Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
met welk spel is dit nu het meeste te vergelijken? dragon age of zoiets? of meer far cry? of zit ik er helemaal naast? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Kan zo niet direct checken maar bij materials staat er als je op item staat ook niet bij waar en wat die dingen dropt?
Volgens mij staat het niet bij de materials zelf, maar das een kwestie van het menu checken .Het staat sowieso bij die beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
jaydenjarno schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:45:
met welk spel is dit nu het meeste te vergelijken? dragon age of zoiets? of meer far cry? of zit ik er helemaal naast? :-)
Een combinatie van Far Cry en Tomb Raider in een enorme, unieke open wereld met RPG (light) elementen. Althans zo komt het op mij over tot dusverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06
Potverdrie, door de datalogs en vantage points ben ik best wel geinteresseerd in het "vroeger" gedeelte van het spel.

Ik zit nu in mijn hoofd met een soort Animatrix 'The second renaissance' idee gecombineerd met Terminator. Ook de kleine verhaaltjes vind ik boeiend, van reclameboodschappen tot een soort van Expeditie Robinson.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Draakje5 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:07:
Eerste tallneck gezien, indrukwekkend, veel indrukwekkender dan zo'n seeker. Maar eerst even snel voorbij gelopen.
Indeed! Zag hem voor eerst in de verte. Klein magisch momentje hoor. Tot ik er naast stond, mijn hemel dat ding is huge!

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:23

vhal

ಠ_ಠ

jaydenjarno schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:45:
Qua wereld deed het mij denken aan Dragon Age:Inquisition. Gelukkig is de gameplay van HZD een stuk soepeler, DA:I vond ik uiteindelijk een draak van een game waarmee ik uiteindelijk maar ben gestopt door het gebrek aan tempo. Misschien geef ik het nog wel een kans...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Metian schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:52:
[...]

Indeed! Zag hem voor eerst in de verte. Klein magisch momentje hoor. Tot ik er naast stond, mijn hemel dat ding is huge!
Die zijn nog friendly.
spoiler:
Ga na dat er enemy machines komen die de helft van zon tallneck zijn :9

[ Voor 13% gewijzigd door FlyLight3r op 06-03-2017 13:02 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En bedankt voor de spoiler. Dit wist ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:16:
[...]

En bedankt voor de spoiler. Dit wist ik dus niet.
Heb het aangepast maar moet toch eerlijk zeggen dat dat nog helemaal niks zegt toch? Ben altijd wel oplettend met mn spoliers. Zegt niks over hoe wat waar weaknesses weapons niks. Alleen formaat...bedoelde trouwens ook geen verschaling ofzo, totaal andere machine. Maargoed aangepast :) Excuses :>

[ Voor 14% gewijzigd door FlyLight3r op 06-03-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik loop met 5k shards rond en wil graag purple gear kopen. Maar volgens mij moet ik dan in Meridian zijn. Alleen zit ik nog steeds helemaal rechts op de map. Ik wil alles systematisch verkennen en kan het niet over mijn hart verkrijgen ff alles over te slaan en door uncharted territory te lopen om naar Meridian te gaan :| :X 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
-SaveMe- schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:31:
Ik loop met 5k shards rond en wil graag purple gear kopen. Maar volgens mij moet ik dan in Meridian zijn. Alleen zit ik nog steeds helemaal rechts op de map. Ik wil alles systematisch verkennen en kan het niet over mijn hart verkrijgen ff alles over te slaan en door uncharted territory te lopen om naar Meridian te gaan :| :X 8)7
Je kan al vrij snel paarse gear kopen bij elke merchant hoor? Je moet alleen vaak ook andere items naast je shards hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Laatst online: 22-05 10:45
-SaveMe- schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:31:
spoiler: title
Als ik het goed herriner kun je de eerste batch aan paarse wapen al bij de eerste merchant na de poort richting het nieuwe gebied kopen. Hiervoor hoef je niet helemaal Meridian in te gaan. Misschien zelfs al bij een merchant bij de poort zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:23:
[...]

Heb het aangepast maar moet toch eerlijk zeggen dat dat nog helemaal niks zegt toch? Ben altijd wel oplettend met mn spoliers. Zegt niks over hoe wat waar weaknesses weapons niks. Alleen formaat...bedoelde trouwens ook geen verschaling ofzo, totaal andere machine. Maargoed aangepast :) Excuses :>
spoiler:
Nou ja ik had echt geen idee dat de tall necks vijandig worden, dus dat zou een aardige verrassing zijn geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:34:
[...]

spoiler:
Nou ja ik had echt geen idee dat de tall necks vijandig worden, dus dat zou een aardige verrassing zijn geweest. ;)
Dat was ook niet wat hij zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrimScythe schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:37:
[...]

Dat was ook niet wat hij zei ;)
Dat lees ik er wel uit, eigenlijk. Ik heb de zin nogmaals gelezen, maar dan begrijp ik het niet. :)

Iets anders trouwens: is er een manier om drops van echte dieren te beïnvloeden? Voor bepaalde pouch upgrades heb je bijvoorbeeld wel eens een bot van een of ander beest nodig, maar ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik echt 20 van die beesten heb afgeknald en dat er geen eentje de drop doet die ik nodig heb.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 06-03-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Dat lees ik er wel uit, eigenlijk. Ik heb de zin nogmaals gelezen, maar dan begrijp ik het niet. :)

Iets anders trouwens: is er een manier om drops van echte dieren te beïnvloeden? Voor bepaalde pouch upgrades heb je bijvoorbeeld wel eens een bot van een of ander beest nodig, maar ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik echt 20 van die beesten heb afgeknald en dat er geen eentje de drop doet die ik nodig heb.
Ik ren er meestal achteraan en geef ze dan een aantal meppen.
Ik heb serieus vaak bones en skins te pakken dus wellicht dat dat iets doet?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Hoe kan ik eigenlijk zien hoeveel uren ik er in gestoken heb ? Ik zit op 33% progressie en ben level 23 en heb nog gigantisch veel te exploren. Ben hier nog wel even zoet mee denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Joetje079 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:50:
Hoe kan ik eigenlijk zien hoeveel uren ik er in gestoken heb ? Ik zit op 33% progressie en ben level 23 en heb nog gigantisch veel te exploren. Ben hier nog wel even zoet mee denk ik :)
Als je een manual save maakt bij een kampvuur dan staat het in je save game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Ik heb geen flauw idee wat wel een spoiler is en niet en gezien de lichtgeraaktheid hier, dan maar alles in een spoiler. Gaan we dit de rest van de levensduur van de game doen? Hoe zit dat precies?

spoiler:
Inmiddels heb ik de shadowversie van de hunterbow, sharpshort bow en tripcaster en heb ik ze ieder gemodificeerd naar een specifieke attack (fire, damage, shock en ice voor de Carja slinger). Ben nu level 30 en op weg naar Meridian. Bijzonder ook hoe snel je went aan de grotere machines zoals een Bellowback of Sawtooth. Eerst scheet ik zeven kleuren in mijn broek, nu is het met de juiste benadering 'makkelijk' te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Wat hij dus zei:
Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Die zijn nog friendly.
spoiler:
Ga na dat ding door iets meer dan de helft zijn straks enemy machines :9
spoiler:
Dat Tallnecks nog friendly zijn, er komen machines die kwa grootte de helft zijn maar dan hostile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Spud82 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:48:
[...]

Een combinatie van Far Cry en Tomb Raider in een enorme, unieke open wereld met RPG (light) elementen. Althans zo komt het op mij over tot dusverre.
In feite lijkt dit spel wel heel hard op Far Cry 3. Beetje hunten, beetje bandieten kampen uitmoorden :p

Ik had wel niet verwacht dat hunten op mechanische beesten zo leuk kon zijn :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
GrimScythe schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:56:
[...]

Wat hij dus zei:

[...]

spoiler:
Dat Tallnecks nog friendly zijn, er komen machines die kwa grootte de helft zijn maar dan hostile
Misschien moet ik mijn spoiler bericht aanpassen inderdaad haha. Want dit zorgt voor veel verwarring :9 . Bedoelde idd niet dat. Maar andere machines idd. Beetje verkeerd bewoord zie ik :)

Heb het even gewijzigd naar dit:
spoiler:

[ Voor 12% gewijzigd door FlyLight3r op 06-03-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

NvM schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:52:
Ik heb geen flauw idee wat wel een spoiler is en niet en gezien de lichtgeraaktheid hier, dan maar alles in een spoiler. Gaan we dit de rest van de levensduur van de game doen? Hoe zit dat precies?

spoiler:
Inmiddels heb ik de shadowversie van de hunterbow, sharpshort bow en tripcaster en heb ik ze ieder gemodificeerd naar een specifieke attack (fire, damage, shock en ice voor de Carja slinger). Ben nu level 30 en op weg naar Meridian. Bijzonder ook hoe snel je went aan de grotere machines zoals een Bellowback of Sawtooth. Eerst scheet ik zeven kleuren in mijn broek, nu is het met de juiste benadering 'makkelijk' te doen.
spoiler:
Helemaal mee eens! Toen Rost me mee nam om die Sawtooth te killen had ik echt zo iets van o, fuck! O, fuck! En nu (met de shadow wapens idd) ben ik niet snel bang meer. Wil niet zeggen dat je niet aardig op moet letten, maar met voldoende resources om on the fly te craften en stevig dodge werk, kom je niet snel meer in de problemen. Volgende beest die ik ga proberen om te leggen is een Thunderjaw, maar dat is met lvl18 misschien nog wat ambitieus

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik ben aangekomen bij de eerste Bellowback site, maar die beesten zijn een paar levels hoger dan mij. Vanavond maar weer wat levelen haha.

Ik heb trouwens al die paarse mappen ofzo gekocht? En vlak daarna de eerste Tallneck beklommen, maar dan komt er toch een partij informatie op je af. De tering...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:01:
[...]

Misschien moet ik mijn spoiler bericht aanpassen inderdaad haha. Want dit zorgt voor veel verwarring :9 . Bedoelde idd niet dat. Maar andere machines idd. Beetje verkeerd bewoord zie ik :)

Heb het even gewijzigd naar dit:
spoiler:
Mijn excuses in dat geval. Ik dacht echt dat je de tall necks bedoelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
spoiler: Ancient Armory
Iemand van jullie hier al geweest? Ik heb de eerste energy core er in kunnen stoppen, maar mis er nog één. Volgens mij kun je dan de deur openen en zo dikke armor verkrijgen. Klopt dit? Zonder al te veel te spoilen voor mij - ben pas level 12, nog niet in Meridian geweest - is zo'n energy core op korte termijn ergens te vinden, of moet ik er wat langer op wachten :) ?

Gisteravond eerste Cauldron gehad. Supervet!
spoiler: sigma
Was een behoorlijk pittig gevecht met die yellowback :X

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
aDutchCow schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:06:
Ik ben aangekomen bij de eerste Bellowback site, maar die beesten zijn een paar levels hoger dan mij. Vanavond maar weer wat levelen haha.

Ik heb trouwens al die paarse mappen ofzo gekocht? En vlak daarna de eerste Tallneck beklommen, maar dan komt er toch een partij informatie op je af. De tering...
Heerlijk toch! :D Mooi exploren die hap :9 Beste van deze game so far _/-\o_
bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:08:
[...]

Mijn excuses in dat geval. Ik dacht echt dat je de tall necks bedoelde. :)
Snapte idd later de verwarring pas :P No biggie. En weer door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

MrMistral schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:14:
Iemand van jullie hier al geweest? Ik heb de eerste energy core er in kunnen stoppen, maar mis er nog één. Volgens mij kun je dan de deur openen en zo dikke armor verkrijgen. Klopt dit? Zonder al te veel te spoilen voor mij - ben pas level 12, nog niet in Meridian geweest - is zo'n energy core op korte termijn ergens te vinden, of moet ik er wat langer op wachten :) ?

spoiler:
de eerste twee kun je idd met je huidige lvl verkrijgen. Helaas kun je dan alleen nog maar kijken. Je hebt nog meer power cells nodig en dat is wel een lange termijn quest

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

De 2e vind je in de quest na de proving, als je net wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
beschuitfluiter schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:16:
[...]

spoiler:
de eerste twee kun je idd met je huidige lvl verkrijgen. Helaas kun je dan alleen nog maar kijken. Je hebt nog meer power cells nodig en dat is wel een lange termijn quest
Aha, jammer :(
GrimScythe schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Daar had ik volgens mij m'n eerste vandaan :P Dus dan heb ik er één eerder gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
GrimScythe schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Ik ben inmiddels een stukje verder, net na Meridian bij de quest Maker's End, volgens internet moet ik nog terug kunnen naar de tunnels van All-Mother om de energy cell op te halen. Ingame lijkt dit echter niet mogelijk, de poort zit op slot en er zit een zwáár overdreven invisible wall om de hele regio. Iemand een idee hoe ik er dan in kom, moet ik gewoon verder met de storyquests en kom ik er dan weer in ooit?
MrMistral schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:22:
[...]

Aha, jammer :(

[...]

Daar had ik volgens mij m'n eerste vandaan :P Dus dan heb ik er één eerder gemist?
In de ruins waar je als kleintje ingevallen bent waar je je focus hebt gevonden zit er ook een verstopt. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Tweekzor op 06-03-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Tweekzor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:24:
[...]

Ik ben inmiddels een stukje verder, net na Meridian bij de quest Maker's End, volgens internet moet ik nog terug kunnen naar de tunnels van All-Mother om de energy cell op te halen. Ingame lijkt dit echter niet mogelijk, de poort zit op slot en er zit een zwáár overdreven invisible wall om de hele regio. Iemand een idee hoe ik er dan in kom, moet ik gewoon verder met de storyquests en kom ik er dan weer in ooit?
spoiler:
Naar buiten gaan. Een machine afslachten en dan weer terug. Als het goed is is dan de poort weer open. Als dat niet het geval is, dan iets verder weggaan en een machine slopen en weer terug om te kijken of de poort open is. Zorg wel dat je een fast travelpack hebt, aangezien je ook niet weer terug kan, omdat de poort dan weer gesloten is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

[...]

[...]

In de ruins waar je als kleintje ingevallen bent waar je je focus hebt gevonden zit er ook een verstopt. ;)
Geloof ergens gelezen te hebben dat je dan pas tegen het einde van de game terug die berg in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vind wel dat de gear wat lastig te vergelijken is? bij andere RPG's krijg je vaak een vergelijking met de gear die je op dat moment gebruikt, zodat je snel kunt beoordelen welk wapen of uitrusting beter is, is bij HZD toch wat onoverzichtelijker.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Chaoss schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:29:
Ik vind wel dat de gear wat lastig te vergelijken is? bij andere RPG's krijg je vaak een vergelijking met de gear die je op dat moment gebruikt, zodat je snel kunt beoordelen welk wapen of uitrusting beter is, is bij HZD toch wat onoverzichtelijker.
Inderdaad, mis ik ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
[...]

[...]

Aha! Ik wilde daara sowieso al een keer naar terug, maar moest nog ff uitzoeken waar dat ook alweer was haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Chaoss schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:29:
Dat miste ik ook al maar volgens mij heb je gear voor stealth of juist met meer armour en niks met stealth waardoor vergelijken niet echt aan de orde is tenzij eventueel met de perks.
Waarschijnlijk kun je daarom ook best wat meenemen, dan kun je wisselen naar wat je nodig hebt om je quest te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Prachtig spel, echt heerlijk om in de wildernis rond te lopen.
Grafisch ook erg mooi, al wen je daar snel aan ;)

Ben pas level 12 geloof ik, maar speelt lekker weg.
Pluspunt ook dat mijn vrouw het een tof spel vindt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

spoiler:
er zijn twee cells in het begingebied. Later kan je pas de anderen vinden. Het is endgame spul dus het duurt nog wel even. I heb ook alleen de eerste twee gevonden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
[...]

[...]

spoiler:
Schijnt dat je tijdens de mainquests er nog weer eens komt. No worries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:48:
[...]

spoiler:
er zijn twee cells in het begingebied. Later kan je pas de anderen vinden. Het is endgame spul dus het duurt nog wel even. I heb ook alleen de eerste twee gevonden.
Good to know! Wel jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Mars18 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:45:
Prachtig spel, echt heerlijk om in de wildernis rond te lopen.
Grafisch ook erg mooi, al wen je daar snel aan ;)

Ben pas level 12 geloof ik, maar speelt lekker weg.
Pluspunt ook dat mijn vrouw het een tof spel vindt.
Haha, ja mijn vriendin vraagt nu ook elke dag hoe het met Aloy gaat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
MrMistral schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:55:
[...]

Haha, ja mijn vriendin vraagt nu ook elke dag hoe het met Aloy gaat _O-
Haha nice, mijn vrouw speelt meer als ik :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Zie net dat hij gepatched is naar v1.03. Various bug fixen en performance upgrade. Persoonlijk ben ik nog niet tegen een bug aangelopen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik 2 bugs tot nu toe, eerste keer liep de boel vast in het introfilmpje, en ik heb een keer vast gezeten op een vlak stuk rots. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:06:
Zie net dat hij gepatched is naar v1.03. Various bug fixen en performance upgrade. Persoonlijk ben ik nog niet tegen een bug aangelopen.
Zal er ooit een patch komen die Uncharted 4-achtige gezichts- en cutscene animaties en volledige interactieve en dynamische foliage toevoegt? Dan start ik de game direct opnieuw. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 12:23
Hoe komen jullie aan de paarse mods? ik koop soms voor 1350 zo een kistje bij een merchant, zitten vaak wel goeie in. :) en ofc drops van mobs maar die krijg ik echt zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Ambition88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:14:
Hoe komen jullie aan de paarse mods? ik koop soms voor 1350 zo een kistje bij een merchant, zitten vaak wel goeie in. :) en ofc drops van mobs maar die krijg ik echt zelden
spoiler:
Komt vanzelf naarmate je levelt; grotere beesten omleggen, bandit camps uitmoorden en looten; en je kunt alles kopen als je in de grote stad bent, net als in het echt ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ambition88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:14:
spoiler:
Grote elite machines. ThunderJaw's en van die hele grote vogels. Dat zijn enige die ik ben tegengekomen met gegarandeerd paarse loot

Ik heb trouwens gevoel dat een main quest throphy (Fought back the corruption) niet gepopped is bij mij. Iedereen met wie ik speel heeft hem wel gekregen en staat in de lijst maar ik heb hem niet terwijl ik die quest zeker heb afgerond. Kan het zijn dat die later nog eens tevoorschijn komt dat er gewoon bug is tussen PSN en de game? Want heb zoiets ook wel eens bij bloodborne gehad. wel screenshot maar geen throphy en toen later was die er ineens. Mss vanavond eens kijken bij de screenshots.

[ Voor 36% gewijzigd door FlyLight3r op 06-03-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:17:
[...]

spoiler:
Grote elite machines. ThunderJaw's en van die hele grote vogels. Dat zijn enige die ik ben tegengekomen met gegarandeerd paarse loot

Ik heb trouwens gevoel dat een main quest throphy (Fought back the corruption) niet gepopped is bij mij. Iedereen met wie ik speel heeft hem wel gekregen en staat in de lijst maar ik heb hem niet terwijl ik die quest zeker heb afgerond. Kan het zijn dat die later nog eens tevoorschijn komt dat er gewoon bug is tussen PSN en de game? Want heb zoiets ook wel eens bij bloodborne gehad. wel screenshot maar geen throphy en toen later was die er ineens. Mss vanavond eens kijken bij de screenshots.
Waarschijnlijk zijn je trophies nog niet gesynchroniseerd met de server, gebeurt wel vaker, komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
SD5k schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Waarschijnlijk zijn je trophies nog niet gesynchroniseerd met de server, gebeurt wel vaker, komt vanzelf goed.
Ja ga ik vanuit. Maar omdat latere trophies er al wel bij staan vond ik het beetje raar. We gaan het zien. Anders 2nd playthrough maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Grr heb een trampler heart nodig, maar nu al 10 van die krengen omgelegd maar vergeet het maar. Wordt er wel steeds beter in. :P

En ik zou er ook vast een kunnen kopen (3,5k shards inmiddels) maar where is the fun in that. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 06-03-2017 15:35 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Flagg schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:33:
Grr heb een trampler heart nodig, maar nu al 10 van die krengen omgelegd maar vergeet het maar. Wordt er wel steeds beter in. :P
Hier heb ik gister ook afgesloten inderdaad. De eerste groep van 3 vermoord, wat overigens nog best soepel ging zonder 3 van die dingen tegelijk achter me aan te hebben. Enig idee wat de trigger is om ze opnieuw te laten spawnen als een hunting ground volledig leeg is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Tweekzor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:35:
[...]

Hier heb ik gister ook afgesloten inderdaad. De eerste groep van 3 vermoord, wat overigens nog best soepel ging zonder 3 van die dingen tegelijk achter me aan te hebben. Enig idee wat de trigger is om ze opnieuw te laten spawnen als een hunting ground volledig leeg is?
volgens mij werkt een quick save bij een kampvuur

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Tweekzor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:35:
[...]

Ik gebruik fast travel om tussen de grounds heen en weer te flipperen, ik denk dat je ff uit het gebied moet zijn. Is de eerste keer dat ik uberhaupt fast travel gebruik trouwens, maar ze liggen iets te ver van elkaar af om steeds te wandelen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:17:
[...]

spoiler:

ik had dit vroeger met een trophy voor infamous op ps3. toen moest ik serieus een nieuwe save aanmaken en door spelen speciaal voor die trophy. heb dat op ps4 alleen nooit meer meegemaakt though.

Heb zelf nu ook dat ik me aan sommige machines begin te irriteren. dan vind ik er geen spanning meer in en ren ik er maar gewoon door heen. vooral bij sabertooths heb ik dit nu met regelmaat. volgens mij loop ik wel best ver achter met quests :P ik ben level 22 maar zit op de main story nog een quest te doen voor level 13 haha.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131

En ik zou er ook vast een kunnen kopen (3,5k shards inmiddels) maar where is the fun in that. :)
Haha, dat heb ik met bijv. Fox skins. Als ik die nodig ben, dan krijg ik alleen maar foxbones...
RNGesus ftw.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ricmaniac schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:53:
[...]

ik had dit vroeger met een trophy voor infamous op ps3. toen moest ik serieus een nieuwe save aanmaken en door spelen speciaal voor die trophy. heb dat op ps4 alleen nooit meer meegemaakt though.
Ja vind het gewoon raar dat andere trophies na die tijd er wel bij staan. Geen idee of het te maken heeft dat ik speel op 2 ps4's en savegame down en upload van de een naar de andere in de weekenden. Kan me niet voorstellen. Straks thuis maar even kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:04:
[...]

Haha, dat heb ik met bijv. Fox skins. Als ik die nodig ben, dan krijg ik alleen maar foxbones...
RNGesus ftw.
En vervolgens is je pouch vol omdat je 775 fox bones hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

There’s been some confusing regarding the All-Mother power cell due to a fast travel bug. This area is accessible after The Womb of the Mountain, but you need to approach from a distance as the door will be shut if you fast travel into the area. Just zip over to, say, Devil’s Thirst, and jog back to the Mother’s Embrace area, and you should be able to wander right in. You’ll also return to this dungeon in a later main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:14:
[...]

There’s been some confusing regarding the All-Mother power cell due to a fast travel bug. This area is accessible after The Womb of the Mountain, but you need to approach from a distance as the door will be shut if you fast travel into the area. Just zip over to, say, Devil’s Thirst, and jog back to the Mother’s Embrace area, and you should be able to wander right in. You’ll also return to this dungeon in a later main quest.
spoiler:
Werkt dit ook als de 1ste gate naar dat dorp ook al dicht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:17:
[...]

spoiler:
Haha, dat had ik ook. Ga even een stukje naar rechts, daar istie open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipst3r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:17:
[...]

spoiler:
spoiler:
Goede vraag, ik kwam dit toevallig tegen online en wilde het even sharen met mijn medetweakers. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dat komt meer omdat ik alles explore en daardoor in het begin de powercell vond.
Jackal131 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:20:
[...]

Haha, dat had ik ook. Ga even een stukje naar rechts, daar istie open!
There you go! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:20:
[...]

spoiler:
Goede vraag, ik kwam dit toevallig tegen online en wilde het even sharen met mijn medetweakers. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dat komt meer omdat ik alles explore en daardoor in het begin de powercell vond.

[...]

There you go! :)
Ik heb een paar reacties terug al aangegeven wat je moet doen en ik kan je vertellen dat het werkt. Zorg wel dat je een fastravelpack hebt om weer terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pff ik als lvl 22 een level 25 bandit camp quest proberen.. moet ik nog iets van 4 bandits werd ineens in 1 klap 3/4e van me HP weggeblazen. bam dood. hele fucking bandit camp weer opnieuw haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:23:
[...]

Ik heb een paar reacties terug al aangegeven wat je moet doen en ik kan je vertellen dat het werkt. Zorg wel dat je een fastravelpack hebt om weer terug te komen.
Niet gezien en goede tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Chaoss schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:09:
ik 2 bugs tot nu toe, eerste keer liep de boel vast in het introfilmpje, en ik heb een keer vast gezeten op een vlak stuk rots. :+
Dat had ik dus met een emmer. 8)7
Gelukkig was de emmer een "quest-punt" met save, dus na een reload van de laatste save kon ik weer verder.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50

Lol! Had hetzelfde probleem! Waarom komen die k*tbeesten ook in groep af. Ik als een gillend meisje weglopen als ik er ene kwaad gemaakt had. -.-

Uiteindelijk wel 3 neergelegd maar dus geen hart. Uiteindelijk gewoon dat hart gekocht bij een handelaar. F*ck dat 4000 scherven, kon er wel 80 missen :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Scifo83 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:28:
[...]

Lol! Had hetzelfde probleem! Waarom komen die k*tbeesten ook in groep af. Ik als een gillend meisje weglopen als ik er ene kwaad gemaakt had. -.-

Uiteindelijk wel 3 neergelegd maar dus geen hart. Uiteindelijk gewoon dat hart gekocht bij een handelaar. F*ck dat 4000 scherven, kon er wel 80 missen :p
Oh, dit heb ik dan ergens gemist. Kan je ook de unieke drops kopen van merchants? Bij een specifieke handelaar in Meridian denk ik dan? Een trample heart farmen is nog wel een leuke uitdaging maar een rat bone of raccoon skin is nagenoeg onmogelijk om te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Op welke difficulty spelen jullie zoal?

Ik heb hem op het moeilijkst gezet maar merkte dat die yellowbacks en groepen beesten (zonder stealth) écht niet te doen zijn. Ook mis ik iets van een block functie? het is elke keer als ik ontdekt wordt lomp meppen en springen geblazen in de hoop het dan te overleven...

spoiler:
Zelfs de yellowback aan het einde van "the ring of metal" missie waarbij je met een hele groe nora braves staat te vechten was dat beest erg pittig neer te halen. Als ik alleen ben in het wild en alle focus van zo'n gevaarte op mij staat geloof ik niet dat ik dat ooit kan overleven :'(

Dit doet me overwegen het een stapje terug te schroeven....
Zijn er anderen die dit probleem ervaren?

[ Voor 3% gewijzigd door jimz93 op 06-03-2017 17:31 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jimz93 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:21:
Op welke difficulty spelen jullie zoal?

Ik heb hem op het moeilijkst gezet maar merkte dat die yellowbacks en groepen beesten (zonder stealth) écht niet te doen zijn. Ook mis ik iets van een block functie? het is elke keer als ik ontdekt wordt lomp meppen en springen geblazen in de hoop het dan te overleven...

spoiler:
Zelfs de yellowback aan het einde van "the ring of metal" missie waarbij je met een hele groe nora braves staat te vechten was dat beest erg pittig neer te halen. Als ik alleen ben in het wild en alle focus van zo'n gevaarte op mij staat geloof ik niet dat ik dat ooit kan overleven :'(

Dit doet me overwegen het een stapje terug te schroeven....
Ik heb vooral het idee dat de difficulty amper getuned is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:25
Is iemand al in staat geweest om een bellowback heart te bemachtigen? Ik heb er al 8 of zo gemold maar geen heart noppes nada :(

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Tweekzor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:43:
[...]

Oh, dit heb ik dan ergens gemist. Kan je ook de unieke drops kopen van merchants? Bij een specifieke handelaar in Meridian denk ik dan? Een trample heart farmen is nog wel een leuke uitdaging maar een rat bone of raccoon skin is nagenoeg onmogelijk om te vinden...
Er zit een merchant in Meridian die lockboxes verkoopt met skins/bones van dieren erin.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Spam schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:32:
Is iemand al in staat geweest om een bellowback heart te bemachtigen? Ik heb er al 8 of zo gemold maar geen heart noppes nada :(
Ik ook nog niet. Ze zijn inderdaad lastig. Gelukkig helpt die ropelauncher wel een beetje. In de buurt van de stadsruine heb je er ook twee rondlopen, bij de schotelantennes. Ik was toen best blij dat ik veel potions had.

Ten westen van de stad zag ik ook een paar eilandjes. Toen ik daarheen wilde zwemmen zag ik ineens een paar trapmaws. Ben toen maar zo snel mogelijk teruggezwommen :+

Trouwens, jouw sig is min of meer gelijk aan die van mij :D

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 06-03-2017 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

1 op 1 ben ik nog geen enkele vijand tegen gekomen die moeilijk is om te verslaan, het word pas lastig als je meerdere tegelijk in de gaten moet houden.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Flex0r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Gelukkig was de emmer een "quest-punt" met save, dus na een reload van de laatste save kon ik weer verder.
Was bij mij ook nadat ik een emmer had onderzocht, zelfde bug dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:12:
[...]

Zal er ooit een patch komen die Uncharted 4-achtige gezichts- en cutscene animaties en volledige interactieve en dynamische foliage toevoegt? Dan start ik de game direct opnieuw. O-)
Denk je zelf dat dit mogelijk is? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aDutchCow schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:04:
[...]

Denk je zelf dat dit mogelijk is? :')
Mogelijk wel, maar ik verwacht niet dat dit gaat gebeuren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Dus, heb al ruim 25 uur gespeeld en kom er eigenlijk nu pas achter dat als een machine kwetsbaar is voor bijvoorbeeld vuur, je niet maar één pijl in hem moet schieten, maar gewoon een shit load en dan gaan ze best snel neer |:( 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 12:23
ScrooLoose schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:49:
1 op 1 ben ik nog geen enkele vijand tegen gekomen die moeilijk is om te verslaan, het word pas lastig als je meerdere tegelijk in de gaten moet houden.
Spoiler alert

Ik moest net voor een side quest een..
spoiler:
rockbreaker killen 1op1 DAMN dat was best pittig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
Ik waardeer het oprecht dat iedereen veel spoilertags gebruikt. Ik ben zo iemand die er heel slecht tegen kan, maar toch graag het topic volgt. Dus bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Inmiddels zit ik volgens de statistieken op 31% en ik heb er al aardig wat uren in zitten. Ik doe voornamelijk side quests en spaar bronnen. Als je een beetje weet welke vijand waarvoor kwetsbaar is en welke wapens hier handig voor zijn dan zijn de meeste snel kapoet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:38
spoiler:
die armory vond ik persoonlijk een must, einde was behoorlijk pittig, zelfs met die outfit moet je oppassen

Vetste game die ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Wat ik wel mis, is een lock systeem. Het is vaak ontzettend onoverzichtelijk wat er nu waar vandaan komt en de camera draait ook vrij langzaam, zeker als je omver wordt gelopen.

Ohja, en als je op een helling aan het vechten bent zie je vaak niks als je de camera draait omdat er gras in de weg zit :')

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 06-03-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Hoe kan ik modifications op mijn wapens zetten? Die rondjes geven toch het aantal vrije slots aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

aDutchCow schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:49:
Hoe kan ik modifications op mijn wapens zetten? Die rondjes geven toch het aantal vrije slots aan?
Dacht onder crafting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 14:44
Ik ben er inmiddels al wel achter hoe je verder kan schieten met de katapult. Wanneer je r2 ingedrukt houd zal de boog steeds verder van je af geraken. Bedankt voor de tip doe iemand mij hier gaf.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aDutchCow schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:49:
Gewoon wapen aanklikken in het menu en de mod erin zetten? Zou niet weten hoe anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Poah, nu voel ik mezelf zo dom haha. Bedankt allebei! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

apNia schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:31:
offtopic:
Ik waardeer het oprecht dat iedereen veel spoilertags gebruikt. Ik ben zo iemand die er heel slecht tegen kan, maar toch graag het topic volgt. Dus bedankt :)
Lijkt wel een WOB verzoek dit topic. :P
ScrooLoose schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:49:
Yep en 1 of 2 watchers of scrappers orond een sawtooth is ook goed te doen, eerst de kleintjes weglokken bij de kudde en met een silent kill omleggen en daarna op je gemakkelijk de big boys (m/v) te grazen nemen.

Maar 5 van die longlegs tegelijk probeer ik niet eens, te chaotisch voor mijn trage brein. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Flagg op 06-03-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Flex0r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Patch 1.0.3 is uit die onder meer het intro filmpje en issues met save points moet oplossen. Meningen zijn verdeeld of het nou echt helpt, zie reddit. Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/AauV3QVQiiIn-5DILql9IEaHPSVOHXhS01DRmRluTO70eDNwYGnmXjO6uKXVQ0Ocuq5-thgZyGYShAq4Wd6NDCUFe2VfAGYt4KHQJSXI5MuUR3eNq32GTo2eLEacaA8o30iKUZW1

Blij dat er meer mensen hier last van die crash tijdens het intro filmpje hadden. Nooit eerder gehad dat ik de PS4 moest uit en weer aanzetten. Game (app) was met geen mogelijkheid te killen via PS button => stop app.

Voor de rest (nog) geen issues. Ik draai op performance mode op m'n Pro (dus graphics goodies > frame rate) op een HD scherm.

[ Voor 22% gewijzigd door loekf2 op 06-03-2017 22:44 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

loekf2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:41:
[...]

Patch 1.0.3 is uit die onder meer het intro filmpje en issues met save points moet oplossen. Meningen zijn verdeeld of het nou echt helpt, zie reddit. Changelog:

[afbeelding]

Blij dat er meer mensen hier last van die crash tijdens het intro filmpje hadden. Nooit eerder gehad dat ik de PS4 moest uit en weer aanzetten. Game (app) was met geen mogelijkheid te killen via PS button => stop app.

Voor de rest (nog) geen issues. Ik draai op performance mode op m'n Pro (dus graphics goodies > frame rate) op een HD scherm.
Wat mij betreft een volledig onnodige update. Ik heb er nu ruim 25 uur inzitten en heb nog geen enkele glitch, bug of stottering meegemaakt. Geen seconde framedrops, zelfs popups zijn me niet één keer opgevallen.

Technisch staat het spel echt als een huis bij mij iig. Best heel knap eigenlijk, zeker als je nagaat hoe goed het er ook nog eens uitziet.

Ik denk dat ze nog veel geld gaan verdienen met deze engine, en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 27 inmiddels. Pas 1 Cauldron gedaan, 2 Tailnecks maar al wel veel side Quest en Explore werk. Wil nu ook eens gaan beginnen met het verzamelen van die bloemen en vantage points etc. Heb ik eigenlijk nog niet gedaan omdat ik ze amper kan vinden maargoed anders heb ik het te snel uit denk ik en dat vind ik zonde ... Ben nu in de main Quest net Olin weer tegen gekomen. Ben ik dan al ver of valt het relatief mee? De game zegt dat ik op 35 procent ben maargoed daar zitten natuurlijk ook al die collectables bij dus kan het lastig in schatten ..

Begin wel eindelijk door te krijgen hoe je snel beesten down krijgt. Let eindelijk op de zwaktes en begin steeds meer traps te gebruiken! Merk wel dat m'n resources steeds sneller achteruit gaan ookal heb ik die skill dat het minder resources kost. Zal farmen gaan worden dus ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Mass Effect en RDR2 moeten nog wel erg hard hun best gaan doen om GOTY te worden dit jaar! Wat een pareltje deze game, geniet er echt elke seconde van ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Oh leuke bug/feature die ik vond: save bij een campfire, doe daarna restart from last save oid in het menu, en je restart met full health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vanavond die eerste couldron gedaan, ondanks dat die als lvl 8 wordt aangegeven en ik zelf toen al lvl 13 was koste dat eind gevecht tegen dat vuur spuwende beest aardig wat moeite.
loekf2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:41:
[...]
Kun je hier iets àan instellen dan? :+ Morgen maar eens de settings bekijken, draai het spel zelf op een 4k scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Heb het spel net binnen gekregen rond 20:30, half uurtje wachten op installeren en man man man wat een juweeltje is dit. :9
Ben nu op het punt waar..

spoiler:
Waar ik dus seeker ben gemaakt en op het punt sta richting het noorden te vertrekken. Heb net gesproken met die ene dude waarna die demon langs kwam op de koffie. Nog even mijn prachtige paardje bemachtigd
en toen maar besloten dat het genoeg was voor vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ik moet zeggen dat ik het spel wel kort vind voor een RPG.

In 34 uur heb ik alles gedaan, waar een Witcher, Fallout, FFXV, DAI mij allemaal wel boven de 80+ uur brachten.

Goed spel verder, had wel wat moeilijker gemogen.
Mijn grooste vijand was:
spoiler:
Per ongeluk van bergen af rollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:30
Even snel een vraag op weg naar meridiaan kom je door een grote woestijn wereld waar niet echt een questline ligt. Komt dat vanzelf of heb ik een stuk gemist ? Want ik zit nu bij meridiaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Chaoss schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 00:33:
Vanavond die eerste couldron gedaan, ondanks dat die als lvl 8 wordt aangegeven en ik zelf toen al lvl 13 was koste dat eind gevecht tegen dat vuur spuwende beest aardig wat moeite.
Ik liep hier in het begin ook te pielen maar vond uiteindelijk een manier die hem super simpel maakte:

Leg in het midden van de cirkel een shock trap neer zodat de robot neergaat en je een critical hit kunt doen.
Leg direct daarna vlak voor z'n voeten weer een shock trap voordat hij opstaat zodat ie direct weer neer gaat.
Rinse and repeat 3 keer en klaar :P
Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste