Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-07 13:51

Nielless

Born at a very young age.

22 juni ook al. Complimenten Rare!

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:04
Dit ziet er erg goed uit! Ook al weet ik niet helemaal wat ik er van moet vinden dat Pirates of the Carrebean erbij zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
invine schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:54:
Dit ziet er erg goed uit! Ook al weet ik niet helemaal wat ik er van moet vinden dat Pirates of the Carrebean erbij zit..
Het is een tall tale en als je naar de trailer kijkt lijkt het erop alsof je naar een andere wereld moet voordat je de wereld van PotC ziet. Kan natuurlijk anders zijn :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
RobinNL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:55:
[...]

Het is een tall tale en als je naar de trailer kijkt lijkt het erop alsof je naar een andere wereld moet voordat je de wereld van PotC ziet. Kan natuurlijk anders zijn :)
Dan is het prima :)

Ik vind het leuke van SoT dat het juist een op zich zelf staande wereld is, maar snap ze wel bij Rare want dit past natuurlijk wel erg goed bij elkaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
invine schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:56:
[...]

Dan is het prima :)

Ik vind het leuke van SoT dat het juist een op zich zelf staande wereld is, maar snap ze wel bij Rare want dit past natuurlijk wel erg goed bij elkaar!
Iets met Pirates of the Caribbean werd een lange tijd ook gevraagd door spelers, want ja... piraten. Alleen zaten ze dus met de rechten. En nu gebeurt het eindelijk!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zo nice na al die jaren dat Rare zich nog steeds aan hun woord houden en alle content updates gewoon free zijn.

Ik heb zo zin in dit stukje story.

Hoop alleen dat er meer achter blijft zitten wat je wilt replayen ipv alleen wat tall tales.
Desondanks is het super dik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07 21:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:16
Voor de eigenaren van de Series X, welke modus spelen jullie? 120 of 60.

De 120 is erg fijn maar ik heb toch het idee dat deze de graphics, naast de resolutie, naar beneden gooit. Zo verdwijnt er gras enzo. Ik twijfel dus een beetje wat te doen ..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Gisteren een hele mooie avond op een brig gehad met 2 vrienden:

We spawnden en zagen dat het Flameheart event bezig was. Toen we dichterbij kwamen, zagen we dat een sloepje (met reapervlag) met de laatste galleon bezig was. Prima kans om te piraten dus.. :+

Toen er ook nog een skeleton ship spawnde voor de sloep, grepen we onze kans, killden we de laatste galleon en pakten we de loot en harpoonde alle loot. Meteen naar een outpost gevaren en alles verkocht :9~

Later op de avond kwamen we, terwijl we een Athenas deden, in een gevecht met een andere sloop (Reaper V). Gevecht duurde een half uur, waarbij we allebei zonken. Mijn 2 vrienden overleefden echter, dus bleven in het water liggen bij alle loot.
Ik ben er terug heen gevaren en we pakten alle loot, inclusief hun Reaper V vlag.

Daarna konden we de Athena's rustig afmaken.
Productief avondje dus! :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Sea of Thieves: A Pirate's Life Showcase, zondagavond om 20:00u op YouTube.
Sea of Thieves Season Three launches later this month, and with it comes Sea of Thieves: A Pirate’s Life – an epic original story that brings Captain Jack Sparrow and his crew sailing in from beyond the horizon to spark new adventures spanning five narrative-driven Tall Tales.

Today’s special Xbox broadcast catches up with the teams behind this magical collaboration to offer some rousing insights into its creation. Team members from both Rare and Disney talk freely about the vision, the ambition, the care and attention poured into every aspect of this dream crossover – and just some of the features they’re most excited for fans of both franchises to experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog 3 renown levels te gaan. even kijken of dat vanavond gaat lukken :P laatste 2 weken amper tijd om te spelen maar zou zonde zijn als je met zo'n klein stukje nog te gaan het niet haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:07:
Nog 3 renown levels te gaan. even kijken of dat vanavond gaat lukken :P laatste 2 weken amper tijd om te spelen maar zou zonde zijn als je met zo'n klein stukje nog te gaan het niet haalt
Als je een beetje veel plundert moet het wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou is bijna gelukt :P laatste leveltjes gaan langzaam. Flameheart en 2 skeleton galleons gedaan. Vervolgens 2 player sloops en 1 player galleon gekilled waarvan 2 met emissary flags (en wij waren reapers) dus die ook lekker verkocht. maar zit op de helft naar 99. viel me lichtjes tegen. Morgen en maandag hopelijk nog wat tijd vrij maken.

Buiten dat was het wel weer een hele fijne avond.
Ik had 2 echt goeie team mates. die captain kon echt sturen alsof die 10.000 uur achter het stuur heeft gezeten. Flameheart al van te voren exact goed line of sighten zodat toen die spawnde we in 1 vuur regen zijn buur schepen hadden vernietigd en al flink wat kanonskogels zijn kant op konden schieten enzo. was heel fijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yay vanavond weer een goeie reaper crew kunnen joinen. Mijn eerste FotD gedaan omdat zij de voorbereiding met alle lampjes etc al hadden gedaan wat normaal wat tijd kost.

Daarna werden we geserver merged en zagen we 4 emissaries op de map.
Alle 4 gekilled en de vlaggen gepakt.

Ook gelijk tier 100 gehaald :)

Nu kan ik met een gerust hart wachten tot de patch :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HtPK1mIXz2OL8m7yK8LCt9w0pqU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n7GCN1gc8A7I1p4kEzflFXcx.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-07 13:09
Today is the day!

Ik heb vooralsnog helemaal geen tell tales gedaan. Dus vraag me af of ik deze wel meteen moet doen. If possible at all. :|

Edit: en op tijd de Xbox aanslingeren zodat de update binnengehaald kan worden!

[ Voor 57% gewijzigd door Graft op 22-06-2021 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Graft schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:58:
Today is the day!

Ik heb vooralsnog helemaal geen tell tales gedaan. Dus vraag me af of ik deze wel meteen moet doen. If possible at all. :|
Ja kan Tall Tales gewoon doen hoor :) Het is gewoon een verhaallijn in Sea of Thieves.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
Mooi hoe deze game zichzelf na al die jaren nog steeds op de kaart weet te zetten. En eigenlijk wordt het alleen maar beter. Live services games hebben een niet al te beste reputatie, maar SoT laat inmiddels zien dat het ook anders kan. Dat dit soort grote updates ook nog eens kosteloos worden toegevoegd maakt het alleen maar mooier.

Een van de weinige games die mij toch steeds weer weet vast te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heel vet! zo zin om zo te gaan spelen.
Vind het wel heel jammer dat de black pearl cosmetics en jack sparrow outfit etc emporium store is hoor :P

Had een leuke reward geweest voor het completen van alle pirate life talltale commendations ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nol_NL schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:26:
Mooi hoe deze game zichzelf na al die jaren nog steeds op de kaart weet te zetten. En eigenlijk wordt het alleen maar beter. Live services games hebben een niet al te beste reputatie, maar SoT laat inmiddels zien dat het ook anders kan. Dat dit soort grote updates ook nog eens kosteloos worden toegevoegd maakt het alleen maar mooier.

Een van de weinige games die mij toch steeds weer weet vast te houden.

[Video: title]
Dat vind ik dus ook echt heel mooi om te zien hoe ze de support van deze game al 3 jaar volhouden. De basegame was echt bare bones en hebben ze terecht kritiek op gekregen. Maar als je nu aan deze game begint. Wat een content zit er in. Echt kudos aan Rare. Ik heb de game weer geinstalleerd en ga dit weekend de nieuwe uitbreiding spelen :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:22
Even een cross-post:

Hoe hervat je een checkpoint in Sea of Thieves Pirate Life? Je moet dan op je schip naar de captains table. Daar kan ik dan weer de Tall Tale kiezen. Maar krijg geen optie om een checkpoint te kiezen?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-07 13:09
Wish I'd know, maar ik heb de Tall Tale nog maar even gelaten voor wat het is.

Ik moet zeggen dat die nieuwe ocean crawlers en sirens best wel pittige enemies zijn. Met name een stukje zwemmen in de zee (lees schip gezonken) was er door alle sirens en haaien niet meer bij. Daar ging onze level 5 emmisary flag. :/

[ Voor 17% gewijzigd door Graft op 23-06-2021 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:56

Nogne

>.<

Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:44:
Even een cross-post:

Hoe hervat je een checkpoint in Sea of Thieves Pirate Life? Je moet dan op je schip naar de captains table. Daar kan ik dan weer de Tall Tale kiezen. Maar krijg geen optie om een checkpoint te kiezen?
Normaal zou je bij de tafel je vorige Tall Tale kunnen neerleggen en dan vote je om er mee verder te gaan en pakt hij je laatste checkpoint op (als je een quest wil neerleggen krijg je als eerst de vraag wil je een normale quest neerleggen of een Tall Tale, als Tall Tale niet te kiezen is heb je geen checkpoint). Mogelijk is er een bug waardoor je niet je checkpoint kan neerleggen om te kunnen stemmen op je quest.

Heb helaas geen checkpoint van de Pirates Life want we hebben gisteren de eerste missie al gehaald.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Nogne schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:12:
[...]

Normaal zou je bij de tafel je vorige Tall Tale kunnen neerleggen en dan vote je om er mee verder te gaan en pakt hij je laatste checkpoint op (als je een quest wil neerleggen krijg je als eerst de vraag wil je een normale quest neerleggen of een Tall Tale, als Tall Tale niet te kiezen is heb je geen checkpoint). Mogelijk is er een bug waardoor je niet je checkpoint kan neerleggen om te kunnen stemmen op je quest.

Heb helaas geen checkpoint van de Pirates Life want we hebben gisteren de eerste missie al gehaald.
Ik kan de Tall Tale dus selecteren (via vote). Maar ik krijg dan geen optie om naar het checkpoint te gaan. Kan dan alleen weer kiezen voor Discard.
Moet ik misschien weer door de "tunnel" varen om het te triggeren?

/edit: Op ResetERA heeft iemand het antwoord zojuist gegeven op m'n vraag. :)
If you vote on a tall tale in progress (with saved checkpoint) on the captain's table, you'll sail through the portal to Sea of the Damned, then the other portal to the Strange Shores, and find the skeleton wraith statue at the entrance to the cave, that will teleport you to your checkpoint.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 23-06-2021 09:33 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De eerste talltale solo gedaan en top gedaan zeg hoe die gemaakt is.
Cool om te doen.

Sowieso zijn talltales heel tof in deze game imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 22:47
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:32:
[...]

Ik kan de Tall Tale dus selecteren (via vote). Maar ik krijg dan geen optie om naar het checkpoint te gaan. Kan dan alleen weer kiezen voor Discard.
Moet ik misschien weer door de "tunnel" varen om het te triggeren?

/edit: Op ResetERA heeft iemand het antwoord zojuist gegeven op m'n vraag. :)

[...]
Ik denk dat je het antwoord hier zelf al geeft. Als het een checkpoint is van de eerste tall tale zul je met je schip weer door tunnel moeten. anders zouden mensen met een checkpoint van tall tale 1 met het activeren hiervan opeens met schip en al van de kaart verdwijnen.

Heeft iemand toevallig al geprobeerd loot mee te nemen door de tunnel van tall tale 1 ? Als dit kan zou dat best overpowerd zijn als je van een pvp crew op de vlucht bent.

Gisteren ook tall tale 2 gedaan. Deze is overigens gewoon in sea of thieves op een standaard punt op de map waar bij ons dus al schip van een andere crew lag.
De area's waar je doorheen moet in deze tale voelen soms een beetje buggy aan en wij hadden het idee dat we in een van de laatste kamers perongeluk er door heen geglitched zijn .
We zijn een dikke ander half uur bezig geweest en die tijd ligt je schip onbewaakt dus het is aangeraden deze tall tale te doen zonder loot op je schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
D3LTTA schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:26:
[...]

Ik denk dat je het antwoord hier zelf al geeft. Als het een checkpoint is van de eerste tall tale zul je met je schip weer door tunnel moeten. anders zouden mensen met een checkpoint van tall tale 1 met het activeren hiervan opeens met schip en al van de kaart verdwijnen.

Heeft iemand toevallig al geprobeerd loot mee te nemen door de tunnel van tall tale 1 ? Als dit kan zou dat best overpowerd zijn als je van een pvp crew op de vlucht bent.

Gisteren ook tall tale 2 gedaan. Deze is overigens gewoon in sea of thieves op een standaard punt op de map waar bij ons dus al schip van een andere crew lag.
De area's waar je doorheen moet in deze tale voelen soms een beetje buggy aan en wij hadden het idee dat we in een van de laatste kamers perongeluk er door heen geglitched zijn .
We zijn een dikke ander half uur bezig geweest en die tijd ligt je schip onbewaakt dus het is aangeraden deze tall tale te doen zonder loot op je schip.
Kom maar door met dat standaard punt van tall tale 2 dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hmm bug in Tall Tale 1 na het laden van checkpoint. Ben nu op het punt waarbij ik met de roeiboot naar de Ferry moet varen. Maar als ik aan de achterzijde m’n roeiboot moet docken, dan doet hij dat niet.
Kan op Y blijven drukken tot ik een ons weeg, maar gebeurt niks.

Lekker dan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Herstart van checkpoint heeft het verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Vol met bugs en glitches die 2e tall tale.. ik probeer het over een maand nog wel een keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 22:47
Nol_NL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:09:
[...]

Kom maar door met dat standaard punt van tall tale 2 dan O-)
Beide keren dat ik deze tale gestart heb moest ik links onder op de map zijn voorbij aan shark bait cove. Ik kan nu niet ingame kijken maar als de mappen die ik op google vind hetzelfde zijn ergens rond A19 en A20.
Nielless schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:29:
Vol met bugs en glitches die 2e tall tale.. ik probeer het over een maand nog wel een keer
Inderdaad er zitten erg veel bugs in tale 2. wij konden hem uiteindelijk wel afmaken maar volgens mij niet zoals het bedoeld was. Het helpt ook niet als andere crews al met de tale bezig zijn. je hebt bij sommige kamers niet door of je nu moet wachten omdat een andere crew nog voor je bezig is of omdat de game gebugged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09-2022

BruceWayne

Heeft een alterego

Mijn zoon speelt veel Sea of Thieves en liet vallen dat er schijnbaar speciale controllers zijn voor Sea of Thieves. Google leert mij dat die er inderdaad zijn, maar dat die behoorlijk aan de prijs zijn en enkel tweedehands aangeboden worden. Zit daar nog een speciale functie in tov. de standaard controller die je bij een Series S krijgt? Nieuw voor een normale prijs kom ik ze in ieder geval niet meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless

Nielless

BruceWayne schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:34:
Mijn zoon speelt veel Sea of Thieves en liet vallen dat er schijnbaar speciale controllers zijn voor Sea of Thieves. Google leert mij dat die er inderdaad zijn, maar dat die behoorlijk aan de prijs zijn en enkel tweedehands aangeboden worden. Zit daar nog een speciale functie in tov. de standaard controller die je bij een Series S krijgt? Nieuw voor een normale prijs kom ik ze in ieder geval niet meer tegen.
De controller heeft geen aparte functies. Puur het uiterlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09-2022

BruceWayne

Heeft een alterego

Nielless schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:11:
[...]

De controller heeft geen aparte functies. Puur het uiterlijk.
Dan durven ze flinke prijzen te vragen 8)7 Maar dan weet ik genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
BruceWayne schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:33:
[...]

Dan durven ze flinke prijzen te vragen 8)7 Maar dan weet ik genoeg :)
Limited Edition he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9UU-yZa_rQjVnZLwzmYF8aJBBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzUlXubVABFhV0RYtZZGV6ws.jpg?f=fotoalbum_large

De nieuwe tales bevallen mij tot nu toe prima. Vanavond starten met deeltje 3.

Hoofdstuk 2 meerdere keren gedaan en iedere keer weer mensen tegengekomen, die dan wilde helpen. Zelfs mijn boot lag er nog toen ik weer bovenwater kwam.

Dus je zou zeggen dat het met het nieuwe event " Flags of Friendship " wel goed moet komen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Nol_NL op 02-07-2021 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Nol_NL schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:57:
[...]

De nieuwe tales bevallen mij tot nu toe prima. Vanavond starten met deeltje 3.
Ik heb 'm gisteravond gedaan en zonder iets te spoilen... Deze moet je echt niet haasten, anders mis je misschien wat dingen ;) Ik vond 'm echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo kolere die laatste tale van de uitbreiding is wel echt pittig in je eentje zeg.

Ben tot het laatste schip gekomen maar na anderhalf uur mijn boot repareren en rondjes varen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid 8)7

Jammer wel want die andere waren juist prima in je eentje te spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Nieuwe Twitch Drops vanaf 27 augustus. Klik op de tweet voor de afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Mijn vriendin speelt de (overigens geniale) game op haar laptop (pricewatch: Acer Nitro 5 AN517-51-793B), locked 30 fps, 1080p, mix van medium/high settings. Geregeld duikelt haar fps onder de 30 waarbij de GPU usage rond de 60/70% blijft zweven. CPU bottleneck dus, concludeer ik.

Is dit het beste te verhelpen door settings terug te schalen die enkel op de CPU grijpen? Iets met animaties ofzo was voornamelijk op de CPU gericht dacht ik te lezen. Maar iets als verscheidenheid van animaties doe ik liever niet te ver terug schalen... Zijn er andere opties om CPU verbruik efficiënt te verminderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:25:
Nieuwe Twitch Drops vanaf 27 augustus. Klik op de tweet voor de afbeelding.

[Twitter]
Echt kut dit ik had dit de dag dat jij het poste een maat het laten weten.. vervolgens ben ik zelf het hele weekend druk en vergeet ik Twitch aan te zetten XD de beste 3 drops gemist. heb alleen die vlag van Maandag.

Had een ticket gestuurd of ze me wilde gunnen omdat die 3 de enige zijn die ik mis van die gilded phoenix set maar helaas deden ze niet :P

Nu na een break van een paar maanden weer gaan spelen voor die Borderlands ship set en elke keer weer als ik terug kom naar de game voelt het zoo tof gewoon. Er is geen andere game die het varen naar mijn mening zo goed doet.

Die Mayhem rewards gaan gelukkig wel snel want zo heel veel tijd heb ik niet. Doe het nu met een maat via die Ghost ship voyages en met 2 voyages zitten we al op 55/100 punten dus nog 2 voyages meer en dan zijn we er als het goed is al.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/YmqDKLTZyjM/maxresdefault.jpg

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damn wat een vervelende avond :P ... 2 ghost fleet voyages een skeleton sloop als sloopje met ze 2e gepakt. best wat effort in gestoken. Varen we onderweg naar een outpost op 2 TNT's >_> ... allebei instant dood en schip gelijk gezonken. Loot niet terug kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:03:
Damn wat een vervelende avond :P ... 2 ghost fleet voyages een skeleton sloop als sloopje met ze 2e gepakt. best wat effort in gestoken. Varen we onderweg naar een outpost op 2 TNT's >_> ... allebei instant dood en schip gelijk gezonken. Loot niet terug kunnen vinden
Ooofff... Dat is wel heel vervelend! Wist je waar je ongeveer was op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:47:
[...]

Ooofff... Dat is wel heel vervelend! Wist je waar je ongeveer was op de map?
Ja maar niet kunnen terugvinden. duurde denk ik ook langer dan 5 min voor we daar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 09:11
Vandaag via game pass op de XSX begonnen met sea of thieves. De hele tutorial (100% completion) doorlopen en erg gecharmeerd van de game. Daarop begonnen in de main game met de eerste voyage (schat vinden op eilandje). Ik schat zo’n uur gespeeld tot dit punt.

Na m’n piraat aangekleed te hebben het anker omhoog gehaald en koers gezet richting het eilandje. Nog geen 10 seconden later word ik direct onder vuur genomen door een andere sloep en 10 seconden later ligt m’n sloep op de bodem van de zee… en ik sta op het eilandje…

Game logischerwijs direct uitgezet. Is dit hoe het er altijd aan toe gaat in SoT? Zo ja, is er een optie om in je uppie (offline) te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
SparksNL schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:40:
Vandaag via game pass op de XSX begonnen met sea of thieves. De hele tutorial (100% completion) doorlopen en erg gecharmeerd van de game. Daarop begonnen in de main game met de eerste voyage (schat vinden op eilandje). Ik schat zo’n uur gespeeld tot dit punt.

Na m’n piraat aangekleed te hebben het anker omhoog gehaald en koers gezet richting het eilandje. Nog geen 10 seconden later word ik direct onder vuur genomen door een andere sloep en 10 seconden later ligt m’n sloep op de bodem van de zee… en ik sta op het eilandje…

Game logischerwijs direct uitgezet. Is dit hoe het er altijd aan toe gaat in SoT? Zo ja, is er een optie om in je uppie (offline) te spelen?
Wisselt beetje per sessie of dit de normale gang van zaken is.. je kan geloof ik niet offline spelen. Ik heb eigenlijk zelden echt dat ik meteen onder vuur genomen wordt.

Wat je wel geleerd heb nu is dat je altijd moet opletten op andere zeilen ;) en een tip is om met andere te spelen ipv alleen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:40
Het is een piratengame dus dit risico blijft.

Solo sloep is wel een beetje link want veel mensen zullen je pakken, hoewel je met een solo sloep best nog wel goed weg kan komen. (tenzij dit gepatched is) maar tegen de wind in was de sloep sneller dan alle andere schepen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
kneusteun schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:52:
Het is een piratengame dus dit risico blijft.

Solo sloep is wel een beetje link want veel mensen zullen je pakken, hoewel je met een solo sloep best nog wel goed weg kan komen. (tenzij dit gepatched is) maar tegen de wind in was de sloep sneller dan alle andere schepen dacht ik.
Dat is zover ik heb ervaren nog steeds zo :) , maar dit soort dingen leert de tutorial niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Het blijft gewoon belangrijk om je horizon te scannen. Ik heb al vaker wat tips gegeven voor (nieuwe) spelers. Misschien heb je hier wat aan @SparksNL :)

1. Vertrouw geen enkel schip, ook al doen ze zo vriendelijk. Het blijven uiteindelijk piraten.
2. Scan altijd je omgeving. Een mogelijke vijand kan zomaar opeens verschijnen.
3. Gebruik geen anker om te stoppen, maar haal de zeilen omhoog. Stel er komt een ander schip aan, dan kan je je schip niet meer draaien. Vooral als het andere schip op jullie anker focust met schieten, dan krijg je 'm niet meer omhoog en ben je gedoemd om te zinken.
4. Heb je veel loot aan boord, kijk dan naar de lucht. Zie je geen skull of schip in de lucht? Dan heb je een kans op een kraken. Als beginner zijnde kan het lastig zijn om eraan te ontkomen.
5. Communicatie met je crew is belangrijk (gebruik voice!, geen chat). Verdeel de taken ook. Houd de wind (streepjes in de lucht als je op je schip staat) in de gaten en zet je zeilen goed.
6. Bij het zoeken van schatten, zoek naar herkenningspunten.

En zoals hierboven werd gezegd... Als je op een sloopje zit ben je het snelst als je tegen de wind in vaart. Een sloop kan ook vrij snel draaien, maar andere schepen gebruiken mogelijk hun harpoon om snel te draaien. Het onderstaande overzicht laat zien wanneer een schip het snelst is. 1 is snelst, 3 is minst snel.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9w29hbd5k1s21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:20
Tuurlijk blijft het een piratengame, maar wij komen toch regelmatig grievers tegen en dat is toch wel irritant. Als je ons aan wil vallen prima en als je dan wint ook prima. Maar als we geen fuck loot aan boord hebben, redelijk duidelijk een tall tale aan het doen zijn, wat is dan de lol van de hele tijd alleen maar spawncampen en dat een kwartier achter elkaar. Uiteindelijk maar zelf onze boot gescuttled, maar toch nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:56

Nogne

>.<

Gelukkig maak ik dat niet vaak mee, maar soms kom je inderdaad mensen tegen die het leuk vinden om te spawnkillen. Het enige wat helpt is dan scuttleship en proberen uit de buurt te blijven (of hun zelf laten zinken natuurlijk)

PS/XBL: Nogne

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 09:11
Ik heb nu wat meer gespeeld. Ik vermaak me prima met de game. Ik kom zelden iemand tegen, wat ik helemaal niet erg vind 😄 Game lijkt een beetje uitgestorven te zijn.

Wel zitten er bepaalde design keuzes in die ik totaal niet begrijp. Zo was ik bezig met de eerste tall tale. Echt heel leuk, van hint naar hint zoeken / puzzelen… totdat ik dood (verdronken) ging omdat ik de puzzel niet op tijd kon ontcijferen en ontdekte dat je de hele tall tale dan opnieuw moet doen…
Een uur aan speeltijd weg en nu moet ik het hele riedeltje opnieuw doen. Waarom niet gewoon met checkpoints werken? Dat is vandaag de dag toch wel vanzelfsprekend.
Ik wil echt niet weten hoe frustrerend dit moet zijn geweest in de hoogtijdagen van ToS, waarbij je continu door alles en iedereen gesloopt werd.

EDIT: ik lees net online dat dit op een gegeven moment gepatched is en je wél een tall tale kunt hervatten 😄

[ Voor 12% gewijzigd door SparksNL op 15-09-2021 20:24 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SparksNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:06:
Ik heb nu wat meer gespeeld. Ik vermaak me prima met de game. Ik kom zelden iemand tegen, wat ik helemaal niet erg vind 😄 Game lijkt een beetje uitgestorven te zijn.

Wel zitten er bepaalde design keuzes in die ik totaal niet begrijp. Zo was ik bezig met de eerste tall tale. Echt heel leuk, van hint naar hint zoeken / puzzelen… totdat ik dood (verdronken) ging omdat ik de puzzel niet op tijd kon ontcijferen en ontdekte dat je de hele tall tale dan opnieuw moet doen…
Een uur aan speeltijd weg en nu moet ik het hele riedeltje opnieuw doen. Waarom niet gewoon met checkpoints werken? Dat is vandaag de dag toch wel vanzelfsprekend.
Ik wil echt niet weten hoe frustrerend dit moet zijn geweest in de hoogtijdagen van ToS, waarbij je continu door alles en iedereen gesloopt werd.

EDIT: ik lees net online dat dit op een gegeven moment gepatched is en je wél een tall tale kunt hervatten 😄
De game is echt alles behalve uitgestorven :P een server bevat maximaal 6 schepen. Als je op de officiele sea of thieves discord gaat kan je makkelijk groepen vinden om samen te spelen.

Ze hebben btw wel checkpoints in talltales. denk alleen dat je het checkpoint dan nog niet gehaald hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 15-09-2021 21:32 ]

• RobinNL
Ze willen niet dat je steeds een schip ziet. Het is een spel waar bij je nooit weet wanneer je een ander schip tegenkomt. Het kan ook zomaar zijn dat je met 2-3 andere schepen in gevecht bent op een plek.

• invine
Ricmaniac schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:29:
[...]

De game is echt alles behalve uitgestorven :P een server bevat maximaal 6 schepen. Als je op de officiele sea of thieves discord gaat kan je makkelijk groepen vinden om samen te spelen.

Ze hebben btw wel checkpoints in talltales. denk alleen dat je het checkpoint dan nog niet gehaald hebt.
Hangt geloof ik van de schepen af. Er kunnen geloof ik nooit 6 galleons of brigs op de server zijn.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

invine schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:43:
[...]

Hangt geloof ik van de schepen af. Er kunnen geloof ik nooit 6 galleons of brigs op de server zijn.
Kan wel hoor. heb wel eens een alliance groep gejoined. toen starten we met ze 20e ong tegelijk een server met een galleon. en wanneer er 5 of meer op 1 server werden geplempt joined de rest de galleons die op dezelfde server zitten.

• invine
Ricmaniac schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:16:
[...]

Kan wel hoor. heb wel eens een alliance groep gejoined. toen starten we met ze 20e ong tegelijk een server met een galleon. en wanneer er 5 of meer op 1 server werden geplempt joined de rest de galleons die op dezelfde server zitten.
Lachen! Wist ik niet :) Ben zelf niet zo'n fan van een galleon, maar vind ze altijd wel indrukwekkend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

invine schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:56:
[...]

Lachen! Wist ik niet :) Ben zelf niet zo'n fan van een galleon, maar vind ze altijd wel indrukwekkend!
Ja had hetzelfde. doe het ook niet vaak hoor een galleon maar blijft indrukwekkend. vooral met wind mee dan voel je je zoo snel en groot. echt tof gedaan. Blijft wat mij betreft de beste game als het op varen neer komt met hoe realistisch het aan voelt over die golven enzo.

• Nol_NL
23 september:

[ Voor 11% gewijzigd door Nol_NL op 16-09-2021 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Vanaf vandaag t/m maandag is er weer een Gold & Glory weekend, waarbij je dubbel gold en reputation krijgt. Voor de mensen die Sea of Thieves nog niet hebben, maar de game toch wel willen spelen... De game is t/m 20 september te koop met 40% korting via Steam! Van €39,99 voor €23,99. Store page: https://store.steampowered.com/app/1172620/Sea_of_Thieves/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E_Uy5FJXoAUfxJ7?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Duiken naar dingen! :9 leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Deze werd net ook nog gepost

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E_ekvaoWUAYdse6?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kak ben op vakantie kan die niet halen XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

[ Voor 14% gewijzigd door Nol_NL op 22-09-2021 23:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit wat dik! het blijft me gewoon verbazen waar deze game nu is en waar het vandaan kwam. Zooo'n goed development team. Blijft een geweldige game om steeds naar terug te keren. Heb inmiddels wel bijna alle ranks 75 en weet dat er genoeg te doen is maar toch mis ik vaak wat leveling als ik max ben :P vraag me af hoe dat in deze game gaat aanvoelen zometeen als alles max is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:45:
Holy shit wat dik! het blijft me gewoon verbazen waar deze game nu is en waar het vandaan kwam. Zooo'n goed development team. Blijft een geweldige game om steeds naar terug te keren. Heb inmiddels wel bijna alle ranks 75 en weet dat er genoeg te doen is maar toch mis ik vaak wat leveling als ik max ben :P vraag me af hoe dat in deze game gaat aanvoelen zometeen als alles max is.
Je hebt een reden minder om te spelen :+ Ik ben met vrijwel alles max level, op Sea Dogs na. Je voelt geen 'drang' meer om te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
RobinNL schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:12:
[...]

Je hebt een reden minder om te spelen :+ Ik ben met vrijwel alles max level, op Sea Dogs na. Je voelt geen 'drang' meer om te gaan spelen.
Ik mis die drang ook om alles op 75 te krijgen :) ben er gewoon voor het avontuur! Ik heb alles zelfs nog niet eens op 50 :/ zit op 49/47/49 oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Er komen weer Twitch drops aan!

Fri 24th - Obsidian Figurehead
Sat 25th - Obsidian Cannons
Sun 26th - Obsidian Fishing Rod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
Kwaliteit van de laatste seizoenen is echt ongekend. Met seizoen 4 lijken ze weer wat moois neer te gaan zetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nol_NL
Mooie verbeteringen weer. Krijg wel weer zin in een nieuw seizoen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nol_NL schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:18:

Wat een geweldige support krijgt deze game toch ook. Het is jammer dat ik geen crew had, want anders had ik deze game nog steeds gespeeld denk ik :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Nol_NL schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:18:

Ziet er vet uit! Vooral met de storage crate rondlopen is veel handiger geworden. Soms werd je gek van 15 minuten alles uit barrels halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Erg jammer dat ik seizoen 4 niet heb gespeeld. Zag er ongelovelijk cool uit. compleet nieuw maarja had gewoon andere games te spelen :P

Seizoen 5 ziet er ook weer goed uit.
Wat mega veel kleine changes maar die juist echt tof zijn :)

Vooral die storage chest stuff is MEGA! :D

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 30-11-2021 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:36

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wauw echt veel quality of life veranderen :) top , speel het nog steeds iedere week.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-07 21:50

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ziet er goed uit de update! Word het nog veel gedaan? En zijn de servers nog een beetje gevuld?
Merkte zelf als je pl bent dat de lol er wel een beetje vanaf is en loot niet echt belangrijk meer is.. moet ook eerlijk zeggen dat ik de game al een jaar niet meer opgestart heb en de tales niet gedaan heb. Merkte dat er toen weinig “gepiraat” werd, iedereen was met missies bezig niet met andere laten zinken en loot stelen. Wat toch wel de essentie van de game was, of fortjes looten en naderhand alles kwijt raken omdat iemand anders zich verstopt had op je boot en alles van boord gooide oid. Geweldige tijd gehad dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Coldbullet schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:33:
Ziet er goed uit de update! Word het nog veel gedaan? En zijn de servers nog een beetje gevuld?
Merkte zelf als je pl bent dat de lol er wel een beetje vanaf is en loot niet echt belangrijk meer is.. moet ook eerlijk zeggen dat ik de game al een jaar niet meer opgestart heb en de tales niet gedaan heb. Merkte dat er toen weinig “gepiraat” werd, iedereen was met missies bezig niet met andere laten zinken en loot stelen. Wat toch wel de essentie van de game was, of fortjes looten en naderhand alles kwijt raken omdat iemand anders zich verstopt had op je boot en alles van boord gooide oid. Geweldige tijd gehad dat zeker
Als je zo lang niet gespeeld hebt is het geen slecht idee om er weer eens in te duiken. Er is zoooo veel content toegevoegd.

Weet alleen niet of het je gevoel kan terug geven als je weg naar pirate legend maarja.
De tall tales zijn wel echt een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

gebeurd nog steeds hoor,met de bij behorende frustratie :P

ik vermaak me er nog steeds mee,zijn genoeg archievments te behalen,daarnaast de renown, al is het wel leuker als je het met vrienden kan spelen,zelf speel ik het met 2-3 vrienden op regelmatige basis.2 daarvan op de xbox en die merken wel dat de gemenge servers (pc servers) moeilijker zijn,op de pc ben je gewoon veel sneller.

Maar als je op een andere boot kan komen met een bom blijft een feest,soms gewoon een uur lang in een gevecht zitten met dezelfde boot :P ja toch wel veel leuke dingen.

Tall tales heb ik allemaal gedaan, daar vallen nog commendations te halen voor me maar moet ik net zin in hebben, die pirates of the caribean tall tales waren leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Duidelijk, ja heb xbx en pc, en door de gamepass tegenwoordig kan het voortaan op allebij.
Ja met een crew op discord of partychat is wel verreiste anders is de lol er zo vanaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Als je SoT een jaar niet hebt gespeeld is het zeker een mooie tijd om de game te weer gaan spelen met een crew! De 5 tall tales van Pirates of the Caribbean zijn echt een aanrader om te doen. Je kan zo meer dan een uur bezig zijn met een tall tale.

Ik heb S4 dan weer niet echt gespeeld, dus rond kerst is het een mooie tijd om de game weer eens op te starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

RobinNL schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:36:
[...]

Als je SoT een jaar niet hebt gespeeld is het zeker een mooie tijd om de game te weer gaan spelen met een crew! De 5 tall tales van Pirates of the Caribbean zijn echt een aanrader om te doen. Je kan zo meer dan een uur bezig zijn met een tall tale.

Ik heb S4 dan weer niet echt gespeeld, dus rond kerst is het een mooie tijd om de game weer eens op te starten!
Ik heb je nog in mijn friendlijst.. we hebben vroegah gerelmatig samen gevare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:14
Is het ook leuk om te beginnen als je het nog nooit gedaan hebt, en niemand kent op de pc die het speelt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Kieft91 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:04:
Is het ook leuk om te beginnen als je het nog nooit gedaan hebt, en niemand kent op de pc die het speelt? ;)
ja hoor, je kan ook in een open crew gaan, dan word je met willekeurige mensen op een boot gegooit :)

grote kans dat ik dit weekend ga spelen , je kan altijd checken of ik online ben => mrsar1

[ Voor 12% gewijzigd door mrsar op 02-12-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:14
moet het nog aanschaffen hoor, maar zag het in de aanbieding op steam.

Sowieso ook geen idee wat het hele spel inhoud maar zag het al vaker voorbij komen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kieft91 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:35:
moet het nog aanschaffen hoor, maar zag het in de aanbieding op steam.

Sowieso ook geen idee wat het hele spel inhoud maar zag het al vaker voorbij komen ;)
Het is echt een ontzettend toffe game maar wel heel time consuming. als jij eigenlijk maar een uurtje per dag kan spelen is het het wat mij betreft niet waard.

In een uur kan je te weinig verrichten om echt progress te maken.

Tevens is het geen solo game. In groepsverband is het vele malen leuker en fijner spelen.
Wat ik echt altijd doe eigenlijk als mijn vrienden niet mee willen spelen is op de officiele discord een groep vinden. Binnen notime vind je meestal wel een crew om je bij aan te sluiten voor die speel sessie :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 02-12-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:56:
[...]

Het is echt een ontzettend toffe game maar wel heel time consuming. als jij eigenlijk maar een uurtje per dag kan spelen is het het wat mij betreft niet waard.

In een uur kan je te weinig verrichten om echt progress te maken.

Tevens is het geen solo game. In groepsverband is het vele malen leuker en fijner spelen.
Wat ik echt altijd doe eigenlijk als mijn vrienden niet mee willen spelen is op de officiele discord een groep vinden. Binnen notime vind je meestal wel een crew om je bij aan te sluiten voor die speel sessie :P
Eens! Ik denk dat je echt minimaal 2,5 uur moet spelen om echt wat te kunnen doen. Een uur is inderdaad niet aan te raden.

Voordat je echt bent begonnen moet je het volgende doen:
- Crew zoeken (communicatie via Discord is echt aan te raden!)
- Je schip bevoorraden met cannonballs, planken en eten (denk even makkelijk aan 15 min werk, mogelijk minder met Season 5)
- Eventueel skins op je schip zetten (1-2 min)

Daarna:
- Voyage starten en varen naar het eiland (5-15 minuten, met tegenwind duurt het uiteraard wat langer)
- De quest zelf voltooien (1-15 min, ligt eraan wat je doet en hoeveel je moet doen)

Op dit moment heb je nog niet veel loot en wil je eigenlijk doorgaan om meer te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grab a grog and don your best party finery – Sea of Thieves Season Five’s boatload of Voyage-enhancing features arrives December 2, free for all players with Xbox Game Pass and across Xbox Series X|S, Xbox One, Windows 10 and Windows 11! Bury loot for safety or share your treasure
Crap, had nog gekeken en gewoon overheen gelezen. Naja, vandaag is dus de dag :+

[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 02-12-2021 15:28 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Noice.

Wij spelen het de laatste weken weer wat meer en het is echt ongekend hoe uitgebreid het tegenwoordig allemaal is (als je even weg geweest bent?). Ben benieuwd waar ze mee komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89mPgeZlbWJJzD8CFtHff2elzpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uxBxuJxnYAedRywLsAOCBG7P.jpg?f=fotoalbum_large

https://news.xbox.com/en-...ieves-2022-preview-event/

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 27-01-2022 19:53 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm valt toch allemaal wel een tikkie tegen.
Met “De grootste update sinds het begin” hadden ze voor mij de verwachting wat te hoog gelegd merk ik.

De forts zijn misschien wel geinig om even te spelen als de crew wat kleiner is maar verder niet echt wat gezien wat mij echt aanspreekt.

Had toch gehoopt op een nieuwe map en/of nieuwe boten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-07 17:06

JoSchaap

Had a life, got a modem..

still beats bf2042 en daar heb ik meer geld voor neergelegd :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JoSchaap schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:28:
still beats bf2042 en daar heb ik meer geld voor neergelegd :+
De wapens en een motorboot van Battlefield lijken me anders best lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm het is al sinds 15:00 bal hier en online lijk ik niet de enige te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxUmx2Vb8ao2eKP7BXT71KhDnsg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MjOtqY9ZAA8Zswq9cPqXKkk2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FyPFaws7Xpsr-lA3MFc0g34gYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5z4zq3SVsdlcm5m1Czs3Icl.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen de stand-by dienst bij Rare heeft het nog niet door 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/odckcpU1DSiGMF5uXR8b4SsOoEQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D2bMLtHnAnSt8ug3qLom6ox8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Donstil schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:20:
Mm het is al sinds 15:00 bal hier en online lijk ik niet de enige te zijn.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Alleen de stand-by dienst bij Rare heeft het nog niet door 8)7

[Afbeelding]
Heb je hun Discord gecheckt? ;)

15:44u:
The team are aware of a current issue with matchmaking. We are investigating and will update once it is resolved. Until then, please be aware that you could experience a delay accessing the game, and some players may be unable to get in. Thank you for your patience.

18:43u:
Log on requests are taking too long due to overwhelming demand - and because everyone's continuing to try logging in, it's effectively jamming that queue.

Our intent is to temporarily stop new folks logging in, so we can unblock that pipe and trickle you back in - please be patient with us as we do this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RobinNL schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:26:
[...]

Heb je hun Discord gecheckt? ;)
Haha nope, daar hebben ze toch een status pagina voor :P
15:44u:
The team are aware of a current issue with matchmaking. We are investigating and will update once it is resolved. Until then, please be aware that you could experience a delay accessing the game, and some players may be unable to get in. Thank you for your patience.

18:43u:
Log on requests are taking too long due to overwhelming demand - and because everyone's continuing to try logging in, it's effectively jamming that queue.

Our intent is to temporarily stop new folks logging in, so we can unblock that pipe and trickle you back in - please be patient with us as we do this.
Aah goed om te lezen dat het wel opgelost lijkt te zijn. Dan kunnen we vanavond in ieder geval nog wel even het water op als de queue leeg gedruppeld is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

sinds de start van het comm. event is het inderdaad ellende. na 30 min spammen kwam ik er eindelijk in maar een ieder die mee wilde doen niet. na een uurtje solo sloopen weer afgesloten. geen bal aan zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb geen discord dus daar wederom niet op gekeken maar het was vanavond ook weer bal zeg, in een sessie komen ging wel maar in de game een quest oid kopen ging voor geen meter, dan liep de game vast op “counting coins”. Eigenlijk nooit problemen maar nu zo 2 dagen achter elkaar is toch irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dat komt omdat het community event een dag langer door is gegaan.
het laatste uurtje van het event zo rond 21:00 - 22:00 gisteravond was iedereen als een gek nog aan het proberen ingame te komen (4x multiplier, dus snap t wel).

pas nadat het event over was (na 22:15) begon het weer een beetje normaal te werken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Nieuwe tijdelijke adventure 'Shrouded Islands' is nu live! Te spelen tot 3 maart.

[Twitter: https://twitter.com/SeaOfThieves/status/1494273257507377159]

Informatie: https://www.seaofthieves.com/adventures

[ Voor 14% gewijzigd door RobinNL op 17-02-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik vond de aankondiging van de downtime wel gewaagd gecommuniceerd zo :D :+

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste