Eind vd ochtend de game gehaald en nu mijn eerste stapjes erop zitten!
Wat een heerlijke game tot nu toe! Audiovisueel zeer sterk en de game speelt heerlijk weg (vond ik bv. bij The Witcher 3 een minpunt: controls voelen in sommige gevallen net niet altijd even lekker aan, helemaal als je daarna een Dark Souls/ Bloodborne hebt gespeeld). Heerlijk om zo in het begin, gebukt in het gras, metalen beesten (wat zijn die gruwelijk vormgegeven!) naar je toe te lokken en ze dmv. een stealth-kill te slopen
Ook cool, dat je bv. een upgrade voor je grondstoffenbundel, als een soort van mission kan activeren: die verschijnt onder je todo...
Speaking of TW3 trouwens: iig. die game staat deze game wel vanaf release echt als een huis: nog geen framedrops kunnen ontdekken; wel al eens een texture pop in gezien, maar mag echt geen naam hebben. Idem voor het feit dat ze overduidelijk leentjebuur hebben gespeeld bij andere RPG's: ik ben nu met een sidequest bezig, waarbij je:
spoiler:een guy vinden en dat doe je door een bloedspoor te volgen en daar heb je je focus voor nodig en moet je goodies onderzoeken. Erg geïnspireerd door TW3 (Witcher Sense) en bv. Detective Mode uit Batman: Arkham Knight
Enigste wat ik mis, i.t.t. TW3 of een Dark Souls/ Bloodborne, is dat je niet op een enemy kan locken