Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Rebbelx schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 07:57:
Gisteren paar uurtjes kunnen spelen ben nu lvl 11. Ik rush totaal niet door de game, het ziet er gewoon allemaal zo gelikt uit dat ik niks van de spelwereld wil missen. Wel enkele vraagjes:
- Mijn inventory (loot gear) zit bomvol, waar doe ik niks mis mee om te verkopen ? Ik wil namelijk niks verkopen dat ik later nodig blijk te hebben..

- Gisteren mijn eerste tallneck beklommen (wsl de eerste die je na de beproeving tegenkomt) Echter vlak daarnaast is een uitkijkpost...bovenop een gebouw...Geen idee echter hoe ik dit gebouw beklim ?!

- Op mijn map zijn er hier en daar iconen (cirkeltjes met een kruisje door), dit zijn rode gebieden...Ik veronderstel infected area's...Hebben deze gebieden een bepaalde bedoeling ? Ligt hier betere loot ?

- Op dit moment kan ik bepaalde robots overnemen, is er echter een lijstje wat ik kan overnemen en wat niet ? + Waar kan je leren om andere robots over te nemen ?

- Waar kan je ergens zien hoeveel tijd en op hoeveel % je in de game zit ?
1. Je kan bij crafting je pouches vergroten. 100 slots is max.. de items welke daarvoor nodig zijn zijn niet echt lastig te krijgen.
2. Zoeken ;-)
3. Je krijgt een XP bonus (en een reward? durf ik zo niet meer te zeggen) door corrupted areas te clearen. Ook de machines geven meer XP.
4. Dat kan je zien in je 'menu'. Als je daar door de machines heen scrolt en ze opent zie je bij override of deze locked is of niet. Hoe het unlocken in zijn werk gaat ga ik niet spoilen. Als je het echt wil weten ff op Google zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
apNia schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:49:
Twee vraagjes:

Wat is een volgende must have voor de game in jullie mening?
een must voor mij is echt de skill dat je meer pijlen enz krijgt voor hetzelfde aantal resources. Staat rechts van de tinkerskill

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
Griffin schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 07:34:
Gister ook nog even gespeeld:
spoiler:
Bij de carja border gate had ik het erg makkelijk met de corruptor. Vlak bij zit namelijk een bandit camp en daar loopt een heavy met een firespitter. Daarmee even 20 'pijlen' op de corruptor geschoten en klaar :)

Ik zit nu na 11u spelen op 20%, maar aangezien ik maar een paar uur per week speel ben ik nog wel wat weken zoet. De volgende stap is mijn eerste cauldron te gaan doen.
Hier hetzelfde inderdaad. Ben ook net voorbij die Border Gate. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Kan je infeite al je skills volkrijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:23

vhal

ಠ_ಠ

Rebbelx schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:23:
Er is een trophy voor, dus ik neem aan van wel ja. Bij het levellen krijg je een skillpoint en bij bepaalde quests krijg je ze ook.

Ben ik de overigens de enige die het levellen wel erg snel vind gaan? Ik ben nu lv 19 en ben zojuist net in Meridian aangekomen

[ Voor 18% gewijzigd door vhal op 15-03-2017 08:28 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rebbelx schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 07:57:
Gisteren paar uurtjes kunnen spelen ben nu lvl 11. Ik rush totaal niet door de game, het ziet er gewoon allemaal zo gelikt uit dat ik niks van de spelwereld wil missen. Wel enkele vraagjes:
- Mijn inventory (loot gear) zit bomvol, waar doe ik niks mis mee om te verkopen ? Ik wil namelijk niks verkopen dat ik later nodig blijk te hebben..

- Gisteren mijn eerste tallneck beklommen (wsl de eerste die je na de beproeving tegenkomt) Echter vlak daarnaast is een uitkijkpost...bovenop een gebouw...Geen idee echter hoe ik dit gebouw beklim ?!

- Op mijn map zijn er hier en daar iconen (cirkeltjes met een kruisje door), dit zijn rode gebieden...Ik veronderstel infected area's...Hebben deze gebieden een bepaalde bedoeling ? Ligt hier betere loot ?

- Op dit moment kan ik bepaalde robots overnemen, is er echter een lijstje wat ik kan overnemen en wat niet ? + Waar kan je leren om andere robots over te nemen ?

- Waar kan je ergens zien hoeveel tijd en op hoeveel % je in de game zit ?
Eigenlijk zou je op al je vragen "kijk eens wat verder dan je neus lang is" kunnen beantwoorden, maar vooruit:

1. Dat staat er gewoon bij. Je hebt crafting materials, materials waarmee je dingen kunt kopen en materials die je alleen maar kunt traden voor shards. Staat er echt letterlijk bij als je in het merchant menu zit.

2. Hier doe ik het wel: kijk eens wat verder dan je neus lang is. Je kunt daar gewoon ergens omhoog klimmen. En anders: YouTube.

3. Dat zijn corrupted zones. Voor inhoudelijk diepe uitleg: Google/HZD Wiki.

4. Dat is het linker icoon (een soort Grieks symbool) als je een robot scant. Blauw is overneembaar, rood niet. Als je een deel al over kan nemen, zou je normaal gesproken al moeten weten hoe je er meer bij kan krijgen: Cauldrons doen.

5. In het menu bij progression. Waar anders? En via load game kun je per save het aantal uren bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Twee vraagjes:

1) Ik heb Fast Reload en Tinker als eerste stats gemaxed, gewoon omdat die me het handigst leken.
[afbeelding]

2) Op basis van wat komt een machine in m'n notebook? De Thunderjaw verscheen zodra ik hem zag, maar er zijn ook machines die ik meerdere keren ben tegengekomen, maar niet in m'n notebook zie.
De optie om altijd een rijmachine op te roepen is ook handig.
Ik ren nogal eens wat te enthousiast tussen een zooi beesten en dan is het wel handig als je die kunt oproepen, die helpt je namelijk bij het uitschakelen van de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ja makkelijk. Als je nog voordat je level 50 bent heb je dat makkelijk gehaald als je genoeg side dingen doet zoals corruption zones en hunting grounds, want daarvoor krijg je ook skill points.

Ik had alle skills vol toen ik level 45 was ofzo.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
vhal schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Ben ik de overigens de enige die het levellen wel erg snel vind gaan? Ik ben nu lv 19 en ben zojuist net in Meridian aangekomen
ik level 30 en nog niet voorbij de carja border gate gegaan :+
heb nu wel zo ongeveer alles rechts van die gate gedaan wat te doen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Wat een masterlijk verhaal. Gister laatste missie gedaan. Nu nog een paar side missies te doen, de hunting grounds en heb nog zo'n 20% van de map te verkennen inclusief tallnecks.

Ik vond de main quest verhaal lijn zo sterk, dat ik gewoon door moest spelen en ik de side quests maar afleiding vond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou dat niet kunnen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Twee vraagjes:

1) Ik heb Fast Reload en Tinker als eerste stats gemaxed, gewoon omdat die me het handigst leken.
[afbeelding]

2) Op basis van wat komt een machine in m'n notebook? De Thunderjaw verscheen zodra ik hem zag, maar er zijn ook machines die ik meerdere keren ben tegengekomen, maar niet in m'n notebook zie.
Ik ben in de Brave tree voor de triple arrow gegaan als eerste, vond ik erg fijn.. triple tear start schot dan concentration en triple precision of fire alles dood :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:25
GrimScythe schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:11:
[...]

Zo'n plekje had ik in mijn oude bureau, sinds ik een ander bureau heb en de ps4 op het bureau staat maakt ie een stuk minder lawaai.
Een keer testen kan geen kwaad lijkt me.
Heb gisteren de PS4 uit het schap gehaald, en rechtop gezet in de vrije ruimte. Loeit nog steeds, hoor het nu iets minder om dat er nu een kastje voor staat wat het geluid ietswat blokkeerd. Maar in feite lost het niets op. Ik heb m in het verleden als eens open geschroefd, leeggezogen en nieuwe koeler pasta op gedaan. Het zei zo.

Is een ps4pro stiller met een 1080p tv?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Spam schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:36:
[...]

Heb gisteren de PS4 uit het schap gehaald, en rechtop gezet in de vrije ruimte. Loeit nog steeds, hoor het nu iets minder om dat er nu een kastje voor staat wat het geluid ietswat blokkeerd. Maar in feite lost het niets op. Ik heb m in het verleden als eens open geschroefd, leeggezogen en nieuwe koeler pasta op gedaan. Het zei zo.

Is een ps4pro stiller met een 1080p tv?
Mijn nieuwe ps4pro maakt meer lawaa dan mijn normale ps4 deed. (Lijkt wel echt iets voor Horizon te zijn.)
Dark Souls, Blood Borne geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Lienuks schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:23:
[...]

Ik ben in de Brave tree voor de triple arrow gegaan als eerste, vond ik erg fijn.. triple tear start schot dan concentration en triple precision of fire alles dood :*) :*)
Ik vergeet altijd die triple arrow te gebruiken. }:| :P

Was gisteren misschien handig geweest met die thunderjaw. :F

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Net de infected zone met Rockbrakers gedaan, veruit het lastigste gevecht uit het spel volgens mij. Voor het eerst meer dan 5 keer dood op een stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

jongf7 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:56:
Net de infected zone met Rockbrakers gedaan, veruit het lastigste gevecht uit het spel volgens mij. Voor het eerst meer dan 5 keer dood op een stuk :)
Ik vond hem niet bijzonder lastig maar vooral vervelend. Een van die krengen was voldoende geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Gisteren mijn eerste cauldron gedaan.
Wat een verschil met buiten zeg, maar wel leuke afwisseling.

spoiler: cauldron boss
Iemand nog tips voor de fire bellowback of is die in de cauldron sterker dan normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrimScythe schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:16:
Gisteren mijn eerste cauldron gedaan.
Wat een verschil met buiten zeg, maar wel leuke afwisseling.

spoiler: cauldron boss
Iemand nog tips voor de fire bellowback of is die in de cauldron sterker dan normaal?
Ik heb 'm niet als sterker ervaren en had in 'm in 1x neer op Hard.

Hij is gevoelig voor Freeze, dus ja, dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

bram1984 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Ik heb 'm niet als sterker ervaren en had in 'm in 1x neer op Hard.

Hij is gevoelig voor Freeze, dus ja, dat dus.
Mja freeze heb ik nog niet dus dan zal dat wel het probleem zijn :)
Had hem al bestookt met tearblast en daana maar schockwires en critical hits gedaan.
Duurde wel even op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Hij kan heel simpel zijn...

spoiler:
aan de rand van die zone staat een grote kei waar je op kan klimmen. Dan kunnen ze je alleen nog raken met het spugen van rotsen. Dan wordt het ineens een stuk makkelijker

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Vond ik ook. Vind die Rockbreakers sowieso de lastigste beesten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 23:19
Ik hoor mijn ps4 pro niet echt. Wat ik wel op merk en gek vindt is als ik naar het PS menu ga terwijl de game nog op de achtergrond draaid mijn ps4 pro wel gaat blazen als een straaljager. Direct als ik terug ga naar de game houdt het ook direct weer op :P
Lienuks schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:48:
[...]

Mijn nieuwe ps4pro maakt meer lawaa dan mijn normale ps4 deed. (Lijkt wel echt iets voor Horizon te zijn.)
Dark Souls, Blood Borne geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Hij kan heel simpel zijn...

spoiler:
aan de rand van die zone staat een grote kei waar je op kan klimmen. Dan kunnen ze je alleen nog raken met het spugen van rotsen. Dan wordt het ineens een stuk makkelijker
spoiler:
Ja, zo heb ik het uiteindelijk gedaan, maar ik wil niet meteen van dit soort 'trucs' gebruik maken. Als je maar ver genoeg weg loopt komen de machines nooit naar je toe, maar blijven ze wel van een afstandje schieten. Maar dan wordt het spel wel weer erg makkelijk :)
Met die speciale armor die je van een missie kan halen doen die rotsen je niet eens damage. Dan is het alleen heel veel pijlen op ze schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
jongf7 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:02:
[...]

spoiler:
Ja, zo heb ik het uiteindelijk gedaan, maar ik wil niet meteen van dit soort 'trucs' gebruik maken. Als je maar ver genoeg weg loopt komen de machines nooit naar je toe, maar blijven ze wel van een afstandje schieten. Maar dan wordt het spel wel weer erg makkelijk :)
Met die speciale armor die je van een missie kan halen doen die rotsen je niet eens damage. Dan is het alleen heel veel pijlen op ze schieten :)
Dat heet gewoon goed gebruik maken van je omgeving :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Omdat bij sommige spellen je op max level aankomt en dan nog niet de gehele skilltree vol hebt.

Als ik de reacties zo lees is bij HZD het max level 50 en kan je daar voor voldoende skill punten halen om de gehele skill tree vol te krijgen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Motrax schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:25:
[...]
Omdat bij sommige spellen je op max level aankomt en dan nog niet de gehele skilltree vol hebt.

Als ik de reacties zo lees is bij HZD het max level 50 en kan je daar voor voldoende skill punten halen om de gehele skill tree vol te krijgen.
Er zijn veel meer skillpoints te verdienen in het spel dan dat er nodig zijn voor al je skills. 50 voor alle levels. Totaal heb je er 81 nodig en main quests en ook vele sidequests en volgens mij bij behalen van alle collectables krijg je ze ook nog. Hunting trials.. Ik krijg nog steeds skillpoints maar die zie ik nergens meer terug. Alles al max :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik zit nu bijna aan de 20 uur en zit nog onder de 20% completion. Ga er, vergeleken met sommige mensen hier, dus tamelijk langzaam doorheen, maar dat komt omdat de wereld zo interessant is om te ontdekken en ik alles gedaan wil hebben voordat ik weer verder ga met een main story missie. Ik doe ook vrijwel alles te voet, omdat ik dat handig vind voor het verzamelen van resources en ik de wereld te mooi en interessant vind om snel doorheen te gaan; zo heel af en toe gebruik ik ook wel een rijdier, maar dat doe ik alleen als ik echt een lang stuk af moet leggen.

Moet mijn eerste Cauldron nog doen zelfs, maar denk dat ik dat vandaag ga doen. Ben wel benieuwd hoe dat is, want elk stukje dat je meer informatie geeft over de wereld vind ik reuze interessant.

Ik zie trouwens dat mensen hier meteen naar 1 hele goede skill toewerken, dus zeg maar een kolom volmaken. Ik kijk hier eerlijk gezegd niet zo heel erg naar en maak telkens eerst een rij volledig vol voordat ik door ga naar de volgende rij. Zijn er meer mensen die dit doen of ben ik heel erg afwijkend daarin? :9

[ Voor 17% gewijzigd door dvd-linden op 15-03-2017 12:50 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:46
Ongeveer 67 uur gespeeld in deze toffe wereld en mijn eerste platina trofee is een feit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xopYOMPvrrUgeZVj1O4Uj5rh/medium.jpg

Heerlijk spel was het ! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:23

vhal

ಠ_ಠ

Zeker, ik ben alleen bang om in 1 groot zwart gat te vallen nadat ik deze game heb uitgespeeld :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

dvd-linden schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:49:
Ik zit nu bijna aan de 20 uur en zit nog onder de 20% completion. Ga er, vergeleken met sommige mensen hier, dus tamelijk langzaam doorheen, maar dat komt omdat de wereld zo interessant is om te ontdekken en ik alles gedaan wil hebben voordat ik weer verder ga met een main story missie. Ik doe ook vrijwel alles te voet, omdat ik dat handig vind voor het verzamelen van resources en ik de wereld te mooi en interessant vind om snel doorheen te gaan; zo heel af en toe gebruik ik ook wel een rijdier, maar dat doe ik alleen als ik echt een lang stuk af moet leggen.

Moet mijn eerste Cauldron nog doen zelfs, maar denk dat ik dat vandaag ga doen. Ben wel benieuwd hoe dat is, want elk stukje dat je meer informatie geeft over de wereld vind ik reuze interessant.

Ik zie trouwens dat mensen hier meteen naar 1 hele goede skill toewerken, dus zeg maar een kolom volmaken. Ik kijk hier eerlijk gezegd niet zo heel erg naar en maak telkens eerst een rij volledig vol voordat ik door ga naar de volgende rij. Zijn er meer mensen die dit doen of ben ik heel erg afwijkend daarin? :9
Ik ook, werk niet gelijk een hele kolom af maar maak echt verdeeld de keuzes (niet zo extreem als dat jij dat doet (rij voor rij))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:04:
Ongeveer 67 uur gespeeld in deze toffe wereld en mijn eerste platina trofee is een feit

[afbeelding]

Zorg dan wel dat je de promotionele e-mails in je Sony account aan hebt staan zodat je een code krijgt voor iets leuks :) Als je dat niet had moet je schijnbaar even contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen zij dat alsnog regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 13:06
dvd-linden schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:49:

Doe vooral rustig aan hoor :) Ik ben zelf nu lvl 43, zit op ongeveer 65%, de hele map al doorkruist maar mijn mainquest loopt vreselijk achter, die is nu nog lvl 13 :') Er is veel te veel te doen, wil eerst lekker allemaal errands en sidequests doen en me dan helemaal op het verhaal storten.

Voor de mensen die platinum hebben, een vraagje over een trophy:
spoiler:
De trophy dat je alle medestanders moet hebben, is die nu wel of niet afhankelijk van het geven van een "hartje" antwoord? Want dat heb ik niet overal gegeven en ik lees daar tegenstrijdige verhalen over. Nil heb ik trouwens wel laten leven.
Xudonax schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Zorg dan wel dat je de promotionele e-mails in je Sony account aan hebt staan zodat je een code krijgt voor iets leuks :) Als je dat niet had moet je schijnbaar even contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen zij dat alsnog regelen.
Wacht, wat? :9

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 15-03-2017 13:22 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
[...]

Niks gekregen ? Wist ik niet eens trouwens ! , heb wel alle spam opties aan staan volgens mij
Vrijdag schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:22:
[...]

Doe vooral rustig aan hoor :) Ik ben zelf nu lvl 43, zit op ongeveer 65%, de hele map al doorkruist maar mijn mainquest loopt vreselijk achter, die is nu nog lvl 13 :') Er is veel te veel te doen, wil eerst lekker allemaal errands en sidequests doen en me dan helemaal op het verhaal storten.

Voor de mensen die platinum hebben, een vraagje over een trophy:
spoiler:
De trophy dat je alle medestanders moet hebben, is die nu wel of niet afhankelijk van het geven van een "hartje" antwoord? Want dat heb ik niet overal gegeven en ik lees daar tegenstrijdige verhalen over. Nil heb ik trouwens wel laten leven.

[...]

Wacht, wat? :9
Nee maakt niks uit

[ Voor 22% gewijzigd door Cardwizard op 15-03-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:04:

[afbeelding]

Moet zeggen dat hij ook wel 'makkelijk' verdiend is. Ik had er eigenlijk niet op gelet tijdens het spelen en na het uitspelen had ik hem zowaar al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Aeque schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:25:
[...]

Moet zeggen dat hij ook wel 'makkelijk' verdiend is. Ik had er eigenlijk niet op gelet tijdens het spelen en na het uitspelen had ik hem zowaar al. :+
Had je de moeilijkheidsgraad ook op "makkelijk" ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Had je de moeilijkheid ook op "makkelijk" ? :+
Nope, begonnen op normal maar na een aantal uur overgeschakeld naar hard.
[...]

Staan bij mij aan maar niks gezien, wat zou je moeten krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:25:
[...]

Niks gekregen ? Wist ik niet eens trouwens ! , heb wel alle spam opties aan staan volgens mij
spoiler: Wat krijg je bij je platinum trophy?
Volgens deze thread op Reddit krijg je een (best wel fancy!) thema cadeau. Ben zelf nog lang niet op dat punt, maar zag deze post net :) https://www.reddit.com/r/...zon_has_a_platinum_theme/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:10:
Zeker, ik ben alleen bang om in 1 groot zwart gat te vallen nadat ik deze game heb uitgespeeld :+
Pfff ik moet nog games uit de verpakking halen, dus geen last van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Griffin schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Ik ook, werk niet gelijk een hele kolom af maar maak echt verdeeld de keuzes (niet zo extreem als dat jij dat doet (rij voor rij))
Ik kies per rij wel hetgeen me handig of leuk lijkt als eerste hoor, dus het is niet zo dat ik het van links naar rechts afwerk. Alleen maak ik bij zulk soort skill trees wel altijd eerst een hele rij vol voordat ik naar de volgende ga. Zal wel een dwangneurotisch trekje zijn 8)7.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 14:44

cptbuttlick

Team green

Net ps4 aangeschaft naast mijn vette pc.
Wat een goede game is dit en dat op 30 fps speelt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 10:12
OOOOOooooh wat heb ik toch een godgruwelijke kolerehekel aan time-trials :'( ;( :X :(

Aan het worstelen door die hunting grounds voor de Platinum.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Jeroenimoes schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:36:
OOOOOooooh wat heb ik toch een godgruwelijke kolerehekel aan time-trials :'( ;( :X :(

Aan het worstelen door die hunting grounds voor de Platinum.
Gewoon overslaan en later doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:49:
[...]

Gewoon overslaan en later doen
Dat is het laatste dat ik nog te doen heb :*)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Jeroenimoes schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:50:
[...]

Dat is het laatste dat ik nog te doen heb :*)
Haha oeps! Ik had er ook moeite mee , dus zoals gezegd aan het eind gedaan , toen was het een eitje allemaal

Je kunt ook de moeilijkheidsgraad lager zetten eventueel

[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 15-03-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Moeilijkheid valt wel mee, maar soms moet je het gewoon vaker opnieuw doen om de juiste strategie te vinden om t binnen de tijd te doen... en dat vind ik gewoon een vervelend mechanisme, ik heb een hekel aan onder tijdsdruk te worden gezet (in een spelletje)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hebben die harvest pijlen exact voor nut? Ze doen minder damage en tear dan hardpoints en kosten meer resources om te maken..

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 15-03-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Zojuist mijn eerste corrupter gevecht gehad, dat was nog best pittig. Geen idee wat me te wachten stond. Ondanks mijn velen dodgen/rollen bleef die me toch lekker raken. Bijna al me potions er doorheen en dat terwijl die op normal staat.

Volgens mij staat me nog heel wat te wachten met groteren machines...

PSN: Eczeem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Hoppa, platinum binnen!!

Erg vette game. Volop lof voor Guerilla. Iig een dikke hint voor een vervolg. Van mij mogen ze.

Ik zal zeker af en toe nog wat machines gaan hunten :)

Nu even wachten tot volgende week op Mass Effect, good times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het percentage aan progression, is dat voor alles, of de main storyline? Zit nu met 30 uur op 31% oid.
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:19:
spoiler:
Iig een dikke hint voor een vervolg
stfu, seriously :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Niks bijzonders toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

spoiler:
Ik wil helemaal niet weten of dat het open eindigt en hint naar een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:24:
Wat hebben die harvest pijlen exact voor nut? Ze doen minder damage en tear dan hardpoints en kosten meer resources om te maken..
Je krijgt er meer recources van. Maar of je er per saldo ook echt wat aan hebt, geen idee :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Hoppa, platinum binnen!!

Erg vette game. Volop lof voor Guerilla. Iig een dikke hint voor een vervolg. Van mij mogen ze.

Congratz! _/-\o_ Hoe lang heb je er over gedaan als ik vragen mag? Ik ga een poging wagen om hem aankomend weekend te platten :P Ik zit nu op zo'n 60% met 42 uur dus ik hoop dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 01:04:
[...]

Je krijgt er meer recources van. Maar of je er per saldo ook echt wat aan hebt, geen idee :P
Hmmm okay. Is het dan ook echt de bedoeling dat je de loot erafschiet of gewoon de conplete robot ermee sloopt? Geven ze ze dan ook meer loot dan tearblast pijlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Hoppa, platinum binnen!!

Erg vette game. Volop lof voor Guerilla.
spoiler:
Iig een dikke hint voor een vervolg.
Van mij mogen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Joetje079 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 06:37:
[...]

Congratz! _/-\o_ Hoe lang heb je er over gedaan als ik vragen mag? Ik ga een poging wagen om hem aankomend weekend te platten :P Ik zit nu op zo'n 60% met 42 uur dus ik hoop dat het lukt.
Geen idee eigenlijk... ik gok rond de 60 uur. Op mijn gemak.. Zal vanavond eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joetje079 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 06:37:
[...]

Ik zit op iets van 37% met bijna 38 uur. Gisteren nog even gekeken. Ik doe dus ongeveer een uur over 1 procent.

Ik las net wel dat de Shadow boog pas in Meridian te krijgen is, maar ik heb 'm bij die Carja Border outpost al gekocht? Vaag wel.

Vraagje voor iedereen die al voorbij het midden/bij het einde is:

spoiler:
Op de rechterkant van de map zit een Thunderjaw bij die windmolens. Zijn jullie daarmee meteen de confrontatie aan gegaan? Ik heb 'm vorige week 2x geprobeerd toen ik ik de Shadow boog nog niet had, maar toen was ik vrij kansloos. Nog tips? Ik dacht eerst zijn staart eraf, want daar mepte hij me 2x mee dood.

Datzelfde geldt eigenlijk ook voor de eerste Stormbird net over de grens in de woestijn. Ik ben op een gegeven moment maar weg gerend, want ik raakte door mijn resources heen en deed amper damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:51:
[...]

spoiler:
Op de rechterkant van de map zit een Thunderjaw bij die windmolens. Zijn jullie daarmee meteen de confrontatie aan gegaan? Ik heb 'm vorige week 2x geprobeerd toen ik ik de Shadow boog nog niet had, maar toen was ik vrij kansloos. Nog tips? Ik dacht eerst zijn staart eraf, want daar mepte hij me 2x mee dood.

Datzelfde geldt eigenlijk ook voor de eerste Stormbird net over de grens in de woestijn. Ik ben op een gegeven moment maar weg gerend, want ik raakte door mijn resources heen en deed amper damage.
spoiler: tips thunderjaw stormbird
Haha.. dacht ik ook. Iets met gargolyes van DS1 :+ . Maar tear arrows gebruiken om zn wapens weg te schieten De guns kan je ook oppakken en doen lekkere damage of thunderjaw zelf. Je kan ze proberen te freezen en dan met ropecasters vast te zetten. Bij alles was 3x zo groot is zet ik ze vast aan de grond met die ropecasters. Ook zeker tip voor de stormbirds. Geen idee of je slingshot hebt met explosives of sticky's? die werken ook super. Zeker als ze even op de grond liggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 16-03-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:34:
[...]

spoiler: tips thunderjaw stormbird
Haha.. dacht ik ook. Iets met gargolyes van DS1 :+ . Maar tear arrows gebruiken om zn wapens weg te schieten De guns kan je ook oppakken en doen lekkere damage of thunderjaw zelf. Je kan ze proberen te freezen en dan met ropecasters vast te zetten. Bij alles was 3x zo groot is zet ik ze vast aan de grond met die ropecasters. Ook zeker tip voor de stormbirds. Geen idee of je slingshot hebt met explosives of sticky's? die werken ook super. Zeker als ze even op de grond liggen :)
Yep heb ik allemaal. :)

Maar je zou ze technisch gezien dus meteen aan moeten kunnen? Dat ik niet eerst voorbij een of andere story quest moet geraken waardoor alles een stuk makkelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:47:
[...]

Maar je zou ze technisch gezien dus meteen aan moeten kunnen? Dat ik niet eerst voorbij een of andere story quest moet geraken waardoor alles een stuk makkelijk wordt.
Niet dat ik weet. Het is open wereld en daar lopen ze gewoon rond. Het maakt mss qua tactiek nog beetje uit als je op normal of very hard speelt aangezien de hits van zon beest behoorlijk hard zijn als je op very hard speelt. Andere optie is hele lijn leggen met alle explosion trap wires die je hebt. Mss paar losse traps. En dan lokken maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:47:
[...]

Ik ben heel vroeg in het spel bij een stormbird geweest , en kreeg zijn health weg tot 50% daarna ging hij hoog in de lucht (buiten mijn bereik) vliegen en er gebeurde verder niets meer , later na wat missies had ik daar geen last meer van

Geen idee of het een bug was of dat ik er nog niet had mogen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Goh, echt leuk die Thunderjaw vs Ravagers Trial.
Overriden heeft geen zin, want door splash damage gaat t weg.

Maar 's een ropecaster kopen en die gebruiken.

Vervelendste trial tot nog toe! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:40
Ik vond die juist erg makkelijk. Ik had wel permanente override unlocked.
Werkte voor mij beide kanten op eigenlijk in één keer. Twee Ravagers overriden en die de Thunderjaw laten slopen met wel hulp van mij en daarna in de volgende trial de Thunderjaw overriden, al heb ik 'm daar wel eerst voor vast gezet met de ropecaster.

Ik vond het ropecasten en vervolgens ciritial striken van de glint hawks veruit de meest irritante trial om binnen 2 minuten te halen. Die moet je eigenlijk wel soort van cheesen, anders is 't gewoon niet te doen. Net op het randje van de zone blijven zodat die tramplers niet bij je kunnen komen. Vervolgens het hele gebied over de zeik brengen door alles onder vuur te nemen, zodat die glint hawks een beetje vlot jouw kant op komen. Daarna met fire arrows die beesten uit de lucht proberen te knallen. Vervolgens hopen dat ze gunstig ter aarde storten, zodat je er bij kan komen zonder gelijk vertrapt te worden of er überhaupt bij kan komen. Dan ropecasten en vervolgens bidden dat je die critical strike prompt een beetje snel te zien krijgt. En dat dan drie keer. Nee, dat lukte mij niet bepaald in één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Kwistnix schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:14:
Ik vond die juist erg makkelijk. Ik had wel permanente override unlocked.
Werkte voor mij beide kanten op eigenlijk in één keer. Twee Ravagers overriden en die de Thunderjaw laten slopen met wel hulp van mij en daarna in de volgende trial de Thunderjaw overriden, al heb ik 'm daar wel eerst voor vast gezet met de ropecaster.

Ik vond het ropecasten en vervolgens ciritial striken van de glint hawks veruit de meest irritante trial om binnen 2 minuten te halen. Die moet je eigenlijk wel soort van cheesen, anders is 't gewoon niet te doen. Net op het randje van de zone blijven zodat die tramplers niet bij je kunnen komen. Vervolgens het hele gebied over de zeik brengen door alles onder vuur te nemen, zodat die glint hawks een beetje vlot jouw kant op komen. Daarna met fire arrows die beesten uit de lucht proberen te knallen. Vervolgens hopen dat ze gunstig ter aarde storten, zodat je er bij kan komen zonder gelijk vertrapt te worden of er überhaupt bij kan komen. Dan ropecasten en vervolgens bidden dat je die critical strike prompt een beetje snel te zien krijgt. En dat dan drie keer. Nee, dat lukte mij niet bepaald in één keer.
Daar heb ik ook veruit het langst over gedaan. Kreeg zo vaak die r1 critical niet. En als die er stond dan soms ineens fractie te laat en dan sla je hem gewoon normaal kapot.. DOH! Echt vloekend eindelijk die gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Mooi hoe iedereen andere trials lastig vindt. Die met die Glinthawks had ik de eerste poging. Zelf wel aantal pogingen nodig gehad met die Watchers stealth killen. Alarmeerde steeds andere machines haha..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SqueakyClean schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:01:
Goh, echt leuk die Thunderjaw vs Ravagers Trial.
Overriden heeft geen zin, want door splash damage gaat t weg.

Maar 's een ropecaster kopen en die gebruiken.

Vervelendste trial tot nog toe! }:|
Welke is het? Thunderjaw slopen met de Ravagers of met de disc launcher de ravagers slopen?

Als de eerste:
Eerst de ravagers turnen, daarna de thunderjaw vastzetten en met tear en vuurpijlen en bommen bestoken. Beste is wel als je de permanente turnskill hebt unlocked.
Het is niet nodig dat de ravagers de thunderjaw ook echt slopen trouwens, helpen is voldoende.
Vergeet niet damage mods op je wapen te zetten. Dat maakt echt een wereld van verschil.

De tweede:
Thunderjaw turnen, kanon erafschieten, ravagers omleggen. Profit 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 16-03-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet het er op je TV ook zo "rood" uit? Lijkt nogal een overkill aan kleur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:38:
[...]

Ziet het er op je TV ook zo "rood" uit? Lijkt nogal een overkill aan kleur te zijn.
Kleurinstelling idd overkill op dat filmpje. Heb zelf met hdr soms ook wel gevoel dat het net iets te is. Maar ergens is dat knallende groen van planten en rode ondergaande zon toch wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Ik zit op iets van 37% met bijna 38 uur. Gisteren nog even gekeken. Ik doe dus ongeveer een uur over 1 procent.

Ik las net wel dat de Shadow boog pas in Meridian te krijgen is, maar ik heb 'm bij die Carja Border outpost al gekocht? Vaag wel.

Vraagje voor iedereen die al voorbij het midden/bij het einde is:

spoiler:

spoiler:
Bij Thunderjaws hoef je alleen maar de 2 disc launchers aan de zijkant eraf te schieten met een tearblast.
Daarna kun je alles makkelijk ontwijken met een roll + disc launchers oppakken en hij is easy peasy.

Stormbirds zijn idd wat moeilijker totdat je de x3 arrow skill unlocked.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YakuzA schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:12:
[...]

spoiler:
Bij Thunderjaws hoef je alleen maar de 2 disc launchers aan de zijkant eraf te schieten met een tearblast.
Daarna kun je alles makkelijk ontwijken met een roll + disc launchers oppakken en hij is easy peasy.

Stormbirds zijn idd wat moeilijker totdat je de x3 arrow skill unlocked.
Thanks. Ik zag ook dat de Shadow Ropecaster een goed wapen tegen de Stormbird is. Die heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Vrijdag schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:34:
[...]

Welke is het? Thunderjaw slopen met de Ravagers of met de disc launcher de ravagers slopen?

Als de eerste:
Eerst de ravagers turnen, daarna de thunderjaw vastzetten en met tear en vuurpijlen en bommen bestoken. Beste is wel als je de permanente turnskill hebt unlocked.
Het is niet nodig dat de ravagers de thunderjaw ook echt slopen trouwens, helpen is voldoende.
Vergeet niet damage mods op je wapen te zetten. Dat maakt echt een wereld van verschil.

De tweede:
Thunderjaw turnen, kanon erafschieten, ravagers omleggen. Profit 8)
Bij die 2e heb ik een override gedaan bij de Thunderjaw en toen gewoon op een afstandje staan kijken hoe hij los ging op die Ravagers :)

Ik dacht godsamme gebruik die disc launcher dan! Hij stond alleen om zich heen te schoppen. Maar toen ging Ravager 1 daardoor dood en dat telde gewoon lol. Ravager 2 ging dood met 1:58 op de klok _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

apNia schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 00:05:
[...]

spoiler:
Ik wil helemaal niet weten of dat het open eindigt en hint naar een vervolg.
What's next?

Ik wil helemaal niet weten dat ze Aloy heet!

Is prima, maar als je echt helemaal niks wil weten over een game... guess what... ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wevrHpt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:40
Gefeliciteerd Guerilla! :)
Met recht ook hoor. Ze hebben een fantastische game afgeleverd!
Ben benieuwd of die expansion gaat landen in de vorm van DLC of een vervolg.
Zal aanvankelijk wel DLC worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik hoop dat het wel een stand alone uitbreiding is ! Mijn spel is al verkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:41:
[...]

What's next?

Is prima, maar als je echt helemaal niks wil weten over een game... guess what... ;)
De naam van de hoofdpersoon, die in elke review en trailer langskomt, vergelijken met het type einde verklappen. Juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:41:
[...]

De naam van de hoofdpersoon, die in elke review en trailer langskomt, vergelijken met het type einde verklappen. Juist.
Dank je ik wist wel dat je het met me eens zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:28
Treevium schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:26:
Ik hoop dat het wel een stand alone uitbreiding is ! Mijn spel is al verkocht :'(
Volgens gamer word het een verhaaluitbreiding http://gamer.nl/artikelen...verkoopt-26-miljoen-keer/ .

Dus je hebt m toch te vroeg verkocht.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
skreppiedoe schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:57:
[...]

Volgens gamer word het een verhaaluitbreiding http://gamer.nl/artikelen...verkoopt-26-miljoen-keer/ .

kan alsnog stand alone zijn ........ en daar hoop ik maar op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:57:
[...]

Hoezo? Uncharted 4 DLC wordt ook standalone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:28
We gaan het zien :+ . mij maakt het niet uit.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Bloemetjes verzamelen en uitkijkpunten opgezocht. Best wel tof om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
zijn er nog tips om die bloemen te vinden?

Die bekers zoek ik met de focus, de uitkijkpunten zitten altijd hoog, heb ik ook goed kunnen vinden en de banuks zitten hoog en allemaal tekeningen er bij.

Maar die bloemen kan ik dus vaak totaal niet vinden 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:11

Jebus4life

BE User

Heb em ook uit en platinum (m'n eerste AAA titel die ik platinum heb trouwens, was ook erg makkelijk, moest er niet héél erg veel voor doen)

Snap wel niet dat sommigen er hier zo lang over lijken te doen? Heb er 43 uur over gedaan (heb ook alle cutscenes gekeken, alle datapoints gelezen, ...)

Fantastisch spel, kan het niet anders zeggen!

spoiler:
Ergens wel jammer van het "speciale" armor dat je vindt met de power cells; dat was toch wel zwaar OP om de laatste 2 missies mee te doen, werd plots wel heel makkelijk zo...)

Onderliggend verhaal vond ik subliem, echt goede scifi. Meest memorabele momenten op gameplay vlak zullen toch de eerste ontmoeting met de thunderjaw en zeker de stormbird zijn; wat een fights!

Zaken die ze van mij zouden mogen aanpassen:
Freeze & Burn zijn echt OP door triple shot (toch in combinatie met de mods & tinker skill)
Laatste armor zoals eerder al gezegd
Ik zou wel graag meer datapoints gevonden hebben, zou daar graag markers op de map van kunnen kopen ofzo nadat het spel uit is, die van de story heb ik (bijna) allemaal, maar de "World" niet en die had ik graag nog bekeken

Verder weinig op te merken, echt van genoten!

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:37
Jebus4life schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:25:
Heb em ook uit en platinum (m'n eerste AAA titel die ik platinum heb trouwens, was ook erg makkelijk, moest er niet héél erg veel voor doen)

Snap wel niet dat sommigen er hier zo lang over lijken te doen? Heb er 43 uur over gedaan (heb ook alle cutscenes gekeken, alle datapoints gelezen, ...)

spoiler:
Ergens wel jammer van het "speciale" armor dat je vindt met de power cells; dat was toch wel zwaar OP om de laatste 2 missies mee te doen, werd plots wel heel makkelijk zo...)

Onderliggend verhaal vond ik subliem, echt goede scifi. Meest memorabele momenten op gameplay vlak zullen toch de eerste ontmoeting met de thunderjaw en zeker de stormbird zijn; wat een fights!

Freeze & Burn zijn echt OP door triple shot (toch in combinatie met de mods & tinker skill)
Ik zou wel graag meer datapoints gevonden hebben, zou daar graag markers op de map van kunnen kopen ofzo nadat het spel uit is, die van de story heb ik (bijna) allemaal, maar de "World" niet en die had ik graag nog bekeken

Als ik sommige mensen mag geloven kunnen ze uren rondlopen alleen maar kijkende naar de omgeving en een beetje jagen. Hier heb ik persoonlijk te weinig tijd en geduld voor dus bij mij gaat het ook een stuk sneller. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik de game rush want ik neem voor alles wel rustig de tijd enkel een paar uur wat doelloos rondlopen is niet mijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Flagg schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:41:
[...]

What's next?

offtopic:
Je gaat me niet vertellen dat je dat serieus een goede vergelijking vindt. Anders ben je echt schreeuwend dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:25:

spoiler:

Niet zo heel ingewikkeld, lijkt me. Sommigen doen alles te voet of gebruiken geen fast travel. Sommigen zijn alleen maar aan het jagen en looten. Ik kan zo een hele avond kwijt zijn zonder ook maar een quest te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
bram1984 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:52:
[...]

Niet zo heel ingewikkeld, lijkt me. Sommigen doen alles te voet of gebruiken geen fast travel. Sommigen zijn alleen maar aan het jagen en looten. Ik kan zo een hele avond kwijt zijn zonder ook maar een quest te doen.
Zo deed ik het ook inderdaad , fast travel heb ik pas gebruikt na het uitspelen om de missende dingen te doen voor platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:45
Treevium schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:27:
[...]

Zo deed ik het ook inderdaad , fast travel heb ik pas gebruikt na het uitspelen om de missende dingen te doen voor platinum
Dat is mijn huidige plan ook (zit nog maar op 20% ofzo); geen fast travel totdat de main quest uit is. De wereld is daar veulstemooi voor. Ben blij om te horen dat dit plan dus blijkbaar ook later in de main quest geen probleem vormt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Oh ik gebruik het wel regelmatig, aangezien ik alles onderweg meteen doe. Ik kom toch geen verrassingen meer tegen onderweg. Zonde van de tijd soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:44
jongf7 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:22:

Die bekers zoek ik met de focus, de uitkijkpunten zitten altijd hoog, heb ik ook goed kunnen vinden en de banuks zitten hoog en allemaal tekeningen er bij.

Wanneer je in de buurt komt van zo'n bloem klapt ie open en dat openklappen maakt een unieke geluid. Dat gebruik ik meestal als hint waar ik de bloem kan vinden (ik speel het met oordopjes in en hoor alle geluiden). Daarnaast kan je zoeken naar een paarse icoontje.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 23:19
Er sraan ook altijd bloemen omheen in een figuur van een driehoek. Dat valt al meer op 😉
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:29:
[...]

Wanneer je in de buurt komt van zo'n bloem klapt ie open en dat openklappen maakt een unieke geluid. Dat gebruik ik meestal als hint waar ik de bloem kan vinden (ik speel het met oordopjes in en hoor alle geluiden). Daarnaast kan je zoeken naar een paarse icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
[...]

Ik heb best vroeg in de game, toen ik naar Meridian moest, meteen bijna het hele gebied vrij gespeeld, alle tallnecks gedaan en heel veel fires gevonden. Ook settlements, cauldrons alles. Tijdens dat tochtje gespaard voor alle pouch upgrades enz. Dus toen ik dat af had, had ik aardig wat shards en kon ik alle pouches maxen :)

Daarna ben ik quests gaan doen enz, maar toen vrij vroeg al die Golden travel pack gekocht zodat ik vrij was om te doen wat ik wilde.

Heb zelf amper mounts gebruikt. Vond het irritant, voor ieder plantje en ander ding op te rapen moest ik van die mount af :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Gisteren voor een zijmissie een huntingparty moeten redden van 2 sawtooths. Ik moest zelf gered worden (lees: dood) _/-\o_

Nu maar eens beter voorbereiden met tripwires & traps. Ik had er wel een paar neergelegd, maar als ze alle twee tegelijk op je afkomen: dat is niet grappig.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd. Ik heb eigenlijk nog geen een keer echt hard hoeven zoeken naar die bloemen. Die vind je toch ook gewoon met je focus?
basjuhh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:49:
Er sraan ook altijd bloemen omheen in een figuur van een driehoek. Dat valt al meer op 😉

[...]
Zou je onder de quote willen reageren? Dat leest echt een stuk fijner en is ook niet meer dan logisch.
Motrax schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:17:
Gisteren voor een zijmissie een huntingparty moeten redden van 2 sawtooths. Ik moest zelf gered worden (lees: dood) _/-\o_

Nu maar eens beter voorbereiden met tripwires & traps. Ik had er wel een paar neergelegd, maar als ze alle twee tegelijk op je afkomen: dat is niet grappig.
Kill it with fire. Serieus, Sawtooths zijn nergens als je ze bestookt met vuurpijlen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:47
Weet niet hoeveel uur ik er al in heb zitten en nog steeds laat ik soms de L2 knop perongeluk los om vervolgens ipv te schieten een heavy melee attack te doen 8)7

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:12

Je kan bij de merchent maps kopen. Hierdoor worden die objecten zichtbaar op je map.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Br3wmaster schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Je kan bij de merchent maps kopen. Hierdoor worden die objecten zichtbaar op je map.
bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:22:
[...]

Vreemd. Ik heb eigenlijk nog geen een keer echt hard hoeven zoeken naar die bloemen. Die vind je toch ook gewoon met je focus?
Ik heb de maps en alle andere objecten ook al gevonden (viewpoints etc).
Ik ben uren opzoek geweest naar de bloem bij de grot waar je als kind in valt (en nog niet gevonden..) die zie ik ook niet met focus, vandaar mijn (blijkbaar incorrecte) aanname dat je ze niet met focus kunt vinden.
Hopelijk gaan de andere me dan makkelijker af :)
Moet voornamelijk de bloemen nog vinden voor platinum.
Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste