Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
bram1984 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:58:
Fijn, die nieuwe patch. Je kunt bij de merchants nu gewoon X ingedrukt houden om meerdere items te kopen. Waarom ze dan niet meteen een optie inbouwen om in één keer 20 items te kopen, is me dan weer een raadsel.

http://community.eu.plays...n-Patch-1-10/m-p/25002974
Fixed an issue where players would run into various problems if their playtime exceeded 200 hours.

8)7

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:02:
[...]

Fixed an issue where players would run into various problems if their playtime exceeded 200 hours.

8)7
Opvallender vond ik deze:
Fixed an issue in the area “Devil’s Grief” where the ground texture showed a visible file path.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
NoTimeRemains schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:18:
Zo ik heb em ook gisteren uitgespeeld. Ik heb enorm genoten hoewel ik wel wat op en aanmerkingen heb.

- Camera is vooral tegen de gevleugelde tegenstanders af en toe je grootste vijand.
Dit dus, locken in het algemeen op je tegenstanders in het algemeen is wel fijn. Als ik bijvoorbeeld weg ren voor een Sawtooth om even op adem te komen of om arrow te craften wil ik wel graag kunnen zien wanneer dat beest weer op mij af komt stormen...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aDutchCow schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:32:
[...]

Dit dus, locken in het algemeen op je tegenstanders in het algemeen is wel fijn. Als ik bijvoorbeeld weg ren voor een Sawtooth om even op adem te komen of om arrow te craften wil ik wel graag kunnen zien wanneer dat beest weer op mij af komt stormen...
Ik mis dit nu juist totaal niet. Volgens mij wordt de game dan wel heel makkelijk. Melee aanvallen doet Aloy al automatisch op de juiste vijand en met de boog moet je gewoon lekker zelf aimen, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:38

Mauz1978

Console War Veteran

bram1984 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 06:14:
[...]

Guerilla contacteren omdat je een digitale wisselbeker niet krijgt waar je verder helemaal niets mee kan? Je kan het ook overdrijven.
Jouw opmerking voegt totaal niks toe aan de discussie. Ik stel gewoon een legitieme vraag en dat jij het overdreven vindt mag je lekker voor je houden. Ook al was het alleen voor een platinum trophy is het nog aan mij of ik dat leuk vind om te halen ja of nee, en dat je nu echt een reward krijgt voor platinum is voor mij een extra trigger.

Anderen komen met constructieve tips en tricks waar ik wel op zit te wachten..
Silversin schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:03:
Iemand nog tips?
spoiler:
2 rockbreakers in hun corrputed zone? Lukt me vaak om er 1 af te maken met de ravager cannon, alleen nummer 2 pwnd me vaak.
Dat is inderdaad een moeilijk stuk! Wat ik heb gedaan is:

spoiler:
naar linksboven lopen, daar is een hardrots strandje wat ze niet penetreren of overheen gaan. Daar kan je ze allebei afschoeten al bukkend voor hun stenenstorm. Succes!

[ Voor 27% gewijzigd door Mauz1978 op 21-03-2017 17:20 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Iemand nog tips?
spoiler:
2 rockbreakers in hun corrputed zone? Lukt me vaak om er 1 af te maken met de ravager cannon, alleen nummer 2 pwnd me vaak.
spoiler:
Twee ravager cannons. Ik had er voor de zekerheid drie meegenomen maar uiteindelijke de derde niet nodig gehad :+

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Iemand nog tips?
spoiler:
Toevallig net gedaan. Ging eigenlijk heel easy. Eerst met de frost bombs (maxxed frost damage) ze met twee bombs freezen en als ze frozen zijn sticky bombs (ook maxxed damage) erop zetten. Rinse and repeat :)
bram1984 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:52:
[...]

Ik mis dit nu juist totaal niet. Volgens mij wordt de game dan wel heel makkelijk. Melee aanvallen doet Aloy al automatisch op de juiste vijand en met de boog moet je gewoon lekker zelf aimen, vind ik.
Helemaal mee eens ! PAst niet in de game. Bovendien is het een stuk spannender zo: Als je als een gek weg rolt en dan weer ff moet orienteren waar is het beest ook al weer ;)

[ Voor 34% gewijzigd door -SaveMe- op 21-03-2017 18:32 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Thanks voor de tips, ga ik zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

ddZ

Zo, inmiddels uitgespeeld en alle trophies behaald (Platinum).

Waar de "side-" mainquest me qua verhaal minder kon boeien, is dit gelukkig niet het geval bij het verhaal, waar bij de puzzelstukjes in elkaar vallen. Echt klasse.

Verder audiovisueel ongekend mooi; The Witcher 3 nog eens opgestart, maar deze game gaat er voor mij erover heen, ondanks het kleine foutjes; dag en nacht sequences die imho net wat te abrupt zijn; idem voor het weer (heb meegemaakt dat na een cut-scene in een tijdsbestek van minder dan een halve minuut het sneeuwde, regende en de zon begon te schijnen :?); lip sync die soms net niet lekker loopt (en soms gekke bewegingen van hoofd en/ of ledematen erbij)... Maar nog steeds ronduit schitterend! Denk alleen dat Uncharted 4 nog mooier uit ziet...

De combat en controls in het algemeen zijn zeer goed uitgewerkt; ronduit gaaf om dmv. verschillende tacktieken bv. een Thunderjaw neer te halen. De enemy-lock waar ik eerder in dit topic wat over zei, mis ik in sommige gevallen nog wel eens, maar er valt mee te werken...

Wel jammer van het beperkt aantal sidemissions, scoren van loot en ontbreken van bv. characterbuilding.
Zo'n mooie spelwereld en juist daarom wil ik meer te doen hebben. Ik hoop op een uitbreiding à Blood And Wine; deze game schreeuwt er gewoon om....

[ Voor 12% gewijzigd door ddZ op 21-03-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ddZ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:15:
Zo, inmiddels uitgespeeld en alle trophies behaald (Platinum).

Waar de "side-" mainquest me qua verhaal minder kon boeien, is dit gelukkig niet het geval bij het verhaal, waar bij de puzzelstukjes in elkaar vallen. Echt klasse.

Verder audiovisueel ongekend mooi; The Witcher 3 nog eens opgestart, maar deze game gaat er voor mij erover heen, ondanks het kleine foutjes; dag en nacht sequences die imho net wat te abrupt zijn; idem voor het weer (heb meegemaakt dat na een cut-scene in een tijdsbestek van minder dan een halve minuut het sneeuwde, regende en de zon begon te schijnen :?); lip sync die soms net niet lekker loopt (en soms gekke bewegingen van hoofd en/ of ledematen erbij)... Maar nog steeds ronduit schitterend! Denk alleen dat Uncharted 4 nog mooier uit ziet...

Wel jammer van het beperkt aantal sidemissions, scoren van loot en ontbreken van bv. characterbuilding.
Zo'n mooie spelwereld en juist daarom wil ik meer te doen hebben. Ik hoop op een uitbreiding à Blood And Wine; deze game schreeuwt er gewoon om....
Had je serieus twijfels of deze game grafisch beter is dan TW3? Die game komt niet eens in de buurt qua IQ. TW3 heeft wel betere voice acting en facial animaties.

Uncharted 4 is zeker mooier, maar lineair, dus logisch. HZD komt wel in de buurt en dat is een vrij bijzondere prestatie voor een open wereld game.

De laadtijden zijn ook opmerkelijk kort, vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik denk dat ik het euvel van de missende trophies ontdekt heb: ik ben tijdens het spel geswitched van vanilla naar ps4 pro... ik ben bang dat ik niet gesynced heb voordat ik het inleverde...

Heb zojuist een nieuw spel gestart om te checken of ik nu wel de strike from above throphy krijg, en dat lukte.... Maar effe door de main quest heen knallen om toch mn platinum te halen ;)...

*edit* en platinum! woop woop :).

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 21-03-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb volgens mij een bug met de A Moment's Peace quest. Ik moet in Meridian naar Vilgund toe, maar er triggered helemaal niets als ik voor hem ga staan. Heb de game al opnieuw opgestart, maar geen effect. Meer mensen die dit hebben gehad en wellicht opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik ben level 50, alle hunting grounds al lang afgerond, alle sidequests en errands gedaan, alle flowers, banuks, alle bandit camps. Moet nog twee vessels en 1 corrupted zone, die liggen allemaal bij Maker's End. Daar ben ik bij de main quest (level 14) :)

Ik moet alleen nog 3 skills en heb daar nog 7 punten voor nodig. Krijg ik die allemaal nog met de main quests ??? Of gaar er bij mij ergens iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

-SaveMe- schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:33:
Ik ben level 50, alle hunting grounds al lang afgerond, alle sidequests en errands gedaan, alle flowers, banuks, alle bandit camps. Moet nog twee vessels en 1 corrupted zone, die liggen allemaal bij Maker's End. Daar ben ik bij de main quest (level 14) :)

Ik moet alleen nog 3 skills en heb daar nog 7 punten voor nodig. Krijg ik die allemaal nog met de main quests ??? Of gaar er bij mij ergens iets fout ?
Als je idd al dat andere hebt gedaan komt dat goed ;). Ik wil niks spoileren maar makers end is niet het end ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 22-03-2017 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:33:

Er zijn veel meer skillpoints te verkrijgen dan dat er nodig zijn voor alle skills. dont worry :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:35:
Ik heb volgens mij een bug met de A Moment's Peace quest. Ik moet in Meridian naar Vilgund toe, maar er triggered helemaal niets als ik voor hem ga staan. Heb de game al opnieuw opgestart, maar geen effect. Meer mensen die dit hebben gehad en wellicht opgelost?
Helaas niet, dus.

Ik denk dat ik nog wat andere quests doe en het dan weer probeer. Als dat niet helpt, verwijder ik de game wel even en installeer ik 'm opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Iemand nog tips?
spoiler:
spoiler:
Ik vond het wel leuk om door te blijven rennen tussen hen beide :D ze blijven maar heen en weer vliegen. Duurt wel ff voordat je ze dan neer hebt.. maar is wel leuker dan via een cheese plekje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:42
Ik ben wat late to the party, maar ik ga ook beginnen aan Horizon.
Alleen al die openingsvideo, nog voor de game begint, is prachtig.
Het moment dat "Horizon: Zero Dawn" in beeld verscheen kreeg ik al bijna rillingen.
Je voelt de kwaliteit er onmiddellijk van af druipen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

bram1984 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:24:
[...]

Had je serieus twijfels of deze game grafisch beter is dan TW3? Die game komt niet eens in de buurt qua IQ. TW3 heeft wel betere voice acting en facial animaties.

Uncharted 4 is zeker mooier, maar lineair, dus logisch. HZD komt wel in de buurt en dat is een vrij bijzondere prestatie voor een open wereld game.

De laadtijden zijn ook opmerkelijk kort, vind ik.
HZD spreekt me meer aan, dat wist ik al voordat ik de TW3 weer eens opstartte. Terechte opmerking over de laadtijden; bij TW3 kan je dan even koffiezetten en deze opdrinken tijdens het wachten :X

Je opmerking over HZD, namelijk de combo van audiovisueel prachtig icm. een grote open wereld gaat natuurlijk ook op voor TW3, want die is volgens mij (nog) groter. Dat verklaart imho (los vd gebruikte engine en andere zaken), dat HZD er audiovisueel er beter uit kan zien, dan TW3, waar Uncharted 4 er op haar beurt er weer beter uit ziet dan HZD (los van het lineair vs open wereld gebeuren).

[ Voor 4% gewijzigd door ddZ op 22-03-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

ddZ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:06:
[...]

HZD spreekt me meer aan, dat wist ik al voordat ik de TW3 weer eens opstartte. Terechte opmerking over de laadtijden; bij TW3 kan je dan even koffiezetten en deze opdrinken tijdens het wachten :X
Het valt mij op dat de laadtijd na het opnieuw starten van je saved game ook wel een tijdje duurt... :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

HZD en TW3 zijn (IMHO) ondanks dat ze op elkaar lijken toch wel andere games, dus in mijn ogen kan je ze heel moeilijk met elkaar vergelijken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

NoTimeRemains schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:57:
HZD en TW3 zijn (IMHO) ondanks dat ze op elkaar lijken toch wel andere games, dus in mijn ogen kan je ze heel moeilijk met elkaar vergelijken.
Zo zie ik het ook, maar mijn vergelijk gaat puur over het audiovisuele gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm blijkbaar is patch 1.11 ook uit sinds een paar uur. Ben benieuwd of ik de hierboven genoemde quest nu wel kan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Dooiedibbes schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:35:
Mijn broer heeft trouwens een hele rare bug. Hij komt niet voorbij het Guerilla teken met opstarten en krijgt te zien dat er een fout is opgetreden in HZD (CE-34878-0).

Hij heeft tevens alles al geprobeerd, 2 keer opnieuw gereconstrueerd, geheugen volledig leeg gemaakt etc maar de fout blijft bestaan.

Heeft iemand hier ervaring met deze bug, en dan vooral de oplossing.
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Geen idee...

Ook al gegoogled? Op de PlayStation site krijg ik dit gevonden: https://www.playstation.c...y/error-codes/ce-34878-0/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Aeque schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:26:
[...]

Geen idee...

Ook al gegoogled? Op de PlayStation site krijg ik dit gevonden: https://www.playstation.c...y/error-codes/ce-34878-0/
Hoe meer ik zoek hoe meer ik het idee krijg dat hij ps support moet contacten. Hij heeft momenteel ook nog de vraag uitstaan bij Guerilla zelf. Het rare is alleen dat dit enkel effect heeft op HZD en niet op andere games/applicaties. Het zou dan dus vreemd zijn dat het probleem in zijn ps4 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Game ook al verwijderd en de laatste patch geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 14:31
Even een vraag; als je dmv de corruption arrows een machine corrupted maakt (dus niet zo'n machine die van zichzelf al corrupted is) doet fire dan meer damage? Of geldt dat alleen bij machines die van zichzelf al corrupted zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:25
Dooiedibbes schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:30:
[...]

Hoe meer ik zoek hoe meer ik het idee krijg dat hij ps support moet contacten. Hij heeft momenteel ook nog de vraag uitstaan bij Guerilla zelf. Het rare is alleen dat dit enkel effect heeft op HZD en niet op andere games/applicaties. Het zou dan dus vreemd zijn dat het probleem in zijn ps4 ligt.
Kan zijn dat er een sector op HDD corrupt is. Ook het overnieuw downloaden/installeren heeft dan geen zin. Wat je wel eens kan proberen is, een andere game downloaden als HDZ is verwijderd en dan kijken of je met andere game die nieuw gedownload is ook deze melding krijgt.

Ik heb dit probleem gehad met BF1, was absoluut niet aan de praat te krijgen, ook grote andere games die ik ipv BF1 downloadde kreeg ik deze melding. Ik heb toen gehele PS4 geformateerd en overnieuw geinstalleerd en toen werkte hij weer als een zonnetje. (nou ja behalve de disc-drive. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Nu deze main quest vanaf level 14 allemaal achter elkaar aan het afronden! Net Maker's End gedaan! Damn, wat een spel! Heerlijk. Hele game zou volgens mij 1 op 1 in een goede Bios Blockbuster kunnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 22-03-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de bug is helaas niet verholpen met 1.11. Ik kan gaan staan waar ik wil, maar er verschijnt geen prompt om een gesprek af te ronden. Zo ziet het er dus uit.

Wellicht maar wat andere quests doen en dan maar eens terug keren.

Afbeeldingslocatie: http://a66.tinypic.com/1j5a3o.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:40:
Nou de bug is helaas niet verholpen met 1.11. Ik kan gaan staan waar ik wil, maar er verschijnt geen prompt om een gesprek af te ronden. Zo ziet het er dus uit.

Wellicht maar wat andere quests doen en dan maar eens terug keren.

[afbeelding]
Edit: Fixed. Ik moest eerst meelopen met die hanenkam dude naar het huis van Olin. Om een of andere reden deed 'ie het daarna wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
bram1984 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:16:
[...]

Edit: Fixed. Ik moest eerst meelopen met die hanenkam dude naar het huis van Olin. Om een of andere reden deed 'ie het daarna wel. :)
Je bedoelt Erend ? :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Probeer hem te platten, maar krijg die kills from above niet voor elkaar; heb de skill, maar op één of andere manier lukt de move me niet; iemand tips?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Gisteren uitgespeeld, moet zeggen dat ik licht teleurgesteld ben qua verhaal en final boss. Heb gehele game gevoel gehad dat hier meer in heeft kunnen zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Silversin op 23-03-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Iemand nog tips?
spoiler:
spoiler:
Er lopen aan de andere kant van het riviertje 2 ravangers of sawtooths, daar met de tear arrows de guns vanaf schieten, daarna afmaken om vervolgens redelijk eenvoudig die twee rockbreakers met die guns afschieten. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuitfluiter schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:39:
Probeer hem te platten, maar krijg die kills from above niet voor elkaar; heb de skill, maar op één of andere manier lukt de move me niet; iemand tips?
Wat lukt er precies niet? Als je op een randje staat en er loopt een vijand beneden je, krijg je een R1 prompt in beeld. Kwestie van indrukken en Aloy doet in principe de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Flagg schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:13:
[...]

spoiler:
Er lopen aan de andere kant van het riviertje 2 ravangers of sawtooths, daar met de tear arrows de guns vanaf schieten, daarna afmaken om vervolgens redelijk eenvoudig die twee rockbreakers met die guns afschieten. :)
spoiler:
Heb uiteindelijk 2 cannons gebruikt, samen met een overrided Ravager. Ze freezen heeft ook enorm geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Silversin schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:44:
[...]

spoiler:
Heb uiteindelijk 2 cannons gebruikt, samen met een overrided Ravager. Ze freezen heeft ook enorm geholpen.
Andere tactiek nog voor de rockbreakers
spoiler:
Ergens gaan staan waar ze niet door de grond kunnen. Met tearblast arrows of de tearblaster de 4 poten er van afschieten. Dan kunnen ze niet meer ondergronds en dan is het een eitje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

bram1984 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:37:
[...]

Wat lukt er precies niet? Als je op een randje staat en er loopt een vijand beneden je, krijg je een R1 prompt in beeld. Kwestie van indrukken en Aloy doet in principe de rest.
Die heb ik dus nog niet gezien; ik ga wel weer wat hobbyen qua locaties dan; misschien was de plek niet helemaal goed.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuitfluiter schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Die heb ik dus nog niet gezien; ik ga wel weer wat hobbyen qua locaties dan; misschien was de plek niet helemaal goed.
Het is gewoon hetzelfde als de silent strike, maar dan van boven. Staat ook uitgelegd in de skill tree met filmpje en al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
Is het niet mogelijk om een bandit leader om te brengen met een sneak attack (R1)? Hij vond een lijk en ik wou uit de bosjes toeslaan maar zag snel een waarschuwing toen ik wou R1'en. Maar kon die niet op tijd lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
D. Ninjai schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:03:
Is het niet mogelijk om een bandit leader om te brengen met een sneak attack (R1)? Hij vond een lijk en ik wou uit de bosjes toeslaan maar zag snel een waarschuwing toen ik wou R1'en. Maar kon die niet op tijd lezen.
dat is een skill, helemaal links onderin staat die op de skill page, kill bandit leader iets in die richting

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:58
68 uur en 40 minuten gespeeld en de platina trofee is binnen. Had het gewoon rustig aan gedaan en elke minuut dat ik er in heb stoken was leuk en het waard! Hier kunnen een hoop andere games nog wat van leren, ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik moest 'werken' in dit spel.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49
D. Ninjai schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:03:
Leader Strike skill unlocken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Kabouter Plop cameo !

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J6AgXGl.jpg

spoiler:
In het publiek van de arena in Sunfall nadat je ontsnapt

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Kom er al na een week achter dat dat je met de Golden Fast Travel Pack niet alleen van kampvuur naar kampvuur kan warpen maar gewoon ook meteen naar alle ontdekte locaties.. :+ :z

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:46:
Kom er al na een week achter dat dat je met de Golden Fast Travel Pack niet alleen van kampvuur naar kampvuur kan warpen maar gewoon ook meteen naar alle ontdekte locaties.. :+ :z
Oh wauw, die wist ik ook nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

What the hell :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Oh echt :o dat wist ik ook niet. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
Iemand nog tips?
spoiler:
spoiler:
Toevallig gister gedaan, broertje had hele goeie tip. Heb een vergeef me de namen want die vergeet ik maar denk slingshot met max freeze perks erop, en dan een andere slingshot ofzo met die sticky bombs met max damage erop.
Dan eentje snel freezen en stickys op hem plakken, dan doen die stickys extra veel damage ivm gefreezed.
Zo haalde ik hem in 2 min ong.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
v8power67 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:34:
[...]

spoiler:
Toevallig gister gedaan, broertje had hele goeie tip. Heb een vergeef me de namen want die vergeet ik maar denk slingshot met max freeze perks erop, en dan een andere slingshot ofzo met die sticky bombs met max damage erop.
Dan eentje snel freezen en stickys op hem plakken, dan doen die stickys extra veel damage ivm gefreezed.
Zo haalde ik hem in 2 min ong.
Dat is exact wat ik hierboven al eerder heb gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Haha damn ik heb hem geplatinumed en heb dat nooit door gehad 8)7

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
-SaveMe- schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:48:
[...]

Dat is exact wat ik hierboven al eerder heb gezegd :)
Owh sorry niet gezien. Naja kan dus bevestigen dat je advies echt werkt !! O-)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Klein foutje in de game.
In ben nu in Brightmarket, en blijkbaar eerder dan de bedoeling is.
Wat de main story betreft ben ik nog maar net in Meridian aangekomen.

Blijkbaar gaat er later in de main story nog iets gebeuren in Brightmarket, want ik hoor van omstanders steeds opmerkingen als

spoiler:
- How are we to defend against something like that?
- It's a miracle we survived!
- How could this happen?

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 24-03-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
haha grappig die wist ik ook niet en zit op 90% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Haha, lol! Hier ook op Platinum en dit wist ik ook niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ddZ schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:27:
[...]
Haha, lol! Hier ook op Platinum en dit wist ik ook niet :o
omdat het volgens mij ook niet anders is als met de gewone travel pack.
Je kunt niet naar alles, maar enkel naar kampvuren en settlements met die golden travel pack.
En dat was met de gewone travel pack ook het geval.

Overigens net ook iets ontdekt wat volgens mij niet helemaal correct is.
Ik heb net de eerste 2 wapens van de hunters lodge gehaald.
De Lodge ropecaster ziet er hetzelfde uit als de gewone, maar dan met gele elementen.
De Lodge blast sling echter heeft hetzelfde icoon als de shadow sling, ipv de gewone blast sling.
Lijkt me niet helemaal te kloppen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Uitgespeeld en Platinum direct na de credits! Heerlijke game! Paar kleine minpuntjes, maar echt genoten van de game van begin tot eind! Kudos aan GG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

-SaveMe- schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 23:11:
Uitgespeeld en Platinum direct na de credits! Heerlijke game! Paar kleine minpuntjes, maar echt genoten van de game van begin tot eind! Kudos aan GG!
Congrats! Ik moet alleen nog de All allies joined trophy, schijnt een lastige te zijn om te halen....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik moet er nog belachelijk veel. Heb pas 62% unlocked :/ jammer dit. Verzamel vast wel. Eerst de nieuwe mass effect spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
TDB schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Congrats! Ik moet alleen nog de All allies joined trophy, schijnt een lastige te zijn om te halen....
Die had ik gehaald zonder al te veel moeite. Niks speciaals voor gedaan en gewoon het verhaal doorgelopen. Ik had mezelf wel voorgenomen om zo een beetje alle side quests die ik tegen kwam eerst te doen voor ik weer een main quest ging doen. Inmiddels de platinum binnen.

Weet iemand trouwens of je die theme nog krijgt voor de platinum trophy? Moet wel bekennen dat ik na het behalen van platinum pas heb aangezet dat Sony mij mag mailen met aanbiedingen. Wat een vereiste schijnt te zijn omdat je anders de code niet krijgt voor de theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
[...]

Welnee, is helemaal geen lastige trophy ;) Je moet alleen bepaalde side quests completen. Je zit sowieso save als je alle side quests gedaan hebt voordat je aan de laatste missie begint maar als dat dus niet gelukt is kan je het daarna alsnog halen. Geen missable trophies in deze game dus :) HZD was mijn 19e platinum en ook wel een van de makkelijkste platinums die ik gehaald heb vond ik persoonlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Joetje079 op 25-03-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
[...]

Geen enkele moeite voor hoeven doen. Gewoon alles doen, alle sidequests, errand, hunting grounds, etc. Unlockte diret bij de start van de laatste missie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren ook uitgespeeld. Het moet raar lopen wil deze niet hoog in mijn top 10 eindigen dit jaar, epische game!

Wel leuk om al die Nederlandse namen te zien bij de (overigens mooi gemaakte) aftiteling.

Over het einde:

spoiler:
Had echt gehoopt dat HADES in de vorm van een Metal Devil (of Horus, zoals ze vroeger werden genoemd) verslagen had moeten worden. Tijdens het spel kom je een paar keer zo'n ding tegen, o.a. bij de Grave Hoard en toen had ik echt zoiets van, damn die wil ik niet tegen komen terwijl ie nog actief is :P

Maar goed, het stukje na de credits is misschien wel een opstapje daar naartoe in een mogelijk vervolg.

Sylens vond ik sowieso een heel interessant karakter, niet perse met slechte bedoelingen maar in z'n honger naar informatie over de technologie en wereld van vroeger veroorzaakt ie wel een hoop ellende.

Volgens mij had Guerrilla Games al aangekondigd aan DLC te werken en dat is voor mij zelden een reden om later nog terug te keren naar een game maar deze gaat waarschijnlijk een uitzondering zijn, simpelweg omdat de wereld gewoon super interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-09 18:02
Ik heb alle begin gear twee keer (2x spear, 2x Carja's Hunter Bow en 2x outfit). Hoort dat? Ik kan ze allemaal niet verkopen / droppen. Nogal vervelend omdat mijn inventory snel vol zit (4/5 weapons daardoor al). Is hier iets aan te doen? Gaat dit een probleem vormen en kan ik beter opnieuw beginnen? (waar ik geen zin in heb, heb er toch al 4 uur in zitten).

Ik vermoed - als dit inderdaad een bug is - dat het is gebeurd toen mijn PlayStation per ongeluk de disc uitwierp, net op het moment dat je 'volwassen' bent en deze spullen hebt/krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dit weekend weer aardig wat uur in Horizon gestopt, moet zeggen dat de sidequests me nu wel wat beginnen te vervelen. Heb nu alleen main quests gedaan en dus een stuk verder in de game. Net die ondergrondse zero Dawn bunker gedaan daar krijg je lekker veel info over wat er gebeurd is. Op het einde nog een vermakelijk en pittig gevecht :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:24
Astr0blaster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:29:
Ik heb alle begin gear twee keer (2x spear, 2x Carja's Hunter Bow en 2x outfit). Hoort dat? Ik kan ze allemaal niet verkopen / droppen. Nogal vervelend omdat mijn inventory snel vol zit (4/5 weapons daardoor al). Is hier iets aan te doen? Gaat dit een probleem vormen en kan ik beter opnieuw beginnen? (waar ik geen zin in heb, heb er toch al 4 uur in zitten).

Ik vermoed - als dit inderdaad een bug is - dat het is gebeurd toen mijn PlayStation per ongeluk de disc uitwierp, net op het moment dat je 'volwassen' bent en deze spullen hebt/krijgt.
Denk dat het normaal is, ben van het weekend ook begonnen en heb dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astr0blaster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:29:

Volgens mij hoort dat gewoon, maar ik kan me niet herinneren dat ik geen ruimte had m.b.t. wapens en outfits. En anders even je pouches upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:34
kazuka schreef op zondag 26 maart 2017 @ 09:43:

Over het einde:

spoiler:
Sylens vond ik sowieso een heel interessant karakter, niet perse met slechte bedoelingen maar in z'n honger naar informatie over de technologie en wereld van vroeger veroorzaakt ie wel een hoop ellende.
spoiler:
Sylens komt me een beetje over als de tegenhanger van die gast, Ted Faro, die in eerste instantie die robots bedacht heeft om daar enorm winst mee te maken voor zijn bedrijf. Iemand die tegen beter weten in toch gewoon doorgaat met niet zo'n slimme dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
bram1984 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:59:
[...]

Volgens mij hoort dat gewoon, maar ik kan me niet herinneren dat ik geen ruimte had m.b.t. wapens en outfits. En anders even je pouches upgraden.
klinkt als een bug, ik had alles 1x. Je moet ze ook kunnen verkopen. Niet je begin outfit en de speer geloof ik maar de rest van de wapens wel. Ik heb iig mijn beginboog ondertussen verkocht, gebruik hem toch niet meer.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik heb er al dik 60 uur inzitten en ben pas op 40%.. ik loop soms gewoon uren rond :)
Anyway, ik wil alles doen in dit spel. Nu ben ik weer verder gegaan met de mainquest en merk dat ik daar steeds meer in blijft plakken.

Kan ik het spel gewoon uitspelen en daarna in de wereld blijven om alles nog te doen? Of is daarna het spel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Predje schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:17:
Ik heb er al dik 60 uur inzitten en ben pas op 40%.. ik loop soms gewoon uren rond :)
Anyway, ik wil alles doen in dit spel. Nu ben ik weer verder gegaan met de mainquest en merk dat ik daar steeds meer in blijft plakken.

Kan ik het spel gewoon uitspelen en daarna in de wereld blijven om alles nog te doen? Of is daarna het spel uit?
Als je hem uitspeelt wordt je teruggezet voor de laatste missie. Je bent dan vrij om alles te doen wat je nog wilt doen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Euphanasia schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:22:
[...]

Als je hem uitspeelt wordt je teruggezet voor de laatste missie. Je bent dan vrij om alles te doen wat je nog wilt doen.
Mooi! Dan kan ik "veilig" de mainquest uitspelen mocht ik niet meer kunnen stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Dat is precies wat mij op een gegeven moment gebeurde ;)

Daarna heb ik de rest alsnog uitgespeeld idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:12
Ik kom me hier ook maar even melden.
Zojuist de LE uit het plastiek gehaald en een eerste uur gespeeld.... wauw.
Character building en het introverhaal zijn prima, de drijfveer van Aloy is meteen duidelijk.
Ik ga de game compleet blind in, heb op de trailer van vorig jaar na nog niks gezien, dus ben heel benieuwd waar dit allemaal naartoe gaat!
Het eerste uur belooft in ieder geval erg veel goeds d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 21:20
Dit weekend platinum gehaald (op very hard). Wat een top spel.
Mass effect maar uit het folie halen dan.. ben bang dat dat een stap terug gaat zijn.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Gister echt uren lopen uitstellen dat ik met laatste missie ging beginnen.
Wou eigenlijk niet klaar zijn met de game. Een van de echte toppers die ik afgelopen 25 jaar heb gespeeld en mij lang zullen bijblijven. d:)b

Heb er kleine 70 uur over gedaan maar heb me geen 1 keer lopen vervelen of lopen irriteren, heb eigenlijk alles gelopen, heb ook geen unlimited travelpack nodig gehad om rond te komen. Rondlopen was echt genieten in deze game.

Net als de combat, heb eigenlijk alleen maar de pijl en bogen gebruikt. Nog wel eens die slingshot met freeze enz, maar expolsieve slingshot eigenlijk niet gebruikt, die machinegun met pijlen helemaal niet aangeraakt.

Alleen over moeilijkheidsgraad op het einde:
spoiler:
Zodra je die ancient armour hebt bemachtigd is het wel heel erg makkelijk. Heb hem alleen laatste misie aan gehad, maar heb 1 keer wat health moeten bijvullen, rest van hele eind gevecht niet echt geraakt dat shield wat er op zit.

Enige minpunt van game, dat laatste gevecht was me echt te makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Wat zijn die Glinthawks toch @#$%-beesten, vliegen overal heen en door de camera heb ik regelmatig het probleem waar ze zich bevinden. :(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

vhal schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:40:
Wat zijn die Glinthawks toch @#$%-beesten, vliegen overal heen en door de camera heb ik regelmatig het probleem waar ze zich bevinden. :(
Hahah! Klopt ja. Daarom ook zo snel mogelijk met vuurpijlen erop schieten en vastmaken aan de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Vond ik in begin ook, maar wat voor mij makkelijkste was. Precision arrow, dan slow down time, precies op blauwe lijn (tussen de 2 metalen platen) van freeze zak en dan is hij bevroren, dan nog snel 3 firearrows loaden en die er op en ze zijn zo goed als weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:10
Ik vermaak me nog prima met HZD, maar moet wel zeggen dat ik het spel toch niet zo makkelijk vind als menig tweaker hier zegt. Ik heb ook Bloodborne en Souls games gespeeld en uitgespeeld en granted, je wordt niet keihard afgestraft als je een fout maakt in HZD of als je geraakt wordt, maar toch zijn er behoorlijk wat stukjes in de game waarbij ik dood ben gegaan.

Ik ben nu bijvoorbeeld bij de missies in Meridian aangekomen en die Glinthawks...... grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:42:
[...]

Hahah! Klopt ja. Daarom ook zo snel mogelijk met vuurpijlen erop schieten en vastmaken aan de grond.
Albinoraptor schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:49:
[...]

Vond ik in begin ook, maar wat voor mij makkelijkste was. Precision arrow, dan slow down time, precies op blauwe lijn (tussen de 2 metalen platen) van freeze zak en dan is hij bevroren, dan nog snel 3 firearrows loaden en die er op en ze zijn zo goed als weg.
Ik schiet er gewoon een paar vuurpijlen op af en na 4/5 stuks vallen ze uit de lucht. Heb eigenlijk sinds het begin geen enkele moeite met ze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Glinthawks zijn easy peasy. Mijn upgraded fire arrows haalen ze met 1 pijl uit de lucht, dan een critical attack gevolgd door een heavy attack en dood zijn ze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Jongens wat een game! Vanavond uitgespeeld en de story heeft me weggeblazen. Zoveel mysterie; ik wilde steeds meer weten over de wereld en Zero Dawn. Fantastisch!

Het combat systeem vond ik ook echt heel erg goed. Wapens van machines afknallen om het gevecht op die manier in jouw voordeel te laten verlopen, heerlijk!

Ik hoop dat, als er daadwerkelijk DLC komt, het een kleine uitbreiding op het verhaal is. Al voelt deze wel voor mij als redelijk "af" en zou een sequel wel met een hele goede story moeten komen wil het geen afbreuk doen aan dit grootse werk.

Een arena waarin je verschillende "waves" aan enemies kan bevechten met exclusieve rewards oid zou ik ook erg verwelkomen!

Brilliante game! Ik ga voor de platinum :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52
Yup half het gevecht is met de camera.

Liep ik voor het eerst het woestijn gedeelte in, kreeg ik ook wat van die glinthawks voor mijn kiezen. Inderdaad snel met fire-arrows neergehaald en doodgeknuppeld.

Op gegeven moment zie ik er weer zo een vliegen; probeer 'm te raken met fire-arrows. Lukt maar niet. Vreemd? M'n Focus aangezet .. Focus pikte 'm niet op? Vreemder en vreemder.

Blijkbaar die hawk mij wel gezien want er verscheen een gele ! boven z'n hoofd, kwam op me afvliegen.

Werd steeds vreemder; glinthawk zag er vrij apart uit .. en .. bleef maar groeien en groeien .. en toen begon 't te schieten.

Was dus geen ****-ing glinthawk maar m'n eerste ontmoeting met een stormbird. :'( Ook de eerste keer dat ik echt voor m'n leven moest rennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Marcade op 28-03-2017 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Het probleem van die glinthawks is dat het er meestal geen 1 zijn maar een stuk of 4. Ook tijdens die specifieke quest
spoiler:
in het huis waar die dame in de kast zit en haar broer wordt opgepakt door een glinthawk
is het maar aankloten. Schuilen in het gras gaat dan ook moeizaam omdat ze mij toch wel bestoken met die freeze-bommen.

Maar..
spoiler:
..toen was ik het zat en ging in het huisje campen waar ik die dame vond om ze vanaf een afstandje te luren en neer te schieten. Cheezy maar ach...het werkt :P

Die Stormbird heb ik nog niet gezien, wel een oversized robot welke op een T-Rex lijkt. Ik heb mij daar nog niet aan gewaagd :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Vannacht tot 2 uur zitten spelen... kon gewoon niet stoppen (dan heb ik 15 jaar niet gehad met een game!).

Ik snap niet dat mensen vinden dat de gezichten nep lijken... ik moet me af en toe echt bedwingen niet verliefd te worden op Aloy! :P

spoiler:
Kwam gister uit de berg bij All Mother en wordt nu aanbeden door the Brave...
Die speech die Aloy dan geeft omdat ze niet aanbeden wil worden en dat ze probeert iedereen van de knieën te krijgen. Dat is qua overtuiging van de animaties en voice-achting gewoon filmwaardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:16:
Het probleem van die glinthawks is dat het er meestal geen 1 zijn maar een stuk of 4. Ook tijdens die specifieke quest
spoiler:
in het huis waar die dame in de kast zit en haar broer wordt opgepakt door een glinthawk
is het maar aankloten. Schuilen in het gras gaat dan ook moeizaam omdat ze mij toch wel bestoken met die freeze-bommen.

Maar..
spoiler:
..toen was ik het zat en ging in het huisje campen waar ik die dame vond om ze vanaf een afstandje te luren en neer te schieten. Cheezy maar ach...het werkt :P

Die Stormbird heb ik nog niet gezien, wel een oversized robot welke op een T-Rex lijkt. Ik heb mij daar nog niet aan gewaagd :+
Heb je wel de juiste mods op je vuurpijlboog zitten? Met één rake pijl storten ze bij mij al neer. Vanaf het begin eigenlijk geen enkele moeite gehad met Glinthawk, ook niet als het er 4 zijn.

Als je toch moeite met ze hebt, kun je je borst nat maken. De Stormbrid vind ik tot nu toe de moeilijkste robot in de game.
Predje schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:17:
Vannacht tot 2 uur zitten spelen... kon gewoon niet stoppen (dan heb ik 15 jaar niet gehad met een game!).

Ik snap niet dat mensen vinden dat de gezichten nep lijken... ik moet me af en toe echt bedwingen niet verliefd te worden op Aloy! :P

spoiler:
Kwam gister uit de berg bij All Mother en wordt nu aanbeden door the Brave...
Die speech die Aloy dan geeft omdat ze niet aanbeden wil worden en dat ze probeert iedereen van de knieën te krijgen. Dat is qua overtuiging van de animaties en voice-achting gewoon filmwaardig!
Het gaat ook niet zozeer om Aloy, maar meer om de NPC's. En het gaat ook niet om de cutscenes, maar de animaties tijdens 1 op 1 gesprekjes. Maar zo te zien heb je Uncharted 4 nog nooit gespeeld, als je dit al filmwaardig noemt. Ook The Last of Us uit 2013 heeft overtuigender en geloofwaardiger acteerwerk dan Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

bram1984 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:20:
[...]
Heb je wel de juiste mods op je vuurpijlboog zitten? Met één rake pijl storten ze bij mij al neer. Vanaf het begin eigenlijk geen enkele moeite gehad met Glinthawk, ook niet als het er 4 zijn.

Als je toch moeite met ze hebt, kun je je borst nat maken. De Stormbrid vind ik tot nu toe de moeilijkste robot in de game.
Zou ik eens moeten checken, dacht van wel. Ik heb nog geen shadowbow maar een blauwe met 2 mods (dacht met tear en fire, beide paarse quality)

Ze zijn niet echt moeilijk maar ik vind ze ronduit irritant. Zelfs die Stalkers vind ik minder vervelend als ze weer eens in stealth gaan :P

Overigens moet ik wat punten spenderen in Concentration+ en alles wat verder in deze skilltree zit....wellicht helpt dat

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
[...]

[...]
Eerste wat ik bij een stormbird doe is tearblast arrows met maximum tear, en 3 pijlen tegelijk om zijn lightning attack uit te schakelen. Als je zijn aandacht trekt, en hij gaat aanvallen gaat hij mooi stilhangen in de lucht met zijn borst vrij naar je toe.

Daarna is hij een stuk beter te dodgen/overleven.
Je kunt hem dan aan de grond proberen te nagelen en weak spots misbruiken, of proberen te freezen en high damage wapens gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
Het gaat ook niet zozeer om Aloy, maar meer om de NPC's. En het gaat ook niet om de cutscenes, maar de animaties tijdens 1 op 1 gesprekjes. Maar zo te zien heb je Uncharted 4 nog nooit gespeeld, als je dit al filmwaardig noemt. Ook The Last of Us uit 2013 heeft overtuigender en geloofwaardiger acteerwerk dan Horizon.
UC4 2 keer uitgespeeld :)

Aloy heeft gewoon iets. Ik zeg niet dat het beter is dan UC, maar het is wel gewoon heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52
Predje schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:23:
[...]

UC4 2 keer uitgespeeld :)

Aloy heeft gewoon iets. Ik zeg niet dat het beter is dan UC, maar het is wel gewoon heel goed.
Aloy is vrij goed uitgewerkt. Maar veel NPC's helaas niet. Anyway; zal me niks verbazen als ze dit aanpakken voor deel 2; gezien er al zo vrij weinig is om op dit spel aan te merken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hoe ver ben ik in de main quest als

spoiler:
ik net uit die berg kom, en de Nora Aloy als hun leider zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Marcade schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:59:
[...]

Aloy is vrij goed uitgewerkt. Maar veel NPC's helaas niet. Anyway; zal me niks verbazen als ze dit aanpakken voor deel 2; gezien er al zo vrij weinig is om op dit spel aan te merken :o
Er zijn een paar NPC's die opvallend veel beter gedaan zijn dan anderen en vreemd genoeg zijn dat niet de belangrijkste. Petra uit The Heap springt er echt uit, misschien zelfs nog wel beter dan Aloy. In de aftiteling zag ik Charlie Dagelet langskomen als motion capture acteur en dat was zij denk ik.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Holy shitballs wat een game <3

Had er sinds de launch nog niet heel veel tijd in kunnen steken (zit nu op 18 uur ofzo) maar gisteravond eens richting die eerste Cauldron gegaan..
Onderweg eerst mn eerste Longleg ofzo tegengekomen, daarna nog ff 2 Sawtooths en een Stalker en later nog een Shell Walker ofzo. En toen moest ik nog naar binnen.
Wat hebben ze het ongelooflijk vet gedaan! Keek echt mn ogen uit.
Als ik dan van mensen hoor hoe het gaat met Mass Effect Andromeda ben ik toch wel extra trots op onze Hollandse studio :P

Kan niet wachten wat er nog meer op mn pad gaat komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
apNia schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:20:

spoiler:
Nog niet heel ver, pakweg op 15% van de main quest ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
apNia schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:20:

spoiler:
Er zijn 21 main quests. In je log/notebook tab in de game kun je zien hoeveel je er hebt gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-09 18:02
Omisys schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:24:
[...]

Denk dat het normaal is, ben van het weekend ook begonnen en heb dit ook.
bram1984 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:59:
[...]

Thanks! Ik weet genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Lijkt me een bug die dubbele start gear, waarom zou je dat dubbel hebben? Weet ook 100% zeker dat ik geen dubbele gear had.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste