Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:21:
[...]

Echt ik heb er zo zin in holy shit :D enige waar ik bang voor ben is dat ik woensdag thuis kom van werk en die op 1 of andere manier nog niet in de brievenbus ligt :P
Ach, ik krijg net een SMS van mijn vrouw dat ze woensdagavond visite heeft geregeld :(
Daar gaat mijn avond.

Ben helemaal ingelezen, ken de skill tree bijna uit mijn hoofd en nu moet ik met "saaie" mensen over koetjes en kalfjes gaan praten ;(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:27:
[...]

Ach, ik krijg net een SMS van mijn vrouw dat ze woensdagavond visite heeft geregeld :(
Daar gaat mijn avond.

Ben helemaal ingelezen, ken de skill tree bijna uit mijn hoofd en nu moet ik met "saaie" mensen over koetjes en kalfjes gaan praten ;(
Balen! Nog tips? Je filmpje is briljant namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:04
[...]

Daar gaat mijn avond.

'geregeld'

Klinkt alsof ze t expres doet. Die van mij gaat zelf weg naar vrienden, zoontje op bed, en gaan met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

R3S3RV0IR D0G schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:25:
[...]

Daarom haal ik ze altijd op in de winkel. De postbezorging is hier zo stabiel als de NL'se politiek zeg maar.
ja kutte vond ik alleen dat ik dan 14 euro meer moest betalen voor de deluxe editie..

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:33:
[...]

ja kutte vond ik alleen dat ik dan 14 euro meer moest betalen voor de deluxe editie..
Voor hoeveel en waar heb je hem besteld? Zit echt nog te twijfelen of het het waard is om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-09 09:07
Mediamarkt zal ze vast niet leveren, maar voor wie het wil proberen:
Limited: https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1487889.html
Collector's: https://www.mediamarkt.nl...or-s-edition-1487890.html

Momenteel 53 euro

[ Voor 3% gewijzigd door 1990Maikel op 27-02-2017 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:33:
[...]

offtopic:
Hallo, the world could always use more heroes. We hebben je nodig bij Overwatch! ;)
Nee hoor, woensdag ook lekker Horizonnen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb eigenlijk een vraag voor jullie allemaal.

In de diverse reviews lees je dat de game op zich niet echt nieuw is en veel elementen gebruikt die al in andere open wereld games zitten.
De game is qua gameplay dus niet echt nieuw te noemen.
Persoonlijk zie ik veel Far Cry, Red Dead Redemption, Witcher en andere elementen.

De vraag is : "Wat heeft je doen besluiten om deze game te gaan spelen ? "

Voor mij persoonlijk is het verhaal leidend. Op een of andere manier intrigeert het mij en ik wil weten wat er gebeurd is. Ook heb ik gelezen dat ook de side quests goed zijn en als echte RPG fan is dat en enorme plus.
Daarnaast speelt het ook mee dat dit een NL game is. Was dit een Ubisoft game had ik hem werkelijk nooit aangeschaft.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

R3S3RV0IR D0G schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Voor hoeveel en waar heb je hem besteld? Zit echt nog te twijfelen of het het waard is om te upgraden.
Nedgame voor 68€. want ik wilde eigenlijk sowieso die limited edition. en eerst had ik hem gewoon bij GM pre-ordered maar daar was de normale versie zelfs 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

1990Maikel schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:39:
Mediamarkt zal ze vast niet leveren, maar voor wie het wil proberen:
Limited: https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1487889.html
Collector's: https://www.mediamarkt.nl...or-s-edition-1487890.html

Momenteel 53 euro
Net de link gechecked van de collectors edition, 53 euro lijkt me niet echt te kloppen voor die versie maar goed. is ook al uitverkocht.
Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:41:

In de diverse reviews lees je dat de game op zich niet echt nieuw is en veel elementen gebruikt die al in andere open wereld games zitten.
Persoonlijk zie ik veel Far Cry, Red Dead Redemption, Witcher en andere elementen.

Voor mij persoonlijk is het verhaal leidend. Op een of andere manier intrigeert het mij en ik wil weten wat er gebeurd is. Ook heb ik gelezen dat ook de side quests goed zijn en als echte RPG fan is dat en enorme plus.
Daarnaast speelt het ook mee dat dit een NL game is. Was dit een Ubisoft game had ik hem werkelijk nooit aangeschaft.
Vooral de setting
Ik was op zoek naar een openworld game waar ik veel tijd in kwijt zou kunnen.
De setting van HZD was wat mij echt over de streep trok, het verhaal wat erachter zit ben ik ook erg benieuwd naar en ben dan ook van plan om de game 100% te clearen :)

[ Voor 50% gewijzigd door GrimScythe op 27-02-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Laatst online: 10-09 09:07
GrimScythe schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:41:
[...]

Net de link gechecked van de collectors edition, 53 euro lijkt me niet echt te kloppen voor die versie maar goed. is ook al uitverkocht.
Ah jammer. Had hem van de nl.pepper site vandaan. Daar hadden een aantal mensen wel daadwerkelijk besteld. Maar dat zal ook wel geannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37

Ik zat ook erg te twijfelen eerlijk gezegd. Zeker omdat het in mijn ogen ''gewoon'' en far cry cloon is. Maargoed ben wel erg benieuwd naar de game en zeker vanwege het verhaal en de graphics. Dat van ubisoft wat je noemt sluit ik me persoonlijk ook bij aan.

Ik hoop hem woensdag op te pikken bij MM en dan lekker los te gaan. Kan niet wachten! ;)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mechanical Dinosaurs!!! _/-\o_

Alles staat me eigenlijk aan in deze game. En dat het van GG is maakt het allemaal nog aantrekkelijker :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De sfeer in veel video's is wat me aanspreekt. een apocalyptische wereld maar dan met fucking machine dino's. comeon dat is toch gewoon vet! :P

RPG / action adventure is mijn console genre. enige wat ik op console speel zijn zulke games.

Tevens ook een klein beetje omdat het van Nederlandse bodem is en ik de Nederlandse game industrie wil steunen :P Hoe wel veel mensen het niet met me eens zijn waarschijnlijk vond ik Killzone echt super super vet toen ik als 13/14 jarige ofzo die game gekocht had en weet dat ik het toen ook al leuk vond dat het door een nederlands bedrijf gemaakt was. Alhoewel dat echt pure onzin is eigenlijk omdat ik er verder niets mee te maken heb haha.

En hoe meer ik zie hoe meer mijn netvlies gestreeld wordt met hoe het er grafisch uit ziet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Dat was simpeler dan ik dacht. Ben hem aan het pre-loaden. Morgen lekker vroeg opstaan en knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Ik heb mijn game in de pre-order staan bij Bol.com, wil hem graag fysiek en dan bezorgen ze hem bij de Appie, zodat ik de bezorging ook niet kan missen (moet helaas gewoon werken).

Maar ik zat nog te denken, wat ik voor Guerrilla Games eigenlijk de meest gunstige manier van bestellen?
Waar zij dan het meeste aan overhouden bedoel ik dan.

Op hun website zie ik eigenlijk niks waarmee je rechtstreeks een game kan bestellen. En ik kan me zo voorstellen (of eigenlijk wel zeker weten :P) dat Bol.com een redelijk percentage per verkoop zal opstrijken. Ik heb eigenlijk liever dat GG zoveel mogelijk van mijn geld krijgt, wat ik toch al wil uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Deels interesse in de game, en deels omdat Guerilla, waar ik wellicht over een tijdje wil gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
  • Laatst online: 28-02 15:20
Gisteren de deluxe edition aangekocht se. Straks als ik thuis kom de preload opzetten. Ben benieuwd. Enkel maar de trailer op de store bekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
[...]

Daar gaat mijn avond.

Lol, ik had echt gezegd ja leuk maar ik ga gewoon gamen, horizon komt die dag binnen dus succes ermee, ik neem een zak chips mee naar de slaapkamer en aju paraplu ga daar wel spelen :+

Hoop dat mijn pre-order van Allyourgames woensdag ook in de bus ligt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 27-02-2017 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefferson

Juist vanwege het feit dat het elementen betreft uit de games die je omschrijft. Voeg daar het post-apocalytische gedeelte tot in combinatie met een op hol geslagen "skynet" en mijn interesse is gewekt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bedankt voor alle antwoorden op mijn vraag.
Erg leuk om te lezen waarom jullie deze game gaan spelen :)

Enige waar ik bij deze game een beetje tegen op zie is de "bow and arrow" combat.
Dat is normaal gesproken niet echt mijn favoriet. Zeg maar gerust echt niet mijn favoriet hehe

En ja, ik weet dat je ook een speer hebt maar ik vermoed dat je de boog toch het meest gaat gebruiken.
Ben benieuwd.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34
Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:15:

Enige waar ik bij deze game een beetje tegen op zie is de "bow and arrow" combat.
Dat is normaal gesproken niet echt mijn favoriet. Zeg maar gerust echt niet mijn favoriet hehe

En ja, ik weet dat je ook een speer hebt maar ik vermoed dat je de boog toch het meest gaat gebruiken.
Ben benieuwd.
Lijkt me met dit spel niet echt een probleem. Als je het in een moderne mp shooter zet is het wellicht een beetje raar maar hier past het m.i. juist goed bij de setting. Een postapocalyptische neo-prehistorische setting waarbij je met raketwerpers, gattlings en pewpewlaz0rslz zou rondlopen zou wat mij betreft "ongeloofwaardig" zijn. Hoewel geloofwaardig niet echt een logische term is in deze :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:15:
Bedankt voor alle antwoorden op mijn vraag.
Erg leuk om te lezen waarom jullie deze game gaan spelen :)

Ben benieuwd.
Dat bow en arrow gedeelte is voor mij nu juist weer een pluspunt.
En ook het stealth aspect (besluipen van je prooi en vervolgens uitschakelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, streamers hebben dus een advanced copy gekregen en gaan vandaag vanaf 1700 uur al streamen.
Knap waardeloos als ik heel eerlijk ben.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 11:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:01:
Ok, streamers hebben dus een advanced copy gekregen en gaan vandaag vanaf 1700 uur al streamen.
Je kunt toch ook gewoon niet kijken? Of is dat niet wat je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:01:
Dit is niet iets nieuws. Dit is gewoon weer cheap reclame voor GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ircghost schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:06:
[...]
Je kunt toch ook gewoon niet kijken? Of is dat niet wat je bedoeld?
Sorry, dat bedoelde ik niet
Ik ga ook zeker niet kijken ivm spoilers.

Vaak krijgen streamers een advanced copy als er bijvoorbeeld geen reviews uit zijn. Denk aan wat Ubishit met For Honor deed.
Men hoopt zo nog wat extra copies te verkopen, voordat de reviews er zijn.

HZD heeft al anderhalve week van zeer goede reviews achter de rug en dan lijkt me de advanced copy bij streamers totaal geen toegevoegde waarde hebben.

De hype is er al want ze hebben absoluut bewust de reviews copies eerder weg gestuurd dan de launchdatum.
Dan is de "streamer move" eigenlijk mosterd na de maaltijd

[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 27-02-2017 16:18 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ah op zo'n manier, ja dat is inderdaad wel een manier van reviews verkrijgen. Aan de andere kant,er zijn wel genoeg reviews gemaakt toch? Onder andere door Tweakers zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
http://www.psx-sense.nl/2...chts-53-euro-media-markt/

Voor de geïnteresseerden Limited Edition voor 53 euro bij MediaMarkt. Ik heb hem besteld :) beter dan de 62, van gisteren in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bestelbevestiging gekregen van MM. 53 Eurotjes voor de Ltd Edition en kan hem woensdag oppikken. :) Thanks voor de link!

Kan niet wachten om deze game te spelen. Collega's hier zijn ook zwaar gehyped! Hopen dat ie niet tegenvalt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
uitverkocht :-( kan niet in winkelwagen plaatsen meer.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinno schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:53:
Ik heb mijn game in de pre-order staan bij Bol.com, wil hem graag fysiek en dan bezorgen ze hem bij de Appie, zodat ik de bezorging ook niet kan missen (moet helaas gewoon werken).

Maar ik zat nog te denken, wat ik voor Guerrilla Games eigenlijk de meest gunstige manier van bestellen?
Waar zij dan het meeste aan overhouden bedoel ik dan.

Op hun website zie ik eigenlijk niks waarmee je rechtstreeks een game kan bestellen. En ik kan me zo voorstellen (of eigenlijk wel zeker weten :P) dat Bol.com een redelijk percentage per verkoop zal opstrijken. Ik heb eigenlijk liever dat GG zoveel mogelijk van mijn geld krijgt, wat ik toch al wil uitgeven...
Heb je een LE besteld? Want de standaard game doen ze gewoon in je brievenbus. Valt weinig aan te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ircghost schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:16:
Ah op zo'n manier, ja dat is inderdaad wel een manier van reviews verkrijgen. Aan de andere kant,er zijn wel genoeg reviews gemaakt toch? Onder andere door Tweakers zelf.
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Tweakers review was ook zeer positief.
Het "zieltjes winnen" via steamers 1 a 2 dagen voor de release is dan ook een aparte keuze.
Maar dat is natuurlijk mijn mening :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:23:
Net bestelbevestiging gekregen van MM. 53 Eurotjes voor de Ltd Edition en kan hem woensdag oppikken. :) Thanks voor de link!

Kan niet wachten om deze game te spelen. Collega's hier zijn ook zwaar gehyped! Hopen dat ie niet tegenvalt! :)
Woensdag ben ik werken, ik hoop hem dan of een dag later in de bus te ontvangen. Ik kan hem niet halen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:30:
[...]

Woensdag ben ik werken, ik hoop hem dan of een dag later in de bus te ontvangen. Ik kan hem niet halen helaas.
Bij MM besteld? Dan zou die op release in je brievenbus moeten liggen.
Dan kun je hem woensdagavond installeren en dan zou je de dag erna kunnen spelen. Tenzij je een redelijke internetverbinding hebt uiteraard, dan haal je hem zo binnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:34:
[...]

Bij MM besteld? Dan zou die op release in je brievenbus moeten liggen.
Dan kun je hem woensdagavond installeren en dan zou je de dag erna kunnen spelen. Tenzij je een redelijke internetverbinding hebt uiteraard, dan haal je hem zo binnen. ;)
Ik zie wel.. ben allang blij dat ik hem iets goedkoper heb kunnen scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:37:
[...]

Ik zie wel.. ben allang blij dat ik hem iets goedkoper heb kunnen scoren :D
Je hebt ook limited of heb je de collectors weten te bestellen voor die prijs? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:40:
[...]

Je hebt ook limited of heb je de collectors weten te bestellen voor die prijs? :D
Limited, spaar alleen Tomb raider collectors items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:28:
[...]

Ja, dat is precies wat ik bedoel. Tweakers review was ook zeer positief.
Het "zieltjes winnen" via steamers 1 a 2 dagen voor de release is dan ook een aparte keuze.
Maar dat is natuurlijk mijn mening :)
Ja dat zou inderdaad dan niet nodig moeten zijn, maar goed.. leuk voor de streamers en hun reviews met een extra korreltje zout nemen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:17
Game wordt al volop gestreamed op twitch..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

2 secs gekeken, gelijk gesloten. Why would I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:17
apNia schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:25:
2 secs gekeken, gelijk gesloten. Why would I?
Same here, vind het zonde om te gaan kijken :p

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij gaan games bestellen bij de mediamarkt via pakket bestelling. Dus iemand moet wel thuis zijn als ze hem brengen. Zelf sta ik woensdag om 10:00 zonder schaamte voor de deur bij de media markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 16:59
De hele wereld kan morgen spelen behalve wij slappe europeanen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
ShininNL schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:14:
Morgenochtend 6 uur ben ik gewoon aan het spelen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Origins schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:31:
[...]

Morgenochtend 6 uur ben ik gewoon aan het spelen. :+
Heb je de game op een amerikaans account gekocht? Hoe werkt dat m.b.t. je accounts op de ps4?

Aanpassing:

Ik ga even naar boven scrollen, denk dat ik eroverheen heb gelezen.

Ik dacht namelijk dat je maar 1 account actief kon hebben op de PS4.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoolz14 op 27-02-2017 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoolz14 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:44:
[...]

Heb je de game op een amerikaans account gekocht? Hoe werkt dat m.b.t. je accounts op de ps4?
Scroll even iets omhoog, daar is dat al gezegd :) Je kan een Amerikaans account maken, de game kopen en dan gewoon op je EU account spelen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
DennusB schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:45:
[...]

Scroll even iets omhoog, daar is dat al gezegd :) Je kan een Amerikaans account maken, de game kopen en dan gewoon op je EU account spelen!
Ik kan alleen terug vinden dat hij unlocked om 0600 uur, maar is dit savonds of sochtends?

*US account aanmaken gaat*

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker on-topic dit, bespreken hoe je een US account maakt. Je kan ook even uit je luie stoel komen en een simpele search op Google doen. Iets met zelfredzaamheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
ShininNL schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:14:
En dat terwijl GG ook Nederlands is |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
s0kkie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:57:
[...]

En dat terwijl GG ook Nederlands is |:(
Ja, dat vind ik ook al zo gek... je zou bijna zeggen dat Nederland voorrang moet krijgen :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Guerrilla is van Sony popjes. Zo werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
America first!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
The Netherlands Second ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ach gelukkig krijgen we telkens Star Wars films 2 dagen eerder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 18:02
De collecters en limited edition is opnieuw te bestellen bij de MM, zojuist bestelling weten te plaatsen voor 53 euro voor de collectors edition:)

[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 27-02-2017 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lubbertkramer schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:22:
De collecters en limited edition is opnieuw te bestellen bij de MM, zojuist bestelling weten te plaatsen voor 53 euro voor de collectors edition:)
Hoe gaat dat als het geannuleerd wordt? Geld meteen terug gestort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Nieuwevolger schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:31:
[...]

Hoe gaat dat als het geannuleerd wordt? Geld meteen terug gestort?
Geen idee ik verwacht binnen x dagen (je kan ook paypal/creditcard doen), anders kan ik wel tweemaal het geld missen. Ga toch morgen proberen om bij MM hem al mee te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
Weer te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat nog te twijfelen om het te doen, maar toch besloten om het niet te doen. Ik geef sowieso vrij weinig om z'n pop en wil ook noet risico nemen dat ik nog langer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Als hij morgen niet naar verzenden schiet ben ik woensdag nog op kantoor (nieuwegein) en schiet ik de MM binnen. Donderdag/vrijdag vrij dus wil kunnen gamen maar mocht het werken dan zeg ik dank je wel MM! Inmiddels bevestiging van bestelling en staat onder mijn MM account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Screens van een standaard PS4 (niet van mijzelf): http://imgur.com/a/eCs4d 8)7 _/-\o_
geen spoilers, behalve wat omgevingen verder in het spel.... met de photomode genomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Chrasher op 28-02-2017 00:25 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Is ie nu unlocked in de US?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Chrasher schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 00:23:
Screens van een standaard PS4 (niet van mijzelf): http://imgur.com/a/eCs4d 8)7 _/-\o_
geen spoilers, behalve wat omgevingen verder in het spel.... met de photomode genomen.
Ik wil hem en het liefst vandaag :p
Hopelijk gooien ze hem vandaag al los dan heb ik wat te doen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:45:
[...]

Ik wil hem en het liefst vandaag :p
Hopelijk gooien ze hem vandaag al los dan heb ik wat te doen vanavond :)
Haha ik ook, dus ondanks dat ik nu de collectors edition besteld heb bij MM ga ik straks nog even langs MM Nieuwegein en Utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik woon vlakbij MM Nieuwegein en probeer het denk vanavond na werk. Laat maar weten hoe het is gegaan. Hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
lubbertkramer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:59:
[...]

Haha ik ook, dus ondanks dat ik nu de collectors edition besteld heb bij MM ga ik straks nog even langs MM Nieuwegein en Utrecht :)
Gisteren in utrecht geweest en de intertoys had hem binnen maar mocht nog niet verkopen.
Vind het zowieso belachelijk dat het geen world wide release is, gezien het een volledig single player spel is.

Zijn er trouwens classes die je kan maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Hoolz14 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:14:
[...]

Zijn er trouwens classes die je kan maken?
nope, wel 3 skill trees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Heb er nu 2 uurtjes in zitten maar wat een onwijs vette game is dit, grafisch is dit echt de mooiste game op de consoles.
Gameplay is zo smooth, de combat het klimmen, het rennen en het jagen gaat allemaal zo soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Origins schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:16:
Heb er nu 2 uurtjes in zitten maar wat een onwijs vette game is dit, grafisch is dit echt de mooiste game op de consoles.
Gameplay is zo smooth, de combat het klimmen, het rennen en het jagen gaat allemaal zo soepel.
Kun je overal in klimmen?
Zoals bomen enzo?

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Pff hoop dat bol morgen op tijd is :)

Ik kijk net even op bol, ik heb mijn LE gekocht voor 74.99
Nu staat deze erop van Gameresource voor 114,99 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door GrimScythe op 28-02-2017 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
GrimScythe schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:21:
[...]

Zoals bomen enzo?

Heb dat nog niet geprobeerd, maar volgens mij niet in bomen, maar correct me if i am wrong.
Je hebt wel van de platforms in de bomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:23
Als je 'm nu al wilt spelen kun je een digitale code bij Amazon kopen. Afrekenen met een Amerikaans billing adres en Nederlandse CC. Code heb je dan binnen 5 minuten binnen en kan je inlossen op een US account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zoals bomen enzo?

Ik kijk net even op bol, ik heb mijn LE gekocht voor 74.99
Nu staat deze erop van Gameresource voor 114,99 8)7
Waarom zou je in een boom willen klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gebruik gemaakt van de Media markt actie en heb zowel en CE als de limited editie besteld voor 53 euro de stuk. Nu ziet het er naar uit dat ze beide verzonden worden en ik heb er geen 2 nodig. De CE hou ik uiteraard zelf daardoor blijft de limited editie over.

Nobel van je, maar V&A is op het forum niet toegestaan

[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 28-02-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:03:
[...]

Verstoppen voor gevaarlijke dino robots? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou een duur grapje voor de media markt worden als ze collecter editions weg geven voor 53 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lipst3r schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Verstoppen voor gevaarlijke dino robots? :+
Nou die bomen zijn destructable, dus dat heeft niet veel zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:15:
Zou een duur grapje voor de media markt worden als ze collecter editions weg geven voor 53 euro.
Aye maar mijn limited editie is dus al verzonden, we gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

bram1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:03:
[...]

Was gewoon benieuw of het mogelijk is, aangezien dat een redelijk goed vantage point zou geven voor stealth attacks en je de omgeving een beetje kan scouten.

ah de hoogtijdagen van AVP2, met een predator de boom in spingen om vervolgens marines te speargunnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Ik maak er altijd een sport van om een game sowieso 1 dag eerder te krijgen dan de releasedate. Ben bang dat het bij deze grote titel lastig gaat worden. De retailers zijn tegenwoordig veel te braaf :)

Straks maar eens bij de Media Markt en Intertoys binnenlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had wel verwacht dat meer mensen 'm al zouden hebben. Vandaag zal het wel lukken, denk ik.

Ik wacht lekker tot morgen. Vanavond weinig tijd en donderdag ben ik vrij.

Desalniettemin iedereen die het vandaag lukt, veel plezier ermee. Let op de spoilers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insan1313
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09-2024
Excuses, was even vergeten dat het niet mocht hier.. Post verplaatst O-)

[ Voor 76% gewijzigd door Insan1313 op 28-02-2017 09:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Heren en dames, omdat er bij grote releases vaak veel slowchat is over leveringen etc heb ik een Horizon zero dawn slowchat topic aangemaakt: [PS4] Horizon Zero Dawn Het grote slow Chat topic.

Hier mag je het vrijlijk hebben over leveringen en bijbehorende perikelen of ander andere slowchat die met Horizon ZD te maken heeft. Uiteraard gelden ook hier de forumregels dus niet trollen etc.

We hebben dit in het verleden ook bij andere grote releases gedaan en dat is goed bevallen, het slowchat topic zal 2 weken na release weer op slot gaan. Dit topic graag reserveren voor game inhoudelijke discussie.

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 28-02-2017 09:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De combat lijkt me erg leuk. Systematisch de grotere wezens neerhalen met je boog en speciale pijlen klinkt als een origineel concept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:45:
De combat lijkt me erg leuk. Systematisch de grotere wezens neerhalen met je boog en speciale pijlen klinkt als een origineel concept.
Het voelt vooral zo soepel aan, trap uitzetten, boog, afmaken met je spear. I love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:49
Ik vroeg me of alle bonus content (extra outfits bijvoorbeeld) later ook nog gewoon beschikbaar komen als download (al dan niet tegen betaling)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidacra schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:14:
Ik vroeg me of alle bonus content (extra outfits bijvoorbeeld) later ook nog gewoon beschikbaar komen als download (al dan niet tegen betaling)?
Ik heb de deluxe versie in de PS-store gekocht.
Hij staat al op m'n console. Maar de extra dingen als bows en outfits kan ik nog niet downloaden zie ze wel staat maar staat foutmeldingen bij. Misschien dat ze gaan lopen via de game dat je ze in game moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
[...]

Zoals bomen enzo?
Nee, er zijn specifieke punten waar dat kan, daar zie je vaak ook gele lintjes bij hangen om aan te geven dat er een man-made pad gemaakt is via waar je naar boven kan klauteren.

Wel heb ik vanmorgen een rope-ladder kruisboog ding gekocht waarmee de mogelijkheden mogelijk verbreed worden, dit heb ik echter zelf nog niet getest.

Sinds gisteren aan het spelen, heb er nu een uurtje of 4 in zitten gok ik.

Wat opvalt is dat het bewegen heel soepel gaat.
Gezichtsanimaties zijn wisselend, bij de hoofdpersonen in orde hoewel ik de indruk kreeg dat deze wel wat meer dynamiek hadden kunnen hebben (tot nog toe lijkt dit redelijk beperkt).

Bij side characters viel me op dat de emoties aardig uitbleven en het enigzins overkwam alsof je tegen een robot stond te praten, dat was wel jammer.

Voetstappen bleven mooi achter in het zand, maar toen ik in de sneeuw liep weer niet (vreemd...).

Op een gegeven moment begon het als de pleuris te regen, dat zag er gaaf uit en gaf een 'koud' gevoel mee. Toen ik echter wilde 'schuilen' onder een huisje viel op dat de regen daar even hard doorheen kwam, hopelijk kunnnen ze dergelijke details fixen met wat patches, deed afbreuk aan de pracht die het spel met zich mee brengt.

Het healing systeem werkt ook een tikje anders als andere games. in principe kun je overal wel med-plants vinden die bij eht verzamelen je groene medic tasje een beetje vullen. Wanneer je vervolgens gebruikmaakt er van omdat je HP < 100% is wordt het levensbalkje aangevuld en gaat dit net zolang door totdat je full HP bent of je medicijnen op zijn (soort van overgieten van het ene naar het andere balkje als het ware). Je kon wel meer dan 1 balkje medicijnen vullen, de max daarbij is me onbekend.

Wel is me bekend dat je het in de moeilijkste moeilijkheidsgraad hard nodig zult hebben, relatief snel kom je al een wat grotere jager tegen. Hoewel deze goed te doen was met gebruik van de traps (gelukkig kun je deze tijdens combat bij maken!) was het geen gemakkelijk gevecht, en dan te bedenken dat het specifieke beest pas 1 laddertje hoger is dan het gemiddelde spul wat er rond wandeld.

Verder is fast travelen niet 'gratis' je moet hiervoor in-game een traveler pack voor kopen, de eerste 40 (2x20) waren gratis maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik aan nieuwe ga komen :p
Afhankelijk v/d afstand die je ermee aflegt gebruik je 1 of meerdere traveler packs. Het lijkt erop dat guerilla de speler hiermee wil stimuleren om meer zelf rond te lopen en zo meer v/d game te ontdekken

PS: Als je het spel ook vandaag al wilt spelem en je woont in de buurt van Eindhoven stuur even een PM dan geef ik de retailer door, deze verkoopt zover bij mij bekend de games zodra ze geleverd worden. Meestal wel cash afrekenen omdat ze het pas op release date in de kassa kunnen zetten :9

[ Voor 7% gewijzigd door jimz93 op 28-02-2017 15:56 . Reden: fast travel toegevoegd ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
jimz93 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:52:

Wel is me bekend dat je het in de moeilijkste moeilijkheidsgraad hard nodig zult hebben, relatief snel kom je al een wat grotere jager tegen. Hoewel deze goed te doen was met gebruik van de traps (gelukkig kun je deze tijdens combat bij maken!) was het geen gemakkelijk gevecht, en dan te bedenken dat het specifieke beest pas 1 laddertje hoger is dan het gemiddelde spul wat er rond wandeld.
Hoeveel moeilijkheidsgraden zijn er en ik begrijp dat jij de moeilijkste hebt gekozen? Is de combat na een paar uur nog steeds leuk of verveelt het snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
[...]

Nee, er zijn specifieke punten waar dat kan, daar zie je vaak ook gele lintjes bij hangen om aan te geven dat er een ...shitload aan text
Ik vind wel dat je e.e.a in Spoiler tags mag plaatsen hoor.. Ik denk dat anderen het ook leuk vinden dit soort dingen zelf te kunnen/mogen ontdekken. Ikzelf vind het jammer te lezen over de lintjes en over die unit waar je het over had..Kom ik graag morgen achter.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:59:
[...]

Hoeveel moeilijkheidsgraden zijn er en ik begrijp dat jij de moeilijkste hebt gekozen? Is de combat na een paar uur nog steeds leuk of verveelt het snel?
Zoals je via Google kunt vinden, zijn er 4 difficulties.

Je tweede vraag is redelijk subjectief, niet? Op NeoGAF hebben de meeste lui moeite om de game aan de kant te leggen. Er zitten veel verschillende vijanden in die allen een aparte aanpak vereisen met elementale wapens. Dus ja, variatie genoeg.
[...]

Nee, er zijn specifieke punten waar dat kan, daar zie je vaak ook gele lintjes bij hangen om aan te geven dat er een man-made pad gemaakt is via waar je naar boven kan klauteren.

Wel heb ik vanmorgen een rope-ladder kruisboog ding gekocht waarmee de mogelijkheden mogelijk verbreed worden, dit heb ik echter zelf nog niet getest.

Sinds gisteren aan het spelen, heb er nu een uurtje of 4 in zitten gok ik.

Wat opvalt is dat het bewegen heel soepel gaat.
Gezichtsanimaties zijn wisselend, bij de hoofdpersonen in orde hoewel ik de indruk kreeg dat deze wel wat meer dynamiek hadden kunnen hebben (tot nog toe lijkt dit redelijk beperkt).

Bij side characters viel me op dat de emoties aardig uitbleven en het enigzins overkwam alsof je tegen een robot stond te praten, dat was wel jammer.

Voetstappen bleven mooi achter in het zand, maar toen ik in de sneeuw liep weer niet (vreemd...).

Op een gegeven moment begon het als de pleuris te regen, dat zag er gaaf uit en gaf een 'koud' gevoel mee. Toen ik echter wilde 'schuilen' onder een huisje viel op dat de regen daar even hard doorheen kwam, hopelijk kunnnen ze dergelijke details fixen met wat patches, deed afbreuk aan de pracht die het spel met zich mee brengt.

Het healing systeem werkt ook een tikje anders als andere games. in principe kun je overal wel med-plants vinden die bij eht verzamelen je groene medic tasje een beetje vullen. Wanneer je vervolgens gebruikmaakt er van omdat je HP < 100% is wordt het levensbalkje aangevuld en gaat dit net zolang door totdat je full HP bent of je medicijnen op zijn (soort van overgieten van het ene naar het andere balkje als het ware). Je kon wel meer dan 1 balkje medicijnen vullen, de max daarbij is me onbekend.

Verder is fast travelen niet 'gratis' je moet hiervoor in-game een traveler pack voor kopen, de eerste 40 (2x20) waren gratis maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik aan nieuwe ga komen :p
Afhankelijk v/d afstand die je ermee aflegt gebruik je 1 of meerdere traveler packs. Het lijkt erop dat guerilla de speler hiermee wil stimuleren om meer zelf rond te lopen en zo meer v/d game te ontdekken

PS: Als je het spel ook vandaag al wilt spelem en je woont in de buurt van Eindhoven stuur even een PM dan geef ik de retailer door, deze verkoopt zover bij mij bekend de games zodra ze geleverd worden. Meestal wel cash afrekenen omdat ze het pas op release date in de kassa kunnen zetten :9
Schuil je in games altijd voor regen? Het zou niet eens in me opkomen. :)

[ Voor 72% gewijzigd door bram1984 op 28-02-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Ambition88 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:59:
[...]

Volgens mij waren er 5 niveau's. EDIT: nvm waren er blijkbaar vier zolas hierboven te lezen.

Combat is tot nog toe enigzins beperkt en daardoor eentonig, ik heb echter enkel nog de sneak attack vanuit bushes, de boog en de traps mbv de boog gebruikt.

op dit moment lastig in te schatten of het zo statisch blijft of verderop in de game meer dynamiek gaat krijgen door skills en/of nieuwe wapens
bram1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:12:
[...]

Schuil je in games altijd voor regen? Het zou niet eens in me opkomen. :)
Meestal niet, ik was op dat moment met een huisgenoot wat aan het aankloten in de game ;)
carlhendrix schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:01:
[...]

Ik vind wel dat je e.e.a in Spoiler tags mag plaatsen hoor.. Ik denk dat anderen het ook leuk vinden dit soort dingen zelf te kunnen/mogen ontdekken. Ikzelf vind het jammer te lezen over de lintjes en over die unit waar je het over had..Kom ik graag morgen achter.
Het lijkt me vanzelfsprekend dat er op een gegeven moment sterkere monsters voorkomen in het spel. Ik geef nergens te kennen wanneer dat is of wat voor monster het betreft, alleen dat traps goed hielpen bij het verslaan (zoals bij bijna alle monsters in elke game). Over de lintjes; als je zelfs dat een spoiler acht en dat graag zelf wilt ontdekken: prima, maar volgens mij heb je dan niks te zoeken in een topic dat specifiek over deze game gaat 8)7

Ik heb het nog zeer beperkt gehouden maar je kan verwachten dat het hier met de tijd gevuld zal worden met enorme spoilers, dus doe jezelf een plezier en kom pas terug als je denkt zelf voldoende te hebben ontdekt in de game om erover te discusiëren en het niet langer als vervelend ervaart iets nieuws erover te lezen. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door jimz93 op 28-02-2017 17:42 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik een cutscene geskipt toen ik wou springen en er een cutscene van start ging en daardoor had weggedrukt. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoolz14
Wat een gaaf spel dit. Was begonnen om een uur of 3 en nu even wat gegeten. Man het is al half 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Moet je op een bepaalde difficulty spelen om alle trophies te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb de game besteld via PSN Store. Kan hem pas morgen spelen. Flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:40:
Volgens mij heb ik een cutscene geskipt toen ik wou springen en er een cutscene van start ging en daardoor had weggedrukt. 8)7
Dat had ik dus ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

Let's Play Horizon Zero Dawn With Guerilla Games - IGN Live 20.00uur
YouTube: Let's Play Horizon Zero Dawn With Guerilla Games - IGN Live
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste