Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-01 23:04
Net de Oled switch besteld bij bol.com voor 349. Toch fijn dat dit geen bundel betrof. En natuurlijk besteld voor de kinderen :) zojuist was er nog voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 13:52
L-project schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:07:
Momenteel zijn de witte OLEDs weer te bestellen bij amazon.fr, voor 310. Wel met verwachte levering rond de kerstdagen. Amazon.de heeft ze ook met dezelfde levertijd, maar dan voor 364?

FNAC.fr lijkt ze ook te kunnen leveren vanaf 23 november, voor 319, plus een Black Friday korting van 15 euro.
Hoe kom je nog bij die 15euro extra korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-project
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 18:49
monofear schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:20:
[...]

Hoe kom je nog bij die 15euro extra korting?
Hmm, blijkbaar is dat er niet meer. Dat gaat snel dan.

Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Zijn er al mensen die bij Fnac hebben besteld en hem ook daadwerkelijk hebben ontvangen (OLED model)

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 16:04
ReVision. schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:24:
Zijn er al mensen die bij Fnac hebben besteld en hem ook daadwerkelijk hebben ontvangen (OLED model)
Yes, vorige week zondag (14e) besteld, dinsdag de 16e binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 22:47

Therapy777

Metal!

Helaas allebei de varianten online uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:54
Wij hadden de oled besteld voor de kids , krijgen we vandaag een lege doos binnen .Via bol.com wel geld terug maar of we voor 5 december het console nog binnen krijgen…..domper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:57
feddesman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:03:
Wij hadden de oled besteld voor de kids , krijgen we vandaag een lege doos binnen .Via bol.com wel geld terug maar of we voor 5 december het console nog binnen krijgen…..domper
Wat? Een lege doos? Maar hoe dan? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
ZeRoC00L schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:55:
[...]

Die had ik zaterdag een uur na bestelling al in de PostNL app staan, dus dat zegt niks.
Pakket is aangemeld, alleen als ie ook opgehaald wordt bij het magazijn van Bol wordt de status aangepast…..
Hier zegt het genoeg. Netjes binnen gehad vandaag ben bezig om me data van oude switch over te zetten, maar deze is stuck op het switch boot logo (uitgerekend nu) 15 sec truck alles al geprobeerd, helaas. Nu laat ik de oude switch leeglopen op het logo totdat de batterij helemaal leeg is en dan beetje opladen en saves transferen.

De nieuwe switch is echt mooi qua scherm enzo, zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
rickjehh schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:22:
[...]

Ik heb de witte besteld vanochtend en bij mij staat ie vooralsnog nog steeds op dinsdag :)
Ennn vanavond ook netjes bezorgd door DHL. Nu nog even wachten tot zoonlief zijn zwemdiploma heeft over 3 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:18
feddesman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:03:
Dat is balen zeg.

Als je niet perse de OLED wilt heeft BCC een leuke aanbieding: https://www.bcc.nl/gaming...t-8-deluxe-dlc-nso/316031
(Switch + Mario Kart + 3 maanden online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:42
[b]jongetje in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic"jongetje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:34

Als je niet perse de OLED wilt heeft BCC een leuke aanbieding: https://www.bcc.nl/gaming...t-8-deluxe-dlc-nso/316031
Die versie is goedkoper (267 euro ) bij amazon (fr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Na heel veel gekloot en gedoe met de prepaid creditcard bij Revolut nu eindelijk de witte Oled versie kunnen bestellen. Helaas duurde het allemaal zo lang dat de Oled switch overal weer een langere levertijd heeft. Uiteindelijk maar bij Fnac besteld omdat de leverdatum daar rond 8 december is en Amazon.fr liep nogal moeilijk te doen over de prepaid creditcard.

Nu nog wel nog een tijdje wachten :)

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 08:50

pbd

Hier ook binnen 3 dagen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:54
jongetje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:34:
[...]

Dat is balen zeg.

Na flink wat telefoontjes toch een oled kunnen bemachtigen bij de intertoys👌

Kinderen blij met Sint en Piet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-04 18:21
Ik ben op zoek gegaan naar een witte oled variant en wilde er bijna één bij de Media Markt bestellen. Maar nadat ik deze forum ontdekte heb ik er één bij Fnac besteld. Scheelde 100 euro. Wellicht zonder de Mario Kart 8 bundel die Media Markt aanbiedt, maar los ben ik goedkoper uit. En ze beloven een snellere levertijd.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• depsycholoog
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-04 22:38
Witte OLED op voorraad bij Bol momenteel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-04 09:55
depsycholoog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
Bedankt!!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-04 14:52

megaleo

Special member

Weet iemand of er überhaupt ook OLED's in een andere kleur dan wit worden aangeboden?
Ik wil namelijk geen witte. :r

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

megaleo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:29:
Weet iemand of er überhaupt ook OLED's in een andere kleur dan wit worden aangeboden?
Ik wil namelijk geen witte. :r
Ja een blauw rode net als de oude.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-04 14:52

megaleo

Special member

chucky666 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:30:
[...]

Ja een blauw rode net als de oude.
Heb je toevallig ook nog een adresje waar ze zo nu en dan te koop zijn? Ik kan ze namelijk niet vinden.
megaleo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:23:
[...]

Heb je toevallig ook nog een adresje waar ze zo nu en dan te koop zijn? Ik kan ze namelijk niet vinden.
Als je in of vlakbij België woont, Dreamland heeft er nog.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

megaleo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:23:
[...]

https://www.fnac.com/Nint...013860/w-4#omnsearchpos=2

Hier bv
Heb zelf de witte bij Nedgame besteld maar daar staat de andere ook niet meer op.
Volgens mij had ik gelezen dat er meer witte werden gemaakt en dat je ze daarom wat minder ziet.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Therapy777

Therapy777

Metal!

depsycholoog schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
Thanks!! Net besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zojuist deze besteld!

https://www.fnac.com/Pack...itch-Online/a15620623/w-4

Totaal een kleine €290,- kwijt. Mensen met creditcard kunnen nog €16,84 oid gestort krijgen. Zelf ben ik benieuwd! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-04 20:47
Gisterenavond waren er weer een aantal OLED versies te bestellen via bol, helaas net te laat. (Had hem in mijn winkelwagen, ging even de kleine een tut in doen en weg was die)

Weet iemand hier of je een bepaalde notificatie kan krijgen bij voorraad ? (Ik ben al lid van een telegram groep)

Wil hem perse via bol ivm nog een aantal cadeaubonnen die in mijn account staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 13:52
VluggeJapie schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:35:
Gisterenavond waren er weer een aantal OLED versies te bestellen via bol, helaas net te laat. (Had hem in mijn winkelwagen, ging even de kleine een tut in doen en weg was die)

Weet iemand hier of je een bepaalde notificatie kan krijgen bij voorraad ? (Ik ben al lid van een telegram groep)

Wil hem perse via bol ivm nog een aantal cadeaubonnen die in mijn account staan.
Heb afgelopen donderdag besteld. Helaas nog steeds niet binnen, en zelfs nog niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Ben bang dat het pakketje ‘zoek’ is geraakt… ☹️

Je kan op bol.com notificaties aanzetten op de productpagina. Dan krijg je een email als product weer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Gisteren twee OLED versies in de Game Mania Leiden zien staan, beiden met neon joy cons.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21:28
Vanmiddag de oled versie gekocht bij fnac voor 220 euro (tweedehands in goeie staat) :D Ben wel benieuwd hoe goed de staat nog is als ze de prijs 100 laten zakken 😅 maar toch een koopje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-04 20:47
De witte OLED versie is nu te bestellen bij GameMania.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De OLED hier ook binnen op tijd voor de Sint via Bol voor ongeveer 335 euro dankzij cashback waardebonnen. Gelijk een tempered glaasje erop gedaan, alle updates geïnstalleerd en users aangemaakt. Kunnen de kids direct gamen op de 5e!
Vragen/aanbieden kan in V&A, zie ook de Topic Warning

[ Voor 19% gewijzigd door BM op 02-12-2021 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Bij de Media Markt Zoetermeer heb ik van de week volop Switch OLEDs zien staan. Ik had de mijne bij Bol besteld en ging daar langs voor extra joy-cons. Stonden er gewoon volop... zowel witte als zwarte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cacao70
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-04 23:10
Ik zie dat de Nintendo Switch OLED (wit) op het moment van schrijven te bestellen is bij GameMania

Edit: uit enthousiasme wilde ik dit snel delen op Tweakers, maar zag achteraf dat VluggeJapie mij voor was.

[ Voor 22% gewijzigd door cacao70 op 01-12-2021 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21:28
Verkoop etc hoort in Vraag & Aanbod, niet op het forum

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 02-12-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:38

Metalrick

tcpdump ninja

Voor de liefhebbers, oled beschikbaar op bol: https://www.bol.com/nl/nl...980603/?s2a=#productTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-04 11:06

link_mario

Ofwa?

Witte switch OLED + MarioKart8 + Qware startkit nu te pre-orderen bij MediaMarkt, levering 17-12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palmarenko1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-03 15:14
Switch oled voor 319€ op amazon.fr: https://www.amazon.fr/gp/...756da7309415a19e7bebd2cea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 20:53
De oled variant (geen bundel) is ook bij Mediamarkt voor €349 verkrijgbaar, er stonden zo'n tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
_Uploader_ schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:49:
De oled variant (geen bundel) is ook bij Mediamarkt voor €349 verkrijgbaar, er stonden zo'n tien.
Misschien handig te vermelden in welke stad?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 20:53
ReVision. schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:52:
[...]

Misschien handig te vermelden in welke stad?
Oh idd vergeten te melden. In Assen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-04 21:47

Galois

1811 - 1832

In meerdere winkels toch voor deze prijs? Lijkt wel de 'adviesprijs' te zijn (ook al doet Nintendo daar niet aan). Ik heb 'm van de week bij BCC gekocht voor deze prijs.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 19:37
pjot1 schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:40:
Zojuist deze besteld!

https://www.fnac.com/Pack...itch-Online/a15620623/w-4

Totaal een kleine €290,- kwijt. Mensen met creditcard kunnen nog €16,84 oid gestort krijgen. Zelf ben ik benieuwd! :)
Ik ben ook in de markt voor een switch (lockdown etc..). Denken jullie dat deze aanbieding nog beschikbaar komt (staat nu op niet leverbaar)? Ben best bereid nog 2 weekjes te wachten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
stat schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:01:
[...]

Ik ben ook in de markt voor een switch (lockdown etc..). Denken jullie dat deze aanbieding nog beschikbaar komt (staat nu op niet leverbaar)? Ben best bereid nog 2 weekjes te wachten ofzo.
Geen idee. Neem aan van wel omdat het een groot warenhuis betreft. Dit is wel een aanname.

Op het moment dat ik hem bestelde had ik de Switch met 4 dagen in huis. Sneller dan een screenprotector die gewoon uit NL kwam. 8)7

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
pjot1 schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:04:
[...]

Geen idee. Neem aan van wel omdat het een groot warenhuis betreft. Dit is wel een aanname.

Op het moment dat ik hem bestelde had ik de Switch met 4 dagen in huis. Sneller dan een screenprotector die gewoon uit NL kwam. 8)7
Altijd fijn als je nog kan wachten op een accessoire.
OK dank wacht ik nog even af (zag ook een mooie voor 220 in V&A, zou goed alternatief kunnen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
stat schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:08:
[...]

Altijd fijn als je nog kan wachten op een accessoire.
OK dank wacht ik nog even af (zag ook een mooie voor 220 in V&A, zou goed alternatief kunnen zijn).
Is er een reden waarom je naar die v2 kijkt ipv Oled?

Ik heb zelf een V1 (v2 is in gebruik identiek) en een Oled, en kan echt zeggen dat Oled de meerprijs echt waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
https://www.dutch-plaza.n...vdD0-vPddbrUaAnxjEALw_wcB

Ik zie hem dat voor 420 staat, maar 360 zou als ik zo rondkijk de eigenlijke verkoop prijs moeten zijn?

Ik wil een rood/blauwe met oled. Wil gaan Mario karten met dochter, zelf zelda en nog iets leuks voor met de vrouw in de avonduren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
Sir_Lion schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:24:
[...]

Is er een reden waarom je naar die v2 kijkt ipv Oled?

Ik heb zelf een V1 (v2 is in gebruik identiek) en een Oled, en kan echt zeggen dat Oled de meerprijs echt waard is.
Mja, ben zelf niet zo van het gamen, is meer voor de kinderen, en verwacht dat er vooral op de TV gespeeld wordt. Dus denk dat het de meerprijs voor ons gebruik niet echt waard is.
Maar meedenken wordt zeer op prijs gesteld natuurlijk ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
President schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:34:
https://www.dutch-plaza.n...vdD0-vPddbrUaAnxjEALw_wcB

Ik zie hem dat voor 420 staat, maar 360 zou als ik zo rondkijk de eigenlijke verkoop prijs moeten zijn?

Ik wil een rood/blauwe met oled. Wil gaan Mario karten met dochter, zelf zelda en nog iets leuks voor met de vrouw in de avonduren :-)
Eigenlijk is de prijs € 349 dus je betaald daar een flinke premium.

Voeg deze toe aan Telegram:
https://t.me/nintendovoorraad

Ze komen elke week wel een paar keer voorbij om voor de normale prijs te bestellen. Velen hebben bij Amazon FR kunnen bestellen; daar is de Switch nog wat goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
S1NN3D schreef op zondag 19 december 2021 @ 13:04:
[...]

Eigenlijk is de prijs € 349 dus je betaald daar een flinke premium.

Voeg deze toe aan Telegram:
https://t.me/nintendovoorraad

Ze komen elke week wel een paar keer voorbij om voor de normale prijs te bestellen. Velen hebben bij Amazon FR kunnen bestellen; daar is de Switch nog wat goedkoper.
Daar kwam wel een iets duurdere bij vandaag, haha. Terwijl die al de hele middag bij de MediaMarkt bestelbaar is voor 349,-

https://www.mediamarkt.nl...tch-oled-wit-1701250.html

Heb hem uiteindelijk daar besteld, levering in 1-4 dagen in de avond geven ze aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 19:16
Toevallig zie ik dat MM voorraad heeft van OLED (Blauw/Rood), BOT geeft geen melding.

V-Strom 650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-04 18:15
Sorry als dit al vaak gevraagd is maar kan iemand uitleggen waarom een 4 jaar oude console niet goedkoper dan 250 euro te vinden is met een al even absurde nieuwprijs van 290,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:18
@knurk is rond de 280 euro zo enorm duur? Vorig jaar was dit nog ruim 300 euro. Het is nog steeds de actuele console van Nintendo en met de te korten is het totaal niet logisch om de prijs nog meer te verlagen. Kijk maar eens wat er gebeurd op dit moment met de ps5 en xbox, die is alleen maar duurder geworden door de te korten (als je die al kunt bemachtigen).

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 25-12-2021 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-04 11:25
Het is nog steeds een prima werkende console, schaarste mede beïnvloed door de schaarste van chips, logistiek door Corona, mensen hebben geld te veel en sinds altijd; een erg goed product is vaak populair. Dat kan je niets voor een habbekrats scoren ergens, tenzij je voor een tweedehands met beschadigingen gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 525104

knurk schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 20:24:
Sorry als dit al vaak gevraagd is maar kan iemand uitleggen waarom een 4 jaar oude console niet goedkoper dan 250 euro te vinden is met een al even absurde nieuwprijs van 290,- ?
Dat is nou eenmaal Nintendo.
Games van 4 jaar oud kosten ook gewoon nog steeds de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 19:04

Eagle Creek

Breathing security

Zojuist voor 't eerst gekeken naar een switch oled. Ik vind het opvallend dat er maar 3 of 4 shops zijn die deze verkopen en dan niet eens de grote jongens zoals CB of MM.

Is dit normaal?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-04 18:15
jongetje schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 20:28:
@knurk is rond de 280 euro zo enorm duur? Vorig jaar was dit nog ruim 300 euro. Het is nog steeds de actuele console van Nintendo en met de te korten is het totaal niet logisch om de prijs nog meer te verlagen. Kijk maar eens wat er gebeurd op dit moment met de ps5 en xbox, die is alleen maar duurder geworden door de te korten (als je die al kunt bemachtigen).
Ja ik vind dit een erg hoge prijs voor deze hardware die in 2017 al niet bepaald indrukwekkend was.
Verder goed punt dat Nintendo geen reden heeft om de prijs te verlagen en dat schaarste een rol speelt. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Eagle Creek schreef op zondag 26 december 2021 @ 18:00:
Zojuist voor 't eerst gekeken naar een switch oled. Ik vind het opvallend dat er maar 3 of 4 shops zijn die deze verkopen en dan niet eens de grote jongens zoals CB of MM.

Is dit normaal?
Dat is tegenwoordig normaal. Probeer ook maar eens een PS5 of Xbox Series X te kopen. Alles is simpelweg al ruim een jaar permanent uitverkocht. En als er ergens wat voorraad binnen druppelt is dat binnen enkele minuten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-04 14:25
Eagle Creek schreef op zondag 26 december 2021 @ 18:00:

Is dit normaal?
Hij is gewoon te koop bij CB, MM, Amazon (NL/fr etc). Of bedoel je niet op voorraad bij deze shops?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sheane
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Overigens voor de kerst bij Amazon.fr besteld. Duurde ~ 4 dagen, kosten 322,66 onder de streep met shipping 329,09 betaald voor een witte oled. Vergeleken met wat ik hier in de winkels zag erg blij mee. Enige minpunt zou zijn de reparatie/garantie gedoe, maar in het verleden bij grote elektronica geen problemen met Amazon mee gehad, ongeacht het land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-04 18:21
Ok moet wel licht mijn verbazing uiten over de SwOLEDs voor 370/380 op Marktplaats en V&A. Al die moeite voor een paar tientjes extra. 2 menu’s bij de Mac en doei je winst ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

menne schreef op zondag 26 december 2021 @ 20:41:
[...]

Hij is gewoon te koop bij CB, MM, Amazon (NL/fr etc). Of bedoel je niet op voorraad bij deze shops?
Sorry? Ik zie letterlijk 1 shop:
pricewatch: Nintendo Switch (OLED model) Blauw, Rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
De rest staat wellicht niet in de pricewatch? Ik heb hem zondag gekocht bij de MediaMarkt, waren er genoeg op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Bombvis schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:04:
[...]

De rest staat wellicht niet in de pricewatch? Ik heb hem zondag gekocht bij de MediaMarkt, waren er genoeg op voorraad
Voor welke prijs?
De PriceWatch is natuurlijk niet heilig maar toch wel dikwijls indicatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:26:
[...]

Voor welke prijs?
De pricewatch tracked enkel winkels die betalen om er in te staan, en is niet altijd even snel met voorraad updates. Voor snelbewegende voorraad is deze dus eigenlijk niet erg indicatief. Speelgoedwinkels of 'specialisten' zoals GameMania ga je hier niet vinden, noch winkels buiten de Benelux. Veel van de voorraad daar komt zelfs niet meer online omdat men besluit enkel over de toog te verkopen.

Een aantal mensen hier kopen de OLED in Frankrijk omdat de prijzen daar lager liggen: er is in Frankrijk veel concurrentie tussen verschillende ketens, en het land krijgt gewoon meer voorraad omdat de markt voor Nintendo producten er erg groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Ik snap dat de PW niet alle winkels trackt. Maar de eerder genoemde partijen verwacht ik hier wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Eagle Creek schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:26:
[...]

Voor welke prijs?
€349,- heb ik er voor betaald. En die winkels zijn bekend genoeg, die hebben denk ik geen baat bij de Pricewatch, waarom zouden ze daarvoor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Bombvis schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:15:
[...]

€349,- heb ik er voor betaald. En die winkels zijn bekend genoeg, die hebben denk ik geen baat bij de Pricewatch, waarom zouden ze daarvoor betalen?
MediaMarkt, CoolBlue en vele andere bekenden namen staan überhaupt al in de pricewatch, dus dat is kul. Alleen met de Switch nu niet.

• Silversin
Witte op voorraad bij Bol voor 349, net 1 besteld.

Geen idee of het de enige was, maar alweer op. :F

[ Voor 70% gewijzigd door Silversin op 30-12-2021 00:07 ]

• Sir_Lion
Pfoe. duur voor ~430€

Dat is ruim 100 meer dan ik heb betaald voor de mijne.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silversin
Sir_Lion schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:07:
[...]

Pfoe. duur voor ~430€

Dat is ruim 100 meer dan ik heb betaald voor de mijne.
Dat ging heel hard denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBIcpSwMuOGWhgD00LwHnJaHgpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZAGWCLloKG6Iy2Lxnx149W3p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Colour is wel voor 350 :P

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:16
ik zag de gekleurde ook al staan, helaas zelf te laat voor de witte :( dan blijven we maar weer even wachten. colour is er nog steeds.

Anoniem: 1674354

RenaldoN schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:33:
ik zag de gekleurde ook al staan, helaas zelf te laat voor de witte :( dan blijven we maar weer even wachten. colour is er nog steeds.
Nu beschikbaar bij Bol.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
ik wou het net typen. nu wel op tijd geweest. beetje impulsaankoop dus hopelijk gaat het bevallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollie!
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-04 20:37
Beide versies zijn weer op voorraad bij Bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
Ollie! schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:53:
Beide versies zijn weer op voorraad bij Bol.com
Dank voor de tip, direct één besteld :)

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pro controller 42,99 bij Amazon Nederland. Heb ik na 4 jaar Switch eindelijk een Pro controller besteld :p

Edit: weer normale prijs.

[ Voor 42% gewijzigd door L23 op 22-01-2022 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

In de Mediamarkt outlet store ook een paar OLED switches voor € 297,49
https://outlet.mediamarkt...ategory&path=77_1680_1925

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-04 10:23
Daar heb ik dan gelijk weer de vraag bij waarom ze in die Outlet liggen, en voor een prijs van meer dan 50 euro onder de gangbare. Mankeert daar dan iets aan, zijn ze een keer gestuiterd, zijn ze teruggebracht? Kan me niet voorstellen dat die nu al in de uitverkoop zijn namelijk, niet zolang ze nog met enige bloedvaart de schappen af vliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 15:44
Tweede kans Switch Oled besteld bij Coolblue voor € 336,-. Komt morgen binnen. Aangezien we in quarantaine moeten erg blij mee. Zag weinig voorraad :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-04 11:55
hk12nl schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:11:
Tweede kans Switch Oled besteld bij Coolblue voor € 336,-. Komt morgen binnen. Aangezien we in quarantaine moeten erg blij mee. Zag weinig voorraad :)
Mooi prijsje inderdaad met de huidige voorraad en prijzen (nintendo had al aangekondigd dat er vooraard problemen zouden ontstaan, begint merkbaar te worden).

Mocht iemand op zoek zijn naar een OLED:

282 euro
https://www.fnac.com/Nint...y-Con-blanches/a15620618/

259 euro
Intertoys heeft ze in de winkels voor 259, deze week eentje gehaald als kado voor mijn ouders omdat ze online niet te vinden waren. Plus een Ring fit adventure online ergens besteld om mijn moeder meer aan het bewegen te krijgen

[ Voor 46% gewijzigd door 2green op 28-01-2022 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 16:16
Voor de mensen die op zoek zijn naar een OLED die dicht bij de duitse grens wonen;
Bij Saturn zijn ze te bestellen, verwachte voorraad is over 2 weken:

https://www.saturn.de/de/...modell-weiss-2749170.html

Je kan bestellen en dan betalen bij afhalen in de winkel. Je hebt na binnenkomst een week om hem op te halen, daarna wordt de reservering kosteloos geanuleerd. Bij het aanmaken van een account kan je als adres gewoon het adres van de winkel waar je afhaalt invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertsmeerink
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-04 00:39
Er zijn wat Toychamp filialen in België waar de Oled nog op voorraad is. Wel even een ritje, maar beter dan bestellen bij een louche webshop die veel teveel vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:26
Jammer wilde bij Intertoys een ophalen, ook verkocht. Nu nergens te koop helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 16:17
Echt nergens meer te vinden voor normale prijzen helaas.

[ Voor 23% gewijzigd door Mirved op 14-02-2022 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maleh81
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-04 10:42
Oled wit in bundel bij Coolblue:

https://www.coolblue.nl/p...okemon-shining-pearl.html
€418,99

https://www.coolblue.nl/p...on-brilliant-diamond.html
€416,95

Edit: 07:35 - Weg!

[ Voor 4% gewijzigd door Maleh81 op 16-02-2022 07:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-03 11:15

Roel

screen -x addict

Pre order mogelijk bij https://www.allyourgames....odel.html?source=tweakers. Wordt dan op 25 februari verzonden

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimnijman
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-01 15:58
Het is even behelpen in het Frans, maar voor 339,99 verstuurd Cdiscount binnen enkele dagen naar NL.
https://www.cdiscount.com...2-45496453435.html#mpos=0|cd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:31
pimnijman schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:48:
Het is even behelpen in het Frans, maar voor 339,99 verstuurd Cdiscount binnen enkele dagen naar NL.
https://www.cdiscount.com...2-45496453435.html#mpos=0|cd
Ze verkopen hier ook diverse bundels met fysieke games.

Zelf gisteravond de minecraft bundel gekocht voor 350 euro incl verzenden, die game raak je voor 20 euro wel kwijt op marktplaats verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• axg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-03 16:05

axg

Wit en kleur beschikbaar voor 350/360, verzenden 8 mrt
https://www.amazon.de/dp/...ps%2C46&sr=8-4&th=1&psc=1

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:37
Wit is alweer uitverkocht (staat voor bijna 490 nu).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• LiQu1D
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:14
RayNbow schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:52:
[...]

Wit is alweer uitverkocht (staat voor bijna 490 nu).
Amazon FR heeft het nog (339)

https://www.amazon.fr/dp/B098RJXBTY/

Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Klopt, daar heb ik gisteren besteld. Let wel op dat de prijs eigenlijk met verzending en het juiste belastingtarief neerkomt op 349.25 EUR als je 'm bij Amazon FR haalt.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 03:05
Staat wel op levering voor 16 Maart bij Amazon FR, i know beggars can´t be choosers in tijden van console tekorten maar ik wil er geen 3 weken op wachten :P

Niet dat ik veel hoop heb om er ondertussen 1 te vinden door random winkels binnen te stappen :P

• Sir_Lion
Katmi schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:20:
Staat wel op levering voor 16 Maart bij Amazon FR, i know beggars can´t be choosers in tijden van console tekorten maar ik wil er geen 3 weken op wachten :P

Niet dat ik veel hoop heb om er ondertussen 1 te vinden door random winkels binnen te stappen :P
Bestel hem gewoon, en zoek ondertussen verder. Als je er een vind dan cancel je die bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Katmi schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:20:
Oorspronkelijk gaf Amazon FR dit aan:
12 mars 2022 - 5 avril 2022
Gisteren kreeg ik een email met een nieuwe datum:
3 mars 2022 - 8 mars 2022
Iets na middernacht kreeg ik een verzendbericht en dat het dit weekend geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:25
Was aan het sneupen en zag een mooie combi van Switch Oled + Pokémon Arceus https://www.cdiscount.com...ledarceus.html?idOffre=-1 succes en veel plezier :)

TF.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 16:16
Beide kleuren nu bij bol leverbaar

https://www.bol.com/nl/nl...980604/?s2a=#productTitle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DylanAFCA
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09-2023
In combinatie met 4% cashback via cashbackxl een heel mooie deal
Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen