Ausverkauft.. Ook op Amazon.fr. De NL variant heb ik hem nog niet gezien. (15-07-2021)CyberDonky schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:09:
Amazon (DE) nu ook.
Nintendo Switch (OLED-Modell) Weiss: https://amzn.to/3ho7RX3
Thanks! Meteen de witte besteld!kkooeenn1 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 16:18:
Weer leverbaar op Bol.com.
https://www.bol.com/nl/nl...980604/?s2a=#productTitle
Iemand die weet waarom hij bij Coolblue 50 euro duurder is dan bij Bol
https://www.coolblue.nl/p...endo-switch-oled-wit.html
Omdat ze bij Coolblue bij een klein beetje schaarste zelf veranderen in enorme scalpers. Onder t mom van “Corona”. Is niet de eerste keer dat ze dat flikken. Ik koop er iig niets meer. Gebruik de site alleen nog voor vergelijkingsmateriaal.legioen12 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:45:
Iemand die weet waarom hij bij Coolblue 50 euro duurder is dan bij Bol
Beetje flauw om ze gelijk enorme scalpers te noemen. Coolblue is vaak duurder dan concurrenten, ook bij producten met voldoende voorraad.DCNY schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:00:
[...]
Omdat ze bij Coolblue bij een klein beetje schaarste zelf veranderen in enorme scalpers. Onder t mom van “Corona”. Is niet de eerste keer dat ze dat flikken. Ik koop er iig niets meer. Gebruik de site alleen nog voor vergelijkingsmateriaal.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bol.com is nu ook weer openVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:32:
Bij Bol weer open voor pre-order:
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
Helaas nog niet één kunnen bestellen.
Telegram groep? Heb je een invite linkje toevallig?
Voor de OLED Switch wit ben ik ook op zoek om te reserveren… :-). Als er een telegram groep is wil ik ook we invite als die er is.
Ook hier opzoek naar een Telegram groep voor de Switch OLED
https://t.me/nintendovoorraad
Telegram kanaal van de Nintendo Switch (OLED)!
Telegram kanaal van de Nintendo Switch (OLED)!
dzyleung schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:42:
Ook hier opzoek naar een Telegram groep voor de Switch OLED
Zhankou schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:59:
Helaas nog niet één kunnen bestellen.
WTM schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:21:
Voor de OLED Switch wit ben ik ook op zoek om te reserveren… :-). Als er een telegram groep is wil ik ook we invite als die er is.
earthknake schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:37:
[...]
Telegram groep? Heb je een invite linkje toevallig?
:strip_exif()/f/image/C6NxlvTl90rTNBi0qNaVeC9v.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door CyberDonky op 13-08-2021 22:49 ]
Kan niet wachten tot Loop Hero uitkomt. Wat een perfect spel voor de Switch.
Juist een witte kunnen bestellen op dreamland.be
Edit: levering verwacht 8 november
Edit: levering verwacht 8 november
[ Voor 28% gewijzigd door Orky Rulez op 18-08-2021 15:21 ]
Ik kon hem helaas niet naar mijn adres laten verzenden. Wachten op de volgende dropOrky Rulez schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:13:
Juist een witte kunnen bestellen op dreamland.be
Als je echt niet wilt missen, je kan jezelf altijd bij lokale intertoys op een pre-order lijst zetten.
Iemand al een pre order kunnen vinden voor de nieuwe Dialga & Palkia Edition Switch lite?
Goede tip! Gedaan, #2 bij m'n lokale winkel. Lang niet zoveel mensen die in de winkel pre-orderen vergeleken met de PS5FireBladeX schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:25:
Als je echt niet wilt missen, je kan jezelf altijd bij lokale intertoys op een pre-order lijst zetten.
Vandaag kunnen pre-orderen bij Amazon.de de Switch OLED (wit) met metroid bundel. Ben benieuwd hoe ik straks alles over kan zetten van huidige Switch naar nieuwe. Want je kunt niet twee switch’en ‘synchroon’ houden?
In het instellingenscherm zit een optie om gegevens over te zetten.WTM schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:52:
Ben benieuwd hoe ik straks alles over kan zetten van huidige Switch naar nieuwe.
Met een NSO-abonnement kun je cloud saves gebruiken:Want je kunt niet twee switch’en ‘synchroon’ houden?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hier ook bij amazon de kunnen bestellen. Zag de bundel versie. Maar ok zag ook dat de witte los te bestellen was dus die genomen. Besteld voordat de telegram notificatie binnen kwam.WTM schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:52:
Vandaag kunnen pre-orderen bij Amazon.de de Switch OLED (wit) met metroid bundel. Ben benieuwd hoe ik straks alles over kan zetten van huidige Switch naar nieuwe. Want je kunt niet twee switch’en ‘synchroon’ houden?
Volgens mij zijn er nog enkele winkels waar de pre-order nog niet open is geweest.
Ok welke?Ryatzu schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:22:
Volgens mij zijn er nog enkele winkels waar de pre-order nog niet open is geweest.
Twee shops:Bulletdodger schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:54:
[...]
Ok welke?En bij Coolshop voor een belachelijke prijs van 429 euro 😂😂
:strip_exif()/f/image/goraEQXtZs9VeaE71XNVuuh6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door CyberDonky op 27-08-2021 22:57 ]
Fnac heeft weer preorder mogelijkheid alleen ben ik niet bekend met deze shop. Zijn ze een beetje betrouwbaar en verzenden ze normaal gesproken snel?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Zij zijn in principe de franse mediamarktrenzo4000 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:46:
Fnac heeft weer preorder mogelijkheid alleen ben ik niet bekend met deze shop. Zijn ze een beetje betrouwbaar en verzenden ze normaal gesproken snel?
Fnac is zeker een prima winkel maar levert alleen in België.renzo4000 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:46:
Heb er zelf de snes mini eens gekocht en afgehaald net over de grens.
Untappd: Kapitein_Merijn
Twijfel ook een beetje over fnac, erg slechte reviews op trustpilot etc. Op de Franse website is de pre-order beschikbaar en deze verzend ook naar NL
Hi all, halverwege oktober willen we de Switch cadeau doen aan ons zoontje. Waarschijnlijk het oude model. Nu staat deze erop voor € 305. Denken jullie dat het oude model nog verder daalt in prijs zodra het oled model beschikbaar is op 8 oktober?
Ik denk het niet als ik zo naar het prijsverloop kijk en er al eerder het 2019 model uitkwam.Danner001 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:32:
Hi all, halverwege oktober willen we de Switch cadeau doen aan ons zoontje. Waarschijnlijk het oude model. Nu staat deze erop voor € 305. Denken jullie dat het oude model nog verder daalt in prijs zodra het oled model beschikbaar is op 8 oktober?
Ik ben benieuwd wanneer er weer een pre-order online staat voor de Switch Oled, want al een dikke maand al nergens online gezet voor pre-order. Zal dit net zo’n chaos worden met “te korten” als de PlayStation 5.
Nog iets meer dan een maand wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 02-09-2021 16:20 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Volgens mij is er nog niet duidelijk hoeveel voorraad een winkel gaat krijgen.pinokkia schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:19:
Ik ben benieuwd wanneer er weer een pre-order online staat voor de Switch Oled, want al een dikke maand al nergens online gezet voor pre-order. Zal dit net zo’n chaos worden met “te korten” als de PlayStation 5.
Houd de Telegram t.me/nintendovoorraad in de gaten. FNAC (België) staat toevallig vandaag weer open voor pre-orders.pinokkia schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:19:
Ik heb zo'n gevoel dat fnac helemaal niet kan voldoen aan al die preoders. De kans bestaat dat ze niet kunnen leveren op 8 oktober.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
FNAC reviews zijn bar slecht. Ik zou het er niet op wagen.
Something under the bed is drooling
Als inwoner van België sprekende over FNAC.be : dit is gewoon een reputabele winkelketen met brick & mortar locaties. Zoals bij elke grote keten kunnen er dingen fout gaan. Op de website verkopen er ook third-party sellers, wat de reviews wel eens serieus kan beïnvloeden.
Het Franse FNAC(.com) heb ik geen ervaring mee. Frankrijk krijgt wel een hoop meer Nintendo spul geleverd dan een gemiddeld Europees land, maar toch zou ik wat voorzichtig zijn met voorraadverwachtingen op 8 oktober als je nu nog bestelt. Ik zou eerder aanraden om op de 8ste gewoon een paar winkels binnen te stappen.
Edit: overigens verwacht ik dat als je bij FNAC nu nog preordert, dat je je console niet meer op 8/10 hebt, maar pas later.
Het Franse FNAC(.com) heb ik geen ervaring mee. Frankrijk krijgt wel een hoop meer Nintendo spul geleverd dan een gemiddeld Europees land, maar toch zou ik wat voorzichtig zijn met voorraadverwachtingen op 8 oktober als je nu nog bestelt. Ik zou eerder aanraden om op de 8ste gewoon een paar winkels binnen te stappen.
Edit: overigens verwacht ik dat als je bij FNAC nu nog preordert, dat je je console niet meer op 8/10 hebt, maar pas later.
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 08-09-2021 17:49 ]
Oled versie weer beschikbaar:
pricewatch: Nintendo Switch (OLED model) Wit
pricewatch: Nintendo Switch (OLED model) Wit
Bij nedgame de witte weer beschikbaar
https://www.nedgame.nl/ni...model---white/2242820917/
https://www.nedgame.nl/ni...model---white/2242820917/
op moment van schrijven beide modellen weer te pre-orderen bij bol.com:
lukt totaal voor geen meter bij bol
SPiET
Net gewoon zonder probleem gekocht. Wat lukt niet?spietie schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:03:
lukt totaal voor geen meter bij bol
Hier ook zonder problemen de rood/blauwe kunnen bestellen bij bol.com. Toch wel prettig om bij een iets meer vertrouwde shop te kunnen bestellen.
Mee eens, ik heb via creditcard besteld, en hoop dat ze pas in rekening brengen bij levering. Als het goed is wel.renzo4000 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:33:
Hier ook zonder problemen de rood/blauwe kunnen bestellen bij bol.com. Toch wel prettig om bij een iets meer vertrouwde shop te kunnen bestellen.
Als je iets besteld is het er toch direct af, waarom zou dat anders zijn?Bulletdodger schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:35:
[...]
Mee eens, ik heb via creditcard besteld, en hoop dat ze pas in rekening brengen bij levering. Als het goed is wel.
Aangezien het een reservering is?jongetje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:45:
[...]
Als je iets besteld is het er toch direct af, waarom zou dat anders zijn?
Ook rond half 2 de zwart/witte Switch besteld bij de Bol.com
De eerste Switch voor mij, dus ben benieuwd
De eerste Switch voor mij, dus ben benieuwd
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Interessant nieuwtje voor de mensen die het algemene Switch topic niet volgen: het lijkt erop dat de prijs van het oude hybride model gaat dalen vanaf deze maandag in o.a. Spanje en Frankrijk, dus mogelijk EU-wijd. De ene bron spreekt over 270 euro, de andere over 279 tot 299 euro. Gezien er in de EU geen vaste prijs bestaat, zullen we wel zien zeker. Het belangrijkste is dat een prijsdaling er aan zou komen.
Om verder in te gaan op de prijsdaling van het 2019 model: maandag gaat grootwarenhuis Leclerc in Frankrijk stunten met deze Switch prijs: €249. Tweet heeft een foto van de folder.
Je vous l'ai annoncé avant le monde entier, la baisse de prix sur la Switch arrive dès demain et elle sera même à 249€ chez Leclerc Quimper ! https://t.co/XbTZSBIfhM pic.twitter.com/iy8rH5vtrh
— Alert&Go (@AlertEtGo) 12 september 2021
Helaas aangepast naar €270,-JackAvery schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:30:
Om verder in te gaan op de prijsdaling van het 2019 model: maandag gaat grootwarenhuis Leclerc in Frankrijk stunten met deze Switch prijs: €249. Tweet heeft een foto van de folder.
[Twitter]
Was wel een scherpe aanbieding zeg.
Toch eindelijk de prijsdaling 'normale' Switch. Met 295,- wordt het al "ik neig erg naar pre-order Oled omzetten naar 2019 model", maar als het nog lager wordt gok ik dat het ook echt doe...
(Edit: koop het liever in NL dan Franse shop)
(Edit: koop het liever in NL dan Franse shop)
[ Voor 11% gewijzigd door Jake op 13-09-2021 15:15 ]
Nintendo Switch voor €269,99 Amazon Frankrijk
Ik heb afgelopen woensdag de OLED versie bij Bol besteld (eerste switch). Bol zegt op 8 oktober te leveren. Zou het reëel zijn dat deze ook op 8 oktober geleverd gaat worden? Of zou er net zo`n "run" op zijn, als bijvoorbeeld de PS5, waar vervolgens lange levertijden voor zijn?
@Mattie84 niemand hier heeft helaas een werkende glazen bol
Op zich is de OLED een heel andere situatie dan de next-gen consoles: het is een additioneel model dat in grote mate dezelfde onderdelen gebruikt als de Switch/Lite. De vraag naar Switches wordt dus door verschillende toestellen opgevangen. Tegelijkertijd is er een chronisch tekort binnen de chipindustrie, en het blijft de lancering van een nieuw product. Het zal er in jouw geval vooral van afhangen hoe optimistisch/realistisch Bol.com hun voorraad inschat voor 8 oktober. Dat vraag je best aan hen ;-)
Nintendo maakte zich in ieder geval in mei sterk dat het de nodige componenten voor de 25 miljoen consoles die ze dit financiële jaar verwachten te verkopen, te pakken zal krijgen.
Op zich is de OLED een heel andere situatie dan de next-gen consoles: het is een additioneel model dat in grote mate dezelfde onderdelen gebruikt als de Switch/Lite. De vraag naar Switches wordt dus door verschillende toestellen opgevangen. Tegelijkertijd is er een chronisch tekort binnen de chipindustrie, en het blijft de lancering van een nieuw product. Het zal er in jouw geval vooral van afhangen hoe optimistisch/realistisch Bol.com hun voorraad inschat voor 8 oktober. Dat vraag je best aan hen ;-)
Nintendo maakte zich in ieder geval in mei sterk dat het de nodige componenten voor de 25 miljoen consoles die ze dit financiële jaar verwachten te verkopen, te pakken zal krijgen.
(conference call mei 2021, pagina 1)[...] demand for hardware continues to exceed our expectations even after the beginning of this calendar year, and production has currently not caught up to this high demand due to the tight supply and demand situation for semiconductor materials worldwide. Although we are currently striving to produce as many units as possible, the fact is that our production plans are more uncertain than they were at the beginning of previous fiscal years. Our full-year sales plan is based on the premise that we can secure the materials necessary for production, but if we are able to produce more units, we will work hard to meet the strong demand, and to be able to ship and sell those units.
JackAvery schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:57:
@Mattie84 niemand hier heeft helaas een werkende glazen bol
Dat verwacht ik ook niet natuurlijk. Maar bij de next-gen console wist ik (als niet gamer) zelfs dat hier een grote run op zou komen / lange wachttijd zou komen, oa door dat veel mensen die gingen bestellen / kwamen al nieuws items over voorbij. Bij deze "upgrade" had ik dat idee niet / niet mee gekregen. Dat chipset verhaal, sja inderdaad, daar had ik even niet bij stil gestaan

Thanks in ieder geval
Het blijft zeker afwachten maar ik vermoed dat wanneer je een pre-order hebt kunnen plaatsen dat je hem ook direct zal krijgen. Je zag namelijk telkens bij de verschillende winkels dat ze tijdelijk weer open stonden voor pre-orders. Mijn vermoeden is dat ze gewoon weten van de distributeur hoeveel er geleverd worden aan de winkel en dat dit telkens mondjesmaat werd geupdate. We gaan het meemaken.
Diverse Switch OLED bundels nu te pre-orderen bij Mediamarkt: https://www.mediamarkt.nl...tch+oled&search-submit=Ga
Net als bij de PS5 inclusief een accessoire bundel van Qware.

Ja maar niet op releaseday verzending ... week later.S1NN3D schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:50:
Diverse Switch OLED bundels nu te pre-orderen bij Mediamarkt: https://www.mediamarkt.nl...tch+oled&search-submit=Ga
Mediamarkt heeft de smaak wel te pakken door exclusieve items (oled, ps5) aan te bieden met meuk waar een gigantische marge op zit, maar eigenlijk niemand wil hebben…S1NN3D schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:50:
Zeker, is puur winstpakken. De Switch-accessoires zouden een waarde van € 50 hebben. Als de kwaliteit van hetzelfde niveau is als wat ik van de PS5-accessoires heb gehoord, is een tiende van dat bedrag realistischer…Mauz1978 schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:59:
[...]
Mediamarkt heeft de smaak wel te pakken door exclusieve items (oled, ps5) aan te bieden met meuk waar een gigantische marge op zit, maar eigenlijk niemand wil hebben…
Ik wil graag een switch oled maar wil geen van die 3 mediamarkt games 😢
Die accessoires voor 50 euro is ook niet echt interessant.
En de gewone switch blijft dalen in prijs nu zo te zien, dat is niet goed voor de resale value 😕 Ik had eigenlijk gehoopt mijn switch 2019 in te ruilen (evt bij game mania).
Nou ja eerst maar eens zien of er ergens überhaupt voorraad is straks.
En de gewone switch blijft dalen in prijs nu zo te zien, dat is niet goed voor de resale value 😕 Ik had eigenlijk gehoopt mijn switch 2019 in te ruilen (evt bij game mania).
Er is sowieso nog voorraad, check https://t.me/s/nintendovoorraad evendragon2 schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:25:
Ik wil graag een switch oled maar wil geen van die 3 mediamarkt games 😢
Heeft iemand ervaring met Amazon Italie uit eerdere/andere pre-orders en bestellingen?
Met de snelste verzendmethode zouden ze de Switch kunnen leveren op 13 oktober geven ze aan.
Maar ik lees ook veel over uitgestelde leveringen, lange verzending en verwoeste verpakkingen.
Met de snelste verzendmethode zouden ze de Switch kunnen leveren op 13 oktober geven ze aan.
Maar ik lees ook veel over uitgestelde leveringen, lange verzending en verwoeste verpakkingen.
Mijn ervaring met vroegere bestellingen bij Amazon binnen verschillende Europese "afdelingen" is positief, zowel qua levertermijn, toestand van verpakking als garantie-afhandeling nadien.FlameBoy schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:45:
Heeft iemand ervaring met Amazon Italie uit eerdere/andere pre-orders en bestellingen?
(aankopen waren voor alle duidelijkheid niet switch-gerelateerd en ook geen pre-orders)
Ik heb de indruk dat bij welke Europese Amazon je bestelt, soms niet samenhangt met welke afdeling dit verzendt. Ik herinner me een smartphone besteld bij amazon.es, die uiteindelijk bleek verzonden te zijn door amazon.it
Wel belangrijk dat het niet alleen verzonden wordt door Amazon, maar ook verkocht door hen.
Kun je er van uit gaan dat je hem echt de 15de krijgt, of krijg je een dag van te voren te horen dat hij toch niet te leveren is? 😬
https://www.mediamarkt.nl...tch+oled&search-submit=Ga
https://www.mediamarkt.nl...tch+oled&search-submit=Ga
Daar mag je wel van uitgaan, bel anders de MM dan weet je het zekerDoubleDutch schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:55:
Kun je er van uit gaan dat je hem echt de 15de krijgt, of krijg je een dag van te voren te horen dat hij toch niet te leveren is? 😬
Ind, ga het meteen even doen. 👍🏻Bulletdodger schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:49:
[...]
Daar mag je wel van uitgaan, bel anders de MM dan weet je het zeker
Nog ergens anders waar je hem zonder extras kunt bestellen?
Je moet de verschillende sites gewoon in de gaten houden, zo nu en dan wordt de pre-order weer open gezet. Bijvoorbeeld op amazon.de: https://www.amazon.de/-/n...w%2Caps%2C193&sr=8-2&th=1DoubleDutch schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:58:
[...]
Ind, ga het meteen even doen. 👍🏻
Nog ergens anders waar je hem zonder extras kunt bestellen?
Staat nu nog open voor pre-order en dan zou je hem op 8 oktober moeten ontvangen (of een dagje later ivm Duitsland).
Wel interessant dat ie inmiddels 20 euro duurder is geworden, tijdje terug was ie €349.99 op amazon.de
Ook amazon.fr heeft hem nog, wel voor de oude prijs en wat meer keuze mogelijkheden:
https://www.amazon.fr/Con...led&qid=1633000146&sr=8-1
Ik zou wel snel zijn wat de ervaring is dat de pre-order mogelijkheid elke keer maar tijdelijk is.
Ik heb er één kunnen scoren bij Gamemania in Apeldoorn, ze hebben een aantal witte nog gekregen. 👍🏻
Hebben ze m al meegegeven?DoubleDutch schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:30:
Ik heb er één kunnen scoren bij Gamemania in Apeldoorn, ze hebben een aantal witte nog gekregen. 👍🏻
Deze morgen ééntje bij Dreamland kunnen scoren! (Red-Blue)
@DoubleDutch en @TheNewBlood jullie berichten suggereren inderdaad alsof je hem al in handen hebt ... maar ik neem aan de jullie bedoelen "een pre-order hebben kunnen plaatsen".
Ja sorry, heb ind een pre-order kunnen plaatsen,renzo4000 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:45:
@DoubleDutch en @TheNewBlood jullie berichten suggereren inderdaad alsof je hem al in handen hebt ... maar ik neem aan de jullie bedoelen "een pre-order hebben kunnen plaatsen".
8 oktober af te halen. 👍🏻
Net bij Amazon.fr een witte Oled versie kunnen pre orderen. Zou volgende week binnen moeten komen voor E359. Beide versies staan nog op de site.
Krijg net een mail dat die van mij vandaag binnen komt
Nu beide kleuren bij Coolblue op voorraad voor € 399.
https://www.coolblue.nl/p...itch-oled-blauw-rood.html
[ Voor 57% gewijzigd door S1NN3D op 07-10-2021 07:36 ]
Nice! Waar heb je m besteld?Ruudox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 06:32:
Krijg net een mail dat die van mij vandaag binnen komt
Die van mij staat nu op ‘wordt morgen bezorgd’
:strip_exif()/f/image/ZevSjWtUMQs6MfA1QCNihP9V.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 52% gewijzigd door Tomba op 07-10-2021 07:05 ]
Bij Amazon, maar helaas niet thuis vandaagTomba schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:03:
[...]
Nice! Waar heb je m besteld?
[Afbeelding]
Die van mij ookTomba schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:03:
[...]
[Afbeelding]
Irritant dat ze €399,- vragen, Ik zoek er ook nog 1 maar voor die €50,- meer dat ze vragen kan je ook 1 van de top spellen halen.S1NN3D schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 06:48:
Nu beide kleuren bij Coolblue op voorraad voor € 399.
Tsja, als je er nu nog 1 wil moet je ervoor betalen. Ik heb gelukkig voor 349 kunnen pre-orderen.Bluebe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Irritant dat ze €399,- vragen, Ik zoek er ook nog 1 maar voor die €50,- meer dat ze vragen kan je ook 1 van de top spellen halen.
Ik heb hem ook bij Bol.com besteld en bij staat ook er morgen wordt bezorgd.Tomba schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:03:
[...]
[Afbeelding]
Heb je trouwens met een creditcard betaald? Bij mij is er namelijk nog geen reservering van de 349 euro.
Nee, iDeal betaald (dus vooraf)VirinR schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:18:
[...]
Ik heb hem ook bij Bol.com besteld en bij staat ook er morgen wordt bezorgd.
Heb je trouwens met een creditcard betaald? Bij mij is er namelijk nog geen reservering van de 349 euro.
CC reservering zal pas komen denk ik als ie verzonden wordt (wat ergens vandaag wel zal gebeuren)
Amazon.fr heeft ze nog gewoon voor 350 hoor (plus verzendkosten, samen ~358 euro).Bluebe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Irritant dat ze €399,- vragen, Ik zoek er ook nog 1 maar voor die €50,- meer dat ze vragen kan je ook 1 van de top spellen halen.
Krijg je hem di/woe.
[ Voor 3% gewijzigd door dragon2 op 07-10-2021 09:25 ]
.
[ Voor 128% gewijzigd door oNo op 07-10-2021 16:05 ]
ah held, dank je wel
.
[ Voor 130% gewijzigd door oNo op 07-10-2021 17:38 ]
Idd, ik zie dat er ook al wat mensen het OLED-model proberen te scalpen voor >400, maar hij is gewoon goed leverbaar. Op Amazon.fr beide uitvoeringen.dragon2 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Amazon.fr heeft ze nog gewoon voor 350 hoor (plus verzendkosten, samen ~358 euro).
Krijg je hem di/woe.
https://www.amazon.fr/Con...s-Blanches/dp/B098RJXBTY/
https://www.amazon.fr/Con...e-Manettes/dp/B098BYN3X3/
En de verzendbevestiging van Bol.com is binnen
veel plezier aan iedereen die de OLED morgen mag ontvangen! 
*dik tevreden zover*
*dik tevreden zover*
Hier ook (om 16.30 al overigens
Can't wait!Verwacht: morgen tussen 09:30 en 12:00
[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 07-10-2021 21:28 ]
.
[ Voor 98% gewijzigd door oNo op 08-10-2021 08:44 ]
Preoder van Amazon FR komt ook gewoon vanmiddag binnen 
Dus prima verkoop kanaal mocht je er nog een zoeken.

Dus prima verkoop kanaal mocht je er nog een zoeken.
[ Voor 32% gewijzigd door Katseviool op 08-10-2021 08:18 ]
net 1 gekocht bij bcc, ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik hem binnenkrijg.
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Intertoys heeft hem in ieder geval nog niet verstuurd (ook al gaven ze gisteren aan dat dat wel het geval zou zijn). Vrij onhandig want ben het weekend niet thuis
Op dit moment is overal de Nintendo Switch uitverkocht.. o.0
@CyberDonky dat telegram kanaal is niet zuiver genoeg.
Ik zie bijvoorbeeld dat de Wehkamp ze nog op voorraad hebben... sterker nog als je voor 13:00 besteld heb je hem vandaag nog in huis als je dat zou willen: https://www.wehkamp.nl/ni...%5B%22console%22%5D%7D%7D
Ik zie bijvoorbeeld dat de Wehkamp ze nog op voorraad hebben... sterker nog als je voor 13:00 besteld heb je hem vandaag nog in huis als je dat zou willen: https://www.wehkamp.nl/ni...%5B%22console%22%5D%7D%7D
Bij wehkamp en bcc nu gekocht, kijken wie het snelst isrenzo4000 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:09:
@CyberDonky dat telegram kanaal is niet zuiver genoeg.
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen