Zo ik heb em ook gisteren uitgespeeld. Ik heb enorm genoten hoewel ik wel wat op en aanmerkingen heb.
- Ik vind de game vrij makkelijk, na op normal begonnen te zijn ben ik al snel naar hard en uiteindelijk op very hard opnieuw begonnen. Een beetje plannen maakt een gevecht met een Thunderjaw vrij eenvoudig. En lukt t niet, gewoon wegrennen, reset en gaan met die banaan.
- Ik vind dat er weinig verschil tussen de bogen is. Ja ze hebben een andere draw distance, maar je merkt er uiteindelijk weinig van. Ik had dan toch liever één boog, met alle verschillende pijlen, maar dat je per pijl verschil zou voelen. Daarnaast zouden er wat extra customize leuk zijn geweest, al helemaal in deze hunter / gatherer game. Pimp my weapon.
- De verschillende outfits voegen weinig toe aan de gameplay. Ik heb de stealth outfit gepakt, vol geduwd met de stealth upgrades en buiten waar het moest (quest) niet geswitched tussen de outfits.
- Het inventory / crafting menu is niet heel makkelijk. Constant switchen tussen de een en de ander. Het zou toch een stuk makkelijker moeten kunnen.
- Skill tree is een beetje nutteloos, omdat je uiteindelijk toch alle skills kan pakken. Het zou voor mij mooier zijn geweest als je een specifieke tree moest kiezen. Dat maakt je keuzes beperkter, maar zorgt ook voor meer impact. Sowieso zijn er een aantal nutteloze skills, die zo situatie afhankelijk zijn.
- Het verkopen van spullen is erg onduidelijk. Ik ben zo snel mogelijk alle resources voor de tasjes gaan verzamelen, dus alles van skin en bones kon ik daarna snel verkopen. Ik ben geëindigd op 21K Shards en ik heb alle outfits en alle wapens gekocht. Toen ik de mogelijkheid had om hearts / cores te kopen verkocht ik alles en toen pas had ik een beetje plaats over in mn tassen.
- Kopen / merchants. Het kopen van bulk spul is haast niet te doen. Ik wil graag 200 Metal Vessals ofzo kopen, wie heeft er zin om een half uur met een trillende controller en daarna met een Parkinson hand te zitten?
- Het repareren van wapens zou het spel een stuk realistischer maken.
- De human tegenstanders zijn echt enorm makkelijk. Mss is de Lure skill wel OP, maar sneaken, boog spannen, fluiten en headshot, rinse repeat is niet echt super spannende gameplay.
- Jammer dat er niet meer freeroaming machines zijn, maar dat ze min of meer contained zijn in hun eigen gebiedje. Het zou mooi zijn als je de sporen van een roaming Thunderjaw volgt en daarbij zijn path of destruction waarna je hem kan verslaan.
- Camera is vooral tegen de gevleugelde tegenstanders af en toe je grootste vijand.
- Geen New Game + modus.
- Fuck Rockbreakers!
Nogmaals ik heb enorm genoten van deze game en ga ervoor zorgen dat ik em ga Platten (voor mij de eerste keer).
FreakGIB schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:00:
[...]
Point taken volgende keer eerst tot 10 tellen en dan pas posten

Vind het gewoon erg opvallend hoe die grotten er uit zien maar goed heb het spel nog niet eens uitgespeeld misschien praat ik wel poep.
Heb nu net het gedeelte gedaan in de berg waar GAJA zat en moet zeggen dat daar 1 ruimte was die nog bijna intact was maar daar was dan wel weer een zuurstof tekort ?
spoiler:De Alpha room? Daar was alle zuurstof uitgetrokken, dus daarom goed behouden
[
Voor 9% gewijzigd door
NoTimeRemains op 20-03-2017 11:21
]
This is the Way.