Zo, inmiddels uitgespeeld en alle trophies behaald (Platinum).
Waar de "side-" mainquest me qua verhaal minder kon boeien, is dit gelukkig niet het geval bij het verhaal, waar bij de puzzelstukjes in elkaar vallen. Echt klasse.
Verder audiovisueel ongekend mooi; The Witcher 3 nog eens opgestart, maar deze game gaat er voor mij erover heen, ondanks het kleine foutjes; dag en nacht sequences die imho net wat te abrupt zijn; idem voor het weer (heb meegemaakt dat na een cut-scene in een tijdsbestek van minder dan een halve minuut het sneeuwde, regende en de zon begon te schijnen

); lip sync die soms net niet lekker loopt (en soms gekke bewegingen van hoofd en/ of ledematen erbij)... Maar nog steeds ronduit schitterend! Denk alleen dat Uncharted 4 nog mooier uit ziet...
De combat en controls in het algemeen zijn zeer goed uitgewerkt; ronduit gaaf om dmv. verschillende tacktieken bv. een Thunderjaw neer te halen. De enemy-lock waar ik eerder in dit topic wat over zei, mis ik in sommige gevallen nog wel eens, maar er valt mee te werken...
Wel jammer van het beperkt aantal sidemissions, scoren van loot en ontbreken van bv. characterbuilding.
Zo'n mooie spelwereld en juist daarom wil ik meer te doen hebben. Ik hoop op een uitbreiding à Blood And Wine; deze game schreeuwt er gewoon om....
[
Voor 12% gewijzigd door
ddZ op 21-03-2017 19:19
]