Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Maurice079 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:56:
Op welke moeilijkheidsgraad speelt iedereen? Heb het idee dat het wel erg makkelijk gaat nu, ben inmiddels level 7. Overweeg dus om naar de hoogste moeilijkheidsgraad te gaan. Mensen hier ervaringen mee?
Op level 7 ben je waarschijnlijk nog geen moeilijke dino's of quests tegengekomen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
DennusB schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:02:
[...]

Is het ook netjes uitgewerkt in surround en zo?
Ik vind zelf van wel, al speel ik met een soundplate waardoor het surround een beetje geïmproviseerd is.

Helaas heb ik nog niet echt veel tijd er in zitten verder, ben net voor de eerste keer de vallei uit gegaan en zou nu voor de proving moeten gaan. Maar denk dat ik eerst nog even wat konijnen ga jagen voor een side quest. Wel speel ik op Easy, want ben meer een fan van het mooie uitzicht en het verhaal dan het vechten met een controller O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Gister heb ik mijn eerste easter egg gevonden *O*

spoiler: uitleg van missie voor locatie
nadat je de war chief hebt gevonden en alle mensen en machines hebt afgeslacht in die kleine mijn.

Staan daar twee konijnen die Jazz en Jack heten. Oftewel een verwijzing naar Jazz Jackrabbit.

Duurde even voordat ik het doorhad. Ze blijven ook gewoon stilstaan als je naar ze toe loopt. helaas krijg je geen speciale loot van ze :-(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Op welke moeilijkheidsgraad speelt iedereen? Heb het idee dat het wel erg makkelijk gaat nu, ben inmiddels level 7. Overweeg dus om naar de hoogste moeilijkheidsgraad te gaan. Mensen hier ervaringen mee?
Speel zelf de game op hard. Gisteren kwam ik bij een corrupted zone met een Fire Bellowback en 6 striders. Man holy crap ik ging zelden dood in de game. Meeste door gewoon van een berg af te rollen :+. Maar die machines daar? Wauw echt wel 10x het loodje gelegd :9

Wel echt behoorlijk verschil. Heb hem ook poging op normal gedaan en zie je wel duidelijk verschil in de hits die je krijgt. Op hard zijn 2 hits voldoende om dood te gaan :)

[ Voor 13% gewijzigd door FlyLight3r op 03-03-2017 08:20 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:59:
[...]

Heb je de "lok"skill? Dan kan je ze als het goed is één voor één naar je toe halen.
Doh, niet eens aan gedacht. Maar wordt die andere dan niet alsnog geactiveerd door het gevecht wat je dan hebt?

Nu ook de reactie van Bram gelezen. Ik moet duidelijk meer tactisch gaan na denken....

[ Voor 12% gewijzigd door Phydomir op 03-03-2017 08:25 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Lipst3r schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:19:
[...]

Wel echt behoorlijk verschil. Heb hem ook poging op normal gedaan en zie je wel duidelijk verschil in de hits die je krijgt. Op hard zijn 2 hits voldoende om dood te gaan :)
Klopt, op hard zijn 2 hits van een watcher al genoeg om dood te gaan.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phydomir schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:23:
[...]

Doh, niet eens aan gedacht. Maar wordt die andere dan niet alsnog geactiveerd door het gevecht wat je dan hebt?

Nu ook de reactie van Bram gelezen. Ik moet duidelijk meer tactisch gaan na denken....
Ja steentjes gooien helpt ook als je wilt dat ze de andere kant op kijken.

En die tip die ik net gaf, kan alleen als je de eerste Cauldron gedaan hebt.

Ik heb verder ook die skill unlocked dat je je traps weer kan oprapen. Scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:31:

Die heb ik nog niet gedaan. Staat wel als eerste op het programma als ik weer thuis ben.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:31:
[...]

Ja steentjes gooien helpt ook als je wilt dat ze de andere kant op kijken.

Ik heb verder ook die skill unlocked dat je je traps weer kan oprapen. Scheelt weer.
van harte Bram! ;)

En inderdaad die skill dat je traps kan oppakken is super! Het enige wat ik meeste mis qua materials zijn die wires. Enige waar ik vaak te kort van kom. Vandaar dat oprapen van ongebruikte traps weer scheelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Van harte gefeliciteerd :+

Gisteren mijn eerste 3 uur in Horizon mogen ervaren. Wat een praaltje is het toch! De punten die de verschillende resensisten gegeven zijn niet zomaar uit de lucht gevallen. De wereld is prachtig en de machines bewegen zo natuurlijk. Toch ben ik het wel eens met eerder genoemde punten over voice-acting en facial expressions. Hier laten ze toch een steekje vallen.

Ik speel voor de eerste keer in mijn leven een console game op very hard en moet echt nog wennen aan het schieten met pijl en boog. Ik neig toch vaak naar de spear, but then you're going to have a bad time |:(

spoiler: Eerste gevecht (very hard) en vraagje :)
Die sabertooth op very hard heeft me toch wel even bezig gehouden. Na twee keer keihard geowned te zijn heb ik hem toch neer gekregen, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Ik gebruikte voornamelijk firetraps en firearros (logisch natuurlijk, gezien de pre-quest). Ik heb wel nog veel problemen met het vinden van medicine flowers. Hoewel ik de gatherer skill heb unlocked zit ik vaak nog te zoeken om de pouch te vullen. Iemand daar al een sweetspot voor gevonden?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:35:
[...]

van harte Bram! ;)

En inderdaad die skill dat je traps kan oppakken is super! Het enige wat ik meeste mis qua materials zijn die wires. Enige waar ik vaak te kort van kom. Vandaar dat oprapen van ongebruikte traps weer scheelt :)
Gisteren toevallig een hele ladig wires bij een merchant gekocht. Die kwam ik ook te kort steeds.
Irrival schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:45:
[...]

Van harte gefeliciteerd :+

Gisteren mijn eerste 3 uur in Horizon mogen ervaren. Wat een praaltje is het toch! De punten die de verschillende resensisten gegeven zijn niet zomaar uit de lucht gevallen. De wereld is prachtig en de machines bewegen zo natuurlijk. Toch ben ik het wel eens met eerder genoemde punten over voice-acting en facial expressions. Hier laten ze toch een steekje vallen.

Ik speel voor de eerste keer in mijn leven een console game op very hard en moet echt nog wennen aan het schieten met pijl en boog. Ik neig toch vaak naar de spear, but then you're going to have a bad time |:(

spoiler: Eerste gevecht (very hard) en vraagje :)
Die sabertooth op very hard heeft me toch wel even bezig gehouden. Na twee keer keihard geowned te zijn heb ik hem toch neer gekregen, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Ik gebruikte voornamelijk firetraps en firearros (logisch natuurlijk, gezien de pre-quest). Ik heb wel nog veel problemen met het vinden van medicine flowers. Hoewel ik de gatherer skill heb unlocked zit ik vaak nog te zoeken om de pouch te vullen. Iemand daar al een sweetspot voor gevonden?
Ik heb al een tijdje 3 van die kruisjes bij die medicine bar staan, dus volgens mij kan die 3x leeg lopen nu. Die rode bloemen staan echt overal, is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik heb nu 15% completed, heb al aardig wat main quests gedaan. Heb nu een aantal errants/side quests en corruptions die ik ga doen.

Verder ben ik weer zo'n autist die continu met zijn scherm instellingen aan het kloten is, heel irritant.
Ik vindt het verschil tussen hdr en non hdr minimaal als ik dit uitschakel in game. ( samsung ks80000 )
Alles lijkt ook donkerder ( wel mooier ) met HDR aan, ik denk dat ik even met het dynamische contrast moet spelen.

Hoe hebben jullie dit geregeld ? Je moet tegenwoordig iedere game finetunen met je 4k HDR scherm.

Het enige nadeel aan de game vindt ik dat het te makkelijk is, speel op extra hard.

[ Voor 7% gewijzigd door shakespeare op 03-03-2017 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Voor de pre-order mensen; het dynamic thema staat ook gratis klaar in de shop mocht je die willen gebruiken. (is niet meer dan een slideshow, maar toch ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door beschuitfluiter op 03-03-2017 09:20 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tipje trouwens: zodra je maps kan kopen die waardevolle shit op je kaart laten zien, meteen doen. Kosten geen reet en je mist makkelijk zaken als metal flowers enzo. Ook de vantage points zijn erg vet gedaan. Je komt op leuke plekken.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2qvzj2s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:27:
Tipje trouwens: zodra je maps kan kopen die waardevolle shit op je kaart laten zien, meteen doen. Kosten geen reet en je mist makkelijk zaken als metal flowers enzo. Ook de vantage points zijn erg vet gedaan. Je komt op leuke plekken.

[afbeelding]
Klopt 👍

Weet je ook wat je met die uitzichten en bekers moet doen? Daar ben ik nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Klopt 👍

Weet je ook wat je met die uitzichten en bekers moet doen? Daar ben ik nog niet uit.
Volgens mij collectables gewoon :). Throphy hunts! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:27:

[afbeelding]
Ja precies hetzelfde gedaan en toen gelijk al die punten op de onderste gedeelte van de map maar gedaan voordat ik verder ging met quests die mij meer naar het noorde brachten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Tallnecks, tot nu toe de enige mob die mij gekilled heeft 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zo game uitgespeeld, echt een waanzinnige game, de game heeft zoveel goeds, er moet heel wat goeds op de markt komen voor mij wil het de titel game van het jaar ontnemen.

Nu alleen nog de collectibles halen en dan platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
uitgespeeld haha.. hoeveel uur ? alles gedaan ? no life ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Origins schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:56:
Zo game uitgespeeld, echt een waanzinnige game, de game heeft zoveel goeds, er moet heel wat goeds op de markt komen voor mij wil het de titel game van het jaar ontnemen.

Serieus? ook benieuwd naar aantal uren.. krijg ik straks net zoiets als met UC4 dat ik stop met spelen omdat ik niet wil dat het verhaal eindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
shakespeare schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:57:
uitgespeeld haha.. hoeveel uur ? alles gedaan ? no life ?
Geen idee hoeveel uur, moet alleen nog de collectibles halen, maar goed dat is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
staat gewoon bij je saves... dat moet je gezien hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r

Wauw respect! Benieuwd of je dan ook alle sidequests e.d. gedaan hebt? Of heb je main story ''gerushed?''. Vind het aardig knap iig! ;) Zit zelf op 12,5 uur en zit nog steeds rechts op de map. Moet alles rechtboven zelfs nog doen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Klopt 👍

Bekers zijn gewoon collectibles. Die vantages zijn een soort augmented overlays die je met je focus kunt zien waarbij een verhaaltje verteld wordt.

Ik neem aan dat je niet woensdag pas begonnen bent dan. Ik heb er inmiddels een uur of 15 in zitten en heb nog steeds het gevoel amper wat gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:55
bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:00:
Ik neem aan dat je niet woensdag pas begonnen bent dan. Ik heb er inmiddels een uur of 15 in zitten en heb nog steeds het gevoel amper wat gezien te hebben.
Hier ook, ik ga gewoon alles uit het spel halen. Al kost het mij 100 uur :9

Gefeliciteerd trouwens! ;)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
shakespeare schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:59:
staat gewoon bij je saves... dat moet je gezien hebben.
38 uur, en nee dat hoef ik niet gezien te hebben aangezien ik enkel quick save gebruik.
Was dinsdag al begonnen.

Gewoon mijn game gedaan, niets rushen, zat in de game en heb het zeker naar mijn zin gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Origins schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:03:
[...]

38 uur, en nee dat hoef ik niet gezien te hebben aangezien ik enkel quick save gebruik.
Was dinsdag al begonnen.

Gewoon mijn game gedaan, niets rushen, zat in de game en heb het zeker naar mijn zin gehad.
Prima toch! Nice ik ben erg benieuwd naar alle story wat me nog te wachten staat! Wat voor cijfer zou je totale verhaal geven? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Origins schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:03:
[...]

Was dinsdag al begonnen.

38 uur in 3 dagen.. respect :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 12:34
Ik ben begonnen op very hard en moet zeggen dat dit nog niet zo heel moeilijk is, ben tot nu toe maar 3x dood gegaan, en dit was bij de eerste
spoiler:
Corruptor

en daarna nog een keer omdat ik te ver viel.
Ben nu level 10 en ga nu pas op weg naar het eerste gebied met de longneck.
Tot nu toe een erg mooi spel,

Ook na een tip op een ander forum de complete HUD op dynamisch gezet, de omgevingen zien er zo veel mooier uit zonder dat je halve scherm vol staat :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Lipst3r schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:07:
[...]

Prima toch! Nice ik ben erg benieuwd naar alle story wat me nog te wachten staat! Wat voor cijfer zou je totale verhaal geven? :)
8 voor het verhaal, maar geloof me je gaat veel leuke dingen zien en tegen komen! ik vond het echt een toffe game, overal geef ik de game een solid 9

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:55:
Tallnecks, tot nu toe de enige mob die mij gekilled heeft 8)7
LOL same here.. ik liep voor ze poten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Ik sprong kamikaze stijl tussen 3 scrappers en 3 watchers. Ook geen goed idee. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:24:
[...]
Ik dacht dat hij wel zou stoppen of minstens reageren op mijn aanwezigheid (net zoals de andere mobs)

.............dat doet ie dus niet *splat*

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

shoombak schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:07:
[...]

38 uur in 3 dagen.. respect :P
Ik vind het onbegrijpelijk juist, maar ieder zijn ding uiteraard. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ik geniet het liefste maar zo lang mogelijk van een game. Kijk er nu alweer naar uit om aankomend weekend de wonderenwereld van Horizon langzaamaan verder te ontdekken. Ik denk dat ik weken/maanden zoet ben met deze game. Hier kan deze studio echt heel erg trots op zijn!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onverwacht dagje vrij vandaag. Ben pas level 7 en moet nu toch echt naar de proving. Lekker hele dag spelen! Kijk er naar uit en ben benieuwd hoe ver ik vanavond laat ben. Want dit wordt echt een hele dag alleen maar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Waarom een spel als HZD zo snel willen uitspelen? Ik zou bijna zeggen wat zonde van je ervaring..

Ik heb hem sinds woensdagavond maar ik zit nog steeds in het onderste gedeelte van de map, moeilijkheid op 'hard'. Alhoewel ik hem niet continue in heel lange sessies heb gespeeld. Verder neem ik ook de tijd om mijn ogen de kost te geven, sidequests te doen, exploren, upgrades, wapens en spullen verzamelen etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
Davith78 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:57:
Waarom een spel als HZD zo snel willen uitspelen? Ik zou bijna zeggen wat zonde van je ervaring..

Ik heb hem sinds woensdagavond maar ik zit nog steeds in het onderste gedeelte van de map, moeilijkheid op 'hard'. Alhoewel ik hem niet continue in heel lange sessies heb gespeeld. Verder neem ik ook de tijd om mijn ogen de kost te geven, sidequests te doen, exploren, upgrades, wapens en spullen verzamelen etc.
Daarvoor zijn spellen als dit zo geschikt juist. Ieder speelt het op zn eigen manier. Je kan gewoon story doen en daarna alle collectables en side quests. Of een combinatie of je pakt alles wat op je pad komt en doet het zo. De vrijheid in deze game is net als andere titels als Witcher, Dragon Age Inquisition en Skyrim. Lekker je eigen weg gaan en tijd in steken :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Of je nou 40 uur speelt in drie dagen of over drie maanden. De ervaring wordt er niet anders op ;)

Heb zelf niet de tijd om zoveel uur door de weeks te spelen maar gezien mijn schema denk ik toch binnen een week of twee er wel door heel te zijn. Precies op tijd voor de nieuwe Mass Effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Ik ga al vaak dood op "normal". Ben echt geen PS4 controller gewend (speel altijd op PC). Dit is toch wel ff wennen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Phydomir schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:02:
[...]

Of je nou 40 uur speelt in drie dagen of over drie maanden. De ervaring wordt er niet anders op ;)

Heb zelf niet de tijd om zoveel uur door de weeks te spelen maar gezien mijn schema denk ik toch binnen een week of twee er wel door heel te zijn. Precies op tijd voor de nieuwe Mass Effect :)
Niet mee eens. De ervaring is wel degelijk anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Btw wat Bram zei over die zeldzame kaarten, ik had die eerst ook gekocht maar ik vond het achteraf jammer dat de locaties zo prominent aangegeven worden op de map. Daarom meteen erna maar een oude savegame geladen op een punt dat ik die kaarten nog niet had gekocht, je kunt die hints namelijk niet uitzetten (?) en het deed het beetje af aan de ervaring van het ontdekken. Maar misschien koop ik ze alsnog aangezien je toch al gauw veel dingen over het hoofd ziet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Gisteren een half uur lang beestjes gevangen (kalkoenen, ganzen, vissen, vossen, wasberen; the works) :')

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Tja inderdaad, iedereen speelt het op zijn eigen manier en dat is natuurlijk prima :) Maar ik vind het zelf zo jammer, ik zou dat nooit kunnen en willen.

Btw, ik wil zelf ook Mass Effect spelen straks, misschien toch maar een beetje opschieten haha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Danny.G schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:04:
[...]

Niet mee eens. De ervaring is wel degelijk anders. :)
Ik zie niet direct hoe dat verschilt als je qua echte game tijd op hetzelfde uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Davith78 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:04:
Btw wat Bram zei over die zeldzame kaarten, ik had die eerst ook gekocht maar ik vond het achteraf jammer dat de locaties zo prominent aangegeven worden op de map. Daarom meteen erna maar een oude savegame geladen op een punt dat ik die kaarten nog niet had gekocht, je kunt die hints namelijk niet uitzetten (?) en het deed het beetje af aan de ervaring van het ontdekken. Maar misschien koop ik ze alsnog aangezien je toch al gauw veel dingen over het hoofd ziet :)
Ik ben juist wel blij dat het als een gebied wordt aangegeven. En niet zoals bij farcry (correct me if im wrong) het echt perfect op de locatie stond. Hier heb je nog enig explore werk te verrichten. Ik was laatst 20 min bezig om zon vantage point te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online

Hoezo zonde van de ervaring? Ik heb er 38 uur vol van genoten, en dat heb ik maar zelden met games.
Heb een geweldige ervaring gehad met hzd, ik zou eerlijk gezegd niet kunnen zeggen wat mijn ervaring beter zou kunnen maken.

Maar als jij het weet, kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Hoezo zonde van de ervaring? Ik heb er 38 uur vol van genoten, en dat heb ik maar zelden met games.
Heb een geweldige ervaring gehad met hzd, ik zou eerlijk gezegd niet kunnen zeggen wat mijn ervaring beter zou kunnen maken.

Qua lengte maakt het niet uit, maar ik zou zelf wel een beetje in een zwart gat vallen. Bijna iedereen zit nog op het begin en heeft het er hier lekker over terwijl de game net 2 dagen uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Qua lengte maakt het niet uit, maar ik zou zelf wel een beetje in een zwart gat vallen. Bijna iedereen zit nog op het begin en heeft het er hier lekker over terwijl de game net 2 dagen uit is.
Lijkt een beetje hetzelfde als mensen die in een MMO meteen overal doorheen knallen. Ieder zijn ding natuurlijk.

Ik zelf speel Horizon als een soort explorer. Je vind overal kleine "bits and pieces" over de lore. Dat vind ik dan weer mooi want dan draagt behoorlijk bij aan de world building. Ik gok dat ik de release datum van ME:A niet ga redden dus die zal even moeten wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davith78
Origins schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Rustig maar, ik wou je niet aanvallen ofzo hoor ;) Het is alleen totaal zo in tegenstelling met mijn eigen speelstijl dat ik me zelf niet kan voorstellen dat ik een game, waar ik al ruim een jaar op heb zitten wachten, in anderhalve dag zou willen uitspelen terwijl je er ook weken over kunt doen. Meer uitspreiden dus, langer van genieten.

Maar ieder zijn ding he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Die 38 uur is op welke moeilijkheid ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Davith78 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Rustig maar, ik wou je niet aanvallen ofzo hoor ;) Het is alleen totaal zo in tegenstelling met mijn eigen speelstijl dat ik me zelf niet kan voorstellen dat ik een game, waar ik al ruim een jaar op heb zitten wachten, in anderhalve dag zou willen uitspelen terwijl je er ook weken over kunt doen. Meer uitspreiden dus, langer van genieten.

Maar ieder zijn ding he :)
Zag het ook niet als een aanval, maar was 2 weken vrij, maar mijn ervaring was echt top, was echt een van de beste games ooit en normaal gesproken dan trek ik er wel een tijd voor uit (Witcher 3 4 weken ofzo) maar nu ik dan toevallig vrij ben ja dan ga ik ook niet rekken om het rekken en kon ik eigenlijk niet wachten om weer te spelen.
Zelfs nadat ik hem heb uitgespeeld vind ik het nog altijd tof om de game op te starten

@bram1984 Nope, geen last van, vind het tof om de ervaringen van andere te lezen juist.
Met Witcher 3 liep ik ook 2 jaar achter op de rest.
Ervaring was er niet minder om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:19
Heerlijke game! Inmiddels op 18% completion en lekker op mijn gemak de wereld aan het verkennen.

Wel een aantal schoonheids foutjes in de animaties en filmpjes...

Vooral het bewegen in en rondom het water :X Doet imo af aan de ervaring
Lipst3r schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:19:
[...]

Speel zelf de game op hard. Gisteren kwam ik bij een corrupted zone met een Fire Bellowback en 6 striders. Man holy crap ik ging zelden dood in de game. Meeste door gewoon van een berg af te rollen :+. Maar die machines daar? Wauw echt wel 10x het loodje gelegd :9

Wat een gaaf gevecht was dat! _/-\o_ Zelf ook meerdere pogingen over gedaan (moeilijkheidsgraad 2) al was ik eigenlijk nog wel enkele levels te laag. En werd eigenlijk het meeste door de striders gekilld :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Racing-Paradise op 03-03-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Mag me ook eigenaar noemen van Horizon Zero Dawn en vind het echt een super gaaf spel, de tijd vliegt als je het speelt.
Ben nu level 8 en kom net in Mother's Heart aan, daar vanavond maar eens verder rondkijken of er nog wat leuks te halen valt.
Heb er in ieder geval weer zin in om het spel op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Hmm kan iemand mij uitleggen waar de hut van rost en aloy ook alweer was?
Moet vanuit daar nog iets gaan zoeken en wil weten of
spoiler: Main story spoiler niet lezen als je de proving nog niet gedaan hebt
je bij het graf van rost ook nog iets kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
[...]

Klopt 👍

Vertellen een beetje het achtergrond verhaal wat er gebeurt is op bepaalde plekken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

GrimScythe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:42:
Lol ik dacht echt precies het zelfde te checken. maar weet het ook niet precies

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 03-03-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Vind het wel vreemd dat bezochte Ruïnes ook gewoon groen blijven. Zou beter zijn als het icoon veranderd zodat je weet dat je er geweest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ik ben wel in een ruine geweest waar ik power cells voor nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
shakespeare schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:11:
Ik ben wel in een ruine geweest waar ik power cells voor nodig heb...
Ik heb het over de eerste ruïne (degene waar je als mini Aloy begint). Alles doorzocht en van alles gevonden. Maar blijft groen op de map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Chefferson schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:14:
[...]

Ik heb het over de eerste ruïne (degene waar je als mini Aloy begint). Alles doorzocht en van alles gevonden. Maar blijft groen op de map.
Groen is juist de kleur van als je iets klaar hebt in HZD ;) In ieder geval met collectables wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door FlyLight3r op 03-03-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Lipst3r schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Groen is juist de kleur van als je iets klaar hebt in HZD ;)
Hij was al groen voordat ik erin ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:31
GrimScythe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:42:
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:03:
[...]

Lol ik dacht echt precies het zelfde te checken. maar weet het ook niet precies
In het begingebied midden bovenin op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Mrsrd13 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:17:
[...]

[...]

In het begingebied midden bovenin op de kaart
Thanks, straks na het werk even checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefferson schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Hij was al groen voordat ik erin ging.
Omdat je er dus al geweest bent. Onontdekte ruïnes zijn wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:31:
[...]

Ow kijk aan. Goed om te weten. Want laat ik het zo zeggen, het was de moeite waard om nog even naar die eerste ruïne terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:32:
[...]

Ow kijk aan. Goed om te weten. Want laat ik het zo zeggen, het was de moeite waard om nog even naar die eerste ruïne terug te gaan.
Ik ben gisteren inderdaad ook nog even terug gegaan naar die eerste ruïne, had blijkbaar ook nog een audio log gemist.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Flex0r schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:38:
[...]

Ik ben gisteren inderdaad ook nog even terug gegaan naar die eerste ruïne, had blijkbaar ook nog een audio log gemist.
spoiler:
Er liggen nog wat supplycrates en een powercell

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:39:
[...]

spoiler:
I know ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Flex0r op 03-03-2017 13:45 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:31:
[...]

Inderdaad logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:39:
[...]

spoiler:
spoiler:
en een metal flower

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Update 1.02 komt binnen, maar dat duurt nog 5 uur. Is dat normaal :X

Op 28 maart had ik de game al gestart bij een vriend, toen was de update er razendsnel. Maar dit duurt echt absurd lang.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 12:34
Motrax schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:50:
Update 1.02 komt binnen, maar dat duurt nog 5 uur. Is dat normaal :X

Op 28 maart had ik de game al gestart bij een vriend, toen was de update er razendsnel. Maar dit duurt echt absurd lang.
Hangt helaas helemaal van het PS netwerk af, de ene keer download ik met 200Mbit/s en de andere keer hangt hij op 10Mbit/s

Grote kans dat het over bv een half uur gewoon weer lekker snel door loopt :-)

Ik weet niet of je ook zonder te updaten kan spelen maar de patch is eigenlijk alleen maar nuttig voor PS4 pro gebruikers.

Horizon Zero Dawn Patch 1.02 Released: Adds Graphics Options on PS4 Pro, Improves Performance""

[ Voor 18% gewijzigd door Equazor_ op 03-03-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij mij was die update sneller binnen, dan dat hij de game zelf kon installeren op de HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
Wat is de toegevoegde waarde van 'voicelogs' verzamelen? Bij dragen aan het verhaal? Waarom zou ik terug naar een grot gaan omeen voicelog te halen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Draakje5 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:13:
Wat is de toegevoegde waarde van 'voicelogs' verzamelen? Bij dragen aan het verhaal? Waarom zou ik terug naar een grot gaan omeen voicelog te halen.
Elke keer dat je een voicelog overslaat, sterft er een dwerghamster van die voice-actor... dat weet je he!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Draakje5 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:13:
Draagt inderdaad wat bij aan het verhaal. Ben nog niet ver genoeg om daadwerkelijk te zeggen dat het onmisbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Chefferson schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:15:
[...]

Draagt inderdaad wat bij aan het verhaal. Ben nog niet ver genoeg om daadwerkelijk te zeggen dat het onmisbaar is.
Throphies voor diegene die het leuk vinden om Platinum te halen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chefferson schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:15:
[...]

Niet alleen de voicelogs maar ook de e-mail berichten etc. die je kan terug vinden. Ze schetsen een bepaald beeld van de "oude wereld". Ik heb wel al enig idee wat er precies aan de hand was (via die berichten dus). Ik vind het absoluut bijdragen aan de world building.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Niet alleen de voicelogs maar ook de e-mail berichten etc. die je kan terug vinden. Ze schetsen een bepaald beeld van de "oude wereld". Ik heb wel al enig idee wat er precies aan de hand was (via die berichten dus). Ik vind het absoluut bijdragen aan de world building.
Skynet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:19:
[...]

In het drop vlak voor de proving kun je veschillende activiteiten bijwonen, een daarvan is een verhaal dat verteld wordt door een oud vrouwtje, gaf me wel direct een completer beeld in combinatie met die voicelogs in de eerste ruine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Laatst online: 13-09 12:03
GrimScythe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:20:
[...]

In het drop vlak voor de proving kun je veschillende activiteiten bijwonen, een daarvan is een verhaal dat verteld wordt door een oud vrouwtje, gaf me wel direct een completer beeld in combinatie met die voicelogs in de eerste ruine
Jup, dat was een duidelijk verhaal. Je loopt er alleen wel zo voorbij als je niet oplet :P.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is me toch nog steeds iets niet duidelijk.

De uitkijkpunten.
Ik sta erop kijk rond ook met focus maar er gebeurt niets geen verhaal of melding ze blijven ook wit op de kaart. Lijkt me toch dat je er iets moet doen of melding zou moeten krijgen aangezien je er een trophy voor kunt krijgen als je ze allemaal hebt gedaan.

Het zelfde met die bekers er gebeurt niets als ik exact op de plaats op de kaart sta.

Zal het wel ff niet zien en iets heel simpels zijn. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggy101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-12-2022
Als je op de map een beker ziet staan houdt dat in dat er een beker te vinden is in het gebied. Met de uitkijkpunten bedoel je langenek dinosaurussen? Je zou daarvoor driehoekje moet drukken dan synchroniseert die met de dinosaurus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Cloggy101 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:17:
Als je op de map een beker ziet staan houdt dat in dat er een beker te vinden is in het gebied. Met de uitkijkpunten bedoel je langenek dinosaurussen? Je zou daarvoor driehoekje moet drukken dan synchroniseert die met de dinosaurus.
Denk dat hij venture points bedoeld. En daar moet je in tegenstelling tot alles in de game juist R3 (je focus) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erachter.

Moet je focus op een bepaalde plek gebruiken en de kaart geeft niet de exacte plaats aan. Weet nu hoe het werkt. 😉👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 21:15

ddZ

:?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tzo7XEo.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Schijnbaar heb je zijn anti gravity module geactiveerd :+

ontopic: zelf nog niet meegemaakt dat een machine de lucht in bugged

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zag net wel een bosje in de lucht zweven. Ben ook al een NPC zonder romp tegengekomen. :+
Zet de taal trouwens eens op Engels joh, dit is toch geen gezicht. :p

[ Voor 57% gewijzigd door bram1984 op 03-03-2017 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Nou, dat wordt een schrale kerst dit jaar. Je hebt zojuist Rudolf omgelegd :'(

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/tQpP9Ippfps/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:55:
Ik zag net wel een bosje in de lucht zweven. Ben ook al een NPC zonder romp tegengekomen. :+

[...]

Alleen teksten staan op Nederlands, lol :p

Dit doen ze dan wel weer netjes :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BZCN9C9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:55:

[...]

Dat bosje was dat tegen een berg aan? Dat die paar meter van de berg in de lucht zweeft toevallig? Want die was ik ook tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

ddZ schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:59:
[...]

Alleen teksten staan op Nederlands, lol :p

Dit doen ze dan wel weer netjes :+

[afbeelding]
Dan heb je een NL'se game met NL'se ontwikkelaars en dan nóg gebruikt men de meest omslachtige vertalingen om het maar in het NL weer te geven... 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:05:
[...]

Dat bosje was dat tegen een berg aan? Dat die paar meter van de berg in de lucht zweeft toevallig? Want die was ik ook tegengekomen :P
Die ja. Rechterkant map. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:23:
[...]

Die ja. Rechterkant map. :)
Vanavond in Horizon Zero Dawn: Aloy en de zoektocht naar de magische struik :+

Eens kijken of ik hem ook kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

vhal schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:18:
[...]

Dan heb je een NL'se game met NL'se ontwikkelaars en dan nóg gebruikt men de meest omslachtige vertalingen om het maar in het NL weer te geven... 8)7
Klopt, de vertaling is niet best :P
Tegen beter weten in gehoopt, dat de vertaling nu juist wel goed zou zijn en daarom teksten in NL gezet, maar net ook weer een fraai stukje vertaling gezien :X. Ook hier staat alles nu in het Engels. Nu verder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefferson
Hoe kan je de taal tussentijds dan aanpassen? Zit me ook een beetje te ergeren aan NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefferson schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:40:
Hoe kan je de taal tussentijds dan aanpassen? Zit me ook een beetje te ergeren aan NL...
In het menu? Heb sowieso mijn hele systeem in Engels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Chefferson schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:40:
Tuissentijd kan niet, je moet het spel stoppen en dan via het menu kun je de taal aanpassen.
Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste