Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ligt het aan mij of wordt het snel pittig? Of ik ben gewoon slecht :+

Ik ging de eerste cauldron in op lvl 12, maar ik die eindbaas (vermoed ik)
spoiler:
is ineens lvl 18 en niet te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
corset schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:26:
Even super early game spoiler vraag

spoiler:
Waar is die bunker waar je als kind in zat? Ik heb daar wat spullen gemist
in het midden van de begin map , op de splitsing van het sneeuw en het gras. Dit is even uit mijn hoofd op het werk hoor, dus misschien niet helemaal duidelijk.

Je krijgt trouwens een map marker als je er langs komt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ga vanavond maar even grinden.. heb nog een sawtooth verslagen in een side quest ik was zelf level 9.
Heb het idee dat mensen hier veel hogere levels al hebben..

ik ga even rustig aan doen met de main quests denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
LuPo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:50:
[...]

HDMI 1 gebruiken en Ultra HD Color op HDMI 1 op 'aan' zetten.

Staat het wel aan op je PS4? ‘Instellingen’ -> ‘Geluid en Scherm’ -> ‘Instellingen video-uitvoer’
OK, dus PS4 op HDMI poort 1 Op de versterker. Dat is duidelijk. Maar hoe zet je die functie aan? Kan hem niet vinden in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Zelf krijg ik de melding dat ik alleen HDR heb als ik op 2K resolutie speel. Denk dat ik liever dat heb dan standaard met 4K... De Pro supersampelt wel down naar 2K geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:16:
[...]

Gewoon beetje hunten op animals en machines voor materials en beetje je pouches craften _/-\o_ . Nadat ik die beetje geupgrade had kon ik eindelijk voor mn gevoel alles pakken zonder dat ik om de zoveel tijd naar merchant moest :P
mja mijn probleem is dat ik nog niets heb verkocht aan de merchant en dat ik nu 35 shards nodig heb om mijn resource pouch te upgraden.
Dus straks maar als eerste gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

shoombak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:26:
Ligt het aan mij of wordt het snel pittig? Of ik ben gewoon slecht :+

Ik ging de eerste cauldron in op lvl 12, maar ik die eindbaas (vermoed ik)
spoiler:
is ineens lvl 18 en niet te verslaan?
De moeilijkheidsgraad daalt en stijgt met vlagen volgens mij. Ben nu net na de proving en dat stuk lukt mij tot frustratie aan toe niet. Ze blijft haken, springt niet weg en
spoiler:
de demon blijft maar schieten en springen
. Heb het spel maar even aan de kant gelegd. :/

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:24
ik zoek een oude houder ter hoogte van moederberg, maar kan hem maar niet vinden. Iemand die hem wel gevonden heeft?

Pfff na een half uur zoeken heb ik hem gevonden 1 minuut nadat ik dit post haha.

[ Voor 28% gewijzigd door Jamesl op 02-03-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Jamesl schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:11:
Ik zoek een oude houder ter hoogte van moederberg, maar kan hem maar niet vinden. Iemand die hem wel gevonden heeft?
Ik ben blij dat ik alles op Engels heb laten staan... de tering wat klinkt dit corny in het Nederlands :')

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:24
beschuitfluiter schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:13:
[...]

Ik ben blij dat ik alles op Engels heb laten staan... de tering wat klinkt dit corny in het Nederlands :')
Haha ja dat komt omdat we het gewend zijn in het Engels, vraag me af of degene met Engels als moedertaal het ook zovinden klinken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
The_Worst schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:08:
[...]

De moeilijkheidsgraad daalt en stijgt met vlagen volgens mij. Ben nu net na de proving en dat stuk lukt mij tot frustratie aan toe niet. Ze blijft haken, springt niet weg en
spoiler:
daar had ik ook last van.

spoiler: over een perk, niet kijken als je dat niet wilt weten
gelukkig had ik nog een punt over voor skills, die ik eigenlijk aan het opsparen was. Heb na de eerste keer proberen deze maar in "concentration" gedaan (waarmee de tijd langzaam gaat met richten met je boog)

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:08:
[...]

spoiler:
Klopt is ff een lastig stukje.

spoiler: title
Maar is wat meerdere tactieken proberen en ineens heb je hem neer met geen moeite.
Vooral inzoemen waarbij de tijd vertraagt wordt en de belangrijke punten bovenop raken.

En niet weg niet weg springen maar duiken.
En ik heb 3 tripwire explosies neergelegd om snel van die andere af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Ollievssn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:17:
[...]

daar had ik ook last van.

spoiler: over een perk, niet kijken als je dat niet wilt weten
Ik had daar ook last van, gelukkig had ik nog een punt over voor skills die ik eigenlijk aan het opsparen was. Heb na de eerste keer proberen deze maar in "concentration" gedaan (waarmee de tijd langzaam gaat met richten met je boog)
Over perks gesproken:

spoiler:
Omdat mijn defence en wapens in het begin natuurlijk niet super zijn, heb ik als eerste Stealth Kill en Lure gekozen, daarna idd concentration. Heb het idee dat die het beste zijn voor beginnende spelers. Hierna ga ik de fouraging/loot perks verbeteren zodat ik meer en betere zut kan vinden.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Haha ja dat komt omdat we het gewend zijn in het Engels, vraag me af of degene met Engels als moedertaal het ook zovinden klinken :p
haha dat klinkt echt tenenkrommend ;( .... "Moederberg" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben Level 11 nu en net me eerste bandit camp veroverd en me eerste longneck beklommen. Toen op de top van dat beest toch even een foto genomen met die in game foto tool. waar ik van moet zeggen btw dat ze dat erg tof in elkaar hebben gezet wat je er allemaal mee kan doen. Mis helaas alleen iets van een foto album in game waar je zulke screenshots in kan opslaan. (of ik heb dat niet goed gekeken)

Het verhaal pakte me ook echt goed beet waardoor ik af en toe eventjes het gevoel had alsof ik een film keek.
cinematic na proving
spoiler:
bijvoorbeeld met die proving en als Rost dan dood gaat.

Nu heb ik ook een vendor gevonden die wat maps verkoopt waardoor je speciale dingen op de kaart ziet zoals Vantage points. ik zit nu alleen al een half uur te proberen hoe ik op 1 vantage point kom maar het lukt me niet dus denk dat ik nu maar ff door ga.

Ik ben zo blij dat ik vandaag en morgen heb vrij genomen :P had nu echt niet kunnen werken wetend dat dit thuis ligt hahaha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ricmaniac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:47:
Ik ben zo blij dat ik vandaag en morgen heb vrij genomen :P had nu echt niet kunnen werken wetend dat dit thuis ligt hahaha
Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers , ik ben .....wel jaloers ;(

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
Ricmaniac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:47:
Ik ben Level 11 nu en net me eerste bandit camp veroverd en me eerste longneck beklommen. Toen op de top van dat beest toch even een foto genomen met die in game foto tool. waar ik van moet zeggen btw dat ze dat erg tof in elkaar hebben gezet wat je er allemaal mee kan doen. Mis helaas alleen iets van een foto album in game waar je zulke screenshots in kan opslaan. (of ik heb dat niet goed gekeken)
Je moet daarvoor de SHARE- knop op je controller gebruiken. Duurde bij mij ook even voordat ik dat doorhad.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:48
Chefferson schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:31:
[...]

OK, dus PS4 op HDMI poort 1 Op de versterker. Dat is duidelijk. Maar hoe zet je die functie aan? Kan hem niet vinden in het menu.
Nee ging om tv. Niet elke poort is geschikt voor 4K/HDR. Versterker (soms) hetzelfde verhaal overigens.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
Ollievssn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:50:
[...]

Je moet daarvoor de SHARE- knop op je controller gebruiken. Duurde bij mij ook even voordat ik dat doorhad.
Is dat ook de knop waarmee je "afdrukt", als het gaat om een foto? Ik heb de mooiste plaatjes in beeld, weet alleen niet hoe ik *klik* moet doen :$

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
VinnieV schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Is dat ook de knop waarmee je "afdrukt", als het gaat om een foto? Ik heb de mooiste plaatjes in beeld, weet alleen niet hoe ik *klik* moet doen :$
ja dat is dezelfde knop, je slaat dan de screenshot op op je PS4 en niet in de game

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ollievssn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:57:
[...]

ja dat is dezelfde knop, je slaat dan de screenshot op op je PS4 en niet in de game
En deze kan je dan via usb weer op een pc zetten of je chat hem even naar PS4 groups chat en als je app op je telefoon hebt kan je hem daar weer op saven :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 13:03
Even een vraagje tussendoor, ik loot echt alles wat ik tegenkom, nu wil ik bij een merchant wat spullen verkopen voor shards, maar wil niet dat ik perongeluk iets waardevols verkoop, hoe bepalen jullie wat jullie verkopen en wat je beter kan bewaren?

[ Voor 13% gewijzigd door Ambition88 op 02-03-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:59:
[...]

En deze kan je dan via usb weer op een pc zetten of je chat hem even naar PS4 groups chat en als je app op je telefoon hebt kan je hem daar weer op saven :)
Ha, handig 8)

Ik kom net uit FF15 waar ik een prachtig fotoboek heb gemaakt, in game.....

Dank voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ambition88 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:00:
Even een vraagje tussendoor, ik loot echt alles wat ik tegenkom, nu wil ik bij een merchant wat spullen verkopen voor shards, maar wil niet dat ik een belangrijke item perongeluk verkoop, hoe bepalen jullie wat jullie verkopen?
Dat staat per item aangegeven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Even een vraagje tussendoor, ik loot echt alles wat ik tegenkom, nu wil ik bij een merchant wat spullen verkopen voor shards, maar wil niet dat ik perongeluk iets waardevols verkoop, hoe bepalen jullie wat jullie verkopen en wat je beter kan bewaren?
Bij "used for" kijken; als daar alleen maar staat om shards te handelen kun je het verpatsen.
Ten minste; zo heb ik het begrepen tot nu toe; dus correct me if i'm wrong

[ Voor 7% gewijzigd door beschuitfluiter op 02-03-2017 14:04 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
shoombak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Zou kunnen ben momenteel aan het werk, alsnog ben ik in het eerste gebied, dus ik heb nog geen idee waar elke item uiteindelijk voor dient, een item kan nu wellicht useless lijken om er vervolgens 10 uur later achter te komen dat je die item toch nodig had. Dus eigenlijk gewoon gevoelsmatig, oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zat tot een paar uur geleden met hetzelfde dilemma maar er staat bij waar het voor is. Items die niet gebruikt worden voor crafting maar bijvoorbeeld alleen voor : Trading and selling to a merchant
verkoop ik allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
shoombak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Per item staat idd aangegeven waarvoor het gebruikt kan worden. Ik verkoop persoonlijk van resources nu alleen alles waar echt alleen bij staat dat het gebruikt kan worden om te verkopen voor shards. Alles waar dat ook bijstaat en dat je kan gebruiken om te traden bewaar ik nog wel.

spoiler:
Er zijn nog wel eens items die een extra item vereisen naast shards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
oke cool daar heb ik wat aan, bedankt heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Hoe zit het eigenlijk met
spoiler: item
de power cells, kun je deze verkopen per ongeluk wnat weet waarvoor ze bedoeld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
  • Laatst online: 12-09 11:48
LuPo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Nee ging om tv. Niet elke poort is geschikt voor 4K/HDR. Versterker (soms) hetzelfde verhaal overigens.
De versterker zit sowieso op HDMI 1. De rest van mijn devices zitten aangesloten op de versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
GrimScythe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:11:
Hoe zit het eigenlijk met
spoiler: item
de power cells, kun je deze verkopen per ongeluk wnat weet waarvoor ze bedoeld zijn
Mocht je het per ongeluk doen en je komt er op tijd achter. Er is een buy-back optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:13:
[...]

Mocht je het per ongeluk doen en je komt er op tijd achter. Er is een buy-back optie ;)
Anders heb je dus pech begrijp ik, ach ja weet niet of ik hem gisteravond nu gevonden had of niet.
Eerst mijn items maar eens checken.
Nutteloze zooi verkopen voor shards en als ik hem mis opnieuw dat ding maar in om te kijken of ik het wel geloot had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Hmmm.... Dit spel kopen of toch kiezen voor een jaartje PS Plus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
Dit spel en ps plus als je het spel uit hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DaanDH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:39:
maand PS plus EN deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
DaanDH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:39:
Ik zit al even zonder ps plus en ik mis het ook niet echt op dit moment. Met zo'n RPG's ben je wel even bezig. Plus ik moet zeggen dat ik niet overdonderd ben door het aanbod van gratis games. Op dat vlak heeft Microsoft wel een streepje voor met hun games with gold vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Ricmaniac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:50:
[...]

maand PS plus EN deze game
Haha, helaas moet ik keuzes maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Matey schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:56:
[...]

Ik zit al even zonder ps plus en ik mis het ook niet echt op dit moment. Met zo'n RPG's ben je wel even bezig. Plus ik moet zeggen dat ik niet overdonderd ben door het aanbod van gratis games. Op dat vlak heeft Microsoft wel een streepje voor met hun games with gold vind ik.
Zeker waar! De gratis games speel ik amper tot nooit.
Ik heb het meer zodat ik BF1 online kan spelen met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
DaanDH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:03:
[...]

Haha, helaas moet ik keuzes maken...
dan deze game! Als je toch niet online speelt... koop je ps+ over tijdje als je deze klaar hebt :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Waar ik me een beetje aan irriteer is dat je de knop in moet houden om te looten/craften..
Bij planten gaat het meteen... waarom niet bij looten. Haalt er voor mij de flow wat uit.

Aan de andere kant een heel goed teken dat ik me stoor aan dit soort onbenullige dingen, dat betekend dat de rest van de game heel goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu aardig wat geld gespaard, zit alleen nog te twijfelen of ik voor paarse armour of boog moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Predje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:05:
Waar ik me een beetje aan irriteer is dat je de knop in moet houden om te looten/craften..
Bij planten gaat het meteen... waarom niet bij looten. Haalt er voor mij de flow wat uit.

Aan de andere kant een heel goed teken dat ik me stoor aan dit soort onbenullige dingen, dat betekend dat de rest van de game heel goed is :P
Zie het als een zekerheid. Je controller geeft feedback.. zodat je niet ''per ongeluk'' iets craft wat je mss toch niet wou. Kan je bij twijfel nog loslaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:07:
[...]

Zie het als een zekerheid. Je controller geeft feedback.. zodat je niet ''per ongeluk'' iets craft wat je mss toch niet wou. Kan je bij twijfel nog loslaten ;)
Vooruit, craften wil ik nog geloven. Looten is gewoon irri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Predje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:08:
[...]

Vooruit, craften wil ik nog geloven. Looten is gewoon irri..
Omdat het tijd kost om het ding te doorzoeken denk ik dan, en ja daar kun je weer op zeggen het duurt ook even voordat je iets geplukt hebt.

Enige wat ik nog zou kunnen bedenken is om te voorkomen dat mensen een pack doorkruisen, de dikste mob killen, snel looten en dan weer wegrennen.
Haalt wel wat moeilijkheid eruit denk ik als dat zou kunnen, nu moet je nog packs clearen om een bepaald iets te kunnen looten. (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Nieuwevolger schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:07:
Heb nu aardig wat geld gespaard, zit alleen nog te twijfelen of ik voor paarse armour of boog moet gaan.
Ik zou PS Plus doen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:04:
[...]

dan deze game! Als je toch niet online speelt... koop je ps+ over tijdje als je deze klaar hebt :9~
Dat is het juist, speel zowat elke avond online BF1 met een paar vrienden.
Lastig dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
DaanDH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Lastig dit...
Ja dan zou ik ps+ doen en later deze game oppakken. Deze game is wel een dikke aanrader hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

DaanDH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Lastig dit...
Ik ben heel eerlijk, ik vind dit een geweldige game maar af en toe tussendoor een potje rocketleague of gta online vind ik wel prettig.

Belangrijkste keuze voor jou is het punt multiplayer of singleplayer.
Als je snel bent uitgekeken op singleplayer games dan raad ik je aan het plus abbo te nemen, ook al mis je dan een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
GrimScythe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:28:
[...]

Ik ben heel eerlijk, ik vind dit een geweldige game maar af en toe tussendoor een potje rocketleague of gta online vind ik wel prettig.

Belangrijkste keuze voor jou is het punt multiplayer of singleplayer.
Als je snel bent uitgekeken op singleplayer games dan raad ik je aan het plus abbo te nemen, ook al mis je dan een geweldige game.
Oke, ik ga voor de PS+.
Haal deze game dan wel in de uitverkoop, dan zijn er ook weer een aantal updates geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Predje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:05:

2x driehoekje is alles looten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wat raden jullie aan op 1080 een pro of een ps4? ik twijfel om te upgraden en of het de moeite waard is.. Iemand persoonlijke ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Holy shit, wat een spel. Ik ben net voorbij the proving maar nu al helemaal weggeblazen door alles wat er gebeurd in het verhaal. Ge-ni-aal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:45:
Ik ben benieuwd wat raden jullie aan op 1080 een pro of een ps4? ik twijfel om te upgraden en of het de moeite waard is.. Iemand persoonlijke ervaring?
Toevallig gisteren naast een vriend van me gezeten om te vergelijken alleen had hij geen hdr compatible scherm en was het vershil minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Mijn oude ps4 staat bij mn vriendin dus mn game gaat mee en ga daar dit weekend verder op een 1080p tv. Heb zelf sinds paar weken pro thuis omdat ik 4K tv heb aangeschaft. Volgens mij maakt 1080p niet heel veel uit maar pro heeft gewoon betere performance overall. Dus is lastig beslissen. Als je toch denkt een keer een 4K tv aan te schaffen zou ik zeggen als je kan missen zou je in ieder geval je ps4 alvast kunnen upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:51:
[...]

Mijn oude ps4 staat bij mn vriendin dus mn game gaat mee en ga daar dit weekend verder op een 1080p tv. Heb zelf sinds paar weken pro thuis omdat ik 4K tv heb aangeschaft. Volgens mij maakt 1080p niet heel veel uit maar pro heeft gewoon betere performance overall. Dus is lastig beslissen. Als je toch denkt een keer een 4K tv aan te schaffen zou ik zeggen als je kan missen zou je in ieder geval je ps4 alvast kunnen upgraden :)
Voor zover ik kan zien alleen in de "Performance Mode". 4K vs 1080p is qua performance zo goed als gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Liever een stabiele 30fps in 'resolution mode' dan een schommelende 30-40fps in 'performance mode' imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Davith78 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:58:
Liever een stabiele 30fps in 'resolution mode' dan een schommelende 30-40fps in 'performance mode' imo.
Volgens mij is de game fps locked. Kan niet boven 30fps uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Btw wel apart dat de Pro meer werk lijkt te hebben met het renderen van de map dan met het spel zelf. De fan slaat vrij snel aan wanneer ik de map tevoorschijn haal, waarschijnlijk omdat die in 60fps wordt weergegeven denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:02:
[...]

Volgens mij is de game fps locked. Kan niet boven 30fps uitkomen?
Volgens mij is de game 30fps locked als je hem op 4K speelt (of downsampling naar 1080p). Dit is de 'resolution' mode. De 'performance' mode is juist unlocked fps @1080p zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ook met Performance Mode actief draait het spel maar op 30 fps.

http://gearnuke.com/horizon-zero-dawn-patch-1-02-live/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:08
Zo te zien maakt het op een televisie met maximaal 1080p, dus geen verschil welke mode je kiest op de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zolang je geen 4k tv hebt is de Pro niet nodig. deze game draait dikke prima op een oude ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik ben bezig met die sling tutorial, ik freeze een machine maar hij count hem niet, iemand enig idee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
shakespeare schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:26:
ik ben bezig met die sling tutorial, ik freeze een machine maar hij count hem niet, iemand enig idee ?
Ja, die weapon tutorails tellen alleen als je de betreffende tutorial/quest als active hebt staan. Was ik ook net mee bezig!

Verder echt een super vette game! Ik kan eigenlijk alleen maar het volgende zeggen:
Who needs PC Master race als de games er zo uit zien en zo spelen ? Just saying ... :9~ 8) O+ :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Wat ik me wel afvraag: Is de game écht zoveel mooier op een 4K HDR scherm? Ik game op de Sony XD8077 (amerikaans model X800D), met 4K HDR. Ziet er top uit, maar merk wel dat het heel persoonlijk is. Je kan zoveel settings tweaken. Dat maakt het allemaal best subjectief. In HDR is het net allemaal iets meer 'vibrant' en zijn de contrasten net wat beter.

De weerseffecten zijn ook bijzonder mooi gedaan, vooral als het bijvoorbeeld regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:26:
Moet je die niet doen op bepaalde machines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Het spel ziet er mooi uit en het soundsdesign is top, maar ik zit net een reviewer te kijken die aan geeft dat het uiteindelijk voor de rest weer een hoop herhaling is waar de game veel handelingen voor je regelt en te makkelijk is.

Hebben sommige hier die ervaring ook of is het allemaal hosanna? Geen Flame trouwens, want ik had deze wel op mijn radar staan voor over een paar maanden. Ik herken me alleen wel in wat hij zegt dat veel (zogenaamde) toppers voor mij heel saai zijn om te spelen.

Voor wie het aan kan is dit de review waar ik het over heb :

YouTube: Horizon Zero Dawn - Worthabuy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Nieuwevolger schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:55:
[...]

Moet je die niet doen op bepaalde machines?
Nee, zie mijn antwoord paar posts naar boven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:55:
Het spel ziet er mooi uit en het soundsdesign is top, maar ik zit net een reviewer te kijken die aan geeft dat het uiteindelijk voor de rest weer een hoop herhaling is waar de game veel handelingen voor je regelt en te makkelijk is.

Hebben sommige hier die ervaring ook of is het allemaal hosanna? Geen Flame trouwens, want ik had deze wel op mijn radar staan voor over een paar maanden. Ik herken me alleen wel in wat hij zegt dat veel (zogenaamde) toppers voor mij heel saai zijn om te spelen.

Voor wie het aan kan is dit de review waar ik het over heb :

YouTube: Horizon Zero Dawn - Worthabuy?
Er zitten wel wat ubisoft elementen in, zo zit mijn map ook al vol met collectibels. Maar het actie gerichte combat met de machines maakt veel goed. De aanvallen van de verschillende machines zijn ook wel goed te ontwijken, dus als je niet de greedy bent is het niet moeilijk (speel op hard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:05:
[...]

zolang je geen 4k tv hebt is de Pro niet nodig. deze game draait dikke prima op een oude ps4
Kun je vinden natuurlijk. Supersampling, scherpere textures, betere aliasing, betere draw distance, betere schaduwen, minder pop-in etc. Hij draait zeker prima op de oude PS4, maar desondanks ziet het er alsnog mooier uit op de Pro.

On: Ik heb er inmiddels meer dan 10 uur in zitten en het verveelt nog geen moment. Heb ook echt het idee dat ik pas op het begin ben nog. Net de eerste Cauldron in gegaan. Man wat hebben die gasten bij Guerilla gegeten dan. Hoe krijgen ze dit in godsnaam voor elkaar? Dit zijn gewoon Uncharted 4 visuals. Je gaat je haast afvragen of de downgrades van o.a. The Division en The Witcher 3 wel nodig waren geweest. Dit soort open wereld visuals zie je zelfs op de PC niet, volgens mij.

De sfeer is ook echt goed gedaan. Op sommige momenten ademt het heel erg The Last of Us en een half uur later denk je dat je in de Matrix staat.

Ik ben inmiddels rond de level 20 en ben tot nu toe 3x doodgegaan (waarvan 1x door een hoge val). Ik merk dat mijn Bloodborne skills hier uitstekend van pas komen met het dodgen en het letten op de bewegingen van vijanden. Ben nog wel wat aan het stoeien met al die modifications en welke wapens te equippen. Ik zit behoorlijk vaak in het menu te kloten.

Wat vinden jullie trouwens van de map? Echt gruwelijk gedaan. Helemaal 3D en 60fps.

Nu maar weer even wachten tot de kids naar bed zijn en dan gaan we weer. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Werkdag is done, nog een uurtje en dan zit ik weer een heerlijk avondje te spelen. Koptelefoon op en genieten maar. Beginnen met m'n tocht richting rost om in te komen en dan the proving of iets wat er nog tussen ligt want ja dat weet ik nog niet.

Weet erg veel zin in! Echt kut als je niet veel kan spelen bij de release van zon game

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:47
Gisteren jarig dus heb wat bol.com cadeaukaarten gekregen. Heb de verleiding niet kunnen weerstaan. Morgen komt ie binnen.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
bram1984 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:19:
[...]

Kun je vinden natuurlijk. Supersampling, scherpere textures, betere aliasing, betere draw distance, betere schaduwen, minder pop-in etc. Hij draait zeker prima op de oude PS4, maar desondanks ziet het er alsnog mooier uit op de Pro.

On: Ik heb er inmiddels meer dan 10 uur in zitten en het verveelt nog geen moment. Heb ook echt het idee dat ik pas op het begin ben nog. Net de eerste Cauldron in gegaan. Man wat hebben die gasten bij Guerilla gegeten dan. Hoe krijgen ze dit in godsnaam voor elkaar? Dit zijn gewoon Uncharted 4 visuals. Je gaat je haast afvragen of de downgrades van o.a. The Division en The Witcher 3 wel nodig waren geweest. Dit soort open wereld visuals zie je zelfs op de PC niet, volgens mij.

De sfeer is ook echt goed gedaan. Op sommige momenten ademt het heel erg The Last of Us en een half uur later denk je dat je in de Matrix staat.

Ik ben inmiddels rond de level 20 en ben tot nu toe 3x doodgegaan (waarvan 1x door een hoge val). Ik merk dat mijn Bloodborne skills hier uitstekend van pas komen met het dodgen en het letten op de bewegingen van vijanden. Ben nog wel wat aan het stoeien met al die modifications en welke wapens te equippen. Ik zit behoorlijk vaak in het menu te kloten.

Wat vinden jullie trouwens van de map? Echt gruwelijk gedaan. Helemaal 3D en 60fps.

Nu maar weer even wachten tot de kids naar bed zijn en dan gaan we weer. O-)
klopt dit zie je op de pc niet, vandaar dat ik mijn high-end systeem verkocht heb.

ben level 10 al best wel wat main quests gedaan ook aantal side missions.. ik speel op extra hard. vindt het redelijk makkelijk allemaal dat wel..
die cauldron ben ik nog niet tegengekomen, gazometeen in een bandit camp en daarna the long neck op.

wat wel een nadeel is tegenwoordig met 4k en hdr tv's is dat je de settings bij ieder spel anders moet zetten om het optimale eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die longneck is wel echt vet gedaan. Je voelt gewoon de schaal van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
ik ben momenteel lvl 12 maar loop nog met mijn oude pakkie rond, iemand recommendations voor een goed purple armor? zit te overwegen om voor die stealth te gaan. :)

Die longneck is gruwelijk gedaan idd.

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 02-03-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

wat-een-spel! Prachtige beelden en geluid. Normaliter skip ik vaak de verhalen tijdens een spel, maar nu kijk ik ze allemaal uit. Zeer sterk verhaal. Morgen maar een dag vrij genomen om een paar extra levels te halen :)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
normaal als er een hype rond een game is en ik speel het is het grotendeels teleurstelling. Deze game daarin tegen ik ben verkocht :) prachtige graphics en normaal skip ik ook de verhalen maar op de 1 of andere manier deze game zit ik aandachtig het verhaal te volgen.

Zitten inderdaad herkenbare herhaal qua spel in vergeleken met andere games maar vind het hier totaal niet vervelend, zal o.a ook wel door de graphics en mooie omgeving komen een top game tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit ook nog te twijfelen om een outfit te kopen die aloy goed staat of gewoon de beste/duurste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij de eerste keer dat ik een RPG speel. Inmiddels 3 uurtjes erop zitten: ik ben hooked *O*

HZD _/-\o_
Guerrilla Games _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Op welke moeilijkheidsgraad speelt iedereen? Heb het idee dat het wel erg makkelijk gaat nu, ben inmiddels level 7. Overweeg dus om naar de hoogste moeilijkheidsgraad te gaan. Mensen hier ervaringen mee?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik zit er nu ook 3 uur in, maar da fuck is dit vet gedaan zeg! Het is ook gewoon heerlijk om te luisteren naar de regen

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
aDutchCow schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:01:
Ik zit er nu ook 3 uur in, maar da fuck is dit vet gedaan zeg! Het is ook gewoon heerlijk om te luisteren naar de regen
Is het ook netjes uitgewerkt in surround en zo?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maurice079 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:56:
Op welke moeilijkheidsgraad speelt iedereen? Heb het idee dat het wel erg makkelijk gaat nu, ben inmiddels level 7. Overweeg dus om naar de hoogste moeilijkheidsgraad te gaan. Mensen hier ervaringen mee?
ik speel op Moeilijk. vind wel prima zo. het is niet echt heel moeilijk maar de grotere machine's maken me het al wel lastig af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
DennusB schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:02:
[...]

Is het ook netjes uitgewerkt in surround en zo?
Dat durf ik niet te zeggen; ik speel met een normale stereo koptelefoon.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Nu bijna een uur of tien erin zitten en nog steeds het idee dat ik vrijwel in het begin zit. Volgens de stats nu 8 main quests gedaan. Speel op normal maar ik vind het soms toch wel vrij pittig. Vooral als je meerdere beesten tegelijk aan moet pakken. Net een side missie gedaan waar je twee Sawtooths tegelijk moet aanpakken en daar had ik toch wel al mijn potions en herbs voor nodig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Deze game is echt zo vierkant aan alle kanten baas. Geweldige cut scenes en verhaal. Sound is ook echt awesome op mijn headset. Level 10 en sta op het punt begin area te verlaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik wilde eigenlijk wachten met het kopen van deze game (want: Breath of the wild :-) maar kon het toch niet laten en oei de keuze tussen deze en Zelda morgen wordt lastig hoor. Heel vet gedaan en erg aanstekelijke gameplay waardoor je meer wilt craften, verzamelen en jagen en natuurlijk het verhaal wilt volgen. Heel goed gedaan dus. Ben nu level 5 maar heb al wel mijn inventory flink ge-upgrade en arrow stash, dat scheelt een hoop.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:26:
Voor mij de eerste keer dat ik een RPG speel. Inmiddels 3 uurtjes erop zitten: ik ben hooked *O*

HZD _/-\o_
Guerrilla Games _/-\o_
Dit wordt ook mijn eerste RPG (Is fallout4 een RPG? Want dan wordt het mijn tweede). Ziet er allemaal zo goed uit dat ik de download toch niet kon laten. Nog 3 uur downloaden dankzij dat trage PSN dus ik ga maar naar bed, op vrijdagen wordt er niet gewerkt hier dus ik ga heel de dag achter de tv hangen >:)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
Phydomir schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:42:
Nu bijna een uur of tien erin zitten en nog steeds het idee dat ik vrijwel in het begin zit. Volgens de stats nu 8 main quests gedaan. Speel op normal maar ik vind het soms toch wel vrij pittig. Vooral als je meerdere beesten tegelijk aan moet pakken. Net een side missie gedaan waar je twee Sawtooths tegelijk moet aanpakken en daar had ik toch wel al mijn potions en herbs voor nodig.
Heb je de "lok"skill? Dan kan je ze als het goed is één voor één naar je toe halen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest wel een uurtje wennen aan de besturing. Veel zijmissies als eerste gedaan als training. Soms best pittige gevechten hoor. (ik speel de makkelijkste modus, schaam)

Spel ziet er mooi uit. (gewone ps4) Verhaal is erg leuk en mooi uitgediepte characters.

Nu weer verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Laatst online: 25-03 12:32
Na de eerste beelden op de e3 was ik om, ik heb dit pareltje daarom los gelaten en niet in de gaten gehouden, ik wilde er zo blind mogelijk in. Zeker toen de cijfers op metacritic binnen stroomde was het duidelijk, halen die hap.

Dinsdag middag ff tijdens een werkpauze naar de MM gelopen, daar lag de game vreemd genoeg al in veelvoud in de schappen. Gelijk meegepikt en gaan spelen. Nu twee dagen verder kan ik maar 2 dingen zeggen: Wauw & ik heb voor het eerst in m'n leven moeite met spoilers. Normaal heb ik dat nooit maar nu baal ik van elke minuscule spoiler. Ik las gister toch even wat reviews en toen baalde ik bijvoorbeeld dat ik op die manier achter het bestaan van bepaalde beesten kwam. Dat komt omdat ik de ervaring o zo tof vind.

Ik ga hier niet verder lezen, ik ga geen youtube filmpjes meer kijken, geen twitch stream meer volgen, geen reviews meer checken. Nee, ik ga dit spelen, sterker nog ik ga dit ervaren. En ik wens iedereen die dit gaat ervaren onwijs veel plezier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
Zo, ik moest maar eens gaan slapen...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Ook ik heb m'n eerste uurtjes erop zitten (zit op ongeveer 10% voortgang) en ik vermaak me er uitstekend mee. Graphics zijn echt prachtig op een pro i.c.m een 4K non-HDR tv. Dit is toch wel de mooiste game die ik ooit gespeeld heb en ben eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe het eruit ziet op een 4K HDR scherm :9
Vind alleen de weer effecten af en toe een beetje raar en soms lijkt het wel of ik naar pratende paspoppen aan het kijken ben bij de dialogen maar verder heb ik er eigenlijk weinig op aan te merken. Van het weekend lekker hele dagen no-lifen want heb verder toch weinig verplichtingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Maurice079 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:56:
Zou even de eerste Cauldron proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:29:
[...]

Dit wordt ook mijn eerste RPG (Is fallout4 een RPG? Want dan wordt het mijn tweede). Ziet er allemaal zo goed uit dat ik de download toch niet kon laten. Nog 3 uur downloaden dankzij dat trage PSN dus ik ga maar naar bed, op vrijdagen wordt er niet gewerkt hier dus ik ga heel de dag achter de tv hangen >:)
Dit is net zoveel RPG als Tomb Raider of Far Cry. Ik vind de diepgang op RPG gebied nogal tegenvallen. Zo kun je het melee wapen niet upgraden? Je kunt geen vergelijking maken tussen wapens en de het craften lijkt ook beperkt tot een klein aantal zaken en voornamelijk upgrades

Acties:
  • +1 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:21:
[...]

Dit is net zoveel RPG als Tomb Raider of Far Cry. Ik vind de diepgang op RPG gebied nogal tegenvallen. Zo kun je het melee wapen niet upgraden? Je kunt geen vergelijking maken tussen wapens en de het craften lijkt ook beperkt tot een klein aantal zaken en voornamelijk upgrades
Het is geen diepe RPG, maar het gaat toch wel wat verder dan FC en TR hoor: modifications, elemental damage, potions etc.
Phydomir schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:42:
Bedoel je die quest in Devils Thirst?

spoiler:
Die is toch vrij simpel. Die ene die zijn kop steeds naar buiten steekt kun je trappen met dat electrische draad. Daarna overriden zodat hij die andere sloopt. Vervolgens is het nog maar een koud kunstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:48
Joetje079 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 06:48:
Ook ik heb m'n eerste uurtjes erop zitten (zit op ongeveer 10% voortgang) en ik vermaak me er uitstekend mee. Graphics zijn echt prachtig op een pro i.c.m een 4K non-HDR tv. Dit is toch wel de mooiste game die ik ooit gespeeld heb en ben eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe het eruit ziet op een 4K HDR scherm :9
Vind alleen de weer effecten af en toe een beetje raar en soms lijkt het wel of ik naar pratende paspoppen aan het kijken ben bij de dialogen maar verder heb ik er eigenlijk weinig op aan te merken. Van het weekend lekker hele dagen no-lifen want heb verder toch weinig verplichtingen ;)
Ik kan het binnenkort voor je uitzoeken. Horizon Zero Dawn besteld. Ik hoop dat hij vandaag of morgen geleverd wordt. :D

PS4 Pro met 4K HDR tv. :9~

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

shoombak schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:21:
[...]

Spear kun je upgraden dmv quests ;)

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste