Fire Bellowback heeft freeze weakness wat betreft body. Dus je kan 'm bevriezen en dan zijn cargo sac en gullet (buik, zeg maar) bestoken met damage pijlen. Aan tear heb je alleen iets als je voor zijn blaze canisters aan de onderkant gaat, maar dat is verder niet echt effectief, want tear pijlen doen verder geen damage. Gewoon goed op afstand blijven en en die cargo sac en gullet blijven bestoken met damage pijlen zou voldoende moeten zijn. Dus nogmaals: tear doet geen damage en heeft alleen zin op components die je echt van de robots af kan schieten. Alles wat onder loot valt, zeg maar.dvdkiwi schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:35:
Ik zit nu op ongeveer 25% en ben level 21 maar heb wel serieus moeite met enkele beesten. Wellicht dat jullie wat tips oid hebben.
Hoe pakken jullie de Fire Bellowback aan? Ik probeer components eraf te schieten met de sharpshot bow (140 Tear) maar dat lukt niet. Het enige dat soms lukt is de canisters onder zijn buik met fire arrows kapot schieten, áls ik dicht genoeg in de buurt kan komen.
De grote tank op zijn rug en de zakken onder zijn kin kan ik helemaal niks mee
Iemand tips voor dit beest? Of zijn mijn Tear pijlen gewoon niet sterk genoeg?
Ook een vraagje over de ropecaster: wat doe je als het beest vastgebonden op de grond ligt?
De R1 prompt (=critical ctrike) komt in beeld, maar is dat de slimste optie of is het handiger om bv met de boog components eraf te schieten of om een R2 attack te gbruiken?
Grote beesten bind ik vaak vast aan de grond, maar de R1 attack doet niet zo heel veel damage heb ik het idee, ondanks dat ik de extra damage skill heb unlocked.
Verder vermaak ik me dikke prima met de game!
Op zich doet een critical hit goede damage, maar je kunt ook vanaf een afstandje met tear of elemental pijlen de components eraf schieten. Op termijn doet dat denk ik meer schade.