Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag de game gekregen van mijn vriendin. Op mijn oude PS4 ziet het er zelfs fantastisch uit, ik ben zeer onder de indruk!

Verder ben ik nu lekker aan het spelen geweest en voor het eerst dat ik vastloop. Ik durf eigenlijk nog niet zo goed een walkthrough door te lopen want het zal wel aan mijn noob zijn liggen.
spoiler:
Op het moment dat je de proef in het begin hebt afgelegd en onder vuur wordt genomen. Vervolgens gaan de andere gasten allemaal dood door een machinegeweer, die mensen moet ik killen, maar krijg ze niet dood. Die ronde ervoor wel. Regelmatig gebruik ik health e.d. maar dat helpt niets :(

De game verder doet me denken aan Fallout 4 + FarCry + The Last Of Us. Dat is een flink compliment lijkt me. Mooi ook om al die Nederlandse namen over je scherm te zien rollen bij het starten van de game. Het ziet er zeer strak uit. De camerabesturing is wel wat wennen. Hier ga ik veel plezier aan beleven, het leuke is ook, mijn vriendin kijkt mee naar de storyline, die vind dat helemaal fantastisch (dat was bij The Last of Us ook al zo). *O*

-edit-
Ook gelijk even wat tags + producten aan het topic toegevoegd.

[ Voor 29% gewijzigd door Kecin op 28-03-2017 23:57 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:52
Kecin schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:51:
Vandaag de game gekregen van mijn vriendin. Op mijn oude PS4 ziet het er zelfs fantastisch uit, ik ben zeer onder de indruk! Hier ga ik veel plezier aan beleven, het leuke is ook, mijn vriendin kijkt mee naar de storyline, die vind dat helemaal fantastisch (dat was bij The Last of Us ook al zo). *O*
:o

En je hebt haar nog steeds niet ten huwelijk gevraagd? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39

Verder ben ik nu lekker aan het spelen geweest en voor het eerst dat ik vastloop. Ik durf eigenlijk nog niet zo goed een walkthrough door te lopen want het zal wel aan mijn noob zijn liggen.
spoiler:
Op het moment dat je de proef in het begin hebt afgelegd en onder vuur wordt genomen. Vervolgens gaan de andere gasten allemaal dood door een machinegeweer, die mensen moet ik killen, maar krijg ze niet dood. Die ronde ervoor wel. Regelmatig gebruik ik health e.d. maar dat helpt niets :(
spoiler:
Die mensen moeten inderdaad gewoon dood, gewoon schuilen achter een steen, hopen dat ze je met rust gaan laten, dan één voor één sniperen / killen.
Ging bij mij toen ik het spel opnieuw begon ook stukken beter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag de game gekregen van mijn vriendin. Op mijn oude PS4 ziet het er zelfs fantastisch uit, ik ben zeer onder de indruk!

spoiler:

-edit-
Wat ik daar voornamelijk deed is gewoon naar ze toe rennen en die richel opklimmen en had ze gewoon met R2 kapot gemept.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

spoiler:

De game verder doet me denken aan Fallout 4 + FarCry + The Last Of Us. Dat is een flink compliment lijkt me. Mooi ook om al die Nederlandse namen over je scherm te zien rollen bij het starten van de game. Het ziet er zeer strak uit. De camerabesturing is wel wat wennen. Hier ga ik veel plezier aan beleven, het leuke is ook, mijn vriendin kijkt mee naar de storyline, die vind dat helemaal fantastisch (dat was bij The Last of Us ook al zo). *O*

-edit-
Geen idee wat ik anders heb gedaan, maar dat stuk ben ik de eerste keer moeiteloos doorgekomen op Hard. Gewoon iedereen afknallen met je boog/er naartoe rennen en ze een beuk geven? Das eigenlijk het enige wat je kunt doen daar. Krijg je ze niet dood als in dat je vermoed dat je last hebt van een bug, of schiet je gewoon mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Is Horizon het waard om een PS4 voor te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:14:
ja

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ja!

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Absoluut! O-)

Ik heb de game sinds zaterdag in huis en na 7 uurtjes moet ik toch zeggen wat een super toffe game! Ben nu lvl 15 en net in meridiaan aangekomen. Heb nog wel het idee dat het verhaal een beetje op gang moet gaan komen, tot nu toe nog niet heel spannend allemaal :X

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mo schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:42:
[...]

Absoluut! O-)

Ik heb de game sinds zaterdag in huis en na 7 uurtjes moet ik toch zeggen wat een super toffe game! Ben nu lvl 15 en net in meridiaan aangekomen. Heb nog wel het idee dat het verhaal een beetje op gang moet gaan komen, tot nu toe nog niet heel spannend allemaal :X
Damn dan ben je aardig aan het rushen zeker? Ik kwam pas na een uur of 50 in Meridian aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
bram1984 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:19:
[...]

Damn dan ben je aardig aan het rushen zeker? Ik kwam pas na een uur of 50 in Meridian aan.
Nee dat gevoel heb ik helemaal niet ik pak hier en daar een sidequest en loop lekker door de omgeving die er btw schitterend uitziet. _/-\o_

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mo schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:23:
[...]

Nee dat gevoel heb ik helemaal niet ik pak hier en daar een sidequest en loop lekker door de omgeving die er btw schitterend uitziet. _/-\o_
Maar je doet sowieso veel langer dan 7 uur over het eerste gebied met wat quests, dus je gaat heel snel. Maar ieder z'n speelwijze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Sinds gisteren speel ik, maar; ja.
bram1984 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Geen idee wat ik anders heb gedaan, maar dat stuk ben ik de eerste keer moeiteloos doorgekomen op Hard. Gewoon iedereen afknallen met je boog/er naartoe rennen en ze een beuk geven? Das eigenlijk het enige wat je kunt doen daar. Krijg je ze niet dood als in dat je vermoed dat je last hebt van een bug, of schiet je gewoon mis?
Ook die kerel met dat machinegeweer? Want erop los beuken en schieten komt hij op 50% health. Die kerel die bij hem loopt heb ik dan nog in mn nek :(
Ricmaniac schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:35:
[...]

Wat ik daar voornamelijk deed is gewoon naar ze toe rennen en die richel opklimmen en had ze gewoon met R2 kapot gemept.
Dat probeerde ik de derde keer ook, maar wou niet lukken. Wellicht mijn eigen faaleigenschap :')
Krullebol.nl schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 07:00:
[...]

spoiler:
Die mensen moeten inderdaad gewoon dood, gewoon schuilen achter een steen, hopen dat ze je met rust gaan laten, dan één voor één sniperen / killen.
Ging bij mij toen ik het spel opnieuw begon ook stukken beter :+
Thx voor de tip :+
Marcade schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 01:00:
[...]

:o

En je hebt haar nog steeds niet ten huwelijk gevraagd? :+
:D Nee. Komt nog wel een keer :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kecin schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Sinds gisteren speel ik, maar; ja.

[...]

Ook die kerel met dat machinegeweer? Want erop los beuken en schieten komt hij op 50% health. Die kerel die bij hem loopt heb ik dan nog in mn nek :(

[...]

Dat probeerde ik de derde keer ook, maar wou niet lukken. Wellicht mijn eigen faaleigenschap :')

[...]

Thx voor de tip :+

[...]

:D Nee. Komt nog wel een keer :+.
Ik zit inmiddels op 60 uur, dus heel helder heb ik het niet meer op het netvlies, maar kan me geen noemenswaardige problemen herinneren op dat stuk. Ik speel vanaf het begin op Hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 12:36
pr0mo schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:42:
[...]

Absoluut! O-)

wow! dat is inderdaad erg snel, probeer er van te genieten! voor je het weet heb je hem uit helaas.. ik heb er zelf zeker 15 uur over gedaan voordat ik naar meridian ging. Dat heb ik dan ook bewust uitgesteld en ben eerst aan het verkennen gegaan voordat ik heel die reis richting meridian ging maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Ocin32 op 29-03-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ocin32 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:55:
[...]

wow! dat is inderdaad erg snel, probeer er van te genieten! voor je het weet heb je hem uit helaas.. ik heb er zelf zeker 15 uur over gedaan voordat ik naar meridian ging. Dat heb ik dan ook bewust uitgesteld en ben eerst aan het verkennen gegaan voordat ik heel die reis richting meridian ging maken.
En ook dat is eigenlijk best snel. Ik begrijp ook niet dat mensen de game incl. sidequests binnen 40 uur uit kunnen spelen.

Ik kan echt hele avonden kwijt zijn met het jagen op robots en af en toe eens iets upgraden, zonder ook maar 1 quest/mainquest te doen. Met de rechterkant van de map was ik echt al een uur of 30 bezig (sidequests, collectibles, vantage points, animal sites, campfires). Vervolgens een uur of 20 in het woestijngebied gepompt en zelfs daar zitten nog bewolkte gedeeltes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik zit nu volgens mij op een uur of 65 en zit bijna op 75%. Wil proberen hem deze week uit te spelen en denk wel dat dat gaat lukken. Zou mij niet verbazen als ik de 80 uur of zelfs nog meer ga halen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
bram1984 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:47:
[...]

Ik zit inmiddels op 60 uur, dus heel helder heb ik het niet meer op het netvlies, maar kan me geen noemenswaardige problemen herinneren op dat stuk. Ik speel vanaf het begin op Hard.
Als er goed is staat er daar ook een grote rots. Die gebruikte ik de hele tijd om achter te schuilen. En als die gozer met dat machine geweer dan heel langzaam aan kwam lopen rende ik weer naar de andere kant. Zo kwam ik er ook zonder noemenswaardige problemen doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Ocin32 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:55:
[...]

Hmm nu ik dit zo hoor denk ik dat ik maar eens terug keer naar het eerste gebied en eens even goed kijken wat daar allemaal nog te beleven is! Omdat ook bij de main quest stond lvl 12 dacht ik van ooh zo snel ga ik niet als ik nu lvl 15 ben en dan al daar heen ga.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:34
Ja! Zelfs een Pro :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:41
De skill dat als je springt of slide in slomo gaat is echt erg handig. Gebruik m nu best vaak ipv op de rechterstick te drukken. Alleen sliden en aimen gaat me niet goed af.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
bram1984 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Maar je doet sowieso veel langer dan 7 uur over het eerste gebied met wat quests, dus je gaat heel snel. Maar ieder z'n speelwijze natuurlijk.
Ja ik zie bij dit soort dingen dan een persoon voor me die alle dialogen en audiologs doordrukt en dan klaagt dat het verhaal niks aan is.

Niet dat hij dit doet maar er zijn wel mensen die zo spelen en dat is vaak echt zonde.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Euphanasia schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:44:
[...]

Ja ik zie bij dit soort dingen dan een persoon voor me die alle dialogen en audiologs doordrukt en dan klaagt dat het verhaal niks aan is.

Niet dat hij dit doet maar er zijn wel mensen die zo spelen en dat is vaak echt zonde.
Bij mij in ieder geval niet het geval, alle gesprekken gewoon bekeken en gevolgd nog geen sneltravel gebruikt. 4 sidemissions gedaan die ik toevallig tegen kwam. Vindt het altijd juist tof me te "verliezen" in een gamewereld in the witcher 3 ruim 250 uur zitten enz ;)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Euphanasia schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:44:
[...]

Die audiologs die luister ik allemaal wel maar die datalogs die lees ik echt niet hoor, vind ik gewoon een excuus om gebrek in uitgewerkte content te verantwoorden. Heb echt geen trek om halve boeken te lezen terwijl ik tot mijn nek in de actie wil zitten in dergelijke games.

Is iets essentieel in het verhaal dan hoort dat gewoon dmv. de holologs/cutscenes/speelbare content naar voren gebracht te worden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
De Rikster schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:48:
[...]

Die audiologs die luister ik allemaal wel maar die datalogs die lees ik echt niet hoor, vind ik gewoon een excuus om gebrek in uitgewerkte content te verantwoorden. Heb echt geen trek om halve boeken te lezen terwijl ik tot mijn nek in de actie wil zitten in dergelijke games.

Is iets essentieel in het verhaal dan hoort dat gewoon dmv. de holologs/cutscenes/speelbare content naar voren gebracht te worden imo.
Dat gebeurd natuurlijk ook, dat soort logs zijn vooral om lore van wereld wat te verbreden. En als de wereld erg interesant is, wil ik toch nog wel eens door zo'n logs heen lezen.

Alleen na een paar lezen, denk ik och, lees wel alles als ik het bij elkaar heb op einde. Alleen komt het er dan nooit meer van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De audio logs voegen inderdaad wel wat toe aan het verhaal vind ik.
Alleen wat langdradig als je er soms 6 in 1 ruimte tegenkomt om ze allemaal eerst te gaan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Inmiddels is het me gelukt om de mannen te verslaan. Blijkbaar gewoon lomp melee attacks doen doet de trick :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
bram1984 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:15:
[...]

En ook dat is eigenlijk best snel. Ik begrijp ook niet dat mensen de game incl. sidequests binnen 40 uur uit kunnen spelen.
dvd-linden schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:19:
Ik zit nu volgens mij op een uur of 65 en zit bijna op 75%. Wil proberen hem deze week uit te spelen en denk wel dat dat gaat lukken. Zou mij niet verbazen als ik de 80 uur of zelfs nog meer ga halen.
Ik had platinum in 45 uur op very hard :+ .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:31:
[...]

[...]

Ik had platinum in 45 uur op very hard :+ .
Tja, eigenlijk bizar hoe de speeltijden uiteenlopen. Ik zit op 60 uur en op iets van 45% en het verveelt nog lang niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Na jarennnnn niks gepost te hebben hier op Tweakers weer eens een niksnutterig muggenpoepje van mijn kant: wat een geweldig spel is Horizon!

Heb de mainquest uitgespeeld, ongeveer 50 uur over gedaan op gemiddeld met wat sidequests tussendoor. Kon op een gegeven moment niet meer stoppen met de mainquest. Nu de overige sidequests nog afronden en de trophies, ben dus nog wel even zoet.

Overigens heeft Horizon ervoor gezorgd dat ik überhaupt sinds langere tijd weer serieuzer aan het gamen ben. Was de lol er een beetje in kwijt geraakt (en de handigheid dus ook, ohmy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
bram1984 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:45:
[...]
Tja, eigenlijk bizar hoe de speeltijden uiteenlopen. Ik zit op 60 uur en op iets van 45% en het verveelt nog lang niet.
Ik heb 'm na 85 uur uitgespeeld en op platinum. Voortgang staat echter nog op ongeveer 98%

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
[...]

Verveelde me ook nog niet, maar heb geen doelen meer :'( .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben pas net begonnen en vraag me af hoe lang het leuk blijft. Als ik nu een uurtje of twee gespeeld heb dan zet ik 'm weer uit; het is niet dat ik per se wil weten wat er komt zoals ik bij bv een Uncharted wel had. Maar als ik bovenstaande posts lees ga ik me niet snel vervelen ;)
Ben nu op het punt dat ik the proving moet gaan doen, wat dat ook mag zijn; we gaan het vanavond zien.

Mensen hier met de Limited Edition? Ik heb de 2 outfits en 3 wapens "uitgepakt" maar heb niet het idee dat ik hier heel lang mee ga doen is het wel? Zo veel beter dan de standaard uitrusting zijn ze niet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

dvdkiwi schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:35:
Ik ben pas net begonnen en vraag me af hoe lang het leuk blijft. Als ik nu een uurtje of twee gespeeld heb dan zet ik 'm weer uit; het is niet dat ik per se wil weten wat er komt zoals ik bij bv een Uncharted wel had. Maar als ik bovenstaande posts lees ga ik me niet snel vervelen ;)
Ben nu op het punt dat ik the proving moet gaan doen, wat dat ook mag zijn; we gaan het vanavond zien.

Mensen hier met de Limited Edition? Ik heb de 2 outfits en 3 wapens "uitgepakt" maar heb niet het idee dat ik hier heel lang mee ga doen is het wel? Zo veel beter dan de standaard uitrusting zijn ze niet.
Ik heb het grootste deel van het spel daarmee gedaan. Je kan vast eerder upgraden, maar was prima te doen met deze outfits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
[...]

Yup; ik zit ook meer in de buurt van jouw speelstijl. Heb Meridian ontweken totdat ik uiteindelijk echt geen andere side quests en dergelijke meer had; zag Meridian ook pas na 50~55 uur. (En persoonlijk houd ik niet zo van grote steden in games) Zit nu op 60 uur en 63% waarbij denk ik 20% van de kaart nog onder de wolken ligt.

Vraag me af of deze speelstijl mss. ook beetje te maken heeft met generatie kloof waar wij 'oudere' spelers meer geduld op kunnen brengen en idd. meer kunnen genieten van self-made-up side quests.

Durf te gokken dat de 35~50 uur completionists bv. nog nooit het bericht "you are leaving the play area" hebben gezien. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Marcade schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 01:09:
[...]

Yup; ik zit ook meer in de buurt van jouw speelstijl. Heb Meridian ontweken totdat ik uiteindelijk echt geen andere side quests en dergelijke meer had; zag Meridian ook pas na 50~55 uur. (En persoonlijk houd ik niet zo van grote steden in games) Zit nu op 60 uur en 63% waarbij denk ik 20% van de kaart nog onder de wolken ligt.

Vraag me af of deze speelstijl mss. ook beetje te maken heeft met generatie kloof waar wij 'oudere' spelers meer geduld op kunnen brengen en idd. meer kunnen genieten van self-made-up side quests.

Durf te gokken dat de 35~50 uur completionists bv. nog nooit het bericht "you are leaving the play area" hebben gezien. :+ ;)
zelf Meridian gezien na een uur of 28 denk ik. "you are leaving the play area" heb ik wel een paar keer gezien in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ik heb de main quest uitgespeeld en ben nu bezig de laatste dingen af te ronden voor de platinum throphy, hunting grounds, corrupted zones en training dummies alleen die laatste geeft problemen. Ben alle locaties meerdere malen afgeweest en tel er echt 23 die kapot zijn alleen blijft de teller op 21 staan. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
De Rikster schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:24:
Ik heb de main quest uitgespeeld en ben nu bezig de laatste dingen af te ronden voor de platinum throphy, hunting grounds, corrupted zones en training dummies alleen die laatste geeft problemen. Ben alle locaties meerdere malen afgeweest en tel er echt 23 die kapot zijn alleen blijft de teller op 21 staan. Zucht...
als je er echt geen gemist hebt dan zou het een bug zijn, in dat geval: nieuw game starten, duurt niet zo lang tot je vrij rond mag rennen en ze allemaal opnieuw om kan gooien, als dit je enige trophy nog is die je nog moet is dat denk ik de snelste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcade schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 01:09:
[...]

Gisteren nog even gekeken. Zit op 63 uur en nog geen 50%. :+

Eindelijk alle shadow wapens kunnen kopen, dus ben nu weer lekker aan het exploreren. Goh, wat zou daar zitten en voor je het weet, ben je weer 4 uur verder. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje:
Ik heb in het begin van de game geleerd dat je de gele buis op de rug van Striders het beste met elemental ammo (=fire arrows) kunt beschieten omdat deze dan ontploffen. De eerste paar Striders die ik tegenkwam lukte dat ook, maar sinds een tijdje gebeurt er maar weinig :/
Ik raak de gele buis, het brand heel even en het beest wordt boos. Niks geen ontploffing.
Doe ik iets verkeerd of is het nu eenmaal zo dat de gele buis niet altijd ontploft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
dvdkiwi schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:44:
Vraagje:
Ik heb in het begin van de game geleerd dat je de gele buis op de rug van Striders het beste met elemental ammo (=fire arrows) kunt beschieten omdat deze dan ontploffen. De eerste paar Striders die ik tegenkwam lukte dat ook, maar sinds een tijdje gebeurt er maar weinig :/
Ik raak de gele buis, het brand heel even en het beest wordt boos. Niks geen ontploffing.
Doe ik iets verkeerd of is het nu eenmaal zo dat de gele buis niet altijd ontploft?
Later in de game zijn die buizen volgens mij beter beveiligd met een laag armor eromheen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, dat zou het goed kunnen verklaren ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het lijkt er ook op of later in het spel de machines agressiever worden? Ik had eerst dat ik met lure+silent kill alles kon omleggen, maar nu krijg ik toch vaker dat een gehele kudde met ?? rond gaat lopen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik kom er net achter dat je dus een zooi van die powercells nodig hebt voor die armor. Ik heb er wel een guide bij gepakt anders is het niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Motrax schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:18:
Het lijkt er ook op of later in het spel de machines agressiever worden? Ik had eerst dat ik met lure+silent kill alles kon omleggen, maar nu krijg ik toch vaker dat een gehele kudde met ?? rond gaat lopen.
AI Patch ;)
dvdkiwi schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:44:
Vraagje:
Heavy attack, als hij op zijn zij ligt een critical met R1. Ik heb nadat ik de Embrace uit was nooit meer de moeite genomen om striders, ravagers, sawtooths, corrupters, longlegs, etc met pijlen te doden. Alles met melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ah AI patch, klinkt wel logisch.

Goede tip, ik vind op dit moment de melee achter blijven bij de boog. Maar ik heb wel 14 punten over, maar geen idee waar ik het aan wil spenderen (tinker heb ik al) :P

[ Voor 9% gewijzigd door Motrax op 30-03-2017 13:45 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 12:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik vind de boog een onding, melee het liefst zo veel mogelijk :)

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Flimovic schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:47:
Ik vind de boog een onding, melee het liefst zo veel mogelijk :)
Jammer dat je je spear niet kan modden...of ik mis iets :+

Wel heb ik gisteren mijn eerste paarse shadowboog gekocht, toen kwam ik na 20 speeluren tot de ontdekking dat er ook zoiets bestaat als een ropecaster 8)7 Geheel overeen gekeken dus...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Lienuks schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:48:
[...]

Mijn nieuwe ps4pro maakt meer lawaa dan mijn normale ps4 deed. (Lijkt wel echt iets voor Horizon te zijn.)
Dark Souls, Blood Borne geen probleem
Hmm, als ik zo de reviews lees is hier geen pijl op te trekken of die Pro echt stiller is. Het geluid is bij mij echt niet te harden en ik ga de PS4 terug verbannen met de meterkast. Gelukkig loopt er vanaf de meterkast een ethernet kabel dus ik ga eens aan de slag met dit dingetje: https://www.allekabels.nl...eWi1J_8V20GpsUaAvMM8P8HAQ

Hopelijk is de lag niet te erg. Via PS remote play vind ik het eigenlijk zeer goed te doen.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 11-09 15:03
Spam schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:06:
[...]

Hmm, als ik zo de reviews lees is hier geen pijl op te trekken of die Pro echt stiller is. Het geluid is bij mij echt niet te harden en ik ga de PS4 terug verbannen met de meterkast. Gelukkig loopt er vanaf de meterkast een ethernet kabel dus ik ga eens aan de slag met dit dingetje: https://www.allekabels.nl...eWi1J_8V20GpsUaAvMM8P8HAQ

Hopelijk is de lag niet te erg. Via PS remote play vind ik het eigenlijk zeer goed te doen.
Misschien zit er nog een bug in het spel waardoor de fans extra hard blazen, ik kan me herinneren dat die bij Bij Rocket league ook het geval is geweest.

Mijn PS4 blaast overigens ook erg veel bij HZD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17
PS4 Slim blijft ook bij HZD heerlijk stil, als in... je hoort he-le-maal niets.
Net zo stil als de X-box one (day one) met zn externe voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Pannekoek_NL schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:49:
[...]

Misschien zit er nog een bug in het spel waardoor de fans extra hard blazen, ik kan me herinneren dat die bij Bij Rocket league ook het geval is geweest.

Mijn buikgevoel zegt dat HZD eigenlijk te zwaar is voor de PS4 en dat de 4 of 5 jaar oude core TE hard moet werken om het allemaal weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik luister de muziek nu hier: YouTube: Horizon Zero Dawn - Soundtrack (Full OST)
Heb geen Spotify account, noch iTunesen wil geen van beiden. Is die soundtrack ook nog ergens fysiek te koop of alleen maar in de vorm van de CE?
Zou 'm graag willen hebben :-(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanavond de main quest uitgespeeld, goed verhaal als hier geen deel 2 van komt dan weet ik het ook niet :P

Overall game progress is 65%, weet niet of ik de side quests nog ga doen, die werden toch wel vrij saai :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:34:
[...]

Ja makkelijk. Als je nog voordat je level 50 bent heb je dat makkelijk gehaald als je genoeg side dingen doet zoals corruption zones en hunting grounds, want daarvoor krijg je ook skill points.

Ik had alle skills vol toen ik level 45 was ofzo.
Hmm, ik kom dus net achter die level cap. Ben nu level 50 en zit nog maar op 58%. Wel een enorme bummer want ik wilde eigenlijk alle skilltree's volkrijgen. Ook is dan ineens de motivatie weg om nog meer af te gaan maken. Ik ga nog maar wat corrupted zones doen dan kan ik verder. Hele vreemde design keuze dit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

bram1984 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:18:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen? :?
Bij een "echte" RPG moet je vaak keuzes maken en ga je voor een bepaalde build omdat je niet alles kunt uitlokken.

Bij horizon maakt het inderdaad niets uit, je kunt alles unlocken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Spam schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 02:47:
[...]

Hmm, ik kom dus net achter die level cap. Ben nu level 50 en zit nog maar op 58%. Wel een enorme bummer want ik wilde eigenlijk alle skilltree's volkrijgen. Ook is dan ineens de motivatie weg om nog meer af te gaan maken. Ik ga nog maar wat corrupted zones doen dan kan ik verder. Hele vreemde design keuze dit. :?
Als je alle sidequests doet en hier en daar wat jaagt/dino's schiet heb je ze ook zo. In de mainquest krijg je ook genoeg skillpoints trouwens. Ik heb alle skills allang en ben al tijden lvl 50 en zie telkens dat ik nieuwe punten krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

van de week de mainquest uitgespeeld (40uur) met ancient armor. Moet zeggen dat die ancient armor alles wel heel makkelijk maakte (ook minder spannend). Nu de sidequests maar eens completen :)

[ Voor 6% gewijzigd door ind0mi op 31-03-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals het nu gaat lopen mijn completion percentage en mijn gespeelde uren evenredig op:
13% voltooid, level 13, 13 uur gespeeld. Dat gaat nog wel in de uurtjes lopen zo ;)
En als ik kijk hoe groot de totale map is en hoe veel ik nog te doen heb op het kleine stukje wat ik al heb vrijgespeeld dan belooft het nog wat :D

Voor wat het waard is: ik kies vrijwel elke keer de stealthy approach, lekker een beetje rond sneaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Vrijdag schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:43:
[...]

Als je alle sidequests doet en hier en daar wat jaagt/dino's schiet heb je ze ook zo. In de mainquest krijg je ook genoeg skillpoints trouwens. Ik heb alle skills allang en ben al tijden lvl 50 en zie telkens dat ik nieuwe punten krijg.
Ik blijf het een rare design keuze vinden dat er een level cap is. Haalt een beetje de wind uit de zeilen. Wat ik ook jammer vind is dat er niet echt nieuwe wapens & armor bij de merchants kan vinden. Of moet ik dan eerst verdere progressie maken in het hoofdverhaal? Ik heb nu bijna alle paarse carja shadow spullen (wapens en wat armor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spam schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:57:
[...]

Ik blijf het een rare design keuze vinden dat er een level cap is. Haalt een beetje de wind uit de zeilen. Wat ik ook jammer vind is dat er niet echt nieuwe wapens & armor bij de merchants kan vinden. Of moet ik dan eerst verdere progressie maken in het hoofdverhaal? Ik heb nu bijna alle paarse carja shadow spullen (wapens en wat armor).
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Ik level puur om skills te unlocken en niet om een zo hoog mogelijk getalletje te krijgen. Als ik alle skills heb, voegt het verdere levelen weinig meer toe buiten dat beetje extra health om.

Wapens vind ik ook prima. Je hebt overal 3 verschillende ammo types op en ik speel in de meeste games uiteindelijk toch altijd maar met 1 of 2 wapens. Die rattler heb ik bijvoorbeeld niet en ik ben niet van plan die ook te kopen.

In het weapon wheel heb ik links de boog met vuurpijlen en bovenin de boog met tear. Die staan daar standaard. Rechts wissel ik af tussen de slings en de boog met ijs/shock/corruption en onder gooi ik alleen offensieve wapens (tripcaster, ropecaster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ik dacht na het uitspelen wel "even" de laatste paar dingetjes af te ronden. Dat valt toch wel even tegen met de lengte van de Hunting Grounds , Hunter's Lodge questlines, en alle fetchquests die daar bijhoren zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
bram1984 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Ik level puur om skills te unlocken en niet om een zo hoog mogelijk getalletje te krijgen. Als ik alle skills heb, voegt het verdere levelen weinig meer toe buiten dat beetje extra health om.

Wapens vind ik ook prima. Je hebt overal 3 verschillende ammo types op en ik speel in de meeste games uiteindelijk toch altijd maar met 1 of 2 wapens. Die rattler heb ik bijvoorbeeld niet en ik ben niet van plan die ook te kopen.

In het weapon wheel heb ik links de boog met vuurpijlen en bovenin de boog met tear. Die staan daar standaard. Rechts wissel ik af tussen de slings en de boog met ijs/shock/corruption en onder gooi ik alleen offensieve wapens (tripcaster, ropecaster).
Bij mij is het:
  • Links: Shadow Carja Bow met vuur gemaxed.
  • Rechts: Shadow Carja Sharpshot bow met tear gemaxed
  • Doven: Shadow Carja War bow met corruption gemaxed
  • Onder: Afwisselend Shadow Carja Sling, Blast sling, Tripcaster of Ropecaster. Die laatste gebruik ik nauwelijks trouwens.
Het was fijner geweest als je iets sneller kon wisselen tussen de wapens, dan ga je er meer gebruik van maken.

Nog even een vraagje: ik heb er nu zoveel gameplay uren al inzitten en ik begin echt een hekel te krijgen aan dat muziekje wat speelt tijdens het shoppen of als je naar de kaart kijkt/craft/inventory. Is dat muziekje uit te zetten? Ik heb muziek helemaal uitgezet maar ik blijf het horen. Het is vooral irritant als je het geluid wat harder hebt aanstaan om de natuur geluiden te horen en dan ineens BAM; heel hard steeds datzelfde liedje wat opnieuw begint. Zwaar irri :( Ik heb zelfs guerilla gemaild om te vragen of ze een knopje kunnen toevoegen dat je dat kunt uitzetten. Ik heb er denk ik 50-60 uur inzitten en dan begint dat behoorlijk op je zenuwen te werken.
Chaoss schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 00:00:
Vanavond de main quest uitgespeeld, goed verhaal als hier geen deel 2 van komt dan weet ik het ook niet :P

Overall game progress is 65%, weet niet of ik de side quests nog ga doen, die werden toch wel vrij saai :P
Ik zou het wel doen. Het is een beetje hit & miss maar er zitten soms wel hele mooie bij. Toppers die mij zijn bijgebleven zijn lid worden van de hunters lodge en diegene met het verdwenen meisje.
Pannekoek_NL schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:49:
[...]

Ik heb inmiddels die HDMI versterker over ethernet geprobeerd en het werkt perfect. Heerlijk geen geblaas meer tijdens het gamen :P

[ Voor 20% gewijzigd door Spam op 31-03-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
Spam schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:54:
Nog even een vraagje: ik heb er nu zoveel gameplay uren al inzitten en ik begin echt een hekel te krijgen aan dat muziekje wat speelt tijdens het shoppen of als je naar de kaart kijkt/craft/inventory. Is dat muziekje uit te zetten? Ik heb muziek helemaal uitgezet maar ik blijf het horen. Het is vooral irritant als je het geluid wat harder hebt aanstaan om de natuur geluiden te horen en dan ineens BAM; heel hard steeds datzelfde liedje wat opnieuw begint. Zwaar irri :( Ik heb zelfs guerilla gemaild om te vragen of ze een knopje kunnen toevoegen dat je dat kunt uitzetten. Ik heb er denk ik 50-60 uur inzitten en dan begint dat behoorlijk op je zenuwen te werken.
Hoewel het me nog niet irriteert, vind ik het wel jammer dat ik idd. de natuur geluiden niet harder kan zetten vergeleken met spraak/wapens ed. Vind het nml. geweldig door het bos te kruipen met al die natuurgeluiden. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
PepieNL schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:12:
PS4 Slim blijft ook bij HZD heerlijk stil, als in... je hoort he-le-maal niets.
Net zo stil als de X-box one (day one) met zn externe voeding.
HIer ook geen probleem op een Ps4 slim model. Uncharted 4 maakt meer fan noise, wel alleen in het hoofdmenu bijzonder genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
Marcade schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:39:
[...]

Hoewel het me nog niet irriteert, vind ik het wel jammer dat ik idd. de natuur geluiden niet harder kan zetten vergeleken met spraak/wapens ed. Vind het nml. geweldig door het bos te kruipen met al die natuurgeluiden. <3
arrrgg..! ik ben bang dat dit mij nog niet was opgevallen totdat jij het nu net benoemd hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ocin32 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:28:
[...]

HIer ook geen probleem op een Ps4 slim model. Uncharted 4 maakt meer fan noise, wel alleen in het hoofdmenu bijzonder genoeg.
Fijn te horen dat de slim het probleem minder heeft. Alleen ga ik daar geen nieuwe PS4 voor kopen. Hij is nu verbannen naar de meterkast met HDMI over ethernet. Voor 30 tientjes was ik klaar en kan ik zelfs elders in het huis nu gamen zonder de lag van PS4 remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
Spam schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:38:
[...]

Fijn te horen dat de slim het probleem minder heeft. Alleen ga ik daar geen nieuwe PS4 voor kopen. Hij is nu verbannen naar de meterkast met HDMI over ethernet. Voor 30 tientjes was ik klaar en kan ik zelfs elders in het huis nu gamen zonder de lag van PS4 remote play.
Mooie oplossing! Interssant ook, ik had niet direct verwacht dat dit goed zou werken. Pas wel op met warm wordende apparatuur in de meterkast zou ik zeggen.. veel brand begint vanwege stoffige modems/routers in de meterkast.

Kleine correctie btw. Ik heb geen slim model maar wel een van de latere serie van het origineel. Die staan erom bekend dat ze minder herrie maken, de 1200 serie als ik mij niet vergis.

[ Voor 13% gewijzigd door Ocin32 op 31-03-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Uitgespeeld! 65 uur op 98,67%. Moet nog 1 sidequest denk ik en wat dummies doen.

Jongens, wat een game!

Verhaal, gameplay, graphics, sound, allemaal stuk voor stuk top!

Ben wel benieuwd hoe ze de DLC hier in gaan verwerken.

Trouwens zijn de sidemissions best wel tof, 14 in totaal en best leuke verhaallijnen. Tuurlijk zijn het soms veredelde fetch of killquests, maar het script maakt t leuk.

Top game voor de PS4! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Zou mooi zijn als ze een mogelijkheid inbouwen voor het sorteren van de de potions and traps in het d-pad menu.
Nu is het het zo dat het tevoorschijn komt in de volgorde dat het gecraft word, wat niet echt lekker werkt aangezien het dan altijd anders is afhankelijk van je gebruik.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
Ocin32 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:31:
[...]arrrgg..! ik ben bang dat dit mij nog niet was opgevallen totdat jij het nu net benoemd hebt 8)7
Hehe, yup. Hoewel, mss. is het specifiek tot het jungle gebied rond Meridian waar het me pas echt opviel.

Daar door de dichtbebosde gebieden lopen is gewoon een genot an sich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Zo'n Thunderjaw is niet echt moeders slimste als het op longrange attacks aankomt. Gisteren verveelde ik mij even (was beetje aan het dwalen in de game) en uiteindelijk ik zag zo'n beest lopen. Ik ben lv21 maar ik kwam eigenlijk zelden in de problemen door een shoot&hide tactic welke wel goed werkt :P Met de tearblast arrows beetje bij beetje zijn armor slopen om vervolgens met de sniperboog zijn hart te raken voor extra dmg. Het duurde wel even maar de 3 paarse mods aan het eind waren het wel waard :)

Ik had eigenlijk verwacht dat deze als een bezetene op mij afrende en binnen 0,00001 sec mij wtfbbbqwuthappened'de :+

[ Voor 17% gewijzigd door vhal op 01-04-2017 09:11 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
vhal schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 07:45:
Zo'n Thunderjaw is niet echt moeders slimste als het op longrange attacks aankomt. Gisteren verveelde ik mij even (was beetje aan het dwalen in de game) en uiteindelijk ik zag zo'n beest lopen. Ik ben lv21 maar ik kwam eigenlijk zelden in de problemen door een shoot&hide tactic welke wel goed werkt :P Met de tearblast arrows beetje bij beetje zijn armor slopen om vervolgens met de sniperboog zijn hart te raken voor extra dmg. Het duurde wel even maar de 3 paarse mods aan het eind waren het wel waard :)

Ik had eigenlijk verwacht dat deze als een bezetene op mij afrende en binnen 0,00001 sec mij wtfbbbqwuthappened'de :+
Longrange zijn ze idd. niet moeilijk te killen als je geduld hebt.

Maarre .. doe jij nu maar 's ff de "Thunderjaw vs. Ravager" Trial :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Marcade schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:31:
[...]
Longrange zijn ze idd. niet moeilijk te killen als je geduld hebt.
Maarre .. doe jij nu maar 's ff de "Thunderjaw vs. Ravager" Trial :+
Makkie, als je voorbereiding doet.
Vooraf de 2 ravagers even overriden of killen, dan de thunderjaw killen, (disc launchers eerst verwijderen)
Daarna de 2 disclaunchers op tactische plekken wegleggen, en de trial starten.

Je zipt met touw naar beneden, pakt de disc launcher die al klaar ligt en je hebt al 1 ravager te pakken.
De thunderjaw gewoon negeren, naar de andere disc launcher lopen, en de andere ravager killen.

ben overigens wel pas post game met shield weaver armor en full skill tree voor de blazing sun gegaan daar.

[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 01-04-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
M a r c o schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:32:
[...]

Vooraf de 2 ravagers even overriden of killen, dan de thunderjaw killen, (disc launchers eerst verwijderen)

Je zipt met touw naar beneden, pakt de disc launcher die al klaar ligt en je hebt al 1 ravager te pakken.
De thunderjaw gewoon negeren, naar de andere disc launcher lopen, en de andere ravager killen.

ben overigens wel pas post game met shield weaver armor en full skill tree voor de blazing sun gegaan daar.
Zonder kaas natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
[...]

Pffffftttt! Helemaal niet nodig die voorbereiding en dat armor. Heb het in mijn stealth armortje gedaan zonder speciale prep. Niet bijzonder moeilijk imho..

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:38

Mauz1978

Console War Veteran

Anderhalve week nadat ik platinum heb gehaald, en pas daarna mijn notificaties aan heb gezet, heb ik dan toch de mail van playstation gekregen met de award voor platinum. Leuke theme :).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Gisteravond heb ik Horizon uitgespeeld qua verhaal. Heb er volgens mij bijna 80 uur of iets langer dan 80 uur over gedaan (moet ik ff nakijken) en zit nu op bijna 90%. Moet nog 2 metalen bloemen, 4 Banuk beeldjes, 4 Grazer dummies en 4 Hunting Grounds. (Heb alleen de eerste volledig gehaald, de andere 4 heb ik nog helemaal niet gedaan.) Ik vind het overigens wel jammer dat ik nu, na het afronden van het verhaal, 3 audiologs mis en maar iets meer dan de helft van de datalogs uit de wereld heb. Tevens mis ik enkele glyphs, maar hier heb ik het merendeel wel van.

Ik wil sowieso de collectibles nog verzamelen, de Hunting Grounds doen en zorgen dat ik hem op platinum zet. Of ik daarna nog zin heb om alle datalogs die in de wereld verspreid liggen te gaan zoeken zie ik dan wel. Ik zou dit heel makkelijk kunnen doen door er een guide bij te pakken en te reizen via travel packs, aangezien ik die pas 1 keer gebruikt hebt (toen ik door een domme jump vast kwam te zitten in een loze ruimte onder rotsen; ik had geen zin om een save game te laden dus heb ik mezelf via een travel pack naar het dichtstbijzijnde kampvuur verplaatst). Ik denk alleen dat het onmogelijk is om die 3 missende audiologs alsnog te verkrijgen omdat deze verbonden zijn aan missies? Iemand die daar een antwoord op heeft?

Overigens zal ik mijn conclusie en ervaringen hieronder delen, maar zal ik dit voor de zekerheid tussen spoilertags zetten:

spoiler:
Ik wil allereerst zeggen dat ik het een geweldige game vond. Het is lang geleden dat ik zo ben meegesleurd door een openwereld game en dat ik in zo'n korte tijd zoveel tijd heb besteed aan een game. Het feit dat ik de game niet heb weggelegd en vervolgens pas na een paar maanden (of nog langer) weer opgepakt heb zegt voor mij genoeg. De reden dat de game dit met mij deed komt voornamelijk door het verhaal en de wereld. Ik zal hieronder voor mij dan ook de plus- en minpunten (tevens verbeterpunten) opsommen.

Pluspunten:

• Zoals hierboven al gezegd de wereld in combinatie met het verhaal. Voor mij is dit qua verhalen in games één van de meest bijzondere die ik tot nu toe gespeeld heb. Meestal heb ik erg veel moeite met goede verhalen in openwereld games, omdat ik die games vrijwel nooit in een korte periode uitspeel en daardoor steeds te lang uit het verhaal ga om er echt lekker in te komen. Dat is ook een reden dat de games van Naughty Dog of Quantic Dream mij beter liggen aangezien dit games zijn die je binnen een week makkelijk uitgespeeld krijgt.
Toch deed het verhaal van deze game iets met mij waardoor ik maar bleef spelen en deze, voor mijn doen, in een relatief korte tijd uitgespeeld heb. Ik kan verhalen over de Apocalyps erg goed waarderen, scifi, mits goed uitgewerkt, vind ik ook erg tof en natuur, dieren en dinosaurussen spreken mij ook aan. Wat mij betreft hebben ze hier een perfecte combi van gemaakt en is het verhaal dat ze bedacht hebben ook gewoon goed; in ieder geval een erg goede drijfveer om door te blijven spelen. Doordat ze dus een goed verhaal hebben in combinatie met een hele interessante wereld waar dit verhaal zich in afspeelt is het voor mij ook leuker en makkelijker om de wereld te verkennen en doorzoeken. Op deze manier krijg je namelijk meer van de wereld te weten en dat geeft weer meer waarde aan het verhaal. Wat mij betreft dus een perfecte wisselwerking van deze twee elementen.

Overigens vond ik het verhaal op sommige punten ook best emotioneel en ook dat is voor mij zeker een pluspunt aan het verhaal van deze game.

• Een punt dat ik ook sterk vond en dat sterk samenhangt met het punt hierboven is dat er een aantal personages in zitten die erg boeiend zijn. Voor mij zijn dit Aloy, Elisabet Sobeck, Ted Faro, Rost (alhoewel hij uiteindelijk niet echt een hele grote rol heeft en al snel verdwijnt vond ik hem toch erg tof) en Sylens. Al deze personages hebben de potentie om verder uitgediept te worden (op Rost na misschien) en zijn personages waarvan ik graag meer zou weten. Nou verklapt de after credits scene natuurlijk wel het een en het ander. Dit vond ik enerzijds een enigszins makkelijke manier om te laten weten dat er meer content en/of een tweede deel aan gaat komen, maar anderzijds is Sylens een mysterieus personage waar ik graag meer over wil weten en vind ik zijn drijfveer om meer kennis op te doen in combinatie met het feit dat ik meer wil weten over GAIA (met alle subentiteiten), Zero Dawn, Elysium, FAS en de Apocalyps zo interessant dat ik het niet erg vond dat ze hiervoor kozen en maakte het me dan ook heel nieuwsgierig.

• Sommige side quests zijn echt tof. Ik vond bijvoorbeeld the Hunter's Lodge een erg goede sidequest waarbij je een stukje geschiedenis leert waarin je uiteindelijk zelf verweven raakt. Verder zijn er interessante personages verbonden aan deze side quest en mondt deze uit in een heel tof gevecht. Wat mij betreft zijn zulk soort side quests een verrijking voor de spelwereld.

• De robots zijn wat mij betreft de trekpleister van de game. Vooral de grotere exemplaren zijn geweldig en mijn favoriet is de Rockbreaker. Wat een tof ontworpen robot is dat en wat kan die lastig zijn om tegen te vechten. Ook de eerste keer dat je een Thunderjaw, Stormbird, Tallneck en Behemoth "ontmoet" zijn momenten dat je je ogen even uitkijkt. De overige robots zijn ook erg tof ontworpen en bedacht, maar qua gevechten zijn de grotere toch wel de uitschieters.

• Een punt dat samenhangt met het vorige punt is de gameplay. Die vind ik voor het overgrote deel erg sterk, omdat de gevechten met robots qua gameplay verreweg het sterkste gedeelte van de game zijn. Er zitten ook zeker wel een paar minpunten aan de gameplay, maar die benoem ik wel onder de minpunten. De eerste keer dat je voor een Thunderjaw of Stormbird staat schrik je echt, sta je te kijken van de immensiteit en vraag je je echt af hoe je deze moet gaan verslaan. Op een gegeven moment worden de gevechten tegen de kleinere robots wel heel simpel en zijn ook de grote goed te doen, maar toch zijn deze gevechten erg vet en leuk.

Tevens is de besturing, die erg belangrijk is voor de gameplay, over het algemeen erg goed en soepel. Het is wat dat betreft een heerlijke game om te spelen en ondanks dat ik een paar keer ben doodgegaan doordat ik mis sprong werkt het erg lekker en zorgt dit er mede voor dat de gameplay kan floreren.

• De graphics zijn natuurlijk veelbesproken en zijn ook erg mooi. Ik heb hem op een OG PS4 gespeeld en het ziet er geweldig uit. Uncharted 4 vind ik een mooiere game, maar wat ze hebben gepresteerd is voor een openwereld game ongekend. Zeker zijn er nog een hoop dingen die beter kunnen, maar ze hebben natuurlijk ook te maken gehad met de limiet van de PS4. Als je echter vergelijkingsfilmpjes kijkt tussen Zelda en Horizon en het detail van interactie van Link met de wereld ziet dan zijn er wel verbeterpunten voor Horizon. Ook de destructie zou in Horizon van mij nog wel veel extremer mogen, maar ook hierbij zullen ze te maken hebben gehad met de limiet van de PS4. Overall is het echter een prachtige game, met mooie kleuren, mooie ontwerpen en hele strakke graphics.

• Als laatste punt wil ik aankaarten dat de game geweldig loopt. Ik ben een aantal bugs tegengekomen, maar die zijn, denk ik, op twee handen te tellen. Voor zo'n grote game waar ik 80 uur in heb gestoken is dat een prestatie van jewelste. Verder ook nagenoeg geen framedrops gezien dus ook wat dat betreft petje af.

• Ik was nog een pluspunt vergeten, namelijk de uitkijkpunten. Ik vind deze echt heel tof gemaakt, omdat je een beeld krijgt van hoe de wereld van de ouden eruit zag en omdat ik echt meeleefde met het verhaal van Bashar Mati; ik probeerde het te plaatsen in de wereld, wat richting het einde steeds beter lukte, en vond het echt een toegevoegde waarde.

Minpunten/verbeterpunten:

• De gevechten tegen de robots hadden van mij moeilijker gemogen (ik speelde op hard). Er zijn een paar momenten waarbij ik het erg moeilijk heb gehad, maar overall ben ik niet vaak doodgegaan en worden de kleine robots heel simpel en zijn de grote robots ook goed te doen, zoals ik al zei. Ik ben nog het meest doodgegaan doordat ik mis sprong en dat had ik liever andersom gezien. (Overigens is dat ook de meest voorkomende oorzaak om dood te gaan in Uncharted voor mij, dus misschien ligt dat aan mij.)

• De gevechten met mensen vond ik veel minder boeiend dan de gevechten tegen de robots. Wellicht logisch, maar de bandietenkampen waren wel erg simpel en de AI van de mensen zou ook zeker een stuk beter kunnen. Tegen het einde kwam je wel iets vaker sterkere, menselijke vijanden tegen, maar echt moeilijk wordt het nooit en dit is wat mij betreft ook zeker een punt dat voor verbetering vatbaar is. Ik zou het graag dynamischer en moeilijker zien.

• Je levelt wel erg snel en daardoor wordt de game ook makkelijker. De bovenstaande punten zijn dan ook enigszins het gevolg daarvan. Omdat ik de game redelijk langzaam doorliep, liep ik qua niveau steeds ver voor op het niveau dat de missies hadden. Hierdoor had ik een hoge life bar, veel skills unlocked en sterke aanpassingen. Ik denk dat dit beter gebalanceerd kan worden en hierdoor de game moeilijker gemaakt kan worden.

• De skilltree mag van mij anders benut worden. Ik had het toffer gevonden als je niet de hele skilltree vol zou kunnen krijgen en hierdoor echt keuzes zou moeten maken in welke richting je je character wilt ontwikkelen. Dit zou je ook mooi kunnen combineren met een new game+ modus door er een trophy aan vast te hangen dat je alle skills moet unlocken. Hiervoor zou je de game bijvoorbeeld 2 of 3 keer door moeten spelen waarbij je dan 2 of 3 keer je character op een andere manier zou moeten ontwikkelen en dus ook andere gameplay krijgt.
Een punt dat hier sterk mee samenhangt is dat ik maar gebruik heb gemaakt van twee verschillende outfits en een paar wapens. Ik heb bijvoorbeeld 'freeze' amper gebruikt en 'infection' helemaal niet gebruikt. Dat is opzich zonde, want ik denk dat die manieren van spelen weer hele andere soorten gameplay op kunnen leveren.

Ik wil hier ook nog aan toevoegen dat je veel te veel ruimte ruimte hebt om outfits en wapens met je mee te dragen. Ik had deze op een gegeven moment tot de max uitgebreid en heb nooit een wapen of outfit moeten verkopen. Ik zou er een voorstander van zijn als je maar een paar outfits en wapens met je mee kan dragen en de overige die je aangeschaft hebt bijvoorbeeld op bepaalde plekken kan storen. Dat zou ervoor zorgen dat je echt keuzes moet maken en dat is nu helemaal niet het geval. Overigens had de ruimte om grondstoffen op te slaan dan wel weer groter gemogen, want hier liep ik continu tegen de max aan en heb ik een hoop rotzooi meegenomen die ik helemaal niet nodig heb gehad; deze had dus, achteraf gezien, verkocht kunnen worden.

• De robots zijn erg gebonden aan hun gebied en wat mij betreft hadden ze vrijer rond mogen lopen. Ik zag eerder iemand schrijven dat het bijvoorbeeld vet zou zijn als je een Thunderjaw zou kunnen tracken en zijn destructie daardoor zou kunnen volgen. Ik weet niet of het te chaotisch wordt als je achterna gezeten wordt door een robot en die enkel af te schudden is door hem te killen. Ik snap best dat ze daar een goede balans in hebben moeten vinden, maar iets meer vrijheid had van mij zeker gemogen. Om nog een voorbeeld te geven: ik vind het erg jammer dat de Tallnecks rondjes lopen en meer niet. Ik zou het heel wreed vinden als je Tallnecks echt in het wild tegen zou komen die niet per se gebonden zijn aan een vast gebied. Wellicht heeft dit ook deels te maken met de limiet van de PS4. Zo had ik ook graag kuddes gezien van Tallnecks of kuddes van tientallen Grazers, maar dat zal technisch wel niet mogelijk geweest zijn.

• Wat mij betreft zou je nog meer robots moeten kunnen mounten. Ik zou het echt heel vet vinden als je bijvoorbeeld een sawtooth zou kunnen mounten als je hem overgenomen hebt. Ook zou een Glinthawk erg tof zijn om over te kunnen nemen en dit zou als voordeel hebben dat je heel snel de wereld over kan reizen.

• Er hadden van mij meer echte dieren in mogen zitten en hier hadden ze ook nog iets meer mee kunnen doen. (Paarden die je kan gebruiken om te reizen bijvoorbeeld of dieren tegen robots laten vechten wellicht?) Het aanbod aan dieren was nu best wel karig. Een punt dat overigens niet heel zwaar meeweegt voor mij.

• De verkopers hadden van mij diverser mogen zijn. Ik kreeg nu een beetje het idee dat vrijwel iedere verkoper hetzelfde aanbod had. Ik weet dat dit niet helemaal waar is en dat je in het begingebied nog niet alles kon krijgen, maar er zat niet echt heel veel verschil in. Zo vond ik het raar dat je in het begin al schaduwoutfits en -wapens kon krijgen terwijl dat in principe de sterkste outfits en wapens zijn. Alleen in Meridian zat wel echt verschil in verkopers.

• De Shield-Weaver outfit is wel heel erg OP. Ik had deze bemachtigt voordat ik de laatste missie ging doen en deze maakt je wel erg sterk. Ik zou iedereen dan ook aanraden om deze nog niet te dragen zolang je de game niet uitgespeeld hebt. Ik vond het eindgevecht namelijk wel tof, maar het werd nu te makkelijk voor mij; ik ben dan ook niet doodgegaan.

• Waarom wordt er tegen het einde van de game door Aloy gezegd dat GAIA weer tot leven gebracht kan worden, maar horen we hier uiteindelijk niks meer van terug? Zou dit zijn omdat we dit terug gaan zien in latere delen? Ik vind het in ieder geval raar dat er met geen woord meer over gerept wordt.

Al met al nog best een paar minpunten of beter gezegd punten die in mijn ogen verbeterd kunnen worden. Deze punten wegen echter niet op tegen de dingen die goed zijn gedaan in mijn ogen en dat zijn dan ook de dingen die absoluut overheersen voor mij. Daarom vond ik het ook een geweldige game en denk ik dat ze DLC of sequels nog beter zouden kunnen maken als ze met deze punten aan de slag gaan.

Als mensen deze post te lang vinden en vinden dat dit eerder thuishoort onder een review laat het me dan even weten. Ik wil namelijk niet voor topicvervuiling zorgen door te lange posts te plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door dvd-linden op 01-04-2017 15:38 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik kom er net pas achter dat je kan craften vanuit je weapon selection met X, en nog veel sneller ook. Bijna de game uitgespeeld, en nu kom ik er pas achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let jij niet op als er tutorials in beeld verschijnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
[...]

Gewoon Thunderjaw overriden, op een afstandje gaan staan en een bak popcorn erbij pakken ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik blijf me nog steeds verbazen over de graphics.

Afbeeldingslocatie: http://a68.tinypic.com/28sarv5.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:53:
[...]
Gewoon Thunderjaw overriden, op een afstandje gaan staan en een bak popcorn erbij pakken ;)
Ook altijd leuk, maar zo ga je niet de blazing sun halen denk ik.

Ik heb gisteren mijn hunting trials afgerond met blazing suns, en daarmee ook de platinum binnen gehaald.
Uiteindelijk heb ik me 95 uur kunnen bezig houden met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 21:43
M a r c o schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:37:
[...]

Zeker wel, want zo heb ik 'm gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
Beesten overriden heb ik echt nauwelijks gedaan in mijn 70 uur playthrough. Is 1 van laatste 2 throphy's die ik nog moet. Vond de gevechten gewoon veelste leuk om zelf te doen. :D

Wel eens die corruption arrows gebruikt tijdens free roaming. Maar gewoon tijdens gevechten in story echt bow&arrow.
Gaf mij toch meeste voldoening om met chirurgisch precisie die grote beesten neer te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
M a r c o schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:37:
[...]

Ik heb gisteren mijn hunting trials afgerond met blazing suns, en daarmee ook de platinum binnen gehaald.
Uiteindelijk heb ik me 95 uur kunnen bezig houden met dit spel.
Jawel hoor. Had m op die manier met 1:56 op de klok :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Waar zie je hoeveel uur je hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Was de laatste die ik nog moest, wel gewoon 2 ravagers voor me laten vechten en zij. Disc launchers tegen hem gebruikt, ruim binnen de tijd gehaald. Toen nog ff opnieuw geïnstalleerd om te kijken of mijn combat dummies bug daarmee opgelost was maar dat was ook geen succes. Toen maar even in anderhalf uur gerushed met een nieuw spel om die opnieuw te halen voor de platinum. Die is nu binnen dus spel kan de kast in en Nier kan de PS4 voorlopig bezet houden.

Erg, heel erg, vette game overall. Gewoon compleet en af en, bijna alles klopt gewoon.

Enige echt grote minpunt voor mij is dat er totaal geen 'herkenbaarheid' inzit qua wereldopbouw. Ik heb er een dikke 70 uur inzitten en ik heb nog steeds geen idee van waar ik nou precies ben op de map, hoe ik daarvandaan ergens kan komen en wat er in de buurt te doen is. Dat had ik met Fallout, TES en GTA (even de 'grootste' openworld games ter vergelijking gepakt) absoluut niet.

Daarnaast kleine irritatiepuntjes als slecht inventory management (of eigenlijk geen) en wat dialogen die niet kloppen met de subs (voornamelijk endgame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:31:
Waar zie je hoeveel uur je hebt gespeeld?
Option -> Load Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ok, altijd continue game gedaan. Thanks

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Aan een ieder die mij zei dat dit spel het waard was om een PS4 te kopen; dankjewel voor de tip :) tweedehands PS4 gekocht met dit spel en vermaak me heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Overigens vond ik het betreffende de collectibles en hunting trials wel dat ze enkel voor het behalen van de trophies nut hadden (en de lol van het doen), maar de in game rewards zijn absoluut niet de moeite waard.
De lodge weapons hebben maar een heel beperkte meerwaarde tegenover de shadow versies.

En de rewards voor de collectibles waren gewoon lachwekkend. (een handjevol modifications per set, die meestal nog "groen" waren ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

dvdkiwi schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:27:
Let jij niet op als er tutorials in beeld verschijnen? :P
Ik heb nooit geclaimd een slim persoon te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:56:
Overigens vond ik het betreffende de collectibles en hunting trials wel dat ze enkel voor het behalen van de trophies nut hadden (en de lol van het doen), maar de in game rewards zijn absoluut niet de moeite waard.
De lodge weapons hebben maar een heel beperkte meerwaarde tegenover de shadow versies.

En de rewards voor de collectibles waren gewoon lachwekkend. (een handjevol modifications per set, die meestal nog "groen" waren ook)
Ik doe ze voornamelijk voor de XP.
apNia schreef op zondag 2 april 2017 @ 10:43:
Ik kom er net pas achter dat je kan craften vanuit je weapon selection met X, en nog veel sneller ook. Bijna de game uitgespeeld, en nu kom ik er pas achter :(
Pfff dat zou ik echt kut gevonden hebben. Heb je je tussentijds nooit afgevraagd of dat niet op een andere manier kon? Volgens mij staat er zelfs gewoon een button prompt in beeld als je R1 ingedrukt houdt (press X to craft of zoiets). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

M a r c o schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:56:

Mssn heb ik wat gemist, maar hoe kom je aan de lodge weapons?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rudios schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:01:
[...]

De lodge quests en de hunting trials doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Rudios schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:01:
[...]
Er zijn 3 wapens die je krijgt wanneer je
- alle hunting trials (15) met half suns gehaald hebt
- alle hunting trials met full suns
- alle hunting trials met blazing suns.

Je kunt ze dan in de hunting lodge claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

bram1984 schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:30:
[...]

Ik doe ze voornamelijk voor de XP.

[...]

Pfff dat zou ik echt kut gevonden hebben. Heb je je tussentijds nooit afgevraagd of dat niet op een andere manier kon?
TBH, ik dacht dat 'create job' dat zou overnemen. En dat ik dat na een tijdje zou unlocken, wat nooit gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu op ongeveer 25% en ben level 21 maar heb wel serieus moeite met enkele beesten. Wellicht dat jullie wat tips oid hebben.

Hoe pakken jullie de Fire Bellowback aan? Ik probeer components eraf te schieten met de sharpshot bow (140 Tear) maar dat lukt niet. Het enige dat soms lukt is de canisters onder zijn buik met fire arrows kapot schieten, áls ik dicht genoeg in de buurt kan komen.
De grote tank op zijn rug en de zakken onder zijn kin kan ik helemaal niks mee :/
Iemand tips voor dit beest? Of zijn mijn Tear pijlen gewoon niet sterk genoeg?

Ook een vraagje over de ropecaster: wat doe je als het beest vastgebonden op de grond ligt?
De R1 prompt (=critical ctrike) komt in beeld, maar is dat de slimste optie of is het handiger om bv met de boog components eraf te schieten of om een R2 attack te gbruiken?
Grote beesten bind ik vaak vast aan de grond, maar de R1 attack doet niet zo heel veel damage heb ik het idee, ondanks dat ik de extra damage skill heb unlocked.

Verder vermaak ik me dikke prima met de game!

Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste