• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:32
apNia schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:49:
En die extra's die je krijgt (outfits), kan je die ook gewoon ingame kopen?
Ik denk (gewoon een gok) dat die outfits vooral in het begin handig zijn. Meestal is het dat je later betere dingen kan maken en het je vooral een klein beetje voordeel in het begin geeft.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-11 16:19
"This is the new standard for what an action RPG is...It's less of an RPG than something like Witcher but it's so much more of an RPG than the previous Zelda was, or Watch Dogs, Far Cry..."

"Taking down a boss in Bloodborne is like nothing else, but this is a very close second"

• FrankoNL
  • Laatst online: 15:55
Knoop doorgehakt en een Ps4 Pro gekocht. Ben zo benieuwd hoe deze game eruit ziet in 4k!

Toch trekt de optie om hem in 1080p te spelen met "hogere framerate" mij ook wel. De vraag is alleen, is dat constant 60 fps... Mocht het schommelen tussen de 40 en 60 dan speel ik hem liever stabiel op 30 4k.

• Dopiej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-11 09:48
FrankoNL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:03:
Knoop doorgehakt en een Ps4 Pro gekocht. Ben zo benieuwd hoe deze game eruit ziet in 4k!

Toch trekt de optie om hem in 1080p te spelen met "hogere framerate" mij ook wel. De vraag is alleen, is dat constant 60 fps... Mocht het schommelen tussen de 40 en 60 dan speel ik hem liever stabiel op 30 4k.
Hier mooie vergelijking:

Nou dat wordt gewoon een unlocked 30fps en hoger variant. Ik speel hem dan liever locked op 30fps met alle toeters en bellen aan, net zoals ik Tomb Raider gespeeld heb.
Tja, YouTube. Ik heb van Tomb Raider geen enkele vergelijking kunnen vinden die recht doet aan het resultaat dat je op je eigen TV ziet. Ik vind het verschil op bovenstaand filmpje dan ook nihil.

• Dopiej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-11 09:48
bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:30:
[...]

Nou dat wordt gewoon een unlocked 30fps en hoger variant. Ik speel hem dan liever locked op 30fps met alle toeters en bellen aan, net zoals ik Tomb Raider gespeeld heb.

[...]

Tja, YouTube. Ik heb van Tomb Raider geen enkele vergelijking kunnen vinden die recht doet aan het resultaat dat je op je eigen TV ziet. Ik vind het verschil op bovenstaand filmpje dan ook nihil.
Ja maar ik bedoel te zeggen dat je niet zoveel verschil ziet :P was ik er vergeten bij te zeggen :P

• FrankoNL
bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:30:
[...]

[...]

Mag ik vragen wat voor 4k tv je hebt? Ik heb een redelijk betaalbaar model van LG. Dus de HDR is verwaarloosbaar.

• ExquisiteSteez
  • Laatst online: 17-11 16:19
Beyond podcast van IGN
Dopiej schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:32:
[...]

Ja maar ik bedoel te zeggen dat je niet zoveel verschil ziet :P was ik er vergeten bij te zeggen :P
Dat is dus te wijten aan de compressie op YouTube. :)
FrankoNL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:34:
[...]

Mag ik vragen wat voor 4k tv je hebt? Ik heb een redelijk betaalbaar model van LG. Dus de HDR is verwaarloosbaar.
Ik heb een 1080p TV, dus heb Tomb Raider met supersampling gespeeld. Ook de high framerate en enhanced graphics modus kort geprobeerd (en tijdens de game meerdere malen geprobeerd om het verschil te zien), maar supersampling geeft zo een schone en scherpe beeldkwaliteit, dat die meteen mijn voorkeur had. Geen karteltjes en wat ik erg fijn vond: geen shimmering. Dat is zeg maar het "flikkeren" van de textures door te veel aliasing, vooral op afstand kan dat erg storend zijn bij bomen enzo (schijnt dat Horizon nogal wat bomen op de kaart heeft staan).

• FrankoNL
bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:08:
[...]

[...]

Ik heb een 1080p TV, dus heb Tomb Raider met supersampling gespeeld. Ook de high framerate en enhanced graphics modus kort geprobeerd (en tijdens de game meerdere malen geprobeerd om het verschil te zien), maar supersampling geeft zo een schone en scherpe beeldkwaliteit, dat die meteen mijn voorkeur had. Geen karteltjes en wat ik erg fijn vond: geen shimmering. Dat is zeg maar het "flikkeren" van de textures door te veel aliasing, vooral op afstand kan dat erg storend zijn bij bomen enzo (schijnt dat Horizon nogal wat bomen op de kaart heeft staan).
Ahh ok! :) Nouja ik ben blij dat ik voor de Pro ben gegaan. Zeker met de nieuwe aankomende boost modus.

Ben benieuwd hoe hij eruit ziet op 4k. (al is en blijft het natuurlijk checkerboarding, iets minder dan native).

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18-11 21:08
Ik kreeg heel mooi een mailtje van bol.com met een felicitatie dat ik 8 jaar klant ben. Kreeg 5 euro korting en had nog een tegoed kaart van 10 euro liggen. Moeten jullie eens raden wat ik vanavond ga bestellen haha:P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• apNia
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:24

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Een fleshlight?

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:33
ik wacht wel tot de lokale intertoys hem binnenkrijgt, meestal haal ik daar de games waar ik niet op kan wachten zodra ze geleverd zijn (paar dagen voor de official release vaak) :D

(hoopt op een zaterdag levering)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18-11 21:08
Met een game als Horizon zou ik die wel flink nodig hebben ja :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
Zie net dat horizon zero dawn niet meer op de website staat van allyourgames voorraad zal wel op zijn, dus ik ga ervanuit dat ik mijn order gewoon op de release dag binnen heb. :)

• Vrijdag
Tien jaar geleden kwamen deze spellen uit: Wikipedia: 2007 in video gaming

Wie had toen kunnen denken dat tien jaar later spellen uit zouden komen die er zo uit zouden zien...

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• FrankoNL
Vrijdag schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:20:
Tien jaar geleden kwamen deze spellen uit: Wikipedia: 2007 in video gaming

Wie had toen kunnen denken dat tien jaar later spellen uit zouden komen die er zo uit zouden zien...
Game als crysis was zijn tijd wel ver vooruit toen.
Vind het verschil van 1997 naar 2007 groter haha. Op z'n tijd komer er eenmaal games uit die grafisch grote sprongen maakt. Maar voor een open world game is dit de nieuwe benchmark.

• NikkiNailz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:14
bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:08:
[...]

[...]

Dat laatste viel me ook enorm op bij Uncharted 4 op 1080p (Pro). Alles ziet er zo snaarstrak uit dat ik geen kartelrandje heb kunnen vinden. Ben erg benieuwd hoe Horizon eruit gaat zien.
NikkiNailz schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:57:
[...]

Dat laatste viel me ook enorm op bij Uncharted 4 op 1080p (Pro). Alles ziet er zo snaarstrak uit dat ik geen kartelrandje heb kunnen vinden. Ben erg benieuwd hoe Horizon eruit gaat zien.
Ik heb Uncharted op de "oude" PS4 gespeeld, maar daar heb ik eigenlijk geen last gehad van shimmering.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15:18
Ambition88 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 23:04:
Zie net dat horizon zero dawn niet meer op de website staat van allyourgames voorraad zal wel op zijn, dus ik ga ervanuit dat ik mijn order gewoon op de release dag binnen heb. :)
Dit is wel heel raar inderdaad :/
Ik hoop dat ze toch weer op voorraad komen snel!

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Dantar
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 24-11 17:48
Overal bundels te verkrijgen in preorder, PS4 slim 1TB + Horizon Zero Dawn + Uncharted 4 voor 329 euro. Toch maar aangeschaft, betere deals zijn niet waarschijnlijk. Spel ziet er erg vet uit , veel zin in!
Dantar schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:32:
Overal bundels te verkrijgen in preorder, PS4 slim 1TB + Horizon Zero Dawn + Uncharted 4 voor 329 euro. Toch maar aangeschaft, betere deals zijn niet waarschijnlijk. Spel ziet er erg vet uit , veel zin in!
Blijf het een rare bundel vinden zo met de Slim. Dit is DE game om op een Pro te spelen, ben ik van mening.

• Dantar
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 24-11 17:48
bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:33:
[...]

Blijf het een rare bundel vinden zo met de Slim. Dit is DE game om op een Pro te spelen, ben ik van mening.
Mwah, heb zelf geen 4k tv en hoef niet alles op ultra te spelen. Slim is meer dan voldoende.
Maar mee eens, als er een game is die een pro op de kaart kan zetten is het deze.

• FrankoNL
Heb geen pre-order geplaatst. Ik verwacht dat de media markt er, zoals bij elke grote release, staaaaaaaaapels heeft liggen.

Zo niet, digitaal :9
Dantar schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:34:
[...]

Mwah, heb zelf geen 4k tv en hoef niet alles op ultra te spelen. Slim is meer dan voldoende.
Maar mee eens, als er een game is die een pro op de kaart kan zetten is het deze.
Ik ook niet, maar gelukkig ziet het er op 1080p (zoals inmiddels veelvuldig ook in dit topic besproken) ook beter uit.
Dubbelcheck: je weet dat je video's ook kan embedden hè?

Ik moet deze nog even bekijken zo. Schijnt wel een aardige achievement te zijn, volgens DF.
@bram1984 ik link ze meestal door via m'n mobiel, vindt het via de mobiel zelf fijner als iemand een link geeft, omdat als je hem embedded, je hem via een iphone alleen in lage kwaliteit kan kijken ipv doorgelinkt te worden naar de youtube app.

Filmpje net ook gezien, ongelofelijk wat gg heeft geprestreerd, vooral de t-rex en langnekken zijn waanzinnig mooi.

• apNia

apNia

Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:58:
@bram1984 ik link ze meestal door via m'n mobiel, vindt het via de mobiel zelf fijner als iemand een link geeft, omdat als je hem embedded, je hem via een iphone alleen in lage kwaliteit kan kijken ipv doorgelinkt te worden naar de youtube app.

Filmpje net ook gezien, ongelofelijk wat gg heeft geprestreerd, vooral de t-rex en langnekken zijn waanzinnig mooi.
offtopic:
Ik zag je ook in het Zelda topic. Hoe ga je dat nu oplossen, twee van die toppers die vlak op elkaar gereleased worden? :+
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:58:

Nice, ik ga straks even kijken. :)

Ik heb trouwens gisteren Titanfall 2 aangeschaft en een kort begin gemaakt, dus ik kan geduldig op mijn Bol kopie wachten. :)

• Vrijdag
FrankoNL schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 00:09:
[...]

Game als crysis was zijn tijd wel ver vooruit toen.
Zeker, die was best wel baanbrekend qua graphics toentertijd :)

Salaris is gestort. En fuck it, ik fiets op de releasedag gewoon naar de Mediamarkt 8)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 28-11 23:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat me wel echt op valt aan al die video's en wat tweakers ook in de review had gezet als negatief punt is dat de Lens Flare gewoon soms echt overdreven is. Hierdoor zal het mijn speel plezier echt niet veranderen of w/e maar het valt me ook echt gewoon goed op dat het echt extreem is af en toe

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

apNia schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:59:
[...]

offtopic:
Ik zag je ook in het Zelda topic. Hoe ga je dat nu oplossen, twee van die toppers die vlak op elkaar gereleased worden? :+
Ik ga beginnen met horizon en dan zie ik wel verder. Zijn nog veel meer games die ik wil hebben, maar over een maandje moet ik me alweer richten op m'n herkansingen, daarna een weekje rust en daarna voor de normale tentamen week. Dus ik moet de komende tijd het één en ander missen, Zelda moet sowieso wachten, aangezien ik op korte termijn geen switch haal. Na horizon heb ik mass effect op het oog als het goeie reacties krijgt.

• apNia

apNia

Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:10:
[...]

Ik ga beginnen met horizon en dan zie ik wel verder. Zijn nog veel meer games die ik wil hebben, maar over een maandje moet ik me alweer richten op m'n herkansingen, daarna een weekje rust en daarna voor de normale tentamen week. Dus ik moet de komende tijd het één en ander missen, Zelda moet sowieso wachten, aangezien ik op korte termijn geen switch haal. Na horizon heb ik mass effect op het oog als het goeie reacties krijgt.
offtopic:
Same, ik stel het kopen van de Switch nog even uit. Eerst maar kijken wat de reacties op de Switch en Zelda zijn. Maar Horizon Zero Dawn of Zelda is wel een pickle. Twee top games van het jaar tegelijkertijd uit. Had ik vorig jaar met Uncharted 4 en Overwatch, waar ook maar een paar dagen tussen zaten :(

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21:56
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:05:
Wat me wel echt op valt aan al die video's en wat tweakers ook in de review had gezet als negatief punt is dat de Lens Flare gewoon soms echt overdreven is. Hierdoor zal het mijn speel plezier echt niet veranderen of w/e maar het valt me ook echt gewoon goed op dat het echt extreem is af en toe
Zou dat niet makkelijk te fixen zijn via een patch?
Anton.net schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:07:
[...]

Zou dat niet makkelijk te fixen zijn via een patch?
Tuurlijk, waarom niet? Als ze zouden willen kunnen er roze konijntjes in gepatched worden.

[Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 24-02-2017 16:51]

• s0kkie
Over patches gesproken, er zijn al patches gereleased :P
http://www.psx-sense.nl/2...s-live-hier-de-changelog/

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:43:
[...]

Tuurlijk, waarom niet? Als ze zouden willen kunnen er roze konijntjes in gepatched worden.
Maar dan wel roze, mechanische konijntjes. Met machinegeweren. En rupsbanden. Omdat daarom 8)

• veldkampj
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17:04
Vrijdag schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:40:
[...]

Maar dan wel roze, mechanische konijntjes. Met machinegeweren. En rupsbanden. Omdat daarom 8)

close enough :P

• sturtiebe
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 12-12-2020
Iemand ergens al gespot ? :)

• Vrijdag

Als easter-egg. Ook een Nederlands exportproduct 8)

• Evilswordfish
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 18-06 12:51
Dit is de game waar ik waarschijnlijk een playstation pro voor ga kopen. Heb net een 4k tv gekocht en heb geen rpg meer op steam waar ik wat uren in kwijt kan.
Nu nog kijken voor een bundel maar zijn er precies nog niet
Nog twee daagjes. Heb er zin an! Lijkt me echt een super vette game!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• jori040
  • Laatst online: 18:43
-SaveMe- schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:26:
Nog twee daagjes. Heb er zin an! Lijkt me echt een super vette game!
Game komt pas op 1 Maart hoor.

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-11 19:15
toch is het raar dat er al mensen zijn die de game fysiek hebben en digitaal nog niet kunnen spelen, ik zou zeggen doe er een slot op dat zodra de ps4 weet dat hij geinstalleerd is je moet wachten tot hij echt de releasedatum bereikt heeft !

Zit zelf nog te twijfelen tussen de versie van 60 of 70 euro.. of je echt voorbaat hebt bij de digitale extras... (cq de extra's of dat die totaal niet later beschikbaar komen in de versie na 1 maart...)

• s0kkie
Waar is de fysieke versie vandaan te halen dan? :/

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-11 19:15
die schijnt in buitenland al bezorgd te zijn bij diverse mensen , oa Dubai... grrr heb eigenlijk wel ontiegelijk veel zin in deze game.. lijkt me erg leuk !
jori040 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:44:
[...]

Oh, fick! Ik dacht dat we al een week verder waren, rhaaaaa }:O

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik haal hem wel gewoon voor mijn Playstaion 4 Novice :+

2 maand terug ook al een nieuwe videokaart voor mijn PC gehaald dus het budget voor zulk soort aankopen is een beetje op voor dit jaar ;(

Maar het spel ziet er op de gewone PS4 ook prima uit dus... :Y)

Smiling as the shit comes down...

• Chefferson
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:24
Mediamarkt Nieuwegein en Game Mania zeggen beide hetzelfde. Als er een schaap over de dam is...

• ilpaulio
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-02-2019
Op Neogaf krijgen veel duitsers 'm al binnen....
Maar wie zal het schaapie zijn in NL ;)

PSN id: ilpaulio WoWs: Ploos1980

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:01
Dit is de Horizon Zero Dawn Press Kit, die de pers 15 februari 2017 heeft ontvangen.

[Voor 29% gewijzigd door Jumpman op 25-02-2017 13:58]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 14:43
Heb Horizon nu enkele uurtjes gespeeld en damn wat is dit spel tof. Geniet er echt van en de combat is zo bruut. Reviews hebben echt gelijk: dit spel moet je hebben :p

• Chefferson
MelvinW schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:25:
Heb Horizon nu enkele uurtjes gespeeld en damn wat is dit spel tof. Geniet er echt van en de combat is zo bruut. Reviews hebben echt gelijk: dit spel moet je hebben :p
Hoe ben jij eraan gekomen dan?

• MelvinW
Ik woon in Dubai en heb iemand die altijd games eerder voor me regelt ;)

• Jumpman
Snel zijn, nog 5 stuks op voorraad, direct leverbaar: https://jadopado.com/en-a...ion-4/p/JM00202950/422370. :)

[Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 25-02-2017 14:53]

jori040 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:44:
[...]
Je brengt me helemaal in verwarring! 1 mrt is gewoon deze week hoor! Maar ik ga uit van dinsdag in huis :)

• MelvinW
Verbaast me dat er nog copies beschikbaar zijn, al is de prijs aan de hoge kant. Mijn copy was 199 AED (52€ ongeveer). Degene waarbij ik altijd koop had er ook maar 10 van de 50 gekregen die hij had besteld.

• jori040
-SaveMe- schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:56:
[...]

Je brengt me helemaal in verwarring! 1 mrt is gewoon deze week hoor! Maar ik ga uit van dinsdag in huis :)
Jou bericht kwam neer op maandag.

Ik wacht ook op deze game maar het wachten op de nieuwe Zelda is pas echt moeilijk.

• Somath
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 27-11 18:03
ik hoor van meer mensen ook binnen nederland dat ze hem al in huis hebben en kunnen spellen
zitten hier dan geen consequenties aan ? of maakt het ze verder niks uit omdat ze toch alleen maar positieve reacties krijgen ;)
Somath schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:09:
ik hoor van meer mensen ook binnen nederland dat ze hem al in huis hebben en kunnen spellen
zitten hier dan geen consequenties aan ? of maakt het ze verder niks uit omdat ze toch alleen maar positieve reacties krijgen ;)
Waarom zouden daar consequenties aan zitten?

• Somath
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 27-11 18:03
bram1984 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:13:
[...]

Waarom zouden daar consequenties aan zitten?
nja we zitten nog een dag of 3 a 4 voor de release day
en er zijn in het verleden spellen geweest waar je gewoon een ban kreeg volgens mij

• Jumpman
Somath schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:09:
De meeste retailers krijgen de game maandag of dinsdag binnen, sommige hebben ze al gehad. Als je daar werkt kan je hem natuurlijk gewoon meenemen. Deden wij als personeel ook, toen we er werkte (en dan op de dag van release werd de factuur uitgedraaid). :)

[Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 25-02-2017 17:31]

Somath schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:18:
[...]

nja we zitten nog een dag of 3 a 4 voor de release day
en er zijn in het verleden spellen geweest waar je gewoon een ban kreeg volgens mij
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Heb je een linkje?

Waarom zou je mensen straffen voor het feit dat winkels te vroeg verkopen?

• Jumpman
Dat bannen is volgens mij een keer op de XBOX 360 gebeurd, toen er echt daadwerkelijk games gestolen waren ver voor release. Maar nooit enkele weken voor een release, als de game al bij de distributeur ligt.

Retailers kunnen een waarschuwing krijgen, maar meestal geld als er 1 grote retailer over de dam gaan, de rest volgt omdat het anders oneerlijke concurrentie is.

• Jumpman
Ach, voor een Single Player game maakt het minder uit wanneer je begint als bij een Multi Player game. Een Battlefield 1 bijvoorbeeld is wel leuk als je een paar dagen eerder kan beginnen, maar als je geen professional gamer bent boeit het eigenlijk niet zoveel.

• MelvinW
Heeft inderdaad met oneerlijke concurrentie te maken. Vaak hebben uitgevers een contract met winkels dat ze verbied om games eerder te verkopen, maar of er echt zware consequenties aan zitten weet ik niet. Een ban zal je zeker niet krijgen, pers heeft games immers ook voor de release. Wordt echt lastig om te controleren wie het wel mag spelen en wie niet.

Hier in het Midden Oosten is er niet echt een officiële distributeur voor games en worden games ingekocht via andere kanalen. Betekent ook dat verkopers hier games meteen kunnen verkopen omdat er niemand is die het ze verbiedt.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zet je met je neus op de tv? Als je op 2 meter van een 55" zit, zie je het verschil tussen FHD en 4k al niet meer.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:06:
[...]

Zet je met je neus op de tv? Als je op 2 meter van een 55" zit, zie je het verschil tussen FHD en 4k al niet meer.
Van hoever ik voor een 50 inch full hd tv zie bij het gamen kan ik makkelijk zien dat teksten onscherp zijn.

• MelvinW
Ik heb er nu 6 a 7 uurtjes op zitten en hoewel ik het spel in het begin erg tof vond begint de verveling soms wel toe te slaan nu. Merk ook dat dit geen game is die ik urenlang achter elkaar kan spelen. Kan aan mij liggen, maar vind het spel op sommige momenten te traag en saai. Hoop dat daar later in het spel nog verandering in komt. Battles daarentegen zijn wel erg tof en graphics zijn prachtig!

• Rico0
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 30-10 12:01
Van wat voor soort games houd je normaal, ofwel je favoriete games?

• jori040
MelvinW schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:00:
Ik heb er nu 6 a 7 uurtjes op zitten en hoewel ik het spel in het begin erg tof vond begint de verveling soms wel toe te slaan nu. Merk ook dat dit geen game is die ik urenlang achter elkaar kan spelen. Kan aan mij liggen, maar vind het spel op sommige momenten te traag en saai. Hoop dat daar later in het spel nog verandering in komt. Battles daarentegen zijn wel erg tof en graphics zijn prachtig!
Is een open wereld RPG opzich wel je ding ?

• MelvinW
jori040 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:43:
[...]

Is een open wereld RPG opzich wel je ding ?
Ik zou het niet m'n favoriete genre willen noemen, maar vind het wel leuk om te spelen. Hoor echter van iemand anders dat het spel inderdaad wat traag begint maar dat het na een tijdje al snel beter wordt. Ben benieuwd. Wat ik wel erg leuk vind aan de game is dat je echt aan tactiek moet bedenken om bepaalde robots te slopen. Het is meer dan alleen maar pijlen op een robots schieten tot 'ie neervalt. Je moet zorgen voor genoeg ammo, health potions etc en uitzoeken waar de zwakke punten van de robot zitten zodat je 'm snel uit kan schakelen. Dat maakt boss fights een hele uitdaging. Is weer eens wat anders dan de typische hack 'n slash bossfights.

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:28

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:Kunnen we de berichten achterwege laten over waar het product ligt en wie het aangeschaft heeft? Iedereen hier weet de pricewatch te vinden en google te gebruiken. Ik heb de andere berichten hierover verwijderd.

• Vrijdag
Voor diegenen die m al hebben: hoe is het craftingsysteem? Kan je zelf mooi je eigen outfits en wapens bouwen en aanpassen aan de skilltree?
In de filmpjes zie ik heel veel markers waar je materiaal kan vinden. Ziet er uit alsof er genoeg materiaal ligt overal.

• Freaky_Revolt
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-05-2019

Freaky_Revolt

I Block ø

Bij mij is hij aan het preloaden.

Maar zie de tijd om te gaan spelen staan op 1d 14 uur. Dit betekent dat je pas woensdag kunt spelen om 0:00 uur. Dacht dat dit dinsdag zou zijn 😔

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Freaky_Revolt schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:04:

Maar zie de tijd om te gaan spelen staan op 1d 14 uur. Dit betekent dat je pas woensdag kunt spelen om 0:00 uur. Dacht dat dit dinsdag zou zijn 😔
US versie unlocked morgen om 6.00u, de rest inderdaad woensdag

• MelvinW
shoombak schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:10:
[...]

US versie unlocked morgen om 6.00u, de rest inderdaad woensdag
En als je graag Nederlandse ondertiteling wilt is het geen goed plan om de US versie digitaal te kopen. Mijn US copy is namelijk alleen in het Engels/Frans.

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 13:57

thalantis

12200 Wp

Denk dat ik ook de US versie aanschaf , engelse ondertitels vind ik persoonlijk prettiger

Jsunnyreports

• GrimScythe
  • Laatst online: 16:51

GrimScythe

Game Addict

Voor de gene die hem al zijn aan het preloaden, hoe groot is de game?
Dan kan ik alvast wat ruimte maken op mijn PS4.

• Freaky_Revolt
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-05-2019

Freaky_Revolt

I Block ø

GrimScythe schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:51:
Voor de gene die hem al zijn aan het preloaden, hoe groot is de game?
Dan kan ik alvast wat ruimte maken op mijn PS4.
43 gig voor de deluxe versie.

[Voor 4% gewijzigd door Freaky_Revolt op 27-02-2017 10:53]

• GrimScythe
  • Laatst online: 16:51

GrimScythe

Game Addict

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:21
bram1984 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:21:
[...]

Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Heb je een linkje?

Waarom zou je mensen straffen voor het feit dat winkels te vroeg verkopen?
Mensen niet, maar ik weet wel een game zaak uit Rotterdam/Zoetermeer (Future zone oid) die redelijk de lul is geweest hierdoor. Die verkochten WoW expansions standaard X dagen te vroeg, en toen kregen ze per expansion die uitkwam (TBC, WOTLK) een aardige boete.
Later bleken ze het ook met andere games te doen, en toen was het snel over met de winkel in Zoetermeer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Chefferson
Ircghost schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:56:
Modbreak:Kunnen we de berichten achterwege laten over waar het product ligt en wie het aangeschaft heeft? Iedereen hier weet de pricewatch te vinden en google te gebruiken. Ik heb de andere berichten hierover verwijderd.
Moderatiecommentaar en vragen kan hier: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[Voor 25% gewijzigd door Ircghost op 27-02-2017 11:14]

• Keesknd
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15:22
Is het echt zo moeilijk om de TW en 2 Modbreaks te lezen? Pricewatch geeft de prijs keurig weer: pricewatch: Horizon Zero Dawn, PlayStation 4.

[Voor 86% gewijzigd door Ircghost op 27-02-2017 11:26]

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 28-11 21:53
Freaky_Revolt schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:04:

Gebeurd het pre loaden automatisch? Ik heb voor het eerst een game digitaal gekocht. Kan alleen de datum zien wanneer ik hem kan spelen. En geen download optie namelijk.
thalantis schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Je kan hem in je bibliotheek vinden en daar voor alvast downloaden kiezen.
Aah Thanks! Daar zat de download optie verstopt ;-)

* jdiezrequejo is aan het preloaden!

[Voor 24% gewijzigd door jdiezrequejo op 27-02-2017 11:45]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 13:57

thalantis

12200 Wp

jdiezrequejo schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:23:
[...]

Gebeurd het pre loaden automatisch? Ik heb voor het eerst een game digitaal gekocht. Kan alleen de datum zien wanneer ik hem kan spelen. En geen download optie namelijk.
Je kan hem in je bibliotheek vinden en daar voor alvast downloaden kiezen.

Jsunnyreports

• Iusedto
  • Laatst online: 18:34
Vond dit filmpje op youtube. Handig voor de mensen die nog niet weten wat ze precies van de game moeten verwachten

Begin nu toch zelf enorme zin in deze game te krijgen.
Misschien moet ik me vanmiddag gewoon even melden bij Guerilla in Amsterdam en een "review"copy vragen ;)
Ik neem een biertje mee en dan komt het vast wel goed hehe

[Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 27-02-2017 12:25]

FUMES et CARNES

• Ircghost
  • Laatst online: 17:28

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:Moderatie op feedback mag in het topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, laat het dan ook vooral daar horen op een normale manier, maar dit is niet de plek om dit te bespreken. Ik blijft niet waarschuwen.

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 11:02
Hoe doe je dat op de US store? Neuwe US PSN aanmaken ofzo? En moet ik daar dan altijd mee ingelogt zijn als ik de game speel? Of kan ik hem downloaden, swappen naar m'n Europese account en gewoon spelen?

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Zironako schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:58:
Hoe doe je dat op de US store? Neuwe US PSN aanmaken ofzo? En moet ik daar dan altijd mee ingelogt zijn als ik de game speel? Of kan ik hem downloaden, swappen naar m'n Europese account en gewoon spelen?
Dat laatste, als je hem hebt gedownload onder je US account kan je hem ook onder je EU account spelen (zolang ie op je PS4 staat).

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 11:02
DennusB schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:59:
[...]

Dat laatste, als je hem hebt gedownload onder je US account kan je hem ook onder je EU account spelen (zolang ie op je PS4 staat).
Ah top, bedankt voor je antwoord. Ga ik dat via die manier doen; alle winkels hier in Breda geven hem nog niet weg en weinig zin morgen weer alles af te gaan.
Zironako schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:58:
Even Googlen. Staan talloze uitgebreide tutorials van online.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 28-11 23:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:07:
Vond dit filmpje op youtube. Handig voor de mensen die nog niet weten wat ze precies van de game moeten verwachten[video]

Begin nu toch zelf enorme zin in deze game te krijgen.
Misschien moet ik me vanmiddag gewoon even melden bij Guerilla in Amsterdam en een "review"copy vragen ;)
Ik neem een biertje mee en dan komt het vast wel goed hehe
Echt ik heb er zo zin in holy shit :D enige waar ik bang voor ben is dat ik woensdag thuis kom van werk en die op 1 of andere manier nog niet in de brievenbus ligt :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Chefferson
Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:21:
[...]

Echt ik heb er zo zin in holy shit :D enige waar ik bang voor ben is dat ik woensdag thuis kom van werk en die op 1 of andere manier nog niet in de brievenbus ligt :P
Daarom haal ik ze altijd op in de winkel. De postbezorging is hier zo stabiel als de NL'se politiek zeg maar.
Pagina: 1 2 3 ... 31 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee