1. Je kan bij crafting je pouches vergroten. 100 slots is max.. de items welke daarvoor nodig zijn zijn niet echt lastig te krijgen.Rebbelx schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 07:57:
Gisteren paar uurtjes kunnen spelen ben nu lvl 11. Ik rush totaal niet door de game, het ziet er gewoon allemaal zo gelikt uit dat ik niks van de spelwereld wil missen. Wel enkele vraagjes:
- Mijn inventory (loot gear) zit bomvol, waar doe ik niks mis mee om te verkopen ? Ik wil namelijk niks verkopen dat ik later nodig blijk te hebben..
- Gisteren mijn eerste tallneck beklommen (wsl de eerste die je na de beproeving tegenkomt) Echter vlak daarnaast is een uitkijkpost...bovenop een gebouw...Geen idee echter hoe ik dit gebouw beklim ?!
- Op mijn map zijn er hier en daar iconen (cirkeltjes met een kruisje door), dit zijn rode gebieden...Ik veronderstel infected area's...Hebben deze gebieden een bepaalde bedoeling ? Ligt hier betere loot ?
- Op dit moment kan ik bepaalde robots overnemen, is er echter een lijstje wat ik kan overnemen en wat niet ? + Waar kan je leren om andere robots over te nemen ?
- Waar kan je ergens zien hoeveel tijd en op hoeveel % je in de game zit ?
2. Zoeken ;-)
3. Je krijgt een XP bonus (en een reward? durf ik zo niet meer te zeggen) door corrupted areas te clearen. Ook de machines geven meer XP.
4. Dat kan je zien in je 'menu'. Als je daar door de machines heen scrolt en ze opent zie je bij override of deze locked is of niet. Hoe het unlocken in zijn werk gaat ga ik niet spoilen. Als je het echt wil weten ff op Google zoeken