Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die nieuwe forten zien er wel geinig uit maar verder kan ik niet warm worden van al die nieuwe skins etc.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Donstil schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:09:
Die nieuwe forten zien er wel geinig uit maar verder kan ik niet warm worden van al die nieuwe skins etc.
Ik heb ook weinig met die skins. Loop veelal in hetzelfde kloffie rond en ik vaar meestal met de wailing barnacle set. Al vind ik het wel leuk om het een en ander vrij te spelen, maar op één of andere manier gebruik ik het dan weer niet :) Die nieuwe Legends quests lijken mij ook wel leuk en de forten natuurlijk...

[ Voor 6% gewijzigd door Nol_NL op 10-03-2022 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dubbel?

[ Voor 98% gewijzigd door JoSchaap op 11-03-2022 21:22 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

De Forten zijn een leuke toevoeging, eindelijk wat nieuws!
Er is ook een mooi systeem ingebouwd om loot snel aan boord te krijgen (hatches in de vloeren en een verplaatsbaar platform in de kelder).

Goed rondzoeken word met extra loot beloond (storage room key met daarin extra chests).

Ik ben benieuwd wat de Prison-cell key gaat doen straks (vermoed dat dat in het adventure verwerkt word).

Dit is helemaal mooi als je niet altijd zin/tijd hebt voor een lange sessie. Met ongeveer 10-15 min kun je er een clearen. zelfs solo!

Heb je wel uren de tijd dan kun je er een rondje map van maken en ze alle 6 leegtrekken. al merk ik wel dat ik elke 2 forts dan meestal van server migreer omdat ik te ver van andere spelers ben.

al met al wel weer leuk om wat meer variatie te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wij hebben ook wat uurtjes in Seizoen 6 zitten inmiddels, gelijk donderdag begonnen met de forten maar vond de forten die wij gespeeld hebben (3 van de 6) juist enorm tegenvallen. Ze zijn wel leuk/mooi gemaakt en hebben goed oog voor detail maar jeetje wat zijn ze makkelijk zeg, in een paar minuutjes loop je er doorheen en de loot is waardeloos. Bedoelt voor beginnende players schat ik zo in.

Had liever gezien dat er wat schaling in zat zodat je ook als gevorderden er wat uitdaging hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

de forten zelf zijn inderdaad e.z.p.z.
Neemt niet weg dat ik daar dankbaar gebruik van maak als ik even snel een half uurtje wil spelen.

Ik heb wel al diverse malen leuke situaties met spelers op forten gehad. dat ze bvb de ghosts laten leven en zich verstoppen. Als die spoken nog rondlopen, ga je echt niet checken of er een merm is :D

geen idee hoe ze dan voorkomen aangevallen te worden maar ik was positief verrast toen ik plots iemand met mn treasure-room key zag wegrennen :D

roleplay leeft nogal onder deze game, en dan is zo'n fort natuurlijk leuk.

Een impressie van hoe het er bij ons groepje aan toe gaat hieronder.
(Nog lekker veel domme foutjes enzo, want wij hebben de game ergens in het nieuwjaar pas ontdekt)

[ Voor 9% gewijzigd door JoSchaap op 15-03-2022 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ze zetten ook best wel groot in op Roleplay in de trailer van die forten idd.
Alleen dat kan mij echt gestolen worden, ga niet met meerdere in een fort stukken vlees zitten bakken 8)7

Maar goed dat zal wel het verschil zijn tussen mijn leeftijd en de doelgroep daarvoor, oftewel mijn probleem dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoSchaap schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:56:
de forten zelf zijn inderdaad e.z.p.z.
Neemt niet weg dat ik daar dankbaar gebruik van maak als ik even snel een half uurtje wil spelen.

Ik heb wel al diverse malen leuke situaties met spelers op forten gehad. dat ze bvb de ghosts laten leven en zich verstoppen. Als die spoken nog rondlopen, ga je echt niet checken of er een merm is :D

geen idee hoe ze dan voorkomen aangevallen te worden maar ik was positief verrast toen ik plots iemand met mn treasure-room key zag wegrennen :D

roleplay leeft nogal onder deze game, en dan is zo'n fort natuurlijk leuk.

Een impressie van hoe het er bij ons groepje aan toe gaat hieronder.
(Nog lekker veel domme foutjes enzo, want wij hebben de game ergens in het nieuwjaar pas ontdekt)

[YouTube: [NL] Sea of Thieves - Random moments with MAUSU #1]
Leuk om te zien :) d:)b

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
Niet vergeten om in ieder geval even in te loggen tussen de 18e en de 21e voor je anniversary loggin bonus (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:23
Hahaha, hadden wij ook een keer. Is soms nog best wel een opgave om het schip goed op het land te krijgen xD

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
De trailer schept wel verwachtingen hoor. Zin in…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Nol_NL schreef op maandag 18 april 2022 @ 17:28:
De trailer schept wel verwachtingen hoor. Zin in…

[Video: title]
Ik ga nog niet heel erg hopen. De vorige adventures vond ik zelf een beetje matig. Als je ze niet speelt mis je eigenlijk niks. Ik hoop wel dat ze grootser gaan worden, een beetje richting tall tale grootte.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
Heb vorige week geprobeerd wat vrienden warm te krijgen voor dit spel, maar ze blijven helaas niet plakken. Geen gevoel van progressie vooral en gezien wij allemaal niet warm worden van cosmetics helpt het ook niet dat juist dat het voornaamste doel lijkt.

Zelf haal ik genoeg lol uit het gevoel van avontuur, maar alleen is het gelijk minder leuk. Wel geprobeerd, maar dan word ik weer heel de map over gejaagd voor die paar kistjes loot :+ De pvp voelt niet helemaal eerlijk aan voor een solo guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Beakzz schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:29:
Heb vorige week geprobeerd wat vrienden warm te krijgen voor dit spel, maar ze blijven helaas niet plakken. Geen gevoel van progressie vooral en gezien wij allemaal niet warm worden van cosmetics helpt het ook niet dat juist dat het voornaamste doel lijkt.

Zelf haal ik genoeg lol uit het gevoel van avontuur, maar alleen is het gelijk minder leuk. Wel geprobeerd, maar dan word ik weer heel de map over gejaagd voor die paar kistjes loot :+ De pvp voelt niet helemaal eerlijk aan voor een solo guy.
als solo sloop kies je wel meteen 'hard mode' om het te leren ;)

Er is een official discord met LFC kanalen als je geen mensen in je vriendenlijst hebt die het spelen.
discord.gg/seaofthieves

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:02
Vorig weekend met een groepje vrienden voor het eerst dit spel gespeeld.

Eerste indruk is hoog fun gehalte, lekkere "zen game" .... Beetje varen, beetje aanklooien....

Je stijgt in level, heeft dat nog invloed op stats? (damage/ hp etc) denk 't niet maar toch even checken :)

Goed teken was dat we na een tijdje besloten om te stoppen voor de sessie en het alweer middernacht was, lang geleden dat we dat hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
JoSchaap schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:06:
[...]

als solo sloop kies je wel meteen 'hard mode' om het te leren ;)

Er is een official discord met LFC kanalen als je geen mensen in je vriendenlijst hebt die het spelen.
discord.gg/seaofthieves
Ja ik weet er van, maar zie dan gelijk voor mij dat ik met een stel kids of slecht Engels sprekende mensen op een schip kom. Dan maar niet en hopen dat ooit een online vriend er zin in krijgt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:24:
Je stijgt in level, heeft dat nog invloed op stats? (damage/ hp etc) denk 't niet maar toch even checken :)
Nee, er zit geen verschil tussen iemand die net zijn eerste sessie speelt of iemand die de game sinds release speelt. Iedereen heeft evenveel HP en doet evenveel damage. Het enige verschil is natuurlijk dat de laatste speler ervaren is en de andere niet.

Cosmetics geven over het algemeen geen voordeel. Echter is dit niet zo met de Dark Adventurers Sails. Achter het roer zie je gewoon veel meer dan wanneer je een ander zeil gebruikt. Nadeel: je moet Pirate Legend zijn en 8.268.750 gold dokken voor dit zeil.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSsoDKnT8Yowh9twMZNQnjdojl4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j0gXYVwW7OfUnc8DsD2Drwyp.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Vanavond even de derde adventure gespeeld. Tot nu wel de beste die ze hebben uitgebracht. Voor het laatste deel heb je gewoon meerdere crews nodig, want alleen met je eigen crew is dit bijna niet te doen.

Houd rekening mee dat je minimaal 150 planken nodig hebt, 200 cannonballs en genoeg eten. Tip: neem een storage crate mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:33:
[...]

Nee, er zit geen verschil tussen iemand die net zijn eerste sessie speelt of iemand die de game sinds release speelt. Iedereen heeft evenveel HP en doet evenveel damage. Het enige verschil is natuurlijk dat de laatste speler ervaren is en de andere niet.

Cosmetics geven over het algemeen geen voordeel. Echter is dit niet zo met de Dark Adventurers Sails. Achter het roer zie je gewoon veel meer dan wanneer je een ander zeil gebruikt. Nadeel: je moet Pirate Legend zijn en 8.268.750 gold dokken voor dit zeil.

[Afbeelding]
Dit zeil is ook mijn eerste aankoop om die reden van de dark adventure set haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op zondag 24 april 2022 @ 02:07:
[...]

Dit zeil is ook mijn eerste aankoop om die reden van de dark adventure set haha
Ik had het zeil ook vrij snel gekocht. Blijft toch wel altijd het zeil wat ik zelf erop zou zetten. Nu nog kijken wat ik met m'n 38,6 miljoen gold ga doen :+ De hele set hoef ik niet per se.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Gisteravond om 0800 begonnen en om 0100 maar eens gestopt. Als ik vandaag geen verplichtingen had kon ik nog wel een paar uur spelen. Heerlijke sessie...... Ben je rustig bezig met een quest, wat loot aan het verzamelen na het verslaan van een Megalodon en ineens merken we (3 man) dat het donker wordt. Voor we het door hebben komen er tentakels uit het water en in bijna paniek wordt er geroepen dat het anker omhoog moet en we snel moeten zijlen. Whahah heerlijk, een leuke vorm van paniek die ik op die manier niet eerder in een game heb meegemaakt. Gevecht leek vrij goed te gaan, helaas hadden we te laat door dat we gingen zinken...

Als we nu ergens zijn en het wordt ineens donker, tja dan gaan er al bijna een intern alarm af :)... Ook leuk dat sommige andere crews net zo conflict vermijdend zijn als die waar ik deel van uit maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op zondag 24 april 2022 @ 20:54:
Gisteravond om 0800 begonnen en om 0100 maar eens gestopt. Als ik vandaag geen verplichtingen had kon ik nog wel een paar uur spelen. Heerlijke sessie...... Ben je rustig bezig met een quest, wat loot aan het verzamelen na het verslaan van een Megalodon en ineens merken we (3 man) dat het donker wordt. Voor we het door hebben komen er tentakels uit het water en in bijna paniek wordt er geroepen dat het anker omhoog moet en we snel moeten zijlen. Whahah heerlijk, een leuke vorm van paniek die ik op die manier niet eerder in een game heb meegemaakt. Gevecht leek vrij goed te gaan, helaas hadden we te laat door dat we gingen zinken...

Als we nu ergens zijn en het wordt ineens donker, tja dan gaan er al bijna een intern alarm af :)... Ook leuk dat sommige andere crews net zo conflict vermijdend zijn als die waar ik deel van uit maak.
Zie je geen world event in de lucht, houd dan rekening mee dat er een kraken kan verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Mooi om zoveel positieve reacties en vibes te lezen, speel de game ook al vanaf BETA minimaal een aantal uren in de week en het verveelt nooit...

Wellicht is Insiders voor een aantal van jullie ook interessant, hier kun je je voor opgeven om de Pre-Build van de game te ervaren en te testen :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dit adventure is wel een van de leukste tot nu toe vind ik!

Ik ben er vaak gewoon heen gevaren om ze te zien strugglen met de shrouded ghost en ghoststhips tegelijk. (door mijzelf op een nabijgelegen rots te schieten en erop neer te kijken).

zo nu en dan als ik zie dat een sloopje solo is board ik en help ik met emmerren en fixen :)
gisteravond werd ik pas aan boord ontdekt als 'onuitgenodigde bilgerat' toen ik de 2e plank in zn hull het timmeren was. Er is gewoon zoveel chaos die laatste ronde bij sloopjes.. heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
SoWTM schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:58:
Mooi om zoveel positieve reacties en vibes te lezen, speel de game ook al vanaf BETA minimaal een aantal uren in de week en het verveelt nooit...

Wellicht is Insiders voor een aantal van jullie ook interessant, hier kun je je voor opgeven om de Pre-Build van de game te ervaren en te testen :)
Volgens mij heb ik altijd al toegang gehad tot de test builds (speler sinds de alpha van rond september 2017), alleen speel ik ze niet. Zelf vind ik het leuker om het met vrienden te checken wanneer het uit is, dan dat je al vrij veel weet wat er gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Is er een NL Discord voor Sea of Thieves?
Gisteravond even een half uurtje begonnen met de tutorial, maar ik denk dat ik hulp/uitleg nodig ga hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Kieft91 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:18:
Is er een NL Discord voor Sea of Thieves?
Gisteravond even een half uurtje begonnen met de tutorial, maar ik denk dat ik hulp/uitleg nodig ga hebben haha
Die is er, maar op dit moment is de server niet heel actief.
https://discord.gg/5Y73HHA

Het beste is om met real life vrienden te spelen, dat maakt het toch net wat leuker (en levert minder onenigheden op als het wat minder goed gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
RobinNL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:22:
[...]

Die is er, maar op dit moment is de server niet heel actief.
https://discord.gg/5Y73HHA

Het beste is om met real life vrienden te spelen, dat maakt het toch net wat leuker (en levert minder onenigheden op als het wat minder goed gaat).
Ik heb geen vrienden die dit spelen haha, twijfelde al een paar maanden om het is te proberen, begin was al wel leuk, setting bevalt me heel erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Kieft91 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:23:
[...]

Ik heb geen vrienden die dit spelen haha, twijfelde al een paar maanden om het is te proberen, begin was al wel leuk, setting bevalt me heel erg :)
Misschien krijg je ze wel zover haha :P Ikzelf was de eerste met de game, een vriend volgde x maanden later. De tweede misschien een jaar geleden. Die laatste vind de game misschien nog wel het leukst :P De game is ongeveer 20 euro tijdens een goede sale.

Als vrienden het toch niet gaan spelen, zou ik kijken naar spelers waar je het een beetje mee kan vinden. Kijk of ze een beetje meewerken, enthousiast zijn, maar kijk ook hoe ze reageren als het wat minder goed gaat. Een sessie eindigen met een kleine 'ruzie' na het zinken is nooit echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
RobinNL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:27:
[...]

Misschien krijg je ze wel zover haha :P Ikzelf was de eerste met de game, een vriend volgde x maanden later. De tweede misschien een jaar geleden. Die laatste vind de game misschien nog wel het leukst :P De game is ongeveer 20 euro tijdens een goede sale.

Als vrienden het toch niet gaan spelen, zou ik kijken naar spelers waar je het een beetje mee kan vinden. Kijk of ze een beetje meewerken, enthousiast zijn, maar kijk ook hoe ze reageren als het wat minder goed gaat. Een sessie eindigen met een kleine 'ruzie' na het zinken is nooit echt leuk.
Haha vrienden hebben alleen een PS5 ;) Ik ben de discord gejoined, zien het wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Er is ook een official discord met flink wat Looking For Crew activiteit en een sloot voicekanalen.

https://discord.gg/seaofthieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
JoSchaap schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:42:
Er is ook een official discord met flink wat Looking For Crew activiteit en een sloot voicekanalen.

https://discord.gg/seaofthieves
Is wel engels talig denk ik of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Kieft91 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:51:
[...]

Is wel engels talig denk ik of niet?
Het is een Engelstalige Discord server, dus ik denk het wel. Ik weet niet of er hier en daar wordt gespeeld in een andere taal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

als je na etentijd ongeveer LTJ/LFC requests spamt en je zet erbij dat je EU bent en NL preferred vind je vast ook wel iemand. maar de discord zelf is engelstalig ja (net als de game) ;)

ik waarschuw je wel dat het hit/mis is met wie je samenkomt. via de discord wel al vaker leuke games gehad als via open crews.. :)

ik speel normaliter met NL IRL vrienden. maar soms kom je via de discord gouden mensen tegen!

recentelijk nog een Boliviaan en een zweedse thuiswerkvader met ziek kind, heel andere game als daarvoor met 2 zwetende 14jarigen :D

[ Voor 74% gewijzigd door JoSchaap op 20-05-2022 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Het einde van de Glitterbeard Journals is wel een aanrader!

kost alleen best wat moeite om 8 man bij elkaar te krijgen welke ook nog eens meewerken..

spoiler:
YouTube: Sea of thieves - Glitter-beard's Journal (ritual and cave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoSchaap schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:07:
als je na etentijd ongeveer LTJ/LFC requests spamt en je zet erbij dat je EU bent en NL preferred vind je vast ook wel iemand. maar de discord zelf is engelstalig ja (net als de game) ;)

ik waarschuw je wel dat het hit/mis is met wie je samenkomt. via de discord wel al vaker leuke games gehad als via open crews.. :)

ik speel normaliter met NL IRL vrienden. maar soms kom je via de discord gouden mensen tegen!

recentelijk nog een Boliviaan en een zweedse thuiswerkvader met ziek kind, heel andere game als daarvoor met 2 zwetende 14jarigen :D

[YouTube: [UNLISTED] SOT Random players from abroad : Sweden & Bolivia]
Je kunt zeggen wat je wilt van MS en het gebrek aan SP story driven games… maar dit soort games en de momenten en community die je erin meemaakt is ongeëvenaard in mijn optiek :)

Ik heb er onwijs van genoten, maar uiteindelijk gestopt omdat ik geen vaste crew had en solo nog net wat te lastig was. :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2022 21:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL

Ik ben benieuwd... Welke kant zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In alle RPG’s ben ik van nature “chaotic good” dus ik zou het eiland redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 18:48:
[...]

In alle RPG’s ben ik van nature “chaotic good” dus ik zou het eiland redden :)
Ik heb dat ook wel, vind Golden Sands een heerlijke outpost om te beginnen. Veel barrels om resources te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik wil dit ook graag weer op pakken maar ik heb de tijd niet meer voor dit spel ofzo :( sowieso wil ik te veel andere shit spelen maar ook vind ik dat je aan anderhalf uur bijv niks hebt. Een speel sessie is in principe gewoon de hele avond :P

Ben wel benieuwd want heb sinds pirates of the carribean niet meer gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

weg met die outpost. De fik erin!

het is wel leuk hoe het er nu op de subreddit aan toe gaat met de propaganda :D

bijv: https://www.reddit.com/r/...m_a_pirate_not_a_mailman/ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Het lot van Golden Sands wordt over een aantal uur bekendgemaakt via een livestream op het Twitch kanaal van Sea of Thieves!

Tussenstanden:
  • Op 30 mei was 44,5% voor #SaveGoldenSands en 55,5% voor #RuinGoldenSands.
  • Op 6 juni was 51,03% voor #SaveGoldenSands en 48,97% voor #RuinGoldenSands.
Alles is nog mogelijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2X0pzsG1lwhrUJW_91_elOAG9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iZd5cQzZJGmJY245mfeGBbJ7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door RobinNL op 09-06-2022 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Golden Sands is gered! +/- 53,3% heeft gekozen om Golden Sands te redden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cf9hjjr4pBi1ibSf2Tm8qp3W5o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Anlb0JXp86e0SJhvSMobxEd9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:57:
Golden Sands is gered! +/- 53,3% heeft gekozen om Golden Sands te redden.

[Twitter]
[Afbeelding]
yay heb ik het niet voor niks gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AHxulVhjGNGZMkutBGOn2b8VIXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3F1AajrVGME4Pcs2mBDGRT1a.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk weetje... Het hele idee om je eigen schip in te kunnen richten etc bestond al voor de release van Sea of Thieves, dus dit plaatje is wel gepast haha :P

Stiekem was ik zelf ook al op de hoogte dat we dit kregen met Season Seven van Sea of Thieves, maarja... NDA ;) Nog steeds veel zin om het te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

De insider build is voor iedereen eenvouding te bemachtigen; maar inderdaad onder NDA.

Het is daar tevens toch altijd net minder goed afgewerkt en dus nagenoeg nooit zoals het in de daadwerkelijke update gaat worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vind deze aankondiging wel leuk gedaan maar de content zelf valt wel wat tegen.
Gaat wat mij betreft allemaal net ff te veel leunen op nutteloze Customization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gaaf zeg! ga binnekort weer even spelen denk ik. Vind het af en toe alleen jammer dat ik geen prgressie meer maak met sommige dingen zoals bijv gold hoarders 75. ik mis die level up mogelijkheden daarna :P maarja ga toch echt niet mijn account resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 23:13:
Gaaf zeg! ga binnekort weer even spelen denk ik. Vind het af en toe alleen jammer dat ik geen prgressie meer maak met sommige dingen zoals bijv gold hoarders 75. ik mis die level up mogelijkheden daarna :P maarja ga toch echt niet mijn account resetten.
Kan je niet voor alle cosmetics gaan? Daar ben je nog wel even zoet mee denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 09:02:
[...]

Kan je niet voor alle cosmetics gaan? Daar ben je nog wel even zoet mee denk ik :+
Oh jazeker haha maar het "levelen" voelt voor mij altijd meer satisfying.
Goed ik heb de rest nog niet 75 hoor die zitten allemaal zo rond de 72 en reapers pas in de 40 dus die kan nog even. Maar ik ga daarna inderdaad voor commendations etc.

Ben wel benieuwd over dat aanpassen van je captains quarters etc op je schip. Zijn dat ook allemaal dingen die je koopt met gold? of zit het locked achter achievements etc. Of heb je gewoon alles en kan je lekker customizen :P het laatste zal wel niet want is natuurlijk weer extra content mogelijkheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 09:23:
[...]

Oh jazeker haha maar het "levelen" voelt voor mij altijd meer satisfying.
Goed ik heb de rest nog niet 75 hoor die zitten allemaal zo rond de 72 en reapers pas in de 40 dus die kan nog even. Maar ik ga daarna inderdaad voor commendations etc.

Ben wel benieuwd over dat aanpassen van je captains quarters etc op je schip. Zijn dat ook allemaal dingen die je koopt met gold? of zit het locked achter achievements etc. Of heb je gewoon alles en kan je lekker customizen :P het laatste zal wel niet want is natuurlijk weer extra content mogelijkheden.
Het zou Sea of Thieves niet zijn als je die dingen gewoon kon kopen voor gold. Ik verwacht dat het meeste achter achievements etc gaat zitten ;)

En de bilge rats dan? Wij zijn op dit moment bezig met The Sunken Kingdom. Levert niet heel veel op, maar is wel leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:03:
[...]

Het zou Sea of Thieves niet zijn als je die dingen gewoon kon kopen voor gold. Ik verwacht dat het meeste achter achievements etc gaat zitten ;)

En de bilge rats dan? Wij zijn op dit moment bezig met The Sunken Kingdom. Levert niet heel veel op, maar is wel leuk om te spelen!
Oh zeker! ik bedoel ook echt niet dat ik niks meer te doen heb ofzo. Maar gewoon een bewegend xp balkje wanneer je iets inleverd is gewoon iets wat mijn dopamine boost :P

Nu wel erg zin gekregen om het weer te gaan spelen. Heb ook ontzettend veel talltales nog niet gedaan en die vind ik ook gaaf dus er is inderdaad genoeg waarmee ik zoet zal zijn.

Heb ook maar tot de 3e story van Pirates of the Caribean gedaan en alles wat daarna qua content is uitgekomen ook nog niet gedaan. Gaat helemaal goed komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:53:
[...]

Oh zeker! ik bedoel ook echt niet dat ik niks meer te doen heb ofzo. Maar gewoon een bewegend xp balkje wanneer je iets inleverd is gewoon iets wat mijn dopamine boost :P

Nu wel erg zin gekregen om het weer te gaan spelen. Heb ook ontzettend veel talltales nog niet gedaan en die vind ik ook gaaf dus er is inderdaad genoeg waarmee ik zoet zal zijn.

Heb ook maar tot de 3e story van Pirates of the Caribean gedaan en alles wat daarna qua content is uitgekomen ook nog niet gedaan. Gaat helemaal goed komen :)
The Sunken Kingdom is dan wel aan te raden! Nadeel is dat je mogelijk wel 20-30 minuten van je schip bent (op open zee). In de tussentijd kan dan van alles gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja The Sunken Kingdom is wel leuk idd.
Komen daar nou ook nog nieuwe van uit, wij hebben ze toen het nieuw was allemaal even een keertje door gespeeld maar kwamen laatst een nieuwe tegen, althans eentje die voor ons gevoel nieuw was.

We moesten daarin puzzels doen (Krab, schildpad, etc) en daarmee kamers unlocken waar loot in zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wij kwamen in onze sessie van dinsdag overigens nog niet uitgebrachte DLC tegen :+

[YouTube: [Sea of Thieves] Flying Dutchman DLC LEAKED]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

K*t. Ik wilde vol overtuiging aan het nieuwe SoT seizoen beginnen. Was er helemaal klaar voor
Is het 21 juli pas. niet juni :+

Balen zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
En hier de stem van de Sea of Thieves video's!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Heerlijk spel :) Gisteren waren er geen vrienden die samen wilde spelen (zielig) dus ik ging het maar online proberen. 20.00 online gegaan, eerste 20 minuten helaas steeds mensen die joinden, zich afvragen wat we gaan doen en snel wegging. Gelukkig bleef er één hangen, en even later nog één en later nog één. Voor ik het wist was het ineens 01:35 en tijd om af te sluiten.

Als je een groep hebt met mics en de instelling om er wat leuks van te maken dan kan eigenlijk qua fun weinig tippen hier aan. Of een missie nou lukt of niet, het maakt niks uit. Je hebt een leuke tijd.

Gisteren voor het eerst een fort overvallen onder zo'n skelet/ schedel wolk. Was een zwaar fort, volgens mij wel 10+ waves en dan nog grote bosses. Gelukkig heel veel loot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op zondag 10 juli 2022 @ 12:39:
Heerlijk spel :) Gisteren waren er geen vrienden die samen wilde spelen (zielig) dus ik ging het maar online proberen. 20.00 online gegaan, eerste 20 minuten helaas steeds mensen die joinden, zich afvragen wat we gaan doen en snel wegging. Gelukkig bleef er één hangen, en even later nog één en later nog één. Voor ik het wist was het ineens 01:35 en tijd om af te sluiten.

Als je een groep hebt met mics en de instelling om er wat leuks van te maken dan kan eigenlijk qua fun weinig tippen hier aan. Of een missie nou lukt of niet, het maakt niks uit. Je hebt een leuke tijd.

Gisteren voor het eerst een fort overvallen onder zo'n skelet/ schedel wolk. Was een zwaar fort, volgens mij wel 10+ waves en dan nog grote bosses. Gelukkig heel veel loot :)
Was het zo'n grijze skull of was ie ook deels rood?

Wij hebben gister dit gedaan, zoals het in het filmpje te zien is. We hadden precies hetzelfde effect _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
RobinNL schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:18:
[...]

Was het zo'n grijze skull of was ie ook deels rood?

Wij hebben gister dit gedaan, zoals het in het filmpje te zien is. We hadden precies hetzelfde effect _O-
[YouTube: Sea of Thieves - Funny Moments | February 2022]
Rood volgens mij..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Dat is idd het fort dat net wat lastiger is en wat langer duurt vergeleken met het normale fort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
RobinNL schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:51:
[...]

Dat is idd het fort dat net wat lastiger is en wat langer duurt vergeleken met het normale fort.
Dat geloof ik ook. We hadden een uur daarvoor een ander fort gedaan waar volgens mij geen rode skull boven was en dat was enkele waves en dan de boss. Maar niet zoals die met de rode skull dat het gevoelsmatig oneindig veel waves waren en dan bosses. We riepen omstebeurten ook "was this the final wave? :+ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe lang duurt die tijdelijke adventure ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:55:
Hoe lang duurt die tijdelijke adventure ongeveer?
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/755978873765757059/995985584826896454/JulyMaintenance.png?width=1202&height=676

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thanks, maar wist dat het tot de 14e was. ik bedoelde of bekend was hoe lang de adventure ongeveer duurt om te zien of ik genoeg tijd had :P

Stel dat het 2 uur duurt. of 4 uur w/e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Ricmaniac schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 12:58:
[...]

Thanks, maar wist dat het tot de 14e was. ik bedoelde of bekend was hoe lang de adventure ongeveer duurt om te zien of ik genoeg tijd had :P

Stel dat het 2 uur duurt. of 4 uur w/e
Het is een vrij lineaire adventure, solo heb ik het op m'n gemakkie in 2 a 3 uur gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

verschilt per server, wat je tegenkomt (spelers, krakens) en hoe lang je aan het zoeken bent :) maar inderdaad (mits je er geen speedrun van maakt met een manual ernaast) reken dan op 1,5 tot 3 uur.

[ Voor 19% gewijzigd door JoSchaap op 13-07-2022 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke mooi, vanavond maar eens doen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die adventure gisteren gedaan, leuk extra'tje.. Benieuwd naar het vervolg verhaal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik ben recentelijk 1 voor 1 alle TT opnieuw aan het doen om alle boekjes en commendations te halen. Er zitten soms best leuke details en puzzeltjes/zoekwerkjes bij :)

alleen het kost 'best wat tijd'. Zeker als je een gebied verlaten hebt en je opnieuw moet starten omdat je een boekje gemist hebt :')

de eerste 5 in elk geval al afgevinkt :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lKUbIF0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JoSchaap schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:21:
ik ben recentelijk 1 voor 1 alle TT opnieuw aan het doen om alle boekjes en commendations te halen. Er zitten soms best leuke details en puzzeltjes/zoekwerkjes bij :)

alleen het kost 'best wat tijd'. Zeker als je een gebied verlaten hebt en je opnieuw moet starten omdat je een boekje gemist hebt :')

de eerste 5 in elk geval al afgevinkt :)
[Afbeelding]
Netjes. de vervelendste commendation is dat je de meeste (als al niet alle) talltales 5 keer moet completen.
Maar je zou die kunnen exploiten als je met iemand anders speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Season 7 begint op 4 augustus in plaats van 21 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Duurt lang man voor het nieuwe seizoen begint! :P en damn nu duurt het nog langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Mij ook ff aanmelden hier,

Heb het eergisteren gekocht op steam en heb enkel de tutorial afgerond met een paar achievements er bij.

Heb verder niet meer kunnen spelen maar het sprak me wel aan.
Dat zeilen is wel echt realistisch.
Heb het topic even doorgespit en je hebt 3 types schepen?
Is een schip dan echt van jou of hoe werkt dit juist?
Tutorial was een sloop volgens mij en dat vond ik al alle hens aan denk om degelijk varend te krijgen, laat staan in een gevecht.

Ben zelf meer een casual gamer en dan vooral overdag, 's avonds eigenlijk nooit. (Werk 7 dagen en daarna 7 dagen thuis dus heb soms wel wat tijd :p )

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Moechy schreef op zondag 17 juli 2022 @ 13:50:
Mij ook ff aanmelden hier,

Heb het eergisteren gekocht op steam en heb enkel de tutorial afgerond met een paar achievements er bij.

Heb verder niet meer kunnen spelen maar het sprak me wel aan.
Dat zeilen is wel echt realistisch.
Tutorial was een sloop volgens mij en dat vond ik al alle hens aan denk om degelijk varend te krijgen, laat staan in een gevecht.

Ben zelf meer een casual gamer en dan vooral overdag, 's avonds eigenlijk nooit. (Werk 7 dagen en daarna 7 dagen thuis dus heb soms wel wat tijd :p )
Hey! Leuk dat je Sea of Thieves hebt gekocht! Om je vragen een beetje te beantwoorden...
Klopt ja. In Sea of Thieves heb je drie verschillende schepen. Dit zie je ook wanneer je de game opstart. Het idee van de game is dat iedere speler gelijk aan elkaar is. Of je nou 1 uur of 1000 uur hebt gespeeld, je hebt toegang tot dezelfde schepen en wapens. Je kan enkel cosmetics en skins kopen (zowel met gold en doublons door te spelen als met Ancient Coins door met echt geld te betalen). De drie schepen in Sea of Thieves:
  • Sloop - Bedoeld voor minimaal 1 en maximaal 2 spelers.
  • Brig - Bedoeld voor minimaal 1 en maximaal 3 spelers. Ik vind zelf dat je hier echt 2-3 spelers voor nodig hebt.
  • Galleon - Bedoeld voor minimaal 1 en maximaal 4 spelers. Voor de galleon zou ik zelf altijd voor een volle crew gaan. Je hebt je mensen ook echt nodig.
Als je loot verkoopt bij een outpost, dan krijgt iedereen evenveel gold per persoon, dus het maakt niks uit of je alleen speelt of met vrienden. Het is niet zo dat het bedrag wordt verdeeld onder het aantal personen.
Elke keer als je Sea of Thieves start begin je met een kaal schip die je voor je avontuur begint kan customizen met een skin die je wil. Ook dien je elke keer weer resources te verzamelen zoals cannonballs, planken en eten.

Met Season Seven die op 4 augustus verschijnt kan je je schip net wat meer inrichten naar je smaak + je schip een naam geven.
In het begin is het zeker aan te raden om met meerdere mensen te spelen op een schip. Als je alleen speelt moet je veel dingen regelen... Het anker, het roer, de zeilen, het vechten, het repareren van de gaten, omgeving regelmatig scannen, goed kijken of niemand je schip board etc. Met meerdere spelers kan je deze taken verdelen. En wanneer je een galleon tegenkomt met 4 spelers erop ben je als solo speler gedoemd (vooral in het begin als je alles aan het verkennen bent).

Heb je deze video trouwens al eens bekeken? Hier wordt het meeste uitgelegd wat je moet weten. Het is een 2020 versie, dus bepaalde punten kunnen alweer verouderd zijn, zoals het Sea Dogs en de Arena gedeelte.

[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 17-07-2022 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Nu online
Thx voor alle antwoorden! Ik had net de tutorial afgerond en dan kwam ik op het eerste eiland maar dan zat men gametijd er al weer op en sindsdien niet meer gespeeld, mss straks nog eens.
Dat keuzemenu van die schepen had ik nog niet gezien maar das misschien omdat ik via de tutorial gegaan ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Nu online
Ben ondertussen ook de discord gejoind, naam Svenz0r
Dat is de allereerste keer dat ik discord gebruik, dus veel nieuwigheden lol :P

[ Voor 44% gewijzigd door Moechy op 18-07-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Nu online
Net een leuk potje gespeeld via de officiële SOT-discord.
Gingen met 4 op een galleon, onze eerste chest binnengehaald zonder probleem.
Net alles kunnen afleveren, 1 crewmember viel weg (disconnect), werden we aangevallen door een Brig.

Man man wat een heerlijke chaos :D

Net nog eentje gespeeld met 2 duitsers via discord, wat een fun :D.

Deze keer met een brig, dat gaat al iets soepeler dan met een galleon.
We hebben zo'n onderwater instance geloot, daarna een quest op een island.
Hadden iets van 10 chests en nog wat prullaria waaronder de staff van poseidon? Vet ding.

Zij wouden nog even verder looten maar ik zei nee laat ons maar een outpost kiezen, al een geluk want ik spotte net andere zeilen aan de horizon. Een vijandelijk galleon en die kwamen met een rotvaart op ons af.
Onze kapiteit bleef achter in het water om ze te saboteren en wij vaarden ondertussen snel verder naar de outpost.

Hij heeft met hub powder barrel het dek opgeblazen en zo konden wij rustig onze loot inleveren.

Net alles ingeleverd en daar kwam het galleon weer met een rotvaart aan.
Helaas zat mijn tijd er toen op en heb ik het afhandelen aan mijn medematroos en kapitein overgelaten.

Wat een leuk spel, lang geleden dat ik nog zoveel fun beleefd heb. Doodgaan voelt ook niet als verliezen vind ik.

[ Voor 65% gewijzigd door Moechy op 18-07-2022 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Vanaf 5 augustus zijn er weer drops op Twitch. Dit keer net iets anders... Deze keer moet je 1 uur naar een stream kijken (i.p.v. 20 min) om een item te unlocken, maar het kan wel achter elkaar. Klik op de link in de eerste tweet om te kijken hoe de items eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zag het ja :P heb het al in me agenda gezet haha.

Wel zin in het nieuwe seizoen! dan ga ik er ook weer eens tegen aan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
Season 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een mega zieke update zeg
Super veel core changes

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 01-08-2022 19:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wtf je kan dus als je schip uiteindelijk legendary is geworden nog een schip van dezelfde grote kopen :P

Zie daar het nut toch iets minder van in maarja je moet wat als je te veel gold hebt :P Wat bij mij nog niet het geval is though.

Maar echt zin in dit seizoen man. ga er weer eens hard voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:28:
Wtf je kan dus als je schip uiteindelijk legendary is geworden nog een schip van dezelfde grote kopen :P

Zie daar het nut toch iets minder van in maarja je moet wat als je te veel gold hebt :P Wat bij mij nog niet het geval is though.

Maar echt zin in dit seizoen man. ga er weer eens hard voor :)
Het ligt eraan of je de naam van het schip achteraf kan veranderen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Dat kan, maar kost wel dubloons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja ik verwacht dat het vooral is om gewoon meerdere schepen met ander ex en interieur te hebben :P zodat je het niet steeds hoeft te wisselen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Sea of Thieves tip #012: Waarom het niet handig is om één of meerdere kegs aan boord te hebben :+

spoiler:
KUURRWAAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 00:53:
Sea of Thieves tip #012: Waarom het niet handig is om één of meerdere kegs aan boord te hebben :+

[YouTube: Bom]
spoiler:
KUURRWAAAA
Haha ik wil sinds het begin van de game een keg al eigenlijk niet aan boord hebben XD het is zoo makkelijk om "per ongeluk" je schip te laten zinken.

Seizoen 7 vandaag toch :D super zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iemand al een eigen schip gekocht ? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ricmaniac schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:17:
Meteen alledrie.
Met uiterst "volwassen" namen uiteraard! 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IS98t2J.png

Vervolgens alleen op de bootjes van anderen meegevaren als crew :+

Er zijn ook best wat wijzigingen doorgevoerd die PVP met name voor/tegen sloop spelers anders gaan maken

chainshot nu 1,5 hit op sloop ipv 1 dus mast niet meteen omlaag
er zijn geen revives meer mogelijk aanbord van een enemy ship
minder snel kans om door cannonballs van je sloop geblazen te worden (blunderbombs doen dit nog wel)
respawn timer voor solo spelers nu 10 seconden
meer spawnplaatsen op de sloop. spawn op helm removed.

Ik ben het wel eens met onder gelinkte YT meneer dat voor de sovereigns nog een penalty/aanpassing moet worden gedaan.
YouTube: Why the New Sovereigns are OVERPOWERED in Sea of Thieves!!

[ Voor 53% gewijzigd door JoSchaap op 05-08-2022 09:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:17:
Yes, een brig! Met de naam 'The White Quack'. In het Engels 'De Witte Bedrieger' / 'De Witte Kwakzalvers'. Ik ben een piraat met wat witte make-up op, dus de naam is dan soort van passend en geen racisme. Maar in het Nederlands kan je Quack zien als Kwak(je) :+ Ik had wat namen bedacht, maar die mochten allemaal niet xD Ship Happens van @JoSchaap stond ook in m'n lijstje, maar die heb ik toch maar niet gekozen.

Daarnaast veel spullen gekocht als decoratie. Denk aan trinkets etc. Kostte me zeker 1 miljoen gold.

Zeker eens met @JoSchaap en de video. Waarom zou je nu nog bij de tentjes verkopen als je alles kan verkopen bij de Sovereigns? Misschien behalve als je Goldhoarder bent en je gems specifiek bij een andere trading company wil verkopen?

Wij lagen gister bij Plunder Outpost en verkochten onze spullen bij de Sovereigns. Op het moment dat ik iets had verkocht en terugliep naar het schip besefte ik me dat er een galleon bij dezelfde outpost lag, maar aan de andere kant van het eiland. Aangezien we waardevolle loot hadden van Athena besloten we om maar heel snel weg te gaan :P

'The Reversed LANA' haha, ik dacht heel even aan 'Too Hot Too Handle' van Netflix 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 05-08-2022 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Cool! hahah

Ik heb gisteren als eerst een sloop gekocht. Daar speel ik het meeste mee. Koop die andere wel als ik het nodig hebt. is toch bij elkaar 1 miljoen wat je op geeft :P

Super tof dat er weer heel veel extra is om te farmen.
Alleen is het nou zo dat kogelgaten en schade altijd zichtbaar blijft tenzij je vanaf het login scherm het laat repareren ?

Wat gebeurd er met voyages die in je kast op je schip hebt liggen en je boot zinkt? lijkt me niet dat je die allemaal kwijt raakt toch?

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste