Rotterdam Alexandrium MediaMarkt heeft nog 4 Switch Oled bundels op voorraad.
478 euro.
Starter kit
Mario kart 8
Fastkin screenprotector
478 euro.
Starter kit
Mario kart 8
Fastkin screenprotector
Fuck Plan B We Have Plan AA
310 EUR is voor de Fransen. Nederlanders betalen 319.51 EUR.NickyVDP schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:03:
Momenteel een goeie deal op Amazon France voor 310 https://nl.pepper.com/share-deal/233581
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Is nog steeds een mooie prijs hoor!RayNbow schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:32:
[...]
310 EUR is voor de Fransen. Nederlanders betalen 319.51 EUR.
Ik heb EUR 309,51 betaald Inc verzending en belasting. Wel de PROMO10 coupon gebruikt in de app.RayNbow schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:32:
[...]
310 EUR is voor de Fransen. Nederlanders betalen 319.51 EUR.
kan dat alleen in de app?NickyVDP schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:36:
[...]
Ik heb EUR 309,51 betaald Inc verzending en belasting. Wel de PROMO10 coupon gebruikt in de app.
De 'PROMO10' coupon werkt alleen in de app bij je eerste bestelling op amazon.fr
De Amazon franse variant krijg ik niet geopend als app, doe ik iets verkeerd?NickyVDP schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:36:
[...]
De 'PROMO10' coupon werkt alleen in de app bij je eerste bestelling op amazon.fr
Open de amazon app > Hamburger menu rechts onder > scroll naar onder > language / taal ofzono_way_today schreef op woensdag 6 april 2022 @ 18:51:
[...]
De Amazon franse variant krijg ik niet geopend als app, doe ik iets verkeerd?
[ Voor 45% gewijzigd door Twizzlerz op 07-04-2022 13:17 ]
Super!NickyVDP schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:02:
[...]
Open de amazon app > Hamburger menu rechts onder > scroll naar onder > language / taal ofzo
[Afbeelding]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Niemand heeft een glazen bol, vragen om kortingsacties is dan ook zinloos. We hebben daar een speciaal topic voor dat je in de gaten kunt houden: Console Budget Gaming topicvankleef schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:53:
Ben 2 jaar uit de Switch geweest en wil toch weer 1 aanschaffen. Console is prima te vinden echter de games, die blijven hoog in prijs. Is Nintendo eigen dat weet ik.
Zijn er zo nu en dan nog 3 halen 2 betalen acties voor games (al is het in Duitsland) en iemand een idee of er weer zo een moment aan zit te komen?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
weer 1 in de outlet beschikbaar €244 :https://outlet.mediamarkt...added&order=DESC&limit=50nuffy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:47:
Tip : hou ook even de MM outlet in de gaten . Die staat nergens in een pricewatch oid . Gister een ( reeds geopende ) switch voor €250 kunnen scoren.
Geen oled?nuffy schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:03:
[...]
weer 1 in de outlet beschikbaar €244 :https://outlet.mediamarkt...added&order=DESC&limit=50
zou zeggen hou de outlet in de gaten
Bij de witte kom ik op €319,48 uit zonder "gratis" Prime. Een prima deal!gvrsnor schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:19:
Witte Oled switch kost nu €310 op amazon.fr
Ik heb er net de rood/blauwe gekocht voor €320. (€322.66 uiteindelijk bij afrekening)
https://www.amazon.fr/Con...ch+oled%2Caps%2C75&sr=8-1
Invullen PROMO10 geeft nog eens 10€ korting als je voor het eerst bij .fr besteld en via de app.msnguy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:22:
[...]
Bij de witte kom ik op €319,48 uit zonder "gratis" Prime. Een prima deal!
En de gewone €249,-no_way_today schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:30:
[Afbeelding]
Bij electron in Spanje. Mocht je daarnaar toe op vakantie gaan!
Genoeg voorraad nog
[ Voor 21% gewijzigd door ShakerNL op 19-08-2022 14:59 ]
[ Voor 25% gewijzigd door nuffy op 19-09-2022 19:21 . Reden: verkocht ]
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Zeker geen OLED variant.Hari-Bo schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:40:
Voor sinterklaas wil ik ook een OLED Switch aanschaffen voor de koters.
Als ik dit artikel lees dan zou deze Switch op Bol.com een OLED variant zijn. Maar in de specificaties kan ik dit niet achterhalen, iemand tips?
Inderdaad geen OLED.Hari-Bo schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:40:
Voor sinterklaas wil ik ook een OLED Switch aanschaffen voor de koters.
Als ik dit artikel lees dan zou deze Switch op Bol.com een OLED variant zijn. Maar in de specificaties kan ik dit niet achterhalen, iemand tips?
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
[ Voor 13% gewijzigd door Skaave op 06-12-2022 10:59 ]
switch oled splatoon voor 349€ bij bol.comnuffy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:00:
Switch oled splatoon €359 @ coolblue
https://tweakers.net/pric...latoon-3-edition-wit.html
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Thanks, heb toch nog 2 spellen gevonden waar ik toch een beetje op zat te azen...Zeror schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:47:
Gamemania heeft een actie waarbij Switch used games 2 voor 50 euro kosten. Veel mooie titels zijn helaas al weg, maar wellicht zie je nog iets leuks.
Dank voor de tip, Paper Mario en Splatoon 2 kunnen scoren.Zeror schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:47:
Gamemania heeft een actie waarbij Switch used games 2 voor 50 euro kosten. Veel mooie titels zijn helaas al weg, maar wellicht zie je nog iets leuks.
ja, de nieuwe oled kopen. je zegt het zelf al, het prijsverschil is miniem zoals je ziet.femke29 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:37:
Ik wil graag een Nintendo Switch kopen (geen Oled), met wat joycons extra en het liefst wat spellen (oa Mario, Zelda) Het valt me op dat er op Marktplaats nog best hoge prijzen worden gevraagd voor de 'oude' Nintendo Switch. mogelijk hebben jullie handige tips.
[ Voor 43% gewijzigd door Farabi op 11-05-2023 14:41 ]
Farabi schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:39:
[...]
ja, de nieuwe oled kopen. je zegt het zelf al, het prijsverschil is miniem zoals je ziet.
is er een reden waarom je geen oled wil?
Omdat ik hoopte dat de oude n stuk goedkoper was maar dat blijkt niet zo te zijn. Wilde toch even hier checken of iemand wel nog n goede aanbieding wist, of tops had :-)Farabi schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:39:
[...]
ja, de nieuwe oled kopen. je zegt het zelf al, het prijsverschil is miniem zoals je ziet.
is er een reden waarom je geen oled wil?
Ik heb dit een tijd geleden gedaan en kwam er achter dat mensen op MP zwaar overschatten wat een Switch waard is en dat je met afgeragde joy-cons nog steeds 2/3 van de nieuwprijs kan vragen.femke29 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:37:
Ik wil graag een Nintendo Switch kopen (geen Oled), met wat joycons extra en het liefst wat spellen (oa Mario, Zelda) Het valt me op dat er op Marktplaats nog best hoge prijzen worden gevraagd voor de 'oude' Nintendo Switch. Zijn er sites / winkels die jullie zouden aanraden met redelijke prijzen? Ik merk dat ik moeilijk overzicht krijg en mogelijk hebben jullie handige tips. Alvast bedankt voor t meedenken
Oké helder; dank je wel.Hann1BaL schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:20:
[...]
Ik heb dit een tijd geleden gedaan en kwam er achter dat mensen op MP zwaar overschatten wat een Switch waard is en dat je met afgeragde joy-cons nog steeds 2/3 van de nieuwprijs kan vragen.
Uiteindelijk heb ik veel games wel 2e hands gekocht, want daar kan weinig mee mis en zijn vrij waardevast (zeker de Nintendo bekende franchises: Mario Kart, Mario Odessey etc.. ) maar de Switch zelf gewoon nieuw.
Het is het gedoe niet waard. Voor een relatief nieuwe switch willen mensen maar tientjes toegeven op de prijs en heb ik het liever nieuw met garantie.
Ik heb hetzelfde gedaan. 2dehands markt afgespeurd op zoek naar een mooie 2dehands switch OLED. Uiteindelijk gewoon een nieuwe gekocht. Absolute waanzin wat sommige mensen nog durven vragen voor een switch met flink wat uren op de teller. Als ik dan moet kiezen tussen 270 of meer neer te tellen zonder garantie OF iets meer en 2 jaar garantie en een splinternieuw toestel, dan kies ik voor optie 2. Veel mensen willen hun switch oled verkopen maar tegen die prijzen stel ik me toch de vraag of ze dat ooit effectief lukt..Hann1BaL schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:20:
[...]
Ik heb dit een tijd geleden gedaan en kwam er achter dat mensen op MP zwaar overschatten wat een Switch waard is en dat je met afgeragde joy-cons nog steeds 2/3 van de nieuwprijs kan vragen.
Uiteindelijk heb ik veel games wel 2e hands gekocht, want daar kan weinig mee mis en zijn vrij waardevast (zeker de Nintendo bekende franchises: Mario Kart, Mario Odessey etc.. ) maar de Switch zelf gewoon nieuw.
Het is het gedoe niet waard. Voor een relatief nieuwe switch willen mensen maar tientjes toegeven op de prijs en heb ik het liever nieuw met garantie.
Tijden lang een Switch geleend van iemand en die teruggegeven en OLED gekocht:femke29 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:48:
[...]
Oké helder; dank je wel.
Zou je een Oled aanraden?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Dan kan je erg lang zoeken, want die twee bestaan niet; er zijn geen OLED varianten van.Ysili schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:48:
Zijn er nog bekende lopende aanbiedingen op dit moment,? Ben op zoek naar een oled variant met animal crossing/Mario kart
[ Voor 27% gewijzigd door Locolau op 19-07-2023 13:07 ]
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wil je één of drie Switches kopen?Sport_Life schreef op woensdag 20 november 2024 @ 21:30:
Kick
Ik wil voor mijn 3 jonge kinderen een Switch kopen, wordt in principe alleen thuis gebruikt (3x Oled is wat overdreven voor vakantie en 1 apparaat is vechten).
Nu wil ik natuuurlijk wel een goede deal.
Even op een rijtje wat ik gevonden heb:
2019 Zonder game Euro 278
Oled Zonder game Euro 323
2019 Nintendo Switch Voordeelbundel - Nintendo Switch Sports game Euro 279
Oled Nintendo Switch OLED bundel - Super Mario Bros W. Euro 329
2019 Nintendo Switch (2019 model) + Mario Kart 8 Deluxe Blauw, Rood Euro 328
Oled Nintendo Switch (OLED model) + Mario Kart 8 Deluxe Euro 439
Switch zonder game is net zo duur als met een bundel Switch Sports of Super Mario Bros, dus die vallen af. Mario kart bundel valt ook af voor 439 euro.
Blijft over 2019 met Sports game of Oled met Super Mario Bros. De Sports game lijkt mij in eerste instantie leuker met kinderen/familie of is dit een suf spelletje dat er 'gratis' bij zit? Mario Kart zal ze veel meer aanspreken maar die is weer niet in een mooie bundel aanbieding..
[ Voor 5% gewijzigd door Mog op 20-11-2024 22:24 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Tara2021 op 22-11-2024 23:35 ]
Deze aanbieding al gezien? €129,- voor Switch LiteSport_Life schreef op woensdag 20 november 2024 @ 21:30:
Kick
Ik wil voor mijn 3 jonge kinderen een Switch kopen, wordt in principe alleen thuis gebruikt (3x Oled is wat overdreven voor vakantie en 1 apparaat is vechten).
Nu wil ik natuuurlijk wel een goede deal.
Even op een rijtje wat ik gevonden heb:
2019 Zonder game Euro 278
Oled Zonder game Euro 323
2019 Nintendo Switch Voordeelbundel - Nintendo Switch Sports game Euro 279
Oled Nintendo Switch OLED bundel - Super Mario Bros W. Euro 329
2019 Nintendo Switch (2019 model) + Mario Kart 8 Deluxe Blauw, Rood Euro 328
Oled Nintendo Switch (OLED model) + Mario Kart 8 Deluxe Euro 439
Switch zonder game is net zo duur als met een bundel Switch Sports of Super Mario Bros, dus die vallen af. Mario kart bundel valt ook af voor 439 euro.
Blijft over 2019 met Sports game of Oled met Super Mario Bros. De Sports game lijkt mij in eerste instantie leuker met kinderen/familie of is dit een suf spelletje dat er 'gratis' bij zit? Mario Kart zal ze veel meer aanspreken maar die is weer niet in een mooie bundel aanbieding..
[ Voor 22% gewijzigd door Kapitein Merijn op 23-11-2024 13:29 ]
Untappd: Kapitein_Merijn
Deze link werkt niet als je de app van pepper niet hebtKapitein Merijn schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:58:
[...]
Deze aanbieding al gezien?
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/333323
Goedkoper word het niet.
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar je kunt de console ook gewoon in een winkel kopen.Tara2021 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:24:
Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Ik wil graag een nintendo switch kopen maar ik wil me niet registreren/pingegevens geven. Wil gewoon een console kopen, een paar spelletjes en klaar. Is dit mogelijk met de nintendo switch? (Of eventueel oudere consoles als de 3ds?)
Oh sorry in verkeerde topic gepost. Moest in de geweone switch topic.
In principe kan je games en consoles fysiek in de winkel kopen. Als je digitale games wilt registreren, kopen of online wilt spelen (waar je een abonnement voor nodig hebt), zal je verplicht een Nintendo Account moeten aanmaken. Voor digitale aankopen in de eShop kan je eventueel kadokaarten uit de winkel gebruiken i.p.v. je betaalgegevens te registreren bij Nintendo.Tara2021 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:24:
Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Ik wil graag een nintendo switch kopen maar ik wil me niet registreren/pingegevens geven. Wil gewoon een console kopen, een paar spelletjes en klaar. Is dit mogelijk met de nintendo switch? (Of eventueel oudere consoles als de 3ds?)
Oh sorry in verkeerde topic gepost. Moest in de geweone switch topic.
Ik heb een Switch OLED voor 204 euro gekocht via AliExpress. Kan zeker de moeite waard zijn om goed in de gaten te houden. Kwam met een Aziatische stekker waarbij er een verloopje in de doos gestopt was. Ik heb voor 12 euro alsnog een originele stekker gekocht.Kapitein Merijn schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:58:
[...]
Deze aanbieding al gezien? €129,- voor Switch Lite
https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A
[Afbeelding]
Goedkoper word het niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ben benieuwd, ben je verder nog tegen enige problemen aangelopen met de Aziatische versie? Enige restricties op hoe bepaalde dingen werken, of is het eigenlijk allemaal werkend zoals een Nederlandse versie zou doen? Ben zelf wellicht op de markt voor een OLED versie, afhankelijk van hoe de reviews op de Switch 2 gaan zijn (wellicht beter of als het verschil relatief klein is, de goedkopere OLED versie nemen).engessa schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:36:
[...]
Ik heb een Switch OLED voor 204 euro gekocht via AliExpress. Kan zeker de moeite waard zijn om goed in de gaten te houden. Kwam met een Aziatische stekker waarbij er een verloopje in de doos gestopt was. Ik heb voor 12 euro alsnog een originele stekker gekocht.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq