Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:47:
Heb de game besteld via PSN Store. Kan hem pas morgen spelen. Flauw.
Kan vanacht al vanaf 0:00 uur. Dan maar geen slaap 😋

Ik heb morgen lekker vrij dus niemand die mij van m'n bank af kan krijgen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:58:
[...]

Kan vanacht al vanaf 0:00 uur. Dan maar geen slaap 😋

Ik heb morgen lekker vrij dus niemand die mij van m'n bank af kan krijgen 😁
Hahaha.. nou mijn wekker gaat om 05:30. Die slaap heb ik wel nodig. :+ Dan speel ik wel als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Playstation Pro gaat wel heel erg hard blazen tijdens het kijken van de map, nog nooit meegemaakt zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Fantastische game zeg! Prachtige graphics, mooie wereld, goed verhaal helemaal top! Ook vind ik het combatsysteem, voornamelijk met pijl en boog, helemaal top. Heb er inmiddels al 8 uur inzitten en het verveelt geen seconde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g2ERUTC.gif

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Origins schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:08:
Playstation Pro gaat wel heel erg hard blazen tijdens het kijken van de map, nog nooit meegemaakt zoiets.
Same here, maar dan überhaupt bij het spelen, beetje vreemd vind ik zelf.

Ik heb er niet heel veel last van want hi-fi set maar ik ben van mening dat dit niet de bedoeling is / kan zijn van Sony :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Aloy is m'n type geloof ik. Erg leuke dame :p

Mijn PS Pro maakt net zoveel geluid als dat hij uit staat. Misschien veranderd het nog, maar hier nog niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

jimz93 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:47:
[...]

Same here, maar dan überhaupt bij het spelen, beetje vreemd vind ik zelf.

Ik heb er niet heel veel last van want hi-fi set maar ik ben van mening dat dit niet de bedoeling is / kan zijn van Sony :|
Hier een nieuwe Playstation 4 Pro en geen last van blazen. Prachtige game, duizelingwekkend mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
de pro gaat blazen idd.. ik vindt hem ook gaaf.

Ik speel met HDR moet zeggen dat het dan wat donkerder wordt.. meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
shakespeare schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:16:
de pro gaat blazen idd.. ik vindt hem ook gaaf.

Ik speel met HDR moet zeggen dat het dan wat donkerder wordt.. meer mensen last van?
Geen HDR (receiver is bij mij de bottleneck, geen 4k + HDR support :-( ) , wel een OLED TV.

Ik had er last van in het begin als je als kind door die metal era grotten sjouwt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Wat een lekkere game
Gewoon heerlijk side quests doen, genieten van de verhalen van NPC's , nog meer side quests doen en lekker een biertje erbij IRL

oOo oOo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:24
Dammm ik gisteren de pre loading aangezet ... 1 dag en xxx uur .. ik dacht (foute berekening van mij ) mooi dan kan ik morgen om 6 uur lekker spelen ... grrr is het 12 uur vanacht...

Oh wat baal ik hier van ... en wat beu dat er al een zooi aan het spelen zijn ... dan maar morgenmiddag zodra ik thuis kom... grrrrrr

(nooit gedacht dat ik zo teleurgesteld zou zijn ...maar ja eigen misrekening )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Gandalf68 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:49:
Dammm ik gisteren de pre loading aangezet ... 1 dag en xxx uur .. ik dacht (foute berekening van mij ) mooi dan kan ik morgen om 6 uur lekker spelen ... grrr is het 12 uur vanacht...

Oh wat baal ik hier van ... en wat beu dat er al een zooi aan het spelen zijn ... dan maar morgenmiddag zodra ik thuis kom... grrrrrr

(nooit gedacht dat ik zo teleurgesteld zou zijn ...maar ja eigen misrekening )
Ghe. Join the club! Ik moet ook wachten.. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

jimz93 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:18:
[...]

Geen HDR (receiver is bij mij de bottleneck, geen 4k + HDR support :-( ) , wel een OLED TV.

Ik had er last van in het begin als je als kind door die metal era grotten sjouwt...
Kun je in dat geval je ps4 niet rechtstreeks aan je oled hangen? Via Arc heb je weer audio naar je receiver

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
het is tegenwoordig bij hdr games alles weer afstellen.. dynamisch contrast kleurtoon etc.. bij de samsung ks series..

denk dat ik hem nu goed heb ondanks ik bij brightness niet het witte rondje zie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:24
of je koopt eens een calibratie blu ray bij bv hifiklubben en gaat die eens gebruiken ... maar je kan ook ergens anders kijken ..

kleine investering die best kan lonen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
YouTube: Horizon zero dawn PS4 pro best performance settings running on a Sam...

dit zijn de settings voor de ks8500, ziet er super uit.

inmiddels level 5 ga zo nokken, vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
fonsmeister schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:52:
[...]

Kun je in dat geval je ps4 niet rechtstreeks aan je oled hangen? Via Arc heb je weer audio naar je receiver
ja had het er al over gehad met een collega om idd PS4 - HDMI- TV-optical-receiver te implementeren daarvoor

wat jij zegt is idd ook een optie :)

voor alle beginners een leuke vid;

YouTube: Horizon Zero Dawn: 10 Things To Know When Starting A NEW GAME

[ Voor 17% gewijzigd door jimz93 op 01-03-2017 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Fantastische game. Ik zie op de Pro echter 0,0 verschil tussen de 4k en de performance mode. Of ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Echt een prachtige game O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker een heerlijke game.
Lekkere combinatie van stealth en actie.

Cinematic is is het geweldig en een mooi begin stuk om on het verhaal te komen.

Ben nu level 6 en heb de bows en armor van de deluxe versie nu 😁🤘 (die krijg je in game als een soort voucher die je bij een trader kunt inleveren)

Ff een paar uur slapen en weer verder ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel op de PS4 Pro.

Audiovisueel erg goed en het leek erg op Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Ik krijg steeds meer zin om dit spel te kopen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
LuPo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 06:22:
Ik krijg steeds meer zin om dit spel te kopen. :)
Ik zou het doen LuPo! Er is echter 1 probleem... de tijd vliegt als je dit aan het spelen bent. >:)

Zoals met de meeste games van dit genre, je wilt altijd nog even een (side)questje afmaken voor je gaat stoppen. Dan wordt het vaak een stuk later dan je eigenlijk in gedacht had. Als dan om 06.00 de wekker gaat, dan heb je toch wel een beetje spijt :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Meh, gisteren het spel besteld bij de Mediamarkt en hebben ze het dus gewoon niet verzonden. Staat nu op de site dat ze het over 3 tot 4 dagen pas weer op voorraad hebben. Dit is de tweede en laatste keer dat me dat bij de Mediamarkt overkomt. Ik bestel er niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
BasGrunn schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 06:53:
Meh, gisteren het spel besteld bij de Mediamarkt en hebben ze het dus gewoon niet verzonden. Staat nu op de site dat ze het over 3 tot 4 dagen pas weer op voorraad hebben. Dit is de tweede en laatste keer dat me dat bij de Mediamarkt overkomt. Ik bestel er niet meer!
Hier ook helaas. Terwijlmik mijn bestelling voor de LE 27/2 al had geplaatst. Nu staat in het slow chat topic de opmerking dat mm niet kan verzenden want er is meer besteld dan geleverd. Dit betekend dat de verzendtijd tot 14 dagen kan oplopen :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Mrjraider op 01-03-2017 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Heel vreemd, ik heb hem gisteren ook besteld bij Mediamarkt en die is wel verzonden. Ze versturen hem alleen als pakketje i.p.v. briefpost :|

Hoe dan ook, kan niet wachten tot ik hem kan spelen. Hopelijk is het een game die me echt weer kan boeien

[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 01-03-2017 07:12 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Mrjraider schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 06:56:
[...]

Hier ook helaas. Terwijlmik mijn bestelling voor de LE 27/2 al had geplaatst. Nu staat in het slow chat topic de opmerking dat mm niet kan verzenden want er is meer besteld dan geleverd. Dit betekend dat de verzendtijd tot 14 dagen kan oplopen :'(
Ik bel ze straks dat ze hem kunnen annuleren. Leuk dat je een scherpe actie aanbiedt, maar als je niet kunt leveren ben je in mijn ogen een onbetrouwbare partij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat is het maximale level trouwens? Zit nu op level 12 en dat is voor m'n gevoel best snel gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
shoombak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:47:
Wat is het maximale level trouwens? Zit nu op level 12 en dat is voor m'n gevoel best snel gegaan
Volgens mij is het lvl 50. Het gaat natuurlijk steeds langzamer. :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ik ben net in dat dorp mother earth.. level 5 alle side quests gedaan. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik ben er ook gisteren maar aan begonnen, ik kon me niet meer tegenhouden langs de Intertoys te gaan (Steenwijk). Ik was de eerste die 'm kocht en was ook bij hun net vrijgegeven voor verkoop.
De eerste paar uur nu in de game zitten, wat een pracht en praal en erg fijne en vlotte gameplay.
Waar ik onder andere van onder de indruk ben is alle bewegingen van Aloy, ziet er allemaal erg natuurlijk uit!

Al met al, erg fijn voor zover, zit nu op lvl 6 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ben zelf gisteren ook tot lvl 5 of 6 gekomen en de game bevalt erg goed.

Waar ik wel tegen aan loop is dat je bij vendors niet echt armor kan vergelijken met elkaar.
Had op zich wel handig geweest denk ik.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Iusedto schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:16:
Waar ik wel tegen aan loop is dat je bij vendors niet echt armor kan vergelijken met elkaar.
Had op zich wel handig geweest denk ik.
Dat viel mij inderdaad ook op. Dat is wel erg jammer. Nog even uitzoeken hoe ik nu het beste kan vergelijken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi man, net op 3FM ging het er nog over. Domien ging met Shelly (GK) bellen. Het is dus de grootste mediaproductie ooit in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
bram1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:21:
Mooi man, net op 3FM ging het er nog over. Domien ging met Shelly (GK) bellen. Het is dus de grootste mediaproductie ooit in NL.
Imo had hij beter met David of Steven kunnen bellen. Die Shelly kraamt toch een onzin uit... (echt blond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Metian schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:08:
[...]

Heel vreemd, ik heb hem gisteren ook besteld bij Mediamarkt en die is wel verzonden. Ze versturen hem alleen als pakketje i.p.v. briefpost :|

Hoe dan ook, kan niet wachten tot ik hem kan spelen. Hopelijk is het een game die me echt weer kan boeien
Dit vind ik wel lullig, moet ik eerlijk zeggen. Zal vanmiddag na mijn werk eens bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Vind het heel bijzonder om te zien hoe de mobs reageren op je aanwezigheid of zoals ze je echt gaan zoeken maar nog niet precies weten waar je bent..
Erg bijzonder.

Ook de manier waarop ze bewegen en communiceren is zeer indrukwekkend

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 01-03-2017 09:38 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik ga er vanuit dat na de proving alles echt begint ? ik ben nog wel aan het stoeien met de settings op mijn tv.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik kan echt niet wachten om thuis te komen vanavond :D Tegen het vrouwtje al gezegd dat ik met een andere dame in de weer ga de hele avond :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ricmaniac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:54:
ik kan echt niet wachten om thuis te komen vanavond :D Tegen het vrouwtje al gezegd dat ik met een andere dame in de weer ga de hele avond :P
.... een wilde dame <3

Het is een heerlijke game.
Ik kan vanavond helaas niet verder spelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Ricmaniac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:54:
Volgens mij als ik dat zou zeggen vliegt er een afstandbediening mijn kant op _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de grote schappen bij de media markt zien hebben ze ook grote verwachtingen.

Trouwens, vie de fuck van de vertalers heeft het woord parei gekozen boven buitenstaander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
Mooi stukje leesvoer.
Vooral de laatste alinea... :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik moet toch echt toegeven dat ik in jaren niet zo'n gevoel van 'verder willen spelen' heb gehad als bij deze titel. Ik heb alle grote titels van de afgelopen tijd wel gespeeld, maar op de één of andere manier doet Horizon iets goed wat andere games lieten liggen. Ik kan moeilijk de vinger er op leggen, maar het algehele plaatje van een levende wereld, soepele en nooit frustrerende besturing, prachtige animaties en graphics, en een hoofdpersoon die niet belachelijk cliché is.

Zin in vanavond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Leuk artikel :)
Moet toch een giga kick geven als je 6 jaar bezig bent en dan die eerste reviews binnen ziet komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Reviews zijn zeker leuk maar ik vermoed dat GG uiteindelijk toch meer geïnteresseerd is in wat "wij" als gamers van de game vinden.
....en hoeveel van ons de game ook daadwerkelijk uitspelen. ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mijn god wat heb ik zin in dit spel!!!

Vanmiddag vrij, hopelijk ligt er een mooi bol.com pakketje op de mat! :D

Lang geleden dat ik zo hyped was voor een game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Predje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:47:
Mijn god wat heb ik zin in dit spel!!!

Vanmiddag vrij, hopelijk ligt er een mooi bol.com pakketje op de mat! :D

Lang geleden dat ik zo hyped was voor een game...
Gewone editie of een speciale?
De mijne was helaas door Bol.com geannulleerd omdat hij toch niet op voorraad was (LE)
Ook al was deze in januari al gepreordered.

Is wel al opgelost en als het goed is ligt er vanmiddag een op de deurmat dus kan ook niet meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
GrimScythe schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:52:
[...]

Gewone editie of een speciale?
De mijne was helaas door Bol.com geannulleerd omdat hij toch niet op voorraad was (LE)
Ook al was deze in januari al gepreordered.

Is wel al opgelost en als het goed is ligt er vanmiddag een op de deurmat dus kan ook niet meer wachten :)
Normale, volgens de tracker is de chauf al sinds vanmorgen onderweg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:43:
Reviews zijn zeker leuk maar ik vermoed dat GG uiteindelijk toch meer geïnteresseerd is in wat "wij" als gamers van de game vinden.
....en hoeveel van ons de game ook daadwerkelijk uitspelen. ;)
Nou ik denk het niet. GG moet gewoon geld verdienen en als iedereen je game een 6 geeft, heeft dat ontegenzeggelijk enorme invloed op de verkoopcijfers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je goeie dingen leest en hoort over de game, dan zullen de verkopen op lange termijn ook beter zijn. Kijk naar the last of us of the witcher, wordt nog steeds over gepraat als moderne klassiekers en dat helpt de verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Gisteren tot level 11 gekomen en story wise volgens mij nu pas dat het allemaal echt begint.
spoiler:
Nadat ze je seeker hebben gemaakt en die aanval hebt op die gate
Heerlijk zon spel dat weer voor nodige klokkijken op het werk zorgt.

Heb gisteren 6 uur gespeeld en geniet van elke minuut. Met name crafting on the fly, combat, movement en gehele sfeer is zo geweldig. Echt ongelofelijk.

Vanavond weer lekker door. Ben ook wel benieuwd of er verschillende gebieden zijn met ander soort klimaat. (bijvoorbeeld dessert, snow, jungle).

So far al echt top! Vanavond weer door!

[ Voor 7% gewijzigd door FlyLight3r op 01-03-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Lipst3r schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:48:
Gisteren tot level 11 gekomen en story wise volgens mij nu pas dat het allemaal echt begint.
spoiler:
Nadat ze je seeker hebben gemaakt en die aanval hebt op die gate
Heerlijk zon spel dat weer voor nodige klokkijken op het werk zorgt.

Heb gisteren 6 uur gespeeld en geniet van elke minuut. Met name crafting on the fly, combat, movement en gehele sfeer is zo geweldig. Echt ongelofelijk.

Vanavond weer lekker door. Ben ook wel benieuwd of er verschillende gebieden zijn met ander soort klimaat. (bijvoorbeeld dessert, snow, jungle).

So far al echt top! Vanavond weer door!
mooi! ik ben level 5 ben in het dorp om de proving te doen.. klopt dit zo'n beetje? ben jij al veel verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Hoe meer ervaringen ik hier lees hoe moeilijker het voor mij wordt om mijn concentratie bij mijn werk te houden.

Wachten duurt altijd te lang, zodra ik bevestiging heb dat het is aangekomen toch maar even verlof aanvragen voor de rest van de dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
Ik heb het zelfde, net gebeld in de winkels is die wel op voorraad.. Heel vreemd dit... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
shakespeare schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:51:
[...]

mooi! ik ben level 5 ben in het dorp om de proving te doen.. klopt dit zo'n beetje? ben jij al veel verder?
Ik was lvl 9 of 10 toen ik daar kwam. Ben niet veel verder. :)
Maargoed ik heb alles lopen exploren en gatheren en veel killen enzo. Mss vandaar dat ik wat meer xp heb gehaald.

[ Voor 16% gewijzigd door FlyLight3r op 01-03-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

maddog03 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:58:
Ik heb het zelfde, net gebeld in de winkels is die wel op voorraad.. Heel vreemd dit... :F

[...]
De winkels van MM hebben elk hun eigen voorraad en staan helaas los van de webshop.
(ooit in een ver verleden voor MM gewerkt)
maddog03 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:00:
mevrouw van klantenservice zei: Ik citeer: "Ik zie dat iedere winkel op dit moment het spel op voorraad heeft."

[...]
Jep om er vervolgens in de vestiging zelf achter te komen dat het toch niet op voorraad is.
Je zou niet de eerste zijn die het overkomt en ook niet de laatste. (praat nu wel over ervaringen van toen ik voor mm werkte 10 jaar geleden)

[ Voor 40% gewijzigd door GrimScythe op 01-03-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
mevrouw van klantenservice zei: Ik citeer: "Ik zie dat iedere winkel op dit moment het spel op voorraad heeft."
GrimScythe schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:59:
[...]

De winkels van MM hebben elk hun eigen voorraad en staan helaas los van de webshop.
(ooit in een ver verleden voor MM gewerkt)

[ Voor 0% gewijzigd door maddog03 op 01-03-2017 12:00 . Reden: Spelling.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 00:06
shakespeare schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:51:
[...]

Ik ben level 8 bijna 9 en net bij de proving aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Net langsgeweest in een MM (belgie)...hopen voorraad. Vanavond proberen spelen (hyped)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Zijn er hier die de speciale edities spelen met de banuk en carja items?
Zo ja, zijn deze erg nuttig of alweer vervangen bij de eerste de beste items die je tegenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
GrimScythe schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:12:
Zijn er hier die de speciale edities spelen met de banuk en carja items?
Zo ja, zijn deze erg nuttig of alweer vervangen bij de eerste de beste items die je tegenkomt?
Ga er niet vanuit dat ze endgame gear meegeven aan start van het spel. Als je leuk vind om mss wat voordelen te hebben zou je het kunnen doen. Heb de deluxe zelf niet. Ik heb de namen en gears niet gezien nog bij eerste paar merchants (wat ik kan herinneren). Zouden ook gewoon soort skins kunnen wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Lipst3r schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:58:
[...]

Ik was lvl 9 of 10 toen ik daar kwam. Ben niet veel verder. :)
Maargoed ik heb alles lopen exploren en gatheren en veel killen enzo. Mss vandaar dat ik wat meer xp heb gehaald.
ah ik zie dat ik level 6 ben kom net het dorp in, naar mijn idee heb ik alles wel gedaan... alle side quests die ik tegenkwam iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

shakespeare schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:21:
[...]

ah ik zie dat ik level 6 ben kom net het dorp in, naar mijn idee heb ik alles wel gedaan... alle side quests die ik tegenkwam iig.
Ja zelfde hier, verbaas me over het hoge level van mensen die ook pas daar zijn.
Heb je dan erg veel 'zelfstandig' beesten lopen vermoorden ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 00:06
Vinno schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Ja zelfde hier, verbaas me over het hoge level van mensen die ook pas daar zijn.
Ben idd enorm aan het exploren geweest. (2 extra questen tegen gekomen) speel op very hard is tot nu nog prima te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Man man man. Als ik dit zo lees kan ik echt niet wachten met spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:45
Weet iemand hoe je die pre-order extras kan krijgen (boog, outfit ...) ? ik heb bij Bol besteld maar er zat geen code bij ofzo, ook niet via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

botech schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:36:
Weet iemand hoe je die pre-order extras kan krijgen (boog, outfit ...) ? ik heb bij Bol besteld maar er zat geen code bij ofzo, ook niet via mail.
Heb vandaag wel een mail ontvangen van bol met een code hiervoor, dus denk dat je hem nog krijgt.
Anders even bellen met de klantenservice.
0303104999 zijn 24/7 bereikbaar

[ Voor 3% gewijzigd door GrimScythe op 01-03-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:45
GrimScythe schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:41:
[...]

Heb vandaag wel een mail ontvangen van bol met een code hiervoor, dus denk dat je hem nog krijgt.
Anders even bellen met de klantenservice.
0303104999 zijn 24/7 bereikbaar
OK, bedankt.

Edit: Via chat met de klantendienst direkt een code gekregen _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door botech op 01-03-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Looney1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:33:
[...]
Ben idd enorm aan het exploren geweest. (2 extra questen tegen gekomen) speel op very hard is tot nu nog prima te doen!
Inderdaad. Als je een beetje gaat free roamen, dan kom je een aantal side quests tegen. Verder probeer ik alles wat ik tegenkom neer te leggen. Dan schiet het wel op met levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje voor de mensen die er al wat uren op hebben zitten:

Welke van de 2 facebuttons heb je het meeste nodig/? Ik gebruik een opzetstukje die 2 paddles aan mijn controller toevoegt en vraag me af wat welke buttons ik er het beste aan kan mappen. Ik geloof dat je driehoekje gebruikt om shit op te pakken, maar je hebt ook een dodge én een crouch knop. Die crouch knop gebruik je geloof ik niet tijdens de combat, dus die zou ik kunnen missen. Moet je veel springen/klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net voor niks naar school geweest omdat de les opeen uitviel, anderhalf uur game tijd verloren. Dat moet ik maar eens dubbel eenhalen vandaag en morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
bram1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:59:
Vraagje voor de mensen die er al wat uren op hebben zitten:
Welke van de 2 facebuttons heb je het meeste nodig/? Ik gebruik een opzetstukje die 2 paddles aan mijn controller toevoegt en vraag me af wat welke buttons ik er het beste aan kan mappen. Ik geloof dat je driehoekje gebruikt om shit op te pakken, maar je hebt ook een dodge én een crouch knop. Die crouch knop gebruik je geloof ik niet tijdens de combat, dus die zou ik kunnen missen. Moet je veel springen/klimmen?
Ik gebruik in ieder geval de dodge knop (rondje) veel. Springen kan handig zijn als je schiet (huh :? ?)...
spoiler:
Skill in de skilltree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Vinno schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Idd ik ben van elk hoekje en gaatje opzoeken dus dan kill je behoorlijk wat zo onderweg als je gespot wordt. Ik geloof ook niet zo zeer in overlevel in games als deze. Aangezien level alleen skillpoints unlocked en je hp wat meer wordt. Verder is er niets qua damage output oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Jackal131 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:47:
[...]

Inderdaad. Als je een beetje gaat free roamen, dan kom je een aantal side quests tegen. Verder probeer ik alles wat ik tegenkom neer te leggen. Dan schiet het wel op met levelen.
Oké, ik ben lvl 6 en heb deze sidequests gedaan, sta dus op het punt om het dorp binnen:

spoiler:
Een quest van het oude vrouwtje die haar kralenketting kwijt is.
Een quest van een man die zijn dochter kwijt is en vervolgens je nog die speer moet zoeken.
Een quest van een vrouw die haar man kwijt is, dat je een heel stuk zo'n spoor moet zoeken en die vent dan uiteindelijk ergens helemaal kierewiet op een rots staat :P

Heb ook al de Sabertooth gedood

Dit waren ook alle sidequests die op de kaart stonden aangegeven. Of zijn er dan dus ook 'verborgen' sidequests die je alleen kan vinden als je overal rond gaat lopen?
(Ik wil namelijk wel echt 100% van deze game meekrijgen, dus hoor het graag als ik dingen mis ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Dat zijn inderdaad ook de quests die ik gedaan heb. Volgens mij was ik level 7 of 8 toen ik aan de Proving begon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
klopt, die quests heb ik ook gedaan. dat zijn ze volgens mij.. lijkt me sterk dat je dan level 8/9 ben bij the proving.

Ik denk wel dat er minder side quests zijn als in bijv. the witcher.. wellicht komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dit is een van de weinige games waar ik vooraf eigenlijk niets van wil weten.
Kijk geen Twitch of Youtube en heb eigenlijk maar 1 review gelezen.

Blind aan een nieuwe IP beginnen is 1 van de allerleukste dingen imo. :)

Met al die sequels en prequels van tegenwoordig gebeurt dat al te weinig.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Jackal131 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:14:
Dat zijn inderdaad ook de quests die ik gedaan heb. Volgens mij was ik level 7 of 8 toen ik aan de Proving begon
shakespeare schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:19:
klopt, die quests heb ik ook gedaan. dat zijn ze volgens mij.. lijkt me sterk dat je dan level 8/9 ben bij the proving.

Ik denk wel dat er minder side quests zijn als in bijv. the witcher.. wellicht komt dat nog.
Oké, ik mis dus niks :P

Ja wellicht, als ik die mapsize zo eens bekijk, dat je verderop in het spel veel meer voor je kiezen krijgt.
In The Witcher 3 was het begin gebied ook maar peanuts vergeleken met wat daarna kwam toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoyote
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05-2021
V&A is niet toegestaan op het forum

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 01-03-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Voor de explorers onder ons er zijn non visible sidequests afhankelijk van het gebied waar je, je bevind. (Er is dus meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Lienuks schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:44:
Voor de explorers onder ons er zijn non visible sidequests afhankelijk van het gebied waar je, je bevind. (Er is dus meer)
Die sidequest poppen toch op je map als groene vraagtekens uitroeptekens? :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 01-03-2017 13:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Deze PC gamer moet misschien toch maar eens aan een PS4 gaan... Deze game wil ik spelen _/-\o_ .
Helaas kreeg ik een tijd terug het idee een HBO-Bachelor thuisstudie te doen, dus ik weet niet of het wel zo'n goed idee is :+ .

Mocht ik toch tot een "JA IK KOOP EEN PS4!" besluit komen, meteen een Pro kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Capa schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:48:
Deze PC gamer moet misschien toch maar eens aan een PS4 gaan... Deze game wil ik spelen _/-\o_ .
Helaas kreeg ik een tijd terug het idee een HBO-Bachelor thuisstudie te doen, dus ik weet niet of het wel zo'n goed idee is :+ .

Mocht ik toch tot een "JA IK KOOP EEN PS4!" besluit komen, meteen een Pro kopen?
Ja voor dit spel zeker, is er voor geoptimaliseerd, als een van de eerste games.
Heb zelf een normale PS4 en twijfel toch echt heel erg om te gaan upgraden... :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vinno op 01-03-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Lipst3r schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:46:
[...]

Die sidequest poppen toch op je map als groene vraagtekens? :)
Ja en Nee ;) (ga niet spoilen verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
Zojuist mijn Limited Edition binnen gekregen van Nedgame. Maar de art op de verpakking is al fantastisch!
Nu eerst het spel installeren en dan maar even genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Vinno schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Oké, ik ben lvl 6 en heb deze sidequests gedaan, sta dus op het punt om het dorp binnen:

spoiler:
Een quest van het oude vrouwtje die haar kralenketting kwijt is.
Een quest van een man die zijn dochter kwijt is en vervolgens je nog die speer moet zoeken.
Een quest van een vrouw die haar man kwijt is, dat je een heel stuk zo'n spoor moet zoeken en die vent dan uiteindelijk ergens helemaal kierewiet op een rots staat :P

Heb ook al de Sabertooth gedood

Dit waren ook alle sidequests die op de kaart stonden aangegeven. Of zijn er dan dus ook 'verborgen' sidequests die je alleen kan vinden als je overal rond gaat lopen?
(Ik wil namelijk wel echt 100% van deze game meekrijgen, dus hoor het graag als ik dingen mis ;))
Lienuks schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Ja en Nee ;) (ga niet spoilen verder)
Maar lees mijn bovenstaande post dan eens?
Mis ik volgens jou dan dingen?

[ Voor 62% gewijzigd door Vinno op 01-03-2017 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Vinno schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:04:
[...]

[...]

Maar lees mijn bovenstaande post dan eens?
Mis ik volgens jou dan dingen?
Heb dacht ik zelfde gedaan :) .

spoiler:
Heb ook nog een quest voor lvl 25 gevonden ofzo xD. Dus daar wacht ik maar even mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
TheCoyote schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:41:
[mbr]V&A is niet toegestaan op het forum[/mbr]
ik bied 28 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
Ter info:

Zojuist heb ik contact gehad met de MM, ik had een LE besteld voor 53 euro. Ik had nog geen verzendmail gehad en hij is vandaag ook niet bezorgd. De klantenservice wist mij te vertellen dat er problemen zijn en dat ze onvoldoende voorraad hebben. De klanten gaan hiervan een mail krijgen zei ze.

Ik heb de bestelling geannuleerd en ze duidelijk gemaakt wat voor waardeloos bedrijf het is, dus de anderen die ook een bestelling hebben gedaan en geen verzendmail hebben gehad zitten waarschijnlijk in het zelfde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:24
Kan je de moeilijkheid nog in het spel aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Jamesl schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:46:
Kan je de moeilijkheid nog in het spel aanpassen?
Ja

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 21:15

ddZ

Eind vd ochtend de game gehaald en nu mijn eerste stapjes erop zitten!

Wat een heerlijke game tot nu toe! Audiovisueel zeer sterk en de game speelt heerlijk weg (vond ik bv. bij The Witcher 3 een minpunt: controls voelen in sommige gevallen net niet altijd even lekker aan, helemaal als je daarna een Dark Souls/ Bloodborne hebt gespeeld). Heerlijk om zo in het begin, gebukt in het gras, metalen beesten (wat zijn die gruwelijk vormgegeven!) naar je toe te lokken en ze dmv. een stealth-kill te slopen :9

Ook cool, dat je bv. een upgrade voor je grondstoffenbundel, als een soort van mission kan activeren: die verschijnt onder je todo...

Speaking of TW3 trouwens: iig. die game staat deze game wel vanaf release echt als een huis: nog geen framedrops kunnen ontdekken; wel al eens een texture pop in gezien, maar mag echt geen naam hebben. Idem voor het feit dat ze overduidelijk leentjebuur hebben gespeeld bij andere RPG's: ik ben nu met een sidequest bezig, waarbij je:
spoiler:
een guy vinden en dat doe je door een bloedspoor te volgen en daar heb je je focus voor nodig en moet je goodies onderzoeken. Erg geïnspireerd door TW3 (Witcher Sense) en bv. Detective Mode uit Batman: Arkham Knight

Enigste wat ik mis, i.t.t. TW3 of een Dark Souls/ Bloodborne, is dat je niet op een enemy kan locken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

ddZ schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:06:
Eind vd ochtend de game gehaald en nu mijn eerste stapjes erop zitten!

Wat een heerlijke game tot nu toe! Audiovisueel zeer sterk en de game speelt heerlijk weg (vond ik bv. bij The Witcher 3 een minpunt: controls voelen in sommige gevallen net niet altijd even lekker aan, helemaal als je daarna een Dark Souls/ Bloodborne hebt gespeeld). Heerlijk om zo in het begin, gebukt in het gras, metalen beesten (wat zijn die gruwelijk vormgegeven!) naar je toe te lokken en ze dmv. een stealth-kill te slopen :9

Ook cool, dat je bv. een upgrade voor je grondstoffenbundel, als een soort van mission kan activeren: die verschijnt onder je todo...

Speaking of TW3 trouwens: iig. die game staat deze game wel vanaf release echt als een huis: nog geen framedrops kunnen ontdekken; wel al eens een texture pop in gezien, maar mag echt geen naam hebben. Idem voor het feit dat ze overduidelijk leentjebuur hebben gespeeld bij andere RPG's: ik ben nu met een sidequest bezig, waarbij je:
spoiler:
een guy vinden en dat doe je door een bloedspoor te volgen en daar heb je je focus voor nodig en moet je goodies onderzoeken. Erg geïnspireerd door TW3 (Witcher Sense) en bv. Detective Mode uit Batman: Arkham Knight

Enigste wat ik mis, i.t.t. TW3 of een Dark Souls/ Bloodborne, is dat je niet op een enemy kan locken :?
Jawel, met je focus mikken op een enemy en dan R2 als ik het goed zeg, zo uit m'n hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Vinno schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:17:
[...]

Jawel, met je focus mikken op een enemy en dan R2 als ik het goed zeg, zo uit m'n hoofd :)
Dat is taggen, niet locken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
als ik het hier zo lees lvl 5/6 na 6 uur spelen, gaat het levelen behoorlijk sloom of zie ik dat verkeerd? en zjin de meeste meer bezig met het exploreren van de mooie wereld :) nog 2 uurtjes werken en dan EINDELIJK beginnen! can't wait

[ Voor 19% gewijzigd door Ambition88 op 01-03-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

EddoH schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:26:
[...]

Dat is taggen, niet locken ;)
Hmmm, okay... Dan heb ik het mis idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Ambition88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:32:
als ik het hier zo lees lvl 5/6 na 6 uur spelen, gaat het levelen behoorlijk sloom of zie ik dat verkeerd? en zjin de meeste meer bezig met het exploreren van de mooie wereld :) nog 2 uurtjes werken en dan EINDELIJK beginnen! can't wait
Valt wel mee. Ik ben nu zo'n 3 uur bezig en bijna level 8.

Eerste indruk is erg goed. Heb je die drie uur vooral het begin gebied verkend en de side quests gedaan. Straks weer lekker verder spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste