Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Nou, enigszins aansluitend op de link naar dat hele 'OMG dit spel kwetst mijn GEVOELENS!', er zit zelf een heel klein beetje een LGBT in. Het is echt piepklein maar het viel me ineens op.
spoiler:
Ergens krijg je een quest genaamd Death from the skies van een stervende wachter. Je moet hiervoor naar Pitchcliff in het noorden. Als je de quest daar hebt afgerond komt er een vervolg quest "Honor the fallen". Hiervoor moet je drie personen spreken. Eén hiervan zegt dat hij een geliefde is verloren en refereert verder in het gesprek naar "hem".

Is het zo opzienbarend? Nou voor Nederlanders niet, in andere gebieden misschien wel :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Jorgen schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:59:
Ik heb de laatste 10 pagina's van dit topic wat doorgenomen en lees heel uiteenlopende dingen qua beleving van de moeilijkheidsgraad. Van een gemakkelijk wandelingetje op niveau extra hard tot best nog wat problemen op het laagste niveau. Zelf heb ik bij Uncharted (super!) alle 4 de delen op gemiddeld uitgespeeld. Met U4 toch een ruime 18 uur bezig geweest en dat vind ik op meerdere momenten behoorlijk uitdagend. U2 ook op moeilijk geprobeerd, maar dat was echt te moeilijk. Samen met familie ooit eens de allermakkelijkste stand gedaan. Dan ben je in anderhalf uur op de helft van het spel. Leuk voor het verhaal, maar ook helemaal geen uitdaging meer. Waar ik wel behoefte aan heb, is richthulp. Welk spelniveau raden jullie mij aan?
Ik ben op normal begonnen en vond op een gegeven moment dat het me wel makkelijk afging, dus rond level 12 naar hard gezet en dat biedt wel uitdagende combat, nu inmiddels level 37 en nog steeds aan het genieten en het neerhalen van bigass machines, of veel machines, voelt dat echt als een overwinning ;).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Doe je eigelijk minder damage, of incasseer je meer damage een niveau hoger?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

ik heb het hoofdspel uitgespeeld. Zoals eerder gezegd: ontzettend genoten van het spel.
spoiler:
gezien het extra filmpje na de aftiteling, verwacht ik DLC of nog mooier: HZD 2

Nu ga ik mij weer bezighouden met de zijverhalen, maar merk dat ik mijn eerder gekochte snel-reis pack (idd, op NL's gezet) nu niet meer kan inzetten. Het lijkt wel of ik zaken kwijt ben geraakt. Iemand meer daar last van?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Net uitgespeeld. Dik 42 uur over gedaan. Heb nog wel wat side-quests en errands open staan en niets gedaan met die hunting grounds.

Ik kan niets anders zeggen dan dat het echt een epische game is met een fantastisch gecreëerde wereld. Vanaf het punt dat je met de main quest echt naar het einde toe begint te werken is het gewoon een achtbaan van epische momenten en ontdekkingen. Kan niet wachten op iets van DLC of een deel twee. Al zullen ze daarmee wel heel erg moeten oppassen dat het niet alleen maar meer van hetzelfde is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Yes hier ook eindelijk uitgespeeld met 47 uur op de klok. Alle side missies gedaan alle pakjes bemachtigd alle boefjes gecleared. Rest alleen nog wat collectables en hunting grounds.

Ik vind het wel welletjes. Prachtige game en idem verhaal. Ik heb genoten van begin tot eind. Zelfs speciaal voor deze game een 4k tv gehaald en mijn ps4 ingeruild voor een pro. Geen moment spijt van gehad. Heb alles op normal gespeeld en moet zeggen dat ik hem wel te makkelijk begon te vinden naar mate je levelt. Maar ik ben iemand die voor de graphics en het verhaal speelt dus gewoon lekker door gegaan.

Echt een heerlijke game en zeker mijn complimenten aan guerilla.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Weet iemand hoe je de ondertiteling van Nederlands naar Engels zet? Tijdens het spelen is dat niet te vinden in de instellingen. En als ps4 noob kon ik het nergens anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timenator
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:13
Mariekeb schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:53:
Weet iemand hoe je de ondertiteling van Nederlands naar Engels zet? Tijdens het spelen is dat niet te vinden in de instellingen. En als ps4 noob kon ik het nergens anders vinden.
Dat kan in het hoofdmenu. Niet gedurende het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ook uitgespeeld, moet wel zeggen dat het verhaal ergens halverwege een enorme vaart neemt en dat het vervolgens moeilijk was om nog aan sidequests te denken. Nu ik het spel uitgespeeld heb vind ik het welletjes eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:40
Uitgespeeld. Fantastische game hoor!
Vooral het verhaal greep mij op een of andere manier erg aan. Sterk, zeker voor een open world game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Geweldig game, ik speel momenteel ook Zelda op de Wii U, maar jeetje dat is toch echt niet meer van deze tijd. Zelfs die sidequests zijn erg leuk om te doen, ben inmiddels alweer level 22 na een dagje spelen. Daarnaast ziet het prachtig uit op een 4k-scherm in combinatie met de Pro. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 12-03-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om hier te lezen dat iedereen het spel op z,n eigen manier kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 02:10:
Mooi om hier te lezen dat iedereen het spel op z,n eigen manier kan spelen.
Dat is inderdaad leuk om te lezen.
Ik neem er alle tijd voor omdat de wereld gewoon prachtig gemaakt is en het niet verveeld. Al naar gelang ik tijd heb doe ik een side quest, een main quest of gewoon zoeken naar die bloemen of andere object. Of proberen om zo'n enorm beest neer te halen.
Ik ben begonnen op normal en heb bij level 6 of daar ergens de moeilijkheidsgraad op hard gezet. Dat bevalt goed. En niet vergeten je outfit te wijzigen afhankelijk van het type missie en eventueel de perks op de outfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Lol iedereen heeft hier echt al UUUUUREN zitten spelen...Waar blijven jullie de tijd halen ? :-D
Ik zit net na de beproeving, heb dus nog wel wat uurtjes te spelen. Morgen kan ik wel wat tijd inhalen. Conclusie op dit moment is dat het een prachtige spelwereld is die op dit moment blijft boeien...Niettemin...de character animations...die zijn echt erg zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:19

vhal

ಠ_ಠ

Inmiddels ruim 10 uur verder, lv 14 en ik zit niet eens op 18% :+ Maar ja, dat heb je als je de tijd neemt om dingen per voet te exploren ipv met een mount om bloempjes te plukken :P Ik heb net de main-quest afgerond waar je drie kampjes moet veroveren (rechtsboven op de map bij het voormalig stadion :? )

Wat ik wel raar vind is dat mijn headshots nu niet een insta-kill blijken te zijn, terwijl ik toch echt op het hoofdje mik. Of het moet komen door het masker welke de bandits dragen :P

Tot dus ver is de moeilijkheidsgraad hard prima te doen, al was het even wat lastiger toen ik achterna werd gezeten door 2 Sabertooth...

spoiler:
tot deze 2 een 'onzichtbare' muur tegenkwamen bij een lokale kampvuur waar wat NPC's stonden en ik beide sabertooths op mijn dooie gemak kon bestoken met vuurpijlen + wat hulp van deze NPC's...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Rebbelx schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:02:
Lol iedereen heeft hier echt al UUUUUREN zitten spelen...Waar blijven jullie de tijd halen ? :-D
Slapen is voor watjes :+

[ Voor 36% gewijzigd door juggle op 13-03-2017 09:20 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
spoiler:
LOL! Waarom kan ik op lvl16 al 2 shadow weapons kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

vhal schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:06:
Inmiddels ruim 10 uur verder, lv 14 en ik zit niet eens op 18% :+ Maar ja, dat heb je als je de tijd neemt om dingen per voet te exploren ipv met een mount om bloempjes te plukken :P Ik heb net de main-quest afgerond waar je drie kampjes moet veroveren (rechtsboven op de map bij het voormalig stadion :? )

Wat ik wel raar vind is dat mijn headshots nu niet een insta-kill blijken te zijn, terwijl ik toch echt op het hoofdje mik. Of het moet komen door het masker welke de bandits dragen :P

Tot dus ver is de moeilijkheidsgraad hard prima te doen, al was het even wat lastiger toen ik achterna werd gezeten door 2 Sabertooth...

spoiler:
tot deze 2 een 'onzichtbare' muur tegenkwamen bij een lokale kampvuur waar wat NPC's stonden en ik beide sabertooths op mijn dooie gemak kon bestoken met vuurpijlen + wat hulp van deze NPC's...
Hogere levels van de vijanden, met de juiste mods en unlockte vaardigheden doe je uiteindelijk ook op hun hoofdjes insta kills.

spoiler:
Er zitten geen sabertooth's in het spel, weet je zeker dat je geen Far Cry Primal aan het spelen bent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Aeque schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:38:
[...]

Hogere levels van de vijanden, met de juiste mods en unlockte vaardigheden doe je uiteindelijk ook op hun hoofdjes insta kills.

spoiler:
Er zitten geen sabertooth's in het spel, weet je zeker dat je geen Far Cry Primal aan het spelen bent? :+
hehe, sawtooths :P

Dank voor je tip, vanavond maar eens kijken wat ik kan tweaken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Predje schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:30:
spoiler:
LOL! Waarom kan ik op lvl16 al 2 shadow weapons kopen?!
spoiler:
Omdat lvl niet zo veel zegt in deze game. Enige wat er mee omhoog gaat is je health bar. Dus als je de shards hebt en de andere mats, waarom niet.

Game mechanics hoeven wat mij betreft ook niet direct in spoilers....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Poh, inmiddels level 25 en aardig wat uurtjes er al inzitten. Speel dan wel lange stukken ineens, ipv steeds kort. De controller neerleggen is wat lastig bij HZD merk ik ;-).

Ik vond het op normal rond level 18 veel te makkelijk. Merkte dat met steeds hetzelfde 'trucje' het allemaal wel makkelijk ging. Daarna op Hard gezet, en nog niet heel veel verschil moet ik eerlijk zeggen. Misschien dat ik de volgende keer maar very hard ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb het op hard uiteindelijk ook uitgespeeld met voor 95% alleen maar gebruik maken van de bow. Al die vallen vond ik maar een gedoe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
2 screenshots van gisteren die ik toch wel wil delen :)

Foto mode is ook erg leuk om te doen O-)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/eRUKAa/92b02f54_cc21_4956_aa49_6408820c3e08.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/kh983v/99c4a60c_3ad6_435d_9030_8060954032cd.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Heb ook even paar captures te sharen! Vooral met de Turkey vond ik wel tof !
(let niet op mn typfout in de title.. telefoon enzo)

http://imgur.com/a/lCz9q

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:53:
[...]

Domme vraag 2: als ik met L2 de boog activeer dan loopt Aloy naar links en moet ik met L3 m'n richtpunt corrigeren. Hoort dit zo of doe ik iets verkeerd?
Blijkt dus dat m'n linker stick kaduuk is. 2e controller gekocht (was ik toch al van plan) en no problemo.

De eerste maar eens uit elkaar halen en schoonmaken.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
De recorders en dergelijke zijn lastig te vinden trouwens. Ondanks dat ik me suf zoek heb ik er maar weinig gevonden.
Wel jammer want ik ben erg benieuwd naar hun verleden/onze toekomst :)

Je moet wel heel erg in de buurt zijn voordat het op je radar verschijnt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Vrijdag schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:47:
De recorders en dergelijke zijn lastig te vinden trouwens. Ondanks dat ik me suf zoek heb ik er maar weinig gevonden.
Wel jammer want ik ben erg benieuwd naar hun verleden/onze toekomst :)

Je moet wel heel erg in de buurt zijn voordat het op je radar verschijnt.
Staan denk ik ook wel op die maps die je kan kopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Maichel schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:53:
[...]

Staan denk ik ook wel op die maps die je kan kopen toch?
Nee dat zijn de vantage points, vessels, en Banuks. Ik bedoel die kleine pda's die her en der verspreid liggen. In de begingrot kom je er ook een paar tegen, waaronder ook een hologram van een werknemer.
Sommigen van die berichten zijn niets meer dan reclame, zoals een datingsite, talentenjacht of zo maar anderen geven meer inzicht hoe het leven voor de mens toen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Als je verder gaat in de mainquest kom je ze meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:47
shoombak schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:29:
Ook uitgespeeld, moet wel zeggen dat het verhaal ergens halverwege een enorme vaart neemt en dat het vervolgens moeilijk was om nog aan sidequests te denken. Nu ik het spel uitgespeeld heb vind ik het welletjes eigenlijk
Dit.

Heb tot nu toe geprobeerd alle side questes, vantage points en bloemen te doen. Alleen heb ik de Maker´s End quest gedaan en die was zo vreselijk goed en je komt ontzettend veel te weten dat ik nu eigenlijk alleen nog maar de main story wil volgen.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Yep, dat was voor mij ook een behoorlijke drijfveer om mij op de main quest te focussen.
spoiler:
De missie daarna was ook indrukwekkend met die titan die ligt bij the grave hoard. Was mij voor die missie mij daar bracht eigenlijk nooit opgevallen. Wow momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Meer mensen problemen met de pijl en boog ? Ik zit nog redelijk aan het begin (de initiation ceremony) en waar je aangevallen wordt en je met je lotgenoten moet verdedigen. Op afstand iemand raken met een pijl en boog is behoorlijk lastig of wordt dat beter naarmate je vordert in de game en allerlei upgrades hebt gehad ? In vergelijking met bv. The Last Of Us is het verdomd lastig iemand te raken ook al mik je heel precies op je doel. Je ziet pijlen wel met een boog vliegen (zoals het zou moeten, in het echt gaat een pijl ook niet rechtdoor), maar iets precies raken is wel heel lastig zo.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Lipst3r schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:17:
Heb ook even paar captures te sharen! Vooral met de Turkey vond ik wel tof !
(let niet op mn typfout in de title.. telefoon enzo)

http://imgur.com/a/lCz9q
Nice! Je ziet de doodsangst in de ogen van die kalkoen! _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:31
loekf2 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:45:
Meer mensen problemen met de pijl en boog ? Ik zit nog redelijk aan het begin (de initiation ceremony) en waar je aangevallen wordt en je met je lotgenoten moet verdedigen. Op afstand iemand raken met een pijl en boog is behoorlijk lastig of wordt dat beter naarmate je vordert in de game en allerlei upgrades hebt gehad ? In vergelijking met bv. The Last Of Us is het verdomd lastig iemand te raken ook al mik je heel precies op je doel. Je ziet pijlen wel met een boog vliegen (zoals het zou moeten, in het echt gaat een pijl ook niet rechtdoor), maar iets precies raken is wel heel lastig zo.
Er zijn een paar opties om beter te schieten:
- Er is een skill om de tijd te vertragen
- R2 inhouden verhoogt je nauwkeurigheid
- Oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Nope, geen problemen mee. In mijn beleving vliegen pijlen precies waar ik ze hebben wil. Staan de vijanden die je probeert te raken misschien te ver weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Foto mode al paar keer aangetikt voor een mooi kiekje te maken, maar ik mag nooit de camerastandpunt wijzigen. Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?
Maichel schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:02:
2 screenshots van gisteren die ik toch wel wil delen :)

Foto mode is ook erg leuk om te doen O-)

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen moment moeite mee gehad op Hard. Ik pak zelfs Watchers met één schot zonder R3 (Concentration) te gebruiken. Is me ook nergens opgevallen dat mijn schoten dalen, eigenlijk. Vreemd.

Wel bijzonder: The Last of Us heeft weapons sway en het is dus feitelijk moeilijker om in die game raak te schieten (wat ook heel bewust juist om die reden is gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Laatst online: 13-09 22:41
bram1984 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:10:
[...]

Geen moment moeite mee gehad op Hard. Ik pak zelfs Watchers met één schot zonder R3 (Concentration) te gebruiken. Is me ook nergens opgevallen dat mijn schoten dalen, eigenlijk. Vreemd.
Idd, hier ook geen moeite mee gehad. Bij meerdere menselijke vijanden: veel de focus gebruiken en tussen de cover heen en weer 'rollen'.

[ Voor 7% gewijzigd door frank131331 op 13-03-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
basjuhh schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:04:
Foto mode al paar keer aangetikt voor een mooi kiekje te maken, maar ik mag nooit de camerastandpunt wijzigen. Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?

[...]
Ik doe eerst field of view aanpassen, en dan kan je met de 2 stickjes gewoon de camera draaien. Met L2 en R2 kan je de camera ook nog hoger/lager doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
spoiler:
Wauw, na vijf energy cells verzameld te hebben heb ik eindelijk dat armor. Tering wat is die fijn. Je bent gewoon *tijdelijk* onschendbaar :o

Ik ben lvl 43 en ik zit volgens mij erg dicht bij het einde.
Een aantal essentiële lijnen komen steeds beter dicht bij elkaar. Langzaam maar zeker wordt het verhaal spannender.

Petje af voor Guerilla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zuur. Was onderweg naar mijn eerste Thunderjaw net. Onderweg sloop ik een Watcher die een 43% Fire Coil dropt. Gelijk op een van mijn bogen gezet, vervolgens doodgaan door de Thunderjaw en opnieuw bij een kampvuur spawnen, om erachter te komen dat je al je progressie kwijt bent, dus weg Fire Coil. Voortaan even saven dus, als je zo'n modifcation vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ben ik nu de enige die er na 40+ uur klaar mee is, ben bij de final battle. Goed spel maar hierna helemaal klaar mee:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

shakespeare schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:03:
Ben ik nu de enige die er na 40+ uur klaar mee is, ben bij de final battle. Goed spel maar hierna helemaal klaar mee:-)
Helemaal klaar in de zin van: hoofd- én alle zijverhalen? _/-\o_

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:58:
Zuur. Was onderweg naar mijn eerste Thunderjaw net. Onderweg sloop ik een Watcher die een 43% Fire Coil dropt. Gelijk op een van mijn bogen gezet, vervolgens doodgaan door de Thunderjaw en opnieuw bij een kampvuur spawnen, om erachter te komen dat je al je progressie kwijt bent, dus weg Fire Coil. Voortaan even saven dus, als je zo'n modifcation vindt.
Ik doe bij elk kampvuurtje een Quick save. Even een echte checkpoint haha.

Ik loop vast:

Weet iemand waar precies deze ligt?

Screen

Ik ben het afgelopen half uur aan het uitkammen geweest maar nog steeds niet. Uit frustratie maar uit gezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Mrjraider schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:49:
[...]

Ik loop vast:

[afbeelding]

Ik ben het afgelopen half uur aan het uitkomen geweest maar nog steeds niet. Uit frustratie maar uit gezet :/
Die had ik zo gevonden volgens mij, gewoon naar de marker en vandaar scannen op die paarse gloed voor ancient rubble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
De Rikster schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:51:
[...]

Die had ik zo gevonden volgens mij, gewoon naar de marker en vandaar scannen op die paarse gloed voor ancient rubble.
Dat is het probleem. Die vind ik dus niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Mrjraider schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:52:
[...]

Dat is het probleem. Die vind ik dus niet. :/
Ook niet als het donker is? Die cirkel heeft een doorsnede van 80(?) Steps, hoe lang kan je daar mee bezig zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door De Rikster op 13-03-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
De Rikster schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:54:
[...]

Ook niet als het donker is? Die cirkel heeft een doorsnede van 80(?) Steps, hoe lang kan je daar mee bezig zijn?
Heb alles wel gehad behalve donker.. haha maar een aanwijzing naar de goede kant? Boven, onder...links, rechts in de cirkel.. scheelt weer zoeken.

Edit: ik meen het ik kan het gewoon niet vinden. Echt heel krom. Zelf de meest ingewikkelde bloemen en dingen kan ik in een keer vinden maar deze weigert gevonden te worden :o

[ Voor 19% gewijzigd door Mrjraider op 13-03-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:49:
[...]

Ik loop vast:

[afbeelding]

Ik ben het afgelopen half uur aan het uitkammen geweest maar nog steeds niet. Uit frustratie maar uit gezet :/
Duivelsdorst.. man man man :+

Die ligt volgens mij aan de overkant van het riviertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Zie mijn edit op mijn reactie boven je :+

Ik kijk straks wel weer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Volgens mij kijk je er recht naar toe op je screenshot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik slinger dat ding zo wel weer uit de rust modus en trek dat vervloekte kopje door de game :)

Edit: woei gevonden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mrjraider op 13-03-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:25
Godsamme, gaat jullie PS4 ook zo loeien? Het fan geluid is echt ontzettend storend na 2 uurtjes spelen. Mijn vermoeden is dat de PS4 eigenlijk horizon niet echt goed aankan? Hebben jullie dat ook?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Spam schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:12:
Godsamme, gaat jullie PS4 ook zo loeien? Het fan geluid is echt ontzettend storend na 2 uurtjes spelen. Mijn vermoeden is dat de PS4 eigenlijk horizon niet echt goed aankan? Hebben jullie dat ook?
Met de Pro bij mij niet echt last van. Is er genoeg ruimte om de PS4 heen om de lucht goed kwijt te kunnen? Dus niet in een te klein kastje onder je TV of iets dergelijks?

Wat daarnaast heeft geholpen bij mij voor de algemene gevoelstemperatuur is een vertical stand halen. Ik vind het nog steeds stierenpoep dat dat er niet standaard bij zit, maar als test zou je 'em ook gewoon op de zijkant kunnen neerzetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

bram1984 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:03:
[...]

Duivelsdorst.. man man man :+

Die ligt volgens mij aan de overkant van het riviertje.
Ook een game van Nederlandse devs zet je niet in het engels. :+
Heb sinds vorige week een Pro en nergens last van. Maar ook daarvoor niet op mijn oudere PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

shakespeare schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:03:
Zit nu op 50 uur en de sessie worden korter en de zin minder, ben nu eigenlijk alleen maar het verhaal aan het volgen, met af en toe een sidequest die wel leuk lijkt.

Ik verwacht voor het eind van de week wel het einde gehad te hebben en dan ga ik echt niet keer verder om bloemetjes te zoeken ed.

Echt een prima spel maar als ik er straks 60 uur in heb zitten ongeveer ben ik er ook echt wel klaar mee. Weinig kans dat ik nog een keer overnieuw ga beginnen. Ben gods blij dat trophies me totaal niet interesseren, moet er niet aan denken om al die onzin te moeten gaan opsporen zoals die Flowers. :)

Maar nogmaals tis wel een episch spel geweest. Wmb het beste open world spel op de ps4 iig.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Flagg schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:21:
[...]

Zit nu op 50 uur en de sessie worden korter en de zin minder, ben nu eigenlijk alleen maar het verhaal aan het volgen, met af en toe een sidequest die wel leuk lijkt.

Ik verwacht voor het eind van de week wel het einde gehad te hebben en dan ga ik echt niet keer verder om bloemetjes te zoeken ed.

Echt een prima spel maar als ik er straks 60 uur in heb zitten ongeveer ben ik er ook echt wel klaar mee. Weinig kans dat ik nog een keer overnieuw ga beginnen. Ben gods blij dat trophies me totaal niet interesseren, moet er niet aan denken om al die onzin te moeten gaan opsporen zoals die Flowers. :)

Maar nogmaals tis wel een episch spel geweest. Wmb het beste open world spel op de ps4 iig.
Ik heb hem zojuist uitgespeeld met 66 uur op de teller. Maar wel alles verzameld op een paar tekstuele data points na. Ofwel de platinum trophy is binnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Godsamme, gaat jullie PS4 ook zo loeien? Het fan geluid is echt ontzettend storend na 2 uurtjes spelen.
Niet meer dan bij andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ja dat doet mijn PS4 ook. Ik zit overigens op een day 1 PS4. Mijn broer heeft een latere versie en heeft geen last van het loeien van de fans.
Mijn geluid van de game staat hard genoeg waardoor ik geen last heb van het loeien :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jeuzes, m'n eerste Thunderjaw gebeukt. Ik sta voorlopig stijf van de adrenaline. Trots en ontzettend opgenaaid :|

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zdcAYBE.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 13-03-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:56:
[...]

Heb alles wel gehad behalve donker.. haha maar een aanwijzing naar de goede kant? Boven, onder...links, rechts in de cirkel.. scheelt weer zoeken.

Edit: ik meen het ik kan het gewoon niet vinden. Echt heel krom. Zelf de meest ingewikkelde bloemen en dingen kan ik in een keer vinden maar deze weigert gevonden te worden :o
Weet niet wat je bedoelt, maar hij ligt als het goed is onderaan de cirkel aan de overkant van de rivier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ga langzaam richting de 100% completion! 95%+ nu en wauw die mainquests!

spoiler: main quest line
Dit spel heeft echt een van de meest interessante en zeker met al die audio logs e.d. de meest uitgebreide storyline in lange tijd! Geweldig hoe lang je kan doen over een simpele mainquest door alles te luisteren en te lezen. Het verhaal en zeker de twist die het krijgt. Ik was toch even echt MINDBLOWN toen de uitleg over zero dawn en GAIA kwam. Moest daarna gewoon even bekomen. Wat een twist. Wat een verhaal! Kan niet wachten om story af te maken nu! Geweldig!

Zit nu op ongeveer 65 uur en heb voor mijn gevoel nu alles wel gedaan qua sidequests al zijn er nog wel punten op de map die ik nog wil bekijken.

spoiler: aantal quests?
Ik heb nu 21 sidequest gedaan (heb ancient armor nog open staan) en iets van 14/15 errands. Iemand een idee of er nog meer zijn? Anders kom ik er wel achter als ik mainstory compleet heb of ik nog ergens een percentage mis :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren heb ik mijn eerste cauldron (Sigma) afgerond (ik was lv 14).

Leuke afwisseling wel, van het ene moment sta je nog tussen de bomen en struiken en zo sta je in een sci-fi setting waar van alles om je heen beweegt en sist. Qua moeilijkheidsgraad viel deze cauldron mij eigenlijk wel mee (speel op hard), alleen de…

spoiler:
Fire Bellowback

…. aan het eind was even trial en error. Uiteraard kan je heel de ruimte wel volproppen met tripwires en traps maar ik speel liever met de 2 bogen die ik momenteel heb om beetje bij beetje zijn armor te slopen met de teararrows en vervolgens af te ronden met de normale pijlen. De tinker-skill is wel fijn om tussendoor de paarse ~45% coils te wijzigen per situatie zonder dat je ze echt kwijt bent. Persoonlijk vind ik deze paarse coils wel iets te overpowered maar ach, wellicht zijn ze later echt nodig.

Het scheelt wellicht ook dat ik Dark Souls 3 gewend ben qua gameplay zodat het vrij gemakkelijk wordt om patronen te herkennen van de machines. In HZD is het soms wel erg voorspelbaar wat een machine gaat doen (knipperende ! is meestal een charge, dat soort dingen). Sommige machines rennen gewoon weg om later weer terug te komen alsof er niks is gebeurd… :?
apNia schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:43:
Jeuzes, m'n eerste Thunderjaw gebeukt. Ik sta voorlopig stijf van de adrenaline. Trots en ontzettend opgenaaid :|

[afbeelding]
wow, en ik vond een random sawtooth al groot... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 14-03-2017 08:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit een beetje in zwaar weer. Mijn PS4 staat in rest mode midden in een gevecht met een Storm Bird waar ik gisteren na een kwartier mee moest stoppen. :+

Dat ding is aardig enorm en ik heb net al mijn shards uitgegeven aan 3 Shadow wapens, dus ik kan nauwelijks nog iets craften. Waarschijnlijk is het verstandiger om me maar even terug te trekken en weer shards te gaan farmen ergens.

Thunderjaw heb ik (voordat ik Shadow wapens had) maar even met rust gelaten na 3x te zijn doodgegaan door die enorme klappen met zijn staart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Even over die Deathbringer:
spoiler:
Gister kwam ik aan bij Mothers End, en daar stond zo'n deathbringer, maar ik moet zeggen, minste indrukwekkend en gevaarlijke machine.

Misschien omdat ik al flink wat side-missies heb lopen doen, denk dat ik nu ergens level 32 ben, maar ik had die machine letterlijk down in 10 pijlen.(2 precision arrow, 3 fire arrow, nog eens 2 fire-arrow en toen laatste schot 3 precision arrow.) Wat toch beetje anti-climax want als je aankomt denk je DAMN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
basjuhh schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:04:

[...]
Heb ik ook gemerkt, als je abseilt bijvoorbeeld en pauzeert voor photomode kan je de camera niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zit nu op 34% in game. Gisteren me 2e Cauldron gedaan.

2e cauldron:
spoiler:
bij het einde waar die Snapmaw de "baas" is en die Ravager er bij komt met een tearblast arrow op die ravager gelijk dat kanon er af geknalt. Ik kreeg 2 klapjes, kanon van die Ravager opgepakt en hup killde ze beide met dat heavy weapon binnen 10 seconden XD makkelijkste wat me vanaf het begin is overkomen hahaha. voelde erg sterk.

Ook me 2e longneck beklommen. Dat was best een gedoe voordat ik door had vanaf waar ik er op moest springen. ik had geen zin om al die machines uit te schakelen op dat eilandje. Het uitzicht en omgeving vind ik van de desert echt super. het lijkt allemaal zo dood want ja het is gewoon een woestijn in principe maar ik vind het echt super tof.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Nu online
Gisteren even gekeken en bij meridian bijvoorbeeld kan het ook niet. dus sommige plaatsen mag/kan je niet met de camera positie spelen, jammer :-)
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Heb ik ook gemerkt, als je abseilt bijvoorbeeld en pauzeert voor photomode kan je de camera niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Laatst online: 22-05 10:45
Albinoraptor schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:37:
Even over die Deathbringer:
spoiler:
Gister kwam ik aan bij Mothers End, en daar stond zo'n deathbringer, maar ik moet zeggen, minste indrukwekkend en gevaarlijke machine.

Misschien omdat ik al flink wat side-missies heb lopen doen, denk dat ik nu ergens level 32 ben, maar ik had die machine letterlijk down in 10 pijlen.(2 precision arrow, 3 fire arrow, nog eens 2 fire-arrow en toen laatste schot 3 precision arrow.) Wat toch beetje anti-climax want als je aankomt denk je DAMN...
Ik had ongeveer hetzelfde. Eerst een uur met tearblast arrows lopen schieten, wat niks uithaalde maar mij raken deed dat ding ook niet echt. Dus op mijn gemak uiteindelijk verschillende arrows uit kunnen proberen, was echt alsof ik met een wandeling door het park bezig was.

spoiler: deathbringer
Je komt in volgende quests overigens meer van deze machines tegen die in moeilijkheid iets omhoog gaan. De volgende kan bijvoorbeeld wél lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Tweekzor schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:56:
[...]

Ik had ongeveer hetzelfde. Eerst een uur met tearblast arrows lopen schieten, wat niks uithaalde maar mij raken deed dat ding ook niet echt. Dus op mijn gemak uiteindelijk verschillende arrows uit kunnen proberen, was echt alsof ik met een wandeling door het park bezig was.

spoiler: deathbringer
Je komt in volgende quests overigens meer van deze machines tegen die in moeilijkheid iets omhoog gaan. De volgende kan bijvoorbeeld wél lopen ;)
Als ik een nieuwe beest zie, bekijk ik altijd eerst eens goed waar de zwakte punten zitten.

spoiler:
En ik had idd wel verwacht dat hij zou lopen, vandaar ook anti-climax. Ik had 8 trip-wires rond hem heen gezet. En hij lucht om de 5 sec die airvents, dus daar op gewacht en toen daar 5 pijlen opgeschoten en toen al voor 80% weg. :o

Gister trouwens ook wel iets vet, er loopt ergens 1 longneck rond waar je van boven driverby arrowing kan doen op bandits. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
End-game ging ik al nog maar zelden voor zwakke punten, tenzij erg makkelijk te raken.
Triple freeze arrows afvuren tot het doelwit bevroren is voor de extra damage, daarna bestoken met triple precision arrows. Rince & repeat. Gaat best hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:44
Pro-tip: Werk toe naar de knutselaarvaardigheid, in het Engels is het volgens mij de tinker skill.

Deze vaardigheid is echt een gamechanger, wellicht zelfs gamebreaker. Je kan al je outfits en wapens per gevecht aanpassen zonder dat je iets kwijtraakt. Hierdoor heb je vrijwel altijd een groot voordeel in gevechten, zeker wanneer je veel goede aanpassingen hebt. Nadeel is wel dat je vaker in de menu komt om alles aan te passen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:58:
Ik zit een beetje in zwaar weer. Mijn PS4 staat in rest mode midden in een gevecht met een Storm Bird waar ik gisteren na een kwartier mee moest stoppen. :+

Dat ding is aardig enorm en ik heb net al mijn shards uitgegeven aan 3 Shadow wapens, dus ik kan nauwelijks nog iets craften. Waarschijnlijk is het verstandiger om me maar even terug te trekken en weer shards te gaan farmen ergens.
Fire arrows op de vleugels werkt daar goed tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik had geluk met die storm Bird.
Hij zat mij stom aan te staren tot hij 20% healt had, dus kon ik tot die tijd al zijn wapens.
Het mooist is wel die beesten afmaken met arrows. :)

Hoop dat ze een survival achtig DLC toe voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Laatst online: 14:54
Ik had totaal geen moeite met de eerste Deathbringer, voordat ik uberhaupt een pijl op hem kon richten was er al een halve levensbalk verdwenen door een explosie, het was eigenlijk te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Wacht maar op de tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ik ben zowat klaar voor de laatste missies van de main quest. Ben lvl37

spoiler:
Alle sides gedaan die ik kon vinden
Alle errands gedaan die ik kond vinden
Alle tallnecks beklommen
3/4 van de metal flowers, banuk statues en vessals in de pocket
Moet nog een paar bandit camps en nog wat oefen herten omver beuken
En heb pas 1 cauldron gedaan :X

Ga nu eerst die cauldrons doen; moet niet zo'n probleem zijn met mijn maxed out wapens waaronder de tearblaster, dan de bandit camps zodat Nil ook mijn maatje is, the ancient armour op pikken en dan maar eens eindbazen weg knallen of zo :)

Al met al tot nu toe een geweldig verhaal, een geweldige wereld en een geweldig karakter!

Guerille heeft zich met HZD écht fantastisch op de kaart gezet!

Denk dat ik nog wel wat replay value er uit haal, vooral met shieldweaver aan aan kloten gok ik :')

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:59:
Pro-tip: Werk toe naar de knutselaarvaardigheid, in het Engels is het volgens mij de tinker skill.

Deze vaardigheid is echt een gamechanger, wellicht zelfs gamebreaker. Je kan al je outfits en wapens per gevecht aanpassen zonder dat je iets kwijtraakt. Hierdoor heb je vrijwel altijd een groot voordeel in gevechten, zeker wanneer je veel goede aanpassingen hebt. Nadeel is wel dat je vaker in de menu komt om alles aan te passen.
Dat was inderdaad een van de eerste skills waar ik naar toe heb gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
beschuitfluiter schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:27:
Ik ben zowat klaar voor de laatste missies van de main quest. Ben lvl37
Hoeveel uur heb je er in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:56:
[...]

Hoeveel uur heb je er in zitten?
40~45 uur ongeveer

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:59:

Dat lees ik overal... maar ga je dan echt je gear elke keer ombouwen?
Je maakt toch gewoon je wapens het sterkste in waar ze voor bedoeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Predje schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Ik heb de sharpshot boog aangepast zodat deze op twee slots zo veel mogelijk tear heeft (tearblast) en één slot een damage +44% ofzo (precision) en mijn combat bow zodat deze zo veel mogelijk fire damage heeft. Ik switch vervolgens veel tussen een stealth outfit en een defense outfit welke ik soms aanpas zodat ik beter beschermd ben tegen ice (als er weer een roedel Ginthawks aan komt) of corruption. Voor de rest laat ik alles redelijk zoals het is.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:44
Predje schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Je scant eerste machines om te zien waarin ze sterk en zwak zijn en op basis daarvan kies je dan je outfit en wapen aan en de aanpassingen daarop zonder iets te verliezen. Je kan dit zelfs tijdens een gevecht doen bijvoorbeeld wanneer de machine andere tactiek gaat hanteren, is superhandig.

Maar wellicht niet voor iedereen leuk, op makkelijk en gemiddelde moeilijkheidsgraad heb je aan deze vaardigheid waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nog nooit iets van gemerkt en de ps4 (witte) staat een meter naast me.

Nou blaast de projector wel redelijk soms maar die hoor ik eigenlijk ook nooit.

Dus kan ook zijn dat ik geblaas automatisch filter. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:16:
[...]

Maar wellicht niet voor iedereen leuk, op makkelijk en gemiddelde moeilijkheidsgraad heb je aan deze vaardigheid waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan.
Op hoogste moeilijkheids graden ook niet, ik snap dat het kan, daarom natuurlijk ook grote hoeveelheid type outfits die in backpack kan meenemen, maar ik heb in begin stealth nora outfit gekocht, die gebruikt tot in stad. Toen outfit met 3 slots gepakt en daar wat stealth op gegooid.

Ik heb in rest van 30 uur, nog geen enkele keer outfit omgegooid of mods op wapens veranderd voor een gevecht. Kan ik me ook echt geen reet boeien wat ik aan heb, ik survive wel op mijn eigen skills, heb geen protection nodig. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Staat je PS4 in een open ruimte? In mijn kastje gaat ie ook snel loeien. Deurtje open en het gaat een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:25
apNia schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:31:
[...]

Staat je PS4 in een open ruimte? In mijn kastje gaat ie ook snel loeien. Deurtje open en het gaat een stuk beter.
De PS4 ligt plat in een soort van schap. Achter heeft ie voldoende ruimte (25cm), boven ook (20cm) en aan weerszijde ook (20cm). Misschien moet ik 'm eens rechtop zetten maar dan moet ie op de grond..

Heb eigenlijk alleen maar het geloei gehad bij HZD..bij GTA V geen centje pijn..

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Spam schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:09:
[...]

De PS4 ligt plat in een soort van schap. Achter heeft ie voldoende ruimte (25cm), boven ook (20cm) en aan weerszijde ook (20cm). Misschien moet ik 'm eens rechtop zetten maar dan moet ie op de grond..

Heb eigenlijk alleen maar het geloei gehad bij HZD..bij GTA V geen centje pijn..
Zo'n plekje had ik in mijn oude bureau, sinds ik een ander bureau heb en de ps4 op het bureau staat maakt ie een stuk minder lawaai.
Een keer testen kan geen kwaad lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Omdat ik toch mega veel shards over had (8k of zo) een shadow blast sling gekocht. 3x 40% damage mods erop... man. Heb geen boog meer nodig. Een thunderjaw of wat dan ook is er echt geen enkel probleem mee.

Bij de kleinere mobs gebruik ik voornamelijk silent strike, daarna een heavy waardoor ze weer een knock down krijgen en dan een critical strike. Mochten ze dan nog leven eventueel een sling shot erop (met sticky bomb als het een beetje in de buurt is voor de hoogste damage) en dan ligt alles wel... zo wordt het toch iets te makkelijk.

spoiler:
Alleen die monsters die tijdens het lopen onzichtbaar zijn zijn irritant.. omdat het lastig in te schatten is hoeveel het er in totaal zijn zodra je er 1 aanvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Vanavond maar eens een flinke sessie inplannen.
De laatste dagen niet veel tijd gehad en daardoor ook weinig zin om te spelen (korte speelsessies geven voor mijn gevoel te weinig progressie en voelen daardoor zinloos aan).

Ik zit nog in het nora gebied, nu las ik dat als ik de cauldron daar doe, dat er ook andere machines in het gebied komen.
Klopt dit en zo ja waar moet ik dan rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
http://community.eu.plays...test-Updates/m-p/24971132

LATEST PATCH: 1.04
We’re pleased to announce that Patch 1.04 for Horizon Zero Dawn has been released today. This patch fixes a number of progression and technical issues, detailed below. Please be aware that this list may contain several spoilers.

[ Voor 57% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 14-03-2017 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Twee vraagjes:

1) Ik heb Fast Reload en Tinker als eerste stats gemaxed, gewoon omdat die me het handigst leken.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/uIRio/08b052544c.jpg

Wat is een volgende must have voor de game in jullie mening?

2) Op basis van wat komt een machine in m'n notebook? De Thunderjaw verscheen zodra ik hem zag, maar er zijn ook machines die ik meerdere keren ben tegengekomen, maar niet in m'n notebook zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is focus toch echt de nr 1 die ik helemaal vol gemaakt heb. Tinker heb ik zelf niet meer omdat ik het nog niet nodig heb gevonden om mods ergens weer uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:30:
Voor mij is focus toch echt de nr 1 die ik helemaal vol gemaakt heb. Tinker heb ik zelf niet meer omdat ik het nog niet nodig heb gevonden om mods ergens weer uit te halen.
Focus als in Concentration (+) ? Want die heb ik juist ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Vanavond alle hunting ground trials afgerond. Uiteindelijk vielen ze best mee :)

Enige wat nu nog over is, is de laatste story missie. Verder alles gedaan wat ik kon doen.

Helaas komt er deze week dus een eind aan een erg vette game..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:45:
Vanavond alle hunting ground trials afgerond. Uiteindelijk vielen ze best mee :)

Enige wat nu nog over is, is de laatste story missie. Verder alles gedaan wat ik kon doen.

Helaas komt er deze week dus een eind aan een erg vette game..
Die wil ik ook gaan afronden. Gelukkig heb ik een aantal sterke wapens waardoor sommige trials makkelijker te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mrjraider schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:49:
[...]

Die wil ik ook gaan afronden. Gelukkig heb ik een aantal sterke wapens waardoor sommige trials makkelijker te doen zijn.
Ja idd. Ik heb sowieso alle shadow gear plus daar alleen paarse modifications op. Als een trial met elemental moest even snel modifications gewisseld :)

spoiler:
die trial dat je met een thunderjaw disc launcher ravagers af moet maken heb ik die thunderjaw met de ropecaster geveld om te overriden. Toen staan kijken. Met 1 min 58 haalde ik m haha.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Gister ook nog even gespeeld:
spoiler:
Bij de carja border gate had ik het erg makkelijk met de corruptor. Vlak bij zit namelijk een bandit camp en daar loopt een heavy met een firespitter. Daarmee even 20 'pijlen' op de corruptor geschoten en klaar :)

Ik zit nu na 11u spelen op 20%, maar aangezien ik maar een paar uur per week speel ben ik nog wel wat weken zoet. De volgende stap is mijn eerste cauldron te gaan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 15-03-2017 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

apNia schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:49:
Twee vraagjes:

2) Op basis van wat komt een machine in m'n notebook? De Thunderjaw verscheen zodra ik hem zag, maar er zijn ook machines die ik meerdere keren ben tegengekomen, maar niet in m'n notebook zie.
Scannen van de machines zorgt er voor dat het in je notitieboek komt.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Gisteren paar uurtjes kunnen spelen ben nu lvl 11. Ik rush totaal niet door de game, het ziet er gewoon allemaal zo gelikt uit dat ik niks van de spelwereld wil missen. Wel enkele vraagjes:
- Mijn inventory (loot gear) zit bomvol, waar doe ik niks mis mee om te verkopen ? Ik wil namelijk niks verkopen dat ik later nodig blijk te hebben..

- Gisteren mijn eerste tallneck beklommen (wsl de eerste die je na de beproeving tegenkomt) Echter vlak daarnaast is een uitkijkpost...bovenop een gebouw...Geen idee echter hoe ik dit gebouw beklim ?!

- Op mijn map zijn er hier en daar iconen (cirkeltjes met een kruisje door), dit zijn rode gebieden...Ik veronderstel infected area's...Hebben deze gebieden een bepaalde bedoeling ? Ligt hier betere loot ?

- Op dit moment kan ik bepaalde robots overnemen, is er echter een lijstje wat ik kan overnemen en wat niet ? + Waar kan je leren om andere robots over te nemen ?

- Waar kan je ergens zien hoeveel tijd en op hoeveel % je in de game zit ?
Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste