Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
jongf7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:00:
[...]

Ik ben uren opzoek geweest naar de bloem bij de grot waar je als kind in valt (en nog niet gevonden..) die zie ik ook niet met focus, vandaar mijn (blijkbaar incorrecte) aanname dat je ze niet met focus kunt vinden.
Hopelijk gaan de andere me dan makkelijker af :)
spoiler: locatie bloem
ik zou eens in de grot gaan kijken ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Ik heb de maps en alle andere objecten ook al gevonden (viewpoints etc).
Ik ben uren opzoek geweest naar de bloem bij de grot waar je als kind in valt (en nog niet gevonden..) die zie ik ook niet met focus, vandaar mijn (blijkbaar incorrecte) aanname dat je ze niet met focus kunt vinden.
Moet voornamelijk de bloemen nog vinden voor platinum.
Je weet dat je in die grot sommige muren kunt kapotslaan met je speer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
Ik moet alleen nog wat power cores verzamelen (en de Shield-Weaver armor ophalen) en wat training dummies neermaaien. Van 't weekend maar eens doen. Dan waarschijnlijk new game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Heeft deze game een new game+ optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06
Jemig, allemaal butthurt pcfanboys op de frontpage :')
"Jamaar als het op de pc zou zijn zou het mooier zijn!"

Ontopic: weet iemand waar je veel ganzen tegenkomt? Ik heb een ganzenhuid nodig voor een pouch maar kan die beesten ineens nergens meer vinden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Vrijdag schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:27:

Ontopic: weet iemand waar je veel ganzen tegenkomt? Ik heb een ganzenhuid nodig voor een pouch maar kan die beesten ineens nergens meer vinden.
Ik heb geen idee, ik ben zo lang bezig geweest om er ergens een te vinden en die huid te verkrijgen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ollievssn schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:04:
[...]

ik zou eens in de grot gaan kijken ;)
Ik heb al 3 rondjes door die grot gedaan.. Maar als hij daar zit doe ik vanmiddag nog maar wat rondjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

jongf7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:32:
[...]

Ik heb al 3 rondjes door die grot gedaan.. Maar als hij daar zit doe ik vanmiddag nog maar wat rondjes :)
spoiler: Bloem locatie
als je naar beneden in het water springt en richting de ingang zwemt van de ruin kijk dan af en toe even naar links. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
jongf7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:32:
[...]

kijk ook achter stalactieten en mieten ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Aeque schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:31:
[...]

Ik heb geen idee, ik ben zo lang bezig geweest om er ergens een te vinden en die huid te verkrijgen. :')
In het begin kwam ik ze nog wel eens tegen bij water. Maar ik denk dat die rotbeesten allemaal aan het overwinteren zijn in een ander land ofzo :( :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Motrax schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:17:
Gisteren voor een zijmissie een huntingparty moeten redden van 2 sawtooths. Ik moest zelf gered worden (lees: dood) _/-\o_

Nu maar eens beter voorbereiden met tripwires & traps. Ik had er wel een paar neergelegd, maar als ze alle twee tegelijk op je afkomen: dat is niet grappig.
maak vaak een soort zig-zag-patroon (beter wire te veel, dan 1 te weinig en dood) stuk of 5-6, meestal voldoende voor paar sawtooth

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:12
[...]

[...]

Ik heb de maps en alle andere objecten ook al gevonden (viewpoints etc).
Moet voornamelijk de bloemen nog vinden voor platinum.
Die is vrij simpel te vinden. Ik kan je de locatie wel via PM sturen mocht je dat willen :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Heb er nu ook zo'n 20 uur inzitten en loop al dik in de gear (alle shadow weapons)..
Wat een heerlijk spel.. ik wil voor het eerst in lange tijd echt alles doen. Alles voelt ook belangrijk.
En de wereld is de mooiste die ik ooit in een game heb gezien.
Daarnaast is Aloy gewoon om van te houden!
Alles klopt in deze game!

Wat ik alleen nog niet kan bepalen is het schieten met boog.. doen arrows nou meer dmg als je volledig aanspant? Bij bijv. firearrows doe ik snel ff tappen om snel veel pijlen te schieten.. maar is dat "zwakker" dan steeds aanspannen? Of is raak gewoon raak.

Wat is het trouwens ook heerlijk om die robots stukje voor stukje uit elkaar te schieten tot ze bijna niets meer kunnen om ze dan uit hun lijden te verlossen. Elk gevecht voelt goed.. het is niet van hak hak klaar.. maar je moet ze echt even aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Artows doen met meer damage als je de boog volledig spant

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Br3wmaster schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:50:
[...]

Die is vrij simpel te vinden. Ik kan je de locatie wel via PM sturen mocht je dat willen :)
Inmiddels hebben een paar mensen het hier in het topic al verteld, al dan niet in spoilers :)
Nu moet ik er wel uitkomen.

Gek dat ik er steeds langs ben gelopen, die powercell heb ik wel, daarvoor moest je ook
spoiler:
zo'n doorgang open slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Svennie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:00:
Artows doen met meer damage als je de boog volledig spant
Echt? Is het niet zo dat je minder precies schiet als ze niet helemaal aangespannen zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:27:

En van die lui die oprecht en serieus hopen dat deze alsnog ooit een keer naar PC gaat komen of geen PS4 nemen omdat PS Now eraan komt. Serieus, die denken dat Sony meteen Bloodborne, HZD en Uncharted 4 erop gooit ofzo? Ik denk dat je blij mag zijn als je voorzichtig mag beginnen met Killzone en misschien inFAMOUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Labbers schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Echt? Is het niet zo dat je minder precies schiet als ze niet helemaal aangespannen zijn?
Dat inderdaad je schiet nauwkeuriger, en het hangt er vanaf waar je ze raakt, hun weakspots of in de "lamp" doet meer dmg.

Je doet alleen meer dmg als je 2 of 3 pijlen in je boog "laad".

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Chaoss schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Dat inderdaad je schiet nauwkeuriger, en het hangt er vanaf waar je ze raakt, hun weakspots of in de "lamp" doet meer dmg.

Je doet alleen meer dmg als je 2 of 3 pijlen in je boog "laad".
Dus van dichtbij met fire-arrows hoef je niet volledig aan te spannen.. als je maar raakt is het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Labbers schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:09:
[...]
ik dacht ook meer damage maar als ik het hier zo lees dan klopt dat niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
jongf7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:00:
[...]

Inmiddels hebben een paar mensen het hier in het topic al verteld, al dan niet in spoilers :)
Nu moet ik er wel uitkomen.

Gek dat ik er steeds langs ben gelopen, die powercell heb ik wel, daarvoor moest je ook
spoiler:
zo'n doorgang open slaan.
Haha ik lees de spoilers bewust niet omdat ik pas lvl 19 ben en onderweg ben naar Meridian. Maar inderdaad dat is een hele goede aanwijzing haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Br3wmaster schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:51:
[...]

Haha ik lees de spoilers bewust niet omdat ik pas lvl 19 ben en onderweg ben naar Meridian. Maar inderdaad dat is een hele goede aanwijzing haha
Kijk onderweg naar meridian ook eens onder de grotebrug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:14:
[...]

En van die lui die oprecht en serieus hopen dat deze alsnog ooit een keer naar PC gaat komen of geen PS4 nemen omdat PS Now eraan komt. Serieus, die denken dat Sony meteen Bloodborne, HZD en Uncharted 4 erop gooit ofzo? Ik denk dat je blij mag zijn als je voorzichtig mag beginnen met Killzone en misschien inFAMOUS.
Ja inderdaad. De kans dat HZD naar de pc komt is eigenlijk te verwaarlozen. Ik zie een Zelda bijvoorbeeld ook echt niet naar de pc komen. Natuurlijk gún ik het ze wel maar kom op, systemsellers worden niet voor niets systemsellers genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gisteren na 68 uur de game gecomplete! Platinum na de mainquest. Heeft al dat exploren toch goed gedaan! Echt een waanzinnig spel! Nu nog 1,4% ofzo voor 100% completion van de game na de mainquest. Vraag me af wat ik gemist heb dus nog maar eens wat rondsnuffelen! Kan niet wachten tot ze met een uitbreiding komen!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Er zijn zoveel dingen in deze game die ik wil doen, dat ik een beetje de weg kwijt raak!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ApC_IcE schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:08:
[...]

Kijk onderweg naar meridian ook eens onder de grotebrug ;)
Will do will do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Luukwa schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:50:
Er zijn zoveel dingen in deze game die ik wil doen, dat ik een beetje de weg kwijt raak!
In principe doe ik altijd de quest met het laagste LVL, ongeacht of dat een side-quest of main-quest is. Tussendoor doe ik wat collectables verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Chaoss schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:29:
[...]

In principe doe ik altijd de quest met het laagste LVL, ongeacht of dat een side-quest of main-quest is. Tussendoor doe ik wat collectables verzamelen.
Bijna wat ik ongeveer doe. Ik werk eerst alle sidequests weg van laag naar hoog tot aan het level vd mainquest of iets erboven, dan doe ik een stukje main quest en dan herhaalt het allemaal weer. En natuurlijk afgewisseld door activities zoals hunten, collectables, exploren en gewoon rond struinen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
Ik kom vers van The Witcher 3 en heb er inmiddels 5 uurtjes in het spel zitten. Ik vind het veelbelovend. De controls zijn fantastisch, de wapens zijn gaaf en het vechten tegen de machines blijft maar niet vervelen. Ik ben tot nu toe lekker aan het niksen door zoveel mogelijk te verkennen.

Enige waar ik mij gruwelijk aan stoor en mij regelmatig uit de beleving haalt is het verschrikkelijke acteerwerk, gezichtsanimaties van een paspop en de houterige stemmen (zelfs van Aloy). Komt omdat ik verwend ben door Uncharted en The Witcher 3 maar het is soms echt even doorbijten tijdens cutscenes. Ik hoop niet dat het ten koste gaat van het genieten van het verhaal.

Maar de tijd blijft voorbij vliegen als ik het speel terwijl ik het gevoel heb dat er nog zoveel moois staat te wachten qua gameplay. Heerlijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:02:
Ik kom vers van The Witcher 3 en heb er inmiddels 5 uurtjes in het spel zitten. Ik vind het veelbelovend. De controls zijn fantastisch, de wapens zijn gaaf en het vechten tegen de machines blijft maar niet vervelen. Ik ben tot nu toe lekker aan het niksen door zoveel mogelijk te verkennen.

Enige waar ik mij gruwelijk aan stoor en mij regelmatig uit de beleving haalt is het verschrikkelijke acteerwerk, gezichtsanimaties van een paspop en de houterige stemmen (zelfs van Aloy). Komt omdat ik verwend ben door Uncharted en The Witcher 3 maar het is soms echt even doorbijten tijdens cutscenes. Ik hoop niet dat het ten koste gaat van het genieten van het verhaal.

Maar de tijd blijft voorbij vliegen als ik het speel terwijl ik het gevoel heb dat er nog zoveel moois staat te wachten qua gameplay. Heerlijk! _/-\o_
Dat vind ik ook het enige grote minpunt aan HZD. Maar aan de andere kant: bij TW3 is het net andersom: goed acteerwerk en voice acting en in mijn ogen een crappy besturing, dus geef me dan HZD maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
-SaveMe- schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:24:
[...]

Bijna wat ik ongeveer doe. Ik werk eerst alle sidequests weg van laag naar hoog tot aan het level vd mainquest of iets erboven, dan doe ik een stukje main quest en dan herhaalt het allemaal weer. En natuurlijk afgewisseld door activities zoals hunten, collectables, exploren en gewoon rond struinen :)
grappig om te lezen dat meer mensen het ongeveer zo spelen als ik het ook speel haha :)
wat me wel opvalt ik heb nog level 18/20 missies en ben al al level 36.
en wil de main quest zo lang mogelijk uit stellen, wil er nog ff van blijven genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:54:
[...]

Dat vind ik ook het enige grote minpunt aan HZD. Maar aan de andere kant: bij TW3 is het net andersom: goed acteerwerk en voice acting en in mijn ogen een crappy besturing, dus geef me dan HZD maar. :)
vlak voor dit spel was ik met the witcher 3 bezig, maar werd daar zo langzamerhand wel moe van die dialogen.
moet zeggen dat ik me met hzd niet zo stoor aan het acteerwerk wat andere hier ervaren, wat wel opvalt is idd de besturing vergeleken met the witcher 3, dan is the witcher 3 toch crap.

Horizon is toch wel me nummer 1 RPG geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 24-08 21:57
D. Ninjai schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:02:

Ik vind de gezichts animatie's ook niet het beste.
Verder ziet het er wel allemaal erg goed uit maar waar ik me eigenlijk aan stoor is hoe de grotten er uit zien
Naar 1000 jaar is het een en al Stalagmieten beetje erg veel ik bedoel de Piramides zijn nog veel ouder en die hebben dat toch ook niet ?
En toch werken de meeste computers nog?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik heb sinds kort de corruption pijlen ontdekt nadat ik er eigenlijk nooit wat mee deed. Heerlijk van een afstand beestjes en mannetjes er mee beschieten en afwachten totdat het vuile werk is opgeknapt >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 18-03-2017 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

FreakGIB schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:45:
[...]

Ik vind de gezichts animatie's ook niet het beste.
Verder ziet het er wel allemaal erg goed uit maar waar ik me eigenlijk aan stoor is hoe de grotten er uit zien
Naar 1000 jaar is het een en al Stalagmieten beetje erg veel ik bedoel de Piramides zijn nog veel ouders en die hebben dat toch ook niet ?
En gerobotiseerde t-rexen? Een focus? Tja, zo kan er niks echt meer zijn. SF is SF, je moet dat ook tot de voorbeelding laten spreken, want als je daar bij gaat nadenken kan er helemaal niks meer in HZD.

Ik vind het iig waanzinnig, net de mainquest afgemaakt en ik vind het verhaal echt pakkend, niet eerder zo bij een game gehad. Ook de soundtrack vind ik erg mooi, daar heb ik nog niet veel mensen over gehoord. Prachtige muziek bij tijd en wijlen. Ook de sound FX is fantastisch en boombastisch. De GFX is natuurlijk al veel over gezegd en er is op dit moment - in mijn ogen - niks beters dan HZD. Al met al komt deze single player game bij mij op nummer 1 aller tijden. Well done Guerilla, voor deze parel van eigen bodem! _/-\o_

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Rudios schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:29:
[...]

En gerobotiseerde t-rexen? Een focus? Tja, zo kan er niks echt meer zijn. SF is SF, je moet dat ook tot de voorbeelding laten spreken, want als je daar bij gaat nadenken kan er helemaal niks meer in HZD.

Ik vind het iig waanzinnig, net de mainquest afgemaakt en ik vind het verhaal echt pakkend, niet eerder zo bij een game gehad. Ook de soundtrack vind ik erg mooi, daar heb ik nog niet veel mensen over gehoord. Prachtige muziek bij tijd en wijlen. Ook de sound FX is fantastisch en boombastisch. De GFX is natuurlijk al veel over gezegd en er is op dit moment - in mijn ogen - niks beters dan HZD. Al met al komt deze single player game bij mij op nummer 1 aller tijden. Well done Guerilla, voor deze parel van eigen bodem! _/-\o_
Het einde vindt ik ook echt geweldig, laatste 2 minuten. Smaak naar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Rudios schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Ik vind het spel ook geweldig daar niet van maar ging mij puur alleen om de grotten dat vond ik een beetje te veel vergaan in vergelijk met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Inmiddels platinum, na 40 uur.

Dus na uitspelen nog 10 uur nodig gehad omdat ik op een gegeven moment niet meer kon stoppen met de hoofd questline 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
En ook ik heb hem zojuist platinum gehaald na 56 uur spelen :) Wat een top ervaring was dit spel en kan niet wachten op dlc of op een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Uitgespeeld. Nu voor platinum.. maar wat een ontzettend sterk verhaal. Op een gegeven moment bleef ik main quests doen. Ongelofelijk haha. En de soundtracks zijn subliem 10/10 wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
jongf7 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:00:
Inmiddels platinum, na 40 uur.

Dus na uitspelen nog 10 uur nodig gehad omdat ik op een gegeven moment niet meer kon stoppen met de hoofd questline 😊
Snel gedaan, ik heb er 71 uur inzitten op Platinum...

Heb je veel gefast-travelled, of heb ik veel lopen dolen? :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vanmorgen Redmaw afgemaakt, leuk gevecht heeft flink wat ammo gekost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik mis al die trainingspoppen, kan ze nergens (?) vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Jeroenimoes schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Snel gedaan, ik heb er 71 uur inzitten op Platinum...

Heb je veel gefast-travelled, of heb ik veel lopen dolen? :P
Na het verhaal veel fast-travel om de platinum te halen idd. Om de hele map over te lopen had ik toch geen zin in :)
Tot ik het verhaal uit had wel zo goed als alles te voet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Mrjraider schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:33:
Ik mis al die trainingspoppen, kan ze nergens (?) vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb pas een paar uurtjes rond gelopen. Het ziet er prachtig uit en de stemmen klinken erg mooi. Vind wel dat het scherm vol staat met een overdaad aan informatie en dat Aloy vreemde sprongen maakt bij beklimmingen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sjo uitgespeeld en 65 uur over gedaan 75% complete en level 50. Nauwelijks fasstravel gebruikt, en alles gelopen zo'n beetje. :)

Krijgt van mij een 9,5 out of 10. _/-\o_

Denk dat ik zelfs nog doorga voor alle andere quests, errands en cauldrons.

En ik moet zeggen dat ze prima werk hebben afgeleverd geen enkele bug tegengekomen eigenlijk en een rocksteady framerate ondanks dat het er ook nog eens fantastisch uitzag. Bijna bijzonder te noemen tegenwoordig. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 19-03-2017 15:35 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jorgen schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:12:
Ik heb pas een paar uurtjes rond gelopen. Het ziet er prachtig uit en de stemmen klinken erg mooi. Vind wel dat het scherm vol staat met een overdaad aan informatie en dat Aloy vreemde sprongen maakt bij beklimmingen.
Daarom heeft iedereen de HUD ook op dynamic staan. Behalve jij dan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ga dat dan gelijk aanpassen 😊👍

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:34
Wanneer komt de eerste film van een trilogie in de bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Zo, ook m'n playthrough definitief afgerond met de platinum trophy na net geen 65 uur (64:59:22) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Zo; gisteren ook de main story uitgespeeld; Man man man wat een fantastische game!
Deze week nog even platinum halen; moet nog een paar beeldjes en wat blazing suns halen en zo maar voor de rest heb ik alles wel gedaan. Echt een heerlijk soepele game die me de komende tijd zeker nog wel even bezig kan houden; Well done Guerilla!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
[...]

Naar 1000 jaar is het een en al Stalagmieten beetje erg veel ik bedoel de Piramides zijn nog veel ouders en die hebben dat toch ook niet ?
Hier moest ik best om lachen _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ollievssn
ja ik ook wel een beetje.
[...]

even als uitleg, voor stalagtieten en mieten heb je water nodig die door de grond sediment achterlaat wat zich opstapelt om zo stalagtieten/mieten te vormen. Iets waar ze midden in de woestijn in Egypte vaker een tekort aan hebben ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ollievssn schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:44:
[...]

ja ik ook wel een beetje.

[...]

even als uitleg, voor stalagtieten en mieten heb je water nodig die door de grond sediment achterlaat wat zich opstapelt om zo stalagtieten/mieten te vormen. Iets waar ze midden in de woestijn in Egypte vaker een tekort aan hebben ;)
Point taken volgende keer eerst tot 10 tellen en dan pas posten :)
Vind het gewoon erg opvallend hoe die grotten er uit zien maar goed heb het spel nog niet eens uitgespeeld misschien praat ik wel poep.
Heb nu net het gedeelte gedaan in de berg waar GAJA zat en moet zeggen dat daar 1 ruimte was die nog bijna intact was maar daar was dan wel weer een zuurstof tekort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

Zo ik heb em ook gisteren uitgespeeld. Ik heb enorm genoten hoewel ik wel wat op en aanmerkingen heb.

- Ik vind de game vrij makkelijk, na op normal begonnen te zijn ben ik al snel naar hard en uiteindelijk op very hard opnieuw begonnen. Een beetje plannen maakt een gevecht met een Thunderjaw vrij eenvoudig. En lukt t niet, gewoon wegrennen, reset en gaan met die banaan.

- Ik vind dat er weinig verschil tussen de bogen is. Ja ze hebben een andere draw distance, maar je merkt er uiteindelijk weinig van. Ik had dan toch liever één boog, met alle verschillende pijlen, maar dat je per pijl verschil zou voelen. Daarnaast zouden er wat extra customize leuk zijn geweest, al helemaal in deze hunter / gatherer game. Pimp my weapon.

- De verschillende outfits voegen weinig toe aan de gameplay. Ik heb de stealth outfit gepakt, vol geduwd met de stealth upgrades en buiten waar het moest (quest) niet geswitched tussen de outfits.

- Het inventory / crafting menu is niet heel makkelijk. Constant switchen tussen de een en de ander. Het zou toch een stuk makkelijker moeten kunnen.

- Skill tree is een beetje nutteloos, omdat je uiteindelijk toch alle skills kan pakken. Het zou voor mij mooier zijn geweest als je een specifieke tree moest kiezen. Dat maakt je keuzes beperkter, maar zorgt ook voor meer impact. Sowieso zijn er een aantal nutteloze skills, die zo situatie afhankelijk zijn.

- Het verkopen van spullen is erg onduidelijk. Ik ben zo snel mogelijk alle resources voor de tasjes gaan verzamelen, dus alles van skin en bones kon ik daarna snel verkopen. Ik ben geëindigd op 21K Shards en ik heb alle outfits en alle wapens gekocht. Toen ik de mogelijkheid had om hearts / cores te kopen verkocht ik alles en toen pas had ik een beetje plaats over in mn tassen.

- Kopen / merchants. Het kopen van bulk spul is haast niet te doen. Ik wil graag 200 Metal Vessals ofzo kopen, wie heeft er zin om een half uur met een trillende controller en daarna met een Parkinson hand te zitten?

- Het repareren van wapens zou het spel een stuk realistischer maken.

- De human tegenstanders zijn echt enorm makkelijk. Mss is de Lure skill wel OP, maar sneaken, boog spannen, fluiten en headshot, rinse repeat is niet echt super spannende gameplay.

- Jammer dat er niet meer freeroaming machines zijn, maar dat ze min of meer contained zijn in hun eigen gebiedje. Het zou mooi zijn als je de sporen van een roaming Thunderjaw volgt en daarbij zijn path of destruction waarna je hem kan verslaan.

- Camera is vooral tegen de gevleugelde tegenstanders af en toe je grootste vijand.

- Geen New Game + modus.

- Fuck Rockbreakers! O-)

Nogmaals ik heb enorm genoten van deze game en ga ervoor zorgen dat ik em ga Platten (voor mij de eerste keer).

FreakGIB schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:00:
[...]

Point taken volgende keer eerst tot 10 tellen en dan pas posten :)
Vind het gewoon erg opvallend hoe die grotten er uit zien maar goed heb het spel nog niet eens uitgespeeld misschien praat ik wel poep.
Heb nu net het gedeelte gedaan in de berg waar GAJA zat en moet zeggen dat daar 1 ruimte was die nog bijna intact was maar daar was dan wel weer een zuurstof tekort ?
spoiler:
De Alpha room? Daar was alle zuurstof uitgetrokken, dus daarom goed behouden

[ Voor 9% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-03-2017 11:21 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 13:38
NoTimeRemains schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:18:
Zo ik heb em ook gisteren uitgespeeld. Ik heb enorm genoten hoewel ik wel wat op en aanmerkingen heb.

[...]

Nogmaals ik heb enorm genoten van deze game en ga ervoor zorgen dat ik em ga Platten (voor mij de eerste keer).

[...]
Mooie opsomming!

Ik ga de game júist niet platten. Ik vind het zo'n onzin om allemaal collectibles te gaan verzamelen? Puur het verlengen van de game in uren. 8)7 En ja, ik heb dat vroeger wel gedaan. Maar snap niet waarom eigenlijk. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Gisteren echts in de map bezig geweest (zit er nog steeds na 20u)
ik was gewoon wat random aan het verkennen voor ik de ring of metal ging doen.
Er zit op een gegeven moment rechts in het midden van dat gedeelte van de map een besneeuwde berg.
(hier ga je dan door naar een grazer site als je aan de andere kant de berg af gaat, waar het lijkt alsof alle bomen op de map gekapt zijn)
Ik zag daar een touw om naar beneden te glijden en ook een drietal supply crates.
Ben ik deze lekker op mijn gemakt aan het looten komt er uit het niets ineens een glinthawk.
Aangezien ik nog geen ropecaster heb was dat even een leuke uitdaging met mijn beperkte bewegingsvrijheid daar

Valt mij sowieso op dat als je in het rechterbovengedeelte van de map (aan het water) loopt je veel corrupted machines tegenkomt en veel glinthawks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

GrimScythe schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:42:
Gisteren echts in de map bezig geweest (zit er nog steeds na 20u)
ik was gewoon wat random aan het verkennen voor ik de ring of metal ging doen.
Er zit op een gegeven moment rechts in het midden van dat gedeelte van de map een besneeuwde berg.
(hier ga je dan door naar een grazer site als je aan de andere kant de berg af gaat, waar het lijkt alsof alle bomen op de map gekapt zijn)
Ik zag daar een touw om naar beneden te glijden en ook een drietal supply crates.
Ben ik deze lekker op mijn gemakt aan het looten komt er uit het niets ineens een glinthawk.
Aangezien ik nog geen ropecaster heb was dat even een leuke uitdaging met mijn beperkte bewegingsvrijheid daar

Valt mij sowieso op dat als je in het rechterbovengedeelte van de map (aan het water) loopt je veel corrupted machines tegenkomt en veel glinthawks.
spoiler:
Dat zijn events die getriggered worden voor de main quest ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Wat ik wel cool vind is dat je de machines ook tegen elkaar kan laten vechten.
Gisteren 2 thunderjaw tegen elkaar laten vechten koste wel een lading Corruption arrows.
Uiteindelijk ging er 1 down en de ander was er slecht aan toen die was ook snel down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

beschuitfluiter schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:46:
[...]

spoiler:
Dat zijn events die getriggered worden voor de main quest ;)
Aha ben dus weer dingen aan het exploren waar ik niet hoor te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

FreakGIB schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:35:
Wat ik wel cool vind is dat je de machines ook tegen elkaar kan laten vechten.
Gisteren 2 thunderjaw tegen elkaar laten vechten koste wel een lading Corruption arrows.
Uiteindelijk ging er 1 down en de ander was er slecht aan toen die was ook snel down :)
Ik zit ook wel eens wat corruption arrows te spammen maar ik heb het idee dat het niet/nauwelijks werkt? Hoeveel pijlen heb je bijvoorbeeld nodig voor zo'n kleine watcher?

Als ik de corruption pijlen afschiet komen ze alleen op mij af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Chaoss schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:40:
[...]

Ik zit ook wel eens wat corruption arrows te spammen maar ik heb het idee dat het niet/nauwelijks werkt? Hoeveel pijlen heb je bijvoorbeeld nodig voor zo'n kleine watcher?

Als ik de corruption pijlen afschiet komen ze alleen op mij af :P
Je moet het wel doen als ze dicht bij elkaar zijn de ander die niet corrupted is raakt dan geirriteerd.
en zelf moet je een beetje uit het zicht blijven.
zo moest ik bij de thunderjaw 3 pijlen per keer gebruiken.
als je er een mist dan word zijn indicator alleen groen schiet je dan nog snel een pijl er bij komt er een wit randje omheen die de tijd aangeeft hoelang hij corrupted blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
LuPo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Mooie opsomming!

Ik ga de game júist niet platten. Ik vind het zo'n onzin om allemaal collectibles te gaan verzamelen? Puur het verlengen van de game in uren. 8)7 En ja, ik heb dat vroeger wel gedaan. Maar snap niet waarom eigenlijk. :P
Och, ik heb vanaf het moment dat ik als main quest naar maker's end moest gaan eerst alle collectibles gedaan, allemaal side quests continue etc. Uiteindelijk, vlak voor het eind (kreeg melding, je kan niet terug oid), ging ik kijken welke trophy ik nog mistte. 2 main quest trophies (hidden) en degene waarbij je alle training dolls moet mollen. Toen heb ik die toch echt eventjes gedaan (10min fast travelen ofzo) en daarna gewoon mooi platinum. Heerlijk juist, een game die ik volledig gespeeld heb met focus op wat ik zelf leuk vindt en dan blijkt al dat je alle trophies krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Sjoerdje131 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:49:
[...]

Och, ik heb vanaf het moment dat ik als main quest naar maker's end moest gaan eerst alle collectibles gedaan, allemaal side quests continue etc. Uiteindelijk, vlak voor het eind (kreeg melding, je kan niet terug oid), ging ik kijken welke trophy ik nog mistte. 2 main quest trophies (hidden) en degene waarbij je alle training dolls moet mollen. Toen heb ik die toch echt eventjes gedaan (10min fast travelen ofzo) en daarna gewoon mooi platinum. Heerlijk juist, een game die ik volledig gespeeld heb met focus op wat ik zelf leuk vindt en dan blijkt al dat je alle trophies krijgt ;)
Kun je dan helemal niet meer terug?
Of is het zo dat je na het einde nog verder in de wereld kan om dan nog collectibles te zoeken?

Anders ga ik eerst alles eromheen doen voor ik verder ga met de main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
GrimScythe schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:24:
[...]

Kun je dan helemal niet meer terug?
Of is het zo dat je na het einde nog verder in de wereld kan om dan nog collectibles te zoeken?

Anders ga ik eerst alles eromheen doen voor ik verder ga met de main.
Na de eindmissie wordt je in feite teruggeworpen naar de situatie precies voor die eind missie. Dus je kan nog zeker wel terug/verder. Maar voor mij was het gewoon een teken om ff te kijken wat ik allemaal nog wilde doen (bij een lijpe game als deze wil ik gewoon alles gedaan hebben). Dus vandaar dat ik het toen deed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:05

Mauz1978

Console War Veteran

Ik ben nu ook voor platinum bezig, echter de trophy 'Strike from above' unlocked niet. Ik heb op alle manieren geprobeerd, mensen gedood, machines, maar toch krijg ik 'm maar niet. Een bug of heeft iemand een idee wat het kan zijn en wat ik moet doen?

Verder is het vervelend dat je op internet moet opzoeken wat die 'hidden throphy's' zijn...

Voor de rest een goud spel, heb er echt van genoten. Samen met Last of Us op de 1e plaats bij mij.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Mauz1978 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:31:
Ik ben nu ook voor platinum bezig, echter de trophy 'Strike from above' unlocked niet. Ik heb op alle manieren geprobeerd, mensen gedood, machines, maar toch krijg ik 'm maar niet. Een bug of heeft iemand een idee wat het kan zijn en wat ik moet doen?

Verder is het vervelend dat je op internet moet opzoeken wat die 'hidden throphy's' zijn...

Voor de rest een goud spel, heb er echt van genoten. Samen met Last of Us op de 1e plaats bij mij.
Het zijn niet voor niets "Hidden trophy's" anders waren ze niet hidden benoemd lijkt mij :P. Vaak haal je deze op random momenten of moet je inderdaad op internet zoeken wat je er voor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Pannekoek_NL schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:48:
[...]

Het zijn niet voor niets "Hidden trophy's" anders waren ze niet hidden benoemd lijkt mij :P. Vaak haal je deze op random momenten of moet je inderdaad op internet zoeken wat je er voor moet doen.
Ik snap wat ze inhouden :P - alleen als je platinum wil halen wil ik niet gissen wat ik moet doen ;)...

iemand een idee over die throphy die niet wil unlocken?

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 20-03-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mauz1978 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:55:
[...]

Ik snap wat ze inhouden :P - alleen als je platinum wil halen wil ik niet gissen wat ik moet doen ;)...

iemand een idee over die throphy die niet wil unlocken?
Je moet op een rots staan en als in beeld komt dat je een strike from above kunt doen met R1 moet je daarop drukken. En dat dan 5 of 10 x volgens mij (uit m'n hoofd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
LuPo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Je moet op een rots staan en als in beeld komt dat je een strike from above kunt doen met R1 moet je daarop drukken. En dat dan 5 of 10 x volgens mij (uit m'n hoofd).
3x idd. Het is net als een pop-up als Silent Strike R1. Alleen moet je dan op een touw of een rots oid staan om te werken :)

spoiler: throphy tip
Ga naar de hunting grounds rechts onder in het gebied links. Daar is een touw waar je van kan gliden en daar komt af en toe watcher onderdoor lopen. Kan je direct vanaf dat touw boven op die watcher springen. Aaaand repeat :)

[ Voor 24% gewijzigd door FlyLight3r op 20-03-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Lipst3r schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:36:
[...]

3x idd. Het is net als een pop-up als Silent Strike R1. Alleen moet je dan op een touw of een rots oid staan om te werken :)
De lure unlock is wel handig. Om beesten naar je toe te lokken. :)
Maar ik deed het met steentjes aan het begin van het spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Lipst3r schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:36:
[...]

spoiler: throphy tip
Ga naar de hunting grounds rechts onder in het gebied links. Daar is een touw waar je van kan gliden en daar komt af en toe watcher onderdoor lopen. Kan je direct vanaf dat touw boven op die watcher springen. Aaaand repeat :)
thanks voor de antwoorden, maar dat heb ik dus gedaan. Zodra ik de R1 zie, spring ik erop los. Heb zeker al 20 keer gedaan...

daarnet kreeg ik ook de 23 dummy throphy, alleen die zie ik ook niet unlocked in mn overzicht. Ja, ik heb gesynct... :/...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Mauz1978 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:44:
[...]

thanks voor de antwoorden, maar dat heb ik dus gedaan. Zodra ik de R1 zie, spring ik erop los. Heb zeker al 20 keer gedaan...

daarnet kreeg ik ook de 23 dummy throphy, alleen die zie ik ook niet unlocked in mn overzicht. Ja, ik heb gesynct... :/...
Synch duurt soms even. Zelf ook vaak gehad. Komt vanzelf goed. Als het goed heb je wel screenshot namelijk :).

Mss even zoeken. Kan zijn dat die trophy beetje buggy is? Was ook met die headshots zo voor sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:31:

Die haalde ik gisteren per ongeluk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind het best wel ruk, heb het spel helemaal uitgespeeld, maar mis de volgende trophies:

Fought back the Corruption
Victorious with the War-Chief
3 Strikes From Above
All Acquisition machines killed
All Recon machines killed
All Trophies obtained

Die kloppen dus allemaal niet, want enkele trophies zijn van de main mission, en heb zeker elke machine die gecataloged is gekilled, 30 strikes from above gehad... enige die klopt in dit rijtje is all trophies :P.... Ik heb geen idee wat ik moet doen? Opnieuw beginnen, Guerilla contacteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:29
Mauz1978 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:44:
Ik vind het best wel ruk, heb het spel helemaal uitgespeeld, maar mis de volgende trophies:

3 Strikes From Above
All Trophies obtained

Die kloppen dus allemaal niet, want enkele trophies zijn van de main mission, en heb zeker elke machine die gecataloged is gekilled, 30 strikes from above gehad... enige die klopt in dit rijtje is all trophies :P.... Ik heb geen idee wat ik moet doen? Opnieuw beginnen, Guerilla contacteren?
Speel je het spel wel met de nieuwste patch (1.04 volgens mij)?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Lasmibalsingh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:47:
[...]

Speel je het spel wel met de nieuwste patch (1.04 volgens mij)?
ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

3 Strikes From Above
All Trophies obtained

Guerilla contacteren omdat je een digitale wisselbeker niet krijgt waar je verder helemaal niets mee kan? Je kan het ook overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ben je wel ingelogd op je goede account? Ik heb bijv. twee accounts. De trophies poppen soms op als ik op account 2 zit. Dan heb ik ze logischerwijs niet op account 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hoe krijg ik early game een beter wapen? Vecht nu nog met de standaard boog.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 12:34
Luukwa schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:33:
Gewoon kopen bij de merchants :)
En als je al iets verder bent, niet alle collectebles verkopen, sommige wapens kosten shards + een item.

[ Voor 19% gewijzigd door Equazor_ op 21-03-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:33:
Hetzelfde als aan het einde van de game? Kopen dus. Ik zou ook niet weten hoe anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:35

vhal

ಠ_ಠ

bram1984 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 06:14:
[...]

Guerilla contacteren omdat je een digitale wisselbeker niet krijgt waar je verder helemaal niets mee kan? Je kan het ook overdrijven.
spoiler:
behalve de theme die je - als het goed is - krijgt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023

...

Opnieuw beginnen, Guerilla contacteren?
Kijk eens op psnprofiles.com, daar staat vaak wel goede info over missable trophies enzo.

https://psnprofiles.com/g...on-zero-dawn-trophy-guide

*SPOILERTSSS*

Je hebt er inderdaad niet veel aan maar ik vind het ook wel tof om een game te platten. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 21-03-2017 10:46 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hmm, wist niet dat je gewoon vanaf het begin al een goede/betere boog kon kopen.

Excusé me.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Luukwa schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:48:
Hmm, wist niet dat je gewoon vanaf het begin al een goede/betere boog kon kopen.

Excusé me.
Je loopt eens tegen een merchant aan, je kijkt eens in zijn inventory ... O-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Mijn broer heeft trouwens een hele rare bug. Hij komt niet voorbij het Guerilla teken met opstarten en krijgt te zien dat er een fout is opgetreden in HZD (CE-34878-0).

Hij heeft tevens alles al geprobeerd, 2 keer opnieuw gereconstrueerd, geheugen volledig leeg gemaakt etc maar de fout blijft bestaan.

Heeft iemand hier ervaring met deze bug, en dan vooral de oplossing.

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

-SaveMe- schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Nooit bij me op gekomen tbh.. dacht dat je alleen betere bogen kon maken/vinden.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Luukwa schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:48:

Excusé me.
Dat kan vanaf het begin ook niet echt.
De hunting bow waar je mee start is sowieso al gelijk mid-tier, dus daar ga je niet snel een betere versie van krijgen. Om andere mid/high-tier wapens te kopen heb sowieso shards en resources nodig die je dan nog niet kan hebben. Daarbij verkopen de merchants in het begin sowieso bijna uitsluitend low-tier wapens. Die kan je wel vrij snel kopen, maar dat zijn niet per se beter wapens, maar wapens die contextueel nuttig kunnen zijn afhankelijk van waar je tegen vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Iemand nog tips?
spoiler:
2 rockbreakers in hun corrputed zone? Lukt me vaak om er 1 af te maken met de ravager cannon, alleen nummer 2 pwnd me vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

-SaveMe- schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Spuit 11 much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kwistnix schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:53:
Dat kan vanaf het begin ook niet echt.
De hunting bow waar je mee start is sowieso al gelijk mid-tier, dus daar ga je niet snel een betere versie van krijgen. Om andere mid/high-tier wapens te kopen heb sowieso shards en resources nodig die je dan nog niet kan hebben. Daarbij verkopen de merchants in het begin sowieso bijna uitsluitend low-tier wapens. Die kan je wel vrij snel kopen, maar dat zijn niet per se beter wapens, maar wapens die contextueel nuttig kunnen zijn afhankelijk van waar je tegen vecht.
Ik had een Nora HunterBow vanwege een pre-order (van 1 dag van te voren :D ). Die is nog steeds super. Ik had er een Carja Sharpshotbow bijgehaald, omdat ik dacht dat die beter was op de lange afstand... nou zelfs van dichtbij met "R1 for silent kill" raakt die mijn schoonmoeder nog niet :( Op de lange afstand als ik op planeet aarde mik gaan de pijlen naar de maan. Misschien.

Alleen nuttig voor andere type pijlen en die blastpijlen zijn ""duur" vanwege de ingredienten. Miskoop dus.

Edit: jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de pijl eerst langer op de boog moet houden voor beter mikken heh? :X Ik zit mij te bedenken dat ik misschien veel te snel schiet.

[ Voor 7% gewijzigd door Motrax op 21-03-2017 14:50 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Laatst online: 22-05 10:45
Motrax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:47:
[...]
Ik had een Nora HunterBow vanwege een pre-order (van 1 dag van te voren :D ). Die is nog steeds super. Ik had er een Carja Sharpshotbow bijgehaald, omdat ik dacht dat die beter was op de lange afstand... nou zelfs van dichtbij met "R1 for silent kill" raakt die mijn schoonmoeder nog niet :( Op de lange afstand als ik op planeet aarde mik gaan de pijlen naar de maan. Misschien.

Alleen nuttig voor andere type pijlen en die blastpijlen zijn ""duur" vanwege de ingredienten. Miskoop dus.
Dan doe je toch echt iets verkeerd. De normale hunter bow haalt niet altijd de lange afstanden, de sharphooter bow heeft meer bereik. Qua precisie zit er weinig verschil in. "R1 for Silent Strike" doe je met je speer en heeft niks te maken met welk wapen je verder vast hebt. Daarnaast zijn de tearblast pijlen ideaal en klappen in 1 knal bijvoorbeeld een cannon van een ravager of thunderjaw. Hunter en sharpshooter heb ik dan ook altijd equipped, de andere 2 wapens wisselen nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Motrax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:47:
[...]

Edit: jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de pijl eerst langer op de boog moet houden voor beter mikken heh? :X Ik zit mij te bedenken dat ik misschien veel te snel schiet.
Ja dat gaan we je wel vertellen. :+ Vandaar dat het ook een sharpshotbow is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn, die nieuwe patch. Je kunt bij de merchants nu gewoon X ingedrukt houden om meerdere items te kopen. Waarom ze dan niet meteen een optie inbouwen om in één keer 20 items te kopen, is me dan weer een raadsel.

http://community.eu.plays...n-Patch-1-10/m-p/25002974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:58:
Fijn, die nieuwe patch. Je kunt bij de merchants nu gewoon X ingedrukt houden om meerdere items te kopen. Waarom ze dan niet meteen een optie inbouwen om in één keer 20 items te kopen, is me dan weer een raadsel.

http://community.eu.plays...n-Patch-1-10/m-p/25002974
Ja snap ik ook niet. Zelfde principe alleen omgekeerd xD. Gewoon vierkantje.. vul hoeveelheid in met behulp van slider and buy! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Nu ik die release notes bekijk en al die fixes zie gaat mij pas iets dagen. Ik heb in m'n eerste playthrough geen enkele game/progression brekende bug of crash meegemaakt. Zelfs geen immersie brekende animatie glitches of iets dergelijks. In zo goed als 65 uur verdeeld over lange sessies. Dat kan ik van niet veel andere games claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Kwistnix schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:28:
Nu ik die release notes bekijk en al die fixes zie gaat mij pas iets dagen. Ik heb in m'n eerste playthrough geen enkele game/progression brekende bug of crash meegemaakt. Zelfs geen immersie brekende animatie glitches of iets dergelijks. In zo goed als 65 uur verdeeld over lange sessies. Dat kan ik van niet veel andere games claimen.
ik ben 1 keer dwars door wat rotsen gesprongen en zat daar toen vast , verder inderdaad niets tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Silversin schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:03:
Iemand nog tips?
spoiler:
2 rockbreakers in hun corrputed zone? Lukt me vaak om er 1 af te maken met de ravager cannon, alleen nummer 2 pwnd me vaak.
spoiler:
Ga aan de andere kant van het 'slootje' staan achter een rots. Duurt wat langer, maar je kunt beide zonder teveel schade op te lopen afmaken.
Je moet een beetje de 'cheese' plekjes zoeken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste