Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15:00

Nielless

Born at a very young age.

22 juni ook al. Complimenten Rare!

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09:17
Dit ziet er erg goed uit! Ook al weet ik niet helemaal wat ik er van moet vinden dat Pirates of the Carrebean erbij zit..

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
invine schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:54:
Dit ziet er erg goed uit! Ook al weet ik niet helemaal wat ik er van moet vinden dat Pirates of the Carrebean erbij zit..
Het is een tall tale en als je naar de trailer kijkt lijkt het erop alsof je naar een andere wereld moet voordat je de wereld van PotC ziet. Kan natuurlijk anders zijn :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09:17
PSPfreaky schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:55:
[...]

Het is een tall tale en als je naar de trailer kijkt lijkt het erop alsof je naar een andere wereld moet voordat je de wereld van PotC ziet. Kan natuurlijk anders zijn :)
Dan is het prima :)

Ik vind het leuke van SoT dat het juist een op zich zelf staande wereld is, maar snap ze wel bij Rare want dit past natuurlijk wel erg goed bij elkaar!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
  • Nu online
invine schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:56:
[...]

Dan is het prima :)

Ik vind het leuke van SoT dat het juist een op zich zelf staande wereld is, maar snap ze wel bij Rare want dit past natuurlijk wel erg goed bij elkaar!
Iets met Pirates of the Caribbean werd een lange tijd ook gevraagd door spelers, want ja... piraten. Alleen zaten ze dus met de rechten. En nu gebeurt het eindelijk!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:06

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zo nice na al die jaren dat Rare zich nog steeds aan hun woord houden en alle content updates gewoon free zijn.

Ik heb zo zin in dit stukje story.

Hoop alleen dat er meer achter blijft zitten wat je wilt replayen ipv alleen wat tall tales.
Desondanks is het super dik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:03

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 14:17
Voor de eigenaren van de Series X, welke modus spelen jullie? 120 of 60.

De 120 is erg fijn maar ik heb toch het idee dat deze de graphics, naast de resolutie, naar beneden gooit. Zo verdwijnt er gras enzo. Ik twijfel dus een beetje wat te doen ..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Gisteren een hele mooie avond op een brig gehad met 2 vrienden:

We spawnden en zagen dat het Flameheart event bezig was. Toen we dichterbij kwamen, zagen we dat een sloepje (met reapervlag) met de laatste galleon bezig was. Prima kans om te piraten dus.. :+

Toen er ook nog een skeleton ship spawnde voor de sloep, grepen we onze kans, killden we de laatste galleon en pakten we de loot en harpoonde alle loot. Meteen naar een outpost gevaren en alles verkocht :9~

Later op de avond kwamen we, terwijl we een Athenas deden, in een gevecht met een andere sloop (Reaper V). Gevecht duurde een half uur, waarbij we allebei zonken. Mijn 2 vrienden overleefden echter, dus bleven in het water liggen bij alle loot.
Ik ben er terug heen gevaren en we pakten alle loot, inclusief hun Reaper V vlag.

Daarna konden we de Athena's rustig afmaken.
Productief avondje dus! :9

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• PSPfreaky
  • Nu online
Sea of Thieves: A Pirate's Life Showcase, zondagavond om 20:00u op YouTube.
Sea of Thieves Season Three launches later this month, and with it comes Sea of Thieves: A Pirate’s Life – an epic original story that brings Captain Jack Sparrow and his crew sailing in from beyond the horizon to spark new adventures spanning five narrative-driven Tall Tales.

Today’s special Xbox broadcast catches up with the teams behind this magical collaboration to offer some rousing insights into its creation. Team members from both Rare and Disney talk freely about the vision, the ambition, the care and attention poured into every aspect of this dream crossover – and just some of the features they’re most excited for fans of both franchises to experience.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog 3 renown levels te gaan. even kijken of dat vanavond gaat lukken :P laatste 2 weken amper tijd om te spelen maar zou zonde zijn als je met zo'n klein stukje nog te gaan het niet haalt

• PSPfreaky
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:07:
Nog 3 renown levels te gaan. even kijken of dat vanavond gaat lukken :P laatste 2 weken amper tijd om te spelen maar zou zonde zijn als je met zo'n klein stukje nog te gaan het niet haalt
Als je een beetje veel plundert moet het wel lukken :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou is bijna gelukt :P laatste leveltjes gaan langzaam. Flameheart en 2 skeleton galleons gedaan. Vervolgens 2 player sloops en 1 player galleon gekilled waarvan 2 met emissary flags (en wij waren reapers) dus die ook lekker verkocht. maar zit op de helft naar 99. viel me lichtjes tegen. Morgen en maandag hopelijk nog wat tijd vrij maken.

Buiten dat was het wel weer een hele fijne avond.
Ik had 2 echt goeie team mates. die captain kon echt sturen alsof die 10.000 uur achter het stuur heeft gezeten. Flameheart al van te voren exact goed line of sighten zodat toen die spawnde we in 1 vuur regen zijn buur schepen hadden vernietigd en al flink wat kanonskogels zijn kant op konden schieten enzo. was heel fijn.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yay vanavond weer een goeie reaper crew kunnen joinen. Mijn eerste FotD gedaan omdat zij de voorbereiding met alle lampjes etc al hadden gedaan wat normaal wat tijd kost.

Daarna werden we geserver merged en zagen we 4 emissaries op de map.
Alle 4 gekilled en de vlaggen gepakt.

Ook gelijk tier 100 gehaald :)

Nu kan ik met een gerust hart wachten tot de patch :D

• Graft
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-07 15:22
Today is the day!

Ik heb vooralsnog helemaal geen tell tales gedaan. Dus vraag me af of ik deze wel meteen moet doen. If possible at all. :|

Edit: en op tijd de Xbox aanslingeren zodat de update binnengehaald kan worden!

[Voor 57% gewijzigd door Graft op 22-06-2021 09:01]

XBL: Lady Chantal 95

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSPfreaky
  • Nu online
Graft schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:58:
Today is the day!

Ik heb vooralsnog helemaal geen tell tales gedaan. Dus vraag me af of ik deze wel meteen moet doen. If possible at all. :|
Ja kan Tall Tales gewoon doen hoor :) Het is gewoon een verhaallijn in Sea of Thieves.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nol_NL
Mooi hoe deze game zichzelf na al die jaren nog steeds op de kaart weet te zetten. En eigenlijk wordt het alleen maar beter. Live services games hebben een niet al te beste reputatie, maar SoT laat inmiddels zien dat het ook anders kan. Dat dit soort grote updates ook nog eens kosteloos worden toegevoegd maakt het alleen maar mooier.

Een van de weinige games die mij toch steeds weer weet vast te houden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heel vet! zo zin om zo te gaan spelen.
Vind het wel heel jammer dat de black pearl cosmetics en jack sparrow outfit etc emporium store is hoor :P

Had een leuke reward geweest voor het completen van alle pirate life talltale commendations ofzo

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nol_NL schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:26:
Mooi hoe deze game zichzelf na al die jaren nog steeds op de kaart weet te zetten. En eigenlijk wordt het alleen maar beter. Live services games hebben een niet al te beste reputatie, maar SoT laat inmiddels zien dat het ook anders kan. Dat dit soort grote updates ook nog eens kosteloos worden toegevoegd maakt het alleen maar mooier.

Een van de weinige games die mij toch steeds weer weet vast te houden.

[Video: title]
Dat vind ik dus ook echt heel mooi om te zien hoe ze de support van deze game al 3 jaar volhouden. De basegame was echt bare bones en hebben ze terecht kritiek op gekregen. Maar als je nu aan deze game begint. Wat een content zit er in. Echt kudos aan Rare. Ik heb de game weer geinstalleerd en ga dit weekend de nieuwe uitbreiding spelen :).

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14:42
Even een cross-post:

Hoe hervat je een checkpoint in Sea of Thieves Pirate Life? Je moet dan op je schip naar de captains table. Daar kan ik dan weer de Tall Tale kiezen. Maar krijg geen optie om een checkpoint te kiezen?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Graft
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-07 15:22
Wish I'd know, maar ik heb de Tall Tale nog maar even gelaten voor wat het is.

Ik moet zeggen dat die nieuwe ocean crawlers en sirens best wel pittige enemies zijn. Met name een stukje zwemmen in de zee (lees schip gezonken) was er door alle sirens en haaien niet meer bij. Daar ging onze level 5 emmisary flag. :/

[Voor 17% gewijzigd door Graft op 23-06-2021 09:04]

XBL: Lady Chantal 95

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14:56
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:44:
Even een cross-post:

Hoe hervat je een checkpoint in Sea of Thieves Pirate Life? Je moet dan op je schip naar de captains table. Daar kan ik dan weer de Tall Tale kiezen. Maar krijg geen optie om een checkpoint te kiezen?
Normaal zou je bij de tafel je vorige Tall Tale kunnen neerleggen en dan vote je om er mee verder te gaan en pakt hij je laatste checkpoint op (als je een quest wil neerleggen krijg je als eerst de vraag wil je een normale quest neerleggen of een Tall Tale, als Tall Tale niet te kiezen is heb je geen checkpoint). Mogelijk is er een bug waardoor je niet je checkpoint kan neerleggen om te kunnen stemmen op je quest.

Heb helaas geen checkpoint van de Pirates Life want we hebben gisteren de eerste missie al gehaald.

XBL: Nogne

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
Nogne schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:12:
[...]

Normaal zou je bij de tafel je vorige Tall Tale kunnen neerleggen en dan vote je om er mee verder te gaan en pakt hij je laatste checkpoint op (als je een quest wil neerleggen krijg je als eerst de vraag wil je een normale quest neerleggen of een Tall Tale, als Tall Tale niet te kiezen is heb je geen checkpoint). Mogelijk is er een bug waardoor je niet je checkpoint kan neerleggen om te kunnen stemmen op je quest.

Heb helaas geen checkpoint van de Pirates Life want we hebben gisteren de eerste missie al gehaald.
Ik kan de Tall Tale dus selecteren (via vote). Maar ik krijg dan geen optie om naar het checkpoint te gaan. Kan dan alleen weer kiezen voor Discard.
Moet ik misschien weer door de "tunnel" varen om het te triggeren?

/edit: Op ResetERA heeft iemand het antwoord zojuist gegeven op m'n vraag. :)
If you vote on a tall tale in progress (with saved checkpoint) on the captain's table, you'll sail through the portal to Sea of the Damned, then the other portal to the Strange Shores, and find the skeleton wraith statue at the entrance to the cave, that will teleport you to your checkpoint.

[Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 23-06-2021 09:33]

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De eerste talltale solo gedaan en top gedaan zeg hoe die gemaakt is.
Cool om te doen.

Sowieso zijn talltales heel tof in deze game imo

• D3LTTA
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-07 13:18
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:32:
[...]

Ik kan de Tall Tale dus selecteren (via vote). Maar ik krijg dan geen optie om naar het checkpoint te gaan. Kan dan alleen weer kiezen voor Discard.
Moet ik misschien weer door de "tunnel" varen om het te triggeren?

/edit: Op ResetERA heeft iemand het antwoord zojuist gegeven op m'n vraag. :)

[...]
Ik denk dat je het antwoord hier zelf al geeft. Als het een checkpoint is van de eerste tall tale zul je met je schip weer door tunnel moeten. anders zouden mensen met een checkpoint van tall tale 1 met het activeren hiervan opeens met schip en al van de kaart verdwijnen.

Heeft iemand toevallig al geprobeerd loot mee te nemen door de tunnel van tall tale 1 ? Als dit kan zou dat best overpowerd zijn als je van een pvp crew op de vlucht bent.

Gisteren ook tall tale 2 gedaan. Deze is overigens gewoon in sea of thieves op een standaard punt op de map waar bij ons dus al schip van een andere crew lag.
De area's waar je doorheen moet in deze tale voelen soms een beetje buggy aan en wij hadden het idee dat we in een van de laatste kamers perongeluk er door heen geglitched zijn .
We zijn een dikke ander half uur bezig geweest en die tijd ligt je schip onbewaakt dus het is aangeraden deze tall tale te doen zonder loot op je schip.

• Nol_NL
D3LTTA schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:26:
[...]

Ik denk dat je het antwoord hier zelf al geeft. Als het een checkpoint is van de eerste tall tale zul je met je schip weer door tunnel moeten. anders zouden mensen met een checkpoint van tall tale 1 met het activeren hiervan opeens met schip en al van de kaart verdwijnen.

Heeft iemand toevallig al geprobeerd loot mee te nemen door de tunnel van tall tale 1 ? Als dit kan zou dat best overpowerd zijn als je van een pvp crew op de vlucht bent.

Gisteren ook tall tale 2 gedaan. Deze is overigens gewoon in sea of thieves op een standaard punt op de map waar bij ons dus al schip van een andere crew lag.
De area's waar je doorheen moet in deze tale voelen soms een beetje buggy aan en wij hadden het idee dat we in een van de laatste kamers perongeluk er door heen geglitched zijn .
We zijn een dikke ander half uur bezig geweest en die tijd ligt je schip onbewaakt dus het is aangeraden deze tall tale te doen zonder loot op je schip.
Kom maar door met dat standaard punt van tall tale 2 dan O-)

• Rivanov
Hmm bug in Tall Tale 1 na het laden van checkpoint. Ben nu op het punt waarbij ik met de roeiboot naar de Ferry moet varen. Maar als ik aan de achterzijde m’n roeiboot moet docken, dan doet hij dat niet.
Kan op Y blijven drukken tot ik een ons weeg, maar gebeurt niks.

Lekker dan..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
Herstart van checkpoint heeft het verholpen.

• Nielless

Nielless

Vol met bugs en glitches die 2e tall tale.. ik probeer het over een maand nog wel een keer

• D3LTTA
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-07 13:18
Nol_NL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:09:
[...]

Kom maar door met dat standaard punt van tall tale 2 dan O-)
Beide keren dat ik deze tale gestart heb moest ik links onder op de map zijn voorbij aan shark bait cove. Ik kan nu niet ingame kijken maar als de mappen die ik op google vind hetzelfde zijn ergens rond A19 en A20.
Nielless schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:29:
Vol met bugs en glitches die 2e tall tale.. ik probeer het over een maand nog wel een keer
Inderdaad er zitten erg veel bugs in tale 2. wij konden hem uiteindelijk wel afmaken maar volgens mij niet zoals het bedoeld was. Het helpt ook niet als andere crews al met de tale bezig zijn. je hebt bij sommige kamers niet door of je nu moet wachten omdat een andere crew nog voor je bezig is of omdat de game gebugged is.

• BruceWayne
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 27-07 09:46

BruceWayne

Heeft een alterego

Mijn zoon speelt veel Sea of Thieves en liet vallen dat er schijnbaar speciale controllers zijn voor Sea of Thieves. Google leert mij dat die er inderdaad zijn, maar dat die behoorlijk aan de prijs zijn en enkel tweedehands aangeboden worden. Zit daar nog een speciale functie in tov. de standaard controller die je bij een Series S krijgt? Nieuw voor een normale prijs kom ik ze in ieder geval niet meer tegen.

• Nielless

Nielless

BruceWayne schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:34:
Mijn zoon speelt veel Sea of Thieves en liet vallen dat er schijnbaar speciale controllers zijn voor Sea of Thieves. Google leert mij dat die er inderdaad zijn, maar dat die behoorlijk aan de prijs zijn en enkel tweedehands aangeboden worden. Zit daar nog een speciale functie in tov. de standaard controller die je bij een Series S krijgt? Nieuw voor een normale prijs kom ik ze in ieder geval niet meer tegen.
De controller heeft geen aparte functies. Puur het uiterlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 27-07 09:46

BruceWayne

Heeft een alterego

Nielless schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:11:
[...]

De controller heeft geen aparte functies. Puur het uiterlijk.
Dan durven ze flinke prijzen te vragen 8)7 Maar dan weet ik genoeg :)

• PSPfreaky
  • Nu online
BruceWayne schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:33:
[...]

Dan durven ze flinke prijzen te vragen 8)7 Maar dan weet ik genoeg :)
Limited Edition he :)

• Nol_NL

De nieuwe tales bevallen mij tot nu toe prima. Vanavond starten met deeltje 3.

Hoofdstuk 2 meerdere keren gedaan en iedere keer weer mensen tegengekomen, die dan wilde helpen. Zelfs mijn boot lag er nog toen ik weer bovenwater kwam.

Dus je zou zeggen dat het met het nieuwe event " Flags of Friendship " wel goed moet komen ;)

[Voor 32% gewijzigd door Nol_NL op 02-07-2021 12:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSPfreaky
  • Nu online
Nol_NL schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:57:
[...]

De nieuwe tales bevallen mij tot nu toe prima. Vanavond starten met deeltje 3.
Ik heb 'm gisteravond gedaan en zonder iets te spoilen... Deze moet je echt niet haasten, anders mis je misschien wat dingen ;) Ik vond 'm echt leuk!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zo kolere die laatste tale van de uitbreiding is wel echt pittig in je eentje zeg.

Ben tot het laatste schip gekomen maar na anderhalf uur mijn boot repareren en rondjes varen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid 8)7

Jammer wel want die andere waren juist prima in je eentje te spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True