PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hier is PostNL aan t kloten, blijft op 'Verzending gesorteerd' staan, normaal is de vaste bezorger nu al langs geweest....Tomba schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:26:
[...]
Hier ook (om 16.30 al overigens)
[...]
Can't wait!
:strip_exif()/f/image/5W4JsDute3q1Vt1nc16jG7Mu.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb hem net geannuleerd bij coolblue, aangezien hij bij de wehkamp voor 50 euro minder te bestellen was.Thomas schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:14:
Hier bij Coolblue een bericht gehad dat hij vandaag (ondanks reservering) niet voor me klaar ligt in de winkel. Teleurstellend weer.
Was ophalen winkel in eindhoven,
Wehkamp stond nog niet in de monitoring, maar is inmiddels opgenomen.renzo4000 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:09:
@CyberDonky dat telegram kanaal is niet zuiver genoeg.
Ik zie bijvoorbeeld dat de Wehkamp ze nog op voorraad hebben... sterker nog als je voor 13:00 besteld heb je hem vandaag nog in huis als je dat zou willen: https://www.wehkamp.nl/ni...%5B%22console%22%5D%7D%7D
Something under the bed is drooling
Yup, tis dus 14.40-16.40 geworden... Voor niets vrij genomen vandaagTomba schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Hier is PostNL aan t kloten, blijft op 'Verzending gesorteerd' staan, normaal is de vaste bezorger nu al langs geweest....
[Afbeelding]
Vandaag opnieuw. Lijkt er op dat ze gewoon te veel pre-orders hebben aangenomen en ik de lul ben. Fijne tent zeg.Thomas schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:14:
Hier bij Coolblue een bericht gehad dat hij vandaag (ondanks reservering) niet voor me klaar ligt in de winkel. Teleurstellend weer.
Snap ik ook wel als ze een 50€ premium vragen. Dan willen ze zoveel mogelijk extra's ophalen...Thomas schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:16:
[...]
Vandaag opnieuw. Lijkt er op dat ze gewoon te veel pre-orders hebben aangenomen en ik de lul ben. Fijne tent zeg.
Ik bel vandaag wel en als ze hem niet morgen kunnen leveren dan pas ik. Die 50 euro premium had ik er wel voor over als ik hem op de release kreeg, anders niet hoor. Dan wacht ik wel even tot hij elders weer in stock is.Sir_Lion schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:55:
[...]
Snap ik ook wel als ze een 50€ premium vragen. Dan willen ze zoveel mogelijk extra's ophalen...
Bizarre prijs wel. Vond Nedgame al duur met 359,-. Bij de FNAC in Frankrijk was 'ie zelfs 290 euro.Thomas schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:07:
[...]
Ik bel vandaag wel en als ze hem niet morgen kunnen leveren dan pas ik. Die 50 euro premium had ik er wel voor over als ik hem op de release kreeg, anders niet hoor. Dan wacht ik wel even tot hij elders weer in stock is.
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Voor wie nog op zoek is naar OLED Switches: verschillende Amazon websites hebben er normaal nog, Fnac.be in België heeft er nog online maar niet in de winkels.
Fnac.com in Frankrijk verkoopt ze zelfs voor €319 + verzending.
Wie in de markt is voor de gewone Switch: €284 bij Dreamland en Mediamarkt in België.
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2021 14:50 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2021 14:50 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2021 14:50 ]
Wat een rant richting Coolblue. Mijn persoonlijke ervaringen zijn louter positief. Ook als er een keer iets misgaat komen ze altijd met een goede oplossing en meestal met een mooie compensatie. Ook hun service/garantie is gewoon top.Thomas schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:02:
Nou mijn vermoedens waren dus gegrond, Coolblue kan mijn pre-order niet leveren. Al de tweede keer dat dit gebeurt bij hen, gaat hard achteruit die zaak.
Bedenk wel dat CB toezeggingen heeft gekregen van het aantal switches die ze geleverd zouden krijgen. Ze hebben namelijk ook regelmatig een pre-order stop gehad net zoals andere winkels obv de toegezegde leveringen. Als de leverancier verzaakt kan CB daar niet zoveel aan doen toch? Uiteraard vervelend voor jou maar bespreek het gewoon met CB en ik ben er van overtuigd dat ze je vast iets leuks kunnen bieden ter compensatie.
...nee ik werk niet bij CB en heb ook geen aandelen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hier wel bij CB gewerkt, prettig bedrijf maar nu twee keer in korte tijd eenzelfde soort issue gehad. Nu een pre order die wordt gecancelled, laatst een stel speakers die in de winkel waren geleverd, per ongeluk aan een andere klant gekocht. Hoe weet ik niet want het voorraadsysteem zou het niet moeten toelaten. Het is gewoon een zure bijsmaak voor mij nu die ik niet verwacht van een bedrijf als CB.renzo4000 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:12:
[...]
Wat een rant richting Coolblue. Mijn persoonlijke ervaringen zijn louter positief. Ook als er een keer iets misgaat komen ze altijd met een goede oplossing en meestal met een mooie compensatie. Ook hun service/garantie is gewoon top.
Bedenk wel dat CB toezeggingen heeft gekregen van het aantal switches die ze geleverd zouden krijgen. Ze hebben namelijk ook regelmatig een pre-order stop gehad net zoals andere winkels obv de toegezegde leveringen. Als de leverancier verzaakt kan CB daar niet zoveel aan doen toch? Uiteraard vervelend voor jou maar bespreek het gewoon met CB en ik ben er van overtuigd dat ze je vast iets leuks kunnen bieden ter compensatie.
...nee ik werk niet bij CB en heb ook geen aandelen.
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2021 14:49 ]
[ Voor 116% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2021 14:50 ]
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Het voorop lopen in het opprijzen van schaarse artikelen vind ik nog wel het meest kwalijke wat Coolblue doet. Met de Nintendo NES mini begonnen ze hiermee.Thomas schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
Hier wel bij CB gewerkt, prettig bedrijf maar nu twee keer in korte tijd eenzelfde soort issue gehad. Nu een pre order die wordt gecancelled, laatst een stel speakers die in de winkel waren geleverd, per ongeluk aan een andere klant gekocht. Hoe weet ik niet want het voorraadsysteem zou het niet moeten toelaten. Het is gewoon een zure bijsmaak voor mij nu die ik niet verwacht van een bedrijf als CB.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat de gek er voor geeft (nu ben ik dus af en toe ook zo'n gek). Met dank aan @daandegoeiste inmiddels een wit exemplaar binnen, en goedkoper dan CB!Jumpman schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Het voorop lopen in het opprijzen van schaarse artikelen vind ik nog wel het meest kwalijke wat Coolblue doet. Met de Nintendo NES mini beginnen ze hiermee.
Betalen kan met cc of sepa koppeling.
[ Voor 10% gewijzigd door dragon2 op 10-10-2021 14:32 ]
In dit geval een bestelling via bol.
Uiteraard daar ook al even een vraag uitstaan.
Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat postnl het druk heeft, al is het nu niet direct een piek periode qua pakketjes meen ik.
T&t zelf kwam netjes de 7e binnen.
Ik heb netjes mijn pre-order van bol afgelopen vrijdag ontvangen.Dutch_Celt schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:45:
Nog meer mensen die hun pre-order wel bij postnl aangemeld hebben gekregen, maar waar postnl aangeeft het pakket nog niet ontvangen en verwerkt te hebben?![]()
Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat postnl het druk heeft, al is het nu niet direct een piek periode qua pakketjes meen ik.
Aanmelden is proces tussen label printen en dat het pas in een sorteercentrum aankomt. Wat je vaak ziet is dat ondernemers alvast 1 printen, dan lijkt het net of het al is verzonden.Dutch_Celt schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:45:
Nog meer mensen die hun pre-order wel bij postnl aangemeld hebben gekregen, maar waar postnl aangeeft het pakket nog niet ontvangen en verwerkt te hebben?![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Jvann op 11-10-2021 17:21 ]
Letterlijk NET achter het net gevist...Jvann schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:21:
Ook een blauw/rode Switch OLED besteld via bol.com voor €349,-. Er staat dat de Switch morgen wordt bezorgd, maar dat moet waarschijnlijk met een flinke korrel zout genomen worden.
Dus weer even wachten, heeft geen haast wanthet zal gewoon mijn huidige Switch vervangen.
EDIT: Voor de witte dan. De B/R was wel nog mogelijk, maar ik wil de witte
[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Lion op 11-10-2021 18:43 ]
Mijn zoon kreeg deze Nintendo Switch Oled van bol.com ook gewoon op vrijdag geleverd. De track & tracé code kreeg hij donderdagmiddag al.Dutch_Celt schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:45:
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
[ Voor 99% gewijzigd door KRAI.7 op 11-10-2021 21:37 ]
Das wel erg gortig voor een console dat redelijk verkrijgbaar is. Plus de gewone Switch is nog vrij makkelijk te verkrijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 12-10-2021 07:38 ]
Klopt, maar nog steeds moet je naar Bol.com om dat aanbod te zien.jongetje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 07:38:
Dat is via hun platform bij een tweede partij, dat is geen bol.com, dat is phonehim.nl
Ik hou mij aanbevolen als iemand weet wanneer de Pro controller in de aanbieding is.
Of heeft iemand toevallig ervaring met een bluetooth dongle met PS4 controller.
Nou, mijn korrel zout is bevestigd. De aflevering is met een dag vertraagd. Opzich geen ramp, aangezien ik toch nog geen spellen hebJvann schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:21:
Ook een blauw/rode Switch OLED besteld via bol.com voor €349,-. Er staat dat de Switch morgen wordt bezorgd, maar dat moet waarschijnlijk met een flinke korrel zout genomen worden.
En ik zie dat je de witte voor €500,- bij bol.com kan kopen

[ Voor 7% gewijzigd door Jvann op 12-10-2021 12:51 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik vind de tactile feedback van de diverse joycon knoppen echt zalig, maar alles heeft een tijd en plek en uiteindelijk ben ik ook naar wat anders gaan kijken. De 8bitdo adapter werkte volgens mij prima met de DS4 (is alweer even geleden), ik ben toch overgestapt naar (o.a.) de Pro controller. Toch wat handiger als de fysieke knop ook overeenkomt met het digitale schemaStarscreamer schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:31:
Ik vind de Joy-cons echt goedkoop aanvoelen.
Ik hou mij aanbevolen als iemand weet wanneer de Pro controller in de aanbieding is.
Of heeft iemand toevallig ervaring met een bluetooth dongle met PS4 controller.
Jammer dat de MM een dergelijke bundel doet, ik wil nu toch wel graag de oled versie, maar de accessoires heb ik al of wil ik gewoon niet, dus het wordt maar afwachten.
You look like I need a drink.
Sethro schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:49:
Wanneer verwachten jullie dat de OLED versie een beetje normaal leverbaar wordt? Ik wil hem graag aanschaffen voor iemand en heb hem dan op 23okt nodig

Wordt dus morgen alle mediamarkts afbellen

[ Voor 60% gewijzigd door Sethro op 12-10-2021 23:24 ]
Het helpt mensen vast als je zegt waar hahaSethro schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:19:
Ik meld me af, ergens nog eentje voor 349 op de kop getikt
Dit hebben ze in Maastricht ook, alleen daar hebben ze er ook nog een "ik ben voorzien van een screenprotector a €25" en "ik ben klaar voor gebruik a €20" sticker erop zitten. Mag je dus nog eens €45 extra lappen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Waardeloze actie van MM. Ze zouden € 45 korting moeten geven omdat het een open doos is.MazeWing schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:39:
[...]
Dit hebben ze in Maastricht ook, alleen daar hebben ze er ook nog een "ik ben voorzien van een screenprotector a €25" en "ik ben klaar voor gebruik a €20" sticker erop zitten. Mag je dus nog eens €45 extra lappen...

Maar ook dat "ik ben klaar voor gebruik"... wat is het nut om een account te hebben (iets dat je in 1 minuut hebt gedaan) dat je toch weer gaat wissen omdat je je eigen account wil hebben. Hetzelfde bij laptops en andere consoles. Of het standaard voorzien van een schermprotector... rot op met doe onzin! Als ik er behoefte aan heb, vraag ik er zelf wel om.S1NN3D schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:41:
[...]
Waardeloze actie van MM. Ze zouden € 45 korting moeten geven omdat het een open doos is.
Hopelijk blijft de mediamarkt lekker zitten met die bundels.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Of dat ze het nu bundelen met "accessoires"-zooi. Dat hoef ik allemaal niet. Geef mij gewoon de console, en dan zie ik tzt wel of en welke accessoires ik wil.MazeWing schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:44:
[...]
Maar ook dat "ik ben klaar voor gebruik"... wat is het nut om een account te hebben (iets dat je in 1 minuut hebt gedaan) dat je toch weer gaat wissen omdat je je eigen account wil hebben. Hetzelfde bij laptops en andere consoles. Of het standaard voorzien van een schermprotector... rot op met doe onzin! Als ik er behoefte aan heb, vraag ik er zelf wel om.
Hopelijk blijft de mediamarkt lekker zitten met die bundels.
Update, bol geeft aan dat de bestelling zoek geraakt is in het distributie centrum en ik mijn geld terug krijg.Dutch_Celt schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:45:
Dat laatste zonder overleg, omdat deze niet meer op voorraad was en een vervanging niet mogelijk zou zijn
Eventueel zou ik er nog een bij een partner kunnen kopen.

Vandaag bij MM Zoetermeer geweest, hier stonden ongeveer 10 exemplaren inclusief starter kit en paper Mario voor EUR 434. Op zich een schappelijke prijs en ik heb er gelijk een meegenomen. Kids willen die accessoires en dat spelletje sowieso, dus geregeld. De medewerkers bij MM gaven aan dat ze opkopers krijgen die soms dozen tegelijk meenemen, dus dat ze ook in de winkel bundels blijven verkopen zo lang het loopt (Wat ik heel goed begrijp).Sethro schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:19:
Weet ik veel hoe snel dat gaat en alles voldoende op voorraad is.
Wordt dus morgen alle mediamarkts afbellen
Ik snap die winkels trouwens ook wel. Ze krijgen pallets aan accessoires binnen voor consoles die niet te leveren zijn. De voorraad veroudert, kost bakken met geld en die meuk blijft liggen. Ik vind het geen probleem om 1 of 2 dingen erbij te hebben die best wel leuk/handig zijn, zo lang de prijs maar oké is.
[ Voor 18% gewijzigd door mauwz op 14-10-2021 15:00 ]
Ps. En ook nog voor een gereduceerde prijs ook; 319,- ex verzending
[ Voor 43% gewijzigd door Dennizzvd op 15-10-2021 14:20 ]
Er zit toch al een protector standaard op vanuit Nintendo?MazeWing schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:39:
[...]
Dat is geen screen protector maar een anti-shattering film die moet vermijden dat bij een breuk het glas aan diggelen uiteen valt.Cyrax0508 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:25:
[...]
Er zit toch al een protector standaard op vanuit Nintendo?
Thanks! Uiteindelijk besteld voor 329,- incl verzending.Dennizzvd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:16:
Amazon france heeft nog een aantal witte lijkt!
Ik was bijna bezweken voor de mediamarkt zwendel, maar net toen ik wou vertrekken om te kijken of ze hier in de buurt nog zo'n pakketje hadden kreeg ik de notificatie van Pepper binnen over amazon.frDennizzvd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:16:
Amazon france heeft nog een aantal witte lijkt!
Als het goed is heb ik hem maandag, net op tijd voor 2 weekjes vakantie
Overigens vind ik bijvoorbeeld een coolblue die er botweg 400 euro voor vraagt ook bepaald niet netjes. Dat is bijna zo erg als MM maar dan krijg je er niks bij. Niet dat zij ze op voorraad hadden...
Gamertag: FinrazielNL
Ik krijg hem pas woensdag a.s. En heb hem ook bij A.fr besteld.Finraziel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:34:
[...]
Ik was bijna bezweken voor de mediamarkt zwendel, maar net toen ik wou vertrekken om te kijken of ze hier in de buurt nog zo'n pakketje hadden kreeg ik de notificatie van Pepper binnen over amazon.fr
Als het goed is heb ik hem maandag, net op tijd voor 2 weekjes vakantie
Overigens vind ik bijvoorbeeld een coolblue die er botweg 400 euro voor vraagt ook bepaald niet netjes. Dat is bijna zo erg als MM maar dan krijg je er niks bij. Niet dat zij ze op voorraad hadden...
Vreemd.
Ik heb de 1,50 extra betaald voor Express bezorging... Op 300+ euro, en omdat ik vanaf maandagmiddag rond een uur of 5 vakantie heb, had ik dat er wel voor over. Al is het altijd afwachten of het echt dan komt (al zeggen ze dat het gegarandeerd is).Sir_Lion schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:08:
[...]
Ik krijg hem pas woensdag a.s. En heb hem ook bij A.fr besteld.
Vreemd.
Als ik die optie had aangetikt, dan kwam ie donderdagFinraziel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:18:
[...]
Ik heb de 1,50 extra betaald voor Express bezorging... Op 300+ euro, en omdat ik vanaf maandagmiddag rond een uur of 5 vakantie heb, had ik dat er wel voor over. Al is het altijd afwachten of het echt dan komt (al zeggen ze dat het gegarandeerd is).

Dus dan betaal je extra, issie een dag later...
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 21-10-2021 23:14 ]
-knip- krachttaal mag achterwege blijven, je hoeft hier niet te ranten.mauwz schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:59:
[...]
Vandaag bij MM Zoetermeer geweest, hier stonden ongeveer 10 exemplaren inclusief starter kit en paper Mario voor EUR 434. Op zich een schappelijke prijs en ik heb er gelijk een meegenomen. Kids willen die accessoires en dat spelletje sowieso, dus geregeld. De medewerkers bij MM gaven aan dat ze opkopers krijgen die soms dozen tegelijk meenemen, dus dat ze ook in de winkel bundels blijven verkopen zo lang het loopt (Wat ik heel goed begrijp).
-knip- MediaMarkt doet aan illegale koppelverkoop om hun QWare troep kwijt te raken (zie ook PS5's...). Je betaalt letterlijk €74 extra voor game + accesoire waar je zelf geen keus in hebt. Paper Mario is bovendien €25 in enkele MediaMarkten hier en daar.
Zeg NEE tegen deze zwendelpraktijken
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 18-10-2021 05:52 ]
Ik zie de Oled Switch white, met Mariokart 8 en een starterskit voor 434,99. Kun je deze set niet kopen en dan de game + starterkit retourneren?TrafalgarLaw schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:19:
[...]
-knip-
-knip- MediaMarkt doet aan illegale koppelverkoop om hun QWare troep kwijt te raken (zie ook PS5's...). Je betaalt letterlijk €74 extra voor game + accesoire waar je zelf geen keus in hebt. Paper Mario is bovendien €25 in enkele MediaMarkten hier en daar.
Zeg NEE tegen deze zwendelpraktijken
[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 18-10-2021 05:54 . Reden: knips in de quote ]
Nee, want de bundel staat als "1 artikel" in het systeem en dus ook op de bon.mprkooij schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:21:
[...]
Ik zie de Oled Switch white, met Mariokart 8 en een starterskit voor 434,99. Kun je deze set niet kopen en dan de game + starterkit retourneren?
@TrafalgarLaw Daarnaast lijkt het erop dat het helaas niet verboden is. Een belangrijke voorwaarde voor koppelverkoop is dat er geen alternatieven zijn en ze (dus Mediamarkt dus) meer dan 50% marktaandeel heeft.
Aangezien je de Switch (of ps5/xbox) op zat andere plaatsen kan krijgen (mits ie natuurlijk beschikbaar is), maakt het dat de Mediamarkt absoluut geen monopolie heeft.
Simpel gezegd: als het je niet bevalt dan koop je het maar ergens anders "zonder" extra's.
Maar even los van het hele juridische aspect, is het natuurlijk te krom voor woorden. Zeker met de argumentatie (tegen scalpers) is natuurlijk complete onzin. Qware is de game-divisie van Sitecom en zoals altijd bij hun producten is de marge enorm. De kans dat een consument het product als losstaand product koopt is niet zo groot. Zeker niet wanneer er officiële alternatieven zijn die in verhouding (zeker qua kwaliteit) niet zo enorm veel duurder zijn.
Ik verwacht dat ze qua euro's meer winst maken op de verkoop van zo'n Qware bundel, dan op de Switch zelf. Er is dus alles aan gelegen om zoveel mogelijk van die bundels te verkopen...
Vreemd. Ik heb vorige week nog besteld bij A.fr en dat ging gewoon. Overigens, die 319 is op basis van de Franse belasting. Dat is iets meer voor NL. Kwam voor mij neer op 329 Inc verzendkosten.menne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:35:
Ik zie de witte OLED op Amazon FR leverbaar vanaf 30 oktober voor €319 verkocht door Amazon. Helaas komt bij het afrekenen steeds het bericht dat deze niet geleverd kan worden naar NL... Alleen naar Franse postcodes lijkt het.
Normaal nooit last van
Nou, je raad het niet... maar met de creditcardInverted_World schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:29:
Hoe hebben jullie betaald? Op de 1 of andere manier pakt ie de creditcard daar niet, (Uw bestelling is niet gevalideerd en vereist authenticatie.) en ik zie geen ideal.
Normaal nooit last van
Ik had betaald met sepa koppeling.Inverted_World schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:29:
Hoe hebben jullie betaald? Op de 1 of andere manier pakt ie de creditcard daar niet, (Uw bestelling is niet gevalideerd en vereist authenticatie.) en ik zie geen ideal.
Normaal nooit last van
Uiteindelijk de bestelling geannuleerd, maar mijn rekening was door de ballotagecomissie gekomen 😉
Want soms werkt die sepa koppeling niet, en dan onder een ander account of in een ander land weer wel 🤷 Ik kan daar geen peil op trekken (soms werkt het bij mijn .de prime account ineens weer even niet), maar als hij niet werkt krijg je met een kwartiertje ofzo bericht daarvan.
Ah fijn. Hopelijk komt het door, bestelling is geplaatst op die manier. Maar geen bevestiging per mail nog oid.dragon2 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:34:
[...]
Ik had betaald met sepa koppeling.
Uiteindelijk de bestelling geannuleerd, maar mijn rekening was door de ballotagecomissie gekomen 😉
Want soms werkt die sepa koppeling niet, en dan onder een ander account of in een ander land weer wel 🤷 Ik kan daar geen peil op trekken (soms werkt het bij mijn .de prime account ineens weer even niet), maar als hij niet werkt krijg je met een kwartiertje ofzo bericht daarvan.
Wat was de reden van annuleren trouwens, omdat het bij Amazon fr was, of?
Oh nee hoor, ik bestel rustig bij amazon de, fr, it, enz. Ik kon de pre-order switch alleen uiteindelijk goedkoper (en sneller) ergens anders krijgenInverted_World schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:50:
[...]
Ah fijn. Hopelijk komt het door, bestelling is geplaatst op die manier. Maar geen bevestiging per mail nog oid.
Wat was de reden van annuleren trouwens, omdat het bij Amazon fr was, of?
Ook creditcard. En direct een bevestigingsmail ontvangen. Moest tijdens de betaling wel nog verificatie doen van mijn creditcard via de ING app (omdat ik daar mijn CC heb).Inverted_World schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:29:
Normaal nooit last van
Same. Duurde hier ook enige tijd voordat de reservering geplaatst werd trouwens.menne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:25:
[...]
Ook creditcard. En direct een bevestigingsmail ontvangen. Moest tijdens de betaling wel nog verificatie doen van mijn creditcard via de ING app (omdat ik daar mijn CC heb).
Maar top dat het gelukt is. Nu nog een PS5 zien te scoren vóór de kerstdagen. 😂
https://www.allyourgames....nsole-wit-oled-model.html
[ Voor 33% gewijzigd door mprkooij op 19-10-2021 00:19 ]
Netjes, gisteren bij Amazon FR besteld, vanavond wordt hij bezorgd (zo te zien komt het direct uit NL volgens de tracking).
Ik zag in eerste instantie ook de melding dat het niet geleverd kon worden op mijn adres (niet ingelogd, had gewoon NL geselecteerd).menne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:35:
Ik zie de witte OLED op Amazon FR leverbaar vanaf 30 oktober voor €319 verkocht door Amazon. Helaas komt bij het afrekenen steeds het bericht dat deze niet geleverd kan worden naar NL... Alleen naar Franse postcodes lijkt het.
Toch zojuist toegevoegd in winkelmand en ingelogd in mijn bestaande Amazon account (niet speciaal voor FR) en kon gewoon bestellen op mijn NL adres. Komt morgen binnen (express verzending was 1,50 duurder) voor 330 euro incl verzending!
Top dit topic, zat enkel de pricewatch te checken
Heel vreemd. Ik krijg eerst een bevestiging van de bestelling met leverdatum morgen. Daarna krijg ik deze mail van Amazon FR "Address-check":Shaflic schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:33:
[...]
Ik zag in eerste instantie ook de melding dat het niet geleverd kon worden op mijn adres (niet ingelogd, had gewoon NL geselecteerd).
Toch zojuist toegevoegd in winkelmand en ingelogd in mijn bestaande Amazon account (niet speciaal voor FR) en kon gewoon bestellen op mijn NL adres. Komt morgen binnen (express verzending was 1,50 duurder) voor 330 euro incl verzending!
Lijkt dus toch niet goed te gaan, maar het zou kunnen komen door mijn specifieke creditcard en goedkeuring die ik had moeten geven in de CC app (ABN Mastercard ICS app). Toen ik die na deze email opende zag ik namelijk een goedkeuring, maar die liep in technische fout. Waarschijnlijk omdat de order intussen geannuleerd was.Geachte klant,
Sommige financiële instellingen gebruiken aanvullende bevestiging om uw accountgegevens te beschermen door ervoor te zorgen dat uw betaalmethode niet zonder uw toestemming wordt gebruikt.
Uw bestelling 406-7758833-xxxxxxx kon helaas niet worden verwerkt omdat u niet de juiste bankgegevens heeft opgegeven om uw betaalmethode te valideren.
Als je deze producten toch wilt ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling en probeer een andere betaalmethode. Neem rechtstreeks contact op met uw bank als u denkt dat dit een fout is.
Nu opnieuw besteld en kreeg nu wel het tussenscherm van ICS waarbij ik eerst de opdracht goed moest keuren. Hoop dat het nu dus wel lukt.
Intussen is de leverdatum wel verschoven van morgen naar vrijdag
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Denk eerder dat het per batch is. Zo hebben een aantal hier gisteren besteld en die komen vanuit NL, Terwijl ik afgelopen donderdag heb besteld, en die komt vandaag pas binnen vanuit Berlijn.TaXaN schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:15:
Ook al eventjes aan het kijken om een Switch aan te schaffen. Bij Amazon.fr komt ie nu voor mij als Belg op 322,66 euro met verwachte leverdatum 3 november. Hebben ze quota per land ofzo?
Zou perfect kunnen; ik kan me inbeelden dat Amazon's logistiek iets complexer is dan je op het eerste zicht zou denkenSir_Lion schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
Denk eerder dat het per batch is. Zo hebben een aantal hier gisteren besteld en die komen vanuit NL, Terwijl ik afgelopen donderdag heb besteld, en die komt vandaag pas binnen vanuit Berlijn.
Landquota leek me ook plausibel want ik kan me voorstellen dat onze Waalse vrienden Amazon FR wel weten te vinden.
In ieder geval, hij is besteld. We zullen wel zien wanneer ie arriveert. Wie weet is het zelfs sneller...
Het is al uitverkocht.mprkooij schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:38:
https://www.bcc.nl/gaming...do-switch-oled-wit/310368
Voorraad hij BCC, Witte variant.
EDIT: Ik krijg nu pas de verscheidene notificaties erover binnen. Maar het was dus al ruim 1.5u uitverkocht.
[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Lion op 19-10-2021 17:58 ]
Profetische woorden; hij zou morgen geleverd wordenTaXaN schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:04:
[...]
In ieder geval, hij is besteld. We zullen wel zien wanneer ie arriveert. Wie weet is het zelfs sneller...
Eigenlijk bedoeld als Sinterklaasgeschenk voor de kids maar hij gaat toch eens getest moeten worden denk ik...
Ik heb de mijne inmiddels binnen en werkt zeer goed en is prachtig mooi.TaXaN schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:38:
[...]
Profetische woorden; hij zou morgen geleverd worden
Eigenlijk bedoeld als Sinterklaasgeschenk voor de kids maar hij gaat toch eens getest moeten worden denk ik...
De screenprotector zou zaterdag komen, maar is blijkbaar dus vandaag daar ik net een melding hierover kreeg.
Wel grappig, want die komt uit Spanje, gaat naar Duitsland, en dan naar NL.
Edit: mjah, dit was advies naar aanleiding van iemand die een duidelijk gebruikte switch van bol gekregen had in het main topic... Staat een beetje raar hier zo na het verplaatsen door @Geronimous
[ Voor 24% gewijzigd door Finraziel op 21-10-2021 23:31 ]
ik heb hem zojuist voor 319 op amazon.fr besteld, woensdag zou hij moeten komen!Finraziel schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:02:
Ik zou ook amazon.fr even in de gaten houden, volgens mij krijgen die vaker voorraad en ze zijn nog goedkoper ook. Had de mijne vrijdag besteld, 1,50 extra betaald om hem maandag te krijgen en maandagavond stond DHL aan de deur (anders was hij 1 of 2 dagen later gekomen maar heb vakantie dus wou hem graag).
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen