Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:38:
Cool! hahah

Ik heb gisteren als eerst een sloop gekocht. Daar speel ik het meeste mee. Koop die andere wel als ik het nodig hebt. is toch bij elkaar 1 miljoen wat je op geeft :P

Super tof dat er weer heel veel extra is om te farmen.
Alleen is het nou zo dat kogelgaten en schade altijd zichtbaar blijft tenzij je vanaf het login scherm het laat repareren ?

Wat gebeurd er met voyages die in je kast op je schip hebt liggen en je boot zinkt? lijkt me niet dat je die allemaal kwijt raakt toch?
Ik heb hier nu nog 43 miljoen over, dus de schade valt nog mee 8)

De voyages blijf je houden als je zinkt (net even gevraagd op de SoT Discord), anders was ik echt de pineut geweest. Had er gister gelijk 50 gekocht :+

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:42:
[...]

Ik heb hier nu nog 43 miljoen over, dus de schade valt nog mee 8)

De voyages blijf je houden als je zinkt (net even gevraagd op de SoT Discord), anders was ik echt de pineut geweest. Had er gister gelijk 50 gekocht :+
Tering wat een bedragen haha. nog nooit meer dan 5.5 mill gehad (lifetime denk ik 12 mill ofzo)

Beter dat je die voyages niet kwijt raakt haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:04
hmm was eerst blij, eindelijk naam schip aanpassen. Maar volgens mij kost dit 5 euro?

How to Rename Your Ship
As mentioned above, if you want to rename your ship in Sea of Thieves you’ll need to spend some real-world money. Go back to the main menu and enter the Pirate Emporium. Now select the “Captaincy” tab in the top left corner and then click on the Ship Renaming Deed. From here, you will need to spend $4.99 to rename any ship you own once. This cannot be used multiple times or across multiple vessels. If you need to rename multiple ships you’ll need to buy multiple deeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:13:
hmm was eerst blij, eindelijk naam schip aanpassen. Maar volgens mij kost dit 5 euro?

How to Rename Your Ship
As mentioned above, if you want to rename your ship in Sea of Thieves you’ll need to spend some real-world money. Go back to the main menu and enter the Pirate Emporium. Now select the “Captaincy” tab in the top left corner and then click on the Ship Renaming Deed. From here, you will need to spend $4.99 to rename any ship you own once. This cannot be used multiple times or across multiple vessels. If you need to rename multiple ships you’ll need to buy multiple deeds.
Klopt ja, €5,49 of 499 Ancient Coins. Als je er nog niks mee hebt gedaan zou ik gewoon je schip weg doen en een nieuwe kopen. Dit kost je wel dan weer het volledige bedrag voor een schip, maar dat lijkt me een betere optie dan echt geld of Ancient Coins dokken. En als je tijdens de Gold & Glory weekenden even goed speelt heb je het binnen een dag weer terug.

@Ricmaniac Ik heb de Dark Adventurers zeilen ook al, die waren bijna 8,3 miljoen gold :+

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MetalSonic schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:13:

How to Rename Your Ship
Hoe ik jou bericht lees heb jij nog geen eigen schip gekocht en bedoel jij de naam aanpassen van het schip wat je al die tijd al had toch ?

Zo ja dan hoeft dat niet :P eerste keer is gewoon een schip kopen en dan kan je gratis een naam geven. Dat schip kopen gaat gewoon met gold. Als je 1 keer je schip heb genoemd dan kan je hem hernoemen voor 5 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 16:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ET2k8X6.png
De Gold curse was best even wat werk, verder 100% tevreden met de progressie tot nu toe, en de morningstar set is best mooi!

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vergeet de twitch drops niet dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:42:
[...]

Hoe ik jou bericht lees heb jij nog geen eigen schip gekocht en bedoel jij de naam aanpassen van het schip wat je al die tijd al had toch ?

Zo ja dan hoeft dat niet :P eerste keer is gewoon een schip kopen en dan kan je gratis een naam geven. Dat schip kopen gaat gewoon met gold. Als je 1 keer je schip heb genoemd dan kan je hem hernoemen voor 5 euro.
Ik begrijp die "name change" niet zo goed. Heb nergens de optie gezien om een schip te kopen. Ben iets van level 70 ofzo maar zag geen "change ship name optie" wel een winkel waarbij veel dingen stond "must be captained ship" is dat dan een verwijziging dat je je eigen boot moet kopen? dan rest de vraag hoe/ waar je je eigen boot kan kopen?

Heb nu ongeveer 60 uur in dit spel zitten. Weet dat er zat zijn die het al sinds launch spelen en al een paar honderd uur dit spel spelen, zal wellicht een voorwaarde zijn hiervoor :).

Gisteren weer een leuke sessie gehad trouwens. Nu voor het eerst gekozen voor de tactiek om een fortres te doen en daarna de schatten op een klein eilandtje te begraven. Later nog wat fortressen en daarna alles opgegraven en verkocht. Je bent wat langer bezig maar het speelt wel relatief ontspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:19

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Ricmaniac schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:38:
Vergeet de twitch drops niet dit weekend :)
Wat moet je doen om ze te krijgen ?

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:59:
[...]

Ik begrijp die "name change" niet zo goed. Heb nergens de optie gezien om een schip te kopen. Ben iets van level 70 ofzo maar zag geen "change ship name optie" wel een winkel waarbij veel dingen stond "must be captained ship" is dat dan een verwijziging dat je je eigen boot moet kopen? dan rest de vraag hoe/ waar je je eigen boot kan kopen?

Heb nu ongeveer 60 uur in dit spel zitten. Weet dat er zat zijn die het al sinds launch spelen en al een paar honderd uur dit spel spelen, zal wellicht een voorwaarde zijn hiervoor :).

Gisteren weer een leuke sessie gehad trouwens. Nu voor het eerst gekozen voor de tactiek om een fortres te doen en daarna de schatten op een klein eilandtje te begraven. Later nog wat fortressen en daarna alles opgegraven en verkocht. Je bent wat langer bezig maar het speelt wel relatief ontspannen.
Lezen ;) Het staat er gewoon haha :P

In het hoofdmenu als je een schip gaat kiezen zie je bij het kiezen van een schip ook 'My Ships' staan. Hier kan je je eigen schip kopen. Je hebt enkel genoeg geld nodig, voor de rest zitten er geen voorwaarden aan.

Kies je links voor een galleon, brig of sloop, dan krijg je gewoon een schip zoals altijd. Via 'My Ships' kan je ook weer verder met je eigen schip in een andere sessie. Gaten blijf je houden, resources gaan (helaas) wel verloren. Wil je je ship skin behouden, dan moet je hier ook voor dokken als je deze instelt.

Wil je de naam van je schip veranderen die je hebt gekocht, dan moet je naar de Pirate Emporium gaan om zo'n deed te kopen (499 Ancient Coins of €5,49). Heb je nog niet zoveel met je schip gedaan, dan zou ik 'm gewoon weg doen (ook in het 'My Ships' menu) en vervolgens een nieuwe kopen. Je moet dan wel weer betalen voor je schip.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3_xwqLptaPr3TmxBwDnntxGxhQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bu9o8zHjnwX3FkoUe0z5qawC.png?f=fotoalbum_large
koelebobes schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:16:
[...]

Wat moet je doen om ze te krijgen ?
Totaal 3 uur naar streams kijken. Kan op dezelfde dag. Wel na ieder uur de drop claimen, anders kan je niet verder naar de volgende :)

[ Voor 9% gewijzigd door RobinNL op 06-08-2022 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:41
De huidige Twitch dorps zijn toch dezelfde items, als die waarvoor we hebben moeten zweten bij de Tale Tales ?

In het verleden aardig wat uren voor moeten maken om die te behalen. Je kon toen ook nog niet tussentijds saven tijdens een tale. Blijft toch jammer dat ze dat soort dingen niet een soort van exclusief houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
RobinNL schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:19:
[...]

Lezen ;) Het staat er gewoon haha :P

In het hoofdmenu als je een schip gaat kiezen zie je bij het kiezen van een schip ook 'My Ships' staan. Hier kan je je eigen schip kopen. Je hebt enkel genoeg geld nodig, voor de rest zitten er geen voorwaarden aan.

Kies je links voor een galleon, brig of sloop, dan krijg je gewoon een schip zoals altijd. Via 'My Ships' kan je ook weer verder met je eigen schip in een andere sessie. Gaten blijf je houden, resources gaan (helaas) wel verloren. Wil je je ship skin behouden, dan moet je hier ook voor dokken als je deze instelt.

Wil je de naam van je schip veranderen die je hebt gekocht, dan moet je naar de Pirate Emporium gaan om zo'n deed te kopen (499 Ancient Coins of €5,49). Heb je nog niet zoveel met je schip gedaan, dan zou ik 'm gewoon weg doen (ook in het 'My Ships' menu) en vervolgens een nieuwe kopen. Je moet dan wel weer betalen voor je schip.

[Afbeelding]

[...]

Totaal 3 uur naar streams kijken. Kan op dezelfde dag. Wel na ieder uur de drop claimen, anders kan je niet verder naar de volgende :)

[Twitter]
Heb de my ships in het hoofdmenu helemaal gemist. Bedankt voor je uitgebreide reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Nol_NL schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:04:
De huidige Twitch dorps zijn toch dezelfde items, als die waarvoor we hebben moeten zweten bij de Tale Tales ?

In het verleden aardig wat uren voor moeten maken om die te behalen. Je kon toen ook nog niet tussentijds saven tijdens een tale. Blijft toch jammer dat ze dat soort dingen niet een soort van exclusief houden.
Van de TT's kreeg je alleen de morning star shipset. niet de kleding ;)
nouja tijdens de TT kon je tijdelijk de kleding dragen, maar erna verdween deze weer van je kist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
JoSchaap schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 03:24:
[...]

Van de TT's kreeg je alleen de morning star shipset. niet de kleding ;)
nouja tijdens de TT kon je tijdelijk de kleding dragen, maar erna verdween deze weer van je kist
Oh ja, dat was het… Dan heb ik niets gezegd;)

Ik heb gisteravond wat Shrines gedaan, maar dat soort dingen kan je beter niet met je Captained Ship gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Gisteren avond weer een mooie sessie. We kiezen er nu voor om tussendoor in elk geval de eerste hoeveelheid schatten te begraven. Duurt langer, beetje saai om te doen maar ook meer rust en controle!

Paar dingen die gisteren opvielen.

1) sessie van drie en een half uur en 0 player encounters? Wtf? Lijkt het nou zo of wordt het rustiger op de server?
2) aan het einde van de sessie gevecht met een spookschip. Alles was heel en ineens wad ons schip volledig onder water??? Wtf hoe kan dat.. gelukkig hadden we iets daarvoor alles verkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:13:
Gisteren avond weer een mooie sessie. We kiezen er nu voor om tussendoor in elk geval de eerste hoeveelheid schatten te begraven. Duurt langer, beetje saai om te doen maar ook meer rust en controle!

Paar dingen die gisteren opvielen.

1) sessie van drie en een half uur en 0 player encounters? Wtf? Lijkt het nou zo of wordt het rustiger op de server?
2) aan het einde van de sessie gevecht met een spookschip. Alles was heel en ineens wad ons schip volledig onder water??? Wtf hoe kan dat.. gelukkig hadden we iets daarvoor alles verkocht..
1. Dit kan beide zijn. Het kan zijn dat er schepen op de server zijn, maar dat je deze gewoon niet in de buurt zijn. Het kan ook dat je in een vrijwel lege server zit. Geen idee of dit nog een dingetje is, maar vroeger liet je je anker droppen (als je denkt dat je in een lege server zit) en kreeg je vrij snel een server merge.

2. Zonder beelden kunnen wij er ook weinig zinnigs over zeggen. Mogelijk de combinatie van een aantal ballen en een ballast ball (dat je schip een stuk lager komt te liggen)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
RobinNL schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 00:11:
[...]

1. Dit kan beide zijn. Het kan zijn dat er schepen op de server zijn, maar dat je deze gewoon niet in de buurt zijn. Het kan ook dat je in een vrijwel lege server zit. Geen idee of dit nog een dingetje is, maar vroeger liet je je anker droppen (als je denkt dat je in een lege server zit) en kreeg je vrij snel een server merge.

2. Zonder beelden kunnen wij er ook weinig zinnigs over zeggen. Mogelijk de combinatie van een aantal ballen en een ballast ball (dat je schip een stuk lager komt te liggen)?
1. Ook vandaag weer meerdere uren gespeeld. Van 2100 tot 00:20..... Je zou zeggen genoeg spelers op de vrijdag avond maar we hebben maar één vijandelijk schip met spelers gezien. Ach niet erg, met een paar vrienden wat treasure verzameld en verkocht.

2. Ja snap ik, ik weet niet wat ik er anders van kan maken. We hadden geen schade, geen gaten. Ik was constant beneden om te repareren. Maar er is dus een ballast ball en dan ben je met je schip ineens helemaal onder water?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
MetalSonic schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:27:
[...]

1. Ook vandaag weer meerdere uren gespeeld. Van 2100 tot 00:20..... Je zou zeggen genoeg spelers op de vrijdag avond maar we hebben maar één vijandelijk schip met spelers gezien. Ach niet erg, met een paar vrienden wat treasure verzameld en verkocht.
Dat klinkt mij als muziek in de oren. Mijn vrienden gaven dit spel al snel op en als solo werd ik echt geterroriseerd toen. Als je het grootste deel van de tijd nu lekker rond kan varen dan ga ik het misschien weer eens installeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
[...]

2. Ja snap ik, ik weet niet wat ik er anders van kan maken. We hadden geen schade, geen gaten. Ik was constant beneden om te repareren. Maar er is dus een ballast ball en dan ben je met je schip ineens helemaal onder water?
1. Apart joh. Maar het zou kunnen dat een aantal schepen enkel in een gebied zijn geweest waar jullie niet zijn gekomen, bijvoorbeeld The Devil's Roar.

2. Nee, met een ballast ball gaat je schip niet onderwater, maar het ligt dan wel wat lager in het water. Stel je speelt op een galleon en het onderdek is volledig gerepareerd, maar het middendek niet (normaal kan je daar goed mee varen zonder dat er water in stroomt), dan stroomt het water opeens hard naar binnen omdat die ballast bal is gebruikt. Maar aangezien je aangaf dat het schip volledig was gerepareerd, is dit eigenlijk wel uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Hier blijft dat ook super willekeurig, soms zeilen we als Reapers de hele map over maar zien we uren niemand.
Zou natuurlijk kunnen dat ze precies in de andere hoeken zijn als wij op dat moment maar dat doen de andere sessies niet vermoeden.

Voelt meer alsof we gewoon in een (nagenoeg) lege server aan het varen zijn op dat moment.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Beakzz schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 03:19:
[...]

Dat klinkt mij als muziek in de oren. Mijn vrienden gaven dit spel al snel op en als solo werd ik echt geterroriseerd toen. Als je het grootste deel van de tijd nu lekker rond kan varen dan ga ik het misschien weer eens installeren :+
Het klinkt leuker dan het is vind ik. De mogelijke PvP encounters vind ik het leukste van dit spel. Helemaal als je ze juist niet op zoekt. Ik speel dit spel altijd met een paar bekenden, communicatie via de mic (uiteraard) en dan heb je gezellige hectiek. Vallen we aan? Check jij beneden voor gaten?? Kijk uit een tegenstander is in het water gesprongen? Ok aanvallen? Of toch dit??

Zo leuk dat ik het vaak niet eens erg vind als ik een gevecht verlies. Dat gebeurt gelukkig steeds minder vaak vergeleken met het begin. Dit spel is voor mij echt alleen maar ontspanning en fun, voor toekomstige sessies maakt het weinig uit of je nou 200,0000k gold op je account hebt of 1,2 miljoen aan gold.

Ik heb het net opgezocht, mijn teller staat nu op 78 uur. Voor dit spel denk ik dat dat heel weinig is. Van die bijna 80 uur heb ik de beleving dat ik de eerste 20 uur veel vaker in encounters kwam. Achja het is wat het is, lijkt er op dat ik vanavond ook weer een sessie doe. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
RobinNL schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:03:
[...]

1. Apart joh. Maar het zou kunnen dat een aantal schepen enkel in een gebied zijn geweest waar jullie niet zijn gekomen, bijvoorbeeld The Devil's Roar.

2. Nee, met een ballast ball gaat je schip niet onderwater, maar het ligt dan wel wat lager in het water. Stel je speelt op een galleon en het onderdek is volledig gerepareerd, maar het middendek niet (normaal kan je daar goed mee varen zonder dat er water in stroomt), dan stroomt het water opeens hard naar binnen omdat die ballast bal is gebruikt. Maar aangezien je aangaf dat het schip volledig was gerepareerd, is dit eigenlijk wel uitgesloten.
Ik zal wel steeds op de "verkeerde server" zitten. Maakt verder ook niet heel veel uit.

2. Wellicht waren er dan wat gamen op het middendek die ik heb gemist, als dat ineens lager ligt dan kan het snel gaan natuurlijk. Heb het maar één keer meegemaakt en dan was het ook aan het einde van een sessie, scherpte was er al niet meer dus goede kans dat dit het was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Donstil schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:08:
[...]

Hier blijft dat ook super willekeurig, soms zeilen we als Reapers de hele map over maar zien we uren niemand.
Zou natuurlijk kunnen dat ze precies in de andere hoeken zijn als wij op dat moment maar dat doen de andere sessies niet vermoeden.

Voelt meer alsof we gewoon in een (nagenoeg) lege server aan het varen zijn op dat moment.
Ik begin al gewend te raken aan de rust op de servers, ergens vind ik het ook wel okay hoor. Spel is voor mij toch voor een groot gedeelte een ontspannings/ zen game... Fortress pakken, beetje verkopen, af en toe kijken of de zijlen al omhoog moeten of nog even niet. Ik vermaak mij wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik vind het vervelend hoeveel tijd je nodig hebt om toch van sea fo thieves te kunnen genieten imo. Heb de laatste tijd niet zo veel tijd achterelkaar en dat frustreerd me XD heb nog amper wat van season 7 kunnen doen helaas haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Net weer paar uur gespeeld, met een goede vriend van mij een open end lobby..

Ik houd het kort in deze reactie.

"Speel je Sea of thieves, sluit dan een MIC aan (!)"

meerdere spelers die joineden, sommige reageerden niet eens via hun toetsenbord. Alles draait om communicatie...

Edit: iets langere reactie........ Korte nuance.. Eerste paar uur hadden we een speler in ons team die een mic had en al speelde sinds de launch. Nou dat was duidelijk, goed in de combat en prettig qua communicatie _/-\o_ .. Helaas ging hij weg en daarna kwam de één na de andere loser. Nog iemand die teksten liet uitspreken door een robot voice.

edit: laat maar, al ontdekt dat het gewoon een setting is
https://support.seaofthie...Speech-Game-Transcription

[ Voor 48% gewijzigd door MetalSonic op 21-08-2022 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MetalSonic schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 00:26:
Net weer paar uur gespeeld, met een goede vriend van mij een open end lobby..

Ik houd het kort in deze reactie.

"Speel je Sea of thieves, sluit dan een MIC aan (!)"

meerdere spelers die joineden, sommige reageerden niet eens via hun toetsenbord. Alles draait om communicatie...

Edit: iets langere reactie........ Korte nuance.. Eerste paar uur hadden we een speler in ons team die een mic had en al speelde sinds de launch. Nou dat was duidelijk, goed in de combat en prettig qua communicatie _/-\o_ .. Helaas ging hij weg en daarna kwam de één na de andere loser. Nog iemand die teksten liet uitspreken door een robot voice.

edit: laat maar, al ontdekt dat het gewoon een setting is
https://support.seaofthie...Speech-Game-Transcription
Het is ook zoooo'n verschil in EU of US servers.

Soms connect ik naar een US VPN en dan de game starten. dan krijg je veel vaker mensen met een mic die ook nog eens gewoon normaal engels spreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Sorry kon het niet laten om in struiken te verstoppen. En iemand te overvallen :')

https://www.tiktok.com/@p...p_id=1233&ugbiz_name=Main

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:30:
Sorry kon het niet laten om in struiken te verstoppen. En iemand te overvallen :')

https://www.tiktok.com/@p...p_id=1233&ugbiz_name=Main
Haha doe je nog netjes. Ik zwaai vaak naar ze en als ze dan terug zwaaien (en dus denken dat ik een friendly ben) schiet ik ze dood.

Never trust a pirate!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL

Vanaf 22:45:
  • Rare had de verwachting dat spelers zouden gaan kiezen om Golden Sands te vernietigen.
  • Later dit jaar krijgen spelers opnieuw de kans om ergens over te beslissen. Joe verwacht dat dit emotioneel een groter ding zal gaan worden.
    • Vervolgens geeft iedereen aan dat het qua schaal een grotere impact gaat hebben.
    • Het zal gaan om een belangrijk karakter gaan in de Sea of Thieves.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
https://rarethief.com/sea...of-the-veil-voyage-guide/

Beste sessie tot nu toe gehad vandaag. Gespeeld van 1930 tot 00:40

Eerste een uur of 1,5 alleen gespeeld in die tijd wel twee legendary skeletons tegen gekomen, daardoor kon ik nu mijn eerste huisdier kopen. Later joinde een goede speler en toen twee keer Legend of the veil gedaan. Erg leuk en de 2de run door de combinatie van Emissary level 5 en community bonus iets van 250k erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ohja tussendoor ook nog iets van dat er ergens in de zee een sleutel was en daar kan je ook iets mee openen voor schatten. Volgens mij een deur bij een fort of the damned maar dit begreep ik niet zo goed, moet ik mij nog eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op zondag 18 september 2022 @ 00:51:
https://rarethief.com/sea...of-the-veil-voyage-guide/

Beste sessie tot nu toe gehad vandaag. Gespeeld van 1930 tot 00:40

Eerste een uur of 1,5 alleen gespeeld in die tijd wel twee legendary skeletons tegen gekomen, daardoor kon ik nu mijn eerste huisdier kopen. Later joinde een goede speler en toen twee keer Legend of the veil gedaan. Erg leuk en de 2de run door de combinatie van Emissary level 5 en community bonus iets van 250k erbij
Oh, de Ancient Skeleton. Ik probeerde die gistermiddag ook te vinden, maar helaas geen succes gehad. Gister kreeg je vanaf het einde van de middag ook een grotere multiplier + een verhoogde kans op een Ancient Skeleton.

Ik deed gistermiddag even Order of Souls en we kregen voor een Villainous Bounty Skull zo'n 7-8k aan gold. In 2 uur tijd hebben we ruim 600k aan ledger punten kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
RobinNL schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:00:
[...]

Oh, de Ancient Skeleton. Ik probeerde die gistermiddag ook te vinden, maar helaas geen succes gehad. Gister kreeg je vanaf het einde van de middag ook een grotere multiplier + een verhoogde kans op een Ancient Skeleton.

Ik deed gistermiddag even Order of Souls en we kregen voor een Villainous Bounty Skull zo'n 7-8k aan gold. In 2 uur tijd hebben we ruim 600k aan ledger punten kunnen krijgen.

[Twitter]
Dat verklaart een hoop. Een andere speler was enorm verbaasd dat ik in een uur tijd twee keer zo'n Ancient Skeleton had gekilld maar nu is alles duidelijk. Achteraf maar goed dat ik gisteren een paar uur had gespeeld, stom toeval want ik speelde echt niet langer in verband met de rewards of grotere kans op ancient skelletons.

• MetalSonic
Gisteren en net gespeeld, deze avond echt weer geen hond op de server. Wel nog een lost shipment missie gedaan en onderwerp nog een "coral shrine" iets van 65k erbij en daardoor nu iets meer dan 1 miljoen gold

Zonder PvP af en toe voelt de game af en toe wel "heel dood" aan... Ik ben misschien te laat begonnen met het proberen van dit spel.

Zijn hier op Tweakers nog mensen die het spelen? anders kunnen we ook eens met een paar afspreken om een paar uur te spelen. Ik vind alles leuk, van Fortress runs tot players op zoeken tot schatvind missies :)

• RobinNL
MetalSonic schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:39:
Gisteren en net gespeeld, deze avond echt weer geen hond op de server. Wel nog een lost shipment missie gedaan en onderwerp nog een "coral shrine" iets van 65k erbij en daardoor nu iets meer dan 1 miljoen gold

Zonder PvP af en toe voelt de game af en toe wel "heel dood" aan... Ik ben misschien te laat begonnen met het proberen van dit spel.

Zijn hier op Tweakers nog mensen die het spelen? anders kunnen we ook eens met een paar afspreken om een paar uur te spelen. Ik vind alles leuk, van Fortress runs tot players op zoeken tot schatvind missies :)
Ik denk toch echt dat je steeds pech hebt dat je servers leeg zijn 8)7 Voordat je begint kan je ook kijken op de tafels van de trading companies of je daar houten scheepjes ziet staan. Elk scheepje staat voor een crew. Maar als je geen scheepjes ziet betekent het niet dat de server leeg is.

Maar pak je altijd de eerste server die je joint of ga je pas spelen na x servers te zijn gejoind (bijv. dat je wat interessants zag op de tafeltjes)?

• MetalSonic
RobinNL schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:44:
[...]

Ik denk toch echt dat je steeds pech hebt dat je servers leeg zijn 8)7 Voordat je begint kan je ook kijken op de tafels van de trading companies of je daar houten scheepjes ziet staan. Elk scheepje staat voor een crew. Maar als je geen scheepjes ziet betekent het niet dat de server leeg is.

Maar pak je altijd de eerste server die je joint of ga je pas spelen na x servers te zijn gejoind (bijv. dat je wat interessants zag op de tafeltjes)?
Er zijn wel een paar mensen maar die zitten dan bij mij op de boot. Ik heb deze avond "join open crew" gedaan en dan dus wat loot verzameld. Maar dan valt het op dat we in 3 á 4 uur geen enkel vijandelijk schip zien. :?

En dit heb ik dus al heel vaak gehad in de afgelopen 20 tot 30 uur dat ik dit heb gespeeld. Doet mij bijna denken aan het opstarten van een oude shooter. "its a ghost town" :-(

Deze sessie was extra zuur. We hadden veel food, cannonballs, planks etc etc. Ofwel "klaar voor PvP, klaar voor actie tussen het verzamelen door" maar nee, helemaal niks.

Ohja en gisteren en vandaag geen skull in de lucht :P

Wat bedoel je met de tafels van de trading companies? waar zie je dat?

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 24-09-2022 23:52 ]

• RobinNL
MetalSonic schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:50:
[...]

Er zijn wel een paar mensen maar die zitten dan bij mij op de boot. Ik heb deze avond "join open crew" gedaan en dan dus wat loot verzameld. Maar dan valt het op dat we in 3 á 4 uur geen enkel vijandelijk schip zien. :?

En dit heb ik dus al heel vaak gehad in de afgelopen 20 tot 30 uur dat ik dit heb gespeeld. Doet mij bijna denken aan het opstarten van een oude shooter. "its a ghost town" :-(

Deze sessie was extra zuur. We hadden veel food, cannonballs, planks etc etc. Ofwel "klaar voor PvP, klaar voor actie tussen het verzamelen door" maar nee, helemaal niks.

Ohja en gisteren en vandaag geen skull in de lucht :P

Wat bedoel je met de tafels van de trading companies? waar zie je dat?
Ik ben net (23:55u) een random server gejoind en ik zag 2 Athena's en 2 Gold Hoarders actief.

Bij elke trading company heb je een tafel staan om de Emissary vlag te hijsen of te loweren. Daar zie je ook gelijk hoeveel schepen er actief zijn. Zie: RobinNL in "[XBO/PC] Sea of Thieves"

In de eerste screenshot zie je dat er 1 Gold Hoarder actief is. In de tweede screenshot zie je dat er 5 Order of Souls crews actief zijn op de server. Zo kan je alle tafels af lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
RobinNL schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:59:
[...]

Ik ben net (23:55u) een random server gejoind en ik zag 2 Athena's en 2 Gold Hoarders actief.

Bij elke trading company heb je een tafel staan om de Emissary vlag te hijsen of te loweren. Daar zie je ook gelijk hoeveel schepen er actief zijn. Zie: RobinNL in "[XBO/PC] Sea of Thieves"

In de eerste screenshot zie je dat er 1 Gold Hoarder actief is. In de tweede screenshot zie je dat er 5 Order of Souls crews actief zijn op de server. Zo kan je alle tafels af lopen ;)
Thanks, weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Gisteren voor het eerst een story driven quest gedaan. Jack sparrow adventure… paar keer zag ik een enorme schat uiteindelijk maar 8k gold gekregen… qua gameplay wel vermakelijk maar voor de treasure hoef je het niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
MetalSonic schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:40:
Gisteren voor het eerst een story driven quest gedaan. Jack sparrow adventure… paar keer zag ik een enorme schat uiteindelijk maar 8k gold gekregen… qua gameplay wel vermakelijk maar voor de treasure hoef je het niet te doen
Heb je naar de commendations gekeken van de tall tales? Daar doe je het regelmatig ook voor ;)

Als je ALLE commendations van ALLE PotC tall tales hebt gehaald, dan krijg je een shanty. Ik wil die ook nog steeds halen, maar het is wel een pittige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

RobinNL schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:48:
[...]

Heb je naar de commendations gekeken van de tall tales? Daar doe je het regelmatig ook voor ;)

Als je ALLE commendations van ALLE PotC tall tales hebt gehaald, dan krijg je een shanty. Ik wil die ook nog steeds halen, maar het is wel een pittige.
Ah! daar komt ie dus vandaan!

Ik heb destijds even een middagje voor de gold curse gezeten en kennelijk de popup gemist! :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3EnpGEp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
Holy sh*t, ik ben hyped voor Season 8 :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Season 8 verschijnt vandaag.

[ Voor 11% gewijzigd door RobinNL op 22-11-2022 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

die is momenteel al live :)

eindelijk on-demand PVP en niet meer eindeloos achter mensen aanjagen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
Er is op dit moment een event gaande in Sea of Thieves. Ik weet niet precies hoelang deze duurt. Hierbij kan je de onderstaande Orb (lantern) krijgen. Daarnaast worden er op Twitch een aantal drops uitgedeeld (via https://www.twitch.tv/seaofthieves, je gaat automatisch mee naar een raid op een ander kanaal voor de drop. Dit gebeurt om een bepaalde tijd).

Op dit moment kan je deze Orb krijgen door naar North Star seapost te gaan. Hier zie je op het dak een papegaai zitten. Praat ermee en je ontvangt 'm.

Edit 17 december: Bekijk hier welke drops er inmiddels zijn gegeven: https://seaofthieves.wiki...ving_Twitch_Stream_(2022)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eacYLS5PZjTXjCm6t_d5XmXHPnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jD3VHWh0uxvoNvNGA1Tpkvzm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door RobinNL op 17-12-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeetje wat een nieuwe dingen allemaal zeg in Season 8. zal niet snel spelen momenteel vanwege WoW maar wat gaaf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 01:16:
Jeetje wat een nieuwe dingen allemaal zeg in Season 8. zal niet snel spelen momenteel vanwege WoW maar wat gaaf zeg.
Als je gaat spelen moet je Golden Sands Outpost even bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ricmaniac schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 01:16:
die had ik even gemist. thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Sea of Thieves Festival of Giving Twitch Stream (2022) update:

De papegaai is op dit moment op 'Old Sailor Isle', het eiland van de Maiden Voyage (tutorial). De papegaai was eerder te vinden op North Star Seapost en The Sunken Grove.

Alle drops die tot dit moment zijn gegeven: https://seaofthieves.wiki...ving_Twitch_Stream_(2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
RobinNL schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 23:48:
Sea of Thieves Festival of Giving Twitch Stream (2022) update:

De papegaai is op dit moment op 'Old Sailor Isle', het eiland van de Maiden Voyage (tutorial). De papegaai was eerder te vinden op North Star Seapost en The Sunken Grove.

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]

Alle drops die tot dit moment zijn gegeven: https://seaofthieves.wiki...ving_Twitch_Stream_(2022)
Vanavond eindelijk weer eens tijd voor SoT. Is die papegaai vandaag weer op een ander eiland ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Nol_NL schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:26:
[...]

Vanavond eindelijk weer eens tijd voor SoT. Is die papegaai vandaag weer op een ander eiland ?
Zover ik weet is de papegaai op dit moment op Golden Sands Outpost, tegenover de vernieuwde Pirate Emporium, bij het uithangbord van de Tarvern (kijk naar boven).

Ik gebruik trouwens op dit moment deze extensie voor Chome: https://chrome.google.com...djjoieckminnmigmpeclkdmjm

Deze extensie claimt de drop automatisch wanneer je deze hebt verdiend. Aangezien er tientallen drops zijn gegeven misschien wel handig :) (Wanneer er een nieuwe drop is, wordt iedereen naar een ander Twitch account geraid, waar je de drop kan krijgen. Na die 15 minuten moet je zelf wel weer terug naar de officiële Sea of Thieves stream)

[ Voor 39% gewijzigd door RobinNL op 18-12-2022 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik kwam dit eergister tegen, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.

Zou de studio erbij komen om Rare te ondersteunen met Sea of Thieves of zou een groter deel van Rare overstappen naar andere projecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

RobinNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:08:
Ik kwam dit eergister tegen, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.
[Twitter]

Zou de studio erbij komen om Rare te ondersteunen met Sea of Thieves of zou een groter deel van Rare overstappen naar andere projecten?
Laten we maar duimen dat ze hiermee ook meteen een eerste stap richting anticheat kunnen zetten; want dat is nu helaas ook in dit spel een groot probleem geworden sinds season 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL

[ Voor 50% gewijzigd door RobinNL op 06-03-2023 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 15:47

De update voor Golden Sands komt zo uit.

Ik hoop zelf dat de shipwright wat meer opties krijgt. Tot nu toe is Golden Sands wel een mooie outpost maar het biedt niet heel veel meerwaarde.

We gaan het zien straks :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

zoveel dingen die ze EXACT nagemaakt hebben van het origineel. het oog voor detail is geweldig.
Ik ben zelf geen monkey island speler; maar heb bij toeval deze gisteren langs zien komen in mijn YT feed:
YouTube: Things You MISSED In Sea of Thieves: Monkey Island Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 14:04
Dit ziet er top uit! Hier heb ik wel zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een gaaf nieuw seizoen zeg. Cool dat je begint met een cinematic enzo :P beetje story er bij in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-06 16:11

Mr Nielsson

Born at a very young age.

Gisteren nog even de laatste commendations gehaald voor 'A Pirate's life'. Nu helemaal klaar voor Monkey Island vanavond.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/1091723227245576262/1131618332508958830/image.png?width=1440&height=116
nu wachten tot de rest van de groep online is en geupdate heeft.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Season Ten is uitgesteld naar 19 oktober: https://www.seaofthieves.com/news/season-ten-update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
Jammer, heb wel weer zin in een nieuw seizoen. Gelukkig hebben we Monkey Island nog, pure nostalgie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Meer mensen laatst van dat ze al hun items kwijt zijn en level? Sinds update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 31-05 20:54
Hi all,

Gisteravond en vandaag krijg ik de melding; "the Sea of Thieves Services are temporarily unavailable. Please try again. (Lavenderbeard)

Kunnen jullie nog wel online?

EDIT: google is your best friend: https://support.seaofthie...redentials%20may%20assist.

Keer credentials verwijderen in credentials manager en ik kan online (Steam windows 10)

[ Voor 42% gewijzigd door dm-dutchman op 08-09-2023 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
dm-dutchman schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:38:
Hi all,

Gisteravond en vandaag krijg ik de melding; "the Sea of Thieves Services are temporarily unavailable. Please try again. (Lavenderbeard)

Kunnen jullie nog wel online?

EDIT: google is your best friend: https://support.seaofthie...redentials%20may%20assist.

Keer credentials verwijderen in credentials manager en ik kan online (Steam windows 10)
Ik heb dit ook vaker ja, log dan even uit ingame en weer inloggen, dan werkt het oo kweer volgens mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

The Rough Guide to Sea of Thieves is the perfect tool to help you plan your unforgettable holiday on the Sea of Thieves. Available to download for free now;

https://go.roughguides.com/sea-of-thieves

[ Voor 38% gewijzigd door Nol_NL op 14-09-2023 13:37 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nol_NL schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:38:
[...]

Jammer, heb wel weer zin in een nieuw seizoen. Gelukkig hebben we Monkey Island nog, pure nostalgie:)
Hoe is monkey island nostalgie? Ik mis iets denk ik :P

Vond het wel super vet de eerste keer dat te zien in SoT.

• RobinNL
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:13:
[...]

Ik ken het ook niet hoor, maar blijkbaar is het wel een dingetje geweest vroeger.

• Nol_NL
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:13:
[...]

Ik vind Monkey Island fantastisch, nooit gedacht dat ik de Scumm Bar weer zou bezoeken ;) Maar het is denk ik wel iets waar je wat mee moet hebben. Als je de game niet kent of het nooit heb gespeeld, dan zit je er waarschijnlijk al anders in. Ik waan mij weer rond 1990, achter mijn Amiga :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Iemand misschien een Guild aangemaakt waar we op Tweakers bij kunnen aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zijn er genoeg tweakers die dit actief spelen dan voor een guild? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben geen voorstander dat ze Safer Seas hebben toegevoegd eigenlijk. Split toch die playerbase weer meer. En het spannende van andere schepen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boza
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 10-03 13:22
Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 00:56:
Zijn er genoeg tweakers die dit actief spelen dan voor een guild? :P
Mocht iemand een Tweaker guild starten, en er blijken genoeg leden te zijn, dan laat me maar weten :)

Ik zit op dit moment in deze Nederlandse guild ( https://discord.gg/D7KN6kn4 ), zijn nu 21 leden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ik heb enkel toen de update uitkwam snel een 1man guild gemaakt.
Ik vond de update verder niet echt intressant dus afgeleid geraakt met The Finals en Cities Skylines 2 :Y)

Maybe on the next season! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Er komt een fast travel functie in ofzo. moet eerlijk zeggen dat ik dat heeel raar vind.
Destroyed het hele idee wat mij betreft van de vibe van SoT waar je over een mega grote zee vaart.

Voelt heel out of touch van de devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De rest ziet er wel gewoon nice uit qua veranderingen :) krijg direct weer zin om te spelen maar dat teleporten vind ik wel een dingetje ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:56

Oxigeon

En zo is dat!

Zoals misschien bekend komt deze game op 30 april naar de ps5. Indien ik een goede pc of xbox had gehad had ik deze game natuurlijk allang in mijn bezit gehad. Maar omdat ik dus op de ps5 speel kunnen we hier pas vanaf 30 april mee aan de slag.

Toch nog enkele vragen:
Er staan genoeg reviews online over Sea of Thieves. Echter schijnt er zoveel aan de game veranderd te zijn dat ik niet weet of ik ze nog moet lezen/bekijken op YT. Nu is mijn echte vraag dus eigenlijk vanaf wanneer de game echt een grote update heeft gehad en vanaf welk jaar ik dan het beste een review kan bekijken.

Zijn er bekende youtubers die deze game spelen en doe ik het beste eens kan volgen? Zitten er dan ook Nederlanders bij of raden jullie beter een engelssprekende aan.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Oxigeon schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:02:
Zoals misschien bekend komt deze game op 30 april naar de ps5. Indien ik een goede pc of xbox had gehad had ik deze game natuurlijk allang in mijn bezit gehad. Maar omdat ik dus op de ps5 speel kunnen we hier pas vanaf 30 april mee aan de slag.

Toch nog enkele vragen:
Er staan genoeg reviews online over Sea of Thieves. Echter schijnt er zoveel aan de game veranderd te zijn dat ik niet weet of ik ze nog moet lezen/bekijken op YT. Nu is mijn echte vraag dus eigenlijk vanaf wanneer de game echt een grote update heeft gehad en vanaf welk jaar ik dan het beste een review kan bekijken.

Zijn er bekende youtubers die deze game spelen en doe ik het beste eens kan volgen? Zitten er dan ook Nederlanders bij of raden jullie beter een engelssprekende aan.
De game heeft eerst meerdere (kleine) updates gehad. Daarna is het overgegaan op Seasons. We zitten nu in Season 11. Met elke Season worden er wel dingetjes toegevoegd die de game net wat beter maken. Ik zou als ik jou was gewoon zoeken op een (eind) 2023 review. En wie je dan het beste kan bekijken... ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Of zet een keer een streamer aan op Twitch.

https://www.twitch.tv/beardageddon
https://www.twitch.tv/boxyfresh (meer PvP)
https://www.twitch.tv/robraven (soms cosplay als Jack Sparrow)

De review van Tweakers uit 2018 is al helemaal outdated en niet meer relevant voor nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

100%

De sea of thieves van vandaag is een compleet andere game dan 2018 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Een nieuwe weapon class lijkt over een tijdje te komen

The Sea Of Thieves Community Doesn't Want A Console War, Rare Says
Sea Of Thieves On PS5 Includes This Exclusive Feature
Sea Of Thieves Is Adding A New Loadout Weapon For The First Time Since Launch

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10008884/

Sea of Thieves: €39,99
Sea of Thieves: Deluxe Edition: €49,99
Sea of Thieves: Premium Edition: €59,99

Als ik zo kijk naar de edities zou ik zelf de standaard versie aanraden als je niks om cosmetics geeft en anders de Premium edition. De Plunder Pass is al 10 euro als je deze koopt. Daarnaast krijg je nog wat cosmetics en een schip skin. En die 10.000 gold, niet op letten. Dat is niks als je het spel een tijdje hebt gespeeld.

[ Voor 34% gewijzigd door RobinNL op 08-03-2024 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL

Of bekijk de onderstaande tweets (vaak incl. video of afbeelding).

Season 12

Season 13

Season 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:42
De PS5 beta begint dit weekend voor mensen die de game in de PS Store hebben gepre-orderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:56

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er nog Tweakers die afgelopen weekend de bèta hebben gespeeld op de ps5? Ben best wel benieuwd naar hoe het speelt.

Heb zelf geen vrienden die deze game gaan aanschaffen volgens mij. Is de game dan de moeite waard? Of kun je hem dan beter links laten liggen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Oxigeon schreef op maandag 15 april 2024 @ 07:12:
Zijn er nog Tweakers die afgelopen weekend de bèta hebben gespeeld op de ps5? Ben best wel benieuwd naar hoe het speelt.

Heb zelf geen vrienden die deze game gaan aanschaffen volgens mij. Is de game dan de moeite waard? Of kun je hem dan beter links laten liggen.
Sea of Thieves is echt een game om samen met vrienden of mensen via Discord te spelen. Communicatie en teamwork is gewoon heel belangrijk. Mijn ervaring is dat je dat met random spelers niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-05 20:45
Ik heb afgelopen weekend de beta, op de PS5, gespeeld.
Leuke game en zal er zeker veel plezier van hebben.

Tevens heb ik een vraag.
Ik heb mijn microsoft-account moeten koppelen aan de game. De game cross-platform geschikt.
Mocht ik de game ook op mijn pc hebben, kan ik dan dezelfde gamesessie verder spelen waar ik mee ben geëindigd op de PS5?

Psn: Pteradon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Pterad0n schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:11:
Ik heb afgelopen weekend de beta, op de PS5, gespeeld.
Leuke game en zal er zeker veel plezier van hebben.

Tevens heb ik een vraag.
Ik heb mijn microsoft-account moeten koppelen aan de game. De game cross-platform geschikt.
Mocht ik de game ook op mijn pc hebben, kan ik dan dezelfde gamesessie verder spelen waar ik mee ben geëindigd op de PS5?
Elke sessie begin je eigenlijk opnieuw om het zo maar even te zeggen. Je laadt de game, je spawnt op een willekeurige outpost. Cannonballs, planken, eten en loot zijn dan allemaal gereset. De missie waarmee je bezig was is dan weg. Je character (personage, outfit etc) en progressie worden wel opgeslagen en meegenomen.

Sinds enkele seizoenen kan je ook je eigen schip kopen. Ik weet alleen niet of je hier je cannonballs etc meeneemt naar een volgende sessie.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste