Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20
Klein vraagje; ik ben nu bezig met de laatste missie (zal mijn vraag stellen zonder iets te verklappen)

Eerste poging heb ik een beetje lopen aanklooien en daardoor ben ik dood gegaan. Nu is het zo dat de "auto-save" mij terugzet midden in de battle waarbij ik mijn belangrijkste ammo al heb gebruikt en ik geen resources heb om nieuwe te maken. Hierdoor is het zo goed als onmogelijk om de missie uit te spelen.

Is er een manier waardoor ik gewoon heel de eindbattle opnieuw kan spelen zonder een handmatige savegame te laden (en daarmee echt heel veel progressie te verliezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
Het is een "RPG", dus beter saven! We all learn the hard way :P
Ik gebruik zelf altijd 2-3 saves, om en om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heb je niet nog tig kisten waarin genoeg ridgewood zit? Shards mag aan het eind van het spel geen probleem zijn, lijkt me, en je belangrijkste wapen is de hardpoint arrow (uit de paarse war bow meen ik)

Je eind battle is gewoon rondjes rennen en ondertussen pijlen op de gele delen van de deathbringer knallen tot je de rest van de crew op bezoek krijgt. Die leg je allemaal met melee om. Dan gebruik je het ravager kanon om de deathbringer af te maken. Althans, zo deed ik het. (Wel met het Ancient Armory harnas, trouwens).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Egeau schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:55:
Klein vraagje; ik ben nu bezig met de laatste missie (zal mijn vraag stellen zonder iets te verklappen)

Eerste poging heb ik een beetje lopen aanklooien en daardoor ben ik dood gegaan. Nu is het zo dat de "auto-save" mij terugzet midden in de battle waarbij ik mijn belangrijkste ammo al heb gebruikt en ik geen resources heb om nieuwe te maken. Hierdoor is het zo goed als onmogelijk om de missie uit te spelen.

Is er een manier waardoor ik gewoon heel de eindbattle opnieuw kan spelen zonder een handmatige savegame te laden (en daarmee echt heel veel progressie te verliezen)
ik had precies hetzelfde, je kan eerdere saves laden. moet je even start>spel laden ofzo op zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:05
Ik heb dit nog niet voorbij zien komen. Leuk om te horen! http://nu.nl/tech/4943918...awn-wint-gouden-kalf.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20
lennox-06 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:19:
[...]

ik had precies hetzelfde, je kan eerdere saves laden. moet je even start>spel laden ofzo op zoeken.
Thx, ja dit werkt! Eerste poging was meteen een succes, echt genoten van dit spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik moet deze toch weer echt op gaan pakken, zit nu op 30% van de storyline? Maar ja, het gebrek aan tijd he :+

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
aDutchCow schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:50:
Ik moet deze toch weer echt op gaan pakken, zit nu op 30% van de storyline? Maar ja, het gebrek aan tijd he :+
Herkenbaar, gebrek aan tijd.
Nu bezig met Rise of the tomb raider van de Humble Monthly en daarna deze wel eens opnieuw oppikken.

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Van het weekend weer begonnen. Ben toch van plan om deze titel eindelijk eens uit te spelen deze week. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb gisteren de Banuk beeldjes verzameld, alle hunter missies gedaan (en op goud) en een aantal sidequests afgerond.

Nu nog de ontbrekende metal flowers, vantage points en de laatste paar errands en side quests om dan met een volledig team de laatste missie nogmaals te spelen voordat ik een Newgame+ op Ultra Hard ga starten.

De enige trophy die ik toch al wel had verwacht is de kill all transport machines. Ik kan me niet voorstellen dat ik er daarvan een gemist heb... Zal ze nogmaals allemaal maar langs gaan onderweg naar de bandit camps.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Net de DLC besteld. kan niet wachten tot 7 nov :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:06
Heb zojuist eindbaas verslagen, Hades
Een New Game+ unlocked etc..
Ben lvl42 nu

[ Voor 41% gewijzigd door SuperVeloce op 12-10-2017 01:38 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:26
Bedankt voor de tip Sylens!

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hier ook uitgespeeld vorige week, 80+uur over gedaan O-)
Wel een beetje jammer van de lvl cap en teveel skillpoints waardoor de laatste uren voor mij alles al maxed was.
Maar geweldige game, gave wereld en verhaal!!
Wat ik wel jammer vond (weet niet of het aan mij lag) vooral in de sneeuw kan je de markers, afstand en beasties dmv scan amper zien door al het wit, en de uitbreiding die komt speelt zich vooral in sneeuw af geloof ik.
Nu weer verder met een nog geweldigere game, The Witcher 3 (uitbreidingen) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:16:
Hier ook uitgespeeld vorige week, 80+uur over gedaan O-)
Wel een beetje jammer van de lvl cap en teveel skillpoints waardoor de laatste uren voor mij alles al maxed was.
Maar geweldige game, gave wereld en verhaal!!
Wat ik wel jammer vond (weet niet of het aan mij lag) vooral in de sneeuw kan je de markers, afstand en beasties dmv scan amper zien door al het wit, en de uitbreiding die komt speelt zich vooral in sneeuw af geloof ik.
Nu weer verder met een nog geweldigere game, The Witcher 3 (uitbreidingen) :9
Hmm is mij niet opgevallen en dus geen last van gehad. Wellicht staat je brightness te laag hoog of moet je even met je TV settings rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
bram1984 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:15:
[...]

Hmm is mij niet opgevallen en dus geen last van gehad. Wellicht staat je brightness te laag hoog of moet je even met je TV settings rommelen.
Ik ben daar behoorlijk mee bezig geweest maar kreeg het niet helemaal goed. Normale hd lcd tv. Contrast brightness backlight e.d.
Maargoed het drukte de pret er niet echt minder om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Ik heb Horizon Zero Dawn vanaf Launch. Geweldig spel! Alleen ging ik op een gegeven moment alleen de hoofd questline aflopen omdat het te lang duurde. Tot ik in de Quest vastliep bij de Behemoth. Kreeg het gewoonweg niet voor elkaar die te doden.

Lange tijd niet meer gespeeld tot ik gisteren een YouTube video voorbij zag komen met hoe iemand binnen 1 minuut dat beest kapot kreeg. Dus ik hetzelfde proberen. En jahoor, het was gelukt :')

Nu ben ik weer helemaal in HZD Getrokken en heb dan maar gelijk The Frozen lands gepre-orderd!

_/-\o_

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik speel op hard, maar heb nog nooit een punt gehad waar ik het spel moeilijk vond. Heb zodra ik alle power cells had gelijk het beste armor gehaald en vanaf dat ik Meridian bereikt heb gelijk de hunter missies gedaan zodat ik de beste wapens heb.

Standaard gevecht is scannen, onderdelen en armor eraf blazen en met rope caster naar de grond brengen. Dan met hard point arrows op weak spots omleggen. Alleen Thunderjaws wijken af, die gaan 2/3 kapot met hun eigen disc launchers, al neem ik ze meestal over (en dan schiet je dus niet eerst de krachtigste onderdelen eraf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noctonix schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:56:
Ik heb Horizon Zero Dawn vanaf Launch. Geweldig spel! Alleen ging ik op een gegeven moment alleen de hoofd questline aflopen omdat het te lang duurde. Tot ik in de Quest vastliep bij de Behemoth. Kreeg het gewoonweg niet voor elkaar die te doden.

Lange tijd niet meer gespeeld tot ik gisteren een YouTube video voorbij zag komen met hoe iemand binnen 1 minuut dat beest kapot kreeg. Dus ik hetzelfde proberen. En jahoor, het was gelukt :')

Nu ben ik weer helemaal in HZD Getrokken en heb dan maar gelijk The Frozen lands gepre-orderd!

_/-\o_
Zo moeilijk zijn die toch niet? Met (sticky) bombs zijn eigenlijk alle vijanden in de game simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:08
Zojuist eerste game plus playtrough afgerond op hard en ik wil nog een ronde doen op Ultra Hard Mode. Waar ik benieuwd naar ben is of de adept versies van de Lodge wapens deze keer wel in mijn inventory zijn als ik een nieuwe game plus start. Bij de eerste game plus ronde was ik alle lodge wapens kwijt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze gier heeft de dlc ook vooruit besteld om 2 euro te besparen. Ik heb de 8e nog een tentamen, maar daarna kan ik meteen helemaal los gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb m gecancelled. Niet omdat geen interesse, maar omdat ik overmorgen voor 7 weken naar de Caraïben ga (voor werk). Daarna is kerst en tijd voor gezin. Uitbreiding komt in januari wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Gisteren uitgespeeld. Was een mooie reis. Zeker een van de sterkere titels op de PS4.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
De DLC is er bijna. Ben erg benieuwd. Alleen nog even tijd ergens vinden

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Titel en inhoud van het filmpje zijn niet in lijn. Aandachtstrekkerij.

8 ways its like a full game??? Eeeeh punt 1 zou moeten zijn hoeveel tijd de DLC gaat kosten om uit te spelen. De voorspelde 8 uur (dacht ik) is nooit een full game. Doei.

En ja, ik ga 'm wel kopen :D

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Motrax schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:27:
Titel en inhoud van het filmpje zijn niet in lijn. Aandachtstrekkerij.

8 ways its like a full game??? Eeeeh punt 1 zou moeten zijn hoeveel tijd de DLC gaat kosten om uit te spelen. De voorspelde 8 uur (dacht ik) is nooit een full game. Doei.

En ja, ik ga 'm wel kopen :D
DLC duurt minimaal 15 uur, wat ik gelezen heb.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:08
Nieuwevolger schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:45:
Deze gier heeft de dlc ook vooruit besteld om 2 euro te besparen. Ik heb de 8e nog een tentamen, maar daarna kan ik meteen helemaal los gaan.
Same here. Zojuist besteld scheelt weer een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat de reviews van de dlc over een uur online gaan? Iemand enig idee op welk tijdstip de dlc speelbaar is? vannacht om 23:59?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Nieuwevolger schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:06:
Ik las dat de reviews van de dlc over een uur online gaan? Iemand enig idee op welk tijdstip de dlc speelbaar is? vannacht om 23:59?
Heb em vannacht niet zien langs komen, vind het sowieso wat moeilijk te vinden vanaf wanneer dlc exact te gebruiken is. Voor nieuwe games staat het altijd netjes duidelijk onder je game in de lijst.

Neem aan dat ik em iig kan spelen zodra ik klaar ben met werken vandaag :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

bRuud83 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:25:
[...]

Same here. Zojuist besteld scheelt weer een paar euro.
Ik heb geen playstation plus, dus voor mij maakte het niet uit. Ik dacht alleen wel al van te voren ff te regelen dat betaald was: foutmelding na foutmelding in de store in het betaalproces, zelfs de transactie vanuit de bank al goedgekeurd... Uiteindelijk de DLC nog steeds niet gekocht... :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:22
Het is nu 09:45 en ik kan hem nog niet spelen. Er staat wanneer ik hem aanklik: cannot use content. The content has not reached its start date..

Digitaal aangeschaft via psn nl. Jullie hetzelfde?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij mij deedt die hey gewoon meteen vannacht. Je krijgt een nieuw stuk aan de map toegevoegd wat niet te missen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:07:
Bij mij deedt die hey gewoon meteen vannacht. Je krijgt een nieuw stuk aan de map toegevoegd wat niet te missen is.
kan je het niet apart laten afspelen via het startmenu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:28:
[...]

Van wat ik heb gezien kan dat niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Nieuwevolger schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:07:
Nou spel opgestart en ik heb geen nieuw deel beschikbaar... ik heb de dlc maar even verwijderd en ik download hem maar opnieuw... vreemd allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypress3d schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:42:
[...]

Nou spel opgestart en ik heb geen nieuw deel beschikbaar... ik heb de dlc maar even verwijderd en ik download hem maar opnieuw... vreemd allemaal
Als het goed is erin het noord-oosten een compleet nieuw gebied, als je naar de map kijkt staat daar alles nog onder de mist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31

TDB

1.) Load Your Latest Save
You don’t need to start a brand-new game just to access Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds. The expansion content is available regardless of whether you’re on your very first playthrough or on your latest New Game+.

2.) Check Your Level
We tuned Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds for players with an experience level of 30 or higher. While it’s possible to access the expansion content if your level is below this threshold, you may find that Aloy’s lack of skills and/or equipment becomes too great a challenge. If that’s the case, try completing a few quests in the base game until you’ve sufficiently leveled up.

3.) Complete the Quest “A Seeker at the Gates”
Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds adds a whole new region known as The Cut, which becomes accessible after you’ve completed the quest A Seeker at the Gates. If you’re at level 30 you most likely already completed this quest, but if you’re not sure you can check its completion status in the Quests menu.

4.) Find a Quest-Giver
To receive directions to the new region known as The Cut, speak with one of the three quest-givers added to the base game region. These quest-givers appear with a blue quest start marker over their head. They’re located in the following areas:

Rhavid, a Carja nobleman with information and speculation about the Banuk borderlands, can be found outside Meridian.
Ohtur, who knows how to get to The Cut, can be found inside the Carja border fort known as Daytower.
Yariki, a Banuk woman with a dire warning about the dangers found in the borderlands, can be found north of the Grave Hoard.
5.) Survive the Frozen Wilds
Between the inhospitable environment and the dangerous new machines, Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds offers a greater challenge than the base game — so make sure you bring the right skills, outfits, and weapons.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
lennox-06 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:28:
[...]

Nee.
In het start menu kan je wel zien of je de DLC geinstalleerd hebt. rechts boven staat dan het logo van Frozen Wilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Ben bang dat ik een stomme fout gemaakt heb. Ik heb nl de us versie van de game digitaal en de dlc via de nl store gehaald.. dat zal het wel zijn! 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypress3d schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:14:
Ben bang dat ik een stomme fout gemaakt heb. Ik heb nl de us versie van de game digitaal en de dlc via de nl store gehaald.. dat zal het wel zijn! 😏
Haha oeps. Dat werkt doorgaans inderdaad niet. Ben bang dat Sony je hier ook niet mee gaat helpen (want US versie), maar je kunt het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
cypress3d schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:14:
Hoe kan je zien welke versie je hebt? (NL of US)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
jdiezrequejo schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:57:
[...]

Hoe kan je zien welke versie je hebt? (NL of US)
Als je net als mij teveel games koopt en niet meer weet op welk account je hem hebt gekocht, in de library kijken onder purchased. Moest ik zelf namelijk ook even doen voordat ik hem pre-orderde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

K*t Sony. Gewoon tijdens het betaalproces fouten blijven gooien. Testen ze uberhaupt iets op de playstation store? Enige wat ik kan verzinnen is dat ik geen Playstation Plus heb.

http500 melding nadat ik via IE ga. Lekker man, net na de betaling met de credit card.

En via de console zijn er meerdere betalingsopties en werkt ideal wel. Wekt niet veel vertrouwen voor de website...

[ Voor 38% gewijzigd door Motrax op 07-11-2017 19:52 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik dacht begin vanavond aan de dlc... dus niet haha.. had alleen nog een new game+ save van helemaal in t begin. Kon dus ff spelen tot de eerste Corruptor en toen beginnen met de map doorkruisen. Meteen maar weer de eerste Cauldron gedaan zodat ik weer paar beesten kan overriden. Nu bijna in t nieuwe stuk. Maar op hard met lvl50 en dat Weaver armor stelt t niet veel voor haha.

Morgen hopelijk aankomen in t nieuwe stuk.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op Ultra Hard is het met die nieuwe beesten wel wennen om een tactiek te vinden die werkt.
(Meteen dood bij de 1e Scorcher :P)

En die f*ing extra sterke glinthawks......

Dankzij 35 extra skillpoints die ik in NG+ had kon ik wel meteen al de nieuwe skilltree compleet unlocken :)

Verder ook al 2 mods voor de speer gevonden, vanavond dus maar even de spearmod quest doen.

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 08-11-2017 13:41 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
Scrisissszzz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:03:
Ik dacht begin vanavond aan de dlc... dus niet haha.. had alleen nog een new game+ save van helemaal in t begin. Kon dus ff spelen tot de eerste Corruptor en toen beginnen met de map doorkruisen. Meteen maar weer de eerste Cauldron gedaan zodat ik weer paar beesten kan overriden. Nu bijna in t nieuwe stuk. Maar op hard met lvl50 en dat Weaver armor stelt t niet veel voor haha.

Morgen hopelijk aankomen in t nieuwe stuk.
Weet je zeker dat je alleen new game+ save hebt? Want wat ik had gedaan was continue en toen loadde hij idd de new game plus+ en toen ik wou kijken of ik ook nog save game had voor game+, gaf hij bij load game alleen laatste 5 saves aan.

Maar ik ben terug naar hoofdmenu gegaan en heb daar load game gedaan en daar stonden mijn saves net voor game+ wel bij.
YakuzA schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:39:
Op Ultra Hard is het met die nieuwe beesten wel wennen om een tactiek te vinden die werkt.
Haha ik ook, had (half jaar geleden) nooit enig probleem met welk monster, dacht nu oh, 1 beest doen we wel even snel. In 15 sec dood. Whoeps. :o

Wel beter, nu mss echt uitdaging. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 08-11-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik wil vanavond ook maar eens gaan starten met The Frozen Wilds.

Nu ben ik gestopt nadat ik de game heb uitgespeeld. Toen had ik al redelijk wat gear en hunting ground enzo.
Ben nog steeds van plan om platinum te gaan halen.

Kan ik nu het beste gewoon verder gaan met die savegame of is het handiger om new game + te doen?

Blijkbaar kan ik dan wapens en facepaint extra doen? En de quests weer opnieuw (vind ik leuk).
Maar hou ik dan wel de rest van mijn progress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

OK, hoe kan ik een refund doen.... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

vhal schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:03:
[...]
Elke keer dat ik op ze mik, zit er weer zo'n f*ing struik of boom achter Aloy en zie je geen snars als je ergens in de lucht mikt :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Predje schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:49:
Ik wil vanavond ook maar eens gaan starten met The Frozen Wilds.

Nu ben ik gestopt nadat ik de game heb uitgespeeld. Toen had ik al redelijk wat gear en hunting ground enzo.
Ben nog steeds van plan om platinum te gaan halen.

Kan ik nu het beste gewoon verder gaan met die savegame of is het handiger om new game + te doen?

Blijkbaar kan ik dan wapens en facepaint extra doen? En de quests weer opnieuw (vind ik leuk).
Maar hou ik dan wel de rest van mijn progress?
Ik ben ook met mijn huidige (uitgespeelde) savegame verder gegaan en in de uitbreiding worden de missies als extras missies toegevoegd. Je kunt dus ook gewoon je voortgang in de main game weer verder oppakken op elk gewenst moment.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

vhal schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:03:
[...]

Ik vond de Stormbird in het begin lastiger, maar die zet je volledig vast met touwen aan de grond. De glinthawks komen in groepen en als je dan het overzicht kwijt raakt in het gevecht...

Ik ren meestal ff weg. Beetje valsspelen aangezien de beesten een bepaald gebied hebben en dan niet verder gaan. Zou dat nog zijn aangepast in Frozen Wilds? Dat zou het wel moeilijker/realistischer maken...

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:32

ddZ

Motrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:17:
[...]
Ik vond de Stormbird in het begin lastiger, maar die zet je volledig vast met touwen aan de grond. De glinthawks komen in groepen en als je dan het overzicht kwijt raakt in het gevecht...

Ik ren meestal ff weg. Beetje valsspelen aangezien de beesten een bepaald gebied hebben en dan niet verder gaan. Zou dat nog zijn aangepast in Frozen Wilds? Dat zou het wel moeilijker/realistischer maken...
Bij een groepje Glinthawks gebruik ik gewoon corruption arrows, wacht totdat ze elkaar afmaken, totdat er nog maar ééntje over is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34

Dankzij 35 extra skillpoints die ik in NG+ had kon ik wel meteen al de nieuwe skilltree compleet unlocken :)

Verder ook al 2 mods voor de speer gevonden, vanavond dus maar even de spearmod quest doen.
Dat had ik ook, eigenlijk wel jammer.
Het was wel leuk geweest om die tree langzaam te unlocken zodat je elke perk ook een keertje gebruikt omdat je er moeite voor gedaan hebt.
Het is nu wel handig dat je vanaf je rijmachine dingen van de grond kunt oppakken zonder eerst te moeten afstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Frijns.Net schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:03:
[...]
Dat had ik ook, eigenlijk wel jammer.
Het was wel leuk geweest om die tree langzaam te unlocken zodat je elke perk ook een keertje gebruikt omdat je er moeite voor gedaan hebt.
Het is nu wel handig dat je vanaf je rijmachine dingen van de grond kunt oppakken zonder eerst te moeten afstappen.
Enige nadeel is dat afstappen en iets oppakken allebei driehoekje is :+
Druk dan iets te vroeg en dan stap ik af ipv iets op te pakken.... Arrr
ddZ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:51:
[...]
Bij een groepje Glinthawks gebruik ik gewoon corruption arrows, wacht totdat ze elkaar afmaken, totdat er nog maar ééntje over is :9
Volgens mij werken corruption arrows niet op die nieuwe machines met die blauwe linten?
(Heb het nog niet geprobeerd omdat ik dacht dat het niet zou gaan werken)

In other news:
De Full Suns halen in de nieuwe trainingground is niet te doen op Ultra Hard merkte ik gister, heb het maar even opgegeven :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

YakuzA schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:19:
[...]

[...]

[...]

Volgens mij werken corruption arrows niet op die nieuwe machines met die blauwe linten?
(Heb het nog niet geprobeerd omdat ik dacht dat het niet zou gaan werken)

[..]
Heb nog het nog niet op alle machines geprobeerd, maar kan je bevestigen dat het iig. nog steeds werkt op de Glinthawks in The Cut :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
ddZ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:51:
[...]

Ik schiet ze gewoon altijd neer met fire arrows. Twee pijlen en ze vallen uit de lucht. Dan een critical attack met je speer, en dan hooguit nog een paar pijlen en ze zijn kapot. Armor met frost resistance helpt ook wel om in leven te blijven (of de shield weaver natuurlijk).

Ben zelf onderhand bij het laatste gevecht van de main game. Daarna denk ik eerst weer wat andere games voordat ik met de DLC verder ga.

[ Voor 4% gewijzigd door bassGunner op 09-11-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

bassGunner schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:07:
[...]

Ik schiet ze gewoon altijd neer met fire arrows. Twee pijlen en ze vallen uit de lucht. Dan een critical attack met je speer, en dan hooguit nog een paar pijlen en ze zijn kapot. Armor met frost resistance helpt ook wel om in leven te blijven (of de shield weaver natuurlijk).

Ben zelf onderhand bij het laatste gevecht van de main game. Daarna denk ik eerst weer wat andere games voordat ik met de DLC verder ga.
Yeps, kan ook. Dat geeft de gameplay ook lekker veel diepgang; machines killen kan op verschillende manieren :)

Af en toe is het leuk om ervoor te zorgen dat ze elkaar aanvallen... Het doet denken aan de second tier van Axii van The Witcher 3; daarna maar toekijken hoe ze elkaar in de pan hakken >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16

Wacht maar tot je de 'beren' tegenkomt... man die hebben echt - haast belachelijk - sterke attacks.

Ik zit nu aan de endgame, doorgegaan op mijn normal savegame (ik was met NG+ nog lang niet ver genoeg).
Weer goed mee vermaakt, ik hoop dat er een vervolggame of DLC komt! (denk niet dat ze deze IP aand e kant gooien, dus dat zit wel goed denk ik)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jeroenimoes schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:11:
[...]

Wacht maar tot je de 'beren' tegenkomt... man die hebben echt - haast belachelijk - sterke attacks.

Ik zit nu aan de endgame, doorgegaan op mijn normal savegame (ik was met NG+ nog lang niet ver genoeg).
Weer goed mee vermaakt, ik hoop dat er een vervolggame of DLC komt! (denk niet dat ze deze IP aand e kant gooien, dus dat zit wel goed denk ik)
Die 3 ijsberen waren wel een beetje vervelend idd :+
Dat gevecht duurde wel een tijdje met enorm veel roll spam om alles te ontwijken.

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 10-11-2017 14:43 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die special armour met het extra harnas is inderdaad geen overbodige luxe. Aangezien de nieuwe enemies je allemaal one hitten als je armour even weg is. Ze hebben ook een hele lading hp's. Je moet vooral in beweging blijven zodat ze je niet kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
het is dat ze ook enorm sterke ranged attacks hebben, en ze heel snel zijn. Ontwijken is er vaak niet bij, maar je rent en rolt je wat af idd.

De Weaver outfit met healthboost potion is welkom, maar daar kun je ook doorheen vliegen. Om van ammo en de consumables om ze te craften maar te zwijgen!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik nu doe is om steeds bij een handelaar steeds zoveel mogelijk heal potions halen zodat ik weer vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:27
Ik heb mn laatste savegame geload, had m destijds uitgespeeld maar ik zie geen nieuwe missie? Wel de missie van loaming shadow, moet ik nu weer de laatate missies doen voor jk het nieuwe gebied inkan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

solidslayer schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:43:
Ik heb mn laatste savegame geload, had m destijds uitgespeeld maar ik zie geen nieuwe missie? Wel de missie van loaming shadow, moet ik nu weer de laatate missies doen voor jk het nieuwe gebied inkan?
Als je frozen wilds hebt, staan er 3 blauwe quest markers in je map.
Vanaf dat je de weg naar het westen unlockt.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik moet zeggen dat die demonic machines wel een stuk sterker zijn dan verwacht. Mijn wapens doen niet bepaald veel dmg (ook al heb ik deftige upgrades) en ik vlieg door mijn items heen om nieuwe pijlen te maken (met name vuurpijlen)

Zojuist de quest Waterlogged afgerond, voelde wel weer als vanouds maar ik hoop wel dat er genoeg afwisseling te vinden is want de wereld is redelijk eentonig te noemen van wat ik heb gezien.

Die eerste Scorcher die je tegenkomt was wel weer even wennen :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:27
YakuzA schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:18:
[...]

Als je frozen wilds hebt, staan er 3 blauwe quest markers in je map.
Vanaf dat je de weg naar het westen unlockt.
Thanks, al gevonden, er stond iodate geinstalleerd maar na opnieuw opstarten zag ik m ook daadwerkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb die badass armour aan het einde van Horizon gehaald. Waarmee je praktisch niet dood kan. Wat gebeurt daar mee in de DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

apNia schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 00:09:
Ik heb die badass armour aan het einde van Horizon gehaald. Waarmee je praktisch niet dood kan. Wat gebeurt daar mee in de DLC?
Die werkt nog wel maar op de hardere moeilijkheidsgraden is het schild slechts goed voor 1 hit. Ook bij die nieuwe 'torens' zal je iets gaan meemaken met het schild ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:01
Jeroenimoes schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:11:
Ik ben vanuit 1/3 story op NG+ direct naar the frozen wilds gegaan, dat was niet slim begrijp ik ? Je hebt in principe toch alles al, op de adept wapens na ?

Ik merk wel dat ik nu zwaar underpowered ben op level 50+, heb veel moeite met de scorchers, de "beer" viel mee omdat ie trager was (ben er pas 1 tegengekomen), wel erg sterk ook.

Die traveler skilltree, wat kun je ermee ? Het ontgaat me een beetje.
Ben nu ook best afhankelijk van de potions, tijd geleden dat ik die nodig had, maar goed de weaver was veel te sterk qua armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

vhal schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:22:
Zojuist de quest Waterlogged afgerond, voelde wel weer als vanouds maar ik hoop wel dat er genoeg afwisseling te vinden is want de wereld is redelijk eentonig te noemen van wat ik heb gezien.
Ik vind de sneeuw irritant. Alleen maar wit en variaties op wit. Ik vond de bergen/sneeuw in het originele spel al niet zo boeiend... maar goed, er is een uitbreiding en er moet gespeeld worden!

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 10:45
Gisteravond de main questline van de dlc uitgespeeld in een newgame+ op ultra hard.. moet zeggen dat ik nog nooit zo'n moelijk spel heb gespeeld.

In een aantal gevechten (waaronder de laatste) heb ik bijna zo'n 20 minuten op een machine lopen inbeuken voordat hij doodging.

Moet zeggen dat het hebben van 1 a twee adept wapens wel erg helpt! dan doe je duidelijk een stuk meer schade.

@z1rconium Ik ben in een newgame+ nog voordat ik bij Daytower ben geweest, begonnen in het DLC gebied. Het is een aardig contrast tussen de 'oude' gebieden en het nieuwe, maar je bent niet in het nadeel als je de rest nog niet hebt uitgespeeld in een newgame+. De nieuwe content is alleen precies gemaakt voor 'jouw' level (50). En is het dus een stuk ingewikkelder.

Volgens mij stopt de main quest line van het origineel op level 30-35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Die beer die je tegenkomt in de quest Shamans Path is wel te dom om te poepen. :/ Die staat maar een beetje te staan bij die toren waardoor je hem vanaf een afstandje kan bestoken met pijlen. En als hij toch besluit om naar je toe te rennen, dan duik je het gras maar in of je rent rondjes om die grote rots.

spoiler:
Wat het nut van "Ourea's" gebouw nou is...uit de logs lees ik wel iets over Firestarter maar wat het nu nou was is mij ook niet helemaal duidelijk....

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 13-11-2017 09:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
vhal schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:47:
Die beer die je tegenkomt in de quest Shamans Path is wel te dom om te poepen. :/ Die staat maar een beetje te staan bij die toren waardoor je hem vanaf een afstandje kan bestoken met pijlen. En als hij toch besluit om naar je toe te rennen, dan duik je het gras maar in of je rent rondjes om die grote rots.

spoiler:
Wat het nut van "Ourea's" gebouw nou is...uit de logs lees ik wel iets over Firestarter maar wat het nu nou was is mij ook niet helemaal duidelijk....
Dat kom je wel vaker tegen. De machines zitten altijd in een bepaald gebied en stoppen op een gegeven moment de achtervolging. Ik heb wel gemerkt dat ze nu verder weglopen van je zodat je ze toch weer achterna moet om ze te raken. Daar waar het gebied wat beperkt is heb je dan mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

AerosPhere schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:29:
Gisteravond de main questline van de dlc uitgespeeld in een newgame+ op ultra hard.. moet zeggen dat ik nog nooit zo'n moelijk spel heb gespeeld.

In een aantal gevechten (waaronder de laatste) heb ik bijna zo'n 20 minuten op een machine lopen inbeuken voordat hij doodging.
Dat laatste gevecht heb ik met de ropecaster gedaan. (die ik normaal niet gebruik)
Die maakt het wel iets makkelijker om dan te freezen en full damage te doen, bovendien kan hij niet meer zo ver achter je aan rennen als hij aan zijn touwtje zit. Dan gaat het iets sneller, maar hij blijft wel aardig hard slaan :P

Vind het nog steeds ironisch dat de beste manier om de rock breakers te verslaan is om op/achter een rots te gaan staan waar ze niet doorheen kunnen :+
Daemonic rock breaker was zo een makkie in de frozen wilds.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
Voor de laatste bossfight in the frozen wilds, een aardige tip:

spoiler:
Om de "arena" heen loopt een rails waar steeds karretjes rondgaan, daar aan hangen ijscellen, schiet ze met 1 pijl eraf en lok de fireclaw erheen (hij komt vanzelf uiteraard ;), zo is hij vrij makkelijk neer te halen omdat ie regelmatig bevroren is

@AerosPhere Ik heb m net helemaal uit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door z1rconium op 13-11-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YakuzA schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:36:
[...]

Dat laatste gevecht heb ik met de ropecaster gedaan. (die ik normaal niet gebruik)
Die maakt het wel iets makkelijker om dan te freezen en full damage te doen, bovendien kan hij niet meer zo ver achter je aan rennen als hij aan zijn touwtje zit. Dan gaat het iets sneller, maar hij blijft wel aardig hard slaan :P

Vind het nog steeds ironisch dat de beste manier om de rock breakers te verslaan is om op/achter een rots te gaan staan waar ze niet doorheen kunnen :+
Daemonic rock breaker was zo een makkie in de frozen wilds.
Niet? De ropecaster is echt ideaal tegen thunderjaws en stormbirds. Vastpinnen en bestoken met bommen. Voor zover ik heb gevonden de snelste en meest effectieve manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

bram1984 schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:33:
[...]
Niet? De ropecaster is echt ideaal tegen thunderjaws en stormbirds. Vastpinnen en bestoken met bommen. Voor zover ik heb gevonden de snelste en meest effectieve manier.
ThunderJaw:
Doe ik meestal zun launcher eraf met de tear arrows, dan freezen en hij is binnen korte tijd dood.
Stormbirds:
Die irritante lightning eraf schieten met de tear arrows, daarna freeze en met andere arrows omleggen.

Ook op UH is het best te doen op deze manier. (tenzij tijdens het gevecht ineens een paar sawtooths langs komen lopen :+)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
bram1984 schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:33:
[...]

Vastpinnen en bestoken met bommen. Voor zover ik heb gevonden de snelste en meest effectieve manier.
Maar is ook de minst leuke manier van beesten verslaan vind ik, ik gebruik eigenlijk alleen mijn 3 bogen, soms wel ropecaster om wat kwetsbare/verscholen delen goed te kunnen raken met juiste environmental pijl.

Vind bommetjes en al die 'automatische wapens' niet echt spannend, vind het juist zo'n heerlijke uitdaging om steeds accuraat mijn pijlen in ze te boren.

Alleen bij corrupted zone met 2 rockbreakers heb ik maar wat sticky bombs lopen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is mij een raadsel hoe je de laatste hunter challenge van de dlc op goud kan krijgen.

Ik vind die nieuwe wapen, de staf die elektriciteit ballen schiet ook maar niks. Wat heb je er nou aan als dat ding naar 5x schieten je zelf damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Scorchers zijn echt niet te doen op Ultra Hard. Ze zijn te snel om te bevriezen en doen echt heel veel damage. Tandje terug zetten maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Die Scorchers zijn idd echt dodelijk, vecht liever tegen rockbreaker en Thunderjaw tegenlijker tijd. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of het later makkelijker wordt. Ik heb de DLC skilltree op 1 skill na, helemaal vol. Ik ben level 51 en draag de power weave armor. Je vraagt je af wat je nog meer kunt doen. Maar dat ding one-hit me soms gewoon.

Vanavond misschien gewoon even 20 tripwire bommen neerzetten. Daar gaat een Thunderjaw ook in 1x van neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
bram1984 schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:12:
Die Scorchers zijn echt niet te doen op Ultra Hard. Ze zijn te snel om te bevriezen en doen echt heel veel damage. Tandje terug zetten maar?
Sommige mensen doen het anders. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zo kan het natuurlijk ook. Ik betwijfel echter of dit echt op Ultra Hard is. Het filmpje duurt nog geen 2,5 minuut. Ik ben soms langer bezig om er bommen op te schieten en dan ligt hij nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 10:45
z1rconium schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:28:
Voor de laatste bossfight in the frozen wilds, een aardige tip:

spoiler:
Om de "arena" heen loopt een rails waar steeds karretjes rondgaan, daar aan hangen ijscellen, schiet ze met 1 pijl eraf en lok de fireclaw erheen (hij komt vanzelf uiteraard ;), zo is hij vrij makkelijk neer te halen omdat ie regelmatig bevroren is

@AerosPhere Ik heb m net helemaal uit ;)
Als ik die tip van te voren had gelezen had het me misschien wat tijd en pijlen bespaard :P Ik heb in dat laatste gevecht all mijn ropes en ongeveer 90% van mijn resources er doorheen gejast, omdat ik maar geen effectieve manier kon vinden om hem te verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
bram1984 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:07:
[...]

Ja zo kan het natuurlijk ook. Ik betwijfel echter of dit echt op Ultra Hard is. Het filmpje duurt nog geen 2,5 minuut. Ik ben soms langer bezig om er bommen op te schieten en dan ligt hij nog steeds niet.
Ik denk dat het wel UH is, hij doet hier een fireclaw ook met melee en laat de settings zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was heel de dlc ook vergeten dat je met 3 peilen tegelijk kon schieten... met van die sterke peilen zou je in 1x schot al meteen een onderdeel van z'n beer kunnen vernietigen. Dan kan je al een hele hap hp eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:23:
Ik was heel de dlc ook vergeten dat je met 3 peilen tegelijk kon schieten... met van die sterke peilen zou je in 1x schot al meteen een onderdeel van z'n beer kunnen vernietigen. Dan kan je al een hele hap hp eraf halen.
3 pijlen + charged (met de banuk wapens), duurt lang om op te laden maar je kan je zomaar 500+ damage opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees nu ook op reddit dat de bogen die je kan kopen bij de merchants in de dlc beter zijn dan de oude die met dezelfde pijlen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:32:
Ik lees nu ook op reddit dat de bogen die je kan kopen bij de merchants in de dlc beter zijn dan de oude die met dezelfde pijlen schieten.
Daar kan je ook achter komen als je de stats van de wapens naast elkaar legt ;-)

Het is overigens niet een 'beetje' beter, het is een groot verschil. Ik dacht de hardpoint op hunter bow ging van 30 naar 70. Dan met 3 paarse mods van bijna +50% damage... auw. Het is overigens hard nodig met de nieuwe machines :X

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:32:
Je bedoelt de Adept wapens? Die zitten er namelijk al sinds de NG+ patch in. Ik heb alleen te weinig cash voor die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
Niet de adept, maar de banuk wapens geven aanzienlijk meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Motrax schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:52:
[...]
Daar kan je ook achter komen als je de stats van de wapens naast elkaar legt ;-)

Het is overigens niet een 'beetje' beter, het is een groot verschil. Ik dacht de hardpoint op hunter bow ging van 30 naar 70. Dan met 3 paarse mods van bijna +50% damage... auw. Het is overigens hard nodig met de nieuwe machines :X
Die dubbele damage is alleen als je de boog helemaal gespannen hebt ;)
Heb met de mods op de hunter bow iets van 130 dmg ?oid? voor de hardpoints op UH (de bonus door mods is gelimiteerd op verdubbelen, dus 1 van de mods is voor handling).

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
z1rconium schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:55:
Niet de adept, maar de banuk wapens geven aanzienlijk meer damage.
Ok zover ben ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou het is mij gelukt om de laatste hunter challenge op goud. Met Die katapult die bommen schiet kan je razend snel schieten en doet zo rond de 150 damage per schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan dus niet terug in difficulty als je Ultra Hard hebt gekozen. Lekker is dat. Ik ga echt als een malle door mijn cash en resources heen. Ben benieuwd of het nog beter wordt.

Volgens mij kun je de save vóór NG+ nog laden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:38:
Je kan dus niet terug in difficulty als je Ultra Hard hebt gekozen. Lekker is dat. Ik ga echt als een malle door mijn cash en resources heen. Ben benieuwd of het nog beter wordt.

Volgens mij kun je de save vóór NG+ nog laden toch?
Misschien werkt overstappen naar nieuwe wapens. Ik kan je die katapult die bommen schiet en de nieuwe bogen van de dlc aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:06:
[...]

Misschien werkt overstappen naar nieuwe wapens. Ik kan je die katapult die bommen schiet en de nieuwe bogen van de dlc aanraden.
Tja dat kan, maar dan moet er een moment komen dat ik voldoende cash heb. Ik ben nu echt constant blut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:11:
[...]

Tja dat kan, maar dan moet er een moment komen dat ik voldoende cash heb. Ik ben nu echt constant blut.
De nieuwe bogen kan je in iedergeval met die blauwe stenen kopen. Misschien dat je wat onderdelen kan ruilen voor van die lootboxes om wat cash bij elkaar te sparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:15:
[...]

De nieuwe bogen kan je in iedergeval met die blauwe stenen kopen. Misschien dat je wat onderdelen kan ruilen voor van die lootboxes om wat cash bij elkaar te sparen.
Ah okay. Nou ik ga nog wel even verder. Ik heb Bloodborne ook 4 of 5 keer uitgespeeld, dus dit moet een eitje zijn dan.
Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste