Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Woensdag al? Als ik nu kijk zie ik dat ze pas tweede week van november geleverd worden.kasper1221 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:00:
[...]
ik heb hem zojuist voor 319 op amazon.fr besteld, woensdag zou hij moeten komen!
Ja klopt, dat was vanmiddag rond 17.00 ook al zo. Dus of @kasper1221 heeft mazzel of hij heeft verkeerd gekeken.Timothy3000 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:13:
[...]
Woensdag al? Als ik nu kijk zie ik dat ze pas tweede week van november geleverd worden.
Ben toch bang dat het de 2019 model is hoor. En anders: mooie prijsTimothy3000 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:13:
[...]
Woensdag al? Als ik nu kijk zie ik dat ze pas tweede week van november geleverd worden.
Something under the bed is drooling
nee niet verkeerd gekekenMauz1978 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:22:
[...]
Ben toch bang dat het de 2019 model is hoor. En anders: mooie prijs,
gisteren ook al een poging gedaan maar toen gaf hij een foutmelding (in het frans)
/f/image/EnDpX0YdG9VuiIAC6jmReAps.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CnfLi3xLu3oRMttNr1UcDiUL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door kasper1221 op 21-10-2021 21:28 ]
Dan heb je mazzel gehad en één van de laatste van deze voorraad te pakken!kasper1221 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:25:
[...]
nee niet verkeerd gekekenhij staat er BTW nog op.
gisteren ook al een poging gedaan maar toen gaf hij een foutmelding (in het frans)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie prijs!
Misschien rare vraag maar hoe kreeg jij die pagina's in het engels?kasper1221 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:25:
[...]
nee niet verkeerd gekekenhij staat er BTW nog op.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met de Google translate plugin in Firefox. Maar in Chrome zit die optie ook om de hele website te vertalen dacht ik.Exo81 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Misschien rare vraag maar hoe kreeg jij die pagina's in het engels?
Aah op die manier, dank!kasper1221 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:02:
[...]
Met de Google translate plugin in Firefox. Maar in Chrome zit die optie ook om de hele website te vertalen dacht ik.
Voor andere tweakers op zoek naar witte switch oled: op amazon.fr zijn ze weer op voorraad, ik heb er zojuist 1 besteld voor 320 euro. Volgens de mail komt hij al maandag 26 oktober binnen! Ben benieuwd...
[ Voor 27% gewijzigd door Exo81 op 21-10-2021 22:24 ]
Correct, heb de mijne voor 329 incl btw en verzendkosten.The Chosen One schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:32:
[...]
319 voor een OLED? De OLED die overal 350-360 kost?
De Franse btw is wat lager, en je betaald de NLse BTW doordat je het naar een NL adres stuurt. Dan is de prijs ook iets van 322€ + 6-7€ verzendkosten. Dan kom je uit op pakweg 329€
Van die 20€ kun je dus screenprotector + micro SD kaartje aanschaffen. Op Bol.com heb ik een 256Gb mSD gekocht voor 25€, en elders een screenprotector voor een tientje. (Hiervan heb ik nog 2 over, dus als iemand in de buurt van Leiden woont en er 1 wil, just let me know
Same same. Snap geen reet van Frans en volgens mij heb ik ju Franse prime, maar er komt iets aan. Totale kosten waren €329, 322 voor de switch en ondanks prime 7 piek verzendkosten. Scheelt nog steeds tov lokaal.Exo81 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:26:
Op amazon.fr zijn de witte switch oled weer op voorraad, ik heb er zojuist 1 besteld voor 320 euro. Volgens de mail komt hij al maandag 26 oktober binnen! Ben benieuwd...
You look like I need a drink.
Zij hebben zo snel weer voorraad, dat is erg prettig.
* knip *
Had hem zelf trouwens de volgende dag al in huis (afgelopen dinsdag)
[ Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 22-10-2021 15:06 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dan moet je eerst een baquette kopen voordat je ze belt.Timothy3000 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:07:
Hoe zit dat met amazon.fr als er iets mis mee is? Is retouren makkelijk? Want klantenservice is volledig Frans toch?
Mijn ervaring in de afgelopen 10 jaar met .de is positief op beide fronten. Voor mij nu een eerste ervaring met .fr, hopelijk vergelijkbaar.Timothy3000 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:07:
Hoe zit dat met amazon.fr als er iets mis mee is? Is retouren makkelijk? Want klantenservice is volledig Frans toch?
Kan hem nergens anders echt ‘preorderen’.
Hoop stiekem dat ie eerder komt, de voorganger is namelijk vandaag overleden.
Update: ik kreeg net een mooie Franse mail waarin staat dat hij eerder komt dan verwacht 27-29 oktober nu!
En m’n oude switch blijkt het wonderbaarlijk weer te doen….
[ Voor 27% gewijzigd door rozuchu op 24-10-2021 19:33 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
15 oktober kon je ze bestellen:NMe schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:40:
Weet iemand hier of de N64-controller al in de verkoop is geweest en intussen al uitverkocht is, of dat hij nog in de verkoop moet gaan?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ah, jammer. Eerste lichting gemist dus.RayNbow schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:47:
[...]
15 oktober kon je ze bestellen:
[Afbeelding]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 96% gewijzigd door Jvann op 25-10-2021 21:24 ]
Gefeliciteerd! Volgens dhl krijg ik vanavond de switch oled binnen, ook besteld op Anazon.fr voor in totaal 329 euro. Als je dat vergelijkt met de prijzen die nu in Nederland gevraagd worden, is dat heel raar. Ook vreemd trouwens dat jij een kortere levertijd hebt dan ik. Apart bedrijf, dat amazon.dialMforMike schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:38:
Gisteren is mijn Switch binnengekomen van amazon.fr, 22e besteld -> 25e binnen, best rap. Voor een prijs onder de 350.- en bundelloos, in deze tijd voelt dat heel raar, maar ben er blij mee.
Ja, ik heb het ook gemist. Ik dacht zeker een notificatie aan te krijgen, maar verkeerd gekeken.
Ik zou er toch graag 2 hebben val elks, om bij in de kast te leggen zoals de anderen, en misschien ooit eens te gebruiken.
Iemand een idee of er een manier is om stock notificatie te krijgen?
It's dark but I don't want to find the light
Gisteren op amazon.fr: let op: pas weer op voorraad op 15 november, waarschijnlijk geleverd 4 december. Toch maar snel bestelling gedaan, 322 euro. We zien wel wat het wordt.
Staat vandaag ineens de postbode voor de deur met het pakketje. Ik zie dat het geleverd is vanuit Amazon.com / Antwerpen. Woon zelf ook in België van daar de korte levertijd, maar dan nog. Volgende dag is net even wat anders dan misschien 4 december
Wat ik nog niet helemaal begrijp, wat is nou de rede dat de Switch (nieuw model) zo slecht leverbaar is. Chip tekorten? En waarom dan wel met witte joy-cons maar niet met de gekleurde? De vraag naar de nieuwe OLED console is toch niet te vergelijken met een nieuwe PS5 of X-Box. Verschillen van dit model t.o.v. de vorige is toch erg gering? Verkeerde inschatting van Nintendo?
Behalve de ganse productietekorten en logistieke achterstanden/prijzen in de wereld, is het ook gewoon zo dat het hier gaat om een derde, aanvullend model in de line-up. De OLED vervangt de Lite of het standaard hybride model niet. Ik vermoed dat Nintendo er van uit gaat dat dit niet het populairste model wordt, maar dat de gewone Switch dat blijft.Patrick_ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:03:
Wat ik nog niet helemaal begrijp, wat is nou de rede dat de Switch (nieuw model) zo slecht leverbaar is. Chip tekorten? En waarom dan wel met witte joy-cons maar niet met de gekleurde? De vraag naar de nieuwe OLED console is toch niet te vergelijken met een nieuwe PS5 of X-Box. Verschillen van dit model t.o.v. de vorige is toch erg gering? Verkeerde inschatting van Nintendo?
Het verschil met het andere hybride model is intern significant genoeg dat er een andere supply chain en productielijn voor moet bestaan. Verder zitten we nu natuurlijk in een piekperiode qua vraag met de aankomende Sint/kerst. Dat er in het begin wat tekorten zijn is dus niet zo gek.
Op termijn zal de beschikbaarheid vast wel meevallen - niet te vergelijken met PS5 tekorten. Je leest hier toch vaak genoeg dat er nog exemplaren lagen in de lokale Mediamarkt etc. Ook het feit dat Amazon regelmatig levert is een positieve indicator.
Edit: overigens is de witte SKU het 'lead' model in de marketing, dus misschien is het geen verrassing dat daar meer van geproduceerd worden. Neon was dat voor de originele Switch - en is ook duidelijk de populairste kleur gebleken.
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 26-10-2021 14:56 ]
Fnac.be - heeft witte OLED online en in verschillende filialen.
Dreamland.be - geen OLED, maar gewone Switch voor 281.
Gamemania.be - verkoopt enkel via winkels, check lokale voorraad. Gewone Switch a 286.
Fun.be - geen OLED, gewone Switch 299
Mediamarkt.be - gewone Switch a 281. Witte OLED enkel in bundel (409 voor OLED, Mario 3D All-Stars en een ... zeer speciale headphone).
De normale, niet die nieuwere oledAnoniem: 1674354 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:43:
Nu op voorraad bij Bol.com.
Ze lijken niet vindbaar via de zoekfunctie. Maar wel als je de link hebt: https://www.bol.com/nl/nl...980604/?s2a=#productTitle
[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Lion op 28-10-2021 13:23 ]
https://www.bol.com/nl/nl...980604/?s2a=#productTitle
https://www.bol.com/nl/nl...980603/?s2a=#productTitle
* offtopic *
[ Voor 52% gewijzigd door Geronimous op 04-11-2021 11:06 ]
Toevallig had ik ook nog een cadeaukaart in mijn bol.com account waar ik niks (meer) van wist. Dus heb maar 330,- euro betaald. Ik ben helemaal blij, maandag komt die binnen
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
In de VS waren ze van de week kort weer beschikbaar, maar daar staat nu dat er voorlopig even geen controllers meer komen:
more Nintendo 64 controllers will be available in 2022 pic.twitter.com/tihq2BPeCp
— Wario64 (@Wario64) 2 november 2021
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 167% gewijzigd door Geronimous op 04-11-2021 11:07 ]
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
https://www.bcc.nl/gaming....nl&utm_campaign=algemeen
SPiET
Vandaag bestellen is zaterdag in huis volgens de website.
Ik krijg als het goed is vanavond de witte binnen:)
thanks zojuist besteld!McNulty schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:02:
De rood/blauwe Oled versie is nu weer even te koop op Amazon.de
Vandaag bestellen is zaterdag in huis volgens de website.
Ik krijg als het goed is vanavond de witte binnen:)
de neon rode op amazon.de zie ik 369;99
als ik wil afrekenen is dit :376,21, gratis verzending voor prime
???
SPiET
Duitsland heeft een andere btw percentage. In de winkelwagen gaat het de NLse btw berekenen.spietie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:30:
hoe kan dit nu?
de neon rode op amazon.de zie ik 369;99
als ik wil afrekenen is dit :376,21, gratis verzending voor prime
???
Ahhh ja kloptSir_Lion schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:33:
[...]
Duitsland heeft een andere btw percentage. In de winkelwagen gaat het de NLse btw berekenen.

nu toch nog een pak duurder dan bijv bij BOL ofzo, die hebben ook al lang geen meer gehad.
SPiET
Ik heb hem via de Franse Amazon voor 350€spietie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:34:
[...]
Ahhh ja klopt![]()
nu toch nog een pak duurder dan bijv bij BOL ofzo, die hebben ook al lang geen meer gehad.
EDIT: Het was 329€
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Lion op 16-11-2021 17:06 ]
Hey, zie ik ook zopas , 319 niet? dat scheelt al een pak.Sir_Lion schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:34:
[...]
Ik heb hem via de Franse Amazon voor 350€
SPiET
Ohja, het was 329€spietie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:38:
[...]
Hey, zie ik ook zopas , 319 niet? dat scheelt al een pak.
Iig goedkoper dan hier in Nederland.
Scheelt toch 55 euro vergeleken met die andere duitse prijs. Kun je een heel spel voor kopen. Of gewoon wat ik deed, een SD kaart + screenprotector.
Waar kunnen kopen?BlowFish schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:12:
Ik dacht dat Amazon gewoon advies prijs rekende (afgezien van btw verschillen). Nu 379 betaald ipv 329 dat scheelt nogal. Maar goed in ieder geval op tijd binnen voor de kids op 5 december
Ik overweeg maar voor de Mediamarkt bundle te gaan. Ws geen spectaculaire aanbieding en ook niet voor Sinterklaas beschikbaar, maar dan wordt het dit jaar een kerstkado.
https://www.amazon.fr/dp/B098RJXBTYSenser schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:28:
[...]
Waar kunnen kopen?
Ik overweeg maar voor de Mediamarkt bundle te gaan. Ws geen spectaculaire aanbieding en ook niet voor Sinterklaas beschikbaar, maar dan wordt het dit jaar een kerstkado.
Als je die regelmatig in de gaten houdt, dan kun je hem daar vandaan plukken. Gisteren hadden ze nog een paar.
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Lion op 17-11-2021 15:30 ]
Ik heb hem zondagavond besteld via Fnac.fr, verzenden ook naar NL. Was een beetje huiverig, maar gister al binnen gekregen, snel zat.Senser schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:28:
[...]
Waar kunnen kopen?
Hij staat daar nog voor die prijs, alleen ken totaal geen fransFikkie007 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:42:
[...]
Ik heb hem zondagavond besteld via Fnac.fr, verzenden ook naar NL. Was een beetje huiverig, maar gister al binnen gekregen, snel zat.

Hmm heb pagina vertaald via Google translate. Lijkt goede deal inderdaad. Iemand ervaring met garantie afwikkeling?Fikkie007 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:42:
[...]
Ik heb hem zondagavond besteld via Fnac.fr, verzenden ook naar NL. Was een beetje huiverig, maar gister al binnen gekregen, snel zat.
Garantie is idd een goede, durf ik niet te zeggen, gaat dit niet via Nintendo zelf? Weet niet hoe het met een buitenlandse Amazon is, geldt dat ook niet voor Fnac?Senser schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:51:
[...]
Hmm heb pagina vertaald via Google translate. Lijkt goede deal inderdaad. Iemand ervaring met garantie afwikkeling?
Verder even goed opletten bij Fnac, staat nu dat die vanaf 18/11 weer terug online is, maar durf niet te zeggen of ze hem dan ook vanaf dan leveren. Bij mij stond er in het groen dat ze beschikbaar waren. En er kwam rond de 15 euro verzendkosten bij. Succes
Krijg ik ineens een bericht van mijn vriendin dat er in Dreamland Kuurne gewoon 4 Oledversies stonden te wachten in een rek voor €349/stuk. 's Avonds vlug gegaan, en stonden er nog steeds. Ze hadden er zelfs nog achteraan op voorraad wist een medewerker me te vertellen. Blijkbaar verschillende preorders die niet waren afgehaald.
Nice, besteld bij Amazon voor 329. Gok dat evt. garantieafhandeling bij Amazon net wat makkelijker loopt dan bij Fnac vanuit NL gezien.
Zojuist daar ook maar besteld, de blauw rode, op hoop van zegen (en met CC ivm de verzekeringFikkie007 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:42:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door pbd op 18-11-2021 13:40 ]
Overigens kan je op de Dreamland website precies nog steeds de witte OLED bestellen, al staat ie "niet leverbaar".
[ Voor 158% gewijzigd door JackAvery op 18-11-2021 17:13 ]
Amazon Frankrijk heeft beide Oled Switches voor 310 euro. Net zelf de witte besteld die een iets langere levertijd heeft maar alsnog dinsdag a.s. geleverd zou moeten worden
In Nederland is het echt ramp om er 1 te krijgen dus dit is een mooie oplossing.
[ Voor 13% gewijzigd door London op 19-11-2021 07:48 ]
Tesla M3LR '21
Ik heb zojuist ook de witte besteld. Als het goed is voor mij ook a.s. dinsdag leveringLondon schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:47:
https://www.amazon.fr/s?k...95%C3%91&ref=nb_sb_noss_2
Amazon Frankrijk heeft beide Oled Switches voor 310 euro. Net zelf de witte besteld die een iets langere levertijd heeft maar alsnog dinsdag a.s. geleverd zou moeten worden
In Nederland is het echt ramp om er 1 te krijgen dus dit is een mooie oplossing.
Thx gelijk besteld ! Ook maar meteen die 3jaar extra garantie er bij genomen.London schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:47:
https://www.amazon.fr/s?k...95%C3%91&ref=nb_sb_noss_2
Gister ook de zwarte besteld, komt einde middag als het goed is binnenSenser schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:46:
[...]
Nice, besteld bij Amazon voor 329. Gok dat evt. garantieafhandeling bij Amazon net wat makkelijker loopt dan bij Fnac vanuit NL gezien.
Bij mij komt de betaling er niet door. Probeer met een SEPA te betalen maar dat werkt niet ofzo? Heb gewoon de juiste IBAN en BIC ingevoerd..devastator83 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:38:
De levertijd is bij nu opeens wel opgeschoven naar 2dec voor mn amazon.fr order
Tesla M3LR '21
Ander account proberen. Of met een creditcard (bv revolut).London schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:51:
[...]
Bij mij komt de betaling er niet door. Probeer met een SEPA te betalen maar dat werkt niet ofzo? Heb gewoon de juiste IBAN en BIC ingevoerd..
Fantastische tip. In 10 minuten aangemaakt en betaald, dankjeweldragon2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:02:
[...]
Ander account proberen. Of met een creditcard (bv revolut).
Tesla M3LR '21
Ik heb de witte besteld vanochtend en bij mij staat ie vooralsnog nog steeds op dinsdagdevastator83 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:38:
Op voorraad bij bol.com, 349,- (alleen zwarte versie.)
Die van mij gister besteld en komt vanavond al. Prima service van Amazon Frankrijkdevastator83 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:38:
Tesla M3LR '21
Ik verwacht dat er geen Black Friday deal voor zal zijn, gezien het pas vorige maand is uitgekomen.MVA. schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:05:
Zal er een black friday deal zijn op het oled model? Of koop ik gewoon nu eentje
Zo zijn er ook legio mensen die hopen dat er black friday deals komen voor de PS5...

Daarnaast is black friday in Nederland 99/100 keer een wassen neus. Vaak zijn het oudere producten of niet bepaald populaire producten die in de "aanbieding" zijn. Waarbij aanbieding behoorlijk dubieus is, gezien de prijs van het gros van de producten al vaker laag is geweest.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Geen informatie beschikbaar
FNAC.fr lijkt ze ook te kunnen leveren vanaf 23 november, voor 319, plus een Black Friday korting van 15 euro.
[ Voor 48% gewijzigd door L-project op 21-11-2021 12:15 ]
Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!
Maar hoe werkt betalen daar, kan dat via Ideal?
En hoe snel is levertijd, wil het graag voor de kerst in huis
Waarom zou je dat doen? Scheelt toch bijna niks tov de prijzen hier?G.Scholtens schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:44:
De normale versie is 269 bij fnac.
Maar hoe werkt betalen daar, kan dat via Ideal?
En hoe snel is levertijd, wil het graag voor de kerst in huis
Elk tientje goedkoper is toch mooi meegenomendepsycholoog schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:20:
[...]
Waarom zou je dat doen? Scheelt toch bijna niks tov de prijzen hier?
3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024
In de USA is er een console+Mario Kart 8 bundle aangekondigd voor $299. Voor Europa zijn er nog geen deals bekend, maar de vorige jaren hebben we hier ook zo'n deal gehad.-Junkiexp- schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:44:
Voor de normale versie hoeven we ook geen Black Friday deals te verwachten neem ik aan?
In Europa hebben individuele winkels natuurlijk ook de mogelijkheid om hun eigen deals te doen. Iets zoals een MSRP die vastgelegd wordt door de fabrikant bestaat hier niet in dezelfde hoedanigheid als in de States.
[ Voor 22% gewijzigd door JackAvery op 21-11-2021 18:27 ]
Bij BCC nu ook deze dealJackAvery schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:52:
[...]
In de USA is er een console+Mario Kart 8 bundle aangekondigd voor $299. Voor Europa zijn er nog geen deals bekend, maar de vorige jaren hebben we hier ook zo'n deal gehad.
In Europa hebben individuele winkels natuurlijk ook de mogelijkheid om hun eigen deals te doen. Iets zoals een MSRP die vastgelegd wordt door de fabrikant bestaat hier niet in dezelfde hoedanigheid als in de States.
Hier ook, ben benieuwd of we hem voor 5/12 krijgen....PacinoAllstars schreef op maandag 22 november 2021 @ 06:53:
Net een mail gehad van bol.com dat de levering is vertraagd. Ik had hem zaterdag besteld.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Bij Bol.com is de combo ook weer opgedoken voor 299.
For the record, het gaat om deze bundel: Switch Neon + Mario Kart 8 Deluxe + drie maanden Nintendo Switch Online.

Al besteld via amazon.de, die was nog 5euro goedkoperJackAvery schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:47:
[...]
For the record, het gaat om deze bundel: Switch Neon + Mario Kart 8 Deluxe + drie maanden Nintendo Switch Online.
[Afbeelding]
Net een mail, bestelling komt morgen, dus uiteindelijk maar 1 dag vertraging.ZeRoC00L schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:29:
[...]
Hier ook, ben benieuwd of we hem voor 5/12 krijgen....
Klopt, maar eerst zien…. Zou me niets verbazen als er morgen weer een vertragings bericht komt.PacinoAllstars schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:49:
[...]
Net een mail, bestelling komt morgen, dus uiteindelijk maar 1 dag vertraging.
Volg je bankbiljetten
Denk het niet, ik zie al dat het pakket is aangemeld bij postnl met een specifieke tijdsaanduiding.ZeRoC00L schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:25:
[...]
Klopt, maar eerst zien…. Zou me niets verbazen als er morgen weer een vertragings bericht komt.
Die had ik zaterdag een uur na bestelling al in de PostNL app staan, dus dat zegt niks.PacinoAllstars schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:09:
[...]
Denk het niet, ik zie al dat het pakket is aangemeld bij postnl met een specifieke tijdsaanduiding.
Pakket is aangemeld, alleen als ie ook opgehaald wordt bij het magazijn van Bol wordt de status aangepast…..
Volg je bankbiljetten
Amazon.fr net €270,60 betaald inclusief verzending.JackAvery schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:47:
[...]
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen