Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Flagg schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:05:
[...]

Oh okay ik gebruik altijd de override, nog nooit corruption arrows gebruikt maar die doen hetzelfde dus? :)
Ja en nee. Met de override staat de machine aan jouw kant. Met de corruption arrows vallen ze gewoon alles aan wat ze zien. :P Dus gewoon ergens in de struikjes schuilen. :+ Oh en de arrows houden minder lang aan dan een override (zeker nadat je de override hebt geüpgrade.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
juggle schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:56:
[...]

Haha papa gaat even met een rode amazone wat elektronica naar de stort brengen.... enjoy!
Ze vraagt of het "hard" moet, maar wat is eigenlijk het verschil ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:03
Vermaak me echt super. Ben level 15 nu en sta op het punt de eerste Cauldron te doen. Geen idee wat me te wachten staat en stiekem heb ik dit al een poosje lopen vermijden.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

lordloeder schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:22:
[...]

Ze vraagt of het "hard" moet, maar wat is eigenlijk het verschil ertussen?
Dan moet je je speer wat vaker gebruiken :)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
sjufke schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:27:
Vermaak me echt super. Ben level 15 nu en sta op het punt de eerste Cauldron te doen. Geen idee wat me te wachten staat en stiekem heb ik dit al een poosje lopen vermijden.
spoiler: Een kleine tip zodat je er weer levend uit komt
Zorg ervoor dat je genoeg dingen bij je hebt om traps te maken/plaatsen en eventueel bommen te gooien. Dingen als een Ropecaster, Tripcaster en Sling zijn zeer aan te raden om het goed te overleven ;)

Ik had bovenstaande niet gedaan en dat maakt het bijzonder moeilijk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Laatst online: 20:03
Xudonax schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:36:
[...]

Zorg ervoor dat je genoeg dingen bij je hebt om traps te maken/plaatsen en eventueel bommen te gooien. Dingen als een Ropecaster, Tripcaster en Sling zijn zeer aan te raden om het goed te overleven ;)

Aan het arsenaal aan wapens zal het niet gaan liggen. Heb alles wat je noemt. De Sling vind ik wel echt een onding. Handig voor die Hunting Grounds, verder raak ik ze niet aan.

Vanavond als vriendin en kind slapen eens de Cauldron gaan trotseren. Spannend 8)

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
[...]

Welnee, helemaal niet nodig bij de allereerste. Genoeg ruimte voor grondstoffen om peilen te maken en tactiek. Headshots, headshots en nog eens headshots. Ik doe niet anders en ik had alleen de eerste boog. Inmiddels heb ik vrij sterke wapens en gaat het met regelmaat in een keer goed. Ik speel op moeilijk (hard) en dat is soms nog een hele uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 20:21
Heb de main story uitgespeeld maar heb pas een cauldron. Waar zitten die anderen? Kan ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Zijn de blauwe driehoekjes op de map.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Robehr schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:53:
Heb de main story uitgespeeld maar heb pas een cauldron. Waar zitten die anderen? Kan ze niet vinden.
Serieus? Heb je er een wedstrijdje van gemaakt ofzo?

Ik nu 2 cauldrons gehad en die zijn toch wel vrij makkelijk te vinden als je wat sidequests doet en van die longnecks beklimt.

Ben er nog niet naar op zoek geweest maar deze twee kwamen spontaan op mijn pad daardoor.

Lijkt erop dat je het spel gespeeld hebt alsof het Uncharted 5 was ofzo. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
juggle schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:32:
[...]

Dan moet je je speer wat vaker gebruiken :)
Gelukkig draaide het niet teveel om de kid, zou anders een te groot leeftijd verschil zijn 😋 In ieder geval is vrouwlief (helaas nu al) terug; ze zit al geparkeerd op de andere bank en vroeg zich af wat het was.
Ik heb maar niet verteld dat ik toch meer voor roodharig voel 😂

Anyway top tot nu toe, het ziet er goed uit op de normale PS4. Dodge werkt goed en de skilltree lijkt me aardig. Dat maar eens nalezen en beetje plannen. Dynamische hud is inderdaad een goeie tip!
Ja...Dat wordt weer een leuke verslaving. Mocht je het lezen, sorry schatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Robehr schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:53:
Alle maps even kopen bij een Merchant...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 21:25
Ik zit nu op 13-14% met 7,5 uur speeltijd. Heb de Nora Hunting Grounds net gedaan. Daarnaast ook van elke collectible even eentje opgezocht. :)
Alleen nog geen Cauldron gedaan.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Jeroenimoes schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:38:
Alle maps even kopen bij een Merchant...
Lamme tak dat ik was heb ik dat al vrij vroeg gedaan in het spel (nu lvl 11, net bij de eerste Hunting Ground). Zo weet ik tenminste dat ik minder dingen op de kaart ga missen en minder vaak terug hoef :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Flagg schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:00:
[...]

Ik nu 2 cauldrons gehad en die zijn toch wel vrij makkelijk te vinden als je wat sidequests doet en van die longnecks beklimt.

Ben er nog niet naar op zoek geweest maar deze twee kwamen spontaan op mijn pad daardoor.

Ik hou mij ook voornamelijk eerst met de main quests bezig om daarna de side quests en andere objectives te doen hoor. Side quests e.d. halen je toch wel uit de "flow" van de main story. Vind het verhaal goed en wil graag weten hoe het eindigt.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 20:21
Flagg schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:00:
[...]

Klopt wel wat je zegt. Ben er vrij lineair doorheen gegaan. Alleen de main missies gedaan en dan de eerste cauldron. Zonde eigenlijk maar had dat verhaal zo te pakken dat ik het dan ook af wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren de eerste banditcamp gedaan, ik vond hem eigenlijk iets tegenvallen. Ja, het is een kamp met boze NPC's maar
spoiler:
eigenlijk had ik wel een mini-boss verwacht
. Bij het eerste kamp was het een kwestie van een beetje rondlopen en iedereen headshotten :/ Die vage NPC deed ook vrij weinig behalve in de weg lopen (logisch als je iedereen vanuit stealth neerknalt :+)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
Robehr schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:16:
[...]

Klopt wel wat je zegt. Ben er vrij lineair doorheen gegaan. Alleen de main missies gedaan en dan de eerste cauldron. Zonde eigenlijk maar had dat verhaal zo te pakken dat ik het dan ook af wil maken.
Ik speel tot nu toe ook eigenlijk alleen de main, af en toe wat side quests. Ben level 15 en net bij miridian geweest. Ik doe vooral de quests en sloop alleen wat noodzakelijk is, eigenlijk vrij weinig dus. :P Misschien maar eens een avondje slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Gisteren een bandit camp geprobeerd te clearen.. welke uiteindelijk level 25 bleek te zijn terwijl ik level 19 was... Was behoorlijk lastig die elite bandits gaan gewoon niet snel genoeg liggen en slaan of schieten mij in 2 hits weg :D uiteindelijk wel gelukt met een leuke tactic.. heb gewoon 3 dino`s geoverride en die naar binnen laten lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Lienuks schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:27:
Gisteren een bandit camp geprobeerd te clearen.. welke uiteindelijk level 25 bleek te zijn terwijl ik level 19 was... Was behoorlijk lastig die elite bandits gaan gewoon niet snel genoeg liggen en slaan of schieten mij in 2 hits weg :D uiteindelijk wel gelukt met een leuke tactic.. heb gewoon 3 dino`s geoverride en die naar binnen laten lopen :D
Aah, er zijn toch elites :) Grappige tactic wel, het leuke van het spel is dat er best veel mogelijkheden zijn om iets voor elkaar te krijgen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:31
Gisteren de laatste Cauldron gedaan. laatste kamer 10 minuten bezig geweest om traps neer te leggen. Maakte de "eindbaas" vrij simpel. 30 seconden nodig gehad om hem te killen op very hard.

Goed voorbereid is het halve werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat doet iedereen toch moeilijk over die eerste Cauldron? Zo bijzonder is die toch niet. Je vecht tegen een simpele Bellowback, net als die je ook gewoon buiten de Cauldron tegenkomt. Er ligt verder overal loot, dus het kan haast niet mis gaan. Ik ging er op Hard zonder dood te gaan en zonder vrij veel moeite doorheen.
muhda schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:37:
Ik ben zelf pas bij level 14, daarom vroeg ik het me af of ik echt nog veel levels moet.
Ik ben een keer al terug geweest naar (mother's mountain) De eerste poort was open maar de 2de poort was helaas dicht.

Ik hoop dat er nog DLC komt, met meer outfits en side missions/quests.
Ik begrijp niet helemaal waarom er een verband moet zijn tussen je level en het behalen van een bepaalde outfit. Volgens mij kun je de game op papier uitspelen als je level 1 bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Gisteren even wat sides en arrands ingehaald; liep ik wat op achter merkte ik.

Inmiddels lvl25, ~30 uur gespeeld
Zit op 43% completed met 16 van de main quests gedaan.

spoiler:
1 cauldron pas, dus dat gaat de volgende missie worden, evenals de rest van de sides, tallnecks en errands.
Daarna wil ik de hunter's lodge missies en bandit camps gaan afronden zodat ik alles wel zo'n beetje gedaan en me weer helemaal op de main quest kan focussen. De viewpoints, metal flowers en mokken doe ik later nog wel; die heb ik voor de helft al in de pocket dus dat komt wel goed.

Het verhaal op dit moment is écht enorm vet. De missies van de main quest vond ik echt awesome maar heb wel echt het idee dat ik bijna op het eind ben. Nog steeds helemaal onder de indruk! :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
Als je in de woestijn bent heb je
spoiler:
helemaal boven in "het midden van de map" ook een ruine. Als je daar naartoe klimt kom je op een gegeven moment door een gebied waar erg veel dinos rondlopen. Aloy zegt dan zelfs dat ze nogal territoriaal zijn. Helemaal boven kom je ineens een hele grote vogel tegen. Scannen gaf deze echter geen naam en toen ik hem had verslagen kwam er ook geen notitie in de beastiary bij. Is dat ook gewoon een glinthawk maar dan groter? Net als dat je ook kleine corruptors hebt?
Ook zie je in de woestijn vogels vliegen maar die niet gescand worden en ook niet reageren als je ze beschiet. Ze lijken op glinthawks maar hebben geen lichtjes

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:38
bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Wat doet iedereen toch moeilijk over die eerste Cauldron? Zo bijzonder is die toch niet. Je vecht tegen een simpele Bellowback, net als die je ook gewoon buiten de Cauldron tegenkomt. Er ligt verder overal loot, dus het kan haast niet mis gaan. Ik ging er op Hard zonder dood te gaan en zonder vrij veel moeite doorheen.
Het ligt eraan hoe je ervoor staat qua skills/level als je die cauldron in loopt, ik had geen idee wat het was waar ik in liep vrij vroeg in de game, moest er een hoop ammo voor verspillen om hem neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
z1rconium schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:15:
[...]

Het ligt eraan hoe je ervoor staat qua skills/level als je die cauldron in loopt, ik had geen idee wat het was waar ik in liep vrij vroeg in de game, moest er een hoop ammo voor verspillen om hem neer te krijgen.
Maar je hebt dan sowieso al beschikking over de tripcaster toch? Dan kun je 'm toch gewoon electrocuten en critical hits doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Maar je hebt dan sowieso al beschikking over de tripcaster toch? Dan kun je 'm toch gewoon electrocuten en critical hits doen?
Als je geen concentration / crit hit skills hebt kan het best lastig zijn gok ik ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Vrijdag schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:14:
Als je in de woestijn bent heb je
spoiler:
helemaal boven in "het midden van de map" ook een ruine. Als je daar naartoe klimt kom je op een gegeven moment door een gebied waar erg veel dinos rondlopen. Aloy zegt dan zelfs dat ze nogal territoriaal zijn. Helemaal boven kom je ineens een hele grote vogel tegen. Scannen gaf deze echter geen naam en toen ik hem had verslagen kwam er ook geen notitie in de beastiary bij. Is dat ook gewoon een glinthawk maar dan groter? Net als dat je ook kleine corruptors hebt?
Ook zie je in de woestijn vogels vliegen maar die niet gescand worden en ook niet reageren als je ze beschiet. Ze lijken op glinthawks maar hebben geen lichtjes
Dat zijn
spoiler:
Stormbirds. Die kun je wel degelijk scannen en beschieten en kunnen een echte pain in the ass zijn. De area waar je bent geweest is later in de verhaallijn een plek waar je gaat komen, misschien dat die Stormbird dus nog niet aan je notieboekje is toegevoegd. Al is dat wel raar natuurlijk.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:29:
[...]

Als je geen concentration / crit hit skills hebt kan het best lastig zijn gok ik ;)
Dat zijn toch de eerste gratis skills in de Prowler en Brave trees? Daar kun je haast niet omheen? Die haal je volgens mij al voordat je uberhaupt de wijde wereld in trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Dat zijn toch de eerste gratis skills in de Prowler en Brave trees? Daar kun je haast niet omheen? Die haal je volgens mij al voordat je uberhaupt de wijde wereld in trekt.
Tja, kosten idd maar 1 skill point maar je moet ze wel unlocken.
Ken genoeg spelers die gewoon skill points blijven farmen totdat ze het spel wat beter kennen voordat ze ze besteden dus het zou kunnen dat je zonder die skills een cauldron in gaat en maar ziet wat er op je af komt :')

Ben overigens van mening dat Lure + Critical hit de beste starter skills zijn.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Ken genoeg spelers die gewoon skill points blijven farmen totdat ze het spel wat beter kennen voordat ze ze besteden dus het zou kunnen dat je zonder die skills een cauldron in gaat en maar ziet wat er op je af komt :')

Bedoel je niet Silent Strike in combinatie met Lure?

Ik ben ondertussen lvl 16 en heb Critical Hit nog steeds niet gekozen.

[ Voor 6% gewijzigd door GrimScythe op 09-03-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

GrimScythe schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Bedoel je niet Silent Strike in combinatie met Lure?
Ja die ;)
My bad

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Ik weet het niet eens meer, maar volgens de Wiki zijn ze beide gratis/heb je ze al vanaf het begin.

Moet wel zeggen dat ik het erg apart vind als mensen aan hun eerste Cauldron beginnen en deze skills nog niet hebben. Ik zou haast zeggen dat je er dan een beetje om vraagt om veel moeite te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

Gisteren begonnen met HZD en na Zelda Breath of te wild gespeeld te hebben en dan deze game spelen is wel een verademing zeg. Pffff wat ziet dit spel er goed uit zeg. En de controls zijn echt heerlijk!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:46:
[...]

Ik weet het niet eens meer, maar volgens de Wiki zijn ze beide gratis/heb je ze al vanaf het begin.

Moet wel zeggen dat ik het erg apart vind als mensen aan hun eerste Cauldron beginnen en deze skills nog niet hebben. Ik zou haast zeggen dat je er dan een beetje om vraagt om veel moeite te hebben. :)
Ik weet zeker dat ik ze heb moeten unlocken voor 1 skillpoint iig
anyway; never go Leroy Jenkins in a cauldron

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

ik heb nu 3 cauldrons gehad maar ik vind ze niet echt moeilijk, een beetje sneaken, silent striken en juh. voor de eindbazen heb je eindeloos tijd om je voor te bereiden.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:46:
[...]

lure is 100% niet gratis. Kost 1 skillpoint
Critical hit durf ik niet te zeggen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog steeds op de rechterkant van de map en kom eigenlijk structureel wire en echo shells te kort. Het is daarbij heel irritant dat je wire wel bij merchants kan kopen, maar alleen 1 voor 1. Waarom kan ik er niet gewoon 50 tegelijk kopen? Of mis ik iets?

Kan iemand aangeven of deze resources later in het spel wat vaker voor komen als je vijanden loot? Ik kom steeds bepaalde ammo typen te kort hierdoor.

Edit:
corset schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:51:
[...]

lure is 100% niet gratis. Kost 1 skillpoint
Critical hit durf ik niet te zeggen
Ik heb het dan ook over critical hit en concentration.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 09-03-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:51:
Ik zit nog steeds op de rechterkant van de map en kom eigenlijk structureel wire en echo shells te kort. Het is daarbij heel irritant dat je wire wel bij merchants kan kopen, maar alleen 1 voor 1. Waarom kan ik er niet gewoon 50 tegelijk kopen? Of mis ik iets?

Kan iemand aangeven of deze resources later in het spel wat vaker voor komen als je vijanden loot? Ik kom steeds bepaalde ammo typen te kort hierdoor.
Wire is volgens mij common dus kom je bijna bij elke machine kill wel tegen. Echo Shells weet ik niet zeker.

Het resource systeem laat nogal wat te wensen over. Ik zit nu constant vol, maar het is me eigk onduidelijk wat ik nu wel en niet bij me moet dragen. Daarom ben ik nu maar de tasjes, voor zover ik die nog niet heb, aan t maxen kwa capacity. Dan denk ik dat ik geen wildlife kills meer hoef te maken, en dus die rotzooi ook niet bij me hoef te dragen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Edit:

[...]

Kun je niet met vierkantje het aantal bepalen zoals bij verkopen van dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

GrimScythe schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:56:
[...]

Kun je niet met vierkantje het aantal bepalen zoals bij verkopen van dingen?
nee

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Edit:

[...]

Je kunt bij het item zien bij welke beesten het te krijgen is
Ik ben lvl25 inmiddels en zit op 42% en ik kom nooit iets tekort.
Alleen één of twee keer even een bepaalde skin moeten halen.

Het helpt wel als je die bepaalde skill unlocked waarbij je meer loot krijgt
Ook de harvest pijlen doen wonderen (krijg je bij Shadow Sharpshooter boog zo uit mijn hoofd)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37

Wordt wel beter qua loot, en dat kopen bij merchants is inderdaad erg kut. Hopelijk kunnen ze dat keer met patch er in bouwen.

Hier gaat het wel lekker zit nu op 65% en level 46 en zon 45 uur alweer. Nog 1 tallneck te gaan en dan hele map visible maar moet nog zoveel doen het wordt bijna onoverzichtelijker als je map juist visible is :9. Heb volgens mij nog aardig wat main quests te gaan maar het exploren en sidequests zijn echt te leuk haha.

Die trials worden ook wel pittiger. Heb ze maar even aan kant geschoven voor later. Ik kan slecht tegen dingen met tijdsdruk.

spoiler: latere trials
Die trials met die ravagers en die thunderjaw.. man echt pittig en je moet ook geluk hebben dat AI beetje meewerkt anders wil het nog niet. Nog niet de gouden gehaald daar voor 2 trials maar die ga ik lekker later oppakken weer

Vanavond staan de laatste 2 cauldrons in ieder geval op programma >:) . Benieuwd wat je dan wel niet allemaal kan overriden :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

Edit:

[...]

Concentration kost ook een skillpoint volgens mij, of ik ben gek aan het worden :D wat ook kan!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Volgens mij heb je helemaal geen skills aan het begin van de game, je moet dus alles unlocken met minstens 1 skillpoint

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
corset schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:01:
[...]

Concentration kost ook een skillpoint volgens mij, of ik ben gek aan het worden :D wat ook kan!
Ja concentration kost ook 1 skill point, je tweede stelling weet ik zo niet. :+

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:38
btw heeft iemand de wrangler trail gedaan bij hunting grounds ? Lijkt wel of er een bug in zit want die processor gaat er aan, maar hij telt hem niet. Zag op yt ook iemand die hetzelfde had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

corset schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:01:
[...]

Uit mijn hoofd kosten alle skills in de tree van boven naar beneden 1,2,3,3
Kan zijn dat ze kosten aangepast hebben. Zo hebben ze bijvoorbeeld ook via een hot patch aangepast dat je ipv 12 nog maar 8 discs per disc launcher krijgt wanneer je deze van de thunderjaw af schiet.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:04:
[...]

Uit mijn hoofd kosten alle skills in de tree van boven naar beneden 1,2,3,3
Kan zijn dat ze kosten aangepast hebben. Zo hebben ze bijvoorbeeld ook via een hot patch aangepast dat je ipv 12 nog maar 8 discs per disc launcher krijgt wanneer je deze van de thunderjaw af schiet.
dan zou dat een undocumented change zijn.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:57:
[...]

Je kunt bij het item zien bij welke beesten het te krijgen is
Ik ben lvl25 inmiddels en zit op 42% en ik kom nooit iets tekort.
Alleen één of twee keer even een bepaalde skin moeten halen.

Het helpt wel als je die bepaalde skill unlocked waarbij je meer loot krijgt
Ook de harvest pijlen doen wonderen (krijg je bij Shadow Sharpshooter boog zo uit mijn hoofd)
Weet ik, maar die dingen zitten nog niet aan de rechterkant van de map. Ik geloof dat ik overal nogal rustig over doe. Zit al op bijna 30 uur, dus neem lekker de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

NoTimeRemains schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:05:
[...]

dan zou dat een undocumented change zijn.
Hier meer; hebben bijvoorbeeld ook een rigoureuze aanpassing gemaakt aan de LE outfit

https://www.reddit.com/r/...izon_zero_dawn_103_notes/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:05:
[...]

Weet ik, maar die dingen zitten nog niet aan de rechterkant van de map. Ik geloof dat ik overal nogal rustig over doe. Zit al op bijna 30 uur, dus neem lekker de tijd.
De beesten levelen mee, vooral nadat je een cauldron gedaan hebt kom je grotere beesten gewoon tegen in de Nora gebieden ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Dit spel heeft mij over de drempel getrokken overigens, ik heb wat footage gezien van de pro versie op 4k. Damn dat is echt mooi ongelofelijk. Ik heb gisteren daarom maar een 4k tv besteld en vanmiddag ff de ps4 omruilen voor de pro bij Gamemania. Kan ik de laatste 30% completion nog ff op 4k doen heerlijk :-)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

De concentration skills is wel handig voor de controllernoobs zoals ik die niet goed kunnen mikken :+

Blijft een heikel punt ...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Wat ik me ineens bedacht. Het is al een gruwelijk goede game, maar hoe tof zou het zijn als je het in co-op zou kunnen spelen. Wellicht het 2de deel!? 8) Dromen mag, toch? ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zouden er nog DLC's uitkomen voor dit spel?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:42
Zojuist hoofdverhaal uitgespeeld, wat een game! verhaal is ook top :)

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 09-03-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

vhal schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:06:
Hoop van wel, al weet ik niet in hoe verre dit mogelijk is met het verhaal (zelf nog niet zoveel gedaan kwa main story, ben vooral aan het rondlopen en jagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

vhal schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:06:
Denk het niet eerlijk gezegd; Sony heeft dit jaar en komend jaar nog voldoende AAA titels op het programma en ik denk dat Guerilla lekker aan de opvolger gaat werken. Ze hadden ook vacatures uitgezet voor animals animators. Wellicht dat ze nog een nieuw beest toevoegen maar dan houdt het wel op denk ik.

Even een lijstje van releases;

Nieuwe Mass Effect
Tekken 7
Nieuwe Shadow of Mordor
Nieuwe Last of Us
Prey
God of War
Uncharted - lost legacy

etc
etc
etc

Dus ik gok dat Sony de Guerilla resources lekker aan deel 2 laten besteden

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je vandaag vrij, zit de kamer vol met visite voor m'n moeder : (, gaat allemaal van m'n tijd met Aloy af.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Nieuwevolger schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:31:
Ben je vandaag vrij, zit de kamer vol met visite voor m'n moeder : (, gaat allemaal van m'n tijd met Aloy af.
Haha je woont nog bij je moeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
vhal schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:16:
De concentration skills is wel handig voor de controllernoobs zoals ik die niet goed kunnen mikken :+

Blijft een heikel punt ...
Niet alleen voor controller noobs. Het is gewoon handig omdat sommige beesten en zeker als er meerdere zijn soms zo snel bewegen dat het wel fijn is voor wat hits om even goed die focus te hebben tijdens aimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Lipst3r schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Niet alleen voor controller noobs. Het is gewoon handig omdat sommige beesten en zeker als er meerdere zijn soms zo snel bewegen dat het wel fijn is voor wat hits om even goed die focus te hebben tijdens aimen :)
Glinthawk roedels bijvoorbeeld... :(
Eerst tearblast op de schildjes onder de bek, daarna precision / hardhead op freezesack
Dat lukt je echt niet zonder concentration... ten minste; mij lukt dat niet ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Glinthawk roedels bijvoorbeeld... :(
Eerst tearblast op de schildjes onder de bek, daarna precision / hardhead op freezesack
Dat lukt je echt niet zonder concentration... ten minste; mij lukt dat niet ;)
spoiler: glinthawks
Ik schiet er 2/3 fire arrows tegelijk op, valt die op de grond en dan los met mn spear :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond ook de HUS op dynamisch gezet, maakt het grafisch toch weer wat aantrekkelijker.

Toen ben ik naar Meridian gelopen, ik deed dat precies op het goede moment na een zonsopgang, dan is die weg echt prachtig om te lopen _/-\o_

Daarna alle quests in Meridian opgepikt en de maps voor de collectables gekocht, nu is mijn map tenminste weer gevuld.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Lipst3r schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:51:
[...]

spoiler: glinthawks
Ik schiet er 2/3 fire arrows tegelijk op, valt die op de grond en dan los met mn spear :9
Ik vergeet in steeds dat ik die skill heb vrijgespeeld 7(8)7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb de map met baku (of zo iets) beeldjes al een aantal keer gekocht, maar ik zie ze niet op de map en kan ze bij andere poppetjes steeds weer op nieuw kopen.
Mis ik iets, of is dit een (bekende) bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
jongf7 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:14:
Ik heb de map met baku (of zo iets) beeldjes al een aantal keer gekocht, maar ik zie ze niet op de map en kan ze bij andere poppetjes steeds weer op nieuw kopen.
Mis ik iets, of is dit een (bekende) bug?
Je moet goed opletten want ik vond ze in het begin ook erg lijken op de icons die locatie van bepaalde machines weergeven. Alleen deze hebben een vraagteken en cirkel er om heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Moet wel zeggen dat ik hoe verder ik kom minder onder de indruk ben, het laatste gedeelte kwa map voelt wat leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Lipst3r schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Je moet goed opletten want ik vond ze in het begin ook erg lijken op de icons die locatie van bepaalde machines weergeven. Alleen deze hebben een vraagteken en cirkel er om heen :)
Ok, ik zal vanavond nog eens kijken.
Maar heb jij dan ook dat je deze map steeds opnieuw kunt kopen? Dit was bij de andere maps niet zo, die zijn niet meer beschikbaar nadat ik ze gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
jongf7 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:21:
[...]

Ok, ik zal vanavond nog eens kijken.
Maar heb jij dan ook dat je deze map steeds opnieuw kunt kopen? Dit was bij de andere maps niet zo, die zijn niet meer beschikbaar nadat ik ze gekocht heb.
Ja ze blijven ze verkopen idd. Maar er staat als goed is naast het paarsje logotje een klein plaatjes van een ''tasje'' die geeft aan of je iets al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand anders hier met een probleem wanneer je de spel op gamemode speelt op een 4k hdr sony tv? Ik merk dat de brightness enorm hoog is, terwijl de waarden niet zijn veranderd. Dit heb ik alleen bij hdr ondersteunende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:19:
Moet wel zeggen dat ik hoe verder ik kom minder onder de indruk ben, het laatste gedeelte kwa map voelt wat leeg.
Ben het met je eens dat de beboste gebieden indrukwekkende zijn dat de bergen en de woestijnen. Vind de combat tegen mensen ook vrij saai vergeleken met al die robots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:52
Op game mode staan normaliter (bijna) alle foefjes voor beeld uitgeschakelt. Zelf wel 4k van sony maar geen hdr ondersteuning. Als ik daar op gamemode speel ziet het beeld er ook behoorlijk belabbert uit. Paar pogingen ondernomen om het in orde te krijgen, maar er is altijd wat. Dus voor mij geen gamemode :-)
SC4RF4C3 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:34:
Iemand anders hier met een probleem wanneer je de spel op gamemode speelt op een 4k hdr sony tv? Ik merk dat de brightness enorm hoog is, terwijl de waarden niet zijn veranderd. Dit heb ik alleen bij hdr ondersteunende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:41:
[...]

Ben het met je eens dat de beboste gebieden indrukwekkende zijn dat de bergen en de woestijnen. Vind de combat tegen mensen ook vrij saai vergeleken met al die robots.
Het laatste deel van de map is toch juist het groenst van alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Ben nu bij de quest "Kill the Cultists and the Deathbringer". Misschien was ik gewoon te moe omdat ik al heel de dag gespeeld had, maar krijg die Deathbringer maar niet kapot. Had em op 5% voordat ik dood ging en toen is uit frustratie de PS4 uitgezet :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Nieuwevolger schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:31:
Haha, tijd om op jezelf te gaan ;).

Hier zei ik gisteravond tijdens het eten tegen mijn vrouw dat ik die avond een date had met Aloy... ze moest even denken maar snapte de hint (dat ze mooi op de tablet tv mocht gaan kijken) :Y) :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Furinax schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:45:
Ben nu bij de quest "Kill the Cultists and the Deathbringer". Misschien was ik gewoon te moe omdat ik al heel de dag gespeeld had, maar krijg die Deathbringer maar niet kapot. Had em op 5% voordat ik dood ging en toen is uit frustratie de PS4 uitgezet :(
Tips:
spoiler:
Bestook met vuur, ook vuur traps, en wacht totdat de cooling rods uit de Deathbringer komen. die met precision arrows en/of hardhead arrows bestoken.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Het laatste deel van de map is toch juist het groenst van alles?
ligt eraan welke kant je eerst op gaat haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

SC4RF4C3 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:34:
Je tv gaat inderdaad op 100% Brightness met HDR, dit doet de tv bij alle HDR content ook bij Netflix.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:53:
[...]

ligt eraan welke kant je eerst op gaat haha.
Uh je kan toch alleen maar tegen de klok in de map open spelen? Of heb jij een shortcut vanaf het begin- naar het eindgebied gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:04:
[...]

Uh je kan toch alleen maar tegen de klok in de map open spelen? Of heb jij een shortcut vanaf het begin- naar het eindgebied gevonden?
Als je links van de map zit heb je gebied met (ik dacht) 4 tallnecks. Het is maar net waar je als eerst heenloopt en dan welke kant je op gaat ''clearen'' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trogdor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 10:17
Ik heb er nu zo'n 25 uur in HZD op zitten, en het heeft voor mij voorlopig Destiny verdrongen.
Maar, wat me wel opvalt, is dat het op een heleboel aspecten erg veel lijkt op Farcry.
Dat is niet persee slecht, van Farcry heb ik ook veel lol gehad, maar wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:08:
[...]

Als je links van de map zit heb je gebied met (ik dacht) 4 tallnecks. Het is maar net waar je als eerst heenloopt en dan welke kant je op gaat ''clearen'' ;)
Geloof dat ik jullie niet helemaal begrijp, maar normaal gesproken begin je in de Mothers Embrace en van daaruit kom je langs Devil's Thirst en ga je steeds verder naar boven. Dan ga je links naar het midden (Grand Canyon, zeg maar) en van daaruit nog verder naar links en weer naar beneden waar volgens de map op Google (ik ben zelf nog niet zo ver) het grootste gedeelte gewoon bos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Geloof dat ik jullie niet helemaal begrijp, maar normaal gesproken begin je in de Mothers Embrace en van daaruit kom je langs Devil's Thirst en ga je steeds verder naar boven. Dan ga je links naar het midden (Grand Canyon, zeg maar) en van daaruit nog verder naar links en weer naar beneden waar volgens de map op Google (ik ben zelf nog niet zo ver) het grootste gedeelte gewoon bos is.
Ja dan kan ook idd. Je kan ook als je door midden gaat (na daytower) via berrand naar beneden gaan. Zo ben ik gegaan in ieder geval. Ik heb nu alleen nog linker bovenhoek nog niet ''unlocked'' zegmaar. Open world. Gotta love it :)

Kaartje op google van horizon zelf met al die clouds eromheen staat ook beetje in rare verhouding met map in game voor mijn gevoel btw
https://api.reshift.nl/mo...12&width=1619&crop=center

[ Voor 12% gewijzigd door FlyLight3r op 09-03-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Chaoss schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:02:
[...]

Je tv gaat inderdaad op 100% Brightness met HDR, dit doet de tv bij alle HDR content ook bij Netflix.
Ik heb dit op mijn Sony Bravia XD80 eigenlijk alleen als ik HDR op "always on" zet ipv "auto".

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Hier volgen een aantal spoilers m.b.t. de locatie van de gamewereld + het verhaal omdat ik bepaalde viewpoints herkende van films, tv etc

spoiler:
er zijn een aantal viewpoints in de game die in het echt ook bestaan:

De kapel van de USAFA: in game Air combat academy (1 op 1 kopie!)
Red Rocks Amfitheatre: in game de sterling-markeet amphitheatre (1 op 1 kopie!)

Als je kijkt waar de vantage van de combat acadamy is en de grot waar Aloy in gevallen is, dan zie in in google maps dat dat een bebost/gebergte gebied is; makes sense!

Het gebied wat ze gekozen hebben, bevat een aantal zeer interessante locaties: Cheyenne Mountain; de NORAD fallout bunker. Maar ook het vliegveld in Denver, waar volgens velen een doomsday bunker onder is. Dit vliegveld bevat ook allemaal muurschilderingen over judgement day, en phoenixen die uit de assen opstijgen; behoorlijk vage shit overigens, maar goed; past perfect in het thema van de game natuurlijk.

Ga hier ook eens wat tijd in stoppen met de vantage points om te kijken of ik iets meer chocola kan maken van de map :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:26:
Hier volgen een aantal spoilers m.b.t. de locatie van de gamewereld + het verhaal omdat ik bepaalde viewpoints herkende van films, tv etc

spoiler:
er zijn een aantal viewpoints in de game die in het echt ook bestaan:

De kapel van de USAFA: in game Air combat academy (1 op 1 kopie!)
Red Rocks Amfitheatre: in game de sterling-markeet amphitheatre (1 op 1 kopie!)

Als je kijkt waar de vantage van de combat acadamy is en de grot waar Aloy in gevallen is, dan zie in in google maps dat dat een bebost/gebergte gebied is; makes sense!

Het gebied wat ze gekozen hebben, bevat een aantal zeer interessante locaties: Cheyenne Mountain; de NORAD fallout bunker. Maar ook het vliegveld in Denver, waar volgens velen een doomsday bunker onder is. Dit vliegveld bevat ook allemaal muurschilderingen over judgement day, en phoenixen die uit de assen opstijgen; behoorlijk vage shit overigens, maar goed; past perfect in het thema van de game natuurlijk.

Ga hier ook eens wat tijd in stoppen met de vantage points om te kijken of ik iets meer chocola kan maken van de map :)
Vond via reddit onderstaand plaatje met een overlay, best wel tof!
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EXwSzdt.jpg

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verderf schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:30:
[...]

Vond via reddit onderstaand plaatje met een overlay, best wel tof!
spoiler:
spoiler:
Ha! Was zelf al aan het kloten met paint etc :')
Awesome

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Chaoss schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:02:
[...]

Ok zal is bij nettlix testen en kijken of ik mijn tv kan calibireren voor beste performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb de eerste cauldron verslagen. :) Met veel shock traps en shock schoten op 'em. Daarna steeds Critical hitten.

16% met 8,5 uur gespeeld.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Jezus gast, waar KUN je over lopen muggenziften. Je nadert het stempel 'troll' soms aardig...

anyway,
Nu helemaal klaar met het verhaal. Prima einde! Ik wil niks spoilen, maar
spoiler:
het stukje na de credits laat wel VEEL open voor DLC of een sequel :)

De meeste datapoints, voicememos etc gevonden met alle quests, maar de world-notes heb ik veel van gemist. Maar nog eens lekker ronddwalen. Moet nog een aantal 'blazing suns' op de Hunting Grounds.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeroenimoes schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:46:
[...]

Jezus gast, waar KUN je over lopen muggenziften. Je nadert het stempel 'troll' soms aardig...

anyway,
Nu helemaal klaar met het verhaal. Prima einde! Ik wil niks spoilen, maar
spoiler:
het stukje na de credits laat wel VEEL open voor DLC of een sequel :)

De meeste datapoints, voicememos etc gevonden met alle quests, maar de world-notes heb ik veel van gemist. Maar nog eens lekker ronddwalen. Moet nog een aantal 'blazing suns' op de Hunting Grounds.
Wat was je playtime ? en hoeveel % heb je nu als je je notebook checked?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ricmaniac schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:58:
[...]

Wat was je playtime ? en hoeveel % heb je nu als je je notebook checked?
Zit op 68 uur, 94% game completion

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
De playtime op Howlongtobeat.com is wel erg kort.
Main story: 19,5u
100%: 47,5u

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Pff, ik maak me niet druk over de speeltijd. Ik kan toch niet een heel weekend of een hele dag oid achter elkaar gamen vanwege redenen. Zeker een spel als dit wil ik niet rushen, ben nu lvl 32, heb naar schatting ongeveer 3/5 van de hele wereld gezien maar ik heb nog heel veel te doen. Geen idee hoeveel tijd ik er nu al in heb zitten, ik denk ongeveer rond de 50 uur, give or take. Completion zal ergens iets over de 50% zijn denk ik.

Hoe dan ook is het wat mij betreft een goed rendement, die investering van €53,- :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Hoe ver ben ik ongeveer als ik net voor het eerst zo'n "corrupted zone" heb gecleared? Ik doe het ook erg rustig aan, kan het niet weerstaan om steeds die takjes/medicijnen/etc te plukken en te jagen als ik een 'kudde' zie.

[ Voor 3% gewijzigd door MacorgaZ op 09-03-2017 21:47 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
MacorgaZ schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:47:
Hoe ver ben ik ongeveer als ik net voor het eerst zo'n "corrupted zone" heb gecleared? Ik doe het ook erg rustig aan, kan het niet weerstaan om steeds die takjes/medicijnen/etc te plukken en te jagen als ik een 'kudde' zie.
Maak je niet druk joh, gewoon lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik moet een wasbeerbot hebben alleen ik kom nooit een wasbeer tegen. Weet iemand van jullie waar ik zo'n beest tegenkom?

Edit: Laat maar. Al gevonden.. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Grudgie op 09-03-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Vrijdag schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:52:
[...]

Maak je niet druk joh, gewoon lekker spelen :)
Dat doe ik juist, maar toch is het dan wel handig voor m'n gevoel om te weten of ik pas op 20% zit of al op 40% of zo :+

Bambu Lab P1S Combo

Pagina: 1 ... 14 ... 32 Laatste