Kun je vinden natuurlijk. Supersampling, scherpere textures, betere aliasing, betere draw distance, betere schaduwen, minder pop-in etc. Hij draait zeker prima op de oude PS4, maar desondanks ziet het er alsnog mooier uit op de Pro.
On: Ik heb er inmiddels meer dan 10 uur in zitten en het verveelt nog geen moment. Heb ook echt het idee dat ik pas op het begin ben nog. Net de eerste Cauldron in gegaan. Man wat hebben die gasten bij Guerilla gegeten dan. Hoe krijgen ze dit in godsnaam voor elkaar? Dit zijn gewoon Uncharted 4 visuals. Je gaat je haast afvragen of de downgrades van o.a. The Division en The Witcher 3 wel nodig waren geweest. Dit soort open wereld visuals zie je zelfs op de PC niet, volgens mij.
De sfeer is ook echt goed gedaan. Op sommige momenten ademt het heel erg The Last of Us en een half uur later denk je dat je in de Matrix staat.
Ik ben inmiddels rond de level 20 en ben tot nu toe 3x doodgegaan (waarvan 1x door een hoge val). Ik merk dat mijn Bloodborne skills hier uitstekend van pas komen met het dodgen en het letten op de bewegingen van vijanden. Ben nog wel wat aan het stoeien met al die modifications en welke wapens te equippen. Ik zit behoorlijk vaak in het menu te kloten.
Wat vinden jullie trouwens van de map? Echt gruwelijk gedaan. Helemaal 3D en 60fps.
Nu maar weer even wachten tot de kids naar bed zijn en dan gaan we weer.