Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58
MacorgaZ schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:15:
[...]

Dat doe ik juist, maar toch is het dan wel handig voor m'n gevoel om te weten of ik pas op 20% zit of al op 40% of zo :+
Je zit al op 78,43%

* Vrijdag zaait graag paniek :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Hmm ik zit op 24.26% en ben lvl 21.
Hoeveel % is het als je alleen main doet?
Ik moet nu naar meridiaan.
Vind het zelf wel jammer dat de wapens zelf niet zo uitgebreid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:46:
[...]

Jezus gast, waar KUN je over lopen muggenziften. Je nadert het stempel 'troll' soms aardig...

anyway,
Nu helemaal klaar met het verhaal. Prima einde! Ik wil niks spoilen, maar
spoiler:
het stukje na de credits laat wel VEEL open voor DLC of een sequel :)

De meeste datapoints, voicememos etc gevonden met alle quests, maar de world-notes heb ik veel van gemist. Maar nog eens lekker ronddwalen. Moet nog een aantal 'blazing suns' op de Hunting Grounds.
Ik vraag me haast af of je wel de juiste persoon quote. En anders wordt het tijd voor een nieuwe tampon.

Iemand zegt dat de beboste gebieden op het begin toffer zijn dan de latere "kale" gebieden, terwijl de map links onder (waarvan ik vermoed dat je daar pas op het einde komt, maar ik weet het niet, want ben nog niet zover) stikt van het bos. Je bent inderdaad een troll als je dan vraagt hoe dat zit en het niet begrijpt. Prima joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Gisteren weer even 2 uurtjes gespeeld;

spoiler:
Qua main; ik kan beginnen aan Deep Secrets of the Earth. Heb gisteren alle gevonden side quests gedaan (behalve ancient armour). Errands ben ik ook bijna klaar mee. Moet alleen nog de hunter's lodge missies doen, nog wat bandit camps (waaronder een met Nil), nog wat corrupted zones en de rest van de cauldrons nog (heb er 2 gehad nu). Dat wil ik allemaal gehad hebben voordat ik verder ga met de main. Tutorial missies laat ik wel even voor wat het is tenzij ik XP nodig heb. Gisteren wel die missie gedaan in de steengroeve met die rockbreaker; wat een enorm klotebeest was dát zeg! Moet zeggen dat de missie ook 1 level hoger was dan dat ik toen was, maar daar heb ik wel even wat op zitten kloten. Wel mooi als ie dan uiteindelijk neer gaat. (ben lvl28 nu overigens)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Jeroenimoes schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:46:
[...]

Jezus gast, waar KUN je over lopen muggenziften. Je nadert het stempel 'troll' soms aardig...

anyway,
Nu helemaal klaar met het verhaal. Prima einde! Ik wil niks spoilen, maar
spoiler:
het stukje na de credits laat wel VEEL open voor DLC of een sequel :)

De meeste datapoints, voicememos etc gevonden met alle quests, maar de world-notes heb ik veel van gemist. Maar nog eens lekker ronddwalen. Moet nog een aantal 'blazing suns' op de Hunting Grounds.
De blazing suns ben ik juist allemaal direct als ik bij een hunting grounds aankom aan het halen. Dag uur van de oorspronkelijke gametijd die ik eigenlijk aan quests wou besteden. :P
raro007 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:52:
Wat verwacht je dan? Dat je er een andere scope, muzzle of quick reload magazine op kunt zetten?

[ Voor 20% gewijzigd door Aeque op 10-03-2017 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
raro007 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:52:
Vind het juist wel fijn er zijn gewoon 3 upgrades eigenlijk

groen - blauw
blauw - paars
paars - (hunters) paars.

Rest lekker met mods finetunen. Ik vind het erg prettig werken so far.
Je moet blij zijn dat je niet per arrow type een ander wapen hebt :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Eindelijk weer eens tijd gehad om te spelen, heb nu ook de Tinker skill.
Even de mods omgezet en heb nu een sharpshotbow met een 43% tear mod en een 37% tear / 12% damage mod.

Op een Scrapper uitgetest, die is bijna 3/4e hp kwijt na 1 tearblast arrow oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
In case you missed it: Ook HZD is kwetsend!

http://www.polygon.com/20...ative-criticisms-response

man man man

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff jammer dat Guerilla dit soort figuren niet gewoon compleet negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Tja, tegenwoordig kan je niks meer zeggen, doen of maken of er is wel iemand op zijn teentjes getrapt. Lekker negeren zou ik zeggen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Een lvl 20 cauldron tegengekomen, maar zo'n deathweetikveel in zo'n kleine ruimte is amper te doen (voor mij iig) en heb echt geen behoefte om het 20x te proberen.

Probleem wat ik heb daar is dat ik continu achter obstakels blijf hangen ed. Zet dat ding in een weide en hij ligt binnen 5 minuten. :P

Denk dat ik die maar gewoon helemaal oversla, moet niet op werk gaan lijken. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Flagg schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:29:
Een lvl 20 cauldron tegengekomen, maar zo'n deathweetikveel in zo'n kleine ruimte is amper te doen (voor mij iig) en heb echt geen behoefte om het 20x te proberen.

Probleem wat ik heb daar is dat ik continu achter obstakels blijf hangen ed. Zet dat ding in een weide en hij ligt binnen 5 minuten. :P

Denk dat ik die maar gewoon helemaal oversla, moet niet op werk gaan lijken. :)
Traps, tripwires en de ropecaster zijn je beste vrienden op zo'n moment. Althans, je bedoelt dat stuk aan het einde van zo'n cauldron toch? Zo ja dan kun je voordat je aan het gevecht begint al een heel veld vol leggen met traps en tripwires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond 2 low level quests gedaan die ik nog open had staan, tussendoor wat van die collectables zoeken, dat valt ook niet mee, ik weet dat ik slecht ben in zoeken maar het heeft me echt veel tijd gekost :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
GrimScythe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:37:
Eindelijk weer eens tijd gehad om te spelen, heb nu ook de Tinker skill.
Even de mods omgezet en heb nu een sharpshotbow met een 43% tear mod en een 37% tear / 12% damage mod.

Op een Scrapper uitgetest, die is bijna 3/4e hp kwijt na 1 tearblast arrow oOo
Even ter controle: het klopt dat die tear mod enkel helpt als je die equipt op een wapen dat ook tear damage doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Tenenkrommend :X
Wat zitten sommige mensen zichzelf toch vreselijk in de weg. Nee, je hebt niet het recht om niet gekwetst te worden door wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Kwistnix schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:49:
[...]

Wat zitten sommige mensen zichzelf toch vreselijk in de weg. Nee, je hebt niet het recht om niet gekwetst te worden door wat dan ook.
Die lui snappen niet dat het een fantasy game is die in een fictieve wereld speelt. ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Kwistnix schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:49:
[...]

Waar ik mezelf aan erger is dat de maatschappij in het algemeen steeds meer tere zieltjes heeft die al gekwetst zijn omdat een Afro-Amerikaan in een game zit. Sorry hoor, maar misschien dat het dan tijd wordt om een dikkere huid te kweken.

Sommige mensen verdienen echt een high five in het gezicht. Met een stoel.

Ontopic: Weer een paar dagen geleden dat ik het gespeeld heb, maar morgen vrij en dan ik ga toch een partij Watchers, Sawtooth's en Scrappers afslachten >:)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Nu online
Frijns.Net schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:53:
[...]

Die lui snappen niet dat het een fantasy game is die in een fictieve wereld speelt. ....
Los daarvan. Je ziet het op allerlei fronten tegenwoordig. Degene die het hardst huilt is het zieligst en krijgt bijval van een hele policor kliek die zichzelf een misplaatste morele superioriteit toeschrijft. Stuk voor stuk bestaand uit volmaakte 21 eeuwse gutmenschen. Misselijk word ik er van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

dvd-linden schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:14:
[...]

Tja, tegenwoordig kan je niks meer zeggen, doen of maken of er is wel iemand op zijn teentjes getrapt. Lekker negeren zou ik zeggen.
Er was een dezer dagen ook een vrouw die offended was door de posters van de piratenpartij omdat zij toevallig ook een oog mistte en een lapje droeg... tja...
aDutchCow schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:57:
[...]

Waar ik mezelf aan erger is dat de maatschappij in het algemeen steeds meer tere zieltjes heeft die al gekwetst zijn omdat een Afro-Amerikaan in een game zit. Sorry hoor, maar misschien dat het dan tijd wordt om een dikkere huid te kweken.

Sommige mensen verdienen echt een high five in het gezicht. Met een stoel.

Ontopic: Weer een paar dagen geleden dat ik het gespeeld heb, maar morgen vrij en dan ik ga toch een partij Watchers, Sawtooth's en Scrappers afslachten >:)
ze zijn gekwetst als er een Afro-Amerikaan in zit
ze zijn gekwetst als er geen Afro-Amerikaan in zit
Ze zijn ALTIJD gekwetst om IETS
Maar goed; dit soort discussies leidt meestal nergens toe :O

[ Voor 49% gewijzigd door beschuitfluiter op 10-03-2017 10:01 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:50:
[...]

Tips:
spoiler:
Bestook met vuur, ook vuur traps, en wacht totdat de cooling rods uit de Deathbringer komen. die met precision arrows en/of hardhead arrows bestoken.
spoiler: tear vs damage
Hier heb ik echt lang zitten schieten met tear arrows met de gedachte dat ik de cooling rods er dan veel eerder af zou vallen. Het was pas bij de tweede deathbringer (die kan bewegen) dat ik ontdekte dat in dit geval damage, en niet tear, de onderdelen er af schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Het enige waar ik dan weer bang voor ben is dat Guerrilla bij een eventueel vervolg rekening gaat houden met zo'n persoon of zich gaat conformeren aan zulke geluiden om maar niet negatief in de media te komen met hun product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Nu online
dvd-linden schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:11:
Het enige waar ik dan weer bang voor ben is dat Guerrilla bij een eventueel vervolg rekening gaat houden met zo'n persoon of zich gaat conformeren aan zulke geluiden om maar niet negatief in de media te komen met hun product.
Een Naughty Dog'je doen, bedoel je?
Tsja, de tijd zal 't leren, maar ik denk dat dat in het geval van Guerilla wel zal loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

dvd-linden schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:11:
Gaat gewoon gebeuren; over 10 jaar zien alle karakters er zo uit:

YouTube: Sword With Sauce

Maar dan grijs, want....

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Aeque schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Traps, tripwires en de ropecaster zijn je beste vrienden op zo'n moment. Althans, je bedoelt dat stuk aan het einde van zo'n cauldron toch? Zo ja dan kun je voordat je aan het gevecht begint al een heel veld vol leggen met traps en tripwires.
voor mijn gevoel maakt dat echt geen drol uit, ik ben precies op dat zelfde stukje heb echt letterlijk 30 traps nergelegd en al mijn tripwires(shock/vuur/blast) door de hele kamer gedaan, die thunderjaw ontwaakt en binnen 5 seconde heeft hij alles al gecleared, is in totaal misschien 3 volle seconde stunned of hoe je het wilt noemen geweest en is er geen moer van zijn HP bar af. Ondertussen 2 shot hij mij.

Ik ga lekker die tearblast arrows kopen en dan weer opnieuw proberen, dit was echt een joke. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Gekwetst worden is in veel gevallen een keuze, dat bewijst dit maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Laatst online: 22-05 10:45
Ambition88 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:22:
[...]

voor mijn gevoel maakt dat echt geen drol uit, ik ben precies op dat zelfde stukje heb echt letterlijk 30 traps nergelegd en al mijn tripwires(shock/vuur/blast) door de hele kamer gedaan, die thunderjaw ontwaakt en binnen 5 seconde heeft hij alles al gecleared, is in totaal misschien 3 volle seconde stunned of hoe je het wilt noemen geweest en is er geen moer van zijn HP bar af. Ondertussen 2 shot hij mij.

Ik ga lekker die tearblast arrows kopen en dan weer opnieuw proberen, dit was echt een joke. :)
Tearblast zijn hard nodig hierbij. De skill om langere dodge te hebben is ook zéér aan te raden bij dit soort grote beesten, anders kun je de melee attack bijna niet dodgen.

spoiler:
De wireblast heeft mij ontzettend geholpen bij deze fight. Vastbinden en zo snel mogelijk de cannons er af schieten zodat hij geen ranged meer kan. Vervolgens proberen zo goed mogelijk de zwakke plekken te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Gaat gewoon gebeuren; over 10 jaar zien alle karakters er zo uit:

YouTube: Sword With Sauce

Maar dan grijs, want....
Dit is toch TE erg voor woorden. We hebben het over een stukje interactieve media waarin een verhaal verteld wordt. En misschien erger nog een RPG, Role Playing Game.

Je speelt dit soort games om een "rol te spelen" die je in het echte leven niet inneemt. Je onder te dompelen in een fictieve (kernwoord fictief 8)7 ) wereld.

Ik kan me echt ontzettend irriteren aan het feit dat alles tegenwoordig wordt uitgelegd als "offensive". Waar maken we ons toch druk om.

Ik vrees voor EA/Bioware praktijken waar men ervoor kiest om elk, meestal vrouwelijke, character zo lelijk mogelijk te maken (zodat er maar niemand kan zeuren). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Ambition88 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:22:
[...]

Oh het was ook niet dat je alleen die dingen nodig hebt hoor, maar ze kunnen wel enorm veel schelen in sommige gevallen, net zoals potions. Die ik helaas zelf ook veel te weinig gebruik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 12:23
Tweekzor schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Tearblast zijn hard nodig hierbij. De skill om langere dodge te hebben is ook zéér aan te raden bij dit soort grote beesten, anders kun je de melee attack bijna niet dodgen.

spoiler:
De wireblast heeft mij ontzettend geholpen bij deze fight. Vastbinden en zo snel mogelijk de cannons er af schieten zodat hij geen ranged meer kan. Vervolgens proberen zo goed mogelijk de zwakke plekken te raken.
Ja hopelijk gaat het beter met die tearblast arrows, een puntje stoppen in die langere roll is ook wel een goede tip inderdaad, heb nog een paar puntjes over dus dat kan ik wel doen. thnx

Ben ik echt de enige die al die traps en tripwires overrated vind? voor mijn gevoel kan je er 10 plaatsen op het moment dat hij er 1 triggerd zijn ze allemaal weg ofzo. ik had letterlijk die hele kamer volgelegd maar binnen 5 seconden was alles weg. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Aeque schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Yep geprobeerd, maar hij voelt er amper wat van. Eerst 3 blastwires, daarna een shock. Als tie ff van het padje is alles met tear eraf blazen en dan begint een keer met iets te schieten ren ik weg, blijf haken en ben dood.

En als dat 4x gebeurd is ben ik er wel klaar mee. :P

Mocht ik eens zin hebben om die armor te gaan zoeken met de energy cells dan proberen we het nog wel een keertje misschien.:)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Flagg schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Yep geprobeerd, maar hij voelt er amper wat van. Eerst 3 blastwires, daarna een shock. Als tie ff van het padje is alles met tear eraf blazen en dan begint een keer met iets te schieten ren ik weg, blijf haken en ben dood.

En als dat 4x gebeurd is ben ik er wel klaar mee. :P

Mocht ik eens zin hebben om die armor te gaan zoeken met de energy cells dan proberen we het nog wel een keertje misschien.:)
Welke cauldron is dit precies? Ik moet er zelf geloof ik nog 1 en weet niet of ik deze dus al gehad heb.
Ambition88 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Ja hopelijk gaat het beter met die tearblast arrows, een puntje stoppen in die langere roll is ook wel een goede tip inderdaad, heb nog een paar puntjes over dus dat kan ik wel doen. thnx

Ben ik echt de enige die al die traps en tripwires overrated vind? voor mijn gevoel kan je er 10 plaatsen op het moment dat hij er 1 triggerd zijn ze allemaal weg ofzo. ik had letterlijk die hele kamer volgelegd maar binnen 5 seconden was alles weg. 8)7
Ligt er ook een beetje aan hoe je ze plaatst. Ik probeer er meestal wel wat ruimte tussen te laten of juist 2 traps direct naast elkaar te plaatsen voor bijvoorbeeld zowel shock effect als de blast damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Frijns.Net schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:48:
[...]

Even ter controle: het klopt dat die tear mod enkel helpt als je die equipt op een wapen dat ook tear damage doet?
Heb tot nu toe alleen een hunter bow en een sharpshot bow
ik weet dan mijn hunter arrow een deel damage en tear doet standaard.
en als ik daar ene tear mod op zet gaat de tear omhoog.

Zover ik weet moet je boog het type ondersteunen (danwel met een van zijn pijlsoorten) anders heeft het geen effect en kun je volgens mij de mod niet eens equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Aeque schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:31:
[...]

Welke cauldron is dit precies? Ik moet er zelf geloof ik nog 1 en weet niet of ik deze dus al gehad heb.
[...]

Ligt er ook een beetje aan hoe je ze plaatst. Ik probeer er meestal wel wat ruimte tussen te laten of juist 2 traps direct naast elkaar te plaatsen voor bijvoorbeeld zowel shock effect als de blast damage.
Hij heet zeta meen ik, de theorie om zo'n beestje om te leggen is wel duidelijk maar er zijn zoveel hoekjes en gaatjes waar je achter kan blijven hangen dat het irritant wordt. De ruimte is wat mij betreft te klein voor zo'n groot beest. :)

Ben ook maar een eenvoudige peasant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Flagg schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:35:
[...]

Hij heet zeta meen ik, de theorie om zo'n beestje om te leggen is wel duidelijk maar er zijn zoveel hoekjes en gaatjes waar je achter kan blijven hangen dat het irritant wordt. De ruimte is wat mij betreft te klein voor zo'n groot beest. :)

Ben ook maar een eenvoudige peasant. :P
Lol. :P

Maar ik zie nu dat ik ook eigenlijk niks mag zeggen, dit is geloof ik de enige cauldron die ik nog moet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Nu online
Je kan ook de disc launcher van dat beest af knallen en hem daarna vast zetten met de rope launcher. Dan heb je de tijd om dat wapen op te pakken, afstand te nemen en hem op een koekje van eigen deeg te trakteren. Eventueel zet je hem al vast om makkelijker die disc launcher te kunnen targetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Ik heb gisteren de rope launcher tutorial gedaan maar wat moet je doen om van 0/3 naar 1/3 te gaan? Ik heb een watcher vastgebonden maar dat telt niet? moet je die meerdere keren vastbinden zodat die helemaal niet meer kan bewegen? Was wat lastig, zijn vriendjes kwamen helpen

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kwistnix schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Een Naughty Dog'je doen, bedoel je?
Referentie pls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:10

dragonhaertt

@_'.'

Svennie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:56:
Ik heb gisteren de rope launcher tutorial gedaan maar wat moet je doen om van 0/3 naar 1/3 te gaan? Ik heb een watcher vastgebonden maar dat telt niet? moet je die meerdere keren vastbinden zodat die helemaal niet meer kan bewegen? Was wat lastig, zijn vriendjes kwamen helpen
De tutorial missies krijgen alleen voortgang als je ze ook heb geselecteerd als actieve missie op het moment dat je een robot vastbind. Geen idee waarom ze hiervoor hebben gekozen.
-edit En inderdaad kabels in hem blijven schieten tot hij echt vastzit. Bij de meeste robots kost dit meer dan 1 rope.

[ Voor 9% gewijzigd door dragonhaertt op 10-03-2017 11:03 ]

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Svennie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:56:
Je moet hem vastmaken totdat hij omvalt en er een rondje met sterretjes verschijnt boven hem. Dat kan je eventueel ook drie keer herhalen op dezelfde geloof ik. Ohja, en inderdaad de quest activeren, amders wordt er niets geregistreerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 10-03-2017 11:01 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
dragonhaertt schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:00:
[...]
De tutorial missies krijgen alleen voortgang als je ze ook heb geselecteerd als actieve missie op het moment dat je een robot vastbind. Geen idee waarom ze hiervoor hebben gekozen.
-edit En inderdaad kabels in hem blijven schieten tot hij echt vastzit. Bij de meeste robots kost dit meer dan 1 rope.
dat had ik gedaan maar ze telden niet
Vrijdag schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:00:
[...]
Je moet hem vastmaken totdat hij omvalt en er een rondje met sterretjes verschijnt boven hem. Dat kan je eventueel ook drie keer herhalen op dezelfde geloof ik. Ohja, en inderdaad de quest activeren, amders wordt er niets geregistreerd.
ah, dat is het, meer touw dus, straks proberen, moet lukken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Svennie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:10:
[...]

dat had ik gedaan maar ze telden niet

[...]

ah, dat is het, meer touw dus, straks proberen, moet lukken nu
Beetje stom, maar je moet de quest eerst activeren in je quest menu. Daar kwam ik ook wat laat achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Koppensneller schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:14:
[...]

Beetje stom, maar je moet de quest eerst activeren in je quest menu. Daar kwam ik ook wat laat achter ;)
dat had ik wel gedaan, ik dacht dat vastbinden genoeg was maar moet nog verder. Ze moeten echt omvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Svennie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:16:
[...]

dat had ik wel gedaan, ik dacht dat vastbinden genoeg was maar moet nog verder. Ze moeten echt omvallen
Precies, en dat is ook het hele idee van de tutorial. Leren dat je meerdere kabels nodig hebt om een robot te immobiliseren en dat deze dan enige tijd niet van zijn plek kan komen of aanvallen. praktisch hetzelfde effect als een shock trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
spoiler:
Gisteren voor het eerst een boeven kamp overgenomen, was heerlijk zeg om het te veroveren :) .

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
Mars18 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:22:
spoiler:
Gisteren voor het eerst een boeven kamp overgenomen, was heerlijk zeg om het te veroveren :) .
Spoiler is mss wat overkill voor deze haha. Maar is dat echt nederlandse vertaling in het spel? boeven kamp? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Lipst3r schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:24:
[...]

Spoiler is mss wat overkill voor deze haha. Maar is dat echt nederlandse vertaling in het spel? boeven kamp? :F
_O-

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:07
Volgens mij is het nog erger...bandieten kamp...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Snippes schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:30:
[...]

Volgens mij is het nog erger...bandieten kamp...toch?
Bandietenkamp (of bandieten kamp) lijkt me toch de meest correcte vertaling, die in literatuur ook veel gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren alle tallnecks gedaan.

Die in het noorden was eigenlijk best leuk.
Zitten een hoop boeven en sterke Machines omheen maar via een achterweg toch erop kunnen komen, hoefde maar twee headshots te doen op thugs.

Daarna op de tallneck gegaan en de kaart unlocked. Waarna ik 1 machine beschoten heb waardoor iedereen op me afkwam. Alle thugs vanaf de tallneck afgemaakt en de monsters zijn dood getrapt door de tallneck 😁

Voelde als cheating maar was gewoon gebruik maken van je omgeving 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
:)

Ik kom ook wel eens gebieden tegen waar machines met thugs aan het vechten zijn, zonder dat ik er iets mee te maken heb. Lekker afwachtten tot iedereen dood is en dan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
jongf7 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:37:
:)

Ik kom ook wel eens gebieden tegen waar machines met thugs aan het vechten zijn, zonder dat ik er iets mee te maken heb. Lekker afwachtten tot iedereen dood is en dan looten.
Ik vind dit wel gaaf inderdaad. Zelf al paar geinige gevechten gevonden ook in gebieden waar niks geen icoontje staat maar gewoon door af en toe wat door te lopen en te ontdekken kom je ineens best toffe dingen tegen.

Gisteren maar eens hele waslijst aan questjes gedaan en ging erg lekker. Zit nu inmiddels al op lvl 50 en moet nog starten met
spoiler:
Makers end
mainquest waar ik dacht lvl 16 voor staat ofzo. Zoveel te doen en nu dus al max level. Maar maakt het zeker niet minder leuk! Moet nog 1 tallneck rechtsbovenin en dan is hele map vrij en eens zien wat daar allemaal nog onder verstopt zit! Ondertussen 75% game completion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Spel uitgespeeld op very hard @ lvl48 met 48 uur op de teller en alle sidequests gecleared. Wat een geweldige ervaring. Denk dat ik niet eerder een game heb gespeeld die zo goed in elkaar zat (witcher 3 moet ik nog beginnen).

Verhaal is ook echt geweldig, zeker op het eind kom je steeds meer te weten. Vond zelf het allerleukste de hunting grounds. Bij alle 15 challenges de blazing sun gehaald. Levert je uiteindelijk ook wat mooie wapens op ;)

Zal verder niks over het einde spoilen maar ben erg benieuwd of er nog DLC komt. Een deel 2 zou evt ook kunnen, maar dit was natuurlijk leuk omdat het nieuw was, dus even kijken of daar iets mee te doen is. Kijk in elk geval erg uit naar het volgende product van Guerilla :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 14:44
Ik denk dat ik zo ongeveer op 1/3 completion zit maar ik merk nu wel dat ik moeite heb om aan kabels te komen om bepaalde pijlen en vallen te maken, laatst heb ik er nog een heleboel moeten kopen bij een handelaar.

Hoe zit dat later in het spel, krijg je dat meer kabels als buit? Of denken jullie dat ik die kabels misschien beter kan farmen op een plek?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:31
Ik ben nu level 42 en ik heb nog geen één keer niet genoeg materialen gehad. Komt ook doordat ik alles oppak wat ik tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
:P Ik kom inderdaad ook vaak kabels te kort. Ook al pak ik alles op wat ik tegenkom. Wel droppen bijna alle machines wires dus dat is de manier om te farmen. Moet je natuurlijk niet de pijlen en traps gebruiken die wires bevatten

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die speciale arrows niet bij alles gebruiken.
een thug of simpele seeker en natuurlijk beesten gewoon met je simpele arrows afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:07:
en die speciale arrows niet bij alles gebruiken.
een thug of simpele seeker en natuurlijk beesten gewoon met je simpele arrows afmaken.
Upgraden naar Shadow Bogen (hebben krachtigere ammo)
De skill unlocken dat je meer pijlen krijgt met hetzelfde aantal resources.
Daarnaast kun je met de Shadow bogen harvest pijlen gebruiken waardoor beesten meer loot droppen als je ze er mee raakt (ze doen weinig damage overigens).

Dat zijn zaken die je misschien kunnen helpen om aan meuk te komen

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt ook goed ja.

Ga ook nog wel eens naar het begin veld daar zijn de machines niet sterk en maai je ze zo neer.
Lekker harvesten. Heb oneindig fast travel dus dat kost toch niets. :D

zit zelf ergens op de helft.

Vroeg me wel af hoe je in de grot bovenaan kunt komen in het tweede deel.
Zit ijs voor dat ik niet kapot kon maken. Gok dat het later via een missie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:13:
werkt ook goed ja.

Ga ook nog wel eens naar het begin veld daar zijn de machines niet sterk en maai je ze zo neer.
Lekker harvesten. Heb oneindig fast travel dus dat kost toch niets. :D

zit zelf ergens op de helft.

Vroeg me wel af hoe je in de grot bovenaan kunt komen in het tweede deel.
Zit ijs voor dat ik niet kapot kon maken. Gok dat het later via een missie gaat.
Yep;
spoiler:
gok dat je maker's end bedoeld dus no worries ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
beschuitfluiter schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Yep;
spoiler:
gok dat je maker's end bedoeld dus no worries ;)
spoiler:
nope, daar zit the graveyard. Daar heb ik ook geprobeerd binnen te komen voor de quest, maar dan kan het niet idd. Als je de quest hebt is het ijs weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh thanks had er al alles tegenaan gegooid Hehe 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Zelden een game gehad die ik met zoveel plezier speel als dit.
Verveel en irriteer me geen moment, neem ook lekker me tijd ervoor, is ook voor het eerst dat ik ook echt alles wil halen in een spel.
Dit spel is zijn geld meer dan waard, dan kan van veel spelen niet gezegd worden tegenwoordig.
Het voelt compleet en af aan heb serieus nog geen bug gezien of meegemaakt en het speelt ook allemaal soepel.
Ze hebben naar mijn mening de lat hoog gelegd voor de concurrentie.

ben zelf toch wel fan van de tripcaster, lekker om me gemak de omgeving goed bekijken en op tactische plekken wat tripcasters planten, dan even starten met een tearblast pijl en gaan :)

Zit alleen te twijfelen of ik nu eerst voor die ancient armor moet gaan, zag dan wel dat je al aardig ver in de main quest komt voor je die powercells hebt. Ben inmiddels al level 26 en wil nog wel gebruik maken van die armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
Ook uitgespeeld na 55 uur.Wat een super game.Grafisch ongeëvenaard.Snap niet dat dit mogelijk is op een apparaat van 400 euro.Ik heb ook een dikke game pc die 4k aankan.Maar de meeste games halen niet de grafische kwaliteit van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

FidoDido schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:12:
Zelden een game gehad die ik met zoveel plezier speel als dit.
Verveel en irriteer me geen moment, neem ook lekker me tijd ervoor, is ook voor het eerst dat ik ook echt alles wil halen in een spel.
Dit spel is zijn geld meer dan waard, dan kan van veel spelen niet gezegd worden tegenwoordig.
Het voelt compleet en af aan heb serieus nog geen bug gezien of meegemaakt en het speelt ook allemaal soepel.
Ze hebben naar mijn mening de lat hoog gelegd voor de concurrentie
Wat ik soms wel mis, is een NPC lock-on functie zoals in Dark Souls of Bloodborne. De camera is soms helemaal de weg kwijt en dat kan soms slecht aflopen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
vhal schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:46:
[...]

Wat ik soms wel mis, is een NPC lock-on functie zoals in Dark Souls of Bloodborne. De camera is soms helemaal de weg kwijt en dat kan soms slecht aflopen.
Al zou deze functie wel een spear only functie moet wezen. Of anders in elk geval als je gaat aimen met je bow dat het weg gaat automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
vhal schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:46:
[...]

Dat heb ik ook een aantal keer gehad. Probeerde ik in gevechten te vluchten en bleef ik ergens achter haken of was de camera zo de weg kwijt dat ik geen flauw idee meer had waar ik zelf was en waar mijn tegenstander was.

Ook de lip sync vind ik af en toe rampzalig. Ik snap echt niet dat hier niks aan gedaan is. Dan maak je zo'n mooie, goede game en dan komt zoiets er uiteindelijk toch doorheen. De mensen van Guerrilla en testers moeten dit ook gezien hebben lijkt me.

Overigens zijn dit relatief kleine puntjes voor mij op een verder geweldige game hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
dvd-linden schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Dat heb ik ook een aantal keer gehad. Probeerde ik in gevechten te vluchten en bleef ik ergens achter haken of was de camera zo de weg kwijt dat ik geen flauw idee meer had waar ik zelf was en waar mijn tegenstander was.

Ook de lip sync vind ik af en toe rampzalig. Ik snap echt niet dat hier niks aan gedaan is. Dan maak je zo'n mooie, goede game en dan komt zoiets er uiteindelijk toch doorheen. De mensen van Guerrilla en testers moeten dit ook gezien hebben lijkt me.

Overigens zijn dit relatief kleine puntjes voor mij op een verder geweldige game hoor.
Toch lees ik veel over emotieloze expressies. Ik heb nog eens wat opgelet maar opzich zijn de gezichtsbewegingen op mss lipsynch niet gelijk maar verder zijn ze best gedetailleerd. Denk dat men gewoon onnatuurlijk gewend is geworden. Ik vind ze best mooi gedaan. Ik mis alleen wat ''lossere'' NPC's. Mss wat rondlopen en kleine dingen tijdens gesprekken. Dat tijdens gesprek je even meeloopt met een npc, dat die even gaat zitten en dat je dan weer nieuwe dialogen krijgt. Maakt het iets meer ''echt''. Het is nu beetje aloy - npc - aloy - npc... Witcher was hier bijvoorbeeld iets beter in.

Btw wel eens met capture mode op aloy's gezicht ingezoomd? De detail daar in is gewoon zo goed. Zelfs de rimpeltjes naast de ogen e.d. Erg mooi gedaan hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door FlyLight3r op 10-03-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Lipst3r schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:55:
[...]

Toch lees ik veel over emotieloze expressies. Ik heb nog eens wat opgelet maar opzich zijn de gezichtsbewegingen op mss lipsynch niet gelijk maar verder zijn ze best gedetailleerd. Denk dat men gewoon onnatuurlijk gewend is geworden. Ik vind ze best mooi gedaan. Ik mis alleen wat ''lossere'' NPC's. Mss wat rondlopen en kleine dingen tijdens gesprekken. Het is nu beetje aloy - npc - aloy - npc... Witcher was hier bijvoorbeeld iets beter in.

Btw wel eens met capture mode op aloy's gezicht ingezoomd? De detail daar in is gewoon zo goed. Zelfs de rimpeltjes naast de ogen e.d. Erg mooi gedaan hoor.
Ik vind het ook zeker niet alleen maar slecht hoor. Het oogt soms alleen een beetje statisch en wat mij het meeste opviel was die lipsync. Dat had echt beter gekund en gemoeten wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
"Hello Farnud, my eyes are up here"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Nader het einde, ben benieuwd of jullie ervaring ook is dat het soms wat te rood is in het woestijngebied. Ook de onslag van het weer gebeurd naar mijn idee veelste vaak. De kleuren zijn soms wat te naar mijn idee, soms switch het in 1x tussen cut scene en in game... mischien dat dit door hdr en 4k komt. Iemand deelt deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
shakespeare schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:24:
Nader het einde, ben benieuwd of jullie ervaring ook is dat het soms wat te rood is in het woestijngebied. Ook de onslag van het weer gebeurd naar mijn idee veelste vaak. De kleuren zijn soms wat te naar mijn idee, soms switch het in 1x tussen cut scene en in game... mischien dat dit door hdr en 4k komt. Iemand deelt deze ervaring?
Ja HDR doet dit en ook gewoon instellingen van je TV. Beetje finetunen. Vond kleuren soms ook overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
Damn deze game is fantastisch, kan me hier dagen in verliezen. Is alweer een tijdje geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de main story ook uitgespeeld, helemaal tegen het einde aan wort het verhaal heel sterk. Game heeft zeker aan m'n volwachtingen gedaan en zou het een 9+ geven. Ben helemaal fan van Aloy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb een chronisch gebrek aan "wire" en ben vast niet de enige die dit probleem heeft.
Alle het andere dat je nodig bent om ammo te maken heb ik altijd genoeg aan maar "wire" blijft schaars.
Iemand daar een oplossing voor gevonden ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
ScrooLoose schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:08:
Ik heb een chronisch gebrek aan "wire" en ben vast niet de enige die dit probleem heeft.
Alle het andere dat je nodig bent om ammo te maken heb ik altijd genoeg aan maar "wire" blijft schaars.
Iemand daar een oplossing voor gevonden ?
Gewoon kopen bij een handelaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

LTVDKTW schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:12:
[...]

Gewoon kopen bij een handelaar?
Als ze er voor gaan zorgen dat we dat spul ook in bulk kunnen kopen in plaats van per stuk word dat ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
jullie ook wel eens last gehad van blauwe horizentale lijnen tijdens conversaties ? bug ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

ScrooLoose schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:17:
[...]

Als ze er voor gaan zorgen dat we dat spul ook in bulk kunnen kopen in plaats van per stuk word dat ook een optie.
Je kunt dat toch in bulk ver/inkopen?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:41:
[...]

Hoe dan? Ik moet ze stuk voor stuk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 12-09 10:15
Hoe is het role-playing gedeelte in deze game? Moet je echt levellen van stats om verder te komen of kan je overal al gelijk gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

TDB schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:41:
[...]

Je kunt alleen maar in bulk verkopen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
jaydenjarno schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:50:
Hoe is het role-playing gedeelte in deze game? Moet je echt levellen van stats om verder te komen of kan je overal al gelijk gamen?
de enige stat die met je level omhoog gaat is health.
Voor de rest is het een kwestie van upgraden van wapens en kleding.
En dat is ook niet level gerelateerd, maar vereist resources en geld.

Klein dingetje wat ik wel graag zou zien is sorteren van resources in je inventory.
Zou het zelf veel handiger vinden als bones / pelts / lenses / hearts enzo bij elkaar staan.

[ Voor 16% gewijzigd door M a r c o op 10-03-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 12-09 10:15
En die kleding en wapens moet je wel zo upgraden dat je verder kan? Dus niet dat je met het begin wapen alles uit kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

jaydenjarno schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:01:
En die kleding en wapens moet je wel zo upgraden dat je verder kan? Dus niet dat je met het begin wapen alles uit kan spelen?
Als je wil kan je de hele game met je begin uitrusting uitspelen, duurt wel wat langer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
shakespeare schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:25:
jullie ook wel eens last gehad van blauwe horizentale lijnen tijdens conversaties ? bug ?
Volgens mij moeten dat lensflares voorstellen. Ik vind ze soms iets te nadrukkelijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:49:
[...]

Nog nooit de ⏹ gebruikt bij het verkopen gok ik 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:00:
[...]

Nog nooit de ⏹ gebruikt bij het verkopen gok ik 😉
Jawel, maar we hebbenhet hier over kopen en niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:49:
[...]

Helaas kan per hoeveelheid alleen als je verkoopt. Kopen kanalleen per stuk idd, maar je kan wel gewoon de [KOOP NU!] :P knop ingedrukt houden. Beetje onhandig inderdaad.

Zou ook wel fijn zijn als je machineparts zou kunnen onderverdelen in categorieën, dus lenzen, harten etc. En als de stacks zouden worden vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Hoe kan je eigenlijk aan een goede mods komen buiten die thunderjaw farm om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Als je wat verder in de game komt er de (side) quests doet dan kom je vanzelf aan genoeg goede paarse mods.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:47
Onderweg naar Meridian kom ik dus die Thunderjaw tegen die met wat Carja aan het stoeien is. Wat een beest :o

spoiler:
Als die Thunderjaw nog maar 10% health heeft durf ik eindelijk dichterbij te komen en zie ik pas die wapens die je kan oppikken |:(

[ Voor 9% gewijzigd door sjufke op 11-03-2017 12:44 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

sjufke schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 12:19:
Onderweg naar Meridian kom ik dus die Thunderjaw tegen die met wat Carja aan het stoeien is. Wat een beest :o

spoiler:
Als die Thunderjaw nog maar 10% health heeft durf ik eindelijk dichterbij te komen en zie ik pas die wapens die je kan oppikken |:(
spoiler:
Er zijn meerdere beesten die hun wapens kunnen droppen. Door een goed gemikte tear arrow knal je bijvoorbeeld de disc launcher zo van die Thundermaw af. Doet daarna behoorlijk veel damage tegen de Thundermaw zelf. Goede tactiek.

Ben nu zelf zo ver dat ik wel richting het einde van het verhaal ga werken. Heb bijna alle side quests gedaan. Alle bandit camps en corruption zones gecleared en inmiddels lvl 41.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Zojuist de aftiteling, geweldig spel!

Uiteindelijk 29 uur en level 37 aan het einde (op hard). Heb wel wat extra missies enzo gedaan, maar zat te erg in het verhaal om het langer te rekken 😋

Nu voor de platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongf7 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:35:
Zojuist de aftiteling, geweldig spel!

Uiteindelijk 29 uur en level 37 aan het einde (op hard). Heb wel wat extra missies enzo gedaan, maar zat te erg in het verhaal om het langer te rekken 😋

Nu voor de platinum
Ik zit momenteel op 29 uur en pas op 31%. :+

Ben net de Carja grens over gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Zit nu op 55% geen idee hoever ik in het verhaal ben, heb inmiddels 4/5 energiecells dus ik gok al een heel eind. Het verhaal wordt naarmate je verder gaat inderdaad erg sterk. Ik heb ontzettend veel sidemissies gedaan, ben er echt naar op zoek want sommige missies zijn echte uitdagingen.
Mijn grondstoffentas zit altijd vol. Ik verkoop belachelijk veel, bijna 10k metal :o

Inmiddels alle kernen en tallnecks gedaan, dat maakt het een stukje makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:47
Mijn eerste clash met een Deathbringer gehad. Die van de Maker´s End quest. Gigantisch wtf moment toen ik dat ding zag. Gevecht bleek uiteindelijk makkelijker dan ik verwacht had. Quest was sowieso erg tof. Krijg ineens veel info. Verhaal is tof.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Met gemiddeld een half uur per dag ben ik pas level 5.

Heb de ps4 speciaal voor hzd gekocht. Altijd pc gamer geweest.
En wat voel ik me een noob 😃. Zo'n controller valt nog lang niet mee. Met hzd op easy kreeg ik het eerst voorelkaar om elk gevecht m'n halve leven kwijt te raken

Als je eerst vier keer de verkeerde button drukt moet je niet gek opkijken dat je al besprongen bent door een watcher.
Maar na een paar uur spelen begint het te wennen, morgen wat meer tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
WTF? Ik kan Spotify niet gebruiken wanneer ik horizon speel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb de laatste 10 pagina's van dit topic wat doorgenomen en lees heel uiteenlopende dingen qua beleving van de moeilijkheidsgraad. Van een gemakkelijk wandelingetje op niveau extra hard tot best nog wat problemen op het laagste niveau. Zelf heb ik bij Uncharted (super!) alle 4 de delen op gemiddeld uitgespeeld. Met U4 toch een ruime 18 uur bezig geweest en dat vind ik op meerdere momenten behoorlijk uitdagend. U2 ook op moeilijk geprobeerd, maar dat was echt te moeilijk. Samen met familie ooit eens de allermakkelijkste stand gedaan. Dan ben je in anderhalf uur op de helft van het spel. Leuk voor het verhaal, maar ook helemaal geen uitdaging meer. Waar ik wel behoefte aan heb, is richthulp. Welk spelniveau raden jullie mij aan?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Jorgen schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:59:
Ik heb de laatste 10 pagina's van dit topic wat doorgenomen en lees heel uiteenlopende dingen qua beleving van de moeilijkheidsgraad. Van een gemakkelijk wandelingetje op niveau extra hard tot best nog wat problemen op het laagste niveau. Zelf heb ik bij Uncharted (super!) alle 4 de delen op gemiddeld uitgespeeld. Met U4 toch een ruime 18 uur bezig geweest en dat vind ik op meerdere momenten behoorlijk uitdagend. U2 ook op moeilijk geprobeerd, maar dat was echt te moeilijk. Samen met familie ooit eens de allermakkelijkste stand gedaan. Dan ben je in anderhalf uur op de helft van het spel. Leuk voor het verhaal, maar ook helemaal geen uitdaging meer. Waar ik wel behoefte aan heb, is richthulp. Welk spelniveau raden jullie mij aan?
Ik zou op normal beginnen. Mocht ej gaande weg denken dat het toch te makkelijk is, dan schroef je de moeilijkheid een tandje hoger. Ik speel zelf op normal en dat vind ik prima. Niet tanden knagend moeilijk, maar tegen de grote machines moet je wel nog steeds goed je best doen en uitkijken, blijft uitdagend. De begin machines zijn op een gegeven moment cannon fodder, maar dat hoort ook wel een beetje vind ik ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste