Wat hij zegt
Oh boy ja dit mis ik zo erg na een paar weken bloodborne te hebben gespeeld hiervoor. Wat had ik vaak dat beest op me af kan rennen en ik doodleuk de focus aanzette en vervolgens gevloerd werd hahaddZ schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:06:
Enigste wat ik mis, i.t.t. TW3 of een Dark Souls/ Bloodborne, is dat je niet op een enemy kan locken
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ah ja, ik heb bb ook net uitgespeeld, zal wel wennen zijn inderdaad ben niet zo een ster in dodgen en ook nog eens mijn camera besturen.Lipst3r schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:58:
[...]
Oh boy ja dit mis ik zo erg na een paar weken bloodborne te hebben gespeeld hiervoor. Wat had ik vaak dat beest op me af kan rennen en ik doodleuk de focus aanzette en vervolgens gevloerd werd haha
Jij bent inderdaad op het goeie padVinno schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:04:
[...]
[...]
Maar lees mijn bovenstaande post dan eens?
Mis ik volgens jou dan dingen?
Zo herkenbaarLipst3r schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:58:
[...]
Oh boy ja dit mis ik zo erg na een paar weken bloodborne te hebben gespeeld hiervoor. Wat had ik vaak dat beest op me af kan rennen en ik doodleuk de focus aanzette en vervolgens gevloerd werd haha
Moet zeggen dat ik het niet zo zeer mis ofzo. Als je locking aan zou kunnen zetten moet het bijvoorbeeld niet werken met je boog. Anders is het beetje zinloos om nogmaal te aimen. Maar in close combat (lees spear) zou het mss wel eens handig zijn. al heeft die daar ook al enige ''auto-aim''.Ambition88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:09:
[...]
Ah ja, ik heb bb ook net uitgespeeld, zal wel wennen zijn inderdaad ben niet zo een ster in dodgen en ook nog eens mijn camera besturen.zou tof zijn als ze dit later alsnog zouden toevoegen
Ook hier vanochtend gehaald en in éen ruk doorgespeeld tot aan level waar ik nu ben. Ik wil zeker niet teveel inlezen over deze game om spoilers te voorkomen maar waar baseren jullie zonder achtergrond kennis dan keuzes op als: wel/niet investeren in kopen ander wapen, welke skills je levelt enzovoort? Ik ben bang om een weg in te gaan die later blijkt tot een 'domme' build te leiden of lijkt dat druk maken om niets?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
dikke game, vooral na de proving. 
graphics subliem op de pro 4k met hdr. wat finetunen.. erg lekker om te spelen.
technisch beter als de witcher, no doubt.
graphics subliem op de pro 4k met hdr. wat finetunen.. erg lekker om te spelen.
technisch beter als de witcher, no doubt.
Net klein 30 min. gespeeld maar wat een gruwelijke mooie game! Echt 1 van de mooiste games in tijden die ik heb gezien. Wat veel details zeg! Kijk mijn ogen uit.
De combat is inderdaad echt heerlijk.
Verwijderd
Ook maar gekocht net na werk. Nog anderhalf uur treinen en dan lekker spelen. Hij van games als the Witcher en Fallout en daarom maar gekocht. Far Cry 4 kon ik echter niet doorheen komen en ben een beetje bang dat, dat hiermee ook gaat gebeuren .. Toch zie ik dat de meeste mensen het met the Witcher vergelijken dus dat stemt me dan wel weer gerust.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Jajaa hij is binnen. installeren tijdens het eten zo en dan gaan we los!
Zou vreemd zijn als je hier niet doorheen kan komen en wel door TW3. Deze game speelt vele malen soepeler.Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:07:
Ook maar gekocht net na werk. Nog anderhalf uur treinen en dan lekker spelen. Hij van games als the Witcher en Fallout en daarom maar gekocht. Far Cry 4 kon ik echter niet doorheen komen en ben een beetje bang dat, dat hiermee ook gaat gebeuren .. Toch zie ik dat de meeste mensen het met the Witcher vergelijken dus dat stemt me dan wel weer gerust.
Ben benieuwd!
wat adviseren jullie qua visuals voor een PS4 Pro in combi met een full hd tv, favor performance of resolution? ik heb het idee dat de hogere frame rate ''mooier'' is of het lijkt zo omdat het soepeler loopt.
net begonnen, ziet er wel prachtig uit!
[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 01-03-2017 18:51 ]
Ik kon zo gauw niet vinden of je de skilltree nog kan respeccen later, maar ik heb wel deze gids gevonden:
http://www.usgamer.net/ar...u-should-focus-on-first-1
En deze: http://www.polygon.com/ho...uyweapons-inventory-items
Is uiteraard enigszins subjectief maar wellicht een aardige basis.
http://www.usgamer.net/ar...u-should-focus-on-first-1
En deze: http://www.polygon.com/ho...uyweapons-inventory-items
Is uiteraard enigszins subjectief maar wellicht een aardige basis.
[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 01-03-2017 19:11 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
gewoon favored resolution, de pro kan het makkelijk aan...
Zeker supersampling.Ambition88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:47:
wat adviseren jullie qua visuals voor een PS4 Pro in combi met een full hd tv, favor performance of resolution? ik heb het idee dat de hogere frame rate ''mooier'' is of het lijkt zo omdat het soepeler loopt.
Twee dingen die me meteen negatief opvallen: lopen door water heeft geen enkel effect op water en vegetatie beweegt totaal niet of heel onnatuurlijk mee. Echt complete planten gaan dwars door je heen.
Uncharted 4 heeft dat echt stukken beter voor elkaar.
kwa graphics is dit pc niveau.. heb zelf een gtx 1080 gehad speelde hiermee tomb raider op 4k allerhoogste settings. dit ziet er nog beter uit. ps4thewin, het is afgelopen met de pc als ze doorgaan met dit soort engines en game design op de consoles.
het enige negatieve wat mij opvalt is het dynamische weer, deze veranderd snel en soms kan ik niet plaatsen wat voor gedeelte het van de dag is zeg maar... het lijkt ook wat te veel groen savonds.. en soms te veel rood.
het enige negatieve wat mij opvalt is het dynamische weer, deze veranderd snel en soms kan ik niet plaatsen wat voor gedeelte het van de dag is zeg maar... het lijkt ook wat te veel groen savonds.. en soms te veel rood.
De classic kampfuur in de regen zit er ook weer in hoor.
Dat viel mij ook op. Dat heeft Uncharted 4 zeker beter voor ellaar. Maar ik vind Horizon er indrukwekkender uitzien. Helemaal omdat het een open wereld is. Grafisch echt fantastisch (die cutscenesbram1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:04:
[...]
Zeker supersampling.
Twee dingen die me meteen negatief opvallen: lopen door water heeft geen enkel effect op water en vegetatie beweegt totaal niet of heel onnatuurlijk mee. Echt complete planten gaan dwars door je heen.
Ik speel het op een fullhd tv met een normale PS4. Ben wel benieuwd hoe dit er op een 4K/HDR met ps4pro uit ziet. Helaas ken ik niemand die zo'n setup heeft
Net ff kort de intro gespeeld, echt heel vet! Hier ga ik veel plezier mee hebben
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dat mensen lovend zijn over de graphics had ik wel verwacht en dat is ook heel mooi om te horen. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig hoe mensen het afzetten tegen een Uncharted 4; dit is namelijk de mooiste game die ik zelf tot op heden gespeeld heb.
Nou zie ik wel wat reacties hierboven die daar al enigszins op ingaan (bram1984 en Hulleman bijvoorbeeld), maar als mensen daar meer over kwijt kunnen of willen dan zou ik het erg graag horen.
Overigens, door al het enthousiasme hier begin ik nu zelf toch te twijfelen om hem aan te schaffen
. Heb het geluk dat ik hem binnenkort ff bij een maat kan checken.
Nou zie ik wel wat reacties hierboven die daar al enigszins op ingaan (bram1984 en Hulleman bijvoorbeeld), maar als mensen daar meer over kwijt kunnen of willen dan zou ik het erg graag horen.
Overigens, door al het enthousiasme hier begin ik nu zelf toch te twijfelen om hem aan te schaffen
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
ziet er beter uit als uncharted.. de lens flare heb ik trouwens helemaal geen last van zoals in de reviews verteld is.. het is precies goed.
je moet wel even door het begin heen...
je moet wel even door het begin heen...
Heeft bij deze game een PlayStation pro nut met full HD scherm ?? Of toch echt overstappen naar 4 k scherm.. Graag wat ervaringen.. Twijfel nog ..
Zie eerdere berichten in dit topic, dit is echt vier of vijf keer in de afgelopen twee weken behandeld.k1978 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:26:
Heeft bij deze game een PlayStation pro nut met full HD scherm ?? Of toch echt overstappen naar 4 k scherm.. Graag wat ervaringen.. Twijfel nog ..
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
even een vraagje .. ben nu net met begin bezig heb een paar zijmissies ontdekt (oa de speer vinden ) en heb de speciale editie online van 70 euro gekocht .. hoe activeer ik die extra's moet ik dan naar die (naam vergeten ) van de 1e hoofdmissie toe om die trap te halen ...
Heb mijn ervaringspunten nog niet ingezet ... ben aan het rondkijken en vindt het super mooi al die omgevingen en die dino;s zijn beklemmend ...(lees zorgen voor goede spannende sfeer )
Heb mijn ervaringspunten nog niet ingezet ... ben aan het rondkijken en vindt het super mooi al die omgevingen en die dino;s zijn beklemmend ...(lees zorgen voor goede spannende sfeer )
De omgevingen vind ik in horizon mooier, echt als of je in de wilde natuur rond loopt. Maar dingen als voice acting gezichten en animaties zijn weer beter gedaan dan uncharted. Niet gek natuurlijk omdat er in horizon veel meer dialogen en npc's heeft. Maar overall heeft guerilla games naugthy dog van de kaart geveegd kwa audio visueel.dvd-linden schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:00:
Dat mensen lovend zijn over de graphics had ik wel verwacht en dat is ook heel mooi om te horen. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig hoe mensen het afzetten tegen een Uncharted 4; dit is namelijk de mooiste game die ik zelf tot op heden gespeeld heb.
Overigens, door al het enthousiasme hier begin ik nu zelf toch te twijfelen om hem aan te schaffen. Heb het geluk dat ik hem binnenkort ff bij een maat kan checken.
Voor een open world game is het inderdaad prachtig maar een paar dingetjes vielen mij wel op in het begin:
- lip sync is vrij matig
- bewegingen van de characters zijn soms een beetje uncanny of schokkerig
- voice acting vrij matig tot redelijk, zeker geen Uncharted niveau
- Ik vind het qua soundmix een beetje stil / leeg aanvoelen? Voor m'n gevoel ontbreken er omgevingsgeluiden ofzo.
Maar goed, de wereld zelf ziet er echt prachtig uit en de narrative is veelbelovend dus puur nitpicking van mijn kant
- lip sync is vrij matig
- Ik vind het qua soundmix een beetje stil / leeg aanvoelen? Voor m'n gevoel ontbreken er omgevingsgeluiden ofzo.
Maar goed, de wereld zelf ziet er echt prachtig uit en de narrative is veelbelovend dus puur nitpicking van mijn kant
Van de kaart geveegd, serieus!? Dat is wel erg denigrerend richting de devs dvan Naughty Dogs imhoNieuwevolger schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:04:
[...]
De omgevingen vind ik in horizon mooier, echt als of je in de wilde natuur rond loopt. Maar dingen als voice acting gezichten en animaties zijn weer beter gedaan dan uncharted. Niet gek natuurlijk omdat er in horizon veel meer dialogen en npc's heeft. Maar overall heeft guerilla games naugthy dog van de kaart geveegd kwa audio visueel.

Uncharted 4 doet het beter op alle vlakken (vind ik) ook weinig verassend gezien naughty dog met uncharted een lineair verhaal brengt en Horizon een open world game is die qua formaat een stuk groter is.
Gezichtsanimaties zijn redelijk beperkt en ingetogen overall in horizon voor zover ik heb ontdekt (net voorbij de proving).
Ik sta hier volledig achter, exact dezelfde dingen zijn mij ook opgevallen, eigenlijk hadden deze punten de "puntjes op de i" kunnen zetten voor deze game. Het is niet veel maar had het wel nét wat mooier afgemaaktkazuka schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:06:
Voor een open world game is het inderdaad prachtig maar een paar dingetjes vielen mij wel op in het begin:
- lip sync is vrij matig
[ Voor 28% gewijzigd door jimz93 op 01-03-2017 22:10 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik doe oa veel audio spul voor games, en ik ben erg onder de indruk van het audio design en de algehele soundscape/muziek/sfeer. Verder vind ik het prachtig, maar surpassed op grafisch niveau Uncharted 4 niet voor mij. Vooral depth of field toont rond om het haar allerlei rare artifacts.
Kleine Aloy's hoofd vond ik ook uncanny groot. Werd er een beetje naar van.
Dat gezegd hebbende heb ik so far veel meer plezier met dit spel dan Uncharted 4
Kleine Aloy's hoofd vond ik ook uncanny groot. Werd er een beetje naar van.
Dat gezegd hebbende heb ik so far veel meer plezier met dit spel dan Uncharted 4

Gewoon naar trader gaan, daar kan je die dingen omwisselen.Gandalf68 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:43:
even een vraagje .. ben nu net met begin bezig heb een paar zijmissies ontdekt (oa de speer vinden ) en heb de speciale editie online van 70 euro gekocht .. hoe activeer ik die extra's moet ik dan naar die (naam vergeten ) van de 1e hoofdmissie toe om die trap te halen ...
Ik ben alleen bang dat ik hem snel uitgespeeld heb, zit nu op 11 procent completion, level 9. Als ik alle main quests zie op een kwart quest al??? Ik mag hopen dat het langer gaat duren.... deze game
Waar ik helemaal wild van word is hoe de tanden er uitzien. Het glimt maar is ook grijs. Ik snap er niks meer van.
Eens. Aan de andere kant, The Witcher 3 heeft hetzelfde 'probleem'. Dat is, denk ik, vooralsnog de prijs voor zeer grote open world games (die audiovisueel er erg goed uitzien), waarbij je - bij wijze van spreken- van A tot Z kan reizen, zonder dat je tussendoor per (nieuw) gedeelte van de map een laadscherm voor je neus krijgt. Uncharted 4 is dat natuurlijk niet, dus in dat geval kan je technisch gezien nu wel ieder grassprietje om laten buigen als je character er doorheen looptbram1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:04:
[...]
Zeker supersampling.
En alweer te laat in bed gisteren... wat een game.. ongelooflijk..
Echt mensen, zet de hele HUD uit.
Wat een ervaring!
Wat een ervaring!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb 'm op Dynamic staan.
Snap alleen die waypoint shizzle niet. Ik heb die markers uitgezet die zeggen hoe je ongeveer moet lopen, maar die blijven gewoon in beeld.
Die quest marker kan je niet uitzetten idd.bram1984 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:49:
[...]
Snap alleen die waypoint shizzle niet. Ik heb die markers uitgezet die zeggen hoe je ongeveer moet lopen, maar die blijven gewoon in beeld.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Gisteren amper een uurtje kunnen spelen maar reeds voldoende om onder de indruk te geraken. Wereld ziet er werkelijk prachtig uit en ik was ook onder de indruk van het openingsfilmpje..Hopelijk snel verder spelen, ziet er een enorm cool spel uit
Bram, wat vind jij van de animaties, controls en combat?bram1984 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:49:
[...]
Gisteren weer een avondvullende gameavond kunnen doen! Helaas nu pas in het weekend weer tijd maar man ik geniet ervan! Heerlijke wereld. Toffe quests en allerlei collectables. Zigzag maar door en door over de map. Nog LANG niet klaar als ik zo naar de map krijg. Ik ga niet in horizontale lijn verder naar boven voordat ik bijna alles eronder heb gevonden of heb gedaan
Zit nu in 2 avonden op 12,5 uur game tijd volgens de save. Dus gaat hard met uurtjes en game gaf aan dat ik op 20.57% zit. Beetje omrekenen zit er dan toch 60 uur in minimaal voor mn gevoel met mijn speelstijl.
Ik sluit me aan bij Audio en expressies van de NPC's in de game die hadden wellicht nog wat beter mogen zijn. En het zwemmen voelt ook beetje klummelig. Het zijn kleine punten die in mijn ogen niks afdoen aan totale game ervaring.
Vrijdagavond weer door
Zit nu in 2 avonden op 12,5 uur game tijd volgens de save. Dus gaat hard met uurtjes en game gaf aan dat ik op 20.57% zit. Beetje omrekenen zit er dan toch 60 uur in minimaal voor mn gevoel met mijn speelstijl.
Ik sluit me aan bij Audio en expressies van de NPC's in de game die hadden wellicht nog wat beter mogen zijn. En het zwemmen voelt ook beetje klummelig. Het zijn kleine punten die in mijn ogen niks afdoen aan totale game ervaring.
Vrijdagavond weer door
Gister tot net voor die proofing (of hoe t ook heet) gespeeld.
Combat is tot nu toe erg tof gedaan. Het neerhalen van een kudde of zelfs 1 sterkere vijand kun je echt uitdenken en plannen met vallen en lokken enz. Erg leuk gedaan. Plannen - Stealth - Actie
Grafisch vind ik het echt wel een goede game, zeker voor een open world game. Ja hier en daar deel ik sommige van de opmerkingen zoals bv de lipsync, gezichtanimaties en bv de watereffecten. Geluid vind ik juist wel erg goed gedaan tot nu toe. Niet te stil en ook niet de hele tijd muziek waar je gek van wordt.
Deze game gaat heel wat uur van mn leven opslokken dat weet ik wel!
Combat is tot nu toe erg tof gedaan. Het neerhalen van een kudde of zelfs 1 sterkere vijand kun je echt uitdenken en plannen met vallen en lokken enz. Erg leuk gedaan. Plannen - Stealth - Actie
Grafisch vind ik het echt wel een goede game, zeker voor een open world game. Ja hier en daar deel ik sommige van de opmerkingen zoals bv de lipsync, gezichtanimaties en bv de watereffecten. Geluid vind ik juist wel erg goed gedaan tot nu toe. Niet te stil en ook niet de hele tijd muziek waar je gek van wordt.
Deze game gaat heel wat uur van mn leven opslokken dat weet ik wel!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Bedankt dat je dit wilde delen. Zo denk ik er ook over. Kijk je kan hele verhalen schrijven, maar soms zegt een enkel woordje meer dan duizend woorden.Ricmaniac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:23:
Wauw, meer heb ik niet te zeggen. welterusten
Gelukkig kon ik mijzelf dwingen tijdig naar bed te gaan gisteravond. Straks weer verder

Geweldige game maar toch een paar (grafische) onvolmaaktheden. Is het ook mogelijk om naast de HUD aanpassingen, ook de markers in de wereld zelf uit te schakelen (zoals planten e.d.) Dit haalt mij zo ontzettend uit het spel en vind ik gewoon echt lelijk.
die planten moet je gatheren? het blijft een action-rpg, niet gebouwd op realisme.
Ik zie de plantjes ook wel zonder die markers. Het is meer dat het handig is in het begin maar snap wel dat er mensen zijn die het uit willen hebben. Soms loop je door echt prachtig gebied en is hele beeld gevuld met markers.shakespeare schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:34:
die planten moet je gatheren? het blijft een action-rpg, niet gebouwd op realisme.
Het enige wat HZD mist imo is .........vissen
FUMES et CARNES
Je kan ze schieten met een boog
Gisteren begonnen vannacht half 3 pas gestopt, wordt een lange dag op het werk
Maar oh wat is deze game mooi, nog steeds de proving niet gedaan en ben nu level 7.
Er valt al zoveel te verkennen in dat eerste gebied en uiteraard maak ik er sport van elke machine die ik tegenkom te killen

Maar oh wat is deze game mooi, nog steeds de proving niet gedaan en ben nu level 7.
Er valt al zoveel te verkennen in dat eerste gebied en uiteraard maak ik er sport van elke machine die ik tegenkom te killen
Gisteren dagje vrij na 5 dagen carnaval; wachten wachten wachten, maar om half 6 eindelijk pakketje van Bol.com binnen.
Heb er nog een paar uur in gezet en ik kan me aansluiten bij de algemene indruk; wát een fantastisch vette game! Ik ga deze lekker op m'n gemakje spelen en alles uit zoeken.
Voor de liefhebbers heb ik een prima wiki gevonden:
Deze bevat uiteraard spoilers, maar voor info over skills etc vond ik hem wel handig. Info over beesten etc heb ik nog even geskipped.
http://horizonzerodawn.wi...om/Horizon+Zero+Dawn+Wiki
Heb er nog een paar uur in gezet en ik kan me aansluiten bij de algemene indruk; wát een fantastisch vette game! Ik ga deze lekker op m'n gemakje spelen en alles uit zoeken.
Voor de liefhebbers heb ik een prima wiki gevonden:
Deze bevat uiteraard spoilers, maar voor info over skills etc vond ik hem wel handig. Info over beesten etc heb ik nog even geskipped.
http://horizonzerodawn.wi...om/Horizon+Zero+Dawn+Wiki
¯\_(ツ)_/¯
Ja dat snap ik ook wel, maar dat zou ook adv een minimap oid kunnen. Ik heb het dan ook puur over het visuele aspect, je loopt door een prachtige wereld heen en dan zie je die afgrijselijke witte iconen overal.shakespeare schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:34:
Ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen, aangezien de rest van de HUD goed te customizen is.
[ Voor 18% gewijzigd door kwdtje op 02-03-2017 08:48 ]
Dat wist ik niet lol. Vanavond maar eens testen.Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:41:
[...]
Je kan ze schieten met een boogom vervolgens zelf het water in te gaan
Heb er nog maar 1 speelsessie op zitten maar vanavond heb ik een lange avond voor de boeg
FUMES et CARNES
Niet elk watertje heeft vissen. Ik kwam er ook pas later achter dat ze ineens in de Focus gehighlight waren. Jammer dat je met je rope caster ze niet gewoon binnen kan halenIusedto schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:48:
[...]
Dat wist ik niet lol. Vanavond maar eens testen.
Heb er nog maar 1 speelsessie op zitten maar vanavond heb ik een lange avond voor de boeg
Verwijderd
Gister 2,5 uur gespeeld. Level 6, moet me nu weer melden bij m'n papa ofzo en dan naar de proofing? Lees dat mensen al level 8 zijn als ze daar aan komen dus zal nog wel wat tegenkomen of vele kuddes mogen afknallen.
Moet m'n draai nog wel vinden. Richten kan beter, die vallen en touwen beter neerzetten zodat het echt effect heeft. Maar oké dat zal wel komen. Ik vind het in elk geval heel erg vet en baal er van dat ik vandaag weer de hele dag moet werken waardoor ik niet door kan. Vanavond weer een paar uurtjes in steken en hopelijk een aardig stuk op schieten!
Moet m'n draai nog wel vinden. Richten kan beter, die vallen en touwen beter neerzetten zodat het echt effect heeft. Maar oké dat zal wel komen. Ik vind het in elk geval heel erg vet en baal er van dat ik vandaag weer de hele dag moet werken waardoor ik niet door kan. Vanavond weer een paar uurtjes in steken en hopelijk een aardig stuk op schieten!
Ik ben altijd gek op vissen in RPG's of MMO's
Kan dat echt uren doen hehe
In de nieuwe Nier Automata kan je vissen met je "robot" companion.
Nog even wachten tot 10 maart

Kan dat echt uren doen hehe
In de nieuwe Nier Automata kan je vissen met je "robot" companion.
Nog even wachten tot 10 maart
FUMES et CARNES
Sorry maar aardig stuk terug gelezen.. Zie alleen dat de grapihcs erg mooi zijn op de pro omdat deze game ervoor geoptimaliseerd is.. Maar dit is dus vooral op HDR/4K scherm....Jumpman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:28:
[...]
Zie eerdere berichten in dit topic, dit is echt vier of vijf keer in de afgelopen twee weken behandeld.
Alleen zie geen ervaringen op een normaal full HD scherm.. Vandaar mijn vraag.
Kan best zijn dat ik erover heen lees..
ik was ook level 6 bij de proving.. ook alle side quests gedaan hiervoor, ben nu al aardig verder level 10 geloof ik. ik heb wel het idee dat ik snel door de main quests ga.. als ik de totale lijst zo zie op internet. ik hoop echt dat dit meevalt.Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:51:
Gister 2,5 uur gespeeld. Level 6, moet me nu weer melden bij m'n papa ofzo en dan naar de proofing? Lees dat mensen al level 8 zijn als ze daar aan komen dus zal nog wel wat tegenkomen of vele kuddes mogen afknallen.
11% completion, er zitten minder side quests in als the witcher volgens mij. heb er nu 9/10 uur in zitten.
Ik lees her en der dat men de facial expressions wat vind tegenvallen.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar dit is het eerste spel waardoor ik half emotioneel wordt in de introductie scene's alleen al. De uitdrukking op Aloy's gezicht wanneer ze nog klein is en enkele moeilijke momenten tegenkomt(om niets te spoilen) deed me stukken meer dan alle Uncharted animaties bij elkaar om eerlijk te zijn.
Wellicht komt het harder binnen als je zelf kinderen hebt
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar dit is het eerste spel waardoor ik half emotioneel wordt in de introductie scene's alleen al. De uitdrukking op Aloy's gezicht wanneer ze nog klein is en enkele moeilijke momenten tegenkomt(om niets te spoilen) deed me stukken meer dan alle Uncharted animaties bij elkaar om eerlijk te zijn.
Wellicht komt het harder binnen als je zelf kinderen hebt
https://ibb.co/eOs2Tv
https://ibb.co/f1fZaa
Hier 2 screenshots.
De eerste is met HDR aan, tweede zonder. Het ziet er allemaal warmer uit met HDR, het enige is dat sommige donkere stukken minder naar voren komt waardoor je wat detail mist met HDR.
https://ibb.co/f1fZaa
Hier 2 screenshots.
De eerste is met HDR aan, tweede zonder. Het ziet er allemaal warmer uit met HDR, het enige is dat sommige donkere stukken minder naar voren komt waardoor je wat detail mist met HDR.
Verwijderd
Ja heb het idee dat het ook door veel exploren komt. Ik schiet wel elke kudde af die ik tegenkom, alleen rent de helft dan weg en moet ik er weer achteraan wandelen. Lijstjes op internet wat betreft skill tree en Quest enzo bekijk ik niet. Lees alleen dit topic zolang het spoilervrij blijft. Heb hem nu ook gewoon op normaal staan, meeste games worden dan op een gegeven moment te makkelijk en zal ik hem op hard zetten. Play trough 2 ga ik nog op Very Hard spelen als die ervan komt. Bij the Witcher bv nooit gebeurd omdat ik dan weer meer dan 100 uur zoet zou zijn.shakespeare schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:00:
[...]
ik was ook level 6 bij de proving.. ook alle side quests gedaan hiervoor, ben nu al aardig verder level 10 geloof ik. ik heb wel het idee dat ik snel door de main quests ga.. als ik de totale lijst zo zie op internet. ik hoop echt dat dit meevalt.
11% completion, er zitten minder side quests in als the witcher volgens mij. heb er nu 9/10 uur in zitten.
Ik vind het gewoon erg tof om te exploren. Hopelijk blijkt uit de game ook dat ik er daadwerkelijk wat aan heb. Moet er qua skilltree, en upgraden van dingen en traden nog echt inkomen maar dat is logisch. Heb het idee dat het stuk tot de proofing nog wel meer een introductie is voordat je echt wordt losgelaten.
DF heeft er ook een analyse van gemaakt, vind ik zelf altijd handig en leuk om te kijken:k1978 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:59:
[...]
Sorry maar aardig stuk terug gelezen.. Zie alleen dat de grapihcs erg mooi zijn op de pro omdat deze game ervoor geoptimaliseerd is.. Maar dit is dus vooral op HDR/4K scherm....
YouTube: Horizon Zero Dawn: Initial PS4/PS4 Pro Gameplay Frame-Rate Test
PSN: fonsmeister
Ik zou als je nu in stapt sowieso de PlayStation 4 Pro kopen. Bijna alle grote games die nu uitkomen zullen baat hebben bij de PlayStation 4 Pro.k1978 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:59:
[...]
Sorry maar aardig stuk terug gelezen.. Zie alleen dat de grapihcs erg mooi zijn op de pro omdat deze game ervoor geoptimaliseerd is.. Maar dit is dus vooral op HDR/4K scherm....
Tevens heb je de volgende voordelen: Goede 2160p upscaling, 1GB DDR3 meer (dit merk je in het OS menu als je in een game zit), een extra USB 3.0 poort achterop, 1080p Remote-play, 1080p Share-play, 1080p 60fps Recording en waarschijnlijk (in de gelekte changelog van v4.5 staat het i.i.g.) kan je straks oude games ook met hogere fps spelen als PlayStation Boost Modus in de standaard firmware komt (nu nog in Beta).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb er nu 3 kwartier in zitten en ga vanavond voor het eerste de vrije wilde wereld in. Van die 3 kwartier heb ik misschien al een kwartier in Photo Mode gezeten.
Man, wat geil ik op lensflares...
Man, wat geil ik op lensflares...
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Gaat elk topic nu veranderen in een e-peen "omg pspro!" gemiep? Daar zijn al topics voor. Graag even daarheen met dat soort geneuzel, totaal off topic, en totaal niet relevant. Als je er vragen over hebt, zoekfunctie.
Gister begonnen met het spel, wel wat problemen gehad;
3x Disc Read Errors bij installeren
2x Hangups bij het intro filmpje
Dus na 2,5 uur kon ik uiteindelijk mijn eerste stappen zetten! En wat een geweldige stappen waren dat. Spel speelt heerlijk, hoewel ik de "device" wel wat cheap vond aanvoelen, ik ga de route optie dan ook gewoon niet gebruiken.
Vanavond ga ik m'n net gehaalde
Dus na 2,5 uur kon ik uiteindelijk mijn eerste stappen zetten! En wat een geweldige stappen waren dat. Spel speelt heerlijk, hoewel ik de "device" wel wat cheap vond aanvoelen, ik ga de route optie dan ook gewoon niet gebruiken.
Vanavond ga ik m'n net gehaalde
spoiler:
testen en verder met de missies.
Tripcaster
[ Voor 3% gewijzigd door corset op 02-03-2017 09:18 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
tip, ik speel hem op very hard en is aardig te doen. ik zou hem alvast iets omhoog schroeven..Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:09:
[...]
Ja heb het idee dat het ook door veel exploren komt. Ik schiet wel elke kudde af die ik tegenkom, alleen rent de helft dan weg en moet ik er weer achteraan wandelen. Lijstjes op internet wat betreft skill tree en Quest enzo bekijk ik niet. Lees alleen dit topic zolang het spoilervrij blijft. Heb hem nu ook gewoon op normaal staan, meeste games worden dan op een gegeven moment te makkelijk en zal ik hem op hard zetten. Play trough 2 ga ik nog op Very Hard spelen als die ervan komt. Bij the Witcher bv nooit gebeurd omdat ik dan weer meer dan 100 uur zoet zou zijn.
Ik vind het gewoon erg tof om te exploren. Hopelijk blijkt uit de game ook dat ik er daadwerkelijk wat aan heb. Moet er qua skilltree, en upgraden van dingen en traden nog echt inkomen maar dat is logisch. Heb het idee dat het stuk tot de proofing nog wel meer een introductie is voordat je echt wordt losgelaten.
Ik heb enkel gekeken naar de hoeveelheid quest omdat ik bang ben dat ik te snel ga
Het zal allemaal wel meevallen..:) ben nu voornamelijk bezig met de side/errant/hunting etc...
Ik heb het spel na m'n werk ook gaan halen; instant decision. Zat in m'n auto naar huis en dacht hmmm - waarom niet? ;-)
Ik speel op een standaard PS4 met een Plasma (panasonic g30) én moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Vooral grafisch! Vanavond verder doen, maar ik ben wel al enkele keren gedood geweest; moet nog meer stealth toepassen en minder wild tekeer gaan tegen die robots
.
Ik speel op een standaard PS4 met een Plasma (panasonic g30) én moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Vooral grafisch! Vanavond verder doen, maar ik ben wel al enkele keren gedood geweest; moet nog meer stealth toepassen en minder wild tekeer gaan tegen die robots
Verwijderd
Hmm ja, dat ga ik dan maar doen idd. Merk nu dat als ik er als kip zonder kop in knal het ook wel redt. Wat opzich wel jammer is, de gedachten dat dit gaat veranderen is naïef. Maakt het nog uit voor een trophy als ik hem nu op hard zet? Niet dat die trophies me heel veel boeien maar mocht het een extra trophy unlocken mocht ik vanaf het begin op hard spelen dan zal ik het eerste stukje nog wel een keer opnieuw spelen.shakespeare schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:18:
[...]
tip, ik speel hem op very hard en is aardig te doen. ik zou hem alvast iets omhoog schroeven..
Ik heb enkel gekeken naar de hoeveelheid quest omdat ik bang ben dat ik te snel ga![]()
![]()
![]()
Het zal allemaal wel meevallen..:) ben nu voornamelijk bezig met de side/errant/hunting etc...
Gisteren ook ongeveer 2 uurtjes kunnen spelen en wat een parel van een game!
Alles is tot in de details gemaakt in een prachtige wereld, de gameplay is lekker soepel en de opbouw is ook goed gedaan.
Enige wat me stoort is de gezichtsanimaties zonder emoties, haalt toch een beetje de diepte uit de characters vind ik. Ze praten als houten poppen tegen elkaar en de dialogen zijn soms ook beetje zwak.
En met de Stealth Kill is het soms wel een beetje iets te makkelijk, je killed 1 robot en de rest komt naar die plek en je pakt ze 1 voor 1
Alles is tot in de details gemaakt in een prachtige wereld, de gameplay is lekker soepel en de opbouw is ook goed gedaan.
Enige wat me stoort is de gezichtsanimaties zonder emoties, haalt toch een beetje de diepte uit de characters vind ik. Ze praten als houten poppen tegen elkaar en de dialogen zijn soms ook beetje zwak.
En met de Stealth Kill is het soms wel een beetje iets te makkelijk, je killed 1 robot en de rest komt naar die plek en je pakt ze 1 voor 1
[ Voor 14% gewijzigd door s0kkie op 02-03-2017 09:37 ]
Wacht maar. Dit kan straks bij vele machines niet meers0kkie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:35:
Antwoord op je trophy vraag. Zit geen spoiler over het verhaal in. Heb hem in spoiler gedaan voor als mensen dit niet willen weten.Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:31:
[...]
Hmm ja, dat ga ik dan maar doen idd. Merk nu dat als ik er als kip zonder kop in knal het ook wel redt. Wat opzich wel jammer is, de gedachten dat dit gaat veranderen is naïef. Maakt het nog uit voor een trophy als ik hem nu op hard zet? Niet dat die trophies me heel veel boeien maar mocht het een extra trophy unlocken mocht ik vanaf het begin op hard spelen dan zal ik het eerste stukje nog wel een keer opnieuw spelen.
spoiler:
Er is geen moeilijkheidsgraad trophy. Dus je kan het gewoon wijzigen.
[ Voor 11% gewijzigd door Mrsrd13 op 02-03-2017 09:49 ]
Meer mensen er last van wanneer ze de map openen dat je ps4 klinkt alsof hij gaat opstijgen?
(ps4 pro in mijn geval)
(ps4 pro in mijn geval)
Verwijderd
Wat ..... een......geweldige......game.....
Is lang geleden dat ik zo "verslaafd" ben geweest aan een game dat ik echt moeite heb om hem neer te leggen. Waar ik me wel over verbaas is de "kritiek" op de intro. Ik vond deze juist heel sterk aangezien de emotionele banden heel goed worden opgebouwd. Daarnaast wordt Aloy ook goed neergezet. Kwestie van goede Character Building als je het mij vraagt.
Is lang geleden dat ik zo "verslaafd" ben geweest aan een game dat ik echt moeite heb om hem neer te leggen. Waar ik me wel over verbaas is de "kritiek" op de intro. Ik vond deze juist heel sterk aangezien de emotionele banden heel goed worden opgebouwd. Daarnaast wordt Aloy ook goed neergezet. Kwestie van goede Character Building als je het mij vraagt.
Enige waar ik me dan weer aan stoorde was het feit dat 6 jarige Aloy een enorm waterhoofd had...Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:02:
Wat ..... een......geweldige......game.....
¯\_(ツ)_/¯
Hoofd was wat aan de grote kant ja, idee had ik ook al.beschuitfluiter schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:05:
[...]
Enige waar ik me dan weer aan stoorde was het feit dat 6 jarige Aloy een enorm waterhoofd had...
Welk leuk detail trouwens als je gaat lopen met jonge Aloy dat ze begint met een huppeltje.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik snap de gehele hype, maar echt wat een kut game. 
Al 2 nachten veel te laat naar bed en uren vliegen zo voorbij.

Al 2 nachten veel te laat naar bed en uren vliegen zo voorbij.
Hou op schei uit. Ik was eigenlijk ff vergeten dat deze game uitkwam en was aangenaam verrast toen ik hem gisterenochtend in de store zag staan.corset schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:18:
Gaat elk topic nu veranderen in een e-peen "omg pspro!" gemiep? Daar zijn al topics voor. Graag even daarheen met dat soort geneuzel, totaal off topic, en totaal niet relevant. Als je er vragen over hebt, zoekfunctie.
Vanavond ga ik m'n net gehaaldespoiler:testen en verder met de missies.Tripcaster
Ik de download aangeslingerd en paar uur later klaar met d/len inclusief extragratis een installatie foutmelding "cannot install" dus kon weer opnieuw d/len/
Ik blij dat ik de hypetrain gemist heb de afgelopen weken anders was ik serieus pissed geweest denk ik.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Die PSN snelheden klinkt bekend. Maar ik moet zeggen sinds ik die DNS aanpassing heb gedaan heb ik ten alle tijden gewoon goede snelheden. Scheelt als je dit soort problemen ondervindNou dat ging weer met PSN snelheden dus hopelijk doet ie het vanavond beter.
Ik blij dat ik de hypetrain gemist heb de afgelopen weken anders was ik serieus pissed geweest denk ik.
Ja dat klopt inderdaad wel. Maar inderdaad de animatie van Aloy is dan ook wel weer heel goed (dat huppeltje, maar ook de manier waarop ze een trap opgaat)Hoofd was wat aan de grote kant ja, idee had ik ook al.
Welk leuk detail trouwens als je gaat lopen met jonge Aloy dat ze begint met een huppeltje.
spoiler:
Iemand al voor deze gegaan? YouTube: Horizon Zero Dawn: How to get the secret armor (Shield Weaver Armor)
Iemand nog meer van die secrets? (of andere imba tricks?)
Jesus, aanstellers.. wat is daar nou spoiler aan?! Je hoeft Youtube niet aan te klikken hoor.
Ow en quoten helpt ook echt! LOLOL
[ Voor 27% gewijzigd door Predje op 02-03-2017 11:08 ]
Niks
[ Voor 98% gewijzigd door Nieuwevolger op 02-03-2017 11:25 ]
Veel spelen graag blind gezien het nieuwe game isPredje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:57:
spoiler:Iemand al voor deze gegaan? YouTube: Horizon Zero Dawn: How to get the secret armor (Shield Weaver Armor)
Jesus, aanstellers.. wat is daar nou spoiler aan?! Je hoeft Youtube niet aan te klikken hoor.
Ow en quoten helpt ook echt! LOLOL
En mensen meteen aanstellers noemen.. beetje kinderachtig
spoiler:
Heb er wel wat over gelezen maar begreep toch dat het end game is. Wil er ook niet te veel over weten. Kom er vanzelf wel keer achter hoe en wat 
[ Voor 32% gewijzigd door FlyLight3r op 02-03-2017 11:10 ]
Vraagje voor wat betreft die HDR optie. Werkt dit enkel op de pro? Mijn TV (Samsung KS7000)en versterker (Yamaha V667)ondersteunen wel HDR/4K. Echter zegt de optie dat mijn TV niet HDR compatible is? Snap dat ik niet op 4K kan gamen zonder pro. Maar HDR optie ook niet?
[ Voor 23% gewijzigd door Chefferson op 02-03-2017 11:21 ]
Al wel eens geprobeerd maar hielp weinig bij mij, als ik tig keer pauzeer en resume doet ie het vaak wel op hogere snelheid, maar daar had ik gisteravond ff geen zin in. Zou hoe dan ook te laat worden ws.Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:53:
[...]
Die PSN snelheden klinkt bekend. Maar ik moet zeggen sinds ik die DNS aanpassing heb gedaan heb ik ten alle tijden gewoon goede snelheden. Scheelt als je dit soort problemen ondervind
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ik lees veel over Pro en dat het zo mooi is, maar hoe is dat op de "normale PS4?"
Verwijderd
Nog steeds erg mooi, een van de betere console games die ik gezien heb. Er zijn een paar kleine performance dipjes maar die zie ik op de Pro ook terug (daar nog niet de performance mode geprobeerd).NeP2013 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:32:
ik lees veel over Pro en dat het zo mooi is, maar hoe is dat op de "normale PS4?"
Maar deze game is ook voor de standaard PS4 gewoon een aanrader.
Nja ik heb de gewone ps4 maar vind het er alsnog super uitzien (ben wel wat gewend want ben hardcore pc player)NeP2013 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:32:
Mooi is nog al persoonlijk. Het maakt ook uit wat voor TV je hebt en of je op 1080 speelt of 4K. Of je performance mode hebt of best resolution. HDR aan of uit. Teveel opties. Op youtube is veel te vinden ook met vergelijken e.d.NeP2013 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:32:
met de dito YT compressie waardoor het verschil niet te zien is...Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:34:
[...]
Op youtube is veel te vinden ook met vergelijken e.d.
Met mijn backlog aan games laat ik deze wel even liggen....denk ik....
Ja dat is wel vertekenend inderdaad. Maar qua performance kun je in ieder geval wel beetje zienvhal schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:37:
[...]
met de dito YT compressie waardoor het verschil niet te zien is...
Zie morgen wel een post met hoe ver je bentvhal schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Met mijn backlog aan games laat ik deze wel even liggen....denk ik....
ok, zie genoeg positief geluidLipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:34:
[...]
Mooi is nog al persoonlijk. Het maakt ook uit wat voor TV je hebt en of je op 1080 speelt of 4K. Of je performance mode hebt of best resolution. HDR aan of uit. Teveel opties. Op youtube is veel te vinden ook met vergelijken e.d.
Op 20 februari jl. de Limited Edition aangeschaft bij Bol.com voor € 74,99 en gisteren ontvangen, nu zie ik dat de Limited Edition maar liefst € 114,99 kost. Geldklopperij noem ik dat. Ze zien hoe populair het spel is en ineens gaat de prijs belachelijk veel omhoog?
Externe verkoper. Niet bol.com zelf.McWolf82 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:47:
Op 20 februari jl. de Limited Edition aangeschaft bij Bol.com voor € 74,99 en gisteren ontvangen, nu zie ik dat de Limited Edition maar liefst € 114,99 kost. Geldklopperij noem ik dat. Ze zien hoe populair het spel is en ineens gaat de prijs belachelijk veel omhoog?
Nu 104,95 https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik hoop dat ik snel zo een langnek tegen kom voor map intel, want ik vind het aantal side missions tot nu toe wel erg schaars, zal vast beter worden. 
Ik irriteer me wel een beetje aan een punt wat iemand anders eerder ook al aanhaalde, dat de armor/wapens erg moeilijk te vergelijken zijn. Ja je hebt kleuren van uncommon naar very rare, maar als er 4 paarse zijn, weet ik nog steeds niet echt wat het verschil is of beter gezegd welke van de 4 beter is. Waardoor ik nu ''bang'' ben dingen te kopen aangezien ze best prijzig zijn, dus ik spaar nu alles op, maar ik heb geen zin om op lvl 20 nog met hetzelfde pakkie aan te huppelen. Hopelijk wordt het nog wat duidelijker in komende patches.
Ik irriteer me wel een beetje aan een punt wat iemand anders eerder ook al aanhaalde, dat de armor/wapens erg moeilijk te vergelijken zijn. Ja je hebt kleuren van uncommon naar very rare, maar als er 4 paarse zijn, weet ik nog steeds niet echt wat het verschil is of beter gezegd welke van de 4 beter is. Waardoor ik nu ''bang'' ben dingen te kopen aangezien ze best prijzig zijn, dus ik spaar nu alles op, maar ik heb geen zin om op lvl 20 nog met hetzelfde pakkie aan te huppelen. Hopelijk wordt het nog wat duidelijker in komende patches.
[ Voor 65% gewijzigd door Ambition88 op 02-03-2017 12:20 ]
HDMI 1 gebruiken en Ultra HD Color op HDMI 1 op 'aan' zetten.Chefferson schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:13:
Vraagje voor wat betreft die HDR optie. Werkt dit enkel op de pro? Mijn TV (Samsung KS7000)en versterker (Yamaha V667)ondersteunen wel HDR/4K. Echter zegt de optie dat mijn TV niet HDR compatible is? Snap dat ik niet op 4K kan gamen zonder pro. Maar HDR optie ook niet?
Staat het wel aan op je PS4? ‘Instellingen’ -> ‘Geluid en Scherm’ -> ‘Instellingen video-uitvoer’
[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 02-03-2017 11:51 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Nu ja, eerder vanmorgen was die nog op voorraad, morgen in huis.
LuPo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:48:
[...]
Externe verkoper. Niet bol.com zelf.
Nu 104,95 https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch
damn.. 104 euro, dat is toch gewoon de artbook+DLC variant? die is 75 euro bij Media Markt in zoetermeerMcWolf82 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:53:
Nu ja, eerder vanmorgen was die nog op voorraad, morgen in huis.
[...]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Let op:
Er is een speciaal topic voor de slowchat, levering perikelen etc: [PS4] Horizon Zero Dawn Het grote slow Chat topic.
Laten we het lekker over de game zelf hebben.
Er is een speciaal topic voor de slowchat, levering perikelen etc: [PS4] Horizon Zero Dawn Het grote slow Chat topic.
Laten we het lekker over de game zelf hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Ambition88 op 02-03-2017 12:03 ]
Pff kan mij echt totaal niet focussen op werk
ach ja nog maar 5 uurtjes te gaan en dan weer verder, zal echt even wat moeten vendoren zodat ik meer metal shards heb, mijn pouches blijven te klein

ach ja nog maar 5 uurtjes te gaan en dan weer verder, zal echt even wat moeten vendoren zodat ik meer metal shards heb, mijn pouches blijven te klein
Gewoon beetje hunten op animals en machines voor materials en beetje je pouches craftenGrimScythe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:11:
Pff kan mij echt totaal niet focussen op werk![]()
Nou ik bedoelde meer die waypointer. Ik heb ze nu allebei uitgezet. Anders laten ze precies zien hoe je moet lopen. Lekker zelf ontdekken.
Op zich wel goed, hoewel ik soms wel achter rotsen blijf hangen. Aloy kan ook alleen maar springen en niet subtiel een rots op klimmen zoals Drake dat kan. Maar dat is echt mierenneuken.giantgiantus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:08:
[...]
Bram, wat vind jij van de animaties, controls en combat?
Controls vind ik verder dik prima en de combat is enorm gevarieerd en uitdagend op hard.
Ik ben inmiddels level 11 en heb net het begingebied verlaten. En dat na een uur of 10 spelen pas.
Er is ook belachelijk veel te doen. Tijdens een quest kom je nieuwe quests tegen en corruption zones en robots waarmee je gaat vechten en voor je het weet heb je geen idee meer waar je mee bezig was.
Even snel wat eten erin proppen en dan meteen weer verder.
Even super early game spoiler vraag
spoiler:
Waar is die bunker waar je als kind in zat? Ik heb daar wat spullen gemist