel bij de meeste van ons. We hebben van alles geprobeerd: NAT open, graphics aanpassen, Geforce Experience profiel aanpassen. Mensen met hetzelfde probleem? Oplossingen?
Er zijn genoeg games die ook full priced zijn (59,99 of 69,99) die met launch veel fouten hadden. Call of Duty Black Ops en SimCity (2013) bijvoorbeeld.rdlfcuboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:05:
[...]
echt belachelijk duur voor een spel dat met zoveel fouten is gereleased.
Qua fouten vind ik het nog wel meevallen. Ik heb zelf enkel last dat ik mijn laatst gebruikte wapens niet in mijn handen heb als ik een nieuwe sessie begin. En soms een Order of Soul quest die een bug bevat, maar dat is tot nu 1x voor gekomen.
Veel fouten baseer ik op recensies en streams die ik kijk haha.
Heb zelf nog niet gespeeld maar lees er wel veel over.
Noem eens wat je hebt gezien, dan weten we wat meer eroverrdlfcuboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:30:
Dit spel is juist toch wel goed geregeld qua prijs?
Je kan eerst 14 dagen gratis proberen. Best lang. Daarna kan je voor maandelijks gaan à 10 euro of "afkopen" voor de 60 euro.
Je kan eerst 14 dagen gratis proberen. Best lang. Daarna kan je voor maandelijks gaan à 10 euro of "afkopen" voor de 60 euro.
Ga hem nou eerst eens spelen joh, oordeel dan eens..rdlfcuboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:30:
Gisteren ook ons eerste fort weten te veroveren. Zo gauw je de specifieke eigenschappen van de verschillende soorten skeletten weet is het redelijk eenvoudig. Tip: Parkeer je schip zo dat iemand vanaf het schip je kan assisteren met de kanonnen.
Zit er al iemand tegen de legendary pirate levels aan? Ik neem aan dat je hiervoor 50/50/50 moet zijn? Ben zelf inmiddels 20/10/10.
Zit er al iemand tegen de legendary pirate levels aan? Ik neem aan dat je hiervoor 50/50/50 moet zijn? Ben zelf inmiddels 20/10/10.
Ik zit momenteel op 16/16/15 geloof ik
Hier 27/27/21 dacht ik met elke dag een of meerdere sessies van minimaal 3 uur.
Qua performance is er niets opvallends, de CPU,GPU en/of Disk worden niet 100% gebruikt. Onze hardware is als volgt:Tormbo schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:14:
[...]
Hoe staat het qua performance? Lopen jullie cpu/gpus tegen hun limieten aan? Probeer het eens met wat lagere settings. Dit heeft bij een paar vrienden van me voor verbetering gezorgd.
AMD Ryzen 5 1500X
NVIDIA 970 GTX
16GB RAM
Crashes every 10 hours or so
AMD Ryzen 5 1600
NVIDIA 770
8GB RAM
Crashes every 20-30 minutes
Intell i7
NVIDIA 780TI
16GB RAM
Crashes every 8-10 minutes (on the clock)
Intell i7
NVIDIA 1080
16GB RAM
We hebben de settings allemaal op "Cursed" gezet en houden de problemen. Ook shader cashing uitzetting heeft niet geholpen
Das idd niet performance-gerelateerd dan. Er schijnt wel e.e.a. aan de hand te zijn met (grafische) memory leaks, dit is bekend bij de devs en hopelijk met de komende patch deze week opgepakt.Odyssey schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:15:
[...]
Qua performance is er niets opvallends, de CPU,GPU en/of Disk worden niet 100% gebruikt. Onze hardware is als volgt:
AMD Ryzen 5 1500X
NVIDIA 970 GTX
16GB RAM
Crashes every 10 hours or so
AMD Ryzen 5 1600
NVIDIA 770
8GB RAM
Crashes every 20-30 minutes
Intell i7
NVIDIA 780TI
16GB RAM
Intell i7
NVIDIA 1080
16GB RAM
We hebben de settings allemaal op "Cursed" gezet en houden de problemen. Ook shader cashing uitzetting heeft niet geholpen
Wij spelen zelf met zijn 4en, waarvan 2 helemaal nergens last van hebben, eentje niet meer crasht sinds ze haar settings naar beneden heeft gesteld en de andere nog regelmatig. Er is echter geen peil te trekken op wanneer dit gebeurd.
[ Voor 12% gewijzigd door Tormbo op 26-03-2018 11:22 ]
Vervelend allemaal, in ieder geval bedankt voor het meedenken. Maar even afwachten tot Rare dit oppakt en er een patch beschikbaar komtTormbo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:20:
[...]
Das idd niet performance-gerelateerd dan. Er schijnt wel e.e.a. aan de hand te zijn met (grafische) memory leaks, dit is bekend bij de devs en hopelijk met de komende patch deze week opgepakt.
Wij spelen zelf met zijn 4en, waarvan 2 helemaal nergens last van hebben, eentje niet meer crasht sinds ze haar settings naar beneden heeft gesteld en de andere nog regelmatig. Er is echter geen peil te trekken op wanneer dit gebeurd.
Ik heb de DLC code ook ingevuld (ik vroeg me eerst af waar die code überhaupt was, tot ik de inlay van de doos eruit haalde...). Bij mij verscheen deze direct in game na het downloaden, maar hij zit in je inventory, niet in de store. Even bij een kist zoeken dus, en niet in een winkeltje. Ik was aangenaam verrast ook door de nieuwe skins voor de wapens, vooral de blunderbuss is erg tof.RobinNL schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:40:
[...]
Er zijn hier wat problemen mee, dat je een code hebt ingevoerd, maar dat de items niet zichtbaar zijn. Dit moet begin van volgende week (de week van 26 maart) zijn opgelost.
Ben blij dat ik deze game gekregen heb van iemand, en dat die persoon via een Microsoft medewerker de licentie heeft gekocht. €35 lijkt me een prima prijs voor deze kapstok van een game. Ik mis nogal wat features en content namelijk. Wel tof tot zo ver hoor, maar het voelt heel leeg en repetitief. Maar voordat ze, á la Destiny, er een goede game van maken zou ik het toch heel erg waarderen als ze drop-in/drop-out functionaliteit toevoegen. Je bent toch al gauw een kwartiertje verder voordat je het ruime sop kunt kiezen, en als dan plots iemand online komt en wil spelen zou het toch fijn zijn als die persoon gewoon kan joinen.
Xbox Game Pass voor 3 maanden kopen voor 20 euriesRody schreef op zondag 25 maart 2018 @ 21:14:
Dit spel is juist toch wel goed geregeld qua prijs?
Heb aantal alpha’s en beta gespeeld, hoe dichter bij de release hoe meer koters&pannekoeken je in het spel kreeg. Heb na maand druk gehad te hebben even de volledige versie geinstalled, kom steeds met koters op een schip, ben (helaas) nu maar op een klein schip alleen gegaan om dit te voorkomen.
Toevallig een GOT groep die fanatiek bezig is?
We hebben een Discord opgezet voor Nederlandstalige SoT spelers. Joinen kan via https://discord.gg/5Y73HHAslijkie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:17:
[...]
Xbox Game Pass voor 3 maanden kopen voor 20 euries![]()
Heb aantal alpha’s en beta gespeeld, hoe dichter bij de release hoe meer koters&pannekoeken je in het spel kreeg. Heb na maand druk gehad te hebben even de volledige versie geinstalled, kom steeds met koters op een schip, ben (helaas) nu maar op een klein schip alleen gegaan om dit te voorkomen.
Toevallig een GOT groep die fanatiek bezig is?
De afgelopen week al vaak gespeeld met mensen van deze channel, zeker een aanrader.RobinNL schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:27:
[...]
We hebben een Discord opgezet voor Nederlandstalige SoT spelers. Joinen kan via https://discord.gg/5Y73HHA
Ik merkte vanmiddag iets geks, mogelijk hebben meer hier last van.
Het lijkt als ik doodga dat mijn geld soms met ~10k goud omlaag gaat, ik merkte al vaker dat ik ineens goud leek te missen.
Maar toen ik een screenshot maakte kon ik het niet meer constateren, maar gok dat het vandaag 2x is gebeurd.
Zijn er meer mensen met iets vreemds hierin, mogelijk kijk ik verkeerd en denk ik dat ik meer heb maar ga er zeker even goed op letten.
Ik maak zelf gebruik van de 14 dagen trial van XBOX exclusive, maar ga hem denk ik wel kopen daarna.
Heb de afgelopen 2 dagen ruim 20-25 uur gespeeld, het is erg verslavend.
Op naar Pirate legend, zit pas op ongeveer de helft dus duurt nog wel even.
Is er al iemand dichtbij?
Vandaag / vanmorgen wordt er een patch toegepast.
Een hoop problemen zoals missende items, rewards en achievements hopen ze hiermee op te lossen.
Ze doen ook wat met de feedback, zoals het plan voor een fee als je dood gaat, van tafel is.
Interessant om te lezen dat er veel feedback / klachten waren over het telkens aangevallen worden door dezelfde crew(s). Ze zijn hier ook mee bezig. (zelf dit nog niet zo als nadelig ervaren)
Lees hier de volledige update: https://www.seaofthieves.com/news/launch-status-update
Een hoop problemen zoals missende items, rewards en achievements hopen ze hiermee op te lossen.
Ze doen ook wat met de feedback, zoals het plan voor een fee als je dood gaat, van tafel is.
Interessant om te lezen dat er veel feedback / klachten waren over het telkens aangevallen worden door dezelfde crew(s). Ze zijn hier ook mee bezig. (zelf dit nog niet zo als nadelig ervaren)
Lees hier de volledige update: https://www.seaofthieves.com/news/launch-status-update
Inmiddels is de patch al te downloaden. Het is echter wel weer de full game die je weer downloadt: ongeveer 19,5GB.
20gb wtfRobinNL schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:47:
Inmiddels is de patch al te downloaden. Het is echter wel weer de full game die je weer downloadt: ongeveer 19,5GB.
Ze leggen heel duidelijk uit waarom ze ervoor gekozen hebben de volledige game opnieuw te laten downloaden. Als ik het goed begrijp zullen toekomstige patches wel kleiner in omvang zijn.
Ja, hier ook de developer update in de video: YouTube: Official Sea of Thieves Developer Update: Week 1Tormbo schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:53:
Ze leggen heel duidelijk uit waarom ze ervoor gekozen hebben de volledige game opnieuw te laten downloaden. Als ik het goed begrijp zullen toekomstige patches wel kleiner in omvang zijn.
De hele game!!
Ik heb em gisteren aangeschaft. Nou mag ik de download weer helemaal opnieuw uitvoeren.
@Verwijderd misschien voor jou, mijn lijn is helaas beperkter.
Ik heb em gisteren aangeschaft. Nou mag ik de download weer helemaal opnieuw uitvoeren.

@Verwijderd misschien voor jou, mijn lijn is helaas beperkter.
[ Voor 22% gewijzigd door Soggney op 27-03-2018 16:33 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Verwijderd
Zozo, das wel 15 hele minuten.Soggney schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:17:
De hele game!!
Op de een of andere manier duurt het bij mij ook geen 15 minuten en bij veel meer mensen met een redelijke internet verbinding.
Mijn lijn wordt amper belast helaas, dus wat je zegt klopt niet altijd.
Verwijderd
Punt blijft dat het gewoon even wachten is, het duurt nou ook geen uren héIthric schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:58:
[...]
Op de een of andere manier duurt het bij mij ook geen 15 minuten en bij veel meer mensen met een redelijke internet verbinding.
Mijn lijn wordt amper belast helaas, dus wat je zegt klopt niet altijd.
Ben je 2 uur bezig met vechten voor een skull eiland, (tijd door pvp tegenstanders) stoppen skeletten te spawnen. Bedankt voor de waste of time rare. Voor die patch had ik eigenlijk nergens last van.
Game is nu overigens (tijdelijk?) niet meer te spelen met alleen een gamepass op de PC.
[ Voor 5% gewijzigd door Hanky74 op 27-03-2018 22:00 ]
"Our team are currently investigating an issue with Game Pass and are working to resolve it as soon as possible. We’ll update you as soon as we can."Hanky74 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:59:
Game is nu overigens (tijdelijk?) niet meer te spelen met alleen een gamepass op de PC.
Dat is juist het spelletje.. anders is die 10 - 15k wel erg makkelijk verdientrejer schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:16:
Ben je 2 uur bezig met vechten voor een skull eiland, (tijd door pvp tegenstanders) stoppen skeletten te spawnen. Bedankt voor de waste of time rare. Voor die patch had ik eigenlijk nergens last van.
Zou nu opgelost moeten zijnrejer schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:04:
[...]
"Our team are currently investigating an issue with Game Pass and are working to resolve it as soon as possible. We’ll update you as soon as we can."
"We’ve now resolved the issue with Game Pass players’ access to the game. Players should now be able to get into the game, if you’re not able to get in immediately, please try again soon."
Dat snap ik, maar die fort bugde. Er spawnde niets meer, de Boss dus ook niet. Skull Hing boven het eiland maar er was geen skalet meer te vinden.Laurensius88 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:16:
[...]
Dat is juist het spelletje.. anders is die 10 - 15k wel erg makkelijk verdient
Ik kon de verleiding niet weerstaan en speel hem momenteel op de Game Pass.
Op dag één kwam ik een vrolijke Frits tegen die het spel schijnbaar sinds de Alpha's speelt en hij wilde met ons tweeën een Skeleton Fort doen. Geen succes want we werden ondertussen belaagd door twee Gallions.
Eergisteren besloot ik met drie randoms te spelen en onderweg naar onze Treasure Hunt verscheen een doodshoofd in de lucht in onze nabijheid en besloten daarom een kijkje te nemen. Maar wat spannend zijn die gevechten!
Onze skills en geduld werd tijdens de waves nog meer op de proef gesteld door kapers op de kust die dachten een graantje mee te kunnen pikken van ons werk. Na talloze waves en verslagen crews konden wij onze hardverdiende schatten on ons schip laden en naar de dichtstbijzijnde Outpost brengen.
Een andere crew kreeg lucht van onze aan boord gebrachte kisten en trachtten deze te stelen en zelf in te leveren; helaas voor hun zonder succes, want we hadden alles inmiddels ingeleverd. En dat levert toch een boel op! Ik geloof iets over 10k rijker en heb mijzelf vervolgens verwend met wat nieuwe kledij.
Het hele principe dat er weinig tot geen info getoond wordt, geen uitgebreide HUD met indicators etc, en je zelf op ontdekkingsreis moet vind ik echt een enorm sterk punt van deze game. Er is op dit moment genoeg te doen en in de toekomst zal de content alleen maar meer en groter worden.
Op dag één kwam ik een vrolijke Frits tegen die het spel schijnbaar sinds de Alpha's speelt en hij wilde met ons tweeën een Skeleton Fort doen. Geen succes want we werden ondertussen belaagd door twee Gallions.
Eergisteren besloot ik met drie randoms te spelen en onderweg naar onze Treasure Hunt verscheen een doodshoofd in de lucht in onze nabijheid en besloten daarom een kijkje te nemen. Maar wat spannend zijn die gevechten!
Onze skills en geduld werd tijdens de waves nog meer op de proef gesteld door kapers op de kust die dachten een graantje mee te kunnen pikken van ons werk. Na talloze waves en verslagen crews konden wij onze hardverdiende schatten on ons schip laden en naar de dichtstbijzijnde Outpost brengen.
Een andere crew kreeg lucht van onze aan boord gebrachte kisten en trachtten deze te stelen en zelf in te leveren; helaas voor hun zonder succes, want we hadden alles inmiddels ingeleverd. En dat levert toch een boel op! Ik geloof iets over 10k rijker en heb mijzelf vervolgens verwend met wat nieuwe kledij.
Het hele principe dat er weinig tot geen info getoond wordt, geen uitgebreide HUD met indicators etc, en je zelf op ontdekkingsreis moet vind ik echt een enorm sterk punt van deze game. Er is op dit moment genoeg te doen en in de toekomst zal de content alleen maar meer en groter worden.
Ah, op die fiets.. ja dat is klote. Het zou natuurlijk kunnen dat er nog een verdwaalde skeleton ergens rondliep / stond, maar neem aan dat je dat wel een keer of 20 gecheckt hebrejer schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:55:
[...]
Dat snap ik, maar die fort bugde. Er spawnde niets meer, de Boss dus ook niet. Skull Hing boven het eiland maar er was geen skalet meer te vinden.
Yup, maar ja, ik heb het vandaag weer goedgemaakt.Laurensius88 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:08:
[...]
Ah, op die fiets.. ja dat is klote. Het zou natuurlijk kunnen dat er nog een verdwaalde skeleton ergens rondliep / stond, maar neem aan dat je dat wel een keer of 20 gecheckt heb
Zo, vanavond ook maar eens een paar uurtjes "geprobeerd" op m'n laptop via de game pass (2 euro voor 1 maand)
Ben wel teleurgesteld overall.. oké het ziet er grafisch erg tof uit, dat water vooral. Maar dit is echt een typische game wat snel saai gaat worden als ze niet snel met meer opties komen qua alles eigenlijk.
Review op Fok.nl geeft precies weer wat mijn ervaringen zijn: http://frontpage.fok.nl/r.../1/50/sea-of-thieves.html
Toen ik het spel voor het eerst opstartte en het eerste half uur was ik echt aan het lachen en gieren qua gameplay met wat andere gasten, echt serieus leuke ervaring, echter gaat dit me niet lang boeien als ze niks veranderen.
Ben blij dat ik er geen 60 euro voor heb neergelegd. Speel het nog wel een paar dagen misschien maar dan is t ook wel weer gedaan.
Ben wel teleurgesteld overall.. oké het ziet er grafisch erg tof uit, dat water vooral. Maar dit is echt een typische game wat snel saai gaat worden als ze niet snel met meer opties komen qua alles eigenlijk.
Review op Fok.nl geeft precies weer wat mijn ervaringen zijn: http://frontpage.fok.nl/r.../1/50/sea-of-thieves.html
Toen ik het spel voor het eerst opstartte en het eerste half uur was ik echt aan het lachen en gieren qua gameplay met wat andere gasten, echt serieus leuke ervaring, echter gaat dit me niet lang boeien als ze niks veranderen.
Ben blij dat ik er geen 60 euro voor heb neergelegd. Speel het nog wel een paar dagen misschien maar dan is t ook wel weer gedaan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gedaan.rudyman85 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:18:
[...]
Ga hem nou eerst eens spelen joh, oordeel dan eens..
Wat heb ik gelachen zeg
In een random spaanse crew beetje spaans mee proberen te lullen.
Accordeon spelen en bier drinken terwijl die lui in het spaans aan het schreeuwen zijn
Kijk, en dat is o.a SOTrdlfcuboy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:41:
[...]
Gedaan.
Wat heb ik gelachen zeg![]()
In een random spaanse crew beetje spaans mee proberen te lullen.
Accordeon spelen en bier drinken terwijl die lui in het spaans aan het schreeuwen zijn
Ik heb de xbox game pass, dus dacht ach laat ik het eens proberen....
OMG wat ben ik nu verslaafd aan de game zeg, zoveel lol met random mensen lekker piraat uithangen.
Wel vaak dat ik bij mensen terecht kom die er niks van snappen of hun eigen dingen doen
Maar als je eenmaal met een leuk groepje bent is het echt onwijs tof!
Aangevallen worden door andere piraten terwijl je 8 schatkisten op de boot hebt is dan serieus spannend.
Spel zit leuk in elkaar! Hoop wel dat er meer variatie gaat komen.
OMG wat ben ik nu verslaafd aan de game zeg, zoveel lol met random mensen lekker piraat uithangen.
Wel vaak dat ik bij mensen terecht kom die er niks van snappen of hun eigen dingen doen
Maar als je eenmaal met een leuk groepje bent is het echt onwijs tof!
Aangevallen worden door andere piraten terwijl je 8 schatkisten op de boot hebt is dan serieus spannend.
Spel zit leuk in elkaar! Hoop wel dat er meer variatie gaat komen.
Haha, ja dat! Ik wordt ook echt zenuwachtig op het moment dat we meer dan 3k aan waarde hebbenblackphantom25 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:02:

Gisteren hadden we een merchant quest waarbij we varkens en kippen moesten hebben.. Ondertussen hadden we ook een bounty die we gingen doen. Na serieus 1 uur gezocht te hebben hadden we EINDELIJK de kippen gevonden (normaal gesproken vind je elke 1 op de 3 eilanden wel kippen).. Maar op elk eiland wat we doorzochten vonden we wel schatten of andere kaarten..
Resultaat dat we voor 14K aan spullen hadden en dan wordt ik toch wel paranoïde op het moment dat ik iets wat op een zeil aan de horizon zie

Niet vergeten de poll in te vullen voor komende content op de officiele forums, RARE leest mee namelijk:
https://www.seaofthieves....aunch-content-poll?page=1
het is een hele redelijke POLL:

Wij hadden ook een spannend momentje gisteren. Na een fort leeggehaald te hebben werden we opgewacht door twee sloepen en een galjoen. We hadden net het merendeel van onze kanonskogels op het fort afgevuurd, dus we waren weinig strijdbaar.
In de verte, langs de schepen zagen we een storm en uit pure wanhoop maar die kant op gesneld. Al gauw haakte het galjoen af, maar de sloepen bleven stug volhouden. Ik besloot het water in te duiken om een van de sloepen te enteren en het anker uit te gooien. Een van de twee opvarenden kreeg de volle lading van mijn blunderbus en vloog overboord, maar de andere was net iets behendiger met zijn zwaard.
De storm uitgekomen hoopten we dat we ze kwijt waren, maar al gauw doemde de mastjes aan de horizon op. Precies op dat moment besloot de game dat het een goed idee was om een kraken te spawnen
Gelukkig zaten we redelijk aan de rand van de 'inktvlek' en zaten de twee sloepen er middenin. Geluk bij een ongeluk, want we waren er snel uit ontsnapt, terwijl de sloepen bleven hangen.
Al met al ruim een uur aan het vluchten geweest om uiteindelijk de buit van 10k veilig te kunnen stellen
In de verte, langs de schepen zagen we een storm en uit pure wanhoop maar die kant op gesneld. Al gauw haakte het galjoen af, maar de sloepen bleven stug volhouden. Ik besloot het water in te duiken om een van de sloepen te enteren en het anker uit te gooien. Een van de twee opvarenden kreeg de volle lading van mijn blunderbus en vloog overboord, maar de andere was net iets behendiger met zijn zwaard.
De storm uitgekomen hoopten we dat we ze kwijt waren, maar al gauw doemde de mastjes aan de horizon op. Precies op dat moment besloot de game dat het een goed idee was om een kraken te spawnen
Gelukkig zaten we redelijk aan de rand van de 'inktvlek' en zaten de twee sloepen er middenin. Geluk bij een ongeluk, want we waren er snel uit ontsnapt, terwijl de sloepen bleven hangen.
Al met al ruim een uur aan het vluchten geweest om uiteindelijk de buit van 10k veilig te kunnen stellen
Yes, had hem al ingevuld ja! Eigenlijk zijn de meeste suggesties wel goedrudyman85 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:56:
Niet vergeten de poll in te vullen voor komende content op de officiele forums, RARE leest mee namelijk:
[afbeelding]
@Tormbo Ik speel nu voornamelijk met een vriend in een sloop.. maar dan kom je eigenlijk niet aan een fort toe. Met zen 2e ben je toch wat te kwetsbaar.
Vandaar dat wij ook meestal de taktiek hebben om te wachten tot een andere crew klaar is het het fort en ze dan te overvallen
Gisteren en vannacht echt een spannende sessie gehad! Eerst gingen we voyages doen van de Merchant Alliance. In de avond besloten we ons te focussen op de Gold Hoarders. Hier gingen we zoveel mogelijk kisten proberen op te graven. Na een tijd hadden we ongeveer 15 kisten op ons schip en zagen we een galleon en een sloop daarnaast. Aanvallen of toch maar niet? We besloten hem toch aan te vallen en gelukkig waren het niet zo goede spelers. Eerst zonken we de galleon, omdat dit schip de grootste bedreiging vormde. Daarna zonk de sloop. Toch weer 2 schatkisten erbij.
We gingen op een klein eilandje nog een skeleton captain doden, omdat deze quest in een flesje zat. Op dat eiland zagen we ook een fles liggen. We hadden nog 6 schatkisten te gaan op Cutlass Cay en we keken naar die voyage die we oppakten... ook een kist op Cutlass Cay. Op een zeer klein eilandje moesten we dus 7 schatkisten opgraven.
Op dat moment moment hadden we ongeveer 25 schatkisten aan boord en hebben we een achievement behaald. Met veel kisten aan boord werd het spel nog spannender, want je wil je loot (en ongeveer 2 uur aan tijd) niet kwijtraken.
We gingen op een klein eilandje nog een skeleton captain doden, omdat deze quest in een flesje zat. Op dat eiland zagen we ook een fles liggen. We hadden nog 6 schatkisten te gaan op Cutlass Cay en we keken naar die voyage die we oppakten... ook een kist op Cutlass Cay. Op een zeer klein eilandje moesten we dus 7 schatkisten opgraven.
Op dat moment moment hadden we ongeveer 25 schatkisten aan boord en hebben we een achievement behaald. Met veel kisten aan boord werd het spel nog spannender, want je wil je loot (en ongeveer 2 uur aan tijd) niet kwijtraken.

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 01-04-2018 13:50 ]
Top! Wij kwamen gisteren op 16, en toen toch maar besloten dat het tijd was om te gaan eten
Nou heb hem echt aangeschaft, Game pass liep af gisteren.
---
Weer meerdere mooie voyages gehad vorige week.
Gisteren weer mooie battle om Skull fort (1 galleon en 2 Sloepjes), dan is het leuk als je met een groep zit die allemaal samenwerkt.
Veel draaien en tactieken toepassen en dan al snel zien aan het bewegen van de Galeon dat ze niet echt bedreven waren.
Soms wat kogels vangen om daarna een betere positie te hebben, dan is iemand in het ruim repareren een vereiste.
Tot 2x toe het andere schip laten zinken en daarna "Rustig" skull island doen en dan zenuwachtig om je heen blijven kijken bij het looten en terug varen.
Wat een leuk en spannend spel!
---
Weer meerdere mooie voyages gehad vorige week.
Gisteren weer mooie battle om Skull fort (1 galleon en 2 Sloepjes), dan is het leuk als je met een groep zit die allemaal samenwerkt.
Veel draaien en tactieken toepassen en dan al snel zien aan het bewegen van de Galeon dat ze niet echt bedreven waren.
Soms wat kogels vangen om daarna een betere positie te hebben, dan is iemand in het ruim repareren een vereiste.
Tot 2x toe het andere schip laten zinken en daarna "Rustig" skull island doen en dan zenuwachtig om je heen blijven kijken bij het looten en terug varen.
Wat een leuk en spannend spel!
Is er ergens een lijst waar Tweakers te vinden zijn die dit spel spelen? Lijkt me wel leuk om keer met wat Hollandse piraten de zeeën onveilig te maken.
Staat al een aantal keer in dit topic genoemd (maar snap wel dat je geen 23 pagina's door leestblackphantom25 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:59:
Is er ergens een lijst waar Tweakers te vinden zijn die dit spel spelen? Lijkt me wel leuk om keer met wat Hollandse piraten de zeeën onveilig te maken.
Maar er is een NL-talige discord server: https://discord.gg/5Y73HHA
[edit] Overigens is er nu serveronderhoud bezig, officieel duurt dit tot 15:00 NL tijd
[ Voor 9% gewijzigd door Laurensius88 op 04-04-2018 13:14 ]
Onderhoud is afgelopen, en zie hier de laatste patch notes!
Verwijderd
speelt iederen nog vanaf release ? ik wel maar speel niet te veel zodat ik extra kan genieten van de extra content als die komt.
Ik steek nog veel vrije tijd in Sea of Thieves en ik ben bijna elke avond wel te vinden voor een potje ^^Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 18:14:
speelt iederen nog vanaf release ? ik wel maar speel niet te veel zodat ik extra kan genieten van de extra content als die komt.
Er is vandaag nog een artikel verschenen over Sea of Thieves met de top feedback punten waar het team op dit moment mee bezig is. Een mooie vind ik:
Brig abuse
Players are misusing the brig for various reasons. The most common of these we have seen are to hold a slot, either because they want to play as a private crew or because they want to play with people with mics/people speaking the same language.
Work in progress: A key change we are working on is to allow players to select whether they want their ship to be open to others being matchmade with them, or closed so that it's invite-only. This will allow players to manage how many people they want on their ship, invite friends and decide whether or not to allow other players to join them. We hope this mitigates one of the key reasons for people misusing the brig. It also has the added benefit of allowing players to sail the galleon with a smaller crew if they desire, or the sloop with a larger crew. We've had a lot of feedback and requests for this so we'll be very happy to deliver this functionality.
Het complete artikel: https://www.seaofthieves.com/news/top-feedback-pointsContent plans
We hear and understand that people are keen to understand what our plans are for updating Sea of Thieves, beyond the top experience fixes. We are currently in the midst of adjusting our roadmap based on feedback we have received since launch, with a ton of planning meetings continuing through this week. We plan to release a video next week updating everyone on how we plan to evolve Sea of Thieves moving forward. We totally understand that people want to see this ASAP, but the critical thing here is to have the right plan that allows Sea of Thieves to grow in the right way.
Vanaf de AlphaVerwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 18:14:
Yes! Ik probeer ook elke avond wel te spelen! En dat lukt me vooralsnog aardig!Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 18:14:
Ik verveel me ook nog niet, maar dat ligt denk ik wel aan met wie je speelt.
Gisteren nog de achievement gehaald voor de 20 kisten aan boord.. dat houdt het toch wel spannend!
Het feit dat de sloep met meer dan 2 zou kunnen baart me wel wat zorgen.. Maar goed, we gaan het zienRobinNL schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 01:01:
[...]
Er is vandaag nog een artikel verschenen over Sea of Thieves met de top feedback punten waar het team op dit moment mee bezig is. Een mooie vind ik:
[...]
[...]
Het complete artikel: https://www.seaofthieves.com/news/top-feedback-points
[ Voor 5% gewijzigd door Laurensius88 op 06-04-2018 08:44 ]
Benieuwd wanneer ze de content plans video uitbrengen, kan niet lang meer duren iig.
Laatste update was gisteren volgens de blog. Helaas niet veel kunnen spelen, maar hier de
Status Update
Dingen gefixt:
Some players unable to equip a second weapon
Bounty Quests occasionally not triggering skeletons
Achievements being delayed
Characters losing details such as hair colour/scars
Vanavond eens zien of ik nog crashes krijg.
Status Update
Dingen gefixt:
Some players unable to equip a second weapon
Bounty Quests occasionally not triggering skeletons
Achievements being delayed
Characters losing details such as hair colour/scars
Vanavond eens zien of ik nog crashes krijg.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dat zou je zeggen iddrudyman85 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:38:
Benieuwd wanneer ze de content plans video uitbrengen, kan niet lang meer duren iig.

Idd had het inmiddels wel verwacht..
Merk wel laatste tijd dat ik minder de missies doe en steeds vaker als ik een ander schip zie die probeer te plunderen/zinken. En meer daar de loot vanaf haal of van wrakken in het water
Video met de content plans voor 2018
ben erg benieuwd wat de updates worden. 13 minuten lang video met uiteindelijk weinig inhoud over de echte content. meeste gaat over de weekelijkse evenementen.
Ben erg tevreden! Oke, het had er al in moeten zitten, toch houden ze je het hele jaar bezig. Absuluut niet teleurgesteld. Video tippen aan tweakers.net? Vind dat op z’n minst noemenswaardig gezien de vele reacties op de review van SOT.
Alles van de roadmap op een rijtje;
Roadmap
General ideas
Broaden the journey to pirate legend and beyond.
Introducing unexpected content.
A better way to announce content than with patch notes.
New ways to play, new goals, new rewards.
Encourage different ways to play.
Changing the world by weekly events.
No extra cost for updates.
The Hungering Deep – May 2018
New AI threat (probably merfolk)
Encourage crews to work together.
New items as rewards.
New way for players to communicate (probably speaking trumpet).
Teasing before and after.
Enriches the world and stays permanently in the game.
Weekly Events
Between every big update.
Teasing/Introducing/showcasing new content.
Hidden treasure event as an example.
Giving reasons to explore the world, e.g. underwater caves.
Offering faster ways to progress in merchant alliances.
Custom or timed rewards that are exclusive.
Cursed Cannonballs
To add variety to every session.
Making resource gathering more interesting.
So resources get even more important in fights.
Skeleton Thrones
Thrones in places that are hard to reach.
Protected by skeletons.
Rewards for reaching them.
Cursed Sails – Summer 2018
Another new AI threat
different from the one of Hungering Deep;
“unexpected”.
New ship type
for crews of different sizes
New rewards like cosmetics etc.
Forsaken Shores – Summer 2018
New area.
Different new AI threat.
“Fantastical theme”
More updates – Fall/Winter 2018
Three more updates this year
Is Sea of Thieves ook beschikbaar voor PC? Ik zie het nergens staan.
Even de Windows Store induiken. Betekend dat het alleen speelbaar is op Windows 10 (voor zover ik weet)Distric schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:44:
Is Sea of Thieves ook beschikbaar voor PC? Ik zie het nergens staan.
Ik heb geen windows account, brengt alleen maar ellende. Dat word dus 1 aanmaken!Hortz schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:47:
[...]
Even de Windows Store induiken. Betekend dat het alleen speelbaar is op Windows 10 (voor zover ik weet)
70 euro is veel geld. Is het waard om het te kopen?
[ Voor 8% gewijzigd door Distric op 15-04-2018 21:57 ]
Ik zou lekker wachten tot de sale €70 is ie zeker niet waardDistric schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:49:
[...]
Ik heb geen windows account, brengt alleen maar ellende. Dat word dus 1 aanmaken!
Of je neemt even een gamepass trialtje voor 2 weekjes, dan kan je het gratis spelen op je pc :-)Distric schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:49:
[...]
Ik heb geen windows account, brengt alleen maar ellende. Dat word dus 1 aanmaken!
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Op cdkeys.com is die nog net geen 50 euro...Tiagoo schreef op maandag 16 april 2018 @ 01:06:
[...]
Ik zou lekker wachten tot de sale €70 is ie zeker niet waardmaar als ie in de sale komt DIRECTTTT KOPEN!
https://www.cdkeys.com/xb...f=bgaming&a_bid=672b3ae1&
Ik ben ook zeker tevreden met de video en de info die ze geven. Ook al is het allemaal wat vaag, dat snap ik wel.
@Coldbullet Wij doen inderdaad ook wat minder missies en meer PVP. Wat ik wel lastig vind, je wil niet steeds dezelfde mensen aanvallen als ze gewoon aan het questen zijn.. Aan de andere kant, het is wel een van de manieren om aan je XP en geld te komen.
@Tiagoo Persoonlijk vind ik het de 70 euro wel waard. Ik heb sinds de release vrijwel elke dag wel een paar uur gespeeld. Maar ik kan wel begrijpen waarom mensen het bedrag het niet waard vinden.
@Coldbullet Wij doen inderdaad ook wat minder missies en meer PVP. Wat ik wel lastig vind, je wil niet steeds dezelfde mensen aanvallen als ze gewoon aan het questen zijn.. Aan de andere kant, het is wel een van de manieren om aan je XP en geld te komen.
@Tiagoo Persoonlijk vind ik het de 70 euro wel waard. Ik heb sinds de release vrijwel elke dag wel een paar uur gespeeld. Maar ik kan wel begrijpen waarom mensen het bedrag het niet waard vinden.
En waar kan je dit vinden als ik mag vragen die ´´gamepass trail´´greyfox1987 schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:24:
[...]
Of je neemt even een gamepass trialtje voor 2 weekjes, dan kan je het gratis spelen op je pc :-)
Niet illegaal? Kan dus gewoon kopen en dan krijg soort CD Key of wat?rudyman85 schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:36:
[...]
Op cdkeys.com is die nog net geen 50 euro...
https://www.cdkeys.com/xb...f=bgaming&a_bid=672b3ae1&
Dat is een xbox gamepass voor 14 dagen.
Heb het helaas over de pc, maar toch bedankt, word dus wachten op de sales. Ga absoluut geen 70 euro betalen voor dat spel.Soggney schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:35:
Dat is een xbox gamepass voor 14 dagen.
Die xbox pass kan je ook gebruiken op pc.Distric schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:37:
[...]
Heb het helaas over de pc, maar toch bedankt, word dus wachten op de sales. Ga absoluut geen 70 euro betalen voor dat spel.
https://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-game-passDistric schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:37:
[...]
Heb het helaas over de pc, maar toch bedankt, word dus wachten op de sales. Ga absoluut geen 70 euro betalen voor dat spel.
Als je dezelfde microsoft account gebruikt als die je op je pc hebt, dan kan je gewoon de xbox play anywhere games spelen op je pc.
Ik gebruik Microsoft Account X op mn xbox en Microsoft account X om in te loggen op mijn pc @ windows 10.
Als ik de W10 store in ga kan ik gewoon de play anywhere titels (Waaronder sea of thieves) downloaden op mijn pc en spelen.
Ik heb geen xbox alleen een pc????greyfox1987 schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:40:
[...]
https://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-game-pass
Als je dezelfde microsoft account gebruikt als die je op je pc hebt, dan kan je gewoon de xbox play anywhere games spelen op je pc.
Ik gebruik Microsoft Account X op mn xbox en Microsoft account X om in te loggen op mijn pc @ windows 10.
Als ik de W10 store in ga kan ik gewoon de play anywhere titels (Waaronder sea of thieves) downloaden op mijn pc en spelen.
Lees m'n post even nog een keer anders, het maakt niet uit of je geen xbox hebt.
Xbox play anywhere games kan je met xbox gamepass op je PC spelen. Waaronder sea of thieves.
Het enige wat je moet doen is je microsoft account gebruiken en daarmee in loggen op je pc.
Aaahzoo, ik zal er eens er naar kijken. Waarom moet een spel wat niet realistische is gemaakt 70 euro in godsnaam kosten. 50 euro is toch meer dan prima?greyfox1987 schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:44:
[...]
Lees m'n post even nog een keer anders, het maakt niet uit of je geen xbox hebt.
Xbox play anywhere games kan je met xbox gamepass op je PC spelen. Waaronder sea of thieves.
Het enige wat je moet doen is je microsoft account gebruiken en daarmee in loggen op je pc.